Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Irénke, az elképesztően hasznos határvadász lehetne a TV2 új kabalája

2015. június 19. 11:56 sixx 237 komment

Röszkén és környékén járt a TV2 és hanghibás mikrofonja, annak a végén meg Váczi Gergő, a Vujity Trvtko-díj Frei Tamás-szalagos nagykeresztjét érdemlő riporter, a téma persze az ördögi migránsok, akik egy éjszaka alatt ösvényt taposnak ki maguknak a határon, elhajigálják a műanyag palackot és a pink bugyit, úgy kuporognak a bokorban, ahová a riporter halált megvető bátorsággal be is hatol.

Az első bejelentkezés végén kilátásba helyeződik, hogy egy óra múlva további részleteket kapunk a bokrokról, de az élet felülírta a TV2 terveit, mivel PONT akkor jöttek a migránsok arra, négyen, szírek, és kuporogtak is, de erről nem kapunk felvételt, mert őrületes tempóban zajlanak az események, az egész helyzetre nagy, tág szemeket meregető TV2 meg talált magának egy helyi asszonyt, Irénkét, az elképesztően hasznos, önkéntes határvadászt, aki hajnal ötkor kel, és vadászik a migránsokra, akiktől az egész falu rettegésben él. Irénke azért került képernyőre, mert mindenki hozzá fordul a rendőrség helyett, tessék is csak megnézni Irénkét, (akit egyébként Friedrich Irene néven anyakönyveztek, csak hogy legyen még egy szürreális csavar ebben a történetben) hát van olyan kocsiajtókat puszta kézzel leszaggató szír vagy afgán, aki ettől a nőtől nem rettenne meg?

screen_shot_2015-06-19_at_11_28_02.png

Ugye.

A dolog azért ennél egy fokkal cifrább, hiszen a TV2 egy önnön fontosságát és jelentőségét láthatóan nem a helyén kezelő, az önkéntes rendőrködést kimaxoló asszonyból csinál újkori hőst, és korbácsolja fel az amúgy is csúcsra járatott indulatokat, és basszameg, már csak az hiányzik, hogy a környéken valakinek eszébe jusson kiegyenesíteni a kaszát, és kimenni segíteni Irénkének, és ezt most nem is gondolnám tovább, mert értelmetlen és egyben kibaszott ijesztő az egész de azt azért szeretném megkérdezni a Mokka szerkesztőitől, hogy TELJESEN ELMENT AZ ESZETEK? Itt a második videó is, érdemes végignézni. 

UPDATE: Irene rutinos médiaszereplő, Dezső András kollégám még a HVG színeiben készített róla egy riportot annak idején. Hát, túl sok minden nem változott két év alatt arrafelé.

Címkék: tv2 mokka migránsok

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

supefly 2015.06.19. 16:35:52

@♔bаtyu♔: értem én hogy neked ez egy harc amiben nyerned kell, ezért fontos hogy időnként írj magadnak valami önigazolást, de nem zavar :)

supefly 2015.06.19. 16:39:13

@Advanced Flight: www.natarch.hu/szemle/20023/soos.htm - olvasgass, úgy 200 ezer.

és hidd el, köztük is voltak köztörvényesek és seftelők is, meg orvosok és mérnökök is. épp mint most.

kszanaksz 2015.06.19. 16:46:19

Én látok némi hasonlóságot most a kerítés, meg anno a repülés biztonsági szabályzásának megváltoztatása között. Amikor a terrorizmus miatt bejöttek ezek a szigorú szabályok (folyadékra vonatkozóan, stb...) akkor is voltak mindenféle hangok és ütközött az a két nézőpont, ami közül az egyik a biztonságot a szabadság elvénél fontosabbnak tartja, a másik pedig fordítva. Szerintem ez egy nehezen eldöntendő kérdés, nem is hiszem, hogy valaha el fog dőlni.
Egyébként mi lenne akkor (elméleti kérdés persze), ha a közlekedésben minden záróvonalra felhúznánk egy vasbeton falat? Elméletben ugye a záróvonalat nem szabadna átlépni, tehát semmiféle változást nem kéne, hogy eredményezzen, viszont tudjuk, hogy a gyakorlatban sok baleset adódik záróvonal átlépéséből. Akkor ez most egy egyértelműen jó ötlet lenne, vagy nem? Nehéz eldönteni.

♔bаtyu♔ 2015.06.19. 16:51:55

@supefly: Ne dicsérd már magad, ismétlem, nem vitatkoztunk.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2015.06.19. 16:55:23

@Agrael: Nekem sokkal jobban fáj az amit a kormány vesz ki a zsebemből az elbaszott túlárazott havereknek odalökött stadion, út, vasút építéseivel. Ez valahogy sokkal jobban bassza a csőrömet, mint hogy néhány ezer szerencsétlen menekült jön az országba. De nézd meg a kormány 330 millió forintot költ az elbaszott plakát kampányára, érdekes módon a vastagbőr és az MKKP ugyanezt ugyanakkora terjedelemben kihozza 30 millió forintból. Na nekem ez csípi a szememet de mocskosul.

♔bаtyu♔ 2015.06.19. 16:55:45

@kszanaksz: Na most itt inkább arról van szó, hogy te nem akarsz különadót fizetni, Orbán pedig érthetően nem akar megbukni.

Szerintem ez túl van ragozva. A franciák (ráadásul ők felrúgva pár EU-s szabályt) pontosan ugyanezért nem fogadják be az olaszoktól a bevándorlókat.

