Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Mennyire durvul be Árpa a Mokkában?

Megújult Mokka

2007. november 13. 17:45 kiricsizoltan 97 komment

Az esetlen és több sebből vérző Papp Gergő - Tornóczky Anita páros után ezen a héten Árpa Attilát tette próbára a Mokka kegyetlen húsdarálója, ami úgy csócsálja a műsorvezetőket, mint majom a perecet. Árpa Klaudiával van párban, aki már régi motoros, úgyhogy őt most békén is hagyjuk, írtunk róla már eleget. Árpa az első percekben reménytelen esetnek tűnt, talán, mert lassított beszédtempója egy múlt századi szolgabíróra emlékeztet, aki jól megrágja a szavait, mielőtt a bagóval együtt Tallós Ritára pökné. El tudnánk képzelni egyik kezébe egy tajtékpipát, a másikba egy pohár fröccsöt, a harmadikba meg mondjuk egy csomag tepertőt.

Ettől függetlenül Árpa Attila jó választás a Mokka bulvárrészlegébe. Erősen megosztó személyiség, pont mint Havas, vagyis lehet a pettyes bögrét kifehéredő ujjpercekkel szorító, zsigeri gyűlölettel nézni, viszont teljesen máshogy bunkó. Havas a frusztrált bunkó, ha beszól Karsai Zitának, soha nem az jut eszünkbe, hogy de jól megmondta, hanem az, hogy savanyú a szőlő, mi, papa? Tudjuk jól, hogy a vén kecskék egész sóhegyeket nyalogatnának el, ha nem lenne ott az a sok rohadt kamera, de hát ott van, úgyhogy inkább lehúgyozzák a sóhegyet, nehogymá azt higgye valaki, hogy. Árpa ezzel szemben a vegytiszta, sallang- és kisebbségi komplexus-mentes bunkó, ebből már ízelítőt kaptunk a két nap alatt, de hát azért már csak van értelme Mokkát nézni, hogy meghallgassuk, mit válaszol Tallós Rita arra a kérdésre, hogy kit érdekel az, hogy levágatta a haját. De az is vicces volt, amikor azzal hozta zavarba a drogszakértőt, hogy nekiszögezte a kérdést, a drogszakértő úr kipróbálta-e már az LSD-t.

Nyilvánvaló, hogy Árpa szándékosan erőlteti ezt a szerepet, kell egy tahó Havas után a Mokkába, viszont kérdés, hogy mennyire fog elszabadulni a jövőben. Merthogy már a második szolgálati napján sikerült tennie egy megjegyzést az RTL-re, valamint élő adásban felállni és otthagyni Klaudiát. Ez utóbbit egyébként sem Klaudia, sem a néző nem értette, de azért van rá néhány lehetséges magyarázat: szerette volna bizonyítani, hogy mennyire önálló, brunyálnia kellett, vagy kiment lenyomni egy felest. Esetleg mindez együtt. Az viszont biztos, hogy Árpa beszólásai állandó témát fognak biztosítani a Comment:comnak, aztán majd hosszú távon kiderül, hogy a műsorvezető mennyire durvul be, és ha nagyon, akkor az mennyire éri meg a Tv2 reggeli műsorának.

Smidgen nicknevű olvasónk szerint Árpa Attila úgy köszönt el a ma reggeli Mokkában, hogy "mostmár átkapcsolhatnak a homárokra". Mi erről sajna lemaradtunk, mert valamikor le is kell vágni a disznót a reggeli kolbászhoz, de ha mindez elhangzott, akkor ezt az elköszönést inkább nem is akarjuk érteni.

Címkék: vélemény tv2 mokka

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

smidgen 2007.11.13. 18:07:04

ja télleg az jó duma volt, a végén, h "most már átkapcsolhatnak a homárokra"

vasszűz 2007.11.13. 18:08:05

"kell egy tahó Havas után a Mokkába"
Biztos?

N.Zoli 2007.11.13. 19:11:48

Kezdem úgy érezni, hogy ez a blog kezdi jelentősen manipulálni, vagy foirmálni a médiát:)(ami itt a legtöbb kommentelőt vonzza, arra odafigyelnek, közelállók kommentelnek, idéznek belőle Tv-ben, újságban és mintha közkívánatra jönnének a Blikk címlapok, sokszor egy korábban itt felkapott témából)

Úgyhogy lehet Árpa már holnap leköp valakit.:D

dick laurent 2007.11.13. 19:17:23

én nem szeretem árpát, de ma nagyon röhögtem rajta. a szokásos reklám után köszöntést kezdte azzal, hogy egy kurva nagyon ásított, majd pár másodperc után felállt a kamera elől, hogy neki kávéznia kell. :)

balai 2007.11.13. 19:31:09

szerintem, azért ennyire nem süti ez a csávó

balai 2007.11.13. 19:32:51

á, végül is átgondoltam. De!

bogart 2007.11.13. 20:07:16

Minden meg van írva előre. Ez miért nem nyilvánvaló senkinek???

Lechiffre 2007.11.13. 20:07:20

nekem mindegy, csak legyen egy kis bunkózás reggel, ami megadja az alapvető élet és emberszeretetemet egész napra....:-)

fogatlan provokátor (törölt) 2007.11.13. 20:23:37

Az mit jelent hogy "átkapcsolhatnak a homárokra"?
Ezek a reggeli műsorok lebutítanak titeket, hallgassatok inkább rádiót, persze nem Slágert, Danubiust mert az seckujedna...
A TV 2 szegénységi bizonyítványa hogy a máshonnan kikopott arcokat szedte össze. Árpának is nagy szerencséje hogy az apja bedugta a kicsi fiát. Most pedig kiadta az év "legszórakoztatóbb" könyvét Gesztesivel és Bochkorral kiegészítve. Csak ők szórakoztak rajta a bemutatón.

