Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Elhallgatott a Radiocafé

2011. május 17. 16:49 szabóZ 249 komment

Ma délután négykor megszakadt a Radiocafé műsora, csak az éter recseg a 98,6 megahertzen. Persze tegnap azért nem olvastak híreket, mert Móni és Marcsi betegszabadságon volt, Timi meg máshol fusizott, így felmerült, hogy esetleg csak nem értek rá hogy megfordítsák a vincsesztert, a zenegépben, de nem: az Antenna Hungária kapcsolta ki a sugárzást. Az AH ugyan hivatalosan is megerősítette, hogy átmenetileg szüneteltetik az adást, de üzleti titokra hivatkozva a további kérdésekre már nem válaszoltak.

A Radiocafét május 6-án vette meg a ZónaTaxit és a Citadellán működő szórakozóhelyet is üzemeltető Veres István üzleti partnereivel karöltve, de úgy látszik, hogy az új tulajdonos eddig nem rendezte az adósságokat. Veresék egyébként már márciusban hasonlóan jártak egy másik budapesti rádióval. Megvették azt a frekvenciát, ami korábban a RiseFM-é volt, de nem sokkal később az adó műsorszolgáltatási engedélyét visszavonták, mivel nem fizettél a sugárzási díjat az NMHH-nak. A Radiocafé is tartozik több hónapnyi sugárzási díjjal, de az Antenna Hungária gyorsabb volt: egyelőre nem lehet tudni, hogy a Radiocafé tudja-e rendezni a tartozásait, és ha igen, mikor indul újból a sugárzás.

Update: A Radiocafé megszűnéséről itt olvashat az Indexen

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirko 2011.05.17. 20:12:58

@Karnamantra: sajnos nem találtam róla képet a neten, de ez még az EstFM első billboard-kampányának volt a szlogenje. :]

estfm.hanzo.hu/content/pic/bb_voltfolio.jpg - csak a jelmondat más.

ad3423324 2011.05.17. 20:16:56

@AlexWolf: minden stílusból van igényes és igénytelen zene. nincs szar stílus, csak sok szar ember, akiket tol a popszakma. ahogy rockból, metálból, jazzből is keresni kell a gyöngyszemeket a szemétdombon, úgy house-ból, goából, technoból is... ha egy egész zenei irányzatot megvetsz, lelked rajta, a te beszűkültségedet bizonyítja csak, de ha ennek hangot is adsz (minden bloghus zenei poszt alatt megjelenik 1-2 troll, akik küldetésnek érzik, hogy "megtérítsék" az elektronikus zene kedvelőit), akkor ezzel együtt hatalmas prosztó is vagy.

Gyarló Hintaló 2011.05.17. 20:19:46

R.I.P Deck Attack, R.I.P. Motorcity

LuciFerko 2011.05.17. 20:22:08

motorcityt sajnálom nagyon :( valakinek van felvétele róla?

femur 2011.05.17. 20:23:41

egyáltalán nem volt rossz. egy két arc volt csak kicsit idegesítő. és mivel est-fm alapokra épült, hallgathtó volt.deck attack,zsuffa, stb. kár érte!!!!

hajrá radiobro 91,4!!

nyünyüce 2011.05.17. 20:28:22

olyan volt amilyen, de még így is fényévekre volt bármelyik másik adótól.
a deck attack hiányozni fog!
sajnálom.

serpentin (törölt) · http://www.bridzs.hu/ 2011.05.17. 20:33:12

csak ezt a rádiót hallgattam, most nagy bajban vagyok

f@sz ki van

fokamoka 2011.05.17. 20:58:28

uccsó játszott track:
kidrock - cowboy
asszem így kezdodik:
Im packin up my game and Im a head out west...

béla a veszedelmes 2011.05.17. 21:04:46

SzabóZ b+, Veress Istvánról van szó, akinek egy példa az eddigi munkásságából:
index.hu/belfold/budapest/2009/07/23/ujraindul_a_citadella_illegalisepulet-botranya/

Miért nem csukták még le ezt a faszit? A rádióért nagy kár

diLauro 2011.05.17. 21:07:16

Baszki, miért? Miért?....

rori brékör 2011.05.17. 21:07:51

Na neee, sakkor most a hét mesterlövészének is annyi?? Hát ez remek. A bolha cirkusz után a mai eset kegyelemdöfés.
Bírtam ezt a rádiót, a klasszik 92.1 fm mellett ez volt az egyik kedvencem, minden volt benne ami kellett. Sajnálom nagyon...nagyon, nagyon.

