Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Veiszer Alinda zárórázik

Záróra

2007. január 10. 11:41 kiricsizoltan 54 komment

Nem tudom, hány embernek tűnt fel, de már elég régóta elkotorták a régi Zárórát műsorból, úgyhogy itt az idő, hogy írjunk az újról. A régi Záróra a totál felesleges műsor volt. Nem azért, mert értelmiségi izé, meg nem azért, mert nemhogy Fekete Pákó, de még György Péter se mutatta meg benne a seggét, hanem mert kinek van már agya éjfél után arra, hogy felfogja a mélyenszántó eszmefuttatásokat a feminizmus és a globális felmelegedés mélyebb összefüggéseiről. Most viszont a Veiszer Alinda-fanok végre megkapták, ami mindig is járt nekik. 45 percen keresztül nézhetik a csodálatos Alindát, aki szerintem baromi jól csinálja ezeket a beszélgetéseket. Laza és felkészült, értelmes kérdéseket tesz föl, és kíváncsi is valamire, nem csak úgy félálomban matat az interjúalanyok slicce körül. Szóval kellett már neki egy ilyen műsor. Gondoljunk már bele, hogy ezt a leülünk és mindenféléről hosszan beszélgetünk típusú műfajt kik csinálják ma Magyarországon! A Nap-kelte hétvégi adásaiban Verebes Színháziemberként István és Lakat T. mérnek kegyetlen büntetőket a nézőkre, meg az interjúalanyokra. Aztán a mi kis mélyrepülő pilótánk, Albert Györgyi a sör, tampon, és a női öntudat jegyében fogant műsorával az ATV-n. Van még a Juszt, aki mondjuk nem is olyan rossz, ha sikerül visszatuszkolnunk a nyelőcsövünkön feltörő előítéleteinket. Na, úgyhogy Alinda ezekhez képest egyértelműen a csúcs.

Minden nap, 23:30, m2. 

Címkék: ajánló tv m2

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.01.10. 12:56:43

Végre egy okos, művelt, hozzáértő nő!
A Miért-ben is nagyon klassz volt (mondom, mint töritanár)!
Több ilyen csajszi kellene!

tistedur 2007.01.10. 12:58:04

és kepes is van(volt) még..ő még jó ...
(verebes és lakat t. pedig mondjon le)

maybach 2007.01.10. 13:19:16

Télleg ügyes. De most hogyan szólom le?
Egyfejű.

SzilviBarack 2007.01.10. 13:25:54

Az a meglátásom, hogy az MTV és a Duna néhány műsora jó irányba halad. A Petőfi rádió szintúgy korrekt (itt legalább nem darálják le a híreket, meg némelyik "Éjszaka" is igényesre sikeredik).
Csak a kertévék nehogy rá tegyék a kezüket Alindára...

homár molla 2007.01.10. 13:47:54

Alindára László Pali teszi rá a kezét ;)

ilkamilka 2007.01.10. 13:56:02

Teljesen egyetértek jó a hölgy. A többit nem érdemes említeni.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2007.01.10. 14:28:38

Akkor megint én leszek a genya...
Szoktam nézni a csaj éjszakai beszélgetéseit, hát, én nem vagyok annyira elájulva tőle. Először az tűnt fel, hogy baromira affektál, aztán az, hogy tudálékos, később pedig a hülye kérdései (vagy hogy nem mindig tud kérdezni, nem érzi a beszélgetés ritmusát). És egyáltalán nem laza. Olyan, mint a jól felkészült, kitűnő tanuló, aki előről-hátulra, hátulról-előre tudja a leckét, de igazából semmi egyéniség, csak a görcsös akarás. Mostanában értelmiségi körökben persze nagyon trendi Alindát dicsérni.
Én nem fogom. Kifejezetten tudálékos tanítónénis.
(Egyébként külsőre tiszta Nacsa Olivér, de ez mellékes.)

Halvány Görény 2007.01.10. 14:30:42

nomost ez az aktuális témától merőben eltérő lesz, de hát az ilyent hova?
A következő a megfigyelésem:
a comment.com tartalmi felosztása kb. (pláne az utóbbi időben) 3/5 rész sorozatok, 1/5 rész tv2,rtl baki és 1/5 rész esti tv műsor ajánló. összevetve ezt a comment.com önként vállalt definíciójával (médiamegmondó blog) felmerül a kérdés, hogy nem egysíkú-e így az alapvető szándékhoz képest a kínálat. nem sixx és a sorozatok ellenében születik a hozzászólás, félreértés ne essék, de azt gondolom, hogy a médiának van még ezen kívül is más jellemezhető, meglovagolható, kritizálható szegmense. ha a következő 2 napban nem születik a fentebb felsorolt témakörökbe nem illeszthető bejegyzés, akkor szombaton délelőtt 10 órakor átjavítom a definíciót "valami tévéblogra."

