Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Vágó ezentúl ügyesebben politizál

Kvízmester

2009. július 16. 15:25 kiricsizoltan 61 komment

Nyár végén indul a Tv2-n Vágó új vetélkedője, ami azt jelenti, hogy addig a műsorvezető bevándorolja a csatorna összes műsorát a Mokkától a Naplóig, talán még a 100 csodában is feltűnik, vagy az Időjárásjelentésben. Megmutatják mindenhol az arcát, ahol csak lehet, és amennyiszer lehet, ez egyébként rendben is van. Így vetődött el Vágó Bárdos András 20 év című műsorába a múlt héten (kicsit régen volt, de mi is nyári üzemmódban vagyunk), ami ugye a rendszerváltás után eltelt húsz évről szólna elvileg, de igazából ez lett a csatorna késő esti interjúműsora.

Minket persze nem az elmúlt húsz év érdekel, hanem a beszélgetés médiáról szóló része, merthogy ez is szóba került. A legviccesebb fordulat például az, hogy Vágó István rájött (vagy új műsorának indulása előtt egy picit segítettek neki, hogy rájöjjön), hogy a politizálás, és a műsorvezetősködés egy kereskedelmi csatorna kebelében, nem igazán fér össze. Hát úgy döntött, visszacsippent a lendületből, merthogy egy kereskedelmi televízió nem engedheti meg magának, hogy egy szereplője politikailag megossza a nézőket (értsd: csak az egyik párt szavazótáborra tekintsen rá kvízmesterként). Hogy mit jelent az, hogy "ezentúl ügyesebben kell kifejtenem a véleményem", most ne próbáljuk megfejteni, majd kiderül.

De volt még itt más is, Vágó rögtön a műsor elején kifejthette, hogy kábé mit gondol a televízió mostani szerepéről. "Ez nem az a televíziózás, aminek indult." Anno, amikor Magyarországon elkezdődött a televíziózás, még nem annyira a szórakoztatásnak, hanem "a művészetek egyik új ágának" gondolták ezt a műfajt a tévések és a kritikusok. Hát ez nincs így - mondja most Vágó, rosszul gondoltuk akkoriban, "a televízió most foglalja el azt a helyét, amit megérdemel, és ez nem egy nagyon kitüntetett hely". Abban, amit Vágó fejteget akár még lehetne is igazság, csak nem világos, mit ért Vágó István "a televízió" alatt? A kereskedelmi televíziózást? De kereskedelmi csatornák voltak már nyugaton akkor is, amikor itt Magyarországon épp csak kísérleteztek az új médiummal, és Böbe baba még meg sem született. Mi ebben az új? Ha meg csak Magyarországot nézzük, akkor szórakoztatás volt bőven a kádári televizióban is, ezt ismétli folyamatosan az MTV, nem Rajnai András önmegvalósító tévéjátékait. A kereskedelmi tévékkel párhuzamosan pedig köztévék ma is vannak mindenhol a világon, az, hogy a magyar olyan, amilyen, az külön sztori, szóval nem tiszta, pontosan mi az a dolog Vágó szerint, ami "elfoglalta most a helyét". Szóval mi húsz, mi mennyi?

És bónuszként egy érdekes fejlemény, amin különösen meg se lepődtem: Vágó István szerint az Álljunk meg egy szóra! elhibázott műsor volt, nem is tartja igazán tévéműsornak, és a nyelvet különben sem kell művelni, mert a nyelv kösz, jól elvan nyelvőrök nélkül is. Hát így múlik el a világ dicsősége.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pirosalma 2009.07.16. 15:58:59

Kiskoromban nagyon bírtam, de rettentően elvesztette a hitelét.

Ha csak meglátom a hitelezős reklámot az arcával hányingerem lesz...

És ja, az Álljunk meg egy szórát lehurrogni se semmi.

Joco74 2009.07.16. 16:04:31

@Jim Raynor:

Lehet, hogy tényleg jó műsor volt, de úgy látom a helyesírásod alapján, te nem nézted. :)

Feca 2009.07.16. 16:06:32

@pirosalma:
> És ja, az Álljunk meg egy szórát lehurrogni se semmi.

