Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Gyásznap

Szombati ajánló

2006. december 09. 15:03 kiricsizoltan 172 komment

Ma sok minden elmarad, hiszen gyásznap van, és a legtöbb csatorna tartja is magát ehhez. A legtöbb. Még az RTL is kiizadt magából valami köztes megoldást, ne kelljen már ezzel annyit foglalkozni, de azért mégis tegyünk egy gesztust, úgyhogy berakták a Tímár-féle 6:3-at. Először úgy volt, hogy a Szombat esti láz után lesz, de előrehozták 16:40-re. Ezenkívül a Fókuszban láthatunk megemlékezést Öcsi bácsiról, és a táncosok után lesz még egy Híradó különkiadás a gyásznap eseményeiről (23:05).

A TV2 a Karib-tenger kalózaival, a Lányom nélkül sohával, és a Láthatatlan ember 37. epizódjával tiszteleg a halhatatlan futballista emléke előtt. Ezúton is hadd gratuláljunk a TV2 csapatának a remek választásokért.

Az m1, az m2 és a Duna 15:50-től élőben közvetíti a gyászszertartást. De lesz még az m1-en egy emlékezés 21:30-tól. Valamint a Dunán egy két részes portréfilm, a változatosság kedvéért szintén 21:30-tól.

Veiszer Alinda viszont nem marad el. A Miért? című történelmi műsort átrakták egy késői időpontra, nem ütközik tehát semmivel, mindenki megtudhatja, hogy mi a helyzet király Mátyással (m2, 22:30).

Ha nem lenne gyásznap, akkor mai csajunk Rebecca Romijn-Stamos (képek itt) lenne a Femme Fatale-ból. De ma nincs napicsaj. Nyugodj békében Öcsi bácsi!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dob 2006.12.09. 15:31:32

Hogy még gázabb legyen, a TV2-es Karib tenger kalózai nem az a Karib tenger kalózai, hanem a "Feketeszakáll és a Karib-tenger kalózai", ami erőssen futott még kategória

szinkrobi · http://iszdb.hu 2006.12.09. 15:49:25

Akkor lehet hogy a tv2 azért rakta be mert ez a film jobban "futott még", mint Öcsi bácsi annak idelyén... :-)

Zampano 2006.12.09. 16:24:33

annyira unalmas már puskás story.Még hogy nemzeti gyásznap.Szánalmas.Egy focistát emelnek piedesztálra,aki ráadásul a legnagyobb sikereit külföldön érte el.Érdekes módon amikor Faludy meghalt mindenki lapított,mert kiderült,hogy ő a fiúk társaságát sem vetette meg.Pedig ő egy kicsit magasabb nívójú ember volt.Egy nagy formátumú alkotó aki Recsket is túlélte pusztán a szelleme erejével.Kiváncsi vagyok mire ment volna puskás ott a csodás bal lábával.
külön gáz az index teljesítménye amit ennek kapcsán művelt.Főleg ez a meganyálas kezdőlap amivel benyal a proli többségnek.what a shame.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.09. 16:28:52

Most jól megadtad nekik! Faszagyerek vagy.

maybach 2006.12.09. 16:36:14

Zampano!
Mondjuk Te sík hülye vagy. Vagy halvány fogalmad sincs Öcsi Bácsiról.
Az hogy az ünnepség ilyen az a szervezőket minősíti. Őcsi bácsi a világ legjobb focistája volt. A tetű komcsik nem engedték hogy itthon ismerjük. De ő az aki miatt büszke lehetsz a magyarságodra Európa nagy részén. Faludy ettől nem lesz kevesebb. Sőt több, mert ő is magyar. A világ ilyen a Nobel díjasokat kevesebben ünneplik, mint a focistákat. Ezért a focista lenne kevesebb?
Öcsi Bácsi emberként is példakép. Baj ez? Sportolóként olyan eredményeket ért el, hogy most a tizedéért szobrot állítanának. Igen a világba mindenhova elvitte a hírünket. A jó hírünket.Ha ismersz még hasonlót írd meg légyszi!

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2006.12.09. 16:50:33

Zampano, maradj az erőművészkedésnél. törj láncokat a mellkasodon és vegyél meg szegény parasztlányokat cselédnek, de ilyeneket ne kommentelj.

one nation under-dog 2006.12.09. 16:55:08

Sztem ez a "Miért?" egy jó műsor. Ha többen néznék, lehet, hogy nem lenne ennyi ostoba tahó ebben az országban. :(

kalapocska 2006.12.09. 17:06:54

Minden nemzetnek kellenek hosok. Nekunk a nobel dijasok(jo resze sajnos csak felig a mienk ) meg Puskas Ferenc jutott. Eleg szomoru hogy csak 4000en vannak a temetesen, bar ha felmertek volna a valos igenyeket talan nem kellene ennyire szegyelni hogy ures a stadion.
Na mindegy hatha meg megtelik.
sajnos hogy Puskas Ocsivel a magyar foci is halott...
viszont a cimlap szerintem is gaz. kovezzen meg mindenki.
talan valami valszthato galeriaval kellett volna emlekezni...Nem szeretem ha egy megemlekezes kotelezove van teve- mar a marcius 15.-i iskolai unnepsegeken is mindig kiborultam olyan szajbaragos volt az egesz.
mindenki akkor es ugy emlekezzen ahogy ohajt sztem plane ha leeretsegizett es a magyarsagtudata mar kialakult. (vagyis a suliunnepsegek elertek a celjukat)
ez a cimlap csak a lehetoleggyorsabban elkapcsolni reakciot valtotta ki belolem es ez nem jo...

Zampano 2006.12.09. 17:45:30

Azért legyek büszke a magyarságomra mert ő fél évszázada ügyesen dekázott?Ha ez vicc akkor a jobbak közül való,ha nem úgy részvétem.Amúgy jelenleg Európa-szerte sokaknak jóval
többet mond például Kertész Imre,Bólyai,Erdőss Pál, Eszterházy neve és még sorolhatnám.
Amúgy meg ő jórészt a pénzért csinálta-lásd kis pénz kis foci című mondását pl.- az egészet ami fentebb említettekről nem mondható el.A megemlékezésekkel pedig nem csak az a gáz,hogy ízléstelen,hanem hogy mennyire képmutató az egész.Amikor a kórházban senyvedett persze akkor senkit nem érdekelt hogy mi van vele.

kackac 2006.12.09. 18:22:54

Sztem nem az a baj, hogy neki megadják ezt a tiszteletet, hanem hogy más, a saját területükön ugyanennyit teljesítő embereknek nem. Hol adott az állam 73 millát Sinkovits temetésére? Vagy akárki máséra. A költségeket szépen kipengették a hozzátartozók, mint magánügyet. Én nem ezt a mostanit ítélem el, hanem az államot/kormányt (kinek mi tetszik), amiért csak akkor hajlandó ilyen gesztusokra, ha a fél világ idefigyel. Sok-sok, hírünkért-nevünkért sokat tett embernek kijárna (kijárt volna) a méltó búcsúztatás.

Anak 2006.12.09. 18:30:15

Minap hallottam egy remek reklámszöveget az Rtl-klubon. "xy időpontban összefoglaljuk a nap legfontosabb eseményeit." Uramatyám! Hát mi történhet egy temetésen? Talán azt várják, hogy élő adásban feltámad? Mellesleg nem nagyon tud izgatni ez az egész Puskás Öcsi sztori.

spamdog · http://www.szorfdeszka.hu 2006.12.09. 18:36:19

Már nem Stamos csak Rebecca Romijn.

one nation under-dog 2006.12.09. 19:16:36

kalapocska 2006.12.09. 17:06:54

"Minden nemzetnek kellenek hosok."

Hogy ez mekkora közhely?! És ráadásul sztem nem is igaz. A "hősökről" (mivel ugyanolyan emberek, mint bármelyikünk) ki szokott derülni, hogy pénzéhesek voltak, adót csaltak, buzik voltak, vagy valami egyéb okból mégsem voltak olyan tökéletesek, mint amilyennek a zemberek látni SZERETNÉK őket.
És ekkor elindul a vita. Pro és kontra. Nekem személy szerint ez kurvára nem hiányzik.
Vannak bizonyos emberek, akik megérdemelnek egy bizonyos szintű megbecsülést, mert olyat tudtak felmutatni, amit az átlagember nem, de HŐSÖK NINCSENEK ÉS NEM IS KELLENEK.

