Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Elhallgatott a Radiocafé

2011. május 17. 16:49 szabóZ 249 komment

Ma délután négykor megszakadt a Radiocafé műsora, csak az éter recseg a 98,6 megahertzen. Persze tegnap azért nem olvastak híreket, mert Móni és Marcsi betegszabadságon volt, Timi meg máshol fusizott, így felmerült, hogy esetleg csak nem értek rá hogy megfordítsák a vincsesztert, a zenegépben, de nem: az Antenna Hungária kapcsolta ki a sugárzást. Az AH ugyan hivatalosan is megerősítette, hogy átmenetileg szüneteltetik az adást, de üzleti titokra hivatkozva a további kérdésekre már nem válaszoltak.

A Radiocafét május 6-án vette meg a ZónaTaxit és a Citadellán működő szórakozóhelyet is üzemeltető Veres István üzleti partnereivel karöltve, de úgy látszik, hogy az új tulajdonos eddig nem rendezte az adósságokat. Veresék egyébként már márciusban hasonlóan jártak egy másik budapesti rádióval. Megvették azt a frekvenciát, ami korábban a RiseFM-é volt, de nem sokkal később az adó műsorszolgáltatási engedélyét visszavonták, mivel nem fizettél a sugárzási díjat az NMHH-nak. A Radiocafé is tartozik több hónapnyi sugárzási díjjal, de az Antenna Hungária gyorsabb volt: egyelőre nem lehet tudni, hogy a Radiocafé tudja-e rendezni a tartozásait, és ha igen, mikor indul újból a sugárzás.

Update: A Radiocafé megszűnéséről itt olvashat az Indexen

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yeto 2011.05.17. 17:09:32

Megvehetnének még pár hazai rádiót, ha az lesz az eredménye hogy utána azok is elhallgatnak...

Marko56 2011.05.17. 17:12:20

Szerintem kéne a helyére egy minőségi house rádió, amin egész nap fasza zenék mennek, nem pedig értelmes és kulturált emberek beszélgetnek fontos dolgokról, miközben minőségi zene szól a világ minden tájáról.Szerintem sem kellenek azok a más rádióadókon nem fellelhető tematikájú érdekfeszítő műsorok, szerintem legyen inkább kívánságműsor.Szerintem a Borost meg a Bochkort le kéne igazolni és kéne egy reggeli műsor, amiben kivénhedt faszkalapok vigyorognak az életunt, tehetségtelen harmadikon, aki nem tudta kihasználni a lehetőségeit és ezért másokat hibáztat.
Legyen a neve mondjuk HouseFM, ahol reggeltől estig szólhatna a törtütem, vagy miafaszom, mert akkor nem kéne CD-s rádiót venni a Ladába.

fidesz = mszp = szdsz 2011.05.17. 17:13:43

rohadék mocskos kommunisták, mindent szétbasznak!

rockjano 2011.05.17. 17:13:47

Az összes rádió kurva nagy szarban van a Klubrádió sem véletlenül fordult a hallgatóihoz.

Csak a valaki által eltartott rádió életképes.

Kár érte nem volt rossz néha hallgattam.

Nem halgatnak az emberek rádiót, a kertv-k bevétele nő, magazinok halódnak, internetes reklámbevétel valamelyest nőtt.

Az egész reklámszakma totál szarban van, mint minden.

lolperec 2011.05.17. 17:14:58

szerintem Viktor írjon egy zöldkönyvet és az menjen minden frekvencián :)

Hathajó 2011.05.17. 17:18:28

Szahar
Holnap hol lesz a Milliók reggelire?

AlexWolf 2011.05.17. 17:20:17

Valami jó kis rock/metál adó kéne végre, nem a 20. zombizenét játszó tüc-tüc fos.

dimitrij 2011.05.17. 17:21:12

kedvenc reggeli rádióműsoromnak (milliók reggelire) lőttek, ez nem egy annyira jó hír... pár hónapja szűnt meg a kedvenc délutáni rádióműsorom is. :(

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2011.05.17. 17:21:35

@Hathajó:
Nálam lesz, ha megdöngetem a Zasszonyt :)

FilcTroll 2011.05.17. 17:23:54

Szabó Z.: Timi nem fusizott, hanem gimnáziumi magyartanár és mellette volt hírszerkesztő. Tudod: nem a moziba ment a mama, hanem az újpesti moziba takarítani.

Bár tudom, hogy a nagy, lenéző pofa kötelező a C:C-n, ezúttal hadd hívjam fel a figyelmed arra, hogy egy fontos rádió dobta be a törölközőt.

Tökiböki 2011.05.17. 17:27:17

Ez a Veres János eddig csak abból csinált botrányt amibe belefogott. Nem kéne már végre leállítani?
Kádár-Villa, Citadella terasz Zóna taxi RiseFM ?
Kezd olyan érzésem lenni, hogy pénzmosodának használja ezt a sokféle vállalkozást. Nem érthet valaki a taxizástól a rádiózáson keresztül a szartól a rakétáig mindenhez.

blog_pont_hu 2011.05.17. 17:27:48

a milliók reggelire-ért tényleg kár

abc 2011.05.17. 17:28:29

Egy értelmes rádió vége. :(
Szerettem mert egyedi volt, és normális emberek voltak benne.

ideoda 2011.05.17. 17:29:14

ok, és mostantól mit hallgassunk? ugyanis nincs sok alternatíva, főleg a reggeli sávban. :(

2011.05.17. 17:30:03

MHz. mhz nincs, az esetleges mHz meg milli...

Berkut 2011.05.17. 17:30:09

Bakker!!! Péntek este a Deck Attack rohadt jó volt! A többit nem nagyon hallgattam de az nagyon ott volt!

biododírium 2011.05.17. 17:32:33

Netrádiókon kívül, ez volt az egyetlen, amit alkalmanként hallgattam.

tamasoft 2011.05.17. 17:32:43

Az egyetlen normális adó volt a sok szemét között. Tele jó zenével, és nem a mainstream szutykokkal. Fogyasztható underground. És a műsorok: milliók reggelire, a hét mesterlövésze, bolhacirkusz, utasellátó, motorcity, a minőségi zenei műsorokról nem is beszélve. Kár érte.

LuciFerko 2011.05.17. 17:33:48

ezaz basszunk tönkre minden értelmes dolgot, és éljen a lakossági tuctuc meg az ipari hulladékzene, nameg a sok erőltetetten röhögcsélő celeb műsorvezető...

Mi ez a downgrade az országban???

nyehehe 2011.05.17. 17:34:36

Persze, hogy nem hallgatunk rádiót, mert ki a szar kíváncsi az IQ-negatív ringyók és pasik "humorára". Zenét SZERETNÉK hallgatni, de azt valamiért nem engedik a szerkesztők. A Radió Face is csak addig volt hallgatható, amíg nem vettek fel műsorvezetőket. Nekik üzenem, hogy ha "okosságot" akarok hallgatni, akkor inkább az InfoRádidóra kapcsolok. (és ezt meg is teszem, ahogy megszólal valamelyik marha az aznapi idióta kérdésével)
Amúgy ez nem is Rádió Face, hanem facebook rádió, mert másból sem áll, minthogy felolvassák az üzenőfalon megjelent életbölcsességeket.
A másik amit rühellek, a spotok, vagy mik, amik a rádiót reklámozzák... de miért kell minden zene után benyomni? Eddig olyan jó volt, hogy volt némi átmenet két zene között. Néha fél-egyórás mixeket hozva így létre.
Már az edzőteremben is CD-ről megy a zene reggelente, pedig eddig Radio Face szólt. Ez kinek jó? Csak jelzem, hogy a kocsiban azonnal kapcsolok máshová, ahogy megszólal a facebook-felolvasó kórus.

Ha valaki csinálna már egy fasza zenés rádiót, annak imába foglalnám a nevét!
(régebben a SztárFm tetszett a full-zene miatt, pedig az nem is az én stílusom)

rajaram 2011.05.17. 17:35:12

ez volt a legjobb (az egyetlen hallgatható) magyar rádió. nagyon szerettem, a kocsiban csak ezt hallgattam. kár, hogy megszűnt.

nyehehe 2011.05.17. 17:35:53

A citadella terasz viszont még jól megy Veresnek.

cdrom70 2011.05.17. 17:35:56

@Marko56:
Hali

House és az igényes Zene ? Szerintem nem lehet a kettőt egy lapon sem említeni.... Persze ez ízlés kérdése.

Mirko 2011.05.17. 17:38:55

Középosztály, vigyázz! Nincs (már) barátod!

tónvónjó 2011.05.17. 17:39:22

@Tökiböki: Veres István, nem Veres János...