Szerintem ez is politikai kérdés.
El kell határolódnia a más politikai beállitottságú Grétsy Lászlótól.

Mécsvilág 2009.07.16. 16:08:23

Vágó régesrégen lejáratta már magát. Habár voltak élvezetes műsorai,de ma már ez nem igaz. És összességében is mondom: idejét sem tudom, hogy mikor néztem utoljára Csiga tévés adást. Ezentúl sem fogok. Vágó meg mondhat akármit: a jobboldali embereket, jobboldali politikát alaból utálja és ez egy igen komoly probléma és probléma marad!

S. Annyi 2009.07.16. 16:10:16

Milyen színű az eső?
A, - fehér
B, - fekete
C, - barna
D, - sárga

kamasuka 2009.07.16. 16:10:33

Nem egy Egri János szintü szellemi szintet képvisel a pasi, az szent, de mivel "többen dugták", és ő is jól "nyalt", így ő jutott előrébb, lett ismertebb, lett felkapottabb, tulajdonképpen a semmiért, Egri meg mehetett vissza a balettba ugrálni (meg az egyetemre és hokizni) ...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.07.16. 16:10:50

@pirosalma: Az a reklám nagyon rossz, de nem azért, amiért sokan hiszik. Ugyanis ott nem azt reklámozza Vágó, hogy vegyél fel hitelt, hanem azt, hogy ha már hitelt kell felvenned, akkor kérj tanácsot X cégtől, hogy melyik a neked megfelelő, és melyikben mi a buktató. Tehát az alapüzenet (ne hagyd magad átvágni) elvileg nem rombolja Vágó hitelét, sőt illeszkedik is a szkeptikus imázsához, csak épp olyan pocsék a kivitelezés, hogy pont az ellenkezője jön le belőle.

Azt a jogát meg ne vitassuk már el tőle, hogy 20 év alatt megváltozzon valamiről a véleménye...

S. Annyi 2009.07.16. 16:11:43

Hejhó, hejhó, lábtörlőnek lenni jó.

aronsatie 2009.07.16. 16:12:50

Kiricsi, Vágó nem az ujjából szopta ezt a "televízió most foglalja el az őt megillető helyet" gondolatot, hanem - finoman szólva -kölcsönvette azt valakitől. És egyébként meg teljesen igaz, kár értetlenkedned.

Az emberek másképp és másért néztek tévét régebben, mint most. Szerencsésebb korszak volt az egy műsorkészítőnek, már ha tudott vele élni.

Sir Nyű 2009.07.16. 16:16:53

Szerintem meg tok igaz mondat, miszerint nem kell muvelni a nyelvet, abban az ertelemben, ahogy azt pl. a stoptablas musorban csinaltak. Tessek Nadasdyt olvasni, vagy millio mast, ahol rajottek, hogy pl. a nyelvorseg vagy micsoda nevu blog arrogans, lekezelo, es raadasul tobbszor egyenesen teved is.
Roviden: a nyelvet nem muvelni kell, hanem hasznalni, arra valo. Ezen kivul meg lehet a hasznalat modjat leirni, kutatni, statisztikazni, az legalabb tudomany.

Jim Raynor 2009.07.16. 16:17:10

@Joco74: miért is? mert elütöttem egy betűt? LOL

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.07.16. 16:23:52

@Fedor: Vágó "szkeptikus imázsa"

most elmegyek röhögni egy fél órára, kedves Fedor! :)

aronsatie 2009.07.16. 16:29:01

kamusaka,

Szóval az Egri okosabb, mint a Vágó? Hát nem vagyok éppen hasraesve az utóbbitól sem, de ekkora marhaságot állítani...

csodafiu 2009.07.16. 16:36:53

Tehát Herr Nyó azt mondja, hogy ne műveljük a nyelvet, hanem mondjuk olvassunk Nádasdyt meg miilió mást. És ezzel nem műveljük a nyelvet? A használata valaminek egyben nem művelése is? És miért van az, hogy az igénytelen, trehány fogalmazástól és mondatszerkesztéstől fel áll az ember hátán a szőr? Nem azért, mert olvasott és tanult olyan szerzőktől, akik mesterei a nyelvnek? Hogyan használok valamit, amiről fogalmam sincs? Nagyon egyszerű a válasz. Rosszul! Vágóról meg annyi a véleményem, hogy elmehet a picsába! Annak jegyében mondom ezt, hogy állítólag nem kell a nyelvet művelni, csak használni. Így aztán azt sem kell művelnem, hogy kulturált vagyok. Mi a faszért? He?