.."apa nézd, homokváj.." :)))), meg a többi. ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ DE KÁR.

lapos a Föld 2011.05.17. 21:09:36

mondjuk az egész est csapat átment erre a hónapra a Radio Bro-ra. Néha egész élvezhető, május végéig azt lehet hallgatni café helyett

rori brékör 2011.05.17. 21:10:07

Én nem értem, miért nem a mária rádiót vették ezek meg? Azzal azt csinálhattak volna amit csak akarnak.Tőlem aztán az sistereghet 24h-án át.

rori brékör 2011.05.17. 21:11:49

@Gondwana: óóóó de jó volt az is.Imádtam.

greysysadmin 2011.05.17. 21:12:39

Nagyon sajnáljuk, sajnos jól tükrözi hogy ma a minőségi szórakoztatásra nincs annyi igény hogy el tudjon tartani egy ekkora rádiót.
Inkább egy VV rádió kéne, vagy Fluor adó, az biztos termeli a profitot majd, mert CSAK A PROFIT számít, más érték nincs.
Pff... Ilyenkor kedvem lenne megnyomni a piros gombot.

kultúrpesszimista 2011.05.17. 21:14:04

@beszoptuk:

Hallgasd a Rádio Q-t. FM 99.5. Közel áll az egykori Pont FM szellemiségéhez és ott van Fiala minden reggel fél7 és fél10 között... Amúgy meg Civil Rádió és Tilos.

Sátán meg a Jocó 2011.05.17. 21:15:02

szörnyűség.

volt egy ilyen rádió? ;D

rori brékör 2011.05.17. 21:16:21

@diLauro: A faszomért, azért. Ma du amikor bepattantam az autóba és nem hallottam semit a 98.6-on majdnem szétzsedtemna készüléket, ütögettem, kapcsolgattam, search-öltem mert azt hittem elromlott vagy mi, aztán látom,hogy kussban van ma 16.00-tól. Gyászos a hangulatom. Becsületszavamra mondom na!

kultúrpesszimista 2011.05.17. 21:20:31

@béla a veszedelmes:

Jogod van ezt gondolni. De egy dolog elvitathatatlan: egyedi hang, őszinte és nagyon emberi. Totálisan szembemegy a kommersszel és a "hivatalos rádiós iskolával". Profi amatőr, amatőr profi. Ezt nem találod meg sehol másutt. De nem feladatom evidenciákat bizonygatni. Ha szerinted gáz, akkor mondjuk Borosbocskort ajánlanám a figyelmedbe.

béla a veszedelmes 2011.05.17. 21:22:41

@kultúrpesszimista: nana, nyugi. Azért a Fiala és a Borosbocskor között is van némi határterület, nem? Egyedinek egyedi, az biztos

kultúrpesszimista 2011.05.17. 21:26:37

@béla a veszedelmes:

Mondj _egy_ ilyen "határterületi" reggeli - vagy bármilyen más - rádióműsort. Figyelek.

lollka 2011.05.17. 21:29:49

@rori brékör: homokváj felejthetetlen!!! :))))

béla a veszedelmes 2011.05.17. 21:33:56

@kultúrpesszimista: Radiocafé? Ja, nem, az pont megszűnt

kultúrpesszimista 2011.05.17. 21:37:45

@béla a veszedelmes:

Műsort kértem, nem adót. Mellesleg a Radiocafé csak a hazai szennyáradathoz képest volt szerethető, budapesti viszonylatban. Valójában semmi extra; egy modern kereskedelmi adóról volt/van szó, amilyennek a XXI. század egyik európai nagyvárosában lennie kéne, ennyi. Ezerszer jobbat lehetne csinálni, főleg ami a zenéket illeti.

diplomás-villanyszerelőmester 2011.05.17. 21:41:01

Sose halgattam, így abszolút nem érdekel hogy megszünt. Aki szerette az beszívta rendesen. Aki utálta, az meg örül, mint majom a farkának. HA nem fizették a frenkvencia bizbaszt, akkor megérdemlik hogy lekapcsolják őket. Ez nem politikai kérdés. Amiért fizetni kell, azt ki kell fizetni. Semmi sincs ingyen. Az áramot is lekapcsolják, ha nem fizet valaki. Nos a frekvenciát is. Ezt tudomásul kell venni. Nem megsértődni.

kultúrpesszimista 2011.05.17. 21:43:04

@diplomás-villanyszerelőmester:

Egyszerű vagy, mint a faék. Hiába vagy diplomás és mester. Maradj szerintem az ampereknél, voltoknál inkább.

