Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Ezek totál hülyét csináltak magukból

2015. szeptember 01. 08:00 sixx 65 komment

Az Ezek megőrültek az a fajta műsor, amit nem lehet komolyan venni. Hogy a fenébe lehetne egy kifejezetten gagyinak tűnű díszletben készült, a B- és Zs-listás celebek idétlenségén röhögő műsort komolyan venni? Ki az a marha, aki értékek közvetítéséről beszél akkor, amikor Baukó Éva a fején egy tojást izomból széjjelcsapva azt üvölti, hogy egy tandemkerékpárnak három kereke van? Vagy egy sem? Nem hülyéskedek, ez így hangzott el a műsorban, és még mielőtt azt gondolnánk, hogy a Való Világ egykori játékosa ellen versengő Aleska Diamond jobban szerepelt ebben a körben, eláruljuk, hogy nem, szerinte egy kereke van. És ezen igenis lehet röhögni, ha máshogy nem is, de kínunkban biztos.

Az Ezek megőrültek! (a tegnapi nap időben harmadik felkiáltójeles című, visszatérő vetélkedője, mert a Duna Maradj talpon! és az RTL Egy perc és nyersz! című műsorai is tegnap folytatódtak) egy olyan játék, amiben az a lényeg, hogy az indulók minél nagyobb marhát csináljanak magukból, mindezt egy leginkább japán tévévetélkedőkre hajazó díszletben, gólyatáboros sorversenyekre emlékeztető feladatokban. Ez a műsorformátum akkor működik (az I Survived a japanese Game Show-hoz hasonlóan), ha a játékosok partnerek abban, hogy bolondot csinálnak belőlük, és nem az látszik rajtuk, hogy ez, amit látunk, számukra alantas dolog, és csak a pénzért csinálják.

Jó, nem vagyok naiv, és pontosan tudom, hogy csak azért szerepelnek, de a lényeg itt nem ezen van, hanem a tévézés lényegén, az illúzión. Az első adásban látott játékosok (a már említett csajokon kívül Varga Viktor, Zámbó Árpy, Győzike és Bárdosi Sándor) ebben partnerek voltak, és pontosan azt hozták, amit vártak tőlük, együtt röhögtek a másik idétlenségein és láthatóan szívesen vették, hogy egy nagy tárcsára kötözve pörgetik őket, miközben az ellenfél krémessel hajigálja a fejüket. Nem tudom, hogy a következő napokban bemutatkozó triók milyenek lesznek, remélem, nekik sem esik le a karikagyűrű az ujjukról, ha fejjel előre, nyakig bevazelinezve kell belevetődniük egy halom tekebábu közé.

screen_shot_2015-09-01_at_06_56_04.png

A műsort idén Majka és Tilla vezeti, a köztük meglévő kémia nem teljesen olyan, mint az első két évadban alkalmazott Rákóczi Feri és Majka között, de alakul, leginkább akkor működnek jól, amikor spontán marhulnak és röhögnek az elképesztően idétlen és celebeken. A díszletből egyelőre csak egy részt láttunk, a nagyobb, lépcsőre felrohangálós, állandóan csetlő-botlós és sárba arccal beleesős feladatok majd később jönnek, remélem Győzike naracssárgára szoláriumozott fejét megnézhetem majd besározva is. A szereplőválogatás jól sikerült, hiszen az első hat játékosból egy olyan sincs, akit nem látna szívesen az ember pofára esni, és ez jó, ilyen műsort irritáló és idegesítő celebekkel kell forgatni.

Ami viszont borzasztóan idegesítő, és számomra az Ezek megőrültek! további nézését szinte lehetetlenné teszi, az a narrátorszöveg. Erőltetett alliterációk, idegesítő hangsúly, borzasztó szóviccek és felkonfok jönnek egymás után, amiket sikerült megfejelni a csapatok “bemutatkozó kisfilmjeinek” rémes mesterkéltségével, ezeket el kellene felejteni, mert nem viccesek és gagyik (amivel semmi baj nem lenne egy ilyen műsorban) hanem rémesen kínosak. Nem kell a szereplőket beszéltetni (kivéve, ha kvízkérdéseket kapnak, abból jöhet korlátlan mennyiség), hagyjuk őket azt csinálni, amire szerződtek, hadd kenjék csak be magukat szarral, mármint képletesen. Viccesek viszont a feladatokat felvezető bejátszók a légikisasszonynak fazonírozott csajokkal, akik úgy mutatják be a feladatokat, mint a repülőgépek biztonsági előírásait felszállás után, és nagyon jók lettek a lassított és GoPrós közeli felvételek is, bár arra ügyelni kellene, hogy HD-ben minden sminkbaki látszik.

Ezek megőrültek! - TV2, minden hétköznap este 20:05.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

WYW01 2015.09.01. 08:35:51

Csak szánni tudom azt aki ilyen műsort néz a tv-ben.

effendi79 2015.09.01. 08:55:19

@WYW01: Köszönöm, nincs szükségem a szánalmadra. Jót lehet röhögni ezeken az idiótákon, nekem ennyi estére, meló után pont elég.
A borzasztóan igényes esti műsorokat (tényleg, mik is azok?) meghagyom neked...