Just my 2 cents...

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2006.12.09. 19:57:24

nekem csak olyan Hősök kellenek akik hetente az NBC-n repülnek/időt-teret görbítenek/képességet lopnak/regenerálódnak/gondolatot olvasnak.

estragon 2006.12.09. 20:13:53

"Amúgy jelenleg Európa-szerte sokaknak jóval
többet mond például Kertész Imre,Bólyai,Erdőss Pál, Eszterházy neve és még sorolhatnám."

Akkor legalább megpróbálhatnád helyesen írni, Zampano.

Bolyai, Erdős, Esterházy.

A képmutasásos rész stimmel.

maybach 2006.12.09. 20:55:10

Az ünnepség olyan amilyen.Ilyet tudunk államilag. De Öcsi Bácsi ettől nem lesz kisebb. Ő az örök 10-es. Igen, szerencsére sokan viszik a hírünket a világba. Ki így ki úgy.Miért kell leszólni? Ő a jó hírünket vitte. A csibészséget. A játékosságot. A sport iránti tiszteletet. Pénzért focizott? Vazze ti társadalmimunkából éltek? Olyan mezőnyben bizonyított újra 31 évesen, ahova a többség be sem fér? Én büszke vagyok rá. Még úgy is, hogy másokat is ismerek.

maybach 2006.12.09. 21:07:10

Kedves nagysenki!
Nem vagyok idióta. Puskás Ferenc nem volt hazaáruló. A többi nagyjából OK. Ha veszed a fáradságot, ellenőrizheted,hogy napokkal ezelőtt erről írtam.
Nem tetszik a mostani álszent felhajtás Öcsi Bácsi körül. De újra csak azt tudom írni, hogy ez nem őt minősíti. Olvass kicsit az életéről, és rájössz milyen teljesítményt nyújtott. Ez cseppet sem von le mások érdemeiből. Sőt erősíti azt. Nekem igenis jó érzés volt mindig, hogy ismerik szinte mindenhol. Az hogy mondjuk Naumann neve keveseknek jelent valamit, vagy nem tudják ki volt Szilárd Leó nem baj. A világ ilyen.
Egy félhülye.

VO 2006.12.09. 21:42:59

Zampano, félelmetesen ostoba vagy.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.09. 21:45:44

Azért ez tipikus....
Engem se kerített hatalmába annyira ez a Puskás-őrület,ez nem is csoda,hiszen semmilyen személyes kötődésem nincs, plusz az ő fénykorában én még a piroslábast (se) húzogattam...
DE. Nem gondoltam volna, hogy lesz, aki még a temetése napján is nekiáll köcsögölni, kétségbe vonva Puskás Ferenc értékeit, eredményeit,csak azért, mert.(Hogy jön ide most Faludy.....!Egészen más területen munkálkodott.Őt ugyanúgy nem ismerték el életében.Az ő esetében még több képmutatásról beszélhetünk.)

Kíváncsi leszek, mi lesz a németeknél, ha a Császár meghal. Persze, sántít a példa, az ő sorsába ennyire nem szólt bele a politika, vagy a történelem.Ennek ellenére kötve hiszem, hogy bárki is undorítóan okoskodna a temetése napján, sőt.

Fura logika: azzal, hogy Puskást elismerik világszerte, Faludy, Esterházy érdemei kisebbednek. Így tehát egy kis akárkinek neki kell állnia fröcsögni az index egyik blogján, mert ő attól jobban érzi magát. Hm.

Anak 2006.12.09. 21:54:57

Azért az ágyutalp nem sok egy kicsit?

maybach 2006.12.09. 21:58:11

Naumann=Neumann János mielőtt lelepleztek, mint egy szobrot.

maybach 2006.12.09. 22:03:30

Ágyutalp jó, mi másra lehetne használni?
Talán még foci közben az ellent akadályozni. De ehhez FIFA engedély kéne.

swen 2006.12.09. 22:05:45

Igenis kellenek a hősök. És éppen az ilyenek, akik olyanok, mint a szomszéd fiú a házból és nem változtak meg a sikereik ellenére sem. Jó ember volt fiatalnak és az is maradt. Ma már talán nem is találunk ilyen embereket, vagy csak nagyon keveset. Hogy focista volt? Hiszen a foci milliókat mozgatott meg annak idején, mert szeretetből fociztak jól és nem a pénzért, mert azt itt nem adtak.

Csak azt sajnálom nagyon, hogy most, a halála után ismertem meg Öcsi bácsi emberi nagyságát, pedig már 92 óta itthon élt, ma hallottam. De ez az országunkat minősíti, nem őt. Hazajövetel után beteg lett, már nem tudott kommunikálni sem, kórházban élte le az utolsó 7 évét, fájdalmak között, nagyon betegen. De mit tehettünk volna érte? Nem tudom. Megérdemelte a szép temetést de nem lepett meg, hogy ilyen kevesen voltak. Félnek talán az emberek tömeget alkotni, nem tudom.

Nekem fájt érte ma a szívem. Elengedjük a nagyjainkat, elengedtük régen is most is. Akinek kell, elgondolkodhatna ezen.

Dob 2006.12.09. 22:08:31

Na jah.. de nemzeti gyásznap? Miért?
Okés.. elhiszem, hogy Puskás volt valaki, és érdemes rá, hogy kis hazánkat reprezentálja külföldön, de azért gyásznapot hírdetni, kicsit túlzásnak tartom. A temetés meg inkább volt showműsor, mint illő megemlékezés.

swen 2006.12.09. 22:22:03

Dob, én másképp látom, de tisztelem a véleményed. Az a baj, hogy a szeretetről már nem szól semmi 2006-ban, elvesznek az ünnepek is, minden a pénzről szól. Öcsi bácsi számomra a szeretetet jelenti. És akik eljöttek ma hozzá, ők is szerették. Ez az egész műsor nem Öcsi bácsinak szólt nyilván, hanem a vendégeknek, megmutatni, hogy lám, a magyarok mennyire szerették őt. Szerettük volna, ha ismerhettük volna korábban. A showműsort elviseltem, az archív bejátszások érdekeltek és a gyászmise a Bazilikában. Szép volt.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.09. 22:25:11

Dob 2006.12.09. 22:08:31

"de azért gyásznapot hírdetni, kicsit túlzásnak tartom. A temetés meg inkább volt showműsor, mint illő megemlékezés."
És erről ki tehet???

swen 2006.12.09. 22:34:56

Azt még elfelejtettem, kiricsizolinak akartam mondani, hogy a legszemetebb a TV2 volt az Áll az alku vidámkodásával. Éppen a temetés alatt.

Samamoto 2006.12.09. 22:55:54

Morrisal: Szerintem Schmidt és Koltay. Elég nagy giccsparádé volt, arról nem is beszélve, hogy milyen kiábrándító volt látni azt a pár ezer embert a stadionban. Na, mindegy, biztos vagyok benne, hogy sokaknak tetszett az egész, nekem nem annyira. Viszont, ami nagyon kiborított az a "bársonyos" hangú nő volt az m1-en, aki vagy a Bibliából idézgetett/olvasott fel, vagy azt próbálta bizonygatni, hogy Puskás mennyire vallásos volt. A stúdióban lezajlott beszélgetés nekem sokkal jobban tetszett.

swen 2006.12.09. 23:07:28

Igen, samamoto, nekem is a stúdióbeszélgetés tetszett és a bejátszások. Nem lepett meg a sok üres lelátó. Az lepett volna meg, ha tele van. Schmitt Pál hívó szava ehhez azért nem elég. Kapcsolatunk kellett volna, hogy legyen Öcsi bácsival korábban is. De ahogy ma hallottam, még emlegetni sem lehetett őt az előző rendszerben.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.09. 23:25:38

Samammoto, ÉN tudom, ne nekem mondd...

Egyáltalán nem tetszett a szertartás, a stúdióbeszélgetés még kevésbé. De akkor mi lett volna a jó? Kaparjuk el az út szélén, és akkor a Zampano-félék elégedettek lennének?(Már bocsánat..)

