Átadták hétvégén a filmes és az integrált kampányok díjait is a Cannes Lions reklámfesztiválon, de magyar eredményekért sajnos már nem izgulhattunk, írja a Kreatív.
A Cannes Lions filmes kategóriájának nagydíját a Creative Artists Agency Los Angeles nevű ügynökség kapta a mexikói kajában utazó Chipotle étteremláncnak készített Back to the Start reklámfilmjéért. Ebben egy gazdának elege lesz abból, hogy környezetszennyező gyárakban, gyógyszerekkel teletömött malacokból készül a burrtióba kerülő hús, és szépen visszatér inkább a biogazdálkodáshoz:
Ugyanezt az ügynökséget jutalmazták a fesztivál történetének első márkázott tartalom nagydíjával is: a Chipotle-nek készített Cultivate Campaign szépen bemutatja, hogyan kell a The Scientist című Coldplay-slágert úgy elénekeltetni Willie Nelson countryzenésszel, hogy mindenki erről beszéljen, a Twitteren ugyanúgy, mint a nagy vidéki kajafesztiválokon és kézműves vásárokon:
A filmes megoldásokat jutalmazó film craft-kategóra nagydíja már valószínűleg nem fog annyira bejönni az állatvédőknek, mint a Chipotle-szpotok: a BETC Paris cég reklámjában ugyanis egy kiterített medveprémből lesz profi rendező, miután éjjel-nappal a Canal+ tévécsatornát bámulja a nappaliban:
Rob Reilly, a Crispin Porter + Bogusky globális kreatívfeje adta át a díjakat a legfontosabb, titanium kategóriában, ahol a nagydíjat a R/GA New York kapta a Nike-nak készített Nike+ Fuelband kampányért. Filmbuziknak kötelező látni, többek között Indiana Jones, Bruce Lee, a Star trek és a Monty Python miatt:
Démonmac1 2012.06.25. 23:42:54
így ezzel le is lőttétek a film poénját.
még jó, hogy éreztem, hogy valaki megint hülye lesz és le fogja lőni a spoilert, így nem olvastam el a cikket, csak utólag.