Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Bródy sajátosan kért bocsánatot a köztévétől

2014. szeptember 11. 12:02 mdor 152 komment

Szerdán, ahogy a cc is beszámolt róla, Bródy János azt írta a Facebookon, hogy bár a köztévé teljes terjedelmében levetítette Koncz Zsuzsa emlékkoncertjét, egy dalt valahogy mégis kifelejtettek belőle. Valahogy kimaradt a műsorból az Ezek ugyanazok című dal, holott Bródy János maga énekelte el az ominózus koncerten. Bródy Facebook-kommentelői szerint egy másik szám is kimaradt, a Lesz még egyszer című.

Sokan megjegyezték a Facebookon, hogy már azon is csodálkoztak, hogy egyáltalán leadták a koncertet, de ez valószínűleg annak volt a következménye, hogy Koncz beperelte őket, amiért jogosulatlanul használták fel arcát az M3-kampányhoz. 

Később a köztévé közölte, hogy nem kell cenzúrát kiáltani, a felvételek előtt lefolytatott egyeztetéseken a szerkesztők kétszer 52 perces műsort kértek az alkotóktól, akik ezt el is fogadták. Koncz Zsuzsa pedig saját stábjával közösen döntött arról, hogy mi kerüljön ebbe a kétszer 52 percbe, és ők maguk rakták össze a televíziós koncertet is az eredetileg közel két és fél órás felvételből - azaz Konczék hagyták ki Bródyt. Az MTVA így egy adáskész változatot kapott, amiben állításuk szerint nem is kértek módosításokat. 

Ma Bródy is megszólalt az ügyben. (Korábbi Facebook-bejegyzése azóta eltűnt.) Szerinte ő nem állította, hogy a Magyar Televízió kicenzúrázta az Ezek ugyanazok című számot Koncz Zsuzsa Aréna-koncertjének kétrészes tévéközvetítéséből, írja a Hír24. Megosztott egy kalózfelvételt a koncertről, azzal a megjegyzéssel, hogy ez kimaradt az adásból.

„Akinek erről az jutott az eszébe, hogy a Magyar Közszolgálati Televízió esetleg politikai szempontok alapján válogatja és cenzúrázza még a könnyűzenei koncertműsorokat is, az lehet, hogy az igazságot keresi, de félreérti a mai magyar valóságot. Mert a valóság az, hogy ma Magyarországon nincs cenzúra, és a sajtó szabadságát semmi sem veszélyezteti, és a Közszolgálati Média pártsemlegesen működik, és ezt a működést a pártsemleges Médiatanács felügyeli, mely az Alaptörvény értelmében védi a sajtó szabadságát és sokszínűségét, és biztosítja a demokratikus közvélemény kialakulásához szükséges szabad tájékoztatás feltételeit”, írja Bródy.

Bródy elnézést kért Koncz Zsuzsától, akit ezzel a félreértéssel kellemetlen helyzetbe hozott, pedig hálás neki, hogy meghívta vendégnek a koncertjére, és nem is mondta meg, melyik számot ne játssza. Természetesen ők megbeszélték, melyik szám fér a tévéadásba. Elnézést kér a Magyar Televíziótól is, amiért rossz hírbe keverte. Kárpótlásul felajánlja, hogy Az Illés szekerén című, Fonogram-díjas kétszeres platinalemeze bemutató koncertjének felvételét ingyen és bérmentve, minden ellenszolgáltatás nélkül bármikor leadhatják.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Muad\\\'Dib 2014.09.11. 14:48:58

@turista a saját országában:
Olvasási nehézségek, ugye?
Nem baj, előbb-utóbb menni fog, hogy végigolvasd mit írtam...

Boka1 2014.09.11. 14:49:44

Bródy nagyon tud "üzenni" . A szűk közönsége pedig nagyon veszi az adást. Nyílván ez nem a népnemzeti réteg. A köztévébe meg maunika show-ba nem is illik bele

Muad\\\'Dib 2014.09.11. 14:50:04

@dr. mesterseges szinezek:
Kérlek, olvasd el a linkelt blog ide vonatkozó bejegyzéseit. Ha nem probléma nem másolnám ide egyesével a dolgokat.

Muad\\\'Dib 2014.09.11. 14:51:18

@Boka1:
Te is terelsz. Sokaknak nem mérvadó Bródy üzengetése, köztük rengeteg olyannak akik rosszul vannak a párttévé, és a kormány színvonalától.

Frederick Zoller 2014.09.11. 14:54:12

ott van még az Artisjusnál a csávó?

Endre 54 2014.09.11. 15:06:40

Bródy a kommunizmus középszerű terméke!
Erdős Péter elvtárs kegyelméből lehetett belőle zenész.
Egy normális világban Radics Béla táskahordozója sem lehetett volna!

www.youtube.com/watch?v=sj-dWBSJVZM

Boka1 2014.09.11. 15:13:35

@Muad\\\'Dib: nem mindenki érti Bródyt. Bródynak minden oldalon vannak barátai. Nyílván mondjuk nem a Selmeczi Gabriella vagy a Szanyi Tibor. az Aczél korszakban sok dalt betiltottak, mert volt mondanivalójuk. Ma azért nem tiltanàk be, mert nem értik, hogy pl. egy rózsáról minek kell annyit énekelni. Nyilván utalt arra, hogy egy olyan intelligens ember sincs a köztévében vagy a közszolgáltatóknál, aki megérti a dalait és ezért betiltja. Valszeg ezért mehetett adásba ez a furcsa István a király.

Hülye aki elolvassa! 2014.09.11. 15:25:36

Szemét Fidesz! Most ugyan nem cenzúráztak, de akár cenzúrázhattak volna is! :)))
Libsi hiszti.

korupisti 2014.09.11. 15:30:34

Hm.Nehéz újat mondani.Életemben először a sziráki Teleki-Dégenfeld
kastélyban adott koncertjén szembesültem face to face azzal az undorral
vegyes liberálflegmával ami ezt a zenészt többek között jellemzi.
Mit ér a tudás a tehetség a hírnév a népszerűség ha a fátyol mögött
a hiszterosunyiság lapul.Szokás mondani,hogy az utca másik oldalán.
De ki a másik ,melyik a másik oldal és főleg melyik az igazi?
Demokrácia-liberalizmus-cinizmus-nyegleség Bródy a neved!

Kupica 2014.09.11. 15:36:50

Karinthy Frigyestől egy szösszenet azoknak a fiataloknak, akik ezt még nem olvasták.

Leírta egy pesti újságban szellemesen, hogy " ki a Duna vizét issza, az a saját vizét issza vissza."
No erre az akkori hatalom kikelt, ez hazugság, szemétség, ilyet pimaszság állítani, ugyanott kötelezően helyesbítse a leírtakat.

Karinthy helyesbített és így szólt a mondat:

"Ki a Duna vizét issza, nem a saját vizét issza vissza".

Hát Bródy kommentjét értse mindenki úgy, ahogy akarja. Szerintem halála után (legyen minél később) posztumusz Fidesz párttagkönyvet is fog nyerni (mert ezt Ő már korábban kiváltotta, csak nem merte beismerni), meg Kossuth díjat.

Kerubin 2014.09.11. 15:43:08

Bródy egy megkeseredett vén libsi buzi, és egy hazug patkány. Csomagolhatsz öreg, vár a temető.

Boka1 2014.09.11. 15:45:49

Mondjuk Bródy szokta mondani, hogy óvakodj az egy könyves emberektől....

max val bir ca · http://maxval.co.nr 2014.09.11. 15:47:05

Segítség, Orbán ezen a héten is bevezette a diktatúrát!

Kupica 2014.09.11. 16:12:15

Lehet Bródyt libsizni, buzizni, patkányozni, cikizni.
Amiket nem lehet elvitatni tőle:

Már 1973-ban olyan lemezt csináltak Koncz Zsuzsának, amelyet betiltattak. (Ha én rózsa volnék)
A mostani "közmédia" minden fontos évfordulóján (TV-ben évente többször - M1, majd ismétlés M2, ezt követi a Duna, majd Duna2, rádióban, színpadon) a nemzetieknek orgazmust okoz az "István a király" rockopera - amelynek a szövegírója a jobboldal által fikázott Bródy.)
Ez a figura 1973-ban is utálta a rendszert (az meg őt), miért baj, ha 2014-ben is utálja. Valami változott?

