Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Irénke, az elképesztően hasznos határvadász lehetne a TV2 új kabalája

2015. június 19. 11:56 sixx 237 komment

Röszkén és környékén járt a TV2 és hanghibás mikrofonja, annak a végén meg Váczi Gergő, a Vujity Trvtko-díj Frei Tamás-szalagos nagykeresztjét érdemlő riporter, a téma persze az ördögi migránsok, akik egy éjszaka alatt ösvényt taposnak ki maguknak a határon, elhajigálják a műanyag palackot és a pink bugyit, úgy kuporognak a bokorban, ahová a riporter halált megvető bátorsággal be is hatol.

Az első bejelentkezés végén kilátásba helyeződik, hogy egy óra múlva további részleteket kapunk a bokrokról, de az élet felülírta a TV2 terveit, mivel PONT akkor jöttek a migránsok arra, négyen, szírek, és kuporogtak is, de erről nem kapunk felvételt, mert őrületes tempóban zajlanak az események, az egész helyzetre nagy, tág szemeket meregető TV2 meg talált magának egy helyi asszonyt, Irénkét, az elképesztően hasznos, önkéntes határvadászt, aki hajnal ötkor kel, és vadászik a migránsokra, akiktől az egész falu rettegésben él. Irénke azért került képernyőre, mert mindenki hozzá fordul a rendőrség helyett, tessék is csak megnézni Irénkét, (akit egyébként Friedrich Irene néven anyakönyveztek, csak hogy legyen még egy szürreális csavar ebben a történetben) hát van olyan kocsiajtókat puszta kézzel leszaggató szír vagy afgán, aki ettől a nőtől nem rettenne meg?

screen_shot_2015-06-19_at_11_28_02.png

Ugye.

A dolog azért ennél egy fokkal cifrább, hiszen a TV2 egy önnön fontosságát és jelentőségét láthatóan nem a helyén kezelő, az önkéntes rendőrködést kimaxoló asszonyból csinál újkori hőst, és korbácsolja fel az amúgy is csúcsra járatott indulatokat, és basszameg, már csak az hiányzik, hogy a környéken valakinek eszébe jusson kiegyenesíteni a kaszát, és kimenni segíteni Irénkének, és ezt most nem is gondolnám tovább, mert értelmetlen és egyben kibaszott ijesztő az egész de azt azért szeretném megkérdezni a Mokka szerkesztőitől, hogy TELJESEN ELMENT AZ ESZETEK? Itt a második videó is, érdemes végignézni. 

UPDATE: Irene rutinos médiaszereplő, Dezső András kollégám még a HVG színeiben készített róla egy riportot annak idején. Hát, túl sok minden nem változott két év alatt arrafelé.

Címkék: tv2 mokka migránsok

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leadfoot 2015.06.19. 12:11:56

Egyszerűen undorodom az ilyen emberektől.
Társasházban élek, nálunk is van ebből az alfajból legalább egy. Aki mindenen rajta tartja a szemét, mindig figyel, mindig mindent tud mindenkiről, és ha kell, lecsap.

Benedek_Úr 2015.06.19. 12:29:19

Ha magyarba jössz, jobb ha nem baszakodsz Irene-nel.

titok84 2015.06.19. 12:34:17

Csak egy baj van az írással. A "gyűlöletkeltésből ötös" egy olyan oldalon jelenik meg, amely szintén ötösre áll e tárgyból. Amúgy egyetértek.

Hock 2015.06.19. 12:43:14

"Ha Magyarországra jössz, be kell tartanod a törvényeinket"

Nos Irénre ez nem vonatkozik? Önbíráskodás tudtommal törvénytelen...

bloggerman77 2015.06.19. 12:49:46

Költözzön be hozzátok pár menekült.:)
Irénke szaktársai az amcsiknál csőre töltött puskával végzik ugyanezt a mexikói határon.

SimiTomi 2015.06.19. 12:50:35

Úristen, remélem, azóta a stáb kiheverte, hogy négy migránssal találkoztak.

Nagyon kemény lehetett. Hihhhetetlen.

SimiTomi 2015.06.19. 12:55:09

Így van, Gergő, ha nincs helyismeret, akkor semmiképpen ne menj be a bokrok közé, főleg úgy, hogy a szerb határt pont a másik irányban sejtetted.

cronin 2015.06.19. 12:56:56

Kezdem magam úgy érezni hogy körülöttem megőrűlt mindenki. Könyörgöm ezek a szír emberek egy háborús övezetből menekültek el ahol nem ritka hogy körbezárnak településeket és halomra gyilkolják a lakosságot, gyereket nőket, mindenkit. Az életüket féltik, ott hagyják hazájukat, nem akarnak meghalni. Erre mi bűnözőknek állítjuk be ahelyett hogy segítenénk. Abból a 22 milliárdból amit kerítésre szánunk szerintem sikerülne is valamennyire.

Leadfoot 2015.06.19. 13:07:45

@cronin: A keményvonalas fideszesek már aknamezőt követelnek a határra. És ez nem vicc.

Trackers 2015.06.19. 13:09:13

Kedves sixx..

AZt kívánom neked fogadj be 40 afgánt a lakásodba.

Jut eszembe, erről olvastál már ?

www.napigazdasag.hu/cikk/46585/
Franciaország, Ausztria és Svájc is lezárta a hét végén olaszországi határát a tömegével érkező menekültek elől.

Trackers 2015.06.19. 13:11:33

@Trackers:

Csakhogy világos legyen.

Idén 120.000 menekült fog érkezni hozzánk becslések szerint.

Az összes EU-s szomszédunk le fogja elöttük zárni a határt.

Aki már átment azt vissza fogják toloncolni, Ausztria már fel is gyorstíotta az eljárásokat.

Láthatóan az egész ország tisztában van azzal, hogy az illegális bevándorlást minden eszközzel meg kell akadályozni amíg nem késő !

Értem, hogy a tetves ballibek arra hajaznak, hogy a bevándorlók eltartásába bele rokkanjon az ország, és visszatérjenek kedvenceik, de ez nem fog menni.

Megy az egész ballib, ezzel a mocskos játékával a kukába.

Thomas Dantes 2015.06.19. 13:17:22

Azon gondolkodom, hogy mi messze lakunk minden határtól. De az itteni erdő is merő szemét. Ide ki szemetel? Ide is, ide jön, jó messziről a szemtelen bevándorló, és jól ide szemetel, vagy helyi magyar hülyék se jobbak egy fokkal se? Érdekes.

Azért én határozottan jobban megijedek egy bolond öreglánytól, meg a biciklis öreg bátyótól, mint 4 darab szírtől.

Ja, és veszélyesek a gyerekekre, ezt nem nagyon értem. Tehát konkrétan...gyereket esznek, vagy mi? Hány gyerek került már veszélybe? Valami konkrét adat, az öreglány dumáján kívül?
Hát sejtettem, hogy ilyesmi nem lesz.

Kerítés meg kell Irénke néne...bár inkább a földrajzot tanulmányozná, és rájönne, hogy onnan csak igen keveset kell utazni a román határhoz, és akkor megkerülik a kerítést...és az egész nem ér semmit! és teszem azt mondjuk Kiszombor felől érkeznek majd...és arra felé a közös román -magyar határon meg nem lesz kerítés...vagy akkor Irénke áttelepül a román határ mellé? És ott fog őrködni?

agarik 2015.06.19. 13:17:34

@Trackers: Csakhogy errefelé senki nem jön tömegesen.
Pláne nem akar ittmaradni.

Thomas Dantes 2015.06.19. 13:18:21

@Trackers: Én meg neked kívánom, tiszta szívből, hogy soha senki ne fogadjon be. Rajtad senki se segítsen. Soha. Semmiben.

Leadfoot 2015.06.19. 13:22:44

@Trackers: "Az összes EU-s szomszédunk le fogja elöttük zárni a határt."

A schengeni övezeten belül? Na mesélj...

Trackers 2015.06.19. 13:23:06

Megjegyzem a határzárat a szomszédaink már most foganosítják egyenlőre még csak részben.
Pl a csehek a vonatokról pakolják le a bevándorlókat.

Persze Spirik kollega a mai indexben azt hazudja, hogy mindez a mi kerítésünk miatt van, de hazudik, ahogy szoktatok.
A bevándorlók miatt szigorítanak.
Ahogy azok miatt fognak minket is lezárni az Osztrákok, Szlovákok, Csehek és mindenki, ahogy teszik ezt most az olaszok esetén.

Sigismundus · https://csakugyirkalok.blogspot.com/ 2015.06.19. 13:23:10

@Trackers: Én meg neked azt kívánom hogy gyógyuljál meg és ne lássál az ágyad alá nézve 40 afgánt, és ne találkozz az utcán közlekedve 40 afgánnal 100 méteren, és a munkahelyeden se lássál 40 afgánt 10 perc alatt - Dacára annak hogy plakátokon ezt olvasod, hogy ennyien vannak... :-)

Leadfoot 2015.06.19. 13:23:39

@Trackers: @bloggerman77: Bocs, már nem férnek be. Elfoglalja a helyet a sok cigány meg hajléktalan, akinek a befogadására már korábban felszólítottatok.

Trackers 2015.06.19. 13:24:13

@Leadfoot:

Olvasni tudsz ?

www.napigazdasag.hu/cikk/46585/
Franciaország, Ausztria és Svájc is lezárta a hét végén olaszországi határát a tömegével érkező menekültek elől.

Valahogy így.

Ejaku LAZIO 2015.06.19. 13:25:20

@bloggerman77:
leírtad a lényeget. Amerika mindenki által elismerten demokratikus állam, mégis fegyverrel lövik le a sok csürhe mexikói menekültet, akik csak tönkreteszik az országot, lopnak, bűnöznek, gyilkolnak. mi meg kerítést építünk, és a sok egyenjogúságért síró kislány meg kiakad ezen.
húzzanak vissza a menekültek oda, ahonnan jöttek.

Trackers 2015.06.19. 13:25:39

@Sigismundus:

Neked is segíthetek.
Parancsolj itt egy link ami napi bontásban mutatja mennyien jönnek.

www.police.hu/hirek-es-informaciok/hatarinfo/elfogott-migransok-szama

Szívesen.

Leadfoot 2015.06.19. 13:26:00

@Trackers: Ó, Napi Gazdaság, aminek a Századvég Gazdaságkutató a tulaja. Garantáltan elfogulatlan hírforrás. :-DDDD

Geeronimo 2015.06.19. 13:27:44

@Trackers: Mesélj még érdekeset! A tények semmiképp ne zavarjanak össze Andersen!

Thomas Dantes 2015.06.19. 13:29:17

@Trackers: Azt állítod tehát meg fog szűnni a schengeni övezet? Jó...oké. Hogyne. Ez teljesen hihető. Valószínű...hát hogyne. (gyengébbek kedvéért, gúnyolódok ezen a hülyén)

Csak még azt mond meg, hogy egy olyan kerítés, amit román illetve horvát oldalról megkerülhető, mit ér? Mire jó?

stoppos76 2015.06.19. 13:29:24

Az ilyen Irénke féléket kellene kitenni valami szigeten és élhetnénk nyugodtan mind a 2 millióan. Aztán feltölthetnénk a maradékot értelmes bevándorlókkal. Problem solved.

Agrael 2015.06.19. 13:29:27

@agarik: Lehet, hogy nem fog itt maradni, de amíg itt van miből fog megélni? Hidd el nem a munkánkat veszik el először.
Nem négy szír menekülttel lesz gond, a tízszerese már a te pénztárcádnak is fájni fog. Tudom mennyit költenek a "menekültekre" a fóti gyermekvárosban. Ha ez sokszorozódik, az nem lesz jó senkinek sem.

Irénkenéninek meg örüljünk, inkább, mint a fentebb is említett fegyveres szabadcsapatok, akik a világ "felvilágosultabb" részén őrzik a határokat önkéntesen

Thomas Dantes 2015.06.19. 13:30:56

@Ejaku LAZIO: Túl sokat nézted a Machete filmet, már látom. Ej-ej.

Amúgy ja. Húzzanak haza. És dögöljenek meg. Kedves ember vagy neked is csak azt tudom mondani, hogy veled is így bánjanak egyszer. Amit te kívánsz másoknak, neked is az járjon. Egyszer legyél te is menekült és hát...na, hát amit te kívánsz a menekülteknek.

Thomas Dantes 2015.06.19. 13:31:47

@Agrael: Igen. Tudod a menekült az olyan, nem akar dolgozni, és elveszi a munkánkat.
(amúgy mindent az Eu fizet)

Lady Ann 2015.06.19. 13:31:54

Irene biztos félti a munkáját a bevándorlóktól, amit bevándorolva már elvett a magyaroktól :)

Trackers 2015.06.19. 13:33:11

@Leadfoot: @Geeronimo: @Thomas Dantes:

index.hu/kulfold/2015/06/16/egyre_feszultebb_a_helyzet_a_francia-olasz_hataron/
Az olasz–francia határon fekvő Ventimigliánál egyre több a menekült, akik Franciaországba és Észak-Európába mennének, de a francia hatóságok által megszigorított határőrizet miatt nem tudják elhagyni Olaszországot.

Nem megy az olvasás barátaim?
Olasz francia határzár ...

A tényekkel, és a valósággal vitatkoztok, nem velem.
Én csak linkeket adok nektek, mert magatoktól hülyeségeket beszéltek.

