Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Kepes beszólt a Tv2-nek

Mokka

2007. november 06. 16:27 szabóZ 215 komment

Kepes most jól megmondta a Tv2-nek, meg odavágott személyesen Bárdos Andrásnak is. Ráadásul a Tv2 Mokka című műsorában, a folyamatosan hárító Jakupcsek Gabriella előtt. Kepes szerint a Tények tényszerűen hazudott, és etikátlanul ferdített az otthonszülés szabályozásával foglalkozó tegnapi anyagában, tudatlanok, és még csak nem is ismerik az újságírás alapvető szabályait.

Most hagyjuk, hogy kinek van igaza, az otthonszülés mellett nem éppen elfogulatlan, tényfeltáró lendülettel, inkább személyes okokból kampányoló Kepesnek, vagy a három műszakban zakatoló hírgyárként évek óta oknyomozást egyáltalán nem végző Tv2-nek. A lényeg az a mondat, amit Kepes Bárdostól idézett (már ha feltételezzük, hogy nem hazudik, és nagyon is feltételezzük).

„A Tv2-nek nincs ideje felkészülni egy anyagra”. Ezt mondta Bárdos András, a Tények főszerkesztője. Már csak az a kérdés, hogy miért is nincs? Talán mert az egész stáb napi nyolc órában a reklámbevételeket számolja, átnyálazzák a pénzhalmot, szortírozzák és csinos kis kötegekbe rendezgetik?

Vagy talán kevés az ember? Nem futja nagyobb stábra a Tv2 nyereségéből? Mert ugyan minden cég maga dönti el, hogy szart csinál kevés pénzből, vagy jót jó sokból, de a Tv2 mint országos, földi sugárzású műsorszolgáltató hiteles tájékoztatásra szerződött az ORTT-vel. Vagyishogy velünk.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GGG77 2007.11.06. 21:58:40

1. Máté Krisztina nem képernyőképes ezt 10 éve tudjuk. ennek ellenére már Bárdos előtt is ott volt.

2. Minden nőnek joga van ott szülni, ahol akar. Az én gyerekem viszont, ha rajtam múlik, kórházban fog a világra jönni. Persze, anno jó volt a barlang is, de azóta talán fejlődtünk valamicskét...

Sushi 2007.11.06. 21:58:58

David Shane, ha a tesco rosszul, rosszkor kommunikál, azért a Hardy a felelős. Aki a novemberi karácsonyt megengedi, akinek ez a csodafegyver, s ennyi van a tarsolyában, akinek összesen ennyire futja az utolsó negyed évre, az inkább csomagoljon. Szóval Hardy lehet hogy jó újságíró (volt), de mára nem alkalmas hírigazgatónak, mert a hitelességét a lojalitása vagy a hülyesége megtépázta. Azt mondom inkább, hogy tanítsa a riportereket. Más ötlet?

Borneo 2007.11.06. 22:03:09

Azért azt ne felejtsük el, h a Tesco multi, és ha Angliában novemberben kezdik a karácsonyozást, akkor itt is úgy kell lennie.

David Shane 2007.11.06. 22:05:35

sushi ebben lehet, hogy igazad van, de abból nem nagyon élne meg ha riportereket tanítana.Egyébként nem csak a tesco reklámozza a novemberi karácsonyt...de mindegy is...

Következő ajánlatom Pallagi Ferenc. Megint kapok majd a fejemre:))) de ő is nagyon jó szakember.

Sushi 2007.11.06. 22:08:22

Beluschka, 21:43:04:
teljesen egyetértek veled.

Vannak tehetségek. De ha egy értelmes, talpraesett, "még szűz" középiskolás gyereket betanítasz, már meg van az új, friss hús. Emlékeztek még a 12+ -ra? Lásd. Akár holnap elindulhatna. De nem lehet, mert azért.

www.youtube.com/watch?v=t536PrQMbEw

Beluschka 2007.11.06. 22:10:01

David Shane 2007.11.06. 22:05:35

Nem tudsz jót mondani:) Mi magyarok úgyis simán beskatulyázunk mindenkit előítéletektől vezérelve (szemét jobbos, rohadt balos, mocskos zsidó, tetves cigány, stb..., gondolom mindenkinek ismerős fogalmak), nem nagyon marad értékelhető ajánlat.

simonmondja... 2007.11.06. 22:16:22

Sushi.
Mert a bályos középiskolások sokkal jobban átlátnák az otthonszülés, vagy a költségvetés problematikáját, és tévedhetetlenül nyomnák a benzinárakat?

nudlee 2007.11.06. 22:17:29

Ha a kedves székelybicskának pöttyet több esze volna, mostanában Romániában lakna. Már csak pénzügyi szempontból, ha erre pályázol itt.

De nem tudom miről beszélsz, a saját milyen sérelmeidről.

Az én nagyanyámat egy szilágyi vezetéknevű úr átverte jánykorában, én akkor most jogosan akár kib@szhatok az összes rokonával? Yeah :)

félig nigger 2007.11.06. 22:17:44

Nem simonmondja, félrecsúszik a logikád - ha van egyáltalán. Höh, írjuk mától a történelmet: te nem vagy hibás a múltért, de azért én igen, mert mától itt vagyok, holott a múlt miatt nem lenne ehhez jogom. Rám vonatkozik a múlt (értsd: tegnapig egy határral odébb éltem!), így elvesztettem jogalapom (vagy mimet e "hazára"). De te, te nem tartozol semmivel a tegnapért, az csak úgy volt. Eh!