JohnRossEwing 2015.09.01. 09:07:32

hát, a helyzet az, hogy megláttam kik vannak a műsorban és mit csinálnak, majd csendben el is kapcsoltam. ez a televíziózás legalja. és lehet áltatni magunkat azzal, hogy ezt nem kell komolyan venni, és nem kell értéket közvetítenie, de ez valóban csak mentegetőzésnek tűnik. persze vannak az egyszerű, mindenki által - értsd alacsony intelligenciával bírók által is - könnyedén dekódolható poénok, ezért is nő minden bokor alján egy altesti humorral és trágársággal operáló stand up-os, de én azért ezt a trendet elkeserítőnek találom. létező dolog a trash reality, jól szórakoztam például a celeb vagyok.... egy-egy jelenetén, de valahogy a TV2-nek nem sikerül annyi pluszt hozzátenni, amivel élt adhatna egy ilyen műsornak. például a segghülye celebek közé bezárni egy Erdei Zsoltot. Ami nem akkora szám, de pont annyi, amivel már ha leheletvékonyan is, de el lehet választani az effajta próbálkozásoktól. persze az igazi kultúrsokk nem ezeknek a sz*roknak a megalkotása, hanem az igény rá. tartalmas jó szórakozást mindenkinek hozzá, és ha valaki egy picit is kényelmetlennek érzi a széket adás közben, mantrázza csak, hogy "Ki az a marha, aki értékek közvetítéséről beszél akkor, amikor"

WYW01 2015.09.01. 09:14:41

@effendi79: Akkor rád is értettem amit írtam.
A kérdésed mindent megmagyaráz.

cukkmukk 2015.09.01. 09:21:58

@WYW01: Köszönjük. Szánj csak nyugodtan, és amíg te savanyú képpel nézegetsz minket, mi kurva jókat röhögünk a szereplőkön. És igen, rajtad is.

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.09.01. 09:51:01

Leszedtem és kb 15 percig bírtam, nem volt vicces, nagyon nem :(

teszt123456789 2015.09.01. 10:07:35

@effendi79: @cukkmukk: Én most például a The Wire című sorozatot nézem, abszolút igényes show nagyon jó karakterekkel, és sztorival, ajánlom figyelmetekbe, ha esetleg egyszer mélyebb tartalomra vágynátok annál, minthogy megélhetési celebek mindent megtesznek a pénzért. Ha esetleg láttátok, van még nagyon sok jó sorozat a világon, nem kötelező azt nézni, hogy mit csinálnak ezek az antiemberek.

2015.09.01. 10:17:32

@effendi79: @cukkmukk: ti még ahhoz a tömeghez tartoztok, akik reggelente jót mulattak a Boros Bocskor pároson. Egyszerü prolik vagytok, ennyi.

kewcheg 2015.09.01. 10:50:13

Aleska neve az alezredesből származik? Mert egyébként az Alaszkát vagy az Alacskát nem így kell írni szerintem....

zuhanorepulesss 2015.09.01. 11:16:08

Jópofa volt ez a show mindig. Ami miatt eszembe se jut, hogy odakapcsoljak, az az ország Győzikéje. Úgy tűnik mégsem volt akkora a harag a csatornával a múltkori (mű)balhé kapcsán.
A csatorna és Ő úgy tűnik egymásnak valók.
A csatorna a nézettségért, Győzike meg egy kis ismerős cégen keresztüli, adó-és járulékmentes számlázásért teszi szét a lábát.
Aztán nyilatkozik a programigazgató, hogy a TV2 számait nem kell az RTL-el hasonlítani. :D

mézescsók 2015.09.01. 11:41:00

Nincs épeszű óvodás, aki tojást törne szét a fején, ha egy kérdésre válaszolni akar.
Ha ez a humor, ám legyen. Rádöbbentem, nekem nincs belőle.

Laetus 2015.09.01. 11:43:02

Beérett a kereskedelmi tévék évtizedes munkájának gyümölcse: a kiüresedett (érts: kiüresített), lealjasított, prolivá züllesztett (amely proli nagyon nem azonos a kádárkori prolival!) tömegnek "könnyed", "felhőtlen", "kikapcsoládást" szállítani, hogy aztán az ipari-kereskedelmi hulladékok reklámjaival megbombázva igazi elbutult, zombi fogyasztókat hozzon létre, akik persze ezt észre sem veszik, csak az mondogatják, hogy "meló után ki a faszom nézne mást". Ahogy az a barom Marx mondta: "Nem tudják, de teszik".

