Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Ne házasodj meg soha!

Négy esküvő

2010. szeptember 15. 09:08 barb 98 komment

Végre valahára a Viasat3 bebizonyította régi tételemet: az esküvő a legkínosabb esemény, ami egy ember életében valaha előfordulhat, kivéve, ha az illető rúdtáncos és a fejére omlik a Pussy Bar plafonja.

Azt még értem, hogy a vallásos párok miért szeretik az Isten házában kimondani, hogy igen, de azt sose értettem, hogy két szerető szív miért esküszik egymásnak örök hűséget milliókért, százak előtt, miközben már jó ideje van apasági nyilatkozat, meg bejegyzett élettársi kapcsolat. De jó, legyen, mindenki arra kúrja el a pénzét, amire akarja, de könyörgöm, miért hív ehhez tévéstábot?

Márpedig pont ez történik a Viasat3 új realityjében a főszereplőkkel: egy egész kurva ország láthatja, hogy ringatozik a kakastaréj az orruk előtt, hogy milyen kövér a hátuk, ha fűzőbe csomagolják, és hogy olyan merev a fejük az egész napos stressztől, mintha botoxfüggők lennének. A Viasat erre a feszkóra még rátesz néhány lapáttal, pontosabban hárommal, ugyanis a boldog arának ezen felül még három másik feleségjelölt is fikázza az esküvőjét.

A Négy esküvő első részében rögvest két mintaesküvőt is lenyomnak, mármint mintát arra, hogy ha már muszáj, akkor így biztosan ne csináld. Az egyik szerencsétlen nőnek, Ildikónak a férje szervezi meg titokban az egész műsort: a helyszín egy lepukkant papírgyár, ahol órákig aszalják székek nélkül a násznépet, s hiába a daruval berepített menyasszony, a hangulat azután is olyan, mintha egy 300 oldalas ÁSZ-jelentést kéne végighallgatniuk a boldogságban osztozó rokonoknak.

A "modern" esküvő még így is túlélhetőbb eseménynek tűnik, mint az igazi vidéki lagzi Szilviáéknál (képünkön), amit stílusosan egy iskolai menzán tartottak meg, össze-vissza beszélő vőféllyel, lehetlen lila zakóba öltözött, vöröslő arcú rokonsággal, magyar nótával és rántott hússal. A lagzi csúcspontja pedig a playbackelő L. L. Junior, mindez 1,9 millióért, hát gratula.

 

 

A főszereplő csajok (hiszen ezért tartják őket) minden jelenet után fanyalognak, a hangulatra 8 pontot adnak a 20-ból, a ruhára 5-öt, a kajára 3-at, a helyszínre meg ki emlékszik már hányat a 10-ből. Aztán így megy ez majd a jövő héten is, hogy kiderüljön négyük legdrágább napjából (400 ezer - 5,5 millió Ft) melyik volt a legkevésbé kínosabb.

A tízrészes sorozat készítői finoman azért megmondják a véleményüket, balkáni zene szól a bejátszások alatt, a csajok legfélresikerültebb mondatait többször is elismétlik, és azon sem csodálkoznék, ha igazából a Viasat3 rendezte volna meg ilyen szörnyűre az egészet.

Persze attól még, hogy néhány szkeptikus igazolást nyer a tételeire, meg jóval több azonnal külföldi meló után néz az adás után, a realitynek van létjogosultsága. Hiszen százezrek mennek ki minden évben az Esküvő kiállításra, és költenek el havonta tízezreket ilyen témájú lapokra. A habos, babos biznisz virágzik, és ennek igazán örülhet nemcsak Semjén Zsolt, hanem az egész ország is, hiszen mi más tartaná nélkülük életben a virágüzleteket, a cukrászdákat, a varrodákat és az iskolai menzákat. Éljen az ifjú pár, éljen a haza!

Négy esküvő kedd estenként 21:30-kor a Viasat3-on, ismétlés vasárnaponként 09:15-kor.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yaze 2010.09.15. 09:48:45

Van egy olyan érzésem, hogy szegény szerzőn alaposan átment az élet párszor. :)

panka 2010.09.15. 10:00:58

Tévét azt nemigen nézek, de esküvő ügyben egyetértek a szerzővel, azzal a kiegészítéssel, hogy az apasági nyilatkozat mellett kitalálták már azt is, hogy a házasságkötés polgári aktus legyen. Vagyis bemegy a két házasulandó az anyakönyvvezetőhöz, magukkal viszik tanúnak az anyjukat, hogy ők is örülhessenek, és aláírnak minden csinnadratta nélkül. Mi pl. így csináltuk, nem is röhögött rajtunk senki, de nem is stresszeltünk rajta, meg a szervezésen hónapokig. Jó volt, ma se csinálnám másképp.

ÁkiBáki (törölt) 2010.09.15. 10:02:26

Nincs is annál szebb, mint más esküvőjét lefikázni. Ráéreztek a nagy magyar attitűdre a Viasat3-on.

Dike 2010.09.15. 10:03:14

Ildikóé nekem 100x jobban tetszett, még akkor is, ha a násznép valszeg halálra unta magát. A vidéki lagzi a rémálmom, szerintem szörnyű volt. Szerencsétlen ara olyan feszült volt, hogy rossz volt ránézni.

NorbNor77 2010.09.15. 10:03:20

vagy ő az életen...

szerintem ez a műsor csak elriasztott mindenkit a házasságtól..

a hogyan ne csinálj esküvőt tipikus példái...
ekkora fenékre ekkora ruhát:P

és igenis nem bűn a habos babos, ha nem vagy kretén hozzá:P
mi két nap alatt szerveztünk óriási holtomiglant-holtodiglant, sok vendéggel, nagytemplommal, kevés pénzből, reggel kilencig tartó bulival...

nem bűn az esküvő, csak nem kell hülyének lenni:)

Casus Belli 2010.09.15. 10:05:07

Nekem is az jutottt eszembe, hogy Barb nem ilyen stílusban szokott írni.:)

Lehet hogy a műsor volt tényleg ilyen fájdalmasan kínos. Esetleg a fűzőbe csomagolt kötözött sonkahát verte ki a biztosítékot.

(nem tudja valaki, milyen zene szól a videó alatt?)

pantlikaskiralylany 2010.09.15. 10:12:58

nem a Viasat találta ki, megvan ennek az amerikai változata, a Zone Clubon (vagy pont a Viasaton?) megy is...
A magyar változatról nem tudok mit mondani, mert nem érdekelt, így nem is néztem, de az amerikai sem különb...

laptop_betyárnő 2010.09.15. 10:14:42

@kaccat: főleg, mert nem amerikai, hanem angol.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2010.09.15. 10:15:12

A poszt írójával együtt ezért biztos én is majd a pokolra jutok, de hasonlóan vélekedek az esküvőkről. Nem is a házassággal van bajom, hanem magával a lagzival, bár Panka megoldása erre nem rossz.

Komolyan mondom röhögni járok csak az esküvőkre. Mindenhol van valami kurva gázos momentum. Hisztis menyasszzony, egymást rühellő rokonság, szar kaja, csontrészeg örömapa, pocsék zenekar. S mindennek a szánalmassági non plus ultrája a menyasszonytánc.

Ja, meg a dudáló autók, a rájuk celluxozott szarokkal, na az is nagyon fasza...