Szalonna · http://sza.lonna.hu 2011.05.17. 17:40:31

Már a Bolhacirkusz lekapcsolásakor sejthető volt, hogy ez lesz a vége.

ivan_the_terrible 2011.05.17. 17:41:12

én azért még bízok benne, h vki látni fog benne fantáziát, vagy hogy a stábot (és a koncepciót) nagyjából sikerül megtartani és átmenteni. Tényleg hiánypótló adó, nagyon hiányozna!!!

kubatov_kommunista 2011.05.17. 17:43:33

RIP :(
b...a+ akkor mire kelek holnap reggel?

cirrocumulus 2011.05.17. 17:43:36

Na végre!! A Petőfiben mikor indul végre az új műsorstruktúra? Még ott kellene rendet tenni kicsit, mert azért ott is van ami kilóg, ugye, és végre minden rádió hallgatható lenne.

erid 2011.05.17. 17:43:41

@cdrom70:
Kell tudni a finom iróniát észrevenni.....

kurvavers 2011.05.17. 17:44:40

nyomorék comment blog,

ez a rádió egyedülállóan és fiatalosan volt értékes és értelmes.

:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

kurvavers 2011.05.17. 17:45:42

cirrocumulus, te kárörvendesz?

01020304 2011.05.17. 17:45:45

ÚristN! Mi lesz most? Reggel el kell indítanotok az iTunes-t (vagy Winampot)? Nektek kell döntenetek, mit hallgattok?! A hírekhez pedig hírportálokon juttok hozzá? Szörnyű világ jön rátok! Önállóan kell majd döntenetek, mit akartok!

Értsd: rádiót és tévét már csak kétféle ember használ: az egyik nem használja a kínálkozó lehetőségeket, a másik döntésképtelen. Jah', nem, van egy harmadik, ő a kamu jópofizásokra és gyenge poénokra kíváncsi.

Weyland-Yutani 2011.05.17. 17:46:07

RIP. A Rádió volt... Ennyit erről az egész szarról. A retekklub típusú szarokon meg szaporodik az igénytelenség. Ez az igazi, irányított Dekadencia...

Gestas 2011.05.17. 17:47:47

@cirrocumulus:
Ez legyen életed legeslegnagyobb öröme, fasszopó!

mikrovp 2011.05.17. 17:49:15

Látjátok feleim, ilyen ez a Demokrácia: ha nincs lóvéd, mehetsz a francba.

Karnamantra 2011.05.17. 17:49:53

Nem is tudjátok elképzelni, milyen szomorú vagyok:'(((( Az első napoktól kezdve hallgattam őket, már-már tényleg olyan volt, mint egy barát...

:'((

Karnamantra 2011.05.17. 17:50:46

@Weyland-Yutani: igen, így, Rádió. Csupa szellemes, értelmes emberrel, jó zenével. Hhhh..

kurvavers 2011.05.17. 17:51:51

arphetamin nyilván igazad van, a világ is egyszerű, fekete és fehér. de a zenéken és a híreken is túl van élet, például lehet szeretni egy embert a stílusáért, poénjaiért, vagy érdekes lehet megtudni, hogy gondolkodik a világról. ez volt a cafén.

de nyilván csak birka lehetek,mert hagytam magam megvezetve lenni.
amúgy meg nem fog összeomlani a világunk, de hagy fejezzük ki fájdalmunk. köszi!

borovi 2011.05.17. 17:51:59

@lolperec: Annyiban minden esetre hasonlít már "a Viktor" Kadhafihoz (ő a Zöld könyv ötletgazdája), hogy tőle sem lehet majd megszabadulni, mint ahogy a líbiai kedves vezetőtől se.

dzsefi 2011.05.17. 17:52:21

@nyehehe: ööö... amúgy elolvastad, hogy most miről is van szó? (café /= face)

nagyon sajnálom a történetet, ha rádiót hallgattam, szinte csak ezt. Már az estFM óta a 98.6-ra volt a rádió default beállítása :)

Weyland-Yutani 2011.05.17. 17:53:23

Sokat hallgattam Petőfit, a zene miatt. A kettőt, együtt, mást nem. De elmondom, hogy kb. 2 hónapja át se kapcsolok a Petőfire, mert egy sablonos fos lett. A Cafe-nak kérem hagulata volt. Ezt kevés (egy se) rádió monhatja el magáról. Bizony ám!

Darkcomet 2011.05.17. 17:53:53

@FilcTroll: Hagyd rajuk. Ez a c:c mar csak ilyen. Bezzeg ha egy rosz szot mer valaki irni az eppen aktualis degeneralt amcsi sorozat n-dik szeriajarol, na, annak le van erre fele orditva a feje, de alaposan.

cirrocumulus 2011.05.17. 17:55:29

@kurvavers: nem @Gestas: még mielőtt még több ehhez hasonló kedves reakciót kapnék, jelezném, h ironizálni próbáltam. Számomra eddig két hallgatható rádió adó volt, a Café után egy-kettőre a Petőfi jön, onnantól azt hiszem marad az SR Svergige Wärlden online adó.

Zsan Pool Trigonya · http://kutyapisa.blog.hu 2011.05.17. 17:55:56

mÉG HA AZ eST fm-ET SIRATNÁTOK MEGÉRTENÉM.....AZ MÉG RÁDIO VOLT.... EZ MÁR RÉG CSAK VMI RÁDIOKLON VOLT.
NEM KÁR ÉRTE

WhyCantITouchIt? 2011.05.17. 17:56:13

Az kizárt dolog, mert nem tudom.
Az MR2-vel is kéne vmit csinálni, monoton szar zenék minden mennyiségben=mr2

rozsdamentes arcél 2011.05.17. 17:56:33

@arphetamin: apám, te aztán milyen modern ember vagy, nagyon irigyellek a széles látókörödért

Mirko 2011.05.17. 17:57:22

@Zsan Pool Trigonya: jobb volt az EstFM, de míg akkor csak a minőség romlott az átalakulással, most egészében elvész.

cirrocumulus 2011.05.17. 17:57:31

Any idea hallgatható online rádióra, ami mondjuk a Café és Petőfi-kedvelőknek tetszhet?

Mikrobi 2011.05.17. 17:57:36

Az egyetlen fiatalos stílusú, értelmes műsorokat adó rádió. Általános műveltséget, kultúrát, gazdasági híreket terjesztett. Veres Jani, köszönjük:-(

Squid 2011.05.17. 17:58:08

A Milliók Reggelire hiánypótló műsor volt sok másikkal egyetemben, és értelmes dolgokat boncolgatott nap mint nap.

Ezért az egyik szemem sír...

Viszont a mozis műsor a hőbörgő agybeteggel...

Na amiatt nevet...

Határtalanul ciki, hogy egy ilyen 95%-ban értéket jelentő médiaszereplőnek annyi.

Ide alekosz kell meg lédi gaga, az eladható..

01020304 2011.05.17. 17:59:03

@kurvavers: Szép neved van. A mondandómnak nem sikerült kinyerned az értelmét (esetleg szándékosan sarkítod azt). utólagos engedelmeddel én is kifejeztem a fájdalmamat.

Most én is sarkítanék:
"például lehet szeretni egy embert a stílusáért, poénjaiért, vagy érdekes lehet megtudni, hogy gondolkodik a világról."
Gondolom, könnyebb a rádiót hallgatni, de ha erre vágysz, inkább barátokat kellene szerezned.

Mikrobi 2011.05.17. 17:59:10

Rádió Café: már nincs barátod:-(

Weyland-Yutani 2011.05.17. 18:00:03

Reggel a dugóban, az autóban milyen on-line rádiót hallgatsz, nagyokos?!

Karnamantra 2011.05.17. 18:00:05

@ivan_the_terrible: Engem mindig az lökött ki az ágyból, hogy meghallgassam az egészes híreket. Este meg, amikor hazaértem, a 10 órás műsorokról nem tudtam elkapcsolni, úgy lekötöttek. 1-1 unalmas, teljesen eseménytelen munkanapomon meg 7-8 órán keresztül ment egész nap, milliók után roniék, aztán a bolha... Ennyi volt. Nincs többet Himnusz sem, és hogy hány napja vagyunk az EU-ban.

Weyland-Yutani 2011.05.17. 18:01:51

@Karnamantra: Igen, hagyományai és kultúrája volt. Azért írtam, hogy más rádió jelenleg ezt nem mondhatja el magáról. Az EstFM-et meg nyilván sajnáljuk, de annak már 10 éve vége, kérem...

01020304 2011.05.17. 18:02:17

@rozsdamentes arcél:
Köszönöm. Én pedig irigyellek a mások véleményének tiszteletben tartásáért, és átgondolásáért.

Karnamantra 2011.05.17. 18:02:50

@dzsefi: Dettó, csak be kellett kapcsolni KV főzés közben. Sőt, fel is matricáztam :) Mától szerintem a Civilt fogom hallgatni reggelente. Híreknél esetleg a Klubot.. de az öreges, nyamvadt.

logan 2011.05.17. 18:04:01

valahogy megszerezhetnék az mr2-t is. az annyira szar, hogy nem is ártana neki, ha leállna.

Bergeroth 2011.05.17. 18:04:45

Nem sírni kellene, hanem tájékozódni.

radiobro.hu/

Nálam már csak ez szól.

