Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Faludy halála után vall

Faludy-interjú

2006. november 07. 15:03 szabóZ 288 komment

A Pokolbéli víg napjaimból azért elég sok minden kiderült. Például, hogy mit is csinált Faludy a marokkói fiúkkal az afrikai homokban. Az utóbbi években ráadásul több irodalmi elemzés, esszé jelent meg, amiben konkrétan leírják, hogy mit is gondolt a költő a férfiakról. És persze a külföldi lapokban is megjelent, hogy Faludy szexuáis téren mindenevő volt. Faludy ráadásul ezt soha nem is titkolta.

De hát az ország nagy része még sose látott esszéket, azt se tudja, hogy néz ki az olyan, külföldi újságokat sem lapozgat, és számukra Faludy csak egy kócos öregember volt, aki zokni nélkül pózolt az ötven évvel fiatalabb feleségével a Penthouse-ban. És persze valamiért ő volt a nemzet költője.
Ha nem menne a lejátszó, akkor itt van Windows Media Player formátumban.

A nagymamák, akik szerint „az nem lehet, hiszen olyan rendes embernek néz ki”, most megdöbbenhetnek, hiszen Faludy utolsó interjúját nemsokára a tévében is bemutatják. Az interjúból (amit a költő még 2002-ben adott, de állítólag csak a halála után engedett levetíteni), most megmutatunk egy apró részletet, ami ki tudja hogyan került hozzánk. Ebből azért a nagymamák is megértik.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2006.11.07. 15:50:35

Talán tegyünk egy igét a mondatba a főoldalon...

Impala 2006.11.07. 15:51:14

Hogy mindenevo volt, az bizony latszott Fannika asszonyon is. :)

Ferkó Gránde 2006.11.07. 15:58:55

"Az anyukám és a fakanál" c. opuszt is ő szerezte - vagy magyarította?
A mindenevésbe a pedo is benne van?

dexion 2006.11.07. 16:53:20

ezt azért furcsának tartom, nem vetek meg senkit semmilyen irányultsága miatt (ne forgassátok ki a szavaimat, pedo-, nekro-, stb, köszi), tehát aki hetero,az az, aki homo, az az, de h a biszexualitást egész életemben divatnak tartottam, az biztos. nem hiszem, h vki kétféle szexualitással születne...

Orwenauer 2006.11.07. 16:58:38

Lehet, hogy csak nekem nem sikerül, de egyrészt itt nem tudom lejátszani a videót, ha pedig rákattintok a Windows Media Player-formátumra, azt írja ki, hogy "Page Not Found".

Orwenauer 2006.11.07. 17:00:42

Aha... csak nem vettem észre azt a nagy gombot.
Nos, szerintem is a biszexualitás a legtermészetesebb, minthogy a férfi és a nő is ember, az ember pedig az emberhez vonzódik.

uhk 2006.11.07. 17:00:42

nem értem mire alapozod ezt a véleményedet, szerintem aki biszexuálisnak tartja magát, azoknak a 95%-a nem divatból teszi, hanem mert mindkét nemhez vonzódik, de mindegy

pupalibera 2006.11.07. 17:12:00

Szerintem a szexuális irányultságot inkább kontinuumként kellene elképzelni, és nem különálló halmazokként. A biszexualitás ilyen formány csak az átmenet egy része.....

lobotómia 2006.11.07. 17:15:22

dexion? Furcsa Faludy esetében divatról beszélni,nem?

BZoltan · http://www.juhfark.hu 2006.11.07. 17:26:48

Nem teljesen mindegy, hogy egy költő kivel és mit csinál és hol??? Ady talán egy kilincsről kapta el az ötcsillagos tripperét? Ugyan kérem... a verseit olvassuk és azokkal foglalkozzunk.

lobotómia 2006.11.07. 17:30:55

Tudja valaki mit mit művelt Dosztojevszkij a magánéletében? Talán a kutatói. Nem mondta kamerába..., de titok se volt annak idején.

dexion 2006.11.07. 17:30:59

"lobotómia 2006.11.07. 17:15:22
dexion? Furcsa Faludy esetében divatról beszélni,nem? "

én a biszexualitást mondtam divatnak, nem Faludyt

morrisal 2006.11.07. 17:31:08

Különös tekintettel arra,hogy abban az időszakban,amikor ő ezeket az élményeket átélte,még kifejezetten tiltott volt és elítélendő...

morrisal 2006.11.07. 17:31:51

igen,de a biszexualitás Faludy kapcsán jött szóba. Nem? De. Tehát:

lobotómia 2006.11.07. 17:37:06

Faludy kapcsán került szóba, ezért kérdőjeleztem meg a divatot. Dosztojevkszijen meg azért nyomtam meg az on gombot, mert érdekel ma már valakit milyen szemétségeket művelt? Faludy ártott valakinek amúgy?

lobotómia 2006.11.07. 17:39:34

Faludy esetében: olyan természetesen vállalja, mintha mindenki így élne. És ez baj? Vagy ez is csak divat?

lobotómia 2006.11.07. 17:40:55

És még egy, meglepett ez valakit most? Mert az nem olvasta a Pokolbéli víg napjaimat. Igaz jó vastag könyv.

dexion 2006.11.07. 17:48:07

"lobotómia 2006.11.07. 17:40:55
És még egy, meglepett ez valakit most? Mert az nem olvasta a Pokolbéli víg napjaimat. Igaz jó vastag könyv."

én bevallom, nem olvastam. bizonyára remek, majd ha lesz időm, elolvasom.
Faludyval amúgy semmi bajom, a nagyságát eliserem, bár hozzáteszem, elég polgárpukkasztó volt az FHM-es címlap.talán ez is hozzátartozott a művészetéhez, nem tudom, én nem érek a fel a zsenialitásával, nem tudom értékelni.
Meg egyébként is, halottról jót, vagy semmit.

Hangsúlyozom, mikor azt mondom, h a biszexualitás divat, akkor nem áll szándékomban támadni. vki vagy homo, vagy hetero, ez egyszerűen van predesztinálva a gének, mémek által, ennyi.

lobotómia 2006.11.07. 17:49:30

ok, nem gond. Te így gondolod, az élet néha másképp rendezi. Mint Faludy esetében is. Ennyi.

lobotómia 2006.11.07. 17:50:59

Mivel nem beszél a génjeiről, csak a szokásairől, így ezt most nem döntjük el. De, mivel ő maga mondja bele a kamerába, talán elhisszük, hogy van ilyen.

lobotómia 2006.11.07. 17:57:10

a címlap fotózás elég rég volt és elég off, de mert nem hordott zoknit és talált egy fiatal csajt ezért címlapra került, nem ugyanaz, mint amikor Sebeök János kerül címlapra centrumos szatorral és turkesz sapiban.

Akasha 2006.11.07. 18:00:11

Én nem hiszem, hogy Faludy bármit is kihagyott volna az életéből, és nagyon is jól tette. Igazi gazdag repertoárral volt megáldva, és azt bizony nem a kisujjából szopta ki, hanem rengeteg tapasztalata volt az élet minden terén.. Hát fiúk is.. És akkor mi van?? Semmit nem von le a nagyságából szerintem. Csak gondoljatok bele, hogy hány nagy művésznek voltak, vannak "titkai".. na de kinek nincs?

bere 2006.11.07. 18:03:19

hat lehet, hogy nrm vssgyok nsgyon tsjkozott ember, de sajnos en nem hallottam, hoy mit muvelt Dosztojevkszij.
azt viszont tudom, hogy Faludyn kivul Einstein sem viselt zoknit :-) persze mindketto langelme volt es van is koztuk nemi-nemu kulonbseg ugye?

lobotómia 2006.11.07. 18:04:24

dexion, ne csak vizionáljunk toleráns társadalomról, itt a lehetőség, egy kis toleranciára. És ne azért, mert halottról vagy jót vagy semmit.

lobotómia 2006.11.07. 18:05:31

bere: az egyik költő volt a másik fizikus.

dexion 2006.11.07. 18:30:27

"lobotómia 2006.11.07. 18:04:24
dexion, ne csak vizionáljunk toleráns társadalomról, itt a lehetőség, egy kis toleranciára. És ne azért, mert halottról vagy jót vagy semmit."

én hihetetlen toleráns vagyok. el se hinnéd, hány állatot bírok ki naponta...

lobotómia 2006.11.07. 18:36:29

Dexion: Kisebbeket, nagyobbakat, gondolom. Mint amúgy itt jó néhányan. Ha célzás volt, akkor köszi. Bár még élek.

one nation under-dog 2006.11.07. 18:42:29

Sztem nem volt biszexuális, csak mindent ki akart próbálni. Ilyenek ezek a művészek. John Lennon pl. bármekkora nőfaló volt, azért néha "félrenézett". Talán Faludy esete is hasonló. Az ő dolguk...

izlésrendőrség 2006.11.07. 18:42:49

lobotomia:
kicsit off:
igazad van, gyakoroljunk toleranciát..de!..kapolcs zsóka(akit egyébként nem szívlelek!) nemrég azt találta mondani a rádióba, hogy ő bizony nem szivleli a melegeket..páff, repült is miatta..nos azt hiszem hogy átestünk a toleraparipa tuloldalára, most már nem "illik "nem szeretni a BUZIkat, sőt ha egészséges(hetero) szexuális beállítottságú vagy, jol titkold el, mert megütheted a bokádat miatta..nos nem hiszem hogy ez a helyzet normális

OldVic 2006.11.07. 18:44:54

Mészáros Viktor:

AGG MESTERNEK NEM KÖNNYŰ

Száj csak fújtat fül kékül
nincs bűnbánat bűn nélkül
szellőujjak lágy kérgen
ébredj petyhüdt vágyférgem

Szörnyű tény ez nem maszlag
minden múzsát megb...nak
holsteint macskát istennőtű
megkaptam s lám hírem nőtt

Költő lennék díszhím kos
nem poszt-suttyó rímgyilkos
dolgozz hát vén mamlasz kuss
rádmászok még Parnasszus

Akasha 2006.11.07. 18:45:18

dexion
Állatokkal foglalkozni nagyon nemes dolog ;) Tudom, hogy ezt nem kell véleményezni, de én is emberekkel foglalkozom, és valahogy én az emberekből sosem az "állatot" hozom ki.. Szerintem hozzáállás kérdése.. Mosolyogj, és visszamosolyognak :)

dexion 2006.11.07. 18:47:17

"lobotómia 2006.11.07. 18:36:29
Dexion: Kisebbeket, nagyobbakat, gondolom. Mint amúgy itt jó néhányan. Ha célzás volt, akkor köszi. Bár még élek"

egyáltalán nem célzás volt, semmi bajom veled.
ne aggódj, akik ismernek - akárcsak innen is - nagyon jól tudják, hányadán állok velük, nem vagyok szívbajos.

