Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Ufók verik a magyarokat Szlovákiában

Új Szó

2006. augusztus 29. 14:45 szabóZ 59 komment

A helyzet komoly: tokás szalonfasiszták üvöltenek forró nyálat fröcsögve, röghöz kötött idióták tombolnak, már csak egy kiadós lakosságcsere-egyezmény hiányzik, hogy tényleg 1947-ben érezhessük magunk, de talán éppen ezért kéne végre egy jót röhögni ezen az a közép-európai szarrakáson, amiben együtt tapicskolunk összeölelkezve.

Az Új Szó persze nem merte megírni, pedig annyira kikívánkozik, hogy a rendőrség fantomképe alapján a nyitrai diáklány támadói nem is szlovák rasszisták, hanem földönkívüliek.

A magas homlok, és az ovális fej, hevenyészett szakvéleményünk szerint az először Doktor Arthur Horn által rendszertanba illesztett magas szürkék fajtájára (species) utal, de nem zárjuk ki, hogy a magyargyűlölő alienek tulajdonképpen a reptilianidák, a szíriusziak vagy esetleg az annunakik egy eddig még ismeretlen alfajának (subspecies) az egyedei.

Az idegenek magyargyűlölete, rasszista indulatai az általunk megkérdezett, nevük elhallgatását kérő (könyörgő) ufó-szakértők szerint valószínűleg egy ősi bolygóközi konfliktusból eredeztethetőek, még akkoriból, amikor még a duplán csavarodó magyar DNS-spirál uralta a Szíriusz körül keringő bolygókat.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szamár 2006.08.29. 14:58:23

Talán Málder ás Szkáli segíthetnek...

Arslonga 2006.08.29. 16:07:03

Ezzel mit is akartál szabóZ? Vagy csak kikívánkozott belőled?

apuska · http://kocsma.blog.hu 2006.08.29. 16:13:53

..hisz még az sem biztos, hogy magyarellenes atrocitás volt. mindig ezt halljuk. nem csodálkoznék, ha a támadókról kiderítenék, hogyha nem is élienek, de hun-szittya ősöktől származó németek, csehek, románok, cigányok, vagy bárki akit akartok!

* 2006.08.29. 16:55:55

Sztem az a vastag szemöldökű, golyofejű kisértetiessen hasonlít Kiszel Tündére!

Biztos h az ufók voltak?
:D

Beyonder 2006.08.29. 17:20:07

Nem lehet, hogy csak összedobtak egy kamu fantomképet, hogy úgy tűnjön, csinálnak valamit, és ennél jobbat nem tudtak improvizálni?

KZ 2006.08.29. 17:32:02

dehogynem.. rendet kellene tenni.. mert a rendorseg sohasem fog..se a kormany..

fiatal demokrata 2006.08.29. 18:01:31

Nekem inkább Stan és Pan ufologizált skinhead reinkarnációja!

fiatal demokrata 2006.08.29. 18:03:11

TI hallotatok már olyat , hogy itt nálunk megvertek volna csak úgy egy szlovákot, szerbet horvátot, románt vagy ukránt??

Segítek! én nem!

cs242 2006.08.29. 18:07:33

Jajj... Szegény Szabózé egyre lefelébb ívelő nívóját vajh' mi okozhatja? Vagy ez csak a szokásos IQ - zuhanás, amelyet az idéz elő nála, ha szóba kerül a magyarság? Jó lesz odafigyelni, nehogy még gügyögni is elkezdjen legközelebb, ha újabb magyarokat vernek a szlovákok...
Valami téma sem ártana, ugye, mert ez már tényleg elég fölösleges. Amolyan "hetihetes" stílust vélek már imitt-amott felfedezni.

fiatal demokrata 2006.08.29. 18:35:16

Miért te cs242 nem vagy magyar?
Csak nem szlovák vagy?
Üdvözlünk országunkban!!
Látod így is lehet!
:-)

Qwert 2006.08.29. 18:38:41

A rendőrök mit akarnak még? Hisz rá volt írva az egyik ember pólójára akit megvertek hogy maradjunk a duna másik felén!(vagy valami ilyesmi...)Elég sok "véletlen" bizonyíték van arra hogy mégis a Szlovákok verték meg a magyarokat!

morrisal 2006.08.29. 18:43:31

A pólón ez állt: Halál a magyarokra!