Karnamantra 2011.05.17. 18:04:47

@Weyland-Yutani: Az EstFM 98pont6 indulásakor még a Tilosba telefonáltam be, hogy mi az estFM telefonszáma:)) még netem sem volt...

kurvavers 2011.05.17. 18:04:58

arphetamin csapjunk át személyeskedésbe. én még csak negyedórája regisztráltam itt, hogy a sok fals hozzászólás legyen 1-2 olyan is, ami méltó lehet a rádióhoz,
gondolom, te csak véletlenül jártál erre és szóltál hozzá egy téged egyébként nem is érintő témához (mivel café nem volt a szíved közepe), és minden idődet egyébként a barátaiddal és családoddal töltöd. éljen!

itt kiszállok ebből, ebből, mert értelmetlen a buta kommenteket olvasni.
r.i.p café!!!!!!!

kurvavers 2011.05.17. 18:05:43

(nevemet a rádió jelenlegi tulajdonosa ihlette, aki nem szándékozta megmenteni a cafét)

Karnamantra 2011.05.17. 18:06:46

@Bergeroth: Itt a melóban van valami tűzfal, de én is nagyon szeretem, bár náluk inkább a zenét, nagyon jó mixeket gyártanak. A Cafén a beszédet szerettem, zenét bármikor tudok magamnak varázsolni, de értelmet, "barátot" így, bent az otthonomban már kevésbé...

Olikincs · http://onlinepszichologia.hu 2011.05.17. 18:07:11

nnna én meg azt hittem ma du h a rádiómmal van vmi baj...

úgy tűnik lassan minden jó dolog megszűnik :(

az egyetlen rádió volt ami értelmet próbált csepegtetni a korosztályunk fehébe, és objektíven próbálta szemléltetni a dolgokat, valakit biztosan ez zavarhatott...

vilo · http://finnus.blog.hu/ 2011.05.17. 18:07:37

az estfm indulása óta, immáron 10 éve hallgattam ezt a frekvenciát. a roxy meg a többi rettenet mellett igazi színfolt volt mindvégig. a gimnazista és egyetemista éveimben végigkísért. gyász, ami történt. marad a bartók... :'(

punknotdead 2011.05.17. 18:07:47

Amíg megérkezik az AH-hoz az utalás: www.radiobro.hu 91.4

Weyland-Yutani 2011.05.17. 18:07:48

@Bergeroth: Te! Sok netes (vagy akár RF-ás) pótlást lehet keresni, de az más. Érted, mint amikor a friss vajas kenyeret pótlod szikkadt margarinossal...

jurisics 2011.05.17. 18:07:48

remelem visszater egy ertelmes es felelossegteljes beruhazo keze alatt, mert ha nincs kereslet egy javareszt jo musorokat keszito jo zeneket jatszo fovarosi (es 60 km-es vonzaskorzeti) radiora akkor tenyleg elg nagy a gaz ebben az orszagban :(

TéboT 2011.05.17. 18:07:58

Állítólag épp markos legények hordják el a motyót a rádióból.

majki_1 2011.05.17. 18:08:57

A máriás kurva isten mé nem rakja bele a szent faszát ebbe a Veres Jánosba és a bandájába, a kedvenc rádióm volt.

Karnamantra 2011.05.17. 18:09:43

@Bergeroth: És május 31. után mi lesz? Arról tájékozódtál már? :)

Kati_ 2011.05.17. 18:10:09

Nem ér! EST FM-en nőttem fel, amely a cafe elődje volt, valamennyit továbbvitt az ottani kultuszból.
Milliók reggelire nélkül nem tudok felkelni!!! Menjünk tüntizni, most legalább van miért

majki_1 2011.05.17. 18:10:36

A máriás kurva isten mé nem rakja bele a szent faszát ebbe a Veres Jánosba és a bandájába, a kedvenc rádióm volt.

kommentfelület 2011.05.17. 18:11:05

Vegye már meg valaki a Hír, Echo, Duna 1-2-3-4-autonómia-atomóra faszomtudjamilyen tv-t, ókovács lófej szilveszterrel együtt...

Karnamantra 2011.05.17. 18:11:34

@vilo: Szívemből szólsz :'(

Bergeroth 2011.05.17. 18:11:42

@Karnamantra:
Itt is vannak beszélgetős műsorok, pl. After, Betonlegelő, de tény hogy főleg a zenéről szól. Mondjuk annyiban jók a beszélgetős műsoraik, hogy 3 órásak átlagban.
Nem mellesleg elég sok emberke a Radiocafe-től ment át ide.

Alfaboy 2011.05.17. 18:13:51

Hallgassatok Radio Brot május végéig még megy. Nem lehetne hogy ők legyenek a 98.6on?

Panelharcos 2011.05.17. 18:13:54

nincs is radiom! ha-ha-ha

Karnamantra 2011.05.17. 18:14:29

@Bergeroth: Nem próbáltam még a 20 éves zsebrádiómon befogni, de ma megpróbálom. Még 16 napig, ahogy a honlapjuk mondja. De mi lesz azután?

Vasárnap Puzsér műsorát hallgattam (és küldözgettem az sms-eket), úgy búcsúzott el, hogy reméli, jövő szombaton találkozunk. Hát, én is remélem... még megtörténhet.

Bergeroth 2011.05.17. 18:14:48

@Karnamantra:
Gyanítom ha elég sok ember hallgatja őket, akkor meghosszabbítják majd. Remélem ez csak ilyen reklámfogás akar lenni, hogy felmérjék az igényeket. Meglátjuk.

Weyland-Yutani 2011.05.17. 18:15:43

Én is! én is! Küldtem SMS-ket! :)

Gluteus Maximus 2011.05.17. 18:16:55

@fidesz = mszp = szdsz: Hát te meg hol voltál az utóbbi egy évben?

majki_1 2011.05.17. 18:18:38

@Karnamantra: Lehet Puzsér megosztó személyiség, de én imádtam a müsorát és az ott vendégmunkásként feltűnő embereket is, köztük Farkas Attila Mártont aki nekem nagyon szimpatikus személyíség volt, remélem nem ez volt az utolsó HM.

Lindauer László 2011.05.17. 18:19:17

ja,én is az ESTFM óta hallgattam ezt az adót,egyedül itt szólt hallgatható zene(thx. Nesta).Eléggé szomorú vagyok,mindenki lesz*phat.

punknotdead 2011.05.17. 18:20:24

Radio Bro 91.4: Superman, Zsuffa Péter, Infragandhi, Cyborg Templar... Most ez a legjobb szerintem. EstFm, Tilos, RadioCafe egy helyen

Karnamantra 2011.05.17. 18:20:36

@LuciFerko: Megy az agymosás, még több birkát ebbe az országba - hát, ha olyan helyzetben lennék ,bólogatnék is, hogy jó, akkor legyez ez az ország ilyen és én elmegyek innen.

Bergeroth 2011.05.17. 18:20:42

Mondjuk a Puzsér-ért pont nem kár, bár ez nálam egyfajta személyes ellenszenv vele szemben. :)

Ezt meg terjesszétek, legalább még az elkövetkező 14 napban:
radiobro.hu/

:)

Weyland-Yutani 2011.05.17. 18:20:50

@majki_1: Így van. A Puzsér egy "dinamikus" személyiség. De ha valaki figyeli, ért a témához, és kettőnél több agysejtje van, láthatja, hogy baromira értelmes, és nagyon jól látja a dolgokat... Azt meg, hogy idegbeteg, nem csodálom. Ebben a ferde világban minden értelmesebb ember azzá lesz előbb vagy utóbb...

Gluteus Maximus 2011.05.17. 18:22:41

Veres János üzleti partnerei!? Lucchese a "háromujjú", Michael Moretti, Antonio Granelli... Amúgy János nem arról híres, hogy szeret fizetni.

RoFä 2011.05.17. 18:23:08

Na, ezt is sikerult kinyirni.

Veres Istvan majdnem olyan szimpatikus, mint Hajdu Peter, csak Veres meg szemelyes okokbol is a bogyomben van

LESZ MAJD TUNTETES MINT BOROSBOCSIERT, DROIDOK??? HE? Mert ezert meg erdemes is lenne...

Kurva eletbe.

Weyland-Yutani 2011.05.17. 18:25:01

Veres kapja be a rudamat :) Köcsög.

tónvónjó 2011.05.17. 18:27:24

szabóZ! Az említett vállalkozó, az új tulaj Veres István, nem Veres János!

majki_1 2011.05.17. 18:29:15

minőségi rádiót kedvelő emberek is csinálnak vajon valami féle megmozdulást? vagy akkor hallgassuk mi is neo/class borzalmat ezek után?

krj 2011.05.17. 18:29:49

amúgy nagyon fog hiányozni, szerettem ezt a rádiót. taxihullámhossz lesz belőle?

supeter 2011.05.17. 18:29:57

örülök,hogy szabóZ szerint ennyire vicces a Café esete. ez a kollégái, valamint a média még értékeket közvetíteni szándékozó egyéb szereplői iránti mérhetetlen empátiájáról is tanúskodik.
ahogy már többen is írták,igen, szarban van az egész ágazat, és ilyenkor a leggyengébbek azok, akik nem megalkuvás nélkül "szórakoztatnak", hanem értékek,elvek,meggyőződések mentén próbálnak megélni a piacon.
ebben a helyzetben faszkalap módjára kifigurázni az érintetteket..gyászosan undorító viselkedés.
hogy miért? mert aki,hülye,azt ok,hogy nem érinti ez meg,az sosem hallgatta a Cafét. viszont aki értelmes embernek tartja magát + még szakmabeli is, az ne viselkedjen így. az írástudók felelőssége..tudod?(nem tudod,mindegy,bonyolult))

loláb 2011.05.17. 18:30:39

Lőttek az egyetlen értelmes reggeli műsornak...