Casus Belli 2010.09.15. 10:16:58

@yaze: Nekem is ez jutott az eszembe, hogy Barb nem ilyen stílusban szokott írni.:)

Lehet hogy tényleg ennyire kínos volt a műsor. Esetleg a kötözött sonkahát verte ki a biztosítékot.

(nem tudja valaki milyen zene szól a videó alatt?)

Hümüzhümümüz 2010.09.15. 10:21:59

Jaj! A szerző picit savanyú.

Láttam a műsort, bár nem az elejétől. Első lagzi jó lett volna, ha foglalkoznak a násznéppel is, de a másodiktól rosszul voltam.

Az ara gigantikus tájszólása és parasztsága nyitott, Sas Józsi humorát kenterbe verő vőfély olyan szinten idegesítő volt, hogy besírtam, aztán elel dzsunior, meg két hiperaktív díszbuzi táncosa... Borzasztó.

Remélem nem kell ilyen lagziba mennem ebben az életben. :S

Dike 2010.09.15. 10:24:44

@Casus Belli: Nem a macskajaj zenéje volt?

banduk 2010.09.15. 10:27:14

Véleményem szerint az esküvő a nagybetűs KÖZÖSSÉGNEK kell.
Élmény a sokaságnak, erős emlék a párnak, valamint meghatározó példa a gyerekeknek.
A házasság későbbi sikere nem ezen múlik, de van kire számítani, azokra, akik annak idején ott voltak, hallották, és minket is meghívtak az ő esküvőjükre, stb. Egyszóval KÖZÖSSÉG.
Titokban házasodni, titokban szenvedni, majd titokban elválni...?!
Persze, ha nincs múltja és közepe egy esküvői társaságnak, akkor lehet akármekkora show-műsor, az csak 'produkció' lesz. A közös hagyomány, a közös múlt, a közösség...
Az esküvői ünnepen egyik csoport befogadja a másikat, és valahogy közös jövőjük is lesz.

A házasság megkötése és szentesítése nagy erőforrás, ...minden jelenlévőnek.

Karón Varjú 2010.09.15. 10:31:18

Az utóbbi 10-15 évben voltam kb. 25 esküvőn. A többségük baromi jó volt. Ami nem volt igazán nagy szám, az mind rongyrázós (=drága) volt.

Tanulság: éttermes-ültetős lagzi felejtős, batyubálos svédasztal egy iskola aulájában rulez. Többen erre azt mondják: "nekünk ez jó is lenne, de hát a rokonok!...". Na erre én azt mondom, hogy az esküvő a párÉRT van, és nem a pár van a rokonságért.

Az emberek többsége fordítva ül a lovon ("álomesküvő", atyaég!) és még csak eszre sem veszi. Ennek egyéni szinten megjelenő káros következménye az az ultragáz hozzáállás, ami a posztból is süt. Társadalmilag viszont még súlyosabb a következmény: a drágaság miatt elmarad az esküvő, és az elmaradt esküvő miatt a "csak" élettársak statisztikailag sokkal könnyebben elhagyják egymást. Ez szerepet játszik abban, hogy ma már kb. minden második gyerek csonka családban nő fel, ami borzasztó nagy teher.

CAS 2010.09.15. 10:32:40

A zene eredetileg a Kerekes Band Csángó Boogie c. száma, de ebben a reklámfilmben felturbózták kicsit.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.09.15. 10:33:06

@kaccat: nana, az a Menyaszörny, ami teljesen más szemszögből közelíti meg az egészet, ja és ott kivétel nélkül csak gazdagok vannak, hisztiző picsákkal.

Nekem nem tom miért, de tetszett. Azonban az elég gáz, h teljesen más kinézetű nőkkel promózták az egészet:)

Az esküvő egy szép dolog sztem, akinek nem tetszik, az tényleg csak a közjegyzőhöz menjen egyből. Másét meg sz*rja le, ennyi.

A szerzőt pedig sztem ott hagyták egyszer-kétszer az oltárnál:P

CAS 2010.09.15. 10:36:56

@Casus Belli: Most a youtube-os linket is megtaláltam, hogy ez melyik remix.
www.youtube.com/watch?v=-KS9hqZuT0U
Remélem, tudtam segíteni. Jó zenehallgatást! :)

syndika 2010.09.15. 10:41:12

@hüjehalyó: cimborám szerint akkor dudáljanak, amikor válni mennek

hollario 2010.09.15. 10:48:19

@Karón Varjú: Társadalmilag viszont még súlyosabb a következmény: a drágaság miatt elmarad az esküvő,

Megesküdni szülőkkel meg két tanúval is meg lehet, nem az a drága.

Eurydice 2010.09.15. 10:53:55

minden házasság imádónak, és utálónak:

wedinator.com

barb 2010.09.15. 10:53:57

hehe, imadom, amikor a kommentelok megprobaljak megfejteni a poszt mogott szerintuk meghuzodo maganeleti zuroket: semmi alapja sincs. az alap hozzaallasom a kovetkezo: egy par jovobeni eletet, huseget es egymas iranti vonzalmat egyaltalan nem befolyasolja, h mondtak-e pap v anyakonyvvezeto elott igent. az viszont baromira megneheziti az eletuket, ha az egynapos rongyrazas miatt evekig fizetik az eskuvo reszleteit + kamatait, ahogy az manapsag mo-n szokas.

bug jr. 2010.09.15. 11:00:51

Szia Barb, nem tudom ki vagy,de akarlak .
Eddig kivétel nélkül olyan csajokkal vert meg a sors akik könnyezve néztek végig minden ilyen szart, akik rohantak az ablakhoz ha meghallották a dudaszót, akiktől mást se hallottam h ugye nekünk is szép lagzink lesz cicaaaaaa?
hát a nagy lófaszt

Szalám Netanjahu 2010.09.15. 11:04:04

Szerintem zseniális ötlet a műsor.
Esküvőre általában azért jó menni, mert a lehető legviccesebb / legszánalmasabb emberekkel ott találkozhatunk...most a legkényelmesebb formában lehetünk ócskák és derülhetünk más nyomorán..ami persze nem szép, de mi már csak ilyenek vagyunk.

Blogger Géza 2010.09.15. 11:04:07

@barb: Ez lehet az "alap hozzáállásod", de a statisztika mást mutat. Még úgy is, hogy a hagyományok gyengülnek, az esküvő régi funkcióinak egy része meg kezd eltünedezni.

esef 2010.09.15. 11:05:17

Nálunk volt egyházi és polgári esküvő is. Minden felhajtás nélkül, csak a szűk család + néhány barát. Nagy felhajtást meg nem is akartunk, anyagilag meg nem kicsit jobban jöttünk ki.
Ez a "legyen ott 500 ember, kimegyünk a mezőre sátoros ünnepet tartani, szórjuk a lóvét két kézzel" kicsit sznob és majmolós szokás lett újabban.

GGG77 2010.09.15. 11:16:48

Az elmúlt 3 évebn kb 8-10 esküvőn voltam, ennek több mint a fele baromi jól sikerült.
Azzal én sem értek egyet, hogy vkik emiatt eladósodjanak, valamint az is igaz, hogy nem az esküvő dönti el, hogy egy házasság sikeres lesz, vagy nem.
Viszont 1-1,5 millió forintból abszolút frankó esküvőt lehet csinálni, kb 100 fős vendégsereggel, és ha erre hitel nélkül megvan a pénz, van egy jó baráti kör akkor érdemes is. Jó buli! A menyasszonytánc pedig kötelező, ott jön vissza lóvé! :)

ÁkiBáki (törölt) 2010.09.15. 11:18:00

@bug jr.: Keménykedünk, keménykedünk de megúszni te sem fogod:-) Max. szépíteni tudsz, nyerni nem. Ez a szomorú jövő. Mindegyik így működik, tisztelet a nagyon kevés kivételnek.

