Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Bebizonyították: Sebestyén Balázs a Sátán

2011. október 15. 18:32 szabóZ 340 komment

Vagy Molnár F. Árpád végre vásárolt egy tévékészüléket, és rácsodálkozott a jegesen vibráló gonosz dobozra, vagy a Vodafone-nak mégis van humorérzéke. Esetleg a reklámügynökségének. Az október elején feltűnt videó, a Piros Pirula Projekt Üzenet című filmje ugyanis tényleg valódi, velejéig paranoiás összeesküvés-videónak tűnik.

Az iszonytatóan hosszú filmben a Vodafone nyári kampányáról bizonyítják be, hogy nem más, mint egy tudatalattira ható üzenet: Balázs maga a Sátán, a végítélet pedig mobil szélessávon közeleg.

Az Üzenet készítői nagyon értik azt a világot, ahol a szabadkőműves gyíkemberek titkos praktikái uralják a Földet, és az emberiség egyetlen reménysége a gonosznak hazudott Hitler, aki a Hold sötét oldalán várja teuton kommandósaival, hogy visszavágjon az 51-es körzet alatt székelő világelnyomó szuperkormánynak. A filmzenét mintha a Hírháttér Multimédia zenei szerkesztője válogatta volna, a lassan araszoló feliratok alatt dübörgő taktusok pedig még egy cseresznyés muffin receptjét is vészjóslóvá tennék. Az egész ráadásul kijött dvd iso-fájlban, letölthető borítóval, pont úgy, ahogy a Zeitgeist óta az az összeesküvő-hívő szubkultúrában már alapkövetelmény.

Akár azt is hihetnénk, hogy tényleg valódi ez a leleplezés, és tényleg van valahol pár fickó, akik egész nap attól rettegnek, hogy a vércsepp alakú ördögszimbólummal az egész világot telepingáló Vodafone az apokalipszis lovasait küldi ki a HSDPA-hálózaton. Csak egy dolog nem stimmel. Túl jó az egész. Túl logikus. Túl egyértelműek a mondatok. Túl épeszű az egész videó. És persze túl jól értesült a film rendezője a Vodafone-kampány körüli eseményekről, és az egész reklámszakmáról.

A Piros Pirula Projekt blogján aztán kiderül, hogy valójában minden csak a Vodafone-ról szól, bár a kampány előtt pár héttel gyorsan felraktak pár marhaságot a honlapra, de abban reménykedtek, hogy senki nem olvassa el például a köztünk élő robotemberekről szóló hidraulikus agymenést. Vagy azt a posztot, amit a Critical Massről írtak.

Csak azt szeretném, ha azért tisztában lennétek vele, hogy még az ilyen jellegű mozgalmakat is már mind elfoglalták! Az elfoglalták nem azt jelenti, hogy minden Critical Mass-os benne lenne a buliba, dehogy is... csak annyit, hogy beszivárogtak, és a döntéshozó pozíciókba az ilyen mozgalmakban is ők ülnek.

Persze még nem tudom, hogy pontosan mire akarják majd felhasználni konkrétan ezt a mozgalmat, de amíg kitalálják, addig is kiváló lehetőséget ad a szimbólumokkal való bombázásra, és hogy átvitt értelemben az Új Világrend-jüket éltesd, miközben euforikus hangulatban magasba emeled a biciklidet a Petőfi Csarnok mellett.

És én már vinnyogva nevetek, bár azért lopva csak körülnézek, hátha van valahol egy gyíkember, vagy legalább egy zsidó, akinek nem tetszik, hogy kiröhögöm a titkos világ-összeesküvést. És persze soha többet nem emelek kerékpárt a Critical Massen, a fene sem akar piramist mutatva örömet okozni a földalatti hatalom titkos szektájának.

És mi van, ha ez nem is egy gerillakampány, és még csak nem is egy a cafeteria-juttatások miatt túlpihent kreatív agyszüleménye? Akkor küldeném Umberto Eco Foucault-inga című könyvének egy részletét a rendezőnek, a 8/b-osztálynak, és mindenkinek, aki szereti.

Színpadiasán kitárta az ablakot, megkért, hogy nézzünk ki vele együtt, és rámutatott egy deszkabódéra: nagy messze, a mellékutca és a sugárút sarkán állt, valószínűleg szerencsesorsjegyet árultak benne.

– Uraim – mondta –, mérjék majd meg azt a bódét. Meg fogják látni, hogy a dobogója 149 centiméter, vagyis a Föld-Nap távolság százmilliárdomod része. A homlokzati magassága osztva az ablak szélességével annyi, mint 176/56=3.14. A hátsó magassága 19 deciméter, vagyis ugyanannyi, ahány évet a görög holdciklus számlál. A két hátulsó, illetve a két elülső él magasságának összege 190x2+176x2=732, ami nem más, mint a poitiers-i győzelem éve. A dobogó vastagsága 3.10 centiméter, az ablakkeret szélessége pedig 8.8 centiméter. Ha az egész számokat behelyettesítjük az ábécé megfelelő betűivel, C10 H8-at kapunk, ami a naftalin képlete.

– Fantasztikus – csodálkoztam. – Tényleg ez jött ki önnek?

– Nem nekem – mondta Agliè –, hanem egy másik bódé méretei alapján bizonyos Jean-Pierre Adamnak. A sorsjegyárus-bódéknak nagyjából azonosak a méreteik, gondolom. A számokkal bármit meg lehet csinálni. Adva van, mondjuk, a szent szám, a 9-es, és én ki akarom hozni belőle 1314-et, Jacques de Molay elégetésének évszámát, amely fontos dátum mindenkinek, aki, mint én, a templomos lovagi hagyományok híve. Mit tegyek? Megszorzom 146-tal, Karthágó lerombolásának sorsdöntő évszámával. Hogy jutottam erre az eredményre? Úgy, hogy 1314-et elosztottam kettővel, hárommal és így tovább, míg fel nem bukkant egy kielégítő dátum. Eloszthattam volna 1314-et 6,28-cal, 3,14 kétszeresével is, és akkor 209 lett volna az eredmény. Márpedig I. Attalosz, Pergamon királya 209-ben csatlakozott a makedónellenes koalícióhoz. Meg vannak elégedve?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bryna 2011.10.17. 23:28:59

Kár, hogy nem tudok kommentet törölni, most megtenném....lenyugodtam és bocsánat minden
------------NORMÁLIS------------------
keresztény hívő embertől, a kommentem nem nekik szólt hanem az álszenteknek....és kérem őket, hogy ne vegyék magukra és ne érezzék sértésnek.

vasszűz 2011.10.18. 09:00:36

Megnéztem én is pár filmet.
Szerintem nem kamu, mert egyetlen multicég sem engedné meg magának még viccből sem, hogy a Sátán követének állítsák be, vagy hogy a Klu-klux-klánhoz hasonlítsák. Vagy esetleg a versenytársak csinálták a filmet...
Egyelőre egy hibát szúrtam ki (biztos van több is): az önmaga farkába harapó kígyó (ouroboros) nem a gonoszt szimbolizálja, hanem (többek között) az örökkévalóságot.
Bővebben pl. itt:

artportal.hu/aktualis/hirek/najmanyi_laszlo_ouroboros_az_univerzum_toertenete

A szabad asszociációk meg... a vércseppről nekem sokminden eszembe jut, pl. sérülés, vérvétel stb., speciel a véráldozat nem. De hát vannak akiknek mindenről AZ jut az eszébe, ugye.