Ugyan melyik politikus mondaná, beengedek annyi bevándorlót amennyi csak bejön, nagyon humánus vagyok, aztán a következő választáskor végignézem hogyan nyer a konkurensem, akinek első dolga lesz lezárni a határt.

kszanaksz 2015.06.19. 16:57:27

@most mondom: Hát nézd, szerintem kár ebbe mindenféle eszméket keverni, Irénke néniben nekem személy szerint egyszerűen csak taszító a tekintélyelvűségen alapuló nagy buzgalom.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2015.06.19. 16:59:29

@Ejaku LAZIO: Csak gratulálni tudok, hogy már 32 évet leéltél az életedből, csak arra lehetsz büszke, hogy még egy percet sem töltöttél külföldön.
Tudod nem ártana más kultúrákat, országokat és szokásokat is megismerned, hogy ne legyél ilyen begyepesedett fasz, mint amilyen már vagy.

kszanaksz 2015.06.19. 16:59:43

@♔bаtyu♔: Szerintem önmagában a kerítés nem léte ugyanúgy nem azonos a beengedéssel, mint ahogy a megléte sem azonos a kitiltással.

Exploiter 2015.06.19. 17:01:21

@nespresso:

Akkor vajon most miért nem látják szívesen az újabb jelölteket arrafelé? Mi lehet a különbség?

agyamputáltak 2015.06.19. 17:03:02

ennyi balfaszt aki idefirkál, nem csoda, hogy esélytelen az ország valami "fényesebb" jövőre

butschq 2015.06.19. 17:03:42

Kezd unalmas lenni ez a bevándorlásos téma. Bezzeg ha ennyit foglalkoznátok a határon túl élő magyarokkal.

♔bаtyu♔ 2015.06.19. 17:05:02

@kszanaksz: Ez OK, csakhogy a szerbek nem képesek kezelni határaikon a bevándorlást. Annyira nem is érdekli őket, úgyis továbbmennek.

Na most a kerítés nem csak olcsóbbá teszi a mi határőrizetünket, de nagymértékben serkenti a szerbeket, hogy határaikat tisztességesen őrizzék. Ahogy a szlovének, horvátok, románok. Különben náluk reked az összes.

Nem véletlenül aushwitz-oznak.

Advanced Flight 2015.06.19. 17:05:52

@supefly: én nem hiszek semmit, ezek tények. Hogy melyiküket mi motiválja, érdektelen. A lényeg, hogy nem tekinthetők politikai menekültnek, ha fél Európán átvágva, illegálisan törtetnek a legnagyobb szociális hálóval rendelkező országok felé.

Az 56-os cikk alapján továbbra is az a véleményem, hogy ez az ő döntésük volt, hogy befogadnak 200 ezer magyart (mondjuk mivel a két szitut össze sem lehet hasonlítani, nem értem, miért kell folyton felhozni példának); más kérdés, hogy annak a 99 %-a ment is tovább fél éven belül.
Szted, ha mi befogadnánk és ellátnánk 200 ezer afgán/szír/akármilyen menekültet, fél éven belül tovább tudnánk passzolni? Francot, itt maradnának a nyakunkon az idők végezetéig.

csak egy néző 2015.06.19. 17:14:31

"- Akkor örülnek ennek a kerítésnek?"
- Végtelen ,de az is biztos, hogy kifogják kerülni...
- Hogyan?
- Vagy keresztülmásznak, vagy betörik, ahogy az én kerítésem is."

Arccal a 25 milliárdos kerítésépítés felé, hajrá csókosok. Vajon ki nyeri meg?

kszanaksz 2015.06.19. 17:14:55

@♔bаtyu♔: Nem nagyon tudok vitatkozni ezzel az érvvel, de supefly oldalában is találok igazságot, ezért (számomra) ez egy nehezen eldönthető kérdés.
Illetve egy dologban tudok vitatkozni, az olcsóbbá teszi tekintetében. Nem vagyok benne biztos, hogy a kerítés teljes mértékben kiváltja a személyes határőrizetet (tehát ahol van, oda nem is kell határőr szolgálat), illetve várjuk meg az eredményességét azért, ha felépül, mondjuk egy kerítéses meg egy kerítés nélküli év statisztikáinak összevetésével. Készült egyébként valami hatástanulmány arról, hogy milyen eredmények várhatók egy ilyen kerítéstől, vagy ez a józan parasztinak mondott "húzzunk fel egy kurva nagy drótfalat" bemondás alapján született hirtelen? Illetve magán a dróton kívül én mást nem nagyon hallottam, holott vannak ma már komplex, integrált határvédelmi rendszerek, többek között magyarok is szállítottak már volt szovjet országokba. Engem ez is zavar, hogy ilyen amatőrnek néz ki az egész, hogy csak simán felbaszunk egy kerítést és nem arról beszélünk, hogy kiépítünk egy integrált határvédelmi rendszert az EU védelmében (akár), aminek szerintem egész más olvasata lenne, mint ennek a mostaninak.

campobaszo 2015.06.19. 17:20:47

Irénke volt a mai kulcsszó? Vagy miért itt kommentál az összes megélhetési náci?

♔bаtyu♔ 2015.06.19. 17:23:38

@campobaszo: talán mert itt kommentel az összes megélhetési zsidó is?

♔bаtyu♔ 2015.06.19. 17:28:36

@kszanaksz: Azért ezek nem szimpla drótkerítések, tehát tapasztalat nélkül ilyet nem építenek, mert nem 2 fillér. Amúgy az EU összes (bevándorlás által érintett) határszakaszán kerítések vannak, nem is akármilyenek. (Spanyol, Bolgár) Ezek szerint 70%-al csökkent az illegális behatolás. Tegnap feltettem a bolgár kerítésről egy képet, (az aláírás szerint nálunk is hasonló várható) na aki azon átmegy, minden tiszteletem. Nincs is gondjuk azóta a törökökkel.

Amúgy én azt jósolom, hogy pár éven belül a géppuskafészkek is természetesek lesznek.

csak egy néző 2015.06.19. 17:35:54

@♔bаtyu♔
:
Anyáddal? Az, hogy a világra fosott.

