Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Leleplezzük a Tv2 önhipnózisát

Tv2 meg én

2006. június 09. 00:07 szabóZ 38 komment

Ha már megvolt a vadvízi evezés, a bungee jumping, meg a közösségi sziklamászás, és már mindenki ugrott mindenki karjába becsukott szemmel a bizalompróba kedvéért. Ha már szerveztünk vállalati karácsonyt, ahol mindenki könnyes szemmel állta körbe a cégjelzéses fenyőfát, vagy céges nyaralást, ahol a postai kézbesítő együtt énekelhette a vezérigazgatóval a „Börtön ablakában” refrénjét. Ha már mindezt letudtuk, mégis hogyan passzírozhatnánk még több céglojalitást, összetartást és hűséget dolgozóink agyvelejébe? Hát, küldjük az üzenetet egyenesen az alkalmazottak hallójárataiba, hogy csak úgy döngjön a koponya belső falán, és az egészet álcázzuk apró figyelmességnek, kedves ajándéknak!

Na, pont ezt tette a Tv2, amikor minden alkalmazottját meglepte egy céglogóval szkinelt Ipod Shuffle-lel. Persze mi is örülnénk, ha médiaipari üzemünk trendi szórakoztató elektronikával lepne meg minket időről-időre, talán még a minimalista, fehér dizájnt megtörő cégjelzést is megbocsátanánk, de azt már biztos nem vennénk jó néven, hogy ha a play gomb megnyomásával beindulna a gazdaságos, fékezett habzású agymosás.

A Tv2 Ipodjára viszont éppen ilyen számot telepített előre a cég vezetése, így a gyanútlan dolgozót az első használat alkalmával kellemes szőnyegzene és gyorsan fertőző közhelyek támadják meg. Olyan mondatok, mint hogy „A televíziózás nem mosóporgyártás”, vagy hogy „Mi nem lebecsüljük, hanem megbecsüljük a nézőinket”, vagy hogy a „Fő konkurensünk rábeszélni akar, mi beszélgetni szeretnénk”. És akkor az agymosás deluxe: „Az a szerethető televízió, amit a sajtjának érez, a főrendező, az asszisztens, a sminkes, a hangmérnök, a pénzügyes vagy a hr-es, mi mindannyian

És végül még azt is elárulják, hogy mi lesz a Tv2 új szlogenje decembertől, na ezt most azért sem írjuk le, tessék meghallgatni, úgyis vagy harmincszor elmondják, talán azért, hogy beleőrüljünk, és végül mi magunk írjuk egy forró fémpálcával a homlokunkra, miközben eszelős tekintettel egyre csak azt hajtogatjuk, hogy a Tv2 meg én. (Juj, mégis csak kicszúszott).

Az alábbi gombra kattintva megkaphatja a teljes Tv2 céges lojalitás hipnózist, de vigyázzon, ha túl sokszor, vagy túl nagy hangerőn hallgatja, még a végén azon kapja magát, hogy Jóban-rosszban elvonása van, élni sem tud az Aktív nélkül, vagy ami még rosszabb, egy reggel arra ébred, hogy erőteljesen hasonlít Szulák Andreára

 


powered by ODEO
Címkék: tv tv2

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jack Bauer 2006.06.09. 01:06:19

Baz, ez übergáz! Ennél még az MKB dal is jobb. Abban legalább énekelnek. Menten ledobnám az Ipod-om, és rátipornék, ha egy ilyen hang susogna a fülembe. Ráadásul ilyeneket.

aDoayen 2006.06.09. 01:38:07

Nekem meg gyanús, hogy ez már az igazi médiahack-marketing. Ha én PRos lennék, akkor biztosra venném, hogy ha feltöltöm párszáz médiásnak ezt a szart, akkor valamelyik felrakja a "webkettőre" :) grat.

Ez a Lesson 5. Excercise 4. Listen and repeat lehetne a Hogyan hírdessünk ingyen az Interneten c. tankönyvben.

nick 2006.06.09. 05:55:53

... én meg NEM, b+ !

