Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Maratoni zsákban futás a Tv2-n

Sztárral szemben

2009. október 12. 13:20 szabóZ 114 komment

A Tv2 lassan olyan bohóc lesz, akinek már nem szívesen dobunk tortát a képibe. Mert hiába írtuk meg annyiszor, hogy a krumpliorr kínos, a rúzs túl vastag, a seggre esés meg hiteltelen, ha azért az ország fele felállva tapsolt. Vagy röhögött, de a lényeg, hogy érdekelte az előadás. Most viszont a Tv2 egyre jobban erőlködik, összeszorított foggal koncentrálva zsonglőrködik, és amikor menetrendszerűen elbassza a trükköt, már nem tudja olyan lelkesen, csak azért is azt kiáltani, hogy olé.

Itt van ugyebár az ősz nagy dobása, a Sztárral szemben, a gigantikus szombat esti műsor, amiről majd a zöldséges is, nem is beszélve a családanyákról a fodrászbúra alatt. Csakhogy a Tv2 celebvetélkedője pont azért unalmas és nézhetetlen, amiért már a Kiválasztott, az XXL és a Megasztár 4 is unalmas és nézhetetlen volt. Plusz sikerült a csatorna kísérleti műhelyeiben kifejleszteni egy csomó új hibát, amitől a Sztárral szemben tényleg jobban fáj, mint bármi eddig a Tv2 történetében.

Már a formátum sem valami óriási újítás, televíziós sorjáték, pont olyan, mint a zsákban futás volt az építőtáborban, csak itt sztaniol csillagokat varrtak a zsákra, és nem a KISZ-titkár, hanem Till Attila üvölti, hogy hajrá. Az biztos, hogy az Élet és Irodalomban nem fogja méltatni az ügyeletes tévéesztéta, de még lehetne jó műsor. Csak sajnos nem az.

Először is egy szombat esti műsor nem lehet csak azért 140 perces, mert a pénzügyi osztály szétküldött egy memót, miszerint a kutatások bizonyítják, hogy több idő alatt több emelt díjas sms érkezik. Bármilyen sok pénzt is pötyögnek ugyanis össze az emelt díjas függők, attól ez még egy tévéműsor, és a gyors telefonos bevételekért nem lehet feláldozni a nézettséget. Mert ugye akkor nem lesznek reklámok, és ha nincsenek reklámok, akkor nem lesz pénz műsorra, de még sms-szerverre sem.

De menjünk tovább: nem muszáj ám minden használaton kívüli, a kelléktár oldalához támasztott műsorvezetőt bevetni egyetlen műsorban. Persze Váczi Gergőnek biztos jól esik ez a gondoskodás, csak a nézőknek teljesen érthetetlen, hogy bizonyos játékokat ő vezet, míg a többit a játékvezetésben, összefüggően beszélésben és szórakoztatóan ripacskodásban is sokkal jobban teljesítő Till Attila. Aki ráadásul nem artikulál olyan idegesen, mintha éppen az Operaház elleni terrortámadásról jelentkezne élőben.

A magát túlhajtott Steven Segalnak képzelő Váczi mellé ráadásul még betuszkolták Nacsa Olivért is, aki ugyan nagyon jól utánozta annak idején Gyurcsány Ferencet, de alapjáraton legfeljebb annyira vicces, mint Sas József, közvetlenül azután, hogy megtudta, mégsem kap Kossuth-díjat. És ez a sok felesleges Tv2-közeli sztár csak a nézők idejét rabolja, tőlük érezzük úgy a fotelben henyélve, hogy ez a műsor már soha nem ér véget, kitart karácsonyig, majd saját ünnepi különkiadásába csap át.

Ráadásul, ha már egy celebvetélkedőt készítünk, amiben egy hétköznapi ember csap össze egy sztárral, akkor legalább az első adásra kéne találni már egy valamirevaló sztárt és egy normális játékost. Mert lehet, hogy Talmácsi Gábor kurva jól dől be a kanyarokban, de az utóbbi két évtizedben nem nagyon csinált mást, csak ezt gyakorolta, ezért nem érti a fényeket, a csillogást, és nem tud szellemesen fingani a szájával, mint annyian ebben a műfajban. Arról már nem is beszélve, hogy a vetélkedő egy pontján kiderült, hogy Zalán kívül nem ismer más megyét az országban, és ez még akkor is fájóan kínos, ha a stúdióban mindenki megértően mosolyog hozzá.

Ja és, a castingon jó lett volna figyelni arra, hogy ne egy olyan játékost válasszanak be, akinek rögtön elmegy a kedve az egésztől, ha egyetlen feladatban veszít. Mert teljesen felesleges az egész felhajtás, ha a hatalmas díszletek között egy unott képet vágó játékos és egy zavartan mosolygó celeb csinálja csak a vásári mutatványokat.

Az sms-ek miatt amúgy is csak kullogó műsor ezekkel a hibákkal a hátán csak erőlködve vonszolta magát. Hiába az egymaga is elröhögcsélő Tilla, hiába a nagy szombat esti felhajtás, a Sztárral szemben olyan, mintha tűzijátékkal keltenének egy szürke októberi hajnalon. Szépek a színek, szikrázik az ég, de mégis minek ez a felhajtás? És egyébként is inkább aludnék.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vad.Korte (törölt) 2009.10.12. 14:14:29

@tingli-tangli: Nacsa vicces, ha nem kell spontánnak lennie, de az a büntetőpárbaj, amikor közvetítenie kellett, hát... átkapcsoltam a Juroszportra. :-)

Színes Géza 2009.10.12. 14:15:05

Csepü-lapu-gongyola jut erről eszembe. Szánalmas.