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2010.09.15. 11:19:45

@banduk: Milyen közösség? Idén két esküvőn voltam, az egyik unokatestvéremén, meg egy kollégámén. Ennek megfelelően az elsőn csak az általam is ismert néhány rokonnal, a másodikon meg csak a kollégákkal volt némi interakció, de az meg lehet bárhol és bármikor.

Az általad ismertetett dolgok egy kis falun belül működnek, meg ott is, ha egy nagyobb és összeszokottabb haveri körben talált egymásra két személy. De ma nem így alakulnak ki a párok. Épp ezért az "egyik és a másik közösség" befogadása egy nagy süket duma. A bátyám esküvőjén k#rvára nem akart vegyülni velünk a sógornőm családja, pedig nem próbáltunk velük barátságosak lenni...

A gyerekeknek meg ha ez példa, az rég rossz. Eleve milyen természetellenes, ahogy a násznép törpített változata rohangáz az esküvői asztalok közt...

@Karón Varjú: és @hüjehalyó: 10 pont mindkettőtöknek! Esküvőre csak kajálni és röhögni érdemes járni, de amúgy elszomorít, hogy széles látókörű és kreatív emberek pont ezen az egy napon veszítik el az egyéniségüket, és lefekszenek az összes gusztustalan közhelynek.

hegyilany 2010.09.15. 11:19:48

Az esküvő lényege szvsz nem a felhajtás, hanem a rituálé. Az, hogy a barátaid/rokonaid előtt kijelented, hogy a melletted álló emberrel "komolyan gondolod". Mint minden rituálénak, ez is hatalmas erőt ad, egyben kezdetét jelzi valami újnak. Ezt a "papír meg az apasági nyilatkozat" nem pótolja.
(És ehhez nem kell másfélmilliós költségvetés meg kétszázezres ruha meg tuggyafene milyen flanc.)

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2010.09.15. 11:21:04

@no-night: bocs... "nem akart vegyülni velünk a sógornőm családja, pedig PRÓBÁLTUNK velük barátságosak lenni..."

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.15. 11:22:36

"örök hűséget milliókért, százak előtt, miközben már jó ideje van apasági nyilatkozat"

Azért a kettő között van átmenet.

Lehet nulla forintért önkormányzat előtt egybekelni.

És ha a rokonok bárkit érdekelnek, el lehet menni egy rendesebb vendéglőbe.

hegyilany 2010.09.15. 11:23:53

@Karón Varjú: Hát ez az. Mi a lagzira szinte csak barátokat hívtunk, bográcsozás volt, pörgés reggelig, menyasszonyi ruha/vőfély/asztaldísz nem. Rokonoknak nem jön be? Sebaj, nem hívjuk őket. :) 150 meghívottal kijöttünk 200e Ft-ból és nem csak szerintünk volt jó buli.

Fehér Lili 2010.09.15. 11:35:55

legkevésbé kínosabb...
Ööö, nem inkább úgy, hogy legkevésbé kínos VAGY kevésbé kínos(abb)??
Másrészt pedig: szerintem most "menő" cikizni az esküvőket, ezért kiabálja mindenki ezt teli torokból. Amúgy pedig szerintem, mindenkinek szuverén joga eldönteni, hogyan képzeli el A Nagy Napot. Mert ez elvileg nagy dolog az ember életében, és jó esetben egyszeri. Azért általában a csajoknak sem a "beszaladunk gyorsan az önkormányzathoz, aztán meg bekapunk a sarki étteremben valamit" típusú házasságkötés lebeg a szeme előtt. Évekre persze nem kell eladósodni, de a gyönyörű ruha, szép helyszín, nagy buli igenis klassz dolog! Szerintem...

Nem Penny hajója 2010.09.15. 11:36:51

Ismeretségi körben akiknek a legflancosabb esküvője volt, utána azoknak volt 2-3 éven belül a legdurvább válásuk.
Akik kis, nyugis, szűk családos esküvőt tartottak, vagy csak szimplán együtt élnek, valahogy jobban megvannak.
Statisztikailag lehet, hogy nem így van, de én ezt látom.

papamaci1 2010.09.15. 11:39:49

MNK és kész.....

(A házasságok átlagos élettartama nem 10-20 , hanem lassan 1-2 év.)

balra 2010.09.15. 11:43:42

nincs gond az esküvővel, csak a már fent említett álomesküvők rohadt gázosak, a kötelező és százszor elpróbált és megkoreografált menyasszonytánccal, meg a többi faszsággal. Nálunk nem volt durva felhajtás, étterem, kaja, ital, zene, bebaszás. Szóval az esküvő nem rossz dolog, nem kell egy jó bulit minimalizálni egy okmánykitöltésre. Ilyen alapon a temetést is meg lehetne úszni egy gödörrel, meg egy Bobcattel a kert végében.

Pizsi16 2010.09.15. 11:48:06

Az milyen ,hogy 3 Uniqumot ittam ,hogy tudjak rázni a "zenére", de még akkor sem ment....

plüss_Teknős 2010.09.15. 11:53:38

@barb:

Mélységesen egyetértek azzal a résszel, hogy nem egy, nem két ismerős pár adósodott el - abban a reményben, hogy majd a nagy lagzin a sok násznép teletömi őket pénzzel.
Hogy mennyi folyt be, azt nem tudom... De azt igen, hogy többen előbb elváltak, semhogy visszafizették volna a hetedhét országra szóló lakodalomra felvett kölcsönt.

Nagy lagzi, nagy bukta, nagy lapítás, behúzott farokkal válás, amiről aztán senki nem mer beszélni...

A másik kedvencem a gyerekek kedvéért eladósodó szülők, illetve azok a kedves(?) gyerekek, akik az édesszüleikből kicsavarják az utolsó forintot is, mert 200fő alatt nem lakodalom a lakodalom... (Ebben a műsorban honnan van valakinek 24évesen ötmillája lagzira..?)
Lehet, hogy én vagyok túl földhözragadt, de nem lenne képem adósságba verni a szüleimet egy nap magamutogatásért.

plüss_Teknős 2010.09.15. 12:03:13

És az esküvő lényege sajnos az, hogy a kedves(?!!) rokonság ingyen egyen-igyon-mulasson. Legalábbis az elmúlt évek lakodalmai, amikben voltam, sokminden voltak, csak nem bensőségesek, se nem családiasak.
A cikkben is említett ízléstelen ruhaösszeállítások; vörösfejű, a vacsora kezdetére seggrészeg rokonok; erőltetett vőfély és amitől minden szőrszál feláll a hátamon, az a jó magyar mulatós. Brrr :(

Emiatt nem akarok lakodalmat sem - a "kötelezően meghívandó rokonok", a kötelezően átvigyorgott-erőlködött életem-legszebb-napja és a kötelező (de legalábbis elvárt...) mulatós zene miatt. Hónapokig tartó szervezés után ezt nézni egy napig, na erre azt hiszem, nincs szükségem...

