Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Fábrynál is többet fizetnek a Magyarország, szeretlek!-ért

Volt vezérek szállítják

2012. február 21. 15:30 barb 73 komment

Csak most akadtunk rá, de azért ami fekszik, az nyugszik alapon kimazsoláztuk a fontos infókat a Népszava tegnapi cikkéből, jól jöhet még, amikor példálózni kell az MTVA pénzszórásával. Tehát a napilap három ügyben kért adatokat a közszolgálati médiaalaptól: mennyiért gyártják a Maradj talpon! és a Magyarország, szeretlek! című vetélkedőket, és mennyit kap kommunikációs tanácsaiért a Fidesz egykori pártigazgatója, Várhegyi Attila.

A két vetélkedőről kapott adatok különösen érdekesek, mivel azokat az alap korábbi vezérigazgatójának és vezérigazgató-helyettesének cégei gyártják. A Magyarország, szeretlek!-et adásonként 19 millió forintért gyártja a Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó Hung-Ister Zrt., melynek vezérigazgatója Fazekas Csaba, aki tavaly februárban ült vissza ebbe a székbe, miután távozott az alap éléről. A 19 milla/adáson felül egyszeri költségként - ez a berendezéshez és a főcímhez, arculathoz köthető összeg - 37 millió 800 ezer forintot fizetett az alap. Mint ismert, Fábry Sándor új műsora 15-18 millió forintba került, a Beugró hatmilliót kóstál.

A Maradj talpon!-t már nem mérik ilyen drágán, bár az is igaz, hogy napi műsor lévén azért az adásonkénti 3,5 milliós összeg is figyelemre méltó. Ennek a produkciónak is volt egyszeri költsége, a díszlet 45 millió forintba került, a tervezés, és a főcímhez kapcsolódó költségek további 5 millió forintot emésztettek fel - tudta meg a Népszava. A vetélkedőt az alap korábbi vezérigazgató-helyettese, Závodszky Zoltán cége, a Show and Game Kft. készíti, mely a lap szerint korábban "egy gibraltári, feltehetően offshore vállalkozás tulajdonában volt. A gibraltári cég kézbesítési megbízottja éppen Závodszky volt".

Ezekhez képest a fideszes egykori pártigazgató már-már olcsónak tekinthető. Mint ismert, Szabó László távozása után nem neveztek ki új kommunikációs igazgatót az alaphoz, hanem Várhegyi Attila Prestige Media Kft. nevű cégét bízták meg a kommunikációs feladatok ellátásával. Várhegyi általános marketing-kommunikációs tanácsadásért havonta 787 ezer forintot kap, a marketing stratégia kidolgozásáért 1 millió forintot, karbantartásért, elemzésért pedig negyedévenként 250 ezer forintot fizetnek neki.

 

Várhegyinek ezen felül a kríziskommunikációs helyzetek megoldására az "állandó készenlét" miatt havonta plusz 100 ezer forint jár, és 25 ezer forintos órabért is kap "Kommunikációs felkészítés kommunikációs helyzetekben" című előadásaiért, valamint közreműködői díjként óránként 12 ezer 500 forintot fizet neki az alap. Kreatív tanácsadásokra is sor kerülhet, ezt óránként 25 ezer forintért vállalta cége. Mint ismert, Várhegyit 2002 őszén folytatólagosan elkövetett, különösen nagy vagyoni hátrányt okozó hűtlen kezelés miatt jogerősen felfüggesztett egyéves börtönbüntetésre ítéltek.

(A fotót a nlcafe.hu-ról szedtük.)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thor80 · http://www.index.hu 2012.02.21. 15:59:51

Magyarország, én így szeretlek!

chrispooh 2012.02.21. 16:03:08

Magyarország, bevesznek?

Flankerr 2012.02.21. 16:04:39

Nézettség/költség szempontból messze a Maradj Talpon a leghatékonyabb.

