Csintalan szerint leégett volna a HírTv nélkül a Szabadság téri székház szeptemberben. Majd mellékesen megjegyzi, hogy azért küldik el a rendőrök most a tévéseket a tömegoszlatás helyszínéről, mert olyan dolgot művelnének, amit nem akarnak megmutatni a világnak. Mindezt egyetlen mondatba sűrítve. Akárhogy erőlködöm, akkor is csak ugyanazt jelenti a gondolatmenet: a rendőrök gyújtották volna szeptember 19-én fel az MTV-székházat. Vagy esetleg, netalántán Csintalan egy hülye.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
53 2006.10.23. 18:34:17
üdv nektek idióták
horseshoe 2006.10.23. 18:35:50
53 2006.10.23. 18:39:26
daveny 2006.10.23. 18:40:08
Miért van az, h még mindig itt tartunk. Szánalmas. Mellesleg a 'cnn.com world' és a 'bbc.com' már főcímlapon közöl minket. Mert mi ügyesek vagyunk. Másfél éve készültünk erre a nagy globális önsajnálatra, most meg rajtunk röhög mindenki.
Hajrá Magyarország! :D
(www.freeweb.hu/daveny/)
daveny 2006.10.23. 18:43:15
"Az ember, ha isten megáldotta őt némi intelligenciával, akkor meghallgatja ugyan mások véleményét, de mindig saját maga dönt. Akik viszont nem rendelkeznek intelligenciával, na ők hisznek másoknak, mert nincs önálló gondolatuk, h mit tegyenek. Ennek köszönhető, hogy az ellenzék vezetőjének szavát issza a nép és követik gondolatait. Azok, ismétlem, csak azok irányíthatóak, akiknek nincsenek saját gondolataik, vagy nem szilárdak."
Tehát akik ott tüntetnek, azoknak nincs intelligenciájuk és egy ember szavaiból élnek és aszerint cselekednek.
zsanett1 2006.10.23. 18:44:22
Csintalannal szrintem nem érdemes foglalkozni, ha a kis viktátor kerülne hatalomra, istenments, biztos bukfencezne a körúton.
Zsola 2006.10.23. 18:44:47
Amit a Csintalan mondott még, tiszta uszítás, csak az nem látja, aki nem akarja. Eddig röhögtem a hírtévén, a hírek szerkesztésén, de lassan már kezdek elkeseredni, és néha meg is rémülök.
A csordának üzenem: aki korpa közé keveredik, megeszik a disznók - ne csodálkozzék!
53 2006.10.23. 18:44:53
kube 2006.10.23. 18:47:07
a könnygázgránátok fejmagasságban szálltak negyed órája. mostmár derékmagasságban. ezeknek a hírtv-s tudósítóknaknak semmi sem jó :))) de mégis hogy szálljanak ? az utca szintje alatt, vagy esetleg 10 m magasan? annak mi értelme is lenne? :s
de biztos én vagyok hülye...
daveny 2006.10.23. 18:47:28
Valóban hiba egy nem pártatlan embert köztársasági elnöknek választani. Teljes mértékben egyetértek.
outsider 2006.10.23. 18:48:47
morrisal 2006.10.23. 18:49:41
Hellisfitar 2006.10.23. 18:50:03
ÁTKOZOTT GYURCSÁNY ELVTÁRS, PAJTÁS!
Van még 3 napod, te elcseszett diktátorocska!
zsanett1 2006.10.23. 18:50:05
Csintalannal szrintem nem érdemes foglalkozni, ha a kis viktátor kerülne hatalomra, istenments, biztos bukfencezne a körúton.
horseshoe 2006.10.23. 18:50:18
daveny 2006.10.23. 18:51:54
Ha komolyan azt gondolod, h az 56os leverésen résztvevőknek köze van csak egy kicsit is a mai baloldallal, akkor szíves figyelmedbe ajánlanék pár történelemkönyvet, mert úgy érzem rá fér egy kis update.
Hogy a fenébe jönne már ide az, h a szovjetek verték le a mi 56-unkat? Hogy jön ide? Összefüggés ember.
nyuszifül 2006.10.23. 18:52:07
Ha jól emlékszem akkor az MSZP sorait színesítette...
normman 2006.10.23. 18:52:35
Október 23.-át megint beárnyékolta két oldal civakodása. Nevetségessé tesszük ezzel magunkat, és gyalázzuk azokat, akiket ünnepelnünk kéne. Kiváncsi lennék, kinek tetszik mindez.
cozumel 2006.10.23. 18:55:43
Holgyeim es Uraim!
Azert en most megis ideznem a koltot, talan a mai nap kivetelesen alkalmas arra, hogy szanjunk ra egy percet...
…Én dolgozni akarok.Elegendő
harc,hogy a multat be kell vallani.
A Dunánál,mely múlt,jelen,s jövendő,
Egymást ölelik lágy hullámai.
A harcot, amelyet őseink vívtak,
Békévé oldja az emlékezés
S rendezni végre közös dolgainkat,
Ez a mi munkánk;és ez nem kevés.
vesalius 2006.10.23. 18:56:06
Zsolanak: a rendőröket nem fogják megbümtetni, mivel legfőbb rendőrünk nyilvános igehírdetése alapján az eskü alatt tett rendőri vallomás maga az igazság (eskü alatt a rendőr nem hazudik) tehát: a valóság bizonyítása, pl.a felvételek, tanúvallomások figyelembe vétele felesleges - lásd eddigi bírósági és ügyészségi eljárásokat.
Volt egs Visinszkij nevű főügyész, aki kifejtette: a vád ténye a vád bizonyítéka. (gyengébbeknek: a vád ténye bizonyítja a vádban foglaltakat, másra nincs szükség)
nyuszifül 2006.10.23. 18:56:36
teljesen igazad van, a most feltörő debilitás megtestesítői nem ismerik fel, hogy a mai MSZP nem azonosítható az akkori erőszakrendszer képviselőivel.
Más, nálunk fejlettebb államban is szoc. dem. vezetés van.
mcmaster 2006.10.23. 18:57:05
53 2006.10.23. 19:01:47
vesalius 2006.10.23. 19:02:29
Talán nem ártana némi történelmi tanulmány a nácizmus, fasizmus, kommunizmus társadalom lélektanáról. Avagy a nektek nem tetszőket lőjék a Dunába, vigyék Recskre stb? Kötelező olvasmány: Zimbardo kísérlet)
daveny 2006.10.23. 19:03:37
Akkor te ezexerint teljes mértékben egyetértesz a mai eseményekkel? Ugye nem mondod komolyan.
dani karanyi 2006.10.23. 19:04:11
téma off. kiszálltam a beszélgetésből.
tigriscicacska 2006.10.23. 19:04:35
53 2006.10.23. 19:04:46
anti-csinti 2006.10.23. 19:05:24
daveny 2006.10.23. 19:05:44
gagarin 2006.10.23. 19:05:44
farman 2006.10.23. 19:05:46
ez az egész egy jól szervezett sztori! hetek óta készülhetnek - ha valamiben, hát ebben töketlenek a rendőrök: rég be kellett volna gyűjteni a kopasz "forradalmárokat".
és ez a csintalan?! hát ez mindennek a non plus ultrája! hello jobboldal! ébresztő! okádékot kihajítani a kukába!!!!
mcmaster 2006.10.23. 19:06:32
www.mkogy.hu/kepviselo/elet/c175.htm
53 2006.10.23. 19:07:30
de azt vállalom hogy liberális vagyok büszkén
nyuszifül 2006.10.23. 19:08:19
miért? szerinted mi? diktatúra?
szerintem a Viktátor ideje alatt volt az, én úgy éltem meg. A gazdaságot tönkreb...ta, a Forint erős volt mint állat, az exportnak ez "jót" tett.
daveny 2006.10.23. 19:09:42
Teljesen mindegy h milyen extravagáns kifejezéssel éltem, a lényegét viszont érted annak, amit oda írtam. A kifejezés lehet erős, benne volt az irónia.
53 2006.10.23. 19:09:45
nemecsek 2006.10.23. 19:09:48
Ettől függetlenül sem világos, hogy mit akarnak az utcai randalírozok és a békés tüntetők? Egy szabad választáson alakult kormányt az utcáról megdönteni?
hócipő 2006.10.23. 19:11:21
gagarin 2006.10.23. 19:11:48
Egyébként Viktor ma is megfeledkezett arról a néhányszázezer emberről, akik deviza alapú hitelt fizetnek. Csessze csak szét a forintot az uszító dumájával, legyenek még többen földönfutók..hajrá Magyarország!
Mikka-Makka 2006.10.23. 19:13:21
megoldjuk mi okosba:P
nyuszifül 2006.10.23. 19:14:06
Alien 2006.10.23. 19:15:02
Szerintem én is kissé görbén néznék, mikor meghajigál a "békés tüntető" ezzel-azzal.
Valahogy nem szánom őket.
Ütném még a mentőben is.
Hajrá rendőrség!!!
kube 2006.10.23. 19:15:09
úgy szeretem hogy ezeket a neonáci futtballhuligán seggfejeket "szabadságharcosnak" nevezik egypáran. pont azt szeretném hogy ők harcoljanak ki bármit is ebben az országban, mert "az jó lesz a magyarságnak"... ja. talán nem kellene kipróbálni... (ja,az iq-t pedig jó erősen elnyomom magamban. mert ha nem tenném, még leszaladnék vhova macskakövezni)
Melchi Zadek 2006.10.23. 19:16:51
ne erölködj, aikhez as beírásod szól kizárólag read only üzemódban vannak. csak output...
ami itt most megy, az kibaszott szégyen!!
néhány ezer degenerált barom játszik forradalmárosdit a mi pénzünkön, nyugalmunkon, türelmünkön.
elég volt mocskos csürhe!
anti-csinti 2006.10.23. 19:16:55
Csintalan Sándor (MSZP)
Budapest 13. sz. (IX-XX. ker.) választókerület
1954. október 5-én született Cegléden (Pest megye).
Édesapja, Csintalan Sándor (1921) a BKV buszvezetõje
volt, ma már nyugdíjas. Édesanyja, Reznák Ilona (1931)
villamosvezetõként kezdett dolgozni, majd rövid ideig
háztartásbeli, 1970-tõl pedig a Csemege Kereskedelmi
Vállalat pénztárosa, illetve eladója volt. Testvére,
Katalin (1961) szociális munkás. Elvált, két gyermeke
van: Nóra (1982) és Márton (1986) tanulók.
Szülei egy pesti vizes pincelakásban éltek, ezért
édesanyja a Cegléden élõ nagyszülõknél lakott fia
születésekor. Kisgyermekkorát is ott töltötte, míg szülei
másik lakásba nem költöztek. Általános és középiskolai
tanulmányait már Budapesten végezte, 1973-ban
érettségizett a Berzsenyi Dániel Gimnáziumban. Két évig
különbözõ munkahelyeken dolgozott, többnyire alkalmi
munkásként: raktári segédmunkás az Országos Pedagógiai
Múzeum és Könyvtárban, segédmunkás gyárban, illetve a
metróépítkezésen. 1975-ben jelentkezett a Kossuth Lajos
Katonai Fõiskolára, felderítõ akart lenni. Két év után
azonban leszerelt, és felvételi vizsga nélkül átvették az
egri Ho Si Minh Tanárképzõ Fõiskola Budapesti Kihelyezett
Tagozatára. Egy év után Egerben, levelezõ tagozaton
folytatta tanulmányait, 1981-ben magyar-történelem szakos
általános iskolai tanári oklevelet szerzett. Néhány
hónapig egy csepeli általános iskolában tanított, majd
1982. februártól a KISZ Központi Bizottsága Értelmiségi
Fiatalok Tanácsa pedagógus-munkabizottságának a titkára
lett. 1986-tól az MSZMP XIII. kerületi pedagógus-
pártbizottságának titkára. 1987-tõl 1990. márciusig a
SZOT, illetve az MSZOSZ apparátusában dolgozott
munkatársi, majd megbízott osztályvezetõi beosztásban.
Rövid ideig munkanélküli, majd 1990 óta az MSZP
apparátusában társadalompolitikai osztályvezetõ, illetve
fõállású pártalkalmazott. 1992-tõl 1995. januárig a
Kossuth Kereskedõház Kft. felügyelõbizottságának a tagja.
1991-tõl a Munkás-képviseleti Alapítvány alapító és
kuratóriumi tagja, 1994-tõl a Vízimentõk és az Életmentõk
Egyesületének az elnöke.
Politizálása családi indíttatású volt. Aktívan részt
vett az ifjúsági szervezet munkájában,az egri fõiskolán
KISZ-titkár volt. 1977-ben belépett a Magyar Szocialista
Munkáspártba. Mint KISZ-alkalmazott fõként a pedagógus
mozgalmi élettel foglalkozott, illetve egyik szervezõje
volt az ifjúsági parlamentek közoktatási ágazatának, és
részt vett a kulturális élet menedzselésében is. A
szakszervezethez Kósáné Kovács Magda akkori SZOT-titkár
felkérésére ment dolgozni. Kezdetben a munkaerõ-piaci
problémákkal foglalkozott, majd osztályvezetõként egyik
irányítója volt a szakszervezeti átalakulásnak. 1989-ben
belépett a Magyarországi Szociáldemokrata Pártba, majd a
Független Szociáldemokrata Pártba. Látva a párt
ellehetetlenülését, 1990 májusában - otthagyva a
szociáldemokratákat - belépett a Magyar Szocialista
Pártba. Mint az MSZP alkalmazottja a párt
érdekképviseletekkel, szakszervezetekkel, munkaügyi
kérdésekkel foglalkozó ügyvivõje, az országos elnökség
tagja, 1994. októbertõl 1996. március 30-ig az MSZP
ügyvezetõ alelnöke, azóta az elnökség tagja, a társadalmi
kapcsolatokért felelõs ügyvivõ. Az 1994. évi
országgyûlési választásokon Budapest 13. sz. (IX-XX.
ker.) választókerületében indult, s szerepelt a budapesti
(18.) és az országos (39.) listán is. Mandátumát mint
egyéni jelölt a választások második fordulójában 50,55
százalékkal szerezte, ebben a választókerületben indult
Szolnoki Andrea (SZDSZ) és Kis Gyula (MDF) képviselõ is.
Az Országgyûlés foglalkoztatási és munkaügyi állandó
bizottságának munkájában 1995. január 31-ig vett részt,
az MSZP-frakció foglalkoztatási, munkaügyi és érdek-
képviseleti munkacsoportjának azonban azóta is tagja.
Fogadóórája: vasárnaponként 16 és 18 óra között
felváltva a József Attila-lakótelepen a Közösségi Házban,
illetve Pestszenterzsébeten, az MSZP-irodában.
Hivatali címe: MSZP-székház (Budapest VIII.,
Köztársaság tér 26.); Képviselõi Irodaház, 227. szoba.
Lezárva: 1996. május 6.
Faith 2006.10.23. 19:18:27
Melchi Zadek 2006.10.23. 19:19:15
itt az ideje, hogy rendbetegyük a dolgokat, mert jól láthatóan rossz filmet nézel haver,
1; ezek nem tüntetők, henem randalírozók.