Ha te úgy érzed, hogy a fizetésed lopod, akkor igen, viszem a pénzt. Be' jó nekem?!

David Shane 2007.11.06. 22:17:50

Azért bizom benne, hogy nem mindenki így ítélkezik....szidjuk azt aki megérdemli, de ismerjük el, ha valakinek van tehetsége valamihez..az mindegy, hogy szemét jobbos, rohadt balos, mocskos zsidó vagy tetves cigány:)))

Sushi 2007.11.06. 22:19:14

Olyan emberke kell hírigazgatónak, aki tökös. Aki lapátra teszi a sok niemandot, aki szakmailag és emberileg is a topon van, aki a politikai nézeteit (balosjobbosfenteslentes) az ajtón kívül hagyja, s ha a miniszterelnök hazudik, akkor nem igazságbeszédnek állítja be, hanem szégyenbeszédnek, és amikor átveszi azt az anyagot, amiben a miniszterelnök "kurvázik", még az adásba kerülés elött az ominózus részeket kisípoltatja. és akkor a gyermekek egészséges fejlődéséhez tartozó kisípolás még csak a kezdet.

Beluschka 2007.11.06. 22:21:03

David Shane 2007.11.06. 22:17:50

Magam sem mondhattam volna szebben, de akik ugyanígy gondoljuk, kisebbség vagyunk. "Törpe minoritás", hogy nagy klasszikust idézzek.

félig nigger 2007.11.06. 22:22:32

Kisasszony, kérem alássan, nekem aztán semmilyen sérelmem nincsen, csak jogot formálok erre-arra ilyen-olyan oknál fogva. Jó magyarul: szkrupulus nélkül!

Ha hajlamos vagy a vendettára, tégy belátásod szerint. És álljon meg a verekedés, én neked már olyan vagyok, mint egy angol. Uniós polgár, ha érted mire gondolok. Tessék Waterloo-valjönni, most az a téma...

Moci 2007.11.06. 22:23:49

Székelybicska.Annyira kár az igazadért eggyesekkel harcolni.Inkább az értékes embert lásd és vedd észre.Legyen az Magyar,Román,Szerb,Cigány.....Tökmindegy.

Sushi 2007.11.06. 22:25:00

simonmondja, a bájos középiskolások egyrészt mint az új generáció jöhetnek szóba, akiket a Hardy kvalitású újságírók taníthatnának, másrész ők kérdeznek és nem véleményt formálnak. egészen közelről láttam ezt. működik.

simonmondja... 2007.11.06. 22:25:46

Hát, mit mondjak Székelybicska?
Nem egy nyelvet beszélünk.
Csak szerintem ez nem a határok miatt van így.

nudlee 2007.11.06. 22:27:11

Az angolok igyekeznek beilleszkedni és örülnek, ha jogot formálhatnak erre-arra, ha érted, mire gondolok. Nekem még te nem vagy olyan, mint egy angol.

De nem vitázom. Welkám tu hángöri.

drukkker 2007.11.06. 22:28:06

Ha már a TV híradókat lehet kicsit szapulni......
Egyforma szar valamennyi, talán az ATV amely közelít a tárgyilagoshoz. Valamennyi olyan mint a fekete krónika volt valamikor az Esti Hírlap utolsó oldalán. Csak az a hír ami halállal végződik. Semmi kultúra, semmi polgári, semmi humánum, csak vér. Kész röhej.
Aztán a tisztelt műsorvezető "előadók".
Sztár alűrökkel jeleskednek a képernyőn, kényeskednek a mimkájukkal,testbeszéddel szinte befolyásolnak, hogyan kell értékelnem a következő hírt. Nevetségesen előadást csinálnak a hírek felvezetésével. Nekem kicsit gyomorfordító, ahogy Pálfy affektál. Sajnos legújabban Bárdos is annyira arra koncentrál, hogy mimikájával értékelje a majdan látottakat, hogy a mondatainak végét elharapja, elhadarja, különösen amikor elbúcsuzik.
Még a végén a jó öreg Boross Péternek lesz igaza, aki egyszer azt mondta, egészséges vidéki gyerekeket a média képernyőire!

félig nigger 2007.11.06. 22:28:06

simonmondja, ebben egyétértünk, ezért is mondom, hogy az olyanoknak mint te, én már angol vagyok. És angolul is beszélek, az csak az érzékek csalódása, hogy magyarul hangzik. Maradjunk ebben! És gyertek egy sörre Budafokra, a sör hangja mindent visz! Még nálatok is :-)...

simonmondja... 2007.11.06. 22:28:39

Suchi.
És mennyiben nevezhetjük hírnek azt, hogy a gyerkőcök valakit kérdeznek?
A Vutyi Trikónak is volt valami gyerkőckérdezős műsora.
Elég gázos.

félig nigger 2007.11.06. 22:28:54

aha, kisasszony, én neked cigány vagyok. Értem én :-)...

félig nigger 2007.11.06. 22:30:39

Na húzok, találkozunk az adóhivatalban, ha nem jösztök Budafokra.

simonmondja... 2007.11.06. 22:32:03

Drukker.
De hát mind vidéki. Én még egyet se láttam, aki a pesti származásával jött volna.

