Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Demcsák Zsuzsa a kiscsoportos óvodás

Még hisz a mesékben

2009. május 27. 08:00 sixx 324 komment

A péntek reggeli Mokkában Demcsák "teljesen megdöbbentem" Zsuzsa, a gyermekeit csak  Tommy Hilfiger-pelenkában flangáló milliomoscsemeték közé eresztő egykori kormányszóvivő-jelölt és a kissé unott arccal üldögélő Azurák Csaba vendége Réz András volt annak örvén, hogy a Joshi Bharat ún. békítő show-jában egymásnak esett pár vendég, mint arről mi is hírt adtunk. Réz András nem sokat szarozott, és a láthatóan teljesen az események hatása alá került Demcsákot úgy kiosztotta, mint a szorzótáblával birkózó Pistikét a napközis tanárő.

 

A neves esztéta szerint ugyanis egy ugyanúgy megrendezett jelenetet láthattunk a műsorban, mint amilyen mondjuk az Othello lenne a Nemzetiben, és "ugyan Zsuzsa, nem vagy már kiscsoportos, akkor sem hívod a rendőrt, ha egy fekete fiú a fehér lány nyakát szorongatja, mert tudod, hogy ez csak színjáték." Kedvenc részünk az, amikor Réz egy Running Man-hez hasonló talkshow-t vizionál a jövőben, amiben majd folyik a vér és fröccsennek a belek, miközben a rosszulléttel küszködő Demcsák szemmel láthatóan azt fontolgatja, hogy elköltözik Beverly Hills-be. A találatért köszönet egy kommentelőnknek.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabó Patrícia 2009.05.27. 17:13:39

"Róma 2009.05.27. 17:01:34
Az én postom is megrendezett. 150 forintot kaptam érte, hogy írjak jópofa dolgokat rendszeresen."

Ez még ingyen volt, ugye?

Szabó Patrícia 2009.05.27. 17:14:19

"Róma 2009.05.27. 17:01:34
Az én postom is megrendezett. 150 forintot kaptam érte, hogy írjak jópofa dolgokat rendszeresen."

Ez még ingyen volt, ugye?

blady 2009.05.27. 17:16:07

abszolúte nem akaro védeni az rtl-t, de van h megnézek 1-1 reggeli műsort és töknormálisak, normális témák vannak, próbálják behozni a kultúrát is, csak csajokban pl mais tökjó hasznos kis infókat tudtam meg. Namármost a tv2 miiiiazanyámért ilyenet emel ki? Jó persze tudjuk meg (aki nincs tisztában vele of course), hogy kamu az egész, nade ennek NULLA hírértéke van. Csak nem értem miért mondják azt a kedves emberkék fenti vidin, h ennek biza hírértéke van. Finom és nőies leszek hát gecire nem érdekel senkit, h kit cibálnak meg indi műsorában, az meg aztán végképp nem, hogy miért. TV2 monnyon le

Szabó Patrícia 2009.05.27. 17:30:55

ez a Barát Józsi különben milyen alapon lett itt a Doctor Alban?

blady 2009.05.27. 17:36:51

hamár maúnika diplomás fejjel állatkertet tart, miért ne? :D kell a konkurencia!

KopaszMercis 2009.05.27. 17:45:24

Ez a rez andras egy antipatikus fereg.. egyaltalan mi a geci az eszteta.. a multkor ennek feregnek a tarsasagat kellett elviselnem amig valami parasszttal meghivatta magat ez a csoro a Szimbolba...

fogalmatlan fogaval meg azzal a sornyitoval a nyakaban ott ult ez a budos taplo paraszt

fuj behanyok

demcsak meg uber csaj en ugy megbasznam hogy konyorogne az eleteert :)

Pernahajder Campbell (The Scunner Cambell) 2009.05.27. 18:12:36

Az ORTT helyében száműzném az ilyen műsorokat este 10 utánra. Nem biztos, hogy egy 10-16 éves gyerek feltudja ezt dolgozni és másnap az iskolában nem fogja kitaposni egy osztálytársa belét vélt vagy valós sérelme miatt.

stanyecli 2009.05.27. 18:14:55

Ez annyira szar. A józsibarát egy megrendezett műsor. Az is megrendezett, hogy a demcsák buta, mint egy marék szárított lepke. Az meg, hogy a rézbandi kiosztotta őt, mily meglepő, hogy megrendezett volt. Mindent a nézettségért. Ennyi.

banuta 2009.05.27. 18:29:16

Réz András : örökös respect!!!

en-gé · http://aapp.blog.hu 2009.05.27. 18:39:25

@KopaszMercis: Pakold össze a szókincsedet, és mennyél bodzát szedni... Pá!

fehér kutya 2009.05.27. 18:49:35

@KopaszMercis:jaja, én is ezt mondom, a Réz Andrást meg kell baszni

Páneurópai Harci Kos 2009.05.27. 18:58:48

A népnek kenyér kell és cirkusz.
szerintem is megrendezett.

