Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Frei és miszter ideges miniszter

Frei dosszié

2007. március 27. 00:57 barb 75 komment

Frei Tamás mindig szolgáltat muníciót a Comment:com gépfegyverébe. Egy hónapot kellett várjunk libériai dossziéjának folytatására, de megérte. A Riporter ezúttal két félbevágott, ropogós, önkéntesekről szóló buci közé rejtette el a büdösséget jó sok chilivel ellensúlyozó húspogácsát, a Mr. Ideges Miniszterrel készült interjút.

Frei, leleplezendő a libériai gyémántmaffia kormánykörökig érő skandallumát megpróbálta korruptnak feltüntetni a föld-, bánya- és energetikai minisztert. A miniszter, képzeljék, „arany mandzsettagombot, díszzsebkendőt, londoni öltönyt és bőrtalpú cipőt visel” és ez még hagyján, de a minisztériuma előtt „amerikai és ilyen-olyan autók állnak”, valamint az irodájában ül egy nyugati üzletember, értsd fehér ember, aktatáskával. De hogy hogy is hívják a felkonfban csak ideges miniszterként említett embert, az nem derül ki, minek is, néger, na. Nos - hogy legalább mi ne hagyjuk hülyén az olvasót - Eugene Shannon ellen Freinek ez az összes bizonyítéka, s bár nem félünk elhinni, hogy korrupt lenne, azért lássuk be, hogy ez Hágában nem állna meg.

Nem is meglepő, hogy Mr. Shannon olyan ideges lesz Freitől, hogy inkább a nézőkhöz beszél a kamerába, mint a riporterhez, aki „nem tudja megfelelően feltenni a kérdéseit”. Mert Freinek nincs is más kérdése, minthogy van-e korrupció a minisztériumban, és ha nincs, akkor hogy hogy nincs, hiszen ehhez a minisztériumhoz tartozik Libéria minden gazdasági kincse, és már az előző minisztert is korrupció miatt menesztették. Nem is értjük, Frei talán arra számított, hogy az ideges miniszter mindent bevall, félrecsapja bőrtalpú cipőjének sarkát, kiborítja a sok gyémántot, majd sírva az ölébe ül?

Címkék: tv tv2 frei

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Stein (törölt) 2007.03.27. 05:50:30

Frei előtte gondosan megnézte a Fegyvernepper című filmet kétszer is. Ne mondd, hogy nem volt felkészült!

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2007.03.27. 07:10:04

frei tamást (tamás?) bannolni kéne az országból.

molaris 2007.03.27. 07:59:33

A fene se tudja,de engem már a neve is felidegesít

maybach 2007.03.27. 08:00:13

Miért nem néztem, nem is értem.

apuska · http://kocsma.blog.hu 2007.03.27. 08:17:55

Utálta, hogy a Véres gyémántnak happy end lett e vége, pedig az élet...

Neoprimitív 2007.03.27. 08:32:45

Bár nem láttam, de az elmondottak alapján a miniszter attól lehetett ideges, hogy azon gondolkodott: "Milyen kár, hogy nem vagyok olyan korrupt, félbarbár disznó, mint amilyennek ez a fazon hisz, mert akkor tiszta szívből pörköltet csináltatnék ebből a fehér pojácából!"

zuzda 2007.03.27. 08:44:09

Nem hiszem hogy az volt a célja, hogy ezzel a videóval Hágába rohanjon.
Egyébként meg kérdezhetett volna akármit, úgyis ugyanazt a választ kapta volna rá, mint így, hogy minden milyen jó, meg hogy ő csak az ország érdekeit nézi, meg hogy milyen jó döntéseket hoz. Szerintem jó volt.

LyukasBogrács 2007.03.27. 08:53:38

Évek óta nem láttam Frei dossziét. Vagy hogy is hívják azt a show-t. Egyszer találkoztam vele a Heathrow-n. Alig ismertem meg smink nélkül.


Miért nem rejtett kamerával ment oda, mint egy tel-aviv-i gyémántkereskedő? Szerintem sokkal érdekesebb dolgokra derült volna fény!

Proper 2007.03.27. 09:12:21

A CNN-en mostanában többször is leadtak egy, a témával foglalkozó, csak éppen igényesebb dokumentumfilmet, abban volt rejtett kamera is...

[] (törölt) 2007.03.27. 09:19:48

bogracs:

frei egy 2bites muveletlen primitiv barom, o egy rejtettkameras riporthoz buta, gyava, es balfasz.