David Shane 2007.11.06. 22:32:34

Sokkal ügyesebbek azok, akik nem végeztek semmilyen ma már annyira divatos kommunikációs sulit...sokkal jobban kérdeznek és megvan a szakmai alázatuk.(Ahogy ezt idősebbek mondják:))A diplomások azt hiszik -tisztelet a kivételnek- hogy ha elvégezték a sulit akkor rögtön lesz valami zsíros állásuk. Hallottam olyan esetről is,amikor az ELTE-n végzett lány nem tudta, hogy elöször külsősnek kell lennie ahhoz, hogy egyáltalán elkezhessen írni egy szerkesztőségben...:)

Beluschka..az már jó ha legalább 2en vagyunk:)

nudlee 2007.11.06. 22:33:12

Befejeztem a beszélgetést, már olyan magaslatokba törsz, amit én nem akarok követni.

ON

Egyébként beszélhetnénk az új Mokka sztájlcserére, hát az valami ordenáré. Zavaró háttér a szemnek és zajok a fülnek, a témák, meg a műsorezetők hánytatóak...

cochran 2007.11.06. 22:33:35

Jól van,székelybicska,el kellen hívni a pestieket hozzánk a Székelyföldre magyarul tanulni.Talán menne nekik...:)

Sushi 2007.11.06. 22:35:11

simonmondja.
a rendszer úgy működik, hogy eleinte nyilván kutatásra használod őket (témakeresés, internetes infó begyűjtése, hirkereso.hu és egyéb híroldalak folyamatos figyeltetése) megtanítod vágni, s így, mint gyakornok, természetesen szerkesztő megy vele forgatni, hiszen a friss hús max. riporter lehet és nyilván nem az otthonszülés témakörében készít anyagokat, hanem a light/kultúr/esemény/zene témákban. Ennek az az értelme, hogy 10 év múlva megvan a matériád, s nem a tv-ről tévére járó médiakurvákban kell majd gondolkoznod.

Mondom, működik.

simonmondja... 2007.11.06. 22:36:24

Székelybicska.
Ha te már angol vagy, akkor nem itt fogsz besavanyodni, ugye?
Vár a nagyvilág.
Vagy az ifjúi lendületed, csak az én városomig tartott ki?
Vagy itt volt ismerősöd és a nagy angolságod csak ennyit ér?
Kár.
Azért nincs harag, ugye?

cochran 2007.11.06. 22:39:13

2004.december 5.
Mond ez a dátum nektek valamit?
Nagy "magyarok"...
Az idézőjelet súrlókefével sem vakarhatjátok le magatokról...
:((

Sushi 2007.11.06. 22:39:56

kisagyszony, a mokka új díszletével ugyanaz a gáz, mint volt 2 hónapja. rideg, sötét - semmi reggeli fény, semmi extra ötlet, semmi élettér, se egy kávégép se semmi. adtak egy pofont a szarnak. a Kepes alatt a tv2 videótárban ott volt Fekete Pákó, aki lehet, hogy megcsalja a barátnőjét. Hát kérdem én:
KI A FASZOM AZ A FEKETE PÁKÓ?

simonmondja... 2007.11.06. 22:40:14

Sushi.
Kösz, láttam belülről.
Csak nem tűri a nyomdafestéket.

Beluschka 2007.11.06. 22:41:33

David Shane 2007.11.06. 22:32:34

És ez az iskolákat minősíti. Képzeld, ahol a "Tanár" úr, vagy a Bárdos tanít... A Havasnak még régről lehetnek emlékei, milyen egy újságíró, de nem hiszem, hogy eszébe jut. Kizárólag egy számít: a PÉNZ. Ami persze nem baj, de ne nevezzék akkor közszolgálati tevékenységnek. Nevezzék "bulvárhíradó"-nak, vagy a "mi tényeink"-nek.

hombre. 2007.11.06. 22:41:39

Mindhárom emlegetett adón kb.ugyanaz a séma a hiradó FŐ TÉMÁIT illetőleg. Néhány példa emlékeztetőül: A tyúkok már napok óta nem taknyosak de a hiradósok tovább szajkózzák a témát-hetekig. Azután az a csajszi esete az öt rendőrrel. Megdugták, nemdugták, hányan dugták, előlről vagy netán hátulról? Tovább: az a bizonyos guaragumi, vagy mi.Annyi jött ki belőle a hiradókból, hogy még most is lapátolom kifelé....Nézzétek inkább a Duna tv-t.Ott más dolgokat is látni a nagyvilágból. ( mirna , ezt egy bénázó vajdasági írta.)

cochran 2007.11.06. 22:44:19

A konzumtévé konzumnépnek való...
Konzumszínvonalon.
A béka pics@ja alatt...
RTL Klub,TV2 és társai...
Ennyi...

Zsirparaszt 2007.11.06. 22:47:46

Kepes szüljön otthon homárt. Ha már rák nincs...

klackner 2007.11.06. 22:50:29

Simon, akkor még egy:

Kepes-idézet 2:

"Elmondom, hogy mi az, amit nem mondtak el. Ami a lényeg. Az volt az anyagban, és egyébként ezt nem kell megjegyezni, egy sajtóanyagot minden újságíró megkapott, tehát nekem is ez onnan van, ezt megkapta a ti tudósítótok is. Azt mondja, hogy sehol nem kötelező gyerekgyógyász közreműködése a szülésnél a VILÁGBAN. Ez nem hangott el. Nem hangzott el, hogy sehol sem kötelező szakorvos jelenléte a világban" (nem én emeltem ki, Kepes hangsúlyozta ki a VILÁGBAN-t.)