Akasha 2006.11.07. 18:48:03

OldVic:

Ez tetszik :) Köszi, hogy megosztottad velünk.

dexion 2006.11.07. 18:48:29

"Akasha 2006.11.07. 18:45:18
dexion
Állatokkal foglalkozni nagyon nemes dolog ;) Tudom, hogy ezt nem kell véleményezni, de én is emberekkel foglalkozom, és valahogy én az emberekből sosem az "állatot" hozom ki.. Szerintem hozzáállás kérdése.. Mosolyogj, és visszamosolyognak :) "

:S...:S...:L...:L...:/...:/

már talán elég ennyi...holnap újra próbálkozom:)

lobotómia 2006.11.07. 18:51:20

izlésrendőrség: nem átestünk a toleraparipán, hanem kezd normális mederbe kerülni a kérdés. Nekem is vannak előítéleteim, és vállalom is. Pl. tesco gazdaságos motorolaj-párizsi-sajt, vagy ingyen utazhat, jöjjön el előbb egy előadsára. Mérhetetlen intoleráns vagyok. De sose érdekelt, hogy homo, bi vagy transzok árulják, vagy telefonálnak.

lobotómia 2006.11.07. 18:53:25

Kapócs Zsókának is lehetnek előítéletei, de ne a rádióban mondja el.

lobotómia 2006.11.07. 18:56:04

ahogy nyilvánosan zsidózni, pár éve cigányozni (kiv. Fábry), úgy ez is kezd szalonképtelen lenni. Nem kell ebbe belelátni a liberális gondolgodás társadalom és családbomlasztó hatását. Mert nem erről szól.

Akasha 2006.11.07. 18:56:22

izlésrendőrség!

Valóban nem normális dolog, hogy egymás nemi életét, szokásait taglalják, taglaljuk.. Visszanézve a történelemben, a Görögöknél teljesen normális volt az egyneműek szerelme, mi több az volt a normális, és a nő "csak" nemzésre volt való..
Én nem hiszem, hogy ennyire súlyos lenne a helyzet, hogy el kell titkolni kinek milyen nemi beállítottsága van. A melegek nagyon jól elvannak saját köreikben, csak "mi" bélyegezzük meg őket. Na de miért is? Jah! Mert ez is divat!

Akasha 2006.11.07. 18:57:59

dexion!

Ez a mosoly csak a tiéd!
:) :) :)

lobotómia 2006.11.07. 19:00:45

izlésrendőrség, hogy sikerült erre a névre szert tenned? Más jut eszembe erről a névről, de ne haragudj

morrisal 2006.11.07. 19:05:29

Engem addig nem zavar a leszb/homo,amíg nem rámenősek, nem feltűnősködnek, nem affektálnak, nyafognak, nem járkálnak női(és vica versa)parfümmel a kezükben(van ilyen emlékem), nem fikszíroznak tömegközlekedési eszközökön, nem másznak rám a Szigeten,tehát röviden: ha nem DEMONSTRATÍVE melegek/langyosak,stb. Én se reklámozom,hogy hetero vagyok. Rengeteg színész, költő, hadvezér, politikus(muhahaha) meleg ,annyira én Faludyn sem lepődtem meg.

Ezt is kell tudni intelligensen kommunikálni. (Egyébként én nem érzem,hogy ez lenne a természetes,de mindenki mást érez...)

lobotómia 2006.11.07. 19:05:34

egyébként semmi bajom azzal, ha beszélünk a homo-bi-tansz-szexulitásról általában. De nem olyan izléses Faludy kapcsán pont ezen fennakadni. Ha már izlésrendőrség!!

lobotómia 2006.11.07. 19:07:44

morrisal, amíg nem esnek rád, miért zavar ha affeltálnak, nyafognak, és parfümökkel a kezükben járkálnak?

lobotómia 2006.11.07. 19:10:07

és emlékszem, hogy az izlésrendőrségen feljenetést is lehetett tenni...

morrisal 2006.11.07. 19:10:24

Azért,mert ízléstelen és a magakelletés egy bizonyos formája. Mielőtt hívnánk az ombudsmannt: VANNAK meleg barátaim, akik szerint pont az általam fentebb említett viselkedésű homoszexuálisok miatt tolerálják az emberek nehezebben a normális melegeket. ...

lobotómia 2006.11.07. 19:16:29

a magakelletésnek bármilyen formája irritáló nem? Kelemen Annácska nem irritál? Vagy Anettka, hogy öregebbet is említsek.

lobotómia 2006.11.07. 19:19:56

de a pont "ez a bizonyos formája" nagyon nehezen értelmezhető

morrisal 2006.11.07. 19:21:15

de, rohadtul idegesít mindkettő, csak nem értem, ez milyen érveket próbál helyettesíteni. Úgy érzem,csak mondatokat olvasol el a commentjeimből, és azokat kiragadva válaszolgatsz. Ez nekem így fárasztó...

Akasha 2006.11.07. 19:21:53

hát miért nem megy el a commentem? :(

lobotómia 2006.11.07. 19:22:04

ilyen zárt és provinciális társadalomban szerintem majdnem minden formája irritáló.

lobotómia 2006.11.07. 19:22:42

mert mondatokat írsz

lobotómia 2006.11.07. 19:24:24

értem, de pont azokra a mondatokra reagálok, amikkel bajom van.

furmint 2006.11.07. 19:24:44

A természet ellen nem lehet intézkedni. Ezt mondja az agg mester. Ha tehát valaki megkíván valakit, hát az ellen nem lehet. És ha valamit? Frankó dvd-játszót mondjuk. Csak pénz nincs rá. A szomszédnak viszont van, meg egy rakás filmje is. Betörök, elrabolom, enyém.

Lecsuknak.

A természet ellen igenis lehet intézkedni. Erről szól az egész jog. Máskülönben nem lehhe rá szükség.


A homoszex nem azért nem gond, amiért a néhai itt mondja. Hanem azért, mert - ha nem kényszer hatására jön létre - másokat nem értint, mástól nem vesz el semmit.

Persze csak akkor, ha tiszteletben tartják azok érzéseit is, akiket a hányinger környékez két szakállas bácsi smárolása láttán.
Ha nem, elveszik más ember gyomortartalmát, ami nem szép dolog, mert nyilván nem azért veszi az ember a drága pizzát, hogy ki kelljen rókáznia.

lobotómia 2006.11.07. 19:26:09

a többibe minek menjek bele? amik rendben vannak?

Akasha 2006.11.07. 19:30:52

morrisal!

Olyan jót írtam neked, de nem engedte elküldeni, pedíg csak azt írtam, (bár kicsit máshogy) hogy mucho pasik, és nemiségüket bőven mutogató hölgyek is szép számmal mászkálnak az utcán.. Szerintem sokkal kevesebb melegen akad meg a szemed, mint egy semeddíg nem érő miniszoknyán. Bár a melegeket biztos nem figyeled :) A melegeknek az afektálás, nyafogás is része, mint a nőknek is.. Abban viszont osztom a véleményed, hogy ne legyenek erőszakosak, az iszonyat taszító lehet bármilyen nemű kapcsolatban, nem csak a melegekében..

lobotómia 2006.11.07. 19:32:32

nem kéne szakállas bácsizni. Izlésrendőrség ilyenkor hol vagy?

lobotómia 2006.11.07. 19:33:50

Akasha, köszönöm a fordítást :)

Akasha 2006.11.07. 19:34:58

furmint 2006.11.07. 19:24:44
A természet ellen nem lehet intézkedni. Ezt mondja az agg mester. Ha tehát valaki megkíván valakit, hát az ellen nem lehet. És ha valamit? Frankó dvd-játszót mondjuk. Csak pénz nincs rá. A szomszédnak viszont van, meg egy rakás filmje is. Betörök, elrabolom, enyém.

Hát ez azért igen gyenge hasonlat volt. Hogyan lehet összehasonlítani a melegeket rablással? Ezt Te sem gondolod komolyan ugye? :)

morrisal 2006.11.07. 19:35:35

Akasha:"melegeknek az afektálás, nyafogás is része," ---na EZ a sztereotípia. Mint mnár írtam: vannak meleg barátaim,egyik sem nyafog és affektál. Példát is mondhatok:Kulka János. Őt mikor láttad nyafogni, affektálni?He?
A miniszoknyák pedig nem érdekelnek, a szem. számom páros számmal kezdődik...:)

Akasha 2006.11.07. 19:36:55

lobotómia!
Bocsi, de azzal voltam elfoglalva, hogy valahogy átfogalmazzam a mondanivalómat :) Egy követ fújtunk :)

Akasha 2006.11.07. 19:42:11

morrisal!
Elnézést kérek, de nem tudtam hogy Te is nő vagy.
Nekem is sok meleg barátom van, pont ezért védem őket. Nem hinném, hogy az afektálás ne tartozna a melegek repertoárjába legalább annyira, mint a nőkébe :) Igen persze vannak olyan emberek mint Kulka aki máshogy viselkedik, de ne felejtsd el, hogy ő egy nagyon jó szinész, és az egész élete egy hatalmas színjáték. Azon kívűl a férfi szerepet játszó meleg, máshogy viselkedik mint aki női szerepet, vagy éppen vegyeset játszik..

morrisal 2006.11.07. 19:44:49

Miért, egy normális nőnek nyafognia és affektálnia kell?
Ez az alap NŐ? Hát, nem tudom, én nem így tapasztalom...Persze, társaság kérdése...

morrisal 2006.11.07. 19:45:35

Akasha, nem hiszem,hogy védened kell őket, tudniillik én egy szóval sem bántottam egyiket sem. Nem értem...

