Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Havas Henrik Rolexszel villog

Havas Henrik

2006. június 07. 00:30 szabóZ 49 komment

A linuxszal és műszakis poénokkal támadó minimálcsatornán, a Fix-tv-n beszélgetett nemrégiben Kánya Kata Havas Henrikkel. Ha érdeklődésük homlokterében nem a RedHat disztribúció installálásának mesterfogásai állnak, vagy nem műsorvezető ott valamelyik rokonuk (nem szégyen az, nálunk is vannak a családban félresikerült rendszergazdák), akkor biztos nem láthatták a műsort, elmesélem inkább.

Kánya Kata és Havas Henrik ülnek egy iszonyatosan ronda stúdióban, fémvázas székeken, kerti asztalkára könyökölve. Kánya Kata vihog, Havas Henrik meg osztja az észt. Arról, hogy ő milyen sikeres meg, hogy mennyire megvesztegethetetlen, tisztaszívű és kurva jófej. Ja, és még sokat is keres, nem úgy ahogy a tehetségtelen Kánya Kata, aki ezen a „duplanullás csatornán” vihog teli szájjal főállásban.

Itt még egyetértően hümmögtünk, hogy jé, végre nem csak szövegszerkesztés tanácsok, meg cheatkódok, nem is olyan rossz ez a csatorna, a végén még Győzikét is itt ismétlik majd.

Havas ekkor bekapcsolja az utánégetőket, hogy bebizonyítsa, nem csak pletyka, hogy egy pénzéhes barom. Idézzük, olyan szép:

Kánya Kata: „Henrik, ne nézd az órád, ez olyan bunkó dolog”
Havas Henrik (mosolyogva, büszkén): „Rolex”
KK: „Jaj, ne hülyéskedj, ez közszolgálati tévé, nem lehet” (gondolom márkanevet mondani)
HH: „Van Omega is! Ezt 2002-ben vettem egy árverésen!” (röhögve)

Persze mindez csak tűnő kis hangulatfestés, és tulajdonképpen azon se akadhatunk fenn, hogy Henrik büszkén felsorolja, hogy milyen rendezvényeket is támogat állítólag titokban (végül is a Fix.tv nem nagy nyilvánosság), meg hogy kijelenti, hogy utálja a médiaszereplők képmutatását, például, hogy néhányan ingyenebédekre járnak, egyes homoszexuális tévésztárok pedig nőkkel hozzák hírbe magukat a bulvárlapokban, csak hogy így álcázzák magukat. Rendjén van ez, tényleg kell végre valaki, aki jól odamondogat ennek az egész szoláriumozott, válltetkós, selyeminges, férfitangás, rolexes magyar médiának, csak azt nem értem, hogy miért Havas Henrik tanár úrnak, a jogtalan tandíjak örökös dékánjának kell mindezt magára vállalnia.

 

Címkék: tv fix.tv

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robi · http://www.partyretard.com 2006.06.07. 04:17:13

Lehet, hogy egy tanulatlan, kellemetlen modorú emberről van szó - de kit érdekel?

éhesszájú kisbéka 2006.06.07. 07:11:41

Nekem kezd elegem lenni a tanár úr "egyéninek" mondott stílusából. Szerintem egynagyképű, mocskos paraszt. Néha igaza van, de attól még bekaphatja.

Cartman (ex Cartman) 2006.06.07. 07:13:21

Mélyen egyetértek. Hiába esne jól, hogy beszólnak ezeknek a szánalmas médiaarcoknak, ha egy olyan alpári tahó (nem mellesleg szintén szánalmas) Havas teszi ezt, hát annak még örülni sem lehet.

Selenor 2006.06.07. 07:35:56

Én HH-ről nem nyilatkoznék. Nyilván van valami tehetség benne, ha eljutott odáig, hogy ennyi idősen már két karórája is van. :-)
Azt viszont nem értem, miért kell bárkinek bárki más szexuális orientációjával foglalkoznia a nyilvánosság előtt... Valahogy HH szexuális életére sem vagyok kiváncsi, arra meg pláne nem, hogy ő mit tud másokéról. Jobb kocsmákban sem ez a téma, ha részegek beszélgetnek. Vajon hogyan kerül (hogy ezzel a bájos képzavarral éljek) HH tangája az asztalra?
Talán a tehetsége alapján kellene megítélni mindenkit, nem az alapján, civilben hogyan és kivel éli az életét, nem? Vagy ez a fajta minősítés már kellemetlen lenne sokak számára?

