Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Punkzenekar anyázza Berkit

2015. február 04. 08:00 sixx 71 komment

A Központi Hatalom nevű zenekar úgy akar punk lenni, hogy közben kurvára fosik beleállni a dologba, hiszen a fenti, nem túl fantáziadús vagy különösebben jó nóta szövegében egyértelműen a TV2-s Berki Krisztiánt kutyázzák néhol egészen elképesztően tapló stílusban, de amikor megkérdezték őket a dologról, azt bírták mondani, hogy a dal egy fiktív személyről szól. Mert nem Berki, hanem Berky Krisztián a címe. Ez mennyire szánalmas már, legalább vállalnátok fel, ha már ilyen tökös gyerekeknek akartok látszani. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.02.04. 08:10:00

Big LIKE nekik.
Pedig nem is vagyok szélsőjobbos.
Ne csak coldplayt hallgassatok gyerekek :)

cukkmukk 2015.02.04. 09:09:29

@ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF: Nem vagyok túl nagy rajongója az efféle zenének, de ez a szerencsétlenség, ha nem értenénk a minősíthetetlen szövegét, még jónak is mondható lenne.

Trollie 2015.02.04. 09:10:59

Szerintem teljesen korrekt.

Nem perelhetőek hiszen egy fiktív személyről szól a nóta miközben mindenki tudja, hogy mi az igazság.

Max respect!

Remélem már íródik az "Orbán Vyktor" című daluk is, szívesen meghallgatnám! :)

fefe79 2015.02.04. 09:15:16

Lefojtani az keményen pontos j, fiúk.

zírónájn 2015.02.04. 09:17:10

@ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF:

"Pedig nem is vagyok szélsőjobbos."

Punk.Szélsőjobb. Mivaaaan? :)

Komojtalan 2015.02.04. 09:18:24

Te egyedül vagy ilyen retardált, vagy segítenek? Ha egy képzelt személyről szól, akkor nem lehet perelni, ha viszont kimondják, akkor igen. Na most a fent említett ember(?) családi viszonyait nem ismerem, de a szám annyi konkrétumot tartalmaz, hogy egy pert simán buknának hiába "képzelt személy".

Bergyilkos Bohoc 2015.02.04. 09:22:15

Sixx: én ebben a Berkyzésben inkább iróniát érzek. Mondjuk enyhén szólva megmosolyogtatónak érzem a fenti bejegyzésed az Orbán Viktor, Schmuck Andor, Geréb Ágnes stb. dalok tudatában.

Marc Forgeron 2015.02.04. 09:23:12

A kislanyat kihagyhattak volna. Ha fiktiv, ha nem.

Void Bunkoid 2015.02.04. 09:30:13

@zírónájn: ha kicsit utánanéznél a popkultúrának, akkor megtudhatod, hogy a punk mint olyan alapvetően a fennálló rendszer elleni feltétlen lázadás egyik megnyilvánulása volt, és nem foglalt egyértelműen állást egyik oldal mellett sem, pl Nagy-Britannia punkjai az akkori konzervatív-jobboldali kormányt ellenezve inkább baloldali-kommunista-anarchisták voltak, míg a magyar punk gyökerei (CPG, nagyon korai VHK és társai) a fennálló baloldali Kádár-rendszerrel szemben inkább nemzeti-(szélső)jobboldali jellegű zenéket toltak.

Nyugaton is voltak ám annak idején "náci punkok", őbelőlük lettek később az úgynevezett boneheadek, akik inkább kopaszra nyírták magukat és militarista módon kezdtek el öltözködni, hogy az átlagemberek ne keverjék össze őket a büdös komcsikkal.

Itthon valamiért "skinhead" néven szerepelnek, pedig az eredeti skinheadek leginkább JAMAIKAI népség voltak Nagy-Britanniában, és rasztás-szívós ska/reggae arcok voltak :)

sunblind 2015.02.04. 09:30:25

Annyira nemis szar. :D

zírónájn 2015.02.04. 09:33:17

@Void Bunkoid: Kössz. Ennyire nem vágtam a témát. :) Én alapvetően úgy voltam vele hogy a punk ideológiája hogy nincs ideológiája.