Jó Estét 2010.09.15. 12:04:35

En tokre csipem a lagzikat, foleg az ilyen hangyomanyos, falusi lagzikat. Reszeg rokonsaggal, mulatos zenevel, aztan valamejk reszeg rokon elrabolja a menyasszonyt amitol az egesz csaladot kiveri a frasz, es utana ezen megy a kiabalas, hogy igazabol ki a kocsog :) Latni azokat a rokonokat akiket csak lagzikon latok, es megbeszelni veluk az elet nagy dolgait :) Legujabb kedvencem az volt, mikor az elso tancra elkezdte huzni a szintis mulatos zenekar Mate Peter Elmegyek c. szamat, ugy a hangulathoz illoen :) Menyasszony tancot meg alt kibekkelem az udvaron cigizve a rokonsag nehany ferfitagjaval, en ugyis mindig penzt adok naszajandeknak, osszak be, de en nem egetem magam a 60 eves vendegekkel, akik kb azert fizetnek, hogy megfoghassak a menyasszony segget :) Masik kedvencem a pucc eskuvo, ahol moderaltan, koktelt szurcsolve allsz a pultnal (mr hat azt illik), mikozben a sex on the beachtol elalelt nyugdijas meghicottak fennhangon panaszoljak, hogy miert nincs mulatos muzsika, mikozben az ifju par lenezoen pillog korben a teremben :)

hollario 2010.09.15. 12:09:21

@plüss_Teknős: nem beszélve arról, hogy a "kötelezően meghívandó rokonok" között van egy rakás, akit nem is láttál életedben sem, de az pl. anyád unokatestvérének az akárkije.

Dike 2010.09.15. 12:10:09

@plüss_Teknős: De a kedves rokonság se ingyen mulat, hanem min. fejenként 10-15 ezer forintért (=ajándék). Abból a pénzből én szívem szerint elmennék inkább egy jó étterembe jó kaját enni, nem egy közepes kaját majszolni az idegesítő vőfély karattyolását hallgatva.

igazmondo 2010.09.15. 12:14:36

Jajjdefelhúztammagam a műsoron.
Szerintem ezeket a lagzikat direkt csinálják ilyen bénára. Én ahány lagziban voltam, ott mindig jó volt a hangulat, finom volt a kaja és nem volt idióta vőfély sem. A miénk is jó volt. És ehhez nem kellett 1,9 milla. Egyébként mikor meséltem a feleségemnek a műsort (11 után ért haza) éppen azt feszegettem, hogy mi került ezen a lagzin ennyibe. Mi kábé 400ezret költhettünk mindenestül. Ennek nagyrésze a kaja. Rucit szlovákiából, szépautót veterános ismitől. Az egész felét ráadásul a család állta, a másikfelét mi.
A legjobban az zavart a menzás esküvőben, hogy egész este full fehér neonfényben voltak. Lehet a kamerák miatt? Hát én megőrülnék hangulatvilágítás nélkül. És ez a vörös csaj iszonyat prosztó.

dfactor 2010.09.15. 12:15:35

" lila zakóba öltözött, vöröslő arcú rokonsággal" emmán szentigaz!

igazmondo 2010.09.15. 12:16:30

aki meg esküvőt (autót, műszaki cikket, utazást, igazából ingatlanon kívül bármit)hitelből fedez, az iszonyatosan nagy barom.

max. az autónál kaphatnak páran felmentést

plüss_Teknős 2010.09.15. 12:21:53

@Dike:

Hát, azon vendég-társak, akik pl a múlt héten megbeszélték velünk, hogy "mennyit adnak", azok mind azzal kezdték, hogy épp erre vagy arra kell a pénz és "ők ugyan nem tesznek tízezret a borítékba" - mert ugye mostmár ez is divat lett, hogy borítékban kerül a lábasba-kosrába-akármibe a pénz, hogy ne legyen ciki.

Oh, nem tudom, olyan faramuci ez, azt az összeget én is szívesebben költeném el egy általam választott étteremben általam választott kajára, amit visszaküldhetek, ha nem jó, és ahonnan eljöhetek, ha nem érzem jól magam, és nem kell hajnalig ott ülni a katasztrofális zenéket-zenészeket(?) hallgatva.

Tudom, akkor minek mentem oda..? De a vőlegény a párom régi lakótársa volt. Viszont a lakodalmat a szülők szája íze szerint kellett(!) szervezni, hiszen ők állták a számlát...

mutant · http://universal.blog.hu 2010.09.15. 12:28:16

10-ed ennyiből is ki lehet hozni egy ettől százszor jobb esküvőt!

Én márciusban házasodom:) Nem kell vőfély,se limuzin,se megrendelt kaja! Levágunk 2 desznyót meg pár tyúkot,oszt kész:D

@igazmondo: az autónál pont hogy nem!végig állnak sorban a sztrádán a kocsik,mindegyikben egy ember ül szinte!Ennek semmi értelme!Legalább akkor szomszédok vagy akik egy helyen dolgoznak,üljenek össze egy autóba!vagy ott a tömegközlekedés...

immobull 2010.09.15. 12:30:11

az a furcsa, amikor azt hallom egy a pártól, hogy neki nincs ideje megszervezni a lakodalmat, ezért mindent esküvőszervezőkre bíznak, ami persze mindjárt 2x annyi lesz. és a jelek szerint egyre több ilyen van mert az esküvőszervező biznisz igencsak dübörög. mi mindent magunk találtunk ki és szerveztünk meg, igaz nem volt csak 80 fő, de így mindenkire jutott idő, mindenki jól érezhette magát, folyamatosan volt valami action, így nem volt uncsi, 1 milla alatt maradtunk költségvetésileg, igaz sok családi segítséget (és nem pénz) igénybe vettünk, dehát igazából erről kellene szóljon az egész...ja és a mindenki által utált menyasszonytáncot kihagytuk, mert nem az volt a cél, hogy a pénz visszajöjjön, hanem hogy mindenki együtt örüljön és bulizzon egyet velünk a nagy napon

plüss_Teknős 2010.09.15. 12:34:14

@Dike:

Néhány vendég-társ anno megkérdezte, hogy mennyit adunk, majd mentegetőzni kezdtek, hogy nekik épp mire kell a pénz, és jó-jó, hogy meghívták őket, de "ők aztán nem raknak tízezret a borítékba, mégis miből"... (Mert ugye a menyasszonytáncba is borítékkal mentek, hogy ne legyen ciki)

Igen, szívesebben költeném a pénzem egy választott étteremben általam választott kajára, amit visszaküldhetek, ha nem ízlik, és egy olyan helyen, ahonnan eljöhetek, ha nem tetszik, és nem kell hajnalig jópofizni.

Hogy akkor minek mentem? Mert kedves, régi ismerős a pár. Arról nem ők tehetnek, hogy a szülők pénzén a szülők szájíze szerinti lakodalmat kellett csinálni. Egy halom sosem látott kötelező-rokonnal.
Viszont ha már ott vagyok, akkor nem rajtuk spórolok.

plüss_Teknős 2010.09.15. 12:36:11

Bocs, az előbb elnyelte a kommentet :)
Ennyire nem vagyok buzgó :D

Dike 2010.09.15. 12:40:35

@plüss_Teknős: Mi sem vagyunk eleresztve épp nagyon anyagilag, de azért fejenként 10ezernél kevesebbet adni szerintem gáz. Mondjuk nekünk extra hátrány volt az idei 2 lagzinál, hogy az egyikért 250, a másikért 150km-t kellet autókázni.