Petals 2006.06.07. 07:51:28

Ugye ************ utal Havas, mint "homoszexuális médiasztárra", aki nőkkel veszi körül magát?

Tyb 2006.06.07. 07:58:30

Egyébként is, milyen alapon szól be a melegeknek? Ő nem az, vagy ha igen, akkor pont úgy leplezi magát, mint a többiek.

És igen b+, ebben az országban egy bizonyos szint fölött kell az érvényesüléshez, hogy az ember ne legyen homár, vagy legalábbis ne látsszon rajta túl egyértelműen.

A mezei melegek szempontjából persze jobb lenne, ha ezek a médiaszereplők felvállalnák magukat, mert ha ez tömegessé válna, akkor elkezdődhetne valamiféle változás a magyar társadalomban is ilyen téren, ahogy Amerikában is elkezdődött annak idején. De ezt a döntést mindenkinek egyénileg kell meghoznia (nincs "meleg médiaszereplők szakszervezete), és addig, amíg egy ilyen döntés a karrierjébe kerülhet valakinek, addig szerintem nem is csoda, hogy ezek a bizonyos médiaszereplők nem vállalják magukat. És ezt számonkérni, pláne így, kissé pofátlanság.

gonoszboszor 2006.06.07. 08:01:12

:) jaaj, de olyan izgi mások kulcslyukánál leskelődni... No és addig sem kell a saját szemétdombbal foglalkozni, hanem lehet erkölcsileg fényeskedni, mert nyilván ez a világ baja: a sok homokos, fújj.

Csucsu 2006.06.07. 08:24:31

Havast én sem szeretem túlságosan, visztont az azt állítani, hogy a szexuális defektust manapság a médiában titkolni kell ahhoz, hogy valaki érvényesüljön egyszerüen hülyeség. Lassan már ott tartunk hogy a hetero emberek lesznek kisebbségben. Igaz, hogy nem a média világa de nézzétek meg mi van a balett körül, vagy a neves divattervezők között (és még sorolhatnám), egyszerűen képtelenség érvényesülni, ha nem vagy meleg. Micsoda baromság már ez, ha valaki véletlenül nem ért egyet evvel a fajta szabadossággal akkor mindjárt kirekesztő?

csodavid 2006.06.07. 08:44:31

Nem értem, mért kell mindenkinek felbőszülnie, ha a melegekről (vagy buzikról, nem értem mért kell finomkodni, attól még senki sem lesz jobb fej, a buziknak se igazán számít, hogy minek hívják őket - lsd. a cigányoknak se lesz jobb, ha mindenki kényesen arra ügyel, hogy romáknak hívja őket ( a krumplileves pedig legyen .... :O) ))
Havas Henrikben pedig nem feltétlenül a gazdag bunkó, arrogáns s.fejt kell látni.
Nem kell félteni az egzisztenciáját, ergo beszól mindenkinek, azt mond, amit gondol, ettől természetes. De - nem szándékom HH.-t fényezni, de vegyük már észre, hogy az őszinteséget értékeli az ember- fogadd el, hogy szereti az órákat, büszke rá, hát aztán... a mocsok kis multinál, ahol dolgozol, ettől még nem kell kevesebb karaktert leütni...
Bár sz. véleményem az, ha HH. bátrabb lenne, sokkal jobban LEalázna mindenkit. Nem azért, hogy MEGalázza az embereket, hanem hogy tényleg megmondja... Látszik rajta, hogy visszafogja magát.
Én bírom HH-t, bár tudom, hogy mikor mond hülyeséget - ilyenkor azt mondom magamban, a rántotta és a kávé közt, hogy most nincs igazad, de többnyire még így is ő a legbátrabb... A buzikról szóló megjegyzése meg nem a buziságról szól, hanem a KÉpmutatásról!! gondolkodj...

Csodavid

szabóZ · http://comment.blog.hu 2006.06.07. 08:46:42

Azt hsizem a melegszál kicsit félrevisz: ő tényleg csak arra kelt ki, hogy egyesek milyen képmutatóak... az más kérdés, hogy könnyen pofázik...

HTFlat · flat.blog.hu 2006.06.07. 09:09:36

Havast lehet utálni a stílusa miatt, de azért azoknak akik a szakmai múltját is megkérdőjelezik javasolnék némi utánolvasást.
Azért Havas az utóbbi húsz évben ledobott az asztalra egy-két "firkálmányt" (lásd, s tán a legjellemzőbb a Duna-gate ügyről) ami kirántott néhány segg alól egy-két bőrfotelt.