Brix 2015.06.19. 17:37:37

A menekültek áradatát nagyon nehéz lesz megállítani, emberséges eszközökkel. Ez egy népvándorlás , amit az elmúlt évtizedek afrikai/ázsiai népességrobbanása mozgat.
A fejlett országok hibás geopolitikai, döntései még rá is segítettek a folyamatra.
Magyarország sem kerülheti el sorsát, és néhány éven belül be fogják lakni a bevándorlók, ahogy Nyugat-Európát. Itt csak nyugathoz képest van alacsony életszínvonal , de ha Afganisztánhoz, Nigériához, vagy Eritreához mérjük, még mindíg vonzó célpont lehet az ország
Ahogy a nyugat megtelik, ide fogják nyomni a felesleges embereket és azok- ha jobb nincs- itt maradnak nálunk. Manapság egyre több gyerek, nő és család jön , akiket nem hinném hogy ki fognak toloncolni, az országból. A kvótarendszer még mindíg a legjobb lenne, amiben megszabnák , hogy honnan és kiket lehet befogani. A huszonéves férfiakat mind visszaküldeném, mindenféle vizsgálat nélkül. Nekik harcolni kellene az országuk felszabadításáért ,nem gyáva féregként Európába menekülni! DE , itt sem jó nekik akármi: kizárólag Norvégia, Svédország , Németország vagy UK... Nagyon úgy tűnik , hogy ezek nem dolgozni jönnek ide , hanem ingyenélni...
Akik valóban menekültek: családok, nők, gyerekek, nekik meg lehete adni a megtelepedést egy időre- később pedig a viselkdésük alapján dönteni, hogy maradhatnak , vagy sem...
A huszonéves hőbörgő férfiakat , azonnal deportálnám. Egyszerűen elképesztő, hogy mit meg nem engednek nekik a hatóságok, Európában.

csak egy néző 2015.06.19. 17:37:55

"Pénteken került fel a kormány honlapjára a tervezet, amit ma éjfélig lehet véleményezni. A törvénymódosítás célja természetesen a szigorítás, olyan dolgok változnának, mint hogy a menedékkérőknek maguknak kéne viselniük ellátásuk költségeit"
Íme kormányunk újabb agymenése.
Vajon honnan lesz pénze egy bevándorlónak? Rá fog kényszerülni a lopásra, rablásra, betörésre, hogy pénzhez jusson.
Gratula.

♔bаtyu♔ 2015.06.19. 17:42:17

@csak egy néző: Mondd már mi van. Hát b+, ha így köszönsz be, hogy köszönjek? Azt hittem, így szereted.

♔bаtyu♔ 2015.06.19. 17:43:36

@csak egy néző: "mint hogy a menedékkérőknek maguknak kéne viselniük ellátásuk költségeit""

Pld. ledolgozzák.

csak egy néző 2015.06.19. 17:47:51

@♔bаtyu♔:
Húúúú vazzze.
Nem a fidesz szarta tele az országot a plakátjaival?
"Ha Magyarországra jössz, nem veheted el a magyarok munkáját"

andiner.hu/attachment/0119/118176_8586531_8906b23ec68b8e8873771027118a2115_wm.jpg

♔bаtyu♔ 2015.06.19. 17:51:15

@csak egy néző: Hát b+, akkor ne nekem háborodjál fel, hanem Orbánnak. Nem én tettem ki a plakátokat.

Azzal együtt, hogy helyeslem, hiszen fontos probléma.

csak egy néző 2015.06.19. 17:56:48

@♔bаtyu♔:
Nem zavar, hogy nem neked címeztem a 2015.06.19. 17:37:55 kommentem?

sutyerák 2015.06.19. 18:23:43

gyönyörű. :(
-de legalább életszagú

artax 2015.06.19. 18:32:37

Irénkéről valamiért a Három testőr afrikában jut eszembe.Igoriban minden bolond azt csinálhatta amit akar,a bolond orvos operált,az állomásfőnök lövöldözött,amíg csak a saját dolgával foglalkozott...

sutyerák 2015.06.19. 18:37:44

Katikáék sem sanyarognak ott az erdő szélén, ahogy elnézem az országúti terepjárójukat.
Lehet,hogy van vmi haszna a Szerb határ átjárhatóságának?

www.youtube.com/watch?v=yrj_FoSNEgE

mooftas echoed 2015.06.19. 18:43:24

Kiegyenesítik a kaszát, ...ja, mert ott mindenki pszichopata gyilkos bazdmeg, sixx, légyszives ne magadból indulj ki. Köszönöm!

serpentin 2015.06.19. 18:50:54

mondd már ídes tezstvír, mi a búbánetért kelll neked még több menekölt????

2015.06.19. 19:59:50

@kszanaksz: ahogy tette azelott is, amikor meg beszolgaltatas volt meg avh. Nem uj neki a jelentgetes meg a besugas. Pedig o is csak egy migrans kolke, eltakarodhatna a .......... valahova mashova.

Roland Terteli 2015.06.19. 20:32:04

Emberek! Én röszkei lakos vagyok, a határtól nem messze lakom, Irénke néne a határvadász hőstől nem messze. El ne higyjék amit mond! Tény,hogx nap mint nap találkozok emigránsokkal,de nem bántanak senkit! Soha olyan eset még nem fordult elő, hogy bármelyik autóst leszorították volna az útról vagy körbezárták volna. A média nagyon felfújja az egészet. Nem vagyunk életveszélyben! Irénke néni egy buzgómócsing vén öregasszony akitől senki sem ilyed meg. Az emigránsok nem akarnak itt letelepedni mennek tovább. Nem bántanak senkit. Csak azért írom mindezt ide,hogy ne higyjék el amit ő mond és mielőtt mindenki elkezdené támogatni a 4 méteres kerítés tervezetét gondoljanak bele abba hogy mi is ott élünk és borzasztó lesz azt kár i hogy egy 4 méter magas nátóhálós kerítés magasodik 200 méterre a házunktól.

Müller Krisztina 2015.06.19. 20:33:52

@Trackers: Pontosan így van szerintem is.

