Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Csintalan belegabalyodik

Október 23.

2006. október 23. 18:25 szabóZ 345 komment

Csintalan szerint leégett volna a HírTv nélkül a Szabadság téri székház szeptemberben. Majd mellékesen megjegyzi, hogy azért küldik el a rendőrök most a tévéseket a tömegoszlatás helyszínéről, mert olyan dolgot művelnének, amit nem akarnak megmutatni a világnak. Mindezt egyetlen mondatba sűrítve. Akárhogy erőlködöm, akkor is csak ugyanazt jelenti a gondolatmenet: a rendőrök gyújtották volna szeptember 19-én fel az MTV-székházat. Vagy esetleg, netalántán Csintalan egy hülye.

Címkék: tv hírtv zavargás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

crey 2006.10.24. 00:06:58

Oktogon,astoria,blaha,ferenciek tere,corvin köz,kossuth tér,nyugati.Minden szétverve.Köszönet érte mindenkinek, balnak-jobbnak egyaránt :(((((. Leszarom az országos kibaszott politikát, a szeretett városomat szeretném újra egyben látni. Kibaszottul nemérdekel a fecóka hazugsága, vagy a viktorka néphergelése. Viszont ezeket a parasztokat, akik most is a ferenciek terét verik rommá, legkevesebb főbelövetném. Budapesten születtem, ott élek, itt is akarok megdögleni. . . Vannak akik nem élni, hanem szétbaszni akarják. Köszönöm nekik, remélem elviszi őket a hererák, vagy agyvérzésben ott fordulnak fel ahol vannak. KÖSZÖNÖM HOGY SZÉTBASSZÁTOK A VÁROSOM,SZÉTBASSZÁK A VÁROSUNK!!!!! Idióta parasztok. Aki egy kicsit is szimpatizál ezekkel az emberekkel, az meg szégyellje a pofáját. Nem az aki ellenzéki, és békésen tüntet hanem az aki helyesnek tartja ezt a rongálást, és "megérti a kitörő érzelmeket!". Hogy el ne csöppenjek. Mint valami szappanopera. Felállva tapsoljunk nekik. .

Constant Malachi 2006.10.24. 00:15:40

Morbid, de most örülök, hogy drága nagyapám ezt nem érte meg. ('56 után, egy besúgónak hála, börtönbe került...)

Palee 2006.10.24. 00:21:53

Legalább négy ember életveszélyes állapotban van erősítette meg a Független Hírügynökség értesülését Győrfy Pál, az Országos Mentőszolgálat szóvivője. A hírügynökség úgy tudja, a súlyos sérülteketet a Honvéd Kórházban ápolják. Egyikük szemét lőtték meg gumilövedékkel: a lövedék behatolt a szemüregébe, és gyakorlatilag megvakította a férfit. Egy másik tüntető mellkasába fúródott egy gumilövedék.


Ez szerintetek normális? Ez diktatúra már csak nem is kirakatdemokrácia...

Palee 2006.10.24. 00:24:45

"Az Árpádhír internetes televízió riporterének közlése szerint a szemük láttára gyilkoltak meg a rendőrök egy embert."

Az egyik felvételen láttam amíg a rendőrök addig rugdostak valakit amíg mozgott majd otthagyták. Nem tudom ez az volt-e...

elég! 2006.10.24. 00:28:42

Dzsefi:meredek vagy nem,ő hívta mára is az embereket a Blahára,ahelyett,hogy arra kérte volna őket,hogy méltóságteljesen ünnepeljenek,majd menjenek haza.Ne legyünk naívak;mindenki hallgatott volna rá.Ő uszítja-lázítja hol burkoltan,hol nyíltan az egész országot,már a bukása óta folyamatosan.

Palee 2006.10.24. 00:33:25

Georg Spöttle biztonságpolitikai szakértő a hírTV-nek elmondta: nagyon meglepte a magyar rendőrség mai fellépése, ugyanis Berlinben ennél sokkal komolyabb demonstrációkon sem vetnek be ehhez hasonló eszközöket.


A szakértőt megdöbbentette, hogy gumilövedéket vetettek be a rendőrök és ráadásul - ami elmondása szerint szigorúan tilos - fejmagasságban, és hogy könnygázgránátokat is fejmagasságban vagy nagy ívben lőtték a tömegbe. A negyedkilós gránát ugyanis akár halálos sérülést is okozhat. Hozzátette: az is megdöbbentette hogy rendőrök a már földön fekvő megbilincselt személybe többször brutálisan belerúgtak. Ez a szakértő szerint egy demoktratikus ország demokratikus rendőrségénél megengedhetetlen.

elég! 2006.10.24. 00:35:56

Engem meg az döbbent meg,hogy a tv székház esete óta valaki ezen megdöbben...

Palee 2006.10.24. 00:40:23

Kedves elég!

Elmondom neked nagyjából mi történik itt, csak hogy kicsit tisztában legyél a dolgokkal. Magyarországon alkotmányos joga mindenkinek megemlékezni úgy, ahogyan akar. Ezt tette a fidesz és az MTI szerint 100000 ember. Ezekbe az emberekbe a rendőrök szándékosan beleszorítottak egy bizonytalan eredetű, párezres tömeget, kb. akkor mikor vége lett a tüntetésnek, majd amikor az emberek hazaindultak volna egy lovasrohamot vezettek ellenük, és elkezdték gumilövedékkel és könnygázgránáttal lövöldözni a megemlékezőket. Utána a dolgok elfajultak, lehet meg is gyilkoltak a rendőrök néhány embert, nem tudni, 4-en biztosan életveszélyes sérüléssel feküdnek a kórházakban. Nyugaton többszázezres, nem ritkán tomboló és pusztító tömegtüntetések esetén sem sérül meg életveszélyesen senki, maximum rendőrök!!!! Ez a különbség a nagyjából működő demokráciák és az itt tapasztalható féldiktatúra között, amit sikeresen bevezetnek Gyurcsányék, miközben egyesek Orbánt szidják azért, mert nincsen rajta sapka...

Palee 2006.10.24. 00:41:07

elég! 2006.10.24. 00:35:56

Mármint azon, hogy brutálisak a rendőrök?

Palee 2006.10.24. 00:43:05

"Az Árpádhír internetes televízió riporterének közlése szerint a szemük láttára gyilkoltak meg a rendőrök egy embert."

Ezt azóta eltávolították onnan, ahonnan bemásoltam, valszeg kacsa volt, vagy nem halt meg az ember akit agyonrugdostak a rendőrök. Szerintem az olaszliszkai önbíráskodókat kellene beöltöztetni rendőröknek, ilyen kiváló munkát azok is végeznének... (Akkor mellesleg hol voltak a rendőrök?)

elég! 2006.10.24. 00:46:35

Kedves Pali!
Csakhogy tisztában legyél egy két dologgal te is:ha a Vezéred(vagy királyod vagy ki) élt volna az alkotmányos jogával,és a parlamentben próbálta volna lemondatni a jobbos köztársasági elnökkel a hazugláda komcsi Gyurcsányt,akkor ma nem tartanánk itt!

elég! 2006.10.24. 00:48:19

Ja,és ne a Hír vagy az Árpád híreire hallgass,probáld meg függetlenül,egyszerüen MAGYAR szemmel nézni a dolgokat!

froccsos 2006.10.24. 00:50:35

Viktor szereti a nyílt tereket és nem bírja elviselni a bezártságot.

elég! 2006.10.24. 00:52:04

Így van xover!!!!!!!!!!!!

elég! 2006.10.24. 00:58:49

Ja,Pali:a tv székháznál is az volt ugye,amit Szijjártó mondott:a Fidelitas egyik vezetője pánikban volt a rendőrök brutalitása miatt,és a keze ügyébe került üres dörösdobozt dobott a rendőrök közé...Aztán pont a Hír tv felvétele buktatta le az ipsét,kezében egy macskakővel.Hát ennyit arról,ki hogy él alkotmányos jogával,és hogy ki hazudik.

Palee 2006.10.24. 01:12:03

elég! 2006.10.24. 00:46:35

Kedves elég!

Először is nem a vezérem, nem kedvelem különösebben Orbánt, nem tetszik a stílusa, beleszürkült ebbe a mocsárba ami itt van, gyakran hülyeségeket csinál stb. Kérlek ne provokálj a hülyeségeiddel.

Másodszor: Igyekszem több forrásból tájékozódni, nem csak egyből. "Szélsőjobb", "jobbközép", "liberális", "balos", "szélsőbal". Ebből próbálom kiszűrni mi is történik. Magyar szemmel.

Az alkotmányos jogok közé az is beletartozik, hogy okt. 23.-án mindenki ott emlékezik meg ahol akar, pláne ha bejelentette. Ez is alkotmányos jog amit az államnak kötelező biztosítani. (Mellesleg volt már rá precedens, hogy ezt nem tudta, vagy nem akarta biztosítani a hatalom.) A demokráciába az is beletartozik, hogy van ellenzék, aki azt beszél amit akar, mind a parlamenten belül és kívül,persze ez sok embernek nem tetszik, ezért le kell őket lövöldözni, szétveretni, közéjük fizetett provokátorokat elhelyezni, majd mindenkit jól megrugdosni aki ott volt, mégha csak egy kóláért is ment le a közértbe (volt rá precedens, lásd index videók).