Passenger 2012.02.21. 16:13:20

Volt már ezekről egyébként kritika itt a blogon? Érdekelne a véleményetek, különösen a Szövetség című műsorról...

csárli hárper 2012.02.21. 16:15:38

hála az égnek, vége a mutyi korszaknak.....

provata 2012.02.21. 16:21:05

hihetetlen... mindent hagyunk. dehogy van vége a mutyi korszaknak. jön a helyébe másik kapzsi fereg.

krj 2012.02.21. 16:23:29

vasárnap belenéztem, azt hittem, nem látok jól. kultúragitprop a sokadikon! akkor már inkább a vv5!!!

Hertelendi 2012.02.21. 16:29:15

Ebben a kormányban nincs ám mutyizás...megmondta a selmecigabriellea is

Biscione · http://axl-zizzenetek.blogspot.com/ 2012.02.21. 16:36:16

Fazekas egyébként egy Porsche Cayenne-nel jár, de láttam már valami nagymergával, meg egy sárga Boxterrel is. Mindháromban az a közös, hogy német rendszáma van...

provata 2012.02.21. 16:37:28

ezeket ki fizeti? állam?

ugatjukeztis 2012.02.21. 16:44:56

Simlicska a köbön!
Hurrá!

Is 2012.02.21. 16:45:21

@provata: Mármint arra gondolsz, hogy mi, adófizetők?

Raoul Duke 00 2012.02.21. 16:57:53

Mutyiország, szeretlek!

thorse 2012.02.21. 17:20:11

Még a feltételezést is kikérem a nevükben, hogy mutyiznak!!! Ez nem igaz!!! Egyszerűen lopnak mint a szarka!

i.diot (törölt) 2012.02.21. 17:20:53

ez a magyarorszag,szeretlek annyira rossz,hogycsak...
:(
a muripacs csiszar,a gyarilag retardalt jakupsegg,a musorvezeto xy,az 5 percenkent pattanjunk fel es enekeljunk vezerfonal,az iqtalan muemberkek,mint vendegek...
pfejjj...

lai-cini 2012.02.21. 17:30:06

HOL vagy VIKTOR? Fogd vissza az embereidet, mert úgy jársz mint GYURCSÁNY, hogy mire észbe kapsz, már szétlopták az országot, vagy a felvett hiteleket.

bőrmók 2012.02.21. 17:47:23

@lai-cini: kapaszkodj meg: ilyen az, amikor tartja a pórázt

Dr. Fred Edison 2012.02.21. 17:52:37

Egy összehasonlításra azért kíváncsi volnék, a kertévék mennyiért dobnak össze ilyen műsorokat? És persze akkor már nézettségi adatok is jöhetnének.
Ez ugyanis így szép, csak nem mond sokat.

digitime 2012.02.21. 17:57:59

@lai-cini: az már szét van lopva, most csak a maradék morzsákat söprik össze. Szép, hogy ezekre a szarokra költik az adóforintjaimat, most már erősen gondolkodom hogyan kellene elkerülni.

Scala 2012.02.21. 18:01:26

"Mint ismert, Várhegyit 2002 őszén folytatólagosan elkövetett, különösen nagy vagyoni hátrányt okozó hűtlen kezelés miatt jogerősen felfüggesztett egyéves börtönbüntetésre ítéltek."
Na igen... a legszebb az egészben.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2012.02.21. 18:12:28

@Dr. Fred Edison: A "Hungarian helyszínelő" szerint szerint tv2-ön (Várdy-korszak) az XXL adás (2 órás) 60 millió volt ebből 35 volt a díszlet (külső gyártásban ment). Bár ezt HH is sokallta.

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2012.02.21. 18:16:03

A kertévéknek a válság idején ezek túl drágák lennének, bár nekik valószínűleg fele, harmad áron is megcsinálná a piac.