Ejaku LAZIO 2015.06.19. 13:33:57

@Thomas Dantes:
nem kell, h így bánjanak velem, mert én soha nem leszek menekült. szeretett hazámat sohasem hagynám el. lehúztam már itt 32 évet, és egy percet nem töltöttem még el soha külföldön.

én viszont azt kérdezném tőled, ha így szereted a menekülteket, hányat szállásolsz el a saját lakásodban? hmm?

Lütyő felügyelő 2015.06.19. 13:35:43

Ez a biboldó Hattt alijázhatna Dániel Péter után, és lebonthatná az Izrael által épített kerítést. Ja, az más, a palesztinok mind mocskos terroristák.

Az ilyen ballib faszkalapok miatt van ekkora szarban ez az ország.

Trackers 2015.06.19. 13:36:06

@Thomas Dantes:

izonyára olvastál róla, hogy a képzetlen munkaerőnek alig van valódi munkaerő piaca.
Ezokból közmunkában dolgozik a nagyrészük.

A bevándorlók azon kevés munkahelyet is el fogják venni a magyaroktól, ami nem igányel képzettséget.
Méghozzá olcsóbban, és leginkább feketén dolgozva.

Azaz nemcsakhogy több embert kell majd eltartanunk, nekünk adófizetőknek, hanem kevesebb pénzből is, hisz a fekete munkával kiszorított bejelentett munkaerő okán csökken a bevétel.

kennimekkormikk 2015.06.19. 13:37:42

Dantes lebontottad már a kerítésedet?

Lütyő felügyelő 2015.06.19. 13:37:52

@stoppos76: Sajnos csak olyanok jönnek, akik kamionokra kapaszkodnak fel állat módjára, vagyon és személybiztonságot nem tartva tiszteletben. Van itt cirka 1 millió cigány, kilencven százalékuk ezen a szinten van. Minek még melléjük kétmillió? Egyszer téged is meglátogatnak bibsikém.

Trackers 2015.06.19. 13:38:05

@Thomas Dantes:
"Csak még azt mond meg, hogy egy olyan kerítés, amit román illetve horvát oldalról megkerülhető, mit ér? Mire jó?"

Az elsődleges feladat, hogy a bevándorlókat ne itt regisztrálják, ne nálunk lépjenek be az EU-ba.

Mert a jelenlegi EU-s törvények értelmében oda toloncolják majd vissza a bevándorlókat, hol azokat regisztrálták.

És ennek a célnak tökéletesen megfelel a szerbiai határ lezárás.

Ejaku LAZIO 2015.06.19. 13:39:00

@Thomas Dantes:
és szerinted az EU-nak honnan van pénze? szted a fán terem neki? a tagállamoktól van, és mit tippelsz a tagállamok honnan fogják az folyósítani? bingó, az adófizetők pénzéből, többek között a magyar adófizetőktől.

Thomas Dantes 2015.06.19. 13:40:38

@Ejaku LAZIO: Nagyon trükkös vagy te. Magyarország sokkal több pénzt kap, mint amennyit befizet. Nem te fizeted ezt meg én, hanem a gazdag angol és német. Ha te német, vagy angol francia, stb állampolgár vagy, akik javarészt állják a számlát, akkor jogos a felháborodás. Amúgy meg: kuss.

Sigismundus · https://csakugyirkalok.blogspot.com/ 2015.06.19. 13:41:08

@Trackers: Eleve aki ilyenekkel tarkítja a hozzászólásait, " Értem, hogy a tetves ballibek arra hajaznak, hogy a bevándorlók eltartásába bele rokkanjon az ország, " azzal finoman, nem felizgatva kell kommentet váltani, tapasztalat.

De tudod mit, győzz meg. Konkrétan milyen magyar szakmák vannak veszélyben afgán bevándorlóktól?

arckönyv 2015.06.19. 13:41:30

ennek a Gergőnek van egyáltalán 100 az iq-ja?

Thomas Dantes 2015.06.19. 13:41:55

@kennimekkormikk: Nem, én a házam köré csak szemből építettem kerítést, oldalra nem. Valami különös oknál fogva, így is betudnak jönni a portámra...fura dolog ez.

Thomas Dantes 2015.06.19. 13:42:58

@Trackers: Aha. Tehát ha Románia felől jönnek, le is vannak szarva. Így már tényleg nem gond. Áh. Ha a szomszédban van a szar, akkor már nem is baj. Csak ne arról fúljon a szél, mert áthozza a szagát, értem én.

Ejaku LAZIO 2015.06.19. 13:43:50

@Thomas Dantes:
ne keverd bele a kifizetést, nem kell félrevezetni a témát. a befizetésnél ugyanúgy elveszik az én pénzem, mint az angolét, németét. a redisztribúció során semmi nem garantálja, h amit én fizetek be egyáltalán visszakapom, nem h még többet adnának vissza. úgyhogy, amíg adót fizetek addig annak kuss, aki nem teszi ugyanezt.

Thomas Dantes 2015.06.19. 13:44:03

@Trackers: Tudod, akinek a munkáját elveszi, egy nyelvtudással nem rendelkező, szakképzettséggel nem rendelkező külföldi...az gondolkozzon el egy kicsit.

Agrael 2015.06.19. 13:44:25

Nekem ez az egész eléggé ambivalens. Egyfelől sosem szeretnék annyira elkeseredett lenni, hogy reális alternatíva legyen számomra idegen országba menekülnöm, testi épségem, szabadságom, lelki épségem kockára téve. Ugyanakkor be kell látnunk, hogy mindenki pontosan tudja, hogy egy menekült hullám nagyon rossz rövid és hosszútávon is egy országnak anyagi és szociális értelemben is. Aki most tárt karokkal befogadná őket, az fog leghangosabban kiabálni, amikor az itt ragadók majd különböző problémákat generálnak (nem feltétlenül azért mert bűnözők lennének!). Épp ezért ez az egész vita csak arról szól, hogy egyesek már most visszafordítanák őket, mások meg később bánják meg, hogy nem fordították vissza őket.

SimiTomi 2015.06.19. 13:44:32

@Trackers: Egyrészt Napi Gazdaság, de ez mindegy is. Azt hol olvasod ebben a cikkben, hogy kerítést építenek?

Trackers 2015.06.19. 13:44:40

@Thomas Dantes:

Ezt a "KUSS"-t liberális éned mondatta veled ?
Tudod..
A magyar ballibek mintájára.. MIndenkinek "KUSS", aki mást gondol mint ők..
Szánalmas...

De hogy ráadásul ezt arra érted, hogy mi magyarok nem szólhatunk bele a minket érintő kérdésekbe, hogy nekünk "KUSS", az meg beszédes a világképedről.

Csak ismételni tudom magam:
"Értem, hogy a tetves ballibek arra hajaznak, hogy a bevándorlók eltartásába bele rokkanjon az ország, és visszatérjenek kedvenceik, de ez nem fog menni.

Megy az egész ballib, ezzel a mocskos játékával a kukába."

Lütyő felügyelő 2015.06.19. 13:45:24

@Trackers: Egyszerű. A visszatoloncolt menekülteket problémáját le kell kommunikálni a cigók felé úgy, hogy azok is megértsék: mától kevesebb segíly jut, mert kell a menekültekre a pénz. Mindezt a libsiknek köszönhetitek.

Összecsapnak, remélhetőleg pár fartúró libbancs is közéjük áll, win-win helyzet.

Thomas Dantes 2015.06.19. 13:46:57

@Ejaku LAZIO: Aha. Persze. Akkor se ha itt éhezés lenne, illetve lemészárolnák a családodat. Nagyobb baromságot nem bírsz kiizzadni magadból?
Ezeknek az embereknek a nagy része, ha otthon marad meghal. Megölik, éhen hal. De te maradnál akkor is. Értem, a családodnak is ezt mondanád, ilyen helyzetben itt döglünk meg, éhen veszünk, lemészárolnak minket...de akkor se megyünk el.

Persze. Nyilvánvaló.

Thomas Dantes 2015.06.19. 13:47:45

@Trackers: Igen, pont ezt terveztem a zsidó és ballib haverjaimmal. tudod, azt találtuk ki, hogy jó lenne tönkre tenni az országot. Pont így. Hogy találtad ki?

Trackers 2015.06.19. 13:47:56

@SimiTomi:

Index is írta, méghozzá azért mert tényleg lezárták a határt a Franciák, Svájc, és Ausztria is az olaszok felé.

Mert rohadtul nem akarnak 1 darab nem sok annyi bevándorlót se magukhoz beengedni.

A kerítés az a határ lezárásank egy hatékonyabb eszköze.
Amennyiben a lezárással nincs bajod, csak a kerítéssel, akkor értem a kritikádat.
A módszeren lehet vitatkozni, ahogy a kivitelezésen is.

De azon hogy a határt le kell zárni ebben a helyzetben, mikor az EU tagországok EU-n belül lezárják a bevándorlók elött, az éppeszű ember számára nem lehet kérdés.

Terezia Andras 2015.06.19. 13:48:41

Irenke neninel nincs lejjebb szerintem.

Trackers 2015.06.19. 13:49:48

@Thomas Dantes:

Te most PC módon cigányoztál ?

Ejaku LAZIO 2015.06.19. 13:50:01

@Sigismundus:
majd leírja ő is, h mire gondol, de engedd meg, h reagáljak. én nem elsősorban a munkaelvesztés felől közelíteném meg, sztem ez a legkisebb probléma.
a fő gond a biztonság kérdése. ahol én élek, ott 1000-res nagyságrendű a menekültek száma. ahol elszállásolják őket, a környéken élőktől hallom, h panaszkodnak. FÉLNEK. nem érzik magukat biztonságban, pláne nem éjszaka. ellepik ezek a mocskok az utcát, több bűncselekmény történt már.
az EU 500 !!!!! eurót ad nekik fejenként havonta, ez kb. 150ezer forint, sok magyar nem keres ennyit. saját kocsmát nyithattak, elképzelheted, mi folyik ott. unokaöcsémtől hallom, h tömegközlekedésnél, mivel ingyen utazhatnak, nem tudnak sokan felszállni, mert ezek ellepik a buszt is.
te ilyen helyen akarsz élni? (nem írnám ne a város nevét, aki ismeri, úgy is tudja)

kszanaksz 2015.06.19. 13:50:41

Irénke néni örül a kerítésnek, csakhogy ha megépül, akkor mi a faszról fog Irénke néni fontoskodva besúgósat és önkéntes rendőröset játszani? Majd a faluban a többiekről?

Thomas Dantes 2015.06.19. 13:51:43

És tényleg csak zárójelben, az a szemét Ferenc pápa, aki nyíltan ballib ügye, nyilvánvaló, elvégre hát egy pápa mi más lenne? Ballib. Kétségtelen. Na Ferenc pápa a menekültek mellet szólalt fel, mert direkt egyrészt minket akar tönkre tenni, másrészt Ferenc pápa is bevándorló. Még csak nem is a Vatikánban született. Elveszi mások munkáját. Szörnyű.

Ejaku LAZIO 2015.06.19. 13:52:27

@Thomas Dantes:
tudom, h neked ezt nehéz elhinni, de vannak olyanok, akikben ott van a hazaszeretet. te tipikusan az a fajta vagy, h ha háborúba keverednénk, az lenne az első hogy elmenekülnél, rettegve, h behívót kaphatsz. mások örömmel állnának hadba a haza védelmére.

Gyorgy Nagy 2015.06.19. 13:53:11

Az öreg szatyor Irénkének aki szintén migráslehetett valamikor a neve alapjàn egy oxigén palakcot vigyen a TV 2. Sterencsétlen bohoc Irènke!

Ejaku LAZIO 2015.06.19. 13:53:56

@Thomas Dantes:
és ha Ferenc pápa arra kér, h ugorj ki az ablakon, akkor azt is megteszed?

Trackers 2015.06.19. 13:54:18

@Thomas Dantes:

Nem azért kell lezárnunk a határokat, mert Ferenc pápa, vagy Gyucrsány, esetleg Orbán azt mondja, vagy az ellenkezőjét.

Hanem leginkább azért, mert a Nyugat-Európai szomszédaink már most lezárták a határaikat a bevándorlók elött.

Azaz itt rekednek nálunk. Az összes. Ami idén 120.000 bevándorlót jelent.

Vili ?

Thomas Dantes 2015.06.19. 13:54:38

Meg például az angolok mennyi magyar érkezik már? Rohadt bevándorlók. Elveszik a szegény angol munkáját...le kéne lőni a bevándorlókat nem?

SimiTomi 2015.06.19. 13:58:01

@Trackers: A harárt nem lezárni kell, hanem a helyzetet kell kezelni, összeurópai szinten.

A kerítés pedig egyáltalán nem hatékony eszköze még a határ lezárásának sem. Még ez a szerencsétlen falubohóca Irén is azt mondja, hogy áttörik a kerítést, vagy ha nem, akkor megkerülik. És akkor mi lesz? Majd felhúzzuk a kerítést a másik oldalra is? Az sem lesz rossz, itt leszünk majd a rácsok mögött a kurva nagy stadionjainkkal meg egy kurva nagy atomerőművel.

De a kerítéshez ugyanúgy kellene kurva sok rendőr/határőr, aki nincs. És nem is lesz, bár a közmunkásokból még az is lehet, ugye.

