Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Frei szereti a tiniket

Dosszié

2007. szeptember 27. 13:39 szabóZ 55 komment

A szlogennel ellentétben Frei Tamás ugyan tegnap este sem nézett a világ mögé, de legalább bekukucskált kicsit a hasítékokon, meg a moly rágta lyukakon. Korrekt klipet forgatott Paris Hilton és Pink tinédzserdalaihoz, ráadásul alig párszor nézett szigorúan a kamerába, hogy újból elismételje a hihetetlen igazságokat, amiket igen, jól hallották kedves nézőink. És már emiatt is megérte.

Persze kicsit különös, hogy egy méregdrága nyakkendőtűket gyűjtő, magát sztárriporternek beállító tévés hüledezik a sztárkultuszon meg a tiniknek készített arcpakolásokon, de hát lehet, hogy ahová ő jár kozmetikushoz, meg manikűröztetni, csak halvány rózsaszín inget és Armani-öltönyt viselő üzletemberek fordulnak meg. Tévés karrierről pedig csak ő álmodott gyerekkorában.

De nem is az a baj, hogy Frei Tamásnak még csak fel sem tűnt, hogy ő maga is büszke fogaskereke az embereket már gyerekkorukban tisztességes sztárfogyasztóvá alakító médiagépezetnek, sőt ezúttal az apró hibákat is megbocsáthatjuk neki. (Hogy az Olsen-ikrek lennének Paris Hilton ellentétei, az amerikai jó kislány mintapéldányai? És Marie-Kate Olsen anorexiájával vagy kokainfüggőségével mi van? Hogy a fiatalon szexuális életet kezdő tiniket tényleg az a veszély fenyegetné, hogy gyorsan megházasodnak? És a több Frei-dossziéban feldolgozott szingli-jelenséggel mi lesz?)

Az igazi probléma, hogy Frei Tamás már megint jól értesült, művelt kozmopolitának akart látszani, közben az öltöny alatt ott a kispolgár, aki flanelingben védi az erkölcs öröknek vélt értékeit. Merthogy Frei minden mondata az értékek pusztulásáról szólt, hogy ezek a mai tinik, juj, már milyen fiatalon sminkelnek és szopnak. Miközben száz éve a nők tizennégy évesen házasodtak, aztán meg gyereket szültek, kétszáz éve pedig nyolc évesek tolták a csilléket a bányában. A középkorban pedig aki már járni tudott, az felnőtt volt, és kész.

A gyerekkor ugyanis nem csak biológia állapot, hanem társadalmi, kulturális tényezők által befolyásolt életszakasz, és nincs olyan örök igazság, ami kimondja, hogy tizenöt éves korig csak a Moncsicsi van, meg az Action Hero, és csak aztán jöhet az alkohol és az arcpakolás. És ez még akkor is így van, ha Freinek abban igaza van, hogy a fogyasztói társadalom egyre korábbra tolja az önfeledt gyerekkor végét. Nem mellesleg a sztárokat utánzó tinik egyáltalán nem felnőttek, ugyanúgy lázadnak és keresik a kertben füvet nyíró és konyhában pacalt főző szülőktől eltérő példaképeket, mint ahogy a nagyanyjuk vagy a dédapjuk. Csak most nem Clark Gable, hanem Justin Timberlake.

Ja, és csak nekem tűnt fel, hogy a tinikről szóló műsorban megszólalók közül csak minden huszadik szőke, mosolygós lányra jutott egy fiú? Talán a tévébe kerüléshez mégis jól jön a divatos ruha, a smink meg a korai arcpakolás?