Balázs Csabának pedig faszkorbácsot, hogy képes volt ilyen helyzetbe mutyizni az econetet.

tónvónjó 2011.05.17. 18:32:15

@Bergeroth: Te tényleg hallgattad ezt a rádiót, vagy csak a Coca Cola-nál dolgozol és a munkádat végzed? A RádioBro a Burn nevű energiaital tavaszi reklámkampánya. 30 napon keresztül. Ennyi. Nem lesz nagy kár érte...

2011.05.17. 18:32:23

rádióbró. gigalol.

2011.05.17. 18:32:36

A Pont FM - et hallgattam - megszűnt, a Cafét hallgattam - megszűnt, talán be kéne lépnem a fideszbe?

Weyland-Yutani 2011.05.17. 18:34:46

@beszoptuk: Meg vagy átkozva... :) Ne hallgasd a rádióimat, vazze :)

Bergeroth 2011.05.17. 18:35:29

@tónvónjó:
Egész nap ezt hallgatom, és nem, nem a CC-nél dolgozok. :)

madbalee 2011.05.17. 18:36:31

Kár érte!! Remélem,nem szűnik meg végleg. Amikor EST-fm ből lett Radiocafé volt 1 kis minőség esés, de messze a kedvenc magyar rádióm.

Karnamantra 2011.05.17. 18:36:41

@Mirko: Óvatosan a középosztályozással, szerintem én már évek óta lentebb vagyok... :) Inkább írjunk értelmiséget.

huli68 2011.05.17. 18:38:05

Tényleg mindent szét kell cseszni ami jó?
Az Est Fm óta ezt hallgattam!

A Látó 2011.05.17. 18:41:44

megvehetné aHIR TV-t, az ATV-t, a TV 2-t......

Karnamantra 2011.05.17. 18:44:04

@arphetamin: Nem értek egyet. A rádiót azok hallgatják, akiket megfog. minden rádiónak van egy "személyisége", legalábbi kéne, hoyg legyen, és a Caféban ezt sokan megtalálták. Nem (csak) híreket mondott, hanem véleményt is, és az nem ugyanaz! Mintha beszélgetnél. Azoknak,akik nem ültek gép mögött, akik este az üres lakásba mentek haza (még vagy már, az nem ide tartozik), azoknak, akik élő szót akartak hallani zenével fűszerezve nap mint nap, mintegy lehetőségként, alternatívaként.

És a műsorkészítők is élvezték! A sok elmaradt fizetés ellenére dolgozók, és az esti műsorokat nyíltan ingyen elvállalók szerették a hallgatóikat. És a hallgatók érezték is ezt...

madbalee 2011.05.17. 18:47:31

@madbalee: Illetve az egyetlen magyar rádió, amit hallgattam:(

majki_1 2011.05.17. 18:47:56

@Karnamantra: akkor ezt talán annak a buzi Veres Jánosnak is a tudtára kéne hozni. Bár nem hiszem, hogy érdekelné.

punknotdead 2011.05.17. 18:51:28

Mindenesetre amíg nem fizet valaki a rádiónak, én bőrözök :)
www.youtube.com/watch?v=FxAvb-HjgGY

aszendi 2011.05.17. 18:51:42

Szerintem jó műsoraik voltak, és nagyon sok hazai, ráadásul új zenét nyomtak! Kár lenne érte!

lollka 2011.05.17. 18:52:06

@Karnamantra: szivemből szóltál...
az is igaz hogy lehet zenét és infót gyűjteni egyénileg is, mindent lehet egyedül, akár családok is tudnak külön-külön utakon járni de a közösségélmény miatt sokkal jó ezt egy gyűjtőcsatornán keresztül kapni.

Marko56 2011.05.17. 18:52:55

@cdrom70: Szerintem sem, remélem az irónia is kihallatszott savanyú szavaimból.A célom az lett volna, de lehet, hogy még gyakorolnom kell.

z 2011.05.17. 18:53:14

szerintem szabóZ nem volt paraszt, ilyen a blog hangvétele, nem fog leállni siránkozni, mert végülis nem is az övé a rádió
ha azt írná, ez gáz, akkor meg menne a "téged ki fizet a reklámért?"-szöveg

bananna 2011.05.17. 18:55:11

@LuciFerko: Az a nagyon jó, hogy már a petőfi se hallgatható, amióta szamizdaty lett néhàny pártnyugalom megzavarására szolgáló zene meg az a cuki új főmufti mondja meg, mi a jó a fülecskémnek...

Ex0dus 2011.05.17. 18:57:27

Remélem azért Puzsér Robi tudja majd valahogy folytatni, ha a rádiónak vége is.

lollka 2011.05.17. 18:58:26

mindeközben tombol az a hír is hogy mégsincs diszlájk gomb a facebookon. élni sem érdemes

Gondwana 2011.05.17. 19:00:59

A lejtő valahol azzal a 19 műsorvezetővel kezdődött, majd
index.hu/gazdasag/magyar/estfm0920/
Most kb. olyan a helyzet, mint a Truman Show végén, amikor a biztonságiőr átkapcsol.
Tényleg nagyon sajnálom, mert nagyon jó rádió volt!
Apropó! Kónusz Pötyi kalandjai megvannak valakinek? Már egy évtizede keresem...
(Az igazi Szabó család)

zsineg 2011.05.17. 19:02:53

Kar erte, szorakoztato volt. Kicsit sablonos, de azert nem ezt erdemelte. Az est media vagy mi erdemelne egy jo nagy tokonrugast, amiert igy elkurtak a dolgokat, rendre tulvallaltak magukat.
szerencsere meg van tilos.

lollka 2011.05.17. 19:05:18

ez mind semmi de mégsincs diszlájk gomb facebookon!

cbc 2011.05.17. 19:07:40

Na azért állj!

A Milliók Reggelire egy üzleti vállalkozás, kibérelték a műsoridőt (egy darabig az Echo TV-n is voltak), a bevétel pedig a minden reggeli bejelentkezését tejelő brókercégekből, pr beszélgetésekből és egyebekből jött. Rádiófüggetlen, bárhol újraindítható, ahol meg tudnak állapodni az árban.

Az igényes szórakoztatásról pedig: ugyanmár, anno találtak egy piaci rést, amit betömtek. Senki nem kezd jótékonyságból rádiót üzemeltetni.

cbc 2011.05.17. 19:09:05

(egyébként a fizető brókercéggel történő beszélgetésen, és a reggeli újságok híreinek beolvasásán kívül az a műsor sem tudott sokat)

Kemencés Szittya Buci 2011.05.17. 19:23:39

Nem igaz már.
Először a SztárFm, most meg a Cafe... Mi marad így, amit az autóban néha lehet hallgatni? Neo, Class? Vicc. Nagyon talán a Juventus hallgatható, de inkább az sem. Tilos még Bp-en is csak néhol fogható. Csodálom, hogy a Mária rádiót nem rakatta még valamelyik kdnp-s valami ismertebb mHz-re.

Viner Spicli 2011.05.17. 19:23:56

Gondolom a bűnöző veres erről tudott és azért vette meg a Cafét. Sejtem, hogy nem folytatja ezt a rádiót, neki csak a frekvencia kellett valami lakossági house rádióhoz...

Kíváncsi vagyok, hogy az eladók kifizetik a munkatársakat a befolyt árból... mondjuk van egy tippem :((((

01020304 2011.05.17. 19:42:07

@Karnamantra: Örülök neki, hogy három válaszadóból legalább egynek (neked) sikerült értelmes ellenvéleménnyel előállnia. És teljesen jogos, amit mondasz.

cialci 2011.05.17. 19:44:39

Nagy kár érte, de mi van akkor ha fizetnek?
Visszajön? ( vagy az már nem lesz soha ugyanaz mint volt előtte...)

Sajnos én csak neten hallgathattam..
De most az is néma..
nem értem, mert azért az olcsóbb lenne nem?
Mindegy..
Nem értek hozzá...

Ha valaki esetleg rádiózást szereti meg a zenét, és a beszédet is igaz nem magyarül beszélnek, de ha van kedvetek nézzetek be ide..
archives.mojoradio.us/wmm/

Nem tudom ilyenje melyik rádiónak van itthon?

Gyárfás 2011.05.17. 19:49:08

Legalább nem kell Lovászt ostoba tudálékos kötekedését hallgatnom:)

A rádióért nem kár a milliók reggelire és Nesta lesznek egyedül aki hiányozni fog.
Nekik kellene összefogniuk:)

Demidoux 2011.05.17. 19:50:06

Remélem nem csak volt barátod...

Vizet Prédikál 2011.05.17. 19:50:13

R.I.P. Szerettem. A kevés hallgatható rádiók egyike volt.

Crimson 2011.05.17. 19:53:01

Ez volt az egyetlen rádió, amit hallgattam. Otthon, autóban, külföldön az interneten. Legalább 10 éve szinte nem volt nap, amikor ne hallgattam volna őket.