Samamoto 2006.12.09. 23:39:18

Nem persze, abban is biztos vagyok, hogy nem könnyű egy ilyen temetést kitalálni meg megszervezni. Ne legyen túl rideg, de ne is csöpögjön a pátosz mindenhonnan....mondom nem könnyű meló, ízlések és pofonok, mint tudjuk különböznek, de valahogy nem éreztem annyira Puskáshoz méltónak ezt a temetést. Ennyi.

swen 2006.12.09. 23:45:28

Nem is volt méltó hozzá, ő egyszerű ember volt. A szó nemes értelmében. A felesége sem ilyet akart, hanem tök bensőségeset, csak a családdal. Schmitt beszélte erre rá őket, nyilván meg tudta magyarázni, hogy miért. De el kellett temetni méltóan és méltó helyre, nem tudom, hogyan kellett volna, ha nem így.

swen 2006.12.09. 23:47:05

Még mindig a hatása alatt vagyok egyébként. Nagyon jó volt nézni, mennyire szerették a görögök, a spanyolok, az angolok is. El fogom olvasni az életrajzi könyvét, ha megjelenik. De lehet, hogy már meg is jelent.

Van Damme 2006.12.10. 01:14:25

Zampano!

Az altalad felsorolt emberek neve az europaiaknak az egadta vilagon semmit sem mond. Masnak sem a vilagon. Es megneznem, hogy hazankban hany embernek mond valamit. Ilyen vilagban elunk. Te sem tudnal mas europai orszagokbol 4-5 olyan embert megnevezni, aki nem sportban, szorakoztatoiparban vagy politikaban lett ismert.
Kulfoldon Puskas miatt is, sot, elsosorban miatta jo magyarnak lenni. Azok a fiatalok is ismerik a nevet, akik eleteben nem lattak (lathattak) jatszani.
Hogy milyen megemlekezes lenne melto? Nem tudom. En inkabb megtartom az emlekezetemben ugy, ahogy a kepeken es videokon lattam. Csibeszesen, fiatalon. Es megprobalok elni a tehetsegemmel az elet mas teruleten ugy, ahogy O tette.

dejavubazz 2006.12.10. 01:17:14

Zampano 2006.12.09. 17:45:30

"Amúgy jelenleg Európa-szerte sokaknak jóval
többet mond például Kertész Imre,Bólyai,Erdőss Pál, Eszterházy neve és még sorolhatnám."

...(a helyesirast mar korabban korrigaltak, ugyhogy azt atugrom es) sorolom en: pld meg Teller, Szent-Gyorgyi, Bartok, Szakcsi.

Nna azert Puskas Ocsirol joval tobben es tobbet tudnak Europa- es vilagszerte, mint a fent emlitettekrol. Es hat ezzel bizony - tetszik, nem tetszik - egyutt kell elned. A tobbseg inkabb megnez egy fasza focimeccset, nem pedig (sorry, hogy pont ot rancigalom ide, semmi ellenerzes, sot) Tarr Bela filmre mentalonanizal. Ez van, es asszem talan nem is annyira szomoru a dolog.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.10. 01:48:52

Jó ez a foci kontra emelkedett művészet, vagyis mocskos olcsó proli szórakozás kontra szemüveges kötöttpulóveres tarisznyás komoly(kodó) bölcsészek szórakozása.
Hatalmas baromság ez így.
Mert a focit csak izzadt gyári munkások nézik Borsodival a kezükben, pörköltszaftos trikóban a háromműszak után. A maradék Almodovar filmeket néz, miközben Schopenhauert olvas. Naná.

Nevetséges. Atomfizikus kontra futballista?
Arany kontra szarvasgomba.

dejavubazz 2006.12.10. 02:00:42

Igen, igen.

Engem pld a kultura frusztral - en szorakozni akarok: egyre megy, hogy fingos-bofogos poen, vagy mondjuk Krasznahorkai.

A Borsodit pedig ne pellengerezd: a kedvenc sorom! :)

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.10. 03:12:00

Floyd, csakis az Arany Sárkány. Itt, alattunk a DagadtLacinál csak kilencvennyolc forint doboza....Hmm.:)

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.10. 03:14:13

Hát, aki szereti a kőolajszármazékokat...
Pörkölt-nokedli-kovászos kombinációval ihassuk.

Akasha 2006.12.10. 03:16:27

Nyugodj Békében Öcsi bácsi!

Sajnos a temetést nem állt módomba megnézni, sajnálom.
Viszont eléggé mellbe vert az a telefon, amit a temetés után kaptam ismerőseimtől akik ott voltak. Ők képesek voltak 1000-1200 kilométert utazni azért, hogy egy legendát elkisérjenek az utolsó útjára. Nem kell ahoz magyarnak sem lenni, hogy valakit megbecsüljünk azért aki, ami volt. Felháborító volt számukra, és számomra is, hogy nem volt tele a stadion. Ha ez az én hazámban történik, és egy ekkora legenda távozna el, biztos, hogy plussz lelátókat kellett volna építeni. Sajnos nekünk nincs Puskás Ferencünk.. Nálunk viszont van foci most is, és tiszetljük a tehetséget. Öcsi bácsi megérdemelte volna a teltházat, hisz vele együtt a magyar focit is temettük.

Plechazunga 2006.12.10. 10:48:30

"Az agnoszticizmus/ateizmus maga is vallás; olykor fanatikus is."

ez azért enyhe túlzás, de erről futtottak már pár kört a másik blogbejegyzés topicjában is...


egyébként igen groteszk lenne, ha az űrlények csak azért utaznak több milló fényévet, hogy egy szondát ültessenek az ánuszodba :)

molaris 2006.12.10. 11:36:08

Ennyi.Itt a magyar értékrend,emlékeztek Kádár temetésére?Mit vártok ha még most is az Ő(mmint Kádár)utódai oszthatják az észt,gyakorolhatnak hatalmat(ahelyett,hogy azt számolgatnák mennyi van hátra arács mögött)és oktathatnak ki bennünket hazafiságból,erkölcsből,demokráciából.Neveket nem írok,mert valamelyikük még megsértődik,de a két legaljasabb,lagveszélyesebb:Gyurcsány meg a kis Gál(vagy a Vadai?).

swen 2006.12.10. 12:46:09

És veszélyes továbbá sok hozzá nem értő miniszter, akiket baráti gesztusként a trónra ültettek. Bár dönteni úgysem ők döntenek, arra ott van Gyurcsány. Vinné el a szél a hazug blogjával és seggnyaló, gyáva sleppjével együtt.

dejavubazz 2006.12.10. 13:17:42

nnnnna jovan mar.... az utolso ket hozzaszolasnak nem ennel a bejegyzesnel lenne a helye.

swen 2006.12.10. 14:15:55

Pedig eszembe jutott a téma tegnap, míg néztem a temetést. Öcsi bácsi itthon is élhetett volna....

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.10. 16:10:02

Az még senkinek nem jutott eszébe, hogy ha itthon maradt volna, nem biztos, hogy játszhatott volna a Realban. Sőt...

maybach 2006.12.10. 19:41:42

Az jó, hogy ennyi minden eszetekbe jut Öcsi Bácsiról. Csak a rend kedvéért jegyezném meg, nem öröm, hogy kint maradt és így a R.Madridnál lett sztár. Bár lehet személyesen így járt jobban. Kádárék biztosan nem ezt akarták. A mostani temetést azonban nagyon független Fidesz alelnök, MOB elnök Pál szervezte, kurva tehetséges K. rendező úrral. Szóval, ha a temetés túl volt lihegve, szar, Öcsi Bácsihoz méltatlan volt, akkor ne erre a szánalmas kormányra toljátok már. Vacak az enélkül is. Jelzem talán a legjobb beszéd épp sokatok kedvence L.Mónikáé volt. Ha már. Az meg végképp ostoba vita, hogy ki vigye jó hírünket a világba. Jelzem mindenki, ha módja van rá. Puskás Ferencnek erre adatott tehetség és lehetőség. Élt vele. Mi meg acsarkodunk, a temetése kapcsán.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.10. 21:34:39

ÁMEN.

Én itt annyit tanulok.

Sokunk kedvence, Lampert Mónika??? Pff...

koschwarz 2006.12.11. 08:27:29

nem a puskást kell hibáztatni azért, amit a temetése körül műveltek. nem hiszem, hogy ő bármikor is gondolt volna arra, vagy akarta volna, hogy így búcsúztassák.

olyan ember volt, amilyen.

az undorító, politikai "hisztéria" miatt lehet egyesekben ellenérzés. bevallom, egy kicsit zavarbaejtő, hogy a bazilikában temették el. tényleg nem azért, de egy focistát miért egy olyan helyre temetnek, ahol a szent jobbot is tartják?

derelyegrádi szellem 2006.12.11. 10:11:36

Zampano mindig meggyőz arról, hogy ha az ostobaság megmondóemberkedős feltűnési vággyal párosul, annak nincs párja.

