Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Anyám, én nem pontosan ilyen zombiapokalipszist akartam

Fear The Walking Dead (AMC)

2016. október 04. 16:00 sixx 36 komment

fear-the-walking-dead-episode-214-ofelia-mason-2-935.jpg

A Fear The Walking Dead a második évaddal óriási kockázatot vállalt, hiszen elvitte a cselekményt az USA-ból először az óceánra (technikailag amerikai vizekre, de mindegy), majd Mexikóba. Mindezt úgy, hogy egy alapvetően amerikai piacra dolgozó, amerikai nézőknek szóló tévéadó egyik zászlóshajója volt. A nagyot markolás azonban nem teljesen jött be, sőt. Lesznek spoilerek.

Amikor a The Walking Dead testvérsorozatát bejelentették, mindenki sóhajtozott, hogy baszki, először az alapsorozatot kellene gatyába rázni, mert valljuk be őszintén, - és most a képregényolvasó is beszél belőlem, mert naprakész vagyok abból is - kezd már egy kicsit unalmassá válni az a formula, hogy a főhősök emennek valahová, ahol azt hiszik, minden fasza lesz, aztán kiderül, hogy nem az, párat elrabolnak/fogságba ejtenek közülük, páran időlegesen lelépnek a csapattól, de egy idő után mindenki megint összebandázik, mínusz az évente kötelezően elhulló mellékszereplők, plusz az adott évadra érkező, de majd később szintén elhulló vendégsztárok, és mennek egy másik helyre, ahol azt hiszik, minden fasza lesz, és kezdődik minden előröl.

960_4.jpg

Ha alaposabban megnézzük, a Fear The Walking Dead annak ellenére ilyen lett, hogy a készítők és maga Robert Kirkman, a képregény alkotója is azt ígérte, hogy ez egy másik sorozat, más stílusban. Érthető, azt azért valljuk be, mert hát mi a fenét csinálna az ember egy olyan világban, amiben a lakosság 90 százaléka meg akarja enni? Menekül. Az eredeti ígéret az volt, hogy megtudjuk milyen volt átlagembernek lenni egy zombiapokalipszis kitörésekor és az első évad bizonyos mértékben ezt meg is mutatta, de sajnos a hat rész erre nem volt elég, és miközben engem tényleg érdekelt volna az, hogy dönti el egy jóravaló történelemtanár, hogy mi legyen a postással, ha megharapja a kutyát, az íróknak haladniuk kellett, és a negyedik részre már heteket ugrottunk időben előre, a koncepcióval szakítottunk, és jött az a túlélősdi, amit a TWD-ben is láthattunk.

fear-the-walking-dead-episode-215-madison-dickens-935.jpg

A második évad jó kezdődött a jachton pocoló, és valami ismeretlen cél felé haladó túlélőkkel, kezdtek kialakulni a karakterek, főleg Nick, Daniel és Madison, világosan látszott, kik azok, akik ebben a világban megélnek, és kikre vár szomorú sors, ha nem térnek észhez, az írók jól nyúltak Aliciához, aki az idióta tinilányból szépen fokozatosan lett az egyik legérdekesebb karakter, és kibontották Victort, aki meg a sorozat egyik legjobb húzásának tűnt, és valahol tényleg az is, mert szinte ő az egyetlen karakter a mai napig, aki következetesen cselekszik. Sajnos az már az évad eső felében látszott hogy a Travis-Chris páros nem működik, a két színész képtelen volt eljátszani az apa-fia kapcsolatot, különösen a Christ alakító Lorenzo James Henrie-re volt nagy a nadrág, de Cliff Curtis sem veregetheti a saját vállát az első hét rész láttán.