HoLa 2011.05.17. 21:45:27

@Bergeroth: Azért az nem ugyanaz. Sőt.

kutyek 2011.05.17. 21:48:03

estFM óta beragadtam a 98.6-ra. 3x nyertem Cinetrip belépőt, a Kései Szüretben 2x csűcsborokat. Csak őket hallgattam, ha néha szar volt, inkább kikapcsoltam. R I P

diplomás-villanyszerelőmester 2011.05.17. 21:49:59

@kultúrpesszimista: A megszünés okát egyértelműen leírták: nem fizették amit kell. Ez van. Ez csupán üzlet. Nem elvont kultúra, vagy pesszimista filozófia. Leírtam: aki szerette, az beszívta rendesen. Te is.

cdrom70 2011.05.17. 21:50:39

@Marko56:
Szia

Hát némi ironia kihallatszott bár nem túl sok..)
A megszüntetésekkel az a bajom, hogy valamit nem jól csináltak, pedig korábban volt rájuk igény. Teljesen mindegy milyen zenét nyomnak, ha jól csinálják mindenkinek jó, a tulajdonosnak, a műsorvezetőknek, a hallgatóknak a hirdetőknek. Valaki valamit elrontott és ez sok embernek okoz bosszúságot, ez a baj!!!

kultúrpesszimista 2011.05.17. 21:53:31

@diplomás-villanyszerelőmester:

te meg mindent elhiszel, ami a hivatalos "kommünikében" áll, igaz?

rori brékör 2011.05.17. 21:54:42

@lollka: És a szinkrontolmács? "where is the baaaag?" "asszongya , nem fél a haláltól..." :)))). De bírtam ezeket a promókat. Már csak ezért is imádtam ezt a rádiót. A műsörökról nem is beszélve.

A francba.

"anyaaaaa, nem érem el a jevájt..." :))

kutyek 2011.05.17. 21:54:44

@kultúrpesszimista:
ebben spec igazad van, egyszerűen ilyen (kellene hogy legyen) egy európai színvonalú, adott célcspoprtnak szóló adó. Annál fájóbb, hogy megszűnt :(

oramac 2011.05.17. 21:57:22

Hát ez szégyen...

kultúrpesszimista 2011.05.17. 21:57:34

@kutyek:

Csak a "moslékon" szocializálódott, hazai provinciális fiatalság tud ódákat zengeni egy Radiocafé kaliberű adóért. Élnének csak pár napig Dániában, Hollandiában (nem beszélve Angliáról), ahol egész más léptékű a kultúra (nemcsak a rádiózás terén, hanem pl. koncertek szintjén is) - és nem ismernének rá hazai, kissé leharcolt énükre.

kutyek 2011.05.17. 21:58:39

@rori brékör:
"... ez tök jó, de sztem tök irreveláns xD xD"

kultúrpesszimista 2011.05.17. 21:58:48

@diplomás-villanyszerelőmester:

Mondjuk úgy, hogy én élek a gyanúperrel. Szkeptikus vagyok. Ami nem árt, 2011 Magyarországán. De nem vagyunk egyformák.

diplomás-villanyszerelőmester 2011.05.17. 22:00:44

@kultúrpesszimista: Tudod mit, igazad van! Senkiben sem bízhatunk.

kultúrpesszimista 2011.05.17. 22:02:19

@diplomás-villanyszerelőmester:

Köszi, erről beszélek én is. Azért pár emberben a magam részéről meg tudok bízni, adok a szavára. Nincs ilyenből túl sok, de Puzsér Róbert pl. közte van.

kutyek 2011.05.17. 22:05:28

@kultúrpesszimista: "Csak a "moslékon" szocializálódott, hazai provinciális fiatalság tud ódákat zengeni egy Radiocafé kaliberű adóért." OK, de jelenleg sajnos (egyre inkább) a moslék a norma, a Café ehhez képest más dimenzióban mozgott. Nyilván nem lett volna nagy durranás mondjuk Dániában, de attól még Bp-en örülni lehetett neki, hogy ilyen is van. A provinciális fiatalság rajongásánál csak a világlátott, modorosan lesajnáló attitűd szánalmasabb.

kultúrpesszimista 2011.05.17. 22:09:50

@kutyek:

"modorosan lesajnáló attitűd" - ez tipikusan formai kritika, nem érdemi, így hát úgy pereg le rólam, mint esőcsepp az orkánkabátról. Modoros volnék? Szerintem egy frászt. De teszek rá. Mert - tudom - igazam van. És hogy mi a szánalmasabb: modorosan vagy nem modorosan kritikával élni, és a helyi értékén kezelni egy marginálisnak mondható - a moslékon túli, a progresszív szellemi műhelyen inneni - rádióadót, vagy tapsolni annak, hogy a sártengerben megcsillant sok-sok évig némi fény is - egyéni ízlés kérdése.

