Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Melyik tankönyvből lehetsz okosabb, mint egy 5.-es?

Okosabb vagy, mint egy 5.-es?

2007. augusztus 28. 10:22 kiricsizoltan 50 komment

Az ilyen 5.-es típusú műsoroknál az az egyik poén, hogy lehet szívatgatni a játékost, lehet kicsit alázni, hülyébb vagy, mint egy ötödikes, bele is mondja a kamerába a fikusz, meg a krétásdoboz közé. Aztán előbb-utóbb persze néhány fura kérdéssel a műsor készítői magukat szívatják meg.

Az első adás második játékosa azt a feladványt kapta, hogy "Az 'ügyes ember' eszköze volt-e a szakóca?". A válasz a műsor szerint: nem. Mert a Homo erectusé. De ha elővesszük Horváth Péter 5.-es Történelemkönyvét, amelyet a Nemzeti Tankönyvkiadó adott ki, akkor ebben szó nincs arról, hogy ki készített először szakócát. És hogy egyáltalán miben a különböznek az "ügyes ember" kőeszközei az erectusétól. Ehhez képest viszont ott áll a képen egy szimpatikus, komoly, álmodozó tekintetű fiatalember, a lányos anyák álma, a Homo habilis ("ügyes ember"), és igen: egy kőizé van a kezében. Nem a múzeumból lopta, az biztos. Ebben az ötödikes tankönyvben nincs különösebben pontosítva ez a szakóca és "ügyes ember" problematika, vagyis az Okosabb vagy, mint egy 5.-es című műsorban vagy csak azok lehetnek okosak, akik egy titkos tankönyvből készültek (a többi hülye), vagy ezeknek a kisfiúknak és kislányoknak valahogy bámulatosan ugyanúgy sikerült felkészülni a műsorra.

Elvileg a produkcióban tanárok is segítettek összeállítani a kérdéseket, úgyhogy egyre kíváncsibb vagyok, melyik tankönyvből lehet felkészülni erre a vetélkedőre.

Egyébként eleve hülyén tették föl a kérdést, még akkor is, ha roppant beleérző képességünkkel sikerült megértenünk. A szakóca, másnéven marokkő, ugyanis egy alapeszköz, ahogy a későbbi emberfajoknak a nyíl, vagy a dárda. Hülyeség megkérdezni, hogy "kinek az eszköze", mert az nem úgy van, hogy jön Homo erectus kartárs, legyárt néhány szakócát szériában, aztán elhajítja, mert közben Homo akármivé törzsfejlődött. Nem, a helyzet az, hogy a szakóca nem egy homo fajé volt, hanem több is használta. Jó, persze, értjük mi, azt szerették volna kérdezni, hogy melyik faj használt először szakócát.

És a kíváncsiak kedvéért eláruljuk, amit kitartó utánnyomozással kiderítettünk, meddig mezei kőeszköz valami, és mettől nemes szakóca. A Homo erectus kicsit finomabban munkálta meg a kőeszközeit, mint a korábban élő Homo habilis, és elvileg ezeket nevezik már a régészek szakócának. (Egy gyors áttekintéshez kattintsunk ide.) A Homo habilisnak inkább csak pattintott kavicseszközei voltak, de mint minden tudomány, a régészet is ezerszer bonyolultabb ennél, úgyhogy hagyjuk is ezt a tudálékoskodást. Inkább itt van még bónuszként egy friss, meleg hír, mely szerint lehet, hogy egy időben élt az erectus és a habilis.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

keddves 2007.08.28. 11:00:48

Hülye-vagy-e, mint egy médiabuzi?

Somebody 2007.08.28. 11:09:08

A cikknek nem nagyon van értelme, bennem még élénken él, hogy igenis ötödikes anyag az ősember és kedvenc szakócája, és igenis tanulja minden ötödikes.