HRVM 2007.03.27. 09:24:20

Én véletlenül, reggeli készülés közben láttam a mokkában. Ott miket mondott:) "Ültem az elegánsnak mondható szálloda halljában és néztem a sok elegáns öltönyben ülő, laptopozó fiatalt, akik biztos 'olajoztak, gyémántoztak, vasérceztek'" (kb.)Kíváncsi vagyok róla mit gondolt a többi.
Na így én is lennék riporter: elmegyek világot látni, közben meg ábrándozok a többi emberről, hogy vajon mit csinálhatnak. Különben meg a műsorait akkor hagytam abba, amikor a Japánról szóló filmjében bemutatta a szállodai szobáját... milyen kicsit a wc, ej ezek a leleményes japánok!!! Úristen...........

andreasue (törölt) 2007.03.27. 09:26:40

Én arra az adásra várok, amiben bemutatja azt a bérgyilkost, aki kétforintért lelövi Gyurcsányt. :)

Venom 2007.03.27. 09:38:47

Azt azért el kell ismerni, hogy Freiben van kurázsi elmenni "meleg" helyekre. A gáz az, hogy riporter létére nem tud kérdezni. Ebben az afro minszternek teljesen igaza volt. És még szociológiából is leiskolázta szegény Freit...

muslic 2007.03.27. 09:45:50

Nagyon örülök, hogy van erről a témáról aegy topik.

Elképesztő dilettantizmusról tett tanúnizonyságok Thomas Frei.
Az ˝ideges miniszter˝ jól beszólt neki, amikor sorolta, hogy véreskezű politikusok ülnek pl. Izraelben, az USA-ban, de Magyarországon is. Frei meg hüledezve tiltakozott.

Bizony-bizony Thomas, nem kell hüledezni, egy libériai miniszter megmonta azt, amit itthon olyan jól el tudott hallgatni a honi média: a kommunista bűnöket elkövetők, a forradalmat vérbe fojtók ma is ott ülnek a pozíciókban, és ez nem zavarja különösen Thomast és a társait.

Dobrev Klárától mikor kérezné meg Thomas, hogy honnan van a Szemlő hegyi villa! (Elkobzott zsidó vagyon, amibe beültek az egymást is kivégző kommunisták.

Hogy csámcsogott azon Thomas, hogy saját kezével vágta le a miniszterelnök fülét az ex-miniszter. Itthon nem ezt csinálta az Apró-Kádár-Dögei trió?
Dehogynem, THomas!!

primula27 2007.03.27. 09:46:00

A Frei dosszié még mindig az igényesebb műsorok közé tartozik a magyar kertévék gagyiáradatát tekintve...az összes hibájával együtt is. Szerintem. :)

Legényanya 2007.03.27. 09:53:39

Szánalmas volt:-D ráadásul a minisztérium előtt csak Toyota állat ami ugye nagyon nem Amerikai:-D

molaris 2007.03.27. 09:55:52

"andreause"-nekem elég a garantált büntetlenség.::))))

molaris 2007.03.27. 09:57:10

Edzésre meg megírom a névsort,mert a humánum,az humánum.::)))

Cartman (ex Cartman) 2007.03.27. 10:00:12

Primula27!

Ez ugye komoly, mert viccnek azért durva lenne! :-)))

Én már eleve azt sem értem, Frei hogy tud elhelyezkedni bármilyen médiánál (ahelyett, hogy valahol az iparban, vagy a mezőgazdaságban nyomná...), de ezt a sz*rt, amit most is csinált igényesnek nevezni. Hmmm.

primula27 2007.03.27. 10:05:30

kedves Cartman,

még egyszer, csak Neked, kommentem utolsó része:

"..az összes hibájával együtt is.."

És összeségében igen, igényes! That's my opinion!

kew1n 2007.03.27. 10:06:03

en freit abbahagytam a bergyilkosos sztori ota... ott teljesen hitelet vesztette a pali, pedig addig en is csiptem a musorait, de mostmar csak azt latom, hogy egy amator faszi zsebebe toljak a let, o meg alibi musort keszit a vilag egzotikus tajain. nem is veletlenul az o musora utan terjedt el a mondas... "csak most... csak onoknek..."