Öcsi Bácsinak meg legyen könnyű a föld!

Halvány Görény 2006.12.11. 14:03:08

néztem a stadionos részét, sajnáltam, hogy kevesen vannak, meg hogy én se mentem ki.
kereskedelmi tévék: egyszerű, lélektelen üzleti vállalkozások, az megy, amiből hasznuk is van, nem kell meglepődni. remember, jimmy temetés élőben.

derelyegrádi szellem 2006.12.11. 15:09:52

"jimmy temetés élőben."

Ez a szóösszetétel így azért bizarr egy kicsit.:)

Halvány Görény 2006.12.11. 16:18:37

de a nézettséget (ez is) hozza.

_yesico · w.morissal.free.com 2006.12.12. 09:52:52

"Jó ez a foci kontra emelkedett művészet, vagyis mocskos olcsó proli szórakozás kontra szemüveges kötöttpulóveres tarisznyás komoly(kodó) bölcsészek szórakozása.
Hatalmas baromság ez így.Mert a focit csak izzadt gyári munkások nézik Borsodival a kezükben, pörköltszaftos trikóban a háromműszak után. A maradék Almodovar filmeket néz, miközben Schopenhauert olvas. Naná.Nevetséges. Atomfizikus kontra futballista?Arany kontra szarvasgomba."

Menj a francba te okoskodó kis buzi morisszaaal.. húzzál vissza a kis magánkönyvtáradba és legyél boldog a fizikusaiddal. Közöd nincs a focihoz,soha nem is volt,azt se tudod,mi az a sínbe kapni, de te olyan krva nagyra tartod magad,te neem vagy átlag prolinép,te, kis ..sz
Játszod itt az eszed,bmeg, okoskodsz itt.
Utállak, és a szádra ne verd menni Puskás nevét. Rejszolj helyette Faludy egyik korai kötetére.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2006.12.12. 09:59:19

megaLOL. úgy tűnik az irónia felismerésének képességét is tanítani kellene a másodfokú egyenlet megoldóképlete mellé.

maybach 2006.12.12. 10:01:24

bakfitty!
Ja. De kisegítőben? Kinek?

_yesico · w.morissal.free.com 2006.12.12. 10:11:55

Te meg olvass Kazinczy-t többet. "megalol",mi is ez? Divatoskodsz, jópofizol? Nevetgélsz vagy viháncolsz?
Így beszélsz az életben is, vagy csak ugye itt éled ki a neten már jól betanult kis poénjaidat?..

Nem nyilvánítok véleményt arról, amiről itt mindenki okoskodik, mert megteheti pofa nélkül, ez a része nem érdekel.
Az viszont annál inkább, hogy az ilyen morisszal-okoskatetvek meg a 'ivócimborái'(lehet, hogy te is?..) ne játszák már itt a nagy eszüket meg "jópofáskodjanak" itt Puskásról és a futballról, csak mert olyan "okosak"..
Legalábbis így krvára de ne.

koschwarz 2006.12.12. 10:22:21

yesico, szerintem vegyél vissza, mert úgy látszik tényleg neked kellene egy kis neuronbeöntés az agyadba b+, hogy értelmezz már egy szöveget. olvasd át újra és újra azt amit morissal írt ebben a témában, talán rájössz, hogy lényegében ugyanazt mondta amit te.

vagy folytasd az értelmetlen fröcsögésedet.

Halvány Görény 2006.12.12. 10:31:57

én nem vagyok atomfizikus, (szünet)
de ha az lennék, (hosszabb szünet)
akkor is szeretném a focit.

Akasha 2006.12.12. 12:00:21

_yesico!

Nem szeretnék Morrisal védelmére kelni, mert erre tényleg nincs szükség. Okos NŐ, talán nem is reagál a mérhetetlen hiányosságodra. Dobálózol Kazinczy-val, de az irónát nem látod..
Ej "barátom".. Viszont neked nem való Faludy.. Azt is értelmezni, érteni kell.
Puskásban viszont egyet értek veled. Senki ne bántsa! Morrisal nem is tette, nem is teszi. De veled mi lesz..? Hmm.. Aggódom :)

koschwarz 2006.12.12. 12:34:53

morissal nő?

egy világ dőlt össze bennem.


:)))))

(csakviccvolt)

maybach 2006.12.12. 12:38:45

Most mi lesz a Faludy kötettel? Marad az olvasás?

maybach 2006.12.12. 12:53:06

Szerintem visszaért az ápoló a nyugtatókkal.

_yesico · w.morissal.free.com 2006.12.12. 12:58:38

flojd - ne magadból indulj ki,nincs semmi hasonlóság bennünk.

Akasha - nem tudom, mennyi közöd van Magyarországhoz. itt születtél és leléptél? vagy, csak ismersz bennünket? Határon túli magyar vagy? Ha az első, akkor kuss. Ha a második, aranyos vagy és jó a nyelvtudásod,elismerésem. Ha a 3.,ne aggódj te értem, nincs rá szükségem, de inkább védd meg a kinti magyarokat a nációs zaklatásoktól, amikről sajnos egyre többet lehet hallani.. Hasznosabb lenne, ha ennyi a fölös energiád :) Aggódj értük és magadért,köszi.

És mégegy. Semmi szükségem sem neuronbeöntésre sem műszaklejárta-sürgetésre, de ki nem állhatom azokat, akik itt ARC NÉLKÜL okoskodnak olyan valakiről,akiről a nevén kívül csak annyit tudnak hogy elhagyta az országot és hogy "jó focista volt".. Sz@rom le az ironiát is ebben az esetben, mert ez a story n e m i r on i k u s. Ironizálj miss.morissal győzikéről,gyurcsányról, a médiáról, a szombatestilázról,havashenrikről,az időjárásról vagy akiről akarsz, de légyszíves, Róla ne. Nincs rá(d) szüksége..

Akasha 2006.12.12. 12:59:13

maybach 2006.12.12. 12:38:45!

"Most mi lesz a Faludy kötettel? Marad az olvasás?"

Úúúgyan má' vazze.. Gyó lészen az, ha libeg az asztal. Aládúcolni;)

maybach 2006.12.12. 13:10:19

_yesico!
Nem terveztem, hogy Neked válaszolok, mert mégis csak van egy szint. De mivel Öcsi Bácsi szívügyed, így de. Nem Öcsi Bácsi volt az irónia tárgya. Ez 100. Ha van időd tényleg olvasd el. Amúgy meg persze az irónia miért is tenne kivételt. Pont az a lényege. Egyébként, ha jól láttam Te sem pontos név, cím stb. mellett reagáltál.

koschwarz 2006.12.12. 13:11:08

yesico, én nem látom itt a te arcodat se sehol, úgyhogy vonatkoztasd a szabályodat magadra is és te se okoskodj!

mindenről lehet ironikusan is beszélni, érted, MINDENRŐL. mi jogon mondod te meg másnak, hogy hogyan beszéljen, hogyan fejezze ki a véleményét, ráadásul ebben az esetben még egyezett is a véleményetek.

de én viszont azt nem értem még mindig, hogy NEKED mi a bajod. mert azon kívül, hogy itt fröcsögsz, mert alapból félreértettél valamit, és ebből úgy látszik még mindig nem sikerült kilábalnod, semmi nem jön le számomra.

mi bánt? azon kívül, hogy nem érted az iróniát. mit tudsz te többet Puskás Ferencről, mint amit az átlagember tud? ismerted személyesen? ki az itt vagy egyáltalán az országban szerinted, aki nem ismeri el, hogy nagy focista volt?

kérlek magyarázd el, valójában mi a problémád!

maybach 2006.12.12. 13:11:31

Akasha!

Most akkó vegyem ki Kacincit?

Akasha 2006.12.12. 13:21:57

_yesico 2006.12.12. 12:58:38!