Bryna: ha nem istenhívő, attól még lehet rendes ember, de végítéletkor a Gyehenna tüzére kerül, mert nem tért meg.

(Egyébként meg: ha Sebestyén Balázs a Sátán, akkor Hajdú Péter micsoda?)

vasszűz 2011.10.18. 09:14:18

A reklám maga tényleg elég (rém)álomszerű, a réti jelenetről (Balázs ül a fotelban, a kopár fa mellett) nekem konkrétan "A kör" c. film ugrott be.

w_tilos · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2011.10.18. 09:15:37

@Bryna: általában aki NEM istenhívő, az nem ugyanolyan értékes, őt csak a rombolás motiválja, felelőtlen egész életében

De ez logikus is

A hívő hite szerint az élet nem ér véget a halállal. Felelősséget kell vállalnia a tetteiért, mert azoknak következményei lesznek.
A hívő hozzáállása az élethez tehát pozitív, építő jellegű.

Az ateista/materialista hite szerint az élet véget ér a halállal. A tetteiért nem kell felelősséget vállalnia, hiszen azok csak vegyi folyamatok végterméke, amiről ő nem tehet. Tulajdonképpen az egész életének semmi értelme.
A tagadó hozzáállása az élethez tehát negatív, destruktív jellegű.

Ezért is van, hogy a vallásosak boldogabbak, és tovább élnek, ahogy a statisztikák is mutatják.

Bryna 2011.10.18. 09:26:42

@w_tilos: Drága Tilos...elolvastad te hogy én mit írtam? Én ugyanolyan hívő ember vagyok, csak nem a BIBLIAI ISTEN-ben hiszek. Tehát, aki más dolgokban hisz, még ugyanúgy számol a következményekkel, ugyanúgy van értékrendje és ugyanúgy nem a rombolás motiválja. De én luxbecy2 hozzászólásából (előre is bocsánat, ha rosszul) arra a következtetésre jutottam, hogy aki nem a BIBLIAI ISTEN-ben hisz, az már automatikusan a sátánt szolgálja. Amivel így önmagában nagyon nem értek egyet. De tényleg nem akarok vallási vitát csinálni a fő témából.

Egy_Vándor 2011.10.18. 10:00:20

Hát, pedig egy ilyen téma mindenképp vallási és világnézeti gyökerekhez fog visszavezetni...:) A legtöbb kereszténnyel az a baj, hogy teljesen figyelmen kívül hagyják azt, hogy a Bibliájukon kívül számtalan ősi irat létezik még, és ezeknek egy része sokkal koherensebb is, mint a megcsonkított/összeollózott Biblia, amit ráadásul ezer féle képpen lehet értelmezni. Ahhoz, hogy az igazi tudás birtokába kerüljön az ember, meg kell dolgozni: kutatni kell, nyitottnak lenni a világra, mindent megvizsgálni több aspektusból, stb. Egy olyan vallás sem lehet legitim, ami félelemre épít. Már pedig a kereszténység is ezt teszi: fogadd el, hogy ez és ez van, különben pokolra jutsz és ez ellen semmit sem tehetsz. Hagyjuk már... a félelmet tudással lehet legyőzni, ehhez pedig sok helyről kell összeszedni a kirakós darabjait. Amit most mondok, az már egy szubjektívebb elképzelés a Biblia kapcsán, de leírom, mert szerintem elég szembetűnő: Nem tudom, hogy az ittlévő keresztények mennyire szokták forgatni a Bibliát, de nekik még nem tűnt fel pl. az, hogy az ószövetségi istenkép személyisége szöges ellentétben áll az újszövetségivel? Ez csak egy ellentmondás a sok közül. Az ószövetségi isten büntet, pusztít, indokolatlan előnyhöz juttat egy bizonyos népcsoportot, stb... aztán később Jézus már egy teljesen más istenről beszél. Jézust én egy megvilágosodott tanítónak tartom, aki egyébként nagyon is valós és jó üzeneteket próbált átadni, de az emberek félreértették, az egyház pedig a mai napig félreértelmezi a tanításait, egybemosva a sztoriját az ószövetségi katyvasszal. Ebbe a témába nagyon bele lehetne még menni, de arra kevés lenne itt a hely. Csak amolyan gondolatébresztőként írtam.

Végezetül pedig bemásolnám a PPP oldalra is elküldött kommentemet, mert ide is erősen vonatkozik:
Srácok, az a baj, hogy itt és és a comment.com-os moslék alatt is csak a két véglet képviselőit látom, pedig az igazság valahol a kettő közt lesz. A filmben valóban sok olyan elem van, amiket én is túlzásnak/alaptalannak érzek, de ettől függetlenül még a jelenség maga ("rejtett" üzenetek reklámokban/filmekben/klipekben, illetve azok több síkon értelmezhetősége) létező dolog, érdemes vele foglalkozni. Viszont amit ebből a filmből is hiányolok (meg a legtöbb hasonló "leleplező" videóból), az az, hogy nem állítja össze a teljes képet, nem foglal állást, nem mondja mondja meg a tutit. Belecsap a lecsóba, démonizálja mondjuk adott esetben a Vodafonet, de nem ad teljes képet arról, hogy pl. miért "rossz" az, amit ők csinálnak, stb. Persze hozzá kell tenni, hogy a teljes kép kifejtéséhez talán kevés is volna egy másfél órás videó. Mindenesetre szerintem nem kell apokaliptikus "Isten vs. Sátán" háborút vizionálni, még ha lesz is olyan esemény amire ráhúzható ez, az csak vihar a biliben. Az embernek nem kell elköteleznie magát egyik "szellemi hatalom" mellett sem, hanem saját maga és a világ megismerésével kell eljutnia egy olyan tudat(ossági) szintre, hogy ne tudják őt félelemben tartani mindenféle hamis istenek képei (mert a kereszténységnél is ez történik gyakorlatilag), halála után gond nélkül hagyhassa itt ezt a kis homokozót, folytatva útját a valódi "Istenhez". Ja, és sátánizmus: A LaVey-féle vonal a leg "mainstreamebb", és valójában nem is értem, hogy miért aggatták rá a sátánista nevet, mikor valójában inkább egy egoista/ateista vallás, a Sátán pedig inkább amolyan szimbolikus alak náluk. Vagyis van rá tippem: Azért, hogy húzzák vele az egyházak agyát, ezzel is több figyelmet nyerve. Egyébként bohóckodás az egész, és nem szoktak véráldozatokat bemutatni. Egy másik vonal, amivel még találkoztam, az a "spirituális sátánizmus", ők már más tészta. Mint a neve is mutatja, náluk erősen jelen van a spiritualizmus, és a Sátánt is valós személynek tekintik. Tulajdonképpen a keresztény mitológiát egészítik ki/nézik más szemszögből. Elég jól és logikusan fel van építve, de véleményem szerint ők is félre vannak vezetve, ugyanolyanok mint a keresztények többsége, csak a másik oldalon állnak. Ja, és megvetik a LaVey-féle bohóckodást, a véráldozat pedig rájuk sem jellemző. Szóval a sátánista szegmensben is sokkal árnyaltabb a kép, mint azt az átlagember gondolná. Ja, még annyit, hogy az ilyen "2 percet bírtam megnézni, fasság az egész" jellegű kommentekkel nem érdemes foglalkozni, csak trollkodás. Mint ahogy a vallási fanatikusok kommentjeivel sem, mert azokkal szintén nem lehet mit kezdeni...