silkgoat (törölt) 2007.03.27. 10:07:02

Én azóta nem nézem, mióta a hízós műsora volt. Gyomorgyűrű, meg minden de egy baszott szót nem szólt senki benne a mozgásról. De a kedvencem mégis az volt, amikor lekapott egy fogyókúrás készítményt a polcról, majd hüledezve felolvasta, hogy te jó isten már ebben is például FRUKTÓZ van. Szörnyű.
Az hogy az alapvető műveltsége hiányzik még elnézhető lenne, mivel sokan vannak így a kereskedelmi tévékben. Az, hogy demagóg kis mitugrász rendben van, mert abból politikusaink között van sok. Hogy nem tud riporterként kérdezni és ha megzavarják elveszti a fonalat, rendben van, mert vannak rajta kívül is nagyon szar riporterek. Hogy folyamatosan hülyeségeket beszél, még az is rendben van, hiszen hülye szegénykém. De hogy milyen alacson is..... :)

Kangörény 2007.03.27. 10:11:01

Én a kínai műsorát néztem egy darabig, de kinyílt a bicska a zsebemben. Szerinte a kínaiak mennyire vállalkozás-barát társaság, ott milyen jól lehet vállakozni, élelmes magyarok mennek ki varrodát csinálni, stb., bezzeg itthon milyen ótvar minden. Na ja. Ha kínai bért kéne fizetni itthon, akkor az élelmes magyar nem menne Kínába, hanem itthon zsákmányolná ki a honfitársait. Frei műsorai egyáltalán nem közszolgálati műsorok.

vernarancs 2007.03.27. 10:13:12

A szajbaragos stilus tenyleg idegesito, de azert van bor a Frei kepen, hogy nem hagyja magat lerazni. Abban is igaza lehet, hogy ha ures a gyemant kassza es nemzetkozi embargo van a gyemant eladason akkor mibol van ennyi penze a miniszternek es mit keresnek ott a kulfoldi kereskedok. En meg mindig azt mondom, hogy Frei nem a legjobb riporter de erdekes helyekre megy el jo temakba nyul bele.

Rosszindulatú Vászka 2007.03.27. 10:18:21

Ha a bérgyilkos statiszta volt, a titkos kommandós akció fotóbolt, akkor mér pont ez lenne igazi mniszter?

areyousoer 2007.03.27. 10:23:54

legényanya : A minisztérium előtt tényleg Toyota állott, csak rá volt tűzve kb 3 amcsi zászló( ami egyébként sztem diplomatakocsikon szokott lenni ugyhogy akár Kondoliza Rizsa is lehetett volna ott az ország hogy az ország felemelkedéséről tárgyaljon). A műsor úgy szar ahogy van és ez legfőképp Frei-nek köszönhető - egyre több közös vonást vélek felfedezni Frei és Sváby között szakmai tudásuk szintjén -> Frei az 1a100ellen -be, ketten hátha produkálnak vmi nézettséget...

Cartman (ex Cartman) 2007.03.27. 10:28:26

"van bor a Frei kepen, hogy nem hagyja magat lerazni" - ez egy fontos tulajdonság lenne egy riporternél. Szerintem azért rá nem igazán jellemző. Csak olyan Sváby-módra bátor ő. Már írta itt valaki, hogy ha igazán komolyan venné a dolgot, akkor rejtett kamerával, vásárlóként ment volna oda, vagy legalább felkészült volna kínos kérdésekkel. Ha ugyanezt a riportműsort Gálvölgyi (a régi, aki még vicces volt) csinálta volna, tudnám, hogy poén, az oknyomozó riport paródiája, így viszont nem tudom hová tenni.

Kankunnen 2007.03.27. 10:38:17

lehet azon csámcsogni hogy Frei mennyire diletáns, meg nyomi meg mittudomén - szerintem megint elveszik a lenyeg... . KÖNYÖRGÖM embargo van... a széfek meg konganak az ürességtől. A dollármilliardok folynak szerencsétlen országba és semmi látszata! Lehet azon vitatkozni hogy a Toyota amcsi vagy nem de nem ez a lényeg könyörgöm!!! Az hogy az a rengeteg lóvé hova megy el! Mert nem iskolára az biztos... elég visszás a utcai nyomor és az aranykarkötő meg a bőrtalpu cipő stb... .

Isee 2007.03.27. 10:45:30

Nektek mind-mind igazatok van, csupán rossz oldaláról közelítitek meg a problémát :) Frei néha szépít a dolgokon vagy sem? Na ja... Lenne olyan, aki jobban tudna nála kérdezni? Simán! Akkor most végezz egy kis önvizsgálatot és tedd fel magadnak a kérdést: hány országban járt már Frei? TE hány országban jártál eddig? Itt egy pont! Elméletben hasonlítsd össze a bankszámlaegyenleged az övével? Még egy pont neki :) A Te hétköznapjaid mivel telnek? És az övé? Pontpontpont :) És a legfontosabb kérdés: ha holnap Frei Tamásként ébrednél, abbahagynád és szégyenedben elbujkálnál egy BAZ megyei kis faluban, vagy csinálnád tovább, amit ő eddig?
Ahogy mondtam, valószínűleg mindenki hozzászólásában van igazság, de úgy tűnik, irigység még több...