Hiszia Piszi 2009.05.27. 19:09:50

Szerintem maradjunk annyiban,hogy akik kedvelik Demcsákot,azok nem az eszéért szeretik:)

frank602 2009.05.27. 19:14:43

az összes xar maunika ,józsi barát, gáspár
győzi és egyébb okádék műsort kitiltanám a
Tv-ből,vagy csak az nézhesse aki fizet érte.
Sajnálom ,hogy ezt a primitív színvonalat/?/
részesítik előnyben a szerkesztők.

nothing_fancy 2009.05.27. 19:17:32

Morton Downey Jr. valakinek ez a név
mond-e valamit?

tagnes51 2009.05.27. 19:37:14

Nos olvasva egynéhány trágár , ocsmány hozzászólást nem sokban különböztök az etnikumtól .Egyébként valós a helyzet , én naponta küzdök ilyen szülőkkel az iskolában !

tagnes51 2009.05.27. 19:40:32

Nos olvasva egynéhány trágár , ocsmány hozzászólást nem sokban különböztök az etnikumtól .Egyébként valós a helyzet , én naponta küzdök ilyen szülőkkel az iskolában !

Hiszia Piszi 2009.05.27. 19:45:10

@frank601: Ezeket a "műsorokat" százezrek,néha milliók nézik.Amíg ez a helyzet,addig ezek a műbalhé-showk csak szaporodni fognak.

Sol 2009.05.27. 20:02:12

Na hazaértem és megnéztem, hát de rettenetes gagyi volt ez a józsi müsor. a tv2 meg mehet a picsába, hogy ilyen ostobán próbálja elhitetni hogy ez igazi volt:D

tagnes51 2009.05.27. 20:06:16

@Aungerskbarbar1: A próféta szóljon belőled !

Sam bácsi 2009.05.27. 20:15:38

R.A jól mondta, tényleg egyre durvábbakat fogtok látni.
Megsúgom: a jövő héten szerda este az RTL-Klub-on Oroszlánok - Keresztények mérkőzés lesz közvetlenül a '100 Legszörnyűbb Vonatbaleset' után.

páva vagyok hagyjatok repülni 2009.05.27. 20:57:04

Köszi sixx a szövegért aszittem bepisilek a röhögéstől.

Török Szultán 2009.05.27. 21:16:16

Aki szerint ez kamu volt, az még nem látott utcai verekedést. Réz András legközelebb sétáljon csak oda nyugodtan ha szerinte megrendezett, de előtte javaslom vegye le a szemüvegét, drágának tűnt.:) Csak azért nem volt komolyabb sérülés mert egyik se egy Tyson.(de nem is Sebeők :) )
Persze a csigatévések valószínűleg katalizálták egy "kicsit" a folyamatot, hogy biztos legyen egy kis matek, mer' az jót tesz a nézettségnek, de szerintem nem gondolták hogy ilyen jól sikerül.

Sierpe (törölt) 2009.05.27. 21:41:51

Kamu vagy nem tökmind1, mindenképpen szar

INSIDER 2009.05.27. 22:11:56

@KopaszMercis: Egy ilyen nickkel én inkább lemennék a Dunához és simán tarkón lőném magam. Ha nehezségeid adódnának, szólj és gurulok (a Lexusommal) segíteni! Tsók!

b0lha 2009.05.27. 22:27:51

az egeszben a legeslegjobb AZURAK FEHER ZOKNIJA A MAKKOSHOZ! IGENNNN! :D:D:d

Cecus 2009.05.27. 22:34:59

Stét.
Hogy az emberiség egy része megélhetési sóbajáró, abban szerintem semmi új nincs.Tavaly egy igen jellegzetesen lóarcú hölgy a Mónikában bántalmazott szőke lány volt, pár hónappal később meg hosszú barna parókában elvált asszony. Legalább arra vigyáznának, hogy ne a legjellegzetesebb emberkéket válasszák ki ilyesmire (bár, nyilván hozott anyagból kell dolgozni és az asszisztens kiscsaj munkaköre nem terjed ki arra, hogy a tévészékház sarkán az utcán lasszóval fogdosson össze pár alkalmatos fizimiskájú járókelőt), vagy legalább fizessenek meg egy profi sminkest, aki úgy elmaszkolja őket, hogy nincs az a megveszekedett, másnap jól kikommentező antikereskedelmi tévénéző, aki rájuk ismerne.
Hogy minden eladó, azt sem én hoztam át Spanyolországból gyertya formájában. Médiában nyomom magam is (írott), egyszer csak jön egy levél az egyik keritől, hogyaszongya, "az önök megyéjében, X településen élő Gipsz Jakab szerepel ma este a Mónika sóban, erről és erről fog beszélni, képek csatolva. Ha írni akarnak róla lapjukban, minden további infóért állunk szívesen, stb."
Ja és még egy. Nézzétek meg a közönséget a felvétel alatt. Egy ember sincs köztük, aki a szája elé kapná a kezét, hogy jajistenem, itt hirig van, vagy akin őszinte félés látszana, vagy aki a mellette ülő széles háta mögött keresne menedéket. Ülnek, mint a faszentek. Ez azért mond valamit, legalábbis a spontán, megrendezetlen reakciók kétségbevonhatóságáról...
Jócca

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2009.05.27. 22:41:05

Azért szerintem MÉG nem tart ott a magyar műsorgyártás, hogy minden napra új szitut tudjanak írni, totál színészekkel. Abban én is egyetértek, hogy a konfliktus valószínűleg valódi. Szerintem inkább arról van szó, hogy megkeresik a legproblémásabb embereket, helyzeteket, elmondják jó előre, hogy most elégtételt vehetnek, egy kis pénzzel is megnoszogatják őket, aztán utána alakulnak maguktól tovább az események, csak önmagát gerjeszti a folyamat.

