Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Faludy halála után vall

Faludy-interjú

2006. november 07. 15:03 szabóZ 288 komment

A Pokolbéli víg napjaimból azért elég sok minden kiderült. Például, hogy mit is csinált Faludy a marokkói fiúkkal az afrikai homokban. Az utóbbi években ráadásul több irodalmi elemzés, esszé jelent meg, amiben konkrétan leírják, hogy mit is gondolt a költő a férfiakról. És persze a külföldi lapokban is megjelent, hogy Faludy szexuáis téren mindenevő volt. Faludy ráadásul ezt soha nem is titkolta.

De hát az ország nagy része még sose látott esszéket, azt se tudja, hogy néz ki az olyan, külföldi újságokat sem lapozgat, és számukra Faludy csak egy kócos öregember volt, aki zokni nélkül pózolt az ötven évvel fiatalabb feleségével a Penthouse-ban. És persze valamiért ő volt a nemzet költője.
Ha nem menne a lejátszó, akkor itt van Windows Media Player formátumban.

A nagymamák, akik szerint „az nem lehet, hiszen olyan rendes embernek néz ki”, most megdöbbenhetnek, hiszen Faludy utolsó interjúját nemsokára a tévében is bemutatják. Az interjúból (amit a költő még 2002-ben adott, de állítólag csak a halála után engedett levetíteni), most megmutatunk egy apró részletet, ami ki tudja hogyan került hozzánk. Ebből azért a nagymamák is megértik.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pook 2006.11.08. 00:27:39

kit alakított pitt? esetleg egy orkot? :)

morrisal 2006.11.08. 00:28:23

Igen, asszem a Gy.U.2-ben jött össze Jennifer Anistonnal.

pook 2006.11.08. 00:29:54

igen, a könyv sokkal jobb, és pár dolgot csak akkor értesz... pl, hogy a vándorok nem mások... :)

capture 2006.11.08. 00:30:55

hogy bizonyíthasson, hogy igenis jó színész

pook 2006.11.08. 00:30:55

magasságra stimmel... na, ez genyó volt..

morrisal 2006.11.08. 00:31:22

hohohóhóóóóóó!hol tartunk? Faludy György! Kanada! Párizs! Zokni nélkül!
Szétoffoljátok az egészet! Hol itt a rend?

morrisal 2006.11.08. 00:32:07

David Beckham is jó fóótbalista...

capture 2006.11.08. 00:32:45

a vége ágyjelenet a kedvencem

pook 2006.11.08. 00:33:24

zokni nélkül ülök a gép előtt. majdnem egyidősek voltak a könyvvel. Egyébként nem tudom miért nem lepődtem meg, hogy ez kiderült...

morrisal 2006.11.08. 00:33:44

Két ork és Orlando Bloom?

pook 2006.11.08. 00:34:14

capture! te mit néztél? vagy nem jót láttam? :)

capture 2006.11.08. 00:35:39

nem láttad a homoero tikus végehúzóst?! brrr

(jé, az er o tikát sem engedi beírni)

pook 2006.11.08. 00:37:29

azt nem. sajna hamar kinyírtak a kis genyák, pedig szmea azt ígérte finom falatok lesznek. :)

capture 2006.11.08. 00:38:26

amikor csipkejózsika alijahasz Frodó felébred
és ott várják a haverek, hogy megköszönjék a sok segítséget amit értük tett a világ megmentése ügyében

morrisal 2006.11.08. 00:40:24

...majd a herék összekoccantak a libbenő szélben,halk hegedűszó hallatszott, és lassan beúszott a stáblista...

pook 2006.11.08. 00:40:24

hja, kérlek, engem akkor próbáltak elföldelni az orkok, de nem tudtták, hogy még élek ehe-ehe

pook 2006.11.08. 00:41:24

tudták -fene a billentyűzetembe, hogy nem világít-

capture 2006.11.08. 00:43:10

neked nem világít a billentyűzeted? buzi e vagy?

pook 2006.11.08. 00:46:29

az neeem. csak kissé farkasvak

capture 2006.11.08. 00:46:50

Fogmosás aztán irány mindenki aludni!!
Akutyafáját.

pook 2006.11.08. 00:48:31

na, megyek vadászni...

