A péntek reggeli Mokkában Demcsák "teljesen megdöbbentem" Zsuzsa, a gyermekeit csak Tommy Hilfiger-pelenkában flangáló milliomoscsemeték közé eresztő egykori kormányszóvivő-jelölt és a kissé unott arccal üldögélő Azurák Csaba vendége Réz András volt annak örvén, hogy a Joshi Bharat ún. békítő show-jában egymásnak esett pár vendég, mint arről mi is hírt adtunk. Réz András nem sokat szarozott, és a láthatóan teljesen az események hatása alá került Demcsákot úgy kiosztotta, mint a szorzótáblával birkózó Pistikét a napközis tanárő.
A neves esztéta szerint ugyanis egy ugyanúgy megrendezett jelenetet láthattunk a műsorban, mint amilyen mondjuk az Othello lenne a Nemzetiben, és "ugyan Zsuzsa, nem vagy már kiscsoportos, akkor sem hívod a rendőrt, ha egy fekete fiú a fehér lány nyakát szorongatja, mert tudod, hogy ez csak színjáték." Kedvenc részünk az, amikor Réz egy Running Man-hez hasonló talkshow-t vizionál a jövőben, amiben majd folyik a vér és fröccsennek a belek, miközben a rosszulléttel küszködő Demcsák szemmel láthatóan azt fontolgatja, hogy elköltözik Beverly Hills-be. A találatért köszönet egy kommentelőnknek.
Alfonzhal 2009.05.27. 09:33:53
Ha én nekiállok verekedni az utcán, akkor azért elmeszel a rendőrség. A stúdióban szabad verekedni, vagy ilyenkor nem tesz senki feljelentést garázdaságért?
Moci 2009.05.27. 09:35:24
Réz András asszem egy darabig a trévé 2 be nem hívnak!
Pedig remek fickó!
Kár hogy ilyen szarságokról kellet neki dumálni ráadásul egy szar csatornán!
Na meg az a néző aki erre a fosra borzongani kezd......
Ugyan ugyan.....
SZEM-Pont 2009.05.27. 09:38:25
Ezzel együtt egyébként nagyon bízom benne, hogy megtörténik a felelősségre vonás is.
Észre kellene egyébként vennetek, hogy egy lejárt és elhasználódott lemezt próbáltok folyamatosan lejátszni, de ebből is ELÉG!!!
2009.05.27. 09:39:33
freddyD 2009.05.27. 09:39:45
Egyébként amit már régóta tudni akarnék: Hogy a francba lesz valaki esztéta?
geistwald · http://geistwald.blog.hu/ 2009.05.27. 09:43:00
Alfonzhal 2009.05.27. 09:46:10
Most jól odalökik a cigányokat. Réz ezt nem mondja ki, nem tudom így gondolja-e. De hogy nem véletlen az, hogy egyszercsak verekedő cigányokat mutogatnak, az is biztos. Legyen minél nagyobb belső társadalmi feszültség, addig se gondolkodik senki.
prometheus_X 2009.05.27. 09:46:35
Szóval: nyilván, aki ezért kap fizetést, nem fog rendőrt hívni. Feltehetőleg az egész közönséggel ledumálják ilyenkor valamilyen formában. Ha más nem, akkor kitalálnak valami mesét.
dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.05.27. 09:46:41
Alfonzhal 2009.05.27. 09:47:36
sixx · http://comment.blog.hu 2009.05.27. 09:51:10
Wannabe 2009.05.27. 09:54:11
Heyerdahl (törölt) 2009.05.27. 09:55:26
Vicces nézni, ahogy ez a két állítólagos biztonsági őr szerencsétlenkedik.
báró Csekonics 2009.05.27. 09:55:37
Mondom, felejtse el, biztos valami haverom szórakozott.
Azt mondja, akkor esetleg nézőnek?
Fizetnének is érte...
Igazi konfliktus, ja.
LOL
SZEM-Pont 2009.05.27. 09:58:29
Természetesen a hülyítésen kívül, van egy megosztó, provokáló célzata is.
Tulajdonképpen be kell valahogy bizonyítani, hogy mennyire kirekesztő és antiszemita nép a magyar.
adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2009.05.27. 10:01:37
Pontosan mire vagy kiváncsi?
Számtalan vidám kis szinesnek voltam(vagyok) fül és szemtanúja.
Sajnos:(
érdektelen 2009.05.27. 10:03:11
Nem értem, miért vannak kiakadva rajta, hiszen a TV2-nek azt ad, ami a legjobban kell. Nézettséget.
kispestipeti 2009.05.27. 10:03:26
Kristian Kalle "úr"nak küldöm eztadalt a 400K Ft k 2009.05.27. 10:06:23
DennisMoore 2009.05.27. 10:07:12
Meg ez a parasztvakitas...
Edward Nygma 2009.05.27. 10:07:48
De azért bizonyos IQ és rálátás fölött Demcsákból vagy akár a tvzwei-ből hülyét csinálni nem egy nagy truváj.
r123 2009.05.27. 10:08:01
A 7:40-től kezdődő Réz monológot nem is értik, hihetetlen ostobák, nem hiszem el.. :))
Ja és ez a Demcsák mekkora idegesítő picsa, mikor rúgja már vki fejbe?
is 2009.05.27. 10:10:00
8:00-8:05: Hírek
8:05-8:12: Joshi barát verekedés, vendég Réz András. Hangulat: Rémült kisember; Réz András meg majd okos tanítóbácsi.
8:12-8:15: Reklám
Ugyan, ugyan, csak nem írsz komoly posztot arról sem, amikor a 10 éves indexes egy interjúban hülye kérdésre hülye válaszokat ad, hogy nézd már, ez milyen hülye...
Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2009.05.27. 10:10:05
báró Csekonics 2009.05.27. 10:11:46
Mikor már mindenki sejti (tudja), akkor hirtelen kijönnek a 'nagy leleplezéssel'.
Vagy ez már túlzott összeesküvés-elmélet?
2009.05.27. 10:12:07
Óriási volt, és csodálom hogy beengedték a stúdióba. Vagy ez is a borzongatás része, lám lám mennyire korrektek vagyunk még azt is megmutatjuk aki leleplez minket.
Demcsák porba alázta magát, ez nulla, egy strudel.
sixx · http://comment.blog.hu 2009.05.27. 10:12:35
DennisMoore 2009.05.27. 10:14:20
AnChoR 2009.05.27. 10:14:34
Steve the Great 2009.05.27. 10:17:47
Tegnap az m1-en a Kepes-műsorban Győzike és családja volt a főszereplő. Elég szépen kiderült (ha eddig valakinek nem lett volna világos), hogy a Győzike-brandnek és valóságnak sokszor 0 köze van egymáshoz, viszont az egész bulvármédia örömmel él belőle.
pizsama 2009.05.27. 10:18:09
EasyFriend 2009.05.27. 10:19:34
báró Csekonics 2009.05.27. 10:20:37
fingerbangs 2009.05.27. 10:20:53
zsuzsi pornozhatna inkabb, birnam
hatesz 2009.05.27. 10:23:52
vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2009.05.27. 10:25:10
Végül is ugyanez derült ki a Kepes-Gáspár interjuhból is (nem mintha nem tudtuk volna, de jó volt ezt így kimondva hallani!): csak meg van rendezve, s mindenki (még a szennylap szerkesztője is!), játsza a szerepét.
EasyFriend 2009.05.27. 10:25:28
dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.05.27. 10:25:57
ttarvai (törölt) 2009.05.27. 10:28:07
Viktus 2009.05.27. 10:28:41
Steve the Great 2009.05.27. 10:29:46
Csak arra akartam kilyukadni, hogy napokat képesek szörnyülködni a pl. a kommentelők, hogy milyen primitívek a fellépők a Józsibarátban, meg milyen buta Demcsák a Mokkában, ami 1) nem biztos, h. 100%-ban a valóság, 2) 100%-ban egybevág a műsorok készítőinek érdekével.
dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.05.27. 10:30:36
koschwarz 2009.05.27. 10:36:07
ártánd (törölt) 2009.05.27. 10:36:24
7:27 Reklám
7:30 Hírek/Fő hírek:
1. Bajnai bejelentette...
2. A sertésvírus....
3. Két kamion...
4. A Fidesz szóvivője...
5. Anticiklon érte el...
7:31 Hírek
7:35. Reklám
Ugyanez.
adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2009.05.27. 10:36:27
nem kaptam meg.
fehér kutya 2009.05.27. 10:36:46
Amolyan nagyon jól nevelt, eltartott kisujjas, cérnaksztyűs úrilány, aki annyira kis tüchtig, hogy nagy előkelőségében még pinát sem tart.
