Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Szabad-e beszólni Kovács Áginak?

Utánlövés: Szombat esti láz

2006. november 20. 12:00 kiricsizoltan 33 komment

Ha valami nagyon ostobán van kitalálva a Szombat esti lázban, akkor az a "szakmai zsűri". Tök egyértelmű, hogy csak dísznek lettek odaültetve, de ennek ellenére néha túl komolyan veszik magukat. Elmondani egy 59 éves csávónak, hogy szedje össze magát, mert pont úgy táncol, mint egy 59 éves csávó: ez az a pont, amikor belépünk az idiotizmus varázslatos dzsungelébe. Ja, egyébként Somlóra gondolok. Ennél megalázóbb dolgot még életemben nem láttam, egy nagypapának jive-oznia kell, rossz ízületekkel, a berozsdásodott izmokkal, meg a pocakkal, meg mindennel, ami 50 fölött alanyi jogon jár az embernek, ráadásul tetézve van az egész gerontológiai szopás a jó fenekű Iringóval, aki meg egy energiabomba és huszonvalahány éves. És amikor Somló azt hiszi, hogy végre egy kis lélegzethez jut, jön még Böhm György idétlen ingben és szóvá teszi, hogy ez még nem az igazi. Szóval néhány zsűritagnak nem ártana jelentkezni az óvóbácsinál egy nyaklevesért.

Meg hát a Kovács Ági-jelenség. Őt egy ideje berángatják különféle műsorokba (Memória-teszt! Mekkora égés volt az is!), és ezekben elég keményen bénázik, de erről majd egy külön cikkben. Most az a lényeg, hogy tánckészsége a nulla és mínusz 5 között ingadozik talán a légköri nyomástól, vagy a geotermikus gradienstől függően. Az biztos, hogy irgalmatlan falábakkal bír, ami nem baj, mert nem táncos. De nem is fektet túlzottan sok energiát az egészbe, de ez meg legyen az ő baja, mert beég, és ki lesz szavazva. Az már viszont cinkes, hogy Medveczky Ilona mire adott neki 7 pontot. Gondolom arra, hogy olimpikon, ami rendben van, ne szívassunk, ne alázzunk egy nemzeti idolt, de akkor a zsűri többi tagja mit kekeckedik? Egyáltalán, mit zsűriz a zsűri? A tánctudáson nincs mit zsűrizni, mert nem eszerint válogattak, hanem celebség szerint. Az egész műsor elvileg arról szól, hogy celebek botorkálnak, aztán szép lassan kiesnek, ennek érdekében pedig a nézők emelt díjas sms-eket küldenek. El kéne dönteni, hogy beszólunk a híresembernek, mert falábú, vagy nem szólunk be, mert nem táncos. Így viszont olyan, mintha a Benne leszek a tévében zsűrijében ott könyökölne Petrovics Emil, meg Szinetár Miklós, és halál komolyan értékelné a sörösüvegevő ember produkcióját.

Ja, és az a szerencsétlen, aki a Máni máni máni-ra tangóztatta Ungár Anikóékat, szintén jelentkezik az óvóbácsinál tíz nyaklevesért és két hét rácsos ágyért.

Címkék: rtl klub

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vicc 2006.11.20. 12:12:14

Nem jönnek rá, hogy az ilyen műsorban a zsűrinek a színesítés a feladata, hogy a monotóniát feldobják két tánc között. Szavazni majd a néző fog.

Igazából csoda, hogy az 1-2 antimédia személyiség zsűri ellenére is arat a műsor.

molaris 2006.11.20. 12:15:54

Ha arról van szó(mint volt) hogy kell-e Kovács Ági,akkor csak igazán az a kérdés:hol?K.Á. éveken át szigorú napirend szerint,fegyelmezetten élt.Némely fakír is feladta volna.Hajnalban indult,nem volt érdekes sem hó,sem köd,sem fagy,sem kánikula.Várta Őt egy "szadista",aki vele vett levegőt,vele szenvedett.Magam is azt tartom,hogy Áginak nem a TV a jövő,de attól óvnék mindenkit,hogy leszólja a mozgáskultúráját.Kinek üvültötték a fülébe éveken át mindennap,órákonát,:"Emeld meg -emeld meg"?Ő megemelte,de a mércét is.Feljthetetlen elődje(Sz.É)megmondta:-Sírni csak a győztesnek szabad.-Áginak-JOGA sírni.Több alázatot.