Peter Faith · http://peterfaith.blog.hu 2009.05.27. 23:10:11

A valóságban is megtörténhet ugyan ez, a média pedig lehetővé teszi, hogy megtörténjen. A megrendezés ez esetben kimerül abban, hogy egy helyre irányítanak véglényeket, majd beindul a kohézió. Pont így működött a ValóVilág is, a körülményekkel pedig még meg is turbózták a dolgokat. Viszont Réz úr, alap feltevése, a média müködéséről teljesen korrekt és helytálló.

Amúgy meg:
peterfaith.blog.hu

RicsiPapa · http://ricsipapa.blog.hu/ 2009.05.27. 23:18:21

Na még 1x, hátha most nem törlöd...
Nagyon szeretem a Demcsákot, nagyon szívesen foglalkoztatnám! Csak kedves, intelligens, operát kedvelő, sokat olvasó, kis pénzből élő, higiéniás problémákkal küszködő, férfiakkal kéne foglalkoznia! Persze csak sakkozásra gondolok!

Brail Kast 2009.05.27. 23:24:40

Nem veszitek észre, hogy a ker.tévék pont erre hajtanak? A Mónika Shów-ban is állandóan azokat jeleneteket vágják be az ajánlóba, amikor a "vendégek" összeverekednek...

Én egyszerűen elkapcsolok ezekről, mert tartom magamat annyira értelmesnek, hogy ilyen vackokat ne nézzek. Ha mások is ugyanezt tennék, nem lennének ezek a műsorok. De ugye a nézettség minden előtt...

xenuka 2009.05.27. 23:45:41

ma az azurák a kedvencem, ő a csúcs médiasuttyó, régebben a bocskor volt

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2009.05.28. 01:03:03

Es ha nem is volt apro reszletekig megrendezve, ledumalva, nem statisztak a szereplok, attol meg siman lehet iranyitott tortenes. Behivtak egy (vagy sok) olyan gardat, ahol varhato volt a mocskos botrany, esetleg bunyo. Ilyen egyszeru. Ezt eljatszak tizszer, es mar 100% valoszinuseggel meg is van a latott musor. Ez a Jozsi meg tenyleg Jerry Springer, csak meg nem unnepelteti magat annyira. Ugyanolyan alszent fasz, eloreangat mindenfele primitiv, sajat problemaikat tokeletesen kezelni keptelenembereket (ez 'es' kapcsolat, nem kell primitivnek lenni ahhoz, hogy az ember ne tudja jol kezelni egy-egy szemelyes konfliktusat). Szoval elorangat ilyen szerencsetleneket, aztan leosztja az eszet, hogy hogy kell bekessegben elni. Ne utald a masikat, hallgasd meg, es akkor minden jo lesz. Mar eleve azzal megalazza ezeket a szerencsetlen hulyeket, hogy egy orszag elott hagyja, hogy kiteregessek a szennyest. Az, hogy odaal kontrasztnak a 'csunyan viselkedo' involvalodott szereplok melle mar csak hab a tortan. Na ja, masok problemait kurvara eyszeru higgadtan kezelni. Kepmutato fasz.

AvgDvl 2009.05.28. 01:45:57

Egyszer volt egy kedves barátném, aki egy ősi szakmát űzött. Őt konkrétan megkereste az egyik ker.tévé (a dolgozós telefonján), hogy lenne-e hajlandó 2 kilauért bemenni egy ilyen műsorba, és előadni hogy ő hármasban szereti a szexet. Ott lenne még két szintén hasonló módon kiválasztott díszpinty mint a pasija és a "harmadik utas". Nem vállalta el, az arca fontosabb volt mint két kiló.

Nézettségért bármit.

Lord_Cica (törölt) 2009.05.28. 02:04:14

Ez nem volt megrendezve. Az már más kérdés, hogy lehet hogy direkt teremtettek olyan helyzetet, hogy egymásnak essenek. És direkt nem avatkoztak közbe teljes erőbedobással a biztonsági őrök.
A Réz András csak a lényeget nem érti.

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2009.05.28. 02:23:53

@Lord_Cica: Igen, a piros ruhas csaj eleg csunyat kap az arcaba, de a lenyeg az, hogy tok mindegy, hogy statisztak voltak, vagy a helyzet (tehat a szereplok) volt csak gondosak kialakitva. Az is lehet, hogy elotte melegitettek oket a sminkszobaban... A lenyeg pedig ez, es Rez is errol beszelt.