Cartman (ex Cartman) 2006.06.07. 09:33:07

Le style c’est l’homme meme. Ez Havasra és az említett más médiaszemélyiségekre is vonatkozik. Épp az a gond - szerintem - hogy az ilyesmi nem lehet a magánügyük (illetve nem tartják meg magánügyüknek). Miért kell némely médiaszemélyiségeknek LÁTVÁNYOSAN melegnek lenniük? Nekem van meleg ismerősöm, de róla csak azért tudom, mert valaki elmondta, nem mert rózsaszín, flitteres tangában flangál, vagy mert affektál.

Havasnak meg azt üzenem, hogy ha komolyan akar foglalkozni az órákkal, ne ilyen széria-vackokat vegyen. Komoly gyűjtő nem vesz a kezébe ilyesmit. A karóra Patek Phillipe-nél kezdődik. :-) Viccen kívül. Az a nevetséges az ilyen emberekben, hogy bármikor összeakadhatnak egy náluk is gazdagabb tahóval. Kíváncsi lennék, akkor hogy villognak...

NemAnonim 2006.06.07. 09:35:03

Remek, akkor írogasson.
Ami engem felháborít:
- kioktató módon ciltálja a többi kollégának a BBC etikai kódexét, miközben ő az alapvető viselkedési normákat sem tartja be.
- ráadásul, ezzel képernyőn van és sajnos egy viselkedésben, udvariasságban egyébként is kihívásokkal küzdő országban mintát mutat.
Ebben a tekintetben semmivel nem különb a padödőnél, akik a másik csatornán bunkók.

A stílus maga az ember...

platonov 2006.06.07. 09:35:36

Havas Henrik magánvéleményem szerint egy kicsit nárcisztikus alkat, de sebaj, Narcissus saját tükörképét megcsókolni akarván vízbe fulladt. (Ovid. Metamorphoses III. 339-510.) Az meg, hogy beszól a melegeknek, arról meg annyit, előbb legyen ő meleg, és vállalja fel, különben nincs joga megjegyzéseket tenni. Az meg hülyeség, hogy bizonyos szakmákban ez kell az érvényesüléshez, ugyanis bizonyos szakmákat, melyekhez több érzékenység kell, esetleg művészeti tudás, inkább választanak melegek (leszbik). Ez van, és mindig is ez volt, ezt kell szeretni. Vagy nem szeretni. De nem utálkozni, sohasem. (Nota Bene: nem szexuális defektus, hanem a természetes emberi szexuális varianca része, lásd Kinsey című film, de télleg mind1.)

bubis 2006.06.07. 09:37:22

Szerintem nem szólt be a melegeknek, a képmutatásnak szólt be.
Például nem tudom hova tenni Friderikus házasságát, meg főleg, hogy Sthál Judit mit akar tőle... Egyáltalán házasok, vagy ez is csak egy kamu?

SEAL 2006.06.07. 09:42:27

Engem személy szerint nem érdekel mit csinál, nem foglalkozom a szuper magyar média "sztárjaival". Az sem számít, hogy mit tett le az asztalra, ma már elég fingani egyet az utcán és szerepelsz 600 műsorban.

Kétségbeejtőnek tartom a magyar közélet szereplőit, nagyon szomorú hogy sok ember vevő erre. Sajnos a nép kezd elhülyülni, folyik a genny a médiából orrán-száján.

Nemtudom mennyi értelme van a hozzászólásomnak, de ez a véleményem.

Tori 2006.06.07. 09:56:38

Havas Henrik szvsz szerepet játszik. Egy csomó ember él úgy, hogy totál megvan a (rossz) véleménye mindenkiről, csak nem meri az emberek pofájába megmondani. HH korábban is beszólt népeknek, bár akkor nem ennyire alpári módon. Aztán jött a Heti Hetes, ahol az első évben spontán módon létrejött néhány karakter - Bajor a részeges, Hernádi a naíva - ahol HH kapta a mindent (jobban) tudó tanár úr szerepét, és mivel népszerű volt, benne ragadt. Azóta úgy tűnik, ez kényelmes neki. Személyesen nem ismerem, de feltételezem, hogy a magánéletben még mindig udvarias, miközben a képernyőn előadja ezt a "kiosztok mindenkit" műsort. Amíg nem veszi magát komolyan, addig nincs baj. Én sem veszem komolyan.