Huba 2006.11.20. 12:20:46

"egy nagypapának jive-oznia kell, rossz ízületekkel, a berozsdásodott izmokkal, meg a pocakkal, meg mindennel, ami 50 fölött alanyi jogon jár az embernek"

Hát ez nagyon igaz :)

Kérdés, hogy Tamás bátya mért vállalte el ezt az egészet.

Talán úgy gondolta, hogy egy energiabombát tartani a karjaiban sok mindent megér...
Mivel most szedtem le egy pár fotót a netről Iringóról, hogy wallpaper legyen belőle - meg is tudom érteni.

str 2006.11.20. 12:23:16

molaris, ez szép és jó, amit írsz, csakhogy ettől nem változik a tény, hogy rossz nézni, ahogy a színpadon botorkál.
hívják meg riportműsorokba, mesélje el, amit leírtál, mi a küzdelem, etc. de ez? szánalmas, szar. az ő táncát láttam csak a műsorból, de pont elég volt, hogy elkapcsoljak. a szórakozni vágyó nézőtől pedig ne követelj alázatot - én spec szarok rá.
kétszer meg kellett volna ezt gondolni...

capture 2006.11.20. 12:25:41

Kiricsi megírta. Szerintem jól, igaza van.
Nem bántotta KÁ-t.
De ha már itt tartunk. Mélységes tisztelettel meg minden. Miért érzi azt egy celeb, hogy neki -ha az ertéel kéri- ugrania kell? Még csak nem is a médiaszereplésekből él. Igazán lehetne annyi önkritikája a Somlónak vagy KÁ-nak, hogy azt mondja, bocs fiúk de ez nekem nem megy! Ráadásul még, táncosruhában pózol amiről nem tudom eldönteni, hogy csak neki áll rosszul vagy eleve szar. Miért hozzák őket ilyen helyzetbe? Ők meg magukat?

mindy 2006.11.20. 12:36:38

Én csak a K.Á-s részt láttam, de az nagyon rossz volt, és vártam, hogy majd a zsűri jól meg mondja nekik, de legalábbis utal rá, h nem igazán tánc volt amit láttunk, helyette meg az egekig magasztalta a zsűri őt, pedig, amikor néztem, már nekem volt kínos a dolog...
Ha celeb, ha nem, ami szar az szar!

maybach 2006.11.20. 12:38:08

capture!
;-)

Kovács Kokó István, mint sportoló, amíg az volt, minden tiszteletemet kivívta. Még Papp Laci miatt is kicsit elégtétel volt a pályája egy darabig.
Most meg kiver a ragya, ha látom, hogy mindenhez ért.

molaris 2006.11.20. 12:42:54

Gyerekek:nem vitatom az állításokat,mint írtam is nem biztos,hogy itt a helye."maybach"-jól írja,akár Kokó.Szakkommként-igen,de Rá ébredni?Ugyan ez a szitu itt is.

Com 2006.11.20. 13:50:02

A múlt héten még mindenki a TV2-t szidta.
Nekem nagyon nem jön be, hogy kivénhedt lovak, pirospozsgás kismalackák kismalackák táncolnak szombaton este és ez a fő program. Nem az a szörnyű, hogy az RTL lenyomta a TV2-t, meg az, hogy melyik celeb vállal be egy ilyet, hanem az, hogy nincs más választás, hiszen egyetlen normális műsor sincs a hétvégén. A legszörnyűbb viszont az, hogy ezeket a műsorokat közel 2millióan nézik. Monnyanak le!

jamesz 2006.11.20. 13:57:09

Kovács Áginak (ill. a zsűrinek és az esemes küldőknek) elnéztük, hogy nem az első fordulóban esett ki, mert olimpikon. De azért most már illett volna távoznia, mert ez a műsor mégiscsak arról szól, hogy aki nem tud olyan jól táncolni mint az előtte levők, az essen (már) ki. Az, hogy bénák ugye nem baj, mert pont erről szól a műsor, hogy ki a legkevésbé béna, vagy "nahát nem gondoltam volna, hogy ez meg így tud/nem tud"
De hát ki az aki szavazatával benntartotta...Ágit?... erre lennék kíváncsi. Mert bármely többi celebnek (szép szó...) megvan a rajongótábora, akár le is fednék a népet.
Ha már leereszkedik az olimpiai elefántcsonttoronyból egyet bohóckodni, ne emiatt tartsuk már bent. (Megjegyzem ő az aki talán legkevésbé viselni nehezen ha kiesne....nem ő misztifikálja túl saját magát)
Az M1, M2?-nn valami reggeli (sport) műsorban is őt láttam műsorvezetőként ugye?