Bizonyára egy egyenlet megoldásán vitatkoztak össze...

Conplan8022 2006.08.29. 19:03:53

Ez most mi? Tényleg így néz ki egy Szlovák suhanc?

Az ilyeneket inkább vegyvédelmi ruhás speciális egységek szokták vadászni ... :)

chokeerigo 2006.08.29. 20:09:28

Azért nem vernek szlovákokat meg stb, mert itt nincsenek 2 millióan, mint Szlovákiába a magyarok.

cs242 2006.08.29. 20:17:33

Kedves fiatal demokrata!
A franc sem érti, hogyan hámozhattad ki mondanivalómból, hogy én nem vagyok magyar. Jómagam szabózé úr behányására reagáltam, aki elvből rosszul van attól, ha valaki nem olyan rohadt nagy kozmopolita, mint ahogyan ő elvárja. Mert, ha jól látom itt ismét meg kellett rugdosni a magyar nacionalistákat is. Holott itt még nem lett soha senki bántva, még sajnos akkor sem, ha megérdemelte volna. No, de pont az ilyenek dolga, hogy egyszemélyes gyorsreagálású-egységként rögvest megrugdossák a magyar népet, ha eszébe jutna esetleg már felemelni a hangját...

Caleb 2006.08.29. 20:39:26

Uraim! Ez nem egy blog? Ide nem azt írja az ember, ami éppen kikívánkozik belőle?

morrisal 2006.08.29. 20:41:04

Csak pár gondolat.

Miért kell ahhoz nacionalistának lenni, hogy valaki felháborodjon a magyarverés/magyarüldözés jelenségén? A szemellenzős vasalbertek kényszerképzete: aki Árpád-sávossal jár-kel,a karját lengeti,mellét veri: hithű magyar, aki nem nacionalista (tehát nem a Mein Kampffal fekszik és kel pl.), az meg egy hazaáruló köcsög.
Nem vagyok nacionalista, de ha bárhol a világon a magyarokat vagy Magyarországot fikázzák vhogy., kinyílik a bicska nálam is.
(Semmilyen "ista" nem vagyok egyébként.Az "istáknak" az identitászavarukkal kell leginkább megküzdeniük.)

timewriter 2006.08.29. 21:29:18

nekem jó,mert kurva primitív vagyok.MODERÁLVA

Mikka-Makka 2006.08.29. 21:44:16

szóval az a megoldás h ti magyar UFO-k átruccantok a Felvidékre elintézni pár Szlovák UFO seggét?
oszt majd kiterjed a konfliktus azegész univerzumra..

Arslonga 2006.08.29. 21:45:22

én sem bántottam soha senkit, de mostanában kedvem támadt átugrani komáromba, MODERÁLVA

kárérte 2006.08.29. 23:32:11

Ahogy tótaw rossz tévéajánlókat ír, úgy szabóz is harmatgyenge megmondóemberként. Cipész maradjon a kaptafánál, mindenkinek jobb úgy.

kanbatu 2006.08.29. 23:33:42

Ez két külön faj. Az univerzumban is van internacionalizmus, és összefognak a kopaszok a láthatatlan gyilokokkal is ha a magyarokról van szó. Ahol kétféle van, van ott még több is, én mondom

totyafej 2006.08.30. 07:57:40

Szerintem ezek a nacionalista seggfejek épp így néznek ki a valóságban is. Ezek nem fényképek?

drpete 2006.08.30. 07:59:34

chokeerigo, te egy jókora tufa vagy! szlovákiában már félmillió magyar sincs. Összekeverted Romániával...
btw: a halál a magyarokra transzparens, 11m hosszú és közel másfél méter széles volt, nehezen fért volna el szegény lány ingjén kedves morrisal...