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2006.06.09. 07:37:59

„Szóma, ha mondom, segít a gondon...”

fanatique 2006.06.09. 07:58:04

Lehet torolni az iPodon?
Igen!
Vihar egy pohár vízben.
Miért nem mentek inkább kapálni.

solesz · www.index.hu 2006.06.09. 07:58:47

a TV2 meg én : disz iz a beginning of a bjútiful frendsip

rex 2006.06.09. 08:16:01

És milyen "sajtjának" érzi a főrendező és ők mindannyian a Tv2-öt?
Mert a "független" Tényeket hallgatva én gyakran pálpusztainak...

Nyekkk 2006.06.09. 08:17:21

aDoayen...Jól beszélsz wazze :) Mókaficek

kvantum 2006.06.09. 08:24:48

Nem baj, ha nem hallgatam végig?:)

De valóban: gyanús....

yosarian 2006.06.09. 08:37:02

SZERINTEM (!) a TV2 ezzel rossz felé tapogatózik...
Nem hinném, hogy sokan nézik A TV2-t csak mert az a TV2 (vagyis az adott műsortól függetlenül). Úgy gondolom (bár lehet hogy tévedek) a néző magasról lexarja, hogy a főrendező vagy a HR-es a magáénak érzi-e a TV-t amit csinál... Ha tetszik neki (a nézőnek) amit lát, valószínüleg nézi, ha nem, akkor lehet, hogy elkapcsol...

voya 2006.06.09. 08:50:23

Még jó hogy egy éve kihúztam az antennát :) nem is vágyom rá hogy visszategyem :) Ha filmet akarok nézni beteszek egy dvd-t és nincs közben 800 reklám a többi moslékra meg nem vagyok kiváncsi....na jó mondjuk a spektrum meg a ng, discovery hiányzik.....

k|M · reakcio.blog.hu 2006.06.09. 08:51:41

Kíváncsi lennék arra a szövegíróra, aki a kommunikációs igazgatón meg az összes marketinges kolléga felügyelete mellett vért izzadva, gondterhelten meggörnyedve és sűrű fejvakargatások színlelése mellett összehegesztette ezt a selymes hangon fölmondott opuszt.

Bár lehet, hogy aDoayen-nek van igaza: ez is csak egy teszt.

A lényeg:

- Laccikáám, látod azt a szőke pipit?
Hol, Józsikám, hol, hát csak a reggeli önindítót látom magam előtt!
- Ott a zebrán gyalogol, hukk', böff.
- Meg én, Józsikám, meg én!
- Hátte'?
- Hát na meg éééén iiss...

Tuskó Hopkinsz 2006.06.09. 08:53:19

Ja ezek télleg assziszik, hogy a tévécsatorna is egy termékcsalád és/vagy márkanév, amihez ki lehet (szerintük valszeg kell) - alakítani a márkahűséget, amivel meg van oldva a nézettségi verseny.
Jó lenne, ha rájönnének, hogy akkor lesz egy csatorna nézett, ha JÓ MŰSOROK VANNAK rajta! Ameddig olyan izzadtság szagú, mint némely Napló riport (és a TV2-n a Napló a csúcs), vagy valaminek az ócska másolata, netalán idióta faszság, vagy csak szimplán rakásfos, addig hiába kap mindenki iPod safült az nem segít a műsorokon vagy a csatorna fíílingjén. -> talán épp az ilyen dolgok miatt ócska a TV2 fííling?!

commentgyár 2006.06.09. 08:54:59

az a legnagyobb gáz, hogy többet beszél a konkurenciról, mint saját magáról...
alapvetően el van b*szva...