Ami pedig itt van az nem demokrácia, ugyanis a demokrácia egyik alapvető feltétele az, hogy minden információval rendelkezhessenek az emberek a döntésük meghozatalához. Ezt pedig nem tartotta be a hatalom, többek között akkor sem, amikor nem tette közzé a törvényben előírtaknak megfelelően az államháztartási hiány mértékét 2006 április 5.-én, bevallottan azzal az indokkal, mert az befolyásolhatta volna a választások eredményét. És ez csak a legkirívóbb eset, a kismillió hatalommanipulációs mechanizmus közül, amellyel oda juttattak embereket, hogy senki és semmi más nem érdekli őket, csak hogy Orbán Viktor dögöljön meg, és ezért bárkit le lehet lőni és agyon lehet verni, ha éppen rosszkor volt rossz helyen. Az állam feladata lenne az egyén megvédése, nem megrugdosása és mesterségesen félelemben tartása. Ez nem demokrácia.

Ui.: Most olvasgattam Plutarkoszt és a Gracchusokat (kr. e. 130 körül az ókori rómában, akik földreformot akartak végrehajtani a szegények javára, a gazdagok kárára) azzal vádolták a szenátus nagytőkés tagjai, hogy a köztársaság megdöntésére törekszenek és királyok akarnak lenni. Nem ismerős valahonnan ez a szöveg, és akik ma mondják nem az ország leggazdagabb emberei? Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy az Orbán egy Gracchus kaliberű ember, de nincsen új a nap alatt. A történelem ismétli önmagát, elmegy felettetek, ti egy szót sem értetek meg az egészből, hogy mi folyik itt, csak annyit bírtok fröcsögni, hogy dögöljön meg az Orbán. Jó lenne, ha látnátok is végre kicsit, nem csak néznétek...

Palee 2006.10.24. 01:17:11

elég! 2006.10.24. 00:58:49

Azért mert egy fidelitászos dobálózik a tv-székháznál, még az mszp-szdsz kormányzat nem demokratikusan viselkedik. Továbba azért mert egy fidelitászos dobálózik, attól még az egész fidesz nem lesz csőcselék. Ez a gondolkodásmód náci gyökerekre vezethető vissza: Egy zsidó lop, sőt, sok zsidó lop (nyilván ezért gazdag) ergo, a zsidókat deportálni kell és elvenni a vagyonukat. Egy az egyben ezt a gondolkodásmódot képviselitek. És képviseli jelenleg leginkább az szdsz is. Ti, minden bizonnyal a harmincas évek Németországában a legnagyobb nácik lennétek ugyanis mindent kritikátlanul vfogadtok egy bizonyos oldalról míg a másik oldalról minden rosszat elmondatok és annak likvidálása érdekében bármire képesek lennétek diktátoraitokkal együtt. Kicsit néha nem ártana magadba nézni...

elég! 2006.10.24. 01:21:30

Hát persze.Téged megtévesztett Gyurcsány,ezért rá szavaztál!Vagy nem?Akkor meg mi jogon állítod,hogy akárkit is befolyásolt a választások idején?Honnan tudod,ki miért szavazott rá?!Sokan azért,mert Orbán 3800 milliárdos ígéretkampányából nem kértek!(Egyébként is;miből valósította volna meg,ha üres volt a kassza?Ő mondta:-1800 milliárd.Vagy csak HAZUDOTT Viki?Mikor?)

elég! 2006.10.24. 01:27:18

Nem 1 fidelitaszos dobálózott,hanem egy bukott le.Nem ugyanaz!!!Ja,és ha az mszp-szdsz kormány nem viselkedik demokratikusan,az nem azt jelenti,hogy a fidesz-kdnp demokratikusan viselkedik....
És ne érts félre:sem az mszp sem asz szdsz,sem (főképp) a fidesz nem szimpatikus számomra.Csürhe,tolvaj,rabló,hazug banda!!Csak Orbáncék úgy tesznek,mintha ők,csak ők lennének demokraták,ők a nép.sőt,csak ők magyarok!Na ez a nácizmus,nem?

budai 2006.10.24. 01:34:21

nem tudo, hogy nácizmus-e, mert a szó remélem mást jelent, de, hogy valami nagyon rémisztő, ha egy demokratikus demonstrációról hazatartva belém lőnek és "megkönnyeztetik" velem az okozott élményt... és ezt nem "Orbáncnak", hanem fecónak köszönhetem

budai 2006.10.24. 01:37:28

látom elég! Te se TV-nek ülsz fel, hanem remek közgazdászt vagy! Üljél le egy számológéppel matekold össze a 3800 milliárdot ígéretekből, kösz!!!!

elég! 2006.10.24. 01:38:02

Ezért kell mennie feconak,de vele együtt orbáncnak,és az összes hiteltvesztett politikusnak.íkülönben itt nem lesz demokrácia,Budai...

elég! 2006.10.24. 01:39:15

Egyébként faterom tényleg közgazdász :-)

elég! 2006.10.24. 01:42:55

budai!Kimatekoltam:
Fidesz - Összesen 3797-3868 milliárd forint


Ígéret: Költség: Hány embert érinthet?:
TB-járulék csökkentése 29-ről 19 százalékra 671 milliárd forint 3,9 millió
14. havi nyugdíj 166 milliárd forint 3,3 millió
Lakástámogatások visszaállítása 185 milliárd forint 2,3 millió
Autópályadíjak csökkentése 6 milliárd forint 7,2 millió
Támogatás a vidékről autóval munkába járáshoz 4,4 milliárd forint 440 ezer
Államháztartási hitelesség helyreállítása - 10 millió
Tőkejuttatás a kkv-knak 100-120 milliárd forint 500-600 ezer vállalkozás
Állami tulajdonban maradó MÁV, nemzeti vasútprogram 90-130 milliárd 4,7 millió
Egészségügyre a GDP 7 százaléka 521 milliárd forint 10 millió
Ingyen gyógyszer gyerekes családoknak és időseknek 8-9 milliárd forint 2,3 millió
4 nagy kórház 48 milliárd forint 3 millió
Szja-kulcsok csökkentése 213 milliárd forint 4,4 millió
Családi adókedvezmény visszaállítása 52 milliárd forint 2,9 millió
Családi adózás 13 milliárd forint 100-200 ezer
Alkotmányba venni, hogy az állam támogatja a gyereknevelést - 3,3 millió
Új Nemzedék Kártya 19 milliárd forint 3,8 millió
Áram árának tíz százalékos csökkentése 65 milliárd forint 10 millió
Távhő árának 8-12 százalékos csökkentése 10-14 milliárd forint 1,9 millió
Lakásépítés áfájának csökkentése 10-14 milliárd forint 3,3 millió
Új Széchenyi-terv 500 milliárd forint* 500-600 ezer vállalkozás
Új Budapest-terv 970 milliárd forint* 2,3 millió
Családi gépkocsiprogram** 44 milliárd forint 3 millió
Ingyentankönyv mindenkinek 7 milliárd forint 700 ezer
Kedvezőbb diákhitel-feltételek - 600 ezer
Diplomás fiatalok foglalkoztatása két évig tb-járulék fizetése nélkül 7 milliárd forint 60 ezer
"Agyvisszaszívó" ösztöndíj 9 milliárd forint 30 ezer
Akadálymentesítési támogatás önkormányzatoknak 4 milliárd forint n. a.
Lakások akadálymentesítési támogatásának növelése 2,7 milliárd forint 300 ezer
Mozgássérültek gépjárműbeszerzési támogatásának növelése 4,2 milliárd forint 30 ezer
Látássérült fiatalok támogatása 7 milliárd forint 40-50 ezer
Támogatás a fogyatékosok ápolóinak 10 milliárd forint 100 ezer
Diákhitel plusz - 240 ezer
Húszezer új óvodai férőhely 9,4 milliárd forint 20 ezer
Ingyenes első diákigazolvány n. a. 200 ezer
Ingyen internethasználat halláskárosultaknak 24 milliárd forint 800 ezer
Euró 2010-ben - 10 millió
Örökösödési illeték eltörlése 12 milliárd forint 10 millió
Új közbeszerzési törvény - 10 millió
Vállalkozók, vállalkozások adminisztrációs terheinek felére csökkentése - 800 ezer vállalkozás
Gazdahitelezési program bankhálózattal és hitel-átütemezéssel 18-20 milliárd forint 80-100 ezer gazdálkodó
Élelmiszer-biztonsági és Eredetvédelmi Hivatal létrehozása 0,4 milliárd forint 80-100 ezer gazdálkodó
Ötezer fős kongresszusi központ építése Budapesten 9 milliárd forint -
Falusi kisposták újranyitása 0,6 milliárd 625 település
A Büntető törvénykönyv szigorítása - 10 millió
A rendőrség eladósodásának csökkentése, létszámának növelése, vasúti rendőrség létrehozása 17 milliárd forint 10 millió
Nemzeti Családtámogatási Program megalkotása*** 14 milliárd forint 10 millió
Modern Magyar Művészeti Múzeum létrehozása n. a. 10 millió
Nemzeti Kulturális Örökségvédelmi Program megindítása n. a. 10 millió
Önálló építésügyi hatóság létrehozása n. a. 10 millió



* Az ígéret 1500 milliárd forintról szól, ám 1000 milliárdot az uniós támogatásokból fordítanának erre a célra. Ezt éppúgy nem vettük számításba, mint Gyurcsánynak az MSZP kongresszusán, szintén az unió számlájára tett 10 000 milliárd forintos vállalását.
** Orbán Viktor korábban már ígéretet tett az autópálya-díjak csökkentésére és az autóval munkába járás támogatására, a családi gépkocsiprogram részben lefedi azt, de az átfedés költségei nem számolhatók pontosan.
*** Részei a korábban vállalt családtámogatási és családi adókedvezménnyel kapcsolatos tervek, emellett beletartozik többek között az időseknek és nagycsaládosoknak szánt élelmiszerutalvány, a 3 évesnél fiatalabb gyerekkel utazáshoz valamelyik szülőnek járó ingyenes tömegközlekedés.

elég! 2006.10.24. 02:04:23

Na akkor én búcsúzom,jó éjt mindenkinek,nektek is Palee és Budai!Remélem,a helyzet hamarosan megoldódik.Ha kell,távozzon Gyurcsány.Ha kell,távozzon Orbán,vagy akár mindkettősőt az egész korrupt antidemokrata parlament.Csak oldódjon meg a helyzet.Legyen végre béke,nyugalom,demokrácia.És ne erőszakkal.Se ne rendőri se ne tüntetői erőszakkal.Egy nép vagyunk.Magyarok....Jó éjt!!!

