Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Mekkorát hibázott az RTL a Széfben?

Tévedtek

2009. november 26. 12:32 sixx 56 komment

A tegnap esti Széfes malőr után az RTL Klub jelezte, hogy ők utánanéztek a dolgoknak, és az internetes források jelentős része az ő verziójukat igazolja, azaz van olyan honlap a neten, ahol azt írják, hogy a Római Birodalomban Nagy Konstantin császár tette államvallássá a kereszténységet (itt vagy itt valóban elég sok van). Ebben persze nem kételkedünk, sőt, olyan oldalt is találtunk, ahol azt állítják, hogy (gonosz) gyíkemberek az influenza elleni oltóanyagba csempészett mikrochipekkel irányítanak minket, szóval ezen az alapon Konstantin akár az "Ingyen rumot minden római polgárnak!" mozgalom élharcosai is lehetett.

A Széfhez kérdéseket összeállító gárda viszont nem csak a Wikipediát böngészte, hanem első olvasatra komolynak tűnő forrásokat is, mint például Kislexikon.hu idevágó passzusait, vagy a Mult-Kor Történelmi portál egyik szócikkét, így jogos a kérdés, hogy vajon mekkora tévedésnek számít Konstantinnak nyilvánítani a korszakalkotó döntést Theodosius helyett? Nyomtatott forrásunk nem volt kéznél, így felhívtuk Dr. Hegyi W. Györgyöt, az ELTE Ókortörténeti tanszékének adjunktusát, hogy vágja át a gordiuszi csomót.

A válasza egyértelmű volt: erre a kérdésre Konstantin császár hibás válasz, államvallássá nem ő tette a kereszténységet Rómában. Azt is hozzátette, hogy a Wikipedia használatától ő óva inti hallgatóit, és az online források között csak pár megbízható akad, bár rengeteg eredeti forrásszöveg is megtalálható a neten, ami viszont pozitív.

Azt is megkérdeztük, hogy milyen súlyosságú hiba összekeverni a két uralkodót ebben a viszonylatban, mire Hegyi úr azt válaszolta, hogy súlyos, de nem egetverően nagy hiba, érettségin szerinte nemigen buktatnának érte. Jó, legyen, de ezzel az erővel egy hibás válasszal komolyabb összeget is lehet nyerni az RTL-től, sőt akár ezentúl a jó válaszokat akár sorsolással is el lehetne dönteni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Samott 2009.11.26. 12:59:32

Banyek, tenyleg ennyire fontos, hogy egy ilyen "muveltsegi" vetelkedoben mi a kerdes es mi a jo valasz ra? Szamit? Ez mar nem a Milliomos amitol az ember elvart egy kis szinvonalat... ez csak taskanyitogatas (esetunkben szef) amiben azert kerdeznek is neha, de a jelek szerint nem nagyon szamit a valasznal a valosag. Nem kell komolyan venni. Nem hogy meg tudosokat zaklatni miatta... ;)

Semper Augustus 2009.11.26. 13:12:07

lehet direkt nyomnak be rossz válaszokat, hogy beszéljenek a műsorról.

zsobig 2009.11.26. 13:17:08

@Semper Augustus: Ha direkt, ha nem, a baki az baki... de az vesse rájuk az első követ, aki sosem hibázott még életében. Nem értem, miért ez a nagy felhajtás.
Samott: ha meg szerinted a Legyen Ön is milliomos nagyobb műveltésgi vetélkedő volt, mint ez, akkor gratulálok... vén, halálosan irritáló Vágó Úr aztán rettentően hozta a színvonalat... 3 kérdés/műsor és még lehet, hogy sokat is mondok... no meg persze szarkeverés a köbön.
Egyedüli jó műsora a Mindent vagy semmit volt, bár abban is akadtak hibák... az már más kérdés, hogy akkor senki sem verte ennyire a nyálát a bakikra...

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2009.11.26. 13:17:23

Az a baj, hogy megint csak magyarázkodás van, ahelyett, hogy 'Tévedtünk. Bocs.'

sixx · http://comment.blog.hu 2009.11.26. 13:18:24

ha nem írjuk meg, az a baj. veszek egy sapkát bazmeg.