Bryna 2011.10.18. 11:12:01

@ebedli: Crazy Town - Butterfly.....mekkora zene volt :D Tuti pokolra jutok basszus :D

ebedli 2011.10.18. 11:14:18

A legszomorúbb az egészben az, hogy PPP és a többi konteómegszállott (lásd még paranoia) elfelejtenek egy idő után nevetni, mert annyira megszállotjaivá válnak a harcuknak. Márpedig aki nevetni nem tud, az mindenre képes.

Jelen esetben arra, hogy önként és dalolva, ráadásul feltehetően ingyen okatatófilmeket készítsen az iszlamista kiképzőtáborokba, ahol mélabús estéken ezeket vetítve tartanak ideológiai továbbképzést, miért kell elpusztítani a dekadens Nyugatot.

Igen szép munka, le a kalappal.

Bryna 2011.10.18. 11:15:59

De ha már zenébe is belenyúltunk akkor Prodigy az vajon mi? :D

www.youtube.com/watch?v=6_PAHbqq-o4&feature=relmfu

Ui.: Imádom :D

ebedli 2011.10.18. 11:20:19

@Bryna: sokan járnának így, ha mindaz amit hittanórán tanítanak igaz lenne.

Nem tudom, hogy a 666 nevű olasz sátánista technocsapat klipjeit elemezve a PPP mire jutna, de istenbizony mondom, nem is vagyok kíváncsi rá.

Még valami, ami összefügg ezzel, szintén videoklip:

youtu.be/wTs41zOeOro

...és találjon valaki összefüggést még a bor és a Dionüszosz-kultusz között is, könyörgöm, kultúra...

vasszűz 2011.10.18. 11:24:39

Nekem úgy rémlik a Bibliából, hogy nem a Sátán indítja be az Apokalipszist, de javítsatok ki, hogy tévedek.

Mi hittanórán úgy tanultuk, hogy János apostol biztatásként írta a nemtudommelyik gyülekezetnek, a keresztényüldözések idején, és a fenevad nem más mint Néró.

Bryna 2011.10.18. 11:31:24

Amúgy sokaknak érdemes lenne utánanézni a 666-os szám jelentésének. Mert mindenki egyöntetűen közli, hogy a 666 az a sátán száma, miközben a nagy többségnek fogalma nincs arról, hogy vajon miért.

Íme néhány, direkt különböző nézeteket valló cikk:

www.merenyi.baptist.hu/index.php?m=2006
www.szammisztika.hu/cikkek/666-numerologia-szammisztika-jelentes
www.katolikus.hu/ujember/Archivum/001008/1001.html
www.tarrdaniel.com/documents/Hermetika/kabbalista_numerologia.html

Bryna 2011.10.18. 11:33:20

@vasszűz: Sőt...emlékezetem nem csal akkor egyes vallásokban Néro száma a 666.

vasszűz 2011.10.18. 12:16:47

Igen, de megmondom őszintén, már nem emlékszem, miért, milyen abc alapján.

Találtam még egy összefüggést: Sebestyén Balázs együtt vezette valamelyik műsort (X-faktor?) Ördög Nórával.....éééééérted, Ördöggel!

ebedli 2011.10.18. 12:23:52

@Bryna: Arab számokkal írva persze.

A római-zsidó keresztény vallás istenének születésétől számoljuk az éveket, de hoppá, vannak más kalendáriumok is. Nem is neked sorolom, hanem azoknak, akik felnőtt fejjel, majdnem tiszta lappal csodálkoznak rá a világra, hogy, jéééé vannak más kultúrák is, és nem mindenki kárhozik el a pokol tüzén égve, aki nem a Szent Római Katolikus Anyaszentegyház báránykája, a Jó Pásztor vezette nyájban béget magasra emelve a fenevad jelét...

Kit is feszítettek fejjel lefelé keresztre??? Ó, csak nem Szent Pétert, akinek a BaziLikából kormányozzák a világ 1/4-ét...

ebedli 2011.10.18. 12:25:24

Ez lenne a rettenetes nagy igazság, vagy nem, de kit érdekel???

ebedli 2011.10.18. 12:27:01

Engem őszintén szólva nem nagyon. Csak hát egy ilyen video éppen Magyarország ellen uszítja a saját kultúránk ellenségeit, ez a bajom vele.

ebedli 2011.10.18. 12:32:28

Mondjuk annyit azért fejlődött a római vonal is, hogy ma már a Pontifex Maximus nem csirkebélből jósol, viszont császár sincs akinek jósolhatna, marad a cirkusz a papamobilozás meg a többi, míg a királyok a saját országaikban bicajoznak a nép között Európában, a gyerekeik meg a köznéppel járnak egy suliba, vagy legalábbis a gazdagabbjával.

Komolyan PPP, ti nem érzitek azt, hogy nem olyan iszonyatos ez a világ? Hogy van benne szépség meg jó dolgok is, maga a természet, vagy legalább érdekesek mint az Alien-univerzum, hogy az AD&D-ről meg a többiről már ne is beszéljek...

ebedli 2011.10.18. 12:34:45

És miért járta II. János Pál körbe a világot bocsánatot kérni, mindenhol a földet csókolgatva?

Na, hűűűűűűűűűűűűhhhhaaaaaaaaaa, mi jöhet még? Új világ?

Bryna 2011.10.18. 12:40:48

@ebedli: Tessék válaszolni inkább a levelemre Kedves :)

ebedli 2011.10.18. 13:03:55

@Bryna: Kedves nagy betűvel! :D Na ilyet se kaptam még ezzel a névvel, köszönöm. :) De levelet még nem kaptam, most pedig rohannom kell a városba, remélem mire hazaérek megkapom.

Még egy utolsó klip, szintén MP, szép napot mindenkinek:

youtu.be/uprjmoSMJ-o

Bryna 2011.10.18. 13:13:23

@ebedli: Úgy látszik már megint szórakozik az arcoskönyv....3 órája válaszoltam :)

N0fu7fS 2011.10.18. 13:50:52

Drukkolok nektek, igazi mai történet a kettőtöké, filmre kívánkozik! :)

Bryna 2011.10.18. 14:01:18

@St4nt0N: Hehehehe :D Ez kedves, de nem igazán olyan jellegű az ismerkedésünk :)

ebedli 2011.10.18. 14:18:36

@Bryna: ...én mindig azt hiszem, hogy végre elértem a fokozatot, amikor megértettem a nőket, de aztán valahogy mindig túlbecsülöm a képességeimet.

ebedli 2011.10.18. 14:19:53

De inkább akkor ne firtassuk, vagy legalábbis ne itt, hogy ki mit ért az olyan alatt.

ebedli 2011.10.18. 14:24:31

És akkor egy gyors terelés:

szerintem Sebestyén Balázs igenis tisztában volt a forgatáson azzal, hogy Lucifert szemlyesíti meg, nem merném annyira műveletlennek nézni, hogy ne tudta volna.

Mekkora reklám lenne a C:c-nek, ha leírná ő is mi történt, de ez már olyan sztori, amiért a bulvárban milliókat fizetnek egy fotóért meg egy félórás beszélgetésért.

N0fu7fS 2011.10.18. 14:26:43

Egyébként miért próbálná bárki félelmet keltő, gyanús jelekkel, fenyegető sugallatokkal manipulálni az embereket, ha a bizalmukra pályázik? Ezzel pont az ellenkező hatást éri el, nem? :)

Hihetetlen, hogy valaki még képes rácsodálkozni, hogy egy reklámfilm a birtoklási vágyat próbálja felébreszteni az emberekben, hatásvadász képekkel, szlogenekkel. Megdöbbentő!