Palee 2006.10.24. 02:13:46

elég! 2006.10.24. 01:21:30

Mivel az az október elsejei választásokat eléggé elvesztette az mszp, feltételezhető (de egyébként is tudom, mert nem egy ilyen emberrel beszéltem), hogy sok ember megette a pannon puma dumát). A kampányban meg mindenki ígérget, felesleges ezzel foglalkoni. Azt kell megnézni, ki mit csinált. 4 év Fidesz kormányzás után Megyó szerint minden olyan jó, hogy 50%-os béremelést lehet adni míg négy én maszop-szadesz után pénzügyi és lassan gazdasági válság, 10-20%-os reálbércsökkenéssel (előreláthatólag) (adóemelés plussz bérbefagyasztás és elbocsátások). Egyébként az Mszp szavazók túlnyomó többsége nem a maszopra szavazott hanem Orbán ellen, de hogy miért azt nem tudná megmondani, csak max maszopos szlogeneket tudna böfögni, hogy minidiktátor meg király akar lenni. Nem azért mert 3800 milliárdot igért. Hagyjál már a hülyeségeiddel! Te ezt komolyan gondolod? Egyébként a maszop pont ugyanannyit ígért mint a fidesz, mert nem akartak lemaradni az ígérgetésben. Mellesleg nem tudom ki tette tönkre az országot a felelőtlen igérgetéseinek a 2002-es betartásával majd utána 4 év nem kormányzással...

(Azt pedig még állítólag a(z) (régi)új kormány sem tudta, hogy ekkora szar van, ezért ígérgettek. Te nem érzed ezt nevetségesnek? Mellesleg az úniót is többször átverték, a fidesz nem tudhatott mindent, csak sejtette mi lehet. Ettől függetlenül persze az igérgetései hülyeségek voltak, de mivel 2002-ben így kaptak ki, gondolták most majd így nyernek. Ezt felfújni ostobaság.)

elég! 2006.10.24. 01:27:18

Képzeld, nem 2 szdsz-es pedofil (tény), hanem csak kettő bukott le! Ergo-egész szdsz pedofil! Érted már a gondolatmeneted beteges mivoltát? Mellesleg nem mondom, hogy egy egy tag nem jellemző a pártra (fideszesek dobálóznak, szadeszosok pedofilok, maszoposok számlagyáraznak meg kenőpénzt fogadnak el a szadesszal karöltve, 10-szeres tételben, mint a fidesz), de ebből kizárólagos következtetéseket levonni kissé elhamarkodott. (Bár ha belegondolok, hogy kétszer annyiért épültek az autópályák a maszop alatt mint a fidesz alatt és ezért kaptak is pénzt és le is buktak, akkor lehet van benne valami.) Továbbá a fidesz és a maszop demokratikussága között fényévek a különbségek, amik megtörténhettek magyarországon az elmúlt öt évben az egy banánköztársaságnak is becsületére válna, és ez esetben a fidesz hibáíra mutogatni ostobaság. Sajnos, a fidesz az alternatíva, elég baj ez nekünk, de hát a maszop-szadesz duó szépen bevezette a diktatúrát az Eu birodalom egyik peremterületén, demokratikus köntösbe bújtatva. Népi demokrácia. ;) Te meg erre szavazol. Gratulálunk! Jó érzés ha hülyének néznek és te még ehhez tapsolsz is és fröcsögsz az Orbánra?

Bocsánat ha kicsit szétfolynak a gondolataim és a mondataim, fáradok, fekszek le, tüntetőket is szétverték, jó éjszakát és szép rémálmokat a diktatúrát bevezető Orbánnal! ADE!

Palee 2006.10.24. 02:18:07

Jó éjt neked is, bocsánat az utolsóelőtti bekezdés utolsó mondatáért! Ha megsértettelek vele. Ha nem akkor is. Csak unom már ezt hallgatni, mindig ugyanazt, mindig mástól... :( Jóccaka!

adlerXP 2006.10.24. 02:32:14

a sok kurva okos közgazdásznak meg makro elemzőnek: mszpszdsz.uw.hu/

molaris 2006.10.24. 06:06:14

Azért látszik,hogy itt nem politikusok vitat-
koznak.Mindenki a saját véleményét mondja vé-
di.Egy két kiszólástól eltekintve kis túlzás-
sal akár akadémiai is lehetne a vita.Politikusból ezt ki nem húzná senki,mert
ott már dolgozik a"központ".Mind a két olda-
lon.Nagy a különbség a között mi jó a pártok-
nak és mi a plebs-nek.
"adlerXP"- köszi a címet,elgondolkodtató,mint
az is ezt miért nem publikálják szélesebb,ne-
tán köztévés körben.

szikra 2006.10.24. 07:58:45

Liberális: teljesen igazad van. Csk az a gond, hogy vannak olyanok, mint én, akik már nem tudnak hová menni, mert 56-ban egyetemistakéntvonultunk fel. 68 évesen hol kezdjünk másik életet? Itt maradtunk, mert hazafiak vagyunk (voltunk?) és most, a rendszerváltás 17-ik évében sírva , otthonunkba bezárkózva kell megemlékeznünk 56-ról. Miért? Mert az elvesztett választás miatt a jobboldal távolabb került a remélt pénforrásoktól és veszélyben látja a 2010 -es választást is. Gondolkozzatok. Mondja nektek olyan, aki még Kisz tag sem volt, Mszmp-s pláne nem. De a Fidesz soraiban látok rengeteg megtértet, nemcsak csintalant. Nem folytatom, megyek, beveszem a vérnyomás csökkentőmet.

molaris 2006.10.24. 08:13:34

Kedves "szikra"!

Én 50 vagyok,eddig kalandvágyból itthon ma-
radtam,de most a gyerekeim jövője miatt el-
megyek.Félek itthon nékem is tensio problé-
máim lennének
Üdv:mollaris

Kangörény 2006.10.24. 08:48:18

Nálam minden kormányzati ciklus alat előfordult, hogy egy-egy intézkedés kicsapta a biztosítékot. Mégsem baszkodtam féltéglákat a kirakatokba. De ha ezt meg lehet csinálni, akkor ezentúl ezt fogom tenni.

maybach 2006.10.24. 09:12:40

Elolvastam a hozzászólásokat.
Nem kis feladat volt.
Nos ünnepelni azt tudunk, ez már okt. 6-án is kiderült.
Az, hogy békés tüntetőket bántalmaznak tűrhetetlen. Ebben az esetben viszont inkább csak sajnálatos. Ugyanis a békés tüntetők mögé bújva jelent meg újra a "forradalmi" csapat.
De nyilván nem volt ez veszélyes, csak éppen nagy demokratánk Sólyom elnök úr ( lásd titkos szavazás megcsúfolása )azért nem jelent meg itt-ott, mert mégsem volt biztonságas. Kicsit muris.
Az, hogy a politikusokat, köztük külföldieket védeni kell, sajnos nem új és nem csak magyar gond.
De olvasva egy-két itteni hozzászólást sajnos jogos.
Ferink az én érdekemben hazudott és most a zsebembe nyúlkál. Viktor az én érdekemben kacsingat nagyon szélre és csinál két ünnepséget. A " forradalmárok" az én érdekemben csinálnak kb.200 misis kárt.
Egyik jobb, mint a másik. De azért én maradok.
Hogy mennyire vagyok magyar azt én döntöm el. Meg azt is, hogy mi tetszik és mi nem.

derelyegrádi szellem 2006.10.24. 09:19:58

Kedves Maybach csak és kizárólag a Te kedvedért ide is beteszem a véleményem:

A tegnapi napon a Magyar kÖztársaságban a meteriális jogállam megszűnt létezni. (remélem csak időlegesen, de iiinne nagyon nehéz lesz a visszaút)

A többeik kedvéért egy kis cinizmus a la Keller László:

A tegnap jórészt teljesen feleslegesen elövöldözött paprikagáz gránátok és gumilövedékek árából hány lélegeztetőgép telne ki?

maybach 2006.10.24. 09:37:52

derelyegrádi szellem!