Szívesen elküldöm az életrajzom, ha valóban érdekel. Nem, nem Magyarországon születtem, de kétségtelenűl felismerem az iróniát. Valóban nem az anyanyelvem, és tudom, hogy vannak hiányosságaim a nyelv terén (is), de nekem kiszúrta a szemem az, amit Te még mindig nem látsz. NEM PUSKÁS VOLT AZ IRÓNIA TÁRGYA!
Nem én vagyok a Magyarok megmentője, főleg, hogy Olaszországban nem "divat" "bántani" más nácio beli embereket.
Talán már érted mitől féltettelek :)

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.12. 13:24:35

_yesico, jó pár pszichiáter számát meg tudom adni, kedves szaktársaim, rokon szakmában dolgozunk tudniilik.
Abszolút nem értem, min vagy így kiakadva, de nem fogok evidenciákat megmagyarázni.
Szedd össze magad, tudom,hogy menni fog...
:)

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.12. 13:27:33

Akasha, amíg még lehet, menekülj innen...
Voltam Rómában, Firenzében , Assisiben, San Marino-ban: jóindulatú, mosolygós, barátságos emberek.
Nem értem, mi vetett téged ide...a gyűlölködők földjére.
És ez most nem irónia.

Akasha 2006.12.12. 13:28:17

maybach 2006.12.12. 13:11:31

"Most akkó vegyem ki Kacincit?"

Legalább kis k-val írtad volna :)

maybach 2006.12.12. 13:35:24

Akasha!

Csak abból gondoltam, hogy elég nagy Könyv. Viszont most kereshetek hasonlóan jót, mint Faludy. Már cm-re, mert az asztal megint billeg. Muszáj "k" betűvel?

Akasha 2006.12.12. 13:35:41

Morrisal!
Én már itthon vagyok Rómában :) Csak dolgoztam Budapesten. Ezért nem is voltam Öcsi Bácsi temetésén. Sajnos! Sok sok tapasztalatot szereztem.. Nem csak jókat, és most sok sok pont van a mondatom végén.. Rossz látni, érezni, olvasni a sok megkeseredett embert. Régen ez nem így volt. Sajnálom, hogy ez történt nálatok.

Akasha 2006.12.12. 13:41:36

Maybach!

Emlékeim szerint Viktor Ügó (Victor Hugo)Nyomorultjai 2 kötetes, és vastag is ;)
Ja és két t-vel, me mút idő ;)

maybach 2006.12.12. 13:49:56

Akasha!
Jó Jean Valjean télleg elbír egy asztalt guggolva is. Hacsak Javert el nem zavarja, mint Téged a "barátunk".

Akasha 2006.12.12. 14:02:09

Maybach!
Sose bánd, hogy engem elzavartak. Nélkülem nem billeg az asztal. Tudod, már mondtam, hogy hontalan vagyok mindenhol. Arra viszont büszke, hogy nincs gyűlölet a szívemben.
Azért az elgondolkodtató, hogy én értem az iróniát, pedig nem az anyaelvemen írodott, és az aki Magyar, anyanyelvileg is, neki magyarázom :)
Ok. Megyek is.. ;)

maybach 2006.12.12. 14:19:22

Akasha!

Eszedbe ne jusson. Pont, hogy nélkületek billegne az asztal. Ráadásul ezek a verbális erőművészek mitől kapnának tolulást?

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2006.12.12. 15:27:26

szegény zavarodott barátunk rengeteg magas labdát dobott fel, amit most inkább hagynék. azért Kazinczy sem kezdene álnevet _-vel.

de betette a bogarat a fülembe: elmegyünk egyszer inni?

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.12. 15:49:07

Bakfitty, vele akarsz te inni? Marólúgot, sósavat javaslok...(neki...)
:)

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2006.12.12. 15:55:45

jaj nem, isten ments, én rátok gondoltam.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.12. 16:19:32

Csak rövidet és drágát iszom.
Tied az első két kör.
Mehetünk?:)

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2006.12.12. 16:27:05

háh. ármány és cselszövés. de akkor én választom a helyet.

Akasha 2006.12.12. 16:32:37

Na hát csak van híres Magyar vendégszeretet:) Ha rám is vonatkozott, egy üveg jófajta Grappa-val beszálok.. Már ha el nem küldtök ;) Megjegyzem repcsim ma már nincs :(

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.12. 16:53:30

Bakfitty,:). Minimum az Intercontinental...

Akasha, La Grappa? Bene! :)

maybach 2006.12.12. 19:50:53

Csak hogy haza beszéljek idén megint tokaji aszu a világbajnok.

Akasha 2006.12.12. 20:18:06

floyd.vi!

"Persze mondhatod, hogy én se és igazad is lehet nyilván."

Ezzel én nem értek egyet.
Csak hogy vitatkozzam Veled is ;)

Akasha 2006.12.12. 20:20:47

Maybach!

Talán mert a világ legfinomabb bora, a maga kategóriájában? Nem vitatkozom. Merek én?

maybach 2006.12.12. 20:22:44

After dinner kategória:1997 Disznókö Tokaji Aszú 6 Puttonyos

És a 2000-es se volt vacak. Meg az idei se lesz.

maybach 2006.12.12. 20:25:41

Akasha !

Persze. Merjél!

_yesico · w.morissal.free.com 2006.12.12. 20:26:48

floyd.vi - ki a f@szt érdekel, h mit gondolsz rólam?? :D Sosem fogod megtudni, ki vagyok, én sem, h te ki vagy.Azt hiszed, érdekel engem bzmeg, h mit gondolsz egy nicknév-ről?? Hogy is mondtad floyd-barátom? lol? LOL ugye?
Ez az egész itt egy nagy gagyiság, ide jártok ti itt mind, idiótábbnál idiótább nick-neveken, és vagy osztjátok egymásnak az ittott ellesett afforizmáitokat vagy csak szimplán versenyt rendeztek az egymás f@szszopásával. Mert ti vagytok a művelt, 2m-rel a prolik felett lebegő agyonegyetemizált okostojások, akik végre teret nyerhettek a titkolt vágyaiknak.
Szánalmas kis okoskák vagytok, de a legszánalmasabb az, h bármikor visszajöhetek egy másik nicken és fingotok sem lesz róla,h ugyanaz az ember ír egy jópofa kritikus véleményt vmiről,vagy éppen elkezdi kinyalni az itteni kis pszihiáterasszonykát csontig... Mert akkor pont az esik nekem jól..

Apropó.Morissal. Én is kívánom neked, hogy egy reggel álmos, másnapos szemmel a sikkes kis 100%-os gyümölcsleved helyett a mosogatószert találd meg.
Egyébként Tibi voltam.

_yesico · w.morissal.free.com 2006.12.12. 20:29:48

Egyébként, többet nem kívánok szólni, ugyhogy nagyon nem kell erőltetni magatokat a reagálásokkal. Már elmondtam, amit szerettem volna.
ui. Örüljetek.:)

maybach 2006.12.12. 20:31:37

Nem nagyon értek a borokhoz, de egy csendes poharazgatás tényleg jobb ennél.

one nation under-dog 2006.12.12. 20:39:54

_yesico 2006.12.12. 20:26:48

Hűbazze! Figyeltem ezt a kis "eszmecserét", és felmerült bennem 1 kérdés: Mi a péló volt ez az egész, ember? LOL. Ez mire jó?

"bármikor visszajöhetek egy másik nicken és fingotok sem lesz róla,h ugyanaz az ember ír egy jópofa kritikus véleményt vmiről"

Nna, látod ez nem is olyan nagy hülyeség. Sztem válts nick-et, és kezdd el újra, ha gondolod kicsit más hangnemben. From square one. A _yesico-ként előadott belépőd nem sikerült túl jól. ;)

swen 2006.12.12. 20:42:39

Visszamennétek egy kicsit a vitaindítóhoz,a kedvemért, megnézni, hogy miről is szól? És még ti csesztetek le - bár finoman - engem, hogy a politika nem idevaló téma.....

..abba kellene hagyni. Nyugodj békében, Öcsi bácsi.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2006.12.12. 20:43:04

Tibi! ha tartod a fasza stílusod elég könnyű lesz kiszúrni más nickkel is.

maybach 2006.12.12. 20:47:53

swen !

Jogos. Akkor Öcsi Bácsi egészségére!