A melegvédelemmel szerintem is árnyékra vetődtetek. Nekem is vannak meleg barátaim, ők sem rózsaszín flitteres tangában járnak, de nőkkel sem rendeznek fantomrandevúkat. A képmutatásnak is kéne legyen határa! Amúgy fogalmam sincs, kire utalt HH, nem foglalkozom nylonsztárokkal.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2006.06.07. 10:04:01

K. Nem Anonim,

Akkor tegyük oda minden Havast fikázó mondat elé az ilyen esetekre rendszeresített "érdemei elismerése mellett" prefixumot.

Példa:
Érdemei elismerése mellett azt kell mondanunk, hogy Havas egy irritáló ffej.

"A szerkesztőség a vitát lezártnak tekinti."

kanbatu 2006.06.07. 10:39:18

Nekem nincs tévém, így akkor ért a sokk, amikor Havas képét egy borosüvegen láttam meg.

Gunnar Hard 2006.06.07. 11:03:40

Platonov: "Az meg, hogy beszól a melegeknek, arról meg annyit, előbb legyen ő meleg, és vállalja fel, különben nincs joga megjegyzéseket tenni."

Ennyi erővel Havas Henrikről is csak az tehet megjegyzéseket, aki maga is Havas Henrik, és felvállalja. Nem attól leszel liberális, hogy nem lehet véleményed bármilyen kisebbségről, vagy csoportról. Attól leszel liberális, ha elfogadod mások véleményét, és véleményhez való jogát - akkor is, ha neked az nem tetszik.
Ha tehát ha valaki nem szereti a melegeket, vagy zavarja az életmódjuk, akkor azt is kimondhatja; nem kötelező szeretni őket. (Mielőtt rám támad egy felbőszült liberális: én elég heteroszexuális vagyok ahhoz, hogy ne legyen bajom a melegekkel.)

hambig 2006.06.07. 11:12:13

Nekem is rolexem lenne , ha az államilag támogatott diákjaimtól beszednék egy szemeszterre 80-110 rongyot.

sepuku 2006.06.07. 11:29:53

A sok kis "médiageci" azért él ilyen jol, mivel a magyar ember fél életét ostoba müsorok elött ülve tölti. Pár ember a televízio képernyöjén ÉL, a sok szedált magyar, a televíziot nézve SZELLEMILEG HALDOKLIK.

xipetotek 2006.06.07. 11:31:39

Az eddigi 21 komment-ből 9 foglalkozik a melegekkel. Egyetértek, a melegszál félrevisz, mert érdektelen. Havas Henrik véleményformáló közszereplő, de sajnos egy ordas nagy bunkó, egy ál-megmondóember.
Lehet, hogy letett már valamit az asztalra, de ettől nem teheti azt, amihez éppen kedve szottyan.
Jó pédája annak, hogy hogyan szállnak el emberek maguktól.
Visszataszító jelenség és szánalmas figura.

fly 2006.06.07. 11:43:36

Szerintetek a Juszt jobb volna?
Ő is mindíg megmondja.

vasszűz 2006.06.07. 11:45:40

De ha Havas úrnak ennyire rossz a médiában, akkor mért nem hagyja ott?
Állandóan a saját nagyszerűségét dörgöli a mások orra alá.
Az a benyomásom róla, hogy egy megkeseredett vénember lett, aki nem tudja a régi népszerűségét visszaszerezni.

fly 2006.06.07. 11:51:03

"...legyen ő meleg, és vállalja fel, különben nincs joga megjegyzéseket tenni..."
Ezek szerint, nem mondhatsz véleményt ( ha nem tetszik) Más alkotásáról (stb.), ha nem tudsz különbet alkotni (nem vagy különb, vagy olyan). Ez nagyon, nem tudom hogy fogalmazzam meg, "helytelen" "hozzá állás". (sután, szalonképesen fogalmazva)Szerintem egy kívülálló reálisabban láthat bizonyos dolgokat.

tuff 2006.06.07. 11:56:13

gyönyörü volt ma a mokka is..
lebaszta az ujságirot akit megvertek a zsaruk ujpest meccs után