Szerintem nem szünt meg. Nagyon gyerekcipőben jár és ingatag is.
Több irányból is feszegetik a demokrácia határait. Ez akár természetes is lehet, még ha nem is azonosulunk (;)) vele.
Az sem új, hogy a politika és a közélet tele van piti alakokkal. Sőt az sem, hogy a közelmúlt eseményeit ki-ki saját érdekei szerint értelmezi.
Szóba hoztak már ókori politikusokat ( Palee ), nekem , bár már ezt is írtam Alkibiades tetszik. Sok mostani reinkarnációját látom.
De mégis demokrácia volt az ókori Athenben is.

derelyegrádi szellem 2006.10.24. 10:06:58

Sajnos én már tudok ilyen elnéző lenni. Én nem igy képzeltem a rendet...de a rendőrséget sem.

Amig rendőrt nem ítél el a független magyar bíróság a tegnapi és korábbi eseményken tanúsított magatartásáért fenn kell tartsam a véleményemet.

Tegnap a Tv-ben láttam, ahogy már védekezésre képtelen állapotban leteperve fekvő emberbe (két rendőr bilincselte meg és tartotta fogva) az arra járó rendőrök belerúgdosnak (hetet számoltam meg), és gumibottal ráütnek, volt olyan is aki azért hogy belerúghasson visszajött(!), belerúgott és ment tovább. Ez sima köztörvényes bűncselekmény. A rendőrség szolgálati szabályzata (és az Rtv.) szerint a többi rendőrnek - természetesen - azonnal intézkednie kellett volna ezen "rendőrökkel " szemben. Nem tették meg, ez pedig - azon túl, hogy aljas dolog - bűnös kötelességszegés. Egészen eddig, mint a jogrendet tisztelő ember rendőrpárti voltam, és bíztam bennük, minden hiba ellenére. Ennek most sajnos vége! És ez óriási baj szeritem, mert ha az emberek nem hiszik, hogy az adójukból fenntartott rendőrség értük van, hogy szolgáljon és védjen, illetve bűntetlenül bűncselekményeket követhet el, akkor visszatértünk oda, ahova soha nem lett volna szabad. A csak formális jogállomhoz.

one nation under-dog 2006.10.24. 11:01:27

Palee 2006.10.24. 00:43:05

[IDÉZET]"Az Árpádhír internetes televízió riporterének közlése szerint a szemük láttára gyilkoltak meg a rendőrök egy embert."
Ezt azóta eltávolították onnan, ahonnan bemásoltam, valszeg kacsa volt, vagy nem halt meg az ember akit agyonrugdostak a rendőrök. [IDÉZET VÉGE]

VAZZE, NEM MONDOD?! A helyedben most szállnék le az igazmondó szittyamédia-vesszőparipámról. Persze tudom, te nem fogod, úgy nyomod, mint egy élő Energizer-nyúl. :((
"Árpádhír internetes televízió" OMG!

[IDÉZET]"Szerintem az olaszliszkai önbíráskodókat kellene beöltöztetni rendőröknek, ilyen kiváló munkát azok is végeznének... (Akkor mellesleg hol voltak a rendőrök?)"[IDÉZET VÉGE]

Ezt talán nem kellett volna. Elég aljas beszólás volt. :((

Palee 2006.10.24. 11:10:51

maybach 2006.10.24. 09:37:52

Szégyen szemre Utána kellett néznem ki az az Alkibiadész:

www.mult-kor.hu/rubicon/cikk.php?id=636&page=2&ev=1996&szam=

"A peloponnészoszi háború pusztításainak szünetében, Kr. e. 417-ben két athéni politikus küzdött egymással a hatalomért, vagyis a népgyűlés fölötti befolyásért. A Spártával Kr. e. 421-ben békét kötő és azt fenntartani szándékozó Nikiasz, valamint a háborút már egy évvel korábban újra kirobbantó Alkibiadész, aki formálisan is föl akarta rúgni a jogilag még fönnálló békét. Nikiasz támogatói főleg a nyugalomra vágyó idősebb nemzedék tagjai és a mezőgazdaságból élő rétegek voltak, akik dologidőben szívesebben művelték volna saját földjeiket, mint hogy idegenben pusztítsák mások vetését. Alkibiadész inkább a háborús sikerekre és hadizsákmányra vágyó ifjúság, valamint a hadihajókon kapható evezős napidíjra számító városi szegények támogatására számíthatott. A politikai vita lezárásának legcélszerűbb eszközéül az osztrakiszmosz, a cserépszavazás kínálkozott.


Az erőviszonyok olyannyira kiegyenlítettek voltak, hogy mindketten megrettentek attól a lehetőségtől, hogy nem ellenfelüknek, hanem esetleg saját maguknak k0 ell tíz évre száműzetésbe vonulniuk, ezért a szavazás előtt kiegyeztek. Ennek eredményeképpen egy Hüperbolosz nevű gyűlölt demagóg esett a cserépszavazás áldozatául. Az athéniakat meglepte a nem várt eredmény, és annyira megrendült a bizalmuk az osztrakiszmosz intézményében, hogy soha többé nem éltek vele. Sajnos arról nem ír legfőbb forrásunk, Plutarkhosz, hogy Nikiasz és Alkibiadész az utolsó pillanatban milyen eszközzel érte el ezt a meglepő eredményt.

Fölvetődik a kérdés, hogy a küzdelem három résztvevője közül csupán Hüperbolosz volt a demagóg, vagy a két, gyanús eszközöket használó, előkelő politikus is? A cserépszavazás során ugyanis legalább hatezer szavazatnak kellett összegyűlnie, s az volt a vesztes, akire a legtöbb szavazat esett. Minél kisebb volt a nevek szóródása, annál több szavazat kellett az elűzetéshez. Alkibiadész és Nikiasz tehát informális eszközökkel polgárok százait tudta befolyásolni, s így előre meghatározhatta, hogy a titkos szavazásnak mi legyen a végeredménye. Ebben tulajdonképpen semmi meglepő sincs, amióta egy athéni kút mélyéről előkerült mintegy kétszáz darab, Themisztoklész nevével ellátott, előregyártott cserép, amelyet a politikus ellenfelei készítettek. Ez is bizonyítja, hogy többféle módszer létezett a szavazás befolyásolására. Ma már nem tudjuk pontosan, csak sejtjük, mi volt Alkibiadész és Nikiasz módszere: politikai baráti körük (görög szóval hetaireiájuk vagy sztasziszuk) aktivizálása."



maybach 2006.10.24. 09:37:52

"De mégis demokrácia volt az ókori Athenben is."

Na hát ha ez a demokrácia (márpedig ez)(mellesleg Athénban csak a lakosok 10%-a szavazhatott, szóval Athénnal példálózni nem szerencsés), akkor inkább nem kérek belőle. Mellesleg meg is lehet nézni hova fajult és mi lett belőle. Kb ugyanaz mint a nagy Francia Forradalomból. Anarchia, káosz majd jön egy eléggé erőszakos, gátlástalan és tehetséges valaki, aki megszerzi a hatalmat (Nagy Sándor vagy Napoleon). Ki ki vérmérséklete szerint gondolhat Gyurcsányra vagy Orbánra, bár a tegnapi nap kezelése a hatalom részéről minden volt, csak nem demokrtatikus... Tipikus provokáció, hogy ezután korlátozni lehessen majd ("demokratikus") alapjogokat, ahogy ezt tegnap este Mécs már feszegette az Atv-n. Szép új világ... :(

derelyegrádi szellem 2006.10.24. 11:25:00

"olaszliszkai önbíráskodókat"

Az olaszliszkai lincselők nem "öníbíráskodók", hanem közönséges GYILKOSOK!

Kéretik nem összekeverni!

Info:

Az önbíráskodó az, aki jogos vagy annak vélt igényének nem törvényes úton szerez érvényt. (pl. tartozol nekem, de nem a bírósági utat veszem igénybe, hanem erőszakkal visszaveszem azt ami az ENYÉM.)

Ez egyetlen ízében sem illik a lincselőkre. Sokkal inkább az aljas indokból (a bosszú általában az), különös kegyetlenséggel (az öléssel szükségszerűen együttjáró szenvedéseket meghaladó kínok okozása)elkövetett emberölés bűntette sejlik fel.

Remélem világos a különbség.

Palee 2006.10.24. 11:29:56

Me, Myself and I 2006.10.24. 11:01:27

Láttam egy felvételt amin a rendőrök addig rugdostak egy embert amíg mozgott, iletve még utána is, majd otthagyták és a tüntetők odamentek hozzá, semmire nem reagált, nem tudom mi lett vele utána, de ilyenek után könnyen elhisz az ember ezt azt. Nem a legsűrűbben bejátszott jelenetre gondolok, amikor eltakarja a rendőrök egy része amint rugdosnak valakit, hanem egy másikra, teljesen totálba agyon rugdosták, talán más is látta. Kérem erősítsen meg.

Ezekután Olaszliszkár asszociálni a legkevesebb...