Akasha 2006.11.07. 19:50:58

Akkor most kifejtem bővebben :)
Nem, nem kell egy nőnek nyafognia, és afektélnia, de könyörgöm nézz körűl.. Mást sem látsz szinte a TV-ben, utcán, szórakozó helyen. Azt írtam, hogy beletartozik a repertoárjukba, mint a nőkébe. Ezzel nem mondtam azt, hogy minden meleg afektál, és nyafog, tehát egyenesen következik, hogy nem minden nő teszi ezt. Én speciel írtózom a női nyafogástól, afektálástól. Ezzel nem céloztam senkire, csak a nagy átlagra. Ezúton kérek elnézést azoktól a nőktől akitől ez távol áll..

Akasha 2006.11.07. 19:54:06

morrisal!
A viselkedési formájukat bántottad, nem őket.. (ezzel őket is).. bár lehet máshogy gondoltad. Engem nem iritál az, ha látszik melyik nemhez vonzódik, legalább tudom, hogy nem az én esetem :)

Petya 2006.11.07. 19:54:46

Egy: és az volt?? Nem ártott vele senkinek...
Kettő: kinek mi a fészkes fekete köze van hozzá??? Ezzel csak egy dolgot ér el a média, hogy valakit akit eddig mindenki szeretet, és egy kedves öregúrnak tartott (aki nem utolsó sorban zseniálisan is írt) most azt mondhatják, hogy "fúúúj, na de ilyet és ez a nezetköltője... hát nem ezt ne szabad megengdeni" már tisztelet a kivételnek, aki azt nézi, hogy mit alkotott nem pedig azt, hogy a nőket vagy a fiúkat esetleg mindkettőt szerette??

Akasha 2006.11.07. 19:56:02

Petya!
Teljes mértékben osztom a véleményed! Az elejétől fogva ezt mondom én is :)

MosoMasa 2006.11.07. 20:10:56

Esszék: Esszék-e vagy isszák....?

(gergényi)pétergábor 2006.11.07. 20:25:35

A matula.hu-n olvastam hónapokkal ezelőtt a hegyi mamutfenyő és Faludy Gy. összehasonlítását. ("vén fa / vén f.sz") Ez egyébként szerintem olyan humor, ami a Faludynak is tetszene. Pl.: "Lombkoronájának átmérõje a 30 métert is elérheti / Hajkoronájának átmérõje az 1 métert is elérheti; Élõhelyét a törvény védi / Lakóhelyét a fõváros biztosítja;
A 3000. életévet is megérheti / A 100. életévet is megérheti; Élete traumatikus pontja, ha reccsen / Élete traumatikus pontja: volt Recsken.
De a biszexuális voltáról nem találtam adatot, egyedül a mamutfenyő szaporodásáról írják, hogy "hímnős"...

guruszárzs (törölt) 2006.11.07. 20:26:49

Macho-macho man,I wanna be a macho man!

cozumel 2006.11.07. 20:28:22

Szerintem pont ugy nem lehet egy kalap ala venni a homoszexualisokat, mint a heterokat.

Nekem nem tetszik a szexualitas tuldemonstralasa egyik reszrol sem. Pont ugy zavar a melegfelvonulas, mint amikor egy hetero par egymast fogyasztja el joizuen a metron.

Az affektalast meg utalom, akarki muveli.


Morrisal
Rajtad mar nem tudok elmenni:-)) en azt hittem, ferfi vagy!

morrisal 2006.11.07. 20:32:52

"Rajtad mar nem tudok elmenni" Was?Was?Was?

lobotómia 2006.11.07. 20:33:32

akasha is nő és morissal is, de jó

lobotómia 2006.11.07. 20:34:49

inditsunk már mozgalmat az indexes macsóizmus ellen!

(gergényi)pétergábor 2006.11.07. 20:38:31

Jajaj, nem akartam "a Faludyt" írni, nagyon gáz, amikor pl. Ujj Péter "a Déry Jancsi"-ról beszél, vagy pl. Verebes szerint "...tudjátok, engem most A GREGOR hív", - és így tovább.

capture 2006.11.07. 20:43:08

Akasha! "de könyörgöm nézz körűl.. Mást sem látsz szinte a TV-ben, utcán, szórakozó helyen."
Azért nem ennyire durva a helyzet...
Vagy én járok csukott szemmel? (Biztosan mert a szerelmem a feleségem)

morrisal 2006.11.07. 20:46:42

Capture,óh igen...

Sajnos, kiderült a titkom, hónapokig jól szórakoztam azon: mindenki azt hitte, férfi vagyok. De nem. Muhahahhahahaaha.

morrisal 2006.11.07. 20:48:21

(Mármint "óh, igen", valószínűleg jól választottál feleséget...)

lobotómia 2006.11.07. 20:52:48

morrisal 1 perc alatt kiderült, jó hogy hónapokig elszórakoztál minusz muhaha

morrisal 2006.11.07. 20:55:28

lobos, egy perc alatt kiderült? hol? Mikor?

cozumel 2006.11.07. 20:56:37

Morrisal
a BP vitank miatt nem ertettem.
Azt hittem, hogy azert nem erdekel, hogy a nok imadjak, mert Te magad ferfi vagy...

morrisal 2006.11.07. 20:59:05

Igen,mire én beírtam, hogy nem nagyon érdekel,hogy a csajok imádják,az x-kromoszómáim száma miatt...Azt hittem,ebből lehet következtetni..

morrisal 2006.11.07. 20:59:46

Hát igen, ha egy bálvány ledől...

capture 2006.11.07. 21:00:07

Én inkább amiatt aggódom -illetve még nem tudom, hogy aggódjak-e-, hogy mi lesz ennek a melegtolerancia tendenciának a vége? (a házasságra, örökbefogadásra, társas létre stb. gondolok) Mármint globális, társadalmi szinten? Persze, nem gondolom, hogy a nemi szocializáció minden szempotból helyes és, hogy mindig feltétlenül az egészséges társas életet segíti. Azonban ha a halálbüntetés, szegénység, egészség, öregség stb kezelésében problémái vannak egy társadalomnak, ráadásul ezek nem érintik a természetes biologiai identitásunkat, akkor a meleg kérdésben úgyvélem még több gondja lesz.

A görögöket pedig felemlegetni ebben a kontextusban, szerintem romantikus ábrándozás.

lobotómia 2006.11.07. 21:00:40

a szem. számom páros számmal kezdődik...:) lassab felfogású embereknek egy perc is elég

morrisal 2006.11.07. 21:03:39

igen, de az nem hónapokkal ezelőtt volt. úgy értelmeztem,amit írtál,hogy már AKKOR kiderült,csak én hittem azt,hogy nem...
dslkvjkdsélafuewfndklséfualjkblécdazviosdajvkds érted????

morrisal 2006.11.07. 21:04:19

igen, de az nem hónapokkal ezelőtt volt. úgy értelmeztem,amit írtál,hogy már AKKOR kiderült,csak én hittem azt,hogy nem...
dslkvjkdsélafuewfndklséfualjkblécdazviosdajvkds érted????

cozumel 2006.11.07. 21:04:25

De konkretan nem emlitetted az X kromoszomak szamat...vagy mar kurva reg voltam biologia oran? (igen, nagyon reg...)

capture 2006.11.07. 21:07:17

Morrisal! Réges-régen lehetett tudni, hogy nő vagy.
Vagy csak én járok már ide régóta?

lobotómia 2006.11.07. 21:11:05

morissal én csak a jelenben
többiek, mi van?

morrisal 2006.11.07. 21:14:24

Hát,ez érdekes...Többször kaptam meg,hogy "kisfiam", vagy "csak azért, mert pasi vagy",stb. Most meg mindenki már rég tudta.

Visszatérve az eredeti témára: én azért tartom aggályosnak ezt a globális felmelegedést,mert most már a 13-14 éves kislányok minden "meggyőződés" nélkül nyalakodnak a tinidiszkóban,mert látják a Balázs-show-ban, sőt, videoklipekben hogy ez nagyon trendi. Rohadtul káros ez a pszichoszexuális fejlődésre, később identitászavart is okozhat.(Nemcsak nemi identitásra gondolok...)

morrisal 2006.11.07. 21:16:10

Ilyen szempontból mégis egyet kell értenem azzal,hogy ez bizony sok esetben DIVAT.

lobotómia 2006.11.07. 21:18:13

ez volt az eredeti kérdés?

capture 2006.11.07. 21:19:43

Morrisal!
azt hiszem valahol a Rúzsa Magdis topic környékén már lehetett tudni...


Na igen, a leszbi dolog is marhára trendi. Meg izgató:))))

lobotómia 2006.11.07. 21:20:25

ne kezdkük már előről

morrisal 2006.11.07. 21:23:06

összekeversz Angyalkával...:)Jaj,ne.

cozumel 2006.11.07. 21:23:07

Nem tudom, mennyire van tenyleges hatassal a Balazs so es tarsai egy kamasz pszichoszexualis fejlodesere.
Kamaszkorban eleg nagy zurok uralkodnak a fejekben, es a boduletes baromsagok elkovetese is tobbnyire erre az idoszakra datalhato....