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.12. 21:46:26

Apám, te beteg vagy...
Tibifiú, csak azért megnézném az IP-det, hogy meggyőződhessek róla: valóban emberi lény vagy.
Elindult egy tök normális beszélgetés, amelyben arról brekegtem, milyen marhaság is leosztani a szerepeket, mint mondjuk: csak azok nézik a focit, akik igénytelenek (NAGYON sarkítva...). Én ezt nem így gondoltam, ezért szóltam pár szót, hogy nehogymáhogy.
Nem akartam Puskás Ferenc temetésének témája kapcsán veszekedni, szerintem senki más sem. (Na jó, kivéve Zampano-t egy kicsit...)
Erre jössz te, és elmondasz mindennek először csak engem, aztán mindenki mást.
Szóval:1. nem őriztünk együtt libát, szal a degenerált, antiszociális stílusodat - ha lehet - kéretik családon belül bemutatni.
2. kukázz össze valami nőt magadnak, ha sikerül, talán bottal megpiszkál, felárral talán meg is érintheted...
3.ha valamit nem értesz, legközelebb kérdezz
4.sajnálom magam, hogy leereszkedtem a szintedre, de a hozzászólásod oly mértékben alpári, hogy azt önérzetes ember nem hagyhatja szó nélkül.

Apropó! KiricsiZ., ti nem moderáltok???
Lett volna mit...

guruszárzs (törölt) 2006.12.12. 21:54:46

Előre is elnézést mindenkitől.

yesico!Takarodj a jó kurva anyádba,amelyik ilyen végbéllényt produkált...te féreg

_yesico · w.morissal.free.com 2006.12.12. 22:00:48

morissal.te vicc. te olyan messze vagy a "hölgy" fogalmától, mint én tőletek :D
nyugodj le, és vedd vissza az oroszlánszelidítő sapkádat. Ismered,ugye?.vagy nem?..

guruszázs. te bot vagy.nem létezel.

_yesico · w.morissal.free.com 2006.12.12. 22:02:36

Továbbra is tartanám magam Puskás Frenec gyászához.
Egyébként,egész jó idefönt. Most én nézek le rátok.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.12. 22:06:12

Na, most kezd érdekes lenni... Netán ismerjük egymást? Oroszlánszelídítő sapka...Ezt most értenem kéne???

sixx · http://comment.blog.hu 2006.12.12. 22:08:35

na, akkor itt és most van vége a bunkóskodásnak, innentől kezdve az összes egymást baszlató kommentet törlöm figyelmeztetés nélkül.

molaris 2006.12.13. 07:40:59

"_yesico"-mert hát az ember néha-néha visszanéz.Stóval volt itt már nehány iromány amire ugrottam,ilyenek a Te megnyilvánulásaid is.Amit művelsz az kimeríti a szellemi terrorizmus fogalmát.Kultúreber így nem ír.
Maradok tisztelettel:mollaris
tánc-és illemtanár
Ugyan ezt megírhtnám a Te stílusodban is,de akkor letörne az ujjam.

koschwarz 2006.12.13. 08:24:01

ááá, komolyan mondom, mikor ilyen emberekkel "találkozom", előtörnek belőlem a mizantróp hajlamok, és nem csodálkozom azon, hogy tart ez az ország arra, amerre tart...

molaris 2006.12.13. 08:28:54

"_yesico"-ps:azért engem ne nézz hülyének;tudom ki vagy.Miután "cs242"-ként nem ment visszatértél e szép név alatt.Válthatsz nevet akárhányszor,a stílusod elárul.Vettem a fáradtságot és visszakerestem a régi hsz.-eket.Nem jött be,válts stílust,-itt igyekszünk kultúráltan vitatkozni.Nos amit "morrisal"-nak írtál,azért innen moderálva.

molaris 2006.12.13. 10:21:14

"koschwarz"-melyikünkre gondolsz?Beszélgethetünk.Van közöttünk némi eltérés,de ez ahogy eddig leszűrtem nem alapvető.Itt a szellemi nihil ellen keltem ki,és fogok is minden alkalommal,mert az"alpári"(őseink forognak)stílus nem ide való.Lehet keményen képviselni egy álláspontot trágárságtól mentesen is.
Üdv:mollaris

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.13. 10:42:25

Nem akarnék beleszólni, de sztem Koschwarz Tibire (jessica, vagy jerikó,vagy ahogy tetszik) gondolt. Tegnap sírva aludtam el, amiért nem szeret...
:):)

_yesico · w.morissal.free.com 2006.12.13. 11:10:45

koschwarz. Látszik, h nem ismersz, h fogalmad sincs,nem is lehet, ki vagyok..
Ne ítélj meg engem ha kérhetlek, azt pedig ne erőltessük, h én miattam tartana ez a szerencseország arra amerre tart, mert tényleg annyira gőződ sincs rólam, tehát légyszíves ne írkálj ilyeneket, mert ezek nagyon erős és durva dolgok már. Ne tereld el erre a 'gyásznapot'.. köszi

molaris. mosolygok, mert ha hiszed ha nem, nincs közöm a cs242-valakihez. Sokszor vagyok itt,mert olvasgatom a műsorokról sixx "poénjait", bírom őket.A kommenteket -ha érdekel a téma- végigolvasgatom, volt már párszor, h majdnem beírtam (nem negatívot,feltétlenül..), aztán mégsem.

A mostanikat is végigfutottam,és amikor te olyat okoskodsz v 'ironizálsz',h -a focit csak izzadt gyári munkások nézik Borsodival a kezükben, pörköltszaftos trikóban a háromműszak után. A maradék Almodovar filmeket néz, miközben Schopenhauert olvas- olyan szinten egy mocskos kis okoskodó szemléletnek találtam, hogy kimondtam amit gondotam és nem akartam intellektualitásba merülni mint ahogy itt (majdnem)mindenki.
Nekem ez nem volt irónikus akármennyire is véditek. Hozzám közelebb áll lehet a foci,mint itt bármelyikőtökhöz, mert 28 évesen (igen :).. )tudok Just Fonatine-ről,Kopáról,Getóról,Cruyff-ról, Pedersennről, a Busby-bébikről,vagy Rivelinhoról.Játszhattam NBIII-as csapatban, és ma is rengeteget járok műfüves bajnokságokra a csapatommal, és mégsem vagyok gyári munkás, nem szoktam csak ritkán sörözni, sőt képzeljétek, még felsőfokú diplomám is akad valahol..
Ezekre nem büszke vagyok, csak vázolni próbáltam, milyen kapcsolatban vagyok és a "prolik"-focijával. Igaz,morissal? Gondolom,neked is sok közöd van az utóbbi évtizedek futballkultúrájához..
jah,és nem olvasok Schopenhauert, Álmodovárnak viszont jó volt a Matadorja.

_yesico · w.morissal.free.com 2006.12.13. 11:14:51

Bocs. "A mostanikat" -bekezdéstől már morissal-asszonykához(?) szóltam..

molaris 2006.12.13. 11:15:32

"_yesico"-csak a stílusod.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.13. 11:17:27

Kedves jerikó, fogd már fel végre, hogy pont az ilyenfajta általánosítás ellen keltem ki, ugyanis utálom azt az ál-intellektuális nyavalygást, amit pl. Zampano levágott, hogy miért "csak egy focista" viszi jó hírünket a nagyvilágba. Erre írtam GÚNYOSAN, amit.
Ha ezek után sem érted, akkor...

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.13. 11:19:49

Neked a legnagyobb problémád az, hogy SZÁNDÉKOSAN NEM ÉRTED, AMIRŐL ÍRTAM. Valamiért kipécéztél, és permanensen kóstolgatsz. Kissé beteges... A stílusodról meg inkább ne beszéljünk.

maybach 2006.12.13. 11:53:46

_yesico!
" Hozzám közelebb áll lehet a foci,mint itt bármelyikőtökhöz,"
Valóban csak lehet. De éppen a foci és Öcsi Bácsi emléke miatt nem kéne kiosztani másokat. Ha hiszed ha nem hetente mondok cifrákat foci közben. Időnként igen cifrákat. Mégsem írnék ilyeneket. Főleg nem nyilvános oldalakon, főleg nem ismeretleneknek, főleg nem Nőknek. Egyik másik jelződet, vagy momdatodat amúgy sem használnám, de egy sima "kapd be" is egész más haverok közt a pályán, mint itt. Javíts ki, ha nincs igazam.

one nation under-dog 2006.12.13. 12:01:50

MUHAHA. Én is beszállhatnék a "hozzám-áll-legközelebb-a-foci" versenybe? Lécci, hadd szálljak be. Áltiban jártam fociedzésre! :DDDDDDDD

Virág et. 2006.12.13. 12:04:50

"...de egy sima "kapd be" is egész más haverok közt a pályán, mint itt."