Roland Terteli 2015.06.19. 20:44:41

Az egyetlen dolog amit tesznek az, hogy megkérdezik merre van szeged vagy hogy ez már magyarország-e. Legfeljebb kérnek vizet mert nem ittak már vagy egy napja. Ez után továbbálnak. A drága rendőreink pedig rugdossák őket és trágár szavakkal illetik ezeket a szerencsétleneket. Nem viccelek. Rúgdossák őket! És ha ezt valaki elmesélné nekem lehet hogy nem hinném el, de a saját szememmel láttam!

fda 2015.06.19. 21:05:21

Mondjuk el nem képzelem, hogy ha a zöld határon illegális átjönni, akkor miért egy ilyen Irénke nevű vénasszony nyilatkozik a helyzetről, miért nem valami terepmintás katona. Ők hol vannak?

♔batyu♔ 2015.06.19. 21:07:52

@Roland Terteli: Költözz el. Mo érdekei erősebbek mint a tiedé.

Roland Terteli 2015.06.19. 21:15:56

Batyu neked fogalmad sincs hogy itt mi a helyzet. Adsz nekem 20 millió forintot és már el is költöztem. Vannak még hasonló jó ötleteid?

♔batyu♔ 2015.06.19. 21:27:22

Ti nem nagyon gondoltok arra, hogy Orbánt nem csak mi, hanem a csehek és a szlovákok is nyomják, tegyen valamit. A mai csúcstalálkozó eleve erről szólt.

Macedonia: Nem EU tag, magasról szarik az EU szabályokra, rá nem érvényesek. Pár napja automatikusan egy papírt nyom a bevándorló kezébe, ami arra jogosítja, hogy 3 napig az országban tartózkodjon. El lehet képzelni, hogy az is arra megy, aki nem is arra kart menni. Már most is napi több ezer ember, de tízezrek várhatók.

Szerbia: Papír nincs, de mindenkit átenged. A határőr kipakolja az autódat, miközben százak mennek át tőle 50 méterre. A koszovóiakat leállította, de ők is újraindulhatnak. Végül is ugyan mit tudna csinálni? Nem ők a cél, hanem az EU, oldja meg.

Az Eu azonban szétesett országokra, hiszen az EP a semmitmondó liberális lózungokon kívül, semmiféle érdemi döntést nem volt képes fél év alatt meghozni.

Na most szerintetek mi történik, ha Orbánék nem keményítenek be?

Elmondom: A szlovákok, osztrákok, csehek vissza állítják a határellenőrzésüket, az összes itt ragad.

A ballibsi média egy szót nem szólt arról, micsoda veszélyekkel járhat az, ha Orbánék magasról szarnak bele, elhelyeznek párezer bevándorlót, a többi mehet. Nyilvánvaló, Mo. nem képes kezelni bevándorlók tízezreit.

Mo-t nyugatról és északról elszigetelik és teljesen jogosan. Most mi fogjuk elszigetelni a szerbeket.

♔batyu♔ 2015.06.19. 21:36:56

@Roland Terteli: Akkor meg nézd a kerítést. Ilyen alapon a Hungária út mellett lakók is kártérítést kérhetnek, hogy éjjel is erős a forgalom, nagy a zaj.

Így jártál. Ne azt kérdezd mit tehet érted a hazád, hanem azt, hogy te mit tehetsz érte.

Roland Terteli 2015.06.19. 21:47:33

Azért a hazáért miért tennék bármit is amelyik nem tesz értem semmit sőt olyan döntéseket hoz amiktől nekem csak roszabb lesz?

♔batyu♔ 2015.06.19. 21:52:14

@Roland Terteli: Te nagyon megérdemled azt a kerítést.

Roland Terteli 2015.06.19. 21:54:06

Te nagyon megérdemelnél egy szájbaverést.

Roland Terteli 2015.06.19. 21:56:56

Ki vagy te hogy pestről itélkezz az itt élők sorsáról\állapotáról?

♔batyu♔ 2015.06.19. 22:02:30

@Roland Terteli: Viseld csak a kerítést aztán remélem, valami afrikai e mellett még jól szájon is vág, én küldtem, mert ha valaki megérdemli akkor te nagyon.

b+, itt sír a kerítés miatt, inkább a többit öntse el több tízezer bevándorló.

Roland Terteli 2015.06.19. 22:06:10

Fogadni merek hogy életedben nem láttál még egyet se. Persze hogy magammal törődök mert ha nem így lenne nem jutnék egyről a kettőre. Nem gondolnám hogy egyből egy ilyen drasztikus agresszív lépéssel kellene válaszolni a erre a kérdésre. Pestről könnyű pampogni.

Brix 2015.06.19. 22:36:24

@Roland Terteli: " Az emigránsok nem akarnak itt letelepedni mennek tovább.." Nem kellenek az európai országoknak, ezért valamit tenni kell a kormánynak, hogy megállítsák a bevándorlók özönét. A nyugatiak örülnek a kerítésnak , mert mindenki megkönnyebbülést akar menekült kérdésben. Egyszerűen nem lehet elvárni Európától, hogy afrikiai/ázsiai emberek tízmillióit fogadja be. Az teljes öngyilkosság lenne!
A modernkori népvándorlás visszaszorítása, egy jól kidolgozott kvótarendszer lenne, ami kiszorítaná/kiszűrné gazdasági menekülteket Európából. A jogos menekültek ideiglenes vízumot kapnának, de a menedék országot nem ők választhatnák meg, hanem ahova éppen irányítanák őket, pl: Románia, Lengyelország, Litvánia
Ezzel ki lehetne szűrni, az összes gazdasági okból menekülőt. Később, nemzetállami hatáskörben lehetne eldönteni , hogy a menedéket kapott maradhat-e végleg, vagy sem.
Ehhez kellene a közös EU-s menekültpolitika.

Versenycsiga 2015.06.19. 22:44:12

Egy kérdés néhány egységsugarú ballib ajvékmanóhoz: ha az ISIS terroristái elkezdenek beszállingózni és rárobbantja a négyesmetrót az egész családodra, akkor is köpködni fogsz a zorbánra?
Egyébként hogy a picsába gondoltátok, hogy hagyni kell a zöldhatáron szivárogni a menekülteket?! Honnan tudod, ki lép be, mi van nála, mi az úticélja és ezt miből akarja fedezni?! És akkor mi a tökömnek a határátkelőhely, ha a zöldhatáron engedni kellene az átmászkálást?! És végül: ballib részről nem láttam nyivákolást a jeruzsálemi és az USA-Mexikó határfal miatt. Véletlen lenne?

tudjukkik 2015.06.19. 22:51:08

@♔batyu♔: te akaszd fel magad, miután ráharaptál egy ciánkapszulára. Szivesebben élnék egy országban egy dolgos szírrel, mint egy tetves nácival. Húzz el a büdös pics@ba!