Mike Patton 2006.08.30. 09:05:24

Nekem az tetszik a legjobban, hogy a PMFC meccsen volt egy ilyen felirat: FELVIDÉK KITARTÁS.

Aztán minden hülye uszításról, meg közösség elleni izgatásról beszél ennek kapcsán...

Röhej, ide jutottunk...

Egyébként Fletó helyébe úgy rúgnám ki Kinguskát, mint a szél... Aztán magamat is, de nem feltétlenül emiatt... :-)

capture 2006.08.30. 09:50:52

Az Este megvolt vkinek tegnap este? Botrányos volt.

koschwarz 2006.08.30. 15:12:04

biztos forrásból tudom, hogy a szlovák rendőröknek vindóz alapű fantomkép-készítő rendszerük van, és amikor a hajra került volna a sor, lefagyott a rencer.


súlyos problémák lehetnek szlovákiában, ahol ilyen szélsőjobbok hatalomra juthatnak. a sok érettséginélküli szlovák sutyerák meg elhiszi nekik, hogy azért nincs munkájuk, mert a magyarok elveszik előlük. mit csináljon a suttyó dühében? megveri az ellenségképnek beállított szerncsétlen kisebbséget.

takeiteasy 2006.08.30. 16:01:13

Mike P!
Szívemből szóltál.
Köszönöm

morrisal 2006.08.30. 18:34:14

Kedves doktorpít,igazad van, nem ez volt ráírva. Összekeveredtek az információk a fejemben. Köszönöm.

Asszem valami olyasmi volt ráírva, hogy "csótány magyarok"? Mindegy, a lényeg valóban Mike Pattonnál olvasható.

fiatal demokrata 2006.08.30. 18:35:14

Még egy gondolat.
-Esztergomban ne tudjátok meg mennyi Szlovák dolgozi!
Több ezer!
Szótunk miatta?
Nem !
Így kell békésen egymás mellett lakni!
A szlovákok akik uszítanak a magyarok ellen Iskolázatlan surmók!
Benes az istenük!
OI !

drpete 2006.08.30. 20:04:57

te drága fiatal demokrata! mond már meg mennyi szlovák dolgozik Esztergomban? sztem egy sem. ha nem tudnád, ők a szlovákiai magyarok... ennyit a felvidék kitartásról...

cs242 2006.08.31. 05:25:08

Tessék, mégiscsak megkerültek, ráadásul igen jól beazonosíthatóak a fénykép alapján!
www.kuruc.info/reszletes.asp?MainID=26&HirID=5262

koschwarz 2006.08.31. 08:51:15

hát ez hatalmas :))), télleg azok.

még egy dolog eszembe jutott ezekről a férgekről: a két paraszt 1 db lányt volt képes megverni. kemény csávók!!!

én nyugodt, pacifista ember vagyok, de ennek a két péniszfejűnek össze tudnám koccintani a fejét, csak sajnos nem engem akarnak megverni.

fiatal demokrata 2006.08.31. 09:42:20

Drpete.
Azért van biztos közöttük egy pár echte szlovák is, nem?

Hány magyar dolgozik oda át szlovákiában , ha az ő gazdaságuk jobban dübörög mint a miénk?

A suzukinak mivel nem magyar cég, nem magyar tulajdon!!!!!! azok az emberek szlovákok!

Mikka-Makka 2006.08.31. 14:43:21

na ez télleg jó.

bár attól féleg a másik oldalon is ilyen golyófejek álltak

drpete 2006.08.31. 21:51:04

gratula ehhez a megállapításhoz, tehát: van pár echte szlovák, így minden felvidéki, aki a suzukiban dolgozik szlovák.
tudod, azért nem dolgoznak magyarországiak szlovákiában, mert nem beszélnek szlovákul (amelyre ha ritkán is, de szükség lehet).
Echte szlovák ugyanezért nem dolgozik magyarországon, mert az alapvető instrukciókat sem értené meg + hajlandóság sincs benne megtanulni magyarul.
te sem tanulnál meg szlovákul egy szlovákiai munkáért.
mi teszi az embert magyarrá a határon túlon??? mi az az ismérv, amely alapján kijelented, hogy ez magyar, az szlovák??