Halvány Görény 2007.01.10. 14:32:14

jó, persze, ez most pont nem illik egyikbe sem...jó helyre írtam. akkor is.

ámbátor 2007.01.10. 14:36:46

Az Alföldi beszélgetősműsorát ki ne feledjük már. Mikormeg mind közül az a legjobb. Illetve szerintem mostanában kb az egyetlen olyan, ahol még az az érzés alakul ki bennem, hogy ezt a manust tényleg érdekli az, akivel beszél.

Igaz nem sok másikat nézek. Illetve, másikat nemigen nézek.

Halvány Görény 2007.01.10. 14:41:29

általában ez úgy szokott menni, hogy ha valakit szeretnek és azt mondják rá, hogy ú tök laza, vicces, érdekes, meg nagyon jól rögtönöz, akkor akik nem szeretik azt mondják rá, hogy műlaza, felkészületlen , szenny, bulvár stb...
és általában vagy az egyik oldalon van valaki, vagy a másikon. olyan nagyon ritkán van, hogy valaki mindkét minősítéssel egyszerre éljen (persze nem ugyanarra az emberre), de úgy tűnik,hogy morrisal ilyen típusú, aki a kákán is, akinek semmi se jó. ez szomorú :)

vicc 2007.01.10. 14:42:48

Hozzáértő? Igen. Bár a Riporter kerestetiket nem nyerte meg, de attól még jó. Okos? Nem.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2007.01.10. 14:57:47

Halvány Görény "a másikon. olyan nagyon ritkán van, hogy valaki mindkét minősítéssel egyszerre éljen (persze nem ugyanarra az emberre), de úgy tűnik,hogy morrisal ilyen típusú, aki a kákán is, akinek semmi se jó. ez szomorú :)"

?????????
ELNÉZÉST, HOGY NEM SZERETEM VEISZER ALINDÁT.
NAGYON IGYEKSZEM. ÍGÉREM.

Halvány Görény 2007.01.10. 15:06:43

ugyan kérlek, nem erről a konkrét esetről van szó.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2007.01.10. 15:09:16

Akkor, ha lehet, az érveidet támaszd alá konkrét példákkal.

Casus Belli 2007.01.10. 15:09:31

Ne szeresd. De azért hogy tiszta Nacsa Olivér, pffff. Ez ilyen cicás-féltékenykedős volt.

Jah, tegnap Müller Péter volt a vendég, nagyon jó volt. Neki is megélt vagy 5 adást a műsora a tv2-n, még úgy is hogy éjfél körül adták, hogy még véletlenül se lássa senki. Pedig őt nemcsak olvasnám, hallgatnám is. Sokat.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2007.01.10. 15:10:27

"akinek semmi se jó..." - ez például, bocs, de baromság.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2007.01.10. 15:12:08

Fura, mert a nacsaolivérest a párom találta ki,aki - legjobb tudomásom szerint - férfi. (Vagy lehet, hogy valamit rosszul tudok?:) Elég cicás.:)

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.01.10. 15:14:21

Halvány Görény!
Fantomizálódsz!!!

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2007.01.10. 15:25:46

Veiszer Alinda szimpatikus, gyönyörű nő. VAn kisugárzása, szerintem tökéletes riporter. Van stílusa, határozott. Tudja mikor, mit kell kérdeznie. Ő az egyetlen ember a világon, akit mindenki kedvel. Ez az egység tartja össze országunkat. Mindenki értsen egyet, mondja ugyanazt, uniformizálódjunk, ahogy a véleményeink is. Ne tegyük tönkre 40 év kitartó, szorgos munkáját. Mondjuk ugyanazt, egyszerre. Raaj-ta!

Így, remélem, mindenkinek megfelel.

tistedur 2007.01.10. 15:28:49

morr!
gyönyörű volt :)
(mint te :) )

Halvány Görény 2007.01.10. 15:37:47

nem tudom konkrét példákkal alátámasztani az érveimet, mert nincsenek érveim. tessék csak megnézni. egyetlen évet sem írtam, csak annyit, hogy úgy tűnik. szóval ez egy megérzés. még vigyorogtam is utána pedig az ám nagy szó. a semmi se jó persze biztos túlzás kicsit. node ez van, nőies hozzászólás volt. (azaz megérzésen alapuló, túlzásokkal tarkított, kissé kötekedős).