Amugy a biztonsagiak eleg benak voltak, fogdostak a ket hulyegyereket, aztan elegendtek vagy haromszor. Mi lenne, ha tenyleg csinalniuk kene valamit? :)

netsrot7 2009.05.28. 04:37:31

Tessék mondani kinek a faszát tisztelhetem a Demcsákban--mert tuti valaki kúrja és szopatja ezt a lófejűt a Tv2 ből!

szemlel 2009.05.28. 05:54:13

Meg vagytok ti vezetve.
Ez itt - ha ugy tetszik - egy recepcioesztetikai kerdes. Ugyanis TOKMINDEGY, hogy valosagos verekedest vagy megrendezettet lattatok. Es ezt Rez Andras jol tudja, ezert ment a buta picsa ellenebe, vagyis barmennyire is ertelmes, o is csak kiszolgalta a mediat es segitett kavarni a szart, merthogy o is ebbol el. Hogy a szarbol varat eladja nektek, es amig azzal vagytok elfoglalva, hogy kinek volt igaza, addig nott a nezettseg, es a buta picsa is folveszi a lovet, meg a Rez is. A sulyos az, hogy biz. ertelemben semmi kulonbseg nincs kozottuk.

Picitures doktor 2009.05.28. 07:02:51

Hát gyerekek,ezt most nem értem.Nézitek ezeket a fosbuzgár műsorokat,mérgelődtök rajta,hozzászóltok,csak az nem tűnik fel,hogy ezek NEM valók emberi fogyasztásra.
Az étteremben sem nézed meg,hogy mit lapátolnak a tányérodra?Mindent elfogadsz?Nincs a környéken egy könyvtár,egy park,ahol sétálhatsz?Rend van a szekrényedben?A fejedben?A gyereked nem enne egy kis süteményt?Szüleidet mikor látogattad meg? MIÉRT KELL LESÜLLYEDNI IDÁIG,HOGY EZEKRŐL A "MŰSOROKRÓL" EGYÁLTALÁN TUDSZ VALAMIT????? Igényesebben aranyoskáim,igényesebben.

balfék 2009.05.28. 07:39:29

Nem veszitek észre az összefonódást a ker.tv-k és az iti blogolók között? A shownak ők is szereplői.
sixx! Demcsák soha nem volt korm.szóvivő szerintem, csak jelölt. A fika kampány (aminek furcsa mód a tv2 részese volt)hatására nem vállalta. Vedd már észre (bár szerintem ezt te is tudod és vállalod) te ezeknek a megírt forgatókönyveknek szintén egyik szereplője vagy.

mani07 2009.05.28. 08:36:22

Réz Andrásnak:az emberek azért nézik ezt, mert nincs más, és az ilyen csatornák és reggeli musorok hívják az embereket e tévé elé....u.i senkit nem ismerek akit musornézettségi mérésen lenne, akkor meglepodnének a nagy tévék a valós adatokon.

Picitures doktor 2009.05.28. 08:42:35

@sixx: Bocsi,de addig,amíg lószar van,veréb is van.Amíg emberek bevállalják,hogy ilyen abszolút nívótlan szemetet elfogadnak "műsornak",addig előidézőjük is az adásnak,mondván,hogy van keletje.Ha majd a kutya se kattint rájuk,és nem lesz nézettség,talán meggondolják,hogy változtatni kellene.De így......Gyerekek,annyi gomb van a távírányítón,legfelül az on-off.Ha már végképp csak ezek a pofák láthatók,kapcsold ki.Télleg,nem érdekel valakit,egy Samsung 92cm-es lcd tv???Az árából inkább könyveket vásárolok,basszus.

Miss Marple 2009.05.28. 08:51:47

Réz rulez. Pengeokos és higgadt. A legszebb, amikor Azurák a kollégáira hivatkozva állítja, hogy a Joshi Bharat műsora színigaz! :):) :)

mani07 2009.05.28. 08:52:19

ha megrendezett, annal gázosabb.En nem szerepelnek a tévében verekedos musorban azzal, hogy buzi vagyok. vagy szeretem a fiatal husit, esetleg a kuklux klán tagja vagyok. Bocs, de ez azért az onlejáratás magasfoka.

mani07 2009.05.28. 08:56:14

Es még egy: az ilyen musor célja nyiltan a gyuloletkeltés. A romákat, a buzikat és egyeb guszta falatokat pont olyannak mutatja be, amilyennek a társadalom látni akarja: koszos, mocskos bunozoknek, a legaljának...a gyerekemet nem engedem ilyesmit nézni, mert az elet szép, és nem perverzekbol, stricikbol,ciganyokbol áll.

akira2 2009.05.28. 08:58:11

Előrebocsájtom, hogy egyáltalán nem tv-zek, nincs is tv-m.

A bejátszást végignéztem, és nem tudom eldönteni, hogy mennyiben megrendezett a jelenet. Esélyt adok annak, is, hogy spontán alakult így, de annak is, hogy szándékosan hagyták elfajulni a verekedést, ez utóbbira azért gondolok, mert ha valóban meg akarták volna akadályozni, akkor lett volna erre hatékonyabb lehetőség is, nem tartott volna percekig az erőszak, az első néhány pofon után kizárható lett volna a folytatás.

Nekem úgy tűnt, nem ez volt a cél...

paalcili 2009.05.28. 09:05:08

Néztem a Joshi Baratban a műbalhét,s beugrott az a másik, három éve a tévészékház előtt. Azt is egy ország kuksizta, s lövésünk sincs, kik és miért vertek ott szét mindent. Vagy csak megint én vagyok a liba?

paalcili 2009.05.28. 09:05:24

Néztem a Joshi Baratban a műbalhét,s beugrott az a másik, három éve a tévészékház előtt. Azt is egy ország kuksizta, s lövésünk sincs, kik és miért vertek ott szét mindent. Vagy csak megint én vagyok a liba?