Ennek a kerítésnek semmi értelme, csak megy vele az idő és a pénz. Az ilyen hülyék miatt, mint Orbán.

supefly 2015.06.19. 13:59:48

@Trackers:

2 dolgot előrebocsájtok, hosszú hsz lesz, és bár a tiédre válaszolok de sok minden nem neked szól hanem általános.

kezdjük azzal hogy szerintem sem a balos-jobbos sem a liberális-konzervatív ellenvélemények ütköztetése nem hoz túl sokat, mert egyik sem jó. mint a legtöbb dologban, nincs fekete és fehér, az esetleges igazság valahol középen van, egyik véglet sem jó.

mert van annak is igazsága aki azt mondja, hogy a francba fogadjunk be akár csak 10 ezer menekültet, miközben ránk omlanak a kórházaink, nem ér ki időben a mentő és sokan közmunkás bérért dolgoznak, stb stb. (azt most hagyjuk hogy mennyi mindenre lehetne pénz ha a mindenkori kormány nem lopna/lenne korupt/nem költene hülyeségre - ezt is kár ragozni minden kormány megteszi a mostani is és a korábbi is)

de emellett nézzünk már magunkba, ugyanilyen rossz az általánosítás is a másik oldalon is, nem minden menekült terrorista vagy bűnöző, van benne igazság hogy a legtöbb csak élni akar úgy egyáltalán, vagy netán jobban mint ahol született. tehát ha morálisan vagy erkölcsileg nézem, többségüket csak illene fogadni, nem ők kérték hogy háborúzzanak az országukban, vagy hogy irtsák éppen az ő nemzeti kisebbségüket mondjuk.

ugyanakkor úgy gondolom sem a tárt karok, sem a szögesdrót nem fogja megoldani a problémát. valamelyik eu ország minisztere vagy valaki nyilatkozott olyat ami szerintem az egyetlen igazi megoldás lehetne, de természetesen az is ugyanekkora egyet nem értést és vitát váltana ki csak más témakörben.

ez a megoldás lenne az hogy oda kéne menni, és megszüntetni az okot ami miatt menekülnek. de persze jogosan jönne a vita arról hogy eu-nak vagy bárkinek van e joga belefolyni más ország bel vagy külügyébe, van e jogunk békét/demokráciát vagy bármi exportálni a nyugalmunk érdekében, nem ártunk e majd azzal többet végeredményében mint a jelenlegi helyzet.

ami miatt neked címzem a hsz-t, az igazából az irénke jelenség. nem gondolom hogy irénke alapvetően rossz ember lenne vagy gonosz, csak nem túl okos. szolgalelkű, nem sokat gondolkodik, és most nagyon boldog hogy hasznos, van "hatalma". az irénke jelenség azért nagyon veszélyes mert az irénkék voltak azok akik akár 40 év boldog és nyugodt együttélés után úgy hogy alapvetően semmi bajuk nem volt a másikkal, feladták a nyilasoknak a zsidó szomszédaikat, csak mert akkor azt mondta az állam.

feltételezzük Trackers te mondjuk nagy biciklista vagy. ha a kormány a mostani plakátjait a biciklista veszélyre hegyezte volna ki, hogy azok mind terroristák és életveszélyt okoznak az össze vissza biciklizésükkel, akkor irénke néni gondolkodás nélkül vadászna rád.

ez ami félelmetes és szomorú az irénke jelenségben.

Ejaku LAZIO 2015.06.19. 13:59:59

@Thomas Dantes:
mondom, én kettéválasztanám a kettőt. menekült és bevándorló. menekült, aki csak azért jön, h ingyen eltartsák, még bűnözhessen is, mivel a törvény rá úgysem vonatkozik, esze ágában sincs, h dolgozzon, és adóforintjaival hozzájáruljon a közöshez. a bevándorló nem így tesz, akik magyarok pl. Angliába mennek, azok dolgozni szeretnének. nem hiszem, h a munkaelvétel probléma lenne, úgy ott, úgy itt.

Trackers 2015.06.19. 14:02:53

@SimiTomi:

A kerítést tényleg megkerülhetik, de akkor egy másik EU-s országból fognak ide érkezni.

Azaz nem ide fogják majd őket visszatoloncolni, hanem oda ahol beléptek.

Vili ?

Sigismundus · https://csakugyirkalok.blogspot.com/ 2015.06.19. 14:04:40

@Ejaku LAZIO: Szerintem írd le bátran a város nevét, amelyikre gondolsz. És hát az ilyen 'környéken élőktől' meg unokaöcsémtől hallottam , nos ezek azok történetek amelyekkel soha sem az látta aki elmeséli őket.

Ejaku LAZIO 2015.06.19. 14:08:13

@Sigismundus:
hát ehhez már tényleg nem tudok mit hozzátenni. ha te még az ismerőseimtől is mendemondákat sejtetsz, nem tudok mit tenni. ugyanúgy tudom ezeket, csak szerencsémre én 2-3 km-el arrébb lakom, és nem busszal járok. az, h ők át is élik ezeket, meg sajnálatos.

SimiTomi 2015.06.19. 14:10:08

@Trackers: Ja, hogy azzal, hogy ha nem ide hozzák vissza őket, probléma megoldva?

Európai hozzáállás, valóban.

Esetleg még pénzt ne adjon az EU a kerítésre?

KUHULIN 2015.06.19. 14:10:29

@supefly: "akár 40 év boldog és nyugodt együttélés után úgy hogy alapvetően semmi bajuk nem volt a másikkal, feladták a nyilasoknak a zsidó szomszédaikat, csak mert akkor azt mondta az állam."
Megint a zsidók... Ásít...

KUHULIN 2015.06.19. 14:12:13

@Thomas Dantes: "Meg például az angolok mennyi magyar érkezik már? Rohadt bevándorlók. Elveszik a szegény angol munkáját...le kéne lőni a bevándorlókat nem?"
Nyugodj meg, ha nem legálisan mennének oda dolgozni, kurva gyorsan kidobnák őket is.

Trackers 2015.06.19. 14:12:55

@supefly:
A humánus oldalról történő megközelítése a hozzászólásodnak jogos.
Ám amíg a sokkal gazdagabb németek, osztrákok, franciák, svájciak, lezárják a saját határaikat a beváéndorlók elött, akkor ne akarjuk már megoldani az összes bevándorló problémáját, a nem létező pénzügyi forrásaink terhére.

Oda kéne menni és megszüntetni az okot, írod.
Elfelejtve hogy a jelenlegi menekülthullám éppen a rendcsinálás következménye, amit többek között Amerika végzett.
Hisz az Iszlám állam Szaddam elkergetése (nem létező biológiai fegyverek ürügyén) után szilárdult meg, hasonlóképp az Arab-tavasz hadműveletben felszabadított országokéhoz.
Mindenhol káosz lett, Ukrajnát is beleértve.

Káosz lett, és a káosz nem véletlen.
Káoszban olcsón lehet erőforrásokat felvásárolni.
El is vette mindenhol Amerika a jussát, Közel-kelettől, Ukrajnáig.

Most az EU-ban okoznak mesterséges káoszt a bevándorlók által.
Hogy olcsón megvehessenek mindent ami tetszik nekik.
Mert káoszban minden olcsó.

Trackers 2015.06.19. 14:15:22

@SimiTomi:
Nem lesz megoldva a probléma.

De attól még kevésbé lenne megoldva, ha az összes probléma Magyaroszág nyakába zúdul, mert az összes többi ország lezárta a határait a bevándorlók elött.

Trackers 2015.06.19. 14:16:29

@SimiTomi:

Már leírtam:

"Az elsődleges feladat, hogy a bevándorlókat ne itt regisztrálják, ne nálunk lépjenek be az EU-ba.

Mert a jelenlegi EU-s törvények értelmében oda toloncolják majd vissza a bevándorlókat, hol azokat regisztrálták.

És ennek a célnak tökéletesen megfelel a szerbiai határ lezárás."

SimiTomi 2015.06.19. 14:19:14

Ennek a célnak semmiben sem felel meg a lezárás. A kerítés nem állítja meg őket - gondolod, nem lesz náluk egy drótvágó vagy bármi, amivel lyukat lehet ütni rajta?

Ugyanott leszünk, ahol vagyunk, mert gondolom, minden kerítésoszlop mellé nem lesz határőr. Vagy géppuskát is fognak telepíteni? Esetleg aknamezőt?

Trackers 2015.06.19. 14:24:57

@SimiTomi:

A tapasztalat ennek az ellenkezőjét mutatja.
Működik a kerítéssel bővített határzár Amerika-Mexikó, és a török-bolgár határon is.
Mint mindenhol máshol is.

Persze lesznek majd akik így is átjutnak, ahogy a fennt említett határokon is.
Cirka az egy ezreléke a jelenlegi kezelhetetlen mértéknek.

lutria 2015.06.19. 14:25:42

Irénkének csak addig nagy a szája amíg csak kezesbárány migránsokkal találkozik,ha egyszer belefut egy bűnözőbe,álruhás Isis tagba aki nem szeretne szemtanút és kap egyet a fejére(jó esetben)akkor majd visszamenne lekvárt főzni de akkor lehet hogy már késő lesz...

kennimekkormikk 2015.06.19. 14:28:38

@lutria: Ilyenbe nem futhat bele, a migránsok mind békés atomfizikus báránykák.

Sigismundus · https://csakugyirkalok.blogspot.com/ 2015.06.19. 14:29:41

@Ejaku LAZIO: Nézd, nem írod le a város nevét, nem te láttad-tapasztaltad, csak ismerősőktől hallottál történeteket..
Most őszintén, megfordítva, Te komolyan tudnál venni egy ősi hun temetkezési hely létezését, vagy egy csodás felgyógyulás receptjét súlyos betegségből ha Én is csak ugyanennyivel támasztanám alá a sztorit ?

dene 2015.06.19. 14:30:32

@cronin: "Az idei első negyedévben hazánkban 32 810 elsőként menedékért folyamodót regisztráltak a hivatalok - derül ki az Eurostat közléséből. Ez a tavalyi utolsó negyedévhez képest 17 százalékkal jelent több embert, és a teljes Uniós létszám 17,8 százalékát teszi ki. A Magyarországra érkezők 70 százaléka egyébként koszovói volt az első negyedévben, 12 százaléka afgán, 7 százaléka pedig szíriai."

Háború van Koszovóban? Lemaradtunk valamiről? Mert ha csak simán szar az élet arrafelé, akkor kézen fogva mehetünk velük tovább Svédországba. :)

"Ám még ezeknél is beszédesebb adat, ha a menedékkérőket a teljes népességre vetítjük, Magyarország esetében így ugyanis 3322 menedékkérőt kapunk egymillió lakosra, ami kiemelkedő mértékben a legmagasabb uniós szinten. A mögöttünk második helyen álló svéd adatnak is ez közel a háromszorosa. A harmadik helyen egyébként Ausztria áll 1141 egymillió lakosra jutó menedékkérővel."

És ez nem alfa hírportálos szíriuszi ferdítés.

netrion 2015.06.19. 14:35:31

@SimiTomi: a képeken mutatták, hogy egy több méter széles dróthalmaz lesz a háló, nem csak egy drótkerítés, vagyis nem lesz triviális átvágni. Sokkal egyszerűbb lesz kerülni. Nekik mindegy hol jutnak be az EU-ba.

fifibá55 2015.06.19. 14:35:43

Sokan strucc módjára homokba dugják a fejüket és rövid távú gyűlöletcsatákat vívnak. Pedig a jelenséget csakis józanul lehet/kell áttekinteni és átfogó megoldást kidolgozni, mert ez csak a gyenge felvezetése annak, ami néhány év múlva bekövetkezik, amikor a vízkészletek átrendeződése miatt nagyságrendileg nő meg az elvándorlók száma.

Trackers 2015.06.19. 14:36:21

@dene:

www.napigazdasag.hu/cikk/46832/
Az online közvélemény egy része muzulmán bevándorlókat gyanúsít, abból kiindulva, hogy Svédországban a nemi erőszakért elítélt férfiak több mint 80 százaléka bevándorló, javarészt iszlám országból érkező migráns.

N. Barbie 2015.06.19. 14:37:05

Persze, Irenke neni akcioja megkerdojelezheto, illetve, jobban mondva nem neki kene ezzel foglalkoznia, hanem pl. a hatarorsegnek. Ja, hogy az nincs...
De valojaban szerintem ez a cikk inkabb arrol szol, hogy a tv2 le mereszelt terni, hacsak 1 riport erejeig is, a PC, illegalis bevandorlo-sajnaltato/mosdato mainstream media vonalrol. Szerintem ezt nem tudja megemeszteni a szerzo...

kalbász 2015.06.19. 14:37:12

A menekültkérdés csak rosszabb lesz, jó lenne kedves indexesek ha nem aktuálpolitika szintjén használnátok fel mindent amit csak értek, így ezt is.
Persze, tudom, hogy ez lehetetlen.

szaroskenyer 2015.06.19. 14:38:05

Nem lehetne Irénkét bekeríteni?

Neville Copperpot 2015.06.19. 14:39:24

A Szir menekultek az igazi baj, mert a magyar osfakat preferaljak peterakasi idoszakban, amik mikor kikelnek, megragjak belulrol a fak torzseit igy nem tudnak tobbe vizet felvenni (marmint a fak) es elhalnak.
Geppuskafeszkek telepiteset javasolnam, a kozelukbe turos taskak es szendvicsek elhelyezesevel, hogy azzal csaljuk lepre oket (es nyissunk tuzet ha kello kozeslegbe ertek), illetve Sziria lerohanasat es elfoglalasat.