Liv 2006.09.01. 07:40:38

Mi, magyarok, olyanok vagyunk itt, mint a Közel-Keleten a zsidók. Minden szomszédunk fúj ránk, merthogy azt mondják mi vissza akarjuk szerezni az ősi földjeinket, ahol azonban már mások vannak többségben.

Ez van.

koschwarz 2006.09.01. 08:42:54

de az izraeliek tényleg vissza akarják szerezni a több ezer éve elvesztett területüket (pfff), csak ők ezt önvédelemnek hívják.

(nemvagyokantiszemita)

Mike Patton 2006.09.01. 10:13:23

Még pár dolog ehhez a témához:

Eddig is voltak hasonló jellegű dolgok Felvidéken. Csak hirtelen fontos lett a média számára is. Az egy nagy hazugság, hogy ezt "példátlan" esetnek titulálják. Ez nem igaz. a kérdésem, hogy mi ennek az oka, hogy most ezt annyira felemlegetik. A Vajdaságban tapasztalható dolgokból nem csináltak ekkora ügyet.
Lehet, hogy csak összeesküvéselméleteken nőtt agyam hülyéskedik velem, de nekem akkor se tetszik ez. Persze Slota egy állat, de Meciar nem volt az?
Az meg szomorú, hogy a kereskedelmi televíziók meg arról beszélnek, hogy a szlovákoknak félnie kell Mo.-n. Röhej.

Ja a legjobb az MLSZ. Felszólította a szurkolókat, hogy mellőzzék a szlovákgyalázást. Szvsz nem történt volna semmi, ha ezt nem kérik, eszébe nem jutott volna senkinek, de most így már várható, hogy balhé lesz. Ld.: magyar-ausztrál. Ott is kiadtak egy közleményt, hogy ne balhézzon senki a ciánszennyezés miatt. Mi lett az eredménye: a konzervtől kezdve az élő pontyig a hal minden formájában előfordult, fakkjúbosznicsfakkjú rigmusokkal fűszerezve.

Az izraeli dologról annyit, hogy nem voltak több ezer éves területeik, egyszerűen annyi, hogy gondolták, legyen nekik is egy modern államuk, amit feltöltöttek "lakossággal". Az ott régóta élő zsidók sem örültek ennek felhőtlenül...

Mondjuk annyiban tényleg hasonlítunk rájuk, hogy a világ más részein csodákat művelünk, a saját országunkat meg képtelenek vagyunk rendesen igazgatni.

capture 2006.09.01. 10:24:26

Liv! Azért ebből az összehasonlításból télleg csak a "fúj ránk" igaz. 1948

Liv 2006.09.01. 10:50:09

"Az izraeli dologról annyit, hogy nem voltak több ezer éves területeik, egyszerűen annyi, hogy gondolták, legyen nekik is egy modern államuk"

Tudj'isten van egy könyv, amely szerint pedig ott nekik folyamatosan államuk volt már nagyon régen. Pl. Dávid Kr.e 1000 körül? Valami biblia vagy mi a címe.

capture ?????????

capture 2006.09.01. 11:17:08

Liv! Ja, ezzel semmi gond, ott voltak már régen. Azt hiszen Néro rombolta le végleg a zsidó "államot". De megszűnt létezni. Csak arra akartam rámutatni, hogy nálunk még ilyen sem volt. Azért persze próbálkoztak. De mire veri magát Szlovákia?! A húszoldalas történelemkönyvére?! Félreértés ne essék, nem zavarnak. Ez van. Ráadásul szerintem is csak Slota műve az egész. Remélem hamar vége lesz.