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.07.16. 16:40:30

De utálom ezt a gyökeret.

"Kapaszkodj meg Sándor, a kormány jól teszi a dolgát!"

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2009.07.16. 16:42:48

"Vágó István szerint az Álljunk meg egy szóra! elhibázott műsor volt,"

És még azt meri állítani, hogy nem akarja a nézőközönséget megosztani.

Végül is, egy ilyen kijelentéssel nem is megosztja, hanem egységbe tömöríti - ellene. (Na jó, egy-két megtévedt Nádasdystát kivéve:-) - félreértés ne essék, én tisztelem A Nádasdyt is, de azért egy kis művelés sosem árt!

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2009.07.16. 16:45:29

@aronsatie: Ne vesszetek már össze, hogy kié is az elmebajnokság! A maga nemében mindkettő művelt.

guyko 2009.07.16. 16:48:47

@csodafiu: feláll (nem pedig fel áll) és kultúrált

ha már...

Parkőr (törölt) 2009.07.16. 16:59:23

Szerintem nincs vele semmi baj ill nem volt egészen addig a pontig amikor az atv-ben kormányvédő lett nyilvánosan.ráadásul annak is a fafejű lekezelő fajtája .nem a baloldalisága a baj hanem hogy lenézően arrogáns lett olyan elbaszott haza bölcsenék hiszi magát.

MakiVerem 2009.07.16. 17:03:49

öööö......bazd ki, Vágóról cikk és még senki sem zsidózott???? :)

states 2009.07.16. 17:04:34

Sajnos akkor csak a pártja tűnik el, ő marad, pedig mehettek volna együtt is...

Parkőr (törölt) 2009.07.16. 17:05:08

És nem tudom hogy okosabb e vágó mint egri de az tuti hogy a predator lenyomná a terminátort.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.07.16. 17:15:14

@murci/szamárfül: Baj, hogy nem értem, mi ezen a vicces? A szkeptikusok társaságának nagy szószólója...

Hoppázó Beléndek 2009.07.16. 17:16:24

köszönjük a műsort, nagyon érdekes volt, ez a fábrik úr ritka rendes ember, mindig mondom. nem olyan tahó, mint az a vágó nevű.

fran7 2009.07.16. 17:29:22

@Herr Nyó: Te valamit nagyon keversz és Nádasdy is abban van tévedésben, hogy a leíró nyelvészet, épp azzal, hogy leír folyamatokat meghatároz. Érdekes az, hogy bizonyos nyelvészek abból élnek, hogy nem kell művelni a szakmát és amit cselekszenek, közben ők néznek rád a legmeglepettebben, ha suk sükölsz, amikor a te általad használt nyelvváltozatban telejes természetes, vagy említsem a tudnák, tudnék kérdést, ami alapvetően egy régi nyelvi döntés arról, hogy melyik a jó változat. Egész egyszerűen döntened kel milyen nyelvváltozatot használsz és akkor azt már műveled is. Tehát nem kell Nádasdytól hanyattesni. De ez Vágóról is mutatja, hogy mennyire csupán a liberális trend gondolkozásra alkalmas, ahol nem lehet megkérdőjelezni a mainstream tudományos elképzeléseket. Pedig az a titka a tudományosságnak igaz az ezotériának is.

Tengertánc (törölt) 2009.07.16. 17:49:12

@Jim Raynor: akkor ki miatt volt jó az a műsor???

"Hát úgy döntött, visszacsippent a lendületből, merthogy egy kereskedelmi televízió nem engedheti meg magának, hogy egy szereplője politikailag megossza a nézőket" Ezt a mondatot a lassan szenilisedő Fábryval ( meg a sejpegő producerével ) kapcsolatban is nyugodtan el lehetne sütni...

zauberpferde (törölt) 2009.07.16. 17:51:53

Vágó, a FaVágó basszistája.