... vagy a Parlamentben. :)

index.hu/politika/belfold/2006/valasztas/pturul/heintz2415/

(Bocs, magas labda.)

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.13. 12:05:26

Én meg láttam Lipcsei Pétert kockacukrot enni. Az hány pont?

maybach 2006.12.13. 12:06:43

Virág et.!

Ott értem

Me, Myself and I!

Csak ha ti is medicin lasztival tanultatok fejelni. Az nem pattant messzire.

maybach 2006.12.13. 12:08:21

Lipi -2. A brazil fiúkra ő is azt mondta, hogy látta őket jönni.

2006.12.13. 12:33:06

most láttam a kijáratnál, hogy ezt a tibi gyereket két markos bácsi várja hátulkötős pizsamában. azt mondták, hogy reggel nem vette be a kis kék pirulát, meg a nagy sárgát, és ilyenkor mindig picit morci lesz... :(

maybach 2006.12.13. 13:22:03

Jé!

Megnevettetsz. Két pizsamás fütyi, hogy egy morcost elkapjon. ( BOCS )Honnan jöttél ki?

one nation under-dog 2006.12.13. 13:27:25

morrisal 2006.12.13. 12:05:26

Muhaha. Vagy inkább Nyihaha?

_yesico · w.morissal.free.com 2006.12.13. 13:37:59

jajj jé, én is jót derültem rajtad.küldök neked is egy pár pirulát,jó lesz? :D
"Tibi fiú"!! :DD Fasza, legalább nem az igazi nevemet adtam meg XDDD
Gyertek, támadjatok, hülyegyerekek. XDDDDD
Élvezem.:) Nyihaha

Akasha 2006.12.13. 13:57:15

áááá.. Az elején, még "okító" jószándék volt bennem, de ez már tényleg szinten aluli. "Barátom" te mondod, hogy tiszteled Öcsi Bácsit?! Ha így lenne, befognád a szádat. Részemről a topik off.

koschwarz 2006.12.13. 14:00:50

molaris: nem rád értettem! :)


yesico: a mai hsz-eidből is csak azt az egyet tudom leszűrni, hogy alapvetően azzal nem vagy tisztában, hogy mit jelent az ironizálás. mindenféle műveltséged ellenére még mindig nem érted, emiatt folytatod, ez a tragikus, bocs. tiszteletben tartom a véleményed, csak egyre erősebben az az érzésem, hogy ez totális félreértésből fakad. én legalábbis ezt tudom leszűrni ebből az egészből, mert más magyarázatot nem látok. vagy esetleg azt, hogy szándékosan csinálod a fesztivált.

ajánlom a google-t, ha már netközelben vagy.

swen 2006.12.13. 14:14:22

Nem hagytátok abba és nem tudom, hol van sixx.

yesico, morrisal ugyan nem kért fel engem a védelmére, de tényleg ironizált, tényleg gúnyoros volt a megjegyzése és már előszörre is érthető volt, jót nevettem rajta, mert találóan megragadta a lényeget. De úgy méginkább érthető, ha az előző hozzászólásokat is elolvasod. Annyi mindenbe és mindenkibe bele lehet itt kötni, csodálkozom, hogy épp morrisalt halásztad ki. Azért mert egyenesen fogalmaz és határozott véleménye van dolgokról, még nem érdemelte ki a kevéssé dícsérő jelzőidet. És tök mindegy, hogy nő vagy férfi ( úgy tudom, nő) .Lehetsz bámilyen művelt, ha csak egy-egy mondatot ragadsz ki a hozzászólások tömkelegéből, könnyen tévútra tévedsz.

maybach 2006.12.13. 14:18:39

Magyar foci diadala címszavakban.
Vezetők:
Puskás Öcsi - Mészőly Kőszikla Kálmán - Bozsik máltai lovag Péter - Tibi" ma is rengeteget járok műfüves bajnokságokra a csapatommal,".

Virág et. 2006.12.13. 14:36:26

maybach

Ez jó volt. :)

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.13. 14:38:36

Maybach, ez keráj...

:D:D:D:D:D:D:D:D

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.13. 14:39:25

Swen, fölösleges...

Én már kézzel-lábbal próbáltam magyarázni.
Nem megy.

2006.12.13. 14:45:54

én vagyok a hülye, hogy belepofáztam. bocs, yesico, neked van igazad. nem tudom, hogy mi az igazad, de legyen a tiéd.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.13. 14:46:21

Szerintem szórakozik.
Ennyire nem lehet hülye valaki...

2006.12.13. 14:50:31

azér akár meg is magyarázhatná, hogy mi a túróért köt bele a népbe?!

maybach 2006.12.13. 15:07:44

a) direkt
b) csak
c) juszt is
d) azért
e) ...
.
.

2006.12.13. 15:14:21

ja!
pedig pont ezzel baltázta el az egész dolgot. jól felpaprikázta a hangulatot, és már régen nem arról van szó, amiről az egész szólt eredetileg...

swen 2006.12.13. 15:22:21

maybach én nem értem:( biztos nem a popsikat kellene néznem, hanem a focit. Mijamanó a végén az a műfüves Tibi?

maybach 2006.12.13. 15:23:51

Sztem csak kontraszt. Mai magyar valóság jobban kiemeli Őcsi Bácsit. Az hogy van, hogy a komcsikon kívül neki nem volt haragosa?

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.13. 15:26:52

Úgy,hogy nem játszott műfüves pályán a csapatával...
:)

swen 2006.12.13. 15:27:58

Jaaa............leesett végre:-)

maybach 2006.12.13. 15:28:49

morrisal!

Itt lehet a kutya elásva.
;-)

swen 2006.12.13. 15:29:45

Csak a bonyolult dolgokat értem meg azonnal, az egyszerűeket soha:-) Ez mind a prím számok miatt van:P

maybach 2006.12.13. 15:37:46

Azt meg Tibi nem értené. De gyorsabb vagy, mint én mert mire addigra viszont.

molaris 2006.12.13. 15:48:02

"swen"-Te csak azzal törődj,hogy ellenállj az örvénynek.Ha valami olyan dolog esik be;nos itt vagyunk mi férfiak(bocs a szexusért,de ez a lovagiasság alapja).Garantáltan minden FÉRFI.Majd összemarjuk egymást kié a dicsőség,de a sebekre is büszkék leszünk.Mi már csak ilyen marhák vagyunk,mind a jobb,mind a bal oldalon."morrisal"-t is csak azért védjük,meg persze a "jópontokért"IS.Ha valami kivetni való,az az ordenáréság.Nem hiszem,hogy"Virág et."és én egy plattformra kerülök,hacsak nem ilyen témában. A popsikról meg beszélgethetünk,ki nézze kiét,-a Tied szebb,lefogadom.Jaaa itt az új Dallos könyv.

maybach 2006.12.13. 16:35:48

Sport sérülés is számít? Már úgy értem a lovagi tornán?

swen 2006.12.13. 16:37:49

Olvastam, hogy megjelent:-) Magát a könyvet egyelőre nem. Ellenállok mindenféle örvénynek:-) Az én popsim? Relatív. Ha pasi nézi, biztos szebb, mint a focistáké, nekem legjobban mondjuk a táncosoké (fiúké!!) tetszik..öcsém, azok tényleg gyönyörűek.

maybach 2006.12.13. 16:51:34

Táncosoké télleg.A zárójeles részt kihagyom.

swen 2006.12.13. 16:59:27

Elszomorodtam azon is, hogy mit művel az anyaggal az évek múlása. Még szerencse, hogy hiszek a láthatatlan dimenzióban, mert totál kész lennék, hogy meghalunk és semmi sincs utána. Olyan jó pasi volt Öcsi bácsi fiatal korában, hogy bármikor bele tudtam volna szeretni. És mennyire megváltozott öregen. Igaz, a szeme huncut maradt, teli szeretettel:-) Ez a pár hét, a halálhírétől a temetésig sokat adott nekem. Érzelmileg. Szeretném hinni, hogy jobb lettem valamivel.