Mitzimackó 2012.02.21. 18:34:14

bizony, a pártfinanszírozási törvény jól jönne már! egyébként csak timur és csapata csinálna egy (ál)műveltségi vetélkedőt ilyen címmel. nyilvánvaló pártpropaganda, meg fábri is.
Passenger 2012.02.21. 16:13:20 a szövetségnél meg alsó tagozatosok is izgalmasabb vetélkedőt szerveznének. vagy gyerekműsorként kéne adni, azoknak még elmenne, vagy egy kicsit (nagyon) feljebb emelni a színvonalat. ez főleg arra vonatkozik, hogy ne féleszűek legyenek benne a tv-oldali közreműködők. komolyan, ha leszólítok 3 embert az utcán, izgalmasabb, pörgősebb, élőbb műsort lehetne velük csinálni. szánalmas ez az amatőr banda.

mmmmmmmmm 2012.02.21. 18:43:24

Nem értem, Beugró már nincs.Nem kellett....Nem kaptak vissza zsét?
A SZövetséget nem is említsétek!!!! Ahogy az előttem író is mondta: szánalmas banda !!!!

vladimir964 2012.02.21. 18:46:22

Egyáltalán nem védeni akarom a céget, de mint volt dolgozója, én ennél ocsmányabb és durvább lenyúlásokat láttam anno dacumál. (kormánytól függetlenül, és ráadásul valóban elvégzett munka nélkül, pártkatonák és ejtőernyősök kifizetésekor))
De nézzük a műsorok árát. Igen szépen hangzanak a milliók, de ezzel csak megint az bizonyosodik be, hogy mennyire nem ér semmit a forint, és hogy a jó nagy számok mindig manipulációra adnak okot.
Amennyiben az illetők vennék a fáradságot, és utánanéznének a nemzetközi médiapiacon érvényes áraknak egész más kép alakulna ki. tehát Eurósítsunk (290 HUF/EUR) árfolyamon: maradj talpon kb. ezer Euró, MO. szeretlek ezer Euró, Fábry 51 ezer Euró, díszlet 127 ezer Euró, stb. Aki egy kicsit is járatos a szórakoztatóiparban az tudja, hogy az bizony drága műfaj, országtól, társadalmi berendezkedéstől, kormánytól függetlenül. Ezek az árak nemzetközi viszonylatban nemhogy drágák, hanem kifejezetten olcsók, nem beszélve a maradj talponról, ami röhejesen olcsó! Egy komplett díszlet- és arculattervért nyugaton egy országos műsorhoz egy arculattervező iroda ennyi pénzért TALÁN beindítja egy-két agysejtjét, de hogy abból nem lesz díszlet és arculat, az biztos. Fábry: egy hasolnó kaliberű és népszerűségű műsorban kint ennyi pénzért még a műszaki személyzetet sem lehetne kifizetni, nemhogy az egészhez az arcát adó showmant, és annak a stábját!
Ami viszont Várhegyit illeti, nos az valóban lenyúlás, mégpedig pofátlan módon.

vladimir964 2012.02.21. 18:49:47

@vladimir964: Véletlenül kiamaradtak a számok: tehát helyesen: MO szeretlek 65 ezer Euró, Maradj talpon 12 ezer Euró...

mediacapic 2012.02.21. 19:26:01

@vladimir964: Ez teljesen igaz is lenne amit írtál az európai árakkal összehasonlítva. Csak itt magyar munkásokkal csináltatják meg ezt a mozit, és lehet, h a gyártó cég a nyugati árakon számolja el az operatőrtől elkezdve a díszletesig a stábot papíron, de a mikor a számlát leadja a munkás, akkor a balkáni napi pénzt sem keresi meg!

Szóval maradjunk annyiban, h ez egy bitang lenyúlás, eszméletlen drága költségvetéssel!
És nem utolsó sorban egy nézhetetlen végtemékkel.... a mi pénzünkből!!!!

Fábryt páros lábbal rúgta ki az RTL mert már nem látott benne semmi jövőt!

sajnos sokkal jobban járt volna az ország, ha lélegeztető gépet vesznek ezen a pénzen a kórházakba!!!!!

bioLarzen 2012.02.21. 19:37:46

Nem mentve a dolog anyagi oldalát, de legalább egy nézhető vetélkedőt adnak az esetlegesen lenyúlt pénzért, nem egy Hacktion-szintű szomorodványt...
Nekem legalábbis bejön.

bio

bioLarzen 2012.02.21. 19:38:19

@mmmmmmmmm: Beugró sztem van még, csak másik csatornán.