Naumov 2009.07.16. 17:58:53

@Blazzo: A különbséget abban látom, hogy Fábry úgymond humorista, akinek ilyen minőségében kvázi az a feladata hogy a politikusokkal is foglalkozzon, Vágó műsorainak meg semmi köze a politikához, és ezért nem veszi ki jól magát, ha mellette civilben politizál.

szemtanú 2009.07.16. 18:00:13

A sok önlejárató hülyeség helyett Vágónak elég lett volna annyit mondani: A pénz igenis boldogít.

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2009.07.16. 18:01:06

@Blazzo: hát fábry még tudtommal nem mondott ilyet, vágó meg a fenti interjúban igen.

ha majd fábry is mond, azt is megírjuk.

RL 2009.07.16. 18:05:05

Remek ez a főcim és a studió...Döbbenet
Ilyen pofátlanul lopni a BBC korábbi Hardtalkjától...A Bárdos azonban nem egy Stephen Sackur, de főleg nem egy Tim Sebastian..pfff

elfelejtette 2009.07.16. 18:06:34

@Blazzo: Fabry nyiltan felvallalja a velemenyet, de neki jobban elnezik. Egyreszt az o musora humoros mufaju, es ebbe a politikai humor passzol, masreszt,m es ez is fontos, amelyik oldallal szimpatizal, az jelenleg mar 7 eve ellenzek. Marpedig a politikai humor velemenyem szerint addig jo, amig ellenzeki.

Persze ez ketelu fegyver Fabry eseteben is. Ahogy a Heti Hetes is csak addig volt valamennyire vicces, amig az aktualis hatalmon levokre hullott az aldas, ugy Fabry poenjai es partossaga is cikisse vallhat, ha kormanycsere fog tortenni.

Bizonyara ez dilemmat is okoz a kozszereploknek, hisz a politikai valtogazdassag a demokracia szerves resze. De ez mar legyen az o problemajuk. :)

gregor gysi 2009.07.16. 18:06:54

"Az álljunk meg egy szóra!" pont azért volt fontos neki akkor, amiért ma nem.
A mérhetetlen "gagyi sznobizmus", modorosság akkor, abban nyilvánult meg, hogy őrizzük a nyelvet.
Ma, ez már, a balliberális körökben, egy Eszterhazy könyv elolvasása után egyszerűen nevetséges lenne.
De most van igaza, ettől függetlenül, mert a nyelvet nem lehet megzabolázni, az fejlődik magától, teljesen természetesen.
Ez ellentétben a politikával, egy olyan műfaj, amibe hiába próbál valaki belenyúlni, ez amióta világ a világ egy "evolúciós folyamat".
Az már más kérdés, de erről szó se volt az "álljunk meg egy szóra" című sznobériában, hogy az olyan politikusok, akik "nem bontják ki teljesen az igazség szirmait, azaz átírják önhatalmúlag az értelmező kéziszótárt, piszkosul kártékonyak. Ezek már orwelli magasságok.
Hazugságbeszéd-Gyűlöletbeszéd,Igazságbeszéd és egyéb torzszülemények.

Naumov 2009.07.16. 18:11:14

@elfelejtette: Kösz a kiegészítést, az előző kommentemnél én is gondolkoztam azon, hogy még odaírjam azt, hogy emlékezetem szerint Fábry 1998 és 2002 között nem az akkori ellenzék ekézésével volt elfoglalva, ha viszont egy esetleges 2010-es kormányváltás után ezt csinálná majd, akkor megmondóemberi szerepe pontosan ugyanolyan hiteltelenné válik majd mint a heti henteseké.

gregor gysi 2009.07.16. 18:12:37

@elfelejtette: Teljesen egyetértek.

Ezért nincs semmilyen létjogosultsága a mikroszkóp színpadnak.(kisbetűvel)

Persze amikor sas vidékre megy, nem azt a műsort viszi ám, mint ami a mikroszkópon megy.Akkor a "minden politikust utálunk" megy, a szétkenés.
A mikroszkópban hazai pályán ezerrel megy az ellenzék!!!! szapulása.
Ez természetesen a kabaré íratlan szabályainak teljes ignorálása, dehát ezen mit csodálkozunk, a "fordítottországban".