mate2003 2015.09.01. 11:56:35

@JohnRossEwing: hm. ezen az "Erdei (és tsai) bemennek a sík hülye celebek közé"-n elgondolkodtam már többször is. Arra jutottam, hogy azért mert valaki mondjuk sportol/zenél/alkot és azt a teljesítményét látom és amiatt szimpatikus válik, lehet hogy ugyanolyan sík hülye, mint akinek annyi a fő teljesítménye, hogy szimplán hülye a tv-ben. És lehet csöndben morogni, hogy "oké házra gyűjtök, meg kell a pénz a gyerekre, meg stb." ezzel csak azt éri el az adott ember, az én szememben, hogy ugyanolyan k-rva lesz, mint aki azt azért csinálja, hogy még 10 percet a tévében legyen.
Szerintem, aki letett valamit az asztalra (sport, zene, művészet, stb.) az egy ilyen műsorral azt számomra szinte lesöpri arról az asztalról.

effendi79 2015.09.01. 11:57:02

@Orbán Viktᴏr: Igazad van, királyom! Nem lehet mindenki olyan kiművelt és intelligens, mint Te, vagy Lényeglátó Laetus! :-))

2015.09.01. 11:58:34

@effendi79: Fene tudja. Amikor azt látom (vagy látnám, ha nézném), hogy a kertévéknél immár huszadik éve kizárólag a szarban dagonyázás jelenti a humort/szórakoztatást/információközlést/közszolgálatot, akkor nagyon vicces hangulatban vagy egyenesen Sixx-nek kell lennem, hogy ezen akárcsak el is mosolyodjak.

Kár, hogy azt gondolod, hogy ami legalpáribb gyökérségen kicsit is felül van, az már "borzasztóan igényes".

JohnRossEwing 2015.09.01. 12:13:14

@mate2003: ezt nem fejtettem ki bővebben, pedig érdekes történet. de ugye itt nem arról van szó, hogy intelligenciában szélsőséges karaktereket, de legalábbis igen nagy szórással gyűjtünk össze embereket. hanem hogy vannak, akik már valamiben komoly eredményt elérve bekerülnek egy olyan társaságba, amelynek tagjait a celebgyárak termelték ki. és ebben a helyzetben mindenki kizökken a komfortzónájából, ez ad némi feszültséget (nem indulatot) a műsornak. Az ingyenélő hülyéknek komoly kihívás egy igazi alfahímmel együttműködni, míg pl Madárnak megtapasztalni azt, milyen az, ha lusta, a számára fontos értékekkel minimálisan sem rendelkező emberekkel együttműködve kell célt érni. de ebben a tv2-ős szarban semmi nincs. az együgyűeket saját környezetükben, saját szintjükön tartva mutogatják. Ez lenne a szórakoztatás?! nem vagyok álszent, aki azt hirdeti, hogy csak az ismeretterjesztő műsorokat nézi, azt is pincében a tv-nek háttal ülve, de a "humornak" ebbe az irányba történő eltolódása sajnálatos.

effendi79 2015.09.01. 12:32:28

@gwr: Nem kell mindent-az életet, magadat- olyan rohadt komolyan venni. Nem ciki szerintem egy vazelinen csúszó celeben röhögni egy egészségeset, bár akkor nem lehetne hitelesen leszólni arról a rohadt magas piedesztálról, ahova kedves WYW01 és Orbán Viktor nicknevű (tényleg, ez milyen igényes poén már) kommentelő is képzeli magát.

Gyűrött Papír 2015.09.01. 13:00:27

Én hálás vagyok SIXX-nek, hogy helyettem megnézi és ír róla!
Az animáción Aleska próbálja tojással eltalálni a saját fejét, de nem sikerült neki? Ha igen, akkor az lehet az oka, hogy más tojásfehérjéhez van szokva. ;)

2015.09.01. 13:01:57

@effendi79: ki beszél arról, hogy én mennyire veszem komolyan az életet? Annyit állítottam, hogy a szarós-fingós humor kb két percig humor. A kertévéken húsz éve ez megy. És csak ez.

Irbisz 2015.09.01. 13:18:52

@Laetus:
Ez nem csak akereskedelmi TV-k jo, hanem az egymast valto kormanyoknak is.
Miert is? Mert a buta, nem gondolkodo, valosagsokon elhülyült emberkek, akik ilyen celebszerüsegekkel foglalkoznak, leköti es kitölti idejüket, gondolataikat, idealis alanyai barmely politikai manipulacionak, atveresnek, politikai beetetesnek.
Na azt ne mondja mar valaki, hogy ez nem jo mondjuk a fideszkormanynak- minel több ilyen faekegyszerüsegü birka van, annal jobb nekik.

Ja, es lenyegtelen kinek a « büne » ez a helyzet, jo hogy ezt adjak a profitorientalt kereskedelmi tv-k, ha erre van kereslet – azaz mar kellöen sok ilyen sivar ember van, akinek ez kell.

teszt123456789 2015.09.01. 13:22:31

@effendi79: :D Sem intelligensnek, sem kiműveltnek nem kell lenni, csak egy kis igényesség kell, hogy ne akarjon az ember ilyen hányingerkeltő tahóságokat nézni.

kewcheg 2015.09.01. 13:31:33

@Irbisz: Teljesen így van. De sőth, hogyan engedheti, sőt támogathatja még pénzzel is a konzervatív, jobboldali kormányzat a fesztiválhegyeket,élükön a Gerendás által fémjelzett szigetet, amikor minden épeszű ember tudja, hogy ott minden van, csak az nem ami keresztény, konzervatív és jobboldali. Ja, hogy a P.M. lánya odavan a fesztiválokért? ebből is látszik ez az egész egy álszent....