fear-the-walking-dead-episode-215-nick-dillane-3-935.jpg

A mexikói kaland minden marhaságával egyetemben (a kőkemény, de tisztes polgárokat követni képtelen gengszterek, Chris, aki 4 másodperc alatt lett pszichopata, Nick, aki villámspanyol tanfolyam után úgy lesz vezető, hogy észre sem vesszük) nekem bejött, legalábbis az elején, a környezet tetszett, a spanyol dialógok is, volt némi karakterfejlődés is, és a szállodás húzás, bár előre lehetett sejteni, hogy mi fog történni, kifejezetten jól sült el. Aztán jöttek a bajok. Madison bebizonyította, hogy nála ostobább női karaktert nagyítóval sem lehet találni a tévében, az írók rájöttek, hogy Mexikó papíron szexi, de a bajszos-atlétás fegyveresek nem alkalmasak főgecinek, és eleve, annyira egyértelmű volt, hogy ennek mi lesz a kifutása, hogy én szégyelltem magam miatta.

fear-the-walking-dead-episode-215-nick-dillane-935.jpg

A duplarészes fináléban az írók kényszeresen le akarták zárni az összes szálat, emiatt Oféliét elküldték a sivatagba mászkálni, majd fogságba esni, a magát már csak poénból is vérrel kenegető Nicket és babáját átdobták a határra, ahol rájuk támadtak persze, és van rá egy söröm, hogy a harmadik évad elején a velük menetelő mexikói családokról már egy szó sem fog esni (és baszki, Nick tényleg izgalomba jön egy menekülttábortól, amikor az évad első felében a saját bőrén tapasztalta meg, milyen szar helyek azok???). Madison az egész évados hülyeségére koronát tett a szállodába megérkező két gyökér kezelésével, ami viszont a finálé egyetlen meghökkentő jelenetsorát eredményezte, azt, amiben Travis két ember puszta kézzel ver agyon.

fear-the-walking-dead-episode-214-chris-henrie-2-935.jpg

Az a Travis, aki ugyanettől a két embertől telefosta a gatyáját három résszel ezelőtt, és hagyta, hogy az idióta fia (akit egyébként jól seggbe kellett volna rúgnia) átmenjen totál pszichóba a hatásukra. Jó, ha a fiamat bántaná valaki (spoiler: Chris egy fashbackben meghal, a két nyikhaj lövi le, mert eltöri a combcsontját), én is kinyomnám a szemét, és jól is tette Travis, hajrá, csak a reakció váratlansága, zsigeri brutalitása volt kicsit furcsa. Az viszont, ahogy az írók kimozgatták őket a hotelből, felháborító volt, és akkor arról még nem is beszéltünk, hogy a banditák kiürített főhadiszállásán talált hulla zsebében OTT VOLT A LA COLONIA PONTOS CÍME BAZDMEG.

fear-the-walking-dead-episode-215-madison-dickens-2-935.jpg

Az évadzáró célja egyértelműen az volt, hogy minél gyorsabban visszazsuppolják a szereplők nagy részét az USA-ba, és ezt el is érte. Madison, Travis és Alicia majd szépen autóba pattan és elindul északnak, Ofélia és Nick már ott van, Chris meg hálistennek sehol. Nem tudom, mi lesz Victorral és a repülős minisorozatból áthozott csajjal, de simán lehet, hogy a büdös életbe' nem látjuk őket viszont. Jó lenne, ha a köbvetkező évadban az alkotóknak sikerülne végre egy olyan ellenséget kitalálni, akitől tényleg lehet félni, és ha nem néznék hülyének a nézőket. Egy esélyt még kapnak, de fogy a türelmem. Finálé: 2/5, Évad: 2,5/5.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

enzo23 2016.10.04. 16:34:18

Amúgy lol, tényleg a legérdekesebb karaktereket hagyják hátra mindig, most realizáltam...
Strand, Salazar, Alex (ázsiai csaj), meg az első évados késes srác (Tobias?)

ldani7492 2016.10.04. 16:41:25

Számomra ez az egész évad a legrosszabb dolog volt, ami egy szórakoztatóipari termék lehet: unalmas. Nagyon.

Jancsiszeg1980 2016.10.04. 17:02:47

A Z-Nation mikor folytatódik? Az esküszöm sokkal szórakoztatóbb.