HgGina 2009.07.16. 18:24:28

Ugyanolyan fellengzős, okoskodó, lekezelő hüéye lett, mint Réz András.
Amellett, ha egy ember komolyan érti a történelmet (ahogyan Vágó kifelé próbálja mutatni), akkor Magyarország elmúlt 100 évével is tisztában kellene lennie. Legalább annyira, hogy a posztkommunista baromságokat nem fröcsögi mindenfelé.
Egyszerűen csak egy hiteltelen seggfej.

Bell & Sebastian 2009.07.16. 18:31:13

Azt már kitárgyaltuk korábban, hogy kiugrott villamosmérnök.

Az áramot vajon hogy vezetné?

attti 2009.07.16. 18:33:08

Rémisztő, hogy ebből is (Vágóból, Fábryból is) politikai fröcsögést tudtok kreálni. Mindent és mindenkit a maga helyén kell kezelni. (Ki a fenék ők és még sokan mások, hogy ekkora lavórvihart okozzanak? Legyünk már észnél egy kicsit, ha lehet!
(És különben is elhatárolódom attól, hogy a gólyát ly-nal kell írni...)
Üdv. Mindenkinek!

gregor gysi 2009.07.16. 18:33:17

Megnéztem.
Meghasonlott, széthullott ember.

Bivalyné Húszéves Erzsi · http://www.bhsz.blog.hu 2009.07.16. 18:34:10

Az Index mindig futtatja ezt a komcsi Vágót. Menjen már a csudába a vetélkedőivel együtt.

gregor gysi 2009.07.16. 18:35:48

Ja és nekem az ő gondolkodása tűnik darabosnak és közhelyesnek.
Szabó István meg bölcs.

hablabla 2009.07.16. 18:36:24

Most mindenki újra értékel, és bűnbánatot gyakorol mert lehet hogy mások nyerik a választásokat?

"És erre te most jöttél rá?" Kérdezte Bárdos András. Pedig Vágó sem fiatal, vagy nem tanul öreg korára, vagy tényleg ilyen naivan éli az életét?
Erre most egymás közt legyen mondva, mi szükség volt Vágó Úr?

Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2009.07.16. 18:39:45

Vágómarha már nagyon régen belehülyült a politizálásba. Természetesen nem divat a nyelvművelés liberális körökben, és egy politizáló idióta nem teheti meg, hogy önállóan gondolkozzon. Neki a pártja dogmáit kell felmondania saját vélemény helyett.

Valaki szóljon már neki, hogy nincs többé SZDSZ.

Bivalyné Húszéves Erzsi · http://www.bhsz.blog.hu 2009.07.16. 18:40:58

Ha így az élete vége felé ez a komcsi Vágó csak elszellenti magát, az Index egyből hírként adja. Ha valaki szóvá teszi, hogy megint a komcsi Vágót futtatják, az indexes pribék egyből kitörli a kommentet. Kérdésem: miért?

csodafiu 2009.07.16. 18:42:25

@guyko: "fel áll" elírás volt, kulturált meg marad kulturált-nak!

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2009.07.16. 18:44:40

@Bivalyné Húszéves Erzsi:

1. vegyél vissza, és akkor nem moderálunk ki.

2. ott a második kommented, te szerencsétlen, nem töröltük ki. hányszor szeretnéd még bekommentelni? az ilyen indexes pribékezésért pedig legközelebb kitiltunk egy hónapra.

ellenszenvesfigura 2009.07.16. 19:05:38

vágó azt nyilatkozta pár éve egy bulvármagazinnak (vajon azokról mit mond őműveltsége...?), hogy a háza minden helyiségében van tévé, még a klotyón is. ez persze önmagában is vicces, de ez után a nyilatkozata után pláne. arról nem is beszélve, hogy szerinte a barátok közt naprakész ismerete az egyetemes műveltség része...:D

a magyarok helyesírását tekintve pedig egyáltalán nem volt felesleges az a bizonyos műsor. az pl., hogy a lakosság egy része pontos j-vel írja, hogy "hülye", szerintem nem tekintendő fejlődésnek, a nyelv "önművelésének".

juliusbond 2009.07.16. 20:33:03

Meg kell nézni 1-2 részt, aztán el lehet dönteni, hogy jó vagy szar.