Címkék: tv tv2 frei bulvár

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2007.09.27. 13:48:33

Lehet áttódulni a Frei kirúgta Dr House-t postból ;-))))
Nekem továbbra is az a bajon a MESTERREL, amit odaát kifejtettem: bombasztikus témaválasztás után nem tudsz meg semmit.
Persze, eldöntendő kérdésekkel, eleve készre írt műsorzáró konklúzióval eleve nehéz.
Frei olyan, mint egy nagy illúzionista: nagy felhajtással eladja a sz@rt, mintha csak ő lenne a spanyol viasz készítésének birtokában.
MEg a bölcsek kövéének.
De, lehet, hogy úgy is kell(ene) nézni, mint a nagy illúzionistákat: ott is tudja az ember, hogy nem tüntette el a nőt a ketrecből...

b0risz · http://zahar.blog.hu 2007.09.27. 13:53:17

"Miközben száz éve a nők tizennégy évesen házasodtak, aztán meg gyereket szültek, kétszáz éve
pedig nyolc évesek tolták a csilléket a bányában."

szinte szóról-szóra úgyanezt reagáltam a műsor közben...

báró Csekonics 2007.09.27. 14:02:43

Méghogy sztárriporter - muhaha...
Esetleg a Tvrtko - esetleg.
Mondjuk ő kapott Pulitzer-díjat is ellentétben ezzel a műmájerrel.
Nem nézem / néztem ugyan Dr. H-t de biztos hogy inkább nézném, mint Zimmer Frei Tamáskát. Tv2 meg végre összekaphatná magát!

2007.09.27. 14:09:27

Amúgy, minek megy riporternek, és csinál riportműsorokat az, aki nem kíváncsi, hanem egyszerűen megvan neki, hogy mit kell kihoznia, és ahhoz szabja aztán az egész műsorát?
Szóval, nem, nem szereti a tiniket, hanem be akart bizonyítani valamit, amit hallott, és ehhez keresett példákat.
Ráadásul, lsd. Olsen ikrek, még utána sem jár ezek szerint, hogy kiket haszbál fel a szent végkövetkeztetés kihozásának érdekében, hanem egyszerűen bízik abban, hogy a néző hülyébb, mint ő (na, jó, ebben sokszor lehet igaza), és csak nézi tátott szájjal, amit elérak...

winnie 2007.09.27. 14:14:13

ha érdekel valakit, megvan a tegnap esti frei-szökés nézettség:

www.sorozatjunkie.hu/2007/09/27/frei-jott-latott-es/

vasszűz 2007.09.27. 14:15:12

Annál a résznél kapcsoltam oda, amikor valami olyasmi ment, hogy "Top 10 tinibálvány", és aszongya: Johnny Depp.
Hát már bocsánat, de Johnny Depp már igen régen volt tini.
És hogy a legnépszerűbb Justin Timberlake? Hát nem a Tokio Hotel?

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2007.09.27. 14:15:55

Mellesleg a végén szinte visszavont mindent, mert valami olyasmi volt a végszó, hogy "na jó, azért ez csak egy kis szelete a mai tiniknek, nem olyan rosszak ők, meg különben is biztos sok zseni is van köztük, legalábbis több, mint annak idején volt..."

Nesze neked.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2007.09.27. 14:20:34

amíg guglival többet tudok meg a világról mint freitől, addig nincs szükség erre a műsorra.

Udi · http://blog.udi.hu 2007.09.27. 14:28:35

Akkor is fszkorbacs a House elmaradasaert!

kundera 2007.09.27. 14:33:52

frei Tomi hozta a szokott formáját. Felszínes, pletykás,szenzációhajhász bulvárműsor. Legalább a témáinak utánanézhetne és egy picit belemélyedhetne. Lassan abba kellene hagynia neki is....

begyszli 2007.09.27. 14:34:11

Én nagyon úgy emlékszem, hogy 15-20 évvel ezelőtt, amikor én voltam tini, akkor is rajongtunk, meg majmoltunk, sőt néha-néha ittunk és szívtunk is, és most mégis "normális" felnőttek lettünk...És micsoda ellentétek voltak már akkoriban is!!! Aki DM-es volt, az ugyan soha szóba nem állt volna a CURE-osokkal, a discoladyket meg persze mindkét tábor utálta:) Mivel másabb most a helyzet???

winnie 2007.09.27. 14:37:40

2011-ig van szerződése a tv2-vel.