2; ezeknek nagyon is kijár a fenti kezelés.
3; most kapcsolj át reality üzemmódra.
megvan?
Domper 2006.10.23. 19:19:31
Vektorviktor se tud a picsáján maradni, bár mért is maradna, mikor sok csöcsélek hisz még mindig neki is.
mcmaster 2006.10.23. 19:19:39
viktor 2006.10.23. 19:19:44
tigriscicacska 2006.10.23. 19:19:48
fope 2006.10.23. 19:22:38
hócipő 2006.10.23. 19:23:01
Én csak randalírozó rendőröket láttam, akiknél fegyver volt, aránytalanul sokan voltak, arcukat eltakarták, és válogatás nélkül ütöttek mindenkit. A földön fekvő emberbe belerúgó rendőr a szememben már nem is ember. Ez a reality, sajnos. Te biztos a Marsról érkeztél.
tigriscicacska 2006.10.23. 19:23:18
Vektorviktor se tud a picsáján maradni, bár mért is maradna, mikor sok csöcsélek hisz még mindig neki is.
De hát látod te szerencsétlen hogy még ferinknek is hisz egy két zigóta
Melchi Zadek 2006.10.23. 19:23:41
ha legalább alapfokon képben lennél makróból, akkor nem szálltál volna fel egy olyan lóra, ami túl magas neked.
szerintem gyorsan szállj le mielőtt nagyot esnél...
farman 2006.10.23. 19:24:17
-gyurcsány mondjon le
-oszlassák fel a parlamentet
-írjanak ki új választásokat
-jöjjön az orbán
fog e vajon örülni?
tényleg érdekelne mi történne!!! sőt! kívánom hogy így legyen!!!!
(És hogy ON legyek: milyen feladat jutna akkor csintalannak :D )
JSX 2006.10.23. 19:25:05
Szégyelhetjük magunkat! Ez aztán az ünnep! Gratulálok! Ez már régen nem Gyurcsányról szól...
anti-csinti 2006.10.23. 19:26:34
65 2006.10.23. 19:27:02
Igy mondunk köszönetet. Míg királyok, hercegek fejethajtanak 56 valódi lényege előtt, addig az ország feldúlja önmagát.
Melchi Zadek 2006.10.23. 19:27:09
erről az a klasszikus vicc jut az eszembe, mikor egy pasi ezerrel száguld az autópályán, mikor megszólal a rádió:
"figyelem egy őrült a forgalommal szemben száguld az autópályán!"
mire a pasi: eeeegy? bazz, mind szembejön!
ééérted ugye?
Alien 2006.10.23. 19:27:19
(És hogy ON legyek: milyen feladat jutna akkor csintalannak :D )
Lehetne az MTV elnöke.....
Vagy szóvivő?
Ja, nem, az a Fülöp...
:))))
nyuszifül 2006.10.23. 19:27:42
Erős forint az importnak kedvez ( és a sok szerencsétlen eladósodott magyar polgárnak ). De ugye nem a külföldi vállalatok expanzóját szeretnénk erősíteni? ( megpróbáltam egyszerűen levezetni )
Tudom, hogy nem ilyen egyszerű, de most többre nincs itt hely.
molaris 2006.10.23. 19:27:52
mentül hamarabb túlesünk a mosáson annál
jobb.Azért nehány elvtinek menni kell.Csak
szellemileg vissza maradott nevezi ezt a
rendszert demokráciának.Tavasszal lesznek
itt még keményebb dolgok is.Jármy meg egye-
nesbe hazudik.Ja kérem 56 sem kényes gyom-
rúaknak való volt.Ez a rendőrattak meg az-
tán a legmocskosabb provokáció.
....mond Te kit választanál......
Seggnyalás a hatalomnak,vagy gerincesen a
néppel,mert forró lesz a tavasz.
Petra 2006.10.23. 19:27:58
Dr. Stein_1 2006.10.23. 19:28:06
Domper 2006.10.23. 19:28:13
Dr. Stein_1 2006.10.23. 19:29:38
vesalius 2006.10.23. 19:29:49
A valóság összetett: nem bontható igenekre és nemekre. Élnek még néhány százezren az országban, akik emlékeznek a jelszóra: aki nincs velünk, az ellenünk (MKP, MDP). Ennél többen (én is ) átéltük: aki nincs ellenünk, az velünk van (MSZMP, állítólag Kádár). Na persze, aki nem volt velük, az azért fogja be a száját, ha provokálják is, mert ha szól, akkor már ellene van az egyedül üdvözítő tannak és gyakorlatnak. Mintha volna valami hasonló jellege a mai helyzetnek: cinikus provokáció, fizetetrendbontók a tiltakozók közt, feláldozott rendőrök a TV székháznál, erőt demonstráló, látványos és esetenként jól érzékelhetően megfélemlítő szándékkal fellépő rendőrök.
A racionalis cél: fljen a tömeg és féljen a tömagtől és egy esetleges politikai váltástól a rendörség. Akkor alkalmas lesz a lázadások leverésére, ha majd az elherdált ezermilliárdok pótlására beindult présgép elleni éhséglázadásokat kell leverni. S Szükség van egyetértő tömegre is - lásd a tudatipar jólfizetet zsoldosainak tevékenységét, az ideológiailag korrekt értelmiséget, vagy ezt a bloggot.
JSX 2006.10.23. 19:29:49
Melchi Zadek 2006.10.23. 19:30:42
ehh, inkább nem is mondok semmit....
one nation under-dog 2006.10.23. 19:31:49
nyuszifül 2006.10.23. 19:31:51
daveny 2006.10.23. 19:33:12
Nem beszélve arról, h ha viktorunk gazdaságpolitikája lép életbe, akkor Magyarországnak vége. Ezt nem egy közgazdász mondja.
Egyszerűen le is vezették, h mi a baj vele. Arra épít, h ha 5 munkás után kevesebb adót fizet a cég, akkor majd a cég alkalmazni fog egy 6. embert is. De lol, azt elteszi inkább zsebre és kész. Ez nem megoldás a munkanélküliek helyzetére.
hamham 2006.10.23. 19:33:17
anti-csinti 2006.10.23. 19:35:01
Hajrá Magyarország?!
Mindent megtesznek érte, csakhogy tönkretegyék, s jöhessen a megváltó viktátorka!
Rohadék banda!
Alien 2006.10.23. 19:35:14
Erről mikor olvashatunk itt a CC-n?
Holnapra az lesz, hogy a brutális, kegyetlen ÁVH-s rendőrök jól megdobálták magukat kövekkel, majd ezen feldühödve (és Gyurcsány közvetlen parancsára) megrohamozták a fiatalokat és nyugdíjasokat, akik az elnyomók elleni tiltakozásul éppen virágkoszorúkat fontak, és az Ave Mariát énekelték közben.
tearózsa 2006.10.23. 19:35:51
A politikus politizálni akar, én meg élni vagy egyáltalán megélni.
Dr. Stein_1 2006.10.23. 19:35:53
viktor 2006.10.23. 19:35:54
Ja és szeretném, ha a népszavazás költségeit lenne szives zsebből fizetni, mert én az adómból nem szeretném.
nyuszifül 2006.10.23. 19:35:58
Steve 2006.10.23. 19:36:52
tigriscicacska 2006.10.23. 19:37:01
gulyaszoli (törölt) · http://gulyaszoli.blog.hu 2006.10.23. 19:38:13
kube 2006.10.23. 19:38:48
és beindult a jó öreg összeesküvés elmélet... :)
Steve 2006.10.23. 19:39:02
Zsola Te komolyan ilyen naiv vagy hogy azt hiszed hogy abból lehet valami hogy nyolc rendőr megrúgdos egy tüntetőt? Teljesen mindegy miért vagy ott, a rendőrük mindenkit elkergettek, rálöttek, megverték. Függetlenül attól hogy miért volt ott. Nekem ne mondja meg egy rendőr se hogy amikor 56-ra emlékezek hová menjek!
Nekem meg azt ne mondja meg senki, hogy ebben a helyzetben a rendőröknek ölbetett kéyyel kell álniukj
1960 2006.10.23. 19:39:39
nyuszifül 2006.10.23. 19:40:13
RiadtGyik 2006.10.23. 19:43:04
A férj megmagyarázza:
Hát igen. Megkúrtam. Nem kicsit. Nagyon! A legjobb barátnődet. Az utóbbi másfél évben folyamatosan, minden héten. Európában ilyen böszmeséget még férj nem csinált, mint amit én csináltam.
De!
Meg lehet magyarázni, nyilvánvalóan végigkúrtam a hátad mögött az utolsó másfél-két évet. Akit meg lehetett dugni az elmúlt egy hónapban, azt megdugtam. Akit az azt megelőző hónapokban titokban meg lehetett dugni úgy, hogy nehogy az utolsó hetekben előkerüljenek olyan nyomok, hogy mire készülök, azt megdugtam.
Teljesen világos volt, hogy amit mondok neked az ágyban, az nem igaz. Annyival vagyok túl a farkam lehetőségein, hogy azt, én azt nem tudtam korábban elképzelni, hogy ezt én és a kisöcsém valaha is megteszi. És közben egyébként nem csináltunk semmit négy évig. Semmit. Nem tudtok mondani olyan rendes figurát, amire büszkék lehetünk azon túl, hogy a szarból visszahúztam egyszer a végére, na az jó volt... Ha el kell számolni a haveroknak, hogy mit csináltunk négy év alatt, akkor mit mondok?
Veres Janinak igaza van. Lehet még egy picikét itt tesza-toszáskodni, de nem sokat. Gyorsan eljött az igazság pillanata. Az isteni gondviselés, a srácok falazása, meg trükkök százai, amiről nyilvánvalóan neked nem kell tudni, segítette, hogy ezt túléljük Micikével. Nincsen tovább. Nincsen.
Tudom, hogy nekem ezt könnyű mondani. Tudom, ne vágjad mindig a képembe! De csak ezért érdemes! Majdnem beledöglöttem, hogy másfél évig úgy kellett tenni, mintha jó lett volna a szex, ehelyett hazudtam reggel, éjjel, meg este. Nem akarom tovább csinálni! Vagy megcsináljuk a helikopterpózt, és van hozzá egy embered, vagy mással kell csinálni!
Döntsd el magadban, hogy 4-500 ezer forint zsebpénzért csinálod-e a dolgot, ami kurva fontos, különösen, ha az embernek már nincsen más szakmája, csak ez, tudom én. Hogy képes vagy-e az elmúlt 15 év összes félrekúrásán felülemelkedni. Én azt mondom, hogy vegyél egy nagy levegőt, igyál kurva sok bort, aludj egy-két éjszakát és döntsd el magadban.
Lesz majd hiszti, nem-mosogatok tüntetések, lesznek. Lehet tüntetni a focimeccs miatt, előbb-utóbb megunod, vagy hazamész anyádhoz.
De nem azért kell feleségnek lenni, mert ebből olyan kurva jól meg lehet élni, mert már elfelejtettük, hogy milyen táncoslánynak lenni! Hanem azért, mert meg akarjuk ezeket oldani.
tigriscicacska 2006.10.23. 19:43:11
vesalius 2006.10.23. 19:43:49
Az eszkalációs pszichologiai hatások a blogg résztvevőin érezhetők - ez nem különös. Valószínűleg kimutathatóak a tüntatőkön is. A rendőrök bevetési rendszere, az észlelhető hatások ezen pszichológiai módszer ragyogó alkalmazását mutatja: a közönség egy része úgy tűnik az egyre brutálisabb erőszak híve, az erőszakos fellépést, az ígéretek megszegését mint megfelelő, jogos és szükséges módszert a rendörség természetesnek tartja.
Vajon ma vannak olyanok, akik sírva panaszkodnak, mint 20 éve egy százados, hogy március 15.-én kardlapoznia kellett a diákokat?
nyuszifül 2006.10.23. 19:44:07
equilibrium 2006.10.23. 19:46:36
Miért kell birkamód a tömeggel menni? Ez az egész egy vicc!
Gondolkodtatok már rajta, hogy hány milliárd forintba került az eddigi megerősített védelem? Hogy mi minden másra lehetett volna költeni a MI!!! adómilliárdjainkat, amit te is én is fizetünk? Szociális intézkedésekre, egészségügyre, új mentőautókra, gyermekkórházak felszereléseinek javítására, akármire másre. Milliárdokról van szó, amit arra kellett fordítani, hogy megfékezzék ezt a nyomorult csőcseléket, akik még egy ilyen ünnepen sem képesek tisztelettel adózni a forradalom hőseinek emlékének.. Sőt.. önkéntesen szabadságharcosnak kiáltják ki magukat, akik állítólag értem a hazámért harcolnak? Nevetséges, köszönöm ebből nem kérek.
Ma volt "szerencsém" a Corvin köznél személyesen találkozni a vezetőkkel, akiknek átlag értelmi szintje valahol a 8 általánosnál maradt, egyes megnyilatkozásokon még a szimpatizánsok is elmosolyodtak. pl ha meglátogatod őket találkozhatsz egy kopasz nagydarab emberrel, aki kikiáltotta magát a jövendő belügyminiszternek, szerinte ha átveszik a hatalmat ő majd megváltoztatja a rendszert.
mókás? igen, szerintem is, de ő pl komolyan gondolja, és jelen helyzetben, ahol egyes emberek azokank adnak igazat akik az utcán randalíroznak, rongálnak... miért ne gondolhatná komolyan...
Siralmas...
hócipő 2006.10.23. 19:47:25
bebicsosz 2006.10.23. 19:47:28
Dr. Stein_1 2006.10.23. 19:47:57
Alien 2006.10.23. 19:48:20
például szerintem túlságosan is konstruktív volt, amikor egyre újabb haladékokat adtak a Kossuth téri kempingezőknek.
"Eszkalációs pszichológiai hatások..."
LOL
Kapcsold ki a bullshit generátort....
:)))
hamham 2006.10.23. 19:48:20
Domper 2006.10.23. 19:48:22
vekkerviktorból is. Igaza van az elöttem íronak nem azért lett Gyurcsány miniszter mert ő a legjobb, hanem azért mert viktort nem igazán szertnék külföldön miniszternek látni.
Csak ezt a sok pihent agyú kilugozott ember társaim nem veszik észre.
Ha egyszer viktor lesz a miniszter - ami remélem sosem lesz - na akkor fogok én csomagolni és diszidálni valami nagyon messzi helyre.
Mert akkor lesz csak igazán diktatúra idehaza.
tearózsa 2006.10.23. 19:48:26
Sajnos nem bánnám ha az egész parlament becsúszna a Dunába. Talán meg menekülne az ország.
martins 2006.10.23. 19:48:58
Alien 2006.10.23. 19:51:06
A diploma előtt azért ne felejts el érettségizni se...:)
bebicsosz 2006.10.23. 19:51:08
Domper 2006.10.23. 19:52:23
És utána mi lesz ha mindenki a Dunába ment?
Lebontjuk a parlamentet és játszóteret építünk helyette?