Vagy már megszűnt?

bio

gyuvi 2012.02.21. 19:45:47

Elhiszitek, hogy ŐK szeretik Magyarországot? Hol máshol kereshetnének ennyi pénzt SEMMI munkával, ötlettel, energiával? Senkiházi tudatlan tolvajok. Tömlöcbe az egész bandával!

mediacapic 2012.02.21. 19:59:47

@vladimir964: És tényleg nagyon unalmas, h ebben az elb*** országban mindenki a nyugattal példálozik (benzinár stb...stb), miközben az átlagemberek!!! a vicc kategóriát kapják fizetésképp!!

exilis 2012.02.21. 20:28:37

Őszintén szólva az összmagyar televíziós kínálat egyetlen adása ami 10 percnél tovább leköt, az a maradj talpon, így attól nem sajnálom a pénzt.

Fábry Gyurcsányos poénjai beértek :)

vladimir964 2012.02.21. 20:33:30

@mediacapic: Már bocsánat, de 1989-ben a kapitalizmust választottuk. A megfelelő béreket kint sem adták a kapitalisták merő jóindulatból, azokat bizony kiharcolták a melósok, több évtizednyi harc árán. Igaz, ott a szakszervezetez és vezetőik valóban azzal foglalkoznak, amire tartják őket, nem pedig az aktuális átlagbér sokszorosáért vakarják a seggüket. Mint máshol sem, itt sem fogja senki az emberek szájába dugni a sült galambot - ki kell harcolni!

BGy · http://babosi.blog.hu 2012.02.21. 20:38:30

Ezek miatt érdemes havonta befizetni az adónkat! Jó helyre megy...

dr. Ringlósztár 2012.02.21. 20:44:01

Aki lop, annak levágjuk a kezét! mondta volt Pokorni.
Azt hiszem, alapítok egy protézis-készítő vállalkozást. Mondjuk Kaya Ibrahimmal közösen.

vladimir964 2012.02.21. 20:45:33

@mediacapic: A közpénz elköltéssel és nézhetetlen végtermékkel egyetértek. Az árakkal viszont nem, azok adottak. Jómagam is vállalkozó vagyok, én sem vagyok hajlandó bagóért működni.Egyébként pedig nem is ezzel van a hiba, hiszen egy médiaműsort készítő vállalkozás saját elképzelései és a konkurenciához képest szabja meg az árakat, nem kötelező azt választani. De a piacon azért nagyjából mindenütt ugyanazok az árak. A gond két másik dologgal van: az egyik, hogy egy tehetségekkel teletűzdelt céget sikerült 20 év alatt erkölcsileg, anyagilag a földbe döngölni, kormányzati színezettől függetlenül. Szétverték az egész közszolgálati médiát, elüldöztek minden épkézláb, gondolkodó embert, kézi vezérléssel működtedhető MTVA monstrumot állítottak elő, megfelelő seggnyalókkal teletűzdelve, a hajdani televíziónál pedig gyakorlatilag csak adminisztrátorok maradtak állományban. Ilyen felállással nem is lehet műsort csinálni. Ennek következtében valóban csak magán produkciós irodákkal lehet műsort gyártatni (ez is volt vélhetően a végcél). de még ez sem lenne gond, ha valós piaci feltételek között folyna a dolog, nem pedig az aktuális kormányzat pedálgépeinek produceri irodái nyernének el minden zsíros produkciót - MSZP alatt Trisztár, Fidesz alatt Ezüsthajó és a többiek.
Ennek és így valóban csak a közpénzek lenyúlása az egyetlen célja és értelme.