És nem örülök, hogy elismeri, hogy a televíziózás más...
Nem az a baj, ha a tévében van pokemon, barátok közt, jozsi barát.
Hanem ha nincs más...

Ha elvétve nézek műsort, akkor az M1.
Ha rádiót hallgatok, akkor MR2 vagy MR1. Nem kellenek a pleh back-elő megasztárocska kreálmányok, lásd ..... na itt akartam írni a mega4 nyertesét...és nem jut eszembe....de az apja a kiadó igazgatója...akkor a srác csak jó lehet ?! hallottam véletlenül reklámban lemezajánlót. Nem egy Harcsa Veronika...

anterosz omniposz 2009.07.16. 20:51:00

@Bell & Sebastian: Villamosmérnök nem lehet "kiugrott". Ha pap lett volna, akkor esetleg... :)

KékFény6 2009.07.17. 01:50:46

@Bell & Sebastian: Mármint ki? Mert Vágó vegyészmérnök...

Balance Of Power 2009.08.25. 15:12:19

@aronsatie: Hat a teny az teny: Egri nem kompromittalta magat semmivel, nem ment le kutyaba es a mai napig szimpatikus, szeretheto figura (par honapja-egy eve? volt valami hokisblogban vele egy video interju); olyan embert pedig nem nagyon talalszt, aki szerint Vago nem valt rendkivul kinossa.

Tapmancs 2009.08.25. 16:04:04

Tudtommal vegyészmérnök, nem villamos. (és Veszprémben végzett)

Amióta kiderült a politikai beállítottsága, "nem szeretem".

Viszont ezért elismerésem:

"Kiválóan beszél angolul, németül, franciául, spanyolul (e négyből felsőfokú és szakmai nyelvvizsgája van), interjúképesen olaszul és portugálul, továbbá megérteti magát oroszul, lengyelül és svédül. Írni tud arabul, törökül és hindiül. Foglalkozott a finn és a japán nyelvvel is."

/wiki/

yanchi 2009.08.25. 16:43:03

@Tapmancs: Volt szerencsém egy asztalnál vacsorázni vele évekkel ezelőtt. Nem értek egyet minden nézetével (másokéval sem), de egy kellemes társasági ember, művelt, intelligens. Lehet vele beszélgetni, nem próbál erőből ledumálni, stb. Az, hogy a politika miatt sokaknak ellenszenves lett, egy dolog...

parttalan 2009.08.25. 18:10:29

"...egy kereskedelmi televízió nem engedheti meg magának, hogy egy szereplője politikailag megossza a nézőket"

Hát, ezen az RTL már rég túl tette magát. Mondjam kire gondolok?

nahátnahátnahát 2009.08.25. 18:21:53

...most pont azt mondanám, amit hetekkel ezelött (amikor arról volt szó, h mr. főmunkatárs Steve úr feláll a főmunkatársi (!!!) bőrszékből és ki se hül a szék alatta, a gagyi2nél már bizsergetik neki a finom, frissen, melegen tartott, fényesre nyalt vezetői bőrszéket...), hogy :

kurva
kurva
kurva,

de akkor törölték a bejegyzésemet emiatt, szóval: nem kurva, nem (?) kurva, nem (?)
kurva!

..és akkor még nem is beszéltünk arról, hogy ki ez az ember, avagy kinek (az ő egyszemélyes minoritásában MINEK) hiszi magát.

Egy lapon említeni Egri Jánossal?? EGRI JÁNOSSAL???? LOL és ROFL, ne vicceljünk, mert megnyílnak a könnycsatornáim...

Egyébként meg az egyik faszról a másikra ülni, szünet nélkül, ász lénni ősi román szokás..


:D

brand_boy 2009.08.25. 19:38:44

Az emberek jobban figyelnek az ilyen mókusok szavára, mert a dobozból beszélnek.
Pegig hát.....
A globalizáció attól még lehet hülyeség, hogy látszólag nem irányítja senki.
A formál logika sem az erőssége a Pistának.
Különben is, én csak két Pistát ismerek el az országban:
a Ferenczit, és az erőst. :O
süti beállítások módosítása