Petra 2006.10.23. 19:52:45
hócipő 2006.10.23. 19:52:57
Nihilist 2006.10.23. 19:53:47
- Aztán azon is érdemes lenne elgondolkodni, hogy miért esik a Forint árfolyama, ahányszor csak a Viktor megszólal.
vesalius 2006.10.23. 19:54:17
A történelem, vagy a politikai cselekvés ismert mintáinak felimerése - ha már valaki megmutatta ugyan nem nehéz némi ismeretek alapján, bár a nem tetsző összefüggéseket "összesküvés elméletnek" titulálni kétségtelenül mentesít egy nehéz feladat alól. Ez a feladatat a gondolkodás volna. Ami persze nem jelent kötelező egyetértést - azt a fenti címkét alkalmazók követelik meg másoktól, aki meg nem ért egyet, kap egyet és szabad a vadászat, kijelölve a cél.
Domper 2006.10.23. 19:54:22
Itt akarsz tanulni? Külföldön meg dolgozni?
Mért nem mész akkor most oda azt tanulsz náluk.
Ingyenélő !!!!!!
Alien 2006.10.23. 19:54:44
Te külföldön voltál szavazni?
Petra 2006.10.23. 19:55:06
momo0311 2006.10.23. 19:55:36
HunVista.hu · http://www.hunvista.hu 2006.10.23. 19:55:50
tigriscicacska 2006.10.23. 19:56:27
Domper 2006.10.23. 19:57:14
Dr. Stein_1 2006.10.23. 19:57:50
daveny 2006.10.23. 19:58:48
Petra 2006.10.23. 19:59:01
daveny 2006.10.23. 20:00:37
Én vidéki vagyok és közlöm veled, sose csőcselékezték az 56-osiakat. Nekem előadást kellett tartanom arról, h hogy látták vidéken az 56-os eseményeket. Szal ez egy elhamarkodott megjegyzésed volt. De a mai eseményeket meg aztán pláne nem venném egy kalap alatt az 56-ossal, bármennyire is ezt hírdetik a tüntetők.
JSX 2006.10.23. 20:01:22
hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2006.10.23. 20:01:50
A okádék jobboldaliak pedig tényleg elmehetnének ebből az országból. Mondjuk Erdélybe, oda valók vagytok, a szőrös talpúak közé. Ott aztán énekelhetitek naphosszat a székely hímnuszt.
Csürhe.
martins 2006.10.23. 20:01:57
Alien 2006.10.23. 20:02:50
Alien 2006.10.23. 20:03:39
daveny 2006.10.23. 20:03:56
Nem az a megoldás ebben a helyzetben, h lelép Gyurcsány a politika színteréről. Bizalmat szavaztunk neki 4 évre, reméljük sikeresen fogja kormányozni. Ez nem csak a baloldali szimpatizánsok érdeke lenne, hanem a jobboldalnak is.
A baj az, h a jobboldal nem tud veszíteni és még mindig hiszi, h lehet ő a kormány élén. Ez az egész arra megy ki. Bizalmi szavazás, kitartó tüntetéssorozat...
Nem ez a megoldás. Nem mondom h a legjobb ember áll az ország vezetése központjában, de... ez nem azt jelenti h le kell váltani. Honnan tudod h a másik majd jobb lesz?
1senki 2006.10.23. 20:04:40
Ha valaki nem úgy szereti mint ti...
azt lőjék a rendőrök, sőt!
De a dolgok nem itt dőlnek el!
Sajnos a mi belplitikánkba már réges-régen
multi,idegen hatalom,bank stb. beavatkozik,
a mi buksi fejünk felett!
Jó mocskolódást mindenkinek!
Egyet balra egyet jobbra
hócipő 2006.10.23. 20:06:00
hd 2006.10.23. 20:06:05
56 emlékét az rontja, hogy ötven év után ugyan azokért a célokért kellene Mindenkinek az utcára mennie: a diktatúra ellen, a kisemberek kiszipolyozása és a oligarchia fékevesztett pazarlása ellen, a hazugság ellen.
Nevetséges, hogy közjogi "méltóságaink" légmentesen elszeparált téren ünnepelnek, mert félnek a néptől és pont ilyen ünnep idején felhasználják a rendőrséget saját hatalmi érdekeik miatt.
liliom 2006.10.23. 20:06:24
hd 2006.10.23. 20:07:37
56 emlékét az rontja, hogy ötven év után ugyan azokért a célokért kellene Mindenkinek az utcára mennie: a diktatúra ellen, a kisemberek kiszipolyozása és a oligarchia fékevesztett pazarlása ellen, a hazugság ellen.
Nevetséges, hogy közjogi "méltóságaink" légmentesen elszeparált téren ünnepelnek, mert félnek a néptől és pont ilyen ünnep idején felhasználják a rendőrséget saját hatalmi érdekeik miatt.
eszter10 2006.10.23. 20:07:48
Petra 2006.10.23. 20:08:36
Igen ,azok a szegény ártatlan tüntetők....
Vajon mit is akarhattak azokkal a benzines faszénnel teli zoknikkal??!?!?
liberális 2006.10.23. 20:08:41
Boldog voltam, hogy megünnepelhetem a történelem egyik szép pillanatát, amire büszkék lehetünk (még én, baloldali hazaáruló is - a jobb utólagos engedelmével). Örültem, hogy sok neves uralkodót, állami vezetőt vendégül láthat Budapest, egy szép város és talán egy kicsit sikerül elhitetni velük, hogy ez egy jó hely.
Aztán felvirradt a mai nap.
Nem tudom tolerálni a csőcseléket, aki tönkre teszi a nemzet ünnepét, lejárat egy országot a világ előtt és utána ezt jogosnak érzi, felvág rá és skandálja azokat a baromságokat, amiktől az 56os mártírok forognak a sírjukban.
56=06? Miről bezsélünk, kérem?
És ha az ellenzék vezére még mindig nem lép a sarkára és nem képes az ő szeretett nemzetének érdekében gondolkodni, akkor én megfordítanám a hazaáruló-kérdést: Orbán mondjon le!
De nem teszem. Nem megyek tüntetni azért, hogy értelmesebb honfitársaim legyenek.
Csendben megemlékezek magamban, és kezdek csomagolni...
momo0311 2006.10.23. 20:09:29
Alien 2006.10.23. 20:09:40
Ahem. Értem.
Na, látod, ez is egy darab vélemény.
Ami a becét illeti, csak annyit próbál jelenteni, hogy nem elkötelezett oldalhívő egy irányba sem, amihez mostanában, úgy látszik földönkívülinek kell lenni.
De mi az a lúgozott agy?
Amúgy kiváló elmélet, persze meg is lehet indokolni, biztosan vannak úgynevezett "bizonyítékok" is garmadával, de ugye nem muszáj hinni benne?
2006.10.23. 20:10:06
ez vonatkozik kiricsi gyönyörű és aktuális, másik csintalanos bejegyzésére is.
nyuszifül 2006.10.23. 20:10:38
Trust 2006.10.23. 20:11:34
Igen, ez így van, de a tüntetés és zavargások soha nem erről szóltak.
Hanem arról, hogy a "jobboldal" vereségébe beletörődni nem tudók kihasználják (+bomberdzsekis prosztók, ugye) az eseményeket mert más út nincs, csak az ő egyszerű megoldásaik.
VikiViktor meg csak hergeli őket barom légbőlkapott ötletekkel.
Ez kell? Ez a megoldás? Nemzetiszocialista populizmus? Gratulálok, ez valós alternatíva. Van választás, ugye...?
one nation under-dog 2006.10.23. 20:13:01
daveny 2006.10.23. 20:13:47
Természetesen nem megoldás a külföldön való élés. De jobb megélhetést és nyugodtabb körülményeket biztosít. És ez azért nem kevés. Én nem érzem jól magam, ha tudom, h nézeteim esetleges hangoztatása a kocsmában véres kimenetellel járhat.
Az önkormányzati választások előtti éjszakán bulizni voltam, megyek haza és megállít 3 180 kilós kopasz bútor és megkérdezi kire megyek szavazni. És én szolidan válaszoltam, h nem megyek el szavazni mert elegem van az egészből. (holott persze elmentem szavazni és nem az ő általuk várt pártra)
Na itt a gond.
Ezek után legyek büszke a mai magyarságra? Én inkább megyek ki, keresek 10x annyit mint itthon a diplomámmal és messziről nézem majd a CNN-en, h megint tüntetések és zavargásoktól hangos Budapest éjszakája.
puffogó vipera 2006.10.23. 20:14:23
equilibrium 2006.10.23. 20:15:03
ráadásul Orbán a mai beszédében kitért arra, hogy nem egyéni hatalmi pozíciókhoz kellene ragaszkodni, hanem a nemzet érdekét kellene szem előtt tartani, és így cselekedni... a falat kapartam..
JP · http://hemar.freeblog.hu/ 2006.10.23. 20:16:13
vesalius 2006.10.23. 20:16:30
Nehéz ügy - ha már egymásnak "vezényelték" a töntetőket és a rendörséget. Az automatizmusok működnek, a rendőri erődemonstráció sok esetben olaj a tűzre, ilyen esetben szoktak csatlakozni azok, akiknek alapesetben eszük ágában sincs résztvenni.
Nem furcsa, hogy a tömeget oszlatás helyett a Fidesz gyűlés felé terelték? Vagy, hogy jelenleg mintha a Felvonulás-tér felé szorítanák?
50 figura eltávolítása helyett mért kellett "rohamra" indulni az együttműködő demonstrálók ellen? Megegyezés után? (Talán féltek saját embereik ellen föllépni?)
Föltehető még néhány hasonló kérdés.
Mintha az egészre a miniszterelnök úr talán királyi többesben előadott "önvallomása" sokat idézett minősítése lenne az igaz. Vagy lehet, hogy nem is sikerült el...ni, hanem ez a cél?
53 2006.10.23. 20:18:17
53 2006.10.23. 20:19:45
egy 'szemét' külföldi tőkés szívjí a vérem
Alien 2006.10.23. 20:20:47
De legalább fizet érte:)
molaris 2006.10.23. 20:20:51
hon éhesen fog fázni a gyereke,melóra kilá-
tása sincs nem az export-import indexet fog-
ja vizsgálgatni,hanem azt ki K..TA el.Mem
Csintalan a lényeg,meg a Hír TV..56-ban a
hatalom ugyan így hazudott,csőcselékezett.
Most ki hisz nekik?Orvos látta már?Tudjá-
tok-e mily kevesen látják a Hír-t?
"Zadek Melchi"- észérv jöhet.1978-ban engem
márc.15-én,okt.23-án is megsimogattak.Van mire emlékeznem,később meg gondoskodtak ró-
la,hogy ne felejtsek.Kirúgtak az egyetemről
és elvárnák....No azt már mégse.Az oké,hogy
felakasztanak,az is,hogy én viszem a köte-
let,de tapsolni már ne kelljen.
Aki lát, gondolkodik az azért már sejt va-
lamit a jövőnkről.
Nihilist 2006.10.23. 20:20:58
"Dimmu Borgir pólós zsíroshajú szipusok..."
Hát ez nagyon alja volt. Nem kellene ilyeneket. Én is Dimmu Borgir pólós vagyok, közgazdász diplomával, és teljes mértékben elhatárolódom az efféle megmozdulásoktól. Sőt, holnap ugyanúgy megyek dolgozni, mint általában.
momo0311 2006.10.23. 20:21:52
53 2006.10.23. 20:22:43
ma minden a politikáról szől
pedig az emberek csak nyugodtan jól szeretnének élni
Trust 2006.10.23. 20:22:49
És ha elmész külföldre, ki fog adót fizetni helyetted :))?
Viccen kívül: a menekülés nem megoldás, a társadalom egésze nem a hangoskodó kisebbségből áll.
fope 2006.10.23. 20:23:21
Ja, mikor Csintalan Szabadság téri betelefonálós műsorába idős néni betelefonált, hogy "Mit csinálnak ezek, mindent összetörnek, tönkretesznek!" Cs. S. (miután vonalat szakít): "... a provokátorok! Isten tartsa meg jó egészségben, X néni!"
liliom 2006.10.23. 20:23:50
liberális 2006.10.23. 20:23:55
Tegye fel a kezét, aki tud megoldást arra, hogy mi lesz, ha a külföld nem jön hozzánk?
Ja, hogy majd értük tüntetünk és munkahelyért?
daveny 2006.10.23. 20:24:59
Sajnos minden változás vki számára jó, vki számára rossz. Én a középréteget képviselem (vagyis a családom), nekünk is sok a bevételcsökkenés, bár szerencsére minket nem fenyeget az éhezés.
A baj ott van, h akiktől igazán sok adót le lehetne szűrni, azokat sose támadja az aktuális kormány. De, mit csináljunk, ez van. Azért tüntetni nem megyek el. És csak remélni merjük mi is, h beválik a reformprogram és majd pár év múlva egy jobb magyarországi helyzetet láthatunk.
El Bubu 2006.10.23. 20:25:04
Ja és Gyurcsány utasította, hogy menjen tüntetni!!!!!!!!!!!!!!
PERSZE PERSZE!!!!!!!!!!!
Baloldali provokáció!!!!!!!!
hócipő 2006.10.23. 20:25:18
daveny 2006.10.23. 20:27:31
Ez a folyamat nem most kezdődött el. Képezzük halom számra a diplomásokat, akik külföldön keresnek megélhetést.
53 2006.10.23. 20:28:01
kózben zenét is hallgatok és ez megnyugtat
one nation under-dog 2006.10.23. 20:28:14
OK, OK, megkövetlek. Tudtam, hogy baj lesz belőle. A zenei ízlésnek (muhaha, bocs) ehhez semmi köze. (Bár láttam DB pólóst köztük. Na jó, lehet, hogy Burzum volt).
P.S.: Remélem rendszeresen mosol hajat, és nem szipuzol. ;)
Petra 2006.10.23. 20:28:54
hd 2006.10.23. 20:29:26
- Az igazságügyi és rendészeti miniszter hogyan nézhet ezután tükörbe?
- A közjogi "méltóságaink" miért a néptől szigorúan elszeparált, lövöldöző rendőrökkel védett részen ünnepelnek (ünnepeltetik magukat)?
vesalius 2006.10.23. 20:30:12
Pár milliárd a népszavazás. Pár milliárd a rendörség kontra tüntetők/zavargók/csőcslék (a'piacere).
Mennyi adóforint az a néhány ezer milliárd, amit eltapsoltak, s az adóforintjainak sokat emlegetet elfecsérlése miatt aggódók emlegetnek. Mert a pár milliárd miatt fentebb is jajveszékelők a néhány ezer milliárdokat szívesen fizetik? Utóbbiról ugyanis mintha elfedkeztek volna. Ideológiai szemellenző?
nyuszifül 2006.10.23. 20:30:26
daveny 2006.10.23. 20:32:17
news.bbc.co.uk/2/hi/europe/6078386.stm
Hát igen, a világ h néz ránk.