Lou 2007.01.10. 15:41:27

"Na, úgyhogy Alinda ezekhez képest egyértelműen a csúcs."

Nemcsak ezekhez képest jó. Bár tény, hogy tudálékosnak hat. Szeretem a beszélgetéseit, bár talán az gond, hogy az interjú minősége nagyon függ az alanytól.
De ez ritkán van másképp. És Alinda is belejöhet.

Mellesleg, hogy valami rosszat is írjak róla, az utsó Jancsó-filmben Jucival előadtak valami Kultúrház-féleséget. Színésznek semmiképp se menjen!

Halvány Görény 2007.01.10. 15:45:31

és persze nem a veiszer alinda megítélése volt az alap, hanem az összkép (persze ezzel együtt)

node akkor "rászállok" a kiricsizoltánra.
vádolom kiricsizoltánt, hogy 50% szakmai megalapozottsággal és 50% személyes érintettséggel bíró pozitív érzéseit megpróbálta 100%-ban szakmai indokokkal alátámasztani. sikertelenül. a bejegyzés végén lakattéhez, juszthoz, és verebeshez képest csúcsnak minősített alinda nőként is tetszik neki, itt bizony egy pillanatra felfeslett a szakmai alázat hanyagul odadobott vászna.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2007.01.10. 15:51:13

Na, legalább elismerted, hogy nincsenek érveid. Dicséretes.:)
Azért én emberbaráti szeretettel fordulok hozzád, fiam. :)

Halvány Görény 2007.01.10. 15:58:54

nem is tettem úgy, mintha lennének. megérzés, de az áll. azt hiszem te tulajdonítottál neki nagyobb jelentőséget, mint ami.

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2007.01.10. 16:05:27

Halvány Görény 2007.01.10. 15:45:31

hát ez egyértelmű! tagadtam én ezt valaha?

komolyra fordítva. van egy csomó tévés, aki személy szerint nekem szimpatikus, de nem tartom jó műsorvezetőnek. azokról nem írnám azt, h kurva jó, csak azért, mert egyébként a melle, meg az arca stb.
másrészt meg nem is mindig olyan könnyű szétválasztani, h honnan kezdődik a szimpátia, és honnan az objektív értékelés. lásd pl morrisal tökéletesen ellenkező állásponton van, mint én.

mondjuk annyiban igazad van, hogy nyilván, ha amúgy is szimpatikus az alinda, akkor az ember könnyebben elsiklik a szakmai hibák fölött, és akkor jönnek az érvek, hogy fiatal még, meg hogy a többi még szarabb, meg mittudomén.

viszont komolyan kíváncsi volnék, hogy tulajdonképpen milyen megmondásokat hiányolsz a cc-ről? mer akkor dolgozunk majd az ügyön. persze csak, ha 100%-ban szakmai indokokkal tudod alátámasztani :DD

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2007.01.10. 16:13:17

Pontosan akkora jelentőséget tulajdonítottam neki, amekkorát kellett. Írtál valamit rólam, tényként közölve (nem láttam olyat, hogy "szerintem" vagy "feltételezem"), ezért rákérdeztem. Aki Á-t mond, az a fül-orr gégész. Vagy valami ilyesmi.
Ez olyan, mintha én ezt írnám:
vannak olyan emberek, mint Halvány Görény, akik - felülről szólva a pórnéphez - néha beírogatnak csípős, leereszkedő hangnemben. De csak módjával, hogy jelentősége legyen isteni megszólalásaiknak. Az ilyen emberek általában önhittek, becsvágyók és mindig mindent jobban tudnak. És ez szomorú.

Erre te megkérdeznéd, ugyan honnan veszem már ezt, mire én adnék egy totál elkenős választ, aminek semmi lényege, csak ez a megéreztem-duma.
Nyilván te se mennél el az ilyen mellett szó nélkül.

Halvány Görény 2007.01.10. 16:27:44

ejj, megint megmásítanád a valót, egyrészt nem volt semmi elkenés, eredetileg sem voltak tények, hanem megmondtam, hogy összkép alapján ez a benyomás alakult ki. még egyszer mondom, "úgy tűnik".
a te megérzésedhez nem tudnék mit hozzátenni, ez van, talán annyi, hogy én nem érzem magam lekezelőnek, meg hogy itt aztán ezt pont tőled tényleg a bagoly mondja eset. vegyük úgy, hogy elhatároztam, hogy kikezdek veled.