cialci 2011.05.17. 22:11:42

@kutyek: bizonyára..
de pld az alábbi műsor csak náluk volt.
www.fenntarthatofejloves.net/category/radiocafe/

A nagy közszolgálati ill ker tv -ben seincs ilyesmi..
Nézd meg, mondd el véleményed,aztán mond meg hogy a tekintetes boros-bocskor valaha is mondott e valami hasonlót?

hozé bubó 2011.05.17. 22:11:53

hogy baszná már meg egy taliga majom ezt a verest. reggel már nem tudok mit hallgatni. danubiust megvette a politika, utána riseFMet hallgattam, erre ez a fasztarisznya szétbaszta. roxy kilőve. egy hónapja szoktam a caféra, mert reggel jó volt a "milliók reggelire" + az esti zenék. erre ez a buzi ide is beteszi a lábát. mi a picsáért nem alapít egy saját rádiót, azzal azt csinál a mit akar. A Fenyő haverja meglátogathatná lassan.

kultúrpesszimista 2011.05.17. 22:14:42

@kutyek:

Félreértés ne essék: nagyon sajnálom a Café megszűntét. Helyet adott egy hiánypótló, páratlan kulturális műsornak, neve A Hét mesterlövésze. Személy szerint ennek a hiánya fog a legjobban fájni. De tudok egy s mást és azt is, hogy mentek a dolgok a Caféban. Ha tehetném sem mondanék egy árva szót sem. Ez az egyik. A másik meg az, hogy aki igazán előremutató zenéket akart RÁDIÓBAN hallgatni (tehát nem a neten, pl. YouTube-on), az eddig is a Civilt és a Tilost hallgatta, ahogyan a jövőben is..

jah-man 2011.05.17. 22:14:58

kulturpesszimista -> te modoros barom

edri 2011.05.17. 22:29:57

holnap reggeltől nincs barátom :(

legjobb műsor promó:

- Adhatok valamit?
- Kávéból mik a lehetőségek?
- Hát kérsz, vagy nem.

kutyek 2011.05.17. 22:31:25

@kultúrpesszimista: OK, hagyjuk a modorost, nem ez a lényeg. Arra próbáltam utalni, hogy a lesajnálás nem konstruktív, nem sokat segít abban, hogy a provinciális környezetből európai átlag váljék. A moslékból a kúltúra felé haladva az első lépés nem visz messzire, majdnem ugyanaddig ér a fos, mégis fontos a kis előrelépés is. A lesajnálás ehhez képest pesszimista, demotiváló, negatív. Én örülnék a legjobban, ha Café tucatrádiónak számítana itthon is a maga nemében...

kultúrpesszimista 2011.05.17. 22:33:41

@kutyek:

Rendben, ezt így abszolút elfogadom. Sajnos vagy sem, de a negatív, lemondó, pesszimista megközelítés a lényem része, miközben tudom, hogy kontraproduktív. De ha csak felráz pár embert az éles hang, már megérte (nekem).

kutyek 2011.05.17. 22:44:58

@kultúrpesszimista: értjük egymást :) amúgy Puzsért én is csíp(t)em, bár teljesen meg tudom érteni azokat is, akik rühellik.

kultúrpesszimista 2011.05.17. 22:50:27

@kutyek:

"Puzsért én is csíp(t)em, bár teljesen meg tudom érteni azokat is, akik rühellik"

Bizony. De látod, ez, a megosztás ténye önmagában is azt bizonyítja, hogy nagyformátumú személyiségről beszélünk - úgy a mikrofon mögött, mint a civil életben is. És ugyanez igaz más "tehetségre" is. Fiala Jánosra például. Nem tudnék rajtuk kívül más érdemi hangot, (rádiós) személyiséget mondani, akikre érdemes lenne figyelni itthon. Már azok közül, akik szeretik az agyukat is használni és azért van bennük hogyúgymondjam - igény is. ;-)

chapika 2011.05.17. 22:52:17

kedves szabóZ. pontosítsunk. nem fusiztam. volt hétfőn 7 órám, amit meg kellett tartanom az iskolában. a gyerekeknek, akiket ugyanúgy szeretek, miként ezt a rádiót. üdv: timi

haggyal 2011.05.17. 22:53:27

jólesik, hogy sokan szerettétek, és az is igaz, hogy lehetett volna még jobb. bár azt már az egy-két, magas lovon, saját egójában sütkérező muszáj megmondó sem tudja, hogy miként, hiszen még ezt az igényességi szintet is nehéz volt eladni a szellemi ugaron.