Mr. Proper · http://copypasteblog.blogspot.com/ 2007.08.28. 11:11:42

A legújabb hírek szerint a TV2 is belátta, hogy az ötödikes tananyaggal nagyon fölé lőtték a színvonalat, ezért most gyorsan átszabják a vetéledőt, ami a jövő héten már az "Okosabb vagy, mint egy BKV-ellenőr?" címmel jelentkezik. Ha érdekelnek a részletek (díszlet, késrdések), itt elolvashatod:
copypasteblog.blogspot.com/2007/08/okosabb-vagy-mint-egy-bkv-ellenr.html

oooyee 2007.08.28. 11:11:54

hiába, no, meg köll adni, hogy a műsor készítői ügyes emberek, de csak egy szakócát hírből sem ismerő mezei pitypanghoz képest

2007.08.28. 12:10:39

ismét egy lexikális tudást bemutató takony. szerencsére itt nem kell gondolkodni, levezetni dolgokat, vagy tudsz valamit, vagy nem tudsz. és akkor vagy okos, ha lexikális tudásod nagy, de dicsőségesen lehet újságolni, hogy fizikából mindig gyenge voltál, mert annyira hülye vagy, hogy nem tudsz gondolkodni, és a dupla kattintást is két hétig gyakorloltad. ez kell a népnek. legyünk büszék arra, hogy nem tudunk gondolkodni.

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2007.08.28. 12:14:01

Hat nem tul meglepo. Valahogy azert nyilvan el akartak kerulni, hogy jojjon egy jo tanulokaju versenyzo, vegiglapozza, kijegyzetelje az 5 ev anyagat, aztan szarra nyerje magat.

Az senkinek nem furcsa, hogy az osszes kis streber mindig mindent tud? Hogy mindegyik emlekszik a masodikban (tehat 3 eve, ami az eletuk 25%-a!) tanult vers irojara? Kicsit azert hitelesebb lett volna a musor, ha neha nemelyik hibazik. Mondjuk nem veszi vegig veluk elozo nap a tantoneni az osszes kerdest.

Komolyan, ez a musor csak arra jo, hogy megjobban megutalja az ember az ilyen kis okostolyasokat :)

2007.08.28. 12:17:09

okostojás. űjj le fijam egyesh. :)

Srí 2007.08.28. 12:26:34

Éppen az ilyen kérdések és az azokra adott egyenválaszok miatt gondolom, amit a másik poszthoz már írtam, hogy előre megkapták a kérdéseket és a válaszokat. Ha nem is a gyerekek, de a tanáraik biztosan. Abból készítették fel őket. Na, így pedig kutyafülét sem ér az egész. Álvetélkedő áljótanulókkal és valódi, diplomás versenyzőkkel, akiktől azért többet vár az ember.

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2007.08.28. 12:28:45

Amugy sajnos a wikipedia szerint is ugy van, hogy az erectus vacakolt eloszor szakoca szeru cuccokkal :) en.wikipedia.org/wiki/Homo_erectus#Usage_of_tools_and_general_abilities

Bar ebbol az oldalbol meg ugy tunik, hogy a habilis is: anthro.palomar.edu/homo/homo_3.htm . Hat az lehet, hogy otodikben meg kurva egyszeru a tortenelem is, aztan meg kiderul, hogy megsem ilyen egyertelmu, hogy mi tortent nehany millio evvel ezelott.

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2007.08.28. 12:29:37

cadmagician: uristen :), tenyleg. Nem-e elirtam-e :)

Srí 2007.08.28. 12:30:36

Atléta, miért éppen a gyerekeket kellene megutálni? Ők csak megtanulták, amit rájuk bíztak. Szereplési vágy ebben a korban pedig minden gyermekben van, ebben sincs semmi különös.