Halvány Görény 2007.01.10. 16:43:42

no, a másikra meg akkor, vegyük úgy, hogy azt is jószándékúan írtam, mert ha valakinek nem tiszta, hogy tetszik, és látja, hogy a 100% szakmai alázat valójában 50-50 szakmai és férfiúi, akkor hajlamosabb azt mondani, hogy jaa há csak azér mer tetszik neked. és rögtön átfordul nála 0-100-ba, de legalábbis 20-80-ba. szóval érted, ha nem vallod be, támadási felületet adsz, ha bevallod, kikapod a fullánkot. mert az emberek azok ilyenek. mondjuk akkor hogy erre gondoltam :) szakmailag jó és még tetszik is.
a tévéblogost meg azért, merthogy így szerintem tényleg nincs szinkronban, megintcsak nem mondtam, hogy legyen más is, csak annyit, hogy a név meg a tartalom legyen szinkronban, nem muszáj tartalmat bővíteni, lehet nevet is változtatni, mint utaltam rá (az, hogy átírom, csak vicc...)
de mivel bővülhet még egy médiával foglalkozó blog a tévésorozatokon, tévébakikon meg ajánlókon kívül? hát pl a média más szegmenseivel, írott, eletkronikus, stb... (esetleg egy önironikus bejegyzés a comment.blog-on a comment.blog-ról? :) ) persze ezekre meg nyilván megvannak az index más részei (gondolom). no, itt a bibi. esetleg a médiáról és annak szabályozásáról általában. érdekelne, hogy milyen törvényi szabályozás van jelenleg (jó, legyen a tévékre) milyen szervezetek vannak és milyen jogkörrel. mi mehet le 12-es karikával és mi 18-assal. ha pl pákó megmutatja délelőtt élőben a kakigyárat, akkor ne csak annyi legyen, hogy fúj, ennél már nincse lejjebb, hanem az is, hogy ez miért probléma (ízlés dolgán túl). ilyesmik. beépített emberek, súgók vannak a tévéknél, hogy mi hol miért? kockáztassátok már kicsit az életeteket és a szabadidőtöket, ne csak hobbi szinten. ez persze megint kissé végletes volt (szándékosan).

jazzbubu 2007.01.10. 17:50:03

Morrisal:
14:28:38,ezzel értek egyet.
Én egyáltalán nem örülök annak,hogy megszűnt
a régi típúsu Záróra.Rendszeresen néztem és
tetszett.Utálom,hogy ez a gyengécske Kultúr-
ház-brancs mindent bekebelez.(Igyekeztem na-
gyon finoman fogalmazni).

ElChe · http://bigblue.reblog.hu/ 2007.01.10. 18:24:02

Bár hébe-hóba tévé előtt maradok a zárórás beszélgetéseken, azért annyira kiemelkedőnek nem látom V.A. munkásságát. (Főleg mert egysíkúan öltözik.) A mai tévés kínálat mellett ha van valaki, aki egy értelmes emberrel normális dolgokról beszélget (ez alatt azt értem, hogy nem előre megbeszélt kérdés-válasz párok hangzanak el jól megvágva) akár 30 percen át, akkor az már akár jó műsornak is tűnik. Alinda egy olyan mezőnyben lehet nagymenő, ahol szinte nincs is (mert nem létezik más ilyen műsor) versenytárs. Ez azért megkönnyíti a helyzetét.

cozumel 2007.01.10. 19:23:33

Nem nyilatkoznek a holgy kepessegeirol, mivel a musort nem ismerem.

De valaki gyorsan nyugtasson meg, hogy nem ezzel a shool uniform kockas ing+reggeli zuhanyzashoz hatrakotott haj kulsovel jelenik meg a tvben....!

tutuka · http://kockagyar.hu 2007.01.10. 19:50:34

nálam alinda egy jó csöcs effekttel kezdett. azért ragadtam a műsoron, mert jócsaj. aztán a műsor is okés volt. nézem. ilyet nálam ritkán ér el a királyi tévé. főleg éjjel.

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2007.01.10. 20:23:45

cozumel 2007.01.10. 19:23:33

gyorsan megnyugtatlak :))) ez egy régi kép, de csak ilyet tudtunk szerezni. mostanság azért máshogy néz ki alinda.

cozumel 2007.01.10. 20:36:18

Akkor rendben.
Mert igy maximum a Kolyokido musorvezetojenek illene be:-)

dejavubazz 2007.01.10. 20:48:56

Jazzbubuhoz hasonloan nekem is hianyzik a regi Zarora, szivem szerint visszahoznam. De a jelenlegi musort is megtartanam, mert lattam par adast, es szerintem is jo a csaj (Alinda) ebben a mufajban.