Megneztem a terkepen, az orszagok kozti vastag szurke csikon haladva hatarsertes nelkul tudnank megkozeliteni az ellenseget!!!

Dr. Fotos 2015.06.19. 14:43:51

@Trackers: Felsz, hogy elveszi a munkadat ez a 120000 bevandorlo, mi? :D

Palladrin 2015.06.19. 14:44:33

@bloggerman77: Izé ... nálatok otthon van műtő? Mert gondolom a kórházat is mindenki a saját lakásán oldja meg, ugye ...

Ejaku LAZIO 2015.06.19. 14:45:49

@Sigismundus:
nézd, lehet nem tudtál olvasni sorok között, az is lehet, h fogalmaztam elég jól, de ez a város, ahol ez van ugyanaz ahol én élek. nem másik város, így hidd el én is tapasztalom a dolgokat, csak közvetlen nem én nekem kell elszenvedni. feltételezem, rokonaidnak, közeli barátaidnak te is elhiszel annyit, hogy, amit te már nagyjából sejtesz, azt ők megerősítik. na, így kerek?

12345678990 2015.06.19. 14:54:50

@Trackers: Segítek a kerítés nem egy áthatolhatatlan akadály, ha az lenne nem lehetne házakat kirabolni.

@Ejaku LAZIO: A menekült aki menekül, bevándorló az pont a Román aki kimegy kéregetni meg zsebelni franciákhoz.

Különben bazz CLUES IN THE NAME: MENEKÜLT, az az ember aki valami elől menekül. Az összes magyar '56-ban menekült volt külföldön aki a harcok vagy a retorziók miatt menekült el. Akkor ezek szerint szerinted minden elszármazott magyar tolvaj?

supefly 2015.06.19. 14:58:36

@Trackers:

másra mutogatsz, mindenből kiragadod a legrosszabbat, ugyanakkor saját megoldást vagy bármi alternatívát nem kínálsz fel. nem túl korrekt módszer. ne csak azt sorold fel miben mi a rossz, mond el akkor szerinted mit kéne tenni. fikázni, kákán csomót keresni bárki tud, túl könnyű.

de hogy a leírtakra válaszoljak:

mások is lezárnak, értem ettől hozzánk majd kevesebben jönnek ? vagy gondolod nem másznak át, nem kerülik meg egy országgal a szögedrótót ? e téren olvasd el a helsinki bizottság 13+1 pontos leírását, nem lihegik túl, egész korrekten leírják gazdasági, végrehajthatósági oldalról is megközelítve miért nem jó a fal vagy a kerítés.

igazad van, sok béketeremtés/külföldi beavatkozás el lett baszva, érdekeket szolgált ki, stb.
akkor vessük el örökre mint megoldást mert csak rosszul lehet csinálni ? mit kínálsz helyette ?

supefly 2015.06.19. 15:03:11

@KUHULIN: sikerült leszűrnöd a lényeget, gratula. hottentotta példát is felhozhattam volna, nem az a hangsúlyos.

Trackers 2015.06.19. 15:06:29

@supefly:

Tisztázzuk.
A helyzet az, hogy a bevándorlók jönnek tömegesen.
Erről nem én tehetek.
Arról se hogy Nyugat-Európai szomszédaink lezárják a határokat.
Innentől csak egy megoldás kínálkozik számunkra, nevezetesen hogy zárjuk le mi is a határainkat.
Mivel nem mi vagyunk a cél ország, így a kerítést nem fogják megkerülni, és bejönni, hanem más országokon keresztül fognak majd a céljuk fele vándorolni.

És ez számunkra az egyetlen lehetséges megoldása a problémának, mivel az összes többi megoldáshoz se erőforrásunk, se fegyverünk, se erőnk, se pénzünk nincs.

campobaszo 2015.06.19. 15:18:14

Friedrich Irene - ilyen névvel tessék holnap jönni!

♔bаtyu♔ 2015.06.19. 15:19:18

Irénnek nyilván tele van a "töke"

Mekkora ajvék lesz, amikor a bevándorlók már a Pozsonyi környékén erőszakolják meg a csajokat. Orbán lesz a hibás.

katarakta 2015.06.19. 15:22:10

@bloggerman77: Szerintem ott hivatásosok működnek!

♔bаtyu♔ 2015.06.19. 15:24:31

@12345678990: Szerintem annyira ne erőltesd, mert napi 500-1000 beáramlónál már az is elég komoly zsé, ha eldöntöd róla, hogy micsoda.

Úgy beszéltek erről, az Index-el, mintha napi hatan sétálnának be, nem is értitek, mi ez a görcsölés. Ó b+, hát az semmi, ha bevándorló vissza toloncol, ha menekült befogad, persze addig is etesd, altasd.

Miközben egy másik cikk azt taglalja itt az Indexen, milyen szegények vagyunk, De azért mindkettőtőknek kurva természetes napi szinten menekültek ezreit élelmezni szállásolni, ügyeiket intézni ráadásul úgy, hogy már kurvára nem kellenek a környékünkön úgy 2000 km-e senkinek.

♔bаtyu♔ 2015.06.19. 15:27:15

@N. Barbie: Teljesen egyetértek, Orbánék most már igazán összeránthatnák magukat. Fél évig vártak arra, hogy az EU érdemben megoldja.

A szerbekben pedig nyilván nem lehet bízni ez evidens.

♔bаtyu♔ 2015.06.19. 15:30:16

@lutria: Na abba éppen a te lányod is belefuthat. Persze eltűnik a nagy humanizmus és Orbán lesz a hibás.

Advanced Flight 2015.06.19. 15:32:03

@supefly: ugyanakkor saját megoldást vagy bármi alternatívát nem kínálsz fel.

A saját megoldás az, hogy lezárjuk a határt. Erre minden wannabe jogvédő (téged is beleértve) vadul fikázza, hogy milyen szemétség.

Akkor kérdezlek téged: milyen - az országunk szempontjából - jobb megoldást tudsz felkínálni?

Semper Fidelis 2015.06.19. 15:39:10

@Thomas Dantes: Összemosni az ugyanolyan európai kultúrkörből érkezőket az arabokkal meg a szubszaharai afrikaiakkal. Gratulálok...

Advanced Flight 2015.06.19. 15:39:29

@SimiTomi: Esetleg még pénzt ne adjon az EU a kerítésre?

Adhat, sőt ad is. Uis, ha nem tűnt volna fel, nálunk húzódik a schengeni határ, amivel kapcsolatban a magyar államnak számos adminisztratív és egyéb vállalt kötelezettsége van. A határ őrzésére a kerítés felhúzása is egy módszer, a hatékonyságán persze lehet vitatkozni.

De most csak direkt értetlenkedtek, már Brüsszel is elismerte, hogy jogilag a kerítés nem kifogásolható; az, hogy minket ugyanazokért a dolgokért baszogatnak, amit más eu-s tagállamnak simán elnéznek, az csak a gusztustalan eu-s kettősmércére bizonyíték, ill. arra, hogy minden szép és fennen hangoztatott demokratikus elvek ellenére az erősebb kutya baszik tézisére épül fel egész Európa. Mondjuk ezért kár volt annyit kepesztenünk a csatlakozás érdekében.

supefly 2015.06.19. 15:42:04

@Advanced Flight: én nem azért fikázom mert szemétség. nem tudod úgy lezárni hogy ne jöjjön át. egyébként részben szemétség is. 56-ban mennyi magyar menekült el a kommunizmus elől ? ha őket akkor mindenki így kezelte volna, jófejek lettek volna vagy szmetek ?

neked is ajánlom hogy olvasd el a helsinki bizottság 13+1 pontját.

kiemelek belőle:

a kerítést csak magyar földre húzhatjuk fel, szerb oldalra vagy semleges zónába ha van ilyen nemzetközi jogilag, nem. ergó ha a kerítés aljában megáll, már magyar földön áll és belépett az eu-ba, ugyanazok a kötelességeink. éhen halni se fog ha egyébként néznénk, megpróbál majd átmászni.

én azzal értek egyet hogy ott kéne megoldani a problémát ahonnan jönnek, csak nem úgy ahogy ezt az usa/eu/oroszok/kínaiak egyébként teszik. nem politikai és hatalmi érdekeket nézve, de ha kell egy közös hadsereggel békét és reményt adni a saját országában hogy ne is akarjon jönni. ezután már mondhatnánk hogy aki jön az már tényleg csak gazdasági bevándorló lehet, nem az élete a tét "csak" egy jobb élet. mondjuk ezen vonalon az összes magyart kibaszhatnák az összes eu államból, mi is azért megyünk oda, csak szerencsésebben születtünk egy eu országba, így mi mozoghatunk schengenen belül szabadon, akár turistaként akár munkát vállalni.

♔bаtyu♔ 2015.06.19. 15:48:38

@supefly: Ne kínlódjál már. Azok a magyarok szépen jelentkeztek az osztrák határőrizeti szerveknél és bekerültek egy táborba.

Na mi ezeket pontosan ugyanígy kezeljük. Menekült? Itt maradhat, megkapja szépen az EU-s vízumot, ha akar marad, ha akar továbbmegy. EU-s állampolgár mehet ahová akar.

Ízlelgesd a szót: GAZDASÁGI BEVÁNDORLÓ. Ízlelgesd a másikat: POLITIKAI MENEKÜLT Ízlelgesd a harmadikat is: EU-S ÁLLAMPOLGÁR

Csak azért, mert te a hármat egynek tartod. Ugyanakkor idejössz ezzel a "tudással" szakérteni.

supefly 2015.06.19. 15:49:05

@Trackers:

így van, tényleg jönnek. ebben úgy látom nincs köztünk vita.

abban már pontosítanék, csak le akarják zárni. megnézem hogy olaszország hogy zárja le a tengerpartjait, stb.

hiába zárjuk le, pechesek vagyunk földrajzilag, ez a legfaszább útvonalak egyike. ha nem átlépéskor kapod el hanem mondjuk pesten, nem tudod bizonyítani hogy románián vagy horvátországon át jött, nem tudod mindet visszatolni rájuk, ergo megint rajtunk maradnak.

ilyen szempontból azok az országok nevethetnek mint ausztria, németország, aki csak eu-s országgal határos, ők biztosak lehetnek benne hogy nem ők voltak a belépési pont. vagy esetleg gyorsan fel kell venni még pár országot eu-tagnak, hogy nekünk is csak eu tag határaink legyenek :D

és amúgy erre biztos van pénzünk, vagy kerül amibe kerül ? még így is örülhetünk hogy nem cél, csak átutazó ország vagyunk.

supefly 2015.06.19. 15:53:02

@♔bаtyu♔: valami értelmes a kóstolgatáson kívül ? érvekre reagálok, amúgy puffogj magadban, bocs :)

nick papagiorgo 2015.06.19. 15:54:48

@nick papagiorgo: ja meg még ezt
index.hu/belfold/2015/06/18/a_magyar_fal_miatt_a_csehek_is_szigoritanak/

"Tekintettel a Magyarországon kialakult helyzetre a cseh hatóságok megerősítették a Magyarország felől érkező vonatok, illetve a közutak ellenőrzését - közölte Milan Chovanec cseh belügyminiszter csütörtökön este Prágában a cseh képviselőház bevándorlással foglalkozó rendkívüli ülésén."

megvárjuk, amíg mindenki szépen határlezár meg szigorít?
Az olaszok pl. most azzal fenyegetik a franciákat, hogy ha nem engedik be Franciaországba a náluk levő, továbbmenni kívánó menekülteket, akkor mindenkinek megadják a menekültstátust, és aztán majd mennek, ahová akarnak....
és a görögök is erre készülnek
Na vajon, miért akarunk mi hirtelen falat építeni? :)

cupcake25 2015.06.19. 15:57:25

Irénke a MorinigShowban is rutinos már, de ott mindig azt mondta hogy nem bántanak a menekültek senkit :D

♔bаtyu♔ 2015.06.19. 15:57:39

@supefly: Most mi a gondod, olvasd már vissza magad. Kevered a három fogalmat, láthatóan nem is érted, hogy mi a különbség köztük. Hivatkozol az 56-os magyarokra, mintha azok gazdasági bevándorlók lettek volna, holott politikai menekültek voltak. Egyenlővé teszed az EU-n kívüli gazdasági bevándorlót az EU-n belüli EU-s állampolgárral.

supefly 2015.06.19. 15:57:50

@nick papagiorgo: ezzel az erővel olcsóbb ha mi is a szájkaratébe szállunk be, úgysem akarnak itt maradni, mind megkapják a menekültstátuszt, még pogácsát is csomizunk nekik és mehetnek nyugatabbra :) sőt, be se jelenteném a kormány helyében, csak csinálnám, ezzel is aláaknázva a haldokló nyugatot, mi úgyis keletre nyitunk. de akkor ez is a kerítés építés feleslegességét támasztja alá, már bocs.

♔bаtyu♔ 2015.06.19. 15:59:43

@nick papagiorgo: "Na vajon, miért akarunk mi hirtelen falat építeni? :) "

Mert a szerbek nem akarnak. Most remélhetően jól rábasznak. Ők ugyanis azt hitték, úgyis mindenki továbbmegy, ők pedig szépen az EU-t is leveszik, az embercsempészeik, határőreik, stb. is degeszre tömhetik a zsebüket.