Egyébként mi az hogy celebség szerint válogattak? Van aki "celebebb" mint más celeb?:-)
Valami alapja biztos volt a válogatásnak is.

Walmer 2006.11.20. 14:28:46

capture!
"Miért érzi azt egy celeb, hogy neki -ha az ertéel kéri- ugrania kell?" Azért, mert qrva sok pénzt kap a celeb a "szépen kérem" mellé. Tehát, tisztelt Kiricsi, ha a zsűriben lévő vén szivar, vagy bárki porrá alázza Somlót, hogy 59 évesen inkább a tv fotelt, meg a sörösüveget célozza meg, mint Südi Iringó seggét, abban semmi meglepő és elítélendő nincs. Senkinek, így Somlónak sem, szorított pisztolyt a homlokának Stohl Buci modván, hogy: "Táncolj bazmeg!!!"

Dennis Moore 2006.11.20. 15:07:48

Kedves Kiricsi Zoltán!
Megnevettettél. Köszi!

Huba 2006.11.20. 16:12:34

"Egyébként mi az hogy celebség szerint válogattak?"

Nyilván nem véletlen, hogy éppen Somlót keresték meg ezzel. Direkt hoztak be egy pocakos 59 éves ősz hajú pasit, mint ahogy direkt van itt a szintén nyugdíjas Ungár Anikó is, meg a múltkoriban a kopasz Kulka stb. Szóval direkte olyanokat választanak ki, akikről első pillantásra látszik, hogy nem tudnak/bírnak annyira táncolni. Ebben a műsorban ez a lényeg. Annál nagyobb a "durranás" ha kiderül valamelyikükről, hogy mégiscsak jól ropják. Ilyen volta múltkoriban pl. a Hajas is - aki mellesleg szintén benne van a korban...

No és persze mindig van a celebek közt valaki a saját istállóból is, hiszen Eco óta tudjuk, hogy a neotévé imád saját magáról beszélni, saját magát mutatni...

maybach 2006.11.20. 16:31:18

Buci inkább ne szorítson semmit.
Gáz ahogy van.
Az azonban télleg komikus, hogy amatőrök zsengéit zsűrizik. Ha eleve cirkusz , akkor nem kell beégetni senkit. Ha meg nem, akkor versenytáncosokat kell hívni.
A zsűriből ki tud úgy zenélni, mint Somló?
És az vesse rá az első követ, aki eltalálja, vagy nem indul be Iringó seggére.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.11.20. 16:37:17

Ha esetleg valaki még nem...,akkor utoljára:(ajánlás: Dr.Stein likes it...)

www.youtube.com/watch?v=GVL656my8Sc


És elnézést mind a magam, mind pedig a.

Toymao 2006.11.20. 16:45:49

A ZSŰRIBŐL valószínű senki.

Viszont szerintem a Somló azért vállalta el, mert ha 20 évig volt artista (igaz, hogy 30 évvel ezelőttig), akkor talán ez is megy neki (Pl. két éve még simán kézen járt).

maybach 2006.11.20. 16:50:58

Toymao !

Az azért nem tánc. Egyébként én szeretem Somlót.

maybach 2006.11.20. 17:04:20

morrisal 2006.11.20. 16:37:17 !

Akkó itt is. Lehet rája szavazni?

Ricsi 2006.11.20. 17:10:21

Morissal, ez a videó nagyon durva!
egyébként pedig azért csinálhat az RTL még mindig ilyen pocsék műsorokat, mert így is 2 millióan nézik!!!!
Mindenki egye meg amit főzött....