Nem vagyok benne biztos, hogy 20 evvel ezelott a kamaszcsajok nem probalkoztak egymassal, bar nem ennyire nyilvanosan, az teny.

lobotómia 2006.11.07. 21:24:45

ne már, hogy ez a téma?

capture 2006.11.07. 21:25:09

Oké Lobotómia! Akkor add meg a fonalat!

capture 2006.11.07. 21:25:59

(csak még halkan, hogy Lobotómia ne hallja: nem kevertelek össze vele, nehéz is lenne)

capture 2006.11.07. 21:27:23

Egyébkét meg Lobotómia! Az a téma amit akarunk. Max. csahovi lesz a diskurzus:))

morrisal 2006.11.07. 21:28:59

Ezt bírom. A végére mindig kiderül,hogy régen is csak ugyanolyan volt az élet, mint ma. Ha szerinted a legképlékenyebb, a legfogékonyabb időszakban (tehát kamaszkorban,leszámítva a szenzitív periódust kisgyermekkorban),amikor a kölök a leginkább trendkövető, szóval ekkor egy ilyen torz és sekélyes műsor nincs hatással a kamasz pszichéjére? Fura. Én tíz éve voltam 16,de közel sem volt ennyire beteg a világ...És ez nem azt jelenti,hogy nem próbálták ki páran, de nem is azt, hogy a hetero kislányok,akiknek még meg se jött(feltételezem...),orrba-szájba...Ne mossunk össze mindent...

capture 2006.11.07. 21:32:02

Morrisal 26 éves!!!!
(oké, csak vicceltem)

capture 2006.11.07. 21:34:11

HAHAHAHA!
Ki más lehetett volna:)))))))))
Ez nagyon ült!

morrisal 2006.11.07. 21:35:02

Igen,az.De nem azért ülök a gépnél sokat,mert gusztustalan zsíros hajú,dagadt értelmiségi vagyok,aki csak fekete és szürke ruhákban jár,hanem azért, mert csak.

Wuuuuuuhahahhahahahahahaha.

morrisal 2006.11.07. 21:35:45

na látod, capture,gonosz egy állat vagy.

lobotómia 2006.11.07. 21:37:01

morrisal, ha tudlak követni, nagyon beteg a világ, 16 éve persze nem. Te itt éltél Mo-on? 36 évesen be kell sülni? Vagy képlékeny izé turbúzva szenzitív micsodákkal, így ma jobb?

capture 2006.11.07. 21:38:55

"...I like tecnology..."

morrisal 2006.11.07. 21:39:32

Tíz éve voltam 16 éves, és akkor -szerintem - még nem volt ennyire durva a világ.A kamaszok fogékonyabbak.Nagyjából ennyi a tartalom.

HOva kell besülni?WTF? Ha nem érted,amit írtam,szerintem ne reagálj.:)

lobotómia 2006.11.07. 21:42:42

hát, épp azért reagálok. 10 éve voltam 16 éves, lehet, hogy nagyon más világban éltünk?

Akasha 2006.11.07. 21:56:58

Ne keverjétek össze azokat a divat lesbyket akik a fiúknál akarnak bevágódni azzal, hogy ő is az, mert ezt mostanság mintha elvárnák a pasik tőlük.. Sokkal izgalmasabb egy olyan lány (persze a fiúk szemében) aki csókolózik a barátnőjével, esetleg alkoholos (drogos) állapotban tovább is megy.. El kell fogadni végre, hogy vannak olyan emberek akik a saját nemükkel találják meg a boldogságot, nem akarnak a buszon ismerkedni, vagy erőszakosan heteró embert "áttéríteni".. Tudom, hogy nagyon sok kamasz lány kipróbál ezt-azt, de azt is tudom, mikor már kialakul a nemi identitásuk, akkor aztán tényleg az igazi énje bújik elő (saját tapasztalat), max tapasztalatot szerzett.. Régebben is "paráználkodtunk", csak nem kapott ekkora nyílvánosságot. Erre tökéletes példa Faludy.

capture!
Szerintem nincs okod aggódni.. Addíg biztosan nincs, míg ekkora százalék választ magának azonos nemű partnert. Én jobban aggódom azokért a családokért, ahol a szülők isznak, veszekednek, verekednek.. Akkor inkább egy lesby, vagy meleg pár neveljen fel egy gyereket szeretetben, boldogságban..

Akasha 2006.11.07. 22:05:08

... és Tibor volt? :D

(gergényi)pétergábor 2006.11.07. 22:32:33

Floyd, a Fletó még a KISZ-ben volt a beceneve. (Ha ezt kérdezted.) Fábry szerint azt a fajta KISZ-funkcit kell elképzelnünk, aki (cigivel és kávéval a kezében) azt mondta mindenek előtt ha bementél hozzá vmi problémáddal, hogy "Csüccs!"

morrisal 2006.11.07. 22:34:34

floyd.vi: az égvilágon semmi. Már akkor idegesített,amikor megjelentek ezek a nevek,előre utáltam,hogy valaki összefüggést fog keresni, pedig ninTS.
A Csintalanos párbeszéd egyébként király...

lobotómia, akkor nem egy világban éltünk...Ahol én éltem, ott közel sem volt a médiában ekkora szabadosság, akkoriban indultak a kereskedelmi csatornák, nem volt Klikk újság, etc. Én ezekre gondoltam,mint tényezőkre. De mindegy. Nem azt mondtam,hogy én egy tapasztalt nagy öreg vagyok,inkább arra próbáltam utalni, mekkorát változott 10 év alatt a világ. Na mindegy...

(gergényi)pétergábor 2006.11.07. 22:37:50

Ja, és sokatmondóan ráncolta is a homlokát hozzá, amolyan "gondterhelt spániel"-szerűen, ha látod magad előtt. :DDD

morrisal 2006.11.07. 22:42:08

szerintem a marisell az valamilyen Mari lehet, én meg nem, a molaris...hát, nem tudom, most így hirtelen a moláris fogók jutnak eszembe,amit a fogorvosok használtak/nak. Téged gondolom úgy hívnak,hogy Floyd Viktor. Szép név...;)

morrisal 2006.11.07. 22:45:56

Én Morrisa Linda vagyok,örvendek, a barátaimnak csak Inda.

(gergényi)pétergábor 2006.11.07. 22:48:52

Floyd, ha W-vel irád, lehetnél Floyd Wilson, lehet ez akartál lenni, csak "elkurtad"?! (most ha vki megírja itt 5 percen belül, hogy ki volt ez az alak, akkor megemelem a klapom. Ha nem, akkor elmondom.)

morrisal 2006.11.07. 22:49:21

Ja, tényleg. Recsk. Merjük a latrinát. Most tényleg, nem viccelődök, szar lehetett.(Psszt!Nem nevetünk!)

morrisal 2006.11.07. 22:50:25

Floyd Wilson festő volt.

morrisal 2006.11.07. 22:52:08

és/vagy művészettörténész?

morrisal 2006.11.07. 22:53:23

Az volt szerintem,de nem válaszol senki.

(gergényi)pétergábor 2006.11.07. 22:54:30

Jó, én egyszerűbbre gondoltam, de igaz az is.

morrisal 2006.11.07. 22:55:45

Főkapitány Úr mire gondolt? Egyszerűbbre?

morrisal 2006.11.07. 22:56:44

Ugye,floyd,jó az öreg Google a háznál?;)

Témánál maradva: Faludy György

morrisal 2006.11.07. 22:58:33

C.E.O.=Cats' Eating Organisation

(gergényi)pétergábor 2006.11.07. 22:59:20

Ő volt az a Ponyvaregényben, akit megölt Butch a szorítoban. (Coolidge contra Wilson.) Aztán a taxiban ezt mondta Coolidge; "ezt nem akartam Floyd."

morrisal 2006.11.07. 23:01:33

Én Alanis Morissette miatt vagyok Morrisal,de már kiváltam, mert a hangomat használta,én viszont sokkal mélyebben akartam énekelni.Úgyhogy 2000-ben elváltak útjaink, egy hosszas operációt követően.

(gergényi)pétergábor 2006.11.07. 23:02:01

Emlékeztek, semmi? Nem dereng? Késő van...:)

morrisal 2006.11.07. 23:06:38

Igen, és utána Taki bácsi hazafuvarozta,de Alma nem ért rá,ezért megittak egy rumos teát Sümeghy Oszkárral az olvasószobában.
Zokni nélkül.

(gergényi)pétergábor 2006.11.07. 23:09:51

Na most, még gyorsan szétveretek néhány huligán papot, nyugdíjast, továbbá pár 46 kilós gimnazistát, aztán megyek aludni. (Nem is nagyon akartam én itt zavarni. Jó éjt!)

JP · http://hemar.freeblog.hu/ 2006.11.07. 23:10:29

Kedves SzaboZ!
Ne ferdíts, a felesége nem 50, hanem 60 évvel volt fiatalabb a perverz tatának.

capture 2006.11.07. 23:21:29

Idilli. tábortűz van?

Akasha 2006.11.07. 23:23:59

JP!