Trust 2006.10.23. 20:33:06
- sípolás
- bekiabálás
- (tojás-)dobálás
- hátatfordítás
- az akt. esemény lehetetlenné tétele
- sajtótermékben a fikázott ember direkt nevetséges képen való bemutatása, megalázása
- kétértelmű, "összekacsintós" beszéd
- etc.
Amíg ilyen ovis módszereket alkalmaznak, 100 emberből 90 inkább nem vállal vele közösséget, mégha valamelyest egyet is ért.
hócipő 2006.10.23. 20:34:14
daveny 2006.10.23. 20:34:41
fope 2006.10.23. 20:35:30
nyuszifül 2006.10.23. 20:35:45
Petra 2006.10.23. 20:36:23
fope 2006.10.23. 20:36:58
daveny 2006.10.23. 20:38:28
A lényeg, h a világsajtó arról csemegézik, h a Magyarországon sose volt ekkora ellentét.
Tehát elértük azt, h a másfél éve készülődő 56-os világkampányunk lehet negatívba üt át a világ szemében.
fope 2006.10.23. 20:38:48
nyuszifül 2006.10.23. 20:39:23
liliom 2006.10.23. 20:39:25
fope 2006.10.23. 20:41:06
fope 2006.10.23. 20:42:20
daveny 2006.10.23. 20:42:32
Egy kis kreativitást kellene vinni a tüntetésbe. A sípokat leválthatnák egy aggregátorra (ahhoz úgyis benzin kell, lehet mire hivatkozni ha találnak belőle a kossuth téren) és már csak egy erősítő kell, meg pár hangfal, és egy CD, amin zajok vannak, füttyögések, akármi...) az a baj, h a tüntetők nem tudnak újítani! :D
És ha mennek tüntetni, beraknak vmi zenét... az bátorítja őket. Vagy rákapcsolják a HírTV-re csintalankodni. :D
Trust 2006.10.23. 20:43:49
Mikor nincs senki, egymást gyepáljuk.
Na EZÉRT nem jövünk ki a szarból SOHA. Mert nincs egy közös norma, amit mindenki elfogad (vezetés, nép..) és követ.
hócipő 2006.10.23. 20:44:58
Szerintem maradj te is, meg ők is. (Mindazonáltal lenne tippem, hogy kiknek kéne elhúzni. Ha nem is külföldre, legalább a tisztességesen szerzett milliárdjaik békés nyugalmába.)
Próbáljuk meg elviselni, hogy annak is ez a hazája, aki a mostani kormány regnálását úgy éli meg, hogy az maga az őrület. Én valahogy úgy látom, hogy mérhetetlenül eltúlzott a rendőrség reakciója. Az emberek keserűségét talán egy picikét lehetne tolerálni.
Alien 2006.10.23. 20:46:02
Ja, kábé, mint az újpest-fradi.
Egyelik egymást rendesen a hét össz napján, aztán, ha teszem azt diósgyőrit, vagy rendőrt kell elpakolni, mindjárt összefognak.
Kábé ez az általános helyzet nagyban is...
daveny 2006.10.23. 20:46:13
nyuszifül 2006.10.23. 20:47:23
Alien 2006.10.23. 20:48:20
Ebben neked van igazad.
Mindenkinek joga van kifejteni a véleményét, annak is, aki "fújfújvesszengyurcsány", meg annak is, aki azt mondja, na lásuk, mire megy a gazdasággal.
Így gondoltad, nem?
daveny 2006.10.23. 20:48:41
Én nem mertem ilyet kijelenteni, mert több száz ember által kerülök halállistára akkor! :D De amúgy ha már itt tartunk, én azt várom, h a FIDESZ bukása után a mostani jobboldaliak majd az MDF mellett döntenek. Hiszem h akkor lesz pár nyugodt évünk.
1senki 2006.10.23. 20:48:42
összest"kelett volna olvasni? Aki szeretne kilépni a Matrixból itt a pirula vegye be... :)
Intravénásan kapják az emberek az infót jól megrágva, hogy azon a pici agyukkal ne keljen
nyűglödni! Nem ma kezdődött a történet...
De azért nem mindenki zombi...
daveny 2006.10.23. 20:52:43
Na ez a nevetséges. Egyvalaki azt mondja Hősök tere, és ezrek mennek utána. 1 agy vezérel ezer embert.
fope 2006.10.23. 20:52:54
Alien 2006.10.23. 20:53:31
Szerencsére.
például, aki jól megrágja magában minden oldal véleményét, aztán meghozza a döntését aztán elmegy szavazni, és -teszem azt- az mszp -re voksol?
Vagy ugyanekkora erővel a fideszre?
Szerintem az az agymosott, aki csak az egyik fajta véleményt appercipiálja, aztán onnatól kezdve mindenki más, aki mást gondol, az megtévesztett ostoba bunkó.
Valahogy nem bírom a -hát nem látod, hogy zöld az ég?Hányszor mondjam még? -féle érvelést.
1senki 2006.10.23. 21:04:41
A fő probléma itt az, hogy az összes lehetséges jelölt 1 kutya köjke/ azaz a Kisz.
valamint az Mszmp. bugyraiból került ki. néhány kivétellel/ A "népet" vagyis minket itt ma senki sem képvisel vagy védené az érdekeinket. Eladtak aprópénzért. Itt nem fog
változni semmi ugyanis az ország kényszer pályán van az elmúl 16 év nem túl előnyös gazdasági paktumai miatt /Privatizáció/
hócipő 2006.10.23. 21:08:01
Hogy mire megy a gazdasággal? Ötödik éve küszködik vele a szoc. kormány, és most éppen ott tartunk, hogy már annyira dübörög, hogy egymás szavát se halljuk tőle. (Tudom persze, hogy az első két és fél év Medgyessyé volt, de GyF volt a súgója. Bocs, hogy ilyen közhelyes vagyok, de a tények makacs dolgok.
Alien 2006.10.23. 21:09:03
Ugyanúgy szíjjellopkodnák, mint 40 éven át...
fope 2006.10.23. 21:10:39
Alien 2006.10.23. 21:11:19
Azér' én adok neki egy sanszot magamban.
Mondjuk két évet.
Aztán, ha akkor is ugyanúgy folyik a maszat, mint a választásokig, megyek lengetni, meg sípolni magam is.
nyuszifül 2006.10.23. 21:18:52
hócipő 2006.10.23. 21:19:07
Ha egy közelebbről meg nem nevezett külföldi ország miniszterelnökéről olvasnánk azt, amit megtudtunk a mienkéről, nem MINDANNYIAN ugyanazt kérdeznénk? Hogy ez hogy lehet hatalomban még mindig? Nem azt gondolnánk e hipotétikus ország népéről, hogy hülye, ha hatalomban tartja?
Fekete Pákó 2006.10.23. 21:19:29
nyuszifül 2006.10.23. 21:21:49
farman 2006.10.23. 21:26:32
vagy csak találó ...
1senki 2006.10.23. 21:28:07
farman 2006.10.23. 21:31:00
gumilövedék (persze agyon nem lő)
1senki 2006.10.23. 21:32:59
liliom 2006.10.23. 21:35:04
molaris 2006.10.23. 21:35:19
Azért ne kiabáld el a dolgot mert találékony
kis társaság ez.
A "balos" érzelmű levelező társak figyemébe,
talán annyit,hogy a TV2-t nézve nem látom a
bunkó,dühöngő tömeget.Tizentől hetvenig min-
den féle ember álldogál viszonylag békében.
Csak az a"bűnük",hogy nem szeretik ha meg-
mondják nekik még azt is mit gondoljanak.
farman 2006.10.23. 21:37:04
anti-csinti 2006.10.23. 21:38:47
Magasztos emlékezés a hős elődökre!
1senki 2006.10.23. 21:45:40
milyen messze jutnék... a rendőrök a szert is kivernék belőlem! Amúgy ez a rendőr cucc nagyon Half Life-os
Alien 2006.10.23. 21:47:16
liliom 2006.10.23. 21:47:54
félsz, mert fogalmad sincs honnan lőhetnek agyon téged... Ezt az érzést sikerült ma emlékezés szintjén előhozni? Szerintem nem. Csak napi politizálás folyt. És rendőri túlkapás.
hócipő 2006.10.23. 21:48:14
1senki 2006.10.23. 21:50:57
Felszólítok mindenki hogy 23.45h-ig fejezzék
be a forradalmat mert az asszony végez a melóban én meg reggel korán kelek!
Különben szankciók lépnek életbe...
farman 2006.10.23. 21:52:14
akkor legyen 3 pulóver, szivaccsal kitömött baseball sapka...nem tudom mi a megoldás... fehér zászló?
mindenesetre tényleg sok sikert!
1senki 2006.10.23. 21:56:15
Alien 2006.10.23. 21:56:50
Én is....
A felszólítás jó ötlet, de tán az is elég, ha csak egy -két városrésszel (mondjuk legyen 3-400 kilométer északra) arrébb bontanák a rendet, meg a várost.
mindenesetre a Blahára reggel be kéne jussak....
nyuszifül 2006.10.23. 21:58:53
1senki 2006.10.23. 22:00:35
Látszik nem a szovjet iskolán nőttek, van még mit tanúlniuk. Majd adunk nekik szakértőket...
nyuszifül 2006.10.23. 22:03:00
farman 2006.10.23. 22:09:27
1senki 2006.10.23. 22:09:44
Most akkor ki a szemét, a szegény rendőrök akik most potya lövöldöznek /a tv-ben látva nagyon élvezik/ vagy a csűrhe a ki ott áll mocskos módon ahol nem kéne de azért kapják
a gázt becsületesen! Látta valaki az indexen
azt a kis videót amin a zászlót vívő palit szétrúgják a rendőrök? Hát nagyon hősiesen verték a manus fejét a kocsihoz,de a legszebb
a térdes volt amit a bátor rendőr bevitt a
lefogott embernek ...
farman 2006.10.23. 22:09:57
liló 2006.10.23. 22:10:10
1senki 2006.10.23. 22:11:52
Alien 2006.10.23. 22:15:04
Arra azért tennék egy nagy összeget, hogy a hekusok 98 százaléka szívesebben lenne otthon.
Igazából akkor kellet volna így viselkedniük, amikor a székházas balhé volt, akkor most ők se lennének ennyire frusztráltak, meg a "fiatal diák" és a "nyugdíjas" is óvatosabban dobálná a kavicsot.
Na de már mindegy, késő bánat.
Ez a herkules nem is olyan szar...
nyuszifül 2006.10.23. 22:15:25
liló 2006.10.23. 22:18:45
hócipő 2006.10.23. 22:28:46
farman 2006.10.23. 22:29:33
liló 2006.10.23. 22:37:25
Úgy gondolom nem ez a megoldás, ez csak arra jó, hogy még nagyobb ...-ba rántsák az országot. Nekem ez nagyon nem hiányzik! Kíváncsi vagyok Sólyomra is! Vissza a Parlamentbe!
1senki 2006.10.23. 22:37:41
Kálvinra mert azt a Lázadók elfoglalták/ -mehetett volna a Nyugati felé is de ott Birodalmi gárdisták ásták be magukat...
1senki skywalker már alig várta hogy végre kezeiközt nyomorgassa Márty hercegnőt! S mivel a kardja igen-igen állt-gondolta vállalja a kockázatott ebben a nagyon távoli és még idegenebb galaxisban..."
A valóság néha azért elég fantasztikus...
elég! 2006.10.23. 22:37:59
Zsola 2006.10.23. 22:39:24
(így az egyszerűbb)
Nekem is elegem van, most már jöjjön az a szavazás, milliárdokba fog kerülni, de szavazok. A balosok biztosan el fogják fogadni az eredményeket, bármi is lesz az, a jobbosok pedig, remélem.
Csak legyen nyugalom, menjen mindenki dolgozni (ezek holnap nem dolgoznak!?).
Biztonságot, stabilitást akarok, ahol nem mások mondják meg, mit kell szeretnem.
Szerintem teljesíthető. Ugye?
Azért az '56 emléktüntetés nagyon is jól sikerült, azt hiszem :) Csak ez a része nem volt benne a programokban.
farman 2006.10.23. 22:41:30
"Talpfát, raklapot és fagerendát dobálnak rendőrökre a Ferenciek terénél a demonstrálók
2006. október 23. 22:25
.
Jelentős mennyiségű talpfát, raklapot és fagerendát dobálnak rendőrökre a Ferenciek terénél a demonstrálók, a nagyobb darabokból pedig barikádot építenek.
A tér egyik sarkán lévő építési területről szerezték a demonstrálók az építőanyagot.
A Ferenciek terénél a Duna felőli oldalon újítják fel az egyik épületet. Az építési terület farostlemezekkel volt lezárva. Ezt az ideiglenes kerítést kezdték megbontani a demonstrálók. Az építési területről nagy mennyiségű fém- és faanyagot, valamint köveket zsákmányoltak. Ezeket dobálják a rendőrökre, akik a támadásra könnygáz gránáttal válaszolnak.
A nagyobb darab faanyagokból pedig barikádot építenek a Kossuth Lajos utcát eltorlaszolva.
hirado.hu "
Alien 2006.10.23. 22:46:06
Érjetek haza épségben!
liló 2006.10.23. 22:46:34
Remélem Mártyt sikerült biztonságos helyre transzportálnod vagy teleportálnod, ebben egyezkedj Csillagkapu királyfival. Csak meddig fogjuk ezt ilyen rózsaszín szemüvegen át látni!
froccsos 2006.10.23. 22:46:35
ez felháborító!
elég! 2006.10.23. 22:47:40
liló 2006.10.23. 22:49:34
liló 2006.10.23. 22:51:55
elég! 2006.10.23. 22:54:25
"hócipő 2006.10.23. 22:28:46
Az uszító Orbán mondott egy színtelen-szagtalan (Lásd Hírszerző) beszédet, és még arra sem volt szava, hogy tőle párszáz méterre éppen mi történik. Ez a hataloméhes pasas előállt egy javaslattal, ami a híveinek jó időre munkát ad: aláírásokat fognak gyűjteni egy népszavazáshoz. Hogy tudja ennyire palástolni diktátori hajlamait?"
Emlékszel,az önkormányzati választásokra?Mikor nyertek Orbáncék,a tüntetők kérték,menjen oda hozzájuk!Nem ment.Erre Grespik(!) odament,és bemondta a mikrofonba,hogy Viktor nem jön hozzátok,megnyerte a választást,már nincs szüksége rátok...majdnem megverték...
KUTULI 2006.10.23. 23:28:06
elég! 2006.10.23. 23:33:03
froccsos 2006.10.23. 23:51:51
Dzsefi 2006.10.23. 23:57:52
"nehogy már az legyen már megint a mai nap konklúziója, hogy a Fidesz által felheccelt/bérelt csürhe balhézott Bp-en! "
arról nincs hír azóta sem, hogy mitől indult el ez az egész, délután nem volt semmi balhé, aztán a következő hír szerint a rendőrök elkezdték kiszorítani a tüntetőket. de mire fel? Ráadásul a fidesz-gyűlés felé, lehetőleg hogy aztán majd össze lehessen mosni a kettőt... ne csúsztassunk már.
crey 2006.10.24. 00:06:58
Constant Malachi 2006.10.24. 00:15:40
Palee 2006.10.24. 00:21:53
Ez szerintetek normális? Ez diktatúra már csak nem is kirakatdemokrácia...