No, ehhez képest részlet az MTI összeállításából: "Az Egyesült Államokban (...)a nővéri végzettséggel és külön szakvizsgával rendelkező szülésznők mindenhol, a nővéri képesítéssel nem rendelkező szülésznők, akik többnyire autodidakta úton sajátítják el ismereteiket, viszont csak 38 államban segíthetik a szülést a terhes nő otthonában vagy szülőotthonokban. Az anyasági otthonok csak a melléjük rendelt szülész-nőgyógyász szakorvossal működhetnek, aki bármikor elérhető vészhelyzetben és mindegyik mögött kell lennie egy háttérkórháznak, ahová komplikáció esetén az anyát be lehet szállítani." Vagyis az Egyesült Államokban otthon lehet szülni szülész-nőgyógyász nélkül, de a Geréb-féle születésházakban nem. És "Szerbiában a törvény értelmében csak kórházban lehet szülni, s pár hónappal ezelőttig ezen belül is csak államiban lehetett." Szerbia ugyan nem tagja az EU-nak, de a világnak része.

Az MTI-idézet forrása: weborvos.hu/hirek_nagyvilagbol/otthonszules_mindenki_maskepp_csinalja/100947/

Tehát Kepes elvárta volna, hogy az általa támogatott szervezet vélhetően hamis (téves vagy hazug) sajtóanyaga kritika nélkül elhangozzék a tévében. És felháborodott, hogy nem.

cochran 2007.11.06. 22:50:50

Homárból van elég...:))

Moci 2007.11.06. 22:50:57

Simonmondja és a többiek.Miért van az,hogy ti minden szart beengedtek és elviseltek magatok közt???Orosz,Kinai,Amerikai,Angol,Német,Osztrák,Román,Szerb,Kubai??De csak is a sajátjaitokat utáljátok és a sjátjaitokkal utáltatjátok meg magatokat??

Sushi 2007.11.06. 22:51:27

simonmondja

nem tűri a nyomdafestéket? hehe jó duma
bővebben?

simonmondja... 2007.11.06. 22:52:18

Top.moh.
Nézzük a Dunatévét. Csak nem tudjuk kivárni, hogy mikor jönnek benne az "anyaországi" hírek.
Mert a Dunán már én anyaországi vagyok.
Nem néző, mint a többin.

David Shane 2007.11.06. 22:52:24

Beluschka..Én is nagyon sajnálom, hogy vannak akik éveket elvesztegetnek az egyetemen - kommunikáció szakosokra gondolok - és megtanulják, hogy mi is az a lead..de nem tudnak egy normális "összefoglalót" írni a cikk elött. Havast tényleg csak a pénz érdekli, aki megakarja tanulni a szakmát, annak szerkesztőségben a helye...persze ha bejut...csak ott tanulhatja meg az alapokat. onnan már szabad a pálya, ahogy ezt sokan kihasználják..újságtól tévébe...tévétől vissza újsághoz... (Egyébként azt látom, hogy az újságoknál inkább hátrány a kommunikáció szak, mint elöny)

cochran 2007.11.06. 22:53:10

Kíváncsi lennék,a sok okostojás hozzászóló közül hánynak van már gyereke és hány vállalta volna,hogy a neje otthon szüljön...

Zsirparaszt 2007.11.06. 22:55:09

simonmondja: Te tényleg ennyire egy ötlettelen, semmitmondó, unatkozó ember vagy, vagy fizetnek a hozzászólásaid által generált plusz hsz-ekért?

dhole 2007.11.06. 22:55:32

Kispofám,amíg a szutyok hátrányos származású otthon potyogtatja a babát,közben középkori szinten bábák segítik,mintha nem lenne szakorvos,hospital,és technika,na eközben a Te gyereked lenyeli pl a tollkupakot,majd elgondolkozhatsz,miközben ütöd a hátát,jó ötlet-e ez...mert egy percen múlik,h ki telefonál előbb...s a mentő hozzá megy...A Te gyereked exitál,a hátrányos meg szaporodik,s ivadékai öröklik csökött képességü génjeit,mígnem korunktól bár elszakadva,de benépesítik e kicsiny sárgolyót.

Zsirparaszt 2007.11.06. 22:57:17

Érintettként: midnkét gyerekem császárral született. Ha nem kórházban vannak, meghaltak volna. (lásd KongóMüller: Ha előrelátó csecsemő lettél volna...)

pikírt 2007.11.06. 22:59:21

Ejj maa...!...kohog itten a sokk mediaertelmetlensegi...;DD
Jol szamolok, ha erosen kisebbsegnek szorzom az itt hozongoket...?...majd pont 1 ilyen szipiszupi piacgazdasagban fognak nektek hiradot csinalni...!!...10tara onzoek vagytok, tuggyatok...?!?:DDDD

simonmondja... 2007.11.06. 23:00:56

David Shane.
-Ha bejut...-
Na, valahol itt van a belterjesség és a tehetség közti választóvonal.