Serrin 2016.10.04. 17:20:50

A hajós részek nekem nem jöttek be (unalom), de utána tetszett. Valószínűleg azért, mert a helyszín miatt kicsit más volt, mint a TWD.

Sajnos, a "letelepedünk-elrontjuk-továbbállunk" történet itt is igaz és ezt nem kellett volna átvenni ide is.

Azt valahogy sejtettem, hogy a mexikói bandával gond lesz. Egyébként a mexikói szál a Z nationban is volt, csak másképp.

Serrin 2016.10.04. 17:21:49

@Jancsiszeg1980: Már fut az S3, csak nem magyarul.

AttilaBeregi 2016.10.04. 17:27:27

mondjuk itt felmerül bennem, hogy egy ilyen típusú sorozatba feltétlenül kell "főellenség"? nem lehet, hogy egy ilyen világ pont ilyen lenne?
kiskirályok minden városban, akik elől menekülni kell egyik helyről a másikra?

Amúgy a Victort sajnálnám, ha nem látnánk többet, tényleg elég badass. Nick meg nekem meglepetés volt, egész jó karaktert csináltak belőle.

Én azért várom a folytatást.

Az anyasorozattal kapcsolatban úgy vagyok, hogy szeretem, meg minden, de lassan ideje lenne valami lezárást találni, mert nem hiszem hogy 15 évad ebből jó lenne...

lalolib 2016.10.04. 17:31:07

Ennyi volt. Vége. A jóból is megárt a sok, ennyi zagyvaságot már tényleg nem bír el a sorozat.

DeadBodiesEverywhere 2016.10.04. 17:39:33

par ultradurva hentelesen kivul unalmas szar volt ez az evad :/

Coccotti 2016.10.04. 17:57:55

Én a 2 évad felénél elvarrtam volna az összes szálat örökre. Elég volt ebből ennyi.

Giggsy · http://sgtgiggsy.blogspot.hu 2016.10.04. 17:58:50

Az a durva, hogy a TWD a mainstreammá válással együtt lett egy túldrámázott szar, ez meg eleve arról a szintről indult.
Azt nem értem, hogy például a Falloutból miért nem próbálnak sorozatot csinálni. Érdekesebb világ, érdekesebb karakterek, SOKKAL több lehetőség. Milicisták, vallási fanatikusok, emberkísérletek, ufók, valódi tisztes városok, fosztogatók, zombik, mutáns szörnyek... Mégis mennyivel több lehetőség ez, mint azt nézni éveken át, hogy balfasz Rick hogyan balfaszkodik ugyanazokat a köröket futva évről évre?

szlan 2016.10.04. 18:10:06

Remélem bazdmeg nem leszek főgeci ha azt mondom, ez volt baszki a legtalálóbb kritika erről a rendesen összefosott sorozatról.

carp3tm0nster 2016.10.04. 19:05:17

Mikor leszedsz egy részt és hagyod pihenni egy hétig, mert annyira nem érdekel... az szerintem sokat elmond. Gyakorlatilag copy-paste a TWD. Mennek, találnak egy helyet, tönkreteszik, majd megint mennek. Uncsi...
Sixx kritikája hibátlan!

gabika32 2016.10.04. 19:24:03

vicces, hogy emberek most jönnek rá, hogy egy kalap lótrágya a fear the walking dead, mikor már az első évad, első két részéből lehetett látni, hogy szar az egész. Csak a média nyomta fel, hogy húú de fasza, közben...béna forgatókönyv, gagyi színészi játék gagyi színészekkel, ötlettelen, kiszámítható, unalmas...

sixx · http://comment.blog.hu 2016.10.04. 19:34:38

@gabika32: szerintem ennél árnyaltabb a helyzet. nekem pont a családi rész tetszik benne, nekem abból kellett volna több. az idiótára írt karakterektől kapok hülyét elsősorban, és attól, amikor következetlen faszságokat csinálnak.

SzA89 2016.10.04. 19:39:04

Szerintem az utolsó két rész teljesen rendben volt, sőt, már már meglepően izgalmasra sikerült.

Nickéknek menni kellett, nyilván elindultak valamerre. Lehettek volna óvatosabbak, de ennyi.