hordalek 2015.09.01. 13:54:06

Ez az Orbán Viktor nick szabályos? Ezzel az avatarral?
Nem zavar/érdekel, csak kérdezem.

hordalek 2015.09.01. 13:56:19

Ez az Orbán Viktor ninc szabályos? Ezzl az avatarral?
Nem zavar/érdekel, csak kérdezem.

effendi79 2015.09.01. 14:28:01

@teszt123456789: ami azért az, mert miért is? Mert te azt mondod, és te igényes vagy? :-)

teszt123456789 2015.09.01. 14:30:13

@effendi79: Mert az, ezen nem nagyon van mit vitatkozni. Nem mondom, hogy igényes vagyok, csak próbálom úgy válogatni az elfogyasztott digitális tartalmakat, hogy azok megüssenek egy bizonyos szintet.

Chief Brody (törölt) · http://chiefbrody.blog.hu/ 2015.09.01. 14:32:32

@effendi79: Néhány példa tegnapról, ugyanabból az idősávból, és csak a free-tévéket nézve, csak hogy tudd, lehet igényesen is kikapcsolódni és szórakozni (érted, este meló után): Két pasi - meg egy kicsi, Gyilkos sorok, Egy rém rendes család, J.A.G., Retró kabaré, Jim szerint a világ, Életre-halálra, Tomboló ököl. Egyikhez sem kell egyetemi professzornak lenni, mégis nagyságrendekkel különböznek a megőrült celebektől.

effendi79 2015.09.01. 14:38:39

@teszt123456789: Igen, a sajátodat. De miért akarod ráerőltetni a saját ízlésedet mindenki másra is?
Azzal nincs gond, hogy szerinted szar. A gond azzal van, hogy szerinted szar, ezért az is, nem vitatéma. Ez egy egoista hozzáállás.
Ha nem érted a deriválást, akkor az matematika hülyeség, és kész, mindenki fogadja el? :-)

teszt123456789 2015.09.01. 14:45:46

@effendi79: Részben igazat adok, miszerint szubjektív dologról van szó, viszont elméletem szerint van a különböző művészeti ágak végtermékeinek egy olyan, nagyon vékony rétege, amire objektíven rá lehet mondani, hogy ez bizony szar. Mint például a zenében kis grófó. Na, ezt a műsort is ide sorolom.

Ráderőltetni semmit nem akarok, felőlem nézd, viszont ha a szekálásomnak köszönhetően belenézel mondjuk a The Wire-be, akkor már megérte! :)

Ha nem értem a deriválást, de értem a msodfokú egyenlet megoldását, akkor azt csinálom, és nem adogatom össze, hogy 2+2, mert annál azért többre vagyok képes.

effendi79 2015.09.01. 14:48:20

@Chief Brody: "Egyikhez sem kell egyetemi professzornak lenni, mégis nagyságrendekkel különböznek a megőrült celebektől"

Így van, különböznek. Az általad felsorolt sorozatokat nemigen lehet összehasonlítani ezzel a celebszívatással, teljesen más típusú műsor.

effendi79 2015.09.01. 15:07:24

@teszt123456789:

Ehh, úgy érzem magam, mint az ördög ügyvédje, de ha már ebbe a szerepbe szorultam, akkor tessék :-)

" amire objektíven rá lehet mondani, hogy ez bizony szar. Mint például a zenében kis grófó. Na, ezt a műsort is ide sorolom."

Eddig egyetlen objektív érvet sem hallottam senkitől, csak azt, hogy szar, fos, hányadék, és szánalmas, aki nézi. Ezek nem objektív érvek, hanem fröcsögés, és azt minősíti, aki ezeket idehányja.

"Mint például a zenében kis grófó."
Ebben egyetértünk.

"viszont ha a szekálásomnak köszönhetően belenézel mondjuk a The Wire-be, akkor már megérte"
Bele fogok :-)

Irbisz 2015.09.01. 15:18:33

@kewcheg:
Nagyon egyszerüen. Ugy hogy mikent G.fodor februarban veletlenül elszolta magat, a fidesz es orban se nem jobboldali, se nem konzervativ.

Hanem anno itt, a jobboldalon lattak olyan « piaci rest « , amit kitöltve a hatalmat megragadhatjak. Jo erzekkel lattak hogy a polgar, nemzet, magyarsag olyan fogalmak, amikre epitkezve van eselyük a hatalomra, mig liberalisnak maradva az SZDSZ, baloldali atterest pedig az MSZP miatt lattak eselytelennek.
Azaz ha akkor olyan ahelyzet, ma lehet hogy ök lennenek a baloldal ikonikus partja, vagy a liberalizmus es multikulti legnagyobb hazai kepviselöi :)

Ezek politikai hivoszonak, szavazatoptimalizalo, taborstabilizalo eszközöknek nagyon alkalmasak, de cselekedeteiket nezve vilagos hogy ami illik is ide, az a rövidtavu politikai celok elereset segiti csak, a hosszutavu elkötelezettsegnek, ertekrendnek nyoma sincs bennük. Inkabb valami teljesen opportunista, ideologiafüggetlen, de penzorientalt felkommunista hatalomgyakorlas jellemzi öket.