J.R. Ewing 2015.06.19. 22:52:14

Egy Bolgár György díjas szerző írását olvashattuk.

Gringo 2015.06.19. 22:54:56

a viktorosok megint bekapták a gumicsontot. tudja jól a boxos, hogy mindíg adni kell a náci kispolgárnak egy ellenséget, akit lehet gyűlölni!

lombozódó 2015.06.19. 23:02:40

Irénke inkább reggelente maszturbálna , ha megy még neki.
" BATYU " segíts neki :-))

J.R. Ewing 2015.06.19. 23:04:31

@Gringo:

Neked legalább nem kell gyűlölni valót adni, mert magadat utálod mint a szart, a sikertelen, hitvány életed miatt.

profilo 2015.06.19. 23:11:42

@Gringo:

Hát ja...
Ti is ugrotok egyből és azon nyomban a náci kisember képébe vágjátok,hogy mekkora ostoba,fasiszta geci.
Ezell sikerült is az amit Orbi et Urbi szeretett volna.
Komolyan mondom,hogy megérdemlitek és tökéletesen kiegészítitek egymást. Vitya semmi és senki lenne nélkületek.
:)

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2015.06.19. 23:23:19

gyönyörű, ahogy a videó végén mintha egy kupac szar röpülne a nap KÉT LEGENDÁJA arcába. priceless!

Hopkins Tuskó 2015.06.19. 23:34:50

@supefly: Szerintem egy csöppet összekevered az eu-s és a schengeni határt. A kettő nem ugyanaz.

Monsieur Padoncour 2015.06.19. 23:57:05

Na most igazából a fő bajotok az az, hogy az Orbánék húznak kerítést de ezt most hagyjuk is. Elmondom, hogy valójában miért is vagytok hülyék. Nem az a megfelelő érv, hogy Pestről könnyű ugatni, Magyarország nem egy nagy ország nyilván nem a déli homokbuckák között fog keringélni aki átszökik, hanem megy fel a fővárosba szóval előbb utóbb ott is szopás lesz. A fő problematika az, hogy az Orbán gyűlölettől elvakultan képtelenek vagytok két hetes intervallumokon túl gondolkodni. Ha ez a probléma nincs kezelve soha, mert állandóan a politikailag korrekt baromság meg a liberalizmus érvényesül ebben a kérdésben egész Európában akkor nem holnap lesz gond meg nem is két év múlva, hanem 10-15 év múlva a gyerekeink kapják a nyakukba az egészet. A nyugat nem fog pöcsölni úgy bezárja a kaput mint a picsa ha veszélybe kerül, meg majd ömleszti vissza az embereket előszöri uniós határátlépési pont címen. Az utcán odamehetsz a nyugati emberhez, végtelenül multikulti meg pc lesz, aztán a szavazófülkéknél meg nyer a bevándorlásellenes párt. Ha most nem oldjuk meg azt a dolgot amíg még nem késő és nem lesz egy stabil kialakult rendszer a kezelésre, elképesztő nagy szarban leszünk, nem mint Magyarország, hanem mint Európa, ugyanis néhány évtizeden belül még nagyobb számban fognak érkezni, és nem a háború elől, vagy a jobb megélhetés érdekében, hanem mert nem lesz egyszerűen ivóvíz és/vagy ennivaló és abban az esetben már komoly esély lesz arra is, hogy mindegyiknél lesz egy kalasnyikov. Végezetül annyit szeretnék még hozzátenni, hogy mocskos mód undorító dolognak tartom a párhuzamot 56-tal 45-tel elsősorban azért mert a mostani menekülthullám iszonyatos vallási és kulturális feszültségeket fog okozni a jövőben és ez közös gond lesz és rohadtul nem rasszizmus meg tolerancia kérdéssé fog válni hanem túlélésivé. Aki háború elől menekül annak miért nem jó Franciaország és miért lékeli az Angliába menő kamionokat? Franciaországban nincs biztonság? Ott fajgyűlölet van ?

Whatever90210 2015.06.20. 00:45:01

Pretádorné Irén szétbassza a szátokat!!!!!!!!444!!

bkkzol 2015.06.20. 01:00:25

ucu neki! gyorsan egy ellen Irénke nénit! Ö persze élelemmel és világbékés mosollyal osztogatja a befogadó papírokat, taxival várja őket, hogy az új új családjukhoz vigyék. ott kényelmas ottho, élelem és pastu-magyar tolmács vár rájuk. kisvártatva érkezhet a család is akik csak 17-en vannak, de így legalább gyorsan megtelik az új mecset....

Tblog 2015.06.20. 02:24:31

Egy civil öregasszony teszi azt, amit a határőrségnek kellene tennie. Ez nem a nő agy a TV2 szégyene.

vg123 2015.06.20. 02:39:11

Irene csak félt, hogy beállnának elé a menedékjog kérésénél.

Mi is visszaállíthatnánk a határellenőrzést Szerbia felé. Legalább úgy, ahogy majd az osztrákok felénk.
Csodálkoznék, ha négy méteres villamos kerítéssel kezdenék
De mintha lenne már határellenörzés Szerbiánál, nem? Szerintem szokták kérni az útlevelet.
De ha lezárnánk a határt Szerbia felé, most még Ausztria felől is jöhetnek ide. Olaszországból, nem? Az egész világ a mi nemzeti jólétünkre vágyik. Biztos milliós az ide vágyakozók száma, ha már óriásplakátokon felvettük velük a kapcsolatot. Várom, mit üzennek vissza: "Jövünk!"