Travis nem nagyon vergődhetett a három jómadár ellen, mert lelőtték volna őt is, mint a szart.
Még a helyzet drámaisága is teljesen átjött, szóval nálam ezért is jár a piros pont.

Engem inkább az lep meg, hogy ennyi szereplőt raknak parkolópályára.

sixx · http://comment.blog.hu 2016.10.04. 19:41:33

@sixx: kim dickens meg sok minden csak szar színész nem.

Puffogó Kipufogó 2016.10.04. 20:19:27

A túlnyújtott dialógusok is fárasztóak egy idő után, meg nincs egyedi hangulata se túlzottan.
Még egy ilyen ártány banda nem hiszem, hogy van a világon, akárhova mennek ott kő kövön nem marad vazze. :D

oroszlan75 2016.10.04. 20:29:18

Ellenszenves karakterek (főleg az apuka és az indián fia). Kitör az apokalipszis, de kicsit sem leszünk óvatosabbak, se nem féltjük az életünket. Van fegyverünk is, de nem használjuk védelemre. (Eszünkbe se jut, hogy az ember sokkal veszélyesebb (Bárki felmehet a hajóra az engedélyünk nélkül ebben a világban bah). Tavaly abbahagytuk. Z nation magasan veri, meg még legalább vicces is.
Amúgy az eredeti TWD-t szeretjük.

nál 2016.10.04. 22:13:29

@Giggsy: Alapvetôen igazad van, és támogatnám, sôt valószínûleg imádnám azt a sorozatot, de szerintem a gond ott van, hogy a Fallout mégis csak a magányos posztapokaliptikus fílingre megy rá, és abból gyakorlatilag egy Mad Max sorozat lenne. Nem szerintem, hanem a "közvélemény" szerint. Aztán az is lehet, hogy a jogokkal van a probléma.
Személy szerint egyébként nagyon élveznék egy olyan sorozatot, amiben az NCR felemelkedésérôl szólna, de azt vagy úgy csinálják meg, hogy kell hozzá a gamer háttérismeret, vagy túl sok háttérsztorit kellene belezsúfolni, ami meg pont a célközönségnek lenne szájbarágós... Nehéz ügy lenne, na. :)

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2016.10.04. 22:33:58

"miközben engem tényleg érdekelt volna az, hogy dönti el egy jóravaló történelemtanár, hogy mi legyen a postással, ha megharapja a kutyát, az íróknak haladniuk kellett, és a negyedik részre már heteket ugrottunk időben előre, a koncepcióval szakítottunk, és jött az a túlélősdi, amit a TWD-ben is láthattunk."

Szerintem is itt baszarintották el a legjobban. Miután hónapokon át etettek minket, hogy na majd jól bemutatják az apokaliptikus első heteket, ami tényleg érdekes koncepció lett volna, hiszen a legtöbb ilyen sorozatban a kitörést elintézik egy "X hónappal később" felirattal.

Komplett ÉVADOKAT lehetett volna felépíteni a zombi apokalipszis első heteire de nem a rendezők szinte hisztérikus gyorsasággal rohantak át az első heteken hogy végre eljuthassanak UGYANODA mint az alap sorozatban. Az első évad végére az érdekes koncepcióból tulajdonképpen egy Walking Dead 2 lett csak kevésbé szétrohadt zombikkal és szarabb színészekkel.

Az első évad 3-ik részig csillogó szemekkel néztem de ott hirtelen volt egy nagy törés ezzel a "9 nappal később" -el ott nagyon megzuhant az érdeklődésem.

Ha lett volna egy kis eszük akkor hadsereg még csak a 6-ik részben érkezett volna meg. Lehettek volna ők az évadzáró. És mondjuk a második évad végére jött volna az ami az első évad végén volt.

Pedig sztem sorozatos keretek között is nagyon szépen meg lehetett volna oldani a káosz elharapódzását. Erre a 2-3 részben még csak mutatóban van zombi a 4-ik részben meg már kihalt a város? Elmehetnek a picsába.