Irbisz 2015.09.01. 15:31:19

@effendi79:

Valami nem igenyel magyarazatot, azon egyszerü oknal fogva, hogy akinek magyarazni kell, az ugy is keptelen lesz felfogni a magyarazatot - legyen akar a magyarazat arisztoteleszi logikaval, a hatekony piramiselvü kommunikacioval elmagyarazva.

Hogy miert keptelen felfogni, egyszerüen a kepessegei hianyoznak hozza (hianyoznak a szellemi adottsagai a megerteshez (genetikai okokbol)), vagy mert az iskola melle jart es otthon felreszocializalodott, az ebböl a megközelitesböl lenyegtelen es senkit sem erdekel.
Szoval ha nem erted a "miert"-et akkor igy jartal, döntsd el magad mely kategoria illik rad.
Viszont ne keseredj el, ha az ilyen müsorokra forditott idödet (egy jelentös reszet) mas, hasznosabb tevekenysegre forditot, magadtol is ra fogsz a "miert"-re jönni :)

effendi79 2015.09.01. 15:54:47

@Irbisz: Szóval szerinted akik ilyet néznek, mind degenerált, szánalmas hülyék, és csak azért nézik, mert nem tudják felfogni, hogy szar. Aki normális, az nem néz ilyet. Ez alapján téged határozottan be tudlak kategorizálni, köszönöm, leülhetsz. :-)

netrion 2015.09.01. 16:08:11

@WYW01: igazad van, de ide ezt kár beírni. Az igénytelenségre általában mindig nagy kereslet van, és az RTL ezt csak kiszolgálja. Ahogy BLIKK meg a többi legnagyobb példányszámú napilap is. Az emberek többsége egyszerűen fogyasztható, agyatlan tartalmakat keres, gyors kielégülést.

Laetus 2015.09.01. 16:19:34

@Irbisz: "Valami nem igenyel magyarazatot, azon egyszerü oknal fogva, hogy akinek magyarazni kell, az ugy is keptelen lesz felfogni a magyarazatot"

1.
Nem akarok senkit megbántani, de egyszer - még kollégista koromban - finoman jeleztem egy srácnak, akin már két hete ugyanazt a pulóvert láttam, hogy büdös. És nem értette bazmeg, és nem hogy nem értette, nem hitte el. És akkor megértettem, hogy van az a helyzet, amiből már nem tud kilépni az ember, mert annyira egybetartozik vele. Ahogy a hajadnál fogva sem tudod felemelni magad.

2.
Ez az egyik.
A másik: hiába több száz ezer éves az emberiség, a civilizáció csak egy néhány évtizedes máz, amit baromi könnyű megkaparni, és ott van alatta az állat. Ezért gyilkol ma is az ember gátlástalanul, vagy ezért fajtalankodik a saját gyermekével stb.
Nyilvánvaló, hogy a minél ostobább zombi fogyasztó kinevelése érdekében a kereskedelmi tévéknek az a céljuk, hogy ezt vékony réteget kapargassák, épp csak annyira, hogy a valóságsókat vagy az ilyen műsorokat (aztán fokozatosan a még ilyenebbeket) letolhassa a torkán. Ez persze még tovább fog fokozódni: én emlékszem, hogy a rendszerváltáskor a Kacsa Magazin dohos, pitiáner pletykái mekkora viharokat kavartak, ma meg már élő adásban gyilkolnak a nézők kedvéért.

3.
És akkor az 1. és a 2. pont találkozik, amikor a szerencsétlen kizsigerelt, kizsákmányolt, üveggyöngyökkel kifizetett melós elolvassa ezeket a kommenteket, és nem érti, hogy mi a baj azzal, ha meló után ilyen műsorokon szórakozik. "Majd kerekasztal-beszélgetést fogok nézni, mi? bazmeg".
Hát evvan.

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.09.01. 16:40:09

Ha ezt a műsort késő este adják, minusz Győzike meg a többi kan, és csak a két buxa marad és a vazelines jakuzzi, akkor tovább néztem volna 15 percnél :P

úgyiselfelejtem 2015.09.01. 17:14:44

Én azért néztem egy darabig, mert ezek majdnem mind olyan játékok, amiben én is részt vennék. Nem érdekel Győzike, se Baukó Éva, se semelyik. Ez egy poénos, szteroidos szecskavetélkedő. Nem kell kukacot enni, csótányokat simogatni, nem gyomorforgató, nem lehet eszetlen pénzeket bukni egy rossz válasszal, nem akarja elhitetni, hogy ez a valóság. Csak újra gyereket csinál felnőttekből. Aki ezt nem veszi eszre, az valószínűleg az intellektusával megölte a belső gyermeket, vagy már gyerekként is erősen introvertált volt.