Moci 2007.11.13. 20:29:20

Én a szar Nes Bridzsizt nézem inkább a viasaton mint a taplo tv2s halálba unt agyhugyköves reggeli müsorát!

fritz kraft · http://kraft.blog.hu/ 2007.11.13. 20:59:55

jobb ma egy árpa mint holnap két búza. sanyi.
jobb az is, ha ezt nem erőltetem.

ri_porter 2007.11.13. 21:01:53

Az Árpa Attila valóban egy nagyon tehetségtelen és fantáziátlan majom. Ráadásul becstelen tolvaj is. Az szégyelje magát aki pénzt szánt a filmjére, azok akik megnézték pedig máskor gondolkodjanak előre. Hihetetlen pocsék filmet csinált, tehetségtelen író-rendező. Amikor az rtl ben sanyargatott minket, megmondom mit csinált, böngészte a luxemburgból érkező faxokat a már megvásárolt licensek közül itthon mit vegyen át, kinevezte magát producernek és olyan szar lett mint amilyen ő. Vagy amiért kirúgták - bár nem köztudott - seftelt a reklámpénzekkel - az rtl kanálistól kisikkasztott mindenféle kedvezmény ürügyén lehúzta a reklámozókat akik a táska pénzeket az unokatestvérének szállítottálk. Maffiózó akart lenni, hogy nem ő intézi - de egy béna, mindenki tudta, hogy ő intézi :) Munkájához tartozott, hogy amikor is valaki magyar műsorgyártó cég lépett színre, gyakorlott stábbal, céggel, ismert és jó műsorvezetővel - akkor mit csinált? Pofátlanul bekért a műsorterven felül szereplő ötleteket (amiket persze nem kapott meg) és a szinopszisból átemelt pár olyan elemet ami gazdagíthatta az egyébként pocsék saját műsorát. Konkrétan lopott az ostoba hülye gyerek Konkrétan engem. Úgy hogy ezúton is üzenem, hogy még összefutunk és ha nem lesznek ott túl sokan a padlót törlöm majd fel azzal a béna elhízott pofájával!

kikirics 2007.11.13. 21:14:59

Szia ri_porter!

Ez itt fog maradni szerinted?

0xFFFF 2007.11.13. 21:17:25

Nekem volt árpa a szememen, de levetettem az orvossal. Azóta az élet szép.

Maszat04 2007.11.13. 21:20:54

Riporter, akkor te egy kis kezdő lúzer voltál és sajnálod, hogy képtelen voltál pénzt szerezni?

G. Lóci 2007.11.13. 21:25:53

sallang- és kisebbségikomplexus-mentes
MHSz., 11. kiadás, mozgószabályok

Az oké, hogy a kommentelők helyesírása olyan, amilyen, no de a posztolónak nem ártana ismernie.

bjela szila 2007.11.13. 21:43:38

riporter ! azért megnézném a törlést ! valszeg 45 kgos havas v egyéb médiasulis 55 iqs fazon vagy , némi zsebhokis múlttal . fáj a bunkók sikere , de ez egy ilyen ország . akármilyen gyíkot tesznek oda müködni fog , ez a gáz !

dhole 2007.11.13. 21:44:03

Akkor az Árpa lehúzta a ri_portert aki ezt még büszkén föl is teszi a világhálóra?
Ha jól tom az Árpa azért összeügyeskedett valami kis vagyont...na mégsem olyan hülyegyerek?

Passionata 2007.11.13. 21:48:22

allat kis cucc ez , mondjuk a sok munkanelkuli mediaszakosnal vhogy el kell toltenie az idot :)

drursu (törölt) 2007.11.13. 21:48:23

Árpa Attila és b. neje aranyos emberek, csak fizetni nem képesek! Hogy valaki dogozik nekik, 16 órát elqr az életéből a világ legunalmasabb esküvőjén, és még nekik áll följebb! Aztán végighazudják a médiát, hogy a zenészek így meg úgy... tudják a szemetek, hogy semmit nem csinálnak (a zenekar, már tudniillik), mert Árpáék kezében a média, és egy mondattal tönkrevághatják az életüket.
Az apukáról meg vagy jót, vagy semmit. (És itt a vége)

theutat villám 2007.11.13. 21:49:42

Remélem itt marad (mármint a post). Amúgy Árpa elsőre meg sem tudott szólalni; mondott valami ilyet, hogy majd jól beégek reggel (közbe' tényleg), vagy ilyesmi, aztán úgy nyökögött, mint a szegény törpenyulam szarás közben, mikor szorulása van. Hihetetlen unszimpatikus egy biszfasz.

drursu (törölt) 2007.11.13. 21:54:03

(dhole)
Ha ri_porter a gyík, a lúzer, Árpa meg a kis "ügyes" vagyongyűjtő, akkor minden tolvaj aranyember, minden gengszter haver, mii? Majd ha rátolat a suzukidra, és még ki is lő viccből, akkor meglátod!?

yzzy 2007.11.13. 21:56:30

Ott kezdődik a dolog, h akinek reggel ideje van tévét bámulni, az vagy nem családos vagy k***a nincs munkája, vagy van, csak a belvárosban laki, de lehet, h csak szimplán hülye. Pedig mennyi értelmes dolgo van reggel: first, ott az asszony, aztán jönnek a gyerekek, majd a rohanás. Tévé????

dick laurent 2007.11.13. 21:57:49

lóci,
ja posztolók... és a helyesírás olyan, amilyen.

dhole 2007.11.13. 22:06:53

drursu!