Az ilyen nőket lehet aztán sikítva "talicskáztatni" a szobában.
szeszkópé 2009.05.27. 10:37:57
"R.A.-t (bármelyik országos) tv elnöknek! "
Na neeeee!!!!
Szerinted az teljesítmény, ha egy önjelölt esztéta bemegy a Mokkába, és jól megmondja a tutit Demcsák Zsuzskának? Most komolyan! Mit tett le eddig az asztalra a NEMZET ESZTÉTÁJA? Azt, hogy behozta Magyarországra a TV-sorozatnak álcázott reklámot (Família Kft.)? Vagy hogy besegített a Linda forgatókönyvébe?
Nehogy már azért legyen valaki TV-elnök, mert stricinek öltözve beszól egy kereskedelmi tévé idióta műsorvezetőjének!
imco 2009.05.27. 10:40:00
A Zsuzsi full szőke!
A TV2 meg tojik rá hogy fizet 5m Ft-ot és 30' sötétitik majd 2015-ben jogerővel, amig mi beszélünk róla! Hisz ez nekik a nézettség, a reklám!
Egyébként ha belegondoltok 1, talán 2éve még őrt se láthattunk ezekben a müsorokben nem hogy bunyot! Most meg már a monyikában is minden napra egy pofon és min 1' kifütyülés jut!
Ah... Gyenge ez az egész!
sixx · http://comment.blog.hu 2009.05.27. 10:40:28
magyar állampolgár 2009.05.27. 10:41:07
fehér kutya 2009.05.27. 10:42:17
Az a fajta finomkodó, eltartott kisujjas, tüchtig úrilány, aki nagy előkelőségében még pinát sem tart.
De aztán a négy fal között elszabadul az ősasszony, aztán lehet sikítva talicskáztatni, körbe-körbe a szobában.
zsoltix 2009.05.27. 10:46:03
zsoltix 2009.05.27. 10:47:39
2009.05.27. 10:49:20
LaMeRick 2009.05.27. 10:49:42
Néző: 5000
Szereplő: 10000
Káromkodós szereplő: 15000
Verekedős szereplő: 20000
djzsuzska 2009.05.27. 10:54:49
Az meg tényleg szánalmas, hogy a tv2 ezzel a verekedős jelenettel reklámozza magát.
További szép napot!
szeszkópé 2009.05.27. 10:54:53
OM617.912 2009.05.27. 10:55:08
KOCKACUKROT NEKI!
humphrey 2009.05.27. 10:56:42
erikvagyok 2009.05.27. 11:00:59
Egyszerűen silány, nézhetetlen, amit kereskedelmi televíziózás címszó alatt "elkövetnek" a nézők ellen.
Népbutítás az egész.
GONDOLKOZZUNK EMBEREK!
Pala 2009.05.27. 11:01:30
ózon 2009.05.27. 11:07:07
Az ismerősöm szólt a szüleinek, hogy benne lesz a Balázsban, ne lepődjenek meg. S még így is a kedves szülők majdnem gutaütést kaptak, hiszen annyira tökéletere sikeredett a hazug történet, hogy még ők is elhitték.
Megy a médiában a tömeg hülyítés, s van rá vevő, mert nagyon sokan nézik.
Szerencsére a természeti csatornákat még nem fertőzte meg a szándékos népbutítás.
vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.05.27. 11:07:49
ez érdekli a Zembereket?
HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2009.05.27. 11:10:08
LaMeRick 2009.05.27. 11:11:19
Mellesleg nem újdonság, hogy statiszták szerepelnek 99%-ban az ilyen műsorokban, max annak aki más bolygóról jött.
Viszont az olyan remekművek, mint az "orbitális pofon a mónika showban" meg a kimaradt jelenet: "Lejössz Bátonyba oszt pitbull kutyákkal megetetel" simán hihető epizódok és szerintem nem kell olyan naívnak lenni hozzá, ahogyan azt RA mondja. Ahogy ebben az epizódban is ha megnézed, nem túl intelligens emberek "harcolnak" így kétlem, hogy ennyire jó színészek. Én ikább arra gondolok: -gyerekek, ha úgy is ennyire rühellitek egymást, gyertek csináljatok egy kis showt, kaptok érte pénzt is!
-jó, mennyit?
-10 ropit
-de tezsvírem az igen kevís
-jó, akkor legyen 20, de akkor legyen bunyó is
Dirty 2009.05.27. 11:12:10
TD223 2009.05.27. 11:12:50
ártánd (törölt) 2009.05.27. 11:15:12
ez érdekli a Zembereket?"
Ez a lényeg!: a kereskedelmi csatornák csak pénzre hajtanak, tehát igen, ebben van a pénz!
Egyébként a zenében ugyanez látszik: nyomják a médiában meg az utcán a népek, hogy köcsög tolvajcigányok, aztán eladási csúcsokat döntenek a roma előadók cd-i. Az esküvőkről ne is beszéljünk, szinte csak cigányzenére táncolnak manapság má'.
csodaszerva 2009.05.27. 11:16:16
Ez egy hiperprimitív emberekre, valós konfliktusra épülő, némileg megrendezett gyerekiahóra volt.
Marcellusca 2009.05.27. 11:18:03
Csak, hogy pontosítsunk: Demcsák "a f@szt is szalvétával fogom" Zsuzsa! :D
@pizsama: Nem szándékos. Természetes. :)
@Viktus: Ja, ja! Nekem is mindig a Hofi-klasszikus jut eszembe: "Na, ezt ki
Viktus 2009.05.27. 11:18:50
A posztíró 2009.05.27. 11:21:16
vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.05.27. 11:21:23
talán a megbotránkozás is mű. vagy hát akkor tessék, fel lehet állni aki nem akar trash tvben dolgozni.
még emlékszem a kanális indulására Pintér Dezsővel "családi csatorna szeretnénl lenni" jelszóval.
mostanra nyílszíni perverzió, totális elkurvulás, csak a profit számít tv-é váltak. jó kis magyar TRASH.
S.Attila · http://olvasoterem.com 2009.05.27. 11:21:47
1. meg volt rendezve, Réz A. szépen rávilágított, más is felismerte (az itteniek közül többen írták / írtátok)
2. nem volt megrendezve, tényleg ekkora állatok az érintett kisebbségiek, de behívták Réz A.-t, hogy az egésznek legyen olyan színezete, mintha egy okostojás győzködné az ovodás: "nem látod, kicsi mókus, hogy ez csak színjáték?", s így majd lehet az ORTT-nél védekezni: áááá, igazgató úr, csak színház az egész. neeeem, dehogy akarunk mi vérontást.
a fenti két verziótól függetlenül Réz A. jól kioktatta a lapos észjárású Demcsákot, szépen odatörölt a TV2 orra alá (is), és hát... érdekes elgondolkodni: miért a romák? szándékos a lejáratás? van valami burkolt üzenete? sztem van, de ezt már láttuk korábban élesben is (Cozma, Olaszliszka, stb), nem kell burkoltan semmit üzennetek, srácok, tudjuk mi azt!
szernyeteglejos (törölt) 2009.05.27. 11:22:16
Ill. van egy oxigénpalack a fenekében.:)
netsrot7 2009.05.27. 11:23:23
tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.27. 11:24:56
de ez nem volt olyan durva, kifelezetten finomkodó volt
A zöld lific 2009.05.27. 11:25:08
Ezt valaki magyarázza már el nekem :D
malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.27. 11:27:48
Nem látta vki a gyógyszerom?
szeszkópé 2009.05.27. 11:28:30
NEM KELL!!!
A posztíró 2009.05.27. 11:29:25
megtörtént, az alany véletlenül meglátta a felvétel előtt a haragosát, akire persze nem számított, egész más történettel csábították be (ingyen), azonnal leesett a tantusz: nem akart szerepelni, rögtön elkezdett licitálni a tv munkatársa, de azt hiszem pénzért se vállalta a felvételt
Mírmúr 2009.05.27. 11:30:43
dzsof 2009.05.27. 11:31:09
pizsama 2009.05.27. 11:32:04
a kislányod nagyon megfigyelő képességgel rendelkezik, gratula hozzá! :D
fénydublőr (törölt) 2009.05.27. 11:33:00
Zsuzsa szép, a talicskáztatás még szebb.
pizsama 2009.05.27. 11:33:22
kimaradt egy jó, jó?!
báró Csekonics 2009.05.27. 11:34:02
Ezt így konkrétan nagyon jól megfogalmaztad!