Cartman (ex Cartman) 2007.03.27. 10:47:53

Kankunnen!
Épp az a baj, hogy sok a probléma, és ahelyett, hogy egy értelmes RIPORTER valami megrázó riporttal felrázná a nézőt és a problémára irányítaná a figyelmet, itt van ez a szerencsétlen, és csinál egy ilyen bulvár mocskot, ráadásul azt is dilettánsan. Ez a blog amúgy médiablog, a műsorról szól, nem a tárgyáról.

Számomra az etalon a témában a Chrudinák-féle Panoráma. Ők bevállalósak voltak, tényleg zűrös helyekre mentek, és komoly kérdéseket tettek fel. Tudom, itt más a koncepció, de a bulvárosabb megközelítés még nem kéne, hogy ilyen gyenge szinvonalat jelentsen.

muslic 2007.03.27. 10:52:48

Trutykó sem volt rossz. Szerintem.
Trvtkó pokoli történetei mögött a felkészültség és profizmus jelei mutatkoztak.

Csakhogy őt sem igazán fogadta be a honi ballib média.

sultana 2007.03.27. 10:55:31

Kankunnen, az általad sorolt visszásságok feltárásához semmi szükség a freitomira. Ezt eddig is mindenki tudta.
Tomi, meg az okos kérdései már csak a Sváby '100-ból 1 papír-keresős' Orbán-inerjújából hiányoztak...

primula27 2007.03.27. 10:58:46

Bocsánat, de szerintem senkit sem lehet attól felrázni, hogy megmutatjuk neki, mi zajlik kint.
Másképpen: soha nem lehet eléggé megrázó filmet készíteni valamiről.Hogy átéld, átérezd, felrázzon, ahhoz ott kell lenned, vagy téged is érintenie kell valahogyan.
Készült ugyan egy-két olyan film, ami nagy hatást gyakorolt rám, de sajnos ezeknek a hatóideje csupán addig tartott míg véget nem ért az alkotás, max. utána fél napig..aztán semmi.
Ezt nem Frei védelmében írom, csupán azoknak, akik átütő erejű hatást várnak egy filmtől.
Pl. a Hotel Ruandát megnézve tényleg elgondolkodtam, bevallom, meg is érintett, de ez elég kérészéletű dolog volt.
Viszont ott lenni, látni a mészárlásokat a Hutuk-Tuszik között, érezni a milliónyi bomló test átható szagát, és a félelmet teljesen más minőség.
Én örülök, hogy vannak olyan magyar fiatalok, akik felvállalják hogy segítenek. Jó őket látni, és ez kétségkívül a műsor érdeme volt.

z 2007.03.27. 10:59:04

Isee:
hova szarjak? nézd meg a magyar média többi jeles szereplőjét, bajortól havasig, friderikusztól gálvölgyiig
attól, hogy régen bekerültek a jó helyre és azóta sem lehet őket kirobbantani onnan, hanem csinálják a szarabbnál szarabb műsorokat, még nem kéne felnézni rájuk
valami ilyesmi volt a témája az index cikkének is a magyar elitről, ami a nyolcvanas évek óta egy fikarcnyit sem változott
frei egyszer volt jó helyen és jó időben, volt neki valami befolyásos ismerőse,és most itt tart
abszolút nem vagyok irigykedő típus, azok a témák is érdekelnek amikkel foglalkozik, de tényleg amatőr, na
úgy csodálkozik rá a világra minden riportjában, hogy egyáltalán nem látszik rajta az a rengeteg tapasztalat és világlátottság amit feltételeznék az alapján, hogy hány országban járt már és hány riportot készített

areyousoer 2007.03.27. 10:59:31

Isee: Egy csepp irigység se lenne bennem ha nem a számomra(számunkra) készítené a műsorait hanem otthoni házivideo gyűjteményét gyarapítaná. DE. Mivel engem próbál lenyűgözni így azt hiszem formálhatok róla véleményt. (És természetesen a Te hozzászólásodban is van igazság) Csak a Frei-hozzászólásainak hiányzik néha az igazságtartalma.

spice 2007.03.27. 11:01:15

Frei alkalmatlan, ezt mindenki tudja, mégis filmezhet, gyakorlatilag mindegy, hogy mit és milyen szinten.