Nem nyert a Suzi.Aki autóval jár Pesten az sikeres ember nem lehet.Engem nagyon kevesen tudtak átverni,na de azt nem is tettem föl a netre..Árpa ügyes volt ennyi.Nincs mit ragozni ezen.Van aki szerencsésnek születik,vagy okosnak,van aki kevésbé.Főleg,h ilyen híre van.Nem kell vele kezdeni.Engem innen szórakoztat a dolog.
Gőzöm sincs,h ri_porter gyík-e.De mért dicsekszik vele ha átverték?Nem itt kell írogatni,h ez lesz meg az lesz.Oda kell menni,megtenni.Majd abból is cikk lesz.Engem az is szórakoztatni fog.Biztos majd ahhoz is kommentet fűzök.Remélem Rád is számíthatok,majd jól megmondjuk egymásnak.Az meg másokat szórakoztat.Na kezded már kapisgálni?Igy működik a tested.

Önző Én 2007.11.13. 22:10:50

De tényleg: miért is jó, hogy van egy újabb tahó egy tévé reggeli műsorában? Na, meg a kritika Árpa ügyben már szerintem teljesen értelmetlen, ez a pali már csinálhatna akármit, valami varázslat hatására lehetne a világ legjobb műsorvezetője, ő akkor is csak árpaattila. Nemá, hogy valaki aki egyszer gyerekeket erőszakolt, később azon legyen a polémia, hogy milyen emberjogi aktivistaként. (félre értések elkerülése végett ez pusztán egy analógia, Árpa nem erőszakolt gyerekeket, ellenben bábáskodott az egyik legundorítóbb kereskedelmi műsor létrejötténél.)

fritz kraft · http://kraft.blog.hu/ 2007.11.13. 22:26:45

"Ott kezdődik a dolog, h akinek reggel ideje van tévét bámulni, az vagy nem családos vagy k***a nincs munkája, vagy van, csak a belvárosban laki, de lehet, h csak szimplán hülye." (yzzy)

ott kezdődik a hülye, hogy azt hiszi, a munka csak reggel nyolctól munka.

ri_porter 2007.11.13. 22:27:13

dhole: nem okosan átvert, hanem visszaélt a státuszával, elfogadott dolog, hogy a műsorterveket előre kell benyújtani. Azért lopta el, mert egy gyáva pöcs és tudta, hogy nem fogom beperelni (amit talán megértesz ismervén a magyar jogrendet) Bizony sajnálom, hogy VELE és NÁLUK nem tudtam pénzt keresni, de ne féltsél azóta is producer vagyok. És 90 kg-ban bajnok voltam, ökölvívásban. Hja, és még mensa tag is vagyok - az 55 ös IQ ra reagálva. Egyébként sok mindenben igazad lenne, ha nem tévednél annyit az előítéleteid miatt :) Azért lopni akkor sem ildomos, ha nem büntetik. Én nem szorultam rá más ötleteire soha, ő igen. Ezért szánalmas ember a maga poziciójában. És sok ilyen van.

Udo Trauschgeritzer 2007.11.13. 22:29:56

Mijaza homár? Mármint ebben a kontextusban?
Buzi? Tékozló?

Help me, help, please!

ri_porter 2007.11.13. 22:30:48

bjela: ha lenne sztárbox megint - bevállalnám, tudom, hogy megnéznéd. Esélye nem lenne hidd el - egy menet sem. De az élet majd megbünteti helyettem. Tudjátok milyen szar lesz neki a középszerűség amikor kipukkad ez a lufi?

drursu (törölt) 2007.11.13. 22:45:21

dhole!
"Remélem Rád is számíthatok,majd jól megmondjuk egymásnak.Az meg másokat szórakoztat.Na kezded már kapisgálni?Igy működik a tested."

Oké, kapisgálom! Buli minden hülyeség, és vicc mindenki más hülyesége. Ha tortával pofándobják, még nagyobb poén. Röhögjünk együtt, még mindig jobb, mint egymást verni!
Csak az a baj, hogy Árpa lóg egy halom pénzzel - és nem csak nekem -, amit nem engedek át neki! És nem ügyes volt, hanem szar. Ilyen a teste. Tudod, mit ettem az esküvőjén (még egyszer: 16 órán keresztül álltunk-játszottunk-néztük a sok "celebet")? Semmit, ha a kisadag zsíros hideg krumplit nem gond, ha így nevezem. Ez volt a dolgozók kajája. Esküvőn!!! Mikor megérkeztünk, a velem játszó tagok azt mondták: na most forduljunk vissza, amíg nem késő! S ekkor még ki sem pakoltunk! Ránézésre tudták, hogy ez egy f@sz, szemétláda család! Több éves rutinból, kapásból.
Bocs, felhúztam magam. Ja, és a pénzt a "kis" Ráday uccai lakáskára gyűjtögette az édes, meg a pici baba érkezése is... Most akkor Árpa szerencsésnek született, vagy megérdemli majd, ha esetleg baleset éri véletlenül; nagy a forgalom a Körúton?!
...ja, és a 13 fős zenekarból én vagyok a legkedvesebb, legbéketűrőbb, legnyugodtabb fazon (tényleg!). Hallod, Attila?

dhole 2007.11.13. 22:50:45

ri-porter!
Nem állt szándékomban senkinek sem(drursunak sem)a kis lelkébe gyalogolni.Pusztán szórakoztat a dolog,mint ahogy mást is amikor én vok hasonló szituban.Ilyen az emberi természet.A zászló meg mindenkinek áll.Akkor ott Ő nyert,most Rajtad a sor,mutasd mit tudsz.Igérem majd ahhoz is jól hozzászólok.
De ha valahol épp a Győziklét szídják szívesen átmegyek megvédeni.Ellenkezni jó.

astreetfighter 2007.11.13. 22:56:15

kár, hogy itt mindenki rühelli árpát. igy nem is az igazi szidni.
nem lattam a musort, de van egy fogadasom, hogy ez is lehervasztott volna, mint a legtobb dolog amit eddig muvelt..
hol lehet olyan helyen is irni errol, ahol esetleg kedvelik?

dhole 2007.11.13. 22:57:47

drusu!