Mr.Orange 2009.10.12. 14:15:11

Teljesen passzol a TV2 harmatos, sajátkészítésű, otvar és rövid időn belül megbukó műsorai közé.

2009.10.12. 14:15:57

Nézettség jól mutatja az adás minőségét..

1,85M vs. 680e lett a Csillag születik - Sztárral szemben "csata".

18-49-ben: 41% vs. 15%.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2009.10.12. 14:19:06

"...amitől a Sztárral szemben tényleg jobban fáj, mint bármi eddig a Tv2 történetében."

Azért nem elfelejtendő, hogy a Tv2 archívumában ott van a "Csaó, Darwin!", amiben a hostessek mellein kívül tényleg semmi értékelhető nem volt.

Alex3000 2009.10.12. 14:19:22

Tököm tele már, hogy minden műsorból ugyanazok a "sztárok" vagy "celebek" folynak.

Koky_ 2009.10.12. 14:20:13

Hát az a birkanyíró"verseny".... :D Szétröhögtem rajta magam, ahogy díszletnek odahajítottak a földre pár bála szénát.... :D:D

Bär Finn 2009.10.12. 14:21:06

Ezt is sikerült a tv2-nek jol "elkurnia". Pedig az eredeti müsor ami a németeknél "Schlag den Raab" néven megy az nem olyan rossz.

Eric_Cartman 2009.10.12. 14:21:08

@Gee Halen: én is azért néztem (nézegettem) mert nem hittem el, hogy sorversennyel neki lehet indulni egy szombat esti műsorsávnak. Tilla nem jó színész, látszott az arcán, hogy "ez bmeg nagyonfos".
Talmácsi a mostani megyéket sem tudja, mi lenne, ha a Nagy-MO megyéiről kérdeznék ?
A Gladiátor..... Pff...

Alex3000 2009.10.12. 14:21:58

Ráadásul ezekkel a hülye sms játékokkal én fizessem a műsorukat. Kíváncsi lennék, hány "sztár" vállalná be kevesebb pénzért ezeket a műsorokat....

Flat Eric / sta press (törölt) 2009.10.12. 14:23:23

A Keresztapa pedig mehet 22 órától 02 óráig. Hátha ébren van még valaki hétfő hajnalban. Igaz, emelt díjas sms-t sem lehet küldeni Vito Corleone versenyzőre.

dzsedi 2009.10.12. 14:23:58

tippeljünk, hogy hány adás lesz belőle. aki eltalálja annek a comment.com küld egy dugható teminátorlányt. szerintem három.

Dulifuliokoska 2009.10.12. 14:25:29

Pont abba a részbe futottam bele, amikor Talmácsi EGY magyar megyét volt képes felsorolni...

A Csepű, lapu, gongyola jutott eszembe az egészről, csak úgy emlékszem, hogy az érdekesebb volt.

fingerbangs 2009.10.12. 14:26:21

nem az lehet az egesznek az oka, hogy mindig ugyanaz a par agyhalott hozzanemerto akar szorakoztato musort csinalni a tv2-n?

miert nem kernek meg valaki mast?

soseleszekelső 2009.10.12. 14:26:36

Azt jól láttam, hogy 16:9-ben adták? Vagy csak érzéki csalódás volt?

maydayray 2009.10.12. 14:26:52

Ez a Schlag den Raab magyar feldolgozása, még a címzene is ugyanaz basszus... de szar... :-)

Vad.Korte (törölt) 2009.10.12. 14:27:38

@Niwrok: Igen, nekem nem fájt jobban. A többi ugyanígy fájt.

tilla77 2009.10.12. 14:28:10

Az a vicc az egészben, hogy amig a UPC csomagban benne volt a Pro7, addig a stephan raab féle műsor végignéztem, pedig az majd 4 órás volt. De élvezhető. És nézhető. Ez kérem maga s.zar. Szó szerint. Értem én, hogy licenc ide-oda, de akkor legalább találjunk ki már olyat, ami után nem fogom a fejem. Asszem a tv2 nemcsak a vágó párbajjal fürdik be, meg a celeb takaritósdival, de ezzel is. Gyakorlatilag nézhetetlen és unalmas.

Ejoy 2009.10.12. 14:29:35

Talma nem is tudom, hogy csalódás volt-e vagy sem, lehet, hogy alapból ilyen IQ bajnok, de hogy nem tud felsorolni három megyét, ez azért nagyon nagy égés volt. (Nem néztem a műsort, az asszony mesélte nevetve..
)

Hege 2009.10.12. 14:35:27

Talmával csak annyi bajom van, hogy részt vett ebben a műsorban. Eddig ügyesen vonta ki magát a "celebvilágból". Ez most miért kellett. Motorozzon, versenyezzen, sportoljon. Tudom, szponzorok, miegymás... Amúgy szerintem előre le vannak osztva a lapok. Ki melyik játékot nyeri meg, ki mit csinál. Talma miatt kapcsoltam oda. Fél órát bírtam. A Csilla(g) születik-ből szerencsére 1 percet se láttam. Ennyit a ker.TV-kről, médiáról ...

Koky_ 2009.10.12. 14:36:41

@soseleszekelső: úgy adták! én is néztem, hogy eltorzult a kép hirtelen, aztán reklámnál visszaállt :)

Lasombra 2009.10.12. 14:36:59

én az egész műsort nem láttam, épp a guineai pánsíp és konga filharmonikusok próbáját néztem felvételről, azt is érdekesebbnek találtam, de a fenti kis beágyazott videó is zavarba ejtően pocsék.

a sztár szó már hányingert keltően elcsépelt.

a riporterek az alany és egymás szavaiba vágnak.