capture 2006.11.08. 00:49:10

még egy komment, és...!!!

morrisal 2006.11.08. 00:49:19

Floyd elcsámborgott.

pook 2006.11.08. 00:50:11

ja. kidőlt, mint a korhadt fa.

morrisal 2006.11.08. 00:51:58

..nem állok jót magamért!
floyd az új postnál kommentelt.(énis egykicsit.)

morrisal 2006.11.08. 00:55:30

kulcsszavak: dörzsöl, nedves, vágyó, óhaj, gyötör, forró, láva, buggyan, duzzad, ajkad, szemérem, szeméred, beméred, ráncos, erek, kerek, verek.

morrisal 2006.11.08. 00:57:22

előadó: Dr. Veér András

morrisal 2006.11.08. 01:07:22

tudtam.műfordítások

morrisal 2006.11.08. 01:10:58

Degecről gyütté?
(Degeci vagy, muhahaha...)Pokolbéli

morrisal 2006.11.08. 01:20:09

Patkóbéli víg napjaim

cozumel 2006.11.08. 03:34:57

Morrisal
Felreertettel vagy en fogalmaztam hulyen.
Tehat: nem hiszem, hogy ma tobb kamaszlany valasztana a leszbilajfot, a monikabalazsgezastb show-k hatasara.

Azt elfogadom, hogy sokan hiszik, egy ilyen performansz fogja fejukre tenni az abszolut kuuuul csaj koronat. Aztan nehany ev mulva pont olyan szemforgato "uristen hogy lehettem ilyen hulye" tekintettel fognak visszagondolni kamaszkoruk eme nem tul dicso epizodjara, mint en a hazibuli alatt a hatso szobaban lezajlo elso tapizasra.... Na nem szemelyszerint EN, nem, mer' en soha de soha! :-)

Masreszt az nem ugy tortenik, hogy december harmadikan felebredek es rajovok, na en matol kamasz vagyok, ideje gyakorolnom a deviancia minden formajat es mostantol csak az agysejtpusztito valosagshow-kban prezentalt eletformaciokat fogom eloadni.
Nem, a kamaszkornak van elozmenye, amiben a szulonek van nemi szerepe, es ha csak kicsit jol csinalja, akkor talan a 16 eves meghallgatja anyuci-apuci velemenyet IS arrol, hogy nelkulozhetetlen fejlodesi merfoldko e az egynemuekkel valo szexualas.



Amugy en 20 eve voltam 16, amikor tenyleg nem volt ilyesmi porondon, dehat Madonna meg hapsikkal tekergett a videokban es Britney is kislany volt... Es mivel 10 evvel Rad verek, lasd be,igazam van, mert bolcsebb vagyok es tapasztaltabb, megamugyismegmondtameskesz:-))))

Nnnna.

cs242 2006.11.08. 07:04:36

Sajnos az igazság az, hogy a homoszexualitás propagációja óriási méretekben öntötte el a médiák által a világot. Ez az a deviancia, amelyet az ember undorral vesz észre, mert valójában szégyellnivaló lenne. Ha titokban tennék a dolgukat, mint ahogyan ez egy normális világban természetes lenne, senkit nem zavarna. De sajnos nem ez van. És tagadhatatlan, hogy a fiatalokra nagy hatással vannak a buzi sztárok, a buzi valóságshow-főszereplők, és a médiákban erőszakolt tolerancia-hazugság.
Ezt tagadni baromság, és szemellenzőség.

cs242 2006.11.08. 07:14:33

És a hideg ráz attól, hogy mindenki kötelezőnek érzi hozzátenni mondandójához: nekem van egy meleg barátom, aki normális... Ugyan máááá, akkor magyarországon van még tíz millió rendes buzi is, vagy mindenki ugyanazt az egyet ismeri... Ez amolyan "vörös farok" mindig buzi és cigány témában is...
Továbbá: meleg a tea, az időjárás. Ezeket meg buziknak hívják.