Krio.Me.Tu (törölt) 2015.06.20. 03:06:28

Eleve egy schengeni határ kerítés, őrtornyok és tűzparanccsal ellátott őrök nélkül egy vicc. Ennek a vircsaftnak az lesz a vége, hogy a belső határokon is visszaállítják az ellenőrzést. Dánia korábban megtette, a svédek is, az osztrákok, franciák most az olasz határon. Az a féltökű megoldás, ami a schengeni határon van, az nagyon rossz. Egy kurvakeményen védett külső határ nélkül nincs létjogosultsága a belső határok eltörlésének.

Krio.Me.Tu (törölt) 2015.06.20. 03:18:47

@Thomas Dantes:

"És tényleg csak zárójelben, az a szemét Ferenc pápa, aki nyíltan ballib ügye, nyilvánvaló, elvégre hát egy pápa mi más lenne? Ballib."

Meg fogsz lepődni, de Ferenc pápa katolikus. Az tudod mit jelent? Egyetemes. Tehát szarik a nemzetekre, ő a katolikus egyház érdekeit nézi, sose egy-egy nemzetét. Igazi szupranacionális, nemzetek feletti szervezet. Ferenc pápának nem fáj az, hogy esetleg eltűnik Magyarország, Németország, a katolikus egyház jóléte a fontos neki. Az meg egy vallási szervezet, semmi valós dolgot nem hoz létre, csak bullshitet terjeszt. Érdekes, a ballibek mennyire hallgatnak a katolikus egyházfőre, ha az olyat mond, ami tetszik nekik...

Elnök Úr 2015.06.20. 05:51:33

" Az meg egy vallási szervezet, semmi valós dolgot nem hoz létre, csak bullshitet terjeszt." - Ez igaz a nacionalizmusra is.
"Egy kurvakeményen védett külső határ nélkül nincs létjogosultsága a belső határok eltörlésének." - Ez csak akkor működhetne, ha évtizedekig nem bővítenék az eu-t.
"mocskos mód undorító dolognak tartom a párhuzamot 56-tal 45-tel " - Persze hogy annak tartod, mert kognitív disszonanciát okoz számodra.:)
"Aki háború elől menekül annak miért nem jó Franciaország" - Aki 56-ban menekült, annak miért nem volt jó Ausztria? Miért kellett az USA, meg Anglia, meg Nyugat-Németország?
"Ha most nem oldjuk meg azt a dolgot amíg még nem késő és nem lesz egy stabil kialakult rendszer a kezelésre, elképesztő nagy szarban leszünk, nem mint Magyarország, hanem mint Európa" - Teljesen igazad van. Ebből következik, hogy ezt a kérdést nem Magyarország fogja megoldani egy kerítéssel, hanem Európa közösségi szinten. Épp ezért értelmetlen felhúzni egy kerítést összehangolt európai terv nélkül. (Csak néhány dolog, ami értelmetlenné teheti: Szerbia belépése az EU-ba, megkerülhető, megfelelő kiegészítő határvédelem nélkül átjárható, mivel határon belül lesz, így a menekültek státuszát nem érinti...stb) Ezerszer több értelme lenne a közösségi döntésig a kerítésre szánt pénzből megerősíteni a határőrséget, mivel ennyi menekülttel szemben erőforráshiány van már jóideje. 22 milliárdból fel lehet venni 1 évre kb 5000 embert.

Elnök Úr 2015.06.20. 05:57:48

* "kb 5000 embert" - kihagytam a számításból, hogy állami alkalmazottak, így a járulék végső soron visszakerül az államkasszába. Kijön ebből 10ezer ember is. Rövidtávon, a közösségi döntés megszületéséig sokkal hatékonyabb és sokkal több értelme lenne az erőforrásnövelésnek, mint egy kerítéssel b*szakodni, amiről már lehet hogy építés közben kiderül, hogy hót fölösleges, mert EU-s szinten másfajta megoldást fogadnak el,.

lobster thermidor 2015.06.20. 07:29:21

Hogy is szólt Kertész Ákos azon mondata, ami miatt menekülnie kellett Magyarországról?

Jarnyn 2015.06.20. 08:15:18

@♔batyu♔:

Tudod, az ország pont ezért tart itt, ahol.
"Az ország érdekei erősebbek mint a tiedé." Mintha az "ország" valami entitás lenne önálló akarattal aminek az állampolgárok csak valami szükséges rossz, erőforrás lenne, vagy maximum tetű a szent testén.

Azt pedig nem.

Szamiz67 2015.06.20. 09:20:57

A Kormányzat bevándorlási problémához állásával nem az a probléma, hogy foglalkozik ezzel, hogy a határon átszökött embereket a rendőrség igazoltatja közigazgatási eljárás alá vonja. Nem ez nem gond, ez teljesen természetes.
A gond az, ami önkéntes hatóságként eljáró Irénke viselkedésén is látszik, hogy a Kormány a félelemre építve, az indulatokat felkorbácsolva kezeli ezt a kérdést, ennek következménye, hogy a TV2 riportere Irénke néni vezetésével ráizgul, hogy előbukkan-e vajon a bokorból 'a fertőző betegségeket hordozó, rejtőzködő vadállatként' kezelt menekült. Ez a hozzáállás, a viszonyulás a probléma.

zsoltix 2015.06.20. 09:27:27

Évekkel ezelőtt hallottam már a rádióban is riportot ezzel az Irénkével, legalábbis gondolom, hogy ő volt, mert az önkéntes határvadász matrónák klubja nem lehet túl népes.

koolkat 2015.06.20. 09:46:44

Annyira szeretném látni, ahogy a liberálisok, hitsorsos véreik és a többi lejárt szavatosságú idióta eltölt egy hónapot istápolt menekült-hulladékjaival egy fedél alatt. Isteni valóságshow-t tudnék velük szerkeszteni csodás feladatokkal. Ha pedig nem tetszik, amit az általam egyébként szintén megvetett kormány tesz, még mindig lehet letelepedni világpolgárként bárhol, senkiházi liberális semmihez nem értők. A cikizés, az megy, ezek vagytok ti, időtök lejárt szerencsére.