Nacsa egy unalmas fráter. azonkívül, hogy annyira humoros, mint egy áttétes hererák, nem talál szavakat, ugyanazt ismételgeti, értelmetlen mondatokat fűzöget. "ezzel a névvel... ezzel a névvel.", "a harmadik lövés következik, tehát a harmadik..."
ilyen a teljesítménnyel a diák színjátszókörből is kibasznák, nem egy tévéből.

hol látták, hogy a focisták ilyen védőfelszerelésekben vannak? vagy ennyire félnek egy pertől, ha valaki megsérül? eleve tatamin vannak, de könyök meg térdvédőben!!! jó hogy nem adtak védőszemüveget, pajzsot meg bukósisakot. abba meg még belegondolni is szörnyű, hogy micsoda vérfürdő lett volna, ha nem tesznek hálót, és ez a gumilaszti kimegy a nézőkhöz.

azt a nyomorult bírót (statisztát) miért tették oda??? volt neki bármilyen szerepe vagy csak vágóképnek kellett? esetleg a vitatható helyzetekre vagy durva játékra számítottak??

szánalmas szar ez az egész műsor sztárostul díszletestül.

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2009.10.12. 14:38:57

@lifelike: Bizonyára azért lett világbajnok, te idióta.

Az egy dolog, hogy nem egy matekzseni, de hogy motorozni nem tud, azért enyhén szólva marhaság. Világbajnoki címet nem nyer akárki, ez nem boksz, ahol úton-útfélen bokszervezeteket alapítanak. Mellesleg Kokó is nyert olimpiát, stb...

Vad.Korte (törölt) 2009.10.12. 14:42:09

@Lasombra: A bíró fütyűtt! Meg adott sárgát a dulakodó celebeknek. :-) Ismerem a sporit, jó fej különben.

2009.10.12. 14:45:01

szerintem a kép-aránnyal is voltak apró problémák... Valahogy hosszúkás volt Tilla (és mindenki) feje...

tejbegrrr!!! 2009.10.12. 14:47:35

Ha már díszlet, nekem erről a látványosan spórolós megoldásról az jutott eszembe, hogy mindannyian jobban járunk, ha kiviszik a két versenyzőt a Vidámparkba, és ott némi Lökd meg a kecskét meg Ki ér le hamarabb az óriáskerékről után eldől, hogy ki nyert.
Nagyon gáz volt a statisztéria is a vélhetően a TV2 által legyártott táblákkal.

Briandrew 2009.10.12. 14:50:15

Egyetértek a cikk írójával...A TV2 folyton olyan műsorokat csinál, aminek már a beharangozója is unalmas. Ugyanaz a világvége, kozmikus zene, amitől már kiütést kapok, ha meghallom. Minden műsoruk ugyanezzel a design-nal készül és tényleg ratyi. Csak azt nem tudom, hogy mikor veszik már magukat észre? Van pénzük, az ötletek alapvetően jók is lehetnének, csak éppen a józan ész hiányzik!Béke poraira!

RobinGood 2009.10.12. 14:50:35

Istenem ez a Talmácsi annyira buta. Amúgy engem már a címe idegesít. Mondjuk engem minden idegesít amiben benne van a sztár vagy a celeb szó.

Amúgy ma meg köztörvényes bűnözők fognak főzni a TV2-n. Ez a csatorna szerintem mindent alulmúl.

Koky_ 2009.10.12. 14:52:43

Az is genyóság, hogy monoklis "celebekkel" plakátolták ki a várost, én meg örültem, hogy jól összeverik egymást :) Erre mit látok.....?

freddyD 2009.10.12. 14:53:22

Gyöngyörű példa, hogy miért életképtelen egy magyar showműsor.

A Sztárral Szemben a németeknél nagyszerűen működik. Nem túlbonyolított, szimpla műsor, amely marha izgalmas és szórakoztató.

Magyar valóság?

1.A műsorvezető (Till Attila) egy kibírhatatlan alak, aki irritálóan jókedvűen akar prezentálni mindent.
2. Rémesen összevágott
3. Kontrollált közönség, ahol még biztató táblákat is a kezükbe nyomtak. Hogy pl a németeknél mennyire nem zombi nézők ülnek, jó példa, hogy pl legutóbb egy olyan unszimpatikus játékos nyert, hogy nemes egyszerűséggel kifújolták
4. Túl sokat dumálnak! Játszatok a fene egye meg. Miért húzzák mindig mindenhol az időt? A "Párbaj" is ezért nézhetetlen
5. 2,5 millió forint a főnyeremény? Ez valami vicc? Már sejtettem, hogy valami sumák lesz itt, ha az előzetesekben egyszer sem mondták be az összeget.
Ne tessék félreérteni. Bármikor nagy örömmel fogadnék el ennyi pénzt, csak az a baj, hogy ebből még lejön vagy 40% áfa (már volt szerencsém egyszer nyerni tv-ben, úgyhogy tudom hogy zajlik ez). Arról nem is beszélve, hogy németeknél 500.000 euró a tét (kb 130 millió forint ha jól tudom). Természetesen nem várható el itthon egy ilyen összeg, de 2,5 millió egy vicc. Ennyit Vágónál 10 perc alatt (na jó, pofázással 30) megnyerhetsz és nem kell kiköpnöd a tüdőd.