Picitures doktor 2009.05.28. 09:06:37

Na hali.Több időt fordítunk erre a témára,mint amennyit megérdemel.Sütök inkább egy jó kis tepertős pogit apjukomnak,abból a kacsatöpörtyűből,amit este sütöttem ki.A srácoknak begyúrom a töltött mézes tésztáját,hétvégére,gyereknap lesz,vagy mijaszösz.És garantáltan egyiket sem az ilyen naccerű tv-adások alatt fogjuk elfogyasztani.

Wolfram 2009.05.28. 09:23:50

@sixx:

szerintem igaza van balféknek, egy "mém" addig él, ameddig foglalkoznak vele. részese vagy te is, én is mert írunk róla, beszélünk róla, gondolatainkkal éltetjük.

más oldalról nem tudsz nem foglalkozni vele, mert nem tudod megkerülni, mert része a közegnek, amiben létezel (illetve élsz). mint ahogy a társdalomból sem tudsz kivonulni. ha elmész az erdőbe, vagy egy hippi tanyára, akkor is utolér, integrál, és pont azon a része leszel, amelyik egy erdőben, vagy hippi tanyán él. ezt egyébként Marcuse fogalmazta meg. a kritikus is része a darabnak, bármennyire utálja is. vagy az E.T. póló a filmnek. a blog a „josibarátnak”. ha nem is mindig tudatosan építve. bár egyre inkább.

sukram 2009.05.28. 09:24:08

hol a video, mert nálam csak fekete a négyzet, ahol lennie kéne.

Baszkurátor 2009.05.28. 09:24:23

Nemvagyok már mai gyerek ebből következik, hogy Réz Andrást elég régóta "ismerem".
Én sokkal szívesebben nézném őt a józsi haver helyett.

pirossargagumicukor 2009.05.28. 09:25:25

az is érdekes, ahogy D. egyre közelebb húzódik Azurákhoz:)

Antonia40 (törölt) 2009.05.28. 09:33:43

@ungerskbarbar1: Szép?? Amennyire egy Overdose-ra hajazó fej szép lehet, akkor Demcsák tényleg szép. Sikeres? Bizonyára kiválóan tud térdelni, mert esze annyi mint egy hintalónak...

grigorij (törölt) 2009.05.28. 09:39:44

@balfék: Nagyon jól látod!

Ugyen ezek a blogok egy cseppet sem függetlenek, hiszen még a blog.hu-n is számtalan beépített figura "publikál"
A netes lapok, portálok és a kertévék, esetleg a bulvárlapok között is léteznek együttműködések!

Tapasztalt rókák előbb az impresszumot nézik át, esetleg, ha avn kapcsolatuk, akkor érdeklődnek szerzők után...

Köztudott az Index irányvonala, ahogy a konkurenseié is!

Minősíti az egészet és nagyon sok "privát" blog hitelét csorbítja, hogy egy Velevet-szerű abszolút primitív bulvárszemét fő és kiemelt rovat lehet itt!

Én nem gondolom, hogy Sixx a tv2 beépített reklámembere, de hogy az Indexnek alapérdeke ezeknek a szemét műsoroknak a megléte, azok propagálása, az tény!

Ha akaják cikk formában megy az anyag, ha hátrébb akarnak húzódni, akkor meg lehet blogbejegyzés...

scottish 2009.05.28. 09:51:15

Csak nekem tűnik úgy, hogy a józsibarát bejátszásban a verekedést kezdő gyerek kinéz oldalra, mintha azt várná, mikor lehet már menni ütni a másikat?

Az orosz változaton legalább jókat röhögtem, itt még ez sem sikerült.

sixx · http://comment.blog.hu 2009.05.28. 09:58:31

@grigorij: muhaha, megértük azt a napot, amikor már egyszerre vagyunk az "rtl fizetett bértollnokiai" és a "tv2 beépített reklámeberei", befosok. kiscsillag, az indexnek, a cc-nek, nekem, a kollegáimnak nem alapérdeke a tv2, az axn, az rtl, a viasat, a duna, vagy az m1 propagálása, ez EGY TÉVÉS BLOG, és azzal foglalkozik, ami a tévében történik. ha ez éppen egy ilyen faszság, azzal. olvasgasd a többi posztot, meglátod, mire gondoltam.

yanchi345 2009.05.28. 09:59:15

@borzimorzi: "hogy a kisebbségi polgártársaknak vajon mitől nincsenek efféle gátlásaik?" - ez nem gátláson, hanem gázsin múlik. Nekik kisebb a gázsijuk, nekem vagy neked nagyobb, Réz Andrásé esetleg (mert jobban él) még nagyobb. Hidd el, van az az összeg, amiért Réz András haja is korpásodik...
Józsi barát a negyediket 16 évesen befejező feltűnően barna polgártársak gázsiját ki tudja termelni a hüvelygombás reklámokból, többet nem, ez ennyire egyszerű.