Ja, és tessék elárulni azt is, hogy melyik a JÓ, az igaz, az üdvözítő távközlési szolgáltató! Hogyan menekülhet meg a kárhozattól, akinek vodafone-os előfizetése van? Meg hogy a három ló/modem/szín valójában miért négy (persze, amikor a 666-ot kell belelátni, akkor megint csak 3) és mi történt szegény zsokékkal?

Bryna 2011.10.18. 14:28:04

@ebedli: Hangosan kacagok....micsoda terelés :D (erről meg eszembe jutott Jimmy..."Micsoda remek közönség"...és még hangosabban röhögök) :D

Bryna 2011.10.18. 14:32:22

@St4nt0N: A zsokék feleslegessé váltak...a szimbólumot így is érted....már aki odalátja azt a szerencsétlen negyedik lovacskát, ami amúgy nincs ott. Sürgős szolgáltatóváltással megválthatod a jegyed a mennyek országába. De csak akkor ha elhordod őket mindenféle sátánista brigádnak és utána gyorsan elmész gyónni és persze ne felejts el magaddal vinni néhány rózsafüzért....ártani nem árthat. Azon vinnyogva röhögtem, amikor Vadon Jani mellett áll 5 hölgy....első 4 kezében 1-1 telefon, az 5. kezében egy usb-s net. Majd elkezdenek forogni a telefonok és pont akkor állítják meg amikor csak 3-nak látszik a vodafone logója :D Mert hogy direkt úgy forgatták a szemetek, hogy legyen benne 666 :D

w_tilos · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2011.10.18. 15:05:39

@ebedli: az semmi, sokan azt gondolják, hogy amit biológia/kémia/fizika órán tanítanak az igaz...

dehát ma nagyon erős a tudomány nevű szekta, tilos kételkedni a hittételeiben :((

ez a durva, nem az, hogy te bekajálod a becsületese politikusok, és az ártatlan multicégek történetét

ebedli 2011.10.18. 15:09:23

Különben úgy is lehet értelmezni a reklámot, hogy Lucifer is inkább fotelből nézi végig az Armageddont, mert olyan csúcsszuper a Vodafonos hipergiganetje, és akkor mindenki megnyugodhat.

Bryna 2011.10.18. 15:10:47

@w_tilos: Az, hogy valaki nem keresi mindenben az összeesküvést még nem jelenti azt, hogy nincs tisztában azzal, hogy a multik és a politikus nem tisztességesek. Viszont szar úgy leélni egy életet, hogy folyamatosan azt várja valaki és figyeli, hogy hol és mikor fogja hátba szúrni egy multicég, ahelyett, hogy nagybetűsen ÉLNE és próbálna abból talpon maradni ami van, nem pedig mindig görcsösen és másokat okolva a saját szerencsétlen sorsáért AKARNI.

ebedli 2011.10.18. 15:13:25

@w_tilos: szívesebben bekajálom, mint a minden mögött lappangó iszonytató Árnyékkormány rémképét.
Ha lesz is Világkormány valamikor, az szerintem egyáltalán nem lesz rossz, vagy olyan lesz amilyenek mi, emberek vagyuk, de az még nagyon-nagyon-nagyon-nagyon sokára lesz, évszázadok múlva talán.

ebedli 2011.10.18. 15:15:55

@Bryna: nem, én komolyan hiszem, hogy a cégek, a multicégek is többnyire tisztességesek, hiszen igen komoly állami kontroll mellett működhetnek csak.

Az, hogy a kereskedők keresnek az üzleten, lehet hogy a Sátántól való, de hát ilyen a kereskedelem.

ebedli 2011.10.18. 15:17:44

És tegyük hozzá, hogy Magyarország már több mint 50 éve tagja az ENSZ-nek, ami maga a Világkormány, ha még valaki nem vette volna észre.

w_tilos · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2011.10.18. 15:31:34

@Bryna: :x

az, hogy valaki TISZTÁBAN van azzal, hogy a hatalom/politikusok/pénz/multicégek bármit megtesznek az érdekeik védelmében az nem azt jelenti, hogy valaki nem él, és mást hibáztat az életéért

sajnálom, hogy nem erősséged a logika

Bryna 2011.10.18. 15:38:14

@w_tilos: Hát én meg azt, hogy nem vagy képes felfogni egy értelmes összetett mondatot. Komolyan nem hiszem el, hogy kínaiul írtam. AZT ÍRTAM, HOGY AKI FOLYAMATOSAN AZT FIGYELI, HOGY HOL SZÚRJÁK HÁTBA!!!!!!!!!! Ennek a mondatnak melyik szavát nem sikerült felfognod? Mert akkor szívesen korrepetállak. Én is tisztában vagyok azzal, hogy a multik minden eszközt bevetnek a profitért, nem törődve semmivel. De mégsem úgy élem a hétköznapjaimat, hogy rettegve figyelem, hogy hol és melyik multi fogja a hátamba döfni a kést. Az a baj, hogy személyeskedésnek vetted és nekiálltál élből a kurvára magas lóról beszélni, miközben szimplán annyiról van szó, hogy nem sikerült értelmezned egy mondatot.

No comment.

Bryna 2011.10.18. 15:45:15

Ha meg magadra vetted, és te tényleg úgy éled az életed, hogy mindenben keresed az összeesküvést....hát akkor meg őszintén csak sajnálni tudlak.....akkor viszont tényleg csomó mindenről lemaradsz :)

Viszont elmondom még egyszer, hangsúlyozva, kicsit átfogalmazva, hátha megérted....

Az emberek nagy része tisztában van azzal, hogy milyenek a multicégek, mégsem keresik folyamatosan az összeesküvéseket és a szálakat, hanem próbálják abból a kicsi, kevés, szarból élni az életüket ami van.
És van a másik réteg, aki szintén tisztában van a multik milyenségével és emellett ahelyett, hogy próbálná a legtöbbet kihozni az életből, folyamatosan azt keresi, hogy hol vannak összeesküvések. EZT A MÁSODIK OPCIÓT BÍRÁLTAM, NEM PEDIG AZOKAT, AKIK A TUDÁS MELLETT TUDNAK ÉLNI...NORMÁLISAN.

Remélem sikerült megérteni :)

kisboros1 2011.10.18. 16:59:21

Remekül tükrözi a comment blog szinvonalát az, amit itt az utóbbi néhány bejegyzésben is megy: vihorászás, kacarászás, mocskolódás mindenfajta értelem és tartalom nélkül; haszontalan időtöltés, mintha csak a Napiszar blogot olvasnám.
Erre szokta mondani a sokat szidott Molnár F. Árpád: vigyoridióták.

Véleményem szerint a hülye és a nem hülye között az a különbség, hogy a hülye mindent kiröhög, ami nem fér bele abba a világképbe, amit a média kialakított a fejében; a nem hülye viszont elgondolkozik rajta, és utánajár, hátha mégis igaz.
Ebből a szempontból az Index hírportál, az indexes blogok, és majdnem az egész internet egy hatalmas vicc tele hülyékkel.
Ezek után nem csoda, hogy ott tart a világ, ahol.

kisboros1 2011.10.18. 17:01:05

Ez volt itt az utolsó bejegyzésem.

ebedli 2011.10.18. 17:31:19

@kisboros1: én spec. tényleg szórakozásból kommentelek, és miután idekattintottam, a harmadik mondat után ha nem rázott volna a röhögés, azonnal továbbálltam volna.