Nagyon jó volt a zenei választék, talán egy másik rádió sem sugároz ennyire küldönféle zenéket, ennyire különböző stílusokban. Nem állítom, hogy mind tetszett (de 80% az egész jó arány), viszont ami nem jött be, arról sem éreztem azt, hogy közönséges vagy igénytelen lenne. Sok magyar zenét is adtak, de nekik legalább volt egy minőségi szűrőjük (az MR2-nél már az önmagában érték, ha egy szám magyar, nem baj, ha bűnrossz...). Nesta egy félisten, össze sem tudom számolni, hány szenzációs, de máshol nem hallható zenekart ismertem meg neki köszönhetően.

A beszélgetős műsorok színvonala elég vegyes volt, nem minden műsorvezető nyert volna Kazinczy-díjat, de legalább őszintének tűntek. Ha az MR2-n megszólal egy műsorvezető, abból, amit mond, ahogy mondja, csak az jut eszembe, hogy mű az egész. Ezzel szemben a Cafén a hibákkal együtt igazinak tűnt minden.

Az egész rádiónak volt egy érdeklődő, toleráns, igényes hozzáállása, amit sehol máshol nem hallottam. Itt azokat is szívesen hallgatta az ember, akikkel nem értett egyet.

Remélem, feltámad még valahol ez a csapat. Nagy kár lenne értük.

Tökiböki 2011.05.17. 19:53:35

@tónvónjó: igazad van, de az se jobb :-D

csárli hárper 2011.05.17. 19:55:58

hallgattam annó a Béres Zoo-t, megszünt...
az Ezeröcsit, megszünt...
az Utasellátót, megszünt...

most asszem áttérek a parlamenti közvetítésekre, hátha...

macilaci 2011.05.17. 19:56:06

most nem tudom mit fostok! Egy kis idő és újra szervezik magukat... én nem féltem őket. akinek meg a milliók hiányoznak, halgassák a gazdasági rádiót. Sok érdekes gazdasági riportot, tőzsdei elemzést, és más rádiókon nem hallható jó kis zenéket hallgathat, igazi zenei rendezővel, nem pedig randomgagyival...

Mirko 2011.05.17. 20:12:58

@Karnamantra: sajnos nem találtam róla képet a neten, de ez még az EstFM első billboard-kampányának volt a szlogenje. :]

estfm.hanzo.hu/content/pic/bb_voltfolio.jpg - csak a jelmondat más.

ad3423324 2011.05.17. 20:16:56

@AlexWolf: minden stílusból van igényes és igénytelen zene. nincs szar stílus, csak sok szar ember, akiket tol a popszakma. ahogy rockból, metálból, jazzből is keresni kell a gyöngyszemeket a szemétdombon, úgy house-ból, goából, technoból is... ha egy egész zenei irányzatot megvetsz, lelked rajta, a te beszűkültségedet bizonyítja csak, de ha ennek hangot is adsz (minden bloghus zenei poszt alatt megjelenik 1-2 troll, akik küldetésnek érzik, hogy "megtérítsék" az elektronikus zene kedvelőit), akkor ezzel együtt hatalmas prosztó is vagy.

Gyarló Hintaló 2011.05.17. 20:19:46

R.I.P Deck Attack, R.I.P. Motorcity

LuciFerko 2011.05.17. 20:22:08

motorcityt sajnálom nagyon :( valakinek van felvétele róla?

femur 2011.05.17. 20:23:41

egyáltalán nem volt rossz. egy két arc volt csak kicsit idegesítő. és mivel est-fm alapokra épült, hallgathtó volt.deck attack,zsuffa, stb. kár érte!!!!

hajrá radiobro 91,4!!

nyünyüce 2011.05.17. 20:28:22

olyan volt amilyen, de még így is fényévekre volt bármelyik másik adótól.
a deck attack hiányozni fog!
sajnálom.

serpentin (törölt) · http://www.bridzs.hu/ 2011.05.17. 20:33:12

csak ezt a rádiót hallgattam, most nagy bajban vagyok

f@sz ki van

fokamoka 2011.05.17. 20:58:28

uccsó játszott track:
kidrock - cowboy
asszem így kezdodik:
Im packin up my game and Im a head out west...

béla a veszedelmes 2011.05.17. 21:04:46

SzabóZ b+, Veress Istvánról van szó, akinek egy példa az eddigi munkásságából:
index.hu/belfold/budapest/2009/07/23/ujraindul_a_citadella_illegalisepulet-botranya/

Miért nem csukták még le ezt a faszit? A rádióért nagy kár

diLauro 2011.05.17. 21:07:16

Baszki, miért? Miért?....

rori brékör 2011.05.17. 21:07:51

Na neee, sakkor most a hét mesterlövészének is annyi?? Hát ez remek. A bolha cirkusz után a mai eset kegyelemdöfés.
Bírtam ezt a rádiót, a klasszik 92.1 fm mellett ez volt az egyik kedvencem, minden volt benne ami kellett. Sajnálom nagyon...nagyon, nagyon.

.."apa nézd, homokváj.." :)))), meg a többi. ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ DE KÁR.

lapos a Föld 2011.05.17. 21:09:36

mondjuk az egész est csapat átment erre a hónapra a Radio Bro-ra. Néha egész élvezhető, május végéig azt lehet hallgatni café helyett

rori brékör 2011.05.17. 21:10:07

Én nem értem, miért nem a mária rádiót vették ezek meg? Azzal azt csinálhattak volna amit csak akarnak.Tőlem aztán az sistereghet 24h-án át.

rori brékör 2011.05.17. 21:11:49

@Gondwana: óóóó de jó volt az is.Imádtam.

greysysadmin 2011.05.17. 21:12:39

Nagyon sajnáljuk, sajnos jól tükrözi hogy ma a minőségi szórakoztatásra nincs annyi igény hogy el tudjon tartani egy ekkora rádiót.
Inkább egy VV rádió kéne, vagy Fluor adó, az biztos termeli a profitot majd, mert CSAK A PROFIT számít, más érték nincs.
Pff... Ilyenkor kedvem lenne megnyomni a piros gombot.

kultúrpesszimista 2011.05.17. 21:14:04

@beszoptuk:

Hallgasd a Rádio Q-t. FM 99.5. Közel áll az egykori Pont FM szellemiségéhez és ott van Fiala minden reggel fél7 és fél10 között... Amúgy meg Civil Rádió és Tilos.

Sátán meg a Jocó 2011.05.17. 21:15:02

szörnyűség.

volt egy ilyen rádió? ;D

rori brékör 2011.05.17. 21:16:21

@diLauro: A faszomért, azért. Ma du amikor bepattantam az autóba és nem hallottam semit a 98.6-on majdnem szétzsedtemna készüléket, ütögettem, kapcsolgattam, search-öltem mert azt hittem elromlott vagy mi, aztán látom,hogy kussban van ma 16.00-tól. Gyászos a hangulatom. Becsületszavamra mondom na!

kultúrpesszimista 2011.05.17. 21:20:31

@béla a veszedelmes:

Jogod van ezt gondolni. De egy dolog elvitathatatlan: egyedi hang, őszinte és nagyon emberi. Totálisan szembemegy a kommersszel és a "hivatalos rádiós iskolával". Profi amatőr, amatőr profi. Ezt nem találod meg sehol másutt. De nem feladatom evidenciákat bizonygatni. Ha szerinted gáz, akkor mondjuk Borosbocskort ajánlanám a figyelmedbe.

béla a veszedelmes 2011.05.17. 21:22:41

@kultúrpesszimista: nana, nyugi. Azért a Fiala és a Borosbocskor között is van némi határterület, nem? Egyedinek egyedi, az biztos

kultúrpesszimista 2011.05.17. 21:26:37

@béla a veszedelmes:

Mondj _egy_ ilyen "határterületi" reggeli - vagy bármilyen más - rádióműsort. Figyelek.

lollka 2011.05.17. 21:29:49

@rori brékör: homokváj felejthetetlen!!! :))))

béla a veszedelmes 2011.05.17. 21:33:56

@kultúrpesszimista: Radiocafé? Ja, nem, az pont megszűnt

kultúrpesszimista 2011.05.17. 21:37:45

@béla a veszedelmes:

Műsort kértem, nem adót. Mellesleg a Radiocafé csak a hazai szennyáradathoz képest volt szerethető, budapesti viszonylatban. Valójában semmi extra; egy modern kereskedelmi adóról volt/van szó, amilyennek a XXI. század egyik európai nagyvárosában lennie kéne, ennyi. Ezerszer jobbat lehetne csinálni, főleg ami a zenéket illeti.

diplomás-villanyszerelőmester 2011.05.17. 21:41:01

Sose halgattam, így abszolút nem érdekel hogy megszünt. Aki szerette az beszívta rendesen. Aki utálta, az meg örül, mint majom a farkának. HA nem fizették a frenkvencia bizbaszt, akkor megérdemlik hogy lekapcsolják őket. Ez nem politikai kérdés. Amiért fizetni kell, azt ki kell fizetni. Semmi sincs ingyen. Az áramot is lekapcsolják, ha nem fizet valaki. Nos a frekvenciát is. Ezt tudomásul kell venni. Nem megsértődni.

kultúrpesszimista 2011.05.17. 21:43:04

@diplomás-villanyszerelőmester:

Egyszerű vagy, mint a faék. Hiába vagy diplomás és mester. Maradj szerintem az ampereknél, voltoknál inkább.