Na ez aztán csúnya volt..
Nem is méltatom tovább [

morrisal 2006.11.07. 23:30:21

Soha nem süüüt be a naaap,csak a szívem szomorú, mer ráád gondolok én, sálálálálá-sálálálálá

cs242 2006.11.07. 23:32:54

Óóó, hiszen ez nem meglepő a "felvilágosult" és "modern, progresszív" körökben... Hehe
Íme egy versecske Allen Ginsbergtől, Eőrsi István nagyszerű fordításában:
ZÁRÓIZOM

Remélem jó öreg segglyukam kitart még
Többnyire rendben volt 60 éven át
Bár Bolíviában felrepedt s megműtötték
a fennsíki kórházból élve került ki –
kevés vér, polip nincs, alkalomadtán
kis aranyér
aktív, sóvár, szívesen fogad be falloszt
kólásüveget, gyertyát, répát
banánt és ujjakat –
Most fél az AIDS-től, mindazonáltal
szolgálni vágyik –
ki a bús bélsárral, be a gumiba-bújt
orgazmusos baráttal –
Még mindig ruganyos-izmos,
gyönyörért szégyentelenül kitárul
De újabb húsz év múlva ki tudja,
az öregeknek sajog mindenük
ízület, nyak, prosztata, gyomor –
Remélem a vén lyuk fiatal marad
halálomig, nyugi


morrisal 2006.11.07. 23:36:23

Okádék,nemhiába rühelltem mindig is Ginsberget.
Befogadna pár falloszt,gyertyát,répát, ez olyan szép kép... Pár év múlva általános 2-ban kötelező lesz...

Broáf.

capture 2006.11.07. 23:37:03

hát akkor pláne:...kvantanaméra....kválira kvántárá méra...

morrisal 2006.11.07. 23:38:43

Akasha, Lobotómia, gondolom,ti,szabados, felvilágosult emberek, szeretnétek,ha majd a csöppet sem durva világban pár év múlva a saját gyereketek ilyen verseken szocializálódna....Jó étvágyat!

Én akkor már egy másik bolygóról figyelek...

morrisal 2006.11.07. 23:39:34

szolidaritás, náánánááá, szolidaritás, náánánáááááá

morrisal 2006.11.07. 23:54:00

igen, és lesz egy pár rókám ,amit kidobok (az ilyen versek miatt,mint ez a fenti), úgyhogy nem is kell megszelídítenem, meg felelősnek lennem,stb.

morrisal 2006.11.07. 23:54:44

és majd jól csak a szívemmel látok

Akasha 2006.11.07. 23:55:37

morrisal!
Te nagyon el vagy tévedve.. Szerintem a nemi aktust, az evést, az ivást, a mindennapi szükségleteinket is le lehet fordítani Ginsberg nyelvezetére.. Érdekes, hogy neked az jut eszedbe, hogy ezt álltalános iskolában ezt fogják tanítani.. Vagy te úgy látod a jövőt, hogy a Kovi tanítja majd a biológiát? Akkor tényleg más bólygóról lesel..
Neked fogalmad sincs, hogy miről írtam eddíg. Bár már megszoktam, hogy csak a felületet olvasod.. Te most simán kötöszködsz :)

morrisal 2006.11.08. 00:00:04

1.KötöZködöm.
2.Kezd egy kicsit sötét lenni.
3.Arra céloztam-lassan mondva,hogy te is megértsd-,hogy mostanában mindenki annyira "elfogadó",hogy lassan az lesz a ciki, ha valaki heteroszexuális. (A jövő pinája a segg...) Ez engem nagyon zavar, ezért írtam IRÓNIÁVAL ezt az általános iskolára(ami egyébként még mindig csak egy L)vonatkozó víziót...
4.Tényleg nagyon sötét van...

morrisal 2006.11.08. 00:00:52

"Szerintem a nemi aktust, az evést, az ivást, a mindennapi szükségleteinket is le lehet fordítani Ginsberg nyelvezetére.. "--Ez meg mi a búbánatot jelent???

Akasha 2006.11.08. 00:01:52

morrisal!
Azért kiváncsi lennék, hogy ha vannak meleg barátaid, ahogy fennebb írtad, akkor azokat az embereket miért is hagyod magad mellett?
Jaj! mit csinálhat a szájával mikor te éppen nem látod.. de egy heteró lány, akit a barátnődnek is nevezhetnél, vajon mit csinál a szájával? .. és annak találkozáskor még puszit is adsz..:)
Minden gondolatot, tettet meglehet fogalmazni vulgárisan, de szépen is.. Lásd Faludyt :)

morrisal 2006.11.08. 00:02:45

én vagyok a hülye.

morrisal 2006.11.08. 00:05:26

akasha,nem hiszem,hogy egy szinten kommunikálunk...

morrisal 2006.11.08. 00:07:20

Most látom csak, ez hátizsák, nem ejtőernyő!!!!

morrisal 2006.11.08. 00:08:19

Government corruption top issue in exit polls - az enyémben meg ez. (CNN)

Akasha 2006.11.08. 00:09:35

Tényleg sötét van, ha ezt sem érted.. Ginsberg nyelvezete = a verssel..
Ciki az, ha valaki heteró? Jaj ne nevettess már! Ebben nem irónia volt, hanem butaság! .. bár a társaság válogatja.. A mi köreinkben sem ez, sem az nem ciki :)

Akasha 2006.11.08. 00:11:14

morrisal valóban nem vagyunk egy szinten..

morrisal 2006.11.08. 00:11:23

James Cornwell, magyar hangja: Gáti Oszkár
Catherine Smithsfield, magyar hangja: Bogdányi Titanilla
Larry King, magyar hangja: Szabó Gyula
Frank Sesno, magyar hangja: Forgách Gábor

morrisal 2006.11.08. 00:13:23

Te okos vagy, én meg buta. És ez ííííííígy van jól, ne is vitatkozzunk. Puszi-muszi!

morrisal 2006.11.08. 00:14:06

Pook, keresztes, vagy vízi?

morrisal 2006.11.08. 00:15:14

stilisztika:1
grammatika:1
ego:5
önértékelés:1

pook 2006.11.08. 00:15:19

morrisal! egyet kell, hogy értsek veled, ma, ha valaki nem vallja be, hogy valamilyen formában nem létesítet kapcsolatot a saját nemével, minden tekintetben korlátozzák, mert nem tartozik a kisebbséghez...

morrisal 2006.11.08. 00:17:57

Igen,van ilyen is, de én direkt túlzásnak szántam,de utálok evidenciákat megmagyarázni...Még egyszer: a jövő pinája a segg...

pook 2006.11.08. 00:18:44

na ja. csak az anyémet hagyják ki a buliból. ;)

morrisal 2006.11.08. 00:20:13

senki sincs biztonságban...:)

Akasha 2006.11.08. 00:20:28

morrisal nem hinném, hogy velem kéne foglalkoznod, és vagdalkoznod, ha érveid nincsenek. Azokkal kéne vitatkoznod :)

pook én heterosexuális vagyok, de nem érzem, hogy a fekete bárány szerepét játszanám a társadalomba, de simán elfogadom aki más :)

morrisal 2006.11.08. 00:22:09

Mónika show. Most én itten statisztálok?
Pook, bánya? Vagy banya...

Akasha 2006.11.08. 00:22:44

morrisal!
"Még egyszer: a jövő pinája a segg... "

Ez pedíg csak téged méltat..

Az enyém a jövöben is értéket képvisel

pook 2006.11.08. 00:23:24

azt én is elfogadom, s próbálom torelálni, de látszik a különbség, ha ezt valaki megfelelnni vágyásból teszi, és ha így alakult az élete.

pook 2006.11.08. 00:24:25

ott a pont floyd! :)

morrisal 2006.11.08. 00:25:21

I hate gyűrűk ura.

pook 2006.11.08. 00:26:33

kár.:) van benne sok kisebbség... :)

capture 2006.11.08. 00:27:36

a kis búzák hazárd megyéből

pook 2006.11.08. 00:27:39

kit alakított pitt? esetleg egy orkot? :)

morrisal 2006.11.08. 00:28:23

Igen, asszem a Gy.U.2-ben jött össze Jennifer Anistonnal.

pook 2006.11.08. 00:29:54

igen, a könyv sokkal jobb, és pár dolgot csak akkor értesz... pl, hogy a vándorok nem mások... :)

capture 2006.11.08. 00:30:55

hogy bizonyíthasson, hogy igenis jó színész

pook 2006.11.08. 00:30:55

magasságra stimmel... na, ez genyó volt..

morrisal 2006.11.08. 00:31:22

hohohóhóóóóóó!hol tartunk? Faludy György! Kanada! Párizs! Zokni nélkül!
Szétoffoljátok az egészet! Hol itt a rend?

morrisal 2006.11.08. 00:32:07

David Beckham is jó fóótbalista...

capture 2006.11.08. 00:32:45

a vége ágyjelenet a kedvencem

pook 2006.11.08. 00:33:24

zokni nélkül ülök a gép előtt. majdnem egyidősek voltak a könyvvel. Egyébként nem tudom miért nem lepődtem meg, hogy ez kiderült...

morrisal 2006.11.08. 00:33:44

Két ork és Orlando Bloom?

pook 2006.11.08. 00:34:14

capture! te mit néztél? vagy nem jót láttam? :)

capture 2006.11.08. 00:35:39

nem láttad a homoero tikus végehúzóst?! brrr

(jé, az er o tikát sem engedi beírni)

pook 2006.11.08. 00:37:29

azt nem. sajna hamar kinyírtak a kis genyák, pedig szmea azt ígérte finom falatok lesznek. :)

capture 2006.11.08. 00:38:26

amikor csipkejózsika alijahasz Frodó felébred
és ott várják a haverek, hogy megköszönjék a sok segítséget amit értük tett a világ megmentése ügyében

morrisal 2006.11.08. 00:40:24

...majd a herék összekoccantak a libbenő szélben,halk hegedűszó hallatszott, és lassan beúszott a stáblista...

pook 2006.11.08. 00:40:24

hja, kérlek, engem akkor próbáltak elföldelni az orkok, de nem tudtták, hogy még élek ehe-ehe

pook 2006.11.08. 00:41:24

tudták -fene a billentyűzetembe, hogy nem világít-

capture 2006.11.08. 00:43:10

neked nem világít a billentyűzeted? buzi e vagy?