Sushi 2007.11.06. 23:03:22

pikírt, ha bejön a digit világ, akkor van esély szipiszupi piacgazdaságban szipiszupi híradót és szipi-szupi tv-t csinálni. s akkor talán esély lesz arra, hogy ne a 2 millió tv függőben gondolkozzanak a csatornák, hanem olyan programban, amit neadjIsten 6 millióan is megnéznek. mert jó. (álmodik a nyomor)

David Shane 2007.11.06. 23:05:42

simonmondja..
az kétségtelen, hogy könnyebb bajutni, ha van az adott helyen ismerős...DE mindig vannak olyanok is, akik protekció nélkül sok munkával érik el a céljük...nem azért mert valakinek a rokona. Az már más kérdés, hogy a protekciónélküli már hozza a sajátjait:)))

cochran 2007.11.06. 23:07:53

Az egész otthonszülés mesét horváthágika és bandája találta ki,természetesen gnóm törpepártja segítségével,akik amellett,hogy szétb@szták az ország gazdaságát,az egészségügyet is "megreformálták".Értsd:elkúrták.Nem kicsit.Nagyon...

simonmondja... 2007.11.06. 23:09:28

Klackner.
Kepes, a kis természeti lény.

Úgy lerí a műsorairól is, hogy ő már csak az Isten szabad ege alatti mezítlábas életöröm híve.

simonmondja... 2007.11.06. 23:12:46

David Shane.
Hát, én még nem vagyok elájulva a tehetségektől.
Majd szólj, ha káprázhatok valakin.

nudlee 2007.11.06. 23:15:00

Leülnék egyszer dumcsizni vele, vajon meg tud-e győzni, hogy megéri csak a saját lelki nyugalmam miatt kockáztatni a gyerekem és a saját életemet, mert más előnye nincs, jól gondolom? :P

David Shane 2007.11.06. 23:17:07

simonmondja..
neked ki számít tehetségnek? mennyire ismered a szerkesztőségeket?

cochran 2007.11.06. 23:18:34

Kisasszony,mennyire lennél "lelkileg nyugodt",ha otthon szülnél...feltételezve,hogy vérbeli szingliként el tudod képzelni,mit is jelent ez az élettani folyamat?

klackner 2007.11.06. 23:21:38


Sushi 2007.11.06. 22:19:14

Sushi, ha a miniszterelnök kurvázását (plusz: elkúrtuk, lószart mama, stb.)kisípolják, azzal nem hazudják el a beszéd egy részét? Ha minden tévé kisípolta, minden újság kipontozta volna, honnan tudnád, hogy kurvázott? Jó volna, ha nem tudnád?

És: te bemutattad volna a Híradóban a kitört nyakú halott Szaddamot? A BBC bemutatta. Állítólag az az etalon.

simonmondja... 2007.11.06. 23:21:51

Kisagyszony.
Hát, vannak, ugye, a hentes orvosok, akik hétköznapra császároznak, mert a hétvégéjük a családé - mondjuk, nem tudom, hogy ez lehet-e, ha csak akkor mész be, mikor már elment a magzatvíz - mint általában.
És van az anyagi vonzat, amit nem lehet tudni, mert az orvosok zsebre, a bábák pedig kötényre dolgoznak.

cochran 2007.11.06. 23:24:12

Simonmondja,vezettél már le éjjel sürgős szülést,f@szfej?:(
Milyen jogon fikázod itt a szülész-nőgyógyászokat?

nudlee 2007.11.06. 23:25:39

hehe, szerintem ne vitázzunk wolffal... te elolvasod, amire reagálsz, amúgy?

Uncsizik biztos :)

Műhód 2007.11.06. 23:26:24

Magyar Anyák!
Szüljetek Kepes Geréb Ágnes Andrásnál!
Aki nem ott szül, ne babrálja!

simonmondja... 2007.11.06. 23:27:57

David Shane.
Nem szép, hogy visszakérdezel.
Te mondtad, hogy láttál már tündöklő csillagot.
Akkor halljuk.

klackner 2007.11.06. 23:34:20

Simon,

szíve joga. Gondolom nem véletlenül nincs már műsora sehol (azt hiszem).

Csak akkor a helyén kell kezelni. Nehogy már egy olyan ember ossza az igét a hitelességről és az elfogulatlanságról, aki az adott kérdésben bevallottan elfogult (és, mint feljebb az idézetekből kiderül: konkrétan hazudik).

pikírt 2007.11.06. 23:39:02

Sushi bocsi, de mar a "szipiszupi piacgazdasag"ot is viccnek szantam...;)

Olyanok vagyunk, mint a zombik...hirehsegunk csak no, es no, es no...
Tobben mondtak, hogy igazsagot a magyarnak!...ugyan, mit kezdenenk az igazsaggal ott, ahol mindenki csak a sajat igazat akarja hallani...??...el van ez b..va, de nagyon...

Minden politikus dogojjon +, akkor a sok mediaszemeet ugyis utanadoglik...!;DDD

simonmondja... 2007.11.06. 23:41:49

Klackner.
Kepes az igazságosztó.
Ha így nézzük, Bárdos flegmája nem is olyan rossz.
Sőt.

mozeum 2007.11.06. 23:57:40

Na most az anyuka érezze jól magát, vagy a gyerek szülessen biztonságos helyen? Mindenki származása és neveltetése szerint döntse el. Az enyém kórházban született. A média témához egy apró adalék: Az elmúlt héten az RTL Klub hírolvasó sztárja, három napig egy döglött szerválról harsogott. Jesssszusom!?!?!

klackner 2007.11.07. 00:06:40

No, ígérem az utolsó Kepes-idézet következik, csak azért, hogy nevessünk és azért, hogy lássuk, hová vezet a megszállottság. Az idézet helye: közvetlenül az előző után, amikor Kepes arról értekezett, hogy a sajtóanyagukat galád módon nem olvasták be kritika nélkül:

JAKUPCSEK: Az kiderült, hogy most Európa legszigorúbb szabályozását próbálják Magyarországon bevezetni. Tehát, ez tény. Ezen vitatkoztunk tegnap is...