♔bаtyu♔ 2015.06.19. 16:02:34

@supefly: Még ostobaságokat is beszélsz, export ügyben és nem bevándorló ügyben nyitunk keletre. Gondolom, neked sem mindegy, hogy szarba csapsz, vagy csapba szarsz.

Aláírom, hogy nem csíped az Orbánt, én sem csíptem pld. Gyurcsányt, na de ha Gyurcsány a saját érdekeim mentén cselekedett, akkor azért egyetértettem vele.

supefly 2015.06.19. 16:03:25

@♔bаtyu♔: szerintem meg te nem érted, illetve úgy teszel mint aki nem érti, szándékosan.

attól hogy eu állampolgárok vagyunk, a magyarok külföldi munkavállalását pontosan ugyanaz motiválja mint a nem eu-ból érkező gazdasági bevándorlóét. csak nekünk szabad, nekik meg nem. de ha megkérdeznél egy német vagy egy angol "batyut", egy hozzád hasonló színvonalút, az a magyarok ellen is emelne kerítést ha lehetne, nyugodj meg.

nézzük a politikai bevándorló vonalat. ja értem, szíriából, irakból, afganisztánból, líbiából csak és kizárólag gazdasági bevándorlók jönnek, az egyetlen gond ott a csóróság, amúgy dúl a béke és a szeretet :D ugye ezt te sem hiszed ? igen pl a koszovói hullámra elmondhatjuk hogy ők szinte kizárólag gazdaságiak, de lecsengett, utolsó hónapban már 200-an se voltak, a jelenlegiek többsége elég gyilkolászós zónákból érkezik. értem én hogy dögöljenek meg, csak akkor ne beszélj már mellé.

supefly 2015.06.19. 16:07:32

@♔bаtyu♔: a szájkaratén kívül mi valósult ebből eddig meg ? pár kőkemény diktátornak benyaltunk meg nyomtunk pár pávatáncot, de eladott letelepedési kötvényeken kívül semmit sem tudunk felmutatni. én se csípem egyiket se, de ez nem erről szól. ebben nekünk mi a tényleges érdek vagy üzlet ? áruld már el.

félreértés ne essék, a nyugatért se rajongok ilyen szempontból, ők is kihasználnak, átbasznak, belevonnak konfliktusokba. ugyanakkor ha két rossz közül választanom kell, akkor inkább az ami viszont nem írja elő mit valljak, hogy éljek, stb. míg a nyugat max gazdasági szankciót alkalmaz ha nem tetszem neki, a kelet lehet tankkal jön.

Advanced Flight 2015.06.19. 16:07:58

@supefly: 56-ban mennyi magyar menekült el a kommunizmus elől ? ha őket akkor mindenki így kezelte volna, jófejek lettek volna vagy szmetek ?

Ha az 56-os politikai menekültek komoly gazdasági-közbiztonsági veszélyt jelentettek volna a nyugat számára, visszabaszták volna őket, mint a macskát, ne aggódj. Cserébe inkább örültek, mert köztük tényleg sok értelmiségi (orvos, mérnök stb.) volt, ráadásul a magyarok és az osztrákok előtte pár évtizeddel még egy birodalomhoz tartoztak, egyébként meg azonos kultúrkör, vallás stb.

Advanced Flight 2015.06.19. 16:11:40

@supefly: nézzük a politikai bevándorló vonalat. ja értem, szíriából, irakból, afganisztánból, líbiából csak és kizárólag gazdasági bevándorlók jönnek

Miért, ezek az országok szomszédosak velünk? Akkor hogy kerül ide egy rakat politikai menekült, hm? Görögországban politikailag üldözik, Szerbiában üldözik, ezek nem biztonságos országok? ja, hogy ők Brüsszelbe meg Angliába vágynak, segélykéért meg magasabb minimálbérért? akkor ki is beszél mellé?

prakp 2015.06.19. 16:14:08

Csak egy kérdés: Irénkét ki fogadná be?

♔bаtyu♔ 2015.06.19. 16:18:06

@supefly: Persze, és ha anyámnak fémkereke lenne, akkor ő lenne 4-es villamos. Most hogy jön az ide, hogy "ha megkérdeznék egy angolt"? Mi van ha megkérdezem és nem mondja ezt?

A "ha" val kezdődő mondatok eleve nem érvek, legfeljebb a te színvonaladon.

Értelmetlen is ezen rugóznod, mert EU-s szabály mondja ezt ki, amelyet az angolok is aláírtak. Továbbá nem a jogosan itt tartózkodókkal szemben problémáztam. Ergo, a "megkérdeznénk egy angol német batyut" eleve baromság.

"nézzük a politikai bevándorló vonalat. ja értem, szíriából, irakból, afganisztánból, líbiából csak és kizárólag gazdasági bevándorlók jönnek....." leírsz egy baromságot, de úgy, mintha tőlem idéztél volna. Még csak nem is következik ez a mondanivalómból, de mivel nincsenek érveid, arra kényszerülsz, hogy magadtól idézz, nekem tulajdonítva és persze erre válaszolj.
Nem vagy te véletlenül liberális, barátom?

Látom szakértő vagy. A Koszovóiak száma azért csökkent le, mert a szerbek átmenetileg korlátozták ottani beutazásukat. Átmenetileg, a korlátozás megszüntetését már bejelentették.

B+, legalább a napi híreket olvasd el, mielőtt itt dumálsz a színvonalról.

♔bаtyu♔ 2015.06.19. 16:19:16

@supefly: A pávatánccal és egyebekkel keresd meg a pszichológusodat.

most mondom 2015.06.19. 16:23:56

Istenem... a modern, progresszív, toleráns, nyugatos kommenthuszárok, éppen egy bizonyos Irénke nénit gyűlölnek. Nagy vehemenciával püfölik a faszkalapok a klaviatúrát, most aztán jól kiosztották "Irénke nénit". Ez igen, hősök vagytok.
Ha valaki itt szánalmas, az bizony nem Irénke néni. Aki gyűlölködik, az szintén nem Irénke néni.
Azok ti vagytok, faszkalapok.

Horváth Balázs 2015.06.19. 16:24:56

@Trackers: Normális, hazafias (mármint Magyar hazafias) segítőkész hozzáállást ne várj el egy médiazsidótól. Ahol lehet, bomlaszt, rothaszt, rombol, a fajtájából adódóan!

supefly 2015.06.19. 16:25:00

@♔bаtyu♔: komoly érvek, nem kell csalódnom benned :D

Brumm Brumi 2015.06.19. 16:25:15

Irénke néninek -ahogyan a hasonló elveken működő POLGÁRŐRŐKNEK- respect.

supefly 2015.06.19. 16:28:45

@♔bаtyu♔: te sem érvelsz, csak egy kész helyzetre hivatkozol. mi szerencsések vagyunk mert eu tagok vagyunk, ezért szerinted nem ugyanaz és kész. ezzel kéne vitába szállnom ? hány politikai menekültet ismertünk el az utóbbi 20 évben ? kérlek nézz utána, és utána mond azt hogy az összes többi szemét gazdasági bevándorló volt, csak menekültnek hazudta magát.

♔bаtyu♔ 2015.06.19. 16:29:36

@supefly: Nézd haver, kínlódhatsz, de ez nem neked való, nem vagy jó benne.

n3spr3ss0 2015.06.19. 16:31:26

@Trackers: Ha valaki hülye,neked is annak kell lenni?

♔bаtyu♔ 2015.06.19. 16:31:29

@supefly: Ne görcsöljél már, mire érveltem volna? Eleve a téma alaptételeit nem vágtad, inkább oktatásnak nevezném ezt. Olvasd már vissza.

supefly 2015.06.19. 16:33:54

@Advanced Flight: szerintem nem csak az anyagiak motiválják őket, ezek azok a nagyobb vagy közismertebb országok amiket ismernek, ezért vágynának oda. vagy mert ha egyáltalán beszél idegen nyelvet, akkor az az angol, esetleg francia, nem gondolja hogy azzal itt boldogulhat, más országban az a hivatalos nyelv, ott legalább ennyi előnye van. tényleg azt hiszed hogy ezek mind mihaszna ingyenélők akiket csak a segély és az örök ingyen ellátás motivál ? nem lehet hogy menekül sok olyan is akinek van szakmája, a saját országában is dolgozott és tudna és akarna máshol is ? az arányokról vitázhatunk, mert biztos akad köztük ingyen élni akaró is és dolgos is. de miért tekinted mindet ingyenélőnek ?

supefly 2015.06.19. 16:34:56

@♔bаtyu♔: nem görcsölök, szórakoztatsz :)

n3spr3ss0 2015.06.19. 16:35:14

@Trackers: A mocskos jelző inkább rád illik.
1956-ban 200 ezren menekültek nyugatra,most meg félmillió éhenkórász magyar tekereg nyugaton.

supefly 2015.06.19. 16:35:52

@♔bаtyu♔: értem én hogy neked ez egy harc amiben nyerned kell, ezért fontos hogy időnként írj magadnak valami önigazolást, de nem zavar :)

supefly 2015.06.19. 16:39:13

@Advanced Flight: www.natarch.hu/szemle/20023/soos.htm - olvasgass, úgy 200 ezer.

és hidd el, köztük is voltak köztörvényesek és seftelők is, meg orvosok és mérnökök is. épp mint most.

kszanaksz 2015.06.19. 16:46:19

Én látok némi hasonlóságot most a kerítés, meg anno a repülés biztonsági szabályzásának megváltoztatása között. Amikor a terrorizmus miatt bejöttek ezek a szigorú szabályok (folyadékra vonatkozóan, stb...) akkor is voltak mindenféle hangok és ütközött az a két nézőpont, ami közül az egyik a biztonságot a szabadság elvénél fontosabbnak tartja, a másik pedig fordítva. Szerintem ez egy nehezen eldöntendő kérdés, nem is hiszem, hogy valaha el fog dőlni.
Egyébként mi lenne akkor (elméleti kérdés persze), ha a közlekedésben minden záróvonalra felhúznánk egy vasbeton falat? Elméletben ugye a záróvonalat nem szabadna átlépni, tehát semmiféle változást nem kéne, hogy eredményezzen, viszont tudjuk, hogy a gyakorlatban sok baleset adódik záróvonal átlépéséből. Akkor ez most egy egyértelműen jó ötlet lenne, vagy nem? Nehéz eldönteni.

♔bаtyu♔ 2015.06.19. 16:51:55

@supefly: Ne dicsérd már magad, ismétlem, nem vitatkoztunk.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2015.06.19. 16:55:23

@Agrael: Nekem sokkal jobban fáj az amit a kormány vesz ki a zsebemből az elbaszott túlárazott havereknek odalökött stadion, út, vasút építéseivel. Ez valahogy sokkal jobban bassza a csőrömet, mint hogy néhány ezer szerencsétlen menekült jön az országba. De nézd meg a kormány 330 millió forintot költ az elbaszott plakát kampányára, érdekes módon a vastagbőr és az MKKP ugyanezt ugyanakkora terjedelemben kihozza 30 millió forintból. Na nekem ez csípi a szememet de mocskosul.

♔bаtyu♔ 2015.06.19. 16:55:45

@kszanaksz: Na most itt inkább arról van szó, hogy te nem akarsz különadót fizetni, Orbán pedig érthetően nem akar megbukni.

Szerintem ez túl van ragozva. A franciák (ráadásul ők felrúgva pár EU-s szabályt) pontosan ugyanezért nem fogadják be az olaszoktól a bevándorlókat.

Ugyan melyik politikus mondaná, beengedek annyi bevándorlót amennyi csak bejön, nagyon humánus vagyok, aztán a következő választáskor végignézem hogyan nyer a konkurensem, akinek első dolga lesz lezárni a határt.

kszanaksz 2015.06.19. 16:57:27

@most mondom: Hát nézd, szerintem kár ebbe mindenféle eszméket keverni, Irénke néniben nekem személy szerint egyszerűen csak taszító a tekintélyelvűségen alapuló nagy buzgalom.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2015.06.19. 16:59:29

@Ejaku LAZIO: Csak gratulálni tudok, hogy már 32 évet leéltél az életedből, csak arra lehetsz büszke, hogy még egy percet sem töltöttél külföldön.
Tudod nem ártana más kultúrákat, országokat és szokásokat is megismerned, hogy ne legyél ilyen begyepesedett fasz, mint amilyen már vagy.

kszanaksz 2015.06.19. 16:59:43

@♔bаtyu♔: Szerintem önmagában a kerítés nem léte ugyanúgy nem azonos a beengedéssel, mint ahogy a megléte sem azonos a kitiltással.

Exploiter 2015.06.19. 17:01:21

@nespresso:

Akkor vajon most miért nem látják szívesen az újabb jelölteket arrafelé? Mi lehet a különbség?

agyamputáltak 2015.06.19. 17:03:02

ennyi balfaszt aki idefirkál, nem csoda, hogy esélytelen az ország valami "fényesebb" jövőre

butschq 2015.06.19. 17:03:42

Kezd unalmas lenni ez a bevándorlásos téma. Bezzeg ha ennyit foglalkoznátok a határon túl élő magyarokkal.

♔bаtyu♔ 2015.06.19. 17:05:02

@kszanaksz: Ez OK, csakhogy a szerbek nem képesek kezelni határaikon a bevándorlást. Annyira nem is érdekli őket, úgyis továbbmennek.