Összefoglalva: A magyar tv mindig mindenből egy fergeteges limonádé showműsort akar produkálni, ahelyett, hogy a szórakoztatást tűzné ki célul. Mert itthon a kettő ezek szerint nem összeegyeztethető

Külföldi 2009.10.12. 14:55:26

Felhívnám a TV2 vezetőségének figyelmét - lévén, hogy olvassák ezt a blogot - arra, hogy a műsoraik nem azért buknak el, mert az RTL mögött a Bertelsmann áll, meg sok a pénzük és nekik jó arcaik vannak. Ez a "műsor", ahogy SzabóZ is írta, az XXL-hez nagyon hasonló volt. Megmutatta a TV2 igazi problémáját: Az emberanyag katasztrofális. Olyan a fenti videó légköre, mint az MTV rendszerváltás körüli műsorainak. Monstre, unalmas és áporodott szagú. Hiába a színes díszlet, hiába az üvöltésre megkért statiszta-közönség: szar. És irtó költséges. Akárki lehet a TV2 progigije, akárki lehet a vezérigije, akárki vezetheti a Tényeket (Azu az egyetlen jó döntése volt az elmúlt 12 évben a TV2-nek), ha a munkaerő az MTV-ből meg a Mafilmből, meg az Interaktívból szalajtott, vagy annak szellemiségét képviselő, k-európában ragadt magyar. Akik fizetésért dolgoznak, máról-holnapra, nem azért, mert szeretik, amit csinálnak. Szürkék. Átvettek egy lincencet, ami eredetileg tök jó volt és csináltak belőle egy echte rendszerváltás körüli, MTV-hangulatú, dögunalmas, érdektelen szart.

A megoldás baromi egyszerű és iszonyatosan költséghatékony: A sajátgyártású műsorokat ezentúl a román Prima, vagy szlovák, osztrák, német testvércégek alkalmazottai készítsék. Az EU-ban nem jelent gondot az ingázás, alkalmi munkavállalás, de az ideköltöztetésük sem. A jelenlegi alkalmazottakat én átnézném és legnagyobb részüket utcára tenném. Az így el nem költött pénzt pedig a Pro7Sat többi cégénél, vagy annál szerződésben dolgozó KÜLFÖLDI-ekkel oldanám meg. A vezetésnek meg kell értenie: A jó munkaerő ugyanis jobbára az RTL-nél van, a másik fele meg fel nem fedezett és árufeltöltő az Tescoban. Amíg nem kerülnek felszínre, ilyen múltban ragadt, munkájukat nem európai szinten végző emberekre ne herdálják a pénzt, amikor pár kilométerrel arrébb sokkal ügyesebbek. (Lásd, szlovák JOJ, vagy román Príma.) Szívesen segítek ebben és további ötleteket is adok, mindössze 250 ezer forint nettóért. Katt a nevemre.

Escobar888 2009.10.12. 15:00:47

Egy fos volt amit láttam belőle. Szerencsétlen Tilla is egy nézhetetlen fazon. Nem való képernyőre.
A legnagyobb baki pedig valóban az volt, hogy egy Talmácsit tettek az első műsorba.
Neki se tett jót és a műsornak sem.
Szerintem lemegy 4 adás amit már felvettek és viszlát.

KelAki 2009.10.12. 15:04:41

Nekem az a bajom, hogy a "Schlag den Raab"-ban 1 celeb azaz Raab küzd 1 hétköznapi emberrel, de itt a 2. adásban már Majka és Ganxta dolgoz meg egy srácot. Azaz 2 az 1 ellen. Csodálkoznék ha az 1 nyerne. És a folytatás sem lesz másként. Ott volna szombaton a 3. adás felvételén. Szánalmas ami ott ment és sajnálom a következő kihívókat, mert ritka az, hogy 2 az 1 ellen az 1 nyer. :-(

joeramirez · http://automeo.blog.hu/ 2009.10.12. 15:12:31

Hála Istennek nem láttam, és ebben alapvetően benne van az is, hogy a Trévékettő gagyi műsorokat készít ...

RobinGood 2009.10.12. 15:14:49

@KelAki: gondolom 1-2 hér múlva már "sztár" küzd "celebbel", így megoldódik ez a probléma is :-)

gyz 2009.10.12. 15:15:32

A műsort nem láttam, a bejátszás alapján 2 dolog jutott eszembe:

1. Nacsa mindig vicces, ha nem saját magát adja
2. Talma motorversenyző létére már-már kényelmetlenül feminin jelenség

naezjó... 2009.10.12. 15:16:33

Hát én már a 16:9-et sem értettem nagyon, hogy ez most menő lépésnek számít-e a részükről.
De engem Trillatilla idegesít a legjobban, amióta korcsolya is volt a lábán, már tényleg teljesen mindegy neki, hogy milyen fost vezényel, tudom, hogy pénzből él, de ennyi ilyen remek műsor után csodálkozom, h nem érzi, h saját magát degradálja, mert ugye elvileg tehetséges.

johevi 2009.10.12. 15:20:37

Talmácsi a motorsport Lokija. Lentről már kinőtte magát, de még fényévekre a fentiektől.

gordi 2009.10.12. 15:26:05

Visszaterve RobinGood felvetesere, remelem a blogok egyhanguan fogjak lehuzni a TV2-ot, mint sz@rt a WC-n, amiert rothadek bunozoket futtatnak egy heten at. Ilyenkor sajnalom, hogy nincs diktatura...