KEPES: Majd utána jöttek az orvosok, és nálatok is itt ülnek orvosok, akik azt se tudják, hogy miről beszélnek. Tehát az az ember, aki itt a szülészek kollégiumának az elnöke, aki azt mondja, hogy hát kérem, hát aszongya, mi mondjuk, hát mi, aki levezettünk többszáz szülést a kórházban, mi otthon is le tudunk vezetni egy szülést. Ez az ember nem érti, hogy miről van szó.

Ugye, jól látom, hogy Kepes itt azt kifogásolja, hogy a tudósításban nem csak a tiltakozó bábák szólalhattak meg, hanem az orvos is? :-) Aki azt sem tudja, hogy miről beszél...

Komolyan mondom, tiltsuk be az orvosokat - végülis többmillió éven keresztül megvolt a világ nélkülük.

El Condor 2007.11.07. 00:12:51

Ez most a tv2-szidalmazó blog? Ha ennyi ember mocskolja, akkor ki a f.sz nézi?

Sushi 2007.11.07. 00:20:16

klackner

ezt úgy szokták csinálni, hogy az ominózus részt a szóban vagy kisípolják, vagy elnémítják. Azaz el---tuk, ---va ország. mindenki tudja, miről van szó. de nem állítjuk mintának. ha belevesszük, hogy az összes csatornán, minden hullámhosszon úgy ment le az anyag, ahogy, akkor ha egy élelmes felelős vagy főszerk. hírigazgató, vezérigazgató vagy elnök utasításba adja, hogy síp vagy némítás. itt mindig az a lényeg, hogy bár felismerhető a környezetből, hogy milyen szó van cenzúrázva, állásfoglalás is egyben, illetve útmutató, hogy az NEM AZ ETALON. ehelyett, emiatt ma már az iskolákban is kurváznak a gyerekek,
s amikor a tanár rászól az a válasz: miért? a miniszterelök is ezt mondja. s a tanár fegyvertára ezzel ki is merült. ez az egész nagyon rossz folyamatokat indított el. sajnálom, hogy az ominózus időszakban nem voltam Magyarországon. Sem szept. 17-én sem okt. 23-án. Az El Camino-n voltam épp, Spanyolországban, így nem voltam jelen, hogy sikítsak, kiabáljak, hogy "éló drága média, éló ORTT, éló Köztársasági Elnök úr, talán sípolni kéne". Nem is hallottam a beszédet október végéig, amíg haza nem értem. Szégyen, hogy a kisípolás ebben az országban senkinek nem jutott az eszébe. Ennyit a gyermek egészséges fejlődéséhez való jogáról. A felelős tehát az összes hírigazgató, felelős és fő szerkesztő, a Köztársasági Elnök, az oktatási miniszter, a kabinet, az egyházak és tulajdonképpen mindenki, aki nem emelte fel a szavát. A fidesz is, a pedagógus szakszervezet is.
Welcome to Hungary.

Másik kérdésed. Ha én lennék a hírigazgató, Husszein filmet és egyéb véres dolgokat is bemutatnék, KIZÁRÓLAG este 10 után, 18-as karika alatt, sőt, nekem abba még az is beleférne, hogy az utca embere elküldje a fenébe a politikusokat. De csak akkor. 22:00 után. Lenne nézeccség... :)

mozeum 2007.11.07. 00:22:41

Én nem érzem magam f.sznak, (lehet, hogy tévedek)de én nézem. Most épp a Columbót

Sushi 2007.11.07. 00:25:58

pikírt, vettem a lapot, de gondoltam, megvilágítom a jövőt, belekapaszkodva a "szipiszupi"-ba ;)
mea culpa

klackner 2007.11.07. 00:39:05

Sushi,

nem értek egyet veled, de ettől még más gondolhatja úgy, ahogy te. Amit te javasolsz, az szerintem szimpla hazugság. Én már olyat is láttam (hallottam), ahol a síp a szó előtt volt, és az egész szó hallható volt... Ettől még hallható volt. És ha "felismerhető a környezetből", a gyerek is felismeri. Mire mentünk a kisípolással? Ócska eufémizmus. Ha féltjük a gyereket a világtól, ne nézzen híradót.

A Welcome to Hungary-vel azonban komolyabb bajom van. Ez a szokásos magyar sznobizmus (értsd: ez egy hülye ország, csak én vagyok európai). Nos, a BBC nem este tíz után mutatta a kitekert nyakú Szaddamot, hanem egész délután. És azt hiszem, az elkúrtuk-at nem sípolta volna ki sem a BBC (sőt, azt hiszem le is fordították az egyik tudósításukban), sem egyetlen nagy európai tévé sem.

klackner 2007.11.07. 00:42:40

Mozeum,

és megint ugyanaz lett a gyilkos, mint két éve...

klackner 2007.11.07. 00:45:28

Ja, és Sushi, ha te lennél a hírigazgató, jól megbüntetné az ORTT a tévédet. 18 év feletti programok ugyanis csak este 11 után mehetnek Magyarországon. Lám, a magyar szabályozás szigorúbb, mint amit be akarsz vezetni.