EasyFriend 2012.02.21. 20:48:24

Jó lenne csinálni egy olyan toplistát, nemcsak köztévére, amiben gyártási költség / nézőszám szerint vannak rangsorolva a saját gyártású műsorok. Nagyon kíváncsi lennék az éllovasokra.

jo.e 2012.02.21. 20:57:23

Látom, itt mindenki vágja, hogy mi mennyi a médiapiacon...
Mindentől függetlenül én szeretem ezt a műsort.

mediacapic 2012.02.21. 21:00:10

@vladimir964: "...így valóban csak a közpénzek lenyúlása az egyetlen célja és értelme." Ebben látod teljesen egyetértünk!

Egyébként valóban a kapitalizmust választottuk 89-ben!! Csak a színváltogató vadkapitalista/őskomcsi elitre nem számított senki akkor, ami még azóta is a nyakunkon van...

Tudom az illetékesek lelkiismeretében bízni, és azt hinni, h a szerencsétlen honfitársaikat nem tartják "rabszolgaszámban" az legalább annyira utópisztikus, mint abban hinni, h valaki 52 héten keresztül mindig eltalálja az 5 tuti számot a szombati népjátékban...

Egyébként ennyire nem tragikus a helyzet!
Az internet simán eltörli a közszolgálati pénznyelőt, és a kereskedelmi televíziózást (horribilis költséggel működtetik mindegyiket)! Már most alakul egy olyan réteg, aki ezt erre a médiára készíti, tökéletesen érti és használja!

mmmmmmmmm 2012.02.21. 21:08:51

@bioLarzen: sztem csak ismétlések :(

gyuvi 2012.02.21. 21:12:50

@mediacapic: Igen, a vadkommunisták túlélésére nem számítottak a zemberek. Ha ezt előre látják, talán lett volna véres forradalom. A főoldalon van pl. várszegigyula őskomcsi: már a 70-es években igazgató volt, 80-asokban MÁV vezér, most a BKV-ból bukik felfelé. Mér nem végzik ki inkább nyilvánosan???

index.hu/belfold/budapest/2012/02/21/felfele_bukik_a_volt_bkv-vezer/

bioLarzen 2012.02.21. 21:18:54

@kis_kiraly: @mmmmmmmmm: Értem, kösz a választ.

Jó kis műsor volt, sztem egyértelműen jobb, mint ez a mostani Rudolf Péter-féle az m1-en péntekenként (bár Földes Eszter és Klem Viktor nekem egész bejövős fiatal tehetségek ebben a műfajban)...

bio

EasyFriend 2012.02.21. 21:25:39

@vladimir964: Ha a Nyugattal hasonlítasz, úgy korrekt, hogy azt is odaírod, hányan látják az adott műsort ott ill. itt, valamint hogy mennyiért lehet eladni egy reklámpercet a műsorban (vagy előtte) ott ill. itt.

BlogMeister 2012.02.21. 21:32:35

Ömlesztve folyik a pénz a fidesznek. Persze "mutyi" azért nincsen, Selmeczi is megmondta.

mmmmmmmmm 2012.02.21. 21:40:49

@bioLarzen: igen, én is jobban kedveltem a beugrót! Valóban, egész ügyesek a fiatalok!

choko 2012.02.21. 21:53:15

...egyiket sem nézem...remélem nem maradtam le semmiről:-)))

...egyébként nekem is az a véleményem, hogy a II. Orbán-kormány "összegereblyézi" a pénzt...aztán f.szságokra költi!

van ennél lejjebb? (törölt) 2012.02.21. 21:57:27

Simicskát meghívhatnák az Estébe egy mélyinterjúra. Én még nem láttam vele beszélgetést. Még mielőtt csődbe vinné a Magyar Televíziót...

Lázárblokkoló (törölt) 2012.02.21. 22:00:16

Itt sose fog véget érni a válság.
De azt se gondoltam volna hogy eljön az az idő, amikor szégyellhetik magukat a közszolgálati tv-ben dolgozók.

Megoldó 2012.02.21. 22:12:11

Hála istennek hogy az orbán kormány is eljutott arra a szintre, hogy nem kell már mindenféle hamis törököket fognia a pénzcsináláshoz...
(Hogy rohadna meg a fidesz meg az összes rohadék politikus)

s.p. 2012.02.21. 22:39:19

Gondolom drága a licenc. Az eredeti, Hollandia szeretlek.
Megy pár éve.

www.youtube.com/watch?v=wyjpCVVQ1jM

vauvauvau 2012.02.21. 22:53:51

A műsorra szánt pénzek 60-70%-át lenyúlják a főnökök. Megy vissza haverokhoz.