Flat Eric / sta press (törölt) 2009.10.12. 15:26:28

@gyz:

Pedig Talmácsinak nem is kötelező égetnie magát szar tv műsorokban, mivel ő nem a ceebségből él. Ámbár mostani sporteredményeit látva felsejlik a jövő, Talma-Favaro mindenben résztvevő, -csak fizessenek, "furcsa párosa".

gyz 2009.10.12. 15:27:45

@gordi: de az sem baj, ha egyhangúlag húzzák le

DaveEr 2009.10.12. 15:31:04

Teljesen egyetértek a cikk szerzőjével. A másik - mint valaki már írta - a várost kiplakátozták a bunyós képekkel, gondoltam jó kis primitív műsor lesz, jól szétütik egymást, mer az vicces. De egy nagy lófazt! TrillaTrillát fejbe kéne lőni, arról hogy "szép az idő" egy egész nap tudna beszélni, levegővétel nélkül. Elkezdtem nézni a műsort, és baromi hosszú felvezetés után (2x elkapcsoltam) végre volt valami, ami 1 percig tartott. Ezt ki a faz találta ki? És ekkor már tudtam, hogy a nyominger TV2 már megint egy fostalicska műsort rakott össze, mint a Vágó új kvízműsora. Én nagyon csipáztam a "Legyen ön is milliomost", minek szüntették meg? Vágó jól tolta és kész! Csak az nyugtat meg, hogy a TV2 biznisz alapján megy, és ha nincs biznisz, akkor ez a műsor szépen megy a kukába. Én megteszem helyre, tétre, befutóra :D

Tetsu 2009.10.12. 15:33:44

Én nem tudom miért gondolják azt az emberek, hogy aki jó sportoló, vagy benne van a TV-ben, az okos is... Talmácsi jó sportoló, és nem okos.

divatdrukker 2009.10.12. 15:36:04

Ez az egész műfaj szar, olyan mint a My name is Earl-ben az Estrada o nada. A gagyiság netovábbja. De nekem Till Attila is rendkívül visszataszító. Úgy tűnik, hogy a tv2-nél ő a nagy fehér reménység, ami jelzi is az esélyeiket.

Mitya Ivanov 2009.10.12. 15:43:29

@Niwrok: szerintem a buzerát semmi nem múlhatja alul

tjunior 2009.10.12. 15:44:12

hát nem tudom, statisztikailag már össze kellett volna hozniuk egy épkézláb músort a tévékettőnek, de nem, minden évben próbálkoznak, aztán megint ott tartanak, hogy a nem éppen szinvonalas ertéel köröket ver erre a szerencsételn amatőr bandára, de nem bántom, kedd este fél10től fél11ig ezt a csatornát nézem, máskor úgyis nézhetetlen

Mitya Ivanov 2009.10.12. 15:44:41

köszönjük TV2, hogy ismét minőségi alapanyagot produkáltál a vitriolba mártott tollú ujsagíróknak, akik mind nagyon gonoszak és az RTLklub fizetett bérencei.

honi.ka 2009.10.12. 15:47:17

Sajnos bele néztem, Talmát porig alázta egy szerencsétlen. Szőrnyű volt, de még így is jobb minta csillag, hát botrány, hogy mit nézetnének velünk. Visszatértem a jó kis Rejtő Jenőhöz.
Köszönöm Tv 2.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2009.10.12. 15:47:55

@divatdrukker: Vagy csak ő tudja elvezetni a műsort a tv2-nél. Ez részben a csatornát is minősíti.
Szinte minden TV2-es vetélkedőben benne volt.

Sztárral szemben (2009)
MrÉsMrs
Okosabb vagy, mint egy 5.-es?
Sztárok a jégen
Megatánc
Megasztár 1-4
Big Brother (2003)

yaffa · http://www.yaffa.blog.hu 2009.10.12. 15:48:38

@gyz: mint a zsokék. pici emberek, pici motorokon. Egyértelműen feminin lesz a végeredmény.

gordi 2009.10.12. 15:49:48

@gyz: Mit varsz olyantol, aki nezi ezt a sz@rt?:)

sztárvendég 2009.10.12. 16:25:58

Stefan Raab magyarul "Győri" Pista (vagy Rába István)egy a csatornák koncepcióját kinőni képes mediageniusz. MO-n nem tudok ilyet mondani. Ők is licencként vették meg a műsort de saját képükre formálták.

georg 48 2009.10.12. 16:27:03

Kb. 15 percig bírtam. Ez a szarfaszu Tilla undormány, a szerencsétlen Talma meg szegénykém a minuszba futó IQ-jával pedig gyalázat! Csórikám pont olyan, mint minden hazai bajnokunk. Egyszeri használatos, mint az tű. Inkább edzene.
Belőle is egy közutálatnak örvendő celeb lesz!

Host 2009.10.12. 16:27:46

Sztem a tv2-nél látták a Producerek című színdarabot.
Ha a műsor előkészületeiből vkinek sok pénze van, akkor elemi érdeke, h mielőbb megbukjon. Hiszen a következő műsor előkészületeit is ő fogja csinálni, jó sok pénzért.
Bármelyik egyetem műszaki kara pár hordó sörért klasszisokkal jobb ötleteket hoz.
De a jó ötlet a producer ellensége :)

bellano 2009.10.12. 16:31:48

Az XXL 1 éves évfordulójára igazán szép műsort gründoltak össze a Róna utcában...:)

Editor Bob 2009.10.12. 16:40:27

Talma esze kb. szegény Egerszegi Krisztináéhoz mérhető, nekem ő tűnt ilyen kínosan butának anno. Koko azért értelmesebb sportoló-celeb volt.

mickeyknox 2009.10.12. 16:41:41

ugyan már, az összes olyan műsort, aminek a címében a "celeb" szó felbukkan, el kell törölni a föld színéről

nadivereb 2009.10.12. 16:43:47

Namost. A Schlag den Raab egy jó műsor. Pörgős, érdekes, még úgy is lekötött, hogy a másfél év némettanulásból csak a die Zitrone és a das Sessel maradt meg bennem. A Sztárral szemben viszont rém rossz. Mert az eredetiben nincs három tökfelesleges, szellemeskedő ripacs műsorvezető, akik azt hiszik, hogy a műsor akkor jó, ha ők minél többet szerepelnek, nincs pofábatolós sms-szavazás, plusz vagy kétszer ennyi feladat van. Két feladat között nem tötyögnek-lötyögnek, jópofiznak, hanem mennek tovább.
Ez a Schlaag den Raab elbaszott nyugdíjasverziója.