kackac 2006.11.20. 21:28:14

Teljesen egyetértek a fővonallal: fájdalom volt nézni szegényeket + a zsűri elismerő szavait hallgatni ehhez + hogy vki, akár csak egy néző is azt gondolhatja ez alapján, hogy amit csináltak, azt táncnak lehet nevezni. Én is elgondolkodtam már rajta, hogy vajon mi alapján választanak "sztárt" (nem is tudom, melyik szó borzasztóbb, ez v. a celeb). Szerintem egy kicsit talán belegondolnak, talán még meg is nézik, hogy egyébként hogy mozognak, aztán ha elég népszerű, felkérik (mert ugye az is fontos, hogy ismert és kedvelt legyen épp, különben senkit sem érdekel, hogyan táncol). Azért gondolom, hogy vmilyen szinten utánanézhetnek a mozgáskultúrának, mert végülis miért ne számíthatnának rá, hogy egy profi úszónak és egy volt artistának van affinitása a tánchoz is. Persze, mint példáink mutatják, mégsem lehet erre számítani.
jamesz, teljesen egyetértek: nagyon meglepődtem, hogy Ágiék túlélték a 2. döntőt is. Olyannyira, hogy még sajnáltam is a Dukaiékat (és ez nagy szó), hisz ők most sokkal inkább táncoltak, mint múlt héten (akkor annyi volt, hogy a csaj rázta magát szexisen, a srác meg forgott körülötte).
Egyébként mindenki, aki csak Ágit és/vagy Somlót látta táncolni! Érdemes megnézni a többieket - leginkább Csonkára és Farkasházi Rékára gondolok, na jó, plusz Ungár Anikó, de ebben a sorrendben (teljesen függetlenül attól, hogy mit gondolok magukról az emberekről, ha egyáltalán, mert ők legalább táncolnak, kifejezetten jól). Annak egyébként külön örülök, hogy, mint az előzőben, most is van egy középkorú nő a csapatban: valószínű, hogy az érettséget igénylő táncokat ők jobban táncolják, mint egy huszonéves (igaz, ebbe meg a sorsolás esetlegessége szól bele: Ungár A. jól megszívta volna, ha argentin tangó helyett ő is jive-ot húz... így viszont egész jó volt).
Én az előzőt csak félig-meddig néztem, inkább a végét, de ezt a mostanit már most kiismertem, ezért tán nem lesz túl izgalmas. Tök egyértelmű, hogy a fent említett három emberke lesz az utolsó három versenyző, és ha csak vmelyik pár meg nem táltosodik, sztem a Csonkáék nyerik meg (ők most azok, akik az előzőben Zsédáék voltak) - legfeljebb a Farkasházi-Angyal páros szoríthatja meg őket.

swen 2006.11.20. 23:53:16

Az előzőt nem Zsédáék nyerték, hanem Czene Attiláék. Nem értem, ha ennyire leszóljátok a celebeket, miért őket nézitek? Lényegesen jobb a párjukat nézni, akik profi táncosok és igazán jól csinálják. Ennyi mazochistát egy helyen ritkán látni, mint a cc-on:-) Valaki pisztolyt tart a fejetekhez, kezetekbe nyomja a csipszet meg a sört és nincs menekvés ?:-)

SchF · http://blog.fschnell.net 2006.11.21. 02:27:58

Szabad (mármint beszólni).
És itt lenne az ideje, hogy valaki meg is tegye.

Az, hogy állandóan leadja az "én nagyon készültem, mindent beleadtam" dumát, lassacskán kimondottan ellenszenvessé teszi.
Nem tudom, hogy mit szólt volna egy versenye után, ha közlik vele, hogy ugyan ő úszta a legjobb időt, de az ötödik helyezett biztosította a verseny rendezőit, hogy nagyon keményen készült, ezért inkább neki adják az aranyat.

K.Á. mozgása katasztrofális, kimondottan kínos nézni. Persze miután éppen most kap önálló műsort és már az index is cikkezett róla, hogy lassacskán a csapból is ő folyik, nincs mit csodálkozni az "életbentartásán". Egyébként mindkét alkalommal ők kapták a legkevesebb pontot a zsűritől, de az ellenőrizhetetlen közönségszavazatokkal végül csodák-csodájára bennmaradtak.

Kiváncsi vagyok, hogy neki mikor válik kínossá a dolog?

Kicsit bővebben, plusz összehasonlítási alap:
fschnell.net/WordPress/?p=208

Tessék Strictly Come Dancing-et nézni a BBC-n, vagy Dancing With the Stars-ot nézni az ABC-n!

Futó Lada 2006.11.21. 04:07:38

Tessék áthivni a megasztár zsüriét..azok most ugyis ráérnek... Soma elmondhatná Somlónak vagy Szabó Győzőnek hogy: "Te macikirályfi...nagyon tündibündi voltál"..esetleg Pély Barna hogy "RÁKENRÓÓLL !!! Jó volt, de valahogy nem jött át.."..és akkor már pontozni se kell...

kackac 2006.11.21. 07:12:12

swen: tudom, hogy nem Zsédáék nyerték, úgy értettem, hogy mindkettőjüktől (Csonka és Zséda) meglepetés volt, mennyire jól táncoltak/nak. Azért szerencse, hogy akik kiválasztották a celebeket (...), végül belenyúltak a jóba is; csak így még nagyobb a kontraszt.
Én azért nézem az ügyetlenebb emberkék ellenére is a műsort, mert vannak nagyon jók is, akiket élvezet nézni, és miattuk megéri (persze úgy, hogy felveszem videóra, aztán másnap átpörgetem a reklámot, meg azokat a részeket, mikor a résztvevők hergelik a népet, hogy rájuk szavazzanak).