Koca Caola 2014.09.11. 16:21:44

Azért megnéztem volna azt a tepsi száját, miután megtudta, hogy a neve Kriszti, Hiszti Kriszti.

kacsapuszi 2014.09.11. 16:45:19

Jaj, hát szedjetek szét, kutyák,
Mindent, ami nem Ti vagytok,
A sok szétszedett holmi közt
Dologtalanok maradtok,

Mint a szél, ami belekap a fába,
És rázza, míg letörik az ág,
De a szélből nem terem,
Csak a fából lesz virág.

Kupica 2014.09.11. 16:49:51

@max val bir ca:

Nem szeretek "ételkészítős" posztokban politizálni, de Te kértél föl rá.

Szóval Orbán nem ezen a héten vezette be a diktatúrát, hanem már korábban.

Csak egy példa a múltból: Kirúgatta a Ferihegy újkori elnevezésében javaslatot tévő nyelvészkedő embereket, nem csak a nyelvészi bizottságból, hanem a civil állásukból is. Miért - mert ő a Megváltó - bocsi, Megmondó!

Sajnos Viktor az a csávó, akinek a mai üzenetei, döntései, határozatai megcáfolásához nem kell hivatkozni Gyurcsányra, Kunczéra, Merkelre - fel kell lapozni a fidesz.hu-t, és elő kell venni Viktor 2÷10 évvel ezelőtti nyilatkozatait.Homlok egyenest mások a mostani állásponttal.
Nézzél Apollo gumigyárat, magánnyugdíjat, oktatást, egészségügyet.

Na jó, Észak-Korea még előttünk áll az államosításban.
Mielőtt bolsiznál - a Fideszre szavaztam. Mert imádom a diktatúrát - abban éltem első 30 évemet, - utána jött a tökölődés. Lásd mióta megszűnt Irakban, Iránban a diktátor, mekkora balhé van! Kell ez nekünk? Egy "Összefosás" nevű bagázzsal? Nem!

Kelletteznekem? 2014.09.11. 16:51:51

"Ez a figura 1973-ban is utálta a rendszert (az meg őt), miért baj, ha 2014-ben is utálja. Valami változott?"

figy, érdekesen fejezi ki a rendszer-utálatát. nem mondta senki, hogy mélyen a seggébe volt, de azért elég jól elvolt, lemez, film, rockopera, 90 óta pedig zsíros állsok, ArtisJus, Fotex, pártkötődések,

miközben nagyon-nagyon tehetséges emberek nem adhattak ki lemezt.

JÓÓÓÓ TUDOM, HOFI VOLT A LEGNAGYOBB ellenzéki, mert merte gúnyolni Kádárt, de sokakanak feltünik, hogy milyen sok ember találta (volna) magát Szibériába, vagy a társadalom perifériáján, ha ő ezt teszi, és most nekik (akiket üldöztek, elhallgattak, félreállítottak, inernáltak, lehallgattak) kell hallgatni TÉGED, meg Tinit, hogy mekkora ellenállók vagytok. Hagyjuk már ezt, nevetséges.

"don) a nemzetieknek orgazmust okoz az "István a király" rockopera - amelynek a szövegírója a jobboldal által fikázott Bródy.)"

Ezek szerint ha valaki jobboldali, nem szerethet nem-jobboldali zenészt. Másrészt Bródy nem szereti a nemzetét, nem írhat nemzeti érzelmá dalt. NEM VAGY TE KICSIT KIREKESZTŐ????
én nem gondolom, hogy aki balos, vagy liberális, (vagy például zsidó), az ne lehetne jó magyar ember, akinek fontos a nemzet.
TE IGEN????

Mindenki magából indul ki.

(amugy ha Ákost hallgat egy jobber az a baj, mer hülye orbánbuzi ákos, ha bródy-t akkor miért szeret baloldalis ember zenéjét, van rajta sapka, nincs rajta sapka esete. amúgy meg nehogymár te mondd meg hogy egy adott pártra szavazó ember milyen zenét szerethet.... mindenki hallgasson azt amit szeret. és ettől még láthatom, hogy Ákos hova nyal, és Bródy hova nyal, nem az én szégyenem, hanem az övék, még énekelhetem az István a király, vagy az Induljon a Banzájt)

Simon L. Bon 2014.09.11. 16:52:37

@Kupica: Ha az SZDSZ uralkodna, azt nem utálná. Az a baj...

metalbobby 2014.09.11. 17:28:50

Az első poszt vége így hangzott:"A műsor hamísítást a törvény nem bünteti".Vagy valami ilyesmi....
Irónia???:D:D:D
Faszok vagytok hogy véditek ezt a szerencsétlen barmot.

Kupica 2014.09.11. 17:28:56

@Kelletteznekem?:

Hát azért olyan tehetséges emberek is adhattak ki lemezt az átkosban, mint Nagy Feró, Vikidál Gyuszi (besúgó), akik ma éppen Fidesz szimpatizánsok. Vagy megjelentek könyvei Moldova György mellett Csurka Istvánnak is elég szép számmal. Na jó, Csurka Fidesz ellenség lett. Ja, ők akkor nem voltak mélyen a rendszer seggében? Ők ellenállók voltak, de Bródy seggnyaló? És Szörényi Levente szintén üldözött volt, és most? Én leszarom egy szövegíró, előadó pártszimpátiáját, nálam a minőség, katharzis, mondanivaló, előadás dönt.
Azt bírom az elvakultakban, hogy meg tudják valakiről mondani, hogy már akkoriban "rendes kommunista volt", és vannak a "jelenleg nem Fidesz hívő" piszkos kommunisták.

Ákost is imádtam, sajnos a régebbi Bonanzás, vagy 5÷10 évvel ezelőtti számait jobban szeretem, mint a mostaniakat. Ettől még nem zavar, hogy háttérarc egy Fidesz plakáton.

Őszödi Majom 2014.09.11. 17:30:25

Az a baj,hogy még bocsánatot kérni sem tud.

HanSolo 2014.09.11. 17:37:15

Szerintem bukta van ám, de hatalmas.
Csak meg kell nézni, ki érti a szöveget és ki nem, továbbá ezek közt ki, milyen oldali. Egyből világossá válik pár dolog. :)

Kupica 2014.09.11. 17:44:11

@Simon L. Bon:

Én kimondottan nem szeretném, ha az SZDSZ uralkodna. Erre hála esély sincs. Én azt szeretném, ha a jelenlegi és volt pártok vezetőit, országgyűlési képviselőiket valaki eltüntetné a közéletből (börtön 800 évre mindenkinek, vagyonelkobzás családtagoktól is, és jó magaviselet esetén harmadolás a 800-ból)és jönne egy olyan (fiatal) gárda, aki beérné kevesebb lopással, nagyobb alázattal a népért, a magyarokért. Lopás, lenyúlás, zsebre játszás esetén a fenti büntetés. Lenne itt rend - de ehhez kell 100 év

Patreides · patreides.blog.hu 2014.09.11. 17:45:10

Egy jól működő diktatúrában ritkán van szükség durva cenzúrára.
Egy jól működő diktatúrában már jól működik az öncenzúra.

st37 2014.09.11. 17:59:15

A szívás az, hogy senki nem vette észre, hogy írt egy új számot.

HawkTrane 2014.09.11. 18:01:50

Én nagyon szeret(t)em Bródy szövegeit, óriási tehetségű szövegíró. De ez most tényleg nagyon ciki. Óriásit csalódtam benne. Érthető és logikus, hogy először cenzúrára gondolt. De utólag eltüntetni az eredeti posztot és kamuzni az nagyon gáz. Tényleg erőt kellett volna vennie magán, és legalább annyit mondani: elnézést kérek, tévedtem, félreértés volt.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.09.11. 18:33:42

@fran7:
Magyarul az úgy van:
Aki fizeti a zenészt, AZ rendelheti a muzsikát.

@Muad\\\'Dib:
Szerintem @kacsapuszi: pont olyan ironizáló irományt adott itt közre, mint BodriJanka.
Ti meg rácuppantatok a szívócsőre @SmittyB: haveroddal.

@JorgoszBaia:
Na igen, ez nekem is mindig eszembe jut, ha Bodriról van szó.
Hogy úgy baszta pofán az akkori fiatal zenekarokat, ahogy őket 20 évvel korábban az akkori menő zenészek.
(Egyébként az Orgazmus zenekar jazz-rock-szerű zenét játszott, csak aztán tagjainak egy része a már nagyon más zenét és pláne nagyon más szöveget előadó URH-ban kötött ki.)

@Kupica:
Akkor olyasmi lehetett, mint Morvai Krisztina az EU-val, a rendszer által fizetve küzdött a rendszer ellen?
Szerintem inkább a rendszer kiszolgáló seggnyalója volt, de ez is csak egy vélemény persze.
Mit mondjon mondjuk a P. Mobil tagsága, akiknek lemezük sem jelenhetett meg évekig, és utána is megszűrték, hogy melyiken mi lehet?
(És akkor a 80-as évek első felének alter zenekarairól még egy szót sem szóltam.)

Ja, Orbán nem azért rúgatta ki őket, mert javaslatot tettek, hanem azért, mert az ő javaslatának nyelvhelyességi hibáira rámutattak. :-)

@Kelletteznekem?:
Utolsó bekezdéseddel nagyon egyetértek.

valaki senki 2014.09.11. 18:45:13

Éppen ma olvastam, hogy itthon az emberek 20%-a funkcionális analfabéta. A kommentek egy része meggyőz a számok valódiságáról, pedig itt a blogok világában az igazán perifériára szorultak, még csak nincsenek is jelen.... Nyilvánvaló, hogy számukra, az irónia értelmezhetetlen, hiszen ennél egzaktabb szövegekkel sem tudnak mit kezdeni! Ha valaki tényleg nem érti akár a blog, akár Bródy mondanivalójának a lényegét, és azt, hogy minden egyes ilyen lépéssel milyen mértékben sérül a demokrácia, az emberek objektív tájékozódáshoz való joga, amely a vélemény alkotáshoz szükséges, az vagy nem élt az ú.n. átkosban, vagy úgy véli, az volt minden idők legboldogabbika. Az, hogy ismét virágnyelven kell fogalmazni, hogy a szakmaiság helyett ismét a mi kutyánk kölke, az ostoba és fennhéjázó, arrogáns bunkóság érvényesül, hogy ismét 250.000 emberrel több felel a bürokrácia útvesztőinek kialakításáért, tragédia. Az új jogrendszer, és művelői, tragédia. Nem azért mert rossza, hanem azért, mert rosszabb mint volt! Nem azért, mert a régi alkotmány/PTK/MT/stb jogszabályok jók voltak, hanem azért, mert ezeken csak rontania sikerült. Tudatosan-e, vagy ostobaságból, az akár mindegy is lehetne, ámbár az én nézetem szerint, nem az. A "köztévé" nyalonc lett. L. simonsenkik fenyegetőznek, immáron a Hír TV-nek is, mert kiesett Lali a kegyekből, most Árpi a menő srác... Az egész világot kikiáltották ellenségnek, és most, a szokásos rtörténelmi menetrendnek megfelelően, elkezdődött a "belső ellenségek felszámolása " is. Rákosi elvtárs eszköztára, ugyan nagyobb volt, ő még kivégeztethetett Horthyékkal egyetemben ellenzéket, azt ma nem "illik" de csak ennyi a különbség.. Az már más kérdés, hogy van -e egyáltalán olyan ellenzéke ennek a torzszülött rendszernek, amire érdemes lőniük, hiszen önmagának a legnagyobb ellensége a jelenlegi ellenzék. Ettől még, a jobbikul kommunikáló MSZMP KB-ul viselkedő Fidesz, igazán kitakarodhatna a fenébe innen, elég lóvét loptak ahhoz, hogy már ne kelljen dolgozni még az ükönokáiknak sem, és nem ft-ben, nem itthon áll a lové, részükről nyugodtan elszárnyalhat a ft akár 350/€ -ig is...

2014.09.11. 18:58:23

@Mr. Közbiztonság Szilárd: Szólj kacsapuszi haverodnak, hogy ez egy gyenge irónia volt, mert Bródy oldalán ennél nagyobb nyalásokat lehet olvasni.

HawkTrane 2014.09.11. 18:59:07

@valaki senki: Teljesen igazad lehet, de itt most egy konkrét esetről van szó, nem általánosságról. Bródy azt hitte, cenzúrázták az egyik számát, ezt sérelmezte, holott saját kollégái vágták ki. Ő meg bocsánatkérés helyett cinikusan mellébeszél. Ennyi most a történet. Erről mi a véleményed?

zila5 2014.09.11. 19:06:03

Nagyon boldog vagyok, hogy fideszfanok is meg tudják még állapítani, hogy itt bocsánatkérés helyett maszatolás történt. Köszönjük szépen az észrevételt, most hosszú tömött sorokban vissza lehet masírozni a saját porta elé és ott söprögetni tovább.

dabgetva 2014.09.11. 19:09:03

Újabb "bajai video"

dabgetva 2014.09.11. 19:12:24

Újabb "Teller levél"
Újabb "bajai video"

"Ezek ugyanazok", de tényleg.

Ez sem jött be....

fzs.1933 2014.09.11. 19:21:22

Majdnem mindegy, ki szólal meg. Mindegy az is, milyen ügyben. Legkevésbé az fontos, hogy mit mond.
Az ország (egy része) elveszítette a józan eszét. Az ország (egy része) csak köpködni tud. Az ország (egy része) belefásult abba, hogy mindenki más tudja a tutit és őtőlük hangos minden. Az ország (egy része) nem képes hallatni a hangját, mert egyszerűen nem lételeme, hogy harsányabb legyen. Az ország (egy része) pedig tehetne egy nagy szívességet!

max val bir ca · http://maxval.co.nr 2014.09.11. 19:22:43

@Kupica:

Én meg nem szavaztam a Fideszre. S nevetségesnek tartom a diktatúrázást.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.09.11. 19:27:50

@SmittyB:
Hát szivi, pusztán egy kis agy kellett volna hozzá.
Ja, hogy neked nincs?

@Lindalinda:
Na ja, valószínűleg ettől a magában káromkodástól égett a tévészékház 2006-ban, meg utána még párszor fél Budapest.
Te vagy annyira nagyon hülye vagy, hogy fel sem bírod fogni, vagy egy szánalmas hazudozó seggfej.

fzs.1933 2014.09.11. 19:28:34

@Lindalinda:
válasszuk ketté a dolgot. Mondjuk emberekre és a sajtóra.
Ez utóbbi valóban túlzásokba esett. Még akkor is, ha az, amiről írtak, valós probléma.
Az előbbiekre talán fordítottan áll a dolog, mint ahogy írtad. Még soha nem láttam baloldalinak mondott megmozduláson olyan viselkedést, mint mondjuk tavaly a FIDESZ-székházat elfoglalók ellenében összejött szimpatizánsoknál.
Azt hiszem, hogy 2006-ban sem a baloldalinak mondható lakosság (most nem a rendőrséget vizsgáljuk!) volt, akik randalíroztak.
Szerintem.

Kupica 2014.09.11. 19:52:57

Nem tudom megítélni, hogy Bródy mellébeszél, mellényal, kivágták, esetleg sunnyog. Esetleg érdekből sunnyog?! Nem mindegy mennyi lé csöpög a szerzői jogvédőtől - jól jön az a szerényen bevallott jövedelem és nyugdíj alapján.

Anno Csernobil is 1 héttel később került nyilvánosságra Magyarországon. Nem volt internet, csak Czinege elvtárs hadügyminiszter szólt, hogy szétlöveti a rádió épületét, ha bemondják a hírt. Nem mondták be, megértették az illetékes elvtársak, rájöttek saját érdekükben, jobb kussolni.
De Bródy lehetett simán hülye is, így 60 év felett gyakran találkozik az ember dr. Alzheimer-rel.

Lindalinda - nak:

Utolsó emlékeim szerint utcára kiállás, torka szakadtából ordibálás "liberális" kormány alatt volt. És vízágyú kigyújtása - hi, hi, hi. Meg szemkilövetés! Azért ezt ne keverjük az illiberálissal! Tényleg másféle emberek vagyunk, másképp emlékezünk.(Ha összeadjuk Gy Feri és haveri kör standupját Budapesten és az agglomerációban az elmúlt 5 évben, akkor sem jön ki egy felcsúti stadionra való birka)

Akkor hídfoglalás, puskaporszag volt, és az EU-ban először Járai Zsigmond dobta fel az akkori kormányt, el is meszelték érte az országot.

Kupica 2014.09.11. 20:13:25

@max val bir ca:

Hát Észak-Koreában is sokan szeretik a főnököt. Meg Hugo Chavezt is szerették! Nicolae Ceaușescu-t még a román bányászok is megvédték a gaz magyarokkal szemben. Nincs gond, csak hinni kell valamiben, valakiben. Az élet megoldotta a román diktatúrát is, nem biztos, hogy ott a többség most jobban érzi magát. No ehhez kell ott is a 100 év. Oligarchák - bányába. Itthon most több az oligarcha, mint 5÷10 éve. Szólj, ha nem. Majd az unokáim megoldják - de Bródyról szól a cikk. És a szövege üt, vannak akit zavar is:
(grigorij-tól)

Itt szép lehetsz, de okos nem, mert kötelező a hit
És ellenség lesz mindenki, aki kételkedik
És erkölcsről papolnak álszent köpönyegforgatók
Édesapám, csak azt ne mondd, hogy ezek ugyanazok

Lassan kihull a memóriákból az egyéni tapasztalat
És átírja a központból kiküldött új adat
S jönnek a minden rendszerhez alkalmazkodók
Édesapám, csak azt ne mondd, hogy ezek ugyanazok

Ahogy mindig újra kezdődik a bálvány körül a tánc
Megint befonja életünk egy láthatatlan lánc
És jönnek a lelkes ostobák s a gyáván megalkuvók
Édesapám, csak azt ne mondd, hogy ezek ugyanazok

S ha végül rájuk dől a ház és nincs már több hitel
Majd mást vádolnak azzal, amit ők követtek el
És engedelmes szolgáló a törvény és a jog
Édesapám, csak azt ne mondd, hogy ezek ugyanazok

Hamvas Hugó, a TANÁR ÚR!! 2014.09.11. 20:59:29

Ez a Bródy hatalmas!

Nyilvánvalóan kigúnyolja a "pártsemleges" tévét, mintegy megágyazva az itt huhogó orbanokrata, pornóbbikos faékegyszerűségű, szögegyenes kommentelőknek, hogy "höhöh, a má megint beszopta ez a ballib, höhöhö. Böff."; s ezek, persze, jönnek is, mint légy a szarra!
Szánalomország, de hamarosan ébred a csendes többség.

barli 2014.09.11. 21:26:07

@Hamvas Hugó, a TANÁR ÚR!!: ti meg tegnap jöttetek ugyanerre a sz*rra. Annyi a különbség, hogy ti egy hazugságra vertétek a nyálatokat, mink meg nem.

L.A.M 2014.09.11. 21:37:35

Szóval, akkor most az történt, hogy Koncz Zsuzsa cenzúrázta Bródyt? Annyira mondjuk nem lep meg, vagy 20 lemeze jelent meg az "átkosban", tudja ő, hogy mit lehet és mit nem...

Ybl 2014.09.11. 21:40:47

Aki a "Személyi igazolvány" című számot megírta, az egyéb más geciségre is képes.

krakkik · http://index.hu/ 2014.09.11. 21:44:59

a "muveszur" ismet banahejra lepett:)) szerencsetlen ingyenelo

2014.09.11. 21:46:48

@Mr. Közbiztonság Szilárd: Megint sokat ittál. Ha így folytatod megint parkolópályán találod magad.

Kupica 2014.09.11. 21:47:12

Bródy szöveg 1981-ből.

Kádár rendszer, már a vidám barakk évei, gulyáskommunizmus. Mindenki dolgozik, happy, Balaton, NSZK-NDK családi és FKK találkozók, sör, virsli, zimmer frei.

És a többség a sorokat énekelve az akkori diktatúrának üzente ezt a dalt. (Kádár, Aczél, stb.)

Koncz Zsuzsa: Valahol egy lány

Valahol egy lány hófehérben jár,
ő a legszebb messze földön.
Hívja őt egy nap az öreg király,
feleségül megkívánja,
de így szól a lány:

Refr:
A királyé nem leszek, nem leszek,
akkor inkább elmegyek, elmegyek,
soha vissza nem jövök, nem jövök már.
A királyé nem leszek, nem leszek,
akkor inkább elmegyek, elmegyek,
soha vissza nem jövök, nem jövök már.

Valahol egy lány feketében jár,
arca sápadt, nem beszélhet.
Hívja őt egy nap az öreg király:
Hova mennél szép leányom?
Gyere hozzám!

Refr:
A királyé nem leszek, nem leszek,
akkor inkább elmegyek, elmegyek,
soha vissza nem jövök, nem jövök már.
A királyé nem leszek, nem leszek,
akkor inkább elmegyek, elmegyek,
soha vissza nem jövök, nem jövök már.

Valahol egy lány sehova sem jár,
szép titokban eltemették.
Hívja őt egy nap az öreg király,
szörnyű mérges, hogyha nem jön,
de mit tehet más?

Refr:
A királyé nem leszek, nem leszek,
akkor inkább elmegyek, elmegyek,
soha vissza nem jövök, nem jövök már.
A királyé nem leszek, nem leszek,
akkor inkább elmegyek, elmegyek,
soha vissza nem jövök, nem jövök már.

Aki idáig elolvasta, az rákereshet a neten a "Ha én rózsa volnék" szintén Bródy-Koncz számra, és elmereng annak a szövegén is. Talán elgondolkodtatóbb, mint egy - Édes élet, Budapest éjjel-nappal, Fábry show, Heti hetes, ATV, Hír-TV, RTL Klub, TV2, M1 ÷ Duna 9-ig elmúlt 20 évének a legjobb sorai csokorba szedve. No, erről ennyit.

krakkik · http://index.hu/ 2014.09.11. 21:49:32

kivancsi lennek h mi lett volna a cim a "
Bródy sajátosan kért bocsánatot a köztévétől" helyett ha nem egy ideologia-cinkosrol van szo

ba7 2014.09.11. 21:49:54

@ggiza: ha az iróniát nem érted, akkor olvasd el az utolsó mondatot is:

"Az Illés szekerén című, Fonogram-díjas kétszeres platinalemeze bemutató koncertjének felvételét ingyen és bérmentve, minden ellenszolgáltatás nélkül bármikor leadhatják."

Ha rákeresel, ezen az albumon szerepel a kérdéses dal ("Ezek ugyanazok").
Tehát ha az alkotmányos TV cáfolni akarja a cenzúrát, akkor mindenféle extra költség nélkül megteheti egy igényes műsort leadásával. Vajon fognak élni ezzel a lehetőséggel? Kiváló alkalom lenne bizonyítani alkotmányos működésüket.

És akkor abba ne menjünk bele, hogy mit kellett itt 2x 52 percekkel szőrszálat hasogatni egy koncert esetén: egy koncertnek van egy hossza, ha koncertet adnak le, akkor adják le egészben. Biztos nem az a néhány perc borította volna alkotmányos televíziónk kicsinyke költségvetését.

fran7 2014.09.11. 22:03:24

@Kupica: Egyszer az életünkben legyünk őszinték Bródy elment vagy lefeküdt a királynak?

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.09.11. 22:26:20

@SmittyB:
Ne magadból indulj ki.
Attól, mert te csak a parkolóőri pályáig bírtad vinni, a többségnek azért ennél több esze van.

barli 2014.09.11. 22:26:51

Mondjuk nem értem hogy a Bródynak hogy van képe ellopni a showt aktuálpolitikával másnak a koncertjén..

Tanyasi-1 2014.09.11. 22:26:58

Az hogy valaki 40-50 éven keresztül az élvonalban van, függetlenül a rendszer és pártváltásoktól nem jelent valamit? Például, h müvész? Persze ízlések és....
Van aki a túróstésztát cukrozva eszi! Brrrrrrrrrrrr

ba7 2014.09.11. 22:27:41

@fran7: A dal nem azt jelenti, hogy azonnal menjünk vagy feküdjünk le :-) Főleg vasfüggöny mögül nehéz volt elmenni. A dal a nem tetszést fejezi ki, hogy mindennek van egy határa. Ezt a határt nyilván nehéz pontosan meghatározni bármilyen értelemben, de ott van valahol. Az elmenetel (= lázadás) vagy lefekvés következik be a határon (lefekvés kizárva), addig pedig felvállalja a véleményét. Ahogy most is: a dallal is és a közleményével is. Le a kalappal.

Kupica 2014.09.11. 22:28:51

@fran7:

Elment, lefeküdt, királynak? Nem, Bródy megírta, hogy a királyé nem lesz, de nekem mindegy, nekem nem fáj. Sem a szám, sem a seggem.

A lengyelek viszont olyan "királyról" is tudnak, aki nem elment, nem lefeküdt, hanem "leszopta" a cáratyust. Majd ha erről lesz egy szöveg, esetleg rock opera (Bródytól, Ákostól), akkor beollózom. Esetleg a lengyel SBB-től, de tudtommal már nem aktívak - pedig jó kis bulit csaptak a 70-es évek végén a Budai Ifjúsági Parkban.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.09.11. 22:30:45

@Kupica:

"És a többség a sorokat énekelve az akkori diktatúrának üzente ezt a dalt."
És te ezt elhiszed?

Imádom, amikor huszon-harminc-negyven év elteltével mindenféle baromságot belemagyaráznak mindenbe.
Természetesen az egész ország rejtett ellenálló volt, ezt 1990 óta tudjuk.
Előtte mondjuk a nagyon rejtett volt inkább a szembetűnő, mintsem az ellenálló.

Vagy ahogy Hofi fogalmazta a partizánokról:
Milyen kevesen voltunk, és milyen sokan lettünk!

(Félreértés ne essen, én nem voltam ellenálló, csak én ezt most is vállalom. De már éltem akkor, meg jártam koncertekre is, és ezt a sok baromságot, amit azóta összeírnak a korszakról, sehol nem tapasztaltam.)

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.09.11. 22:33:37

@Tanyasi-1:
Még az, baszd meg, de van, aki a túrós tésztát le se tudja írni helyesen...

L.A.M 2014.09.11. 22:35:59

@Kupica:

A többségnek fogalma sem volt, hogy ezzel bárkinek üzen bármit. Mint ahogy nem is üzent. Sikerült annyira a sorok közé írni az üzenetet, hogy ne is legyen látható.

A "Ha én rózsa volnék..." és a "Sárga rózsa" más, az érthető volt. Ezeket Koncz Zsuzsa szépen elénekelte, mint más dalokat, amiket írtak neki.

Nem meglepő, hogy - bár Bródy erre nem is gondolt - valójában Koncz cenzúrázta ki ezt a dalt. Kellően simulékony volt ő már 1990 előtt is. Azért ne csináljunk ellenállót valakiből, akinek 20 lemeze jelent meg...

Egyébként aki látta, megírhatná, melyik Bródy dalt hagyta benn? A Földvár felé...-t?

Kupica 2014.09.11. 22:55:31

@Mr. Közbiztonság Szilárd:

Hát huszon-harminc-negyven éve sem Gyurcsánynak, sem Orbánnak nem énekelhették. Koncz Zsuzsa lemezét (Jelbeszéd - Bródy szövegével)1973-ban politikai okokból betiltották!!! Ezt ma cenzúrának nevezik. Szerinted miért, szarul nézett ki a borító?! Ja, a hatalmon lévők is azt olvasták a sorok között, amit a tömeg? Csak Te maradtál ki a világosságból?
Az ellenállók vagy ellen álltak, vagy alkalmazkodtak. És ne sértegessed az akkori ellenállókat, mert Orbán Viktort sértegeted. Az akkori összes ellenálló (később KISZ titkár) a jelenlegi kormányt erősíti (na jó, minusz a Gyurcsány meg pár szerencsétlen megtévedt hülye)

Flúgatlan 2014.09.11. 23:00:20

Semmi értelmeset nem várok az egyik legundorítóbb maffia, az Artisjus egyik fő emberétől. Nem tudom utal-e valamire vagy mi, de jobb lenne, ha befogná a pofáját. Illetve írjon dalokat, mert azt tud, de Artisjus ingyenélőként nem igen van hitele előttem, ami alapján bárkit kritizálhatna. Nagyon nem volt igaza ebben a hisztériakeltésben. Pont.

Tanyasi-1 2014.09.11. 23:02:27

@Mr. Közbiztonság Szilárd: Örülök, h neked ennyi jött le abból amit írtam.
Igaz, nem is neked címeztem. Az " Ezek ugyanazok "címü száma engem sziven talált. Ezért élek 27 éve Ausztráliában.

Kupica 2014.09.11. 23:22:27

@L.A.M:

Az elnyomott, ellenzéki, jobbos Csurka Istvánnak legalább ennyi műve jelent meg az 1990-es gengszetrváltásig. És?!
Szerinted ha Őt az MDF - MIÉP tagság után nem lehet ellenállónak nevezni, (és nem!)akkor kit? Moldovát? Na jó, Csurka nem teljesen ellenálló, inkább alkalmazkodó.
Jó, jó, Ő is volt III/III-as ügynök, de legalább tagadta.

A mostani rendészeti államtitkár legalább elmondhatja, hogy ismeri Viktort, mert Nagy Imre temetésén is Ő figyelte meg, - nem is tagadja. De egy kémelhárítónak ez a feladata, Kádár rendszerben is, meg Orbán rendszerben is. Ő is egy olyan ellenálló, aki bármelyik rendszerben használható. Azért Bródy gerince ennél - csak egy picit - de egyenesebb. De ennél fontosabb az enyém, aki azt kérdi:

Édesapám, csak azt ne mondd, hogy ezek ugyanazok?
Válasz?

GizGazGéza 2014.09.11. 23:27:33

Pedig ezek (sajnos) ugyanazok :-(((

L.A.M 2014.09.11. 23:39:30

@Kupica:

Te érted, amit írtál?

"Szerinted ha Őt az MDF - MIÉP tagság után nem lehet ellenállónak nevezni, (és nem!)akkor kit?" Csak óvatosan írom, nehogy megzavarodj: ez a mondat magyarul azt jelenti, hogy itt nem volt egyetlen egy ellenálló sem. Biztos ezt akartad írni?

Egyébként a Jelbeszéd című Koncz Zsuzsa lemez megjelent 1973-ban. Nem meglepő, hiszen a címadó dal például annyira be volt tiltva, hogy már rajta volt az Illés 1972-es Add a kezed lemezén is. Amiről Sándor Pál még klipfilmet is forgatott.

Monsieur 2014.09.11. 23:47:39

@Tanyasi-1: állítólag nehéz az idegenben való élet,de a jelenlegi adminisztráció bizonyára sokat könnyít hogy az embert kevésbé gyötörje a honvágy.

Kupica 2014.09.12. 00:03:09

@Tanyasi-1:

Off!

Üdvözlet a távol élő magyaroknak. De szeretnék veletek az itthoni történések, igazságok és igazságtalanságok helyett arról értekezni, hogy mi történjen egy gépkocsival elütött kenguruval? Próbáljuk feléleszteni, vagy tegyük a csomagtartóba és süssük meg vacsorára? Hát, anno vagy 25 éve az elütött fácán sem ízlett, de legalább nem törte össze a szélvédőt.

És hogy ez a két magyar fiatal jobb, mint az eredeti ausztrálok?
Yes, és a pártszimpátiájuk sem érdekel!
www.youtube.com/watch?v=0B749X9OH8k&list=RD0B749X9OH8k

Bárcsak ilyen gondjaink lennének.

Kupica 2014.09.12. 00:30:12

@L.A.M:

Igen, ezt akartam írni. Hát Csurka kőkemény III/III-as volt. Antall nem véletlenül nem hozta nyilvánosságra a "besúgó listát" a kormánya tagjairól, mert széthullott volna az egész. Valamiért most már a Fidesz sem akarja ezt a listát?! No ebben is különbözünk a lengyelektől, így nem lehet egy utált korszakot lezárni. (Ha az én első munkahelyem az MSZMP belső intézetében van, akkor a "kommunistázás" kicsit viccesen hangzana most tőlem - vagy nem? Írhatok nevet is - de minek! Ja, hogy már akkor azért mentem oda, mert ellenálló voltam, és belülről próbáltam bomlasztani a rendszert? Én meg bakker a melóért és a fizetésemért mentem az első munkahelyemre. No az nem az MSZMP volt!) Nem is vagyok miniszter, sem államtitkár!
Volt, aki ellenállónak nevezte magát, de az igazából alkalmazkodó volt. Itt nem rendszerváltás zajlott, hanem gengszterváltás. A hatalom békés úton átkerült egy magát ellenzékinek valló csoporthoz. Az MDF kormány is tele volt kommunistával és ügynökkel, a többiek is, azóta eltelt 20 évnél is több, és a jelenlegi kormány is tele van kommunista, KISZ-es ivadékkal, volt ügynökkel. Tetszik, nem tetszik - ez van.

Amennyiben téves az információ, akkor sorry, de:

"A Jelbeszéd című lemez Koncz Zsuzsa ötödik magyar nyelvű nagylemeze.
Ezt a lemezt megjelenése után betiltották és bezúzták, 1983-ban adták ki újra."

Kupica 2014.09.12. 00:56:12

@Tanyasi-1:

Megyek aludni de két megjegyzés:

1., A videoban éneklő kislány vak, ez még egy picit emel a produkción.

2., Honvágy elleni történet 1956-ból:
Az 56-ban lelépett ürgénél külföldön meglepődve látja a haverja, hogy egy Rákosi Mátyás kép van a szoba falán.
- Ezt meg miért raktad ki?
- Ha honvágyam támadna ránézek és egyből elmúlik.

Nos fiatalabb generáció ott külföldön: begyűjteni a Gyurcsány-Orbán-egyéb fotókat, kiszögezni a falra és minden könnyebb lesz.

Nyugodalmas jó éjszakát.

Patreides · patreides.blog.hu 2014.09.12. 01:44:48

@Lindalinda: "Na mármost a nemliberális, ha pár szavazattal szoclib kormány van hatalmon befogja a száját, magában káromkodik."
.
Érdekes, én azt láttam, hogy ilyenkor kimegy az utcára csoportosan, és felgyújtja a várost.

Patreides · patreides.blog.hu 2014.09.12. 01:51:12

@L.A.M: "Egyébként a Jelbeszéd című Koncz Zsuzsa lemez megjelent 1973-ban."
.
Megjelent, valóban. Csak éppen aztán betiltották és bezúzták.
De kétségtelenül, előtte megjelent. Ha nem jelent volna meg, nem lett volna mit begyűjteni a boltokból, és megsemmisíteni.
Szóval igen, igazat írtál, valóban megjelent 1973-ban.
A politikusok is így adják elő a valóságot...

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.09.12. 02:12:26

@Kupica:
Jaj, hagyjuk méár ezeket az ellenállós meséket, ezeknél még a Hófehérke meg a hét törpe is hihetőbb.
Ahogy Koncz Zsuzsa lemezének betiltása is kamu. Mese. Hazugság.
Koncz meg Bodri a rendszer méretes seggnyalói voltak.

Gerincről meg Bodri esetében ne beszéljünk az 1981 márciusi, a a tatai KISZ-táborban lezajlott zenésztanácskozáson Tóth Dezső miniszter-helyettesnek mondott mondatai után, amiben az akkori fiatal zenekarok alól rúgta ki a széket.

Orbán Vikike meg rendőrségi besúgó volt, pont mint Csurka és még sokan mások. Szerinted a Fidesz miért nem akarja nyilvánosságra hozni ezeket az aktákat?

Tudom, te vagy az, aki még a Kék ibolya búra hajtja a fejét című népdalba is a Kádár-rendszer elleni titkos összeesküvést magyaráz bele.
(Más idióták meg szexuális utalásokat. Na, azokat is kezeltetni kellene. De téged is.)

Tudod, kiknek tiltották be lemezét? A Beatricének. Az nem is jelent meg, csak a rendszerváltás után, pedig már 1979-ben felvették.

@Patreides:
Hagyjuk már ezt a betiltották, bezúzták és egyéb faszságokat. Nekem is volt, unokatesóimnak is, az iskolai klubnak is. Max. a maradékot zúzták be, amit már a kutya sem vett meg.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.09.12. 02:28:11

Apropó, a tatai tanácskozás.
Ki nem találnád, ki volt az egyetlen, aki a fiatal zenekarok mellett kiállt.
Nem, nem zenész, azok legjobb esetben is kussoltak, vagy olyan gerinceseket mondtak, mint BodriJanka. MSZMP-s politikus.

Lendvai Ildikó.

toportyánzsóti 2014.09.12. 06:23:22

@SmittyB: Te már most rinyálsz,mi lesz veled öregkorodban.

toportyánzsóti 2014.09.12. 06:39:59

Nem az első és nem is az utolsó eset hogy ezek a komcsi ügynökök cenzúráznak,ebben szocializálódtak élő istenükkel együtt aki azért váltott a jobb oldalra mert ott sok hülye van.,szellemi kapacitásuk csak országvesztésre elég,aminek 2/3-adát már sikerrel el is vesztették.Mint mondták nekik a negatív siker is siker.

Angyal Balázs 2014.09.12. 07:54:16

Bródynak elég komoly megfelelési kényszere van. :S

2014.09.12. 07:55:57

Csupán addig voltam kíváncsi a Koncz Zsuzsa koncertre, amíg megállapítottam hogy van-e? parókája. Van. Van-e műfogsora? Igen az is van , de nem túl jó, mert kihallatszik, ha énekel.
Ha örgasszonyakat akarok nézegetni, előveszem a saját képeimet, ezért kár a tévét bambulni.
Valamikor szép volt, jó volt (akkor sem tartozott a kedvenceim közé, sem ő, sem az állami beat együttes).
Nem kell, próbáljon megélni a nyugdíjából, nem erőltessék ránk a köztévén. Bródy Tini? Isten ments! 16 évesen még talán igen, de ma? Ez már nem az ő ideje, elmúlt, vége van.

HunMag 2014.09.12. 08:28:25

@fran7: önmagaddal vagy ellentmondásban, hiszen Tini nem tett mást, mint megismételte a "hivatalos álláspontot", mely szerint a közmédia pártsemleges...

márpedig ami a "hivatalos álláspont" az szent és sérthetetlen, ha mégis úgy érzed, hogy nem egészen van így, akkor a kikacsintás jogos, viszont akkor Tininek igaza van...

a közmédia soha nem volt pártsemleges, most sem az, annyi a változás 4-8 évente mindig a másik oldal szív...

ha azt veted Bródy szemére, hogy korábban az SZDSZ által megszállt közmédia sem volt pártsemleges az jogos lenne, de a kis szűk agyaddal eddig nem jutsz el, és ahogy felejtesz (ha van miből ???) egyre kevesebb esélyed lesz rá..

Kelletteznekem? 2014.09.12. 08:29:26

@Kupica: Hát igen :), ez egy elég komplex dolog...
érdemes nézegetni videokat, azért nagyon sokan el voltak nyomva. És azért megvolt hogy ki az a műfajonként egy-két, aki kiadhat lemezt, és az Illésék elég jól álltak.
És voltak seggnyalók, voltak kompromisszumos emeberk, voltak akik valahogy túléltek, és voltak akik emigráltak, voltak akiket megvertek a rendőrök.
Én is azt gondolom, hogy ez nem egy egyszerű történet, de egyátalán nem mondtam és nem is gondolom, hogy pl Bródy seggnyaló lett volna, de azért valahogy megtalálat a számítását 90 előtt és után is, azaz Összegmindkét rendszerben sikerült nemcsak zeneileg érvényesülnie.
ami NEM feltétlenül baj, csak ne mondjuk már, hogy hogy el lett nyomva.
Vikidált beszervezték, tudjuk, de hogy ki, kik voltak a tartói, arról nem tudunk. Nem akarom mentegetni, de nézd meg hol van most Vikidál... ő nem ülhetett be nagy cégek igazgató bizottságába,... miért hogy hagyjuk, de azért mindennek van valami oka. Beszervezték valahogy, megzsarolták, rengeteg módja volt. Képzeld el, elé tettek egy papírt, mondjuk valami stiklit elkövetett (kihágás, drog, meghúzott valaki akit nem kellett volna, bunyózott a kocsmába) mehet a börtönbe, de ha aláír, akkor még segítséget is kap és sztár lehet. (most arról ne beszéljünk, amikor az aláírásért a beteg édesapád engedték volna ki a börtönből, persze Te és sokan nem írtataok volna alá.... vagy mégis? ki tudja??)

szóval nem védem Vikidált, de még mindig Bródyt érzem mindkét rendszer kegyeltjének, őt pedig egy szerencsétlen áldozatnak. Aki, ha nem diktatúrába születik, szóba se kerül hogy "jelentsen", és most nem egy elszegényedett, megtört, félig alkesz öregember lenne....

Összefoglalva: nem Bródy volt a rendszer segnyalója, még a legkedvesebb ember sem volt, de azért elég előkelő helyen szerepelt, nyomták őket agyba-főbe, míg RENGETEG tehetség tönkrement. Nem irigylem, és nem vonom kétségbe hogy tehetsége alapján a top-ban volt és van a helye, csak NE SIRJON és ne játssza meg a nagy elnyomott rendszerellenséget, mert ezt a legtöbb ember már nem eszi meg, akármilyen jó számokat is írt,

Peterpapo 2014.09.12. 08:48:36

@Muad\\\'Dib:

"Nem kell mindenhol összeesküvést látni. Kényelmes, de felesleges és kontraproduktív..."