Mellesleg az, hogy szemenlőttek valakit úgy hogy valszeg megvakul mert a szemüregébe hatolt a lövedék, az teljesen korrekt, ugye? Fejmagasságban lövöldözni akár gumilövedékkel is életveszélyes, csoda, hogy nem halt meg senki. De te fő liberális szidjad csak az uszító Orbánt! A hatalom célja minden eszközzel az erőszak kiprovokálása, figyelemelterelés és önmegerősítés okából kifolyólag, egy az egyben kivehetők a folyamat részei, az olaszliszkai beszéd előttől is, az volt a csúcs, majd a tv-székház szétverésének engedése (400 jól felszerelt, a közelben lévő rendőr nem bevetése és a vidéki felszereltlen, tapasztalatlan, kiképzetlen rendőrök tűzvonalba helyezése majd magára hagyása) és ehhez elég 10-20 provokátor, aki hecceli az amúgy is ingerlékeny tömeget. Ebben az esetben minden eszközzel a béke és nyugalom megőrzése lenne a cél, nem a provokálás. Mellesleg az olasz küldött véleménye tetszett a legjobban, mely szerint a népfelkelés megünneplése a nép nélkül elég érdekes megoldás... (nem kell megmagyarázni miért így csinálták, én is tudom miért, de ez a dísznyálazás nép nélkül engem a cári Patyomkinfalvakra emlékeztetnek, vagy a kommunista dísz tszmutogatásokra miközben alul meg nyomorog a nép, vagy elégedetlen)

Ui.: Mellesleg gondolom alig vártad, hogy belémköthess, nem? Egyszer már kiosztottál mert itt tudálékoskodom, szívesen megveretnél a rendőrökkel, nem? Itt akadékoskodom és az Orbánra szavazom, mikor mindenki látja, hogy király akar lenni és a köztársaság megdöntése a célja. Még szerencse, hogy kormányunk és pártunk a helyén van, nem enged a reakciós elemeknek, a kormányzás nehéz terhét kényszerből vállaikra vette, hogy rajtunk segítsenek, de hogy eljöjjön a szép új szocializmus, akarom mondani kapitalizmus, ahhoz most még egy kis megszorításra és kitartásra van szükség, de ha a legújabb ötéves, akarom mondani nemzeti fejlesztés terv és az szovjetúniótól, khm bocsánat, az európai úniótól beérkezett támogatásokból megvalósulnak a fejlesztések akkor eljön a kánaán. Csak még egy kis kitartás elvtársak, és sikerülni fog, higgyetek nekem, hisz már nem hazudok a ti érdeketekben, csak ha muszáj, nehogy a klerikális Orbán visszatérjen...

Palee 2006.10.24. 11:30:47

derelyegrádi szellem 2006.10.24. 11:25:00

igazad van

maybach 2006.10.24. 12:00:05

Palee!

Olvass tovább. Alkibiades később megjelent a spártaiak oldalán, majd még később a perzsák oldalán s végül újra Athenban.
Nem akármilyen pragmatizmus. Athen persze valóban nem volt demokrácia a mai értelemben. Ebből kár messzemenő következtetéseket levonnod.
Csak arra utaltam, hogy bizony a demokrácia keretei elég tágasak.
Ebbe persze nem fér bele a rendőri brutalitás, de az se nagyon, hogy szétverjük a fél várost.
Illetve sajnos belefér, de tenni kell ellene.
Tudod tisztelem, ha valaki kiáll az igazáért, még ha esetleg nem is értek vele egyet.
De az érdekes mi minden keveredik itt össze.
A tüntetők nyilván nem csőcselék. Csak egy része. A rendőrök viszont nyilván nem provokátorok és nem is terroristák. Egy részük nyilvánvalóan nem oda való. Reméljük meg fogják őket büntetni. Addig is törjünk még össze valamit?

one nation under-dog 2006.10.24. 12:05:13

Palee 2006.10.24. 11:29:56

"Egyszer már kiosztottál mert itt tudálékoskodom, szívesen megveretnél a rendőrökkel, nem?"

1. Nem, Palee, nem veretnélek meg szívesen a rendőrökkel. Írod a véleményedet, ami bár számomra egyáltalán nem szimpatikus (ezt a stílusodra értem), és egyáltalán nem meggyőző (ezt azokra a dolgokra értem amiket érveknek szeretsz hívni), viszont jogod van hozzá. Ez, ellentétben azzal amit tegnap éjjel párezer elvakult ember csinált, NEM bűncselekmény.

2. "De te fő liberális szidjad csak az uszító Orbánt!"

Honnan veszed, hogy én "fő liberális" vagyok. Nem vagyok túlságosan liberális. Szeretnék az lenni, de egyre nehezebben megy, hogy toleráljak bizonyos embereket (pedig próbálom, de tényleg). A tolerancia pedig a liberalizmus egyik alapja.
Orbánról pedig szó sem volt.

3. "az olaszliszkai beszéd előttől is"
Milyen beszéd volt Olaszliszkán?

4. "nehogy a klerikális Orbán visszatérjen..."
Ugyan már. Orbán nem is klerikális. Emlékszel még mit mondott a parlamentben? Tudod: "Csuhások! Imára!"
Those were the good old days! ;)

derelyegrádi szellem 2006.10.24. 12:08:15

Maybach.

"Athen persze valóban nem volt demokrácia a mai értelemben. Ebből kár messzemenő következtetéseket levonnod."

Ez pontosan így van. Minden történelmi eseményt, rendszert a maga korában valódi kontextusban kell vizsgálni, és ha lehetőség adatik rá ítélni, szerényebb esetben véleményt alkotni.

Régen Mo vagyoni és (némi egyéb) cenzus volt a választójog vonatkozásában. Demokratikus? Mai fogalmaink szerint nem, mert most csak az általános és titkos választójogot tartjuk annak. De ha figyelembe vesszük, hogy az akkori Mo-a ez alapján a lakosság amennyire én tudom cca 7%-a válszthatott, míg az Egyesült Királyságban csak 2-3%, akkor mi a válasz?

Palee 2006.10.24. 12:10:47

maybach 2006.10.24. 12:00:05

Igazad van, mindenben egyetértek, de a rendőrök viselkedése is lehet provokatív, de nem rájuk gondoltam elsősorban, hanem a tüntetők közé vegyült provokátorokra, beépített emberekre. Egyébként köszönöm, hogy tovább is leírtad Alkibiadész életútját, ezt valóban nem olvastam.

one nation under-dog 2006.10.24. 12:13:43

derelyegrádi szellem 2006.10.24. 11:25:00
[IDÉZET] Az olaszliszkai lincselők nem "öníbíráskodók", hanem közönséges GYILKOSOK!
Kéretik nem összekeverni! [IDÉZET VÉGE]

Sztem ezt itt senki sem vitatja. A kifejezés Palee-től származik. Én a magam részéről durvább kifejezést (inkább nem írom le) használtam volna rájuk. :(
Épp ezért tartom aljas dolognak, ha a rendőröket hozzájuk hasonlítják.

Palee 2006.10.24. 12:14:54

Me, Myself and I 2006.10.24. 12:05:13

3. - Bocsánat, elírtam, öszödi beszéd. Sietek mennem kell.

4. - Igen, nem emlékszem, de olvastam már róla. Nekem is jobban tetszett az akkori Orbán, mint ez a nép jóságos és bölcs atyja stílus, de hát mit lehet tenni? Inkább Gyurcsány?

Liberálist feltételeztem.

Nekem te nem vagy meggyőző, de azért érdekelne téged mi győzne meg, mivel lehetne meggyőzni, milyen érvekkel?

Mennem kell. ADE!

maybach 2006.10.24. 12:30:41

derelyegrádi szellem!

Jó a kérdés. Valóban a kisebbség demokráciája volt. Persze a Mo-i is.
Csak éppen más szabályok szerint játszottak. Gondolom ez az alapvető különbség.
Senki sem sírja talán vissza, mint ahogy a kiegyezés kori Mo-t se nagyon, pedig a gazd. fejlődés példa értékű volt.
A demokráciáról alkotott képünk is folyamatosan változik. Csak remélni tudom, hogy a változás fejlődést jelent.

szikra 2006.10.24. 12:32:03

Kedves Molaris: bizony húzzatok el innen míg még tehetitek, és amíg egészséges vagy.
Egyébként az a véleményem, hogy a Fidesz a választásokon parlamenti politizálásra kapott a néptől megbízást és nem utcaira. És aki az elmúlt hónap eseményei után az Astoriához szervezett "békés" tüntetést, az nem a békét, hanem a konfrontációt kereste, aki pedig odament, az is. Jól tette a rendőrség, hogy odaszorította a tüntetőket. Összeér, ami összetartozik.

molaris 2006.10.24. 12:34:18

895-ben Izlandon mai értelemben vett demok-
ratikus választás volt.Mivel semmilyen je-
lentősebb érdekszféra nem piszkálta az is
maradt,példaértékű.Amióta nyílik a világ ar-
ra felé is,elkezdődött az értékek eróziója.
Sajna mi le vagyunk maradva,mind időben mind
szellemileg.Szégyenteljes,hogy önmagukat e-
gyesek úgy állít(hat)ják be,mintha bármi kö-
zük is lenne a közjóhoz.Rossz kezdőpont,té-
ves út=mai magyar viszonyok.Dugni és szűzen
maradni nem lehet.

derelyegrádi szellem 2006.10.24. 13:01:59

"Kedves Molaris: bizony húzzatok el innen míg még tehetitek, és amíg egészséges vagy."

Megérkezett Gerő Ernő szelleme is. 2006-ban, Magyarországon. Mielőtt bárki csodálkozna vagy hűledezne, nem kell. Rákosiéknak is voltak híveik. Nem is kevés. Ilyen Szikra forma faszik.

Mike Patton 2006.10.24. 13:04:01

Sziasztok!

Nem olvastam el az összes hozzászólást, nem is akarom elolvasni, csak az alábbit jegyezném meg.