:-D
megmondomatutit 2009.05.27. 11:34:06
betyarr 2009.05.27. 11:34:56
netsrot7 2009.05.27. 11:35:06
fénydublőr (törölt) 2009.05.27. 11:36:04
netsrot7 2009.05.27. 11:36:36
fénydublőr (törölt) 2009.05.27. 11:38:19
netsrot7 2009.05.27. 11:38:31
netsrot7 2009.05.27. 11:39:46
mrs wilkinson 2009.05.27. 11:41:04
A videóhoz nincs hozzáfűznivalóm, a helyesírási hibák viszont báncsák a szememet ;)
Robit42 2009.05.27. 11:41:19
Marcellusca 2009.05.27. 11:44:57
Szerintem nagyon messzire gurult. :D
Egyébként meg a zintelligens mosópor igenis intelligensebb.
öregmogyi 2009.05.27. 11:46:00
netsrot7 2009.05.27. 11:46:41
paalcili 2009.05.27. 11:49:43
Zoli a séf 2009.05.27. 11:50:01
szeszkópé 2009.05.27. 11:51:47
"Miért kell a nézőknek nézni a lófejű Demcsákot?"
NEM KELL!!!
(Van legalább 3 másik tv-s reggeli műsor is! De én inkább rádiót hallgatok reggelente.)
netsrot7 2009.05.27. 11:52:07
lavór 2009.05.27. 11:52:33
netsrot7 2009.05.27. 11:53:52
Viszont a" beszélő Ló" mindíg is idegesített! Pfujj!
psmith 2009.05.27. 11:55:07
Barom mind. De mikor médiagecinek hívod őket felháborodnak.
Ló Béla Lóbál: ha nem kaptad meg a levelet szívesen adok egy rövidített tartlmat: Kedves LBL!
Mint tudod mink a zertéelt szeressük, (ő tolja a lóvét) a tévékettőt meg utáljuk.
Ezért ha van további kompromittálóó storyd a kettesrűl, szívesen megjentessük!
netsrot7 2009.05.27. 11:55:11
báró Csekonics 2009.05.27. 11:55:40
:-D
dildozer · http://www.youtube.com/watch?v=AwIY4PRIp4s 2009.05.27. 11:56:33
Aki azt mondja, hogy megrendezett, az még nem látott igazi bunyót. Azt el tudom képzelni, hogy manipulálták a résztvevőket (pl. biztonsági őr nem lép időben közbe), de hogy minden mozdulatot átvegyenek akár kaszkadőrökkel még műsor előtt? Magyar filmekben nincsenek ilyen verekedős jelenetek.
emberek, jobb ha szembe néztek a ténnyel: igenis élnek olyan emberek ebben az országban, akik így rendezik el a konfliktusaikat - akár kamera előtt is. Marian Cozmát miért is szúrták szíven? Mert a diszkóban nekitáncolt valakinek?
öregmogyi 2009.05.27. 11:57:01
írtad: ""Lejössz Bátonyba oszt pitbull kutyákkal megetetel" simán hihető epizódok és szerintem nem kell olyan naívnak lenni hozzá, ahogyan azt RA mondja"
na az például olyannyira igaz, hogy az abban szereplő fickó időközben már megölte az élettársát. (nem a felvételen szereplő fogatlant, hanem egy másikat)
Emi2 2009.05.27. 11:57:18
KolomparVinetu 2009.05.27. 11:59:57
Nem, csak épeszű ember nem megy ilyen műsorokba, a cigány meg 20Ft-ért is. Balhézni kell, az meg miből áll? Csak magát adja, és még pénzt is kap.
Amúgy Maunikában 30.000 Ft szereplés, 8-10.000 közönség, de az 3 felvétel. Minden héten ott van az Expresszben.
Mitte 2009.05.27. 12:00:40
KolomparVinetu 2009.05.27. 12:00:48
Nem, csak ép eszű ember nem megy ilyen műsorokba, a cigány meg 20Ft-ért is. Balhézni kell, az meg miből áll? Csak magát adja, és még pénzt is kap. Ezenkívül, aki dolgozik, annak nincs ideje se erre...
Amúgy Maunikában 30.000 Ft szereplés, 8-10.000 közönség, de az 3 felvétel. Minden héten ott van az Expresszben.
lavór 2009.05.27. 12:01:14
Ja, ezt is valamelyik médiában láttad, hallottad, olvastad. :)
Én meg jó leszek, és mindent el is hiszek. Persze....
Lehet menni statiszta tanfolyamra, lehet részt venni ezeken a "show" műsorokon. Aztán meg csodálkozni, hogy előre kiosztott szerepeket kapsz. :) Még a nézők is pénzért tapsolnak. :)
paalcili 2009.05.27. 12:01:57
öregmogyi 2009.05.27. 12:04:09
pagonylako 2009.05.27. 12:04:43
$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2009.05.27. 12:07:31
Marcellusca 2009.05.27. 12:08:18
rattenfanger 2009.05.27. 12:11:41
Balance Of Power 2009.05.27. 12:12:53
Rez Andras pedig kiraly, korabban nem csiptem en se, de ra kellett jonnom es ebben 1-2 konyvenek elolvasasa is segitett, hogy nagy arc.
öregmogyi 2009.05.27. 12:14:40
2009.05.23 11:06:22 boddah
mondjuk meglepne, ha megrendezett bunyók lennének. Próbálj megtanítani valamit egy mokkának. Már ott megzavarodnának, ha valamelyiknek azt mondja a rendező, hogy te bejössz balról.
dildozer · http://www.youtube.com/watch?v=AwIY4PRIp4s 2009.05.27. 12:15:45
Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2009.05.27. 12:23:11
Itt már nagyon le akarták lőni, pedig ez volt a beszélgetés csúcspontja. :)
öregmogyi 2009.05.27. 12:23:17
adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2009.05.27. 12:24:30
igazad van. ezúton megkövetem demcsák "nemadom a gyermekem prolik közé óvódába" zsuzsát. a férje nem maffiózó.
ellenben emlékezzünk erre:
"... Demcsák Zsuzsa ... évvel ezelőtt házasodott össze Kiss József vállalkozóval. A férfinek 2003 és 2004 között szerencsejátékkal, illetve fogadássalfoglakozó kft.-ben, két vendéglátós cégben és egy ingatlanos vállalkozásban volt közös érdekeltsége a jelenleg előzetes letartóztatásban lévő Sz. Istvánnal..."
Sz.Istvánról annyit érdemes tudni, hogy felbujtóként, több emberen elkövetett gyilkossággal vádolták 2007-ben és tudomásom szerint jelenleg is a sitten üdül.
fec2000 2009.05.27. 12:26:26
De vannak akik még rá is játszanak. Számukra a látvány a fontos (marketing).
INSIDER 2009.05.27. 12:29:17
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.05.27. 12:29:35
lavór 2009.05.27. 12:30:27
Az igazságot nem fogod hallani a médiában. :)
Azért megkérdeném: ha mondjuk nem egy híresebb sportolóval történt volna ez a rettenetes eset, akkor vajon mekkora hírértéke lett volna. Esetleg egy egy sorocska, hogy megkéseltek valakit egy kocsmában, majd az egész elenyészik a süllyesztőben. :) Ha lett volna elkövető, bizonyíthatóan, akkor meg leüli más helyette. :)
"azta" 2009.05.27. 12:35:31
viszont! a legröhejesebb, hogy demcsák is, meg azurák is "josibarát"-ozza a szerencsétlent! mert kötve hiszem, hogy a bharat-ot barátnak kell ejteni. viszont így biztosan nem sértő Tömdcsak Zsuzsát, vagy Faszurák Csabát mondani! hamár...
Brüki 2009.05.27. 12:36:53
persze hogy nem volt megrendezett, ez a valóság :D
Irak is csak megrendezett, közben a bluebox előtt harcolnak, gondold el mit kell sminkelni a háború miatt...
DG 2009.05.27. 12:39:52
Ujabb elem lenne, ahogyan a verekedest latva o meg sipitozik, hogy jaj, ne, ez olyan borzalmas, ki akarok menni!!!
:-D
dildozer · http://www.youtube.com/watch?v=AwIY4PRIp4s 2009.05.27. 12:41:55
ez így nekem egy kicsit merev álláspont. már csak azért is mert a média is beletrafálhat a valóságba.
ha annyira a saját tapasztalataidra szeretsz támaszkodni, akkor miért hihetetlen számodra hogy ilyen a valóságban is megtörténhet?