Ezen felül pedig rohadtul rühellem ,amikor azzal akarnak konfliktust teremteni hogy a szereplők elbeszélnek egymás mellett és igaz hogy 2 mondattal meg lehetne oldani az egészet, de ők éppen azt a kettőt nem mondják ki.

Giggsy · http://sgtgiggsy.blogspot.hu 2016.10.04. 22:49:09

@nál: A TWD is nulla háttérismertettel nyitott, meg úgy általában minden sorozat. Szerintem a Fallout világát is ugyanúgy meg lehetne ismertetni fokozatosan a nézőkkel, csak ebben tartalom is lenne, nem csak fél órás lamentálás az élet értelméről minden részben.
Azzal sem értek egyet, hogy ne lehetne megkülönböztetni a Mad Max világától, hisz alapjában véve azért elég más a kettő. A Mad Max egy menthetetlen világ, a Fallout viszont (legalább is a 3-NV-4 alapján) egy gyógyulófélben lévő világ. Azért az NCR, a Brotherhood, a Minuteman, de még az Institute és az Enclave is valahol a rend helyreállításán dolgozik. Vannak NORMÁLIS lakott települések, nem az egész világ sivatag, szerintem bőven el lehetne különíteni a Mad Maxtől.
Én a TWD-et akkor hagytam abba, mikor a börtönből elmenekülve talált újabb településről megint kiderült, hogy gebasz van vele, ennél a Fallout sokkal változatosabb tudna lenni. Egyértelmű, hogy a TWD esetében a készítők meg sem próbálnak elgondolkodni, hogy mi lenne egy ilyen szituációban, csak végletekig leegyszerűsítik a kérdést, és sok halállal, meg sokkolónak szánt csavarral igyekeznek elterelni a figyelmet a dramaturgia gyengeségeiről. Félreértés ne essék, a Falloutban is akadnak nettó baromságok, de az nagyon ritkán veszi csak komolyan magát, a TWD viszont olyan mértékben, hogy a humornak, ami egy ilyen szituációban ALAPVETŐ alkalmazkodási mechanizmus lenne, még a nyomát sem engedik feltűnni.
Esküszöm, a Nuka Breakben (ami azért valóban igencsak Mad Maxre vette a figurát) több ötlet volt, mint a TWD harmadik-negyedik évadában összesen.
És hogy a licensszel mi lenne? Nem tudom. Szerintem ha egy stúdió foglalkozni akarna a témával, a Bethesda valószínű nem lenne ellene (ellenszolgáltatásért persze). Szerintem simán fel lehetne futtatni a témát a TWD farvízén, különösen úgy, hogy a posztapokaliptikus és/vagy disztópikus téma ennyire menő lett mostanság. Játszódhatna az egész a wastelanden, vagy futhatna két szálon, mondjuk egy vaultból induló karakterrel, de azon kívül is kismillió lehetőség lenne a témában. Egy sorozathoz álom alapanyag. A TWD a jelen formájában nem az. Azok után, amiket olvasok róla mióta otthagytam, már azon is csodálkozom, hogy még nézi bárki. Mégis mi maradt még benne, ami miatt érdemes folytatni?

Sequoyah 2016.10.04. 22:57:00

@gabika32: En akkor akkor jottem ra erre es mondtam le az egeszrol, amikor a nagy beharangozas utan, hogy akkor most a kezdetekrol fog szolni, mar a 4. reszben atugrottak az egeszet, es pont ugyanugy mar mindenki zombi volt, mint a TWD egeszeben.
Azzal hogy atvertek en mar keresztet is vettettem az egeszre, de az asszony miatt (bar o is csak a TWD miatt nezi) fel szemmel meg kovettem a tovabbiakat. Hat a tovabbi reszek minosege se huzta ki a godorbol... Ha nincs a TWD az egvilagon senki nem nezne...

nál 2016.10.04. 23:29:03

@Giggsy: Megmondom öszintén, én a TWD-et nem nézem. De továbbra is azt gondolom, hogy a Fallout egyszerûen túl nagy falat lenne egy sorozatnak. Imádnám, de kábé nulla esély látok arra, hogy írót ÉS rendezőt találjanak a feladatra.