A tegnapi nap voltak randalírozók, ez nem kérdés. Ettől függetlenül nem tudom hány kvázi ártatlan áldozata volt az egész csetepaténak. Erre persze jönnek a merev Gyurcsány-hívők, hogy miért kell odamenni stb. Igazatok van. Éljen a kollektív bűnösség elve... Üssenek mindenkit, aki október 23.-án bemerészkedik a belvárosba. Dögöljenek meg a békés tüntetők, akik az Astoriától nem tudtak a Blaha felé menni, mert az egyik melékutcából, válogatás nélkül lőtték az embereket a rendőrök. Azok a rendőrök, akik nagyon jól tudták, hogy Fidesz-tüntetés van az Astorián, és mégis odaterelték a deák téri rendbontókat.

Ne értsen félre senki, nem Orbánról, meg Gyurcsányról van szó. Leszarom mind a kettőt, csak mondjuk sajnálom azokat, akik a könnygázból kaptak, annak ellenére, hogy semmi törvénysértőt nem követtek el. És úgy állítják be őket, mint valami csőcselék...

Persze a rendőri túlkapsáokból meg semmi nem lesz, mert sajna ez egy ilyen ország. Ha valakinek érdeke ez, elsimítják a dolgokat.

És aki ezeket a dolgokat normálisnak tartja, és közben visszaböfögve a ocsmáy vezérének szavait, az meg egy beteg ember..

Köszönöm.

szikra 2006.10.24. 13:29:40

derelyegrádi izé, szellem?: Bizony, kiszabadult Gerő és Rákosi szelleme a palckból (a derelyegrádiból). és ott áll az Orbán-hívők előtt a pódiumon minden Fidesz nagy-gyűlésen, teljes életnagyságban. Én emlékszem és megtapasztaltam.

fegabi 2006.10.24. 13:31:29

Elkenik a szemetek az tuti. Miért volt minden rendőrön símaszk? Eleve úgy érkeztek ki. Rendőrállamban élünk, az nem kérdés. A rendőrt nagyon védi minden, a polgárral szemben meg bármit megtehetnek! Kérdezés nélkül! Ha nem vigyáznak ezek az elmebeteg büdös komcsik, még a végén valakik bepótolják azt, amit 1989-ben a tetsztettekvolnaforradalmatcsinálni cinikus beszólás idején elmulasztottunk. Akkor lehet félni elvtársak!
Nem tudja valaki Köncz Ginga telefonszámát? Lenne egy-két ötletem, milyen tanácsot adjon kezeltjének, Furcsány Nyerencnek.

DA 2006.10.24. 13:42:41

fegabi
Más, normális, demokráciában is szokás a rendőrök arcának elfedése, mert őket is megilleti az anonimitásra vonatkozó állampolgári jog.
Mellesleg pedig nem tehetnek meg mindent.
Az én értékrendem szerint elég visszafogottak voltak, persze kivételek akadnak, de könyörgöm, meg kellene végre érteni, hogy a rendőr is csak ember, akinek eldurranhat az agya.
Mellesleg az normális, hogy párezer piszkosul ráérő, íkúlájt emberszerűség bármit megtehet, ha kedve tartja?
Ha nekem kedvem van hozzá, szétverek pár kocsit, aztán azt mondom, hogy mindezt csak azért tettem, mert a piszkos politika kikészített, megúszom?

derelyegrádi szellem 2006.10.24. 13:49:58

DA

"..., mert őket is megilleti az anonimitásra vonatkozó állampolgári jog."

Érdeklődve kérdezném, hogy az "anonimitásra vonatkozó állampolgári jog" honnan vezethető le, mármint az, hogy ilyen létezik egyáltalán?

Mivel életemben először hallok ilyesmiről és szívesen tanulok akár tőled is, tényleg érdekelne.

derelyegrádi szellem 2006.10.24. 13:53:12

Szikra

"Én emlékszem és megtapasztaltam."

Ezt állítottam én is.

Virág et. 2006.10.24. 13:55:18

Nincs "anonimitásra vonatkozó állampolgári jog". De a jogszabály (azt hiszem az Rtv., nem biztos) azt már tartalmazza, hogy intézkedő rendőrről tilos készíteni felvételt úgy, hogy a személyazonossága kiderülhessen belőle. Ezért kockázták (kockázzák) ki pl. a rabokat kísérő rendőrök fejét is pl. Mivel egy ilyen eseménynél a kikockázás nem megoldható értelemszerűen (túl sok rendőr), ezért maradt a maszk.
A dolognak az oka is egyszerű: a rendőr is ember, van családja, lakik valahol. Esetleg épp valamelyik neandervölgyi közelében, aki forradalmi hevületében a tévéfelvételek utólagos böngészése közben felismeri és hazafelé civilben elveri vagy felgyújtja a kocsiját stb. Ezért takarják el a kommandósok arcát is.

Csak a tárgyilagosság kedvéért: a rendőrállamot kiabálok olvasták akárcsak egyszer is a gyülekezési törvényt? Nem, mi? Gondoltam.

froccsos 2006.10.24. 14:00:01

csak hogy fokozzam: szerintem az a hibás, aki x ezer évvel ezelőtt kitalálta a gyülekezés, véleménynyilvánítás jogát.
nem kellett volna.

lenne I.Viktor, vagy Azt-Hiszi-Szent Ferenc, oszt jó napot.

vagy mégsem?

derelyegrádi szellem 2006.10.24. 14:02:27

Szia Virág et.

"Nincs "anonimitásra vonatkozó állampolgári jog"."

Megnyugtattál. Köszi:) (a többi úgy van.)

"rendőrállamot kiabálok olvasták akárcsak egyszer is a gyülekezési törvényt?"

Én olvastam. Igaz nem is kiabáltam "rendőrállamot". Mást kiabáltam.

/igaz olvastam az Rtv. (rendőrségről szóló tv.) és a rendőrség szolgálati szabályzatát is/

Üdv.

Virág et. 2006.10.24. 14:04:31

derelye

Nem is neked szántam.

Gab 2006.10.24. 14:18:35

A rendőri agresszívitásról annyit, hogy nagyon könnyű a tv elött azt mondani, hogy azt a másodikat már nem kellett volna odaütni. De képzeljétek bele magatokat a helyükbe:
Mondjuk egy vidéki kisvárosban vagy tilosban parkolásért birságoló járőr. Aztán egyszer csak Bp-en találod magad, egy napja állsz ott étlen szomjan a nehéz felszerelésben, ugyanúgy szívod a könnygázt mint a rosszfiúk, még egy tankkal is megindulnak feléd. Aztán rohamra vezényelnek, bele a többezres tömegbe. Biztos mindenkinek megmaradna a hidegvére, és a paragrafusokat mormogva mérlegelne minden ütés előtt.
Volt a Hír Tv-n az a fickó aki elesett a Blahánál, és tényleg minden arra járó rendőr ráhúzott egyet. De előtte volt többszöri felszólítás, némi vízágyúzás, lovasrendőr-roham. Vajon aki ezekután még mindig az első sorban van az tényleg jóhiszemű nézelődő?

És ha valaki tényleg akarata ellenére kerül tömegoszlatásba, az miért a rendőröket szídja, miért nem a randalírozókat, akik miatt oszlatni kell?


Aki meg mégis akarata ellenére belekeveredik egy tömegoszlatásba, az miért a rendőröket szídja, miért nem a randalírozókat, akiket oszlatni kell?

Gab 2006.10.24. 14:28:10

A végén az ismétlés helyett inkább annyi, hogy talán azért is van a maszk a rendőrökön, amiért a sál a tüntetőkön: Hogy kevesebb könnygázt nyeljen.

Kangörény 2006.10.24. 14:28:25

Azért arra kíváncsi vagyok, hogy akiknek a kocsiját most felborogatták, azok mit gondoltak erről az egészről a borogatás előtt, és mit gondolhatnak most.
Engem speviel kurvára nem zavar, ha valaki tüntet, még az sem, ha nem jelenti be ezt előre, max. akkor vagyok ideges, ha feltartanak ezzel. Bár ez sem zavar annyira, mert a belvárosban ez bármikor előfordul.

DA 2006.10.24. 14:55:17

derelyegrádi szellem Igen. Arról szól, hogy nem vagy köteles megadni adataidat akárkinek az utcán. És - ha kellően paranoiás vagy - akkor akár símaszkban is rohangálhatsz, csak az arra hivatott személy (pl.: rendőr) igazoltathat. Személyes intézkedéskor a rendőr igazolja magát, de akkor sem mondja meg, hol lakik, mi az anyja neve, stb. DE! Ha ún. csapaterőben szolgál, akkor egyénileg csak bizonyos esetekben vonható felelősségre, és felszereléséről a csapaterő parancsnoka rendelkezik a helyzet figyelembe vételével. (Kicsit későn válaszoltam, de nem akartam hülyeségeket írni, ezért utánna jártam.)

DA 2006.10.24. 14:59:17

Virág et.
Az anonimitást nem úgy gondoltam, hogy sehol sem tartják nyílván az adataid, bármit is tettél, csak úgy, hogy bárkinek nem vagy köteles azt elárulni.
Amúgy egyetértek veled, köszi a kiigazítást.

derelyegrádi szellem 2006.10.24. 15:02:18

(Kicsit későn válaszoltam, de nem akartam hülyeségeket írni, ezért utánna jártam.)

Mégis azt írtál. Amit most idehoztál annak semmi köze az állampolgári jogokhoz. Javaslom tanulmányozásra az 1949.évi XX. tv.-t, (ismertebb nevén: a Magyar Köztársaság Alkotmánya)

DA 2006.10.24. 15:16:51

"59. § (1) A Magyar Köztársaságban mindenkit megillet a jóhírnévhez, a magánlakás sérthetetlenségéhez, valamint a magántitok és a személyes adatok védelméhez való jog."
Ámbátor mindegy, lehet, hogy tényleg csak hülyeségeket írok. Én kérek elnézést.