maybach 2006.11.08. 08:42:33

Én 400 éve voltam 16 és Faludy már akkor jó költő volt, csak még Ő nem tudta és megprütykölt két kecskét is, hogy később jó költő lehessen.
Hogy kivel szeretett kefélni csak azért nem a magánügye mert Ő beszélt meg írt róla.
Mert amúgy magánügy. Kivéve, ha olyasmihez is kedve van amit a törvény tilt.
Bár a világ viccesebb felén kislányok szülnek gyerekeket. Törvényesen.
Egyébként, ha lányokkal kefél akkor zseni, ha fiúkkal, akkor meg nem? Vagy fordítva?

katzer (törölt) 2006.11.08. 09:22:27

Egy költő vagy művész esetében szerintem is sokadrangú, hogy az illető kivel fajtalankodott, vagy hányszor csinált alagutat a hátsó feléből, egyedül a művek számítanak, az, hogy mi az amit alkotói téren nyújtott az utókor számára, illetve az utókor mi az amit ezekből a maga számára fontosnak tart és megőriz, és ezt az sem befolyásolja, ha az alkotónak olyan hóbortja volt, hogy adott esetben szívesen beszélt a kamerák előtt a szexuális eltévelyedéseiről. Az érdemi téren azonban nem tudok véleményt formálni, mert nekem teljesen kimaradt Faludy munkássága, majd egyszer a feltehetőleg nem túl közeli jövőben bepótolom.

Megmondtam má nemértő? 2006.11.08. 09:40:12

Ha már mindenki csak kerülgeti a forró kását, de egyik okoska sem ismeri el, hogy buzizni beteges dolog, vajon mennyivel több joga van egy költőnek buzizni, mint nekem aki nem vagyok költő. Kérdés.

katzer (törölt) 2006.11.08. 09:50:05

A véleményét elmondani mindenkinek joga van.

giacomo 2006.11.08. 11:18:59

Mint mindig, cs242 olvasása most is egy élmény.

Kilgore_Trout 2006.11.08. 11:45:45

Nem értem mi a baj azzal, ha valakinek nem szimpatikus az, ha valaki saját nemével szexuál. Annyi minden miatt tartunk ellenszenvesnek/hülyének embereket, közszereplőket.(Anettka exhibiconizmusa, Kiszel Tünde butasága, Csintalan nézetei, stbstb.)
Nekem nem szimpatukus Faludyban az, hogy biszex, mint ahogy az sem tetszett, hogy elvett egy nála hatvan évvel fiatalabb nőt. De: EZ SEMMIT NEM VON LE ÍRÓI KVALITÁSABÓL!
Ha nekrofil lett volna, akkor is ugyanúgy tetszenének az írásai.
Itt egyedül a média tesz úgy, mintha az, hogy emberként mennyire szimpatikus valaki egyenlő lenne azzal, hogy elismerjük-e munkáit.

katzer (törölt) 2006.11.08. 12:23:50

Hát teljesen igazad van, az indexen általában mindekinek "kijut a jóból", Faludy is megkaphatja a magáét, nincs ebben semmi rossz.

dexion 2006.11.08. 12:38:50

"Juhos 2006.11.08. 09:22:27
Egy költő vagy művész esetében szerintem is sokadrangú, hogy az illető kivel fajtalankodott, (...)"

habár a még fekete Jacko kétségkívül zenei őstehetség volt, mégsem hinném, h azok a szülők, akiknek a gyerekével állítólag fajtalankodott, osztanák a véleményedet

katzer (törölt) 2006.11.08. 13:04:11

Nem úgy értettem a fajtalankodást, hanem a homokosság szinonímájaként használtam, természetesen ha kiskorúakkal követi el valaki, az a legsúlyosabban büntetendő és elítélendő, nem tudom, Faludy esetén volt-e szó ilyesmiről, ez a nyomozóhatóságra tartozik.

morrisal 2006.11.08. 18:52:12

Khm,khm. Megkomolyodtunk,megkomolyodtunk. Nem változott semmi, anyám már a 60-as években tekergőzött bikiniben a krómcső körül egy bárban, a nagynéném a hetvenes években is nézte már a Balázs és Mónika show-t, ami léleknemesítő, szép témákról szól, intelligens tálalásban, csak én eztet még nem értem,mert vannak nálam idősebbek,akik meg igen. Meghajtom a fejem a tapasztalt, agg Bölcsek véleménye előtt. Minden rendben van, az a normális, ha egy kislány 11 évesen nyalakodik a barátnőivel nyilvánosan. (Lehet,hogy a tapasztalatlanságom miatt, de én azért majd talán nem így fogom nevelni a gyerekemet. Ugye ez nem baj?)

cozumel 2006.11.08. 19:41:56

De valtozott, sokminden.
Mas meg nem valtozott, egyaltalan.
Az igazsag meg feluton van. Vagy odaat.