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2009.11.26. 13:27:33

mismásolni mindig tudnak...könnyű a zinternetre fogni az egészet..mi lett volna mondjuk 20 évvel ezelőtt? hogy ellenőrizték volna akkor a kérdéseket??könyvtár?reform magazin vagy fürge ujjak??amúgy meg nem értem,ha nem tudja a választ(jól) egyáltalán hogy fogalmazódik meg a kérdés??

zsobig 2009.11.26. 13:30:34

@sixx: Vehetnél...
Ha egyszer megírtok róla egy cikket, az ok. De azt sem úgy kellene, mintha ez lenne az év szenzációja.
De az már szerintem röhejes, hogy az index rss-ében kétszer látom kb ugyanazt a cikket egy órán belül... tök érdektelen az egész.

TH 2009.11.26. 13:31:35

@sixx: inkább definiálni kéne az "államvallás" szót - ld. felvetésemet a másik posztnál.

txabee 2009.11.26. 13:34:40

@zsobig: azért mert rtl-es műsor

sixx · http://comment.blog.hu 2009.11.26. 13:34:57

@TH: nem vagyunk történeli portál, call ELTE 411-6500

Dave985 · http://siparadicsom.reblog.hu/ 2009.11.26. 13:35:46

@TH: Beszéld meg Hegyi tanár úrral...

Azirafael · http://dufour385.blog.hu 2009.11.26. 13:36:00

LoL sixx

Nekem pont ez tetszik. Legyen oknyomozás, utánajárás, konklúzió. Még jobb lenne, ha a többi - leginkább politikai és társadalmi kérdéseket érintő - cikkekben is ehhez hasonló nyomozás lenne, és nem érne véget azzal a cikk, hogy feldob egy témát...

UFF!

sixx · http://comment.blog.hu 2009.11.26. 13:39:22

látom, nehéz. az van, hogy amikor kiment a poszt reggel, akkor az rtl felhívott minket és volt véleménye, mi meg utánamentünk és leírtuk, hogy mi mit gondolunk erről. MINDENKI előtt ot a lehetőséág nem elolvasni az újabb posztot. az ilyen nevetséges faszkalapok, mint txabee, meg még mindig nem fogták fel, hogy nem az rtl pénzel bennünket, mert ,annyi esze van, mint egy zsák fogyatékos pillangónak.

Llew 2009.11.26. 13:47:21

@sixx: de ne csíkosat:)

Azért az komoly ha internetes források alapján dolgoznak. Nem telik a csatornának valami elismert lexikonsorozatra? Vagy azt már nem tudják használni a kérdés szerkesztők? Ennyi erővel sokkal jobb magyarázat lett volna, hogy valóban, de mi nem rá gondoltunk.

zsobig 2009.11.26. 13:49:37

@sixx: Azért az vicces, hogy egy "komoly", indexes post/cikkíró ilyeneket le mer írni...

füligjimmy77 2009.11.26. 13:50:19

Engem kb. az érdekelne, hogy a f***ért fizetik az RTL KLUB műsorkészítőit, ha még egy könyvet se emrnek a kezükbe venni. Tudom, nem 21. századi médiaarcok kezébe való, de azért mégse égetném magam egy műveltséginek titulált vetélkedőben internetes, meg wikipédiás forrásokkal. Rá kell szánni napi egy órát egy könyvtárban. De valószínűleg ennyi szellemi kapacitása sincs ott senkinek. Benkő legyen veletek.

sixx · http://comment.blog.hu 2009.11.26. 13:52:35

@zsobig: az méág komolyabb, hogy három éve azt hallgatom a tv2 idejáró véglényeitől, hogy az rtl fizet.

Pikk Dáma ♠ 2009.11.26. 13:56:56

éljen az oknyomozás!! de csakis sapkában ér.

zsobig 2009.11.26. 13:59:39

@sixx: Ha kommentelhető postokat írsz, mindig is lesznek ilyen kommentek... ha 3 éve nem sikerült még ehhez hozzászoknod, akkor lehet, hogy pályát tévesztettél.
Nem mellesleg ez szerintem akkor sem magyarázza a "hangnemedet", főleg nem az "olvasóiddal" szemben.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2009.11.26. 14:03:50

@Azirafael: Igen, az oknyomozás tényleg érdekes (még itt is, ahol talán nincs annyi nyomozni való). Múltkor is volt egy nyomozati cikk, s az is élvezetes volt, hogy tényleg volt benne valami ;-)

És azért Constantinusnak is volt egy nagy ötlete: levette a kereszténységet a tiltólistáról.
(én a Wikipédián sem olvasok Constantinusnál államvallást...)