Palee 2006.10.24. 00:24:45
Az egyik felvételen láttam amíg a rendőrök addig rugdostak valakit amíg mozgott majd otthagyták. Nem tudom ez az volt-e...
elég! 2006.10.24. 00:28:42
Palee 2006.10.24. 00:33:25
A szakértőt megdöbbentette, hogy gumilövedéket vetettek be a rendőrök és ráadásul - ami elmondása szerint szigorúan tilos - fejmagasságban, és hogy könnygázgránátokat is fejmagasságban vagy nagy ívben lőtték a tömegbe. A negyedkilós gránát ugyanis akár halálos sérülést is okozhat. Hozzátette: az is megdöbbentette hogy rendőrök a már földön fekvő megbilincselt személybe többször brutálisan belerúgtak. Ez a szakértő szerint egy demoktratikus ország demokratikus rendőrségénél megengedhetetlen.
elég! 2006.10.24. 00:35:56
Palee 2006.10.24. 00:40:23
Elmondom neked nagyjából mi történik itt, csak hogy kicsit tisztában legyél a dolgokkal. Magyarországon alkotmányos joga mindenkinek megemlékezni úgy, ahogyan akar. Ezt tette a fidesz és az MTI szerint 100000 ember. Ezekbe az emberekbe a rendőrök szándékosan beleszorítottak egy bizonytalan eredetű, párezres tömeget, kb. akkor mikor vége lett a tüntetésnek, majd amikor az emberek hazaindultak volna egy lovasrohamot vezettek ellenük, és elkezdték gumilövedékkel és könnygázgránáttal lövöldözni a megemlékezőket. Utána a dolgok elfajultak, lehet meg is gyilkoltak a rendőrök néhány embert, nem tudni, 4-en biztosan életveszélyes sérüléssel feküdnek a kórházakban. Nyugaton többszázezres, nem ritkán tomboló és pusztító tömegtüntetések esetén sem sérül meg életveszélyesen senki, maximum rendőrök!!!! Ez a különbség a nagyjából működő demokráciák és az itt tapasztalható féldiktatúra között, amit sikeresen bevezetnek Gyurcsányék, miközben egyesek Orbánt szidják azért, mert nincsen rajta sapka...
Palee 2006.10.24. 00:41:07
Mármint azon, hogy brutálisak a rendőrök?
Palee 2006.10.24. 00:43:05
Ezt azóta eltávolították onnan, ahonnan bemásoltam, valszeg kacsa volt, vagy nem halt meg az ember akit agyonrugdostak a rendőrök. Szerintem az olaszliszkai önbíráskodókat kellene beöltöztetni rendőröknek, ilyen kiváló munkát azok is végeznének... (Akkor mellesleg hol voltak a rendőrök?)
elég! 2006.10.24. 00:46:35
Csakhogy tisztában legyél egy két dologgal te is:ha a Vezéred(vagy királyod vagy ki) élt volna az alkotmányos jogával,és a parlamentben próbálta volna lemondatni a jobbos köztársasági elnökkel a hazugláda komcsi Gyurcsányt,akkor ma nem tartanánk itt!
elég! 2006.10.24. 00:48:19
froccsos 2006.10.24. 00:50:35
elég! 2006.10.24. 00:52:04
elég! 2006.10.24. 00:58:49
Palee 2006.10.24. 01:12:03
Kedves elég!
Először is nem a vezérem, nem kedvelem különösebben Orbánt, nem tetszik a stílusa, beleszürkült ebbe a mocsárba ami itt van, gyakran hülyeségeket csinál stb. Kérlek ne provokálj a hülyeségeiddel.
Másodszor: Igyekszem több forrásból tájékozódni, nem csak egyből. "Szélsőjobb", "jobbközép", "liberális", "balos", "szélsőbal". Ebből próbálom kiszűrni mi is történik. Magyar szemmel.
Az alkotmányos jogok közé az is beletartozik, hogy okt. 23.-án mindenki ott emlékezik meg ahol akar, pláne ha bejelentette. Ez is alkotmányos jog amit az államnak kötelező biztosítani. (Mellesleg volt már rá precedens, hogy ezt nem tudta, vagy nem akarta biztosítani a hatalom.) A demokráciába az is beletartozik, hogy van ellenzék, aki azt beszél amit akar, mind a parlamenten belül és kívül,persze ez sok embernek nem tetszik, ezért le kell őket lövöldözni, szétveretni, közéjük fizetett provokátorokat elhelyezni, majd mindenkit jól megrugdosni aki ott volt, mégha csak egy kóláért is ment le a közértbe (volt rá precedens, lásd index videók).
Ami pedig itt van az nem demokrácia, ugyanis a demokrácia egyik alapvető feltétele az, hogy minden információval rendelkezhessenek az emberek a döntésük meghozatalához. Ezt pedig nem tartotta be a hatalom, többek között akkor sem, amikor nem tette közzé a törvényben előírtaknak megfelelően az államháztartási hiány mértékét 2006 április 5.-én, bevallottan azzal az indokkal, mert az befolyásolhatta volna a választások eredményét. És ez csak a legkirívóbb eset, a kismillió hatalommanipulációs mechanizmus közül, amellyel oda juttattak embereket, hogy senki és semmi más nem érdekli őket, csak hogy Orbán Viktor dögöljön meg, és ezért bárkit le lehet lőni és agyon lehet verni, ha éppen rosszkor volt rossz helyen. Az állam feladata lenne az egyén megvédése, nem megrugdosása és mesterségesen félelemben tartása. Ez nem demokrácia.
Ui.: Most olvasgattam Plutarkoszt és a Gracchusokat (kr. e. 130 körül az ókori rómában, akik földreformot akartak végrehajtani a szegények javára, a gazdagok kárára) azzal vádolták a szenátus nagytőkés tagjai, hogy a köztársaság megdöntésére törekszenek és királyok akarnak lenni. Nem ismerős valahonnan ez a szöveg, és akik ma mondják nem az ország leggazdagabb emberei? Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy az Orbán egy Gracchus kaliberű ember, de nincsen új a nap alatt. A történelem ismétli önmagát, elmegy felettetek, ti egy szót sem értetek meg az egészből, hogy mi folyik itt, csak annyit bírtok fröcsögni, hogy dögöljön meg az Orbán. Jó lenne, ha látnátok is végre kicsit, nem csak néznétek...
Palee 2006.10.24. 01:17:11
Azért mert egy fidelitászos dobálózik a tv-székháznál, még az mszp-szdsz kormányzat nem demokratikusan viselkedik. Továbba azért mert egy fidelitászos dobálózik, attól még az egész fidesz nem lesz csőcselék. Ez a gondolkodásmód náci gyökerekre vezethető vissza: Egy zsidó lop, sőt, sok zsidó lop (nyilván ezért gazdag) ergo, a zsidókat deportálni kell és elvenni a vagyonukat. Egy az egyben ezt a gondolkodásmódot képviselitek. És képviseli jelenleg leginkább az szdsz is. Ti, minden bizonnyal a harmincas évek Németországában a legnagyobb nácik lennétek ugyanis mindent kritikátlanul vfogadtok egy bizonyos oldalról míg a másik oldalról minden rosszat elmondatok és annak likvidálása érdekében bármire képesek lennétek diktátoraitokkal együtt. Kicsit néha nem ártana magadba nézni...
elég! 2006.10.24. 01:21:30
elég! 2006.10.24. 01:27:18
És ne érts félre:sem az mszp sem asz szdsz,sem (főképp) a fidesz nem szimpatikus számomra.Csürhe,tolvaj,rabló,hazug banda!!Csak Orbáncék úgy tesznek,mintha ők,csak ők lennének demokraták,ők a nép.sőt,csak ők magyarok!Na ez a nácizmus,nem?
budai 2006.10.24. 01:30:36
budai 2006.10.24. 01:34:21
budai 2006.10.24. 01:37:28
elég! 2006.10.24. 01:38:02
elég! 2006.10.24. 01:39:15
elég! 2006.10.24. 01:42:55
Fidesz - Összesen 3797-3868 milliárd forint
Ígéret: Költség: Hány embert érinthet?:
TB-járulék csökkentése 29-ről 19 százalékra 671 milliárd forint 3,9 millió
14. havi nyugdíj 166 milliárd forint 3,3 millió
Lakástámogatások visszaállítása 185 milliárd forint 2,3 millió
Autópályadíjak csökkentése 6 milliárd forint 7,2 millió
Támogatás a vidékről autóval munkába járáshoz 4,4 milliárd forint 440 ezer
Államháztartási hitelesség helyreállítása - 10 millió
Tőkejuttatás a kkv-knak 100-120 milliárd forint 500-600 ezer vállalkozás
Állami tulajdonban maradó MÁV, nemzeti vasútprogram 90-130 milliárd 4,7 millió
Egészségügyre a GDP 7 százaléka 521 milliárd forint 10 millió
Ingyen gyógyszer gyerekes családoknak és időseknek 8-9 milliárd forint 2,3 millió
4 nagy kórház 48 milliárd forint 3 millió
Szja-kulcsok csökkentése 213 milliárd forint 4,4 millió
Családi adókedvezmény visszaállítása 52 milliárd forint 2,9 millió
Családi adózás 13 milliárd forint 100-200 ezer
Alkotmányba venni, hogy az állam támogatja a gyereknevelést - 3,3 millió
Új Nemzedék Kártya 19 milliárd forint 3,8 millió
Áram árának tíz százalékos csökkentése 65 milliárd forint 10 millió
Távhő árának 8-12 százalékos csökkentése 10-14 milliárd forint 1,9 millió
Lakásépítés áfájának csökkentése 10-14 milliárd forint 3,3 millió
Új Széchenyi-terv 500 milliárd forint* 500-600 ezer vállalkozás
Új Budapest-terv 970 milliárd forint* 2,3 millió
Családi gépkocsiprogram** 44 milliárd forint 3 millió
Ingyentankönyv mindenkinek 7 milliárd forint 700 ezer
Kedvezőbb diákhitel-feltételek - 600 ezer
Diplomás fiatalok foglalkoztatása két évig tb-járulék fizetése nélkül 7 milliárd forint 60 ezer
"Agyvisszaszívó" ösztöndíj 9 milliárd forint 30 ezer
Akadálymentesítési támogatás önkormányzatoknak 4 milliárd forint n. a.
Lakások akadálymentesítési támogatásának növelése 2,7 milliárd forint 300 ezer
Mozgássérültek gépjárműbeszerzési támogatásának növelése 4,2 milliárd forint 30 ezer
Látássérült fiatalok támogatása 7 milliárd forint 40-50 ezer
Támogatás a fogyatékosok ápolóinak 10 milliárd forint 100 ezer
Diákhitel plusz - 240 ezer
Húszezer új óvodai férőhely 9,4 milliárd forint 20 ezer
Ingyenes első diákigazolvány n. a. 200 ezer
Ingyen internethasználat halláskárosultaknak 24 milliárd forint 800 ezer
Euró 2010-ben - 10 millió
Örökösödési illeték eltörlése 12 milliárd forint 10 millió
Új közbeszerzési törvény - 10 millió
Vállalkozók, vállalkozások adminisztrációs terheinek felére csökkentése - 800 ezer vállalkozás
Gazdahitelezési program bankhálózattal és hitel-átütemezéssel 18-20 milliárd forint 80-100 ezer gazdálkodó
Élelmiszer-biztonsági és Eredetvédelmi Hivatal létrehozása 0,4 milliárd forint 80-100 ezer gazdálkodó
Ötezer fős kongresszusi központ építése Budapesten 9 milliárd forint -
Falusi kisposták újranyitása 0,6 milliárd 625 település
A Büntető törvénykönyv szigorítása - 10 millió
A rendőrség eladósodásának csökkentése, létszámának növelése, vasúti rendőrség létrehozása 17 milliárd forint 10 millió
Nemzeti Családtámogatási Program megalkotása*** 14 milliárd forint 10 millió
Modern Magyar Művészeti Múzeum létrehozása n. a. 10 millió
Nemzeti Kulturális Örökségvédelmi Program megindítása n. a. 10 millió
Önálló építésügyi hatóság létrehozása n. a. 10 millió
* Az ígéret 1500 milliárd forintról szól, ám 1000 milliárdot az uniós támogatásokból fordítanának erre a célra. Ezt éppúgy nem vettük számításba, mint Gyurcsánynak az MSZP kongresszusán, szintén az unió számlájára tett 10 000 milliárd forintos vállalását.
** Orbán Viktor korábban már ígéretet tett az autópálya-díjak csökkentésére és az autóval munkába járás támogatására, a családi gépkocsiprogram részben lefedi azt, de az átfedés költségei nem számolhatók pontosan.
*** Részei a korábban vállalt családtámogatási és családi adókedvezménnyel kapcsolatos tervek, emellett beletartozik többek között az időseknek és nagycsaládosoknak szánt élelmiszerutalvány, a 3 évesnél fiatalabb gyerekkel utazáshoz valamelyik szülőnek járó ingyenes tömegközlekedés.
elég! 2006.10.24. 01:43:56
elég! 2006.10.24. 02:04:23
Palee 2006.10.24. 02:13:46
Mivel az az október elsejei választásokat eléggé elvesztette az mszp, feltételezhető (de egyébként is tudom, mert nem egy ilyen emberrel beszéltem), hogy sok ember megette a pannon puma dumát). A kampányban meg mindenki ígérget, felesleges ezzel foglalkoni. Azt kell megnézni, ki mit csinált. 4 év Fidesz kormányzás után Megyó szerint minden olyan jó, hogy 50%-os béremelést lehet adni míg négy én maszop-szadesz után pénzügyi és lassan gazdasági válság, 10-20%-os reálbércsökkenéssel (előreláthatólag) (adóemelés plussz bérbefagyasztás és elbocsátások). Egyébként az Mszp szavazók túlnyomó többsége nem a maszopra szavazott hanem Orbán ellen, de hogy miért azt nem tudná megmondani, csak max maszopos szlogeneket tudna böfögni, hogy minidiktátor meg király akar lenni. Nem azért mert 3800 milliárdot igért. Hagyjál már a hülyeségeiddel! Te ezt komolyan gondolod? Egyébként a maszop pont ugyanannyit ígért mint a fidesz, mert nem akartak lemaradni az ígérgetésben. Mellesleg nem tudom ki tette tönkre az országot a felelőtlen igérgetéseinek a 2002-es betartásával majd utána 4 év nem kormányzással...