Gukker 2007.09.27. 14:50:24

>Esetleg a Tvrtko - esetleg.
>Mondjuk ő kapott Pulitzer-díjat is
>ellentétben ezzel a műmájerrel
Az azért érdekes lenne... Nem inkább Pulitzer-emlékdíjat, amit a balos újságírók osztanak ki egymás közt?
Azért egy igazi Pulitzer-díj nagyon messze van ettől!

>Annál a résznél kapcsoltam oda, amikor
>valami olyasmi ment, hogy "Top 10
>tinibálvány", és aszongya: Johnny Depp.
>Hát már bocsánat, de Johnny Depp már igen
>régen volt tini.
Ezt úgy kell érteni, hogy a tinik számára bálvány, nem Depp a tini.

redzsihemmond 2007.09.27. 15:15:58

Engem érdekelt (volna) a téma, el is kezdtem nézni, de annyira áltudományos volt, hogy egy idő után már nem is figyeltem..
Szerintem ez a fajta viselkedésmód nem csak a tinikre jellemző SZVSZ... mindenki fogyaszt (herdál, szenved), a világ ebből él (F.T. is, ugye).
Viszont kiragadni kirvó példákat, és azt általánosnak beállítani, na.. számomra ez áltudományos.
Régebben sem néztem, eztán sem fogom.
Még arra sem képes a műsor, hogy legalább arra az egy órára lekössön, és meggyőzzön, hogy de-bizony-ez-tényleg-így-van, mint például a Fahrenheit 9/11.
Még jó hogy vannak okos csatornák, ott van igazi tudomány.

Mme du Tancin 2007.09.27. 15:17:21

Johnny depp az én tinikoromban volt bálvány, annak meg már van 10 éve, szóval tényleg nem túl áptudét

mickeyknox 2007.09.27. 15:19:47

ja, de lehet hogy most mindenki jack sparrow akar lenni :-))

Dallas 2007.09.27. 15:40:22

Hát az a tpp 10 tinibálvány, na az nagyon fosparádé volt..
ma 10 ből 9 tini a Tokyohotelért öngyilkos is lenne, a felkészült riportr, persze erről nem hallott. Látszik, h nem vette még a fáradságot se, h valóban kicsit beleássa magát a témába.

Egyébként a témaválasztás jó volt és elgondolkodtató, csak hát ugye a bossöltönyös szuperriporter, vele nem stimmel valami..
kellen magáról csinálnia egy műsort, h vajon hol siklott félre és mitől olyan szar.

Kobaljov 2007.09.27. 15:44:53

Johnny Depp gondolom a Karib tenger kalózai (3) miatt merült fel

vasszűz 2007.09.27. 15:53:10

Gukker!

Ha jól emlékszem, Johnny Depp akkor volt tinibálvány, amikor az "Ollókezű Edward" készült, és akkor még valóban tini volt ő is.
Ha ma megkérdeznénk egy tinédzsert, hogy Johhny Deep vagy Orlando Bloom, akkor biztosan az utóbbit választaná.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2007.09.27. 15:55:22

azért fasse ismeri a tokio hotelt az óceán túloldalán, ezzel ne példálózzatok.

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2007.09.27. 15:55:44

> Én nagyon úgy emlékszem, hogy 15-20 évvel ezelőtt, amikor én voltam
> tini, akkor is rajongtunk, meg majmoltunk, sőt néha-néha ittunk és
> szívtunk is, és most

Errol van szo. Abbol is latszik, hogy a felulet mogott nem nagyon valtozik 'a vilag', hogy az emberek ugyanolyanok, hogy 15 eve is hallottuk a 'bezzeg a mai fiatalok' es a 'bezzeg amikor en ennyi idos voltam' kezdetu slagereket, meg ma is. Az egyetlen valtozas az, hogy ma mar te a haverod mondja, es nem az apad (haverja). Aki ebbol azt a kovetkeztetest vonja le, hogy _valtozott_ a vilag, az ostoba. Ebbol pontosan az latszik, hogy _nem_ valtozott. Nem valtoztunk. Marmint az emberek ugy altalaban. Az egyenek persze igen, es ebbol nehany eszleny (sajnos a tobbseg :( ) azt a kovetkeztetest vonja le, hogy a fiatalok valtoztak, nem neki nem sikerult megtartani a rugalmas gondolkodasat. Bar talan sose volt - magadat baromi konnyu elfogadni. Es ha pont 17 eves vagy, akkor ugy nez ki, mintha a fiatalsagot es a lazadast ertened meg, pedig csak magadat kedveled.