A gyerekeim meg en sem igy nevelem. De nem hiszek a csunya gonosz media boszorkany mindent tonkretevo erejeben. Abszolut rossz csak a meseben van. A valosagban sokan kellunk ahhoz, hogy barmit is elqrjunk...

morrisal 2006.11.08. 19:48:49

Hagyjuk. Kiforgatod a szavaimat. Így nehéz bárkivel is vitatkozni...

cozumel 2006.11.08. 19:55:51

Dehogy forgatom....Nyisd ki szemed, es lasd, hogy tobb dologban ertunk egyet, mint amennyiben nem.

De hagyhatjuk is termeszetesen.

maybach 2006.11.08. 20:00:08

A mesében sem abszolut gonoszak vannak. Vagy csak igazi szem kell hozzá.
Nővérem kislánya, mikor még pici volt, írt a gonosz mostohának.
" Szegény gonosz mostoha, biztosan nagyon szomorú vagy, mert senki sem szeret..."

cozumel 2006.11.08. 20:05:09

De mi mindig csak abszolut gonoszsagukrol ismerjuk oket...
Azt soha senki nem irja meg, hogy a gonosz mostohanak nehez gyermekkora volt, az apja alkoholizalt, az anyja allandoan depresszios volt, es az elso fiuja bantalmazta...

A novered kislanya tud valamit! :-)

maybach 2006.11.08. 22:43:46

Szerencsére nincsenek ilyen tapasztalatai csak a lelke szebb, mint az enyém.
Én meg irigylem.

morrisal 2006.11.08. 22:52:45

Én még a mai napig sajnálom Tomot a Tom és Jerryben, sőt, olykor Jockey-n is megesett a szívem.
Én magam is azt tartom - sőt, gyakran emlegetem is - ,hogy adott jók és rosszak csak a mesében vannak.
Tehát: szavaim kiforgatása: EGYÁLTALÁN NEM ÍRTAM AZT, HOGY A MÉDIA A MAI GYEREKEK ABSZOLÚT ELRONTÓJA. (Ha jól emlékszem, te ezt hoztad ki az írásomból.)Azt írtam, hogy bizonyos műsorok (pl. Mónika, Balázs, etc. ) sokkal inkább károsítják MOST a gyermeki lelkeket, mint régen a 2 csatornán. ENnyi. Erre Te: "De nem hiszek a csunya gonosz media boszorkany mindent tonkretevo erejeben." Én mondtam volna ilyet??? Azt mondtam, a KÖLKÖK EZT NÉZIK,MERT TRENDKÖVETŐEK ÉS KÉPLÉKENYEK MÉG EBBEN A KORBAN. És Te nem forgattad ki a szavaim. Hm.
A kioktató, lekezelő stílusodról nem is beszélve. Tudod, a kor nem minden....(Egyébként annyira nem is vagy idős, hogy a hatalmas tapasztalataiddal jöhess...:))

uhk 2006.11.08. 22:58:10

cs242: "Ha titokban tennék a dolgukat, mint ahogyan ez egy normális világban természetes lenne, senkit nem zavarna."

te titokban teszed a dolgod? az utcán nem csókolod meg a barátnődet? mintha a melegek külön állatfaj lenne... le vagyunk maradva rendesen.

cozumel 2006.11.09. 00:41:48

Utoljara megprobalok meaculpazni aztan hagyom a francba...
Remek humorral irt postjaid alapjan ugy gondoltam, nem kell telenyomkodnom a sajatjaimat ahhoz, hogy tudd, mikor poenkodom. Talan szar volt a poen, bocs, akkor most tisztazom: soha nem gondlotam, hogy a kor automatikusan bolcsebbe es tapasztaltabba tesz.
Nem volt szandekomban kioktato es lekezelo lenni, mindossze valamiben nem ertettem egyet Veled.