HoLa 2011.05.17. 21:45:27

@Bergeroth: Azért az nem ugyanaz. Sőt.

kutyek 2011.05.17. 21:48:03

estFM óta beragadtam a 98.6-ra. 3x nyertem Cinetrip belépőt, a Kései Szüretben 2x csűcsborokat. Csak őket hallgattam, ha néha szar volt, inkább kikapcsoltam. R I P

diplomás-villanyszerelőmester 2011.05.17. 21:49:59

@kultúrpesszimista: A megszünés okát egyértelműen leírták: nem fizették amit kell. Ez van. Ez csupán üzlet. Nem elvont kultúra, vagy pesszimista filozófia. Leírtam: aki szerette, az beszívta rendesen. Te is.

cdrom70 2011.05.17. 21:50:39

@Marko56:
Szia

Hát némi ironia kihallatszott bár nem túl sok..)
A megszüntetésekkel az a bajom, hogy valamit nem jól csináltak, pedig korábban volt rájuk igény. Teljesen mindegy milyen zenét nyomnak, ha jól csinálják mindenkinek jó, a tulajdonosnak, a műsorvezetőknek, a hallgatóknak a hirdetőknek. Valaki valamit elrontott és ez sok embernek okoz bosszúságot, ez a baj!!!

kultúrpesszimista 2011.05.17. 21:53:31

@diplomás-villanyszerelőmester:

te meg mindent elhiszel, ami a hivatalos "kommünikében" áll, igaz?

rori brékör 2011.05.17. 21:54:42

@lollka: És a szinkrontolmács? "where is the baaaag?" "asszongya , nem fél a haláltól..." :)))). De bírtam ezeket a promókat. Már csak ezért is imádtam ezt a rádiót. A műsörökról nem is beszélve.

A francba.

"anyaaaaa, nem érem el a jevájt..." :))

kutyek 2011.05.17. 21:54:44

@kultúrpesszimista:
ebben spec igazad van, egyszerűen ilyen (kellene hogy legyen) egy európai színvonalú, adott célcspoprtnak szóló adó. Annál fájóbb, hogy megszűnt :(

oramac 2011.05.17. 21:57:22

Hát ez szégyen...

kultúrpesszimista 2011.05.17. 21:57:34

@kutyek:

Csak a "moslékon" szocializálódott, hazai provinciális fiatalság tud ódákat zengeni egy Radiocafé kaliberű adóért. Élnének csak pár napig Dániában, Hollandiában (nem beszélve Angliáról), ahol egész más léptékű a kultúra (nemcsak a rádiózás terén, hanem pl. koncertek szintjén is) - és nem ismernének rá hazai, kissé leharcolt énükre.

kutyek 2011.05.17. 21:58:39

@rori brékör:
"... ez tök jó, de sztem tök irreveláns xD xD"

kultúrpesszimista 2011.05.17. 21:58:48

@diplomás-villanyszerelőmester:

Mondjuk úgy, hogy én élek a gyanúperrel. Szkeptikus vagyok. Ami nem árt, 2011 Magyarországán. De nem vagyunk egyformák.

diplomás-villanyszerelőmester 2011.05.17. 22:00:44

@kultúrpesszimista: Tudod mit, igazad van! Senkiben sem bízhatunk.

kultúrpesszimista 2011.05.17. 22:02:19

@diplomás-villanyszerelőmester:

Köszi, erről beszélek én is. Azért pár emberben a magam részéről meg tudok bízni, adok a szavára. Nincs ilyenből túl sok, de Puzsér Róbert pl. közte van.

kutyek 2011.05.17. 22:05:28

@kultúrpesszimista: "Csak a "moslékon" szocializálódott, hazai provinciális fiatalság tud ódákat zengeni egy Radiocafé kaliberű adóért." OK, de jelenleg sajnos (egyre inkább) a moslék a norma, a Café ehhez képest más dimenzióban mozgott. Nyilván nem lett volna nagy durranás mondjuk Dániában, de attól még Bp-en örülni lehetett neki, hogy ilyen is van. A provinciális fiatalság rajongásánál csak a világlátott, modorosan lesajnáló attitűd szánalmasabb.

kultúrpesszimista 2011.05.17. 22:09:50

@kutyek:

"modorosan lesajnáló attitűd" - ez tipikusan formai kritika, nem érdemi, így hát úgy pereg le rólam, mint esőcsepp az orkánkabátról. Modoros volnék? Szerintem egy frászt. De teszek rá. Mert - tudom - igazam van. És hogy mi a szánalmasabb: modorosan vagy nem modorosan kritikával élni, és a helyi értékén kezelni egy marginálisnak mondható - a moslékon túli, a progresszív szellemi műhelyen inneni - rádióadót, vagy tapsolni annak, hogy a sártengerben megcsillant sok-sok évig némi fény is - egyéni ízlés kérdése.

cialci 2011.05.17. 22:11:42

@kutyek: bizonyára..
de pld az alábbi műsor csak náluk volt.
www.fenntarthatofejloves.net/category/radiocafe/

A nagy közszolgálati ill ker tv -ben seincs ilyesmi..
Nézd meg, mondd el véleményed,aztán mond meg hogy a tekintetes boros-bocskor valaha is mondott e valami hasonlót?

hozé bubó 2011.05.17. 22:11:53

hogy baszná már meg egy taliga majom ezt a verest. reggel már nem tudok mit hallgatni. danubiust megvette a politika, utána riseFMet hallgattam, erre ez a fasztarisznya szétbaszta. roxy kilőve. egy hónapja szoktam a caféra, mert reggel jó volt a "milliók reggelire" + az esti zenék. erre ez a buzi ide is beteszi a lábát. mi a picsáért nem alapít egy saját rádiót, azzal azt csinál a mit akar. A Fenyő haverja meglátogathatná lassan.

kultúrpesszimista 2011.05.17. 22:14:42

@kutyek:

Félreértés ne essék: nagyon sajnálom a Café megszűntét. Helyet adott egy hiánypótló, páratlan kulturális műsornak, neve A Hét mesterlövésze. Személy szerint ennek a hiánya fog a legjobban fájni. De tudok egy s mást és azt is, hogy mentek a dolgok a Caféban. Ha tehetném sem mondanék egy árva szót sem. Ez az egyik. A másik meg az, hogy aki igazán előremutató zenéket akart RÁDIÓBAN hallgatni (tehát nem a neten, pl. YouTube-on), az eddig is a Civilt és a Tilost hallgatta, ahogyan a jövőben is..

jah-man 2011.05.17. 22:14:58

kulturpesszimista -> te modoros barom

edri 2011.05.17. 22:29:57

holnap reggeltől nincs barátom :(

legjobb műsor promó:

- Adhatok valamit?
- Kávéból mik a lehetőségek?
- Hát kérsz, vagy nem.

kutyek 2011.05.17. 22:31:25

@kultúrpesszimista: OK, hagyjuk a modorost, nem ez a lényeg. Arra próbáltam utalni, hogy a lesajnálás nem konstruktív, nem sokat segít abban, hogy a provinciális környezetből európai átlag váljék. A moslékból a kúltúra felé haladva az első lépés nem visz messzire, majdnem ugyanaddig ér a fos, mégis fontos a kis előrelépés is. A lesajnálás ehhez képest pesszimista, demotiváló, negatív. Én örülnék a legjobban, ha Café tucatrádiónak számítana itthon is a maga nemében...

kultúrpesszimista 2011.05.17. 22:33:41

@kutyek:

Rendben, ezt így abszolút elfogadom. Sajnos vagy sem, de a negatív, lemondó, pesszimista megközelítés a lényem része, miközben tudom, hogy kontraproduktív. De ha csak felráz pár embert az éles hang, már megérte (nekem).

kutyek 2011.05.17. 22:44:58

@kultúrpesszimista: értjük egymást :) amúgy Puzsért én is csíp(t)em, bár teljesen meg tudom érteni azokat is, akik rühellik.

kultúrpesszimista 2011.05.17. 22:50:27

@kutyek:

"Puzsért én is csíp(t)em, bár teljesen meg tudom érteni azokat is, akik rühellik"

Bizony. De látod, ez, a megosztás ténye önmagában is azt bizonyítja, hogy nagyformátumú személyiségről beszélünk - úgy a mikrofon mögött, mint a civil életben is. És ugyanez igaz más "tehetségre" is. Fiala Jánosra például. Nem tudnék rajtuk kívül más érdemi hangot, (rádiós) személyiséget mondani, akikre érdemes lenne figyelni itthon. Már azok közül, akik szeretik az agyukat is használni és azért van bennük hogyúgymondjam - igény is. ;-)

chapika 2011.05.17. 22:52:17

kedves szabóZ. pontosítsunk. nem fusiztam. volt hétfőn 7 órám, amit meg kellett tartanom az iskolában. a gyerekeknek, akiket ugyanúgy szeretek, miként ezt a rádiót. üdv: timi

haggyal 2011.05.17. 22:53:27

jólesik, hogy sokan szerettétek, és az is igaz, hogy lehetett volna még jobb. bár azt már az egy-két, magas lovon, saját egójában sütkérező muszáj megmondó sem tudja, hogy miként, hiszen még ezt az igényességi szintet is nehéz volt eladni a szellemi ugaron.

külön gáz, ahogy az anyacég elbánt a caféval és naív dolgozóival. lehet szidni a gengszter verest, de igazából a fő hunyó itt a lókupec balázs csaba és bandája, az econet lufi.

kultúrpesszimista 2011.05.17. 22:53:39

@kutyek:

Én Bakácsot is kedvelem, mint médiaszemélyiséget. A szalámiügyet hagyjuk, bár tudom, nehéz elvonatkoztatni. De egy nagyon szerethető, egyedi jelenség ő még...

leroi 2011.05.17. 22:55:15

Hát ez tényleg lesújtó, de inkább merengjünk a gyönyörű emlékeken:

"Nem vagyok megelégedve...szájába citromot. A farkára pedig kössön egy arany szalagot. Megértette!?
Hát igen, de nem fogok egy kicsit röhejesen kinézni???"

vagy

"Ellenőrizze az abroncsokat kérem!
Egy, kettő, három...megvan mind a négy!"