Na most a kerítés nem csak olcsóbbá teszi a mi határőrizetünket, de nagymértékben serkenti a szerbeket, hogy határaikat tisztességesen őrizzék. Ahogy a szlovének, horvátok, románok. Különben náluk reked az összes.

Nem véletlenül aushwitz-oznak.

Advanced Flight 2015.06.19. 17:05:52

@supefly: én nem hiszek semmit, ezek tények. Hogy melyiküket mi motiválja, érdektelen. A lényeg, hogy nem tekinthetők politikai menekültnek, ha fél Európán átvágva, illegálisan törtetnek a legnagyobb szociális hálóval rendelkező országok felé.

Az 56-os cikk alapján továbbra is az a véleményem, hogy ez az ő döntésük volt, hogy befogadnak 200 ezer magyart (mondjuk mivel a két szitut össze sem lehet hasonlítani, nem értem, miért kell folyton felhozni példának); más kérdés, hogy annak a 99 %-a ment is tovább fél éven belül.
Szted, ha mi befogadnánk és ellátnánk 200 ezer afgán/szír/akármilyen menekültet, fél éven belül tovább tudnánk passzolni? Francot, itt maradnának a nyakunkon az idők végezetéig.

csak egy néző 2015.06.19. 17:14:31

"- Akkor örülnek ennek a kerítésnek?"
- Végtelen ,de az is biztos, hogy kifogják kerülni...
- Hogyan?
- Vagy keresztülmásznak, vagy betörik, ahogy az én kerítésem is."

Arccal a 25 milliárdos kerítésépítés felé, hajrá csókosok. Vajon ki nyeri meg?

kszanaksz 2015.06.19. 17:14:55

@♔bаtyu♔: Nem nagyon tudok vitatkozni ezzel az érvvel, de supefly oldalában is találok igazságot, ezért (számomra) ez egy nehezen eldönthető kérdés.
Illetve egy dologban tudok vitatkozni, az olcsóbbá teszi tekintetében. Nem vagyok benne biztos, hogy a kerítés teljes mértékben kiváltja a személyes határőrizetet (tehát ahol van, oda nem is kell határőr szolgálat), illetve várjuk meg az eredményességét azért, ha felépül, mondjuk egy kerítéses meg egy kerítés nélküli év statisztikáinak összevetésével. Készült egyébként valami hatástanulmány arról, hogy milyen eredmények várhatók egy ilyen kerítéstől, vagy ez a józan parasztinak mondott "húzzunk fel egy kurva nagy drótfalat" bemondás alapján született hirtelen? Illetve magán a dróton kívül én mást nem nagyon hallottam, holott vannak ma már komplex, integrált határvédelmi rendszerek, többek között magyarok is szállítottak már volt szovjet országokba. Engem ez is zavar, hogy ilyen amatőrnek néz ki az egész, hogy csak simán felbaszunk egy kerítést és nem arról beszélünk, hogy kiépítünk egy integrált határvédelmi rendszert az EU védelmében (akár), aminek szerintem egész más olvasata lenne, mint ennek a mostaninak.

campobaszo 2015.06.19. 17:20:47

Irénke volt a mai kulcsszó? Vagy miért itt kommentál az összes megélhetési náci?

♔bаtyu♔ 2015.06.19. 17:23:38

@campobaszo: talán mert itt kommentel az összes megélhetési zsidó is?

♔bаtyu♔ 2015.06.19. 17:28:36

@kszanaksz: Azért ezek nem szimpla drótkerítések, tehát tapasztalat nélkül ilyet nem építenek, mert nem 2 fillér. Amúgy az EU összes (bevándorlás által érintett) határszakaszán kerítések vannak, nem is akármilyenek. (Spanyol, Bolgár) Ezek szerint 70%-al csökkent az illegális behatolás. Tegnap feltettem a bolgár kerítésről egy képet, (az aláírás szerint nálunk is hasonló várható) na aki azon átmegy, minden tiszteletem. Nincs is gondjuk azóta a törökökkel.

Amúgy én azt jósolom, hogy pár éven belül a géppuskafészkek is természetesek lesznek.

csak egy néző 2015.06.19. 17:35:54

@♔bаtyu♔
:
Anyáddal? Az, hogy a világra fosott.

Brix 2015.06.19. 17:37:37

A menekültek áradatát nagyon nehéz lesz megállítani, emberséges eszközökkel. Ez egy népvándorlás , amit az elmúlt évtizedek afrikai/ázsiai népességrobbanása mozgat.
A fejlett országok hibás geopolitikai, döntései még rá is segítettek a folyamatra.
Magyarország sem kerülheti el sorsát, és néhány éven belül be fogják lakni a bevándorlók, ahogy Nyugat-Európát. Itt csak nyugathoz képest van alacsony életszínvonal , de ha Afganisztánhoz, Nigériához, vagy Eritreához mérjük, még mindíg vonzó célpont lehet az ország
Ahogy a nyugat megtelik, ide fogják nyomni a felesleges embereket és azok- ha jobb nincs- itt maradnak nálunk. Manapság egyre több gyerek, nő és család jön , akiket nem hinném hogy ki fognak toloncolni, az országból. A kvótarendszer még mindíg a legjobb lenne, amiben megszabnák , hogy honnan és kiket lehet befogani. A huszonéves férfiakat mind visszaküldeném, mindenféle vizsgálat nélkül. Nekik harcolni kellene az országuk felszabadításáért ,nem gyáva féregként Európába menekülni! DE , itt sem jó nekik akármi: kizárólag Norvégia, Svédország , Németország vagy UK... Nagyon úgy tűnik , hogy ezek nem dolgozni jönnek ide , hanem ingyenélni...
Akik valóban menekültek: családok, nők, gyerekek, nekik meg lehete adni a megtelepedést egy időre- később pedig a viselkdésük alapján dönteni, hogy maradhatnak , vagy sem...
A huszonéves hőbörgő férfiakat , azonnal deportálnám. Egyszerűen elképesztő, hogy mit meg nem engednek nekik a hatóságok, Európában.

csak egy néző 2015.06.19. 17:37:55

"Pénteken került fel a kormány honlapjára a tervezet, amit ma éjfélig lehet véleményezni. A törvénymódosítás célja természetesen a szigorítás, olyan dolgok változnának, mint hogy a menedékkérőknek maguknak kéne viselniük ellátásuk költségeit"
Íme kormányunk újabb agymenése.
Vajon honnan lesz pénze egy bevándorlónak? Rá fog kényszerülni a lopásra, rablásra, betörésre, hogy pénzhez jusson.
Gratula.

♔bаtyu♔ 2015.06.19. 17:42:17

@csak egy néző: Mondd már mi van. Hát b+, ha így köszönsz be, hogy köszönjek? Azt hittem, így szereted.

♔bаtyu♔ 2015.06.19. 17:43:36

@csak egy néző: "mint hogy a menedékkérőknek maguknak kéne viselniük ellátásuk költségeit""

Pld. ledolgozzák.

csak egy néző 2015.06.19. 17:47:51

@♔bаtyu♔:
Húúúú vazzze.
Nem a fidesz szarta tele az országot a plakátjaival?
"Ha Magyarországra jössz, nem veheted el a magyarok munkáját"

andiner.hu/attachment/0119/118176_8586531_8906b23ec68b8e8873771027118a2115_wm.jpg

♔bаtyu♔ 2015.06.19. 17:51:15

@csak egy néző: Hát b+, akkor ne nekem háborodjál fel, hanem Orbánnak. Nem én tettem ki a plakátokat.

Azzal együtt, hogy helyeslem, hiszen fontos probléma.

csak egy néző 2015.06.19. 17:56:48

@♔bаtyu♔:
Nem zavar, hogy nem neked címeztem a 2015.06.19. 17:37:55 kommentem?

sutyerák 2015.06.19. 18:23:43

gyönyörű. :(
-de legalább életszagú

artax 2015.06.19. 18:32:37

Irénkéről valamiért a Három testőr afrikában jut eszembe.Igoriban minden bolond azt csinálhatta amit akar,a bolond orvos operált,az állomásfőnök lövöldözött,amíg csak a saját dolgával foglalkozott...

sutyerák 2015.06.19. 18:37:44

Katikáék sem sanyarognak ott az erdő szélén, ahogy elnézem az országúti terepjárójukat.
Lehet,hogy van vmi haszna a Szerb határ átjárhatóságának?

www.youtube.com/watch?v=yrj_FoSNEgE

mooftas echoed 2015.06.19. 18:43:24

Kiegyenesítik a kaszát, ...ja, mert ott mindenki pszichopata gyilkos bazdmeg, sixx, légyszives ne magadból indulj ki. Köszönöm!

serpentin 2015.06.19. 18:50:54

mondd már ídes tezstvír, mi a búbánetért kelll neked még több menekölt????

2015.06.19. 19:59:50

@kszanaksz: ahogy tette azelott is, amikor meg beszolgaltatas volt meg avh. Nem uj neki a jelentgetes meg a besugas. Pedig o is csak egy migrans kolke, eltakarodhatna a .......... valahova mashova.

Roland Terteli 2015.06.19. 20:32:04

Emberek! Én röszkei lakos vagyok, a határtól nem messze lakom, Irénke néne a határvadász hőstől nem messze. El ne higyjék amit mond! Tény,hogx nap mint nap találkozok emigránsokkal,de nem bántanak senkit! Soha olyan eset még nem fordult elő, hogy bármelyik autóst leszorították volna az útról vagy körbezárták volna. A média nagyon felfújja az egészet. Nem vagyunk életveszélyben! Irénke néni egy buzgómócsing vén öregasszony akitől senki sem ilyed meg. Az emigránsok nem akarnak itt letelepedni mennek tovább. Nem bántanak senkit. Csak azért írom mindezt ide,hogy ne higyjék el amit ő mond és mielőtt mindenki elkezdené támogatni a 4 méteres kerítés tervezetét gondoljanak bele abba hogy mi is ott élünk és borzasztó lesz azt kár i hogy egy 4 méter magas nátóhálós kerítés magasodik 200 méterre a házunktól.

Müller Krisztina 2015.06.19. 20:33:52

@Trackers: Pontosan így van szerintem is.

Roland Terteli 2015.06.19. 20:44:41

Az egyetlen dolog amit tesznek az, hogy megkérdezik merre van szeged vagy hogy ez már magyarország-e. Legfeljebb kérnek vizet mert nem ittak már vagy egy napja. Ez után továbbálnak. A drága rendőreink pedig rugdossák őket és trágár szavakkal illetik ezeket a szerencsétleneket. Nem viccelek. Rúgdossák őket! És ha ezt valaki elmesélné nekem lehet hogy nem hinném el, de a saját szememmel láttam!

fda 2015.06.19. 21:05:21

Mondjuk el nem képzelem, hogy ha a zöld határon illegális átjönni, akkor miért egy ilyen Irénke nevű vénasszony nyilatkozik a helyzetről, miért nem valami terepmintás katona. Ők hol vannak?

♔batyu♔ 2015.06.19. 21:07:52

@Roland Terteli: Költözz el. Mo érdekei erősebbek mint a tiedé.

Roland Terteli 2015.06.19. 21:15:56

Batyu neked fogalmad sincs hogy itt mi a helyzet. Adsz nekem 20 millió forintot és már el is költöztem. Vannak még hasonló jó ötleteid?

♔batyu♔ 2015.06.19. 21:27:22

Ti nem nagyon gondoltok arra, hogy Orbánt nem csak mi, hanem a csehek és a szlovákok is nyomják, tegyen valamit. A mai csúcstalálkozó eleve erről szólt.

Macedonia: Nem EU tag, magasról szarik az EU szabályokra, rá nem érvényesek. Pár napja automatikusan egy papírt nyom a bevándorló kezébe, ami arra jogosítja, hogy 3 napig az országban tartózkodjon. El lehet képzelni, hogy az is arra megy, aki nem is arra kart menni. Már most is napi több ezer ember, de tízezrek várhatók.

Szerbia: Papír nincs, de mindenkit átenged. A határőr kipakolja az autódat, miközben százak mennek át tőle 50 méterre. A koszovóiakat leállította, de ők is újraindulhatnak. Végül is ugyan mit tudna csinálni? Nem ők a cél, hanem az EU, oldja meg.

Az Eu azonban szétesett országokra, hiszen az EP a semmitmondó liberális lózungokon kívül, semmiféle érdemi döntést nem volt képes fél év alatt meghozni.

Na most szerintetek mi történik, ha Orbánék nem keményítenek be?

Elmondom: A szlovákok, osztrákok, csehek vissza állítják a határellenőrzésüket, az összes itt ragad.

A ballibsi média egy szót nem szólt arról, micsoda veszélyekkel járhat az, ha Orbánék magasról szarnak bele, elhelyeznek párezer bevándorlót, a többi mehet. Nyilvánvaló, Mo. nem képes kezelni bevándorlók tízezreit.

Mo-t nyugatról és északról elszigetelik és teljesen jogosan. Most mi fogjuk elszigetelni a szerbeket.

♔batyu♔ 2015.06.19. 21:36:56

@Roland Terteli: Akkor meg nézd a kerítést. Ilyen alapon a Hungária út mellett lakók is kártérítést kérhetnek, hogy éjjel is erős a forgalom, nagy a zaj.