Tekints úgy az USA által fejlesztett, működtetett és ellenőrzött Internetre, mint viccre, és éld boldogan a napjaid, legjobbakat.

ebedli 2011.10.18. 17:32:48

Mások jókedve meg neked ne fájjon, inkább te is nevess sokat.

kisboros1 2011.10.18. 17:40:27

Ebedli, még valami.
Ha jól értettem, szerinted az ilyen filmek, mint az "Üzenet", táplálják az "iszlám terrorizmust".

Akkor megfordítanám a kérdést:
Akkor miért készülnek a terrorizmust tápláló reklámok? Mert ezek alapján valakinek érdeke, hogy a terrorizmust táplálja, és ez a valaki nem keletről jön, hanem nyugatról.

Bryna 2011.10.18. 17:58:27

Kicsit paradoxon az, hogy valaki egy internetes oldalon tesz közzé egy ilyen mondatot: "Ebből a szempontból az Index hírportál, az indexes blogok, és majdnem az egész internet egy hatalmas vicc tele hülyékkel.
Ezek után nem csoda, hogy ott tart a világ, ahol."

Te ugyanúgy hozzájárulsz a saját állításod szerint ahhoz, hogy ott tart a világ ahol tart.

Bryna 2011.10.18. 18:00:18

De mindegy is....én csak csendben szemlélődök tovább...hisz' előbb már megtudtam logikátlan vagyok, de voltam én itt már sátánista, buta, naiv, nő is :)

kisboros1 2011.10.18. 18:04:04

Nincs ebben semmi paradoxon.
Megválogatom, hová írok. Nem olvasok semmilyen indexes blogot, mivel tudom jól, miről szól az Index.
Ez a regisztrációm is friss, és csak azért hoztam létre, hogy hozzászóljak ehhez a témához.
Biztos lehetsz benne, e blogbejegyzésen kívül máshol nem fogod látni a nickemet.

ebedli 2011.10.18. 18:07:48

@kisboros1: Mert ezek a reklámok részei a kultúránknak, ami sokkal összetettebb és gazdagabb, mint amit egy római katolikus elfogadhatónak tarthat.

Ma már nem katolikusnak lenni nem bűn, nem jár érte kiátkozás és örök kárhozat.

Én például az agnoszticizmusban találtam meg a lelki békém, sokkal egyszerűbb lett így az életem. Engem tényleg, isten bizony nem érdekel az Antikrisztus meg a többi általam hagymázas hülyeségnek tartott dolog, pláne amikor a Church of Satan és egyéb egyházak bejegyzett és törvényes szereplőkként működnek a világban.

Mutassák meg nyugodtan, hogy szerintük hogyan lenne jobb, mutassák meg a katkók meg a többiek is, én meg majd eldöntöm hogy melyiket választom, megmondom most neked: egyiket se.

És ehhez jogom van, mint magyar állapolgárnak, próbáld meg ezt elfogadni.

Nekem az Antikrisztusos balhé ugyanolyan mint a Spagettiszörny vagy a Narnia krónikái. Semmi több. Szórakoztat ha viccesen adják elő, és taszít ha gusztustalanul. Ennyi.

ebedli 2011.10.18. 18:21:50

Felfoghatatlannak, barbárnak és undorítónak tartom viszont, hogy a mindenkori pápa rendszeresen tart ördögűzést pszichiátriai betegeken. Ezt a XXI. században már nem lenne szabad megengedni Európában.

Bryna 2011.10.18. 18:37:58

@ebedli: Úgy utálok egyetérteni de ezzel egyetértek 100%-ig. :)

w_tilos · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2011.10.18. 18:39:19

@Bryna: :x

Rettegésről szó nem volt, itt nem rettegett senki, ezt csak te találtad ki.

Kb. mintha arról szólt violna a videó, hogy a Föld gömb alakú, erre te azzal jönnél, hogy milyen szánalmas lehet úgy leélni egy életet, hogy egész életünkben azon rettegünk, hogy leesünk az alján...

Erről senki nem beszélt, a videó csak bizonyos összefüggéseket világított meg.
Sajnálom, ha az összefüggések téged rettegéssel töltenek el, de talán nem mindenki olyan, mint te... :x

w_tilos · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2011.10.18. 18:41:06

@ebedli: :((

bárcsak tudnád, mi folyik a pszichiátrián, a szent tudomány nevében... :x

www.youtube.com/watch?v=NvNCAY0giok&feature=related

flippant 2011.10.18. 18:46:01

@Bryna:
"Hiszen legyünk őszinték, a videókban mindenhol úgy írtok/írjátok, hogy Balázs a sátán, ami így ebben a formában már megtévesztő, sőt színtiszta rágalmazás."

Rágalmazás? Az egész film alapból gáz (szerzői jogok, filmrészletek, zenei aláfestés, jó hírnév megsértése, stb.) és igazi állatorvosi ló lehetne egy jogásznak. A voda szvsz azért nem fogja perelni mert vagy maga áll mögötte (hoax) vagy azóta is a hasukat fogják a röhögéstől.

Bryna 2011.10.18. 18:48:09

@w_tilos: Ohhhh ez igazán bájos....érdekes....még sosem kaptam senkitől se pénzt szexért....akkor mégis hogy is vagyok kurva? :O Azért örültem volna, hogy ha legalább alapvető fogalmakkal tisztában vagy....de sajnos megint csalódnom kellett.... :(

Bryna 2011.10.18. 18:50:48

De azt hiszem ezen a szinten már tényleg színvonal alatti ez a társalgás...csodálom, hogy egyáltalán annyi intelligencia szorult beléd, hogy anyámat nem szidtad....bár még nem kiabálom el...ez is megtörténhet még. De hajrá, előre, járasd le magad kérlek :)

w_tilos · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2011.10.18. 18:53:34

@Bryna: egyszer sem szidtalak, már megint kitalált történetekkel állsz elő :((
sajnálom, hogy a tények nem érdekelnek

Bryna 2011.10.18. 18:55:07

Jah és még annyi, hogy még mindig nem sikerült megértened azt az egy darab összetett mondatot, amit rajtad kívül mindenki sikeresen feldolgozott. De semmi gond, úgy látszik a te tudásod addig terjed, hogy lekurvázz és megpróbálj megalázni...ez sem az én szegénységi bizonyítványom. További csodás napot Neked :)

Bryna 2011.10.18. 18:56:30

@w_tilos: @Bryna: és kurva is...

ja... az tényleg vagy... :x

Nem szidtál? Ez mégis mi? Valós állítás? Dicséret? Nah ne nevettess :D

Bryna 2011.10.18. 19:00:16

Tudod, máskor inkább kérdezz mielőtt kinyitod a szád. Kérdezd meg, hogy egy tanult, értelmes lány miért dolgozik 3 munkát egyszerre, mi viszi rá arra, hogy minden büszkeségét és értékrendjét elnyomva olyan munkát (mások kedvéért hangsúlyoznám, hogy nem prostituált vagyok) vállaljon, ami sértő minden nőre nézve. Talán akkor megértenéd.

w_tilos · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2011.10.18. 19:07:49

@Bryna: a pénz

nekem nincs ezzel semmi bajom... te érzed sértőnek amit csinálsz

Bryna 2011.10.18. 19:26:07

Csak nem mindegy szerintem marhára, hogy a pénz egy Louis Vuitton táskára kell, vagy valami egészen másra. Nah nekem egészen másra kell.
De még mindig nem ezen van a hangsúly.
Hanem azon, hogy milyen alapon kurvázol le, amikor nem vagyok kurva? Mégis hogy jössz ahhoz, hogy pálcát törj a fejem fölött, amikor semmit nem tudsz rólam? Egyszer egyetlen egy hozzászólásomban sem írtam a személyedről, nem véleményeztelek...így ha kérhetem te se aljasodj le ennyire. A véleményemet, a gondolataimat nyugodtan szídd, fikázd, köss bele....nem érdekel. De az életemhez nem hiszem, hogy bármilyen közöd is lenne. Tehát úgy gondolom, hogy igazán jössz nekem egy bocsánatkéréssel. Mert nem kurva vagyok és ezt te pontosan tudod.