Ha valamit megutálok ebből az egészből, akkor az ismételten a TV2. Azok az "alkotók", akik beérik ezzel a színvonallal és ezt nyomják le a torkunkon. De minek is nézünk tévét, nem igaz? Mikor elmehetnénk Szlovákiába is.

fullmoon 2007.08.28. 12:30:40

kiricsiz.,jól felkészültél a tananyagból,ezért bónusz összeghez juthatsz!:

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2007.08.28. 12:34:20

Mar miert varnank tobbet egy diplomas embertol? Miert emlekezzen egy kozgazda (vagy mernok, fizikus, angol bolcsesz) azokra az egyszeru tenyekre, amiket alti elejen beletoltenek? Pl. hogy az erdo legalso szintje a gyokerszint. (Mult penteken tanultam :) )

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2007.08.28. 12:38:27

sri: en gyerekkoromban sem birtam a strebereket. Nem a gyerek zavar benne, hanem a pedalgep. Egyetemen meg jot rohogtem a nagy reszukon, akik szettanultak az arcukat, tele voltak otos vizsgakkal, de problemat megoldani (mernok hallgatokent) na azt egyaltalan nem tudtak. Tisztelet a kivetelnek (abbol az egyik aztan MIT-n PhD-zett, most meg Munchenben kutat, a tobbi meg nem letezik :) )

Subculture 2007.08.28. 12:43:26

5-es. így kell írni...

N.Zoli 2007.08.28. 12:49:33

Engem mindig kiakaszt, mikor többmillió éves dolgokról beszél valaki tényszerűen, mintha ott lett volna.

tistedur 2007.08.28. 12:51:05

Katina,ne kezd már te is..


N.Zoli!
pedig sokan teszik,hidd el :P

Srí 2007.08.28. 12:51:18

Nem zavarnak a pedálgépek sem, ha nekik úgy jó, tegyék:) Bár abban tökéletesen egyetértek veled, hogy sokkal fontosabb és hasznosabb a jó problémamegoldó képesség, mint a lexikális tudás. Ez lenne az a bizonyos intelligencia:)

Subculture 2007.08.28. 13:24:43

kezdd így kell írni XD na jó befejeztem

Subculture 2007.08.28. 13:30:07

amúgy én kakukktojás vagyok mert (szerencsére) a műsort nem láttam. De elég szőrszálhasogatóan hangzik a fent említett probléma:D hogy most melyik használta.
Betanított/válogatott ötödikesekkel meg könnyű. Ennyi erővel lehetne olyat is, hogy ügyesebben egyensúlyozol labdával az orrodon mint egy fóka? nem akkor még az állati szintet sem ütöd meg

N.Zoli 2007.08.28. 13:40:59

Lehet egy ausztralopitekusz ügyesebben bánik a pattintott kövekkel, de nem verne le az elméleti dolgokból, mivel vele kezdődik a töri...

Egy ötödikes is lehet okosabb a tegnap tanultból, mint egy felnőtt, akinek húsz évre kell visszerőltetni a szürkepépet. Nem fair a gyerekek előre felkészítése, de égő a felnőttek részéről is a tudatlanság, főleg diplomások esetében. Írom mindezt úgy, hogy még semmit nem láttam az egészből, csak a bemutatót és itt olvastam róla.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2007.08.28. 13:46:04

Ősember gyerek haza megy és mutatja otthon a bizonyítványát
-Ének, egyes - morog az apa - na jó, végülis még nincs igazán jó hangod...
-Tesi, egyes - na jó kisfiam, egy kicsit dundi vagy...
-Történelem, egyes - lekever a fiúnak két nagy pofont
-Ezt mért kaptam, apa?
-Hát nem igaz, hogy történelemből még azt a nyavalyás másfél oldalt sem vagy képes bemgolni...

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2007.08.28. 14:38:55

nem az a lényeg, hogy ki gyártott először szakócát, hanem az, hogy nincs pontosítva a horváth-féle ötödikes tankönyben.

márpedig a vetélkedőben arra kérdeztek rá, hogy erectus, vagy habilis.

innentől kezdve az a kérdésünk, hogy mit értenek a műsorkészítők "ötödikes tananyagon"?