A lenyegrol. Azt irod "KÖLKÖK EZT NÉZIK,MERT TRENDKÖVETŐEK ÉS KÉPLÉKENYEK MÉG EBBEN A KORBAN"

A kolkok ezt nezik, mert lassan mar nincs mas.
A kolkok ezt nezik, ha nezik, de lehet, hogy olvasnak.
A kolkok ezt nezik, meg mast is, mondjuk valami ismeretterjeszto filmet az AIDSrol.
A kolkok ezt nezik, aztan/kozben megbeszelik az anyjukkal, ha KORABBAN IS mindent megbeszeltek.

Erted? A variaciok szama vegtelen, onmagaban a Monika nem hibas, bar en az osszes ilyen musort ruhellem, de ugye Panem et circenses, foleg, amikor kenyerre mar egyre kevesbe futja....:-(

En is olvastam 12-14 evesen Moraviatol a Romai lanyt es Mailertol a Hoher dalat, igaz, ma mar talan mindketto soft p o r n o nak minosul, de anno rendesen elkerekedett a szemem-szam, hogy je hat ilyen is van, amikor a bennuk leirt szexjelenteket olvastam. De a lenyeg, hogy nem hagytak magamra a gondolataimmal, mert volt kivel megbeszelni, tehat egy bizonyos jelensegrol nem csupan egyoldalu kepet kaptam.

Az igaz, hogy a ket csatorna idejen konnyebb volt donteni, hogy miben is muveljuk magunkat vasarnap este, mit valasszunk: a termeszhangyak vonulasat tavasszal vagy Vanyadt Vanyadtovicsot a kaposvari Csiki Gergely szinhaz elo kozvetiteseben iden otodszor :-))

morrisal 2006.11.09. 01:15:35

Azért Moraviát vagy Mailert ne mossuk össze a szennyezett,igénytelen szar műsorokkal. Én is olvastam Nabokov Lolitáját, mégis helyén tudtam kezelni.
És EZ A LÉNYEG! Az IRODALOM, emez("show"-k) pedig fos. Minden résztvevő (Mónikától a fővilágosítóig) hibáztatható a létrejöttében.
Értsük egymást: nekem nem a por-nográf ,vagy éppen ero-tikus tartalmú műsorokkal,egyebekkel van bajom, hanem azzal AHOGY MINDEZT KOMMUNIKÁLJÁK MANAPSÁG!!!
Miért mondod,hogy nincs igazam???

Te úgy gondolod, jó felé megyünk? Nézd meg a mai tizenéveseket! Pár év múlva már az oviban teherbe esnek! Jó, erős túlzás,de érted, mit akarok mondani...
Mindez nem vethető össze azzal, hogy "Ja, akkoriban mi is mindent kipróbáltunk!"Na ne.

Lehet,hogy téged nem zavar, engem igen.

És ez nem a tipikus generációs duma.

Ha volt félreértés, akkor bocs.

morrisal 2006.11.09. 01:17:17

Irigylem egyébként az optimizmusodat...
Én gyerekekkel foglalkozom, és kurvára nem úgy látom, ahogy te leírtad, de legyen igazad...

cozumel 2006.11.09. 02:00:00

"Ó, idők, ó, erkölcsök!" - sóhajtott Cicero i.e. 63-ban.

Nem jo kerdes az, hogy jo fele megyunk-e. Nem lehet egyertelmuen definialni, hisz nem az egesz tarsadalom jar egyetlen egy, erosen megkerdojelezheto uton.

Egyre inkabb meggyozodesem, hogy az emberiseg fejlodesenek elmult kb. 10 000 eve alatt, az igazan igenyes, gondolkodo emberek szama nagyjabol constans, de az optimizmusom megenged nemi novekedest is talan.


Egyebkent zavar. Mindennemu szemet zavar, a cigarettacsikk a buszmegalloban, a kutyaszar a jardan es a szellemi szemet a konyvstandon.
De en csak a sajat gyerekem melle ulhetek le a kanapera, csak ot tudom megtanitani arra, hogy megkulonboztesse a szemetet az ertektol, a valosagot a baromsagtol....

morrisal 2006.11.09. 02:03:59

De a te gyerekeid a más gyerekével jár egy osztályba, vele tölti majd a legtöbb idejét, vele azonosul, és a kortárs csoport sokkal erősebb hatással lesz rá, mint te vagy a nagymama vagy a szomszéd néni! Mi következik ebből?