Árpát nem ismerem,max a celebeket.Vagyis nem.Őket sem.Főztem már Stholéknak a Lidoban..mert én meg szakács vagyok.Véleményem van,s ennyi.Nincs velük kapcsolatom,így marad az,h szórakozok rajtuk.Remélem jó sok balhét csinálnak,úgy szép az élet.Ti meg vágjatok vissza ha azt érdemli.Én meg írogatok okosakat.

belga6 2007.11.13. 23:02:17

Nekem az nem jön be, ahogy Árpa flegma arccal terpeszkedik a székében. Azért sem, mert látszik, hogy szerepet játszik, és ez a szerep megzavarja az én nyugodt tévénézésemet. Az egyetlen aki elviselhető a Mokkában, az a Liptai asszonyság.

bodobács 2007.11.13. 23:31:50

claudia azt mondta árpának h összegyűjtöttél elég pénzt a másik csatornán, ki tudod fizetni amit ki kell azért h azt mondtad h _playboy_. ezt. asszem. reggel. mikor néztem a mokkát. 15 percig tartott. (mert van annyi időm reggeli közben. se gyerek, se férj. csak lakótársak.)

Azor 2007.11.13. 23:53:33

Ritkán nézek tévét *mentegetőz* de láttam egy "riportot" az aktívban v passzívban már nemtudom. Mindegy is, tudjuk hogy megy ez a saját házicelebjeikkel forgatnak nagyon izgalmas történeketről hatalmas tényfeltáró ripotokat.
Szóval Atisról jött a hír ez elején, hogy lopott! Aztán jött még vagy tizenöccör, addig kiveték egy vak kiskutya szemét és betették egy néger kislánynak de sajnos ő sem látott vele, dundika új ruhát vett, egy szakértő megmondta, hogy magassarkúban nehéz járni, valaki rájött h azért éri meg fantasyket forgatni mert sokan nézik. Szóval mentek a leleplezések és két leleplezés között mindig jött a reklám meg a hír hogy Atika lopott! és ez is lesz még ma.
Na aztán talán a legvégén jött Attila, elmondták újra hogy lopott. Jó oké, lépjünk már. Attila fekszik a székében és meséli a történetet, a szöszi riporternő meg tényfeltér.
Mit? Kocsit. Miért? Fiatal voltam, bandáztunk. Sokat? Egyszer betörtünk egy üzetlbe. Komolyan? Igen. Ez érdekes. Az Ésss járt érte valami börtön? Kaptam két hónap javítót. És ettől az egész élete gyökeresen megváltozott és ennek köszönheti hogy az lett aki? Aha
Itt nagyjából vége lett a riportnak. Még megismételték saját magukat néhányszor.
Bazmeg. Hiteles ember ilyenben nem vesz részt...

playoff szakáll 2007.11.14. 00:14:57

Pár hónapja újrabeállítottam a csatornákat a tv-men, és a múlt héten vettem észre, hogy elfelejtettem a tv2-t. Broáf.
Abban biztos lehet mindenki, hogy az életben ezek tök másak (tehát akár Claudia kibírhatatlan), mert az adásmenet lehet egy életképtelen semmi, akkor is az van, mert leszarják a próbán, mennyire rossz.
Egyébként az Argó tényleg egy ingatag tákolmány. De persze, nálunk azzal is lehetett pénzt összehozni.

sanya64 2007.11.14. 00:49:50

"egy kurva nagyot ásított, majd pár másodperc után felállt a kamera elől, hogy neki kávéznia kell..."

igen komoly pasas lehet, ha még arra sem jó az asszisztenseknél, hogy vigyenek neki egy kávét... égés...

bár igaz, teljesen megtudom érteni őket, hisz ugye Árpa meg nem egy olyan pasi, akitől bárki is akár csak egy pohár vizet kérhetne... :))

mediakurva (törölt) 2007.11.14. 01:24:32

konkrétan mi a bajotok ezzel a sráccal?

bocs, de nem követem a hajnali műsorokat :-))) mifelénk olyankor még alszanak a hegyen....


szar a mokka? akkor mi a szarnak nézitek?
gyűlölitek Árpát? tényleg ennyire szar életet éltek, hogy reggelente nincs jobb dolgotok, csakhogy banánhéjjal dobáljátok a plazmát?

tudom javasolni a kocogást meg egy gőzölgő forró fekete kávét

berek 2007.11.14. 04:06:34

Mokkamentes jó reggelt ki'vánok!

nyekk 2007.11.14. 07:35:40

Mitől ügyes ez a tahó Árpa? Telepöffeszkedte a könyvét, hogy mekkora penge, volt ő amikor bepofátlankodott az RTL-be. Ha apuci nem TVisten lett volna, akkor az első másodpercben úgy kivágták volna még onnan is, mint a macskát pisilni, (pedig a ker. TV sem Tudományos Akadémia) és ez a gátlástalan, sötét Árpagyerek harmadosztályú kolhozjampecnak is gyenge lenne az akasztói Stadler kocsmában. Ilyen apucival aki nem "ügyes", az még ennél a médiagennyputtonynál is hülyébb.