Jerky_Master 2010.09.15. 12:43:14

NEM ESKÜSZÜNK! hanem házasodunk.
ne is házasodj pénzéhes, magamutogató, barátnőknek megfelelni akaró, elviselhetetlen, cosmo-n felnőtt hülye pinákkal!

1 buksi 2010.09.15. 12:53:40

És akik megtették még megakarnak győzni milyen jó volt! Levert a víz ettől az esküvőtől.

Petyat 2010.09.15. 12:54:14

Az egy dolog, hogy az esküvők mára az
ízléstelenség iskolapéldái lettek,
hogy csak a pénzről szólnak, de ennek
ellenére többségében nyereségesek.

Az igazi baj hogy többnyire hazugság az egész.
Nagy hűhóval örök hűséget fogadnak, aztán
két éven belül elválnak. Van ennek értelme?

Petyat 2010.09.15. 12:56:52

Az egy dolog, hogy az esküvők mára az
ízléstelenség iskolapéldái lettek,
hogy csak a pénzről szólnak, de ennek
ellenére többségében nyereségesek.

Az igazi baj hogy többnyire hazugság az egész.
Nagy hűhóval örök hűséget fogadnak, aztán
két éven belül elválnak. Van ennek értelme?

rolcas 2010.09.15. 12:57:20

Én augusztusban voltam egy remek lagzin, ahol a legnagyobb gáz a hifi volt mert épp nem ment de csak egy dal lett volna róla szóval nem volt gáz. A Ruha 30 ezer volt nem félmillió, de ugyanolyan szép. 200-an voltunk a család meg barátok meg mit tudom én, tény hogy én csak a családdal foglalkoztam. Jó volt a kaja, senki sem rúgott be, vagy ha mégis jól elbújt. Volt menyasszonytánc szegénykém egy óráig táncolt :) és volt szöktetés és kiváltás is. Baromi jó volt. Nekem pár hónap múlva lesz egy 50 fős lagzim ahol nagyjából ugyanez lesz. Zenekar, játékok, kaja, pia meg minden ami kell, de előre megnéztük mennyink van rá és azzal gazdálkodtunk bele is fértünk, semmi hitel vagy valami. Szóval lehet szép "álom" esküvőt csinálni ha tényleg a saját álmaidat valósítod meg és nem az amerikai milliárdos álmot. Én egy családi esküvőre vágytam, teremben, vacsorával, zenével és meg is fogom kapni és senki sem rokkan bele. Az a baj szerintem hogy az ember a filmek esküvőit akarja lemásolni, csak az előre meg van írva és rengeteg pénz van rá és azért tűnik tökéletesnek. És mivel mindent foggal körömmel másolni akarnak sajna nem sikerül és akkor jön a sírás, a csalódás a hiszti az egész násznép előtt.
És szerintem az esküvő meg az együttélés nem ugyanaz :) nem kell mindenkinek házasodni ha nem ezt akarja, de azért nem kell bolondnak tartani aki igenis ettől érzi közelebb magát a párjához. Élettársi kapcsolatok is szétmennek csak arról nincs statisztika mint a válásról.

plüss_Teknős 2010.09.15. 13:04:58

Petyat:

A látszat fenntartása. Mert az a legfontosabb, hogy LÁTSZÓDJ valaminek. Az esküvődön überboldognak, rongyrázósnak - úgy, hogy közben üres az egész - kell, hogy lásson a kedves család. Meg mindenki. A látszat a lényeg.

Voltam olyan lagziban, ahol az igen ittas vőlegény már az esti tánc során a meghívott rokon(?) csajok fenekét fogdosta(!!!). És igazad van, két (másfél) éven belül elváltak.

hollario 2010.09.15. 13:10:09

@Jerky_Master: NEM ESKÜSZÜNK! hanem házasodunk.

Akinek a másik ember a fontos, az esküszik.
Akinek a vagyon, az meg házasodik.

agi02 2010.09.15. 13:42:09

Én csak az első 5 percet bírtam megnézni. Ami rögtön feltűnt, hogy az összes ara szigorúan összeszorított fogsorral beszél. Ki nem nyitotta volna a száját egyik sem.

Csöpp (the one and only) 2010.09.15. 13:42:12

Az, hogy a kedves szerző jópárszor csalódott és ejtették, nem ok arra, hogy a házasság intézményét megkérdőjelezze.
Az megint teljesen más dolog, hogy itt vannak ezek a nők, akik képesek életük egyik legmeghatározóbb napját megosztani ország-világgal csak azért, hogy elmehessen utána a világ másik végére nászútra.

Az, aki a házasságról így gondolkodik valószínűleg ezt látta a környezetében és igazából elképzelése sincs, hogy mit jelenthet összeházasodni azzal az emberrel, akit tiszta szívből szeret. És nem csak az anyakönyvvezető előtt, hanem Isten előtt is.

Csöpp (the one and only) 2010.09.15. 13:51:59

@plüss_Teknős:
"És az esküvő lényege sajnos az, hogy a kedves(?!!) rokonság ingyen egyen-igyon-mulasson."

Te ezt tényleg komolyan gondoltad?!
Ahhoz h elmenj egy esküvőre minimun valahogy ki kell nézned, ergo fizetned kell fodrászt, venned kell ruhát, stb.
De ha ezt mind kihagyod, mert megcsinálod magad és van mit felvenned akkoris ajándékot kell vegyél vagy pnzt kell adj.
Mi van itt ingyen?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.15. 13:56:51

@rolcas: "előre megnéztük mennyink van rá és azzal gazdálkodtunk"

Azért menyasszonytáncból nagy része vissza kell jöjjön, ha nem több.

Gerry. 2010.09.15. 14:03:56

"de azt sose értettem, hogy két szerető szív miért esküszik egymásnak örök hűséget milliókért, százak előtt, miközben már jó ideje van apasági nyilatkozat, meg bejegyzett élettársi kapcsolat. De jó, legyen, mindenki arra kúrja el a pénzét, amire akarja"

Nem biztos, hogy egy műsorkritikába ilyen szinten bele kéne vennia saját lelki nyomorunkat, nemde, kedves barb? Nem is tudom mikor láttam ennyire degradáló megjegyzést a házasság intézményéről; de elvileg a Comment Com sem nem überfeministák randipontja, sem nem lelki roncsok találkahelye. Ha pedig a kedvetlen szerző egyik csoportba sem tartozik, akkor szimplán mélységesen idióta. S ami még rosszabb, arrogánsan az.