külön gáz, ahogy az anyacég elbánt a caféval és naív dolgozóival. lehet szidni a gengszter verest, de igazából a fő hunyó itt a lókupec balázs csaba és bandája, az econet lufi.

kultúrpesszimista 2011.05.17. 22:53:39

@kutyek:

Én Bakácsot is kedvelem, mint médiaszemélyiséget. A szalámiügyet hagyjuk, bár tudom, nehéz elvonatkoztatni. De egy nagyon szerethető, egyedi jelenség ő még...

leroi 2011.05.17. 22:55:15

Hát ez tényleg lesújtó, de inkább merengjünk a gyönyörű emlékeken:

"Nem vagyok megelégedve...szájába citromot. A farkára pedig kössön egy arany szalagot. Megértette!?
Hát igen, de nem fogok egy kicsit röhejesen kinézni???"

vagy

"Ellenőrizze az abroncsokat kérem!
Egy, kettő, három...megvan mind a négy!"

"Kardonnáj"

no és persze a mindent vivő Balaton Szandra...aki mindannyiunkban benne van, csak nem engedjük szóhoz jutni.

tudom, gagyi viccek, de a többi rádió szánalmas erőlködését simán verték.
A milliók pedig jó műsor volt, pr beszélgetés ide vagy oda. Asszem ott jelentették be először a kormány nyugdíjterveit és ezzel összefüggésben anyázták Matolcsyt, meg a Kedves Vezetőt. Teljesen szakmai alapon!

És mit hallgassak a kocsiban..."hát ez most így ájdonnó"

RIP

kultúrpesszimista 2011.05.17. 23:00:21

"azt már az egy-két, magas lovon, saját egójában sütkérező muszáj megmondó sem tudja, hogy miként, hiszen még ezt az igényességi szintet is nehéz volt eladni a szellemi ugaron."

Vettem a célzást, egyben ki is kérem magamnak. Szégyellheted magad (vagy inkább magázzam?), mert ez így színtiszta rosszindulatú megjegyzés volt. Csak azt írtam, amit gondolok, az álságos többséggel ellentétben.

És igen, lehetett volna sokkal jobb. Hogyan? Maradjunk csak a zenéknél: mittudomén, tematikus zenei (réteg)műsorok. Új lemezek bemutatása, afféle ablak a nemzetközi zenei újdonságokra, trendekre. Rádiós jegyzetek. Lexikális háttér. Civilek bevonása műsorokba, és nem csak a Hét mesterlövésze címűbe. (Utóbbira volt példa a néhai megboldogult Radio Bridge-ben, magam is szerepeltem egy zenei műsorban, egész pontosan László-Bencsik Judit műsorában.) Így hirtelen ennyi. De én nem is vagyok rádiós szakember.

Az pedig, hogy ez a "csomag" eladható-e lett volna vagy sem, más kérdés. Ha a kultúra eleve bukta, bele se kellett volna vágni.

Karnamantra 2011.05.17. 23:04:11

@rori brékör: áá, kívülről fújtam az összeset :))

leroi 2011.05.17. 23:06:27

" tematikus zenei (réteg)műsorok" Zsuffa Péter jazzclub, Deck Attack, Kottazűr

"Új lemezek bemutatása" Music Café Live

"Civilek bevonása műsorokba" Utasellátó: (Egyszer egy hallgató azt fejtegette élőben, hogymekkora királyság az angol rendszám, mert azzal mindent meg lehet úszni. Kapott is az arcába a többiektől...)

Tényleg nem vagy rádiós szakember. Szerintem engedd a benned lakó Szandrát megszólalni, az legalább nem ilyen fontoskodó idióta.

=Daniken= 2011.05.17. 23:20:01

Az ilyen szar multimilliomosok, akik mindenbe beleszarnak...csak elbaszni tudják még azt is, ami jó volt.
Hozzáteszem, a Rádió Café azóta szar, mióta a Bella Leviéket kipaterolták onnan a Délutáni Kávéházból, amit a Pronyó Roni, mittomén kinek a flegma csaja csinál, az több, mint irritáló, hülyepicsaság a köbön, plusz egy kis nyámnyila, mindenre bólogató csákóval...hogy a beképzelt, , borzalom kiejtésű Nestáról ne beszéljünk. A Milliók reggelire legalább régen jó volt.