én csak azt akarom mondani, hogy ilyen az életben is megtörténik. most történetesen a kamerák előtt. semmi túlzó nincs benne - akár manipulálták, akár megrendezték. Utóbbit - mint korábban írtam - kétlem, mert ahhoz túl életszerű volt. Ezért az Othello előadás párhuzam is erős. sztem.
lavór 2009.05.27. 12:44:11
Aha, szép népi mese. :) Nem érted? Fizetett statiszták készítik a műsorokat fizetett show-manekkel. Ha hinni akarsz, tőlem nyugodtan, de az egy másik intézmény, nem a Tv. :)
Balance Of Power 2009.05.27. 12:45:14
"azta" 2009.05.27. 12:46:22
izéhozé 2009.05.27. 12:47:42
Nem az első mokka volta amiben leosztották, a hihetetlen sötét naivsága miatt.
Takarodj!
lavór 2009.05.27. 12:48:45
Kb napi 3000. Rohadt drága az ottani büfé, kaját, innivalót vigyél. Kb. 10 órát ülsz 1 nap a felvételek során. :)
bozsi.´ ´ ´ 2009.05.27. 12:49:50
WUT (törölt) 2009.05.27. 12:50:17
:DDD
ezen derültem..
kasu 2009.05.27. 12:50:32
Minden van: mocsok, porno a legszarabból, kegyetlenségek, és bizony politika is... nem kötelező nézni. Ez a megoldás. Lehet olvasni... beszélgetni... foglalkozni valamivel, ami érdekel. Ezernyi érdekes, szép, ismeretterjesztő vagy éppen sport megy a csatornákon. Mint ahogy nem eszel meg mindent, amire nincs gusztusod, ezt se kötelező. De sajnos az emberek nagy része nem azt néz, amit jó lenne, hanem amit adnak, mert akik adják jól tudják, milyen hitvány az életünk, izlésünk, a tömegnek minden lenyomható a torkán, ráadásul elhiszi.
2009.05.27. 12:53:55
WUT (törölt) 2009.05.27. 12:55:18
furanku 2009.05.27. 12:57:14
pazola 2009.05.27. 12:58:58
Rez viszont jo volt, en is varom mar nagyon azt a Running man-szeru musort :DD
Bambano 2009.05.27. 12:59:50
Ennyi.
Adásba ment->megrendezett volt.
Ha ezt bukott szóvivő elvtársnő nem látja át, akkor oviba menjen szót vinni, műsort vezetni, mert országos tv-re legfeljebb fehérnemű reklámba való.
daddycool 2009.05.27. 13:03:36
És valóben: az ilyen úrinők szeretnek legjobban rossz kislányok lenni. (ATM, S-M stb.)
(ATM = ass to mouth)
Google 2009.05.27. 13:08:55
Cuminak, rágóguminak jók, főleg így ingyen, de vajon fizetnének-e azért, hogy Demcsákot, Réz Andrást, Joshi barátot nézzék?
Alja népség mind, úgy a meghivottak, mint a meghívók.
Ha nem illik bele a világképünkbe valami, azt mondjuk, ez nem is igazi, ez megrendezett. Aha.
Bambano 2009.05.27. 13:09:09
Megrendezni lehet úgy is, mint amit a maunika sóról hiszünk, hogy úgy veszik fel a nézőket, hogy te gyere, 20 rugó, ki kell osztani három pofont meg egy kokit.
Megrendezni úgy is lehet, és egy Józsibarát kategóriás emberből ezt simán ki is nézem, hogy feltúrják neki a témát meg az embereket, utána szakképzett pszichológis a felvétel előtt kimegy, és pár jól irányzott mondattal felhergeli a leendő riportalanyokat. Ez utóbbira enged következtetni az, hogy bejön a figura és azonnal pofozkodni akar, egy szó nem hangzik szinte el.
És továbbra is tartom: ha lement adásba, nem volt tiszta.
MsTaurus 2009.05.27. 13:10:30
Demcsáknak amúgy az anyukája gazdag. A talicskázni kívánóknak meg egy közhely: álmodik a nyomor!
pazola 2009.05.27. 13:10:37
fehér kutya 2009.05.27. 10:42:17
Demcsák szerintem nagyon vicces.
Az a fajta finomkodó, eltartott kisujjas, tüchtig úrilány, aki nagy előkelőségében még pinát sem tart.
De aztán a négy fal között elszabadul az ősasszony, aztán lehet sikítva talicskáztatni, körbe-körbe a szobában.
Dubito 2009.05.27. 13:11:55
A másik megoldás, ha azok az emberek egyszerűen magukat adják, egy minimális rendezői eligazítás után. A többit a műsorvezető real-time manipulálja.
Egyébként he elnézed azokat a pofákat, nem nézem ki belőlük, hogy két mondatnál többet be lehetne velük tanultatni.
pazola 2009.05.27. 13:13:09
WUT (törölt) 2009.05.27. 13:13:28
de persze értem azt is, hogy mit akarsz mondani: ha KÖZVETLENÜL kéne fizetni érte, mondjuk egy átalánydíjat, hányan fizetnének.. én biztos nem, de amúgy a tv2-nek most joshi Barath az egyik húzóneve, nagyon sokan nézik.
pazola 2009.05.27. 13:14:43
lavór 2009.05.27. 13:15:43
Mourinho már nem a király 2009.05.27. 13:16:07
:)))))))))))))))))))))))))))))))))
Exchange_student (törölt) 2009.05.27. 13:17:03
Miért nem otthon szopja inkább a gengszter maffiozó férje f@szát?
OmegA404 (törölt) 2009.05.27. 13:20:15
Sötét és snob is.
Remélem az élet kitanítja még őt is...
Lesz itt még kisebb hátszél is.
vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.05.27. 13:20:27
oswaldo 2009.05.27. 13:23:54
aztán szarrá verik egymást ... ebből botrány és a másnapi mokka álmegdöbbenéssel reklámot csinál nekik...ez bejáratott módszer ha alacsony egy szennyműsornak a nézettsége. Emlékezzünk vissza pont a mokkára demensPákó és a buzigyerek csatájára. Ott a fókusz határolódott el nevetségesen holott pont hogy reklámot csinált. Én pusztán a 12 év körülieket sajnálom ha nincs mellettük egyik szülő sem.Többek között ezért írtam az ORTT-nek.Idézve a 1996. évi I. törvény (médiatörvény) 5/B.§-ának (4) bekezdését:
"Azt a műsorszámot,amely alkalmas a kiskorúak fizikai,szellemi vagy erkölcsi fejlődésének kedvezőtlen befolyásolására, különösen azáltal, hogy meghatározó eleme az erőszak,illetve a szexualitás közvetlen, naturális ábrázolása,a IV. kategóriába kell sorolni. Az ilyen műsorszám minősítése: tizennyolc éven aluliak számára nem ajánlott."
nem tudom látjátok e, a 18-as karikát amit 22 és 5között lehetne sugározni.Vagy törölni kéne a műsort.
lavór 2009.05.27. 13:29:15
Nagyon ötletes a korhatár karika a képernyőn. :) Úgy semmire nem jó. :) Esetleg reklámozni a műsor szerkezetét. :)Éppeszű szülő már jó régen nem engedi Tv-t nézni gyermekét. :) De saját magát se. :)
Szu-33 (törölt) 2009.05.27. 13:32:43
Bambano 2009.05.27. 13:32:59
Bambano 2009.05.27. 13:35:06
sprenczl 2009.05.27. 13:35:36
Asidotus 2009.05.27. 13:36:57
Bambano 2009.05.27. 13:39:18
Szu-33 (törölt) 2009.05.27. 13:41:34
MsTaurus 2009.05.27. 13:43:31
lavór 2009.05.27. 13:46:24
Szerintem nem is akart téged meggyőzni. :) Lassan azt is elhiszed, hogy az Othello-ban tényleg meghal a színész, és a végére, mikor kijönnek tisztelegni a közönség elé és fogadják a tapsot, akkor a jó Isten feltámasztotta. :)
Bambano 2009.05.27. 13:49:14
Ugyanúgy, ahogy a hetihetesben is pontosan előre kiosztott szerepek szerint megy a műsor. Lehet, hogy ott jobban sikerült az elvárásokhoz válogatni az embereket.
_karmapolice_ 2009.05.27. 13:49:43
többen írták, hogy ez múlt hét pénteken történt. szerintem nem törne le a kezed, ha javítanád...
Kudee 2009.05.27. 13:54:20
asztrografológus 2009.05.27. 14:10:51
borzimorzi 2009.05.27. 14:16:08
Azért Réz András is kiengedett egy kicsit a rá osztott überPC szerepből a végén, mikor a műsorvezetőnő megpofozásáról azt nyögte be, hogy "de én nem tudom megtenni, mert engem nem így neveltek"...