"Kardonnáj"

no és persze a mindent vivő Balaton Szandra...aki mindannyiunkban benne van, csak nem engedjük szóhoz jutni.

tudom, gagyi viccek, de a többi rádió szánalmas erőlködését simán verték.
A milliók pedig jó műsor volt, pr beszélgetés ide vagy oda. Asszem ott jelentették be először a kormány nyugdíjterveit és ezzel összefüggésben anyázták Matolcsyt, meg a Kedves Vezetőt. Teljesen szakmai alapon!

És mit hallgassak a kocsiban..."hát ez most így ájdonnó"

RIP

kultúrpesszimista 2011.05.17. 23:00:21

"azt már az egy-két, magas lovon, saját egójában sütkérező muszáj megmondó sem tudja, hogy miként, hiszen még ezt az igényességi szintet is nehéz volt eladni a szellemi ugaron."

Vettem a célzást, egyben ki is kérem magamnak. Szégyellheted magad (vagy inkább magázzam?), mert ez így színtiszta rosszindulatú megjegyzés volt. Csak azt írtam, amit gondolok, az álságos többséggel ellentétben.

És igen, lehetett volna sokkal jobb. Hogyan? Maradjunk csak a zenéknél: mittudomén, tematikus zenei (réteg)műsorok. Új lemezek bemutatása, afféle ablak a nemzetközi zenei újdonságokra, trendekre. Rádiós jegyzetek. Lexikális háttér. Civilek bevonása műsorokba, és nem csak a Hét mesterlövésze címűbe. (Utóbbira volt példa a néhai megboldogult Radio Bridge-ben, magam is szerepeltem egy zenei műsorban, egész pontosan László-Bencsik Judit műsorában.) Így hirtelen ennyi. De én nem is vagyok rádiós szakember.

Az pedig, hogy ez a "csomag" eladható-e lett volna vagy sem, más kérdés. Ha a kultúra eleve bukta, bele se kellett volna vágni.

Karnamantra 2011.05.17. 23:04:11

@rori brékör: áá, kívülről fújtam az összeset :))

leroi 2011.05.17. 23:06:27

" tematikus zenei (réteg)műsorok" Zsuffa Péter jazzclub, Deck Attack, Kottazűr

"Új lemezek bemutatása" Music Café Live

"Civilek bevonása műsorokba" Utasellátó: (Egyszer egy hallgató azt fejtegette élőben, hogymekkora királyság az angol rendszám, mert azzal mindent meg lehet úszni. Kapott is az arcába a többiektől...)

Tényleg nem vagy rádiós szakember. Szerintem engedd a benned lakó Szandrát megszólalni, az legalább nem ilyen fontoskodó idióta.

=Daniken= 2011.05.17. 23:20:01

Az ilyen szar multimilliomosok, akik mindenbe beleszarnak...csak elbaszni tudják még azt is, ami jó volt.
Hozzáteszem, a Rádió Café azóta szar, mióta a Bella Leviéket kipaterolták onnan a Délutáni Kávéházból, amit a Pronyó Roni, mittomén kinek a flegma csaja csinál, az több, mint irritáló, hülyepicsaság a köbön, plusz egy kis nyámnyila, mindenre bólogató csákóval...hogy a beképzelt, , borzalom kiejtésű Nestáról ne beszéljünk. A Milliók reggelire legalább régen jó volt.

Karnamantra 2011.05.17. 23:20:55

@kutyek: Ja, én meg nyertem egyszer egy Hős polót! Akkor még itt voltak a 6. kerületben. Na, mától legféltettebb polóim egyike lesz...

kultúrpesszimista 2011.05.17. 23:21:21

@magyarlaszlo:

Fontoskodó idióta az apád, Laci. Őt sértegesd. Nnna. Ami meg a riposztot illeti: ezekről mind tudtam, de ez - már megbocsáss - lófasz. Nem érte el az ingerküszöböm, ahogyan sokan másokét sem. Tetszik vagy sem, ez van. Nem állítom, hogy ez a Café marketingkommunikációs gépezetének a hibája, de ettől még tény. "Nem ment át". Hadd ne soroljam fel azt a rengeteg friss kezdeményezést, zenei (akár elektronikus, akár másmilyen) irányzatot, ami szerte Európában burjánzott el az elmúlt években és amit még az MR2 is hűebben követett, mint a Café.

Hallgatók bevonása a műsorba: élőben és interaktív módon. És többet. Hogy a szlogen - van barátod - valódi tartalommal töltődhessen fel: a személyesség lehetőségével. Ezt én a magam részéről a "tévedés kockázatával" nem éreztem, elnézést. Lehet, hogy ez hülyeség volt akkor a részemről, de így gondolom.

"Új lemezek bemutatása" Music Café Live

Aha, milyen stílusokban is?

Végül, de nem utolsó sorban: szánalmas az, hogy a Café volt az egyetlen kereskedelmi adó, amelyik következetesen képtelen volt megmondani, milyen dal szólt 1-2-3 nappal korábban. Többször próbálkoztam, az egy dolog, hogy alapvetően válaszra se méltattak, de amikor telefonon érdeklődtem, akkor azt a választ kaptam, hogy a "rendszerből" nem tudták kinyerni. Ez megengedhetetlen egy zenei adónál, ilyen nincs másutt és ezt tapasztalatból mondom, nem öncélú támadásként. Szóval ez is a fejleszthető területett lehetett - volna. Mindazonáltal: sajnálom a Cafét és kívánok mindenkinek minden jót, mielőbbi újrakezdést valahol, bárhol. Még neked is, Szandrázó, idiótázó Lacikám.

haggyal 2011.05.17. 23:30:12

jajj, ez a harcos vagdalkozás, ráadásul valódi rálátás nélkül, szerencsére vannak olyanok is, akik nem csak puzsér robi 2x2 óráját hallgatták meg hétvégenként. robit egyébként én is szeretem, így talán be is fejezhetjük ezt a kikérem magamnak nonszenszt, nem is értem miért gondolod, hogy neked címeztem.

kultúrpesszimista 2011.05.17. 23:32:06

@haggyal:

Jól van, elnézést. Félreérthető volt(ál), én meg magamra vettem - shame on me.

(A Cafét pedig nem csak Robi 2x2 órájában hallgattam.) Részemről is béke, disputa over és ilyenek.

kurvavers 2011.05.17. 23:32:22

kultúrpesszimistának
pedig tényleg idióta lehetsz, mert mint egy idióta írsz. semmi konkrét, csak maszatolás. nem vagy szakember, nem ismerted a cafét sem eléggé, de véleményed, az van. na hálaég.

jó kívánságaidnak örülök, magam is remélem.
magyarlászlónak köszönöm a türelmét, remélem, nem veszti el a hitét és türelmét, a lelacizások ellenére sem.

ennyit erről.

kultúrpesszimista 2011.05.17. 23:38:15

@kurvavers:

Dehogy maszatolok, inkább csak te vagy értetlen. Bár lehet, hogy ez sem véletlen. És csak azért nem árulok el kulisszatitkokat a Café belügyeiről, mert volt gyerekszobám. Eléggé sértő lenne és nem rám nézve. Jobb, ha ezt nem firtatjuk és ennek semmi köze Vereshez és a sleppjéhez. És nem blöffölök, ezt elhiheted. "Ha én egyszer kinyitom a számat..."