pook 2006.11.08. 00:46:29

az neeem. csak kissé farkasvak

capture 2006.11.08. 00:46:50

Fogmosás aztán irány mindenki aludni!!
Akutyafáját.

pook 2006.11.08. 00:48:31

na, megyek vadászni...

capture 2006.11.08. 00:49:10

még egy komment, és...!!!

morrisal 2006.11.08. 00:49:19

Floyd elcsámborgott.

pook 2006.11.08. 00:50:11

ja. kidőlt, mint a korhadt fa.

morrisal 2006.11.08. 00:51:58

..nem állok jót magamért!
floyd az új postnál kommentelt.(énis egykicsit.)

morrisal 2006.11.08. 00:55:30

kulcsszavak: dörzsöl, nedves, vágyó, óhaj, gyötör, forró, láva, buggyan, duzzad, ajkad, szemérem, szeméred, beméred, ráncos, erek, kerek, verek.

morrisal 2006.11.08. 00:57:22

előadó: Dr. Veér András

morrisal 2006.11.08. 01:07:22

tudtam.műfordítások

morrisal 2006.11.08. 01:10:58

Degecről gyütté?
(Degeci vagy, muhahaha...)Pokolbéli

morrisal 2006.11.08. 01:20:09

Patkóbéli víg napjaim

cozumel 2006.11.08. 03:34:57

Morrisal
Felreertettel vagy en fogalmaztam hulyen.
Tehat: nem hiszem, hogy ma tobb kamaszlany valasztana a leszbilajfot, a monikabalazsgezastb show-k hatasara.

Azt elfogadom, hogy sokan hiszik, egy ilyen performansz fogja fejukre tenni az abszolut kuuuul csaj koronat. Aztan nehany ev mulva pont olyan szemforgato "uristen hogy lehettem ilyen hulye" tekintettel fognak visszagondolni kamaszkoruk eme nem tul dicso epizodjara, mint en a hazibuli alatt a hatso szobaban lezajlo elso tapizasra.... Na nem szemelyszerint EN, nem, mer' en soha de soha! :-)

Masreszt az nem ugy tortenik, hogy december harmadikan felebredek es rajovok, na en matol kamasz vagyok, ideje gyakorolnom a deviancia minden formajat es mostantol csak az agysejtpusztito valosagshow-kban prezentalt eletformaciokat fogom eloadni.
Nem, a kamaszkornak van elozmenye, amiben a szulonek van nemi szerepe, es ha csak kicsit jol csinalja, akkor talan a 16 eves meghallgatja anyuci-apuci velemenyet IS arrol, hogy nelkulozhetetlen fejlodesi merfoldko e az egynemuekkel valo szexualas.



Amugy en 20 eve voltam 16, amikor tenyleg nem volt ilyesmi porondon, dehat Madonna meg hapsikkal tekergett a videokban es Britney is kislany volt... Es mivel 10 evvel Rad verek, lasd be,igazam van, mert bolcsebb vagyok es tapasztaltabb, megamugyismegmondtameskesz:-))))

Nnnna.

cs242 2006.11.08. 07:04:36

Sajnos az igazság az, hogy a homoszexualitás propagációja óriási méretekben öntötte el a médiák által a világot. Ez az a deviancia, amelyet az ember undorral vesz észre, mert valójában szégyellnivaló lenne. Ha titokban tennék a dolgukat, mint ahogyan ez egy normális világban természetes lenne, senkit nem zavarna. De sajnos nem ez van. És tagadhatatlan, hogy a fiatalokra nagy hatással vannak a buzi sztárok, a buzi valóságshow-főszereplők, és a médiákban erőszakolt tolerancia-hazugság.
Ezt tagadni baromság, és szemellenzőség.

cs242 2006.11.08. 07:14:33

És a hideg ráz attól, hogy mindenki kötelezőnek érzi hozzátenni mondandójához: nekem van egy meleg barátom, aki normális... Ugyan máááá, akkor magyarországon van még tíz millió rendes buzi is, vagy mindenki ugyanazt az egyet ismeri... Ez amolyan "vörös farok" mindig buzi és cigány témában is...
Továbbá: meleg a tea, az időjárás. Ezeket meg buziknak hívják.

maybach 2006.11.08. 08:42:33

Én 400 éve voltam 16 és Faludy már akkor jó költő volt, csak még Ő nem tudta és megprütykölt két kecskét is, hogy később jó költő lehessen.
Hogy kivel szeretett kefélni csak azért nem a magánügye mert Ő beszélt meg írt róla.
Mert amúgy magánügy. Kivéve, ha olyasmihez is kedve van amit a törvény tilt.
Bár a világ viccesebb felén kislányok szülnek gyerekeket. Törvényesen.
Egyébként, ha lányokkal kefél akkor zseni, ha fiúkkal, akkor meg nem? Vagy fordítva?

katzer (törölt) 2006.11.08. 09:22:27

Egy költő vagy művész esetében szerintem is sokadrangú, hogy az illető kivel fajtalankodott, vagy hányszor csinált alagutat a hátsó feléből, egyedül a művek számítanak, az, hogy mi az amit alkotói téren nyújtott az utókor számára, illetve az utókor mi az amit ezekből a maga számára fontosnak tart és megőriz, és ezt az sem befolyásolja, ha az alkotónak olyan hóbortja volt, hogy adott esetben szívesen beszélt a kamerák előtt a szexuális eltévelyedéseiről. Az érdemi téren azonban nem tudok véleményt formálni, mert nekem teljesen kimaradt Faludy munkássága, majd egyszer a feltehetőleg nem túl közeli jövőben bepótolom.

Megmondtam má nemértő? 2006.11.08. 09:40:12

Ha már mindenki csak kerülgeti a forró kását, de egyik okoska sem ismeri el, hogy buzizni beteges dolog, vajon mennyivel több joga van egy költőnek buzizni, mint nekem aki nem vagyok költő. Kérdés.

katzer (törölt) 2006.11.08. 09:50:05

A véleményét elmondani mindenkinek joga van.

giacomo 2006.11.08. 11:18:59

Mint mindig, cs242 olvasása most is egy élmény.

Kilgore_Trout 2006.11.08. 11:45:45

Nem értem mi a baj azzal, ha valakinek nem szimpatikus az, ha valaki saját nemével szexuál. Annyi minden miatt tartunk ellenszenvesnek/hülyének embereket, közszereplőket.(Anettka exhibiconizmusa, Kiszel Tünde butasága, Csintalan nézetei, stbstb.)
Nekem nem szimpatukus Faludyban az, hogy biszex, mint ahogy az sem tetszett, hogy elvett egy nála hatvan évvel fiatalabb nőt. De: EZ SEMMIT NEM VON LE ÍRÓI KVALITÁSABÓL!
Ha nekrofil lett volna, akkor is ugyanúgy tetszenének az írásai.
Itt egyedül a média tesz úgy, mintha az, hogy emberként mennyire szimpatikus valaki egyenlő lenne azzal, hogy elismerjük-e munkáit.

katzer (törölt) 2006.11.08. 12:23:50

Hát teljesen igazad van, az indexen általában mindekinek "kijut a jóból", Faludy is megkaphatja a magáét, nincs ebben semmi rossz.

dexion 2006.11.08. 12:38:50

"Juhos 2006.11.08. 09:22:27
Egy költő vagy művész esetében szerintem is sokadrangú, hogy az illető kivel fajtalankodott, (...)"

habár a még fekete Jacko kétségkívül zenei őstehetség volt, mégsem hinném, h azok a szülők, akiknek a gyerekével állítólag fajtalankodott, osztanák a véleményedet

katzer (törölt) 2006.11.08. 13:04:11

Nem úgy értettem a fajtalankodást, hanem a homokosság szinonímájaként használtam, természetesen ha kiskorúakkal követi el valaki, az a legsúlyosabban büntetendő és elítélendő, nem tudom, Faludy esetén volt-e szó ilyesmiről, ez a nyomozóhatóságra tartozik.

morrisal 2006.11.08. 18:52:12

Khm,khm. Megkomolyodtunk,megkomolyodtunk. Nem változott semmi, anyám már a 60-as években tekergőzött bikiniben a krómcső körül egy bárban, a nagynéném a hetvenes években is nézte már a Balázs és Mónika show-t, ami léleknemesítő, szép témákról szól, intelligens tálalásban, csak én eztet még nem értem,mert vannak nálam idősebbek,akik meg igen. Meghajtom a fejem a tapasztalt, agg Bölcsek véleménye előtt. Minden rendben van, az a normális, ha egy kislány 11 évesen nyalakodik a barátnőivel nyilvánosan. (Lehet,hogy a tapasztalatlanságom miatt, de én azért majd talán nem így fogom nevelni a gyerekemet. Ugye ez nem baj?)

cozumel 2006.11.08. 19:41:56

De valtozott, sokminden.
Mas meg nem valtozott, egyaltalan.
Az igazsag meg feluton van. Vagy odaat.

A gyerekeim meg en sem igy nevelem. De nem hiszek a csunya gonosz media boszorkany mindent tonkretevo erejeben. Abszolut rossz csak a meseben van. A valosagban sokan kellunk ahhoz, hogy barmit is elqrjunk...

morrisal 2006.11.08. 19:48:49

Hagyjuk. Kiforgatod a szavaimat. Így nehéz bárkivel is vitatkozni...

cozumel 2006.11.08. 19:55:51

Dehogy forgatom....Nyisd ki szemed, es lasd, hogy tobb dologban ertunk egyet, mint amennyiben nem.