Apropó, mióta lettek a szecskák(középiskolás újoncok) gólyák(felsőoktatási újoncok)? Mert hallottam pár 9.est, hogy "gólyatáborban" voltak.

Irbisz 2015.09.01. 17:18:48

@Laetus:
Erröl van szo, tenyleg ez a valtozas iranya. Sajnos, nem sajnos, kereslet van erre, nem keves- es ennek logikus es erthetö következmenye, hogy a politikai erök egyre jogosabban nezik hülyenek az embereket, minthogy nezhetik is annak öket.
Persze, X % haborog, de a 4-5-ször X% nem, mert vagy nem erdekli (helyette a celebek, realityk, ezoterikus es fözöcskezös müsorok), vagy egyszerüen meghaladja felfogokepesseget/tudasat, vagy mert olyan hiszekeny hogy elhisz a kepebe tolt barmilyen otvaras hazugsagot.

Ja es "nyugodj" meg, a helyzet csak rosszabb lesz, a magyar iskolakbol egyre kisebb tudassal jönnek ki agyerekek (PISA), nem csak atargyszerü tudast, annak alkalmazhatosagat is tekintve (mondjuk problemamegoldas).

con-troll 2015.09.01. 17:54:13

@Irbisz: Szerencsére itt elmagyaráztad, hogy miért nem kell elmagyaráznom neked, hogy ez miért egy irgalmatlan baromság.
Hahaha

con-troll 2015.09.01. 17:58:55

Egyéb azok, akik szerint proli nézni ilyen műsorokat, mit gondolnak, mennyivel igényesebb c:c-t olvasni, és reagálni a kommentekre, illetve elküldeni a másikat a picsába, kizárólag a tévénézési szokása alapján?
Tiszta Discovery csatorna lehet. :)

Irbisz 2015.09.01. 19:52:39

@effendi79:
Ha te ezt olvastad ki abbol amit irtam, akkor egyszerüen funkcionalis analfabeta vagy, sajnos.
Igy tenyleg nagy kihivas barmit is elmagyarazni neked, de annyira, hogy bele sem kezdek.
Netan sunyi modon elkövetted ezt az ervelesi hibat: a.te.ervelesi.hibad.hu/szalmabab - ez esetben legalabb van nemi eszed :)

Irbisz 2015.09.01. 20:03:58

@con-troll:
mondandod nagyon sziven ütött volna, ha erdekelne a valosagsokon szocializalodott gyözikebamulo emberkek velemennye barmennyire is.

con-troll 2015.09.01. 20:17:29

@Irbisz: Rossz hírem van, amikor ment a VV2, úgy döntöttem, eladom a tévém, és lemondom az előfizetést, mert nem ütötte meg nálam a műsor a szintet. Nem ma volt, ha jól emlékszem, több, mint tíz éve. Azóta saját magam állítom össze a műsorokat a netről.
Ezért nézek ide be pár hetente, hogy azért tudjam mi megy a nagy világban, mivel mérgezik magukat az emberek.
Nem is a műsornézési szokásokhoz szóltam hozzá, hanem az elméletedhez.
Ezt benézted. Szíven ütés +1. :)

Irbisz 2015.09.01. 20:18:32

@con-troll:
"Egyéb azok, akik szerint proli nézni ilyen műsorokat, mit gondolnak, mennyivel igényesebb c:c-t olvasni, és reagálni a kommentekre, illetve elküldeni a másikat a picsába, kizárólag a tévénézési szokása alapján?"

1) az index föoldalan kint volt a poszt, megnyitottam, elvegre miert ne legyek kivancsi mennyire hülyülnek el a magyarok? :)
2) altalanosan, a tulnyomo többseget tekintve sajnos igazak a lenezö velemenyek, ezen az az 5-10% ertelmes ember aki szinten nezi ezeket a müsorokat, mit sem valtoztat, a nagy sokasag megfelelel annak, ami neked nem tetszik
3) Az ezek elött ülö igenyesek aranya viszont mar az 2% alatt lehet.
4) Nem szegyen butanak, igenytelennek lenni, ugyanazok a jogok illetik meg öket is mint masokat, diszkrimiacio sem erheti öket emiatt. Ezert ne tiltakozz ennyire, tegy inkabb ellene hogy ne legy ilyen, meglatod uj perspektivak tarulnak fel elötted :)

Irbisz 2015.09.01. 20:22:56

@con-troll:
Pedig amit irtam igaz, nem elmelet. A TV elhagyasod meg szep dolog, gratulalok, de te mint egyedi eset mit sem szamitassz amikor szazezrekröl beszelünk, meg kilogo erteknek sem vagy tekinthetö.