dr poljakov 2007.11.14. 07:44:57

Csak mondom, éjszakás voltam, úgyhogy nézni fogom direkt a műsort. A macskát meg szarni szokták kivágni. :)

balintka 2007.11.14. 08:00:31

Hát ez az Árpa gyerek nagyon nem illik műsorba. Hiányzik a HAvas! Ő neki legalább van a fejében.

bébéjoli 2007.11.14. 08:07:58

Jól sejted kedves Udo, a homározással a buzikkal teli konkurens csatornára célzott Attilánk!

dr poljakov 2007.11.14. 08:08:38

Liptai óriási. :)
"Tedd meg, Attila, hogy összeszeded magad! Ez mégiscsak egy műsor és sok pénzt kapsz érte!"

És kicsit sem látom a csajt poénos kedvében.

N.Zoli 2007.11.14. 08:09:23

Korábban, mikor reggelente fölkeltem és reggeli műsorokat néztem, mindig csodálkoztam, hogy hogyan lehet mindenki ilyen fitt korán reggel? Később rájöttem, hogy a Napkelte felvételről megy :) A Mokkában sem láttam kómásnak eddig senkit. Árpa viszont olyan, mintha hajnalig ivott volna és még mindig szédülne egy kicsit.

grigorij (törölt) 2007.11.14. 08:10:42

Tényleg Havas is apuka pénzén, beosztásán keresztül érte el azt, amit elért??? Mert ha nem, ne emlegesség Árpát egy napon (lapon) vele!!!! Mert Havas évtizedeken át megküzdött azért, hogy tahó lehessen! Ápra viszont soha a büdös életben nem tett semmit! Őt a "szöke-amerika-marketing" média nevelte ki, hasonlóan, mint a kertévék többi médiasenkiét!

Kobaljov 2007.11.14. 08:11:50

Hát amit az elmúlt két percben kezdésnek előadtak, gondolom szándékosan, hogy legyen valami balhé, provokáció igen gyenge volt. Legközelebb talán az lesz már az elképzelés, hogy Árpa bejön teljesen másnaposan az esti buliruhájában, megeszi a reggelijét a háttérben, interjú közben neki el kell külön magyarázni majd a kérdést is, esetleg behány a sarokba és Klaudia teszi tisztába..

N.Zoli 2007.11.14. 08:19:08

És anyósnyelvvel hasraesik.

Megfigyeltétek, hogy minden kertévés műsorban együttdolgozó utálja a másikat, a bulvár szerint.
Stohl vs Fábry
Balázs vs Vágó
Schobert vs Béres. Nem tudom itt sem 3eldönteni, hogy ennyire köcsög mindenki, vagy műbalhé? Mot úgy néz ki, hogy kezd kialakulni a Havas vs liptai után az Árpa vs Liptai.

öregember 2007.11.14. 08:32:47

Nrm tudom mennyire néztétek ma reggel, de rendesen alvást színlelt Árpa, mire Klaudia :
-Jó lenne ha összeszednéd magad, sok pénzt kapsz te ezért!

Nekem tetszett, hogy keosztotta Klaudia.

Harincourt 2007.11.14. 08:33:32

No de gondolkodjunk már el egy kicsit: egy TV2 -nek, amelynek az esti hírműsorában Bárdos András "sztárbemondó" tud lenni egyesek szemében (na jó, próbálják ezt az imázst erősíteni), akkor egy reggeli műsorban, ahol gyakorlatilag annyi is elég, hogy megjegyezd a meghívott vendég nevét,nem fér el egy Árpaattila???
Hát ne szórakozzunk már! Az az ember megtalálta a helyét! Szívből örülök neki, hogy a TV2 fogadta be, és mondjuk nem a közpénzből működő, "közszolgálatiból 1 -es" csatorna. Egyébként meg, simán nem kell odakapcsolni,nézni.Ennyi.

öregember 2007.11.14. 08:34:34

*Nem, * leosztotta, :)

Na nekem is össze kéne szednem magam:P (bár én ingyé pötyögök ide:P )

bardamu 2007.11.14. 08:39:03

szerintem vagy szociológus szemmel érdemes nézni a bulvártévéket vagy sehogy

asztrografológus 2007.11.14. 08:40:38

Az RTL-en ma reggel Lilu kijelentette, Csernusnak, hogy bizony kurva jó nő, erre Buci megjegyezte, hogy nagyon jó a lába! LOL Láttátok már Lilu tehenekéhez hasonló, egyedien formátlan, totál "X" lábát! Buci-Buci legalább, ha azt mondtad volna, hogy jó a csöcse... Ja és Lilu kontrázott, hogy bizony neki nem csak a lába jó!

franjof 2007.11.14. 08:44:11

most hagytam abba nezni a mokkat

dr poljakov 2007.11.14. 09:01:42

Szociológus szemmel... muhaha. Legfeljebb a kommentelők nézzék így. A TV2 nagyon is "komolyan szólni" gondol a délelőtt otthon lévőkhöz. Szerintem kapcsolok az MTV-re. A zenésre. Reggelihez jó lesz az is. :)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2007.11.14. 09:11:17

Reggel hallgassatok Fialát

mokka csak a presszóban jó

osztovata 2007.11.14. 09:21:48

Tegyék be Árpa mellé a Svábyt és máris kész kasszasiker:)))) Ja, és még készítsenek riportot az Orbánnal - jó szórakozás lenne:))
És az is elárul valamit a színvonalról, hogy a Claudia számít jónak Árpa mellett!Csak mert papírról fel tud olvasni néhány kérdést. Szánalmas mindkét gagyitévé.