Liv 2006.09.01. 11:30:00

"Liv! Ja, ezzel semmi gond, ott voltak már régen. Azt hiszen Néro rombolta le végleg a zsidó "államot". De megszűnt létezni. Csak arra akartam rámutatni, hogy nálunk még ilyen sem volt."

Hááát... láttam én már olyan oxfordi vagy hasonló könyvet, ahol le volt írva, hogy: "1526. Buda elfoglalása a törökök által, a magyar önálló államiság megszűnése"...

Ami persze nyilvan nem így van, de... de...
Vagy éppen Horvátország esete. Mi ugye úgy tanultuk, hogy Horvátországot bekebeleztük (melyik király is? Kálmán?), aztán meg csak a 20. században alakult meg újra.
Nyilván a horvátok nem így tanulják, és bizony valóban nbonyolultabb ennél a helyzet.

"De mire veri magát Szlovákia?! A húszoldalas történelemkönyvére?!"

Ha megnézel egy ilyen könyvet nem húsz oldalt találsz. Mármint persze Szlovákia története rövid, de a szlovák nép története hosszabb. Mint ahogy a magyar nép története is hosszabb Magyarország történeténél.

Egyébként meg - itt is látszik - pont az hangsulyozza a magyarság történeti jogait, aki ugyanakkor ELVETI a zsidók történeti jogait... :)

"Ráadásul szerintem is csak Slota műve az egész. Remélem hamar vége lesz."
Csak ugye az a baj, hogy Slota szerint meg a magyarok kezdték. A szokásos.

"Te ütöttél először!" - "Mert te meglöktél!" - Mert te meg előtte szidtad az anyámat!" - Persze, mert te előtte lehülyéztél!" - "Mert te előtte görbén néztél!"... stb. stb...

koschwarz 2006.09.01. 11:39:49

hah, nem mindegy, hogy államiságot veszt el egy nép, vagy a területét (amelyet most mint országot nézzünk) is.

akárhogy is nézzük, magyar birodalom vagy magyarország már 1000 éve él. szlovákia sose volt, egészen 60 évvel ezelőttig, legfeljebb egy terület, ahol több szlovák élt, mint más nép.

Liv 2006.09.01. 11:42:19

"szlovákia sose volt, egészen 60 évvel ezelőttig"

Most meg van.

capture 2006.09.01. 11:44:13

Igen...
A törökök alatt volt a magyaroknak önrendelkezése és ráadásul a magyarok nem szálltak szét a szélrózsa minden irányában.


Horvátország és Erdély esete más, nem is vitattam. Ott mindig volt bánság, fejedelemség, elszakadás, csatlakozás stb. Ez a felvidékről nem mondható el.


A szláv történelem télleg más és hosszabb is, persze. De akkor most Szlovákiáról vagy valamiféle pánszláv egyesítésről beszélünk? Miért zavarjuk őket. Mert a szerbekkel horvátokkal akarnak egyesülni?! hehe


Nem vetettem el a zsidók történeti jogait. De akkor sem lehet összehasonlítani a magyaréval.


Slota... inkább nem mondok semmit. Nálunk, mindenhol van sajnos ilyen politikus.

Liv 2006.09.01. 11:59:25

" Igen...
A törökök alatt volt a magyaroknak önrendelkezése és ráadásul a magyarok nem szálltak szét a szélrózsa minden irányában."
Akkor nem... de mondjuk később igen :)

Minden amcsi film stáblistájában van legalább egy magyar név (meg egy zsidó is :)

"Horvátország és Erdély esete más, nem is vitattam. Ott mindig volt bánság, fejedelemség, elszakadás, csatlakozás stb. Ez a felvidékről nem mondható el."

Nem, de én nem is konkrétan Szlovákiáról beszéltem, hanem általában a környezetünkről.