Ennyit erről.

kurvavers 2011.05.17. 23:43:55

10 év rádióélményt nem radíroz le vagy fest át egy idióta kommentelő, ugye megérted?

a szerzőnek - a veres úr keresztneve amúgy nem istván??

kultúrpesszimista 2011.05.17. 23:46:22

@kurvavers:

Állítottam ilyet, hogy leradíroznék bármit is, egyetlen kommentelőként, kurvavers? Megkérdőjeleztem a Café HAZAI értékét a HAZAI rádiós piacon? És még én vagyok idióta... haha, na jó, ennyi. Megaszánalom.

kurvavers 2011.05.17. 23:51:10

ebből legalább ki is derül valami, nem úgy, mint szabóz silán szövegéből

index.hu/kultur/media/2011/05/17/megszunt_a_radiocafe/

jah-man 2011.05.18. 00:07:31

kulturpesszimista -> te tényleg egy modoros barom vagy, akiből ritka gyorsan előbújik a vadparaszt

kultúrpesszimista 2011.05.18. 00:09:35

@jah-man:

Mondd még! Mééég! Inkább sodorj egyet Jah-ra!

minyimaaa 2011.05.18. 00:10:22

Tessék áttekerni a Szent Korona Rádió-ra
és hallgatni
hallgatni
hallgatni

mindörökké ámen

Operatív Thetán · http://j.mp/1u0EcWA 2011.05.18. 01:23:12

Ennek kapcsán is lesz mozifilm, tüntetés és nemzeti gyász? :) Vagy ezen nem Boros és Bochkor volt?

Csumpitáz Alfréd 2011.05.18. 01:25:06

Join!

http://www.facebook.com/home.php?sk=group_173998989323253&notif_t=group_r2j#!/home.php?sk=group_173998989323253

ad3423324 2011.05.18. 04:17:24

@kultúrpesszimista: én értem mit akarsz mondani. magyarlacinak, kurvaversnek meg jahmanek valszeg nem volt meg az asszony ma este (vagy esetleg egyáltalán nincs 2-3 éve), olyan meg nincs, hogy nem szopatunk.

kultúrpesszimista 2011.05.18. 08:33:29

@humble folk without temptation:

Oké és köszönöm, de azért ne legyünk ízetlenek, ha nem muszáj. ;-)

gregibroki 2011.05.18. 10:12:38

@kultúrpesszimista: nem olvastam végig az összes hsz-odat, csak egy keveset (dolgozom)
ott éppen Dániát, Hollandiát említetted. Mi volt a bajod ezzel a rádióval, miért gondolod, hogy kint nem állta volna meg a helyét? Én hallgattam kint rádiót, amit hirtelen beállítottam (tehát nem tudtam speckó frekvenciákat) de azt mondhatom, hogy semmi extrát nem tapasztaltam zeneileg (tartalmilag fogalmam sincs) - főleg a hollandoknák... :)
Tehát ha ez kint működött volna, ott is felsőkategóriás adó lett volna (Londont nem keverném bele, mert az a város eleve más kategória, mint bármelyik európai).
Most nem szoktam rádiót hallgatni, de ha tehetném, nappal ezt hallgatnám, este meg a tilost.
Te mit hallgastz? Ha nem hallgatsz semmit, akkor is válaszolj kérlek, hogy melyiket választanád?
Amúgy meg az a maffiózó, aki megvette ezt csinálja már régóta (a megrendelt munkákért egyszerűen nem fizet, hanem inkább csődöt jelent be és nem lehet lecsukni az iylen majmokat!!!)

jah-man 2011.05.18. 10:42:07

kulturpesszimista -> meggyőztél, már nem sajnálom, hanem örülök is, hogy megszűnt ez a szar, tematikátlan rádió. köszönöm hogy felvilágosítottál

krj 2011.05.18. 11:20:05

gratulálok szabózének, még mindig nem sikerült kijavítania Veres Jánost Veres Istvánra.

Verify 2011.05.18. 11:33:09

Az év legrosszabb híre ez.

RoFä 2011.05.18. 12:01:55

"-Apa...apa, homokvar!
-Meg hogy homokvar...ilyen terformalassal, tamfalak nelkul? Apa most jol lerombolja, hogy szepen ujrakezdhesd, jo?"

Ez pld. majdnem kozlekedesi balesetet okozott mikor eloszor hallottam.

Ev eddigi legszarabb hire
Puzser fel tudta baszni az agyam neha, de hogy formatumos az ketsegtelen
A musorvezetok nagy resze kedves es oszinte arcnak tunt, meg az is aki talan egyebkent inkabb buszt kellett volna hogy vezessen :)) Kulonben is nehez mufaj, en tuti szarabbul csinalnam

Osszessegeben mindegyik musor amit hallgattam legalabb a vallalhato szinten volt, neha joval felette

Kar volt ezt szetbaszni...de hat, miert is nem vagyok meglepve

Crimson 2011.05.18. 12:19:53

@kultúrpesszimista: "az egy dolog, hogy alapvetően válaszra se méltattak"

Ha ott is ebben a stíusban toltad, akkor ezen nem kellene meglepődni...

goobyhill 2011.05.18. 15:04:52

@kultúrpesszimista: Daniaval, Hollandiaval, az eu leggazdagabb orszagaival hasonlitgatni magyarorszagot nem tul okos. Nyilvan egesz mas összegeket fektetnek a kulturaba. Nalunk egyenlöre meg egy ilyen kis ado sem tudott ezek szerint jol megelni. En sajnalom mert nagyon jo volt.

kultúrpesszimista 2011.05.18. 18:28:05

@gregibroki:

...pedig érdemes lett volna végigolvasnod a hozzászólásaim, mivel nem egy helyen hangsúlyoztam - expressis verbis -, hogy az égegyadta világon semmi bajom nem volt és most sincs a Caféval. Csak annyit írtam, hogy a Radiocafé "jósága" hazai viszonylatban számít annak, valójában így kellene működnie ma, 2011-ben egy európai kereskedelmi rádiónak, de ez a minimum akkor is. Hogy mi lenne JOBB? Pl. amit az egykori Bridge vagy a Budapest Rádió képviselt. Tudom, tudom. Más műfaj, más célközönség, stb. Mégis: volt bennük valamiféle kultúrmisszió, zenei progresszivitás. Nem kommunikálták, hogy 'van barátod'; az említett adók tényleg hallgatóbarátak voltak. De ez csak egy hosszabb kitérő, hangos lamentálás, aminek semmi jelentősége. Nem voltam Café törzshallgató, de azért többé-kevésbé rendszeres hallgatónak mondhattam magam. Kívánok a stábnak minden jót és mielőbbi sikereket, akárhová is vesse őket a Sors.

Hogy mit hallgatok? Reggel Fiala (Radio Q), amúgy meg Civil Rádió és Tilos. Ritkán MR2, de tényleg ritkán. Leginkább konzerv (autóban és itthon is).

kultúrpesszimista 2011.05.18. 18:29:59

@Crimson:

Netán a célszemélyhez van szerencsém? (Ha nem, akkor meg mit fontoskodsz?)

A rosszhiszeműséget rólad szól. Nem, nem ilyen stílusban, hanem kifejezetten udvarias és előzékeny volt. De ha nem hiszed el, az sem érdekel.

kultúrpesszimista 2011.05.18. 18:35:31

@goobyhill:

A kultúra, a kulturális IGÉNY nem pénz kérdése, legyen szó rádiózásról, filmekről, bármiről. Az, hogy ki milyen minőségű kultúrát fogyaszt, alapvetően nem pénz kérdése. Illetve csak sokadlagosan az (pl. hogy meg tudja-e venni a könyveket, amit szeretne, ki tudja fizetni-e a mozijegyet stb.). Szerintem ezt Te is tudod. Svájc is gazdag ország, nem kicsit, mégis rengeteg nyárspolgár él arra, nem éppen kifinomult kulturális igénnyel.

goobyhill 2011.05.18. 19:37:35

@kultúrpesszimista: Lehet nem erted, hogy te mit irtal. Nem arrol van szo, hogy megvedd a szinhazjegyet, hanem pont a masik oldalrol, hogy megepitsek azt a szinhazat es tamogassak, hogy tudjon müködni, mert azert remelem avval te is tisztaban vagy, hogy az ilyen tipusu kulturalis produkciok mint a radio cafe is volt nem termelnek hatalmas bevetelt egy orszagban sem. Ez az orszagokkal valo dobalozasod meg kicsit szanalmas. Nyarspolgarok mindenhol vannak, tisztaban vagyok vele mert en sem elek mar 12 eve Mo-n, de a radio cafe-t halgattam neten es kurva jo dolog volt a külföldi radiokhoz hasonlitva is verte szamomra barmelyiket.

Dr. betonfelhő Ph.D. 2011.05.18. 23:13:18

apu ökölbe szorult keze vagyok.

kultúrpesszimista 2011.05.18. 23:31:54

@goobyhill:

Elbeszélünk egymás mellett, de mindegy. Ennyit nem ér. Szánalmasozz másutt. Szevasz!

delikvens 2011.05.24. 22:19:43

@kultúrpesszimista:sok mindenben egyetertek veled,de hollandia rossz pelda volt par eve hollandiaban elek es alig van hallgathato radioado. a nagyok(sky,veronika,q music... stb) ugyanazt a globalis fost nyomjak egesz nap tobbszor.a 100%NL nevezetu egy magyarnak hallgathatatlan, de van par kicsi helyi ado neha amit ertekelni lehet (midvliet fm,gold radio...)

g.zsolti 2011.06.24. 13:30:42

Minden nem fideszes médiát el akarnak hallgattatni, csak úgy maradhatnak talpon, ha átállnak Orbán fertálynyalójának, mint a TV2. Nagyon féltem az RTL-t, mert a VV5 után biztosan megpróbálják majd ellehetetleníteni. Hol itt a sajtószabadság? Kőkemény diktatúra van.
süti beállítások módosítása