ParanoidAndroid 2006.06.09. 08:56:58

Ez a pasi asszem szinkronizált South Parkot is... Egyszerüen nem tudtam tőle elvonatkoztatni. Hallgassátok meg még egyszer, úgy hogy közben azt gondoljátok hogy a South Parkot nézitek! Na úgy jó!!! :-D

Amúgy rühellem a PR fogásokat! Ha a bármelyik kereskedelmi TV hatást akarna gyakorolni rám, akkor:
1 a nézhető filmeket nem 22:00+ kezdéssel tennék adásba
2 nem szinkronizálnák újra a filmeket, csak azért hogy 12-es karika kerülhessen a képernyő sarkába
3 túlzás lenne azt kérni hogy ne legyen reklám a filmek közben, de én szeretem az utópiát.
4 minden rohadt valóság show-t száműznék a csatornákról, mert nem csak agyrohasztó, hanem aggasztóan rosszak is ezek a müsorok.
5 ez a reklámnál is nagyobb utópia én tudom, de esetleg meg lehetne próbálni hogy 1 hétig nem játszanának Jackie Chan filmet?? Tudom hogy ez rettenetesen nagy utópia, de én meglennék nélküle.
6 a "bulvár" világot heti 6-7 müsorról le kéne szorítani 3-4-re, és a közéleti magazinokat heti 1 késő estiről be kéne iktatni 2-3-ra. Ehhez fennmaradnék még este is.
7 Agyzsugorító, lélektelen, kiszámítható, betegesen rossz, ízléstelen, unalmas, sótlan és SZÁNALMAS maratoni sorozatokat én végleg száműzném, bár tudom hogy ezek az adások hozzák a legnagyobb nézettséget, és ez azért a legnagyobb reklámértékkel ezek bírnak, az utópisztikus énem fürödne a gondolatban hogy ezek eltakarodnak a képernyőről... Jah és még csak nem is a brazil szappanoperákról beszélek, (mert ha nézek is TV-t este fél 7 és 7 között kapcsolom be) hanem a remek saját készítésü müanyag sorozatokról.
8 egy utolsó utópisztikus megnyilvánulás, engem az idegbaj kerülget ha a képernyőre kerülnek az emeltdíjjas sms-es kérdések: "Ki írta Arany János, Toldi c. művét és mi a mű címe?
a) Arany János, Toldi
b) Petőfi Sándor, Anyám tyúkja"
Ha ezek nem lennének szebb lenne a napom!
8 non plus ultra: néhanapján egyszer-egyszer csak a poén kedvéért, esetleg a műértők világáért a 22:00+ -os szekcióban lehetne vetíteni feliratos filmeket? (ez nem is annyira utópisztikus, bár nem tom)

Én ezt várnám el egy TV-től, és lehet hogy ha így zajlana egy kereskedelmi adás, akkor talán visszamennék néha TV-zni, de tudom hogy utópiában élek!

mirigy 2006.06.09. 09:28:06

Talán inkább azzal kéne törődniük hogy normális műsorokat adajanak és ne magukat fényezzék! Az ecserin vásárolt dupla ty kategóriás főmüsorídőben leadott filmjeikkel

Will Freeman · http://willfreeman.freeblog.hu 2006.06.09. 09:58:51

Megrugdosnád az összes hr-est, pr-ost?
Meg én...

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2006.06.09. 10:20:22

legalább kiderült, hogy nemcsak a nézőket tekintik hülyének, hanem a dolgozókat is

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2006.06.09. 10:21:11

nekem addig magyarázhatnak bármit, amíg dr. house-t adják.

szinkrobi · http://iszdb.hu 2006.06.09. 10:52:09

Teljesen egyetértek ParanoidAndroid hozzászólásával.
Talán annyival lennék megengedőbb, hogy én elviselném a reklámokat is, ha azok egy JÓ műsort szakítanának félbe, mert megérteném hogy a reklámból van pénzük jó műsorokra.
Amúgy minden szavad "arany, állítmány"! :-)

vasszűz 2006.06.09. 12:05:39

Nem hallgattam még meg, csak a cikk alapján azt kérdezném, most mi itt a probléma?
Ha egy cég céges naptárt, céges tollat ad dolgozóinak ajándékba, az agymosás? Ha elviszik őket céges kirándulásra, továbbképzésre, az agymosás? Miért? Mert a vezetőség azt szeretné, hogy lojálisak legyenek a problémmái?
Kedveskedtek egy kicsit a dolgozóknak, na.
Legtöbb helyen így is csak azzal kedveskednek, hogy határidőn túl hajlandók kifizetni a bért.