(Azt pedig még állítólag a(z) (régi)új kormány sem tudta, hogy ekkora szar van, ezért ígérgettek. Te nem érzed ezt nevetségesnek? Mellesleg az úniót is többször átverték, a fidesz nem tudhatott mindent, csak sejtette mi lehet. Ettől függetlenül persze az igérgetései hülyeségek voltak, de mivel 2002-ben így kaptak ki, gondolták most majd így nyernek. Ezt felfújni ostobaság.)
elég! 2006.10.24. 01:27:18
Képzeld, nem 2 szdsz-es pedofil (tény), hanem csak kettő bukott le! Ergo-egész szdsz pedofil! Érted már a gondolatmeneted beteges mivoltát? Mellesleg nem mondom, hogy egy egy tag nem jellemző a pártra (fideszesek dobálóznak, szadeszosok pedofilok, maszoposok számlagyáraznak meg kenőpénzt fogadnak el a szadesszal karöltve, 10-szeres tételben, mint a fidesz), de ebből kizárólagos következtetéseket levonni kissé elhamarkodott. (Bár ha belegondolok, hogy kétszer annyiért épültek az autópályák a maszop alatt mint a fidesz alatt és ezért kaptak is pénzt és le is buktak, akkor lehet van benne valami.) Továbbá a fidesz és a maszop demokratikussága között fényévek a különbségek, amik megtörténhettek magyarországon az elmúlt öt évben az egy banánköztársaságnak is becsületére válna, és ez esetben a fidesz hibáíra mutogatni ostobaság. Sajnos, a fidesz az alternatíva, elég baj ez nekünk, de hát a maszop-szadesz duó szépen bevezette a diktatúrát az Eu birodalom egyik peremterületén, demokratikus köntösbe bújtatva. Népi demokrácia. ;) Te meg erre szavazol. Gratulálunk! Jó érzés ha hülyének néznek és te még ehhez tapsolsz is és fröcsögsz az Orbánra?
Bocsánat ha kicsit szétfolynak a gondolataim és a mondataim, fáradok, fekszek le, tüntetőket is szétverték, jó éjszakát és szép rémálmokat a diktatúrát bevezető Orbánnal! ADE!
Palee 2006.10.24. 02:18:07
adlerXP 2006.10.24. 02:32:14
molaris 2006.10.24. 06:06:14
koznak.Mindenki a saját véleményét mondja vé-
di.Egy két kiszólástól eltekintve kis túlzás-
sal akár akadémiai is lehetne a vita.Politikusból ezt ki nem húzná senki,mert
ott már dolgozik a"központ".Mind a két olda-
lon.Nagy a különbség a között mi jó a pártok-
nak és mi a plebs-nek.
"adlerXP"- köszi a címet,elgondolkodtató,mint
az is ezt miért nem publikálják szélesebb,ne-
tán köztévés körben.
szikra 2006.10.24. 07:58:45
molaris 2006.10.24. 08:13:34
Én 50 vagyok,eddig kalandvágyból itthon ma-
radtam,de most a gyerekeim jövője miatt el-
megyek.Félek itthon nékem is tensio problé-
máim lennének
Üdv:mollaris
Kangörény 2006.10.24. 08:48:18
maybach 2006.10.24. 09:12:40
Nem kis feladat volt.
Nos ünnepelni azt tudunk, ez már okt. 6-án is kiderült.
Az, hogy békés tüntetőket bántalmaznak tűrhetetlen. Ebben az esetben viszont inkább csak sajnálatos. Ugyanis a békés tüntetők mögé bújva jelent meg újra a "forradalmi" csapat.
De nyilván nem volt ez veszélyes, csak éppen nagy demokratánk Sólyom elnök úr ( lásd titkos szavazás megcsúfolása )azért nem jelent meg itt-ott, mert mégsem volt biztonságas. Kicsit muris.
Az, hogy a politikusokat, köztük külföldieket védeni kell, sajnos nem új és nem csak magyar gond.
De olvasva egy-két itteni hozzászólást sajnos jogos.
Ferink az én érdekemben hazudott és most a zsebembe nyúlkál. Viktor az én érdekemben kacsingat nagyon szélre és csinál két ünnepséget. A " forradalmárok" az én érdekemben csinálnak kb.200 misis kárt.
Egyik jobb, mint a másik. De azért én maradok.
Hogy mennyire vagyok magyar azt én döntöm el. Meg azt is, hogy mi tetszik és mi nem.
derelyegrádi szellem 2006.10.24. 09:19:58
A tegnapi napon a Magyar kÖztársaságban a meteriális jogállam megszűnt létezni. (remélem csak időlegesen, de iiinne nagyon nehéz lesz a visszaút)
A többeik kedvéért egy kis cinizmus a la Keller László:
A tegnap jórészt teljesen feleslegesen elövöldözött paprikagáz gránátok és gumilövedékek árából hány lélegeztetőgép telne ki?
maybach 2006.10.24. 09:37:52
Szerintem nem szünt meg. Nagyon gyerekcipőben jár és ingatag is.
Több irányból is feszegetik a demokrácia határait. Ez akár természetes is lehet, még ha nem is azonosulunk (;)) vele.
Az sem új, hogy a politika és a közélet tele van piti alakokkal. Sőt az sem, hogy a közelmúlt eseményeit ki-ki saját érdekei szerint értelmezi.
Szóba hoztak már ókori politikusokat ( Palee ), nekem , bár már ezt is írtam Alkibiades tetszik. Sok mostani reinkarnációját látom.
De mégis demokrácia volt az ókori Athenben is.
derelyegrádi szellem 2006.10.24. 10:06:58
Amig rendőrt nem ítél el a független magyar bíróság a tegnapi és korábbi eseményken tanúsított magatartásáért fenn kell tartsam a véleményemet.
Tegnap a Tv-ben láttam, ahogy már védekezésre képtelen állapotban leteperve fekvő emberbe (két rendőr bilincselte meg és tartotta fogva) az arra járó rendőrök belerúgdosnak (hetet számoltam meg), és gumibottal ráütnek, volt olyan is aki azért hogy belerúghasson visszajött(!), belerúgott és ment tovább. Ez sima köztörvényes bűncselekmény. A rendőrség szolgálati szabályzata (és az Rtv.) szerint a többi rendőrnek - természetesen - azonnal intézkednie kellett volna ezen "rendőrökkel " szemben. Nem tették meg, ez pedig - azon túl, hogy aljas dolog - bűnös kötelességszegés. Egészen eddig, mint a jogrendet tisztelő ember rendőrpárti voltam, és bíztam bennük, minden hiba ellenére. Ennek most sajnos vége! És ez óriási baj szeritem, mert ha az emberek nem hiszik, hogy az adójukból fenntartott rendőrség értük van, hogy szolgáljon és védjen, illetve bűntetlenül bűncselekményeket követhet el, akkor visszatértünk oda, ahova soha nem lett volna szabad. A csak formális jogállomhoz.
one nation under-dog 2006.10.24. 11:01:27
[IDÉZET]"Az Árpádhír internetes televízió riporterének közlése szerint a szemük láttára gyilkoltak meg a rendőrök egy embert."
Ezt azóta eltávolították onnan, ahonnan bemásoltam, valszeg kacsa volt, vagy nem halt meg az ember akit agyonrugdostak a rendőrök. [IDÉZET VÉGE]
VAZZE, NEM MONDOD?! A helyedben most szállnék le az igazmondó szittyamédia-vesszőparipámról. Persze tudom, te nem fogod, úgy nyomod, mint egy élő Energizer-nyúl. :((
"Árpádhír internetes televízió" OMG!
[IDÉZET]"Szerintem az olaszliszkai önbíráskodókat kellene beöltöztetni rendőröknek, ilyen kiváló munkát azok is végeznének... (Akkor mellesleg hol voltak a rendőrök?)"[IDÉZET VÉGE]
Ezt talán nem kellett volna. Elég aljas beszólás volt. :((
Palee 2006.10.24. 11:10:51
Szégyen szemre Utána kellett néznem ki az az Alkibiadész:
www.mult-kor.hu/rubicon/cikk.php?id=636&page=2&ev=1996&szam=
"A peloponnészoszi háború pusztításainak szünetében, Kr. e. 417-ben két athéni politikus küzdött egymással a hatalomért, vagyis a népgyűlés fölötti befolyásért. A Spártával Kr. e. 421-ben békét kötő és azt fenntartani szándékozó Nikiasz, valamint a háborút már egy évvel korábban újra kirobbantó Alkibiadész, aki formálisan is föl akarta rúgni a jogilag még fönnálló békét. Nikiasz támogatói főleg a nyugalomra vágyó idősebb nemzedék tagjai és a mezőgazdaságból élő rétegek voltak, akik dologidőben szívesebben művelték volna saját földjeiket, mint hogy idegenben pusztítsák mások vetését. Alkibiadész inkább a háborús sikerekre és hadizsákmányra vágyó ifjúság, valamint a hadihajókon kapható evezős napidíjra számító városi szegények támogatására számíthatott. A politikai vita lezárásának legcélszerűbb eszközéül az osztrakiszmosz, a cserépszavazás kínálkozott.
Az erőviszonyok olyannyira kiegyenlítettek voltak, hogy mindketten megrettentek attól a lehetőségtől, hogy nem ellenfelüknek, hanem esetleg saját maguknak k0 ell tíz évre száműzetésbe vonulniuk, ezért a szavazás előtt kiegyeztek. Ennek eredményeképpen egy Hüperbolosz nevű gyűlölt demagóg esett a cserépszavazás áldozatául. Az athéniakat meglepte a nem várt eredmény, és annyira megrendült a bizalmuk az osztrakiszmosz intézményében, hogy soha többé nem éltek vele. Sajnos arról nem ír legfőbb forrásunk, Plutarkhosz, hogy Nikiasz és Alkibiadész az utolsó pillanatban milyen eszközzel érte el ezt a meglepő eredményt.
Fölvetődik a kérdés, hogy a küzdelem három résztvevője közül csupán Hüperbolosz volt a demagóg, vagy a két, gyanús eszközöket használó, előkelő politikus is? A cserépszavazás során ugyanis legalább hatezer szavazatnak kellett összegyűlnie, s az volt a vesztes, akire a legtöbb szavazat esett. Minél kisebb volt a nevek szóródása, annál több szavazat kellett az elűzetéshez. Alkibiadész és Nikiasz tehát informális eszközökkel polgárok százait tudta befolyásolni, s így előre meghatározhatta, hogy a titkos szavazásnak mi legyen a végeredménye. Ebben tulajdonképpen semmi meglepő sincs, amióta egy athéni kút mélyéről előkerült mintegy kétszáz darab, Themisztoklész nevével ellátott, előregyártott cserép, amelyet a politikus ellenfelei készítettek. Ez is bizonyítja, hogy többféle módszer létezett a szavazás befolyásolására. Ma már nem tudjuk pontosan, csak sejtjük, mi volt Alkibiadész és Nikiasz módszere: politikai baráti körük (görög szóval hetaireiájuk vagy sztasziszuk) aktivizálása."
maybach 2006.10.24. 09:37:52
"De mégis demokrácia volt az ókori Athenben is."
Na hát ha ez a demokrácia (márpedig ez)(mellesleg Athénban csak a lakosok 10%-a szavazhatott, szóval Athénnal példálózni nem szerencsés), akkor inkább nem kérek belőle. Mellesleg meg is lehet nézni hova fajult és mi lett belőle. Kb ugyanaz mint a nagy Francia Forradalomból. Anarchia, káosz majd jön egy eléggé erőszakos, gátlástalan és tehetséges valaki, aki megszerzi a hatalmat (Nagy Sándor vagy Napoleon). Ki ki vérmérséklete szerint gondolhat Gyurcsányra vagy Orbánra, bár a tegnapi nap kezelése a hatalom részéről minden volt, csak nem demokrtatikus... Tipikus provokáció, hogy ezután korlátozni lehessen majd ("demokratikus") alapjogokat, ahogy ezt tegnap este Mécs már feszegette az Atv-n. Szép új világ... :(
derelyegrádi szellem 2006.10.24. 11:25:00
Az olaszliszkai lincselők nem "öníbíráskodók", hanem közönséges GYILKOSOK!
Kéretik nem összekeverni!
Info:
Az önbíráskodó az, aki jogos vagy annak vélt igényének nem törvényes úton szerez érvényt. (pl. tartozol nekem, de nem a bírósági utat veszem igénybe, hanem erőszakkal visszaveszem azt ami az ENYÉM.)
Ez egyetlen ízében sem illik a lincselőkre. Sokkal inkább az aljas indokból (a bosszú általában az), különös kegyetlenséggel (az öléssel szükségszerűen együttjáró szenvedéseket meghaladó kínok okozása)elkövetett emberölés bűntette sejlik fel.
Remélem világos a különbség.
Palee 2006.10.24. 11:29:56
Láttam egy felvételt amin a rendőrök addig rugdostak egy embert amíg mozgott, iletve még utána is, majd otthagyták és a tüntetők odamentek hozzá, semmire nem reagált, nem tudom mi lett vele utána, de ilyenek után könnyen elhisz az ember ezt azt. Nem a legsűrűbben bejátszott jelenetre gondolok, amikor eltakarja a rendőrök egy része amint rugdosnak valakit, hanem egy másikra, teljesen totálba agyon rugdosták, talán más is látta. Kérem erősítsen meg.
Ezekután Olaszliszkár asszociálni a legkevesebb...
Mellesleg az, hogy szemenlőttek valakit úgy hogy valszeg megvakul mert a szemüregébe hatolt a lövedék, az teljesen korrekt, ugye? Fejmagasságban lövöldözni akár gumilövedékkel is életveszélyes, csoda, hogy nem halt meg senki. De te fő liberális szidjad csak az uszító Orbánt! A hatalom célja minden eszközzel az erőszak kiprovokálása, figyelemelterelés és önmegerősítés okából kifolyólag, egy az egyben kivehetők a folyamat részei, az olaszliszkai beszéd előttől is, az volt a csúcs, majd a tv-székház szétverésének engedése (400 jól felszerelt, a közelben lévő rendőr nem bevetése és a vidéki felszereltlen, tapasztalatlan, kiképzetlen rendőrök tűzvonalba helyezése majd magára hagyása) és ehhez elég 10-20 provokátor, aki hecceli az amúgy is ingerlékeny tömeget. Ebben az esetben minden eszközzel a béke és nyugalom megőrzése lenne a cél, nem a provokálás. Mellesleg az olasz küldött véleménye tetszett a legjobban, mely szerint a népfelkelés megünneplése a nép nélkül elég érdekes megoldás... (nem kell megmagyarázni miért így csinálták, én is tudom miért, de ez a dísznyálazás nép nélkül engem a cári Patyomkinfalvakra emlékeztetnek, vagy a kommunista dísz tszmutogatásokra miközben alul meg nyomorog a nép, vagy elégedetlen)
Ui.: Mellesleg gondolom alig vártad, hogy belémköthess, nem? Egyszer már kiosztottál mert itt tudálékoskodom, szívesen megveretnél a rendőrökkel, nem? Itt akadékoskodom és az Orbánra szavazom, mikor mindenki látja, hogy király akar lenni és a köztársaság megdöntése a célja. Még szerencse, hogy kormányunk és pártunk a helyén van, nem enged a reakciós elemeknek, a kormányzás nehéz terhét kényszerből vállaikra vette, hogy rajtunk segítsenek, de hogy eljöjjön a szép új szocializmus, akarom mondani kapitalizmus, ahhoz most még egy kis megszorításra és kitartásra van szükség, de ha a legújabb ötéves, akarom mondani nemzeti fejlesztés terv és az szovjetúniótól, khm bocsánat, az európai úniótól beérkezett támogatásokból megvalósulnak a fejlesztések akkor eljön a kánaán. Csak még egy kis kitartás elvtársak, és sikerülni fog, higgyetek nekem, hisz már nem hazudok a ti érdeketekben, csak ha muszáj, nehogy a klerikális Orbán visszatérjen...