"A szláv történelem télleg más és hosszabb is, persze. De akkor most Szlovákiáról vagy valamiféle pánszláv egyesítésről beszélünk? "

Én egyikről se.

"Miért zavarjuk őket. Mert a szerbekkel horvátokkal akarnak egyesülni?! hehe"

Gondolod. Persze van olyan, hogy "a népek önrendelkezési joga", na de mindegy.

"Nem vetettem el a zsidók történeti jogait. "
Itt nem is rád gondoltam.

"De akkor sem lehet összehasonlítani a magyaréval."
De. Össze lehet. Nyilván vannak különbségek.

Egyébként meg nem az ok itt a lényeg, hanem a következmény: hogy minket nem szeretnek a szomszédos népek. Ahogy a zsidókat se az arabok. És ahogy ott az arabokat összefűzi a zsidóellenesség, úgy itt a környező országokat összefűzi a magyarellenesség. (Még szerencse, hogy nem fegyveresen.)

És még egy: ahogy nálunk "zsidózás" van és hasonlók, ott kint "magyarozás" van.
És nálunk általában az van felháborodva legjobban/leghangosabban a "magyarozáson", aki itt szeret "zsidózni", "cigányozni".
(Már írta valaki, hogy a fantomképen szereplő kopasz, gallértalandzsekis, bakancsos illetők nálunk is vannak elegen...)

A zsidók ott kint egyedül vannak az arab gyűrűben. Itt meg mi vagyunk egyedül...

koschwarz 2006.09.01. 12:17:14

lehet hogy egyesek szemében "hazaárulónak" fogok tűnni, de egyébként engem egyáltalán nem zavar se szlovákia, se a többi ország. ami megtörtént a múltban, trianon és a II. világháború után, az megtörtént. egyszerűen békében kellene élni egymás mellett, de amíg az ember ember, addig ilyen sosem lesz.

capture 2006.09.01. 12:18:56

"Egyébként meg nem az ok itt a lényeg, hanem a következmény: hogy minket nem szeretnek a szomszédos népek."
Én töltöttem már el hosszú időket Romániában, Szerbiában, Horvátországban, Szlovákiában stb. Nem éreztem semmiféle utálatot. Na jó, Romániában feljelentettek, aztán a rendőr kért bocsánatot tőlünk. De egyébként semmi. Szerintem ez egy direkt megvezetés, hogy minket nem szeretnek. Mint ahogyan az is, hogy pl. a magyarok nem összetartóak. Persze mindenre van példa meg ellenpélda csak nem mindegy melyiket kapja fel mondjuk a média.
Szerbiában pl. nem sokkal a háború után jártam. Láttam a Dunába lőtt hidakat a romos házakat, a szétlőtt belgrádi trolikat. Sehol nem volt "köcsögszövetségesmagyarbuzi"-zás vagy hasonló.
Most pedig, ahogy bekerült Slota a Szlovák parlamentbe, ott hirtelen nagy lett az utálat. Igen, de biztosan nem a "jól megalapozott" történelmi sérelmek, vagy szlovák verések miatt.

capture 2006.09.01. 12:23:05

Igen, a trianoni ügy vérlázító és példa nélüli. De ez van. Nem lehet tenni semmit ami valamiféle revíziót sürgetne. Lehet tenni viszont azért, hogy békében éljünk. Többek között nem engedni az ilyen Slota féléknek. És nem hagyni a médiát fröcsögni stb..

Liv 2006.09.01. 12:23:34

"Én töltöttem már el hosszú időket Romániában, Szerbiában, Horvátországban, Szlovákiában stb. Nem éreztem semmiféle utálatot."

Hát reméljük neked van igazad, Capture.