De hagyhatjuk is termeszetesen.

maybach 2006.11.08. 20:00:08

A mesében sem abszolut gonoszak vannak. Vagy csak igazi szem kell hozzá.
Nővérem kislánya, mikor még pici volt, írt a gonosz mostohának.
" Szegény gonosz mostoha, biztosan nagyon szomorú vagy, mert senki sem szeret..."

cozumel 2006.11.08. 20:05:09

De mi mindig csak abszolut gonoszsagukrol ismerjuk oket...
Azt soha senki nem irja meg, hogy a gonosz mostohanak nehez gyermekkora volt, az apja alkoholizalt, az anyja allandoan depresszios volt, es az elso fiuja bantalmazta...

A novered kislanya tud valamit! :-)

maybach 2006.11.08. 22:43:46

Szerencsére nincsenek ilyen tapasztalatai csak a lelke szebb, mint az enyém.
Én meg irigylem.

morrisal 2006.11.08. 22:52:45

Én még a mai napig sajnálom Tomot a Tom és Jerryben, sőt, olykor Jockey-n is megesett a szívem.
Én magam is azt tartom - sőt, gyakran emlegetem is - ,hogy adott jók és rosszak csak a mesében vannak.
Tehát: szavaim kiforgatása: EGYÁLTALÁN NEM ÍRTAM AZT, HOGY A MÉDIA A MAI GYEREKEK ABSZOLÚT ELRONTÓJA. (Ha jól emlékszem, te ezt hoztad ki az írásomból.)Azt írtam, hogy bizonyos műsorok (pl. Mónika, Balázs, etc. ) sokkal inkább károsítják MOST a gyermeki lelkeket, mint régen a 2 csatornán. ENnyi. Erre Te: "De nem hiszek a csunya gonosz media boszorkany mindent tonkretevo erejeben." Én mondtam volna ilyet??? Azt mondtam, a KÖLKÖK EZT NÉZIK,MERT TRENDKÖVETŐEK ÉS KÉPLÉKENYEK MÉG EBBEN A KORBAN. És Te nem forgattad ki a szavaim. Hm.
A kioktató, lekezelő stílusodról nem is beszélve. Tudod, a kor nem minden....(Egyébként annyira nem is vagy idős, hogy a hatalmas tapasztalataiddal jöhess...:))

uhk 2006.11.08. 22:58:10

cs242: "Ha titokban tennék a dolgukat, mint ahogyan ez egy normális világban természetes lenne, senkit nem zavarna."

te titokban teszed a dolgod? az utcán nem csókolod meg a barátnődet? mintha a melegek külön állatfaj lenne... le vagyunk maradva rendesen.

cozumel 2006.11.09. 00:41:48

Utoljara megprobalok meaculpazni aztan hagyom a francba...
Remek humorral irt postjaid alapjan ugy gondoltam, nem kell telenyomkodnom a sajatjaimat ahhoz, hogy tudd, mikor poenkodom. Talan szar volt a poen, bocs, akkor most tisztazom: soha nem gondlotam, hogy a kor automatikusan bolcsebbe es tapasztaltabba tesz.
Nem volt szandekomban kioktato es lekezelo lenni, mindossze valamiben nem ertettem egyet Veled.

A lenyegrol. Azt irod "KÖLKÖK EZT NÉZIK,MERT TRENDKÖVETŐEK ÉS KÉPLÉKENYEK MÉG EBBEN A KORBAN"

A kolkok ezt nezik, mert lassan mar nincs mas.
A kolkok ezt nezik, ha nezik, de lehet, hogy olvasnak.
A kolkok ezt nezik, meg mast is, mondjuk valami ismeretterjeszto filmet az AIDSrol.
A kolkok ezt nezik, aztan/kozben megbeszelik az anyjukkal, ha KORABBAN IS mindent megbeszeltek.

Erted? A variaciok szama vegtelen, onmagaban a Monika nem hibas, bar en az osszes ilyen musort ruhellem, de ugye Panem et circenses, foleg, amikor kenyerre mar egyre kevesbe futja....:-(

En is olvastam 12-14 evesen Moraviatol a Romai lanyt es Mailertol a Hoher dalat, igaz, ma mar talan mindketto soft p o r n o nak minosul, de anno rendesen elkerekedett a szemem-szam, hogy je hat ilyen is van, amikor a bennuk leirt szexjelenteket olvastam. De a lenyeg, hogy nem hagytak magamra a gondolataimmal, mert volt kivel megbeszelni, tehat egy bizonyos jelensegrol nem csupan egyoldalu kepet kaptam.

Az igaz, hogy a ket csatorna idejen konnyebb volt donteni, hogy miben is muveljuk magunkat vasarnap este, mit valasszunk: a termeszhangyak vonulasat tavasszal vagy Vanyadt Vanyadtovicsot a kaposvari Csiki Gergely szinhaz elo kozvetiteseben iden otodszor :-))

morrisal 2006.11.09. 01:15:35

Azért Moraviát vagy Mailert ne mossuk össze a szennyezett,igénytelen szar műsorokkal. Én is olvastam Nabokov Lolitáját, mégis helyén tudtam kezelni.
És EZ A LÉNYEG! Az IRODALOM, emez("show"-k) pedig fos. Minden résztvevő (Mónikától a fővilágosítóig) hibáztatható a létrejöttében.
Értsük egymást: nekem nem a por-nográf ,vagy éppen ero-tikus tartalmú műsorokkal,egyebekkel van bajom, hanem azzal AHOGY MINDEZT KOMMUNIKÁLJÁK MANAPSÁG!!!
Miért mondod,hogy nincs igazam???

Te úgy gondolod, jó felé megyünk? Nézd meg a mai tizenéveseket! Pár év múlva már az oviban teherbe esnek! Jó, erős túlzás,de érted, mit akarok mondani...
Mindez nem vethető össze azzal, hogy "Ja, akkoriban mi is mindent kipróbáltunk!"Na ne.

Lehet,hogy téged nem zavar, engem igen.

És ez nem a tipikus generációs duma.

Ha volt félreértés, akkor bocs.

morrisal 2006.11.09. 01:17:17

Irigylem egyébként az optimizmusodat...
Én gyerekekkel foglalkozom, és kurvára nem úgy látom, ahogy te leírtad, de legyen igazad...

cozumel 2006.11.09. 02:00:00

"Ó, idők, ó, erkölcsök!" - sóhajtott Cicero i.e. 63-ban.

Nem jo kerdes az, hogy jo fele megyunk-e. Nem lehet egyertelmuen definialni, hisz nem az egesz tarsadalom jar egyetlen egy, erosen megkerdojelezheto uton.

Egyre inkabb meggyozodesem, hogy az emberiseg fejlodesenek elmult kb. 10 000 eve alatt, az igazan igenyes, gondolkodo emberek szama nagyjabol constans, de az optimizmusom megenged nemi novekedest is talan.


Egyebkent zavar. Mindennemu szemet zavar, a cigarettacsikk a buszmegalloban, a kutyaszar a jardan es a szellemi szemet a konyvstandon.
De en csak a sajat gyerekem melle ulhetek le a kanapera, csak ot tudom megtanitani arra, hogy megkulonboztesse a szemetet az ertektol, a valosagot a baromsagtol....

morrisal 2006.11.09. 02:03:59

De a te gyerekeid a más gyerekével jár egy osztályba, vele tölti majd a legtöbb idejét, vele azonosul, és a kortárs csoport sokkal erősebb hatással lesz rá, mint te vagy a nagymama vagy a szomszéd néni! Mi következik ebből?

Az,hogy kénytelen vagy velem egyetérteni abban, amit leírtam.

Cicerót idecitálni pedig szerintem halva született ötlet...

morrisal 2006.11.09. 02:05:56

bocs: járNAK, töltIK, azonosulNAK, ráJUK

cozumel 2006.11.09. 02:26:34

Igen, ez tagadhatlan, de remenyeim szerint ennek elebe tudunk menni.
Talan ugy, hogy a gyerek kiskoratol fogva latja, sokfele ertekrend van, nem csak a szulei altal legjobbnak tartott.
Igy nem kamaszkorban kezdi el megkerdojelezni az osszes addigi tanitasod, hanem mar korabban elsajatitja a merlegeles kepesseget.

Felkeszites, megelozes, igen, ez ma valoban fontosabb, mint barmikor.
Illetve nem fontosabb, csak sokkal tobbet kell vele foglalkozni.
Nem eleg egyszer elmondani a gyereknek, hogy idegen bacsitol ne fogadjanak el cukorkat, es ismeretlennek az ajtot ki ne nyissak.

cozumel 2006.11.09. 02:45:05

Floyd,
szo sincs szabad porazrol!
Pont ez a lenyeg, hogy ott vagy, tanitod, fogod a kezet, de engeded, hogy mast is lasson.
Nem csinalsz ugy, mint az oreg bacsi az allatkertben a zsiraf elott, hogy "marpedig ilyen allat nincs is".

En azt lattam a kornyezetemben, hogy a le/meg/eltagado nevelesbol lesznek kesobb a nagy gubancok...

maybach 2006.11.09. 07:36:31

Faludytól a majom farkáig.
Könnyesre röhögné magát a jó öreg, bár lehet, hogy majom helyett az elefánit kérné.
Az hogy a Mónika stb. rakás szamóca az OK. Az már kérdés, hogy kell-e tiltani. Az meg hogy a tiltás használ-e?
Szal a kutyák akkor is kefélni fognak a gyerekek előtt, ha nem akarjuk. A szellemi szemetelés olyan méretű, hogy hihetetlen.
S ha már ókor, akkor az áradó szemét elleni heroikus kűzdelmetek valóban sziszifuszi.
Személy szerint én is a szülő gyerek baráti kapcsolatot támogatom. Vagy van más?
Egyébként úgy láttam mindegyikőtöket zavarja a szemét. Már ez derűre ad okot.

maybach 2006.11.09. 12:06:18

Ja. A természetfilmekben meg kitakart szemmel prütykölnének a vizipacik.

maybach 2006.11.09. 13:05:59

Egyébként nekem még az isiben egy virággal tartották a felvilágosítást. Bibe porzó.
Csoda, hogy magunknak kellett utána járni a dolgoknak?