Hát, esetleg el kéne vonatkoztatni ettől az ál-PC-től, és el kellene gondolkodni, hogy a kisebbségi polgártársaknak vajon mitől nincsenek efféle gátlásaik? Csak tán nem azért, mert őket meg úgy "nevelték"?
Egy lépésben eljuthatnának ahhoz a felismeréshez, hogy ez a "kultúra": nem kultúra. A barbárság ugyanis nem kultúra sehol a világon, hanem éppenséggel a kultúra hiánya...
papamaci1 2009.05.27. 14:17:51
Zene 56 2009.05.27. 14:18:36
És valóben: az ilyen úrinők szeretnek legjobban rossz kislányok lenni. (ATM, S-M stb.) (ATM = ass to mouth)
---------------------------
Te tudsz valamit...
:-)))
lavór 2009.05.27. 14:19:49
Nem jó, akkor tartalmas műsort kéne készíteni. :)Jó ez nekik. :) Ócsó.
ewing_65 2009.05.27. 14:20:49
Számoljunk csak, ha a 10.000.000-ból csak minden századik hülye (de jó volna, ha csak annyi lenne), akkor az még mindig 100.000 hülye. Ha a százezerből csak minden tizedik szenved feltűnési viszketegségben, az 10.000. Na szerintem ennyi hülye évekig meg tudja tölteni a Maunikát meg a Józsi barátot is. Még marad is!
A kertévék gyűjtik az ilyeneket. Egyszer csörgött a telefonunk, hogy a retekklubtól hívnak, mert hallották, hogy az utcánkból valakivel nagyon, de nagyon elbánt az élet. Nem tudom, ki lehet az? Szinte várták, hogy azt mondjam, igen! Én vagyok az! Fogatlan vagyok! Megyek Maunikához!
Hogy mi következik ebből?
Réz András egy fizetett statiszta :)
ewing_65 2009.05.27. 14:23:45
ewing_65 2009.05.27. 14:24:20
lavór 2009.05.27. 14:34:38
Lehet. :) De akkor mi a kérdező? Ugyanis az első kérdésre megadván a választ, halvány gőze se volt miről is beszél a beszélgetőpartner, aki véletlenül fel volt készülve az ilyen műsorok szerkezetéről. Így aztán szegényke hirtelen csak azt mondta, kérdezte tovább, ami le volt neki írva.
A műsorvezetőkről: no komment. :)
Werwolf 2009.05.27. 14:35:16
Ül ott ostoban, annyira ostoban, hogy nem erzi, hogyan valik sajat maga parodiajava.
Kepzelem a csaladjat, a baratait, hogy milyen szellemi egytaletelek vehetik körül, akik között szamara meg hihetö maradt, hogy nem teljesen hülye.
Zsuzsa, teljesen hülye vagy es ezt nem lehet eltitkolni. :))
Szu-33 (törölt) 2009.05.27. 14:37:19
Demcsákot rohadtul nem érdekli a beszélgető partnere, (ezt már egyszer egy másik kommentben leírtam) képes a legérdekesebb részek közben megszakítani a riportalany mondandóját és közbevetni egy érdektelen kérdést, sokszor bizonytalan (a hiányos tárgyi tudás jele), és legfőképpen hiányzik belőle a természetesség, az EMBER amit pl. a Liptai Klaudiában kimondottan szeretek.
ungerskbarbar1 2009.05.27. 14:37:38
Már maga lénye is visszataszító hatást vált ki az emberekből, nyilván ő a legrátermetteb a munkára amit végez ;)
Egyébként ezek a Demcsák félék (szép, sikeres, boldog, stb) emberek szépen le fognak lépni innen ahogy a helyzet fokozódik. Nagyduzzogva "emigrációba" vonulnak az átmentett milliókkal/milliárdokkal... a már meglévő pl: Mallorcai villába, és majd onnan néznek vissza szeretett hazájukra ami nagyon megváltozott. Szeretett hazájukra, ahol zsírosra keresték magukat a zavarosban, és időnként majd publikálnak ezt azt, összejárnak a régi elvtárask és ide-oda benyomott gyerekeik, unokáik... rohangál majd a sok Sára és Botond, Séra kutyája Sajó... és közben bio italt kortyolgat... Jujj, Magyarország borzasztó lett!
Te, Ti és a hozzátok hasonlók tették ilyenné... hogy az emberekben az elkeseredés átfordult az erőszakba!
vörösbor(de)minőségi 2009.05.27. 14:39:27
sztem ez történt.
mi meg beszopjuk.
ezt is.
lavór 2009.05.27. 14:43:31
Esetleg te, mert azt is nézni fogod. :)
I'll be Beck! 2009.05.27. 14:44:23
Balance Of Power 2009.05.27. 14:45:20
R.A. amugy orbitalis nagy faszkalap vagy csak annak mutatja magat (ha mar a szerepjatszasrol beszelunk), de van mondanivaloja, kurva jo gondolatai, meglatasai, kello intelligenciaja. Igaz, ettol meg szarik bele az egeszbe es o sem arra hasznalja az eszet, hogy jobba tegye a vilagot. Dehat nem lehet mindenki forradalmar...
v.putin 2009.05.27. 14:55:01
hangsulyzó Budai/Bugyik/Berniből,ja és azután maszopos képviselő,persze csak akkor ha bejutnak a képviselő házba.
Sherko 2009.05.27. 14:55:52
mutter0710 2009.05.27. 14:56:33
Küldtem e-mailt, de itt is megkérdezem: miért tiltottál ki a blogról? Mert szimplán felhívtam a figyelmed egy téves infóra, amit azóta ki is javítottál, illetve arra, hogy az indexen egyszer már mindezt megírták? Nem anyáztam, nem sértettem senki ilyen-olyan nézetét, de még az önérzetedet sem, legalábbis szerintem. Ha mégis, akkor bocs, de igazam volt, amit csendben, a javítással te is elismertél. Máskor ezt meg szoktad köszönni, így most nem értem, mi a baj? Szerintem ez egyáltalán nem fair hozzáállás. Kérlek, válaszolj! Köszönöm, csók mutter (ha az előbb épp az anyátokat értetted volna félre...)
morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.05.27. 14:58:12
a videó elejét néztem meg - okádék. az aljának az alja.
és igen: a Harmonia Caelestist olvasom Esterházytól (arisztokraták, akik és ahogy, régi magyarok, akik még, stb.) és nem nézem ezt a fost ("akkó minek írsz ide, ha nem nézed? ja, nyilván egész nap csak a Kant meg a Schopenhauer!" igen.)
de reagálok a világ dolgaira. a legborzasztóbb az, hogy ez a mocsadék is a "világ dolga". visszasírom az Ablak-ot meg az Évgyűrűk-et meg még a délutáni zenés képújság miatt is fáj a szívem. (késői huszonéves vagyok pedig.)
kopasz (ránézésre) szájszagú Réz András halálos nyugalommal közli, hogy ez a műsor ilyenre van kitalálva, ez ab ovo megszokott. (Láttam százezer éve Jerry Springer-eket, azoktól is okádnom kellett - valahogy nem is értettem, mi a lényegük. Hogy most ezek mit akarnak? Mi van???)
Btw, egy ún. 'esztéta' nem a széppel és a harmonikussal foglalkozik? (Túlzok nyilván, ugyebár az esztétika, stb.)
Vagy ha mégsem: nem fogalmazhat meg értékítéletet egy ilyen fossal szemben? Ez így jó? Ezért beröfög egy ilyen reggeli műsorba, hogy erről értekezzen? Számra nem venném ennek az aljadéknak a címét.
Kérdőjel, kérdőjel, kérdőjel.
v.putin 2009.05.27. 15:00:36
Miért nem lehet pályázni erre?Persze az lenne a kritérium,hogy ki az aki profi és nem valakinek a barátja.
sixx · http://comment.blog.hu 2009.05.27. 15:01:30
mutter0710 2009.05.27. 15:02:52
marosy 2009.05.27. 15:04:01
Félrevezetéseben JELES.
mutter0710 2009.05.27. 15:04:37
Baszkurátor 2009.05.27. 15:05:26
adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2009.05.27. 15:09:35
kicsit később visszatérek, most dolgoznom kell.
sixx · http://comment.blog.hu 2009.05.27. 15:15:43
adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2009.05.27. 15:17:24
mégeccer mondom, kiscit később tudok csak mocskolódni!