Vad.Korte (törölt) 2007.11.14. 09:28:01

Csak azt nem rtem, ha ilyen szar, akkor a kedves cikkíró minek nézi, ti minek nézitek, ő minek ír cikket róla? Ami szar, azt le kellene felejteni. De neeem, nálunk nem, nálunk azt kérem szépen reklámozni kell, így kell megmutatni, hogy milyen tájékozottak, műveltek és intelligencsek vagyunk. Persze, hiszen ez az Attila is mekkora egy tirpák.

osztovata 2007.11.14. 09:34:58

Vad.Körte
tulképpen igazad van, mentségemre szóljon, hogy én csak 5 percet láttam az Árpából de az is sok volt. Claudiát sem kedvelem, kb a Szomszédoknál abbahagyhatta volna - szerintem. Ő is az Ábel Anita és Stohl Buci féle "színész és/vagy műsorvezető de inkább semelyik" kategóriába esik.
Hogy miért írok ide - hát jó ha nem engem fikáznak:)

dr poljakov 2007.11.14. 09:36:26

Vackor, nem értelek. Ez már a rómaiak óta így van. Kenyér kell a népnek, meg cirkusz. Tévé van cirkusznak, mer foci nincs. :)

alumi 2007.11.14. 09:37:16

Kíváncsi leszek a sztorionlájn házi főboszorkánya mikor fog megnyilatkozni Árpa Úr tévés szereplésével kapcsolatosan.
Amúgy az egész család igen exhibicionista: a múltkor Árpáné asszony utazgatott keresztül-kasul Amerikában a Favorit kamerái előtt két hasonlóan nagy kaliberű barátnéjával... Eszembe is jutott egy-két dolog a családanyaságról akkor, de azt itt most nem fejteném ki. Egyébként is annyi nézhetetlen emberke szerepel a kertévékben nap, mint nap, hogy Árpa már fel sem tűnik...és ugye senki sem gondolja komolyan, hogy még két év múlva is a Mokkát fogja vezetni? Arra a pár hónapra, amíg ott van, pont jó.Aztán úgy is jön majd más kérészéletű "sztárocska", aki pár hónap múlva ugyancsak eltűnik.

Ha már TV2...tegnap pár pillanatra belekapcsoltam a Nagy Fogyásba....Komolyan mondom: kritikán aluli!

Vad.Korte (törölt) 2007.11.14. 09:51:47

Ez cirkusz? Ha ez szar, mondom HA, mert én valóban nem nézem, akkor ez minket szórakoztat? Vagy szenvedni ülünk oda nézni? Nem értem...

A cirkusz római értelemben nem a balhét jelenti, hanem a szórakoztatást.

Az igazi Svarc Enegger · https://www.youtube.com/watch?v=Ik9qunsZZtY&index=21&list=RDJVoyWQSNr8I 2007.11.14. 09:54:01

Sosem értettem, hogy miért mutogatják ezt a csávót. Szánalmas lehet a felhozatal, ha ő a jobbak közül való.

Vad.Korte (törölt) 2007.11.14. 09:56:48

Ne hidd, hogy feltétlenül az dönt, ki a jó...

Tappancsfiú 2007.11.14. 10:15:42

Mi lenne ha egyszerűen leállnánk a mokkában szereplő beugró Haavasimitátorról és agyonhallgatnánk ;)

Tappancsfiú 2007.11.14. 10:16:41

Tulajdonképpen Avasimitátort akartam írni

marinka · http://www.marinka.hu/ 2007.11.14. 10:21:07

asztrografológus 2007.11.14. 08:37:11
Ki ratyi az RTL-en?

A teljes magyar vezérkar. És ez most nem vicc. Csak a külföldi vezérek heterók (még, vagy talán már ők sem).

RTL = Ratyik Tele Lóvéval

pultoska 2007.11.14. 10:41:34

Figyelj már, ri_porter, te, aki lennox lewist és stephen hawkingot is nyilván könnyedén lenyomnád. Itt rinyálsz hogy lenyúlt töled az Árpa valami műsorötletet, közben mindenki tudja, hogy csak külföldi műsorokat honosított meg, semmi saját vagy eredeti ötletből nem készült soha műsor. Na melyik is az, amit lopott tőled? te találtad ki a heti hetest? a milliómost? a lúzer fc-t? a valóvilágot? a mónikát? na melyiket? szegényke...

dr poljakov 2007.11.14. 11:04:05

Vad.Körte: az a szomorú magyar valóság, hogy ez nem balhét, hanem tényleg szórakozást, egész hétre beszédtémát jelent sokszázezer magyarnak. Meg a kibeszélő show-k történetei. Broáfff. Tömegtévé tömegigényeknek.