Kron 2012.02.21. 23:07:55

azt, hogy ezek a számok nagyok vagy kicsik (esetleg pont jók), nyilván csak a piacon jártas szakértő tudja eldönteni. a forint annyira jó "valuta", hogy már egy doboz gyufa ára után is két nullát kell írni. mindkét említett sorozat/vetélkedő hemzseg a hibáktól, élükön az idegesítő műsorvezetőkkel. ennek ellenére, jelenleg kb. ez a két szórakoztató műsor az, amit "hányós zacskó" nélkül lehet öt percnél tovább nézni, az összes hazai közszolgálati és kereskedelmi kínálatából. éppen ezért nekem "annyira" nem fájó, hogy ki-mit nyúl le (ha lenyúl), mint amikor az abszolút semmiért teszik el a nagy pénzeket. ez utóbbira azért bizonyára mindenki sok példát ismer a környezetéből.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2012.02.21. 23:12:07

@bioLarzen: Az is jó lett volna, csak nem a licencet vették meg (en.wikipedia.org/wiki/Schillerstra%C3%9Fe) hanem csináltak egy rosszabb változatot belőle.

Dr. Gordon Shamway 2012.02.21. 23:23:12

Jó, akkor valaki azt mondja már el, hogy a show&game hány műsort csinál az MTV-n, mennyiért, és hová vannak bekötve?
Meg hány gyártó cég dolgozik be?
Mert ha 10- ből 2 csókos, az jó arány. De még az 50- 50% is.

Dr. Gordon Shamway 2012.02.21. 23:27:54

Na, ez lemaradt: szóval a show and game vagy 10 éve gyárt az mtv-re...most hirtelen lett kapcsolat, eddig nem volt, vagy csak én nem értem itt a nagy összeesküvés- eméletet?

linócsik 2012.02.22. 00:44:08

Mennyi jár azért Várhegyi Attilának, hogy Ő Orbán Viktor SÓGORA?? Ezt ebben az országban -sőt a világon- rajta kívül senki sem mondhatja el magáról, ebből is látszik Ő egy uniqum..
Amikor csúfosan lebukott -még az első Orbán kormány idején- eltűnt látszólag a színről, de mily szerencse!!azért Ő még meg van nekünk, még ha kicsit drága is...

linócsik 2012.02.22. 00:48:18

Megszólalt bennem a kisördög: lehet, hogy titokban (esetleg szakmai beidegződésből kifolyólag) Budai Gyula a jobboldal mocskos üzelmeiről is gyűjt adatokat??Elég nagy notesz kell ehhez, mert nem kispályásokkal van dolgunk...

Exxit 2012.02.22. 07:30:11

Az ár sok vagy kevés , kiveséztétek!
Számomra sokkal érdekesebb maga a műsor!

Nem tudom ki emlékszik rá, valamikor 93' környékén már ment hasonló vetélkedő műsor!

A címére már nem emlékszem. A lényeg az volt, hogy egy sportcsarnokban települések csapatai versengtek egymással vasárnap délelőttönként!
Maga a műsor lényege az volt, hogy a műsorvezetők 5 percenkét kényszeredett vigyorral belemondták a kamerába, hogy mi most nagyon boldogok vagyunk, nagyon jól érezzük magunkat! Egyébként is úgy vigyorgott mindenki, mint az akit épp akasztani visznek!
A műsorról első blikkre lejött az agymosás, ebben az országban mindenki boldog, minden tökéletes, leginkább szeretett kormányunk, és bölcs vezérünk. (akkor az MDF volt a kormányzó párt)

Valami hasonlót érzek ezzel a műsorral is!