Az,hogy kénytelen vagy velem egyetérteni abban, amit leírtam.

Cicerót idecitálni pedig szerintem halva született ötlet...

morrisal 2006.11.09. 02:05:56

bocs: járNAK, töltIK, azonosulNAK, ráJUK

cozumel 2006.11.09. 02:26:34

Igen, ez tagadhatlan, de remenyeim szerint ennek elebe tudunk menni.
Talan ugy, hogy a gyerek kiskoratol fogva latja, sokfele ertekrend van, nem csak a szulei altal legjobbnak tartott.
Igy nem kamaszkorban kezdi el megkerdojelezni az osszes addigi tanitasod, hanem mar korabban elsajatitja a merlegeles kepesseget.

Felkeszites, megelozes, igen, ez ma valoban fontosabb, mint barmikor.
Illetve nem fontosabb, csak sokkal tobbet kell vele foglalkozni.
Nem eleg egyszer elmondani a gyereknek, hogy idegen bacsitol ne fogadjanak el cukorkat, es ismeretlennek az ajtot ki ne nyissak.

cozumel 2006.11.09. 02:45:05

Floyd,
szo sincs szabad porazrol!
Pont ez a lenyeg, hogy ott vagy, tanitod, fogod a kezet, de engeded, hogy mast is lasson.
Nem csinalsz ugy, mint az oreg bacsi az allatkertben a zsiraf elott, hogy "marpedig ilyen allat nincs is".

En azt lattam a kornyezetemben, hogy a le/meg/eltagado nevelesbol lesznek kesobb a nagy gubancok...

maybach 2006.11.09. 07:36:31

Faludytól a majom farkáig.
Könnyesre röhögné magát a jó öreg, bár lehet, hogy majom helyett az elefánit kérné.
Az hogy a Mónika stb. rakás szamóca az OK. Az már kérdés, hogy kell-e tiltani. Az meg hogy a tiltás használ-e?
Szal a kutyák akkor is kefélni fognak a gyerekek előtt, ha nem akarjuk. A szellemi szemetelés olyan méretű, hogy hihetetlen.
S ha már ókor, akkor az áradó szemét elleni heroikus kűzdelmetek valóban sziszifuszi.
Személy szerint én is a szülő gyerek baráti kapcsolatot támogatom. Vagy van más?
Egyébként úgy láttam mindegyikőtöket zavarja a szemét. Már ez derűre ad okot.

maybach 2006.11.09. 12:06:18

Ja. A természetfilmekben meg kitakart szemmel prütykölnének a vizipacik.

maybach 2006.11.09. 13:05:59

Egyébként nekem még az isiben egy virággal tartották a felvilágosítást. Bibe porzó.
Csoda, hogy magunknak kellett utána járni a dolgoknak?

2006.11.09. 13:22:22

vagy a bibéjére/porzójára... reméljük az utánajárás során kiderült, hogy neki mije van :)

maybach 2006.11.09. 13:34:13

Tart a vizsgálódás.
Egy próba nem próba.
Viszont a sokadik után maga a próba tetszett meg.
Próbálom szemmel is. Itt sok ezres eredményről számolhatok be.
Mondjuk számolatlanul.
De kevésbé jó.

maybach 2006.11.09. 13:37:19

Viszont, bár ez csak teória, vizilóval télleg szemmel kel.

cozumel 2006.11.09. 14:11:07

"Szal a kutyák akkor is kefélni fognak a gyerekek előtt, ha nem akarjuk"


Anno a haziallatok paroztatasat sem zart ajtok mogott, szigoruan gyermekmentes kornyezetben vegeztek....:-)

Akasha 2006.11.09. 16:46:29

Tapasztalatom szerint, ha egy gyerek tud valamiről, de csak fél tudással rendelkezik, aztán tabut csinálunk a témából akkor azt a gyereket sokkal jobban fogja érdekelni a tabu téma. Igen is nagymértékben múlik a szülőn, hogy a gyerkőcével megbeszéli-e azokat a dolgokat amelyek kényesek. Egy normális családban szerintem nagyobb tekintélye van anyának, apának, mint Balázsnak vagy Mónikának.