SchF: azért tegyünk különbséget egy vérre menő úszóverseny és egy szórakoztató műsor között. Itt az is a cél, hogy a munkás része mellett maguk a résztvevők is jól érezzék magukat, és mint látjuk, a bennmaradás felét az teszi ki, hogy mennyien szavaznak rád a közönségből. Ennek a kétélűségéről már volt szó.

SchF · http://blog.fschnell.net 2006.11.21. 09:35:42

kackac: nem értünk egyet.

Szerintem (bár biztos információm nincs) a profi táncosok honoráriumát biztosan befolyásolja, hogy a tanítványuk meddig jutott el a versenyben.
Szintén befolyásolhatja a szakmai karrierjüket (mint tánctanár) az eredmény, tehát nekik valamilyen szinten "vérre megy".

Az említett két külföldi sorozatban a "hírességek" a belüket is kidolgozták és főleg az angol változatban a zsűritől nagyon kemény szakmai kritikákat kaptak. Egyáltalán nem olyat, mint amilyet egy kezdő táncos megérdemelt volna. Repkedtek a kettesek,, négyesek. Érdekes módon ennek ott meg is volt a hatása a versenyzők nem megsértődtek, hanem igyekeztek kijavítani a problémákat. A verseny színvonalán ez meg is látszott.

A műsor kicsit átdolgozott olasz változatában (Ballando con le Stelle) a zsűri, most a negyedik évadban döntött úgy, hogy felhagy a RTL-es zsűrihez hasonló gyakorlattal, miszerint at 1-10 skálán a leggagyibb produkció is minimu hatost kapott. Ők is rájöttek, hogy így egyszerűen nem lehet megkülönböztetni a silányt a kiválótól.

A "nem vérre megy" hozzáállással még az a gond, hogy ezzel együtt jár az "ezeknek jó ez is". A szórakoztató műsoroknak is kell egy bizonyos szakmai színvonal (bár ez sajnos nálunk szinte ismeretlen fogalom), ha gagyi a produkció, gagyi a műsor.

Huba 2006.11.21. 10:18:16

Mellesleg ez a "hívjunk be pár celebet, akik majd valami mást csinálnak"-dolog nem valami friss dolog: már a hatvanas években volt egy ilyen műsor a magyar tévében, asszem "És ön mit tud?" címmel, ahol ismert színészek, énekesek "Ki mit tudoztak" egy jót... Persze ott egyértelmű volt, hogy poén az egész. A műsorvezető Kellér Dezső volt.
Aztán később volt olyan műsor, hogyaszongya "Színészek a porondon" (vagy valami hasonló!), ahol meg cirkuszi mutatványokat kellett előadni. Ott is poénra ment a dolog, de ha jól emlékszem volt egy-két ember, aki komolyan vette és betanult valami bűvészmutatványt, vagy kutyákat idomított stb.

RobinGood 2006.11.21. 11:38:32

Már bocs de csak az RTL meg a TV2 létezik? Úgy csináltok mintha a valaki rátok kényszerítené, hogy ezt a két szart nézzétek.

rewill 2006.11.21. 15:31:22

Csigatévé, Retekklubb, ATV monnyon le!!!
Tényleg minek nézitek ezt a sok fost, csak arra jó, hogy felbasszák az ember agyát. Egy ideje bojkottálom a Retket és a Csigát is, mert minősíthetetlen gagyi. Azóta többet olvasok, ha meg film kell akkor elmék moziba vagy DVD-én nézek valami normálisat.

capture 2006.11.21. 16:07:01

Köszi srácok, mióta olvastalak titeket többet olvasok, és vettem egy DVD-t is! Moziba is megyek majd. Ha nem baj, még írjatok ide sokat és tanácsaitokkal ne legyetek szűkmarkúak. Előre is köszi!

Akasha 2006.11.21. 16:43:36

capture!
;)

Szerintem a játékot is komolyan kell venni, ha nem azt a legkomolyabban. Látszik, hogy kiváló uszónk egy sellő! Az is béna a parton ;) (minden tiszteletem az övé!)

maybach 2006.11.21. 16:58:00

Viszont ott legalább utol lehet érni.A vízben mondják reménytelen.;-)

apuska · http://kocsma.blog.hu 2006.11.21. 18:13:58

a sörösüvegevő embert vissza a tévébe, hadd fikázzam, mennyire csámcsog! :)
süti beállítások módosítása