Az RTL Klub Híradója az első negyedév minden hónapjában jóval magasabb közönségarányt ért el a TV2 hírműsoránál, a Tényeknél, a teljes lakosság és a 18-49 éves korosztály körében is - olvasható a csatorna sajtóközleményében.
A Híradó a teljes lakosság körében az első negyedévben (2013. jan-márc) átlagosan 31.25 százalékos közönségarányt ért el (naponta átlagosan 1,378 ezer néző), míg a TV2 hírműsora, a Tények csak 26.1 százalékot (naponta átlagosan 1,155 ezer néző). Ha a 18-49 éves korosztályt vizsgáljuk, akkor a Híradó által elért közönségarány 28.43, szemben a Tények 23.7 százalékos közönségarányával.
Ezek az adatok azért is érdekesek, mert 2012 első negyedévében a Tények még vezetett a Híradó előtt a teljes népesség körében, és 18-49-en is jóval kisebb volt a különbség az RTL Klub javára a jelenleginél. Mára azonban már az RTL Klub hírműsora mind a teljes lakosságot vizsgálva, mind a 18-49 éves korosztály körében is meggyőzően vezet a Tények előtt.