így is elég ciki a wc-ből laptopozni kifelé a nagyvilágba.
konspiráció uraim!
konspiráció!
DeToXXX 2009.05.27. 15:18:46
Szabó Patrícia 2009.05.27. 15:27:23
http://www.youtube.com/watch?v=MsiM4wfvc-c
lavór 2009.05.27. 15:35:06
Jövő héten tuti lesz hasonló, add csak az ötleteket. :)
Lord_M_ 2009.05.27. 15:43:16
Nem megkoreografálják, hogy te jössz balról, aztán két ütés a másik orrára, aztán te sikoltozol... fenét...
inkább így képzelem én ezt :
adunk 10.000-et ha kiabáltok
adunk 20.000-et ha felállsz és keménykedsz
és tiétek 30.000 ha pofánvered akármelyiket....
ezt elmondják mindnek... mindegyik 30.000-et lát a dologban.. felkel, odamegy pofánveri... a másiknak is kell 30.000 és visszaüt... oszt a többi megy rendesen ahogy kell...
nyilván nem magas színészi munkáról van szó...
Neton 2009.05.27. 15:44:03
monu 2009.05.27. 15:46:59
Ennyi.
Adásba ment->megrendezett volt."
Nem erről van itt szó, szerintem a rendezők legmerészebb elvárásait is felülmúlták a fiúk-lányok, ott tévedsz hogy szerinted van egy határ amin nem mennek túl. Nincs ilyen. Bár Réz Andrásnak igaza van, nálunk egyszerűen nincs szükség színészekre, ez az alapszint. És a legsúlyosabb, hogy ez nem cigány/magyar kérdés, a primitívség nem bőrszínfüggő.
És ahogy a verekedők szépen reprezentálják az egységsugarú honfitársunkat, úgy a Demcsák-Azurák páros az átlag magyar médiaszemélyiséget reprezentálja gyönyörűen.
Bambano 2009.05.27. 16:14:21
@monu: én úgy gondolom, hogy a józsibarát nem élő, hanem felvételről megy. ha ezt jól tudom, akkor simán kivághatták volna a felvételt és raknak bele másikat. Ha meg tényleg felvétel, akkor minden vezetőnek, illetékes elvtársnak bőven volt ideje agyalni azon, hogy mi legyen. Leadták->sáros minden döntéshozó.
gulasZuppe 2009.05.27. 16:19:58
nem kell itt semmit rendezni
összengedik őket azt kész is
pont az a hihhetetlen hogy nincs itt semmi extra ugyan az megy mint az utcan ha balheznak
a kulonbseg az hogy itt meg kicsit előtte fel is heccelik őket (mint a south parkba vagy a budspancerbe mikor bunyó előtt a fulebe sugnak valamit :))
igy aztan mikor kovnulnak a "szinpadra" koxozott örjöngő bikaként rontanak egymásra
azt ez meg latvanyos szó se rola
túl van ez mar a rendezésen :)
sokkal hulyebbek a delikvensek mint azt demcsakek valaha is gondolnak onnan a nagy keritesen túlról...
statisztakat eleg a műsör kezdeten berakni, utana gyűlik a barom magától
Bambano 2009.05.27. 16:32:07
Róma 2009.05.27. 16:34:58
"A siker titka, hogyha belenézek a tükörbe önmagamat látom!"
Én reggel még láttam a tükörképem mégis el lett baszva a napom...
Este újra megnézem.
városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2009.05.27. 16:48:22
Róma 2009.05.27. 16:48:49
escéhá 2009.05.27. 16:49:02
SINGLETON99 2009.05.27. 16:54:57
SINGLETON99 2009.05.27. 16:57:23
arra nem gondoltok, hogy a Réz beolvasása is csak megrendezett jelenet volt ? átvágás a köbön ?
Róma 2009.05.27. 17:01:34
Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2009.05.27. 17:09:30
morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.05.27. 14:58:12
ha végeztél a Caelestissel, nekiugorhatsz a Javított kiadásnak is. (Szerzője ugyanaz)
Szabó Patrícia 2009.05.27. 17:12:46
épp az egyik kereskedelmi tévének írok műsorötleteket, egy sorozatra, egy ismert arccal (nem mondhatom el, mert kifizettetik velem), és egyetlen kitétel van: legyen nagyon durva, amit jövő héten is meg akarnak nézni, de büntetést ne kelljen fizetni. szerinted mennyit gondolkoznak azon ezek az arcok, hogy neked ez most jó, vagy rossz érzés, átbaszva érzed magad, vagy elhiszed amíg nézed minden nap, hm? meg amíg többszáz kommentelő szól hozzá a témáhiz egy nap alatt? ez volt a cél, ezért üvöltöttem a Hetedik című film végén, mikor a Brad ott áll a levágott fejes doboztól 50 méterre egy pisztolyt tartva a Spacey fejéhez, aki csak mosolyog, ő már győzött, bármit tesz is a Pritt.
Szabó Patrícia 2009.05.27. 17:13:39
Az én postom is megrendezett. 150 forintot kaptam érte, hogy írjak jópofa dolgokat rendszeresen."
Ez még ingyen volt, ugye?
Szabó Patrícia 2009.05.27. 17:14:19
Az én postom is megrendezett. 150 forintot kaptam érte, hogy írjak jópofa dolgokat rendszeresen."
Ez még ingyen volt, ugye?
blady 2009.05.27. 17:16:07
is 2009.05.27. 17:23:00
Szabó Patrícia 2009.05.27. 17:30:55
blady 2009.05.27. 17:36:51
KopaszMercis 2009.05.27. 17:45:24
fogalmatlan fogaval meg azzal a sornyitoval a nyakaban ott ult ez a budos taplo paraszt
fuj behanyok
demcsak meg uber csaj en ugy megbasznam hogy konyorogne az eleteert :)
Pernahajder Campbell (The Scunner Cambell) 2009.05.27. 18:12:36
stanyecli 2009.05.27. 18:14:55
banuta 2009.05.27. 18:29:16
en-gé · http://aapp.blog.hu 2009.05.27. 18:39:25
fehér kutya 2009.05.27. 18:49:35
Páneurópai Harci Kos 2009.05.27. 18:58:48
szerintem is megrendezett.
Hiszia Piszi 2009.05.27. 19:09:50
frank602 2009.05.27. 19:14:43
győzi és egyébb okádék műsort kitiltanám a
Tv-ből,vagy csak az nézhesse aki fizet érte.
Sajnálom ,hogy ezt a primitív színvonalat/?/
részesítik előnyben a szerkesztők.
nothing_fancy 2009.05.27. 19:17:32
mond-e valamit?
tagnes51 2009.05.27. 19:37:14
tagnes51 2009.05.27. 19:40:32
Hiszia Piszi 2009.05.27. 19:45:10
Sol 2009.05.27. 20:02:12
tagnes51 2009.05.27. 20:06:16
Sam bácsi 2009.05.27. 20:15:38
Megsúgom: a jövő héten szerda este az RTL-Klub-on Oroszlánok - Keresztények mérkőzés lesz közvetlenül a '100 Legszörnyűbb Vonatbaleset' után.
páva vagyok hagyjatok repülni 2009.05.27. 20:57:04
Török Szultán 2009.05.27. 21:16:16
Persze a csigatévések valószínűleg katalizálták egy "kicsit" a folyamatot, hogy biztos legyen egy kis matek, mer' az jót tesz a nézettségnek, de szerintem nem gondolták hogy ilyen jól sikerül.
Sierpe (törölt) 2009.05.27. 21:41:51
INSIDER 2009.05.27. 22:11:56
b0lha 2009.05.27. 22:27:51
Cecus 2009.05.27. 22:34:59
Hogy az emberiség egy része megélhetési sóbajáró, abban szerintem semmi új nincs.Tavaly egy igen jellegzetesen lóarcú hölgy a Mónikában bántalmazott szőke lány volt, pár hónappal később meg hosszú barna parókában elvált asszony. Legalább arra vigyáznának, hogy ne a legjellegzetesebb emberkéket válasszák ki ilyesmire (bár, nyilván hozott anyagból kell dolgozni és az asszisztens kiscsaj munkaköre nem terjed ki arra, hogy a tévészékház sarkán az utcán lasszóval fogdosson össze pár alkalmatos fizimiskájú járókelőt), vagy legalább fizessenek meg egy profi sminkest, aki úgy elmaszkolja őket, hogy nincs az a megveszekedett, másnap jól kikommentező antikereskedelmi tévénéző, aki rájuk ismerne.
