A Tv2 Rém rendes remake-je a második adás után orbitális buktának tűnik. Persze nincs még vége, akár még rá is szokhatunk Bándi Sanyi Amerikából importál tahóságaira, de a tegnapi nézettségi adatokat azért biztos remegve vitte be a titkárnő a vezetőségi meetingre. Nem én tehetek róla, főnök.
Az még hagyján, hogy a Rém rendes család Budapesten kikapott háromszázezer nézővel a Vészhelyzettel szemben, de az már egyenesen tragikus, hogy még ennél is nagyobb a különbség a két műsor nézettsége közt a 18 és 49 év közötti korcsoportban. Merthogy a hirdetőket csak ez a korcsoport érdekli, a hirdetési elszámolásban is csak ezeket a számokat veszik figyelembe.
Miközben a Tv2 remake-je bukik a városiak, a magas iskolai végzettségűek, és persze a keresőkorúak körében, (a falusi nyugdíjasok meg mikor érdekelnek egy budapesti marketingigazgatót?) az RTL Klub még egy nagyot bele is rúg a Tv2-be. Amióta elindult a magyar sorozat, egyre gyakrabban vetítik ugyanis a Rém rendes család eredeti epizódjait. Minden hétköznap éjjel és hétvégenként délután is leadnak egy-egy részt az RTL-en, a csatornaközeli Cool pedig esténként három részt is lenyom, ráadásul többször meg is ismétli az aznapi adagot. Al Bundy-túladagolás, Peggy a pofánkba, amíg ki nem alakul a feltételes reflex: ha vörös hajzuhatag, tahó pasi és konzervnevetés, akkor el innen, akárhova, akár ATV-re is.
Az utolsó 100 komment: