Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Kossuth Rádió már Putyin prosztatájánál jár

2014. február 21. 12:00 sajó d. 98 komment

vvvv2.jpgA Vastagbőr töltötte fel Youtube-ra a Kossuth Rádió délután kétórás híradójának azt a részletét, amiben Török Annamária műsorvezető a kövezőket mondta:

"Nem csitulnak az indulatok Kijevben. Orvlövészek lövik a rendvédelmi erők tagjait az egyik szálloda tetejéről. Az ukrán belügyminisztérium azt tanácsolja az embereknek, hogy ne menjenek az utcára,mert ott fegyveresek vannak. A rendvédelmi szervek megkezdték a terroristák felkutatását és ártalmatlanná tételét. Az ukrán titkosszolgálat volt első helyettese szerint a terrorellenes vizsgálat bármelyik ukrán állampolgárra vonatkozhat és csak tovább súlyosbítja az országban kialakult helyzetet. A volt képviselő szerint a terrorellenes művelet gyakorlatilag egyet jelent a szükségállapot bevezetésével.”

Az már eddig is nyilvánvaló volt, hogy a közszolgálati média minden szegmense testőrként dobálja magát az oroszokat érő negatív kritikák golyózápora elé, és pont a Kossuthról elnevezett rádióban sikerült elérni az egész jelenség legalját. Az adás idején nem is lehetett még semmi pontosat tudni, egymásnak ellentmondó hírek hangoztak el arról, hogy akkor most a karhatalmisták szedik le egyenként a tüntetőket vagy éppen fordítva. De ebben a videóban a tüntetők nem saját magukat lövik és ezen a felvételen is mesterlövészpuskát szorongat a rendvédelmi, nem egy rózsaszín plüssunikornist. Ez egyáltalán nem zavarta a rádió szerkesztőit, akik puszta önszorgalomból engedelmeskedtek a kormánysajtó oroszimádatának és nyaltak be tövig annak a figurának, aki rövid időn belül létre akarja hozni a következő Szovjetuniót, és mindezt úgy, hogy egyáltalán nem álltak rendelkezésre megerősített információk, de arra volt egyértelmű bizonyíték, hogy a rendőrök lőttek orvlövész módon tüntetőkre. Akikre a közszolgálati rádió természetesen terroristaként hivatkozik, hiszen teljesen egyértelmű, hogy aki a hatalmon lévő kormánnyal ellentétes álláspontot képvisel az bizony terrorista, nem pedig tüntető. 

UPDATE: Már mémesedik is a buli A Szám indexes dalverseny legjobb nyolc közé jutott indulójának, Iamyanknek köszönhetően.

yank.jpg

 

UPDATE 2: Közben a Hír24 megkereste az MTVA-t az ügyben. Arra szerettek volna választ kapni, hogy "miért így tálalták a kijevi eseményeket, a Kossuth Rádió miért az ukrán belügyminisztérium és az orosz kormány álláspontját közvetítette kritika nélkül, ahelyett, hogy megvilágította volna az események minden oldalát." Az MTVA persze a rá jellemző arrogáns semmitmondással válaszolt:

A hírek tartalmi kérdéseit nem szoktunk megtárgyalni, a szerkesztői függetlenség gondolom a hir24-nél is valószínűleg ismert, amúgy hivatalban lévő kormányról van szó, s miként az amerikai elnök álláspontját is ismertetni szoktuk - kritika nélkül - így ebben az esetben sem tehetünk mást.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fran7 2014.02.21. 12:22:52

Én csak azt a kérdést tenném fel, hogy miután megegyeztek a tüntetők és a kormány, hogy kivonulnak a tüntetők a városházáról cserébe elengedik a bebörtönzött tüntetőket és még a tüntetést is folytathatják, csak lebontják a kordonokat, hogy tényleg békés legyen a tüntetés. S már el is kezdték bontani, majd ebből a helyzetből, hogyan lett az a néhány véres nap, amit látunk. Mert ez nem volt érdeke Janukovicsnak, Putyinnak, Klicskonak és minden normális tüntetőnek. Akkor kinek volt érdeke. Mert akinek ez érdeke volt, az valóban terrorista. Mégha nem is rájuk szoktuk használni ezt a szót.
Mindez nem menti a közrádiót, de azért cseppet ettől bonyolultabb a helyzet.

horcsogpofi 2014.02.21. 12:29:23

Nem szoktam politizálni, de ez már azért átmegy egy határon.

A közmédia még abban a korban él, amikor egy tévé meg rádió volt és az emberek mindent benyeltek?

Ha kinyitok egy szimpla weboldalt, élőben jön egy adás Ukrajnából és látom mi az igazság. És hát az köszönő viszonyban sincs azzal, amit leírtak, elmondtak.

Bár lehet, hogy az a 21 éves lány, aki a sérülteket ápolta a téren és nyakon lőttek terrorista volt. Nem gondolom...

Ahogy azt sem, hogy programozók, tanárok, művészek, nyugdíjasok terroristák.

Amúgy nem nagyon szimpatizálok az ukránokkal (személyes tapasztalat), de kijárna nekik egy bocsánatkérés a közmédia részéről.

Biztosan ők azok, akiknek 56-is ellenforradalom volt 1990-ig...

Rá kellene már jönniük, hogy ezek már nem az 50-es évek...

Nah, elmentem hányni.

Thrasher 2014.02.21. 12:37:23

@fran7: a te általános iskolás nyelvtantanárodnak

fran7 2014.02.21. 12:44:18

@Thrasher: Komám, ezt egy blog.hu oldalon kéred tőlem számon? Vicces vagy.
@horcsogpofi: Nem, nem látod az igazságot. Ez az egy biztos. A többin el lehet vitatkozni, amit mondasz.

mruniverzum 2014.02.21. 12:57:00

2006-ban nálunk is valami hasonló volt, ha jól emlékszem.
Ugye nem kell felsorolnom a tüntetőkre alkalmazott megnevezéseket?
De azért segítek, az egyik legenyhébb a csőcselék volt.

arckönyv 2014.02.21. 13:06:16

@mruniverzum: nem is tudom, én úgy emlékszem, hogy nem voltak tüntetések hanem zavargások voltak. vagy úgy érted, hogy rögtön tüntetőleg felgyújtották a tv székházat? aztán pár napig a belvárosban tüntetőleg néhány autót?

BeniMan 2014.02.21. 13:06:43

Reméljük a kedves hírszerkesztő hölgy (Bártfay Kinga)soha a büdös életbe nem kerül még egyszer mikrofon mögé...

www.facebook.com/kinga.bartfay

MrMundr 2014.02.21. 13:42:58

nagyon buták ezek az ukránok. azért meghalni, hogy ne az oroszok, hanem az eu zsákmányolja ki őket...szerencsétlenek

bucbuc 2014.02.21. 13:50:39

@horcsogpofi: Nagyon irigyellek, hogy te ezekből az információkból halálbiztos vagy mindenben.
Tényleg egyszerűbb így az élet.

A kétség legkisebb szikrája se merüljön fel benned.
Az index.hu vagy a 444 vagy a többi véletlenül sem manipulál, nem hallgat el és nem egyoldalúan mutat be dolgokat. Minden témában objektívek, nem is emberek írják és szerkesztik, csupa grál lovag.

Csak a másik oldal manipulatív, azt is óvodás szinten teszi.

Még jó, hogy ez ilyen egyértelmű ahogyan te látod, hogy lehetnek mégis ilyen hülyék néhányan, hogy ezt a napnál világosabb dolgot nem úgy látják mint te, hát ki érti ezt.

Biztos mind hülyék. Nem te. Ők.

v2peti 2014.02.21. 13:51:33

@arckönyv: Nem rögtön a székházat gyújtották! Az csak hétfőn este volt, az Őszödi beszéd meg vasárnap szivárgott ki. Először csak a Kossuth téren tüntettek. Majd be akarták olvastatni a petíciót a tévében, de nem engedték nekik. Ezért volt egy kis gyújtogatás. Közel egyidőben Franciaországban valódi csőcselék gyújtogatott, és százas nagyságrendben égtek el autók. Itt meg a rendőrt is kiszabadították az égő vízágyúból.

vinyard 2014.02.21. 13:57:17

tudom, hogy prick vagyok, de engem jobban zavar, hogy a reggeli híradó egy 10perces termelési jelentés volt. a vv kapcsán a c:c csettint, hogy melyen profin tolják a trasht az rtl-ék, felháborítónak tartom, hogy a közmédia fullkreténbe való lemenetelét nem díjazzák errefelé
btw, sztem a ruszkik se tudják, melyik lóra fognak tenni ebben a kuplerájban, szal...

falomb 2014.02.21. 14:01:26

@bucbuc: tehát ebben az esetben te is úgy látod, hogy a tüntetők közül kikerült mesterlövészek támadják a kormánykatonákat?

Az ilyen-olyan oldaliság egy dolog, de egy határon azért nem kell túlmenni. Nem kell mindenre automatikusan bólintani csak azért, mert a saját oldali azt mondja.

BaSa · http://basa.blog.hu 2014.02.21. 14:04:57

@v2peti: És hogyan gyulladt ki a vízágyú? :-)

vinyard 2014.02.21. 14:06:37

@falomb: sztem, épp' az utolsó mondatodban foglaltakat fejtette ki, kicsit bővebben
az mtva narratívája, illetve @horcsogpofi által leírtak kb. azonos távolságra vannak a valóságtól, nyilván más előjellel

DS90 2014.02.21. 14:08:01

A tüntetőknél is vannak fegyverek és ők is lelőttek már egynéhány rendőrt.

Egyik oldal sem szent.

zsozso25 2014.02.21. 14:10:03

Fontos!
A mesterlövés puska nem így néz ki. Nem dicsekszem, mert erre nem igazán büszke az ember, de katona koromban én bíz' a kaptam kiképzést és szép eredménnyel el is végeztem a mesterlövészi "tréninget", már ha lett volna választásom (1982). De már akkor is a puska kb kétszer akkora volt mint ezek. A kép fals, de ami a nyelvezetet érinti: ha a mi emberünk durrogtat, az hős és mesterlövész, ha ellenünk, az meg egy köcsög orvlövész.
Na, melyik oldalt nézed!!!!????
De maga az, hogy "visszalőnek", érdekessé teszi a helyzetet.
Putyin szerintem nem a demokrácia letéteményese, sem őrzője, de az igazi forradalom sajnos vérrel jár, mert valakinek mindig van baja a változtatással. Pl: ha itthon a 2/3-d nem hagyná hogy legyen aludttej és másnap a demonstrációt szétvernék, ez nem lenne demokratikus. De ha 1%-nyi embernek meg csak az kellene és emiatt leállítaná a közlekedést, bármit amit ér, az demokratikus????
Sajnos az érdekek mentés maximum arra lehet törekedni, minél kisebb sérelmek legyenek. És pont!

Don_Plébánosz 2014.02.21. 14:21:48

@mruniverzum: Mert 2006-ban nem a csőcselék randalírozott? Az egyik legfontosabb követelésük volt a Fradit vissza az Nb.1-be... Illetve abszolút nem sajnálom azokat akik ott megsérültek a tüntetők részéről. Fel lettek szólítva ,hogy távozzanak, ezek utána randalíroztak, örüljenek neki, hogy nyugat határán vagyunk és a humánusabb gumilövedékből kapták a jót nem az élesebbik verzióból. Most meg kamun rendőröket meg rendőri vezetőket vontak felelősségre mert az akkori kormány MSZP-s volt és , hogy merték azokat megvédeni meg szerencsétlen békés forradalmárok ellen a szankciót alkalmazni. Az a baj, hogy a rendőrség az állami rendet védi nem a kormány pártot, csak ezt a médiumok elfelejtik megemlíteni és általánosságban az uszítással foglalkoznak. Szerintem sokkal nagyobb visszatartó erő kéne a rendőrségnek, jelenleg is mindenki sír,hogy nem végzik a dolgukat. De ha éppen megtámadják őket és leadnak pár lövést a levegőbe akkor már mindjárt szapulják őket meg előveszik ,hogy merték. Mint pl. a pesti bankrabló esete is, aki jó pár éve a bankfiókba belépve egyből rálőtt az őrre utána meg túszokat ejtett. Mikor végül a kommandósok kilőtték és kiszabadították a túszokat meg a sebesült őr-t, utána ők voltak a szemetek a bankrabló meg a mártír. Nagy baj van a fejekbe emberek!

@horcsogpofi: "Ahogy azt sem, hogy programozók, tanárok, művészek, nyugdíjasok terroristák."

Ezek az emberek annyira békések, hogy azért dobálnak a rendőrökre Molotov-koktélokat, fél kilós vagy nagyobb kődarabokat és már lőnek is, nem-nem nem célzottan lábra ahogy azok csinálják oszlatás gyanánt, hanem csak úgy kedvességből életkioltás gyanánt. Közben persze szép és jó, hogy találtak egy reklám áldozat arcot int a 21 éves lány akit tarkón lőttek, sajnálatos is, csak éppen itt nem egyéni tragédia van hanem társadalmi és nem csak a " békés " tüntetők/ forradalmárok vannak veszteség listán hanem rendvédelmi dolgozók is, sőt eléggé sok rend védelmis. Pedig ők a kötelességüket végzik, lehet itt mondani ,hogy ha annyira népért vannak akkor mért nem állnak át stb, de ki dönti el ,hogy mikor mi a helyes ill. mi lett volna a helyes, az hogy a kötelességed végzed vagy az aktuális rendbontásnak teret engedsz.
Igazából majd a múlt fogja eldönteni meg az, hogy milyen politikai szél fúj.

Az a helyzet, ma Ukrajnában egyes köröknek és Ukrajnán kívül is az az érdeke ,hogy ez a polgárháború lefolyjon ami 3 okból is tart, az egyik az etnikai ellentét, a másik a politikai( kormány vs. akik ellene vannak) és érdek szférák (kelet(Oroszo.) vs. nyugat(EU,USA és a haverok.)) A nyugat, a nagy demokrácia védelmező abszolút nem érdekelt abban,hogy vérontás nélkül lefolyjon az ügy. Kakálnak az egészre, majd ha elül a dolog legalább tolhatják befele a mentő csomagokat, meg a termékeiket ami által mégobban eladósítják az országot, mellette meg majd mutogatnak a keletre vagy valakire, akit találnak bűnbaknak. Félreértés ne essék, nem azt mondom ,hogy a Janukovics kormány szent, mert iszonyat korrupt és le kell váltani, de itt már nem arról van szó. Jelenleg már radikálisak harcolnak heccből, vagy bérért, meg akiket magukkal rántottak és az egész ár nem abban a mederben folyik amiben kéne és nem a rózsaszín megdöntjük a kormányt felhőcske lengi be a légkört.

A blog bejegyzéshez kapcsolódóan,jó lenne ha a média objektíven mutatná be a dolgokat és nem elferdítve, ott nem jók és rosszak hanem emberek hallnak meg, akik esetleg még segítik is egymást, láttam összecsapások utáni videót ahol rendőr és tüntető egymást segítették stb. Persze ez nagyon tündérmese és inkább a jó és a rossz küzdelmét kell ráhúzni a dologra, mert a hülye emberek elhiszik hogy a világban ez a szép nagy kategória van csak és ebbe be lehet sorolni mindent.

Ja és mielőtt még, az egész mondandóból azt vonta volna le mindenki, hogy balos vagyok és éljen a kelet azzal közölném, hogy a nacionalizmusban hiszek. De a rendet előbbre tartom a káosznál.

És a nap végére a bölcsesség: "Ne csak nézz, láss is." és lépjetek ki a butaság bűvköréből amit a különböző oldali, és beállítottságú médiumok sugároznak belétek.

zsozso25 2014.02.21. 14:21:59

Más: ha elolvassa bárki a kiemelt részt, ott azt írják, mit mondott az ukrán főkukac. Sőt, lehet hogy az Ő szavait használta, mert az etika sajnos ezt diktálja. (idézni csak helyesen). Ha pedig ezt tette, szerintem így helyes. Attól a tény, hogy ki a terrorista, nem változik, de az sem, ki mellé állunk mi. A történelmet meg úgyis a győztes írja.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.02.21. 14:29:47

Csak szólnék, hogy a Kossuth rádióban a rádió kisbetű.
Lásd: A magyar helyesírás szabályai.

Aki félanalfabéta, miért akar újságíró lenni?

vinyard 2014.02.21. 14:32:38

mivel atommód ráérek ma, megnéztem az m1 déli híradót, és nagy meglepetésemre azt kell mondjam, korrekt beszámolót közöltek

fran7 2014.02.21. 14:36:30

@zsozso25: Kösz, a figyelmeztetést. Ja akkor lehet nem is a műsorvezető mondta terroristának, a tüntetőket, hanem az ottani belügyminisztérium. Amit érdemes pontosan idézni, mert ha a rendvédelmi szervek terroristaként kezelik a tüntetőket, akkor onnantól kezdve nem szabad az események közelébe menni. Tudjuk ugyanis, hogy az emberjogi élharcos USA, hogy bánik a terroristagyanús elemekkel. Akkor az ukránok sem fognak kesztyűs kézzel bánni velük. Az meg, hogy az ukrán BM miként nevezi meg a tüntetőket nem jelenti, hogy a hírolvasó és hírszerkesztő is ugyanazt gondolja, mint az ottani államhatalom.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.21. 14:43:16

Gusztustalan dolog ez a közmédiától. Felfordul (megint) a gyomrom.

Gavroche11 2014.02.21. 14:43:23

@fran7: szinte (persze ez azert tulzas) mindegy is, hogy terroristakent kezelik-e oket, mert elnezve az elmult nehany nap esemenyet, a korrupt rendszeret vedo, demokratikus intezmenyrendszerekben kevesbe hivo Janukovics eddig sem bant kesztyus kezzel veluk.

Nyomek 2014.02.21. 14:47:19

Tudom, hogy nem a legjobb referencia, de Puzsérnak ebben (is) igaza van.
Terroristának nevezzük azokat, akik civilek ellen fegyveres támadást követnek el. Tipikus példa a bomba a piactéren.

Ami Kijevben van, az népfelkelés, lázadás, forradalom, civil ellenállás, zavargás.

Amennyiben a rádió úgy gondolja, hogy a civileket legyilkolók terroristák, akkor nem téved nagyot, de fordított esetben semmiképpen nem állja meg a helyét.

Szerintem is egy buzi ez a Bártfai Kinga, ha tényleg beolvasta.
De mi is elég puhapöcsűek vagyunk, ha csak itt zsörtölődünk.

Ez a Nevem 2014.02.21. 14:52:02

@falomb: Ne is foglalkozz velük tegnap még nem tudták ,hogy mit fog mondani a főnökük.Ma már megmondták nekik . Tehát jöhet a mantra.

bucbuc 2014.02.21. 14:56:34

@falomb: Na most még az egyszer elmondok valamit. Akinek van némi affinitása hozzá, az gondolkozzon, játsszon el a lehetőségekkel.

1: "Minden adandó alkalommal az emberek érzelmeire kell hatni, nem a
racionális gondolkodásukra. Bátorítani kell mindenféle emocionális
megnyilvánulást, mert az érzelmeket sokkal könnyebb manipulálni, mint a
rációt."

2: "Kinek az érdeke?"

Pl: Nyakonlőttek egy önkéntesen segítő fiatal lányt.
Lövik a tüntetőket a tetőről a mesterlövészek. (...)

Én nem állok egyik oldal mellé sem, miért tenném. Az egyetlen oka annak hogy írok, az hogy mennyien tartják magukat az egyedüli igazság birtokosának.

Ha valaki unatkozik, kicsit gondolkozzon. Ha nem az se baj.

Gavroche11 2014.02.21. 15:00:06

@Nyomek: Kulonosen furcsa es finoman szolva ambivalens erzes egy ilyen hirt hallani annak az orszagnak a radiojaban, ami buszke arra, hogy az ot akar antidemokratikus eszkozok alkalmazasaval is elnyomni igyekvo hatalom ellen tobb izben is igyekezett forradalmi uton hangot adni elegedetlensegenek es kieszkozolni szamara kedves valtozasokat.

Az persze igaz es kar lenne tagadni, hogy a felkelok oldalan sokfele vilagnezet es erdek keveredik, az EU-partiaktol kezdve megtalalhatok kozottuk szelsojobboldaliak, nacionalistak, futballhuliganok, atallt rendorok, akik nyilvan nem ugyanugy latjak Ukrajna lehetseges es megkivant jovojet, de egy dolog ketseg kivul osszekoti oket: Janukovicsbol es az o korrupt rendszerebol eleguk van.

Aegopolis2 2014.02.21. 15:03:39

@Nyomek:

A brit katonákra 30 évig vadászó IRA nem volt terrorista szervezet?

fran7 2014.02.21. 15:03:43

@Gavroche11: Nyilván, ott máshol húzódnak a határok. Szerencsére nálunk a legvadabb rendőri támadás is csak maradandó sérüléseket okozott és nem emberhalált. Nyilván az elszenvedőnek más a véleménye. De egy ilyen típusú hírbeolvasás azt is jelenti, hogy kérlek ne menjetek Ukrajnába, mert ott véletlenül terroristának néznek és akkor onnan nem menekít ki semmilyen kommandós csoport. Sem TEK, sem Seal, sem senki. Csak ezt az olvasatot nem akarta belelátni a posztoló. Hanem volt valami, amit ki akart hallani és nem is kellett ehhez megerőltetnie magát.

Gavroche11 2014.02.21. 15:07:38

@fran7: Legjobb tudomasom szerint nem hirdetett Janukovics rendkivuli allapotot, ami egyet jelentett volna a hadsereg kivezenylesevel es a tuntetes vegso (veres) szetveresevel (amely esetben valoban barkire lottek volna, akit terroristanak, rendszerellenes felkelonek neznek), szoval ez a magyarazat nem allja meg a helyet.

szita szita péntek 2014.02.21. 15:40:55

@DS90: Abban az esetbe ha tüntetők lőttek volna le rendőrt, akkor az éppen regnáló államhatalom, ami sírva imádkozik mindenféle indokért, hogy vére kitakaríthassa a teret telekürtölte volna vele a sajtót. Képekkel videókkal. Ez ömlene rád a youtube-rúl, hogy szenvednek a rendfenntartók. Ma már, amikor minden tele van kamerával egész biztosan sikerülne képet is mutatni legalább a fegyvert szorongató - de inkább az azt elsütő gaz terroristáról. Én ilyet nem láttam. Sérült, halott civilek képei viszont tucatszám dőlnek rám. Háát, nem is tudom - nem is tudom... Kinek higgyek... hm... Fogós kérdés...

szita szita péntek 2014.02.21. 15:47:50

Egyébként meg a terrorista szó túl kiterjesztően van használva. Manapság az a terrorista, aki nem tetszik nekünk és erőszakos... Hülyeség.

hu.wikipedia.org/wiki/Terrorizmus

Szal' szerintem terrorista az, aki véletlen szerű célpontokat támadva sokkhatást, rémületet kelt. Ezek az emberek egyértelműen nem azok.

arckönyv 2014.02.21. 15:55:17

@v2peti: oh értem, pár órát vártak előtte. aztán gondolom a franciáknak is megvolt a maguk indoka... szinte ugyanaz a helyzet.

zsozso25 2014.02.21. 16:01:58

@fran7: nem szeretem, amikor "ad velő" kinyilatkoztatnak: terrorista!
Elég baj, hogy ebben a szaros világban mindenki helyből tudja a "tutti"-t, ráadásul rögtön meg is mondja!
Anno fiatal koromban én is rögtön tudtam mindent, így kicsit vénebben csak remélem meg fogom érteni.

Gyorgy Nagy 2014.02.21. 16:19:43

Ki hallgat és néz közmédiàt ? Teli van tehetségtelen seggnyaló hir elhalgató hirhamisitó megélhetésivel.Tv 2 dettó.

fran7 2014.02.21. 16:31:00

@zsozso25: A gond az elvárásokkal van. Az idézet szöveg, amit jelzésedre elolvastam, tipikusan ilyen. Sajnos, nekem van egy olyan feltevésem, hogy a c:c keresi a kákán a csomót és minden felületet és lehetőséget kihasznál, ahol támadhatja a közmédiát. Ráadásul ennek indokára Szűcs Gyula hozzászólása olyan jól rámutatott.
A kérdés, hogyan olvasod el. Ha az a prekoncepciód, mint a posztolóé, hogy a közrádió már megint mentegeti az oroszokat, akkor azt fogod kiolvasni, amit a poszt címe tökéletesen mutat. Ha az az elvárásod, hogy bele tudj olvasni egy olyan dolgot, mint én, hogy a célja valami olyasmi volt a rosszul kihangsúlyozott idézettel, hogy senki ne menjen a Majdan közelébe se, akkor azt fogod kiolvasni. S ugyanazt a szöveget olvastuk el.
S ha halkan hozzáteszem, hogy Janukovics, mint orosz, adott kisebbségi jogokat a magyaroknak, s ugyanezen jogok csorbítását várhatjuk Tyimosenkától, vagy bárkitől, aki a hatalomra jut, főleg, ha a Szvoboda is odakerül a kormányhoz. Akkor nem olyan nehéz belátni, miért érdekünk, hogy a Janukovics-féle párt ne lehetetlenüljön el teljesen és induljon el egy olyan harc Ukrajnában, ahol megint a magyarok húzzák a rövidebbet. (Így nem olyan nehéz belehelyezkedni Janukovics szemszögébe.) S őket még állampolgárságon keresztül se tudjuk megvédeni. Na most légy okos, hogy kinek adj igazat.

Phteven 2014.02.21. 16:33:37

Hónapokkal ezelőtt megfogadtam, hogy Kossuth rádiót nem hallgatok addig, amíg ez a dilettáns, hazug, tolvaj társaság nem takarodik a picsába el. Ezek szerint jól döntöttem.

Siri Keeton · http://thedarkenlightenment.blog.hu/ 2014.02.21. 16:36:41

@szita szita péntek: Áldozatok nevekkel (és sokszor képekkel), ma kora reggeli állapot, hetvenöt halott(ról tudtak akkor), ebből tizenegy rendőr.

society.lb.ua/accidents/2014/02/21/256239_poyavilsya_predvaritelniy_spisok.html

Hogy te az eddig olvasott hírforrásaid alapján nem hittél abban, hogy a tüntetők is öltek rendőrt, arra utalhat, hogy a te hírforrásaid is manipulálhattak esetleg. Persze lehet, hogy csak figyelmetlen voltál.

Az igazi Trebics 2014.02.21. 16:42:17

@szita szita péntek: www.youtube.com/watch?v=HjKXm9DJZY0

érdekes, ahogy a videót kerestem, vagy nem kaptam találatot a beírt keresőszavakra, vagy csak szélsőjobbos oldalakat dobott ki, pedig tuti, hogy az összes mérvadó magyar hírportál lehozta ezt a videót.

Siri Keeton · http://thedarkenlightenment.blog.hu/ 2014.02.21. 16:43:41

@fran7: Az feltehető, hogy az ottani belügyminisztérium nyilatkozatát közölték, de ezt mindenféle kommentár nélkül tették, vagyis úgy hangzott, mintha ez megegyezne a hírolvasó vagy éppen a Kossuth rádió véleményével. Ez így szerintem elég egyoldalú volt.

grani 2014.02.21. 16:48:27

Nézőpont kérdése. Nekem pld. fasiszta, náci banderovisták. Én kárpátaljai magyar vagyok és felháborít, hogy a magyar balliberális média ezeket nevezik "békés tüntetőknek". Hánynom kell az ilyen blogoktól és az ilyen blogíróktól. Gondolom a nyelvetek már Ashton asszony, na nem prosztatájánál, mert az nincs neki, de valamilyen hasonló helyén jár.
Hogy nem sül le a pofátokról a bőr.

grani 2014.02.21. 16:53:32

Ja, ez egy páncélos csapatszállító BTR. Volt. Benne pedig emberek ültek. A ti szemetekben mocskos elnyomók, véreskezű gyilkosok akik a "békés tüntetőkre" támadtak.
www.youtube.com/watch?v=PgEjtFCiuJA

Remélem, jól alszol éjszaka.

fran7 2014.02.21. 16:55:42

@Siri Keeton: Arra akartam utalni, és igyekszem is rá, de nem mindig sikerül, hogy a másik megnyilatkozásában a legjobb szándékot keressem és feltételezzem, főképp, ha van egy olyan elvárásom, hogy velem is ezt tegyék.

Heep Uriás (törölt) 2014.02.21. 16:59:16

Az m1 híradó a Fidesz felszopó műsora. Ezzel együtt az ukrajnai eseményekről elég korrekten tájékoztatnak, szóval ez a bejegyzés csupán szokásos c:c-s propaganda. Mostanában minden héten van egy hírtv-s, vagy Magyar Nemzetes, vagy közmédiás újságírót ekéző szöveg itt, gondolom ez a válaszcsapás a jobboldali seggnyalóknak, a c:c-ből balos felszopó blogot csináltok bosszúból.

Siri Keeton · http://thedarkenlightenment.blog.hu/ 2014.02.21. 16:59:23

@fran7: Mindegy, hogy mi volt a szándék, ez a hírbemondás akkor sem sikerült jól.

bootsy 2014.02.21. 17:17:39

Hányinger a cikk és egyes hozzászólók tájékozatlansága megdöbbentő. Megy a manipuláció ezerrel.

Itt az indexen volt egy galéria amiben "Békés" tüntetők fegyverekkel elfoglaltak közintézményeket, rendőrséget. Fegyvereket és lőszereeket is szereztek...

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2014.02.21. 17:50:20

Szomorú ez az egész.
Itt sajnos már csak áldozatok vannak.
Ukrán öl ukránt :(

etruszk 2014.02.21. 19:02:27

@bucbuc: Élő adás nézhető az interneten Ukrajnából. Vagy ott a rengeteg feltöltött videó. A saját szemeddel is láthatod, nem kell ilyen vagy olyan hírügynökségekre hagyatkozni. Biztos vagyok benne, ha a kormányoldal tudott volna lövöldöző tüntetőt mutatni, megtette volna. Mint ahogy azt bemutatták - a rendőrök oldaláról filmezve - ahogy a tüntetők molotov koktélokkal felgyújtanak egy BTR-szerű járművet.

etruszk 2014.02.21. 19:16:44

@zsozso25: Lécci ne keverd már össze a nálunk akkoriban rendszeresített Dragunovot a modern mesterlövész fegyverekkel. Nyilvánvaló, hogy a többség nem 12,7 mm-es Gepárdot használ.

zotyesz11 2014.02.21. 19:18:20

@bootsy: Konkrétan ezt a képet kellene megmagyaráznia a kedves posztírónak:
galeria.index.hu/nagykep/2014/02/20/ukrajna/10
Az sem egy plüsmackó...

burakefendi 2014.02.21. 19:21:18

Érdekes, hogy milyen gyorsan változtatnak szerepeket az emberek anélkül, hogy ez bennük bármiféle konfliktust okozna. Akik a szabadság téri hősöket éltették most az hatalmat védik, az akkori "szemkilövetők" meg a majdan téri tüntetőkkel vannak teljes szívvel...

sutyerák 2014.02.21. 19:23:56

tegnap délután kettőkor már rég lehetett látni az utcán fetrengő sebesülteket,és a holtakat is.

-nem rendőrök voltak,hanem civilek.

etruszk 2014.02.21. 19:29:05

@bootsy: a TV székházba még nem törtek be?

etruszk 2014.02.21. 19:34:17

@Aegopolis2: de ők robbantgattak is, civil áldozatokat is szedve.

tűz fal 2014.02.21. 19:45:22

Nagyjából ugyanakkora jogossággal állapíthatjuk meg erről az Index nevű szennylapról hogy Barroso valaga alól bámulnak a nagyvilágra, mint amilyen élesszemű kritikai érzékkel nyilatkoznak ők a Kossuth rádióról (vagy általában a nem ballib médiáról). Más szemében a szálkát tipikus esete.

Pannon Puma 2014.02.21. 19:58:58

@DS90: nem, valóban. de a hatalomnak mindig módjában áll változtatni. a népnek meg olykor ki kell kényszeríteni, lásd 1848, 1956. ha máshogy nem megy, erőszakkal.

ne akarja senki most megítélni, hogy igazuk van-e. 1956-ot is csőcselék randalírozásának bélyegezte a hatalom akkor...

zsoltix 2014.02.21. 20:02:07

@tűz fal: Mint régi Kossuth-hallgató mondom, ebben teljesen igazuk van. A pártvalagnyalást csúcsra járatták az utóbbi pár évben. És ez nem csak a hírműsorokra jellemző.

Mekk Meister 2014.02.21. 20:10:51

@Nyomek: okostojas, akkor az amerikai katonakat robbantgato, orosz katonak torkat elvago szaudi, paki, csecsen stb. terrorista micsoda nalad? Hogyan lenne a molotov koktelt dobalo, rendoroket vero es felgyujto csocselek ellen fellepo, jog szerint cselekvo, kivezenyelt rendor a terrorista? Tedd mar sorrendbe a dolgokat, es kicsit merengjel azon, miert is hivjak rendfenntartonak a rendfenntartot. Irigyellek az egyszeru/egyugyu vilagodert.

031052 2014.02.21. 20:10:55

@zotyesz11: te szerencsétlen, talán valamivel vissza kellett támadniuk

Mekk Meister 2014.02.21. 20:11:18

@Nyomek: okostojas, akkor az amerikai katonakat robbantgato, orosz katonak torkat elvago szaudi, paki, csecsen stb. terrorista micsoda nalad? Hogyan lenne a molotov koktelt dobalo, rendoroket vero es felgyujto csocselek ellen fellepo, jog szerint cselekvo, kivezenyelt rendor a terrorista? Tedd mar sorrendbe a dolgokat, es kicsit merengjel azon, miert is hivjak rendfenntartonak a rendfenntartot. Irigyellek az egyszeru/egyugyu vilagodert.

tűz fal 2014.02.21. 20:18:49

@zsoltix:
Mint régi Kossuth rádió-hallgató mondom, hogy nem csak az utóbbi pár évben járatták csúcsra a pártseggnyalást, hanem mindig, az éppen aktuális rezsim javára. Azt pedig leírták itt jópáran, és linkekkel is alátámasztották, hogy ez a tálalás, amit ezek produkálnak, legalább annyira elfogult, mint az ő fene nagy erkölcsi magasságukból megkritizált nemliberó sajtóé.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2014.02.21. 20:19:42

Az, hogy tüntető=terrorista, az nem tartalom, hanem vélemény. Lehet igaz, lehet nem, de ha a Kossuth rádió tartalmat akarna közvetíteni, akkor azt mondta volna, hogy "az Orosz és/vagy ukrán hatalom szerint terroristák tüntetnek, a tüntetők szerint meg ők szabadságharcosok, a kedves hallgató meg döntse el, kinek hisz".
Te jó ég, kit akarok meggyőzni...?

M_R 2014.02.21. 20:40:00

Több TV élőben közvetítette az eseményeket. Innentől mindenki eldönti, hogy a saját szemének hisz-e vagy Bártfai elvtársnőnek.

Sajnos a Kossuth (szegény ha tudná mire használják a nevét) rádió a fiedesz szócsöve, annak szervilis kiszolgálója - az egyetlen igaz hír amit közzétesznek az talán a pontos időjelzés. Bár lehet hogy azt is előtte jóváhagyatják Orbánnal :)

fran7 2014.02.21. 21:02:24

@Yooha: Bár a c:c nem úgy értékelte, de az mtva, annyit közölt, hogy az ukrán kormány álláspontját ismertették és ennyi történt. Nem kértek bocsánatot a szóhasználatért, mert akkor minden ilyen esetben kellene. A hír24 kérdése is vicces, hogy nem világította meg a kérdést minden oldalról a közrádió. Bin Laden kivégzésénél is ki kellett volna kérni egy Al-kaida tag véleményét, hogy mennyire sajnálja vezére elvesztését, vagy a szaúdi királyi családot kellett volna megkérdezni, hogy mit szólnak egy rokonuk kivégzéshez? Vagy megkérdezni valakit Gitmóból, mondjuk minden freedom speeche után Obamának, hogy ő mit gondol az emberi jogokról, meg a demokrácia terjesztéséről? Azt meg, hogy arrogánsnak nevezi a közmédiát a c:c, az megér egy nagy mosolyt a részemről. Mert itt tudják ám, mi is az.
Másrészt és ez a lényeg, tudtál valakit meggyőzni a 2006-os eseményekkel kapcsolatban, aki addig mást gondolt? Lehetetlen. A magyar politikában ez a választóvonal. Úgy gondolom egyikünk sem ismeri pontosan az akkori eseményeket, pedig ebben az országban történt. Akkor honnan tudnánk, mi is történt, történik Kijevben és más ukrajnai városokban? Már akkor vidéken élve sem értettem, mi történik. Nem volt benne a levegőben, nem volt magától értetödő. Csak csodálkoztunk, mit csinálnak a pestiek. Meg mit csinálnak a rendőrök.

zsoltix 2014.02.21. 21:10:45

@tűz fal: Ennyire azért nem húztak bele korábban. Mióta központosították az egész hóbelevancot MTVA néven, a hírközlést szintén egy kalap alá vonták, ez azért sokkal jobban észrevehető.

Nemzeti Dohányos 2014.02.21. 21:12:10

Nem védem a Kossuth rádiót, mert nem is érdekem, de azért az indexnél sem ártana felcsapni a nemzetközi sajtót, és elgondolkozni, hogy ha 26 halottból 10 rendőr, és lelőtték őket, akkor ők vajon öngyilkosak lettek, vagy a tüntetők között tényleg nem csak békés, fegyvertelen demokraták vannak?

WérMiki 2014.02.21. 21:25:34

én ezt nem értem, kérlek magyarázzátok el nekem elvtársak, tudom, hogy ti ideológialiag képzettek vagytok...
aki az utcára megy tüntetni az aktuális hatalom ellen az nem automatikusan csürhe/csőcselék, ahogy 2006-ban harsogta az igazmondó szent index, és a fél internet?
akiknek minimum ki kell lőni a fél szemét, de legalább jól véresre verni, mint révész mártíriuszt

nem így van?

zotyesz11 2014.02.21. 21:27:41

@031052: Nyilván.
...sörétes vadászpuskával.

Csak arra akartam rámutatni, hogy a szegény lemészárolt békés tüntetőkről alkotott képet, sajnos kicsit árnyalja a linkelt fotó...
Szóval a fegyveres erők elvileg használhatják jogszerűen is az éles fegyvert, a tüntetőkről ezt nehéz elmondani...

tűz fal 2014.02.21. 21:36:52

@zsoltix:
Jó, nem kell a púder, pontosan értettem én elejétől fogva, hogy azt akarod kihozni, hogy a FIDESZ rombolta le a szabadságot (a médiában is), de maximum annyiban tudunk egyetérteni, hogy a FIDESZ alatt teljesedett ki az a folyamat, amit a titkosszolgálatokkal cigányokat gyilkoltató álszent liberális kormány is ugyanúgy csinált, csak másképp kommunikált. Folyamatosan überelik egymást, "műszakváltáskor" mindegyik rátesz még egy lapáttal. Azért, mert Orbán (meg a médiája) is egy nagy rakás szar, még nem fogom elfelejteni azt a "kiegyensúlyozott" tájékoztatást, amit a libbant sajtó képvisel. Páldául az, ahogyan az Index újság elhallgatta a Londonban, cionizmus(!) ellen tüntető zsidó rabbikat, és csak Jobbik ellen tüntető "antifasiszta" huligánokról tudósított, a nagynevű, "független" BBC pedig egyenesen azt hazudta, hogy a zsidók is a Jobbik ellen tüntetnek (de aztán kiderült a hazugság, és égtek mint a Reichstag), tehát amit ezek képviselnek, az ugyanúgy az újságírás legalja, úgyhogy ezek ne kritizáljanak másokat, hanem nézzenek a tükörbe.

AntiKorrupt 2014.02.21. 21:38:36

Hihetetlen, hogy milyen mennyiségű álhírrel, manipulációval árasztja el a netet a Rusia Today, és más Putyin-és Janukovics- párti hírforrások, a háború (a félreinformálás által) ugyanakkora intenzitással folyik a médiában, mint az utcákon. A komplett szélsőjobb és a rendszerkritikus mozgalmak nagy része kritika nélkül beveszi ezeket (és kormányunk is az elnyomó, korrupt hatalom pártjára állt).
Mutogatnak olyan képet hogy a tüntető kezében izraeli gyártmányú fegyver van, ez természetesen kétségtelen bizonyíték számukra hogy Izrael áll a tüntetők mögött, mutogatnak egy noteszről képeket, melyben arról vannak feljegyzések, milyen összegeket kaptak a bértüntetők USA-tól a felforgatásért, stb. Ez kb olyan szintű kamubizonyíték-gyártásnak tűnik, mint amikor 9/11 után megtalálták Mohamed Atta sértetlen útlevelét a hatóságok a tornyok romjai között...
Nyilvánvalóan vannak a tüntetők között beépített provokátorok, vannak szélsőséges politikai erők képviselői, nem kizárt hogy az izraeli titkosszolgálat tagjai, akár USA által fizetett terroristák is lehetnek közöttük. De ugyanúgy megtalálhatók Janukovics és Putyin beépített provokátorai, akiknek célja a felforgatás, a tüntetés megbélyegzése, hiteltelenítése, a hatóságok jogszerűnek látszó beavatkozásának kiprovokálása. Nagyon elterjedt eljárás.
Azzal, hogy kormányunk ilyen manipulált hírek leadására kényszeríti a közmédiát, két legyet csap egyszerre, egyrészt tövig benyal Putyinnak, másrészt szavazatokat szerezhet a Russia Today híreivel elvakított szélsőjobbtól, akik üdvözlik hogy ez a tökös kormány meri az "igazat" képviselni a mocskos ballib véleményterrorral szemben

roqfort 2014.02.21. 21:44:43

Teljesen jogos a beszólás. Már én kezdtem hülyének érezni magam, hogy miért látok mást a képernyőkön mint amit az összes szakértő tolmácsol az eseményekről. Persze lehet, hogy az orosz kormány tőkeinek nyalása mellett a magyar kisebbség védelme is a cél. Ezzel viszont, szerintem, sikeresen gyáva megalkuvó, sunyi népségnek tüntették őket fel. Pedig lehet, hogy saját véleményük is lett volna. Persze megszólalni veszélyes, de majd pont itthonról kell nekik osztani az észt...

fran7 2014.02.21. 21:55:03

@AntiKorrupt: Nem akartam ezt belinkelni ide, de hogy mi folyik a háttérben, azt jól mutatja ez a cikk. Indexen jelent meg.
index.hu/kulfold/2014/02/06/bassza_meg_az_eu/ Nem cáfolták, hogy a felvétel hitelességét. Ha ilyesmik zajlanak a háttérben, akkor a fantáziám határtalanná válik és kezdek nem hinni a demokrata tüntetők mítoszában, soraikban a Szvoboda párttal, akik kedvenc elfoglaltsága a vereckei szorosnál levő emlékmű rongálása és akik ukranizálni szeretnének minden kisebbséget, nem hiszek a Dinamo ultrák demokrata elköteleződésében sem. Emellett van egy csomó remek ember a tüntetők között ortodox papok, protestáns közösségek tagjai, akik nyugathoz tartoznának inkább. Illetve a másik oldalon ott a Berkut, a mindig ütésre kész rendvédelmi alakulatok, de ott vannak a donyeck-medencei bányászok, akik szeretnék időben megkapni a nyugdíjukat és szeretnének oroszként ukrán állampolgárok maradni és nem akarnak beolvadni és nem akarják elveszteni a jogaikat, mint nemzettársaik a Baltikumban, s ott vannak a kárpátaljai magyarok, akik csak békét szeretnének, de tudják, hogy az ukránok eddig nem sok kisebbségi jogot adtak nekik. S rettegnek a holnaptól. Mond te ki mellé állnál?

AntiKorrupt 2014.02.21. 22:02:24

@fran7: Hogy ki mellé állnék... nem tudom. Csak abban vagyok biztos, hogy a rt.com, ruvr.hu, Oroszország hangja, stb egyáltalán nem tekinthetők hiteles és független hírforrásnak (sőt), márpedig sokan annak képzelik.

fran7 2014.02.21. 22:13:24

@AntiKorrupt: Azt hiszem láthatjuk a civilizációk harcát élőben. Nem gondoltam volna. Szerencsére kivételesen nem valahol a magyar Alföldön történik mindez.
S ha olvastad a kommentek, ott sem a két oldal jelenik meg hanem a magyar politika két oldala. Sajnos nem tudunk elrugaszkodni ettől, semmilyen témában.

Fatal Error! System Halted! 2014.02.21. 22:25:05

Kibaszott szerencsésnek érezheti magát ez a tetves cigánybáró és arrogáns, cinikus kompániája, hogy a magyar nem a szláv népcsoporthoz tartozik, hanem csak mulya "félázsiai" és karba tett kézzel nézi, hogy az utolsó takaróját is ellopják, kivéve persze, ha a baloldali kormányról van szó, az ellen csípőből fellép, a tök spontán szerveződő "szabadságharcos".

De egyszer elfogy az a kibaszott szerencséjük és Isten végtelen bosszúval fog lesújtani rájuk, ha már annyira oda vannak az egyházért és a "keresztyéni értékrendért".

AntiKorrupt 2014.02.21. 22:45:03

@fran7: Igen valahogy úgy, a civilizációk harca, ahol a fő fegyver az információ. Én úgy látom, hogy a nyugati pénzoligarchiának (melyet többen globális háttérhatalomként is emlegetnek) valóban rengeteg van a rovásán, és emiatt az ellene globálisan kialakult közhangulatot az orosz érdekszféra a gazdasági/politikai érdekeinek megfelelően manipulatív módon kihasználja saját hatalmának építésére. Rengeteg érdek ütközik, a világgazdaság és politika különböző súlyú szereplői vívják a harcukat a médiák segítségével, és Chomsky 10 pontját mindegyik tökéletesen ismeri és alkalmazza is. Ember legyen a talpán aki képes a hamis információk özönéből a valódit kiválogatni...

juhaszvik 2014.02.21. 23:28:29

Amikor 2006-ban sokan elindultak, hogy a kormánnyal szemben érzett dühüket kifejezzék, akkor voltak békés tüntetések, és voltak huligán randalírozások, mint például a székház ostrom. Én akkor sajnáltam a tüntetőket a rendőri akciókért, a rendőröket az utcakövek miatt, a szemkilőtt embert, a felgyújtott autókat.
Ha meglátom a tévében, hogy Szíriában, Dél-Szudánban embereket irtanak, akkor sajnálom az áldozatokat. Hogyan lehet az, hogy különbséget teszünk az áldozatok között? Ha valaki az oroszbarát kormány ellen lép fel, akkor miért csak 2014 előtt sajnáljuk őket? A Fidesz már egy vallás? Csinálhat bármit, ami miatt a hívői ne mennének szembe akár a korábbi értékítéletükkel is?
ars poetica: Én balliba vagyok, de úgy gondolom, 2006-ban Gyurcsánynak le kellett volna mondania. Azzal, hogy még 3 és fél évig a morális kártyát a Fidesz kezébe adta, azzal a hívők előtt isteni rangra emelte Orbán Viktort. Továbbá annyira bizonytalanná tette az akkori politikai helyzetet, amelyben melegágyra talált a korrupció.
Ha 2006-ban lemond Gyurcsány, akkor ma egy egészen más Orbán Viktor lenne a miniszterelnök, vagy más fideszes (mert ugye normális pártban van belső harc, kritika).
Nem gondolom, hogy az elmúltnyolcéves garnitúra jöjjön vissza, mivel van egy olyan érzésem, hogy az olyan lenne, mint a Bourbonok Fro.-ban, de valami konszolidált, europer csapatot szívesen látnék (LMP, Bajnai stb.). A Fideszben nagyon sok az arrogáns, de ott is vannak kulturált arcok (bár elég rezignáltak, lásd Pokorni).
Szóval véleményem szerint világbéke kellene, nem pedig összehasonlítgatás, hogy melyik, nekünk nem szimpatikus fél ölt meg több embert.
Utolsó szó: megemlékeznék az ukrán rendőrökről is, akiknek lehet, hogy semmi baja sincs a tüntetőkkel, csak teszik a dolgukat és meghalnak.

fran7 2014.02.21. 23:40:13

@juhaszvik: Ezen gondolatmeneted 2006-ban is előadhattad volna, csak ez süket fülekre talált volna Fletónál, aki ezután már végképp csak a hatalma megtartására koncentrált, és nem a kormányzásra, ami nagy kárára volt az országnak.
Másrészt várom a c:c következő cikkét az érzéketlen m1-ről, éppen most megy az orosz az Orrlövészek célkeresztben című sorozatának negyedik része. Milyen érzéketlenek ott az MTVA-nál.

juhaszvik 2014.02.21. 23:57:35

@fran7: én is csak utólag vagyok ilyen "okos", akkor nem gondoltam úgy, hogy az öszödi beszéd miatt le kellett volna mondania, mivel a beszéd lényege, hogy egy belső megbeszélésen kimondta, hogy korrupt a rendszerük és csinálni kellene valamit.
Szerinted a mostani kormány összeül és megbeszélik, ha valamit "elkúrtak"? én azt veszem észre, hogy bármi kritika éri őket, akkor nem azt válaszolják, hogy "oké, utánanézünk", hanem ellentámadásba kezdenek. Az EU gonosz, az IMF gonosz, a nyugati média le van fizetve (mondja a fidesz tévéje, rádiója, újságja), a szabadságharc szent, aki támogatja jó barát (tényleg, mi lett a lengyelekkel, így az orosz barátság után?).
Nem azt mondom, hogy tudnék kész alternatívát a helyükre, de ennél bármi jobb lenne, a jobbikot leszámítva :)

tjunior 2014.02.22. 08:17:14

Lehet ezt ragozni, csűrni csavarni, 15-20 évvel ezelőtt még lehetett etetni a népet hazugságokkal, de ma már nem, ömlik az információ mindenhonnan. Akinek van szeme látta, hogy fegyvertelen civilek feküdtek vérbe fagyva az utcákon tucatjával nem karhatalmisták, ez ilyen egyszerű. A közmédia kesztyűbábjai nem ebben a korban élnek, ha azt hiszik 60 felettiek és/vagy a szemellenzősökön kívül ezt bárki kritikátlanul elhiszi amit mondanak. Mondjuk ez annyira nem meglepő amikor a legfőbb haduruknak egy sms küldése is a megoldhatatlan probléma kategóriája.

Garott 2014.02.22. 19:57:12

@arckönyv: Nem, mert követelték, hogy a Fradi kerüljön vissza az első osztályba. talán ezért volt tüntetés.

Monsieur Padoncour 2014.02.23. 05:03:31

Akit egy Gepárddal pattintanak meg az nem csak eldől. Az szétposszan. De ne keverjük már össze a mi 2006-unkat ezzel. Pöppet más a mentalitás a tüntetők részéről. Amit itt csináltak az egyszerű rendőrterror volt, az Ukrajnai meg lassan polgárháborús helyzet fokozatosan kiegyenlítődő erőviszonyokkal. Az meg menjen a picsába aki ilyen barom érvvel jön, hogy fel lettek szólítva úgy kellett nekik, ennyi erővel kár akármiért demonstrálni. Rózsa Milánkáék és fel voltak szólítva kíváncsi vagyok mi lett volna belőle, ha az ő piciny demokráciáért aggódó fejükből gumilövedékezik ki a szemgolyót.

Monsieur Padoncour 2014.02.23. 05:11:58

De bizonyára mindenki emlékszik még az annak idején megjelent comment-es cikkre amiben a köztévét ekézték, mert nem számolt be objektívan az esetenként nem is tüntető, csak arrafelé hazamenő emberek REBISZ általi megdorgálásáról.

Tr0LL 2014.02.23. 11:17:19

Más is észrevette?
"A hírek tartalmi kérdéseit nem szoktunk megtárgyalni, a szerkesztői függetlenség gondolom a hir24-nél is valószínűleg ismert, amúgy hivatalban lévő kormányról van szó, s miként az amerikai elnök álláspontját is ismertetni szoktuk - kritika nélkül - így ebben az esetben sem tehetünk mást."

Kiemelem: Ebben az esetben nem tehetünk mást!"
Gondolom megjött az ukáz, hogy még véletlenül se merjünk ellenük beszélni.

dr Smittpálelnökúr 2014.02.23. 11:51:22

@tűz fal: Putyin és Janukovics segge (diktátorok), vagy Barrosoé.

Ha már kéne, akkor Barroso. De bármilyen segg a ti nyelveteken van, hiszen nektek orbán valaga az elsődleges. Ezt a két barmot pedig azért nyaljátok, mert orbán vezér most éppen szintén az övékét nyalja.

Gerinctelen patkányok vagytok, mind, egytől-egyig.

Mad Mind 2014.02.24. 13:51:58

@grani:
Ja persze. Én meg erdélyi magyar vagyok és szerintem terroristának nevezni a tüntetőket pofátlanság.

Mad Mind 2014.02.24. 13:55:28

@tűz fal:
Csak kis info. Barroso néppártos, mint orbáncod.

Mad Mind 2014.02.24. 13:58:30

@WérMiki:
Okoska, a pártod emberei nevezik terroristának a zavargókat.

Mad Mind 2014.02.24. 14:01:36

@fran7:
Senki mellé nem állok, mivel az egy ország belügye. Amíg magyar állampolgárt nem lőnek le a rendvédelmi szervek/tüntetők, addig nem tartozik hivatalosan rám.
A kisebbségek, meg minden országban megszopták, ez nem új keletű dolog.

Mad Mind 2014.02.24. 14:05:42

@Monsieur Padouncour:
Rendőrterror? Előbb, hagyták megverni magukat, utána hagyták szétverni a tv székházat, és csak utána kezdek visszavágni. Az USA-ban már az elő pofon után szétverték volna a tüntetőket. Méghogy rendőrterror.

Feketeistván 2014.02.24. 20:25:17

Még a vak komondor is látja miről van szó. Orbán húz az EU felől ezerrel, a putyini " demokrácia" felé, mert a demokrácia számára nyűg, és jó cigányhoz képest minden ami a lopásban gátolja. A jó kis udvartartás felélesztheti magában nem olyan mélyre temetett moszkovita énjét, és ellenforradalmározhat végre, hiszem, a gaz eu val szemben ott van a jóságos putyin, Sztálin legjobb tanítványai újra egyesülhetnek.

tűz fal 2014.02.25. 06:34:37

@dr Smittpálelnökúr: @Mad Mind:
Az "én orbáncom" vagyis a párttitkár hülyegyereke, aki KISZ-titkárként kezdte, ultraliberálisként folytatta, aztán lett "néppártos, mint Barroso".
Ezt csak azért foglaltam össze, hogy látszódjon, hogy kik is azok valójában, akik úgy fröcsögnek egyfolytában másokra, hogy valójában ők azok, akik nem látnak ki a pártelitjük seggéből. Olyanok vagytok, mint az agyatlan pitbull, csak "Harap!" helyett "Orbán!" az idomított vezényszó.
süti beállítások módosítása