doci606 2012.02.22. 08:48:30

Nem mondom, hogy tökéletes a Magyarország ...
De ezt nevezik itt sokan agitprop műsornak??? Most komolyan? Ja, ha nem épp valamelyik VV vagy egyéb ... értéktelen alak szellent a kamerába, az már agitprop? Majd minden adást láttam, s nem emlékszem, hogy egyszer is bármilyen politikai megnyilatkozás lett volna. S az sért egy magyar embert, hogy magyar művészekről, sportolókról, tudósokról szólnak kérdések? Hogy valaki azt mondja egy rég élt színészre, hogy a legjobb, stb. ... Most tényleg ez a gond??? Vagy az, hogy esetleg az ifjúság nem csk azt fogja tudni, ki Majka, hanem megismer jónéhány fiatal színészt, s néről sok régélt hírességet, ...
Szánalmas, ha valakit ez felháborít. A pénzlenyúlást pedig a rendszerválozás óta minden kormány magas színvonalon mívelte, míveli, de ezért nem a műsort kell leszólni.

PiggyBlanka 2012.02.22. 09:20:50

Ezek a cuccok olcsók, hiába nyöszörög a prolinép.
Persze, sok millió a millió, de tök normális napi piaci áron mennek ezek a cuccok, örülök is, hogy többen felhozták a számokat!
Persze az fel sem tűnik senkinek, hogy komcsikormányok alatt még a számokat sem lehetett megtudni?

csababp14 2012.02.22. 09:34:24

Lnyegesen több kárt okoznak a kertévéken futó úgynevezett műsorok. Megaiksz-faktorok, való világok,híradónak nevezett horror-híradások, "megmondomőszintén" Tvrtko (nem kicsit bunkó azzal, hogy soha le nem veszi a születésekor is rajta lévő satyekot)Naplójával. Sok ember összeomlik, gyógykezelésük százmilliós összegeket emészt fel.Egyébként mi a faszerkezet baj van a Maradj talpon! c. műsorral?

csababp14 2012.02.22. 09:44:00

@Megoldó: Legegyszerűbb megoldás: rohadjon meg mindenki, lesz 93030 km2 üres terület.

linócsik 2012.02.22. 10:02:50

Nekem mindig is maradt egy kis nosztalgiám a gyerekkoromól, az úttörő korszakomból...A dalok, amelyek méltatták hazánkat és a barátainkat, még mindig a fülembe csengenek. Ez a műsor (bár még sohasem néztem 2 percnél tovább, ugyanis a tippmix friss eredményeit nézem az 1-esen, ezért váltok oda) azt az érzést ébreszti bennem. Csak akkor, gyerekként még el is hittem.

linócsik 2012.02.22. 10:06:43

Várhegyi Attila 1990-91-ig Szolnok város alpolgármestere, 1991-től 1998-ig pedig polgármestere volt. 1998-2001-ig pedig a Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériumának államtitkári posztját töltötte be.

A Fidesz pártigazgatóját 2002-ben folytatólagosan elkövetett, különösen nagy vagyoni hátrányt okozó hűtlen kezelés bűntette miatt jogerősen felfüggesztett egyéves börtönbüntetésre ítélte a bíróság. A vád szerint az Orbán-kormány egykori államtitkára 154 millió forintos kárt okozott Szolnok önkormányzatának. Várhegyi ezt követően lemondott a képviselőségről, azután pedig a Fidesz fizetett alkalmazottjaként töltötte be a pártigazgatói, majd a kampányigazgatói posztot.

Várhegyi Attila 2006-ban vált meg a Fidesztől, miután a párt elvesztette a választásokat. A politikus és cége, a Prestige Media Kft. több fideszes önkormányzat kommunikációját is segítette 2007-től, de 2008 márciusáig az Echo TV és a Magyar Hírlap tulajdonásának, Széles Gábornak is adott marketing tanácsokat, és ő segítette például győzelemhez Páva Zsoltot a pécsi önkormányzati választáson, mint a Fidesz kampányának vezetője.
A cikkből kimaradt a lényeg? amit érdemes azért tudni: Várhegyi Orbán Viktor sógora..

