Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Mi lesz a magyar sorozatfüggőkkel?

Sztrájk

2007. november 14. 14:13 szabóZ 24 komment

Van egy sztrájk, ami még a vasutasok munkabeszüntetésénél is jobban tönkre teheti a mindennapjaink. Mert ugyan iszonyatosan rossz a hajnali hidegben sorban állni, kétségbeesetten üvöltözni, esetleg zsúfolt vonatpótló buszra felnyomakodni, de legfeljebb beteget jelentünk, és hazamegyünk, hogy tévézzünk napestig. De mi lesz, ha a tévében csak Balázs show-t adnak, meg a Szomszédok tizenöt éves ismétléseit? Merthogy hiába van több ezer kilométerre, a tengeren is túl, az amerikai forgatókönyvírók sztrájkja a magyar tévécsatornáknak is betehet. Tovább errre>>

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spamdog · http://www.szorfdeszka.hu 2007.11.14. 14:21:19

A táblázat hibás a cikkben!

Szülfel most nálunk 3.évad kint 4.

r ! d 3 r · http://rider.blogozz.com 2007.11.14. 14:59:11

nem érint egyik sem, mivel nem vagyok túl nagy house-zabáló, sem nem vagyok született feleség... ami engem szomorúan érint az a 24,mert én szorosan követem az amerikai adásokat :S

fürgeróka 2007.11.14. 15:16:00

Azért elég szánalmas, hogy a tv csatornák nem látnak tovább az amerikai sorozatoknál. Van még pár földrész, ahol képesek színvonalas sorozatokat készíteni, csak ha olyat nézne az ember, mentse le a netről, mert itthon senki sem hajlandó vetíteni őket. :S
Szóval engem hidegen hagy a sztrájk, az én néznivalóm továbbra is meglesz, a tévékbe meg keleti sorozatokat! :P Nem is tudja, mit veszít, aki még egyet sem látott. ;)

Louo 2007.11.14. 15:35:48

Írigylem azt az országot, ahol ilyesmik miatt kell sztrájkolni.

Egyébként pedig nem értek egyet ezzel a sztrájkkal. Ezek az emberek így is hülyére keresik magukat. Ja, hogy a tv-mogul meg az ezerszeresét teszi zsebre? Tessék tv-mogulnak menni. Az írókat soha semmilyen korban nem fizették túl, ez a banda pedig már így is többet kap, mintha nem azon gondolkodna, hogy kinek a medencéje alatt van hulla elásva, vagy (hogy általam kedvelt sorozatra utaljak), milyen nyomokat lehetne elhelyezni egy helyszínen, hogy azt csak a rovarok iránt odalevő zseni tudja véletlenül kitalálni.

Szóval, dologra föl!

sélli 2007.11.14. 15:41:38

Paula és Paulina 25. évadot főműsoridőbe! :)) Éljenek a brazil szappanyoperák!

öccá · http://dogsigns.blog.hu 2007.11.14. 16:36:23

fürgeróka 2007.11.14. 15:16:00

Egyetértek, nem csak Ámerika van a világon.
Rigetet a népnek!!

redzsihemmond 2007.11.14. 18:15:27

Ha elérkezik a pillanat, hogy Ámérika kifogy a sorozatokból, én mesterséges kómába ejtem magam, és várok szépen az újrakezdésre...

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2007.11.14. 18:35:01

Egyetértek, hogy azért lehet találni máshol is nézhetős sorozatot, nem csak amerikában. Az meg ugye egyik kereskedelmi csatorna fejében sem fordul meg, hogy a nagy bevételükből (profit) esetleg színvonalas MAGYAR sorozatot is lehetne gyártani...

Kőváry Orsolya · www.irodatunder.hu 2007.11.14. 19:15:20

Valamiért nem lep meg, hogy a táblázatból hiányzik a Dr. Csont. :/

GatyaPityu 2007.11.14. 21:56:19

Velem semmi nem lesz, már így is szinte csak a számítógép van bekapcsolva, a tévé meg szinte sosem :-)

Dark Wolf 2007.11.14. 22:03:07

Mondhattok bármit, az amerikai sorozatok a legszínvonalasabbak. Ez van.

NemAnonim 2007.11.14. 22:25:11

Végre európai sorozatokat is megpeóbálhatnának vetíteni, és nem a Cobra 11-12-re vagy a Rex felügyelőre gondolok.

Esetleg kezdhetnének régi sitcomokkal:
ezt imádtam:
jilstardust.free.fr/Series/J2st/Film.php?id=7
de tőle más is jöhetne: www.imdb.com/name/nm0170311/

ez beszarás:
www.bbc.co.uk/comedy/abfab/

ez baromi jó:
www.bbc.co.uk/drama/hustle/

és az újak... ha csak a BBC-től vásárolnának is megélnénk...
www.bbc.co.uk/northernireland/drama/murphyslaw/index.shtml

És akkor ne beszéljünk az eredeti Office-ról... esetleg többet látnák a London Eye-t és kevesebbet Manhattant.

vagy mondjuk
comment.blog.hu/2007/02/20/angol_sorozatdomping

Csak sajnos a rémesen ostobán fantáziátlan ker.tévé szerkesztők jobban szeretnek Kaliforniába utazni.