Hogy minden eladó, azt sem én hoztam át Spanyolországból gyertya formájában. Médiában nyomom magam is (írott), egyszer csak jön egy levél az egyik keritől, hogyaszongya, "az önök megyéjében, X településen élő Gipsz Jakab szerepel ma este a Mónika sóban, erről és erről fog beszélni, képek csatolva. Ha írni akarnak róla lapjukban, minden további infóért állunk szívesen, stb."
Ja és még egy. Nézzétek meg a közönséget a felvétel alatt. Egy ember sincs köztük, aki a szája elé kapná a kezét, hogy jajistenem, itt hirig van, vagy akin őszinte félés látszana, vagy aki a mellette ülő széles háta mögött keresne menedéket. Ülnek, mint a faszentek. Ez azért mond valamit, legalábbis a spontán, megrendezetlen reakciók kétségbevonhatóságáról...
Jócca
Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2009.05.27. 22:35:01
Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2009.05.27. 22:41:05
Peter Faith · http://peterfaith.blog.hu 2009.05.27. 23:10:11
Amúgy meg:
peterfaith.blog.hu
RicsiPapa · http://ricsipapa.blog.hu/ 2009.05.27. 23:18:21
Nagyon szeretem a Demcsákot, nagyon szívesen foglalkoztatnám! Csak kedves, intelligens, operát kedvelő, sokat olvasó, kis pénzből élő, higiéniás problémákkal küszködő, férfiakkal kéne foglalkoznia! Persze csak sakkozásra gondolok!
Brail Kast 2009.05.27. 23:24:40
Én egyszerűen elkapcsolok ezekről, mert tartom magamat annyira értelmesnek, hogy ilyen vackokat ne nézzek. Ha mások is ugyanezt tennék, nem lennének ezek a műsorok. De ugye a nézettség minden előtt...
xenuka 2009.05.27. 23:45:41
atleta.hu · http://www.atleta.hu 2009.05.28. 01:03:03
AvgDvl 2009.05.28. 01:45:57
Nézettségért bármit.
Lord_Cica (törölt) 2009.05.28. 02:04:14
A Réz András csak a lényeget nem érti.
atleta.hu · http://www.atleta.hu 2009.05.28. 02:23:53
Amugy a biztonsagiak eleg benak voltak, fogdostak a ket hulyegyereket, aztan elegendtek vagy haromszor. Mi lenne, ha tenyleg csinalniuk kene valamit? :)
netsrot7 2009.05.28. 04:37:31
szemlel 2009.05.28. 05:54:13
Ez itt - ha ugy tetszik - egy recepcioesztetikai kerdes. Ugyanis TOKMINDEGY, hogy valosagos verekedest vagy megrendezettet lattatok. Es ezt Rez Andras jol tudja, ezert ment a buta picsa ellenebe, vagyis barmennyire is ertelmes, o is csak kiszolgalta a mediat es segitett kavarni a szart, merthogy o is ebbol el. Hogy a szarbol varat eladja nektek, es amig azzal vagytok elfoglalva, hogy kinek volt igaza, addig nott a nezettseg, es a buta picsa is folveszi a lovet, meg a Rez is. A sulyos az, hogy biz. ertelemben semmi kulonbseg nincs kozottuk.
Picitures doktor 2009.05.28. 07:02:51
Az étteremben sem nézed meg,hogy mit lapátolnak a tányérodra?Mindent elfogadsz?Nincs a környéken egy könyvtár,egy park,ahol sétálhatsz?Rend van a szekrényedben?A fejedben?A gyereked nem enne egy kis süteményt?Szüleidet mikor látogattad meg? MIÉRT KELL LESÜLLYEDNI IDÁIG,HOGY EZEKRŐL A "MŰSOROKRÓL" EGYÁLTALÁN TUDSZ VALAMIT????? Igényesebben aranyoskáim,igényesebben.
balfék 2009.05.28. 07:39:29
sixx! Demcsák soha nem volt korm.szóvivő szerintem, csak jelölt. A fika kampány (aminek furcsa mód a tv2 részese volt)hatására nem vállalta. Vedd már észre (bár szerintem ezt te is tudod és vállalod) te ezeknek a megírt forgatókönyveknek szintén egyik szereplője vagy.
sixx · http://comment.blog.hu 2009.05.28. 07:55:30
mani07 2009.05.28. 08:36:22
Picitures doktor 2009.05.28. 08:42:35
Szu-33 (törölt) 2009.05.28. 08:49:12
Miss Marple 2009.05.28. 08:51:47
mani07 2009.05.28. 08:52:19
mani07 2009.05.28. 08:56:14
akira2 2009.05.28. 08:58:11
A bejátszást végignéztem, és nem tudom eldönteni, hogy mennyiben megrendezett a jelenet. Esélyt adok annak, is, hogy spontán alakult így, de annak is, hogy szándékosan hagyták elfajulni a verekedést, ez utóbbira azért gondolok, mert ha valóban meg akarták volna akadályozni, akkor lett volna erre hatékonyabb lehetőség is, nem tartott volna percekig az erőszak, az első néhány pofon után kizárható lett volna a folytatás.
Nekem úgy tűnt, nem ez volt a cél...
paalcili 2009.05.28. 09:05:08
paalcili 2009.05.28. 09:05:24
Picitures doktor 2009.05.28. 09:06:37
Wolfram 2009.05.28. 09:23:50
szerintem igaza van balféknek, egy "mém" addig él, ameddig foglalkoznak vele. részese vagy te is, én is mert írunk róla, beszélünk róla, gondolatainkkal éltetjük.
más oldalról nem tudsz nem foglalkozni vele, mert nem tudod megkerülni, mert része a közegnek, amiben létezel (illetve élsz). mint ahogy a társdalomból sem tudsz kivonulni. ha elmész az erdőbe, vagy egy hippi tanyára, akkor is utolér, integrál, és pont azon a része leszel, amelyik egy erdőben, vagy hippi tanyán él. ezt egyébként Marcuse fogalmazta meg. a kritikus is része a darabnak, bármennyire utálja is. vagy az E.T. póló a filmnek. a blog a „josibarátnak”. ha nem is mindig tudatosan építve. bár egyre inkább.
sukram 2009.05.28. 09:24:08
Baszkurátor 2009.05.28. 09:24:23
Én sokkal szívesebben nézném őt a józsi haver helyett.
sukram 2009.05.28. 09:24:47
pirossargagumicukor 2009.05.28. 09:25:25
Antonia40 (törölt) 2009.05.28. 09:33:43
grigorij (törölt) 2009.05.28. 09:39:44
Ugyen ezek a blogok egy cseppet sem függetlenek, hiszen még a blog.hu-n is számtalan beépített figura "publikál"
A netes lapok, portálok és a kertévék, esetleg a bulvárlapok között is léteznek együttműködések!
Tapasztalt rókák előbb az impresszumot nézik át, esetleg, ha avn kapcsolatuk, akkor érdeklődnek szerzők után...
Köztudott az Index irányvonala, ahogy a konkurenseié is!
Minősíti az egészet és nagyon sok "privát" blog hitelét csorbítja, hogy egy Velevet-szerű abszolút primitív bulvárszemét fő és kiemelt rovat lehet itt!
Én nem gondolom, hogy Sixx a tv2 beépített reklámembere, de hogy az Indexnek alapérdeke ezeknek a szemét műsoroknak a megléte, azok propagálása, az tény!
Ha akaják cikk formában megy az anyag, ha hátrébb akarnak húzódni, akkor meg lehet blogbejegyzés...
scottish 2009.05.28. 09:51:15
Az orosz változaton legalább jókat röhögtem, itt még ez sem sikerült.
sixx · http://comment.blog.hu 2009.05.28. 09:58:31
yanchi345 2009.05.28. 09:59:15
Józsi barát a negyediket 16 évesen befejező feltűnően barna polgártársak gázsiját ki tudja termelni a hüvelygombás reklámokból, többet nem, ez ennyire egyszerű.
mutti0710 2009.05.28. 10:09:01
Cs.M. 2009.05.28. 10:19:57
Azu-rákot neki!
carlo74 2009.05.28. 10:20:24
monu 2009.05.28. 10:21:26
DE itt nem is arról van szó hogy sárosak-e vagy sem, persze hogy azok. Már maga a műsor létezése is emberiség elleni bűn. Mint a fókusz, vagy a találkozások vagy most épp hogy hívják, ide vehetném az egész műsorújságot.
rotler 2009.05.28. 10:33:16
Wolfram 2009.05.28. 10:42:55
Baszkurátor 2009.05.28. 12:05:54
Szerintem ha ez spontán harc lett volna akkor ott a "biztonságiak" is kaptak volna az arcukra.
scottish 2009.05.28. 12:40:51
Ezért is az én kedvenc filemim: Rambo 1, 2, 3 meg hét pornó.
sz_ 2009.05.28. 12:41:22
big_mike 2009.05.28. 13:33:11
füredi (törölt) 2009.05.28. 13:43:28
Értsd már meg, amit előttem százan leírtak: ez nem úgy volt megrendezett, mint bádszpenszer, hogy és akkor üt, te elhajolsz, aztán a bajszos beesik a flipperbe.