Selenor 2006.06.07. 12:03:09

Fura, ha a meleg-szál félrevisz, miért kapcsolódnak mégis ennyien hozzá. Biztosan nem azért, mert a netezők fele meleg lenne. Talán inkább azért, mert szegény HH összemosta a tehetségtelenséget a fogalommal. Pedig, valljuk be, foglalkozhatna néhány emberrel nemi identitásra való utalás nélkül is, pusztán csak egyszerű tehetségtelenségük, butaságuk, hozzá nem értésük miatt. Vagy konkrét műsorokkal. Pl. a mindent megmondó Mónikával, aki 8-10 ember sorsát a jövőbe mutató egyetlen mondatával zárja, leszarva azt, hogy kiket sért meg. Vagy a saját kenyéradó gazdája Aktív c. műsorával (a mai napig nem értem, miért ez a címe), ahol senkik kapnak hosszú perceket az új mellinplantátumuk beültetése után, vagy azt tudják meg belőle az arra nem érdemesek is, ki kit hagyott el már megint a legújabb, nézhetetlen sorozat szereplői közül.
Vagy mi lenne, ha a saját, Mokka-beli, 4-5 perces, a Semmiből a Sehová eljutó beszélgetéseit venné górcső alá? (Persze érdemei elismerése mellett...)

Endiman 2006.06.07. 12:10:06

mondjuk amit a homokosokról mondott az igaz: tényleg alibiből vesznek el egy nőt.

Selenor 2006.06.07. 12:11:41

Rambler, te egy HH vagy. :-)

Balt 2006.06.07. 12:55:56

Jah, könnyű volt F. Tamás üzlet- és harcostárs fénykorában Rolexet és Omegát szerezni ócsóé'...

Én viszont nem hordok órát sem, hadd röpüljön az idő (fellettük), mit nekem!

golgota 2006.06.07. 13:03:13

Kedves SzabóZ!

A linux-ról és a hozzá fűződő bevezetésedből kitűnik nagy fokú "hozzánemértésed" az informatikához. Gartulálok!
Ezért sem sértődtem meg, hogy egy egész nagy közösséget, akik az informatika fejlődéséért dolgoznak teljesen közösségi alapon, Te egyszerűen le "félresikerült rendszergazdák"-oztad.
Bár mondjuk a filmkritikáidon és jókat szoktam derülni. Persze azokat betudtam annak, hogy így is lehet filmeket nézni. Most viszont rájöttem, hogy Te tényleg ennyire hülye vagy.
Mégegyszer gratulálok!
Gondolom Nálad is anyád sírt fel először mikor megszülettélél :)

vasszűz 2006.06.07. 13:31:12

Jaj, nem kell már annyira felkapni a vizet! :)
Elvégre a linuxosok is egy csomószor "beszólnak!"

xeung 2006.06.07. 13:32:53

Csak csatlakozom az előttem szólóhoz.
Szánalmas amit te és a társaid az Indexen műveltek.
Egyszerűen buta vagy és ostoba!
Mellesleg, ha nem lennének ezek a "félresikerült rendszergazdák" akkor feltehetően te most valamelyik 4-edrangú sörözőben mosogatnád a poharakat, ahelyett, hogy itt írod le a senkitsemnagyon érdeklő gondolataidat. De hát ma már akárkiből lehet "újságíró, kritikus" (évi 4000 Ft-ból bőven meg lehet oldani egy saját hostot reklámok nélkül...)

Jah igen alapvetően persze Havasról szólt a cikk, akinek mondjuk külön rovatot kéne nyitni a szanalmas.hu-n megjegyzem az index-nek is.

vasszűz 2006.06.07. 13:37:54

Érdekes, én nem így vettem ki a cikkből, hogy a félresikerült rendszergazda a linuxosokat jelölné, hanem a műsorvezetőként mit keres ott rendszergazda.
Azon meg végképp meg vagyok lepődve, hogy ekkora indulatot kiváltott belőletek ez.

xeung 2006.06.07. 13:58:19

Amikor indult a csatorna volt ott egy Gy. Kristóf nevezetű egyén, furcsa volt látni, hogy egy olyan ember mondja meg a frankót, akit az összes informatikai jellegű tárgyból épphogy átrúgdostak. Ennek folyamányaképp azt sem hinném, hogy túl sok képzett rendszergazda lenne ott.
Engem személyszerint az háborított fel, hogy az ottani műsorvezetőket akármilyen szófordulattal kiegészítve rendszergazdáknak titulálta. Ennyiből, akármelyik benzinkutas, plázacica vagy Bözsi néni, a takarító is lehetne rendszergazda csak mert megtalálja a számítógépen a power gombot.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2006.06.07. 15:31:29

Kedves golgota!
Gondjaid vannak a szövegértéssel. miért lennének a linuxosok mindn félresikerült rendszergazdák? Csak mert egy bekezdésben szerepelt a két kifejezés. Sőt, jé, a linuxszos szó még csak nem is szerepel, csak, hogy linux. Egy rakás komplexust látok itten kiintegetni, szerintem inkább nagy levegő, nyugalom, és futtas valamit parancssorban.

hamusamu 2006.06.07. 15:38:01

Valaki fel tudna nekem sorolni Havas Henrik valaha volt - nem feltetlenul jo - nezett musorait?