Saját műfajában ez a prudukció kevesebbet ér, mint egy szappanoperában a négyszer megismételt/újra bevágott csók.

Tom Gambler 2007.03.27. 11:03:20

Nekem egyetlen mondat tette be a kaput, anno írtam is miatta egy mailt a műsornak, de válasz persze nuku. A mondat a következő volt:
"És xy japán úriember a mai napig a falán őrzi szamuráj ősei PAJZSÁT."
Egy szamuráj soha nem viselt pajzsot. Ugyanis két kardja volt neki, ez volt a rangjának és hivatásának szimbóluma, de még csak olyan B kategóriás amerikai szar filmet sem láttam, ahol a szamuráj a kard mellett pajzsot viselt volna, annyira alap dolog ez. (Pedig azokban azért voltak a fekete mellett vörösruhák ninják, és hasonló ökörségek...) Szal, felkészültség nulla.

primula27 2007.03.27. 11:05:58

a Hotel Ruanda tudom, hogy nem kapcsolódik a tegnapi műsorhoz, csak példa volt!

Rosszindulatú Vászka 2007.03.27. 11:30:30

Az a tragédia, hogy az illetô mûsor nem kirívó a honi médiákokban. Ennyit tudunk, erre vagyunk vevôk vagy a tévé bácsi ezt gondolja rólunk. Egy többszörösen hiteltelenné vált "riporter" vergôdese csúcsidôben. Gratula.

Ami a legirritálóbb számomra (az, hogy arcátlanul hazudik nem zavar, lenne keze a tévének lopna is, a sekélyessége sem, akit érdekel a téma utánajár, buta mûsor, buta embereknek, buta vacsi utáni borzongáshoz - kis egzotika a bérleménybe) - de miért kellett átvenni a jenki tévék rákfenéjét, a mindent tízszer elmondunk, hátha nem figyeltél, érted baszki, na mégeccer - így lesz 20 perc mûsorból 1 óra. A másik a köszöngetés.

vernarancs 2007.03.27. 11:36:33

Tom Gambler: A szamurajok viseltek PANCELT. Pajzsot valoban nem (www.samurai-armour.com/).
Frei valoszinuleg erre gondolt.

Egyebkent ha mar Chrudinak szoba kerult. Azert volt hogy ok is a Petofiben forgattak iraki haborus jelenetet :)

areyousoer 2007.03.27. 11:50:33

vernarancs: biztos elfelejtették odaírni, hogy : Illusztráció :D

FAQlyás Menyét 2007.03.27. 11:56:09

Azt hiszem, ezzel a miniszterrel beszélt, amikor azon csodálkozott, hogy olyanokkal kezet fog és beszél, akik a háborúban gyilkoltak. Erre a fickó mondta, hogy maguknál is így van ez: gyilkosokkal tárgyalnak. Frei erre mondta röviden, hogy szerinte nem egészen igaz M.o.-ra nézve. Pedig a miniszternek van igaza, távolból is érti...

Flyer 2007.03.27. 12:00:43

Ha már a tényfeltáró-oknyomozó riportkészítésnél tartunk, mindenkinek tudom ajánlani a BBC Prime műsorait. Már sok kábelszolgáltatónál fogható és a kiemeltebb tartalmakat feliratozzák is. Megnézel egyet-kettőt és mindjárt megérted, hogy mi a különbség egy téma igazi feldolgozása és annak imitálása között. Onnantó kezdve egy Frei-féle műsort csak gyenge ujjgyakorlatnak tudsz tekinteni.

Professor of Blood 2007.03.27. 12:04:08

Olyan, mintha egy csomó ujságíró összegyült volna mert irigyek a kollégára! Akkor is Frei műsora igényesebb, mint sok egyéb... talán van más oknyomozó riport-műsor valamelyik csatornán? Ha lenne, örömmel nézném... És akkor is érdekes volt... (még ha tudom, hogy az arany mandzsetta nem feltétlenül jelenti, hogy korrupt a miniszter) Akkor is volt mondanivalója és tanulsága, nem is egy... Vas. belenéztem a HetiHetesbe, .. majd leokádtam a tévét... inkább írjatok arról,hogy az hogy mennire színvonaltalan!