Ras · http://futo.blog.hu 2007.08.28. 15:12:12

atleta.hu: a stréber is elég relatív. Én OKTVkre jártam matek-fizika-kémiából és elég jól ment, most is mérnökként dolgozom (4es diplomával, egy német autóipari multinál). Ehhez képest irodalom-töriből kaptam dícséretet érettségin (pedig aztán az évszámmagolás sosem volt erősségem pl), fizikából-matekból csak szimpla ötös jött össze.
Mégis én voltam az osztály strébere gimiben. Az összes év végén meg úgy kellett hadakoznom, nehogy kitűnőt csináljanak belőlem (mert utáltam, sosem ezért tanultam, szimplán sem töriből sem irodalomból nem a lexikális tudás érdekelt, de a magyar oktatási rendszer ennek felismerésére még nincs felkészítve).

Akkor én most stréber vagyok mert nem csak a matek-fizika-kémia érdekel? esténként otthon nem heggesztek kódot, elég az a munkahelyemen... ROTFL, szakbarbárság... és az MIT-n is lehet valaki szakbarbár...

muslic 2007.08.28. 16:32:21

Én csak az első 10 percet néztem. Nekem már akkor betette az ajtót a műsor, amikor lehetett választani, hogy egy megadott szó (mem jut eszembe melyik, de e és i magánhangzók után jött benne egy ó) magas vagy mély hangrendű.
A játékos válasza az volt, hogy nem érti a kérdést, mert ez a szó vegyes hangrednű, erre Tilla mondta, hogy jelöljük meg a vegyeset, miközben ilyen válasz nem is volt. Aztán nem jeköltek meg semmit, és közölték, hogy helyes a válasz.

Na, kész volt.
Gondoltam, erről ennyit, oszt néztem a Helyszínelőket, aztán meg a Tenkes kapitányt. Élevezetesebb volt, ott legalább mindig győznek a kurucok, hiába akarja Gyurcsány betiltani őket.

N.Zoli 2007.08.28. 17:19:06

Általánosban még egy tankönyvből tanulnak mindenhol? Gimikben tanáronként változik a tankönyvigény, főleg töriből.

Hát ez a hangrendes téma meg azt igazolja, hogy a kérdések összeállítója is hülyébb, mint egy ötödikes.

Srí 2007.08.28. 18:20:50

Ras, ras...azt az irodalom dícséretet elkapkodták:) hegeszteni, az bizony egy g.:)P

Srí 2007.08.28. 18:23:50

persze magyar nyelv és irodalomra gondoltam, ha át nem keresztelték mostanában

Gabriel Deronda 2007.08.28. 18:27:45

Engem az "húzott fel", mikor a 3.-os rajz kategóriában művészettörténeti kérdést tettek fel (arra gondolok, amire a rózsaablak volt a válasz). Nincs olyan elvadult rajztanár, aki megpróbálna hetedik előtt műv.törit tanítani a sok hiperaktívnak, mert még annyira sem kötné le őket, mint a homo habilis szerszámosládája rejtélyének fürkészése.
Azt viszont már tényleg nem bírtan idegekkel,mikor az egyik srác (Botond?vagy Ricsi?) mondta, hogy "Tanár bácsi!"(már ez is birizgálta a türelmem)"mi nem Homo Sapiens-ek, hanem Homo Sapiens Sapiens-ek vagyunk!", és átkapcsoltam a Győzikére.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2007.08.28. 19:51:49

Persze, mert te csak egy Homo Sapiens vagy! :))

BeckZsu · http://beck.blog.hu/ 2007.08.28. 20:30:58

Katina, abban én is vétkes vagyok, hogy a műsort nem láttam, de ezek után feltétlenül megnézem a következőt. Viszont: 5.-es! Így kell írni. (A magyar helyesírás szabályai 290.) Bocs!