André Goodfriend 2015.02.04. 09:39:25

Ráérzett a zenekar a társadalmi igényre - sokan gondolják ugyanezt!

zsoltix 2015.02.04. 09:44:49

Akkor ez meg lehet, hogy egy fiktív zenekar, igazából a Központy Hatalom játssza.

vese.donor 2015.02.04. 09:49:29

@Void Bunkoid: A punk "se nem jobb, se nem bal, keresztény és magyar"./MIÉP/
az énekes hangja, a dal a szövege, a rímek és minden egyéb nagyon Somogyvári Dánielre.
www.dailymotion.com/video/x16u4c1_somogyvari-dani-morbid-dal_fun

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.02.04. 09:52:41

@cukkmukk:

Pedig jelen esetben pont a szövege a lényeg, a zene ami alatta megy, az másodlagos, bár az sem rossz egy punk bandához képest :)
Egyébként én sem vagyok oda a punkért, olyan távol áll tőlem mint a tupír glam rock, akkor inkább slayer vagy a régi metallica, vagy incubus stb.....

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.02.04. 09:57:19

@Void Bunkoid:

Erről van szó .
Tény hogy nem LMP tagokból verbúválódott a banda :)

2015.02.04. 10:13:57

Nem annyira rossz ez :)
A Berkire adott válasz meg simán, további pukkasztás.

háténimmár 2015.02.04. 10:16:33

Értem én hogy miért született ez a dal, és a miértjével egyet is értek.
De azért kíváncsi vagyok, hogy a szerző/énekes anyukája mennyire büszke a fiára függetlenül a berki irán táplált érzéseitől.

Kapitány_1 2015.02.04. 10:26:25

Jó a szám, Te meg hülye képmutató vagy Sixx, Te sem vállalod a neved a szövegek alatt úgyhogy kussolj.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.02.04. 10:29:24

@Kapitány_1: ÉN? faszikám, még az arcom is ott van fent, ezt most kibaszottul benézted.

Dezső bácsi 2015.02.04. 10:32:48

Meghallgattam. Az irritáló emberekre adott ilyen és ehhez hasonló "válaszokkal" mindig egy baj van: Pont olyan prosztó,mint akiket kritizálnak. Versenyezhetnek a bunkóság első helyéért...és ezt üzenem a sok,frusztrált, irigykedőnek is. DE egyébként meghallgatnék egy Gyurcsányi Ferike verziót is:)

RTB 2015.02.04. 10:47:11

szerintem hiába írták Berkynek, ők is tudják, hogy mindenki tudja, hogy igazából Berki Krisztiánról szól.
Csak azt nem értem, hogy miért kell egy olimpiai és világbajnokot így megalázni??

Kapitány_1 2015.02.04. 10:57:53

@sixx: Egy arc név nélkül. De a lényeg az, hogy képmutató a megjegyzés.

Mercel 2015.02.04. 10:58:03

@sixx:

Nem értek veled egyet, mert bár elvileg igazad van a tökösséget illetően, de valahogy a legtöbben, amúgy te is tisztában vagy vele milyen országban élünk.
Ha adott egy senkiházi verőember aki nem éppen a tisztaság mintaképe, durva anyagi és kapcsolati tőkével akkor szerintem igenis megengedhető, hogy úgy küld el anyjába, hogy közben jogilag legyen kibúvód.
Lásd a South Park azon epizódja ahol minden stábtag "John Smith" volt a stáblistában.

Mert ma nálunk még csak nem is az a legnagyobb baj, hogy valaki pofánvág mert nem tetszik amit csinálsz hanem az, hogy akár úgy is tönkretehetnek a "hatalmasok", hogy közben hozzád sem érnek.

A legtöbb grál lovag elbukik mielőtt igazán nagyot tudna gurítani mert eltapossák őket. Ez egy ilyen genya világ és a puffogó viperát is csak egy hülye akarja frontálisan elkapni. Meg lehet próbálni de az okosabbak mégiscsak a farkánál kezdik segédeszközzel. Az okosabbak többnyire tovább is élnek.

A zenét egyébként nem hallgattam meg, (nem nagyon érdekel a mocskolódás) és amúgy sem a srácokat akartam védeni hanem a jelenségre írtam amit.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.02.04. 11:03:22

@Kapitány_1: édes fiam, pállott szájú tóbiás, hát ott a nevem is, ha van 2 másodperced, guglizod, és mentem megvan. komolyan, ennyire nem lehetsz sötét, Kapitány 1 úr.

feketebarany666 2015.02.04. 11:04:29

A központi hatalmat a központi hatalomba!
Ők legalább jól látják a dolgokat!