Szaki 2006.06.09. 12:21:46

(Én sem bírtam végighallgatni...)

> yosarian: Úgy gondolom (bár lehet hogy tévedek) a néző magasról lexarja, hogy a főrendező vagy a HR-es a magáénak érzi-e a TV-t amit csinál...

> mirigy: ... és ne magukat fényezzék!

Itt pont arról van szó, hogy - ezekkel a lájtos pszichológiai módszerekkel - azt szeretnék elérni, hogy a dolgozók nagyobb elkötelezettsége révén jobb minőségű produktumot állítsanak elő.

Ez egyébként működik is, részben erre való a csapatépítés: az elkötelezettebb dolgozó invenciózusabb lesz. Ha magáénak érzi a cég sikerét, akkor javaslatokat is hajlandó tenni a az általa észlelt hátráltató tényezők ellen. Természetesen ez a cég szempontából csak akkor ér valamit, ha a vezetés van annyira rugalmas (vagy legalább nem teljesen öntelt...), hogy a javaslatokat érdemben megvitassa.

Most csak az a kérdés, hogy a TV2 tartalmaz-e olyan dolgozókat - és vezetést - akik között ez az inventív tranzakció létrejöhet.

Reméljük, hogy a PR részleg dolgozóinak fenti teljesítménye nem a jövő "invencióit" vetíti előre...
(A múltat pedig nap mint nap látjuk a képernyőn.)

huhu 2006.06.09. 12:33:51

Nincs baj az ajándékkal, ha nem csak ürügyként szolgál arra, hogy a dolgozókat idétlen módon motiválják. Nagyon jó eséllyel ez a lózungos szöveg is csak arra jó, hogy pótolja a megfelelő fizetést, a munkatársak közötti bizalmat, az elviselhető (Uram bocsá' szerethető) munkahelyet. Azért jó eséllyel, mert a magyar munkahelyek legalább 90%-ánál így van. A TV2 lenne a kivétel? Az arcokat elnézve aligha...

job 2006.06.09. 12:36:04

- XXXXXXXXX az anyját XXXXXXXXX?
- Meg én...
MODERÁLVA

vargapali 2006.06.09. 14:19:32

ok hogy ingyenreklám, de miért beszél úgy a fickó mintha 3 nő dolgozna előtte térden?

macskajancsi 2006.06.09. 16:06:15

Nem értem mi a probléma azzal,hogy a tv2-nek készül az új kampánya.Mivel decemberben lesz kész mint hallhattuk,vannak ott annyira jó pr-osok hogy kitalálták hogy felmérik a nézők véleményét.
Mi lehet jobb fórum erre az internetnél?Nagy tömegekhez eljut,és kevésbé zavaró mint a direkt marketing,tehát nem érzik muszájnak az emberek a hozzászólást,sőt még ők maguk AKANAK hozzászólni.
Utána kielemzik a valószínűsíthetően több fórumon létező véleményeket,és ahhoz mérten csinálnak kapányt.
Pont ez a céljuk amit ezzel már el is értek:az emberek ne azért nézzék a tvt mer nincs más,hanem szinte azt higgyék,ez nekik jó.

Amúgy meg: akinek nem kell az ipod,nekemadhatja,én esküszöm cserébe meghallgatom vagy 10-szer ami rajta van.
És lehet annyi pénzért amit a felvételen hallható fiatalember kapott,énis elhörögném azt az egynehány mondatot.
A tv2-nek tehát az ipodok nem kiadásként,hanem hosszútávú beruházásként szerepelnek,mind a dolgozók "ösztönzése",mind pr szempontjából,sőt költségmegtakarítás is jelentkezik,mert lehet ez még mindig kevesebbe volt nekik mintha reprezentatív felmérést készítenek a nézői igényekről.
Szóval nem olyan hülye ott a pr-és marketing szakgárda...