Pikk Dáma ♠ 2009.11.26. 14:03:50

@zsobig: erre persze lehetne mondani azt is, hogy ha engem 13 évig rágalmaznak, szídnak, gyaláznak ok nélkül, akkor sem szeretnék hozzászokni. meg hogy 3 év alatt sixx stílusához is hozzászokhattak a kommentelők. de ez már ízlés dolga, én megértem, ha valakinek nem tetszik. én is csak addig mosolygok, amíg belém nem köt:)))

Paladin73 2009.11.26. 14:06:02

@zsobig: Ha nem tetszik a hangem, site-ot tévesztettél.

zsobig 2009.11.26. 14:09:32

@Pikk Dáma ♠ / bip-bip: Nem is a stílusával van bajom alapvetően, de azért egy-két kommentje szerintem igazán nem illik "ide"... vagy nem tudom hogy mondjam érthetőbben... egyszerűen nem igyekszik emelni a színvonalat.
Azt meg, hogy okkal vagy ok nélkül gyalázzák csak ő tudhatja - nem állok egyik oldalon sem, az viszonyt tény, hogy egy ilyen csip-csup dologról, mint ez a baki nem kellene két postot is írnia, ráadásul egy órán belül... elég lett volna a másikat kiegészíteni, átszerkeszteni az új infók szerint. És az alázáshoz még annyit: ha a netre ír cikket, vállalja ezt is, szerintem. Meg azért elég ritka az olyan, mikor őt fikázzák valamiért - én inkább azon akadnék ki, hogy sok olyan ember van itt a kommentelők között, aki iszonyat képmutató, ő nem néz tévét, de mégis mindig tudja, hogy ki/mikor/hol és mennyi időt szerepelt... egyszerűen nevetséges.

zsobig 2009.11.26. 14:11:39

@Paladin73: A kommentjének a hangneme nem tetszik, ezek szerint nem fogtad fel, hogy mire írtam... ha meg mégis, és szerinted ez helyén való az olvasókkal így "beszélni", akkor mea culpa, hülyékkel nem vitatkozom :D.

zsobig 2009.11.26. 14:14:19

@Paladin73: Hát, ha szerinted az utolsó kommentjének a hangneme helyes, és egy postíróhoz méltó, akkor mea culpa, de hülyékkel nem vitatkozom :D.

zsobig 2009.11.26. 14:15:21

@zsobig: Éljen, éljen, csak sikerült elküldenie az előzőt... csak nekem lassult be az oldal eme funkciója?

Paladin73 2009.11.26. 14:27:28

@zsobig: Igen. Az ilyen hülyékkel helyénvaló így beszélnie. Ezért írtam hogy ha túl érzékeny a lelked a kommentjéhez, akkor nem ide kéne járni.

Pikk Dáma ♠ 2009.11.26. 14:34:02

@zsobig: ezzel én úgy vagyok, hogy ez nem közszolgálati blog, ergo a gazdái azt írnak, arról amit és amennyit csak akarnak, nekem ehhez nincs közöm, max tetszik/nem tetszik, érdekel vagy nem érdekel, elolvasom vagy sem.
De nem érzem azt, hogy meg kéne szabnom, mi érdekelje Sixxet, Szabózét vagy Kiricsit. Tm-ről és Barbról nem is beszélve:)

sixx · http://comment.blog.hu 2009.11.26. 15:01:39

Naszoval reggel 8:30 es 12:30 kozott nem egy ora telt el.

mizrolist 2009.11.26. 15:12:07

@zsobig: érdekes, szerintem sixx hasonló stílusban írja a hogyvoltjait is, meg a blogpostokat is nem egy esetben.

zsobig 2009.11.26. 15:18:33

@Paladin73: Túlérzékeny, az enyém? :)
Nem bírod a kritikát? :) Ne olvasd a kommentem, ha nem tetszik, ennyi.

zsobig 2009.11.26. 15:20:35

@Pikk Dáma ♠ / bip-bip: Hahó, tényleg nem értitek, miről írtam?
Nem a postról/blogról, hanem az egyik kommentjéről.
@sixx: Húha, nagy, fontos különbség... kár, hogy az RSS-etek ez esetben nem működik megfelelően.

Öreg 2009.11.26. 15:21:06

T.RTLKlub.
A folyóknak melyik a jobb és bal partja?Általános iskolás kérdés.Múlt héten nagyon mellé nyútak.A két helyes kislány el is magyarázta,hogy miképpen kell éertelmezni.Folyás irányba nézve jobb,bal!Önök szerint fordítva!!!Hűha.