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.02.22. 10:35:04

A Magyarország, szeretlekben van 2x100 statiszta, fejenként 3000-ért, ezért 2 adást tapsolnak végig, tehát csak ez a tétel adásonként 300.000 Ft. Tudom, kipróbáltam :-)

fedor.blog.hu/2011/10/02/a_nagy_szurkemarhashow

Azt kell, hogy mondjam, azért nem ez a legszarabb műsor a királyin. Persze nem is legjobb, de azért szórakozásnak elmegy, ha épp nincs más, főleg a kertévék hasonló célú műsoraihoz képest.

A milliók meg... szóval azért ezek nem one man show-k, elég nagy stáb dolgozik rajtuk, és persze a technika se olcsó. Ez van, a televíziózás drága műfaj.

Kandeláber 2012.02.22. 10:36:28

Engem a "Magyarország, szeretlek!" c. műsorban kizárólag a műsorvezető állandó vigyorgása zavar.
Egyébként: mennyivel rosszabb, mint a VV akárhány szellemi toprongyainak exhibicionista megnyilvánulásai?
A "Magyarország, szeretlek!"-ben teljesen normális magyar művészek, sportolók szerepelnek.
Csiszár, gondolom áruló lett a bulvár szemében, mert a királyi TV-ben lép fel.
Akinek tetszik, nézze az Aktívot, Tényeket a hülye szavazásokkal, és a többit.
Hja, hogy egy műsor pénzbe kerül? Ez újdonság valakinek? Tehát a szoci-szadesz kormányok idején minden műsor ingyen volt.

interflug 2012.02.22. 13:44:49

Fogalmatok-e van mijen teknikai és szeméji kölcsége van a műsorgyártásnak? Sokak a milliók? Láttatok-e műtermi izzót kéccázezerér? Ja persze, médijamárktban nincs ojan. El se hinnétek, hogy nem teszkós cuccal kell ám forgatni meg varezolt fos pécén vágni. Asztán vágóasszisztens volt-e itt valaki, aki átláttya, és fejben tartya a forgatott anyagot. Szkriptet írtatok már, amelyből egy hét múlva dolgozni is kell? Kétszer egymásután sikerült már etyformára világítani műteremben? Na lehet utánozni.

xclusiv 2012.02.22. 22:33:13

@interflug: osztán a tekknika nem a királyi tévéé-e? mer' nem hiszem, hogy a csillió "közeli cég" mind saját tekknikával nyomul, ez úgy történik (legalábbis a "közeli helyeken"), hogy a zemtévének szállító cég számláz meg ad 1-2 jancsibohócot, a tényleges munkát meg csinálja a köztévé közpénzből fizetett dolgozója a közpénzből vett technikával.
Illetve ha nem, akkor mi a faszért vettünk saccperkábé milliárdokért ilyen technikát a köztévének? Mert a híradóhoz kicsit overkill...

Illetve hát a lényeg: az a minősíthetetlen fos, ami ebből a képernyőn meglátszik, az miaz? Megér-e annyit, akár kilopják a szemünket akár nem? (inkább persze de...)

interflug 2012.02.23. 09:17:14

@xclusiv: A tévének semmiféle milliárdokból vett technikája nincs. Két műteremben dolgoznak, amelyek még a szocializmusban épültek, NDK klíma stb. A lámpapark cirka 25 éves, a korábbi képtechnika finoman szólva nincs meg, új pedig nincs, ami van az fixen bekábelezett közvetítőkocsi, mint az ötvenes években. A fotón nem a jellegzetes lámpahíd látható, így gyanítom, külsőben készül. Igazán nem akarom védeni a gyártót, de az összegek reálisak. Amúgy tojok a tévére.

xclusiv 2012.02.23. 18:27:58

@interflug: ja, azóta már olvastam, hogy mindent szétloptak. Én arra emlékeztem, hogy milliárdos technikabeszerzésről volt szó, némi korrupciógyanúval megfűszerezve, aztán ez vagy nem történt meg, vagy én emlékszem rosszul.
süti beállítások módosítása