De melyik mufajban is?

A regi Zaroraban 4-en, 5-en voltak, szakemberek es a - rotalt! - musorvezeto. Az vitamusor volt, alkalmas ervek/nezopontok utkoztetesere, mig a mostani inkabb portre/interju. Ja, amugy szerintem nem illik a regi cim a mostani musorhoz.

rettentó 2007.01.11. 12:05:20

Beállítom az ébresztőt, köszi.

borovi 2007.01.11. 22:50:56

Egy tegnapi bejegyzésre eagékok kicsit megkésve, amikoris egyikőtök Alföldit dícsérte, mondván, hogy őt mennyire érdekli a beszélgetőpartnere. Nekem viszont több műsora során is határozottan az volt az érzésem: sz@rik ő a beszélgetőtársra, érdektelen, sematikus kérdések hangzanak el, Robit valójában egyvalaki érdekli: saját maga.

borovi 2007.01.11. 22:51:34

eagékok=reagálok
Bocsi!

cozumel 2007.01.12. 01:13:18

Borovi
Erdekes, Robirol nekem is mindig ez volt a velemenyem. Ki is raz a hideg tole rendesen.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2007.01.12. 01:47:33

Nagyon nem tudom, hogy ugyanarról az Alföldi Robiról beszélünk-e. Kifejezetten üde színfoltja a beszélgetős műsoroknak, és TÉNYLEG érdekli az alany.

cozumel 2007.01.12. 03:39:06

Morr
nem hiszem, hogy mar ennyire elfelejtettem volna, ki o. Bar nem vagyok egy reggeli tokso nezo, kifejezetten lehervaszt az a stilus. En olyankor csak a keseru kavem es a szaraz hireket birom fogyasztani:-)

Robival kapcsolatban: nem tudom miert, de kiraz tole a hideg. Van ilyen. Egyszeruen nekem egy onimado majomnak tunik es ezen nem tudok tuljutni.

De majd a Te kedvedert, ha iden hazamegyek, nezni fogom neha, es megprobalom nagyon szeretni:-)))

Endiman 2007.01.14. 18:29:42

a 46 komment-ből max 2 ember írta nagybetüvel Alinda nevét...grat...

özvegylegény 2008.07.28. 20:59:27

Végre valamiben egyetértünk.

Alinda nagyon művelt, észnél van, tud kérdezni, és irodalom-történelem tárgykörökben TOPON van !

caprimont 2008.09.23. 01:00:06

morissal_ megmondta a tutit (2007.01.10. 14:28:38). A Nacsa-hasonlat miatt lehet rá haragudni, de hát Ronaldinho meg Jar Jar Binksre hasonlít, na és?

EcceHomo 2008.11.20. 22:39:53

Párszor elcsíptem Alinda egy-egy beszélgetését, - hát, nekem egyáltalán nem tűnt felkészült, odafigyelő, az interjúalany felé maximálisan nyitott műsorvezetőnek.
Ha valaki ismeri pl. Vitray Tamás "munkásságát", akkor annak nem meglepő az, hogy nem elég felületesen felkészülni, és időnként - teljesen megszakítva a Vendég gondolatmenetét - (amit még talán nem is fejezett be teljesen, és amiről én, mint Néző talán még szívesen többet is hallottam volna) - nem kellene bedobnia a következő kérdést, ami a papírján következik... Erre mondta Vitray, hogy HALLGATNI tudni kell, - az adásban nem a műsorvezető személye és véleménye a fontos, hiszen akkor teljesen felesleges bárkit is meghívnia...
A fentiekre jó példa pl. a Vekerdy Tamással készült beszélgetés, de talán még inkább az, amikor Laár András volt a "vendég", - gyorsan rákerestem: 2007. 04. 23-án adták le, megnézhető pl. itt is: laarandras.freeblog.hu/archives/2008/09/07/Zarora-interju_-_Laar_vs_Veiszer_Alinda/ - érdemes megnézni Alinda arcát és reagálását, amikor valamilyen nem várt választ kap, és "kezelnie kellene" a helyzetet, - vagy épp' megkérik arra, hogy ha már egyszer kérdez valamit, akkor illene is meghallgatnia a választ...
Alázatot tanulni az interjúalany iránt sohasem késő.

zetorov 2009.01.13. 19:37:41

Sokaknak elege van már ebből Veiszer Alindából.
Íme egy ütős kritika:

vasarnapihirek.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=4455&Itemid=43

kiricsiz 2009.03.07. 17:00:06

mellesleg ezt a faszságot, mindenhova be fogod linkelni?
süti beállítások módosítása