Gerry. 2010.09.15. 14:06:22

Csak egy kiegészítés: miért feltételezi mindenki (a nyílvánvalóan abszolút idióta szerzőt is beleértve), hogy esküvő csakis lagzival együtt lehetséges, hovatovább elképzelhetetlen egy visszafogott, elegáns, de mindennemű rongyrázástól mentes esküvő is? Lagzi és Lajcsi nélkül? Emberek, fantázia! :)

Pegasus · http://kutyuszoba.blog.hu 2010.09.15. 14:11:28

"És az esküvő lényege sajnos az, hogy a kedves(?!!) rokonság ingyen egyen-igyon-mulasson."
Látom nem csak én akadtam ki ezen a kommenten. Egy korrekt vendég bizony visz borítékot, benne egy korrekt összeggel. Nem olyan régen voltunk egy haver lagziján. Ajándékot is vittünk, borítékot is. Ahogy azt illik. Jól éreztük magunkat, minden rendben volt a lagziban. Bár kicsit sok volt a séta, de belefért :)
Sokan temetik a házasság intézményét. Úgy gondolom nem idejétmúlt. Aki igazán komolyan gondol egy kapcsolatot, az ma is házasodik. Valahogy túl könnyű kihátrálni egy élettársi viszonyból, nekem az olyan komolytalan. Most együtt vannak, holnap nem. Egy házasság komoly dolog, és igazi elkötelezettség kell hozzá. Hogy kicsi vagy nagy a lagzi, az már mindenkinek a saját ízlése. Általában azért egy lagzi nem szokott veszteséges lenni. Ésszel kell csinálni. Nem kell se helikopter, se hummer. Fél millás menyasszonyi ruha, helyett ott az ebay. Engem nem zavar, hogy 2 centes órabérrel varrják a kínaiak azt a ruhát. Lehet pénteken is tartani az eseményt, mert olcsóbb...
Felmerült az esküvőszervezői téma is. Úgy gondolom a szakmának akkor van létjogosultsága ha ügyes a szervező. Ismeri a szolgáltatókat, és igen szép kedvezménnyel rendelkezik náluk. (cserébe persze hozzájuk irányítja az ügyfeleket. Fotós, étterem, miegymás) Így ha jól csinálja az esküvőszervező a fiatal párnak nem jelent felárat. Mert a díjazását kompenzálja az a kedvezmény mennyiség amit kiharcol. Persze ez az én elméletem. Hogy így működik e a dolog kis hazánkban arról nem tudok nyilatkozni. Én még a dolog előtt állok .D

Uzi 2010.09.15. 14:14:18

Nem könnyű jó lagzit szervezni, ahol a vendégek és a pár is jól érzi magát, de lehetséges. És nem is kerül többe, mint egy hetes egzotikus nyaralás. A lehetőségekhez mérten kell szervezni, kellő fantáziával és a részletekre odafigyeléssel. Akinek nem lesz különleges emlék a nap, az nagyon elbaltázott valamit...

plüss_Teknős 2010.09.15. 14:23:35

@Csöpp (the one and only):
@Pegasus:

Csöpp, olyan helyen dolgozom, hogy van elegáns ruhám, illetve én a "megcsinálom-magam" vagyok, így valóban az ajándék marad, ami - én korrekt vendég vagyok - ahogy Pegasus fogalmazott - és viszek. Ajándékot is, és a táncba pénzt is. Illetve vidéki esküvő esetén magam fizetem a szállásomat.

Akkor nyílt ki a bicska a zsebemben, mint azt írtam is, mikor a melletünk ülők (nem ismertük őket) elkezdtek faggatózni, hogy mennyit adunk, majd mikor megmondtuk, ők nem árulták el a maguk összegét, hanem mentegetőzni kezdtek, hogy bár szívesen eljöttek, de "ők most nem állnak úgy". Majd, a tánc alatt kimentek az udvarra levegőzni.

A házasság intézményét nem temetem, és szeretnék egyszer feleség lenni, adott esetben a házasságkötésnek megadni a módját, de nem egy, a rokonok szájíze szerinti hacacáréval.

És - ez sajnos nagyon anyagiasnak tűnhet, valószínű az is - de ha megszervezi a pár az egész ünnepet úgy, hogy igyekszik a legtöbbet kihozni belőle, akkor jól esne, ha a meghívottak is a zsebükbe nyúlnának. De eddig nem sok ilyet láttam, mert egy ingyenvacsit senki nem utasít vissza, azt meg "úgysem látja senki, hogy nem álltunk sorba a táncnál"...

2010.09.15. 14:33:48

Hát igen, én sem próbáltam még, de férfiként rettenetesen irtóznék a saját esküvőmtől... de végülis köztudott, hogy az esküvő az a nőké, mi (ha pechesek vagyunk) akkor ki kell bírjunk egy randa, nagy, giccses rendezvényt...
Kétlem, hogy élvezni tudnám, talán egy MAX 20-30-as társaságban. A legtöbb rokon és ismerős eléggé távoli ahhoz, hogy az ember barátságosan szóljon hozzájuk és várja, hogy álljanak odébb (vagyis semmi érdekes közös téma, de ugye udvariasnak kell lenni). Brrr...

Balance Of Power 2010.09.15. 14:54:44

Ami az egeszben a legfontosabb (masok is irtak mar) az maga a par. A ket ember es az intimitas. Lenyegeben mindenki mas le van szarva, mar bocsanat. Ezert a legjobb 2 tanuval elmenni idopontra es egy kesobbi idopontban unnepelni azokkal, akik_tenyleg_fontosak. Mi is ezt tervezzuk, megfuszerezve azzal, hogy utolag szolunk csak, pontosan azert hogy senki ne kezdjen el tobzodni, legenybucsu es egyeb hulyesegek cimen.

hegyilany 2010.09.15. 15:16:20

@Balance Of Power: "senki ne kezdjen el tobzodni, legenybucsu es egyeb hulyesegek cimen"

Mikor a haverok legénybúcsút akartak szervezni az uramnak, azzal rázta le őket, hogy "én harmincöt évig legénybúcsút tartottam, nem kell több". :D

white zimbabwean 2010.09.15. 15:17:15

Azoknak hasznos lehet a műsor akik még tervezik az esküvőjüket, milyen hibákat ne kövessenek el. Láttam az adást, az extrém esküvővel az volt a baj, hogy nem volt kellőképpen megszervezve, sok volt az üresjárat, a miskolci esküvő azt mutatta meg, hogy milyen ruhát ne vegyen fel a menyasszony, tévedés ne essék nem azt kifogásolom, hogy duci volt az ara, hanem abban a ruhában még ducibbnak nézett ki.

Csöpp (the one and only) 2010.09.15. 15:17:56

@plüss_Teknős:

"A házasság intézményét nem temetem, és szeretnék egyszer feleség lenni, adott esetben a házasságkötésnek megadni a módját, de nem egy, a rokonok szájíze szerinti hacacáréval."

Mi is most szervezzük a mi esküvőnket, és csak attól függ, h mi lesz a végeredmény, h TI milyennsk képzeltétek el. A rokonság csupán osztozik a boldogságotokban, ezenkívűl semmi közük a TI nagy napotokhoz.

"És - ez sajnos nagyon anyagiasnak tűnhet, valószínű az is - de ha megszervezi a pár az egész ünnepet úgy, hogy igyekszik a legtöbbet kihozni belőle, akkor jól esne, ha a meghívottak is a zsebükbe nyúlnának."

Ez tényleg nagyon anyagias megközelítése az esküvőtöknek. Nálam nem ezen van a hangsúly, persze nem mondom, hogy egy esküvő szervezése alatt nem a pénz az egyik legfontosabb szempont... De nálunk például nem lesz menyasszonyi tánc, mert nem azért megyek férjhez, mert pénzt akarok gyűjteni.

@atpijkamo:

"Azért menyasszonytáncból nagy része vissza kell jöjjön, ha nem több."

Mivel a menyasszony-tánc egy nagy lehúzás, ezért akinek esze van az az esküvőre szánt 10-20 ezer forintot 2 részre osztja és egyik lesz az ajándék, a másik meg a táncra a pénz.