Gabbesz 2009.11.26. 15:47:53

Basszus, aki szerint mindegy, hogy jó egy kérdésre adott válasz vagy sem, az kapja be!
Hogy a picsába ne lenne érdekes?
Lehet, hogy nem akkora kérdés, hogy Tibi tényleg dugja-e a csajodat, de attól még tény, mint ahogy az is, hogy 2+2 az nem 5 (és nem is három, majmok!!!)
Tudom, hogy ezzel most megsértek némely Maónika, Győzike, Benkő és Benett rajongót, de 140-es IQ felett kifejezett idegesítő az ostobaság terjedését látni.

ipari_fostalicska 2009.11.26. 16:09:03

@Gabbesz: Akkor nem értem, hogy téged...akarom mondani tégödet miért zavar?!

Gabbesz 2009.11.26. 16:41:32

@ipari_fostalicska: Az ostobaság terjedése miért zavar? Mert sajnos gyenge a toleranciaszintem és kifejezetten dühítenek az ostoba emberek.
És ha ezt a trendet még erősítik olyan médiumok, melyek tehetnének ellene, az már külön felháborító.

Pikk Dáma ♠ 2009.11.26. 16:44:01

@Gabbesz: szerintem arra akart rákérdezni, hogy ismersz-e 140-es IQ felettieket, vagy különben honnan tudod, hogy afelett idegesítő...

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2009.11.26. 18:04:46

Azt hiszem a dologban van egy apró érdekesség: Nagyon ritka az olyan, hogy egy jó, vagy sokak által forrásokra hivatkozva jónak gondolt választ ne fogadjanak el. Mit jelent ez? Könnyen lehet, hogy a koncepció az, hogy vannak olyan kérdések ahol mindkét választ elfogadják.

Így olcsóbb a műsor, a néző is több sikerélményt kap, és lássuk be a többség pont azért nézi, mert jó érzés, hogy mennyi mindent tudott, a sikeres műsor pedig nagyon megnézi, mekkora hibánál buktatja a nézőt...

ZöldszemM 2009.11.26. 18:08:01

Nem tudtam, hogy ilyen császár is volt !!

zolee65 2009.11.26. 20:29:30

Azért mert 1(!) adjunktus azt mondta...
Volt olyan egyetemi tanár, aki szerint Petőfi nő volt! :DDD

fabatka2 2009.11.27. 01:56:49

Idézet a kislexikon.hu ajánlott "idevágó passzus"-ából: .../Nagy Constantinus/... "Előzetesen a birodalmat három fia, Constantinus, Nagy Constantinus és Constans között felosztotta. V. ö. Burckhardt, Die Zeit konstantins d. Gr. (2. kiad., Lipcse 1880)."
Önmaga volt önmaga fia?? Három fiának a neve: /II./Constantinus, /II./Constantius és Constans. Ennyit az internetes portálok pontosságáról...

perrymason 2009.11.27. 10:28:59

Én történelem szakos vagyok Szegeden a főiskolán és a tanárok nem nagyon szeretik, ha internetről keresünk infókat. Sőt, a wikipediát kifejezetten ellenzik.

Nayime 2009.11.27. 13:20:46

@zsobig: te nem érted még mindig, hogy sixx csak akkor beszél/ír/válaszol ilyen stílusban, ha vele is így beszélnek. És akkor még te háborogsz...

goffi 2009.11.27. 14:21:59

Szerintem a tegnap esti "Széf"-ben akadtak is problémák a kérdések és a válaszok egyértelműségét illetően. Ha a Hamlet fordítására vonatkozó kérdést alaposan megvizsgáljuk akkor a szerkesztők által megadott és a játékosok által elfogadott válasz egyaránt helytelen. A Kazinczy féle Hamletről mindenhol azt olvashatjuk ugyan hogy az első magyar nyelvű fordítás, de mindjárt meg is jegyzik mellette, hogy Kazinczy milyen tartalmi és formai változtatásokat eszközölt benne ami miatt sokan tekintik inkább adaptációnak, mint fordításnak. Az Arany féle fordítással meg az a baj, hogy ezt ismerjük igazán, de valójában több is megelőzte. Pl. a Veres Péter féle fordítás, amiből persze mindenki csak egy idézetet ismer:"Valami büzlik Dániában" és valljuk be hogy sokan velem egyyütt azt hittük hogy ez Aranytól származik. Persze ez már mindegy a játékosokat együttérzésem már nem boldogítja (hiszen pont itt buktak el) az RTL-t valószínüleg ez sem érdekli, csak úgy mint az elmúlt két hét ugyanezen játékának hasonló bakijai.