Bloodscalp 2015.09.01. 20:36:00

Kibaszott szánalmas hogy van ez a 30-40 megélhetési kretén, időnként még hozzácsapodva pár plusz díszpéldány, és megy "produkció"ami vagy dzsungeles vagy vetélkedős vagy beköltözös-teljesen mindegy, mert ezeknek a majomkodásával igyekeznek eladni a dolgot.
Véletlenül se próbáljatok meg tartalmas műsort csinálni :) még a végén nézni fogják.

con-troll 2015.09.01. 20:46:50

@Irbisz: Jajjajjaj
1. Elsősorban nem azért írtam neked, hogy kritizáljalak, pusztán magas labda volt, aminek nem tudtam ellenállni, túlságosan tetszett a benne lévő paradoxon.
2. Az általad írt adatokra semmiféle bizonyíték nincsen. Ha jól sejtem valahogy így keletkeztek: mivel ezek a műsorok hülyéknek valók, ezért hülyék nézik, bár pár százalék kivétel lehet. Szóval egy tudományosan megalapozatlan - saját - vélemény alapján vezeted le. Ej!
3. Én nem mondok ilyet, pedig szerintem nekem nagyobb a mintám (több mint 15 év oktatás, 2-3 havonta 3-6 emberes fluktuációval), és sok intelligens, jó fej emberrel találkoztam, aki - számomra is érthetetlenül - nézetek ilyeneket, és sok idiótával, akik nem néztek. Ez alapján maximum azt merném állítani, hogy csak ebből nem lehet következtetést levonni.
4. Természetesen nem értek egyet az ilyenekkel, mert lehet úgy is szórakozni, hogy közben fejlődik is az ember. A kényelem, lustaság fordított evolúciót okoz (www.imdb.com/title/tt0387808/), a gyerekek azt tanulják a szüleiktől, hogy a szabadidőben ilyeneket nézzenek, és mivel még huzalozódik az agyuk, így káros mintát sajátítanak el ebből.
5. A c:c-n ilyenekről vitatkozni teljesen meddő és szürreális.
6. Miért keveri a matematikus a karácsonyt a halloweennel? Mert dec25 = oct31.
7. Kuka.

Emanuelle 2015.09.01. 22:49:35

Mutassatok nekem egy értelmes műsort a TV-ben. A 99 %-a hulladék (az összes csatornára érvényes), mégis nézzük. Én a legtöbb műsornak adok egy esélyt, látatlanban nem döntök.
Ennél a taplóságnál az zavar a legjobban, hogy ugyanazokat a szennyeskosárból előrángatott zs kategóriás cölöpöket kell néznem mint tavaly, mint a többi saját készítésű idióta műsorban. Értem én, mondjuk a másik nagy kertévénél sem jobb a megszokott felhozatal, de Árpy pohos testét feszülő dresszben már hadd ne kelljen néznem. Vagy legalább valami figyelmeztető felirat legyen, hogy véletlenül se vacsizzak éppen.
A finnyáskodóknak meg csak annyit, hogy én is szívesebben nézném pl. a Propagandát főműsoridőben, de tudomásul veszem, hogy a többség nem arra kíváncsi.

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.09.02. 06:19:30

@Emanuelle:

Sanszos, hogy Tilla a Propagandát is csak azzal a kompromisszummal csinálhatja, hogy ha elvállalja EZT.
De lehet hogy tévedek, és csak a zsetonért megy le kutyába.

cukkmukk 2015.09.02. 09:52:58

@Orbán Viktᴏr: @WYW01: @teszt123456789: Abban a tévedésben éltek kedves sznob barátaim, hogy aki 1-1 ilyen szórakoztató műsort megnéz, az semmi mást nem hajlandó. És abban is, hogy ha mást leszóltok, ti egyből valakik lesztek. Ebből világosan következik, hogy lehet, mégiscsak ostobák vagytok, méghozzá annyira, hogy erre a jó életben nem fogtok ráébredni :-) De legyetek boldogok magatokkal.

teszt123456789 2015.09.02. 10:04:16

@Emanuelle: "Mutassatok nekem egy értelmes műsort a TV-ben. A 99 %-a hulladék (az összes csatornára érvényes), mégis nézzük."

Nézi ám a kurvannya, az! :) Ha rendelkezel egy internetkapcsolattal, tökéletesen meg lehet oldani az audiovizális igényeid kielégítését teljesen tv mentesen. Hozzám a t-home-tól már csak egy net van bekötve, semmi más.

teszt123456789 2015.09.02. 10:07:34

@cukkmukk: Na, ez a nagyon durván szomorú, ha az ember nem elégszik meg azzal, hogy megélhetési celebek foson csúsznak, akkor már sznob. :( Magyarország, 2015.

kovacstamas1123 2015.09.02. 12:40:25

Én maximum agyradírnak nézem ezeket a műsorokat...
Egész napos szellemi tevékenység és koncentráció után "pihenés" egy nem gondolkodtató, nem túl informatív, nem nagy odafigyelést igénylő műsort nézni, vagy trash oldalakat látogatni. Néha ez is kell...
Akkor van baj, mikor ezeket nem a helyükön kezelik, és a kutyába lemenő "sztárok" példaképek lesznek, elrettentő példa helyett.

Emanuelle 2015.09.02. 21:01:15

@ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF: Nyilván a pénzért, neki sem adják ingyen a párizsit. Nem tudom, hogy hogyan fizetik a csatornánál dolgozó embereket, műsoronként vagy van egy adott havi fizetése? Mert nyilván egy kis nézettségű műsor kevesebb bevételt hoz, nyilván ő is kevesebbet kap. Vagy nem tudom.