mutti0710 2009.05.28. 10:09:01

@sixx: köszönöm, műkszik :)

Cs.M. 2009.05.28. 10:19:57

Azu-rák Csaba sz...jon lovat, mert beszól hogy igen növekszik az ingerszint huu de milyen komolyan mondja, mintha ez neki szívügye lenne. Ő és a többi kretén emeli a szintet a mocsokmédiájával. Azzal hogy azt tanítja, hogyan lehet ezt a folyamatot erősíteni.
Azu-rákot neki!

carlo74 2009.05.28. 10:20:24

az a baj, hogy mindkettőt el tudom képzelni. de ha réz verzióját nézzük, akkor a például paudits is felbérelt volt? az kis híján szívrohamot kapott anno. nem tudom. de jól szórakozom. és egyre jobban. a duran arénája, és a running man naagy kedvenc volt. :)

monu 2009.05.28. 10:21:26

@Bambano: Én nem azt mondom hogy nem akarták, úgy terveztek, h valami jó kis kiabálás biztos lesz, aztán amikor bunyóvá fajult akkor nem azon agyaltak, hogy hűha ezt lehet, hogy már nem kéne leadni, hanem dörzsölték a markukat, mert arra nem is számítottak hogy ilyen "jól" sül el a dolog. nekik jól mert még mindig itt beszélünk róla, pedig mi azok vagyunk elvileg akik nem is nézik.
DE itt nem is arról van szó hogy sárosak-e vagy sem, persze hogy azok. Már maga a műsor létezése is emberiség elleni bűn. Mint a fókusz, vagy a találkozások vagy most épp hogy hívják, ide vehetném az egész műsorújságot.

rotler 2009.05.28. 10:33:16

Ez a Réz egy idióta.Egy buta damaszkuszitól,nem lehet olyat kérni,hogy játsza el a verekedést.Ha meg eljátszották akkor elég élethű volt.Réz András szinte mindig hülyeséget beszél,mikor megjelenik a médiában,és ez fellengzős stílus.Uhh

Wolfram 2009.05.28. 10:42:55

Volt régen a TV-ben egy film, a Running Man előfutára. A sztori hasonló:hoztak egy törvény, ha valaki írásban nyilatkozik, akkor az öngyilkosságában lehet segédkezni, kvázi megölhető. Erre épül a show, pl. repülőből kiugrik a pilóta, és élő adásban le kell hoznia a gépet a játékosnak, meg ilyen feladatok. Ennek az akcióváltozata lett a Running Man, de annak a réginek sajnos nem tudom a címét... Ha valaki esetleg...

Baszkurátor 2009.05.28. 12:05:54

@ detoxxx 2009.05.27. 15:18:46

Szerintem ha ez spontán harc lett volna akkor ott a "biztonságiak" is kaptak volna az arcukra.

scottish 2009.05.28. 12:40:51

Megkövetem magam: negyedjére megnézve már én is röhögtem rajrta.
Ezért is az én kedvenc filemim: Rambo 1, 2, 3 meg hét pornó.

sz_ 2009.05.28. 12:41:22

Fejlemény: kirúgták a Mokka főszerkesztőjét.

big_mike 2009.05.28. 13:33:11

gyerekek ott van a baj, hogy a TV2 és RTL "koncesszios diját" elengedi a felügyelet (ORTT) mert "nem volt az öszödi beszéd után forradalom". Ezzel csak nekem van bajom? Van valaki aki nem érzi sértönek? Aki még elhiszi hogy ez demokrácia?

füredi (törölt) 2009.05.28. 13:43:28

@rotler:
Értsd már meg, amit előttem százan leírtak: ez nem úgy volt megrendezett, mint bádszpenszer, hogy és akkor üt, te elhajolsz, aztán a bajszos beesik a flipperbe.

Itt arról van szó, hogy fel lett hergelve két csoport, valószínűleg bedobva, hogy ha balhé van, akkor többet kaptok. Ismerik egymást, kinn az utcán is megtalálhatták volna egymást, mit gondolsz, miért itt kezdtek verekedni.

füredi (törölt) 2009.05.28. 13:45:15

Igen, és azon nem golndolkodott el senki, hogy Demcsák a saját munkáltatója ellen van felháborodva? Ha nem tetszik valami, akkor miélrt nem mond fel?

losinj 2009.05.28. 14:18:32

csúcs!
Demcsák Zsuzsa idegesítő álnaívsága enyhén visszaütött...
Kivételesen vele beszéltek ironikusan. Biztos nehéz lehettett megemésztei, hiszen ő szokott teljesen tolerálhatatlan, arrogáns módon beszélni az interjúalanyaival.
A különbség annyi hogy Réz András intelligensen osztotta ki, és némileg hiteles a szava a témában.

vörösbor(de)minőségi 2009.05.28. 15:09:19

@lavór: fasz vagy aranyom és nem értetted a 3 sort.