stancili1 2009.11.27. 18:05:50

Arra azért kíváncsi lennék, miért óvja a professzor a hallgatókat a wikipédiától, abban ugyanis a helyes információ szerepel:

hu.wikipedia.org/wiki/I._Theodosius_r%C3%B3mai_cs%C3%A1sz%C3%A1r

ráadásul nem is a minap írták bele nagy sietve, ahogy ez kiderül a lap történetéből:

hu.wikipedia.org/w/index.php?title=I._Theodosius_r%C3%B3mai_cs%C3%A1sz%C3%A1r&action=history

Ennyit arról, hogy a wiki pontatlan, a prof meg nézzen előbb utána, mielőtt hülyeségeket beszél, a kutya se állítja a wikiben, hogy Konstantin tette államvallássá a kereszténységet.

Megdobbent 2009.11.27. 18:54:45

@sixx: de fustszuroset, ha jot akarsz :>

Megdobbent 2009.11.27. 18:58:23

Bar egyebkent ugyes, hogy az rtl szerint ha van egy weblap, amin az o verziojuk van, az mar oke. Nah, akkor nyomjanak le 2000 reszt, ilyesmi kerdesekkel, hogy pl. legyen egy zold szinu folt, legyen a kerdes, hogy ez fekete vagy sarga. A fekete a jo valasz. Esakkor irany a web, csinalni egy oldalt, ami kizarolag az rtl megoldasait sorolja, es lehet hatradolni: OTT VAN A WEBEN, a kurva anyatokat. Szep, elegans, magyar. Belemjonki?

stancili1 2009.11.27. 19:02:18

Megdobbent:

Igazad van, és legalább nem kellene ujjal mutogatni másra (jelen esetben arra az egy forrásra, ahol valóban a helyes adatok vannak fenn), meg nem kellene előkotorni valami félhülye "professzort", aki nyilatkozik, mielőtt kettőt kattintana és utánanézne.

bryan 2009.11.27. 19:29:40

@stancili1:
A magyar wiki sajnos tényleg elég gyakran pontatlan, főleg magyar vonatkozású, vagy vitatott kérdésekben, az angol nyelvű sokkal jobb, mivel többen szerkesztik és írják a szócikkeket.

Cs@tLós 2010.01.13. 14:11:13

A kommentek is mutatják a mostani színvonalat...lehet hogy valóban szőrszálhasogatás amit mondani fogok, merthogy szeretem az ilyen kommenteket, hogy ittmegott tanulok és ott is ellenzik a tanárok...most jöhetnék én is ugyanilyen példával, de birom, hogy senki nem úgy írja, hogy összességében a tanárok ellenzik a wikipédiát. Indokot pláne nem mondanak, hogy esetleg értelmesnek nézzen ki a komment...szóval, azért ellenzik, mert BÁRKI szerkeszthet benne, azt írsz amit akarsz, külön teszt is volt, hogy mennyi idő alatt javítják ki. Az olvasottabb cikkeket pár nap alatt, a kevésbé olvasott még 1 hónap múlva is ugyanúgy ott volt javítatlanul (és ne vmi apró elírást tessék elképzelni, hanem vmi teljes baromságot).
1 idős fotózást tanító tanárom mondta, hogy ő azóta nem használja a wikit, amióta megtalálta az első fotót amit elkészítettek, majd következő évre elkallódott az előadásanyag, sebaj, letölti újra az első fotót...na, igen, egy teljesen más kép volt fönt mint első fotó. Zsír.
Riszpekt, bocs, ha túl okoskodós lett, csak szeressem ha szép kövér, teljes, indokolt kommenteket adnak a hozzászólók. Vagy legalább vki.

Cs@tLós 2010.01.13. 14:14:53

@stancili1: inkább hiszek 1 féljülye professzornak, mint az internetnek, bocs. És az ertéel nem szent, hogy ennyire védeni kelljen. Simán kinézem belőlük, hogy tesznek rá, hogy mi a helyes válasz, két katt a neten, hivatalosnak látszó forrás, oszt kész. Kár, hogy történelemből én mást tanultam.

Cs@tLós 2010.01.13. 14:17:14

@stancili1: mondjuk nem erről az egy kérdésről volt szó, hogy emiatt óvja a diákjait a wikitől, hanem általánosságban, mert SOK rajta a pontatlan infó. Ez most pont nem az, hurrá. Szövegértésből egyes, leülhet.
süti beállítások módosítása