Karnamantra 2011.05.17. 23:20:55

@kutyek: Ja, én meg nyertem egyszer egy Hős polót! Akkor még itt voltak a 6. kerületben. Na, mától legféltettebb polóim egyike lesz...

kultúrpesszimista 2011.05.17. 23:21:21

@magyarlaszlo:

Fontoskodó idióta az apád, Laci. Őt sértegesd. Nnna. Ami meg a riposztot illeti: ezekről mind tudtam, de ez - már megbocsáss - lófasz. Nem érte el az ingerküszöböm, ahogyan sokan másokét sem. Tetszik vagy sem, ez van. Nem állítom, hogy ez a Café marketingkommunikációs gépezetének a hibája, de ettől még tény. "Nem ment át". Hadd ne soroljam fel azt a rengeteg friss kezdeményezést, zenei (akár elektronikus, akár másmilyen) irányzatot, ami szerte Európában burjánzott el az elmúlt években és amit még az MR2 is hűebben követett, mint a Café.

Hallgatók bevonása a műsorba: élőben és interaktív módon. És többet. Hogy a szlogen - van barátod - valódi tartalommal töltődhessen fel: a személyesség lehetőségével. Ezt én a magam részéről a "tévedés kockázatával" nem éreztem, elnézést. Lehet, hogy ez hülyeség volt akkor a részemről, de így gondolom.

"Új lemezek bemutatása" Music Café Live

Aha, milyen stílusokban is?

Végül, de nem utolsó sorban: szánalmas az, hogy a Café volt az egyetlen kereskedelmi adó, amelyik következetesen képtelen volt megmondani, milyen dal szólt 1-2-3 nappal korábban. Többször próbálkoztam, az egy dolog, hogy alapvetően válaszra se méltattak, de amikor telefonon érdeklődtem, akkor azt a választ kaptam, hogy a "rendszerből" nem tudták kinyerni. Ez megengedhetetlen egy zenei adónál, ilyen nincs másutt és ezt tapasztalatból mondom, nem öncélú támadásként. Szóval ez is a fejleszthető területett lehetett - volna. Mindazonáltal: sajnálom a Cafét és kívánok mindenkinek minden jót, mielőbbi újrakezdést valahol, bárhol. Még neked is, Szandrázó, idiótázó Lacikám.

haggyal 2011.05.17. 23:30:12

jajj, ez a harcos vagdalkozás, ráadásul valódi rálátás nélkül, szerencsére vannak olyanok is, akik nem csak puzsér robi 2x2 óráját hallgatták meg hétvégenként. robit egyébként én is szeretem, így talán be is fejezhetjük ezt a kikérem magamnak nonszenszt, nem is értem miért gondolod, hogy neked címeztem.

kultúrpesszimista 2011.05.17. 23:32:06

@haggyal:

Jól van, elnézést. Félreérthető volt(ál), én meg magamra vettem - shame on me.

(A Cafét pedig nem csak Robi 2x2 órájában hallgattam.) Részemről is béke, disputa over és ilyenek.

kurvavers 2011.05.17. 23:32:22

kultúrpesszimistának
pedig tényleg idióta lehetsz, mert mint egy idióta írsz. semmi konkrét, csak maszatolás. nem vagy szakember, nem ismerted a cafét sem eléggé, de véleményed, az van. na hálaég.

jó kívánságaidnak örülök, magam is remélem.
magyarlászlónak köszönöm a türelmét, remélem, nem veszti el a hitét és türelmét, a lelacizások ellenére sem.

ennyit erről.

kultúrpesszimista 2011.05.17. 23:38:15

@kurvavers:

Dehogy maszatolok, inkább csak te vagy értetlen. Bár lehet, hogy ez sem véletlen. És csak azért nem árulok el kulisszatitkokat a Café belügyeiről, mert volt gyerekszobám. Eléggé sértő lenne és nem rám nézve. Jobb, ha ezt nem firtatjuk és ennek semmi köze Vereshez és a sleppjéhez. És nem blöffölök, ezt elhiheted. "Ha én egyszer kinyitom a számat..."

Ennyit erről.

kurvavers 2011.05.17. 23:43:55

10 év rádióélményt nem radíroz le vagy fest át egy idióta kommentelő, ugye megérted?

a szerzőnek - a veres úr keresztneve amúgy nem istván??

kultúrpesszimista 2011.05.17. 23:46:22

@kurvavers:

Állítottam ilyet, hogy leradíroznék bármit is, egyetlen kommentelőként, kurvavers? Megkérdőjeleztem a Café HAZAI értékét a HAZAI rádiós piacon? És még én vagyok idióta... haha, na jó, ennyi. Megaszánalom.

kurvavers 2011.05.17. 23:51:10

ebből legalább ki is derül valami, nem úgy, mint szabóz silán szövegéből

index.hu/kultur/media/2011/05/17/megszunt_a_radiocafe/

jah-man 2011.05.18. 00:07:31

kulturpesszimista -> te tényleg egy modoros barom vagy, akiből ritka gyorsan előbújik a vadparaszt

kultúrpesszimista 2011.05.18. 00:09:35

@jah-man:

Mondd még! Mééég! Inkább sodorj egyet Jah-ra!

minyimaaa 2011.05.18. 00:10:22

Tessék áttekerni a Szent Korona Rádió-ra
és hallgatni
hallgatni
hallgatni

mindörökké ámen

Operatív Thetán · http://j.mp/1u0EcWA 2011.05.18. 01:23:12

Ennek kapcsán is lesz mozifilm, tüntetés és nemzeti gyász? :) Vagy ezen nem Boros és Bochkor volt?

Csumpitáz Alfréd 2011.05.18. 01:25:06

Join!

http://www.facebook.com/home.php?sk=group_173998989323253&notif_t=group_r2j#!/home.php?sk=group_173998989323253

ad3423324 2011.05.18. 04:17:24

@kultúrpesszimista: én értem mit akarsz mondani. magyarlacinak, kurvaversnek meg jahmanek valszeg nem volt meg az asszony ma este (vagy esetleg egyáltalán nincs 2-3 éve), olyan meg nincs, hogy nem szopatunk.

kultúrpesszimista 2011.05.18. 08:33:29

@humble folk without temptation:

Oké és köszönöm, de azért ne legyünk ízetlenek, ha nem muszáj. ;-)

gregibroki 2011.05.18. 10:12:38

@kultúrpesszimista: nem olvastam végig az összes hsz-odat, csak egy keveset (dolgozom)
ott éppen Dániát, Hollandiát említetted. Mi volt a bajod ezzel a rádióval, miért gondolod, hogy kint nem állta volna meg a helyét? Én hallgattam kint rádiót, amit hirtelen beállítottam (tehát nem tudtam speckó frekvenciákat) de azt mondhatom, hogy semmi extrát nem tapasztaltam zeneileg (tartalmilag fogalmam sincs) - főleg a hollandoknák... :)
Tehát ha ez kint működött volna, ott is felsőkategóriás adó lett volna (Londont nem keverném bele, mert az a város eleve más kategória, mint bármelyik európai).
Most nem szoktam rádiót hallgatni, de ha tehetném, nappal ezt hallgatnám, este meg a tilost.
Te mit hallgastz? Ha nem hallgatsz semmit, akkor is válaszolj kérlek, hogy melyiket választanád?
Amúgy meg az a maffiózó, aki megvette ezt csinálja már régóta (a megrendelt munkákért egyszerűen nem fizet, hanem inkább csődöt jelent be és nem lehet lecsukni az iylen majmokat!!!)

jah-man 2011.05.18. 10:42:07

kulturpesszimista -> meggyőztél, már nem sajnálom, hanem örülök is, hogy megszűnt ez a szar, tematikátlan rádió. köszönöm hogy felvilágosítottál

krj 2011.05.18. 11:20:05

gratulálok szabózének, még mindig nem sikerült kijavítania Veres Jánost Veres Istvánra.

Verify 2011.05.18. 11:33:09

Az év legrosszabb híre ez.

RoFä 2011.05.18. 12:01:55

"-Apa...apa, homokvar!
-Meg hogy homokvar...ilyen terformalassal, tamfalak nelkul? Apa most jol lerombolja, hogy szepen ujrakezdhesd, jo?"

Ez pld. majdnem kozlekedesi balesetet okozott mikor eloszor hallottam.

Ev eddigi legszarabb hire
Puzser fel tudta baszni az agyam neha, de hogy formatumos az ketsegtelen
A musorvezetok nagy resze kedves es oszinte arcnak tunt, meg az is aki talan egyebkent inkabb buszt kellett volna hogy vezessen :)) Kulonben is nehez mufaj, en tuti szarabbul csinalnam

Osszessegeben mindegyik musor amit hallgattam legalabb a vallalhato szinten volt, neha joval felette

Kar volt ezt szetbaszni...de hat, miert is nem vagyok meglepve

Crimson 2011.05.18. 12:19:53

@kultúrpesszimista: "az egy dolog, hogy alapvetően válaszra se méltattak"

Ha ott is ebben a stíusban toltad, akkor ezen nem kellene meglepődni...

goobyhill 2011.05.18. 15:04:52

@kultúrpesszimista: Daniaval, Hollandiaval, az eu leggazdagabb orszagaival hasonlitgatni magyarorszagot nem tul okos. Nyilvan egesz mas összegeket fektetnek a kulturaba. Nalunk egyenlöre meg egy ilyen kis ado sem tudott ezek szerint jol megelni. En sajnalom mert nagyon jo volt.