Dezső bácsi 2009.05.28. 17:11:41

Trutykó , Demcsák. a TV 2 húzó arcai között vannak.Engem elkeserít..és gondoljanak bele a TV2 csinál Akadémiát a televíziózás fortélyairól. Ez az igazi no comment.

blady 2009.05.28. 19:08:10

@sz_: konkrét indokot nem írtak/mondtak/hallottál?:DDD

Kendaq Pendragon 2009.05.28. 21:23:10

Igazából Réz András az igazi bohóc ebben az adásrészben, hiszen demcsák és azurák is "műszörnyülködik".
Tudják ők nagyon jól, hogy mi az igazság az egész történetben, csak Rézzel mondatják ki a frankót, mintha ő nagyon okos lenne a témában.
Annyira cinikus, hogy pont egy saját műsort mószerolnak el, hogy arra nem találok szavakat...
Józsi amúgy nagy szarevő, mutatta a Muklis történet. Szóval lehet, hogy valahol megérdemelte, hogy kenyéradója rugjon bele.

2009.05.29. 20:22:43

@Lord_Cica:

Akkor írd meg mi a lényeg, ha te tudod, vagy érted.

Én nem értem mi értelme van verekedni. Kamera előtt, mögött, felette, alatta, bekapcsolt kamera, vagy kamerás mobil, vagy anélkül.

Totál nem értem mi értelme van a verekedésnek.
Attól mert bárki adásban vagy azonkívül fizikailag bántalmaz vagy bántalmazni akar másvalakit (akár embert akár állatot) azzal mit akar elérni?

(most azt feltételezem, hogy értelmes felnőtt, hétköznapi emberekről van szó, nem szociopatákról, vagy pszichopatákról akiknek a fájdalom okozása az élvezet)

Szóval azért mert Jolán kiüti, agyonkarmolja, megtépi Marit, attól még Mari nem fogja magáévá tenni azt az elgondolást amiért Jolán nekiesett.

Ha meg Jolánt ez teszi boldoggá, vagy ettől érzi jól magát, akkor az már klinikai eset, javaslom vizsgálatra a szereplőt.

Demcsák Zsuzsa eddig sem volt a kedvencem, de most már nem is nézem a MOKKÁT. Igen, Demcsák miatt nem. Nem is fogom addig amíg ő ott van.

grupi 2009.05.30. 10:33:48

A Tv2 még a legismertebb, és legnagyobb példányszámú hirdetési újságban is fizetetten hirdetett,hogy show-műsorához nézőket és szereplőket keres.
Egyszer egy ilyen hirdetésre jelentkezett az akkor gimnazista gyerekem. kikérdezték, és kérdezték, hogy mit vállalna el, meddig menne el a kamerák előtt. Ekkor főleg a leszbikus és buzi témák érdekelték a csatornát, és egy ilyen szerepet kellett volna felvállalnia. Amikor közölte, hogy ez nem ő lenne, és hogy ez nem igaz, akkor visszadobták, a szerkesztők és a válogatók, mondván, hogy nem elég nyitott, nem érdekfeszítő, és hogy erre nincs kereslet, így nincs is rá szükség. Ez a TV2 és a válogatás.
De az is ismert, hogy a Hal a tortán forgatásán generált botrányért a csatorna felárat fizetett. Ebből is belső ügy, közmegítélés született.Nem más ez, mint a gagyi Tv befolyása a és pénzhajhászása a nép elleniben.

gigacherry 2009.05.30. 23:33:15

@KopaszMercis:
Mit tudsz Réz Andrásról?
Nekem konzulensem volt az egyetemen, amikor a szakdolgozatomat írtam. Hatalmas háttértudás van a laza szöveg mögött, és ha belekérdezel az előadásába és akár eltereled a témát valami teljesen másra, akkor sincs semmi baj. Lehet vele vitatkozni és minden témában otthon van, ami médiával, kultúrával kapcsolatos.
Az esztétika a tudományegyetemek bölcsészettudományi karának egyik szaka. Aki elvégzi, általában azt nevezik esztétának.

gigacherry 2009.05.30. 23:39:52

@gigacherry:
Mondjuk a "sörnyitóval a nyakában" vicces volt. :-)

tity247 2009.05.31. 00:56:47

Egyik nap a buszon utaztam, és két roma srác beszélgetett. Az egyik, azt mondta a másiknak: "A Mónika show már nem fizet olyan jól, a Joshi bharatnál viszont minél nagyobb a balhé, annál jobb a lóvé."

No comment!

mizrolist 2009.05.31. 03:55:24

@Gee Halen: igen, ez nekem is feltűnt :D

mizrolist 2009.05.31. 03:59:05

@Gee Halen: igen, ez nekem is feltűnt :D

mizrolist 2009.05.31. 04:14:19

@Gee Halen: igen, ez nekem is feltűnt :D

mizrolist 2009.05.31. 04:15:27

(bocsi a tripláért, Internal Server Errort dobott a rendszer :-/ én meg frissítettem)

2009.05.31. 13:10:16

Megmondom mi a megoldás: nem kell nézni az ostoba műsorokat.

2009.05.31. 13:13:50

Úgy gondolom a médiának abban is hatalmas felelőssége van, hogy p. a romákról, vagy a homoszexuálisokról nem lehet értelmes vitát folytatni a közéletben csak a romák bizonyos csoportjainak bűnözése és a buzizás mentén. Az ún. normális többség ugyanis csak az extremitásokkal találkozik a médiában, amely alapján megerősödik az előítélete, majd erre rátelepszik a politikai önérdek és felerősíti a szélsőségesek hangját.