Puncskocka 2009.10.12. 16:46:12

ha így folytatják, lassan a süllyesztőbe jutnak. de van amit nem bánok. a színvonal csak esik..

nadivereb 2009.10.12. 16:47:54

@Editor Bob: Kokó? Az a Kokó, aki kapott egy kvízműsort, amiben még a saját nevét is üres tekintettel olvasta a súgógépről? Az a Kokó, aki két év alatt se tudta megtanulni a Sportklubon, hogy a hetente közvetített Bundesliga egyik csapatnának neve nem Münchengladbach, hanem Mönchengladbach? Az a Kokó?
Mert nála még ez a Koko is intelligensebb:
csodasallatok.googlepages.com/koko

PeterGee · http://sciennet.com/H316758/ 2009.10.12. 16:51:32

Egy dolgot jegyeznék meg részemről. Ezekben a műsorokban nincsenek sztárok csak celebek. Ma Mo-on igen kevés sztár van.

drP 2009.10.12. 16:51:54

Egerszegi tényleg nem az eszéről volt híres, de az összehasonlítás nem annyira szerencsés. Egyfelöl Egerszegi sokkal többet tett le az asztalra, mint Talma, nem lebecsülve Talma eredményeit. Ezen kívül Egerszegi sosem tette ki magát a kirakatba, régen benn volt a plussz reklámokban, most a Danoneban, de amúgy abszolut nem a kamerák előtt éli az életét, nem csinál hülyét magából az egséz ország előtt. És szerintem egy megyénél többet fel tud sorolni.

Editor Bob 2009.10.12. 16:51:58

@nadivereb: Jó, őt se az akadémia fogja temetni, de nekem valahogy értelmesebbnek tűnt anno, mint az átlag magyar élsportoló. De végülis jogos, ő se egy lumen. Szerinted a mai magyar sportéletből amúgy ki az, aki "lumennek" tekinthető?

georg 48 2009.10.12. 17:04:30

Szentül meg vagyok győződve, hogy ma a hazai ker. tv.-k azzal basszák el a műsoraikat, hogy nem a közönséggel játszanak, hanem a celebekkel. És miután ma kishazánkban ezek a celebek közutálatnak örvendenek, eleve bukásra van itélve a műsor.
Csak azt nem értem, hogy miért nem hagyják abba?

dzsedi 2009.10.12. 17:04:43

így utólag olyan budapest tévés volt az egéssz műsor.

dark future · http://www.andocsek.hu 2009.10.12. 17:04:56

Ritkán nézek tv-t, de most hétvégén a Csillag születiket éppen láttam. Ebből meg a fenti kis videót.

Ami egyből lejött, az a két műsor ritmusa közti különbség. Az RTL-es tehetségkutató azért volt nézhető, mert pergő volt, klipszerű vágásokkal, kevés üresjárattal. A hülyéket-cikiket épp csak annyit mutatták, amíg ki lehetett őket jól röhögni. Az RTL-nél a ritmussal tehát nem volt gond (az adásrendezővel igen, mert pl. szükségtelenül sokszor mutatta a zsűrit).

Ha a Csillag születik történetesen a TV2-re kerül, gond nélkül csináltak volna belőle egy nézhetetlen és dögunalmas Ki-Mit-Tudot. Persze az RTL-en is laposabb és kényszeredettebb lesz a beválogatások után (akkor már muszáj lesz az összes produkciót végig leadni), meg jön majd az sms-es időhúzás is, de addigra meglesz a törzsközönsége, és az a néhány versenyző, aki miatt érdemes nézni. Ki van ez találva, általában értik a szakmájukat. A TV2-n meg nem, ezért csinálnak a jó formátumokból is szart.

Editor Bob 2009.10.12. 17:10:50

"Ha a Csillag születik történetesen a TV2-re kerül, gond nélkül csináltak volna belőle egy nézhetetlen és dögunalmas Ki-Mit-Tudot. "

Fene tudja, azért a Megasztárt anno elég jól levezényelték a tévékettősök, nekem pl. 2 éve kifejezetten gagyinak tűnt az akkori Csillag születik bármelyik Megasztár "évadhoz" képest is.

dark future · http://www.andocsek.hu 2009.10.12. 17:12:59

@drP:

off:
A Danone-reklámmal semmi gond, de azért ne feledkezzünk meg Egérke Fidesz-celeb múltjáról, amikor vágókép volt Orbán Viktor színpadán. Hallottam vmi politizálós interjút vele, no ott bírt durvákat is mondani.

nadivereb 2009.10.12. 17:22:54

@Editor Bob: pl. dr. Molnár Tamás, háromszoros olimpiai bajnok vízilabdázó, jogász végzettségű. Mondjuk.

dark future · http://www.andocsek.hu 2009.10.12. 17:24:43

@Editor Bob:

Az utolsó Megasztár széria szerintem nézhetetlen volt, az előzőeket is csak a felfedezett jó arcok mentették meg. De a ritmusukat tekintve sajnos még azok a műsorok is nézhetetlenül lassúak voltak, nekem legalábbis. Általában csak pár ígéretesebb produkciókat néztem belőlük, a körítést nem.