Mike Patton 2006.10.24. 15:39:51

DA, Gab!

Tudjátok, engem kurvára nem érdekel a rendőrök lelkivilága! Ha Te hozzád betör valaki, és dulakodás közben komoly sérüléseket okozol, vagy ne adj isten "felhevült" idegállapotban megölöd, védve magad, valszínű, hogy simán lesittelnek. Erről ennyit. Ez nem érv. Mint mondani szokták jogállamban élünk...

Mint már írtam totál egyértelmű volt, hogy Fidesz tüntetés van az Astorián, és a rendőröknek egyáltalán nem az volt a célja, hogy elszigetelje a randalírozókat a békés tüntetőktől, hanem feléjük terelte. Ez azt eredményezte, hogy rengeteg olyan ember kapott gázt, meg lövedéket, aki nem követett el semmi törvénysértőt. Az már a dolog másik oldala, hogy rengeteg embert felheccelt ez a rendőri intézkedés, és ott maradtak. Egyértelmű, hisz nem úgy működik a dolog, hogy békés tüntető, meg nem békés tüntető. De ez már pszichológia. Mindenesetre szó sem volt arról, hogy itt rendet tegyenek a rendőrök, egyszerűen kiélték magukat. Több kárt okoztak, mint a tüntetők.

Azok, akik persze ottmaradtak a téren vessenek magukra, nem is őket sajnálom, hanem azokat, akik nem indultak el időben, és kapak könnygázt, meg lövedéket egyaránt.
És ott nem volt rendőri felszólítás.

Mondjuk biztosra veszem, hogy 98-02 között hangosan nyomtátok, hogy ov micsoda rendőrállamot épít...

Megjegyzem ov-t is felelősnek tartom az egészért. Gondoskodnia kellett volna, hogy zavartalanul elvonulhasson a tömeg, rendőri biztosítást kérni stb. Ehelyett ebből profitál, mintegy direkt rájátszva arra, hogy jónéhány ártatlan áldozat is legyen, hisz így tud mivel példálózni. Szánalmas ő is. Igaza van Dávid Ibinek mondjon le mind a kettő.

Virág et. 2006.10.24. 15:46:43

Mike Patton

"Ha Te hozzád betör valaki, és dulakodás közben komoly sérüléseket okozol, vagy ne adj isten "felhevült" idegállapotban megölöd, védve magad, valszínű, hogy simán lesittelnek. Erről ennyit."

Ez nem így van. Jogos védelmi helyzet? Végszükség? Lapozd át a Btk. általános részét.

"És ott nem volt rendőri felszólítás."

Ez nekem új. Tudtommal minden helyszínen volt rendőri felszólítás. Gergényi azt nyilatkozta, hogy felszólították az embereket, még vártak is, hogy a békés megemlékezők hazamehessenek.

Vizsgálat azonban szerintem is szükséges annak megállapítására, hogy valóban szakmai hiba történt, amikor a rendőrök az Astoria felé terelték a tüntetőket, vagy a tüntetők mentek arra maguktól.
Azért annyit hozzá kell még a tárgyilagosság kedvéért tenni, hogy a Károly krt-ról sok felé nem igazán lehetett terelni a tüntetőket. Elképzelhető, hogy nem volt más választási lehetőségük a rendőröknek. Ezt majd egy vizsgálat kideríti.

derelyegrádi szellem 2006.10.24. 15:50:03

Na akkor szerinted az "anonimitás" melyikhez tartozik:

a/ jóhírnévhez
b./ magánlakás sértehetlenségéhez
c./ magántitok sérthetelenségéhez
d./ személyes adatok védelméhez?







derelyegrádi szellem 2006.10.24. 15:52:55

Virág et.

Egyetértek hsz.-eddel, csak ezzel nem:

"Ezt majd egy vizsgálat kideríti."

Itt semmiylen vizsgálat semmit nem derít ki. Kombínó vizsgálat, tüzijáték stb.)

Mikka-Makka 2006.10.24. 16:12:58

már korábbi hozzászólók nagyjából leírták a véleményemet..
De azért nem ártana észrevenni h itt bizony mindkét oldalon politikai játszma folyik és a tömeg meg csak megy arra amerre terelik mint a birkák.
Én csak nevetni tudok azon h fel lehet heccelni embereket.

Normális esetben nem támogatnék ilyen kemény rendőri fellépést de már kicsit kezd elegem lenni abból h folyamatosan bréking nyúzban szerepel kis országunk a CNN-ben.

Gab 2006.10.24. 16:19:25

Mike Patton,

Engem csak annyira érdekel a rendőrök lelkivilága, hogy ők voltak azok, akiknek nem volt más választása mint hogy ott legyenek. És ha gyengék, lásd TV székház akkor az a baj, ha meg határozottak akkor az, mindig ők a hibásak.
Hogy jön bárki is ahhoz, hogy neki álljon a rendőrökkel harcolni? Próbálj meg egyedül molotov koktélt dobni egy járőrautóra. Szerintem ott helyben lelőnek, jogos önvédelemből. Ha meg mindezt ezren teszik, akkor csak az ő jogaikat kell védeni?

Szerintem egy ilyen helyzetben senki nem képes arra, hogy patikamérlegen mérje a kiosztott ütéseket.
Különben is nevetségesnek tartom, hogy ott vannak ezek a nagyarcú huligánok, akik heccelik, dobálják a rendőröket (mert hiszen ahhoz joguk van, tüntetnek), aztán ha kapnak két pofont, sértődötten szaladnak az Amnesty Internationalhoz, hogy a szemét rendőr visszaütött.

Egyetértek a Fideszre vonatkozó megjegyzéseddel, biztos voltak információik, ha mondjuk Fülöp bemondta volna a végén, hogy erre meg arra hagyják el a helyszínt az emberek, sokan megúszhatták volna.

És mégvalami. Nem ártana tudatosítani az emberekben, hogy egy tömegoszlatás nem majális meg piknik, nem szabad ott maradni nézelődni, hanem pikkpakk le kell lépni. Egyrészt veszélyes, másrészt akadályozza a rendőröket, hogy elkapják azt a néhány rosszfiút.

Gab 2006.10.24. 16:22:54

"És ott nem volt rendőri felszólítás."
Én nem voltam ott, de a TV-ben bemutatták.
Vagy talán utólag vették fel?

DA 2006.10.24. 16:33:39

Mike Patton Abban nagyon egyetértünk, hogy lemondhatna mindkettő. Meg vihetik magukkal az egész politikai "elitet".

maybach 2006.10.24. 16:37:36

Virág et. 2006.10.24. 15:46:43 !

Ennél picit izgalmasabb a dolog. Erőszakkal nem akadályozhatod meg a betörőt, hogy elmenjen.
Sajnos a vizsgálatokban sem nagyon hihetünk. Volt már annyi, eredmény meg az ami a hím lovaknak születéstől.

A nagygyűlésekről meg az a véleményem, hogy aki bulit szervez az felelős is a buliban résztvevőkért.
Lelkesült szónokunk avagy nagy szakmai színvonalat képviselő Philip merre járt, mikor a vaddisznó rendőrök felszólítás nélkül? rátámadtak a békés tüntetőkre?
Miért nem szóltak, hogy OK fiúk elfogyott a pia, utolsó busz indul, gyerünk haza?

Virág et. 2006.10.24. 16:39:03

derelye

Én egy független (nem rendőrségi) vizsgálatban bízok. Nem hiszem, hogy az eljáró rendőr meghurcolása lenne a megoldás, de pl. ha történt hibás rendőri döntés azáltal, hogy az Astoriára terelték a zavargókat, akkor az ezt meghozó rendőr feleljen. Ilyesmire gondoltam. Egy ügyészségi vizsgálat a megfelelő eszköz erre álláspontom szerint.

A parlamenti vizsgálóbizottságok haszontalanok, mint a legtöbb olyan testület, amiben politikusok vesznek részt.

Gab

"Engem csak annyira érdekel a rendőrök lelkivilága, hogy ők voltak azok, akiknek nem volt más választása mint hogy ott legyenek."

Ez nagyon fontos dolog, ami fölött az emberek hajlamosak elsiklani. A tüntetők a saját akaratukból mentek ki és csináltak balhét. A rendőröket vezényelték. Sokat vidékről ráadásul. Ez (is!) a munkájuk, tudom, de én még olyan rendőrrel nem találkoztam, aki élvezte volna az oszlatást. Biztos vagyok benne, ha ők dönthetnek, akkor inkább otthon maradnak és a családjukkal töltik az ünnepet.

Virág et. 2006.10.24. 16:48:46

maybach

A dolog ennél is cizelláltabb. A tulajdonos a birtokvédelem szabályai szerint önhatalommal is kizárhat vagy elháríthat minden olyan jogellenes beavatkozást vagy behatást, amely tulajdonjogának gyakorlását akadályozza, korlátozza vagy lehetetlenné teszi.

Ez persze nem jelenti azt, hogy lelőheted a tolvajt, ha az megpróbál elfutni a táskáddal, de utána mehetsz és visszaveheted tőle. Ha ellenáll erőszakkal, akkor már megállhat a jogos védelem (persze itt is fontos szempont az arányosság) a te esetedben. Erre van is egy BK azt hiszem, de most hadd ne kelljen jogszabályt nyálaznom.

maybach 2006.10.24. 16:53:33

Virág et. 2006.10.24. 16:48:46 !