Palee 2006.10.24. 11:30:47
igazad van
maybach 2006.10.24. 12:00:05
Olvass tovább. Alkibiades később megjelent a spártaiak oldalán, majd még később a perzsák oldalán s végül újra Athenban.
Nem akármilyen pragmatizmus. Athen persze valóban nem volt demokrácia a mai értelemben. Ebből kár messzemenő következtetéseket levonnod.
Csak arra utaltam, hogy bizony a demokrácia keretei elég tágasak.
Ebbe persze nem fér bele a rendőri brutalitás, de az se nagyon, hogy szétverjük a fél várost.
Illetve sajnos belefér, de tenni kell ellene.
Tudod tisztelem, ha valaki kiáll az igazáért, még ha esetleg nem is értek vele egyet.
De az érdekes mi minden keveredik itt össze.
A tüntetők nyilván nem csőcselék. Csak egy része. A rendőrök viszont nyilván nem provokátorok és nem is terroristák. Egy részük nyilvánvalóan nem oda való. Reméljük meg fogják őket büntetni. Addig is törjünk még össze valamit?
one nation under-dog 2006.10.24. 12:05:13
"Egyszer már kiosztottál mert itt tudálékoskodom, szívesen megveretnél a rendőrökkel, nem?"
1. Nem, Palee, nem veretnélek meg szívesen a rendőrökkel. Írod a véleményedet, ami bár számomra egyáltalán nem szimpatikus (ezt a stílusodra értem), és egyáltalán nem meggyőző (ezt azokra a dolgokra értem amiket érveknek szeretsz hívni), viszont jogod van hozzá. Ez, ellentétben azzal amit tegnap éjjel párezer elvakult ember csinált, NEM bűncselekmény.
2. "De te fő liberális szidjad csak az uszító Orbánt!"
Honnan veszed, hogy én "fő liberális" vagyok. Nem vagyok túlságosan liberális. Szeretnék az lenni, de egyre nehezebben megy, hogy toleráljak bizonyos embereket (pedig próbálom, de tényleg). A tolerancia pedig a liberalizmus egyik alapja.
Orbánról pedig szó sem volt.
3. "az olaszliszkai beszéd előttől is"
Milyen beszéd volt Olaszliszkán?
4. "nehogy a klerikális Orbán visszatérjen..."
Ugyan már. Orbán nem is klerikális. Emlékszel még mit mondott a parlamentben? Tudod: "Csuhások! Imára!"
Those were the good old days! ;)
derelyegrádi szellem 2006.10.24. 12:08:15
"Athen persze valóban nem volt demokrácia a mai értelemben. Ebből kár messzemenő következtetéseket levonnod."
Ez pontosan így van. Minden történelmi eseményt, rendszert a maga korában valódi kontextusban kell vizsgálni, és ha lehetőség adatik rá ítélni, szerényebb esetben véleményt alkotni.
Régen Mo vagyoni és (némi egyéb) cenzus volt a választójog vonatkozásában. Demokratikus? Mai fogalmaink szerint nem, mert most csak az általános és titkos választójogot tartjuk annak. De ha figyelembe vesszük, hogy az akkori Mo-a ez alapján a lakosság amennyire én tudom cca 7%-a válszthatott, míg az Egyesült Királyságban csak 2-3%, akkor mi a válasz?
Palee 2006.10.24. 12:10:47
Igazad van, mindenben egyetértek, de a rendőrök viselkedése is lehet provokatív, de nem rájuk gondoltam elsősorban, hanem a tüntetők közé vegyült provokátorokra, beépített emberekre. Egyébként köszönöm, hogy tovább is leírtad Alkibiadész életútját, ezt valóban nem olvastam.
one nation under-dog 2006.10.24. 12:13:43
[IDÉZET] Az olaszliszkai lincselők nem "öníbíráskodók", hanem közönséges GYILKOSOK!
Kéretik nem összekeverni! [IDÉZET VÉGE]
Sztem ezt itt senki sem vitatja. A kifejezés Palee-től származik. Én a magam részéről durvább kifejezést (inkább nem írom le) használtam volna rájuk. :(
Épp ezért tartom aljas dolognak, ha a rendőröket hozzájuk hasonlítják.
Palee 2006.10.24. 12:14:54
3. - Bocsánat, elírtam, öszödi beszéd. Sietek mennem kell.
4. - Igen, nem emlékszem, de olvastam már róla. Nekem is jobban tetszett az akkori Orbán, mint ez a nép jóságos és bölcs atyja stílus, de hát mit lehet tenni? Inkább Gyurcsány?
Liberálist feltételeztem.
Nekem te nem vagy meggyőző, de azért érdekelne téged mi győzne meg, mivel lehetne meggyőzni, milyen érvekkel?
Mennem kell. ADE!
maybach 2006.10.24. 12:30:41
Jó a kérdés. Valóban a kisebbség demokráciája volt. Persze a Mo-i is.
Csak éppen más szabályok szerint játszottak. Gondolom ez az alapvető különbség.
Senki sem sírja talán vissza, mint ahogy a kiegyezés kori Mo-t se nagyon, pedig a gazd. fejlődés példa értékű volt.
A demokráciáról alkotott képünk is folyamatosan változik. Csak remélni tudom, hogy a változás fejlődést jelent.
szikra 2006.10.24. 12:32:03
Egyébként az a véleményem, hogy a Fidesz a választásokon parlamenti politizálásra kapott a néptől megbízást és nem utcaira. És aki az elmúlt hónap eseményei után az Astoriához szervezett "békés" tüntetést, az nem a békét, hanem a konfrontációt kereste, aki pedig odament, az is. Jól tette a rendőrség, hogy odaszorította a tüntetőket. Összeér, ami összetartozik.
molaris 2006.10.24. 12:34:18
ratikus választás volt.Mivel semmilyen je-
lentősebb érdekszféra nem piszkálta az is
maradt,példaértékű.Amióta nyílik a világ ar-
ra felé is,elkezdődött az értékek eróziója.
Sajna mi le vagyunk maradva,mind időben mind
szellemileg.Szégyenteljes,hogy önmagukat e-
gyesek úgy állít(hat)ják be,mintha bármi kö-
zük is lenne a közjóhoz.Rossz kezdőpont,té-
ves út=mai magyar viszonyok.Dugni és szűzen
maradni nem lehet.
derelyegrádi szellem 2006.10.24. 13:01:59
Megérkezett Gerő Ernő szelleme is. 2006-ban, Magyarországon. Mielőtt bárki csodálkozna vagy hűledezne, nem kell. Rákosiéknak is voltak híveik. Nem is kevés. Ilyen Szikra forma faszik.
Mike Patton 2006.10.24. 13:04:01
Nem olvastam el az összes hozzászólást, nem is akarom elolvasni, csak az alábbit jegyezném meg.
A tegnapi nap voltak randalírozók, ez nem kérdés. Ettől függetlenül nem tudom hány kvázi ártatlan áldozata volt az egész csetepaténak. Erre persze jönnek a merev Gyurcsány-hívők, hogy miért kell odamenni stb. Igazatok van. Éljen a kollektív bűnösség elve... Üssenek mindenkit, aki október 23.-án bemerészkedik a belvárosba. Dögöljenek meg a békés tüntetők, akik az Astoriától nem tudtak a Blaha felé menni, mert az egyik melékutcából, válogatás nélkül lőtték az embereket a rendőrök. Azok a rendőrök, akik nagyon jól tudták, hogy Fidesz-tüntetés van az Astorián, és mégis odaterelték a deák téri rendbontókat.
Ne értsen félre senki, nem Orbánról, meg Gyurcsányról van szó. Leszarom mind a kettőt, csak mondjuk sajnálom azokat, akik a könnygázból kaptak, annak ellenére, hogy semmi törvénysértőt nem követtek el. És úgy állítják be őket, mint valami csőcselék...
Persze a rendőri túlkapsáokból meg semmi nem lesz, mert sajna ez egy ilyen ország. Ha valakinek érdeke ez, elsimítják a dolgokat.
És aki ezeket a dolgokat normálisnak tartja, és közben visszaböfögve a ocsmáy vezérének szavait, az meg egy beteg ember..
Köszönöm.
szikra 2006.10.24. 13:29:40
fegabi 2006.10.24. 13:31:29
Nem tudja valaki Köncz Ginga telefonszámát? Lenne egy-két ötletem, milyen tanácsot adjon kezeltjének, Furcsány Nyerencnek.
DA 2006.10.24. 13:42:41
Más, normális, demokráciában is szokás a rendőrök arcának elfedése, mert őket is megilleti az anonimitásra vonatkozó állampolgári jog.
Mellesleg pedig nem tehetnek meg mindent.
Az én értékrendem szerint elég visszafogottak voltak, persze kivételek akadnak, de könyörgöm, meg kellene végre érteni, hogy a rendőr is csak ember, akinek eldurranhat az agya.
Mellesleg az normális, hogy párezer piszkosul ráérő, íkúlájt emberszerűség bármit megtehet, ha kedve tartja?
Ha nekem kedvem van hozzá, szétverek pár kocsit, aztán azt mondom, hogy mindezt csak azért tettem, mert a piszkos politika kikészített, megúszom?
derelyegrádi szellem 2006.10.24. 13:49:58
"..., mert őket is megilleti az anonimitásra vonatkozó állampolgári jog."
Érdeklődve kérdezném, hogy az "anonimitásra vonatkozó állampolgári jog" honnan vezethető le, mármint az, hogy ilyen létezik egyáltalán?
Mivel életemben először hallok ilyesmiről és szívesen tanulok akár tőled is, tényleg érdekelne.
derelyegrádi szellem 2006.10.24. 13:53:12
"Én emlékszem és megtapasztaltam."
Ezt állítottam én is.
Virág et. 2006.10.24. 13:55:18
A dolognak az oka is egyszerű: a rendőr is ember, van családja, lakik valahol. Esetleg épp valamelyik neandervölgyi közelében, aki forradalmi hevületében a tévéfelvételek utólagos böngészése közben felismeri és hazafelé civilben elveri vagy felgyújtja a kocsiját stb. Ezért takarják el a kommandósok arcát is.
Csak a tárgyilagosság kedvéért: a rendőrállamot kiabálok olvasták akárcsak egyszer is a gyülekezési törvényt? Nem, mi? Gondoltam.
froccsos 2006.10.24. 14:00:01
nem kellett volna.
lenne I.Viktor, vagy Azt-Hiszi-Szent Ferenc, oszt jó napot.
vagy mégsem?
derelyegrádi szellem 2006.10.24. 14:02:27
"Nincs "anonimitásra vonatkozó állampolgári jog"."
Megnyugtattál. Köszi:) (a többi úgy van.)
"rendőrállamot kiabálok olvasták akárcsak egyszer is a gyülekezési törvényt?"
Én olvastam. Igaz nem is kiabáltam "rendőrállamot". Mást kiabáltam.
/igaz olvastam az Rtv. (rendőrségről szóló tv.) és a rendőrség szolgálati szabályzatát is/
Üdv.
Virág et. 2006.10.24. 14:04:31
Nem is neked szántam.
Gab 2006.10.24. 14:18:35
Mondjuk egy vidéki kisvárosban vagy tilosban parkolásért birságoló járőr. Aztán egyszer csak Bp-en találod magad, egy napja állsz ott étlen szomjan a nehéz felszerelésben, ugyanúgy szívod a könnygázt mint a rosszfiúk, még egy tankkal is megindulnak feléd. Aztán rohamra vezényelnek, bele a többezres tömegbe. Biztos mindenkinek megmaradna a hidegvére, és a paragrafusokat mormogva mérlegelne minden ütés előtt.
Volt a Hír Tv-n az a fickó aki elesett a Blahánál, és tényleg minden arra járó rendőr ráhúzott egyet. De előtte volt többszöri felszólítás, némi vízágyúzás, lovasrendőr-roham. Vajon aki ezekután még mindig az első sorban van az tényleg jóhiszemű nézelődő?
És ha valaki tényleg akarata ellenére kerül tömegoszlatásba, az miért a rendőröket szídja, miért nem a randalírozókat, akik miatt oszlatni kell?
Aki meg mégis akarata ellenére belekeveredik egy tömegoszlatásba, az miért a rendőröket szídja, miért nem a randalírozókat, akiket oszlatni kell?
Gab 2006.10.24. 14:28:10
Kangörény 2006.10.24. 14:28:25
Engem speviel kurvára nem zavar, ha valaki tüntet, még az sem, ha nem jelenti be ezt előre, max. akkor vagyok ideges, ha feltartanak ezzel. Bár ez sem zavar annyira, mert a belvárosban ez bármikor előfordul.
DA 2006.10.24. 14:55:17
DA 2006.10.24. 14:59:17
Az anonimitást nem úgy gondoltam, hogy sehol sem tartják nyílván az adataid, bármit is tettél, csak úgy, hogy bárkinek nem vagy köteles azt elárulni.
Amúgy egyetértek veled, köszi a kiigazítást.
derelyegrádi szellem 2006.10.24. 15:02:18
Mégis azt írtál. Amit most idehoztál annak semmi köze az állampolgári jogokhoz. Javaslom tanulmányozásra az 1949.évi XX. tv.-t, (ismertebb nevén: a Magyar Köztársaság Alkotmánya)
DA 2006.10.24. 15:16:51
Ámbátor mindegy, lehet, hogy tényleg csak hülyeségeket írok. Én kérek elnézést.
Mike Patton 2006.10.24. 15:39:51
Tudjátok, engem kurvára nem érdekel a rendőrök lelkivilága! Ha Te hozzád betör valaki, és dulakodás közben komoly sérüléseket okozol, vagy ne adj isten "felhevült" idegállapotban megölöd, védve magad, valszínű, hogy simán lesittelnek. Erről ennyit. Ez nem érv. Mint mondani szokták jogállamban élünk...
Mint már írtam totál egyértelmű volt, hogy Fidesz tüntetés van az Astorián, és a rendőröknek egyáltalán nem az volt a célja, hogy elszigetelje a randalírozókat a békés tüntetőktől, hanem feléjük terelte. Ez azt eredményezte, hogy rengeteg olyan ember kapott gázt, meg lövedéket, aki nem követett el semmi törvénysértőt. Az már a dolog másik oldala, hogy rengeteg embert felheccelt ez a rendőri intézkedés, és ott maradtak. Egyértelmű, hisz nem úgy működik a dolog, hogy békés tüntető, meg nem békés tüntető. De ez már pszichológia. Mindenesetre szó sem volt arról, hogy itt rendet tegyenek a rendőrök, egyszerűen kiélték magukat. Több kárt okoztak, mint a tüntetők.