2015.06.20. 10:35:41

@♔bаtyu♔: Minden állatkert köré húznak kerítést....igazad van, batyu!

2015.06.20. 10:37:14

@koolkat: Tényleg jó lenne, ha az ország normális fele elmenne külföldre... maradnál te, meg a cigányok....megnézném, hogy élsz.

Félázsiai Idióta Degenerált Embergyűlölők Szarhegy 2015.06.20. 10:39:25

Ez a video maga a megtestesült esettanulmány arról, hogy mekkora degenerált félázsia maradvány nép ez a magyar.
(Állítólag) a migránsok már évek óta gyerekeket rabolnak el, autókba akarnak betörni és embert rabolni, házakat rohamoznak meg, a falu összes lakossága már szinte kis em mer menni az utcára és kollektive retteg. Erre mi történik?

Állami megoldás sehol, ugyanis rendőröket nem vesznek fel és nem fizetnek azért, hogy Röszkére menjenek. Persze a stadion építésekre repülnek a 200 milliárd forintok, arra van pénz!

Így a falu önerőből védi meg önmagát: kinevezik ezt a félbolond nyugger Irénkét a mindenható egyszemélyes seriffnek, aki szerencsétlenje amúgy is túlpörgéses agysejt leépülésben szenved. Aztán Irénke meg jól megvédi az egész 3200 fős(!!!) falut, mert hát a maradék 3199-nek nyilván egyéb dolga is van, meg hát reggel inkább a kocsmába megy, mint szír figyelésre.

Ha ezeket a szellemileg lepusztult észlényeket a TV valsóság showjában látja az ember, akkor egész héten rajtuk röhög, és konstatálhja, hogy remekül kiválasztották az idiótáját népszórakoztatásra.
De ez itt nem egy népszórakoztatás show, hanem a magyar valóság a tipikus magyarjával. Ha valaki nem érti ezt a sok szellemileg elsötétült fidesz birkát, hogy hogyan lehet egy ember ennyire sötét és primitív, akkor nézze meg Irénkét. Érteni továbbra se fogja, de legalább élőben látja hogy ezek tényleg léteznek.

Mmarci 2015.06.20. 10:39:57

Annyira jó, hogy itt hagyom az országot....:)

2015.06.20. 10:42:57

@Versenycsiga: Az ISIS terroristái nem rettennek meg a plakátoktól. Sem a kerítéstől. Ezen gondolkoztál már?

Baldessarini 2015.06.20. 10:45:09

Régen is egy szánalmas tévé volt a Telaviv2, ahogy próbált felkapaszkodni a retek mellé, de most hogy a fityesz bevásárolta magát, über szánalmas lett. Én már a kettes gombot is kipiszkáltam a távirányítóból, hogy még véletlenül se kapcsoljak át. :)

2015.06.20. 10:55:21

@♔batyu♔: Te, nagyonhülye! Nem az a kérdés, hogy kerítés vagy befogadás. A menekültügy nagyon fontos probléma, amit meg kell oldani. A kerítés meg egy faszság, önmagában semmit sem ér, komoly határőrizet kell, de akkor is megkerülhető Románia felől például....
Nem egy nagy út. Mi a garancia arra, hogy a románok nem ugyanúgy engedik-e majd át a menekülteket, mint a szerbek?
A kerítésnek egy kétségtelen hasznát látom, talán gyorsabb döntésre kényszeríti a töketlen EU-t.
A plakát meg neked hívószó, mert gondolkodni képtelen vagy, ha a gazdi utasít, ugatsz....

Versenycsiga 2015.06.20. 10:56:58

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Helyes. Akkor felesleges is bármilyen ellenőrzés, határvédelem, mert ezek úgyis bejönnek... Érdekes a logikád. Tán DK szavazó-e vagy?

Versenycsiga 2015.06.20. 10:59:58

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Egyébként nem érzed, hogy a menekültügyet esetleg a kiindulási ponton kellene megoldani? Ja, a főnökeid nem kritizálhatod... Akkor megteszem én: mióta USA demokratikusra bombázta a közel-keletet, azóta annyi a menekült, mint előtte soha. Esetleg beszéljünk erről is?

Mercel 2015.06.20. 11:17:15

Most mondjam, hogy irénke nénit vigye el a szívroham két napon belül?
Ez a vén kurva ha 50 évvel hamarabb születik smasszer lett volna a gulágon, vagy Recsken.
Féreg, és ez már két-három éve is lejött róla amikor valamelyik szennylap felkapta az undorító személyét.
A fidesz szócső csigatévét meg mondjuk kurvára minősíti ez a riport, de mondjuk az elmúlt évek, és az erőszakolós műsoruk után tőlük már semmin nem lepődök meg.

A sok menekült ellenes fasznak, beleértve a szinte teljes kormányzatot meg ajánlanám figyelmébe, hogy kárt most és az elmúlt 10 évben nem azok a szerencsétlenek okoztak a hazánknak, akik az éhhalál, vagy éppen a polgárháború, káosz miatt menekültek el a lakóhelyükről, hanem a korlátlan számban beengedett szok kici kínai akik nem illeszkednek be hanem elszigetelt kolóniákban élnek 10 év alatt sem tanultak meg magyarul (csak annyi megy, ninc számla, ninc garancia menni el gyorsan gyorsan!) nem adóznak, csicskaként kezelik a magyar munkavállalókat, három havonta váltanak céget, hogy tényleg NULLA forintot kelljen adózniuk, na az veszélyes.

Irénke néni pedig legyen olyan kedves és baszódjon meg, remélem egyszer neki is menekülnie kell, és bárhol is lesz akkor gyorsan felnyomja őt a helyi irénke néni.
Ja mellesleg irénke néni magyarnak teccik lenni?!
Vagy apuka volt menekült? Hogy a picsába került hozzánk egy ilyen féreg? Ha már házmestert jáccunk..