Akkor az sem igaz, hogy a világot 3 öreg zsidó irányítja egy szobából?

igazi hős 2014.09.12. 09:00:07

Bródy szövege remek, gyakorlatilag idiótának kell lenni, hogy ne legyen egyértelmű az irónia, de hivatalosan mégsem lehet belekötni.
Mint a régi viccben Kohn bácsi bocsánatkérése: "Grün becsületes ember? Bocsánatot kérek!"

igazi hős 2014.09.12. 09:01:46

@Peterpapo: Nem igaz, legalább tizen vannak a Tóra szabályai szerint.

titok84 2014.09.12. 09:02:45

Nekem ez a történet nem Bródyról szól.
Sokkal érdekesebb, hogy a c:c lehoz egy anyagot (Rákapott a köztévé a cenzúrára), majd amikor kiderül, hogy a hír nem igaz, nem korrigálnak, hanem ez jön: Bródy sajátosan kért bocsánatot.
Szerintem nem Bródy nyakába kellene varrni, hogy a t. újságíró nem vette a fáradságot, hogy utánajárjon valaminek. S persze a "korrigáló írás" is az MTV-t támadja.
Erről írtam az első poszt alatt is: aki ezt megteszi, annak semmi alapja sincs etikáról, kiegyensúlyozottságról beszélni. Csak ő a másik szekeret tolja.

2014.09.12. 09:41:14

@igazi hős:

Bár aligha ez lehetett a szándékod, mégis rátapintottál a lényegre: igen, ez az igazi baj Bródyval. Hogy még most, öregemberként sem képes arra, hogy kertelés nélkül és egyértelműen fogalmazzon, hanem megint rébuszokban, „jelképek”-ben beszél. „Hivatalosan nem lehet belekötni”, közben pedig remekül lehet alakítani az éleslátó megmondóembert. Szomorú, hogy még mindig tömegek vannak, akiknél ez a mentalitás bejön. Nem az ilyeneket szokták gerinctelennek hívni? Aki remekül meg tud ülni egy seggel két lovat is?

Azok, akik a Jelbeszéd betiltásában látják Bródy ellenállói mivoltának ékes bizonyítékát, néhány dologról mintha elfeledkeznének. Például arról, hogy ez a lemez végül mégis megjelenhetett, még a kommunista időkben. És hogy ezen kívül volt még jó néhány Koncz- és Bródy-lemez, amelyek kapcsán már nem lehet semmiféle betiltást emlegetni, és utólagos legendákat szőni. Ezekben a művész úr netán már nem virágnyelven fogalmazott? Vagy tényleg azt hisszük, hogy a kommunista cenzorok csakis a Jelbeszéd „mögöttes mondanivalóját” értették meg, és arra voltak érzékenyek?

Kár szépíteni a dolgot, Bródy is pontosan ugyanolyan kirakatfigurája volt a régi rendszernek, mint Hofi Géza: a rendszer velük demonstrálta áldemokratikusságát, hogy itt szabad beszólongatni is, „őszinte” rendszerkritikát mondani, és az illető ennek ellenére sem a Gulagon köt ki. Miközben voltak olyanok, akik faltörő kosként valóban őszintén és kertelés nélkül mondták ki az igazságot. Na, róluk nem tudunk semmit – a többség valószínűleg nem is akar –, nekik nem adatott meg, hogy egy jubileumi koncert kapcsán újra az örök ellenállót domborítsák. Bródy úr többre vitte, hiszen erőtlen, színtelen és terjedelem nélküli hangjával még énekesi karriert is befuthatott. Hofi legalább tényleg vicces volt, és nem akart olyasmit is csinálni, amihez nem volt tehetsége.

És van még egy elszomorító ebben az újabb, köztévével kapcsolatos műbalhéban: tartok attól, hogy akik most teli torokkal üvöltve követelik a köztévé pártatlanságát, azok lelkük mélyén egyáltalán nem pártatlanságot akarnak, hanem azt, hogy a közmédia inkább az ő nézeteiket harsogja, és ne a kormányét. Mivel a közmédia mindig is az állam szócsöve volt, ezért a megoldás igen egyszerű: tessék megnyerni a következő választást! És azok kedvéért, akik úgy gondolják, Orbán-fan vagyok, megírnám a rideg valóságot: a jobboldalnál már csak a baloldalt utálom jobban.

narmer 2014.09.12. 10:10:26

@ViKtOr: Nem mutatkozhattál volna jobban be, mint ezzel a csinos kis szöveggel.Otthon is ez megy?

Sárga Pecsenyekacsa 2014.09.12. 10:25:33

Bródy felhívta telefonon a köztévét.
– Jó napot, RTL Klub?
– Nem, ez az MTV.
– Akkor bocsánatot kérek.

kayaibrahim 2014.09.12. 11:06:19

Gyerekkorom hősei: Bródy, Koncz, Demszky, TGM...
Sokat hallgattam a Szabad Európát és elhittem, hogy létezik demokrácia, fel se merült bennem, hogy ők is csak hazudnak, csak sokkal ügyesebben mint a döglődő szocialista rendszer.

kronosz6 2014.09.12. 11:26:07

Bródyval nincs bajom, évfolyam társam volt az egyetemen, beszélgettünk is akkor párszor. Nekem a liberális szellemi erőszakkal van bajom, azzal, hogy úgy érzik kisebbségként is az ő feladatuk, hogy irányt szabjanak, pedig abból nem kér az itt élők többsége.

Baromi nehéz elhinni a liberálisoknak, hogy ebben az országban a többség nem kér az ő eszméikből. Sőt annál inkább nem kér, minél jobban próbálja ezt ráerőltetni a brüsszeli adminisztráció és az itt vagy külföldön élő liberális réteg.

És ezen el kéne gondolkodni, mert a dolgok arra felé haladnak, hogy egyre több embernek ökölbe szorul a keze, és aztán ezek a kezek egyszer meg fognak mozdulni!

Patreides · patreides.blog.hu 2014.09.12. 16:30:10

@Mr. Közbiztonság Szilárd: "Hagyjuk már ezt a betiltották, bezúzták és egyéb faszságokat. Nekem is volt, unokatesóimnak is, az iskolai klubnak is. Max. a maradékot zúzták be, amit már a kutya sem vett meg."
.
Neked is volt... Örülök, hogy még időben sikerült megvenned anno.
Kár, hogy hatása nem volt rád.
A betiltás és a bezúzás meg egy tény, és ennyi.

Patreides · patreides.blog.hu 2014.09.12. 16:36:18

@kronosz6:
A liberálisok azok ellen lépnek fel, akik az embertársaikat szükségtelenül és erőszakosan korlátozni akarják valamiben, csak azért, mert nekik valamiért az a dolog pont nem tetszik.
Ez a különbség közöttük, és azok között, akik ellen fellépnek.
Ők toleránsak mindenkivel, kivéve az indokolhatatlan intoleranciát.
Az intoleránsak meg intoleránsak bárkivel szemben, akik valamiért nem tetszenek nekik, de a liberálisoktól toleranciát követelnek a maguk számára az intoleranciájuk kiéléséhez.
Pedig bizony az agresszív intolerancia az egyetlen, amivel szemben a liberális nem toleráns, éppen ellenkezőleg, az ellen minden erejével fellép.
Lehet ezt kiforgatni, félremagyarázni, úgy tenni, mintha nem értenénk, lehet bármit, de attól ez még egy alap dolog.
Akinek van értelme, felfogja.

Kupica 2014.09.12. 21:14:25

@Mr. Közbiztonság Szilárd: de nem csak neked, a többi "forradalmárnak" is - és senkit nem szeretnék megbántani

Kezd vicces lenni az érvelés:

Először nem zúzták be.
Majd bezúzták, de csak a maradékot.
Majd 10 évre rá kiadták, tehát mi a gond?
Hát öregem semmi csak, mint mondtam, szar lehetett a borító!

Szerintem még egy nap és leírod, hogy Bródy maga vezette az úthengert, ami direkt átment a raktárból kidobott lemezeken az épület előtti Vörösmarty téren, - így akarva elkerülni az adózást. Vagy performance volt, de ezt még akkor nem értette a nemzeti ellenálló oldal.
Mert ki volt akkor az ellenálló?!