Itt arról van szó, hogy fel lett hergelve két csoport, valószínűleg bedobva, hogy ha balhé van, akkor többet kaptok. Ismerik egymást, kinn az utcán is megtalálhatták volna egymást, mit gondolsz, miért itt kezdtek verekedni.
füredi (törölt) 2009.05.28. 13:45:15
losinj 2009.05.28. 14:18:32
Demcsák Zsuzsa idegesítő álnaívsága enyhén visszaütött...
Kivételesen vele beszéltek ironikusan. Biztos nehéz lehettett megemésztei, hiszen ő szokott teljesen tolerálhatatlan, arrogáns módon beszélni az interjúalanyaival.
A különbség annyi hogy Réz András intelligensen osztotta ki, és némileg hiteles a szava a témában.
vörösbor(de)minőségi 2009.05.28. 15:09:19
Dezső bácsi 2009.05.28. 17:11:41
blady 2009.05.28. 19:08:10
Kendaq Pendragon 2009.05.28. 21:23:10
Tudják ők nagyon jól, hogy mi az igazság az egész történetben, csak Rézzel mondatják ki a frankót, mintha ő nagyon okos lenne a témában.
Annyira cinikus, hogy pont egy saját műsort mószerolnak el, hogy arra nem találok szavakat...
Józsi amúgy nagy szarevő, mutatta a Muklis történet. Szóval lehet, hogy valahol megérdemelte, hogy kenyéradója rugjon bele.
2009.05.29. 20:22:43
Akkor írd meg mi a lényeg, ha te tudod, vagy érted.
Én nem értem mi értelme van verekedni. Kamera előtt, mögött, felette, alatta, bekapcsolt kamera, vagy kamerás mobil, vagy anélkül.
Totál nem értem mi értelme van a verekedésnek.
Attól mert bárki adásban vagy azonkívül fizikailag bántalmaz vagy bántalmazni akar másvalakit (akár embert akár állatot) azzal mit akar elérni?
(most azt feltételezem, hogy értelmes felnőtt, hétköznapi emberekről van szó, nem szociopatákról, vagy pszichopatákról akiknek a fájdalom okozása az élvezet)
Szóval azért mert Jolán kiüti, agyonkarmolja, megtépi Marit, attól még Mari nem fogja magáévá tenni azt az elgondolást amiért Jolán nekiesett.
Ha meg Jolánt ez teszi boldoggá, vagy ettől érzi jól magát, akkor az már klinikai eset, javaslom vizsgálatra a szereplőt.
Demcsák Zsuzsa eddig sem volt a kedvencem, de most már nem is nézem a MOKKÁT. Igen, Demcsák miatt nem. Nem is fogom addig amíg ő ott van.
grupi 2009.05.30. 10:33:48
Egyszer egy ilyen hirdetésre jelentkezett az akkor gimnazista gyerekem. kikérdezték, és kérdezték, hogy mit vállalna el, meddig menne el a kamerák előtt. Ekkor főleg a leszbikus és buzi témák érdekelték a csatornát, és egy ilyen szerepet kellett volna felvállalnia. Amikor közölte, hogy ez nem ő lenne, és hogy ez nem igaz, akkor visszadobták, a szerkesztők és a válogatók, mondván, hogy nem elég nyitott, nem érdekfeszítő, és hogy erre nincs kereslet, így nincs is rá szükség. Ez a TV2 és a válogatás.
De az is ismert, hogy a Hal a tortán forgatásán generált botrányért a csatorna felárat fizetett. Ebből is belső ügy, közmegítélés született.Nem más ez, mint a gagyi Tv befolyása a és pénzhajhászása a nép elleniben.
gigacherry 2009.05.30. 23:33:15
Mit tudsz Réz Andrásról?
Nekem konzulensem volt az egyetemen, amikor a szakdolgozatomat írtam. Hatalmas háttértudás van a laza szöveg mögött, és ha belekérdezel az előadásába és akár eltereled a témát valami teljesen másra, akkor sincs semmi baj. Lehet vele vitatkozni és minden témában otthon van, ami médiával, kultúrával kapcsolatos.
Az esztétika a tudományegyetemek bölcsészettudományi karának egyik szaka. Aki elvégzi, általában azt nevezik esztétának.
gigacherry 2009.05.30. 23:39:52
Mondjuk a "sörnyitóval a nyakában" vicces volt. :-)
tity247 2009.05.31. 00:56:47
No comment!
mizrolist 2009.05.31. 03:55:24
mizrolist 2009.05.31. 03:59:05
mizrolist 2009.05.31. 04:14:19
mizrolist 2009.05.31. 04:15:27
2009.05.31. 13:10:16
2009.05.31. 13:13:50
FENTEtente 2009.06.01. 15:46:19
FENTEtente 2009.06.01. 15:48:47
Tények?Magyarországon egy bizonyos réteg nagyon meg van fizetve,de a többség meg sietve le van sajnálva a kevés bérükkel,kevés jövedelmükkel.Politika sok hibát követett el,de egy nagyot biztos.Naponta bevonta kisembereket a politizálásba és vonult olyan állásba,hogy rájuk sokat hivatkozik.
Balosok és jobbosok,közös tusakodósok!Elkeserítő a vitatkozásotok az ország rovására.Lelkesítő szorgalommal taszigáljátok a többséget a nyomorba?
Politikai temérdek érdek érdekes helyzetben,esetleg jobbik esetben,érződik pozitív hatása az emberi tartásra.Hogy lehet így kicsinyke kis magyarországon itt élni,ha okok nélkül testvéreinket is el tudjuk itélni,később talán még máglyán is égetni?
Mostanában lélegZETÜNK miért nemZETÜNK rovására történik?LÉLEGezzünk és EGYezzünk meg ABBAN,hogy halkABBAN nem lehetünk hangosABBAK,se nem hosszABBAK?
Én tudom mindennek a politikai okÁT,mert a politika az országon mindent erőszakosan fog ÁT?Hisz ő már megmutatta régen igazi harAPÓS,kAPÓS fogÁT.
Mi emberek csak magunkra gondoLUNK,és már az állatokról nem is szóLUNK?Ők sokat fognak szenvedni a válságnak köszönhetően.
KataszTRÓFA dalomban az a sTRÓFA ami nem illik oda?Nini,csoda a csodáLATOS földi életben,hogy álLATOS mindennapjainkat állatok veszik körbe.Vagy tévedtem?
Ha kevesebbet írNÉK a végén összeomolNÉK,s borulNÉK gyökérként a föld alá,hol ásÓVAL szedNÉTEK és enNÉTEK ki belőlem rímeim?Pár szÓVAL most csak ennyit.
huss 2009.06.01. 23:29:39
Szóval üzenem mindenkinek, van remény!!!Lehet így is remekül élni!Ne adjátok fel!
paalcili 2009.06.03. 09:14:50
Atha 2009.06.04. 02:12:48
Előttem van a vezérlő, ahogy a szerkesztők fogják a fejüket, ahogy ez a nagyszerű esztéta teljesen őszintén megmondja a tutit!!!
Respect.
Gyerekek a helyzet a következő:
A TV2 behívott egy hiteles embert akiről azt remélték, hogy majd jól elmagyarázza a dolog pszichológiai hátterét, még egy löketet adva a sopánkodásnak,a szörnyülködésnek, és a manapság oly divatos, szerecsenmosdatás kultúrájának, erre ez a pallérozott elméjű esztéta eléjük öntötte a saját szennyesüket!!!
LOL!
Juhooááááj!!!
Na most egy darabig azt hiszem nem hívják!
Ő meg szarik rá.
...és jól teszi.
András eddig is bírtalak de ez parádés volt. Grat.
FENTEtente 2009.06.06. 09:28:12
lászlómiki 2009.06.10. 11:56:05
"Szerintem maradjunk annyiban,hogy akik kedvelik Demcsákot,azok nem az eszéért szeretik:)"
- hanem hogy lóarc volt a jele az oviban :)
moli 2009.09.14. 13:49:49
Bob Button 2009.12.03. 07:54:48