RendorAkademia 2015.02.04. 11:09:31

Pontosan mi köze is van Berkinek a közpénzekhez?

Rokkantnyugdíjaspornósztár 2015.02.04. 11:24:18

Mondjuk egy kiadós pszichoanalízis rájuk férne az analfistinges fixációjuk miatt, vagy csak tudnak valamit?

Petőfi rádió mikortól fogja játszani?

Gecc 2015.02.04. 11:31:32

Hehe... mint a "Homar Laci, kocsog buzi".

vénkujon 2015.02.04. 11:42:47

hadd vetítsenek csak...ettől én még prímán szórakozok. többször bevizeltem a röhögéstől a számaik hallgatása közben. remélem végigmennek az összes gyökeren a-tól z-ig

vénkujon 2015.02.04. 11:46:24

ó bazdmeg csak 47en linkelték rajtam kívül. bazm.:)

2015.02.04. 11:46:58

egy igazi punk zenekarnak nincs (ilyen) klipje!

furo80 2015.02.04. 12:17:56

Nekem tetszik.

Schmuck Andort sem kímélik:
www.youtube.com/watch?v=mg7elLZs1n0

letayd 2015.02.04. 12:27:29

@RTB: ez nem a tornász B.K.

kew1n 2015.02.04. 12:55:16

hát ez kurvajó. ez nagyon jó. már dúdolom!

Gitram 2015.02.04. 12:57:13

Van aki annyira sincs képbe, hogy ez nem arról a nagyszerű tornász Berki Krisztiánról szól, hisz azt mindenki szereti, hanem arról a beképzelt, nagyképű, Berkiről, aki a TV2-be szerepelt, és még a csapból is Ő folyik. Majd most is láthatja mindenki a TV2-őn. Undoritó alak, viszont a kislánya aranyos.

ipari ivógéptanács 2015.02.04. 13:06:30

faszverés a kurvanyákra meg dongalábú kicsigyerek mé kell, vagy én vagyok a korlátolt fasz ??

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2015.02.04. 14:02:41

Kár értük, mert meglehetne csinálni ezt kevésbé paraszt módon is. Profik a zenészek, jó a srác hangja, jók a dallamok, bár kicsit Supernem utánérzés.

Georges 2015.02.04. 15:09:03

@faszópo: Ez a punk rossz értelmezéséből fakad. Egy punk együttes miért ne használná ki a technika adta lehetőségeket?

2015.02.04. 15:43:32

@Dezső bácsi: Ha becsomagolnák sztaniolba nem ütne ekkorát, sőt semekkorát.

cukkmukk 2015.02.05. 09:30:40

@ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF: Felfogtam ám, hogy szövegcentrikusnak tervezték, de attól még ovis lett. Ezért írtam, hogy a zene rendben, a többit jobb lenne nem érteni.

gregibroki 2015.02.05. 14:02:29

sixx! remélem örülni fogsz Puzsér mostani fb bejegyzésének, rólad szól :) és igaza van
egyébként a bejegyzés miatt jöttem ide és meglepődöm milyen kevesen értik a punk kultúrát, aminek az a lényege, hogy trollkodnak (a kérdésre adott válasz is trollkodás). Nem kell komolyan venni! Amúgy meg egyetértek velük, hiszen Berki és Berki-féle, kb 10 évvel ezelőtt Buffallo cipőben plázázó vállalkozók valamiért sosem voltak szimpatikusak számomra... :)

sixx · http://comment.blog.hu 2015.02.05. 14:09:03

@gregibroki: a probléma, ha már szegény Róbertet felhoztad az, hogy míg ő nem szarakodik a véleménye célpontjának takargatásával, legyen az Hajdú Péter vagy én, az általa megvédett forradalmi zenekar meg úgy köpköd, hogy nehogy valaki pofán verje őket. és innentől nem is értem ezt a faszságot, amit írt, de hát nem az én dolgom az ő elméjét értelmezni, vannak arra szakavatott orvosok.

Bergyilkos Bohoc 2015.02.05. 14:21:09

@sixx: "míg ő nem szarakodik a véleménye célpontjának takargatásával, legyen az Hajdú Péter"

...és Puzsér azóta is szorgalmasan jár tárgyalásra Hajdú miatt. Teljesen érthető amit mond. Pont az ő példája igazolja, hogy nem szerencsés ezekkel nyíltan szórakozni.