De ezen felül sem jön vissza.
Nekünk max. 60 fő lesz, semmi puccos cucc, semmi limuzin, meg csokiszökőkút... csak egy étterem és buli. És így is csak a kaja+pia 600ezer lesz.
És akkor nem beszéltünk semmi másról...
Szóval nem igazán jön vissza. Jó esetben a fele vagy 3/4-e.

Balance Of Power 2010.09.15. 15:35:03

@Csöpp (the one and only): Muhaha, egyetlen eskuvot mondj, ahol SENKI nem szolt bele a par elkepzeleseibe.

Balance Of Power 2010.09.15. 15:40:44

@hegyilany: Resztvenni jo rajta, de "unnepeltnek" lenni kevesbe. A lanybucsuk annal is szanalmasabbak, mert a fiuk legalabb elvannak azzal, hogy kimennek valami tanyara meginni hat hekto piat. A lanyoknal viszont igencsak divatos lett a trefas interaktiv varosjaro jatek.

GGG77 2010.09.15. 15:43:52

"az esküvőre szánt 10-20 ezer forintot 2 részre osztja és egyik lesz az ajándék, a másik meg a táncra a pénz."

ezért fogjuk mi is, ahogy a barátaink is leszögezni, hogy NEM kérünk ajándékot, csak pénzt fogadunk el.

LongJohnHolmes 2010.09.15. 15:44:24

Vannak akik csak azért nősülnek, hogy szexelhessenek, aztán 2 hét múlva elválnak :)
Gérard Depardieu mondta egyik filmjében, amit nemrég láttam.

plüss_Teknős 2010.09.15. 15:45:52

@Csöpp (the one and only):

Nálunk két lehetőség került szóba:
vagy családos - de akkor is lennénk kb 50-en (sok unokatesó családdal),
vagy minimál - anyuk, apuk, tesók és mi (így lennénk 14-en, velünk együtt).

Puccot nem szeretnénk, limót sem, ha csak "kiccsaládos" lesz, akkor kb vacsi az egész.
Nem vágyom felhajtásra, meghittséget szeretnék, és minél többek vannak jelen, annál nagyobb az esélye, hogy valami nem alakul jól.

plüss_Teknős 2010.09.15. 15:51:11

@Balance Of Power:

Egyet tudok, ahol a pár szombat reggel szólt anyukáéknak, hogy
- Mindjárt jövünk.
- Hova mentek?
- Polgári esküvőnk lesz.

Mire anya észhez tért, gyerekek el, két tanú, anyakönyvvezető. Fél óra múlva újra otthon, házastársakként. Senkinek nem szóltak, így senki nem szólt bele.
(Volt egyetemi csoporttársam, így első kézből infó).

Mondjuk, engem Anyukám kettéharapna, ha nem lehetne ott...
:D

Csöpp (the one and only) 2010.09.15. 15:59:01

@Balance Of Power:

A Miénk :D
Véleményt mondhatnak, de minden úgy működik, ahogy mi elképzeltük. Ez a MI napunk lesz, ők velünk ünnepelnek...
Persze, ha tehetnék, akkor valószínűleg a saját ízlésük szerint szerveznék meg... :D

Csöpp (the one and only) 2010.09.15. 16:01:43

@plüss_Teknős:

Hát igen... igazából nekem is megfordult már a fejemben a szűk családos esküvő is. De én szeretném a barátaimat is ott tudni, és szeretnék hajnalig bulizni a számomra legfontosabbakkal :D
De igazából a kiscsaládos is nagyon meghitt, nekem az is szimpi :D

Balance Of Power 2010.09.15. 16:02:23

@plüss_Teknős: Az ismerosod anyjanak is tuti rosszulesett a dolog. Legfeljebb nem mutatta. Az emberek nagyresze pont ezert nem is tudja megtenni ezt amit az ismerosod, pedig szivesen tennek sokan. Pedig ha egy szulo tudna racionalisan gondolkozni (ami szulo-statuszabol adodoan lehetetlen), rajonne hogy neki is jobb igy, nem kell felhajtast csinalni, fozocskezni, sem anyagilag beszallni.

Ugyanilyen tabu Mo-n elutazni kettesben Karacsonykor. Ez a masik dolog, amit iden meglepunk.

De hogy a musor mirol is szol valojaban, azt az utolso elotti bekezdes mondja el.

plüss_Teknős 2010.09.15. 16:09:26

@Balance Of Power:

Oh, igen, a karácsonyi vándorcirkusz... Nagy kedvencem nekem is :S

Mondjuk, a cukrászdákat nagy arányban eltartom :D:D (épp rétest tömök)

Anyuék időnként buzdítanak, hogy "persze, szervezzünk olyan esküvőt, amilyet szeretnénk" - de ahogy írtad is, soha nem nyugodna bele, ha nem lehetne részese a pillanatnak.

Tash 2010.09.15. 16:30:43

@Gerry.: Szívemből szólsz! Csak sablonokban gondolkoznak sokan... A miénk visszafogott volt és elegáns: nem volt abroncsos habos torta ruha,se vőfély, se mulatós, se részeg hetedik unokatestvér...Csak a család+barátok, akik őszintén velünk örültek.És tök jó volt a hangulat, hajnalig ment a buli.

Tash 2010.09.15. 16:32:15

@Balance Of Power: A miénk ilyen volt! Jó fej szüleim vannak.

Balance Of Power 2010.09.15. 16:59:14

@plüss_Teknős: Igen, pont az a kerdes, hogy meg meri-e az ember lepni azt, hogy kihagyja oket. Szerintem erdemes megreszkirozni.
Ami a baratokat illeti, persze jo ha osztoznak az oromben, de a gratulaciokat, jopofanak gondolt ajandekokat es koszontoket, modoroskodasokat szivesen megsporolom. Ezek pedig a legmeghittebb korben sem maradhatnak el.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.15. 19:22:37

Ezek az esküvős reality-k tényleg bizarrak. Volt ugye az, ahol végigforgatták a készülődést, ahogy a nő feje percenként robban darabokra az idegtől, hogy a darabonként 500 dolláros hawaii éji lepkéből csak 300 darab jött a rendelt 500 helyett.
Aztán volt egy vicces verzió, ahol két párt összeeresztettek, hogy interjúk alapján szervezzék meg a másik lagziját a tortától az esküvői ruha stílusáig. Mindez egy utazás megnyerése érdekében. Háát, élmény volt látni, ahogy a fifikás pár megnyerte az utat, cserébe életük legborzalmasabb élménye lett a bekamuzott esküvő.

Der Beste 2010.09.15. 20:27:05

Én nem engedtem volna, hogy az esküvőmön országos tv csatorna forgasson, de barb nihilista hozzáállásán felháborodtam egy picikét.
Mint minden dolgot az életben, az esküvőt is lehet jól csinálni, s lehet szarul csinálni.
A mi esküvőnk, lakodalmunk kurva jó volt, mindenki jól érezte magát,m s még némi haszonnal is zártuk az eseményt.