2006.11.09. 13:22:22

vagy a bibéjére/porzójára... reméljük az utánajárás során kiderült, hogy neki mije van :)

maybach 2006.11.09. 13:34:13

Tart a vizsgálódás.
Egy próba nem próba.
Viszont a sokadik után maga a próba tetszett meg.
Próbálom szemmel is. Itt sok ezres eredményről számolhatok be.
Mondjuk számolatlanul.
De kevésbé jó.

maybach 2006.11.09. 13:37:19

Viszont, bár ez csak teória, vizilóval télleg szemmel kel.

cozumel 2006.11.09. 14:11:07

"Szal a kutyák akkor is kefélni fognak a gyerekek előtt, ha nem akarjuk"


Anno a haziallatok paroztatasat sem zart ajtok mogott, szigoruan gyermekmentes kornyezetben vegeztek....:-)

Akasha 2006.11.09. 16:46:29

Tapasztalatom szerint, ha egy gyerek tud valamiről, de csak fél tudással rendelkezik, aztán tabut csinálunk a témából akkor azt a gyereket sokkal jobban fogja érdekelni a tabu téma. Igen is nagymértékben múlik a szülőn, hogy a gyerkőcével megbeszéli-e azokat a dolgokat amelyek kényesek. Egy normális családban szerintem nagyobb tekintélye van anyának, apának, mint Balázsnak vagy Mónikának.

morrisal 2006.11.09. 17:09:10

cintányér cizellált cimbalom cinikus cunci cirmos cafrang Cicero-------------------------------------------------------------köpni kell, phüjj, köpni kell, phüjj,
minek? ----------- minek?

maybach 2006.11.09. 17:11:42

Bibe jobban teccik.

maybach 2006.11.09. 18:13:23

Egyszerű fixáció.
Jól vagy?

morrisal 2006.11.09. 18:29:45

Itt mindenki okosabb a szociálpszichológusoknál. Diploma vissza. Bocsánat. Témát én itt lezártam.

maybach 2006.11.09. 18:38:57

Püff egy durca!?
Lehet véleményem másmilyen diplomával?
És anélkül?
Egyébként csúnya öreg magyartanárnőm volt.
Ezért a bibe inkább. Pedig jó fej volt.

Akasha 2006.11.09. 19:46:03

maybach!

Én a napokban azt láttam, hogy nem lehet.. Nekem is volt véleményem, de kiderült, hogy buta egoista vagyok..:) Valószínű az orvosi diploma kevés.. No de sebaj, a jókedv a lényeg, és nekem az van.
Egy kőr jókedvet mindenkinek!
Én fizetek ;)

Akasha 2006.11.09. 19:54:53

... ha már Faludy.. Na meg szinvonal.. Emeljük kicsit.

LEVÉL,
melyet Françoise Villon mester, mikor
nem volt már egy büdös vasa, így írt
Jehan de Bourbon herceghez

Tisztelt uram, fenség, vagy mi a fene, bevezetésül
fogadd üdvözletem. Bár nem vagyok ficsúr, kit a babája fésül,
sem gróf, aki a népet nyúzza, sem Monsignor, ki hintón jött az égből.
Nevem kurtán Villon. Szeretőm utcalány. (Úgy hívják: Mirjam.)
És én? Én eddig néhány verset írtam,
persze, csak úgy privát gyönyörűségből.
Máskülönben pedig boldog vagyok,
hogyha vasárnap nem látok papot.

Arról van szó tehát, hogy múltkor este - úgy értem
hajnalfelé, mikor a kocsmából hazatértem -
egy pimasz gavallér belémkötött.
S mikor pisztolyt húzott, én is kivettem övemből
a tőrömet s tiszta önvédelemből
egyszerűen leszúrtam a dögöt.
S most azt harangozzák, hogy bűnbe estem,
s ezért itt rohadok e majomketrecben.

Egy ily bitang, mint én persze, csak szarik rája,
hol éri majd az angyal trombitája.
De szörnyűség, ha nincs egy vasa.
Úgy lóg a levegőben, mint az akasztott ember,
ha a zsaru ráköp, még csak szólni sem mer,
és nadrágjából kiáll a fara.
Szóval, uram, tőled függ a dolog,
ha Villon gyomra többet nem korog.

Világéletemben embert még meg nem vágtam
soha pénzért. A legtöbb, úgy találtam,
túl ordenári ehhez énnekem.
De te ezt a kitüntetést majd csak megbecsülöd...
Úgy ötven fontot gondoltam aranyban. Ha egészségesen kikerülök
a kóterből, vissza persze a dupláját fizetem.
És addig vedd, ha félsz, hogy kitolok veled,
zálogul az akasztófakötelet.

POST SCRIPTUM:

Mint nem tesz egy ily szegény proletár,
ha a prófunttól segge szüretre jár?
Ilyenkor már bagó sem kell neki.
De most, mikor kalapját leveszi,
s a rohadt pénzért térdre állva
úgy mászik eléd, mint a majom:
hát azt hiszed, hogy nem sül ki a pofája,
te barom?

Köszönöm neked Gyuribácsi :)

morrisal 2006.11.09. 19:55:19

Jaj, ne játsszuk már ezt! Durcás a halál! Egyszerűen csak tisztelem a tényeket és szerettem volna,ha mások is ezt teszik. Mindenkinek az a véleménye, ami, ez természetes. Én csak azt szerettem volna elmondani, mennyire rossz hatással..ÁÁÁ! MIndegy. Okos enged...:)

Viszont fura,hogy az orvosira ilyen helyesírással felvesznek embereket, elvégre, aki magyarul nem tud, hogy tanulja,hogy participium, ablatívusz, imperfectum, genitivus, stb? (Ti.latin...)Na, mindegy, hál'Istennek ,ez nem az én problémám...

cozumel 2006.11.09. 19:59:29

Sot, diploma nelkul hozzaszolni sem lehet:-)

Akasha
a kovetkezo kort en fizetem;-)

maybach 2006.11.09. 20:03:29

Villon és Faludy. Már megen és még mindig.
De lányok több empátiát.
Mondják abból Nektek több van.
Kardozni ott vannak a macsók.

morrisal 2006.11.09. 20:04:58

Hihihihihi!

Cozumel, neked most mi is a bajod? Vitatkoztunk volna az utóbbi pár órában valamin? Nem emlékszem. Egy szóval se mondtam,hogy diploma-buzi vagyok. Sőt! A legtöbbször a kikent-kifent ostoba diplomásoktól kiráz a hideg. A boltos nénivel könnyebben elbeszélgetek. Ennyit erről, de úgy tűnik, azért jártok ide,hogy baszogassatok. Legyen meg az örömötök. Maybach, arra sem emlékszem, hogy téged bármivel is megtaláltalak volna, de rendben. Ha otthon nincs tekintély, itt legalább legyen... :):D
És nekem van a legjobb kedvem, csak hogy csatlakozzam az ovihoz...

Akasha 2006.11.09. 20:11:04

cozumel!
akkor fizesd, mert az én köröm kevésnek tünt :))
Dupla is lehet? ;)

morrisal 2006.11.09. 20:13:02

doktorasszony nem vesz észre? Brühühühühüá! De jó volt eddig a comment!

Akasha 2006.11.09. 20:13:57

namostaztánmegvanmondvamindenkinek :)))

maybach 2006.11.09. 20:15:10

morrisal 2006.11.09. 20:04:58 !

Akkor félreértettem a mindenki okosabb, diploma vissza..részt.
Egyébként mivel bántottalak meg?

molaris 2006.11.09. 20:29:40

Szóval itt zajlik az élet.Mi mindenből kimaradtam.A "molaris" kérdéshez-nem mindegy mi van a lábam között?A fejem szokott vitatkozni.A zsenik nem a nyárspolgárságukról voltak híresek.Valami máshogy van beakasztva náluk.A véletlenek csak a szabályt erősítő kivételek.Keveset tudnék hirtelen felsorolni.

cozumel 2006.11.09. 20:36:19

Morrisal
Most azert en elgondolkodnek azon, hogy nem csak az egy Cozumelnek szurt szemet a diplomas kijelentesem, hanem meg ket masik embernel is pillanatnyi uzemzavart okozott.

Nem hiszem, hogy diplomara felvago mupicsa lennel, mar amennyire a postok alapjan velemenyt lehet alkotni valakirol.

Amugy szerinted mindenki baszogatni akar, aki nem ert Veled egyet?
Sot, sztem itt mi mind nagyjabol egyetertunk, hogy a szar az szar es karos es jellemrombolo. Mindossze annyival egeszitenenk ki a temat, hogy asse' epuletes, ha a gyereket csak a doboz neveli, meg ha a Duna tv es a Spektrum csatornait preferalja, akkor sem.

borovi 2006.11.10. 10:25:33

Uhhh, de fölzaklatott itten mindenkit a jó Gyuri bácsi!

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2006.11.14. 11:41:54

Aki olvasta verseit, az tudta rég, ami ma hír.

Akasha 2006.11.15. 20:35:42

Szuper volt a tegnapi riport. Hatalmas inteligenciáról árulkodott, bár ezt mindig is tudtam. Idétlen riporter hülye , provokatív kérdéseit akkora öszinteséggel válaszolta meg, hogy földbegyalázta :) Mindíg nagy volt a szememben, de most még nagyobbra nőtt.

RAMBO!
Igazad van. Már régen lehetett tudni, de hát nem mindenki ismerte sajnos..

maybach 2006.11.15. 20:52:33

Nagyon kevesen ismerik. Sajnos.
süti beállítások módosítása