Télleg nem kötözködni akarok, de azt írtam, lehet nem volt egyértelmű, hogy hazamész rabló raból, ráköszönsz. Majd szólsz, hogy csücsüljön le amíg kihívod a rendőrséget. Nos nem köteles a meghívásodat elfogadni. Elmehet. Te pedig nem akadályozhatod meg.
Lehet, hogy üres kézzel, de elmehet.

molaris 2006.10.24. 17:44:31

"szikra" szerinted mitől zengene a média ha
a Fidesz a Rákos mezejére szólítja híveit,u-
gyanis más szabad tér már nem volt.A joggal
meg kitörölheted,meg mire felgyógyul a delik-
vens hát.....Kihallgatások,jegyzőkönyvek csű-
rés-csavarás,8-9 rendőr tanu,Te meg nézel,né-
zel,és örülsz,hogy a rágalmazást megúszod.

derelyegrádi szellem 2006.10.24. 18:15:36

Virág et. Maybach

Csavarjunk rajta még egyet. Betörnek hozzád, felébredsz, és a sötétben a fa tesápolóval istenesen szájon vágod. Felkapcsolod a villanyt és látod hogy a fiad volt az. Az ilyen esetben a magánindítvány előterjesztésére nyiltva álló 30 napos határidőt meg elmulasztod. Na?

hócipő 2006.10.24. 18:41:01

A rendőrök lelkivilágáról. Elég ránézni a főrendőrre. Még egy ilyen arrogáns, öntelt, rosszarcú embert. Ha a nagyfőnök ilyen, az gyakorlatilag felhatalmazás a többieknek, hogy mindent szabad. Fiúk, ez a ti napotok. Láttam a Duna TV-n, hogy zavarták be egy étterem utcai részén üldögélő embereket a belső részbe. Undorító. Bár lehet, hogy nagyon agresszívan üldögéltek.

one nation under-dog 2006.10.24. 18:53:29

hócipő 2006.10.24. 18:41:01

"A rendőrök lelkivilágáról. Elég ránézni a főrendőrre. Még egy ilyen arrogáns, öntelt, rosszarcú embert."

Vazze, és még TE vádolod őket? "Elég ránézni..." LOL. Ez igen.

hócipő 2006.10.24. 19:18:20

Kedves Me, Myself and I!
Igazad van. Nem elég ránézni a főrendőrre. Hallgatni is kell őt. Tudása, határozottsága iránti mély alázattal. Ha halljuk, mit mond, árnyaltabb lesz a kép. Az árnyalatok viszont roppant sötétek. Bocs, ha megbántottalak volna, végül is ez a Te rendőrséged.

maybach 2006.10.24. 19:31:03

derelyegrádi szellem!

A gyerek fogsorát így is úgy is fizethetem.

one nation under-dog 2006.10.24. 19:38:04

hócipő 2006.10.24. 19:18:20

"Bocs, ha megbántottalak volna"

Ugyan már. Ne szabadkozz! Nem bántottál meg, sőt! Megnevettettél. Tudod, LOL = laughing out loud. Meg amúgy sem vagyok sértődős.

"végül is ez a Te rendőrséged."

Az enyém? Tényleg nekem adod őket? Nagyvonalú...

Gab 2006.10.24. 19:53:21

Láttátok a híradókat? Nem hiszem el, hogy azt a bandát véditek a rendőrséggel szemben

hócipő 2006.10.24. 19:54:16

Kedves Me, Myself and I!

Végül is itt nem válogathatja meg az ember, hogy ki köt bele. Nekem Te jutottál. Megszólalásaid mindig igényesek és kifinomultak (mondhatni árnyaltak), így nyugodtan és felszabadultan örülhetek annak, hogy arra méltattál, hogy kinevetsz. De annyit árulj már el, a témához sose szólsz hozzá?

one nation under-dog 2006.10.24. 20:33:38

hócipő 2006.10.24. 19:54:16

"De annyit árulj már el, a témához sose szólsz hozzá?"

Mi az, hogy "a témához"? Mi "a téma"? Csintalan? Hadd ne kelljen már kommentálnom. Mi vagy te, moderátor? :(
A kommentjeim a saját véleményemet tükrözik, és azt, hogy mit gondolok mások véleményéről. Legyen elég ennyi. Ha valaki ordító önellentmondásba keveredik, akkor ugyan engedd már meg, hogy felhívjam rá a figyelmét. Kösz.

derelyegrádi szellem 2006.10.25. 14:21:55

Gab 2006.10.24. 19:53:21
Láttátok a híradókat? Nem hiszem el, hogy azt a bandát véditek a rendőrséggel szemben

Láttam híradókat, abból nekem nem az jött le ami neked de ez egy véleméynkérdés itt és most nem fontos.

Fontos viszont:

A remdőrésgnek még az anyagyikosokkal szemben is TÖRVÉNYESEN köteles eljárni. A rendőrség eljárását a Be. az Rtv. és a szolgálatoi szabályzat szbja. SZENTÍRÁS jelleggel. Ugyais ha ő nem tartja be jsz.-eket akkor egyrészt elvesztette minden jogát ahhoz, hogy másokkal bármiylen tv.-betartasson. Illetve megszűnik jogállami keretek között működni. Ez nem úgy működik hogy a 2 § hátfőn szerdán és péntelken betartom, a 3.§-t meg fordítva. MINDET MINDÍG!

Gab 2006.10.25. 17:12:12

Lehet, hogy más csatornán néztük a híradót :)

derelyegrádi szellem 2006.10.25. 17:28:57

Gab

Én mindegyiket láttam. A TV2 ravasz, a képsorokat addig adta amíg rugdosás egyebek el nem kezdődtek. Hozzászoktunk.

A lényeg a második bekezdésben van.

A csatorna kifejezés kiváló és találó, mert általában az is folyik belőle ami az eredeti jelentésében.:)

Gab 2006.10.25. 22:11:56

lol-at-u 2006.10.25. 18:00:30
gyökerek.

Kik? A répa meg a krumpli?

derelyegrádi szellem 2006.10.25. 14:21:55
A Hír Tv meg hétfőn este 11-kor is azt mondta, hogy nem tapasztal erőszakot, hanem öltönyös ünneplők vannak a Ferencziek terén. Ez kb akkor volt amikor elkészült a barrikád.

Na mindegy. Az igazság valahol a kettő között lehet.



derelyegrádi szellem 2006.10.26. 10:07:11

"Na mindegy. Az igazság valahol a kettő között lehet."

Az általában úgy van.

Néztem a HÍRTV.-t 11 kor is én nem halottam ilyet. Esküszön nem "szelektív" sem hallásom, sem a látásom. Barrikádot építeni nem erőszakos cselekmény. Kővel és molotov koktéllal dobálni, már földön fekvőket rugdosni, fejmagasságban lövöldözni tényleg az. A baj csak az, hogy az egyik éveket kap érte, a másik (a rendőr) meg semmit mert a nem lehet bizonyítani hogy ő volt, mert felettesei megengedték, vagy elrendelték hogy arcát eltakarhassa, jelvényét ne viselje, így azonosíthatatlan legyen. Emiatt (is) goldolom, hogy Mo. jelen állapotában csak formális jogállam.

És ez a jelenre és jővőre nézve bizony nagyon nem mindegy.

elég! 2006.10.26. 19:48:05

Akkor szerintetek,mit kellett volna csinálnia a rendőröknek?Gyakorlóban,pajzs-sisak nélkül odaállni a csőcselék elé,meghívni őket rgy kávéra,ha téglával dobják őket,akkor bocsánatot kérni a "békés,demokratikus jogaival élő tüntetőtől,hiszen ő csak egy rendőr.....arról meg nem tehetnek,hogy a csürhe épp a fidesz naggyülés felé vette az irányt.8 másik utca állt a "rendelkezésükre",mégis a Blaha felé mentek...és azt tudjátok,hogy a rendőrség és a fidesz gyűlés szervezője folyamatos rádiókapcsolatban volt?A rendőrség megkérte őket,hogy a 4 lehetséges utvonal közül az egyiktől óvják a résztvevőket,csak ők nem mondták ezt be.Miért is?

derelyegrádi szellem 2006.10.27. 09:25:18

Elég!

"Akkor szerintetek,mit kellett volna csinálnia a rendőröknek?"

Amit jogállamban, betartani a hatályos törvényket, különösen "betartatás" közben.

"a csürhe épp a fidesz naggyülés felé vette az irányt.8 másik utca állt a "rendelkezésükre",mégis a Blaha felé mentek"

1./ Ezt "csürhézést" hagyjad ez olyan náci-bolsevik szokás.

2./ Meg kellene ismerkedned a releváns jogszabályokkal és akkor nem írnál hülyeségeket. (az nem mentség, hogy a sajtónak nyilatkozó rendőrszóvivő, meg Gergényi sem)

Nézzük: 3/1995 (III.1.) BM rendelet a Rendőrség Szolgálati Szabályzatáról ezt mondja:

68.§
(4) A felszólításban közölni kell a helyszínről való eltávozás IRÁNYÁT (kielemlés tőlem D.SZ.), és arra a szükséges időt biztosítani kell. A felszólítást a rendőri fellépés megkezdésével egyidejűleg kell foganatosítani, ha a csapaterőt a tömeg részéről közvetlen támadás éri.

Világos a dolog?
süti beállítások módosítása