FENTEtente 2009.06.01. 15:46:19

Ez az őszinte,okos Réz,tudja mitől élvezkedik a Magyar Teréz.

FENTEtente 2009.06.01. 15:48:47

Ha én lennék Orbán Viktor akkor a teljes MSZP-t magam alá ültetném és adnék nekik két pofont majd rájuk potyogtatnám a magas plafont,s megkérném őket a Fidesszel együtt,hogy kézen fogva szépen vonuljanak ki a magyar politikából és hagyjuk hazánkból a politikától távol tevékenykedő független nem ügyetlen szakértőket,az aranyat érőket dolgozni,dolgaikat megvalósítani.Az országot kár tovább eladósítani,elutasítani a pozitív lehetőségektől.
Tények?Magyarországon egy bizonyos réteg nagyon meg van fizetve,de a többség meg sietve le van sajnálva a kevés bérükkel,kevés jövedelmükkel.Politika sok hibát követett el,de egy nagyot biztos.Naponta bevonta kisembereket a politizálásba és vonult olyan állásba,hogy rájuk sokat hivatkozik.
Balosok és jobbosok,közös tusakodósok!Elkeserítő a vitatkozásotok az ország rovására.Lelkesítő szorgalommal taszigáljátok a többséget a nyomorba?
Politikai temérdek érdek érdekes helyzetben,esetleg jobbik esetben,érződik pozitív hatása az emberi tartásra.Hogy lehet így kicsinyke kis magyarországon itt élni,ha okok nélkül testvéreinket is el tudjuk itélni,később talán még máglyán is égetni?
Mostanában lélegZETÜNK miért nemZETÜNK rovására történik?LÉLEGezzünk és EGYezzünk meg ABBAN,hogy halkABBAN nem lehetünk hangosABBAK,se nem hosszABBAK?
Én tudom mindennek a politikai okÁT,mert a politika az országon mindent erőszakosan fog ÁT?Hisz ő már megmutatta régen igazi harAPÓS,kAPÓS fogÁT.
Mi emberek csak magunkra gondoLUNK,és már az állatokról nem is szóLUNK?Ők sokat fognak szenvedni a válságnak köszönhetően.
KataszTRÓFA dalomban az a sTRÓFA ami nem illik oda?Nini,csoda a csodáLATOS földi életben,hogy álLATOS mindennapjainkat állatok veszik körbe.Vagy tévedtem?
Ha kevesebbet írNÉK a végén összeomolNÉK,s borulNÉK gyökérként a föld alá,hol ásÓVAL szedNÉTEK és enNÉTEK ki belőlem rímeim?Pár szÓVAL most csak ennyit.

huss 2009.06.01. 23:29:39

Nekem nincs tévém. Immár 15, boldog tévémentes évet tudok magam mögött. ("Láttam ám, hogy élnek anyámék" Még sohasem bántam meg. Ez a döntés napról napra fényesebb aranyglóriát kap a képzeletbeli feje fölé.

Szóval üzenem mindenkinek, van remény!!!Lehet így is remekül élni!Ne adjátok fel!

paalcili 2009.06.03. 09:14:50

György Pétert kellett volna szegény Szörényi behívja, s még mindig főszerkesztő lenne. György aztán tényleg együtt jajveszékelt volna Demcsákkal az agresszió (szélsőjobb!)terjedése miatt, kikérte volna magának a cigányok megalázását és a műsor betiltását követelte volna. Szóval, jó ki píár lett volna...

Atha 2009.06.04. 02:12:48

Fasza gyerek ez a Réz.
Előttem van a vezérlő, ahogy a szerkesztők fogják a fejüket, ahogy ez a nagyszerű esztéta teljesen őszintén megmondja a tutit!!!
Respect.
Gyerekek a helyzet a következő:
A TV2 behívott egy hiteles embert akiről azt remélték, hogy majd jól elmagyarázza a dolog pszichológiai hátterét, még egy löketet adva a sopánkodásnak,a szörnyülködésnek, és a manapság oly divatos, szerecsenmosdatás kultúrájának, erre ez a pallérozott elméjű esztéta eléjük öntötte a saját szennyesüket!!!
LOL!
Juhooááááj!!!
Na most egy darabig azt hiszem nem hívják!
Ő meg szarik rá.
...és jól teszi.
András eddig is bírtalak de ez parádés volt. Grat.

FENTEtente 2009.06.06. 09:28:12

Nincsenek véletlenek csak a kések életlenek?Van ami megrendezett,és van ami nem.Pedig én nem az Eminem.

lászlómiki 2009.06.10. 11:56:05

@Hiszia Piszi:
"Szerintem maradjunk annyiban,hogy akik kedvelik Demcsákot,azok nem az eszéért szeretik:)"

- hanem hogy lóarc volt a jele az oviban :)

Bob Button 2009.12.03. 07:54:48

A tv2 ártatlan arccal mutatja 2 percen keresztül a verekedést...nem elég lett volna, ha két másodpercre bevillantják, hogy ütik egymást? Úgy is értjük, hogy milyen szinten volt elfajulva a helyzet... És álmélkodnak...miközben ők nyomják bele a mocsárba a magyar kultúrát.
süti beállítások módosítása