Tronik 2015.02.05. 14:24:59

Jó ez a zene, nincs vele semmi baj. Köpködjenek nyugodtan, minket se kérdeznek, hogy dönthetik e ránk a szart folyamatosan. Miért nem csukjátok le egyből őket? Nem is értem. :)

tiburi 2015.02.05. 14:29:34

Talán mert egy punkzenekar már a garázsból kifele megbotlana a jog küszöbén, ha nem lenne elég óvatos, elsősorban az általad ennyire védett agyament idióták miatt.
A kritikus és a kritizáló művészet pedig nem egy kategória. Az előbbi attól hiteles, hogy vállalja személyét és véleményét a jogi herce-hurcáktól sem megriadva, az utóbbi pedig attól hiteles, hogy tudjuk valójában kire gondol a műviben és örülünk neki, hogy az ilyen alakokat, mint amilyen most te is vagy, kiakaszt.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.02.05. 14:29:38

@Bergyilkos Bohoc: értem. az a megmondás, ha kifarolsz. ez a punk, ugye. keveritek ti a szezont a faszommal mindketten.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.02.05. 14:32:00

@tiburi: ki a faszom védi berkit? te sem tudsz olvasni?

TGabi 2015.02.05. 14:36:58

@Bruti:

Igaz! Számból vetted ki a szót, nekem is ez jutott eszembe. Nem bírom a Berkiberky - féle embereket, de ez a dal enyhén szólva túlzás:S

gregibroki 2015.02.05. 14:36:59

@sixx: tény, hogy orvosi eset a figura, de jó rálátása van az ilyen-olyan szubkultúrákra és közben a mai celebvilágra is

Fikifiki 2015.02.05. 15:04:06

ÖÖÖÖÖÖÖÖ Sixx Úr kicsit ideges :) Hajrá Puzsér!! :)

Legyen már Sixx vs Puzsér Catfight.... Léci léci!!

sixx · http://comment.blog.hu 2015.02.05. 15:07:08

@Fikifiki: Róbert elsősorban saját magával harcol, őszintén remélem, sikerül legyűrnie a betegséget.

tiburi 2015.02.05. 15:55:42

@sixx: Bocs sixx, nálam egyelőre még nem diagnosztizáltak funkcionális analfabetizmust. És érthető, ha az ember csak azért vállalja a felelősséget, amit mond és nem azért, amit mások értenek a szavaiból.
És most lehet jönni a "nem érted amit írok dumával, de ez jön le ebből, amit írtál. (Válallom hogy hülye vagyok a gyorspostolós, pár mondatos életbölcsességek értelmezéséhez, ha valaki ép érvekkel megcáfol.)
Szóval ezek relatív pozíciók, azzal hogy totál indokolatlan hévvel gyepálod ezeket a szerencsétleneket, teljesen életszerű úgy értelmezni, hogy jó indokkal kiállsz valaki mellett. Ami itt sokaknak irritáló, hogy ez a "Berky" (kulturális szempontból tutira) önmagában se ér többet egy kifordított buta kesztyűnél, így mellette ágálni a te pozíciódban képmutatás.
Persze, ha ez amolyan hype akart lenni a zenekar érdekében, akkor teli találat, eddig nem is hallottam róluk és ezzel nem vagyok egyedül!

sixx · http://comment.blog.hu 2015.02.05. 16:15:40

@tiburi: jó, segítek. nem álltam ki berki mellett, hanem

- megjegyzést tettem egy szerintem meglehetősen fantáziátlanul és feleslegesen alpári szövegre, ami nem mellesleg BÁRKIRŐL szólhatott volna, lásd : "a fenti, nem túl fantáziadús vagy különösebben jó nóta szövegében egyértelműen a TV2-s Berki Krisztiánt kutyázzák néhol egészen elképesztően tapló stílusban"

- megjegyzést tettem arra a tényre, hogy a punkzenekar a szövegében bátran beszól valakinek, aki egyértelműen beazonosítható, de a személy nevét nem merik leírni, sőt: " úgy akar punk lenni, hogy közben kurvára fosik beleállni a dologba," ill. "amikor megkérdezték őket a dologról, azt bírták mondani, hogy a dal egy fiktív személyről szól. Mert nem Berki, hanem Berky Krisztián a címe."