kultúrpesszimista 2011.05.18. 18:28:05

@gregibroki:

...pedig érdemes lett volna végigolvasnod a hozzászólásaim, mivel nem egy helyen hangsúlyoztam - expressis verbis -, hogy az égegyadta világon semmi bajom nem volt és most sincs a Caféval. Csak annyit írtam, hogy a Radiocafé "jósága" hazai viszonylatban számít annak, valójában így kellene működnie ma, 2011-ben egy európai kereskedelmi rádiónak, de ez a minimum akkor is. Hogy mi lenne JOBB? Pl. amit az egykori Bridge vagy a Budapest Rádió képviselt. Tudom, tudom. Más műfaj, más célközönség, stb. Mégis: volt bennük valamiféle kultúrmisszió, zenei progresszivitás. Nem kommunikálták, hogy 'van barátod'; az említett adók tényleg hallgatóbarátak voltak. De ez csak egy hosszabb kitérő, hangos lamentálás, aminek semmi jelentősége. Nem voltam Café törzshallgató, de azért többé-kevésbé rendszeres hallgatónak mondhattam magam. Kívánok a stábnak minden jót és mielőbbi sikereket, akárhová is vesse őket a Sors.

Hogy mit hallgatok? Reggel Fiala (Radio Q), amúgy meg Civil Rádió és Tilos. Ritkán MR2, de tényleg ritkán. Leginkább konzerv (autóban és itthon is).

kultúrpesszimista 2011.05.18. 18:29:59

@Crimson:

Netán a célszemélyhez van szerencsém? (Ha nem, akkor meg mit fontoskodsz?)

A rosszhiszeműséget rólad szól. Nem, nem ilyen stílusban, hanem kifejezetten udvarias és előzékeny volt. De ha nem hiszed el, az sem érdekel.

kultúrpesszimista 2011.05.18. 18:35:31

@goobyhill:

A kultúra, a kulturális IGÉNY nem pénz kérdése, legyen szó rádiózásról, filmekről, bármiről. Az, hogy ki milyen minőségű kultúrát fogyaszt, alapvetően nem pénz kérdése. Illetve csak sokadlagosan az (pl. hogy meg tudja-e venni a könyveket, amit szeretne, ki tudja fizetni-e a mozijegyet stb.). Szerintem ezt Te is tudod. Svájc is gazdag ország, nem kicsit, mégis rengeteg nyárspolgár él arra, nem éppen kifinomult kulturális igénnyel.

goobyhill 2011.05.18. 19:37:35

@kultúrpesszimista: Lehet nem erted, hogy te mit irtal. Nem arrol van szo, hogy megvedd a szinhazjegyet, hanem pont a masik oldalrol, hogy megepitsek azt a szinhazat es tamogassak, hogy tudjon müködni, mert azert remelem avval te is tisztaban vagy, hogy az ilyen tipusu kulturalis produkciok mint a radio cafe is volt nem termelnek hatalmas bevetelt egy orszagban sem. Ez az orszagokkal valo dobalozasod meg kicsit szanalmas. Nyarspolgarok mindenhol vannak, tisztaban vagyok vele mert en sem elek mar 12 eve Mo-n, de a radio cafe-t halgattam neten es kurva jo dolog volt a külföldi radiokhoz hasonlitva is verte szamomra barmelyiket.

Dr. betonfelhő Ph.D. 2011.05.18. 23:13:18

apu ökölbe szorult keze vagyok.

kultúrpesszimista 2011.05.18. 23:31:54

@goobyhill:

Elbeszélünk egymás mellett, de mindegy. Ennyit nem ér. Szánalmasozz másutt. Szevasz!

delikvens 2011.05.24. 22:19:43

@kultúrpesszimista:sok mindenben egyetertek veled,de hollandia rossz pelda volt par eve hollandiaban elek es alig van hallgathato radioado. a nagyok(sky,veronika,q music... stb) ugyanazt a globalis fost nyomjak egesz nap tobbszor.a 100%NL nevezetu egy magyarnak hallgathatatlan, de van par kicsi helyi ado neha amit ertekelni lehet (midvliet fm,gold radio...)

g.zsolti 2011.06.24. 13:30:42

Minden nem fideszes médiát el akarnak hallgattatni, csak úgy maradhatnak talpon, ha átállnak Orbán fertálynyalójának, mint a TV2. Nagyon féltem az RTL-t, mert a VV5 után biztosan megpróbálják majd ellehetetleníteni. Hol itt a sajtószabadság? Kőkemény diktatúra van.
süti beállítások módosítása