Giggsy · http://sgtgiggsy.blogspot.hu 2016.10.05. 01:37:18

@nál: Az, hogy nulla esély van rá, sajnos igaz. Csak az okát nem értem. Nagy falat szerintem nem lenne, a Trónok harcát is megoldották, a Fallout esetében pedig igazából még nagyobb szabadságuk is lenne, hisz oda helyezhetnék a sztorit, ahova csak akarnák. Nem muszáj nekik egy már elmesélthez ragaszkodni. Aztán persze lehet azért nem csinálják meg, mert még a belőle készült sorozat is glitchy lenne, és csak akkor lenne igazán élvezhető, ha lelkes rajongók leforgatnának hozzá pár plusz jelenetet :D

blash 2016.10.05. 04:16:15

@sixx: a world war z konyvbol inkabb sorozatot kellett volna csinalni, mint azt a filmet. Persze a konyv is tele van klissevel, de egy normalis forgatokonyvvel biztos tudnanak ezen segiteni. A sorozat miatt, meg juthatna jopar resz az elejen, hogy hogyan alakult ki a zombisag, hogyan terjedt stb. Foleg, ha ragaszkodnanak tobb dologhoz, hogy peldaul nem 10 masodperc alatt lesz valakibol zombi, hanem tobb nap alatt, marmint a konyv szerint.

Kirei 2016.10.05. 05:15:44

Én ezt sosem néztem igazán, csak úgy mikor belefutottam egyéb tevékenység mellett (rajzolás, netezés) de unalomból leszedtem talán ennek az etapnak az első részét.. mikor a magát vérrel kenegető csávó szenvedi magát át a sivatagon. De az milyen ostoba volt, úristen, mikor a mexikói gang elkezdi géppuskával ritkítani a zombicsordát (ahová úgy jöttek kocsival) aminek a közepén a csávó annyi vérrel van összekenve és beépülve amin rajtam több szokott lenni egy rosszul sikerült vacsora készítés után (értem én h ez egy régi koncepció, de rickék nyakig bélbe tekerve csinálják ugyanezt 10 méteren, nem 2 deci zombivérrel 20 kmen).. 5 percig lövik a zombibandát, persze a csávót nem találják el aki vmiért elszántan menetel feléjük az első sorban mint akinek meg sem fordul a fejében h jobb lenne elvágódni és halottnak tettetni magát mert azt hiszi golyóálló.. erre az egyik geci leejti a tárat és addig szarozik vele amíg oda nem érnek a 100m/órával száguldó zombik és helyben felfalják.. meg a haverját is, akinek még annyi kifogása se lehet h elejtette volna a lőszert.. WTF? mi az istennek nem pattantak vissza a kocsiba mikor a zombik úgy 10 méteres közelségbe értek ha már látták h ebből nem lesz semmi? egy teremnyi csimpánz hihetőbb sztorit üt össze ennél.

ekkor döntöttem úgy h ez nem éri meg a letöltést és a kitüntetett figyelmet.. de az már akkor is átjött mikor csak fél szemmel követtem h rohadt ellenszenvesek és/vagy semmilyenek a karakterek.

sixx · http://comment.blog.hu 2016.10.05. 06:49:37

@blash: jaja, az zseniális könyv volt.

Leadfoot 2016.10.05. 08:04:13

Nagyon sok ziccert kihagytak a készítők, mert a sorozat ezerféleképp különbözhetett volna a TWD-től, de helyette sok szempontból ugyanolyan lett.

A TWD-ben ugye Rick kómából ébred, nem látjuk, mi volt közben. Hogy próbálta a vezetés kezelni a helyzetet, hogy bomlott föl a katonaság és a rend. Itt ezt lezavarták kb. 1,5 rész alatt.