morrisal 2006.11.09. 17:09:10

cintányér cizellált cimbalom cinikus cunci cirmos cafrang Cicero-------------------------------------------------------------köpni kell, phüjj, köpni kell, phüjj,
minek? ----------- minek?

maybach 2006.11.09. 17:11:42

Bibe jobban teccik.

maybach 2006.11.09. 18:13:23

Egyszerű fixáció.
Jól vagy?

morrisal 2006.11.09. 18:29:45

Itt mindenki okosabb a szociálpszichológusoknál. Diploma vissza. Bocsánat. Témát én itt lezártam.

maybach 2006.11.09. 18:38:57

Püff egy durca!?
Lehet véleményem másmilyen diplomával?
És anélkül?
Egyébként csúnya öreg magyartanárnőm volt.
Ezért a bibe inkább. Pedig jó fej volt.

Akasha 2006.11.09. 19:46:03

maybach!

Én a napokban azt láttam, hogy nem lehet.. Nekem is volt véleményem, de kiderült, hogy buta egoista vagyok..:) Valószínű az orvosi diploma kevés.. No de sebaj, a jókedv a lényeg, és nekem az van.
Egy kőr jókedvet mindenkinek!
Én fizetek ;)

Akasha 2006.11.09. 19:54:53

... ha már Faludy.. Na meg szinvonal.. Emeljük kicsit.

LEVÉL,
melyet Françoise Villon mester, mikor
nem volt már egy büdös vasa, így írt
Jehan de Bourbon herceghez

Tisztelt uram, fenség, vagy mi a fene, bevezetésül
fogadd üdvözletem. Bár nem vagyok ficsúr, kit a babája fésül,
sem gróf, aki a népet nyúzza, sem Monsignor, ki hintón jött az égből.
Nevem kurtán Villon. Szeretőm utcalány. (Úgy hívják: Mirjam.)
És én? Én eddig néhány verset írtam,
persze, csak úgy privát gyönyörűségből.
Máskülönben pedig boldog vagyok,
hogyha vasárnap nem látok papot.

Arról van szó tehát, hogy múltkor este - úgy értem
hajnalfelé, mikor a kocsmából hazatértem -
egy pimasz gavallér belémkötött.
S mikor pisztolyt húzott, én is kivettem övemből
a tőrömet s tiszta önvédelemből
egyszerűen leszúrtam a dögöt.
S most azt harangozzák, hogy bűnbe estem,
s ezért itt rohadok e majomketrecben.

Egy ily bitang, mint én persze, csak szarik rája,
hol éri majd az angyal trombitája.
De szörnyűség, ha nincs egy vasa.
Úgy lóg a levegőben, mint az akasztott ember,
ha a zsaru ráköp, még csak szólni sem mer,
és nadrágjából kiáll a fara.
Szóval, uram, tőled függ a dolog,
ha Villon gyomra többet nem korog.

Világéletemben embert még meg nem vágtam
soha pénzért. A legtöbb, úgy találtam,
túl ordenári ehhez énnekem.
De te ezt a kitüntetést majd csak megbecsülöd...
Úgy ötven fontot gondoltam aranyban. Ha egészségesen kikerülök
a kóterből, vissza persze a dupláját fizetem.
És addig vedd, ha félsz, hogy kitolok veled,
zálogul az akasztófakötelet.

POST SCRIPTUM:

Mint nem tesz egy ily szegény proletár,
ha a prófunttól segge szüretre jár?
Ilyenkor már bagó sem kell neki.
De most, mikor kalapját leveszi,
s a rohadt pénzért térdre állva
úgy mászik eléd, mint a majom:
hát azt hiszed, hogy nem sül ki a pofája,
te barom?