Általános probléma, hogy a nettó hasznos műsoridő nagyon kevés a bruttó időtartamokhoz képest. A box, a birkózás és a foci is marha unalmas, ha nincs benne akció. A LÖIM-ben pl. 80-90% körüli volt a hasznos tartalom (egy-egy hülyébb játékos idegesített csak), a hétvégi Csillag születikben 30-40%, a Megasztár 4. évadjában kb. 5-10%, a cikk tárgyául szolgáló műsorban meg (a látott videót extrapolálva) 2% alatti lehetett.

Editor Bob 2009.10.12. 17:24:56

@nadivereb: Persze, biztos okos, meg minden, de szvsz az ismertsége elég alacsony, igaz, bárkit fel lehet építeni rövid idő alatt, ha nagyon futtatják.

nadivereb 2009.10.12. 17:31:23

@Editor Bob: Alacsony az ismertsége? Szerintem magasabb, mint amilyen a folyamatosan bimbózással szaporodó Lolák, Katyk, Ildyk és Dundikák ismertsége volt az első ilyen műsoruk előtt.
arról nem is beszélve, hogy mennyivel nagyobb sportteljesítmény áll a háta mögött, mint Kovács "Egyszer kikaptam, úgyhogy kiállok a sarokba duzzogni" István mögött.

Fat Jew Biatch 2009.10.12. 17:46:51

Egyszerűen nem értem mért van ez, de gyűlölöm trillát. Egyszerűen irritál, hogy a BB óta a képernyőn van, a megaszar kettő óta sorra bukik, és még a tévékettőgyűlölő bennfentes blogja se szólt róla EGY kibaszott rossz szót. Pedig kultúrmúltja van, pulizterszerű társdíja, rendez, szinkronizál, és majdnem kész ifjú mikdzsegger. Ja, és 16:9-ben csodálható. Elbaszott élet, megyek piálni.

sertésmájkrém 2009.10.12. 17:54:15

@Niwrok: Szinte más műsoruk sincs csak szégyellnivaló bukták.
7-es csatorna? vitriol? A kezdfetektől van vmi abszolut amatőr bénaság a tv2-ben. Már a kezdeti híradóik is hihetetlen erőltetettnek tűntek, ahogy gyalogoltak a kamera felé beszéd közben.

mthrfckr 2009.10.12. 17:57:36

schlag den raab szerintem kurva jó, persze ahhoz ott van stefan raab, meg az 500 ezer eurós nyeremény, ami halmozódik. azok a komoly adások, mikor 4 órán keresztül szopatják egymást.
köcsög t-home meg elvette a pro7et.
www.prosieben.de/tv/schlag-den-raab/videos/

nápolyi maszti 2009.10.12. 17:58:46

A műsor legfeljebb azért volt érdekes, mert az embert elgondolkodtatta egy valaha volt jóarc (tilla) totál elkurvulásán. Egyszerűen infernális volt, szegény. A műsor pedig teljes passzé, ilyesmit délutáni műsorsávban, negyedennyi (vagy inkább tized-) felhajtással esetleg meg lehetett volna csinálni. De így, az őrjöngő tömeggel, a túlhajtott kameramozgással és az egyéb csinnadrattákkal úgy hatott, mint egy főétkezésként, hatalmas arany(utánzat) tálcán elénk tálalt darab szar.

smidgen 2009.10.12. 18:10:01

én nem vártam sokat ettől a showtól, és annál jobban teljesített, nekem tetszett

petya.bacsi 2009.10.12. 18:35:59

Egy újabb tv2-s bukta :S Lassan tanítaniuk lehetne, hogy lehet megbuktatni a műsorokat, sorozatokat.

Pedig az RTL nem legyőzhetetlen.

norbi2k 2009.10.12. 18:54:28

ettől már nem lehet lejjebb...

proletar 2009.10.12. 19:38:48

@algi: melyiket? a "csepü-lapu"-t?

csszp 2009.10.12. 19:45:32

@dark future:

"(az adásrendezővel igen, mert pl. szükségtelenül sokszor mutatta a zsűrit)"

a cssz felvett adás volt, a zsürit ilyenkor folyamatosan 2-3 kamerával rögzitik, nem az adásrendező vágja be, hanem utólag az adás összevágásánál a szerkesztők, főszerkesztő, nem az adás rendezője.

$ én $ 2009.10.12. 20:00:25

A TV2 már megint koppintani szeretett volna, (habár csak a bemutatóját láttam ennek a xarnak) az egyik német adón (pro7) megy egy ugyanilyen műsor Stefan Raab-al ami ezerszer jobb ennél a valaminél és az 4órás műsor.

wynil 2009.10.12. 20:09:03

Hm!
Amiket írtatok gyerekek már nehéz überelni!
De igazatok van, A TV2 már nem mehet lejjebb.
Innen már csak a kész káosz marad.
Én nem néztem mert egyáltalán nem nézek TV2őt.
Azt hiszem már értitek miért.
No meg olvasni is jó esténként.
Anyám mesélte milyen szar volt, pedig mindent megnéz.
Ez van. A celebek már csak ilyenek.
Szegény talma, tudtuk róla,hogy nem egy IQ bajnok.
De hát régi szabály a motorvezetéshez nem ész hanem bátorság kell. legalább az van neki. De ha így megy a Vb tovább akkor értem már a celeb szereplését.
Kell a pénz. építkezem :-)
Hát csak ennyi!
Megint egy bukta!
MIndjárt jön a CSI!
Jégcsákány

Maszat04 2009.10.12. 20:16:38

Stefan Raab egy német egyéniség. Stefan Raab szinte mindegyik fordulóban nyer, mert szellemes, és ügyes is. Ott a játék lényege, hogy ki az, akinek egyáltalán van esélye őt legyőzni. Már bocs, de egy sportoló srác mirt ne verne meg egy könnyűsúlyú motorost, aki ráadásul nagyon sokat küföldön él? Amúgy egyet meg kellene érteni. Magyarorságon egy sortoló nem igazn celeb. Ők max. rétegcelebek. A celebséghez nem elég a jó sporteredmény, ahhz színes egyéniségnek kell lenni, éreznie kell a kamerát, stb. Talma tökéletesen rossz választás. A plakáton lévők közül Gangxta felel meg ennek 70%-ban, de ő sem ökéletes. Őt sem ismeri mindenki. Ha Tilla versenyezne minden héten és többnyir nyerne, akkor az érdekes volna, de így... Amúgy senki se feledje az XXL bukást a maga 12%-os nézettségével. 1 adást ért meg! Igaz tízmilliókba került!