A musorban meg lehet, hogy azert is volt kevesebb fiu, mert azokat kevesbe lehet ilyen faszsagokkal hulyiteni. Jo voltunk DM-esek, meg voltak rockerek, de a New Kids On The Blockert a lanyok _rajongtak_. Ok foglalkoztak vele, hogy milyen helyes a mittomenki.

mickeyknox 2007.09.27. 16:02:58

a tokio hotel nem jó, mert ott állítólag kiderült, hogy az a hermafrodita kis pöcs valójában homokos :-))) mondjuk ez borítékolható is volt

Dallas 2007.09.27. 16:04:13

bakfity, a magyar tini top 10ről volt szó, hogy jön ide amerika? melyik műsort nézted?

the real 2007.09.27. 16:06:37

Az az első 10-es dolog magyar fiatalokra vonatkozott. És ismeri Frei a TokioHotelt, mert megemlítették valakinél, hogy az ő előzenekaruk volt. Amúgy már az elején megjegyeztem, hogy megint egy műsor, ami fel fog húzni, de végül annyira nem is. Kis lájtos volt, még a Frei-műsorokhoz képest is.

mickeyknox 2007.09.27. 16:13:15

ha a magyar tini tpo 10, akkor hol volt kertész géza?! meg mester tamás? meg majka, emberek?!!! :-))))))

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2007.09.27. 16:19:37

nem néztem (lásd első komment), a hszekből az jött le, hogy ez valami globális lista, de behúztam már a farkam és eltűnök csöndesen.

PIPboy2000 2007.09.27. 16:19:47

Ki a faszom volt az a péter, vmi megasztáros köcsög..no meg Márk a tinisztár?!?
Honnan szedték össze ezeket??

grigorij (törölt) 2007.09.27. 16:20:18

Frei "rókaszemű" Tamás a hazai média egyik leggyengébb képviselője! Ahogy előttem már mondták: felszínes, pongyoló, szenzációhajhász, üres műsorokat készít! Tööbször megbukott (nem csak a bérgyilkosra gondolok), de valamiért a buta, valóságsót meg sorozatot majmoló magyar átlagpolgár rendszeresen beszopja ezt a manust...

rolika 2007.09.27. 16:22:26

jó, hogy nem a ház doki volt, mert kertet ástam és kilenckor már aludtam :-D

oszt jónapot! 2007.09.27. 16:38:58

Frei legtöbbször csak kamuzik, úgyse tud sok ember utánajárni, hogy igazat mond-e.Szponzorok pénzén utazgat a világban, azután leadja a jól megszerkesztett,lélekre ható kitalációkat, és nagyon jól él belőle.(végül is ügyes fickó...)

rexter 2007.09.27. 17:12:37

vasszuz bazeg a tinibalvany nem azt jelenti h tini a balvany, hanem h a tinik balvanya, arra meg siman jo johnny depp. ne legyel mar ilyen hulye vagy menj a tevebe! :D

nikknikk 2007.09.27. 17:28:12

egy:a kereskedelmi csatornákat nyáron likvidáltam,kettő:a júpíszí akaratom ellenére magasabb előfizetési díjért mégis rámkényszerítette,három: tegnap véletlenül bekapcsolva hagytam a tévékettőt,négy: ilyen moslék alpári műsorfolyamot köztük az említett porterecske gagyarászását szerintem a világon nem lehet máshol látni-hallani....csak így tovább.....