Emanuelle 2015.09.02. 21:04:29

@teszt123456789: Oké, én sem nézem, de nem akartam azt írni, hogy nézi a sok ember, bezzeg én nem. Nézek egyébként néha tévét, bár a legtöbbször netezek és közben hang nélkül megy a TV. Ha érdekeset látok, akkor megnézem, mi az. Ritka az ilyen, sajnos.

cukkmukk 2015.09.03. 09:02:42

@teszt123456789: Nem bogaram. Te nem "nem elégszel meg azzal", hanem mindenkit leszólsz itt, aki nem a te álláspontodat képviseli. Tudjuk, hogy csak minőségi közéletről, kultúráról beszélgetős műsorokat, ismeretterjesztő adókat, és operaelőadásokat nézel a 3 éve kidobott tévéden, de van ám olyan, aki a munkájában agyilag fárad el, és bizony, jól esik neki nem agyalni esténként, hanem pár idiótát röhögni.

teszt123456789 2015.09.03. 21:28:37

@cukkmukk: Egyébként hogy válaszoljak is.

Nem vagyok a bogarad. Meg egyáltalán semmid. Nem gondolom, hogy olyen hangnemet ütöttem meg, hogy ez a lekezelő stílus indokolt legyen.

Nem azért sznoboztál le, mert leszóltalak, hanem mert nem elégszem meg az antiemberek foson csúszásával. Továbbra is szomorú, ha emiatt valakit sznobnak tartasz, de igazából legyen, nem érdekel.

A tévémet nem dobtam ki, csak épp tévéadás nincs belekötve, a pc-m van belekötve HDMI-n, zseniális.

Tudom, hogy "van ám olyan", aki a munkában agyilag fárad el, magam is ide tartozom, biztos nekem van olyan fura gusztusom, hogy meló után nem kikapcsolni akarom az agyam, hanem másra is használni.

cukkmukk 2015.09.04. 09:07:09

@teszt123456789: Ennyire futja? Megvádolsz azzal, amit itt naponta gyakorolsz? Na hess :-D Az alábbi szófüzéred meg hidegen hagy, az előző kommentjeid tükrében. És úgy általában nem érdekel a véleményed. Úgyhogy szerintem simán elférünk mi itt egymástól úgy, hogy nem kell olvasgatnunk a másik agymenéseit.

teszt123456789 2015.09.04. 09:10:09

@cukkmukk: Én csak válaszoltam, ha nem érdekel, akkor miért írtál egyáltalán? Az utolsó mondatoddal viszont egyetértek, jó agyleépítést!

Irbisz 2015.09.04. 09:28:23

@teszt123456789:
” Nem azért sznoboztál le, mert leszóltalak, hanem mert nem elégszem meg az antiemberek foson csúszásával. Továbbra is szomorú, ha emiatt valakit sznobnak tartasz, de igazából legyen, nem érdekel.”

Mivel a diplomas emberek között is rengeteg olyan van aki evente 1 könyvet (sem) olvas el, raadasul olyan tajekozatlan es/vagy müveletlen mint az altala bamult gyözikek, aleskak, kikapcsolodaskent nyilvan öket fogja bamulni, ez valahol teljesen logikus.
Szabad idöben piheneskent (pihenes helyett) ilyen müsorokon bambulni egy tal csipsszel igenytelenseg, egyetertek, de meg mindig jobb mintha seggreszegre inna magat vagy elmenne törni-zuzni mint a fociultrak a mult ejjel, gondolom az is jo gözleeresztö a sajat szintjükön:)

No meg azt is megerthetned, ha mar korabol adodoan eleve a VV-on, BB-en szocializalodott, neki ez a napi kultura szerves eleme gyerekkoratol, akkor nyilvan sznobnak tartja aki ezeket az igenytelen faszsagokat, es onnan verbuvalt szereplökböl allo celebsokat nem nezi.

lófaszhajtású bukákkeszimulátor 2015.09.09. 08:15:34

Én továbbra is azt mondom, hogy Aleska még istenes. Korához, társadalmi pozitionjához, egy átlag nõ szintjéhez képest semmi baj vele, sõt, még valamicske szókincse is van. Mindig a potenciált nézem, ami mindig egy sacc is kicsit, igen. Aztán hogy az addigiak, az egyéni egyedfejlõdés hova, milyen irányba sodorta.., más kérdés.
Körbemagyarázni semmit nem kell, hosszú nap után sem: a lefáradt mulatóskedvelõ a lefáradt jazzkedvelõvel nem fog keveredni. Noha nem kell a legmesszebbmenõket levonni, de ha rendszerese ezzel kapcsolsz ki, ne kényszerítsd agyad még pluszban disszonanciára is; mindannyiunknál becsúszik x mennyiségû trash, csak gyõzzük a helyén könyvelni. Fokmérõje még magányosságnak, kreativitásnak is a fogyasztott tartalom iránya és minõsége.
Az igényesség meg egy objektív fogalom.
süti beállítások módosítása