FAQlyás Menyét 2007.03.27. 12:08:40

A BBC World-ön is igaziak vannak, nem ez a paródia.

areyousoer 2007.03.27. 12:20:52

Hát igen. A Frei műsora a Semmitől igényesebb. A műsornak max a témája volt érdekes maga a megvalósítás inkább röhejes.
A HetiHetes-ről meg annyit hogy az Alföldi Szekfűdíj-at! (vagy elismerést v. mit) kapott az mszp NŐtagozatától! :DDDDDDDDDDDDD

nito 2007.03.27. 12:22:24

Csak azt nem értem, hogy miért nem indítják be a bányák termelését az ENSZ katonai ellenőrzése alatt és szervezeik meg ebből pénzből az ország irányítását.
Ez hasonló mint a tuszik és a hutuk egymás gyilkolása. 1 millió tuszit (vagy hutut?) öltek meg személyi alapján. (t és h volt benne a jel) Hónapokig szervezték a beavatkozást ahelyett, hogy repülőről fejükre szórtak volna egy halom hamis személyi igazolványt. Szerintem pénzemberek érdeke a népírtás és a káosz.

Marvin (törölt) 2007.03.27. 12:28:25

Nagyon egyszerű a megoldás, nem kell nézni azt a sok mocskot, ami a TV-ben van. Nekem meg az ilyen szövegektől nyílik ki a bicska a zsebemben: Véletlenül odakapcsoltam..., A haveromnál az ment..., Valaki ottfelejtett egy Sztorit és belenéztem...
Na ez a képmutatás nem az amit a sok önjelölt művész és sztár nyom a médiában. Az ilyen véletlen odakapcsolásokból és félrepillantásokból élnek.
Le kell mondani a kábel előfizetést. Pár hétig hiányzik, aztán már gondolni sem fogtok rá.

primula27 2007.03.27. 12:36:55

Inkább én is Frei-t nézem, mint a Heti unalmast, és a többi kritikán aluli sóműsort.
Oknyomozó műsor elég kevés van ez az igazság. A múltkor néztem a Panorámát, és megdöbbentően rövid volt a műsoridő, félbehagyottnak éreztem a feldolgozott témákat. MIntha összeollózták volna a hiradóból az egészet.
Több ilyen műsorra kellene pénzt áldozni, és akkor lehetne fejleszteni a színvonalat, és megjelenhetne a Frei konkurenciája is. Vannak tehetséges, fiatal riportereink, de középszerű, langymeleg műsorokban végeznek képességeikhez méltatlan munkát. A sztárok meg mind a Gönczigombosmarsi stb. gárdából kerülnek ki, akik lehet, hogy a búlvármédia területén otthon vannak, no de hitelességük is ennyi.
Frei már a letűnőben lévő generáció tagja, aki tudását (mert azért lássuk be, van neki), tapasztalatait (és ez is akad bőven) átadva, akár egy fiatalosabb, dinamikusabb, felkészültebb újságíró-riporter generációt nevelhetne ki.

vernarancs 2007.03.27. 12:40:50

Marvinnak igaza van! En most mondtam le a UPC-t. Sose neztem egyebkent sem. A kulfoldi adok (bele ertve a BBC-t is) nezhetettlenek, mert 3 percenkent 15 perc reklam van. A Natinalon meg 80x isetelnek mindent persze agyonreklamozva. A magyar adokon legalabb tudom, hogy szarra kell szamitani es a hirado utan kikapcsolom a TV-t. Felhaboritonak tartom, hogy fo musoridoben szar sorozatok mennek a filmek meg ejfel utan.

drn 2007.03.27. 12:57:27

A semmitől igényesebb? Akkor szar. Ennyi. Megkapargatja a felszínt, semmi mélyebb összefüggés. Nincs igazi tényfeltárás ott apám, csak egy öltönyös, arany mandzsettagombos, bőrcipős magyar csóka aki a nagy semmiről beszél egy órán keresztül.

areyousoer 2007.03.27. 12:59:13

A nézettségi statisztikák alapján erre van igény. Sajnos.

muslic 2007.03.27. 13:04:54

Én is kiköttettem a kábelTV-t két hónapja.

Tök jó érzés, jól érezzük magunkat azóta!!

Indítsunk egy mozgalmat!