Köszönöm neked Gyuribácsi :)

morrisal 2006.11.09. 19:55:19

Jaj, ne játsszuk már ezt! Durcás a halál! Egyszerűen csak tisztelem a tényeket és szerettem volna,ha mások is ezt teszik. Mindenkinek az a véleménye, ami, ez természetes. Én csak azt szerettem volna elmondani, mennyire rossz hatással..ÁÁÁ! MIndegy. Okos enged...:)

Viszont fura,hogy az orvosira ilyen helyesírással felvesznek embereket, elvégre, aki magyarul nem tud, hogy tanulja,hogy participium, ablatívusz, imperfectum, genitivus, stb? (Ti.latin...)Na, mindegy, hál'Istennek ,ez nem az én problémám...

cozumel 2006.11.09. 19:59:29

Sot, diploma nelkul hozzaszolni sem lehet:-)

Akasha
a kovetkezo kort en fizetem;-)

maybach 2006.11.09. 20:03:29

Villon és Faludy. Már megen és még mindig.
De lányok több empátiát.
Mondják abból Nektek több van.
Kardozni ott vannak a macsók.

morrisal 2006.11.09. 20:04:58

Hihihihihi!

Cozumel, neked most mi is a bajod? Vitatkoztunk volna az utóbbi pár órában valamin? Nem emlékszem. Egy szóval se mondtam,hogy diploma-buzi vagyok. Sőt! A legtöbbször a kikent-kifent ostoba diplomásoktól kiráz a hideg. A boltos nénivel könnyebben elbeszélgetek. Ennyit erről, de úgy tűnik, azért jártok ide,hogy baszogassatok. Legyen meg az örömötök. Maybach, arra sem emlékszem, hogy téged bármivel is megtaláltalak volna, de rendben. Ha otthon nincs tekintély, itt legalább legyen... :):D
És nekem van a legjobb kedvem, csak hogy csatlakozzam az ovihoz...

Akasha 2006.11.09. 20:11:04

cozumel!
akkor fizesd, mert az én köröm kevésnek tünt :))
Dupla is lehet? ;)

morrisal 2006.11.09. 20:13:02

doktorasszony nem vesz észre? Brühühühühüá! De jó volt eddig a comment!

Akasha 2006.11.09. 20:13:57

namostaztánmegvanmondvamindenkinek :)))

maybach 2006.11.09. 20:15:10

morrisal 2006.11.09. 20:04:58 !

Akkor félreértettem a mindenki okosabb, diploma vissza..részt.
Egyébként mivel bántottalak meg?

molaris 2006.11.09. 20:29:40

Szóval itt zajlik az élet.Mi mindenből kimaradtam.A "molaris" kérdéshez-nem mindegy mi van a lábam között?A fejem szokott vitatkozni.A zsenik nem a nyárspolgárságukról voltak híresek.Valami máshogy van beakasztva náluk.A véletlenek csak a szabályt erősítő kivételek.Keveset tudnék hirtelen felsorolni.

cozumel 2006.11.09. 20:36:19

Morrisal
Most azert en elgondolkodnek azon, hogy nem csak az egy Cozumelnek szurt szemet a diplomas kijelentesem, hanem meg ket masik embernel is pillanatnyi uzemzavart okozott.

Nem hiszem, hogy diplomara felvago mupicsa lennel, mar amennyire a postok alapjan velemenyt lehet alkotni valakirol.

Amugy szerinted mindenki baszogatni akar, aki nem ert Veled egyet?
Sot, sztem itt mi mind nagyjabol egyetertunk, hogy a szar az szar es karos es jellemrombolo. Mindossze annyival egeszitenenk ki a temat, hogy asse' epuletes, ha a gyereket csak a doboz neveli, meg ha a Duna tv es a Spektrum csatornait preferalja, akkor sem.

borovi 2006.11.10. 10:25:33

Uhhh, de fölzaklatott itten mindenkit a jó Gyuri bácsi!

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2006.11.14. 11:41:54

Aki olvasta verseit, az tudta rég, ami ma hír.

Akasha 2006.11.15. 20:35:42

Szuper volt a tegnapi riport. Hatalmas inteligenciáról árulkodott, bár ezt mindig is tudtam. Idétlen riporter hülye , provokatív kérdéseit akkora öszinteséggel válaszolta meg, hogy földbegyalázta :) Mindíg nagy volt a szememben, de most még nagyobbra nőtt.

RAMBO!
Igazad van. Már régen lehetett tudni, de hát nem mindenki ismerte sajnos..

maybach 2006.11.15. 20:52:33

Nagyon kevesen ismerik. Sajnos.
süti beállítások módosítása