A városi környezet is jó lett volna, mert Rickék ugye nagyrészt kistelepüléseken meg az erdőben kóborolnak, helyette megkaptuk ugyanazt, csak kicsit kopárabb kiszerelésben meg több favelával. Na jó, a hajó az jó ötlet volt, az legalább egyedi.

De a legidegesítőbbek a szereplők illogikus cselekedetei - és ebből a szempontból ott kezdtünk, ahol a TWD a legutóbbi 1-1,5 évadban tart.

Számomra az volt a mélypont, mikor megérkeztek a haciendára, ahova Strand vezette őket. Ott nagyon kevés választott el tőle, hogy abbahagyjam az egészet. Azóta azért jobb lett, de csak gyenge közepes.

És a fenti hibákat az egekig fokozott gusztustalanság sem egyenlíti ki.

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2016.10.05. 08:34:08

Ennél még a The Strain című sorozat is lassabb hosszabban - részletesebben bemutatott "zombiapokalipszist" mutat be. Pedig abban a szó szoros értelmében nincsenek is zombik.

Mégis remekül mutatja e a rend lassú szétesését és azt hogy hogyan válik lassan tarthatatlanná a helyzet.

BitPork 2016.10.05. 09:41:54

Már az elején kibeszéltük, hogy kosztpénzes sorozat , kosztpénzes megoldásokkal. Mi az hogy megmutatják milyen átlagembernek lenni egy zombi apokalipszis közepén? Akkor minden részre kellett volna új főszereplő mert az átlagember bizony megpusztul egy ilyen történésben. A TWD is elment a lelkizős marhaságok felé, ez meg élből így indult. Unalmas már a folyamat hent is , de ennél már csak az rosszabb ami itt is megy : a világ vége közepén ugyan azt a lelkizős marhaságot látni, ami a mindennapi életben vesz körül.
Broáf.

DaveEr 2016.10.05. 10:30:49

Az összes szereplő irritál, egyik sem érdekel. Sixx írásához nincs mit hozzátenni, egyetértés, egy nagy különbséggel. Én befejeztem! Töröltem a sorozatot a trackerből, nem kap új esélyt.

mustardo 2016.10.05. 18:15:07

Az a durva, hogy a FTWD egy szar, de meg mindig sokkal jobb mint a TWD.

mustardo 2016.10.05. 18:16:19

@Prof. William: A The Strain-t ne keverjuk ide, mert szvsz az egy jo sorozat, ugy is, hogy tele van baromsagokkal.

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2016.10.06. 11:06:40

@mustardo: Egyetértek. Igazán kellemes kis sorozat...

Chris halála meg nem igazán lep meg. Legkésőbb ott kellett volna lelépnie amikor srácok az eddigi legjobb haverjukat lőtték fejbe mert eltört lába. De nem sőt még be is segített pedig ez alapján le kellett volna esnie neki is hogy itt ő sem számíthat hosszú életre... De nem mert HURDURR apu nem ért meg engem és tinilázadás...

Egy másik topicban leírtam mit gondolok erről a karaktertípusról...

"Kuxxára SEMMI értelme sincs egy ilyen karakternek, akinek csak az a lényege hogy idióta önfejű sértett tiniként lázadozzon az apuci ellen leszaxva hogy éppen gyilkos vírus/atomháború vagy éppen zombiapokalipszis van. "

malocz 2016.10.07. 11:14:52

Nemtom m ez a nyafogás, a TWD sokkal butább, mint ez. Konkrétan a szünet utáni első rész a srác bolyongásával a legjobb volt eddig a sorozatban, de az évadzáró dupla is fasza volt.

A Z Nation szezonnyitó dupla része is piszkosul szórakoztató volt.

Kicsi Fokken 2016.10.08. 01:52:33

Posztban van helyesirasi hiba, sixx kulonben gratula, en atleptettem a felet, unalmas szar volt. Miert nem lehet zombikat rendesen leloni? Feldarabolni? Lassan mozgo targyak, harom uveg sorrel ki lehetne az osszeset irtani ( meg sok loszerrel). Ez nem 28 nappal kesobb vagy WW Z, ahol gyorsak...
süti beállítások módosítása