Halvány Görény 2007.03.27. 13:19:03

mi kidobtuk a mikrót, mert egészségtelen. eladtam a fagyasztót is meg a hűtőt is, ne szokjunk már rá a mirelit szarokra.

bagaela · http://kremmarka.blog.hu/ 2007.03.27. 13:19:22

Hihi, micsoda borulás! :)
Én már megborultam az arckrémes-kozmetikumos sztorizáson elakadtam erkölcsileg is, értelmileg is, show-ügyileg is. ott is ki lett mondva, hogy minden nagy-nagy kamu, fujfujfuj, amikor szerintem pont a Frei az aki a lehetö legjobb minöségü és legdrágább kozmetikumokat használja. Nagyon hiteles. Meghát a bahreini...'szeméba fujja a homokot a szél' dumátol is kicsit fennakadta sezmhéjam...csak az a baj hogy a nagyrésze ezt veszi be.

thetriggerhappy 2007.03.27. 13:33:05

muslic,

ekkora baromságokat már rég nem olvastam....
hogy te még ebből is el tudtál jutni a kommunistázásig, az szerintem egy külön mese.
tvrtkoról pedig szót sem ejtenék. hogy őt nem fogadta be a média? közröhej....

sixx · http://comment.blog.hu 2007.03.27. 13:40:58

nem értem azt a kommentelő kisebbséget, aki csak azért jár ide, hogy a politika felé vigye el a társalgást. minek? ez a cikk nem eről szólt, könyörgöm, ne csináljunk már krisztusból bohócot állandóan.

Professor of Blood 2007.03.27. 13:42:57

"Le kell mondani a kábel előfizetést. Pár hétig hiányzik, aztán már gondolni sem fogtok rá.." - de hát pont ezért van... igenis akarom látni hogy élnek Libériában.
Igenis érdekel, nemcsak Libéria, de Bután meg a többi...
"A nézettségi statisztikák alapján ..." - az igazi baj, hogy nagyságrendekkel szinvonaltalanabb műsorokra nagyságrendekkel nagyobb az igény.
Másképp írnál, ha hozzánk menekülne a rengeteg afrikai menekült.
Könnyű lefitymálni... csinálj jobbat! és akkor azt nézem!




vernarancs 2007.03.27. 14:02:57

Ahol gyozike a sztar es vezeti a nezettseget ott nem is szabad minosegi musorokat adni. Minek? A sok paraszt ugyis inkabb oda kapcsol ahol reklam van mert azt megerti. Frei musorai szerintem nem a felso 10%-ba tartozo ertelmisegnek keszult hanem azoknak akik nem lattak meg negert es azt sem hiszik el, hogy Jackson is feka volt regen. A temai jok, de ez a gyerekes stilus tonkreteszi az egeszet.

anomália 2007.03.27. 14:05:57

Sixx Vigyázz a bibliai képekkel, mert jön Bakács Osonó, és ellátja a bajod! :-)))

areyousoer 2007.03.27. 14:15:54

Vérprof: sztem nem nekem kell jobbat csinálni hanem neki(k) aki(k) -nek megadatott hogy kapcsolataik révén vagy apuci pénztárcája miatt oda kerültek. Nekem az jutott, hogy ülök a gép előtt és véleményt mondok a produkciójukról. (ugye te sem gondolod hogy ha lenne egy csodálatos műsorötletem a tasmán őslakosokról akkor hipphopp leszerződnék az egyik ker.TV-vel és már adnák is a repcsijegyet Ausztráliába? :D

Futólépés 2007.03.27. 14:31:54

Felfogni nem tudom, hogy lehet ennek az embernek még bármiféle hitele, mint riporter.
Tipikusan az a fajta szenzációhajhász, aki ha nincs halott, befekszik, hogy legyen. És ennyi lebukás után még mindig hirdetheti, hogy a széles látókör mindenkinek jár. No persze. Ott tartok vele kapcsolatban, hogy azt is megkérdőjelezem, amit kérdez.

moshi (törölt) 2007.03.27. 14:41:23

kicsit unalmas ez a freigyalázás már.
akkor lenne igazatok, ha a spektrumon vagy a discoveryn mennének a műsorai. a tv2-n viszont a könnyed esti szórakozás a fő motívum, nem a tudomány, így a műsor tökéletesen passzol a gombos edina és szebeni istván által jelzett vonalba.

lehetne a címe akár az is, hogy "még aktívabb!".

hát nem?

bali187 2007.03.27. 15:08:05

Azért szar vagy nem szar sose felejtsük el hogy ezek a musorok hulyéknek készulnek, magyar módra magyaroknak!!! Sajnos....és amig ezzel a szinvonallal is sztárriporter vagy mi addig minek legyen jobb??? gondolom én!

bloodhound v2.0 2007.03.27. 15:33:58

Hosszú évek kihagása után először ültem le újra Frei-műsort megnézni a TV-ben (mondjuk tévézni is ritkán tévézem), de ez volt az utolsó csepp a pohárban, Frei még azt a kevés (gyakorlatilag mikroszkópikus méretű) tehetségét is elvesztette, ami valaha megvolt benne.