Így jártál. Ne azt kérdezd mit tehet érted a hazád, hanem azt, hogy te mit tehetsz érte.

Roland Terteli 2015.06.19. 21:47:33

Azért a hazáért miért tennék bármit is amelyik nem tesz értem semmit sőt olyan döntéseket hoz amiktől nekem csak roszabb lesz?

♔batyu♔ 2015.06.19. 21:52:14

@Roland Terteli: Te nagyon megérdemled azt a kerítést.

Roland Terteli 2015.06.19. 21:54:06

Te nagyon megérdemelnél egy szájbaverést.

Roland Terteli 2015.06.19. 21:56:56

Ki vagy te hogy pestről itélkezz az itt élők sorsáról\állapotáról?

♔batyu♔ 2015.06.19. 22:02:30

@Roland Terteli: Viseld csak a kerítést aztán remélem, valami afrikai e mellett még jól szájon is vág, én küldtem, mert ha valaki megérdemli akkor te nagyon.

b+, itt sír a kerítés miatt, inkább a többit öntse el több tízezer bevándorló.

Roland Terteli 2015.06.19. 22:06:10

Fogadni merek hogy életedben nem láttál még egyet se. Persze hogy magammal törődök mert ha nem így lenne nem jutnék egyről a kettőre. Nem gondolnám hogy egyből egy ilyen drasztikus agresszív lépéssel kellene válaszolni a erre a kérdésre. Pestről könnyű pampogni.

Brix 2015.06.19. 22:36:24

@Roland Terteli: " Az emigránsok nem akarnak itt letelepedni mennek tovább.." Nem kellenek az európai országoknak, ezért valamit tenni kell a kormánynak, hogy megállítsák a bevándorlók özönét. A nyugatiak örülnek a kerítésnak , mert mindenki megkönnyebbülést akar menekült kérdésben. Egyszerűen nem lehet elvárni Európától, hogy afrikiai/ázsiai emberek tízmillióit fogadja be. Az teljes öngyilkosság lenne!
A modernkori népvándorlás visszaszorítása, egy jól kidolgozott kvótarendszer lenne, ami kiszorítaná/kiszűrné gazdasági menekülteket Európából. A jogos menekültek ideiglenes vízumot kapnának, de a menedék országot nem ők választhatnák meg, hanem ahova éppen irányítanák őket, pl: Románia, Lengyelország, Litvánia
Ezzel ki lehetne szűrni, az összes gazdasági okból menekülőt. Később, nemzetállami hatáskörben lehetne eldönteni , hogy a menedéket kapott maradhat-e végleg, vagy sem.
Ehhez kellene a közös EU-s menekültpolitika.

Versenycsiga 2015.06.19. 22:44:12

Egy kérdés néhány egységsugarú ballib ajvékmanóhoz: ha az ISIS terroristái elkezdenek beszállingózni és rárobbantja a négyesmetrót az egész családodra, akkor is köpködni fogsz a zorbánra?
Egyébként hogy a picsába gondoltátok, hogy hagyni kell a zöldhatáron szivárogni a menekülteket?! Honnan tudod, ki lép be, mi van nála, mi az úticélja és ezt miből akarja fedezni?! És akkor mi a tökömnek a határátkelőhely, ha a zöldhatáron engedni kellene az átmászkálást?! És végül: ballib részről nem láttam nyivákolást a jeruzsálemi és az USA-Mexikó határfal miatt. Véletlen lenne?

tudjukkik 2015.06.19. 22:51:08

@♔batyu♔: te akaszd fel magad, miután ráharaptál egy ciánkapszulára. Szivesebben élnék egy országban egy dolgos szírrel, mint egy tetves nácival. Húzz el a büdös pics@ba!

J.R. Ewing 2015.06.19. 22:52:14

Egy Bolgár György díjas szerző írását olvashattuk.

Gringo 2015.06.19. 22:54:56

a viktorosok megint bekapták a gumicsontot. tudja jól a boxos, hogy mindíg adni kell a náci kispolgárnak egy ellenséget, akit lehet gyűlölni!

lombozódó 2015.06.19. 23:02:40

Irénke inkább reggelente maszturbálna , ha megy még neki.
" BATYU " segíts neki :-))

J.R. Ewing 2015.06.19. 23:04:31

@Gringo:

Neked legalább nem kell gyűlölni valót adni, mert magadat utálod mint a szart, a sikertelen, hitvány életed miatt.

profilo 2015.06.19. 23:11:42

@Gringo:

Hát ja...
Ti is ugrotok egyből és azon nyomban a náci kisember képébe vágjátok,hogy mekkora ostoba,fasiszta geci.
Ezell sikerült is az amit Orbi et Urbi szeretett volna.
Komolyan mondom,hogy megérdemlitek és tökéletesen kiegészítitek egymást. Vitya semmi és senki lenne nélkületek.
:)

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2015.06.19. 23:23:19

gyönyörű, ahogy a videó végén mintha egy kupac szar röpülne a nap KÉT LEGENDÁJA arcába. priceless!

Hopkins Tuskó 2015.06.19. 23:34:50

@supefly: Szerintem egy csöppet összekevered az eu-s és a schengeni határt. A kettő nem ugyanaz.

Monsieur Padoncour 2015.06.19. 23:57:05

Na most igazából a fő bajotok az az, hogy az Orbánék húznak kerítést de ezt most hagyjuk is. Elmondom, hogy valójában miért is vagytok hülyék. Nem az a megfelelő érv, hogy Pestről könnyű ugatni, Magyarország nem egy nagy ország nyilván nem a déli homokbuckák között fog keringélni aki átszökik, hanem megy fel a fővárosba szóval előbb utóbb ott is szopás lesz. A fő problematika az, hogy az Orbán gyűlölettől elvakultan képtelenek vagytok két hetes intervallumokon túl gondolkodni. Ha ez a probléma nincs kezelve soha, mert állandóan a politikailag korrekt baromság meg a liberalizmus érvényesül ebben a kérdésben egész Európában akkor nem holnap lesz gond meg nem is két év múlva, hanem 10-15 év múlva a gyerekeink kapják a nyakukba az egészet. A nyugat nem fog pöcsölni úgy bezárja a kaput mint a picsa ha veszélybe kerül, meg majd ömleszti vissza az embereket előszöri uniós határátlépési pont címen. Az utcán odamehetsz a nyugati emberhez, végtelenül multikulti meg pc lesz, aztán a szavazófülkéknél meg nyer a bevándorlásellenes párt. Ha most nem oldjuk meg azt a dolgot amíg még nem késő és nem lesz egy stabil kialakult rendszer a kezelésre, elképesztő nagy szarban leszünk, nem mint Magyarország, hanem mint Európa, ugyanis néhány évtizeden belül még nagyobb számban fognak érkezni, és nem a háború elől, vagy a jobb megélhetés érdekében, hanem mert nem lesz egyszerűen ivóvíz és/vagy ennivaló és abban az esetben már komoly esély lesz arra is, hogy mindegyiknél lesz egy kalasnyikov. Végezetül annyit szeretnék még hozzátenni, hogy mocskos mód undorító dolognak tartom a párhuzamot 56-tal 45-tel elsősorban azért mert a mostani menekülthullám iszonyatos vallási és kulturális feszültségeket fog okozni a jövőben és ez közös gond lesz és rohadtul nem rasszizmus meg tolerancia kérdéssé fog válni hanem túlélésivé. Aki háború elől menekül annak miért nem jó Franciaország és miért lékeli az Angliába menő kamionokat? Franciaországban nincs biztonság? Ott fajgyűlölet van ?

Whatever90210 2015.06.20. 00:45:01

Pretádorné Irén szétbassza a szátokat!!!!!!!!444!!

bkkzol 2015.06.20. 01:00:25

ucu neki! gyorsan egy ellen Irénke nénit! Ö persze élelemmel és világbékés mosollyal osztogatja a befogadó papírokat, taxival várja őket, hogy az új új családjukhoz vigyék. ott kényelmas ottho, élelem és pastu-magyar tolmács vár rájuk. kisvártatva érkezhet a család is akik csak 17-en vannak, de így legalább gyorsan megtelik az új mecset....

Tblog 2015.06.20. 02:24:31

Egy civil öregasszony teszi azt, amit a határőrségnek kellene tennie. Ez nem a nő agy a TV2 szégyene.

vg123 2015.06.20. 02:39:11

Irene csak félt, hogy beállnának elé a menedékjog kérésénél.

Mi is visszaállíthatnánk a határellenőrzést Szerbia felé. Legalább úgy, ahogy majd az osztrákok felénk.
Csodálkoznék, ha négy méteres villamos kerítéssel kezdenék
De mintha lenne már határellenörzés Szerbiánál, nem? Szerintem szokták kérni az útlevelet.
De ha lezárnánk a határt Szerbia felé, most még Ausztria felől is jöhetnek ide. Olaszországból, nem? Az egész világ a mi nemzeti jólétünkre vágyik. Biztos milliós az ide vágyakozók száma, ha már óriásplakátokon felvettük velük a kapcsolatot. Várom, mit üzennek vissza: "Jövünk!"

Krio.Me.Tu (törölt) 2015.06.20. 03:06:28

Eleve egy schengeni határ kerítés, őrtornyok és tűzparanccsal ellátott őrök nélkül egy vicc. Ennek a vircsaftnak az lesz a vége, hogy a belső határokon is visszaállítják az ellenőrzést. Dánia korábban megtette, a svédek is, az osztrákok, franciák most az olasz határon. Az a féltökű megoldás, ami a schengeni határon van, az nagyon rossz. Egy kurvakeményen védett külső határ nélkül nincs létjogosultsága a belső határok eltörlésének.

Krio.Me.Tu (törölt) 2015.06.20. 03:18:47

@Thomas Dantes:

"És tényleg csak zárójelben, az a szemét Ferenc pápa, aki nyíltan ballib ügye, nyilvánvaló, elvégre hát egy pápa mi más lenne? Ballib."

Meg fogsz lepődni, de Ferenc pápa katolikus. Az tudod mit jelent? Egyetemes. Tehát szarik a nemzetekre, ő a katolikus egyház érdekeit nézi, sose egy-egy nemzetét. Igazi szupranacionális, nemzetek feletti szervezet. Ferenc pápának nem fáj az, hogy esetleg eltűnik Magyarország, Németország, a katolikus egyház jóléte a fontos neki. Az meg egy vallási szervezet, semmi valós dolgot nem hoz létre, csak bullshitet terjeszt. Érdekes, a ballibek mennyire hallgatnak a katolikus egyházfőre, ha az olyat mond, ami tetszik nekik...

Elnök Úr 2015.06.20. 05:51:33

" Az meg egy vallási szervezet, semmi valós dolgot nem hoz létre, csak bullshitet terjeszt." - Ez igaz a nacionalizmusra is.
"Egy kurvakeményen védett külső határ nélkül nincs létjogosultsága a belső határok eltörlésének." - Ez csak akkor működhetne, ha évtizedekig nem bővítenék az eu-t.
"mocskos mód undorító dolognak tartom a párhuzamot 56-tal 45-tel " - Persze hogy annak tartod, mert kognitív disszonanciát okoz számodra.:)
"Aki háború elől menekül annak miért nem jó Franciaország" - Aki 56-ban menekült, annak miért nem volt jó Ausztria? Miért kellett az USA, meg Anglia, meg Nyugat-Németország?
"Ha most nem oldjuk meg azt a dolgot amíg még nem késő és nem lesz egy stabil kialakult rendszer a kezelésre, elképesztő nagy szarban leszünk, nem mint Magyarország, hanem mint Európa" - Teljesen igazad van. Ebből következik, hogy ezt a kérdést nem Magyarország fogja megoldani egy kerítéssel, hanem Európa közösségi szinten. Épp ezért értelmetlen felhúzni egy kerítést összehangolt európai terv nélkül. (Csak néhány dolog, ami értelmetlenné teheti: Szerbia belépése az EU-ba, megkerülhető, megfelelő kiegészítő határvédelem nélkül átjárható, mivel határon belül lesz, így a menekültek státuszát nem érinti...stb) Ezerszer több értelme lenne a közösségi döntésig a kerítésre szánt pénzből megerősíteni a határőrséget, mivel ennyi menekülttel szemben erőforráshiány van már jóideje. 22 milliárdból fel lehet venni 1 évre kb 5000 embert.

Elnök Úr 2015.06.20. 05:57:48

* "kb 5000 embert" - kihagytam a számításból, hogy állami alkalmazottak, így a járulék végső soron visszakerül az államkasszába. Kijön ebből 10ezer ember is. Rövidtávon, a közösségi döntés megszületéséig sokkal hatékonyabb és sokkal több értelme lenne az erőforrásnövelésnek, mint egy kerítéssel b*szakodni, amiről már lehet hogy építés közben kiderül, hogy hót fölösleges, mert EU-s szinten másfajta megoldást fogadnak el,.

lobster thermidor 2015.06.20. 07:29:21

Hogy is szólt Kertész Ákos azon mondata, ami miatt menekülnie kellett Magyarországról?

Jarnyn 2015.06.20. 08:15:18

@♔batyu♔:

Tudod, az ország pont ezért tart itt, ahol.
"Az ország érdekei erősebbek mint a tiedé." Mintha az "ország" valami entitás lenne önálló akarattal aminek az állampolgárok csak valami szükséges rossz, erőforrás lenne, vagy maximum tetű a szent testén.

Azt pedig nem.