Arról volt szó tegnap valamelyik - MR1? - rádióban, hogy a szabad iskolaválasztás ugyebár nem mindenkinek adatik meg, vidékről a gyerek nem tud feljönni, esélyhátrány, stb. Van olyan külföld, ahol ezt úgy oldották meg, hogy emelt fizetéssel minőségi oktatókat küldtek vidékre, így teremtve esélyeket. Namármost ha a nagy magyar médiából ki tudjuk kitakarítani a TV2 és RTL Klub szintű műsorszórókat, vagy csak a médiatörvénnyel köteleznénk őket a szenny terjesztésétől tartózkodni, emelhetnénk a hazai átlag IQ-n. Mittudomén. Kérem, kapcsolja ki!

ri_porter 2007.11.14. 11:08:21

feketeN - ostoba vagy és tájékozatlan. Mint producer bármelyik licenc műsorát kiegészíthette bármiféle ötlettel, rovattal. Így is tett. Miért hazudnék te szerencsés??

ri_porter 2007.11.14. 11:15:11

Árpa Attila egy senkiházi tehetségtelen tolvaj köcsög. Az is mind idióta aki hagyta őt "érvényesülni". Az is aki megnézte a "filmjét" meg akik elolvasták a könyvet amit bérírók összeraktak. Igénytelen nép, ezt kapja. Témát lezártam, dolgom van, nem érdemes erről a köcsög faszról továbbiakban értekezni.

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2007.11.14. 11:16:45

A kalamár asszem ratyi a retekklubon, mintha ezt hallottam volna róla. De a kutyája akkor is jó fej, és a Kalamár sem egy bunkó. Komolyan, nem mindegy, ki a ratyi? Csigatévén is vannak szép számmal, azt se nézem többször, mint a retekklubot. Van Discovery meg Natgeo, meg TV Paprika, oszt az jó nekem :D Meg persze torrent... ez nem én mondtam :D Én nem csinálok ilyen csúnya dolgokat sosemis :D

Nyufó 2007.11.14. 11:25:26

Árpa Attilát képen tudnám nyomni simán egy palacsintasütővel... Olyan szinten irritál... (BOCS)

vasszűz 2007.11.14. 11:35:09

Csodálkozom, hogy egyesek azt írják, Árpa ügyes üzletember.
Úgy látszik, ilyen a sikeres üzletember, mint Sváby és Árpa.
Bár akkor nem tudom, mért kell mind a kettőnek a TV2-ön csüngenie?

Louo 2007.11.14. 11:49:16

Én dehogy sírom vissza a Havas féle tahóságot, de azért megjegyeznék valamit.

Nem azért rúgták ki Havast, mert a vislekedése nem felelt meg a Tv2 szellemiségének? Ezek szerint ez megfelel.
(Persze Havas nem nyerte meg az Árpa Attila kerestetik c. vetélkedőt. Az de szánalmas volt!)

(Egyébként azonos vagyok a Louuu néven kommentelővel, csak a munkahelyemen másképp lépek be. Mindegy, uaz vagyok.)

pultoska 2007.11.14. 11:55:05

ri_porter! tehát neked volt egy ötleted egy "rovatra", amit az Árpának el akartál adni az egyik műsorába? MUHAHAHAHA!!!

Na de viccen kívűl, ha ez már a múlté, és ő már úgyis lenyúlta, miért nem osztod meg velünk az "ötletedet" egy "rovatra" a "műsorába", amit lenyúlt?

pultoska 2007.11.14. 12:15:16

és ha már olyan kurva őszinte, okos, erős, értelmes ember vagy, és azt állítod hogy producer vagy, miért nem mondod el hogy te melyik műsort / melyik műsorokat produkálod saját zseniális ötleteid alapján (amik még maradtak, miután a kegyetlen Árpa kifosztott)
Talán neked is jár majd egy comment-com-os topic. Na, mit szólsz?

pultoska 2007.11.14. 12:23:01

megjegyzés: nem az árpát akarom védeni, de utálom a hiteltelen kommenteket. Szidjad az Árpát, azt a mocskos görényt, faszozd és köcsögözd le (sokaknak végül erről szól a kommentelés)de ne találj ki sztorikat, ne hazudj, ne rágalmazz. Az rosszabb, mint műsorrovatötleteket lopni! muhaha!

CalvinKlone 2007.11.14. 12:46:49

Ri_porter:

Tényleg fura, hogy itt tolod a személyes sérelmeiedet. Sztem ezeket a dolgokat, akkor és ott kellett volna elintézni, amikor és ahol történtek. Ha meg ugye tényleg gógyis boxbajnok producer vagy, akkor azt is tudod, hogy a licenszelt műsorok többségében nem enged a formattulaj gányolni, toldozni-foltozni egyéni ötletekkel. Árpa pedig jelen példa szerint azt csinálja, ami a kereskedelmi tv-k feladata: light entertainment. A nézettsége eddig jó, a kommentek burjánzanak a neten. Ha a közszolgálati média jól működne (vagy inkább működne), akkor lehet, hogy oda se kapcsolnál a Nyugat-Európában mindenhol 3-4-5. helyen kullogó kertévékre. A TV2 és az Árpa azt teszi, amit tennie kell, az a baj, hogy nincs hova átkapcsolni, ha ez valakinek nem tetszik...

Tappancsfiú 2007.11.14. 13:50:43

Rí_a_porter

Megszívattak, talpra áltál van önbecsülésed?
Akkor mi a tetünek irogatsz ide ócsárolva korábbi "munkaadódat".
Leléptél miután kivívtad e topikos team néhány tagjának ellenszenvét.
Nekem is mint jó párunknak itt (bár nem vagyok, nem vagyunk médiás producerek)van, volt, lesz jobbító szándékú ötletünk mégsem sírunk, hogy nincs aki megvalósítja.
Ahelyett, hogy itt toprongyoskodsz és szapulod az általam médiaszörfösnek nevezett gipsz jakabot összegyüjthetnéd az itt lévő szürkeállomány megynilvánulást
Remélem visszaírsz!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dallas 2007.11.14. 16:44:52