De majd Mike Patton ellentmond neked ebben a dologban (lásd fentebb :)

capture 2006.09.01. 12:30:56

Szlovákiát az utóbbi időben szinte körbemotoroztam. A családunknak egy része Fülekpüspökiben él. Igen, vannak, voltak atrocitások. De pont tavaly nyáron kérdezgettem őket véletlenül ennek kapcsán. Az volt az általános vélemény, hogy a magyar-szlovák ellentét általában akkor jön elő amikor a nem tud már két idióta mire hivatkozni. Az viszont igaz, hogy most minden esetet, amire egyébként legyintenének, gyorsan felkapják a Slota ellenesek(akár szlovák ellenzékiek), hogy szociológiai szóval, önbeteljesítő jóslatot kreáljanak.

koschwarz 2006.09.01. 12:34:09

biztos vagyok benne, hogy egy szlovákiai faluban egymás mellett élő szlovák és magyar család nem utálja egymást (legalábbis nem a nemzetiség miatt). az ilyen slota-félék miatt történtek ezek a dolgok, meg az őt követő, jövőtlen, kopasz, fasiszta senkiháziak miatt.

Mike Patton 2006.09.01. 12:40:50

Kedves Liv!

Félreértettél, bár ebben benne van az is, hogy nem fogalmaztam egyértelműen :)

Izrael esetében nem az önálló állam létrehozásának jogosultságát vitatom, hanem azt, hogy az ott élők egy jelentős hányadának semmi köze az izraeli, palesztin területekhez, főként betelepültek. A jelenlegi Palesztínában rengeteg zsidó, és keresztény is él. Magyarán azt akarom kihozni ebből, hogy az ott uralkodó állapotokat - sztem nem helyesen - egyértelmű zsidó-arab konfliktusként értelmezik, pedig ez nem így van.
Amúgy az arab közvélemény nagy része nem vitatja a zsidó állam létjogosultságát, sokkal inkább az Izrael által képviselt politikával van bajuk. Sztem teljesen jogosan.

A másik dolog. Nem értem miért akarod a vérmes nacionalista "ruhát rám ölteni".
Nem azt akartam belőle kihozni, hogy az emberek állandó terrorban élnek, és vissza nekünk mindent, hanem azt, hogy a múltbéli történéseket figyelembe véve, ez a jelenlegi eset nem egyedülálló... Ennyi. Egyébként elég sokat jártam én is Felvidéken, Erdélyben, és semmi kellemetlenség nem ért. Sőt. A román rendőrökkel kapcsolatban eddig csak pozitív tapasztalataim voltam.
Szóval, hogy tisztázzuk a dolgokat, se antiszemita, se irredenta nem vagyok.

A környező népek történelméről annyit, hogy nyilván többet tanítanak, mint amit mi vallunk, de azért a dákóromán elmélet egy elég nevetséges dolog. Mo.-n élből kiröhögik azt, aki a hunokkal kapcsolatos rokonságot felemlegeti, pedig valamivel komolyabb érvek szólnak mellette...

Ja é Kolozsváron meg a mai napig keresik a dákok kincsét... :)

Mike Patton 2006.09.01. 12:50:50

Capture!

Egy személyes tapasztalattal egészíteném ki hozzászólásodat. Pár hónapja voltam Székelyföldön (vannak jó ismerősök), és egy kicsit megdöbbentem ezen a székely autonómia kérdésen. Vagyis annak kezelésén. Állítólag az ott élő románok is elég rendesen támogatják ezt az elképzelést, érdekük az autonómia, hisz sokkal jobban járna az a térség. (Ebben nem egy román erősített meg.) Szóval valóban kicsit árnyaltabb a kép, mint ahogy az itt Mo.-n lecsapódik...

mocskosállat 2006.09.02. 13:50:08

Hála Istennek, itt Mo-n már nem látni annyi ilyen golyófejűt mint 10 éve. Már nem divat?

megmondom én 2006.09.08. 09:43:11

Szabó remélem mikor téged is megvernek majd azért mert Magyar??????(nak hisznek)téged persze remélem nem fordul elő ilyen szóval ha annak hisznek ami nem vagy,hát remélem akkor is lesz valaki aki majd viccet csinál belőle,és le is írja.
süti beállítások módosítása