w_tilos · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2011.10.18. 19:34:16

@Bryna: rendben, bocsánatot kérek a nőtől, aki pénzért mutogat popot/cicit, elvégre ő mégsem kurva

de személyesen tenném meg
hol talizhatnánk? **

N0fu7fS 2011.10.18. 19:47:50

A magyarázós videó híveinek eszébe sem jut, hogy PPP ugyanúgy_manipulálja_a nézőt, mint a reklámszpot készítői? (Hiszen titkos tudást birtokolni legalább olyan menő, mint egy divatos terméket.) Úgy hivatkozik a még hittudósok szemében is zavaros Jelenések könyvének köztudottan nem egyértelmű kijelentéseire, mintha azok egy logikus, kristálytiszta paradigmát alkotnának. Miközben a JK-ból a vallási fanatikusokon kívül csak metálegyüttesek és horrorfilmek merítenek. Tényleg hisztek valakinek, aki a feltevését homályos víziók részleteire hivatkozva bizonyítottnak látja? Ha kell, belekeveri a mitológiát, a Klu Klux Klan-t is, mintha ezek összefüggnének. A három igazából négy, a paradicsomlé pedig vér? A Critical Mass ördögi? Ilyen alapon megállapíthatnánk, hogy a trigonometria megfertőzi a gyanútlan iskolásgyerekek elméjét, hiszen háromszög = piramis = gonosz. Ébresztő!
Minden hirdetés hatásvadász, az összes azt sugallja, hogy vonzóbb, sikeresebb, okosabb, boldogabb leszel, ha megveszed a terméket. Evidens, hogy a reklámok sűrűn használnak szimbólumokat, asszociációkra építenek, túloznak, sulykolnak. Legtöbbször életstílust, imázst akarnak eladni. Mindannyian tudjuk, hogy pl egy cigimárkának semmi köze a vadnyugathoz, a szabadsághoz – a reklám mégis hat. Igen, ez valóban manipuláció. De 100%-ig evilági. Ahogy ez a szájbarágós film is manipulál.
Más is felvetette már: mi a helyzet akkor, ha a nézőnek ezek a belemagyarázott, hajuknál fogva előrángatott "szimbólumok" semmit sem vagy éppenséggel teljesen mást jelentenek? Miért operálna valaki félelmetes, fenyegető tartalmakkal, ha a bizalmunkat akarja elnyerni? Vajon mi történt azokkal, akik előfizettek a szolgáltatásra? Alvó bábokként várják ördögi parancsolójuk utasításait?
Nem fárasztó paranoiásnak lenni?

kisboros1 2011.10.18. 19:49:31

w_tilos, undorító minden egyes bejegyzésed és a blogod is.

w_tilos · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2011.10.18. 19:55:20

@St4nt0N: erről már volt szó :x

létezik, egy ún. kollektív tudat

bizonyára életedben nem hallottál róla, és kicsi az esélye, hogy tudod mi az, de a lényege:

a szimbólumok gyakorlatilag minden ember számára ugyanazt jelentik

:x
és az is el lett mondva, miért operál valaki félelmetes tartalmakkal
ha sokat hallsz valamit, akkor az lesz számodra a normális
ezért szavazol az mszp-re

sajnálom, ha nehezen megy az értő olvasás

kisboros1 2011.10.18. 19:55:21

@w_tilos:
Mihez, hogy a legutóbbi blogbejegyzésed alapján is egy "értelmiségi, baloldali, indexes" bunkó vagy?

w_tilos · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2011.10.18. 19:56:33

@kisboros1: :x

és ateista is...
éljen a tévedhetetlen tudomány!

Bryna 2011.10.18. 19:58:25

@w_tilos: Értem én a cinizmust, csak nem szeretem.
Nekem tökéletesen megfelel írott formában a bocsánatkérésed. Nem mellesleg azért tegyük már hozzá, hogy az ott dolgozó lányok (ugyan valóban kis százaléka) egy része nem foglalkozik élővel. Nah én pont ebbe a kis százalékba tartozom. Soha eddigi életemben nem fizetett senki szexért....és ezután se fog. Minden esetre köszönöm az érdeklődésed....kedves tőled, hogy vonzódsz hozzám :)

N0fu7fS 2011.10.18. 20:03:49

@w_tilos: Nem érdemled meg, hogy tételesen cáfoljam ostoba kinyilatkoztatásaid. Nem fogok vitatkozni egy érvek nélküli, önismétlő (mellesleg perverz) hülyegyerekkel. :D

w_tilos · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2011.10.18. 20:11:06

@St4nt0N: hú... nagyon jól érvelsz...
igazán tudományos volt...

Bryna 2011.10.18. 20:55:11

@w_tilos: Na hát mintha a te érveid olyan kifinomult intelligenciára utalnának.....ohhhhh ugyan már.

Dr. Zojdberg 2011.10.18. 21:22:54

Hello Mi!

Elég parázs a vita :-D Végig szenvedtem azt a videót (nem kellett volna), de aki invítált, hogy megnézzem nem utasíthatam vissza :-D Nos sok tárgyi tévedes van benne kezdjuk ott hogy a jelenések könyvét összekeveri nostramus joslataival. Arról nem is beszélve hogy a 666 nem is a sátán jele, hanem régi héber nyelvben Néró-t jelöli, akinek mérhetelen érdemei vannak a zsidóság talán első és szisztematikus irtásában.... Könyörgöm, áltudományos maszlaggal pláne erős lexikai és tárgyi hiányoságokkal ne álljunk neki ilyen videokat csinálni, mert butitjak a valovilaggal a nepet nem kellene még ilyen mazlaggal is etetni. Amugy nem értem miert nem a Axe reklámnak feszültek neki, hiszen ott a bűnre csábított angyalokról van... ergo mini sátánkák botyognak az égből, vagy ez túl egyértelmű sátáni utalás lenne..... Ez kb olyan belemagyrázás mint amikor magyar szöveget hallunk a külföldi zenebén "levelet kaptam lájf"....

tetro 2011.10.18. 22:36:21

szerintem azért fotózza úgy magát, hogy a kijelző van felé, mert a telefon mindkét oldalán van kamera :D

guga 2011.10.19. 20:23:50

Üdv!

Mindent értek, légyszíves ezt elemezd:

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=R2RO1aGXoPs

Rád vagyok utalva, de egyben segíthetek is rajtad, mert látom, hogy nem tudsz igazi válaszokat.
Megragadtál valamit, ami igaz, sokkoló, de pánikon kívül mást nem okoz. Én el tudom mondani, hogy ha lehull a lomb, akkor hová lehet menekülni. Te el tudod mondani, hogy a film elején miért nincs feje, miért effekt, miért metafora.

Kéne beszéljünk személyesen, mert ahhoz, hogy elemezzük túl közel van.
Azok, akik várnak az eledelre túl kevesen. A többiekre ne pazarold az energiád, hasztalan.

BRIC 2011.10.20. 12:10:02

Kedves Blogerek!