Dr. derelye vágó · http://www.freeworldgroup.com/games6/gameindex/castlewars.htm 2007.09.27. 17:30:44


volt amcsi top 10 tini bálvány lista,meg magyar tini top 10 bálvány lista is

Dr. derelye vágó · http://www.freeworldgroup.com/games6/gameindex/castlewars.htm 2007.09.27. 17:44:55

de az a puskás peti hogy került bele a patanásos képvel a top 10-be az rejtély vagy megjelenik valami uj lemeze

Kaev 2007.09.27. 18:08:21

Nem szomorú, hogy a mai gyerekeknek nem számít bálványozhatónak a szülő? Inkább majmol egy amerikai kiscsajt/kissrácot, akinek önértékelési problémája van és anyuka/apuka nem tud hatni rá? Frei régen jobb volt. Most próbál ráharapni azokra a témákra, amikről úgy gondolja, hogy érdekelheti az embereket, vagy legalábbis őt. Viszont csak felszínesen tudósít róla. Ami elég szomorú, mert többet is kinéznék belőle, ilyen szponzorokkal, lehetőségekkel a háta mögött.

Girhes macska 2007.09.27. 18:19:22

Frej régen oknyomozó újságíró volt (emlékeim szerint), aztán eladta magát a bulvárnak. Azóta mindegy neki, miről beszél, csak egy hónapban egyszer képernyőn lehessen. Általában mindig a gazdagság körül forognak a műsorai. A tegnapi témaválasztás jó volt, a tálalása fostalicska. Extremitások mindenhol vannak, az ilyenekből messzemenő következtetéseket levonni szvsz marhaság. A "normális" tinikről műsort készíteni felesleges, mert nem eladható, nekünk a szenzáció kell, amit kellemes hangján belebúg a fülünkbe és megborzonghatunk tőle. Úgy kell nekünk!
Puskás Peti meg igen egyszerűen került bele a top10-be: elvégre a TV2-s "barátok közt"-ben nyomul és kell a promó a műsornak.

Kenta úr 2007.09.27. 18:51:52

Egyébként megjegyezném, h a műsor végén maga is hozzátette, h nem kell általánosítani, nem mindenki ilyen...nyilván az átlagos bemutatásával nem fogsz babérokat szerezni. Ez a média. Lehet fintorogni h nem így kéne, meg nem az ő szemüvegén keresztül, de addig nincs értelme ilyeneken filózni, amig nincs kínálat...a magyar média kis szemétdombján szerintem még mindig több a Frei, mint a nagy átlag. Ok, én sem értek vele egyet sok dologban, de ettől az előbbi véleményemet még tartom.

°zé° 2007.09.27. 19:14:21

egyébként én csk annyit tennék hozzá, hogy a szmeélyi jogaim megsértése, hogy amit nyilatkozom egy emberről, bevágják máshová. ez manipuláció, és az igazság elferdítése, modnhatnám hazugságnak, illetve félrevezetésnek is. johnny deppről kérdeztek, mondtam, hogy szeirntem jó színész, és ezért nagyon szeretem. és ezt a mondatot daniel radcliffhez vágták be. mindössze nem ezt nyilatkoztam, ennyi a problémám vele. fel vagyok háborodva, és innentől kezdve, minden adás hitelességét meg fogom kérdőjelezni, azontúl, hogy többé 3x is meggondolom, kinek és mit nyilatkozom.

Önző Én 2007.09.27. 20:40:26

Frei és a műsorai nem jók, nem is nézem őket, de a kritikus egyes kitételei legalább olyan felületesek és enyhén szólva átgondolatlanok. A tinik "szopása" és egyéb koraérett dolgaik felett érzett aggodalom (és nem erkölcsi felháborodás!) nem a "flanelling" vagy bármi alatt rejtett kispolgárt, hanem társadalmi kontextusban gondolkodó embert, értelmiségit jelenthet. Egetverő baromság idehozni a nyolc évesen csillét toló gyerekeket, annál is inkább, mert nem csak "kétszáz éve", de ma is vannak sajnos a világban bőven gyerek-rabszolgák. Sőt volt a világban intézményesített rabszolgaság, égettek nőket boszorkányságért, nem sorolom.
Az un. civilizáció egyik legfontosabb "vívmánya" volt megadni a gyerekeknek a gyerekkort, amíg - nem ekölcsi, hanem igenis biológiai- és pszichikai alapon - nem elég érettek és felkészültek a felnőttek alapesetben ÖNÁLLÓ DÖNTÉSEN alapuló játszmáira, addig hagyjuk őket gyereknek lenni. Ma ez a gyerekkor komoly veszélyben van, a felnőttek - köztük az ilyenek, mint te, szabóZ, és a lelkesen helyeslő kommentezők - ijesztő felelőtlenséggel viszonyulnak a problémához. Kéne beszélgetni erről néha olyan szakemberekkel (tanárok, gyerekpszichológusok, vagy ajánlhatom a kitűnő és okos asszony, Herczog Mária a tárgyban született írásait) akik esetleg oldani tudnák a felületes és buta véleményalkotást.