Szamiz67 2015.06.20. 09:20:57

A Kormányzat bevándorlási problémához állásával nem az a probléma, hogy foglalkozik ezzel, hogy a határon átszökött embereket a rendőrség igazoltatja közigazgatási eljárás alá vonja. Nem ez nem gond, ez teljesen természetes.
A gond az, ami önkéntes hatóságként eljáró Irénke viselkedésén is látszik, hogy a Kormány a félelemre építve, az indulatokat felkorbácsolva kezeli ezt a kérdést, ennek következménye, hogy a TV2 riportere Irénke néni vezetésével ráizgul, hogy előbukkan-e vajon a bokorból 'a fertőző betegségeket hordozó, rejtőzködő vadállatként' kezelt menekült. Ez a hozzáállás, a viszonyulás a probléma.

zsoltix 2015.06.20. 09:27:27

Évekkel ezelőtt hallottam már a rádióban is riportot ezzel az Irénkével, legalábbis gondolom, hogy ő volt, mert az önkéntes határvadász matrónák klubja nem lehet túl népes.

koolkat 2015.06.20. 09:46:44

Annyira szeretném látni, ahogy a liberálisok, hitsorsos véreik és a többi lejárt szavatosságú idióta eltölt egy hónapot istápolt menekült-hulladékjaival egy fedél alatt. Isteni valóságshow-t tudnék velük szerkeszteni csodás feladatokkal. Ha pedig nem tetszik, amit az általam egyébként szintén megvetett kormány tesz, még mindig lehet letelepedni világpolgárként bárhol, senkiházi liberális semmihez nem értők. A cikizés, az megy, ezek vagytok ti, időtök lejárt szerencsére.

2015.06.20. 10:35:41

@♔bаtyu♔: Minden állatkert köré húznak kerítést....igazad van, batyu!

2015.06.20. 10:37:14

@koolkat: Tényleg jó lenne, ha az ország normális fele elmenne külföldre... maradnál te, meg a cigányok....megnézném, hogy élsz.

Félázsiai Idióta Degenerált Embergyűlölők Szarhegy 2015.06.20. 10:39:25

Ez a video maga a megtestesült esettanulmány arról, hogy mekkora degenerált félázsia maradvány nép ez a magyar.
(Állítólag) a migránsok már évek óta gyerekeket rabolnak el, autókba akarnak betörni és embert rabolni, házakat rohamoznak meg, a falu összes lakossága már szinte kis em mer menni az utcára és kollektive retteg. Erre mi történik?

Állami megoldás sehol, ugyanis rendőröket nem vesznek fel és nem fizetnek azért, hogy Röszkére menjenek. Persze a stadion építésekre repülnek a 200 milliárd forintok, arra van pénz!

Így a falu önerőből védi meg önmagát: kinevezik ezt a félbolond nyugger Irénkét a mindenható egyszemélyes seriffnek, aki szerencsétlenje amúgy is túlpörgéses agysejt leépülésben szenved. Aztán Irénke meg jól megvédi az egész 3200 fős(!!!) falut, mert hát a maradék 3199-nek nyilván egyéb dolga is van, meg hát reggel inkább a kocsmába megy, mint szír figyelésre.

Ha ezeket a szellemileg lepusztult észlényeket a TV valsóság showjában látja az ember, akkor egész héten rajtuk röhög, és konstatálhja, hogy remekül kiválasztották az idiótáját népszórakoztatásra.
De ez itt nem egy népszórakoztatás show, hanem a magyar valóság a tipikus magyarjával. Ha valaki nem érti ezt a sok szellemileg elsötétült fidesz birkát, hogy hogyan lehet egy ember ennyire sötét és primitív, akkor nézze meg Irénkét. Érteni továbbra se fogja, de legalább élőben látja hogy ezek tényleg léteznek.

Mmarci 2015.06.20. 10:39:57

Annyira jó, hogy itt hagyom az országot....:)

2015.06.20. 10:42:57

@Versenycsiga: Az ISIS terroristái nem rettennek meg a plakátoktól. Sem a kerítéstől. Ezen gondolkoztál már?

Baldessarini 2015.06.20. 10:45:09

Régen is egy szánalmas tévé volt a Telaviv2, ahogy próbált felkapaszkodni a retek mellé, de most hogy a fityesz bevásárolta magát, über szánalmas lett. Én már a kettes gombot is kipiszkáltam a távirányítóból, hogy még véletlenül se kapcsoljak át. :)

2015.06.20. 10:55:21

@♔batyu♔: Te, nagyonhülye! Nem az a kérdés, hogy kerítés vagy befogadás. A menekültügy nagyon fontos probléma, amit meg kell oldani. A kerítés meg egy faszság, önmagában semmit sem ér, komoly határőrizet kell, de akkor is megkerülhető Románia felől például....
Nem egy nagy út. Mi a garancia arra, hogy a románok nem ugyanúgy engedik-e majd át a menekülteket, mint a szerbek?
A kerítésnek egy kétségtelen hasznát látom, talán gyorsabb döntésre kényszeríti a töketlen EU-t.
A plakát meg neked hívószó, mert gondolkodni képtelen vagy, ha a gazdi utasít, ugatsz....

Versenycsiga 2015.06.20. 10:56:58

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Helyes. Akkor felesleges is bármilyen ellenőrzés, határvédelem, mert ezek úgyis bejönnek... Érdekes a logikád. Tán DK szavazó-e vagy?

Versenycsiga 2015.06.20. 10:59:58

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Egyébként nem érzed, hogy a menekültügyet esetleg a kiindulási ponton kellene megoldani? Ja, a főnökeid nem kritizálhatod... Akkor megteszem én: mióta USA demokratikusra bombázta a közel-keletet, azóta annyi a menekült, mint előtte soha. Esetleg beszéljünk erről is?

Mercel 2015.06.20. 11:17:15

Most mondjam, hogy irénke nénit vigye el a szívroham két napon belül?
Ez a vén kurva ha 50 évvel hamarabb születik smasszer lett volna a gulágon, vagy Recsken.
Féreg, és ez már két-három éve is lejött róla amikor valamelyik szennylap felkapta az undorító személyét.
A fidesz szócső csigatévét meg mondjuk kurvára minősíti ez a riport, de mondjuk az elmúlt évek, és az erőszakolós műsoruk után tőlük már semmin nem lepődök meg.

A sok menekült ellenes fasznak, beleértve a szinte teljes kormányzatot meg ajánlanám figyelmébe, hogy kárt most és az elmúlt 10 évben nem azok a szerencsétlenek okoztak a hazánknak, akik az éhhalál, vagy éppen a polgárháború, káosz miatt menekültek el a lakóhelyükről, hanem a korlátlan számban beengedett szok kici kínai akik nem illeszkednek be hanem elszigetelt kolóniákban élnek 10 év alatt sem tanultak meg magyarul (csak annyi megy, ninc számla, ninc garancia menni el gyorsan gyorsan!) nem adóznak, csicskaként kezelik a magyar munkavállalókat, három havonta váltanak céget, hogy tényleg NULLA forintot kelljen adózniuk, na az veszélyes.

Irénke néni pedig legyen olyan kedves és baszódjon meg, remélem egyszer neki is menekülnie kell, és bárhol is lesz akkor gyorsan felnyomja őt a helyi irénke néni.
Ja mellesleg irénke néni magyarnak teccik lenni?!
Vagy apuka volt menekült? Hogy a picsába került hozzánk egy ilyen féreg? Ha már házmestert jáccunk..

Mercel 2015.06.20. 11:21:37

Vén kurvától függetlenül a menekült kérdéssel kurva gyorsan kezdeni kéne valamit, de nem úgy ahogy köztörvényes bűnözőkből álló kormányunk csinálja.
El kéne azon gondolkozni, hogy ha így fogadunk embereket akkor azok mennyire akarnak majd beilleszkedni..
Ha körbenézünk a szomszédos országokba, nem a bevándorlókkal önmagában van probléma hanem azzal, ha nem asszimilálódnak.
Ezt kéne segíteni nem pedig a gyűlölködést szítani ami a mi rúszki pénzen működő jobbikunknak és szeretett vezérünk szarkeverésének köszönhetően amúgy is "virágzik".

Mercel 2015.06.20. 11:25:25

@Versenycsiga:

"@Könnyen elkaptuk, uram!:
Egyébként nem érzed, hogy a menekültügyet esetleg a kiindulási ponton kellene megoldani? Ja, a főnökeid nem kritizálhatod... Akkor megteszem én: mióta USA demokratikusra bombázta a közel-keletet, azóta annyi a menekült, mint előtte soha. Esetleg beszéljünk erről is?"

Ez mondjuk elég jogos tényleg.
Megint a világ úgy általában szívja meg az amcsik fenenagy demokratikus világrendőrködését, és politikai szarkavarását. Haitit valahogy soha nem akarták demokratizálni az ámerikai hadsereggel. Mondjuk ott a kopár földön kívül már nincs is semmi. Olaj, gáz, gyémánt semmi.
Ellentétben Irakkal..

Mercel 2015.06.20. 11:25:57

Mondjuk a rúszkik is elég rendesen benne vannak ugyanebben a témában.

Ma Baker 2015.06.20. 15:42:10

@supefly: " tényleg azt hiszed hogy ezek mind mihaszna ingyenélők akiket csak a segély és az örök ingyen ellátás motivál ? nem lehet hogy menekül sok olyan is akinek van szakmája, a saját országában is dolgozott és tudna és akarna máshol is ?"

Ha szír vagy egyéb politikai menekült az illető, akkor megtörténhet ez is. De ha még igaz is, jó lenne nekünk, ha idejönne X tízezer rézműves pluszban? (azért programozókat meg orvosokat ne vizionáljunk) Tán nem fognak sírni a hazai kétkezi munkások miattuk? A saját kisebbségünket sem tudjuk még rendesen integrálni, nemhogy ezeket.
És különben se mossuk össze ezt az elenyésző hasznos kisebbséget azzal a kezelhetetlen masszával ami egyéb államok nincstelenjeiből tevődik össze jórészt.
De konkrétan ha orvosok is érkeznének...mi a túrót kezdenének magukkal magyar területen.
Teljes álszentség itt a maximálisan különböző kultúrájú jöttmentek bármilyen hasznával érvelni.

A csapos közbeszól 2015.06.20. 16:52:38

Nem bírtam ki és csak megnéztem ezt a nagyívű riport "sorozatot", hát lehet hogy ez volt a zacc a csésze alján?

Irénke néni valószínűleg az önálló határőrség megszüntetésekor települt át a nyugati határszakaszról a délire, mert akkor már ott nem lehetett diszidens gyanús embereket feldobni.

lk2 2015.06.23. 02:20:44

Azért az valami nagyon kemény, hogy képesek vagytok szerencsétlen öregasszonyt lehúzni (még ha nem is teljesen 100-as már), és inkább bevéditek ezt a csürhét, ami lassan de biztosan ellepni készül országunkat és Európát. Aki olyan nagyra van az együttérzésével meg a szolidaritásával, az pofázás helyett uccu, fogadjon be legalább kettőt-hármat közülük. Ja, hogy csak a szátok nagy?!
Kurva életbe már, tényleg ennyire sok ember vak arra, hogy mekkora szopás határán egyensúlyozunk éppen? Az ország így is a béka segge alatt van már, de ha ide most pár év leforgása alatt betelepül néhány százezer afrikai menekült, akkor kb le is húzhatjuk a rolót. Volt Magyarország, nincs Magyarország.

Azt a kerítést kurvagyorsan fel kell húzni, a határt lezárni a picsába és a néni munkáját pedig erre kiképzett hatóságoknak átadni, de úgy, hogy azt végezzék is el. Amit pedig végképp nem kellene csinálni: viccet, ebből.

DFK 2015.06.23. 08:51:41

@agarik: ez nem igaz. Naponta jön 500. Nem akar itt maradni az igaz, de nyugat_európa nem fogja beengedni, vagyis itt reked, ha akarja, ha nem.

DFK 2015.06.23. 08:59:26

@SimiTomi: Azt hiszed az egy falusi drótkerítés lesz? Kicsit komolyabb cuc az a NATO drótkerítés.

DFK 2015.06.23. 09:13:37

@csak egy néző: Hát, olvass. A honvédség fogja építeni.

Józsi, a migráns köcsög 2015.06.23. 09:28:59

irénke néni! hiába kergeti őket, nem fogják magát megfektetni még ha puskával kényszeríti is őket!

HellsAngel 2017.04.20. 17:14:32

Na, ez mar tenyleg Ogilvy elvtars szinvonala, smasszer neni, basszus. Egyebkent a multkor azt tanultam, hogy csak egy hatekonyan mukodo tarsadalom tud emberseges lenni. Vagyis az, hogy Europa vagy az USA nem tud emberseges lenni a bevandorlokkal igy anno domini 2017 tajekan, az annak a tunete, hogy nagyon sulyos problemaink vannak. Ami engem elkeserit, hogy a kisemberek sosem a valodi megoldasok iranyaba mozdulnak el, inkabb ilyen smasszerek lesznek, mint a neni, meg elmennek Orban lancos kutyajanak, bekemeneteznek, megverik a tuntetoket, elalljak az utat a valasztasi irodaban, stb. Eszukbe se jut, hogy ok mukodtetik a rendszert es a sajat nyomorusagukat konzervaljak pillanatrol pillanatra.
süti beállítások módosítása