Sophielight 2007.08.28. 21:59:04

.Az egész műsor akkora kamu.11.-es gimis vagyok,tehát nem 20 éve voltam 5.-es,bár nem tegnap volt.De azért arra még emlékszem,hogy Héra a tehénszemű(meg úgy egyáltalán a görög mitológia),meg a rózsaablak sehol nem volt.Az,hogy milyen nyelveket beszélt Hunyadi,talán le volt írva valami apróbetűsebbnél is apróbetűsebb részbe,de ez sem volt tananyag.Sőt,megkockáztatom,hogy a Himnusz alcíme sem volt a láthatáron.Tehát teljesen abszurd,hogy maguktól tudják a válaszokat a gyerekek,ráadásul minden kérdésre,és mindenki.
Szóval vagy megismertették őket a kérdésekkel-válaszokkal előzetesen,vagy egy adás 2500000000000000000-szer van megvágva.

etiop 2007.08.28. 22:35:19

Arról akartam írni egy posztot, hogy miért csak lexikális tudást számonkérő vetélkedők vannak, de aztán rájöttem, hogy mivel még ezekenek a kérdéseit sem tudják elfogadhatóan megszerkeszteni, egy gondolkodtató feladatokkal, való életbeli problémákkal foglalkozó műsor jó minpségben kivitelezhetetlen lenne.

Egyébként tilla is elég hülye volt. Sehol nem olvastam, hogy valaki megjegyezte volna, hogy mekkora hülyeséget kérdezett a lenti idézetben:
-Ha rendőrtisztit végzett, akkor miért lett pénzügyőr?

Egyébként szerintem ötösnek lenni valamiből még középiskolában sem azt jelenti, hogy az ember minden kis faszságra tudja a választ (ugye az urban legend töri felvételi kérdés, hogy mi volt Hitler rendszáma, ami egy képen látszott), nem alsóban, akiket ugye nem is osztályoznak.

Ja, és emlékeim szerint kódot heggeszteni kettővel, tortát viszont egy g-vel szokás.

Subculture 2007.08.28. 22:42:57

BeckZsu 2007.08.28. 20:30:58

tudom azóta utánanéztem és szégyellem is magam rendesen:)
sry

nudlee 2007.08.29. 08:52:13

Én is egyetértek, nem tudom hogyan jutott eszükbe pont egy lexikális tudást éltető műsort készíteni, mikor épp a tananyagcsökkentés meg kompetenciaalapú oktatás felé megy a közoktatás...

A gyerekeket utáltam. :P

Subculture 2007.08.29. 08:57:28

Azért azt vegyük hozzá, hogy nem az Oktatási Minisztérium készíti a műsort:D

nudlee 2007.08.29. 09:04:26

Lehet, hogy még az is szórakoztatóbb lenne :P

karcsi-karcsi 2007.08.29. 09:21:55

Nos én utólag, a neten néztem meg a műsort, de nem is bántam meg, hogy nem élőben idegesítettem magamat.
1. Azt még hajlandó vagyok elfogadni, hogy tudják a gyerekek, hogy az ügyes ember használta-e a szakócát avagy sem, de amikor már a hivatalos latin nevén nevezei őket...
2. Májusban érettségiztem, tehát nem volt olyan régen az általános iskola sem, és emlékeim szerint a történelem tanítása éppen 5. osztályban kezdődik, ahol a tananyag az őskor és az ókor, tehát még véletlenül sem tudhatják a tankönyvből, hogy Hunyadi János, aki ugyebár jócskán a késő-középkorban élt, milyen nyelveken beszélt.
3. Az se volt feltűnő, hogy mindegyik gyerek tudta, hogy a macskának 18 ujja van...
Megjegyzem az is teljesen hihető egyébként, hogy az összes kérdésre az összes kölyök helyesen válaszol.

Subculture 2007.08.29. 09:25:56

Jó ötlet! miért ne érettségizzünk pl élő adásban?