Nem tudom mit basztatjátok riportert, sajnos ezek a dolgok így működnek. Nekem is lopták már el ötletemet, engem is felhúzott. Ha leírnám, hogy mit, senki nem hinné el és mindenki fröcsögne, mint most, hogy biztos hazudok. Így bele sem kezdek és le is szarom, h ki mit gondol. A lényeg: valóban megy az ötletlopás és valóban a legszemetebb, leggátlástalanabb geciládák aratnak a médiában magyarországon, olyanok, akiket nyugateurópában meg amerikában már régen kilökött volna magából a szakma.
Na, hát Árpa egy szép példája ennek. Nálunk nem a tehetségben mérnek semmit. A média is csak olyan, mint a többi "dolog" az országban. Szerintetek a sok aranyláncos, nagynémetautós, gyúrós, kopasz faszkalap, akik anno a biztosítózásbó, meg sokminden más bűnözésből összekapták magukat és röhögnek a rajtatok meg rajtam, azok tehetségesek?
Egy faszt. Jókor voltak jó helyen és gátlástalanok voltak, pont a tahóságuk miatt. Ennyi. Árpa a médiára átfordítva ugyan ez. Már ha értitek mire gondolok..

Dallas 2007.11.14. 16:48:20

jahh és amikor én ratyiztam le Kolosit, egyből kimoderáltak napokig nem tudtam belépni.. Mi ez a modernizáció az Indexnél?:))

Gestas 2007.11.14. 17:03:15

Árpa Attila a legügyesebb ember a világon!
Ennyi ésszel,ennyi pénzt keresni,na az teljesítmény!!!

marinka · http://www.marinka.hu/ 2007.11.14. 23:48:08

gyerekek, igazatok van mindenben, csak egy nagy gond van. a nővérem (több diplomas biologus, értelmes nő, ne bántsátok) azt mondja hogy imadja az arpat, mert jokepu es vagany. elkezdtem fejhangon fikazni mint allat, mire azt mondja, nem erdekli hogy mennyire ostoba az arpa es mit gondolok a szakmai bukasairol, nem tudna ma mas ferfit a mediaban megnevezni, akivel szivesen toltene egy ejszakat es ezzel szerinte sok no van igy. hol is van az a bolt, ahol gazdasagos poloniumot lehet kapni?

Dallas 2007.11.15. 10:05:53

Wing, feleségem van, tudom miről beszélsz..
Ezzel nem lehet mit kezdeni. Részvétem magunknak.

Arpa Attila 2007.11.15. 17:35:02

Minden kedves hozzáértőt szeretettel várom a stúdióban, már aki hajlandó szemtől szembe is elmondani a véleményét.
Élő adásban lehet engem fikázni. Tökéletes lehetőség, nem?

arpa.attila@gmail.com

wing69: dobd át a nővéred számát, meglátom mit tehetek érte :)

ri_porter: ki vagy?

drursu: nem is foglak kifizetni, mert a zenekarod egy rakás szar volt, már ha az ODEUM-ról van szó.

A többinek: tényleg nincsen jobb dolgotok?

Aki válaszolni kíván nekem, dobjon egy mailt, mert a CC-n ritkán járok. Thx.

GGG77 2007.11.15. 21:46:38

wing, ha meglátsz egy bombázót az utcán te is leszarod, hogy mennyi esze van, nem? A nővéred egy éjszakáról beszélt, nem egy fél életről... :)

GGG77 2007.11.15. 21:48:44

ri_riporter! Akkor menj el bokszolónak, vagy matematikusnak, minek küzdesz a médiával?

csikipeti 2007.11.16. 08:24:53

Attila,ne higgy a kritizálóknak,még azt mondják nem értesz a médiához !?Akkor ki csinált először valóságshowt(ValóVilág),és az ARGÓ film sem volt piskóta !!!
Különben is amerikai focizol,ez nálam nagy tiszteletet vált ki,ugyanis imádom az NFL-t.
Szóval ne higgy senkinek ,jó vagy a mokkába,sőt szerintem lehetnél keményebb is !!További sok sikert.

sanya64 2007.11.16. 08:30:06

mondjuk az se teljesen normális ám, aki nekiáll az Árpával beszélgetni...

a jobbérzésű emberek még az utcán is igyekeznek messzire kikerülni, nehogy véletlenül azt mondhassák rájuk, hogy együtt látták vele...

Moci 2007.11.16. 09:04:08

Azért van a CC,hogy Itt legalább elmondhatja mindenki a véleményét az összes szar médiárol és az abban tevékenykedö kiskirályokrol akik megetetik a nézöket a rengeteg ocska,harmadrangu müsorokkal,filmekkel.Legyen az a régiuj Mokka gagyi a szánalmas müsorvezetökkel vagy a Sthol féle müakrobatika vagy bármi más...
És még az a jo,hogy itt nem folythatják bele a szot senkibe sem,mégha "fikáz" is vagy káromkodik,ocsárol,zsidoz,cigányoz,magyaroz vagy ha csak véleményt is mond.Mert ugyebár ez volna a szolás szabadság!Nem pedig az ami a mai Magyar médiában ma van.
Ugy látszik ez az oldal is van olyan nyilvános mint a Tv2 Mokkája.Hamár ott is szoba kerültünk...

theutat villám 2007.11.16. 09:45:04

Azért ma reggel nem kicsit volt szánalmas a műsorban, kikelt azok ellen, akik azt mondják rá, hogy ő szar, meg be lehet menni élő adásban fikázni.
Kedves Attila, inkább tanulj meg beszélni, meg műsort vezetni, de a legjobb tanács szerintem az, hogy nézd vissza az adásokat! Mindent meg fogsz érteni, nem kell ezen kiakadni, szánalmas vagy.
süti beállítások módosítása