Megdobbent 2009.10.12. 20:19:08

Arrol tenyleg egy kurva szo sincs, hogy mi az elbaszott anyjukert nyomtak 4:3-ra kihuzott 16:9-ben a tv2-bol? Eloszor neztem kabelen: elbaszott keparanyok. Neztem sima analog sugarzasbol: elbaszott keparanyok. Neztem portponthu screencap-et: elbaszott keparanyok. Es senki nem teszi szova, nem emeli ki. Azt hiszem ezzel koronaztak meg a tartalmat, adtak hozza egy eleve elkurt format. Hat tv2 joemberek, tv2.

Nem tudom, nem is érdekel! 2009.10.12. 20:26:24

Amúgy én már azon lepődnék meg, ha a tv2-n egy műsor nem bukna!

márnyuszi 2009.10.12. 22:26:36

fikázni könnyű, alkotni nehéz...

algi 2009.10.12. 23:01:18

@proletar: Schlag den Raab. Egyébként Raabtól a TV Totalt is le akarták nyúlni a Boros-Bochkor párossal, csak az volt a gond, hogy a német műsorban bejáratott running gagek működni fognak Magyarországon is, ha csakúgy ránk zúdítják. Meg a Pokerstars is unalmasabb nélküle.

Delamo 2009.10.12. 23:06:57

Akaratom ellenére élőben nézhettem végig a műsor felvételét. Néhány "adalékkal" szeretnék szolgálni. (Próbálok a legkevésbé részrehajló lenni.)

1: A "közönség", és a "szurkolók" számára legyártott táblák a stúdióból nézve is szánalmasak voltak.

2: A szereplők ruhái a felvételen is megosztották a nézőket (és a stábot).

3: A felvétel két részben, pénteken és szombaton készült. (Külső felvételek pénteken, a belsők nagy része szombaton).

4: Talmácsi a második napot (stúdiófelvételek) 40c lázzal csinálta végig (becsülettel). A 19 megye felsorolásánál sokkal nagyobb erőfeszítést követelt tőle, hogy állva tudjon maradni, vagy ne forduljon le a székről a láz miatt.

5: A versenyzőknek gőzük nem volt arról, hogy mi vár rájuk.
(nem az ő hibájukból)

6: A műsor 40%-át a felvétel közben "találták ki".

7: Mindkét versenyzőt csak sajnálni lehet. Döbbenet, amit műveltek velük.

8: Élőben még nagyobb gáz volt az egész, mint felvételről!

gastro vazze 2009.10.12. 23:19:42

@nadivereb: ó jajj, hát ő köztudottan nem túl okos...a jogi végzettség különben sem predesztinál valami hűdenagy logikai képességre és tudásra, tekintve, hogy inkább kitartás és segg kell hozzá...
de a Storcz például nem olyan hülye.

csillagház 2009.10.12. 23:41:03

A Csillag születiket néztem, amikor annak vége lett, akkor mentem át a Tv2-re. Nem mintha ez a Sztárral szemben érdekelt volna, a Keresztapa viszont igen. Nem sokat láttam belőle, mert egyszerűen nézhetetlen volt. Vajon miért gondolja azt a Tv2, hogy Tilla bármire is alkalmas? Kiégett, nem oda való, otromba, harsány bohóc, a "közönségnek" nevezett statisztatábor üvöltését túlorditani: ez teljesítmény? Az egész szánalmas és undorító "CELEB" mániát fejezze be végre mind a két adó, tele a tököm a buta kis K-kal, a hülye pasikkal. És még nincs vége, jön a "Benkő feleséget keres", természetesen fizetett, mindenre kapható prostikkal. A Tv2 nyugodtan adhatta volna a Keresztapát este 8-tól, ezt a szart meg éjjel. A kutya se nézte volna.

Sova doktor 2009.10.13. 07:03:38

Méghogy megszűnt a Budapest tévé, aki látta ezt a szombati borzalmat, egyetért velem abban, hogy talán csak egy telejósda hiányzott volna... :) Nem néztem az egészet, de jól láttam, hogy valami csoda folytán ebben a műsorban nem szerepelt a tv2 szent TEHENE (Liptai)? Mi történt? Bástya elvtársat már meg sem akarják gyilkolni???

korekak 2009.10.13. 10:08:46

@Megdobbent: Írtam ezzel kapcsolatban a TV2-nek, azt írták vissza, hogy foruljak az Antenna Hungáriához...

Derlon_Webb 2009.10.13. 12:55:02

Nem azt tanítják a gazdaságin, hogy venni mindig olcsóbb, mint csinálni?
Ha már a szabadulnak meg a JB drágább és a Tények 50milliós párjától, nem lett volna olcsóbb beszerezni a Glee-t, néhány ütös amerikai kábeles sorozatot, vagy egy HBO tv-filmet, vagy valami mást? Hankissnak ment az m1-en 15 éve?
Jó, felvezethette volna Talma a Magellánban "Ismerjük meg kis hazánkat!" riporttal.
süti beállítások módosítása