Az a helyzet, hogy én vagyok a sátán! :-)
3 néven anyakönyveztek és mind a három nevem 6 betűből áll, tehát a nevem számokban kifejezve: 6 6 6 !!!

És ez nem kamu.... akkor most én vagyok a Sátán? :-)

Várom okos, vagy csak okoskodók hozzászólását.

durumdara · http://www.durumdara.hu 2011.10.21. 16:45:07

@luxbeci2:

Imádom a vallásokat, mert annyira el tudják hülyíteni az embereket, hogy elképesztő.

Bevallom, magam is hívő vagyok, és teljesen abnormális, csak az a különbség, hogy én nem a vallásokban hiszek, mert azok megkötnek, nem a Holdra mutató ujjat istenítem, hanem a Holdat szeretném látni.

Nagyon imádom a *fanatikus* vallásos emberek kegyetlenségét, amivel mindenkit fel akarnak áldozni a vallás nevében.

Azt mondják:
>ne állj le ezekkel,mert úgy sem bírsz velük
>és csak a magukét hajtják

De közben semmi nyitottság nincs a szívükben más vallások, vagy más emberek irányában.

És ők akarnak a mennybe jutni, másokon taposva, természetesen.

Idézném a Bibliát, ha már:
4.
Avagy mi módon mondhatod a te atyádfiának: Hadd vessem ki a szálkát a te szemedből; holott ímé, a te szemedben gerenda van?
5.
Képmutató, vesd ki előbb a gerendát a te szemedből, és akkor gondolj arra, hogy kivessed a szálkát a te atyádfiának szeméből!

Minden komolyabb (tehát az emberiségnél tovább fennmaradó) társadalom alapja az együttműködés.
Ha ezt nem gépiesen, vagy feromonoktól vezérelve akarjuk megoldani, akkor szükség van megértésre.

Ám pont a vallásos fanatizmusban van ebből a legkevesebb... Mert ők mindent tudnak és mindent abszolút módon, jobban tudnak.

Minden komolyabb Útkereső elérkezik egy idő után a kételyhez. Rá kell ébrednie, hogy tévedett. És ezt be is kell vallani!

Aki ezt nem teszi, hiteltelen. Az élet annyira bonyolult, hogy aki a tökéletes tudást hirdeti, az többet állít, mint tud.

Idéznék még:
>persze ez csak addig fog tartani amíg Jézus
>el nem jön és az Armageddoni csata folyamán
>le nem győzi a Fenevad erőit.

Kedves Hívő!

És ugyan mi a TE SZEREPED EBBEN?
Te csak kívülálló vagy?
Majd jön Jézus és megvált a kereszten, aztán megint jön Jézus és akkor mehetünk a mennybe, mert győzni fog...

Hol vagy te a képben? Hol szól rólad ez a teremtés? Mi a te felelősséged?
Csak hinni kell, meg imádkozni és kész???

Ez a mi Földünk, mi teremtettük ilyenre a társadalmat, a közösséget, tehát mi akartuk, hogy ez így legyen, ahogy most van.

HA MÁST AKARUNK, MÁSKÉPP KELL GONDOLKODNI, CSELEKEDNI, VISELKEDNI, MÁSBAN HINNI, STB.

És ez az, ami baromira nem megy, még egy olyan dologban sem, hogy "ígérem, holnap nem gyújtok rá/nem iszom/ilyen és olyan leszek".
A mindennapi kis csatáinkat is elveszítjük!!!

Ha egy gyereket mindig az apja visz valahova, hogyan fog megtanulni járni?

Ha mindig a szülei óvják, hogyan fog felnőni?!

Mi felnőni vagyunk itt, de mégis állandóan az apát kérjük mindenre??? Milyen fejlődés ez???

>Ez a idő már közel van nagyon,nem hiába az
> utolsó időket éljük és nem lesz gonosz soha
> többé a földön.

Kezdjük azzal, hogy senki, de senki nem tudja definiálni a gonoszság fogalmát, éppúgy, mint a jót!

Ha Hitlert kisgyerekként elviszi a betegség, akkor az jó??? Hát meghalt egy pici csöppség, HOGY LEHETNE JÓ?!

Ha az időjárás még rosszabb a D napon, akkor "rossz lett volna, mert nem tudtak volna partra szállni a szövetségesek"...
Miért volt jó, hogy partra szálltak több helyen? Pl. előtte Olaszországban, ahol a bestiális külhoniak rengeteg embert, gyerekeket erőszakoltak meg?

Mi a jó? Mi a rossz?
Az egyénnek jó, vagy az irányító közösségnek?

És egyáltalán?

Ha injekciót adok a gyerekemnek, az most jó, vagy rossz? Hát neki fáj! Akkor rossz, nem?
Vagy mégsem?

Abszolút szavakkal játszik a vallás, ráadásul a vallásosság is abszolút tekintélyre épül.
Pl. arra, hogy a szent iratokat nem lehet megkérdőjelezni.

Most gondoljunk bele: ezek (több) ezer éve készültek, akkor viszonyokhoz, értelmi szinthez, stb. viszonyulva, annak megfelelően.
Akkor más volt a társadalom, az IQ, a tudás, az ismeret. Vajon mit szólna manapság Isten a habverőhöz?

Ha régen született egy törvény, amit aztán okos papok beerőszakoltak a szent szövegekbe, akkor az máig érvényes?
Ha akkor nem lehetett almát enni, mert túl kevés volt, akkor most sem lehet?

És mi van az emberiség fejlődésével?

Mi van, ha az akkor leírtakon már túlléptünk arról az oldalról, hogy Istent esetleg teljesen más irányból kellene megközelíteni: mondjuk ember és ember viszonyából???

Mert ebben mutatkozik meg az igazi oldal. Lakva ismerjük a másikat.

Isten távol van és nem szól bele a dolgokba közvetlenül. Ezért lehet "szeretni".
(De igazából nem lehet szeretni, mert szeretni csak azt lehet, amit ismersz...)

Ám megnézném én a vallásos embereket, ha lejönne pár angyal és napi szinten beleugatna abba, amit rosszul csinálnak. Nagyon hamar tele lenne a ...izé... hócipőjük.

Az ember-ember közti viszonyok defektje viszont jól lemérhető abból, hogy IMÁDJUK Istent (akit nem is ismerünk, ezért a Személyes istenünket imádjuk - azt, amilyennek képzeljük őt), majd leköpjük a szomszédot.

Vagy utáljuk a más vallásúakat, ebbe rejtjük bele személyes sérelmeinket.

A vallás nagyon jó burkolóelem: univerzális.
Hát nem azért utálom én... áááá... én csak azért, mert az x. törvényt nem tartja be.

És sokszor tele van gyűlölettel a dolog, ld. a "Jézus Magyar volt" c. videó, ahol mindenki meghal, csak mi, a kiválasztottak nem...

Hol itt a közösségi mártírság, ami azt mondja: "ha nektek meg kell halni, én is vállalom a halált", vagy "felajánlom a helyemet egy hitetlennek, menjen ő a mennybe", vagy "nem kérek egy olyan mennybemenetelből, amiből a testvéreim nem kapnak"...

Mert hát ez az üzenet: testvériesség, közösség, együttműködés, fejlődés...

Ez egy közös buli itt a Földön.

Uff: dd

Q_Q 2011.10.23. 15:42:05

Én meg azt mondom, hogy mind Magyarország, mind pedig az összes nemzet (kivéve egy) legnagyobb ellensége a zsidó nép!

Lehet antiszemitázni, meg mocskolódni, hidegen hagy.