Azok, akik persze ottmaradtak a téren vessenek magukra, nem is őket sajnálom, hanem azokat, akik nem indultak el időben, és kapak könnygázt, meg lövedéket egyaránt.
És ott nem volt rendőri felszólítás.
Mondjuk biztosra veszem, hogy 98-02 között hangosan nyomtátok, hogy ov micsoda rendőrállamot épít...
Megjegyzem ov-t is felelősnek tartom az egészért. Gondoskodnia kellett volna, hogy zavartalanul elvonulhasson a tömeg, rendőri biztosítást kérni stb. Ehelyett ebből profitál, mintegy direkt rájátszva arra, hogy jónéhány ártatlan áldozat is legyen, hisz így tud mivel példálózni. Szánalmas ő is. Igaza van Dávid Ibinek mondjon le mind a kettő.
Virág et. 2006.10.24. 15:46:43
"Ha Te hozzád betör valaki, és dulakodás közben komoly sérüléseket okozol, vagy ne adj isten "felhevült" idegállapotban megölöd, védve magad, valszínű, hogy simán lesittelnek. Erről ennyit."
Ez nem így van. Jogos védelmi helyzet? Végszükség? Lapozd át a Btk. általános részét.
"És ott nem volt rendőri felszólítás."
Ez nekem új. Tudtommal minden helyszínen volt rendőri felszólítás. Gergényi azt nyilatkozta, hogy felszólították az embereket, még vártak is, hogy a békés megemlékezők hazamehessenek.
Vizsgálat azonban szerintem is szükséges annak megállapítására, hogy valóban szakmai hiba történt, amikor a rendőrök az Astoria felé terelték a tüntetőket, vagy a tüntetők mentek arra maguktól.
Azért annyit hozzá kell még a tárgyilagosság kedvéért tenni, hogy a Károly krt-ról sok felé nem igazán lehetett terelni a tüntetőket. Elképzelhető, hogy nem volt más választási lehetőségük a rendőröknek. Ezt majd egy vizsgálat kideríti.
derelyegrádi szellem 2006.10.24. 15:50:03
a/ jóhírnévhez
b./ magánlakás sértehetlenségéhez
c./ magántitok sérthetelenségéhez
d./ személyes adatok védelméhez?
derelyegrádi szellem 2006.10.24. 15:52:55
Egyetértek hsz.-eddel, csak ezzel nem:
"Ezt majd egy vizsgálat kideríti."
Itt semmiylen vizsgálat semmit nem derít ki. Kombínó vizsgálat, tüzijáték stb.)
Mikka-Makka 2006.10.24. 16:12:58
De azért nem ártana észrevenni h itt bizony mindkét oldalon politikai játszma folyik és a tömeg meg csak megy arra amerre terelik mint a birkák.
Én csak nevetni tudok azon h fel lehet heccelni embereket.
Normális esetben nem támogatnék ilyen kemény rendőri fellépést de már kicsit kezd elegem lenni abból h folyamatosan bréking nyúzban szerepel kis országunk a CNN-ben.
Gab 2006.10.24. 16:19:25
Engem csak annyira érdekel a rendőrök lelkivilága, hogy ők voltak azok, akiknek nem volt más választása mint hogy ott legyenek. És ha gyengék, lásd TV székház akkor az a baj, ha meg határozottak akkor az, mindig ők a hibásak.
Hogy jön bárki is ahhoz, hogy neki álljon a rendőrökkel harcolni? Próbálj meg egyedül molotov koktélt dobni egy járőrautóra. Szerintem ott helyben lelőnek, jogos önvédelemből. Ha meg mindezt ezren teszik, akkor csak az ő jogaikat kell védeni?
Szerintem egy ilyen helyzetben senki nem képes arra, hogy patikamérlegen mérje a kiosztott ütéseket.
Különben is nevetségesnek tartom, hogy ott vannak ezek a nagyarcú huligánok, akik heccelik, dobálják a rendőröket (mert hiszen ahhoz joguk van, tüntetnek), aztán ha kapnak két pofont, sértődötten szaladnak az Amnesty Internationalhoz, hogy a szemét rendőr visszaütött.
Egyetértek a Fideszre vonatkozó megjegyzéseddel, biztos voltak információik, ha mondjuk Fülöp bemondta volna a végén, hogy erre meg arra hagyják el a helyszínt az emberek, sokan megúszhatták volna.
És mégvalami. Nem ártana tudatosítani az emberekben, hogy egy tömegoszlatás nem majális meg piknik, nem szabad ott maradni nézelődni, hanem pikkpakk le kell lépni. Egyrészt veszélyes, másrészt akadályozza a rendőröket, hogy elkapják azt a néhány rosszfiút.
Gab 2006.10.24. 16:22:54
Én nem voltam ott, de a TV-ben bemutatták.
Vagy talán utólag vették fel?
DA 2006.10.24. 16:33:39
maybach 2006.10.24. 16:37:36
Ennél picit izgalmasabb a dolog. Erőszakkal nem akadályozhatod meg a betörőt, hogy elmenjen.
Sajnos a vizsgálatokban sem nagyon hihetünk. Volt már annyi, eredmény meg az ami a hím lovaknak születéstől.
A nagygyűlésekről meg az a véleményem, hogy aki bulit szervez az felelős is a buliban résztvevőkért.
Lelkesült szónokunk avagy nagy szakmai színvonalat képviselő Philip merre járt, mikor a vaddisznó rendőrök felszólítás nélkül? rátámadtak a békés tüntetőkre?
Miért nem szóltak, hogy OK fiúk elfogyott a pia, utolsó busz indul, gyerünk haza?
Virág et. 2006.10.24. 16:39:03
Én egy független (nem rendőrségi) vizsgálatban bízok. Nem hiszem, hogy az eljáró rendőr meghurcolása lenne a megoldás, de pl. ha történt hibás rendőri döntés azáltal, hogy az Astoriára terelték a zavargókat, akkor az ezt meghozó rendőr feleljen. Ilyesmire gondoltam. Egy ügyészségi vizsgálat a megfelelő eszköz erre álláspontom szerint.
A parlamenti vizsgálóbizottságok haszontalanok, mint a legtöbb olyan testület, amiben politikusok vesznek részt.
Gab
"Engem csak annyira érdekel a rendőrök lelkivilága, hogy ők voltak azok, akiknek nem volt más választása mint hogy ott legyenek."
Ez nagyon fontos dolog, ami fölött az emberek hajlamosak elsiklani. A tüntetők a saját akaratukból mentek ki és csináltak balhét. A rendőröket vezényelték. Sokat vidékről ráadásul. Ez (is!) a munkájuk, tudom, de én még olyan rendőrrel nem találkoztam, aki élvezte volna az oszlatást. Biztos vagyok benne, ha ők dönthetnek, akkor inkább otthon maradnak és a családjukkal töltik az ünnepet.
Virág et. 2006.10.24. 16:48:46
A dolog ennél is cizelláltabb. A tulajdonos a birtokvédelem szabályai szerint önhatalommal is kizárhat vagy elháríthat minden olyan jogellenes beavatkozást vagy behatást, amely tulajdonjogának gyakorlását akadályozza, korlátozza vagy lehetetlenné teszi.
Ez persze nem jelenti azt, hogy lelőheted a tolvajt, ha az megpróbál elfutni a táskáddal, de utána mehetsz és visszaveheted tőle. Ha ellenáll erőszakkal, akkor már megállhat a jogos védelem (persze itt is fontos szempont az arányosság) a te esetedben. Erre van is egy BK azt hiszem, de most hadd ne kelljen jogszabályt nyálaznom.
maybach 2006.10.24. 16:53:33
Télleg nem kötözködni akarok, de azt írtam, lehet nem volt egyértelmű, hogy hazamész rabló raból, ráköszönsz. Majd szólsz, hogy csücsüljön le amíg kihívod a rendőrséget. Nos nem köteles a meghívásodat elfogadni. Elmehet. Te pedig nem akadályozhatod meg.
Lehet, hogy üres kézzel, de elmehet.
molaris 2006.10.24. 17:44:31
a Fidesz a Rákos mezejére szólítja híveit,u-
gyanis más szabad tér már nem volt.A joggal
meg kitörölheted,meg mire felgyógyul a delik-
vens hát.....Kihallgatások,jegyzőkönyvek csű-
rés-csavarás,8-9 rendőr tanu,Te meg nézel,né-
zel,és örülsz,hogy a rágalmazást megúszod.
derelyegrádi szellem 2006.10.24. 18:15:36
Csavarjunk rajta még egyet. Betörnek hozzád, felébredsz, és a sötétben a fa tesápolóval istenesen szájon vágod. Felkapcsolod a villanyt és látod hogy a fiad volt az. Az ilyen esetben a magánindítvány előterjesztésére nyiltva álló 30 napos határidőt meg elmulasztod. Na?
hócipő 2006.10.24. 18:41:01
one nation under-dog 2006.10.24. 18:53:29
"A rendőrök lelkivilágáról. Elég ránézni a főrendőrre. Még egy ilyen arrogáns, öntelt, rosszarcú embert."
Vazze, és még TE vádolod őket? "Elég ránézni..." LOL. Ez igen.
hócipő 2006.10.24. 19:18:20
Igazad van. Nem elég ránézni a főrendőrre. Hallgatni is kell őt. Tudása, határozottsága iránti mély alázattal. Ha halljuk, mit mond, árnyaltabb lesz a kép. Az árnyalatok viszont roppant sötétek. Bocs, ha megbántottalak volna, végül is ez a Te rendőrséged.
maybach 2006.10.24. 19:31:03
A gyerek fogsorát így is úgy is fizethetem.
one nation under-dog 2006.10.24. 19:38:04
"Bocs, ha megbántottalak volna"
Ugyan már. Ne szabadkozz! Nem bántottál meg, sőt! Megnevettettél. Tudod, LOL = laughing out loud. Meg amúgy sem vagyok sértődős.
"végül is ez a Te rendőrséged."
Az enyém? Tényleg nekem adod őket? Nagyvonalú...
Gab 2006.10.24. 19:53:21
hócipő 2006.10.24. 19:54:16
Végül is itt nem válogathatja meg az ember, hogy ki köt bele. Nekem Te jutottál. Megszólalásaid mindig igényesek és kifinomultak (mondhatni árnyaltak), így nyugodtan és felszabadultan örülhetek annak, hogy arra méltattál, hogy kinevetsz. De annyit árulj már el, a témához sose szólsz hozzá?
one nation under-dog 2006.10.24. 20:33:38
"De annyit árulj már el, a témához sose szólsz hozzá?"
Mi az, hogy "a témához"? Mi "a téma"? Csintalan? Hadd ne kelljen már kommentálnom. Mi vagy te, moderátor? :(
A kommentjeim a saját véleményemet tükrözik, és azt, hogy mit gondolok mások véleményéről. Legyen elég ennyi. Ha valaki ordító önellentmondásba keveredik, akkor ugyan engedd már meg, hogy felhívjam rá a figyelmét. Kösz.
derelyegrádi szellem 2006.10.25. 14:21:55
Láttátok a híradókat? Nem hiszem el, hogy azt a bandát véditek a rendőrséggel szemben
Láttam híradókat, abból nekem nem az jött le ami neked de ez egy véleméynkérdés itt és most nem fontos.
Fontos viszont:
A remdőrésgnek még az anyagyikosokkal szemben is TÖRVÉNYESEN köteles eljárni. A rendőrség eljárását a Be. az Rtv. és a szolgálatoi szabályzat szbja. SZENTÍRÁS jelleggel. Ugyais ha ő nem tartja be jsz.-eket akkor egyrészt elvesztette minden jogát ahhoz, hogy másokkal bármiylen tv.-betartasson. Illetve megszűnik jogállami keretek között működni. Ez nem úgy működik hogy a 2 § hátfőn szerdán és péntelken betartom, a 3.§-t meg fordítva. MINDET MINDÍG!
Gab 2006.10.25. 17:12:12
derelyegrádi szellem 2006.10.25. 17:28:57
Én mindegyiket láttam. A TV2 ravasz, a képsorokat addig adta amíg rugdosás egyebek el nem kezdődtek. Hozzászoktunk.
A lényeg a második bekezdésben van.
A csatorna kifejezés kiváló és találó, mert általában az is folyik belőle ami az eredeti jelentésében.:)
lol-at-u 2006.10.25. 18:00:30
Gab 2006.10.25. 22:11:56
gyökerek.
Kik? A répa meg a krumpli?
derelyegrádi szellem 2006.10.25. 14:21:55
A Hír Tv meg hétfőn este 11-kor is azt mondta, hogy nem tapasztal erőszakot, hanem öltönyös ünneplők vannak a Ferencziek terén. Ez kb akkor volt amikor elkészült a barrikád.
Na mindegy. Az igazság valahol a kettő között lehet.
derelyegrádi szellem 2006.10.26. 10:07:11
Az általában úgy van.
Néztem a HÍRTV.-t 11 kor is én nem halottam ilyet. Esküszön nem "szelektív" sem hallásom, sem a látásom. Barrikádot építeni nem erőszakos cselekmény. Kővel és molotov koktéllal dobálni, már földön fekvőket rugdosni, fejmagasságban lövöldözni tényleg az. A baj csak az, hogy az egyik éveket kap érte, a másik (a rendőr) meg semmit mert a nem lehet bizonyítani hogy ő volt, mert felettesei megengedték, vagy elrendelték hogy arcát eltakarhassa, jelvényét ne viselje, így azonosíthatatlan legyen. Emiatt (is) goldolom, hogy Mo. jelen állapotában csak formális jogállam.
És ez a jelenre és jővőre nézve bizony nagyon nem mindegy.
elég! 2006.10.26. 19:48:05
derelyegrádi szellem 2006.10.27. 09:25:18
"Akkor szerintetek,mit kellett volna csinálnia a rendőröknek?"
Amit jogállamban, betartani a hatályos törvényket, különösen "betartatás" közben.
"a csürhe épp a fidesz naggyülés felé vette az irányt.8 másik utca állt a "rendelkezésükre",mégis a Blaha felé mentek"
1./ Ezt "csürhézést" hagyjad ez olyan náci-bolsevik szokás.
2./ Meg kellene ismerkedned a releváns jogszabályokkal és akkor nem írnál hülyeségeket. (az nem mentség, hogy a sajtónak nyilatkozó rendőrszóvivő, meg Gergényi sem)
Nézzük: 3/1995 (III.1.) BM rendelet a Rendőrség Szolgálati Szabályzatáról ezt mondja:
68.§
(4) A felszólításban közölni kell a helyszínről való eltávozás IRÁNYÁT (kielemlés tőlem D.SZ.), és arra a szükséges időt biztosítani kell. A felszólítást a rendőri fellépés megkezdésével egyidejűleg kell foganatosítani, ha a csapaterőt a tömeg részéről közvetlen támadás éri.
Világos a dolog?