zille4 2007.09.27. 21:38:10

Sztem maga témaválasztás nem volt rossz csak a műsor volt borzasztó felületes. Én lelkisegélyeztem egy dbig és higyjétek el tudnék mit mesélni frei műsora ehhez képest kutyaf...a némelyik 15 éves tapasztaltabb mint vad kati speed bulik és egyebek teljesen általánosak. Sztárriporterünk pedig azt hiszi h egy 30000 forintos smink dönti erkölcsi romlásba tiniket na persze

Biomechanoid (törölt) 2007.09.27. 21:40:43

Egyet vegyünk tudomásul: Freit származása, és ebből kifolyólag a kapcsolatai determinálják, hogy a médiában dolgozzon, és legyen is helye, bármekkora egy ripacsfasz. A semmiről nem szóló műsorait akkor is néznünk kell, ha közben minden külföldi adón éppen az megy, ahogyan felvesszük a kapcsolatot egy idegen civilizációval.

Hú, hát milyenek is a tinik? - Pont olyanok, amilyennek lenniük kell az ember modernkori társadalmában. Alkalmazkodnak, részévé válnak valaminek, miközben a szocializáció tudatalatti fájdalmait lázadással enyhítik.
Ezt pont egy Frei fogja interpretálni? - Na neeeeeee! Ez az iskolázatlan makimajom háromig nem tud elszámolni. Tán a seggtamponját is valaki más cseréli.

Biomechanoid (törölt) 2007.09.27. 21:57:13

Önző én, még csak nem is ugatod a valóságot. Vegyük csak a felnőtté válás feltételeit. Kultúránként változó. Nálunk 18. életév betöltése. Máshol meg az ivarérettséget követő átmeneti rítuson való átesés. És még sorolhatnám a variációkat. Például az eszkimók az 1900-as évek elején még egyszerűen megölték az elsőszülöttet, mert túl korán jött, nem tudták volna felnevelni. Náluk ez normális volt, mi meg hülledezünk tőle. Primitívek? - Nem, csupán a saját fogalmi viszonyaikon belül értelmezik az élethez való viszonyukat.

Herczog Máriát említed, aki egy veszélyes idióta. Nincs gyermekpszichológiai előképzettsége, ennek ellenére a gyermeklélektanon keresztül kísérel meg családterapeutát játszani. Ami azért is érdekes, mert családterapeutának lenni is előképzettséget igényel. Elárulom, nem szociológiait!

Tököm se tudja, ki az a SzabóZ, de ez a komment bizsergetően szarkasztikus. Persze, nem az olyan iskolázatlan, karót nyelt bigottaknak, mint te vagy.

Abdani 2007.09.28. 00:21:39

Na, azért örülök, hogy nem húztátok le Freiről a keresztvizet, kicst szoktam már unni, hogy minden Frei Dosszié után az Index Tamáson köszörüli a nyelvét, mégha sokszor jogosan is (lásd: vicces répa). A műsor szerintem korrekt volt, egy ilyen infotainment műsortól azért ne várjunk mán többet, aber ez a Top 10 sztárlista nagyon nem kellett volna - ami kicsit hasonlított a VIVÁ-n menő retek Fabolous Life of... konzervműsorra, meg hát ha jól emlékszem bekonferált xy tiniriporter se szólt egy büdös szót se, ami nem baj, de ha mán belógattuk (szerkesztési hiba)... Mindegy. Jól van, adok egy négyest. :)

muszmusz 2007.09.28. 12:50:11

Egyfolytában arról beszélt hogy a tinik azt utánozzák amit az újságban és a tévében látnak.Nem tűnt fel neki hogy ő is egy tévénél dolgozik és része a gépezetnek?!Nem értem miért nem a főnökeinek és kollégáinak mondta, hogy tán mégse kéne Aktívval meg Fókusszal hülyiteni a népet?