Moloch 2006.06.09. 20:30:25

Ipod, mint hosszú távú beruházás, és megtartóerő?
Szép gesztus, de szánalmas.

Szervezzenek inkább havi 2(gy.i.k. 2 hetente hétvégén, pl szombaton) céges bulit, amin természetesen a cég állja a teljes cehhet, annak sokkal nagyobb csapatépítő hatása van.

A szervezést vállalom! :) höhö

A sok pr-os, meg hr-es, meg kisf*szom sz*rt sem ért az emberekhez. Kikerülnek a nagyvilágba friss diplomával, és azt hiszik mindent tudnak, pedig sajnos nem értenek semmihez. Rengeteghez volt már szerencsém, és egyik rosszabb volt, mint a másik. Profi sales-est kell hívni, aki nap mint nap a terepen van, és nyitva a szeme, nem olyat, aki a kispadról ugat.

És hogy ne legyen offtopic: felnyomták a szöveget netre, és valljuk be, ahhez nem kell profi marketing, rengetegen szondáznak így.
Macskajancsi hozzászólásának első felével egyetértek.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2006.06.09. 21:15:12

Ki nyomta fel aszöveget a netre? A Tv2? Kicsit el vagytok tévedve.

Hettie · http://www.hettie.nolblog.hu 2006.06.10. 11:25:20

Ha en kapok egy iPod shufflet akkor elobb bedugom az amitogepbe (mert az iTunes mar reg megvan) es letorlom az osszes cuccot amit a draga cegem ratett. Ennyi. Egyszer se kell meghallgatni.

morrisal 2006.06.10. 21:39:31

Blablablablablablablablalbalblablablablalba.
Qrvára nem ez a lényeg, leszarom, hogy mit kaptak az amúgy sem létminimumon élő kikent-kifent minimálagyúak! (Az rtlklub még szarabb egyébként, mint a szánalmas falusi Tv2. Normális, nézhető műsort akarok,ez érdekel, nem a céges ajándékok.(ParanoidAndroid,szívemből szóltál.)

com-mentes 2006.06.10. 21:49:54

"Megtaláltuk a saját hangunkat."


Ez a hang vajon mennyit dob a népszerűségükön? Mi volt a pasker lapjára írva? Hogy "lassan, tagoltan, készre ivott hanggal, zihálva"? És vajon ők elégedettek voltak az eredménnyel?

A szöveg simán elmenne választási hirdetésnek. Néhány szót kicserélve, egy ügyes videoklippel dúsítva, de a világért sem akarok ötleteket adni... :/

KékFény6 2006.06.11. 00:48:23

ParanoidAndroid, egyetértek, még tennék hozzá egyet:

9. Ne vágják le a végefőcímeket. Érdekes módon a saját gyártású sorozatoknál sohasem vágják le.

qula 2006.06.11. 00:49:20

hát én meg nem zdmeg
különben is...ki az az idóta aki egy tévével akar barátkozni?

Jó kis propaganda..a legjobb, hogy magyarország 70% ezt úgy beszopja mint a urva élet.Mari, Jolán néni, meg Feri bá kint Mucha falván megallhassa ezt aztat mondják hogy : ejj máááán Mari, há én meg a Tévééj kattóó megcsinátuk eztet eh, MÁG ÉLLYN!!!EJ NA!

sok marha
tv2 bekaphatja, már csak azért is az hbo-t fogom nézni hogy ki*asszak velük!

qula

szimbiota 2006.06.12. 11:36:39

"piip-piip-piip-piip...meg kell olnom a frenk drebint ... meg kell olnom frennk drebint..."
süti beállítások módosítása