Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Biofarm és lelőtt medve is nyert Cannes-ban

2012. június 25. 17:00 -Szűcs Gyula- 1 komment

Átadták hétvégén a filmes és az integrált kampányok díjait is a Cannes Lions reklámfesztiválon, de magyar eredményekért sajnos már nem izgulhattunk, írja a Kreatív.

A Cannes Lions filmes kategóriájának nagydíját a Creative Artists Agency Los Angeles nevű ügynökség kapta a mexikói kajában utazó Chipotle étteremláncnak készített Back to the Start reklámfilmjéért. Ebben egy gazdának elege lesz abból, hogy környezetszennyező gyárakban, gyógyszerekkel teletömött malacokból készül a burrtióba kerülő hús, és szépen visszatér inkább a biogazdálkodáshoz:

Ugyanezt az ügynökséget jutalmazták a fesztivál történetének első márkázott tartalom nagydíjával is: a Chipotle-nek készített Cultivate Campaign szépen bemutatja, hogyan kell a The Scientist című Coldplay-slágert úgy elénekeltetni Willie Nelson countryzenésszel, hogy mindenki erről beszéljen, a Twitteren ugyanúgy, mint a nagy vidéki kajafesztiválokon és kézműves vásárokon:

A filmes megoldásokat jutalmazó film craft-kategóra nagydíja már valószínűleg nem fog annyira bejönni az állatvédőknek, mint a Chipotle-szpotok: a BETC Paris cég reklámjában ugyanis egy kiterített medveprémből lesz profi rendező, miután éjjel-nappal a Canal+ tévécsatornát bámulja a nappaliban:

Rob Reilly, a Crispin Porter + Bogusky globális kreatívfeje adta át a díjakat a legfontosabb, titanium kategóriában, ahol a nagydíjat a R/GA New York kapta a Nike-nak készített Nike+ Fuelband kampányért. Filmbuziknak kötelező látni, többek között Indiana Jones, Bruce Lee, a Star trek és a Monty Python miatt:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Démonmac1 2012.06.25. 23:42:54

"a BETC Paris cég reklámjában ugyanis egy kiterített medveprémből lesz profi rendező, miután éjjel-nappal a Canal+ tévécsatornát bámulja a nappaliban:"
így ezzel le is lőttétek a film poénját.
még jó, hogy éreztem, hogy valaki megint hülye lesz és le fogja lőni a spoilert, így nem olvastam el a cikket, csak utólag.
süti beállítások módosítása