Mercel 2015.06.20. 11:21:37

Vén kurvától függetlenül a menekült kérdéssel kurva gyorsan kezdeni kéne valamit, de nem úgy ahogy köztörvényes bűnözőkből álló kormányunk csinálja.
El kéne azon gondolkozni, hogy ha így fogadunk embereket akkor azok mennyire akarnak majd beilleszkedni..
Ha körbenézünk a szomszédos országokba, nem a bevándorlókkal önmagában van probléma hanem azzal, ha nem asszimilálódnak.
Ezt kéne segíteni nem pedig a gyűlölködést szítani ami a mi rúszki pénzen működő jobbikunknak és szeretett vezérünk szarkeverésének köszönhetően amúgy is "virágzik".

Mercel 2015.06.20. 11:25:25

@Versenycsiga:

"@Könnyen elkaptuk, uram!:
Egyébként nem érzed, hogy a menekültügyet esetleg a kiindulási ponton kellene megoldani? Ja, a főnökeid nem kritizálhatod... Akkor megteszem én: mióta USA demokratikusra bombázta a közel-keletet, azóta annyi a menekült, mint előtte soha. Esetleg beszéljünk erről is?"

Ez mondjuk elég jogos tényleg.
Megint a világ úgy általában szívja meg az amcsik fenenagy demokratikus világrendőrködését, és politikai szarkavarását. Haitit valahogy soha nem akarták demokratizálni az ámerikai hadsereggel. Mondjuk ott a kopár földön kívül már nincs is semmi. Olaj, gáz, gyémánt semmi.
Ellentétben Irakkal..

Mercel 2015.06.20. 11:25:57

Mondjuk a rúszkik is elég rendesen benne vannak ugyanebben a témában.

Ma Baker 2015.06.20. 15:42:10

@supefly: " tényleg azt hiszed hogy ezek mind mihaszna ingyenélők akiket csak a segély és az örök ingyen ellátás motivál ? nem lehet hogy menekül sok olyan is akinek van szakmája, a saját országában is dolgozott és tudna és akarna máshol is ?"

Ha szír vagy egyéb politikai menekült az illető, akkor megtörténhet ez is. De ha még igaz is, jó lenne nekünk, ha idejönne X tízezer rézműves pluszban? (azért programozókat meg orvosokat ne vizionáljunk) Tán nem fognak sírni a hazai kétkezi munkások miattuk? A saját kisebbségünket sem tudjuk még rendesen integrálni, nemhogy ezeket.
És különben se mossuk össze ezt az elenyésző hasznos kisebbséget azzal a kezelhetetlen masszával ami egyéb államok nincstelenjeiből tevődik össze jórészt.
De konkrétan ha orvosok is érkeznének...mi a túrót kezdenének magukkal magyar területen.
Teljes álszentség itt a maximálisan különböző kultúrájú jöttmentek bármilyen hasznával érvelni.

A csapos közbeszól 2015.06.20. 16:52:38

Nem bírtam ki és csak megnéztem ezt a nagyívű riport "sorozatot", hát lehet hogy ez volt a zacc a csésze alján?

Irénke néni valószínűleg az önálló határőrség megszüntetésekor települt át a nyugati határszakaszról a délire, mert akkor már ott nem lehetett diszidens gyanús embereket feldobni.

lk2 2015.06.23. 02:20:44

Azért az valami nagyon kemény, hogy képesek vagytok szerencsétlen öregasszonyt lehúzni (még ha nem is teljesen 100-as már), és inkább bevéditek ezt a csürhét, ami lassan de biztosan ellepni készül országunkat és Európát. Aki olyan nagyra van az együttérzésével meg a szolidaritásával, az pofázás helyett uccu, fogadjon be legalább kettőt-hármat közülük. Ja, hogy csak a szátok nagy?!
Kurva életbe már, tényleg ennyire sok ember vak arra, hogy mekkora szopás határán egyensúlyozunk éppen? Az ország így is a béka segge alatt van már, de ha ide most pár év leforgása alatt betelepül néhány százezer afrikai menekült, akkor kb le is húzhatjuk a rolót. Volt Magyarország, nincs Magyarország.

Azt a kerítést kurvagyorsan fel kell húzni, a határt lezárni a picsába és a néni munkáját pedig erre kiképzett hatóságoknak átadni, de úgy, hogy azt végezzék is el. Amit pedig végképp nem kellene csinálni: viccet, ebből.

DFK 2015.06.23. 08:51:41

@agarik: ez nem igaz. Naponta jön 500. Nem akar itt maradni az igaz, de nyugat_európa nem fogja beengedni, vagyis itt reked, ha akarja, ha nem.

DFK 2015.06.23. 08:59:26

@SimiTomi: Azt hiszed az egy falusi drótkerítés lesz? Kicsit komolyabb cuc az a NATO drótkerítés.

DFK 2015.06.23. 09:13:37

@csak egy néző: Hát, olvass. A honvédség fogja építeni.

Józsi, a migráns köcsög 2015.06.23. 09:28:59

irénke néni! hiába kergeti őket, nem fogják magát megfektetni még ha puskával kényszeríti is őket!

HellsAngel 2017.04.20. 17:14:32

Na, ez mar tenyleg Ogilvy elvtars szinvonala, smasszer neni, basszus. Egyebkent a multkor azt tanultam, hogy csak egy hatekonyan mukodo tarsadalom tud emberseges lenni. Vagyis az, hogy Europa vagy az USA nem tud emberseges lenni a bevandorlokkal igy anno domini 2017 tajekan, az annak a tunete, hogy nagyon sulyos problemaink vannak. Ami engem elkeserit, hogy a kisemberek sosem a valodi megoldasok iranyaba mozdulnak el, inkabb ilyen smasszerek lesznek, mint a neni, meg elmennek Orban lancos kutyajanak, bekemeneteznek, megverik a tuntetoket, elalljak az utat a valasztasi irodaban, stb. Eszukbe se jut, hogy ok mukodtetik a rendszert es a sajat nyomorusagukat konzervaljak pillanatrol pillanatra.
süti beállítások módosítása