Te kis liberális :-)

Sushi 2007.11.07. 00:50:22

nos nyilván olyan esetről beszélünk, ami nem hétköznapi. képzeld el, ha Sarko azt mondaná Franciaországra, hogy kurvaország. Vagy Blair. A királynő lefejeztetné... (ez persze túlzás)A probléma gyökere nem ott kapaszkodik, hogy hazugság-e kisípolni a káros tartalmat. Mindegy, hogy az-e, kell. pont. a probléma sokkal inkább ott van elásva, hogy a miniszterelnököt kell kisípolni.

a BBC-t a televíziózás, a televíziós újságírás és a hírszerkesztés gyakorlatában szokás etalonnak tekinteni. Nem pedig a tartalomban. (bár az is elsőosztályú - általában) A BBC ráadásul az iraki történetben érintett is, nem kicsit-nagyon, így az a hírérték mellett egy eredmény felmutatása is volt egyben. Ez pedig a Blair adminisztrációnak úgy kellett, mint egy falat kenyér. A magánvéleményem pedig az, hogy a BBC hibát követett el.

Sushi 2007.11.07. 01:00:13

klackner,
igazságod van. 23:00 - 05:00
jó lesz az 23:00-nak is, nehogy mán' ebbe kössenek bele. köszi a javítást. viszont abban aztán minden lenne. Havassal!

klackner 2007.11.07. 01:02:15

Sushi,

elfogadom, legitim vélemény. Csak nem értek egyet vele. De ez nem baj.

Csak azt akartam (és akarom) mondani, hogy nem olyan egyértelmű és erkölcsileg fekete-fehér a helyzet, ahogy mutatod.

Most például a tévék abban versengenek Magyarországon, hogy melyik mutat kevesebb vért (tudom, hogy nem így gondolod, de meglepődnék, ha az RTL-en és a TV2-n 2007-ben együtt háromnál többször volt látható híradóban vér, akkor is véletlenül) Pedig a terrorakcióknál van vér, levágott láb, stb, stb. Van, aki azt mondja, hogy ezzel az eufémizmussal a tévék úgy állítják be a terrorakciókat, polgárháborúkat, mintha hollywoody filmek, vagy videójátékok lennének. Mintha nem is lenne olyan durva. És ezzel fokozzák az erőszakra való hajlamot. Ez is egy vélemény. És szerintem ez is legitim.

Dr Milton 2007.11.07. 01:02:35

Néha olvasom ezt a blogot és mindig parázs vitáknak vagyok szemtanúja. Most azért szólok hozzá mert nem tudtam a következő megjegyzés mellett kommentár nélkül emlenni:"... szarrá verte a Bárdos csapatot az RTL klub és időnként az M1 Híradó is!" Hát kedves barátaim nagyon sajnállak benneteket ha ti az rtl meg a tv2 hiradójából próbáltok meríteni. Ha én odakapcsolaok két dolog szokott menni: 1. Antónia nagyokat pislogva magyarázza h miként született meg egy kis boci, vagy őzike vagy akármi. 2. Abban a 20 perces híradóban 3szor elmondják/ha nem többször/ hogy mi következik. Tv2-nél legalább ez nincs őzike van.

klackner 2007.11.07. 01:05:20

Havas szerintem egyetlen idősávban sem mutatható. Öncélú erőszak :-)

Dr Milton 2007.11.07. 01:09:10

vol.2 Egy, csak egy legény van talpon a vidéken. Őt Pálfy Istvánnak hívják. Laza, pontos nem lepődik meg a váratlan helyzeteken. D. Tóth Kriszta sem rossz/főleg kívülről/ Neki azt rónám fel, hogy beleéli magát bizonyos hírekbe pl.: sóhajtások ugyanaz a pislogás mint a kereskedelmiknél. És még valami: Vannak ezek a műsorajánlók az m1en a híradók végén. Nem hiszem el, h egyedül a 60 körül járó Juszt László képes elmondani súgógép nélkül 3 mondatot. A legnagyobb botrány pedig az a sok -már elnézést- hülye tolakodó picsa akinek lövése nincs semmről és vezeti a műsort/ az este műsorvezetői,pl./ Ja és majdnem kihagytam M.kiss CSabát. Nézzetek meg 1x egy kékfényt. Nincs 1 hibátlan mondata.

Sushi 2007.11.07. 01:11:13

én alkalmaznám Havast.
h-p minden este 23:00
berángatnék hozzá mindenkit, hadd osszon
sőt, az én tévémben pornó is lenne. digitálban. kódolva. emelt díjas sms.

nem értenek ezek semmihez.
elmegyek egy barlangba.

Dr Milton 2007.11.07. 01:12:40

klackner! Amikor Benazir Bhutto hazatért, bemutatták a tvben az öngyilkos merénylőjének a bomba által leszakított fejét. Mégpedig azért h segítsenek azonosítani őt. A véről jutott eszembe.

Sushi 2007.11.07. 01:20:40

Nos, a kérdésemre, amit feltettem korábban, jelesül, hogy ki lenne jó szerintetek hírigazgatónak, a véleményeitek ellenére jelen állás szerint egy embert mernék én magam mondani, egyvalakit, akiért talán még a tűzbe is nyúlkálgatnék, s itt kapcsolódnék is hozzád, Dr Milton. Ő Pálffy István. És beültetném műsort vezetni is, sőt, oda tenném mellé Stáhl-t is, kerül amibe kerül...