Pár szösszenet a liberálisokról is - úgy általánosságban:
1990 után a nemzeti ellenálló oldal az MDF-FKGP-SZDSZ kormány volt. Orbán még csemete volt, akkor még a Liberális Internacionálé alelnöki posztjára gyúrt ellenzékként, így nem fért be az akkori hatalomba. Be is tölthette vagy 8 évig a LI alelnöki posztot. De rájött, hogy fordulni kell Antall halála után, csak piszok sok év kellet neki ehhez, hogy beálljon az 540 fokos irányba, de ez ugyanannyi mint a 180 fok, csak nem kell annyit forgolódni. Na jó, ez hatodik osztályos matek, de Ő a jogon végzett - ennyit nem vár el az ember egy Soros támogatott jogásztól.
Összefoglalva: amikor Viktor liberális volt, akkor imádtuk a liberálisokat, mivel Ő irányt váltott (540 fok), ezért utáljuk őket. Szóljatok már, hogy holnap melyik zászlót kell kitennem a házra: Oroszt, ukránt, örményt, azerit? De ne kelljen hetente új zászlót vennem!

Valóban, voltak akkor büntetett bandák, akik nem adhattak ki lemezt, mert az akkori elvtársak így akarták! Ettől még jól zenéltek, (szövegeltek!!!) és a "B közép" megtalálta a módját a találkozáshoz. Ezzel együtt anyagilag is amortizálták őket. Ez volt az a rendszer amit utáltunk és szerettük volna megváltoztatni. Sajnos velük az akkori hatalom anyagilag is kiszúrt, a jelenlegi nem szimpatizáns előadókkal a jelenlegi hatalom szúr ki!
Kivéve:
index.hu/kultur/2014/05/20/tizmilliot_dob_az_allam_akosnak_a_karcolatokra/
Mert erről szól a diktatúra!
A kérdésem - történt változás?

Én láttam a közszolgálatin Ákos moszkvai koncertjét. Igyekezett a "független" kameramann jól forgolódni, de érdekelne a hivatalos létszám. Ha a csecsemőkkel együtt volt 60 fő, akkor a kamerást kell kidobni, mert sikerült légüres, ember mentes tereket fotóznia kb. 20 résztvevővel. No jó, tudom így volt ez a független M1/M2/D1/D2/Hír/Echo/Hódmezővásárhely városi TV adásánál anno az Andrássy úton is az Operánál az Alaptörvény megdicsőülésén. (Sunnyogva bevonulunk az épületbe az alagsori menekülési útvonalon keresztül. Bakker, ebből tűzijátékos ünnepet csinálnak a világon mindenhol, csak nálunk nem? A cseheknél Havel ingyen sört mért a népnek Prága tetején - hol vagyunk mi ettől?! Szégyelljük, fosunk a 3/3-ad birtokában? Mitől, kitől, Fletótól, Bródytól? Újra kigyullad a vízágyú és ezt mi nem akarjuk? Akkor ez demokrácia vagy diktatúra?)

A mostani elvtársak meg különadóval akarják elhallgattatni a mai "nem jól zenélő" bandákat: pl. telekom cégek, bankok, TV csatornák, egyebek!
Mert erről szól a diktatúra! És ettől tényleg könnyebb lett a többség élete?

De újra, engem sem a Kádári, sem az Orbáni diktatúra nem zavar. Ez volt, ez lett - mi választottuk, alkalmazkodom.
Hajrá Magyarország, hajrá magyarok!

A cikknek továbbra is Bródy megnyilvánulásairól kellene szólni.
Bródyt lehet szeretni/cikizni, utálni/isteníteni, korábbi/jelenlegi karrierjét minősíteni - a szövegei a szinrelépése óta ütősek, találóak, elgondolkodtatóak, vagy csak jók - néhány gyengébb mellett. És ezt vagy szereti az aktuális rendszer, vagy nem, ettől még léteznek.

Micsoda szellemes volt Arany János " A walesi bárdok" balladájával.
Hát itt is a sorok között kellet olvasni, és aki nem volt hülye, az megértette hogy ez miről és kinek szól. Így kell tiltakozni a zsarnok ellen. Na így kell szöveget írni, aki meg nem érti, azon jókat mosolygok.

nemzetismeret.hu/?id=4.44

Kupica 2014.09.13. 00:09:33

@Athos64:

"És azok kedvéért, akik úgy gondolják, Orbán-fan vagyok, megírnám a rideg valóságot: a jobboldalnál már csak a baloldalt utálom jobban."

Öregem, pártot kéne alapítanunk. Csak az a baj, hogy túl sok birka legel mindkét oldalon. Hát mégsem mondhatjuk nekik, hogy itt nincsen fű, csak a földet festettük zöldre!

"Hogy még most, öregemberként sem képes arra, hogy kertelés nélkül és egyértelműen fogalmazzon, hanem megint rébuszokban, „jelképek”-ben beszél. „Hivatalosan nem lehet belekötni”, közben pedig remekül lehet alakítani az éleslátó megmondóembert"

Ja volt már ilyen az 1850-es években is, úgy hívták Arany János. Rébuszokban, jelképekben beszélt - no, nem a velszieknek, hanem az itthoniaknak!

Tanulmány arról, hogy ha kell, akkor így kell rébuszokban, jelképekben beszélni. Isteni, zseni, utánozhatatlan.
nemzetismeret.hu/?id=4.44

"Nem az ilyeneket szokták gerinctelennek hívni? Aki remekül meg tud ülni egy seggel két lovat is?"

De az ilyeneket!
Pl. aki előbb a Liberális Internacionáléban lesz alelnöki pozícióban, majd a a jobboldali Néppártban. (De nem hagy ki 1÷2÷5 év gondolkodási időt, meditálást, megtisztulást, vezeklést. Nem bakker, hétfőről keddre, és a táborral együtt - hát ne szarozzunk már. Aki előbb beszól a hazai parlamentben, hogy "Csuhások, térdre, imához", majd átvedlik kereszténnyé! Hétfőről keddre!)
Szerintem a honfoglaláskor Istvánnak minimum hónapokba, évekbe telt, mire meggyőzte a tábort az EU (bocsi - vatikáni) csatlakozáshoz. Meg egy-két kardcsapásba, de ezt felejtsük el. Lenin elvtárshoz is önként csatlakozott a "nép".
Na jó, Pataky Attilának is lejöttek az UFÓ-k, és azok sem Intercityvel vagy Volánbusszal, hanem pikk-pakk, tehát lehetnek még para jelenségek.

"Kár szépíteni a dolgot, Bródy is pontosan ugyanolyan kirakatfigurája volt a régi rendszernek, mint Hofi Géza:"
Így volt.
A jelenlegi kirakatfigura Kovács Ákos, Fábry Sándor, és folytathatnám, de a milliárdos oligarchák régen nem voltak (csak az összeg miatt), most meg valahogy lettek, így most én sem hozom szóba őket.

És nincs energiám a többi éleslátásra megválaszolni a frankót! De tény, itthon én is a két jelenlegi politikai oldalt küldeném a szegedi csillagba. Hetente válthatnák egymást az elítélt és fogdaőri poszton és nem érdekelne a hiányzók létszáma! Egy hét alatt látványosan tisztulna a közélet! Azért csinálnék róla egy rejtett kamerás home videót is, szerintem látogatottságban és lájkban levernénk a pornó oldalakat. Add meg Istenem, Ámen.

Hamvas Hugó, a TANÁR ÚR!! 2014.09.13. 20:50:29

@barli:

"Tik" meg nem?

"Tik" nagyon át vagytok vágva megint a palánkon!

mókus(s) 2014.09.14. 08:21:07

Miért vagytok dühösek? Azért mert valaki művész, ismert ember, semmivel sem különb, mint mi. Fektetett a világnézetébe, kihasználja a kapcsolatait, jól akar élni, élvezi a hatalmat, stb. Mindig annak nagy az igazságérzete, aki épp nem tud nassolni, nem élvez előnyöket. Mindannyian úgy érezzük, hogy a becsületesek mi vagyunk, a tuti is nálunk van. Vihar a biliben az egész sztori.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.09.14. 16:50:36

A köztévének ez eszébe jutott. Igaz, nem most, hanem a legutóbbi felángolásakor, 2007 tájékán, amikor sorra csinálták a nézhető műsorokat, köztük a Dob+Basszust, ami hasonló volt ehhez.

ggiza 2014.09.14. 23:39:03

Irónia ide, irónia oda, beszopatta magát ez a kisköcsög! :)
süti beállítások módosítása