2010.09.15. 22:15:53

Ez a senki nem fog beleszólni mert a mi napunk. Na ja. Én is így hittem. És a legrosszabb mikor mindenki ezt mondja "jaj ez a ti napotok úgy lesz ahogy ti akarjátok, de ez a torta nem lesz jó, vagy ez a ruha nem illik ide, vagy de őt meg kell hívni ha tetszik ha nem, stb, de azért a ti napotok ne hagyd hogy valaki belszóljon". Ugye mondanom se kell hogy ez általában az anyuka, akinek ha nemet mondasz akkor vérig van sértve, hogy de ő csak segíteni akart. Meg mikor mondod boldogan hogy így lesz meg úgy lesz és húzzák a szájukat, és ha nem kérdezed meg hogy na mi van, akkor inkább hogy legyen, akkor ők is vérig vannak sértve.
Az meg hogy a menyasszonytánc lehúzás, hát ki hogy gondolja. Szerintem ha eljönnek megünnepelni a párt akkor ajándékot adnak, esetleg tánchoz pénzt, mert ők így érzik akkor rendben van, ez a műsor nem kötelező, lehet ülni és nézni. Akik nem akarnak azok nem adnak, vagy el se jönnek, vagy csak a ceremóniára. De nekem nem lenne képem megenni a minimum fejenként tízezres kaját úgy hogy aztán felállok hogy jaj de jó volt örülök nektek itt van egy ötszázas legyetek jók. Ezt mindenki maga dönti el mennyit ad, az a pár aki meg előre kiszámolja mennyit akar kapni na az sem százas.

Balance Of Power 2010.09.16. 09:06:59

@rosiegirl: :D
-En nem akarok beleszolni, DE...
-Akkor ne szoljal!
-...(durcas arc)

Jam444 2010.09.19. 11:50:27

Sziasztok,

megtaláltam néhány videot a youtube-on a gyáros esküvőről. azt hiszem a viasat3 kicsit benézte a dolgot. 5 órától volt a vendégvárás, vagyis? a viasat szándékosan szétkúrta az esküvőt, h legyen min csámcsogni, kamu az egész! pedig a videok alapján ez egy gyönyörű szerelmi vallomás a férjtől....szerintem lehet irigykedni....főleg h meglepetés volt Ildikónak. a viasat többször mutatja az adásban a plakátot, amin az áll : meeting point 17:00, akkor h kezdődhetett 15:30kor?

linkek: ÉRDEMES MEGNÉZNI!!!!!!!!!!!

ha megnéztétek őket, érdemes elgondolkodni, h mennyire más amit a viasat3 leadott, én ezen sírtam! Gratulálok a párnak! Sok boldogságot!

www.youtube.com/watch?v=dx49txSboIw

www.youtube.com/watch?v=2lmDxe9Pb0o&feature=related

www.youtube.com/watch?v=4KfAQ1v2B08&feature=related

www.youtube.com/watch?v=uQRfeF_Bm9s&feature=related

www.youtube.com/watch?v=FFoA_nEiAes

moszatka 2010.09.19. 13:16:15

Én a vidéki lagzinak voltam az egyik meghívott vendége, és felháborítónak találom amit a viasat3 leadott róla a tv ben... szégyeljék magukat undorító amit összevágtak, mert nem a valóságot adta vissza, déltől hajnal fél ötig a stábbal együtt mulatott a násznép, és ilyen félrevezető filmet adtak le még egyszer csak azt tudom mondani undorító.!!!!!!

Jam444 2010.09.19. 19:19:46

@Dike: Sziasztok,

megtaláltam néhány videot a youtube-on a gyáros esküvőről. azt hiszem a viasat3 kicsit benézte a dolgot. 5 órától volt a vendégvárás, vagyis? a viasat szándékosan szétkúrta az esküvőt, h legyen min csámcsogni, kamu az egész! pedig a videok alapján ez egy gyönyörű szerelmi vallomás a férjtől....szerintem lehet irigykedni....főleg h meglepetés volt Ildikónak. a viasat többször mutatja az adásban a plakátot, amin az áll : meeting point 17:00, akkor h kezdődhetett 15:30kor?

linkek: ÉRDEMES MEGNÉZNI!!!!!!!!!!!

ha megnéztétek őket, érdemes elgondolkodni, h mennyire más amit a viasat3 leadott, én ezen sírtam! Gratulálok a párnak! Sok boldogságot!

www.youtube.com/watch?v=dx49txSboIw

www.youtube.com/watch?v=2lmDxe9Pb0o&feature=related

www.youtube.com/watch?v=4KfAQ1v2B08&feature=related

www.youtube.com/watch?v=uQRfeF_Bm9s&feature=related

www.youtube.com/watch?v=FFoA_nEiAes

Mikrobi 2010.09.20. 11:08:46

Te nem is fogod sose felfogni, hogy mi az értelme a házasságnak, meg se próbálom elmagyarázni. Maradj is meg élettársi kapcsolatban életed végéig. Lehetőleg évente cserélve a szexpartnereidet, gyerek nélkül. Boldog nyugdíjaskort (úgy 45 évtől, persze, nem a munkamentességet értem alatta)!

HD.mob 2010.09.20. 12:31:08

@Mikrobi: Attól hogy valaki élettársi kapcsolatban él még nem jelenti azt hogy évente cseréli a partnerét. Ha valaki házas attól még ugyanúgy megcsalhatja a férjét/feleségét.
A házasságnak is lehet válás a vége.

másikdimenzio 2010.09.23. 23:38:34

Szerintem jó a műsor, Anikó esküvője volt a leg tutibb! Gyönyörű volt a menyasszony ruhája, a helyszín, s a vendégseregen is lehetett látni, hogy nem aluliskolázott népség. Kultúráltan viselkedett mindenki. A másik 3 csajnál elég gázosan sikeredett sok minden. A rendőrnő gusztustalanul irigy -persze olyan esküvő után, mint amilyen neki volt, valahol érthető, azt hittem disznóólban tartják az esküvőjüket. A Szilvinél pedig -nem is értem, hogy nyerhette meg-, olyan mérhetetlen unalom volt az arcán, hogy azt lehetett hinni, már most el fogja hagyni újdonsült urát. Persze még szerencse, hogy piros volt a haja, különben nem engedték volna ki a vidéki sertéshízlaldából, összetévesztvén egy másik sertéssel. Ildikó helyében meg a kapa fogait csináltattam volna meg, nem a melleit. Szóval sikerült három igazán kretén csajt találni, egy normális lány mellé. Lehet, hogy ez volt a Viasat stratégiája is.

NYUSZI69 2010.09.23. 23:58:22

@másikdimenzio: Kicsit elfogult vagy az Anikóval kapcsolatban, hiszen csak negyedik lett.
Hiába volt a 4 közül ez az egy vállalható esküvő, hiába a gondos szervezés és az ízléses ruha, mégis leszerepelt!
Ha valakinek nincs gyomra hozzá, hogy gátlástalanul leszólja a másikat, ország-világ előtt alázza, ahogy csak tudja, akkor az nem alkalmas egy ilyen műsorban való részvételre...
Szilvi igenis egy belevaló csaj! Akivel így elbánt a sors, hogy ilyen testet és ráadásul ilyen fejet adott neki, de ennek ellenére mégis ő szól be egy szép lánynak és hasonlítja mesefigurához (hófehérke gonosz mostohájához), annak igenis van vér a pucájában! Igen, meg kell hogy védjem, mert aki úgy néz ki, mint Shrek kedvese Fiona, akiről egy férfinek nem a szex, hanem a fingás jut eszébe, és ennek ellenére vállalja magát, fényes nappal is kimerészkedik az utcára, sőt még a műsorban is főszerepet vállal, az igen is megérdemli az összeacsarkodott utat!
süti beállítások módosítása