ovits 2007.09.28. 13:47:21

mickeyknox-nak:
Kertész Géza és Majka a másik csatorna embere! Azért annyira nem lehet széles a látókör, hogy a konkurrencia is beleférjen! :)

Önző Én 2007.09.28. 14:18:54

Biomechanoid, szerintem te meg egy szimpla okoskodó seggfej vagy. Bár az az "iskolázatlan" oldalvágás nem volt semmi, azért egy kis stílus-csiszolás nem árt. Remélem gyereked nem nagyon születik, vagy addigra megjön az eszed.

Dallas 2007.09.28. 14:36:27

Én ismerem Biomehanikot, egy elfuserált homoszexulálizs zsidógyerek. Csak nincs kibékülve magával.. :))

Frei meg monnyon le!

mickeyknox 2007.09.28. 16:22:11

ovits:

igazából szerettem volna más embereket írni, csak rájöttem, hogy nem tudok egyet sem. rá kellett jönnöm, hogy nem olvasok elég bulvárújságot, meg a fókuszt se nézem aktívan (heh). be kell hoznom a lemaradást, rohanok egy blikkért!!!

[HEJ] 2007.09.28. 16:28:42

Ez most akkor a Frei hogyvolt volt? :)

torissrac 2007.09.28. 19:33:44

Biomechanoid :

"Ez az iskolázatlan makimajom háromig nem tud elszámolni. Tán a seggtamponját is valaki más cseréli."

Bióka!

Frei egyetemi végzettségel rendelkezik + egy diplomataképzőt végzett - ellenben az ide kommentelők döntő többségével, akik nagy szerencsével eljutottak a számitástechnikai szakközép 5. évi technikusképzőéig.

Szaros gerle / Lighting Enchanted Multiple Shots · http://gerlefeszek.blog.hu/ 2007.09.28. 20:57:25

A péniszemnek doktorátusa van tóraismeretből és talmudtanból, változtat-e ezen bármit az hogy frei egy rostos fasz? A műsorában jó részeket keresni pedig olyan mintha és a szaromban rámutatnék egy kukoricaszemre és azt mondanám hogy akkor edd meg, ha ízlene akkor a két kutyám szarát is begyűrhetnéd, de ha így belejönnél akkor levinnélek faluhelyre és kicsapnálak a mezűre hogy legeld fel az összes trágyát mint a porszívó. Lényeges különbség nem lenne mivel te éppen most csinálod ezt intellektuálisan azzal hogy kertévét nézel.

és valószínűleg ez ide kommentelők nagy részét dőreség azzal vádolni hogy iskolázatlan suttyó barom. Kivéve engem, én az iskolázatlan istenbarmának még érettségije sincs nemhogy diplomája, ember mán nem vagyok, véleményem se lehet. El is megyek a zajdoboz elé sírni hátha az Isten megszán egy tinibálvánnyal, hátha a Tekintetes Úr Frejszoló Tomi lesz az.

Dallas 2007.09.29. 09:21:32

Ajajj, felbüffent valami..

Dorkinc 2007.09.30. 10:08:24

hát nem tudom, én nem voltam elájulvan Frei műsorátol pedig szeretem, meg szivesen megnézem de ez a rész helyett szivesebben néztem volna Dr. Houset, nem tom miért pont ennek a helyére kellett betenni... Frei ugyan oylan jó lett volna hétvégén is... vagy az idióta 5. esek helyére is tehették volna... legalább 1 csatornán van a 2? :)

brand_boy 2007.10.27. 10:46:26

" A semmiről nem szóló műsorait akkor is néznünk kell, ha közben minden külföldi adón éppen az megy, ahogyan felvesszük a kapcsolatot egy idegen civilizációval."

Atyaég mekkora mondat ez !
süti beállítások módosítása