NemAnonim 2007.11.14. 22:46:08

És akkor még kettőt kérnék:
ez már ment:
www.bbc.co.uk/comedy/coupling/

ez meg most megy a BBC-n és nyüszítve lehet röhögni rajta, az angol Roncsfilm, sorozatban öntve:
www.bbc.co.uk/comedy/twopints/

---
Erről jut eszembe, az UPC reklámokat nézve, nem lehetne, hogy a TV2 Szőke-Badár sitcommal induljon a BK ellen? A favoritot azok nézték volna, akik a BK-t is, ezt meg nézhetnék azok, akik eddig csak a falhoz vágták a távvezérlőt vacsora közben...

Yeto 2007.11.14. 23:43:04

Én komolyan nem értem azokat az embereket, akik azt mondják, hogy az írók elégedjenek meg annyival, amennyit kapnak. Szólásszabadság meg véleményszabadság van, de könyörgöm, ha te azt mondanád, hogy neked a te munkádért több fizetés jár, és egy amcsi forgatókönyvíró kijelentené, hogy örülj annak, amennyit kapsz, nem akadnál kvára ki? Mert én biztos.

Kőváry Orsolya · www.irodatunder.hu 2007.11.15. 01:14:56

Én komolyan nem értem azokat az embereket, akik szerint egy teljes iparág megbénítása, százezernyi ember - akik az egészről egyáltalán nem tehetnek - megélhetésének veszélyeztetése, jó megoldása lehet egy bérvitának.
De a te véleményed, nem mondom, hogy ne legyen az.
Csak egy dolog merült fel bennem: A WGA tagok abba a kézbe harapnak, ahonnan enni kapnak.
Nem leszek meglepve, ha a stúdiók a megegyezés után valamilyen módon hanyagolni fogják a hangadókat, és sokkal kevesebb munkát fognak kapni.
Nem jó az oroszlán bajuszát húzgálni.

etiop 2007.11.15. 01:35:54

Lófaszt. Skinset a magyar tévébe!

Sushi 2007.11.15. 03:25:28

én pedig úgy látom, hogy igenis fizessenek jogdíjat a mobil és internetes tartalmak után is. itt (is) mindenki arról ír, hogy ó, tévét már nem, meghogy csak a gép megy szinte mindig, stb... Nagyon is jár nekik a mani az interneten terjesztett tartalmak után is.

A DVDs témához meg csak annyit, hogy se a gyártás, se a csomagolás, se a szállítás nem kerül maniba, tehát az internettel a haszon jóval magasabb a korábbinál, úgyhogy tejeljenek csak szépen. Azt meg se engedve, hogy arra hivatkoznak, hogy azért nem fizetnek, mert az promo. 40 perces promo. Értitek... Ha az promo, akkor az élet mi? Előzetes? De legyen az promo. Hát ki a kurvaannya írta azt meg?

és most nagyon finom voltam és nőies

arról nem is beszélve, hogy ugye januárban lejár a rendezők szerződése is, és ŐK IS KÉRNI FOGJÁK A JOGDÍJAT AZ INTERNETES TARTALOM UTÁN. Ha lúd, legyen (s akkor ide nem sorolva a színészek nyáron lejáró szerződését).

A 80-as években nem volt internet, sorozatfüggőség. Mostanra van - az egész világon. Pénzügyi faszakodás miatt veszik el a szórakozásunk? És ahhoz mit szól majd az MGM vagy a FOX, ha az addiktok és rajongók is sztrájkolni kezdenek (a sorozataikért) s azt monnyák, hogy akkor nem mennek moziba?

Hm?

fürgeróka 2007.11.15. 10:49:48

Dark Wolf 2007.11.14. 22:03:07

Arra azért kiváncsi lennék, hogy ezt úgy jelented ki, hogy láttál már néhány nomális, nem-amerikai sorozatot (és itt egyértelműen nem a Rex felügyelőre (német) meg a Borostyánra (olasz) gondolok, hanem amelyek akár be is futottak szűk hazájukon kívül és tényleg nagyon jók), vagy csak szimplán elfogult vagy, mert Amerikát vagy utálni vagy isteníteni szokás.
Elárulom: mindenhol vannak jó és rossz sorozatok, csak választani kellene tudni belőlük. Hiába szeretem a keleti sorozatokat, azokból is lehetne sokféle sz@rt választani, mint ahogy azt sem értem, miért kell rongyosra ismételni pl. Az elveszett ereklyék fosztogatóit ahelyett, hogy hoznának (akár valami kisebb költségvetésű, de nézhető, érdekes) új sorozatot, akár Dániából, ha ott találtak ki valami jót, akár Törökországból, akárhonnan.

Yeto 2007.11.15. 17:04:54

És mondd csak Orsó a sztrájkot általában tartod elítélendőnek? Vagy azt, hogy valaki többet akar kapni a munkájáért, mint amennyit? Vagy csak itt, csak most?

Yeto 2007.11.15. 17:06:15

mármint a sztrájkot mint intézményt

EasyFriend 2007.11.15. 21:00:08

Bár mi is nagyon tévéfüggő nép vagyunk, Amcsiban szerintem előbb indul meg ez ügyben a népfelkelés, kényszerítve ezzel a csatornákat a megegyzésre. Szerintetek csak úgy hagyják, hogy pl. a Lost vége elmaradjon? Ne már.

hogy csináljunk filmet? 2010.07.17. 19:56:18

Kövér vagy? Sorozatfüggőségtől? Üvegtigris3 ?
Zimmer Feri , Szellem Feri ? gyerünk a gyogyitábor.../makad.netszerver.hu/
/nézzmeg.hu/
süti beállítások módosítása