Subculture 2007.08.29. 09:27:12

hol lehet ezt megnézni? linket pls

Subculture 2007.08.29. 09:28:05

csendben maradtam volna bölcs maradtam volna:D megvan kösz:D

Blogpont Huba 2007.08.29. 13:46:40

Még egy műsor, amit nem nézek...

Blogpont Huba 2007.08.29. 13:59:47

A magyar oktatás: azt meg kell tanulni, hogy hány ujja van a macskának (mert az ANNYIRA fontos az életben, úton-útfélen szükséges), a 8.-asok kb. negyede meg funkcionális analfabéta....

torissrac 2007.08.29. 19:16:49

Az se volt semmi, amikor állitólag 3.-os elméleti matematikai kérdést tettek fel.

Ébn végigjártam 8 év általános + 4 év gimi, de ilyen elméleti baromságokkal egyik matektanárom se foglalkozott.

elmélet bemagolásával nem lehet egyenletet megoldani.... (meg még a2-eshez se elég az érettségin.. ;-) )

Subculture 2007.08.29. 20:23:17

ja apropó...
12 éves gyerek nem lehet ötödikes, illetve egy esetben, ha épp április vagy május van. Ezzel szemben a műsorban legalább 2 gyerek 12 éves volt

josey 2007.08.29. 22:25:35

A modern kor emberei elnevezik latinul mindenféle lehetetlen nevű szerencsétlenek az őseinket, az állatokat, növények.
Ez mind nagyon szép, hogy a rendszerbe valahogy beleállítsuk őket.
De megkérdezett valaki is egy állatfajt, vagy régen élt őslény: hé komám, jó lesz ha tirannoszaurusz kex lesz a neved?
Visszatérve a szakócás figurára, mi még ugy tanultuk az ántivilágban, hogy kőbaltás ember, nem ügyeskedő, azok most vannak nézzetek körül felső vezető körökben :-)
Szóval nem tanultunk anno a 70-es években erről a dologról, pedig 4-es 5-ös voltam töriből.
Az a bugris aki átrenoválta a porosz rendszert és csinált egy bolonyaispagettit az a hunyó minden ilyen hülye néphülyitő müsorért.
Középiskolában sem tanitották annó ugyan ezt a dolgot.
Egy professzornővel, meg hogy belemondatják a képernyőbe kishijján, hogy hülye vok, és vissza a diplomámat....
Hát kérem ez a média legelmebetegebb müsora

sokadikgab 2007.08.30. 12:38:56

A szlovak Markizan mar elobb elkezdtek adni ezt a musor, ugyhogy van lehetosegem osszehasonlitani a 2t. Itt pl. volt mar tobb olyan kerdes is amelyikre az egyik gyerek se tudta a valaszt! Sot az egyik versenyzo rendre jobb volt mint a gyerekek,es megis bele kellett mondania a kameraba azt a bizonyos mondatot...

A Tv2n legalabb tobbszor megmutatjak a kerdest, mert itt csak egyszer.

Nekem ugy tunik,h. ez nem olyan tipikus vetelkedo, mint a legyen on is, hanem inkabb csak arra megy ki a jatek,h. jol lejarassak a szereploket!

öccá · http://dogsigns.blog.hu 2007.09.02. 01:41:25

Ja, Tilla tisztára olyan, mint szegény Máté Kriszta volt abban a hülye Leggyengébb láncszemben. :D Annyira szánalmas szegény, ahogy oltani próbálja a "felnőtteket", miközben beszélni nem tud rendesen...

Nem jósolok nagy jövőt a műsornak. Tök gáz az egész, ahogy van. Amúgy a szlogenben a "mint egy 5-es?" elé kellene egy vessző, nem? ;)

öccá · http://dogsigns.blog.hu 2007.09.02. 01:44:17

Oké, most látom, már vót ebbű botrány. Nem vagyok valami uptodate. ^^

Bogc 2007.09.28. 21:23:49

hali, mi Botond teljes neve?? vagy van rólla valami gportal-os oldal?? :S ??????
süti beállítások módosítása