remélem sikerül tisztábban látnod. ja, még valami: az az érvelés, miszerint ha valakinek valaki beszól, és én a beszólás tényét, esetleg mikéntjét illetem kritikával az azt jelenti, hogy a beszólás alanyának oldalára állok, az az óvoda óta nem elfogadható érv, esetleg a fidesznél oly népszerű "aki nincs velünk, az ellenünk van" mentén tudok neki legitimitást elképzelni, de ennél azért az eddigi kommentjeid alapján értelmesebb embernek tartottalak.

felidézhetném mág azt az esetet, amikor egy punkkoncert felvételét a duna tv nem adta le, mert a szövegben szerepelt egy szar szó - ebből spec. én csináltam ügyet, és nem azért, mert a zenekarhoz bármilyen közöm volt vagy éppen szerettem volna a zenéjüket, sőt, szerintem fos, de az eljárás bosszantott. comment.blog.hu/2013/06/07/schmitt_palt_mar_a_neven_sem_lehet_nevezni_a_kozteveben

sixx · http://comment.blog.hu 2015.02.05. 16:20:45

Egyebkent a magyar birosagokat ismerve ha ebbol per lesz, igy is megszivjak. Es en a beleallasnal spec azt ertettem, hogy berki esetleg pofan is bassza oket, de ez sem ment at.

2015.02.05. 16:34:49

@sixx: Te is tudod, hogy egyértelműen beazonosítható, nem kell ehhez pontos i-vel írni a nevét, sőt még a nevét se kellett volna leírni, akkor is tudja mindenki kiről van szó, ezért én sem értem ezt a kritikát.
Nem mellesleg Orbánt ugyanígy ekézik, kiírva a nevét, szóval ha fosnának, nem hiszem, hogy Berkitől jobban, mint Orbántól.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.02.05. 16:37:58

@tengertigrise: de tudom, ÉS? nem értem, miért tekinti bárki is ezt a posztot berki krisztián melletti kortesbeszédnek.

tiburi 2015.02.05. 19:05:38

@sixx: Köszi a választ, megtisztelsz. Tényleg nem kéne érv legyen ezt én is tudom, saját bőrömön tapasztaltam a dolgot. Mert ha netán kritizáltam, példának okáért a kormány valamelyik intézkedését, rögtön cédula volt a homlokomra csapva és viszont. Szóval ebben teljesen igazad van.

Tegyük fel, hogy tényleg egy alpáriságra reflektáltál, a kérdés a motiváció oldaláról továbbra se tiszta és (a valóban kritizálható kommentemben is erre kívántam utalni és talán) Robi is erről írt.

Hülye hasonlattal élve az alapállapot, hogy itt a "kosz köpdösi szutykot", a te bajod, hogy ezt a "kosz" hogyan csinálja. Ami itt méltatlan az az, hogy fel sem merül az oka annak, hogy ez (művészi szabadsággal élve, meg amúgy is) jogos (függetlenül attól a ténytől, hogy a "kosz" menekül a jogi felelősség elől). Ez indokolatlanul egyoldalú és ez az egyoldalúság az amiről írni próbáltam. Hiányolom a következetes indexes fikaizmust, aminek itt aztán lenne helye (tőled meg csak igazán). Ez a hiány annyira arcbakaparó, hogy retorikailag az a Berky melletti kiállást sugallja, dedó ide vagy oda.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.02.05. 19:10:57

@tiburi: csak ismételni tudom magam: nem érdekel, hogy jogos, vagy nem jogos. ha köpködöd, köpködd, de ne húzd be a farkad az utolsó pillanatban. leszarom, hogy berkit köpködi, orbánt vagy engem. ha teszi, tegye névvel, álljon bele, oszt jólvan. az punk. ez bohóckodás. és igen, én vagyok a fasz, hogy ezzel egyáltalán foglalkoztam. mikor olvastál itt olyan fikázást, baszogatást, köpködést, ahol berkyzés volt, meg egy meg nem nevezett ország közpénzből fenntartott televízójázás? na ugye. ami meg berki és az index viszonyát illeti, keress rá, kiderül a posztokból.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.02.05. 19:42:21

@tengertigrise: ostoba vagy, de legalább nem titkolod. és ez így jó.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.07. 00:35:03

A Breki nem érdemli meg hogy ilyen színvonalas számot írtak róla.

rizla 2015.02.11. 23:55:18

én azt nem értem, hogy pont sixx miként akad ki a tapló stíluson. baszki, 2 mondatot nem bírsz leírni anélkül, hogy ne lenne benne trágárság. nincs ezzel gond, de minek ez az álszentség?
süti beállítások módosítása