Azért érdekelt volna, Freinek otthon hány pár bőrtaplú cipője van (nekem is van egy, akkor most korrupt vagyok?), vagy épp aranymandzsettából hány lapul a kis dobozkákban...

Mr. Plantagenet 2007.03.27. 16:06:14

Szerintem meg ez a Frei vérprofi. Egy színész.Le tud ereszkedni arra a szintre amin egy Kőbányáról beutazó Blikket olvasó 30-as,40,50-es stb., valami hivatalban papírt tologató 35 nm-en életét leélő élmunkás(nő), aki tud minden "rejtett" dolgot a saját fantasztikus munkaköréről, de a második keresztkérdésnél már lelőnne és akivel el lehet hitetni , hogy a Világegyetem súlypontja a Gönczölszekértől kissé keleti irányba fekszik.
Na ennek mi értelme komplikálni a dolgokat?

GGG77 2007.03.27. 16:20:59

Mondjuk ha Frei igazi nyugat-afrikai balhét akarna mutatni Nigériába utazna, az olajkutakhoz. Amit ott a Shell, a Total és még néhány olajtársaság művel... Mondjuk tényleg meredek hely, az NG fotósa majdnem otthagyta a fogát.

GGG77 2007.03.27. 16:22:09

"akkor lenne igazatok, ha a spektrumon vagy a discoveryn mennének a műsorai"

Arról nem is zólva, hogy ezeken is megy azért jónéhány bárgyú szar...

szösznyúl 2007.03.27. 17:31:17

"Sajnos" jobb dolgom is volt, mint hogy ezt nézzem, viszont most... éppen... nagyon elszégyelltem magam... bőrtalpú cipőben ülök itt! Ki ad kölcsön egy ásót? Elásnám magam, jó mélyre! :) Vagy az elég mentségnek, hogy arany mandzsettagomb helyett csak ezüstgyűrűk vannak rajtam?
Frei régóta igen szánalmas, de legalább hozza a tőle várt szintet.

dédanyátok 2007.03.27. 17:35:06

Sajnos megnéztem a műsort én is. Szerintem nincs igazatok abban, hogy nincs MO-n jó tényfeltáró, objektív riporter. Az iskolában órákon használom fel Pesty László filmjeit, valóban megdöbbentőek, hitelesek és nem az amerikai módszer alapján készülnek. Vagyis nem csak a felszínt kapirgálják órákon át, míg a néző az arcáról a bőrt, mert a téma érdekelné, de tuti, hogy Frei úr műsorából semmi különöset nem tud meg. A kábítószerről, vagy az okt 23. ai eseményekről készült filmjei után hosszú-hosszú beszélgetéseket kezdtünk a gyerekekkel. Szerintem Pesty László jó dokumentumfilmeket készít, és lehet, hogy nem véletlenül nincs jelen a mai magyar médiában.

Eugene Shannon 2007.03.27. 19:52:33

Thomasnak lenni igaza! Én lenni nagyon nagyon korrupt!

Ti meg látom nem szeretni Thomas!
De azért mind nézitek ti... :)

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2007.03.27. 20:24:51

"Olyan, mintha egy csomó ujságíró összegyült volna mert irigyek a kollégára! Akkor is Frei műsora igényesebb, mint sok egyéb... talán van más oknyomozó riport-műsor valamelyik csatornán? Ha lenne, örömmel nézném..."

jaj! jaj! és jaj!
pontosan az ilyen embereknek készül a műsor mint te! :)
annak a rétegnek akik nagyjából a növényekkel vannak egy iq szinten.

politikát itt tényleg kerülni kéne.

egyébként hónapok óta nem nézek freit és mégis látom magam előtt, hogy milyen volt a legutóbbi műsor :)

Jack Bauer 2007.03.27. 20:28:00

Pesty, hogyne... ;) Megnéztem a Gyurcsányról készült filmjét, pontosan ugyanolyan eszközökkel manipulál, mint Michael Moore a "dokumentumfilmjeiben". Csak míg Moore Bush-t próbálja meg lenullázni, addig Pesty Gyurcsányt.

Természetesen lehet, hogy mindkét riporter szavában sok igazság van, de a manipulatív mód, ahogyan tálalják, számomra hiteltelenné teszi az egészet.

loren 2007.04.29. 23:52:13

FT-nak van önbizalma!:D
süti beállítások módosítása