Tehát nem én hírigazgatnék, kedves klackner. Ahhoz én még gyerök vagyok. Én amolyan Head of Development and Programming Department lennék. :) A jófajtából. Így, szerényen. :P

klackner 2007.11.07. 01:22:56

Milton,

az RTL meg a TV2 bemutatta az öngyilkos merénylő leszakított fejét? És azért, hogy azonosítsák? Itt Magyarországon? Ez most komoly? Vagy csak félreértettelek?

Dr Milton 2007.11.07. 01:29:40

Félre:) A Pakisztáni állami tv mutatta be. Így is fura volt, de az iszlám számlájára írtam. Fura lenne Európában ilyen híradókat látni.
Sushi! Miért pont a Stahl? Nem volt sztem akkora menő műsorvezetőnek sem.

klackner 2007.11.07. 01:33:13

Sushi,

már látom te elkötelezett kereskedelmi tévé rajongó vagy, csak a retrós fajtából :-). Visszasírod a kilencvenes éveket.

Pedig: de jó, hogy vége a kilencvenes éveknek és soha többé nem jön el (Gondolj bele, a legunalmasabb futballvébék is akkor voltak).

Pálfyról nekem mindig az jut eszembe, hogy a következő pillanatban elhányja magát valamelyik szóviccétől. Például ma sikerült huszonkettedikként elsütnie a Talma hatalmas szóviccet.

Érted!? Talma HaTalmaS. Hehe...

klackner 2007.11.07. 01:38:04

Ja,

bocs, Milton. Azt hittem ezzel cáfolod a vérre vonatkozó mondatomat.

Amúgy érdekes kérdés, ilyenkor a társadalom szempontjából mi a hasznos. Ha nem mutatják a fejet, mert borzalmas, vagy ha néhány figyelmeztetés után bemutatják, mert hamarabb elkaphatják a bűntársait. Nekünk azért tűnnek ezek a kérdések ilyen egyszerűnek, mert nincsenek ilyen problémáink, szerintem.

Dr Milton 2007.11.07. 01:42:06

Ez a Kepes egy értelmes jelenség. Nincs is műsora. Nemcsak a hírigazgatókkal van a baj hanem azzal is h áthat mindent a politika. Az MSZP leszól és azt adják amit ők akarnak.

Dr Milton 2007.11.07. 01:49:37

90s 4eva. Most is szarok a focivébék. Nézz inkább teniszt. Januárban Safin megnyeri az aus opent!!!

sanya64 2007.11.07. 02:10:23

Ha lehet, akkor én itt szeretnék kérni holnapra egy klassz nagycicis napicsajt.

Az, hogy kórházban született-e vagy otthon, nekem töknyóc, csak máá lássam... ))

Sushi 2007.11.07. 02:26:05

Milton, azért a Stahl, mert 1. hiteles, 2. fantasztikus páros voltak Pálffyval, 3. amikor híreket olvasott fel, felolvasta a híreket. Nem tett hozzá semmit, nem vett el belőle semmit, nem minősítette, nem reagálta le, nem pozícionálta. A CNN-en is nyomhatná. 4. nosztalgia

klackner, nem vagyok elkötelezve a kertévé irányába, rajongó meg mégúgyse... inkább Mtv-t csinálnék. de tudjuk, mi van ott.. illetve ki. pontosabban kik...

Talma - hatalmas.. egy újszülöttnek minden vicc új. ez legyen a legnagyobb gond :)

veryti 2007.11.07. 09:21:58

Ha véletlenül a TV2 híradója megy, amikor bekapcsolóm a TV, azonnal át kell nyomnom máshova. Engem egyszerűen irritál Bárdos beszédtechnikája. És sajnos úgy hallom, ezt veri bele a riporter iskolájának a hallgatóiba is, mert ki lehet szűrni, ki beszél úgy, hogy minden egyes szót külön hangsúlyoz. Nála a a kötőszó is szenzációként van hangsúlyozva.

veryti 2007.11.07. 09:24:15

Bocs a helyes?írásomért! Épp 38 fokos lázam van...

zille4 2007.11.07. 11:23:06

Sztem iagza volt Kepesnek kb:"Tények inkább Bárdos szubjektív"
Amúgy én irigylem Bárdost mert neki nem kell a munkahelyén precízen teljesíteni csak olyan ahogy esik úgy puffan alapon, még jó hogy nem orvos pl:ez most itt egy előrehaladott terhesség vagy csak szimla elhízás? azé nem mindegy

dhole 2007.11.07. 14:17:30

Fikázni oly jól esik...

Beaverfield 2007.11.07. 14:40:46

Szerintem a Viasat mindkét "nagy" kertévét veri színvonalban , igaz ott híradó nincs.

ifjú padavan 2007.11.08. 09:36:09

Kepes is scientologus?
Nem igaz, hogy a nőknek joguk van otthon szülni. Ugyanis ez nem csak az ő ügyük, hanem a gyereké is. Ennyi erővel ki is dobhatja a gyereket az ablakon, ahhoz is joga van, az ő gyereke. Mint ahogy ez sem igaz, az sem, hogy az otthon szülés az ő magánügye.
süti beállítások módosítása