Mert en egyetlen egyre sem emlekszem. Bar viselkedese ertheto, neki meg mindig nincs mire szerenynek lennie.

vasszűz 2006.06.07. 16:08:14

xeung 2006.06.07. 13:58:19

Igen, és gyakran akármelyik benzinkutas, plázacica vagy Bözsi néni, a takarító a(z önjelölt) rendszergizda :)
És honnan tudod, hogy SzabóZ családjában hány ámokfutó rendszergazda van? ;) Lehet, hogy őrájuk gondolt!

Impala 2006.06.07. 17:19:33

kedves SzaboZ, a fix-ben egy szalka muszakis sincs. Hulyek lennenek elmenni tized annyi fizetesert. En meg nem talalkoztam ujsagiroval muszakis diplomaval a zsebeben. (mediaszemelyisegek kozul is csak vago jut eszembe)
de ahogy nezem, a comment.com-on sem az harvard mediafakultasan diplomazottak dolgoznak.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2006.06.07. 17:33:43

Impala! Imádom a kötekedőket, tehát akkor itt is: Az Indexben is most gyorsan tudok mondani három-négy műszaki értelmiségit, és hidd el fix-tvn is vannak elegen. Meg máshol is. Ami nem is baj, nem olyan rossz műszaki értelmiséginek lenni, sőt.

Impala 2006.06.07. 17:40:39

metametacomment :)

az ilyen site-okat nem a kotekedo olvasok tartjak eletben (kattintanak? :)

azert szepen kihoztad a vegere a threadet :)

szabóZ · http://comment.blog.hu 2006.06.07. 18:02:36

Mondom: Imádom a kötekedőket. De tényleg. Komolyan. Na.

szabóEll 2006.06.08. 00:25:09

Én régóta olvasom szabóZ-t, és szerintem kurvajól ír. Na most lehet engem is köcsögölni.
Ja meg ráadásul irreleváns voltam a témához. is..

egy fiatal újságíró kolléga (a messzi vidékről:D)

cemetary 2006.06.08. 07:55:53

Úgy sajnálom, hogy az a dagadt srác aki osztotta az észt az informatikáról a FIX Tv -ből eltünt. A hajamat téptem ha megláttam. No és a tanácsai...
Ki néz fix tv-t egyáltalán?

Lou 2006.06.09. 13:26:57

A FIX-szel nem az informatikai része a baj, mert tényleg szoktak használható tippeket adni. Csak ehhez nem kell tv, mert vannak szerelők stb.

Az adást én is láttam, és el kell mondjam, meglep, hogy nem Kánya Kata szúrja a szemeteket. Havas olyan amilyen. Tíz évvel ezelőttig tényleg az egyik legjobb volt a szakmában, kezdeti Nap TV-s riportjai, és előtte 168 Órás ténykedése igenis fontos, értékes. Csakhogy rátalált a bulvárra és a Heti Hetes pedig mainstream sztárt faragott belőle. Én leginkább kifáradt, kiégett embernek látom.
Viszont az már inkább érdekelne, hogy kinek jut eszébe ezt a huszadrangú senki Kánya Katát újra és újra szerepeltetni? Na ő tényleg semmi, de semmit nem tett le az asztalra. Színésznőként is nulla volt (ki is kopott a szakmából, én is anyámtól tudom, hogy valaha színész volt, később aztán láttam egy filmet, amelyben szerepelt), műsorai sem éltek öt adásnál többet soha. Múltkor is belenéztem a műsorába (ez egyébként egy társkereső műsor, KK fő műfaja), akkor VV Lacival nyalogatták egymás sebeit. Minek? Adjanak inkább klipeket!

Jemi 2006.06.14. 08:45:45

5 éve is azt mondtuk,h a fix nem fog 1évet sem megérni..aztán mégiscsak van még..
szerintem a körülményekhez képest egész jó adásokat adnak..
a kedvencem az volt egyébként, amikor az egyik srác mélyen dekoltált felsőben ültette be maga mellé a barátnőjét műsort vezetni..(lehet h Kánya Kata vmelyik fixesnek a barátnóje?:DD)
süti beállítások módosítása