És hogy kapcsolódjon is a bloghoz a hozzászólásom:
Én csak egy közeget látok, akik leginkább szolgálják ezt a "sátánista" életfilozófiát, azok pedig a zsidók!

Szép napot mindenkinek!

ijunna 2011.10.23. 21:34:39

Kicsit pontosítanék, a "nagy ellenség" a cionisták.
Olvassátok el a Cion bölcseinek jegyzőkönyveit.

becsoccsent 2011.10.24. 06:54:26

@ijunna: ahogy mondod!

es neked is van hiszekanemzetkozizsidoosszeeskuvesben-polod?

ijunna 2011.10.24. 18:35:09

Cionistákról beszéltem.

És nem szükséges hinni benne. Minek? Nézz utána a dolgoknak.
A The Money Masters című film nagyon jó kiindulópont.

becsoccsent 2011.10.25. 07:42:21

@ijunna: igenigen. utana kell nezni, hiszen letezik ugyan a nemzetkozizsidoosszeeskuves, de a jellegebol adodoan titkos. de vannak detto titkos forrasok, amikben kodolva benne van az uzenet.

ugye hogy hulyesegnek hangzik? mert az is. de tudjuk, hogy " valamiben hinni kell ". te ezt valasztottad. hajra! ( csak ovatosan terjeszd, ilyen titkosan, mert elvisznek a furcsak kabatos emberek hazajaba. jogosan )

ijunna 2011.10.25. 13:37:34

Ha sérti a füledet ez a szó, nevezzük nemzetközi pénzoligarchiának. :-)

"Egyesek képesek azt gondolni, hogy mi egy titkos összeesküvés részeként dolgozunk az Egyesült Államok érdekei ellen, engem és családomat internacionalistaként jellemeznek, akik a világ más részein élőkkel együtt arra szövetkeztek, hogy létrehozzanak egy integrált globális politikai és gazdasági struktúrát - ha úgy tetszik, egy egyesült világot. Ha ez a vád, akkor bűnös vagyok, és büszkén vállalom."
David Rockefeller

A lényeg:
www.youtube.com/watch?v=elP2yOKYbNw

becsoccsent 2011.10.27. 07:51:01

@ijunna: nem, nem a szo serti a fulemet, hanem a hulyeseg.

akkor megsem a zsidokkal van baj ( mi az, hogy zsido? izraelita? tokes? izraelita tokes? az, akit te nem szeretsz? ), hanem a gazdagokkal? ( mi az, hogy gazdagok? aki nalad gazdagabb? aki nalam gazdagabb? aki mindkettonknel? )

ebben a vitaban zsidozo meg sosem nyert. nem azert, mert olyan kurva okosan ervelek, hanem mert ez jozan esszel vallalhatatlan hulyeseg.

ijunna 2011.10.27. 12:35:51

Kezded kapizsgálni, nem egy államról van szó, de nem is egy társadalmi rétegről.
Nézd meg a filmet, ha tényleg érdekel a téma, abban benne van a válasz.

Xezs 2011.12.24. 19:28:16

Xenu mindenkit megbasz egyszer! Nincs menekvés!

Disemal 2011.12.26. 15:20:56

@vasszűz: egyetlen hibát? az egész amit ott összehordanak, csak arra jó hogy ferdítse az embereket és még jobban eltaszítsa őket az igazságtól, manapság az egész bolygó aköré épül hogy az átlagember sohase lehessen okosabb, pedig aki okosabb annak a hatalma is nagyobb, nem arra az okosságra gondolok hogy valakinek nagy a lexikális tudása, és tud 30 nyelven meg kutyafüle, hanem az univerzális tudásra, amit nem egy életen át gyűjtöget a lélek, csak ha a kedves kormány elvágja az embereket a felsőbb éntől, akkor ehhez a tudáshoz nem tudnak hozzáférni, és a keresztények a tökéletes bábok, akik arra vannak programozva hogy saját maguk mellé rántsák a picivel intelligensebbeket, ezáltal fenntartva a jelenlegi rabszolga tartó társadalmat.

Xezs 2011.12.26. 20:25:30

@Disemal: "univerzális tudásra, amit nem egy életen át gyűjtöget a lélek"

Tudod ez tipikusan az a mindenre ráhúzható, teljes mértékben lekövethetetlen, belemagyarázós baromság, amire az angol csak annyit mond: bullshit.

Tipikusan azok nyúlnak ilyen faszságokhoz, akiknek rohadtul nem jött be az élet, és még ahhoz is bénák, hogy két egyjegyű számot összeadjanak.

Bár tőlem mindenki ott bassza el az életét, ahol akarja.

kekeke66 2012.08.12. 12:46:15

Maradjunk abban hogy a cikk írójának fogalma sincs arról hogy mit ír le. Ha én valamiről nem tudok és úgy próbálok beugatni, akkor előtte kicsit tájékozódok a témában.
Peace

Noriega 2013.11.13. 06:43:25

Sziasztok!
Én nem hiszek semmilyen elméletben.Én abban hiszek,hogy minden ember értékes,és együtt egy szebb közös jövőt építhet
ünk.
A Vodafoneban annyi a sátánizmus mint a dalai lámában,a 8-as meg mindig is a belső fejlődés,kiteljesedés jelképe volt.
Példálózni nem akarok,azt megteszi más. :-)
A PPP alapítóját se akarom leszólni;néha majdnem okosat mond.Csak épp azt felejti el hogy nem mindentudó ő se.
Ezért érdemes lenne ha saját tudásunk legyen az alap és ne mások valós vagy valótlan világnézetét istenítsük.

garfield465 2014.08.05. 19:57:03

Na ez az az oldal ahol az agyhalottak hozzászólásait lehet olvasni oldalakon keresztül. Az is egyértelműnek látszik, hogy ez a cikk megrendelésre készült (sőt, a blogot se kizárt, hogy ilyen okkal hozták létre).
@becsoccsent: és neked is van fújfújösszeesküvéselmélethívők-pólód? (hosszú óval, te farok)

Szubrina 2017.01.05. 18:48:14

Sztem tökre nem kell hinni a videóban, egyszerűen meg kell nézni és értelmezni, hogy miért kell ennyi gyanúsan szimbólumra hajazó szösszenetet belezsúfolni egy kibaszott internet előfizetési reklámba.
Csezzegh, simán lehetett volna ezt szimbólumok nélkül is.
Hogy miért nem tesz ellene a Voda semmit? Elég elolvasni a kommenteket, hát nem kell.

" Máté 13:14 És beteljesedék rajtok Ésaiás jövendölése, a mely ezt mondaj: Hallván halljatok, és ne értsetek; és látván lássatok, és ne ismerjetek:
Máté 13:14 "Beteljesedik rajtuk Ézsaiás jövendölése: Hallván halljatok, de ne értsetek, látván lássatok, de ne ismerjetek!
Máté 13:14 Beteljesedik majd rajtuk, amiről Ézsaiás így prófétált: »Hallani fogtok, de nem értetek, néztek ugyan, de nem láttok."

Néztek, de nem láttok...a világot egymagam megváltoztatni nem tudom, kivonulni ebből a mocsokból nem tudok...

Csak úgy tényleg, sétálok a kutyával és akkor bazmeg a szelektív kukák ki vannak téve a járdára és tőlük olyan 1 méterre hever egy 2méterszer egyméteres kb. 10 cm magas papírdoboz, rajta valami hiper szuper lapos plazmatévé képével...ez egy összetett üzenet és azt jelenti a világ megérett a pusztulásra.
süti beállítások módosítása