_yesico · w.morissal.free.com 2006.12.13. 17:20:28

Swen irománya az első azámomra, mely olvasásakor nem nyílik ki újra a bicska a zsebemben..
Hihetetlen számomra, h végre valaki nem ironizál le,nem arcoskodik,nem férgezik,nem pirulázik, nem jópofáskodik, hanem csak megnyugtat. (mégha talán nem is ez volt a szándéka..)
Mindenesetre, a gond talán a korkülönbségből is fakadhat, mivel, sejtésem szerint itt (talán?) mindenki 30+,én meg 30- :)
A véleméyeink meglehet h egyeznek vhol, de megközelítéseink szilárd ellentétet tükröznek. Talán még tényleg kiscsikó vagyok...:)

De tisztelem Öcsi Bácsit.Mert megérdemli.

2006.12.13. 18:46:25

komolyan nem értem, hogy mi bajod van velünk... itt téged senki, de senki nem bántott, te kötöttél bele mindenki másba. ráadásul ótvar, alpári stílusban.
ha figyelemesen végigolvasod az elejétől a kommenteket, akkor észre fogod venni, hogy egy-két tapló kivételtől eltekintve - akiket azonnal egy emberként ugattak le a többiek - mindenki tisztelettel beszélt Öcsi bácsiról.

one nation under-dog 2006.12.13. 19:49:11

_yesico 2006.12.13. 17:20:28

Sztem helyezd át a tevékenységedet ide:
subba.blog.hu/2006/12/11/ocsi_lajos_emlekere

Ott kedvedre háboroghatsz meg fröcsöghetsz. Itt csak hülyét csinálsz magadból. Puskás nem szorul a védelmedre, bármennyire is szeretsz ebben a szerepben tetszelegni.

_yesico · w.morissal.free.com 2006.12.13. 19:50:53

Me, Myself and I: :D Ok,Irén...:D

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.13. 19:53:40

_yesico, el kell, hogy szomorítsalak: 30- vagyok, szóval ne ezzel magyarázd az itteni leszereplésedet.
Na, és ezzel utoljára írtam veled kapcsolatban.

swen 2006.12.13. 20:42:00

Örülök, ha így látod yesico. De nem hiszem, hogy az emberek jellemét a koruk határozza meg. Mindenesetre tisztelem az emberben az embert, itt is és a valóságban is, így tisztelem a véleményét is. Azért mondtam neked amit mondtam, mert valóban úgy láttam, hogy nem értetted meg morrisalt és szerettem volna, ha megérted. Az egész comment.com a beszólásokról szól, de nagyon sok az engem is érdeklő téma és sok az értékes vélemény, szeretem olvasni. Csak ez a topik más (topik ez egyáltalán? Vagy mi a neve? )mert ez az elmúlásról és a temetésről szól és jó lenne, ha ezt nem felejtenénk el időnként (beleértve engem is).

Szerintetek miért voltak a stadionban ilyen kevesen? Mindenki azt hitte, hogy nem fog beférni? Mert én attól féltem. Meg attól, hogy verekedés is lesz esetleg a szurkolók között. De azért az is megfordult a fejemben, hogy hiszen nem is élt itthon, talán el is felejtették, meg hogy van egy generáció, akinek, ha nem focista, esetleg nem is mond semmit sem a neve.

maybach 2006.12.13. 21:08:35

swen !

Amit a végére hagytál az a bánatos igazság. Kiegészítve azzal, hogy a focisták sem ismerték.
Erről "beszélgettünk" páran ezt megelőzően. Egy egész nemzedék nőtt úgy fel, hogy nem tudta ki volt Őcsi Bácsi.
Gondolj bele Te mikor hallottál róla először, vagy mennyire ismerted. Hányan ismerték a hihetetlen rekordjait. Csak a Bajnokcsapatok Európa Kupájában, ebből lett a Bl., annyi gólt lőtt, hogy a mai sokkal több meccs alatt sem igen fogják beérni. A 60-as években volt sztár a Reálban. Akár magyar klubcsapat ellen is játszhatott volna. VB.-n volt a spanyol válogatottal.
Ameddig haza nem engedték sajnos csak kevesen tudták ki is ő. Aztán gyorsan újra elfelejtették. Lehet magyar sors.

swen 2006.12.13. 21:16:58

Igen, így lehet. Hozzám is csak most került közel, amikor meghalt. Semmi közelebbit nem tudtam róla. A nevét ismertem, de hogy ennyien szerették külföldön, arról fogalmam sem volt. Ez volt a legmegrázóbb számomra. Hogy van egy magyar ember, egy nagyszerű ember, aki focistaként és jó emberként ennyire sokat tudott adni számtalan országnak és akkor nekünk, bunkó magyaroknak nem kell. Már régen hazajött, és mégsem foglalkoztak vele. Vagy ha igen, szűk körben tették. Az azért szép dolog volt, hogy róla nevezték el a Népstadiont.

Mindegy már Öcsi bácsi szempontjából sajnos, de nekünk azért van mit tanulnunk ebből az egészből.

maybach 2006.12.13. 22:17:56

swen!

Azért ne legyél igazságtalan. Kellett volna ő itthon is csak a politika beleszólt. Később meg az amnézia. Ezért gondoltam a temetésről, hogy sokak bűntudata gerjeszti inkább, mint az őszinte szándék. De gondolom Öcsi Bácsi ezen is csak mosolyogna. Mindig is csibész volt.

one nation under-dog 2006.12.13. 22:31:04

Emberek, azért nem kéne átesni a ló túlsó oldalára sem. Ugye nem mártírként akarjátok beállítani őt? Mert sztem ARRA nincs szükség (ez a "nekünk bunkó magyaroknak nem kell" dolog sztem kicsit sok).
Én sosem voltam egy valódi focibuzi, mint itt sokan, de tíz-tizenkét évesen fejből tudtam az Aranycsapat ÖSSZES tagjának a nevét (sztem Kocsis volt a legjobb játékos, de ez most mellékes, mindegyikük kategóriákkal többet tudott a játékról, mint a maiak).

swen 2006.12.13. 22:50:10

Jogos. Elnézést.

maybach 2006.12.13. 22:58:29

Persze, hogy nem. Csak nincsenek helyükön a dolgok. Lásd az itteni indulatokat. Ugye igen is ismerni kéne értékeinket. Meg is kéne becsülni. És nem kéne túllihegni. Tudsz jó példát? Tököli A. 55-ös számú meze pl. Vagy nem kevés olimpikonunk anyagi gondjai. Elég szép hosszú lista lehetne.És ez csak a sport.

_yesico · w.morissal.free.com 2006.12.14. 00:31:24

morissal.
Egyáltalán nem érzem magamat úgy,h leszerepeltem, ne aggódj. Ne félts.
Ne gondold, h jelent bármit is nekem az, amit itt 'tettem' a kis közösségetekkel.. Elmondtam a véleményemet és nem okoskodtam, ennyi volt, egy kis vidámságot hozott nekem a ködös, fagyos hétközbe..
További kellemes gagyarászást mindenkinek..
ui.nyugodtan beszólhat a jé meg hasonló emberke, többet nem nézek errefele..Hadd örüljetek.:)

Akasha 2006.12.14. 03:04:57

Csak odapökött a végére.. Hmm..

Na de nem is érdekel, inkább egy személyes élményt mondanék el.
Csattogós lepke koromba, kint voltam Görögorszába. Én kicsi, Athén nagy. Egy áruházba, valami nagy böszmébe bementünk, és egy hatalmas nagy Puskás Ferenc kép volt fent a falon. 15 méter hosszú biztos volt. Megkérdeztem, hogy ki ez a bácsi? Azt mondták, hogy taxi vállalata van. Na jó, de ki ez a Bácsi?? Hát ki lenne? A világ legnagyobb focistája! Na jó jó.. De ki? Aztán már nem válaszoltak.. Mikor vége volt a nyaralásnak, akkor keresztpapám levetített egy filmet az Arany csapatról. Tudjátok, olyan fekete-fehér, rossz minőség, kattogós stb.. Akkor mondta büszkén, hogy tessék, Ő az a bácsi :) A filmet azóta is örzi. Ez volt első élményem Vele.

koschwarz 2006.12.14. 08:11:48

to _yesico 2006.12.14. 00:31:24

én örülök! :)

(még mindig nem jöttem rá, valójában mi volt a problémája ennek a frusztrált arcnak)

viszont még mindig az a véleményem, hogy sajnálatos módon ismét csak egy gusztustalan politikai játszma része volt a Puskás temetése körüli felhajtás, és minden tiszteletem ellenére azt mondom, hogy egy focistának, bármekkora legenda is, valahogy nem a Bazilikában kellene nyugodnia...
süti beállítások módosítása