Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A szülőknek nem jött be az orális szex

Bigott szülők, orális tinik

2008. szeptember 08. 15:14 sixx 35 komment

Többször emlegettük már a bigott amerikaiak kedvenc gittegyletét, a Parents Television Council nevű szövetséget, akiknek feltett szándékuk, hogy minden, szerintük ledér, erkölcstelen és erőszakos jelenetet száműzzenek a tévéből. A tévésorozatokat hetente értékelő, és minden bizonnyal kurva sok szabadidővel rendelkező tagság szerint a tévében maximum olyan műsorokat kellene mutatni, mint az Greatest American Dog, mert abba aztán nincs semmi olyan, ami megbotránkoztatna, nem úgy, mint az erre a hétre kinézett 90210-remake-ben.

A PTC haragját ezúttal az váltotta ki, hogy a sorozat pilotjában olyan jelenet szerepelt, ami azt sugallta, hogy gimnazista szereplők éppen orálisan kényeztetik egymást. Ó jaj, mivé lesz a világ, ha már a negyedikes gimnazisták is ilyet tesznek, ejnye. Azonnali lépéseket követelnek, és levelekkel bombázzák a műsor szponzorait, akik minden bizonnyal egyenesen a spam dossziéba irányítják a beszűkült agyú, bigott köcsögök leveleit, oda, ahová valók.

Címkék: tv sorozat cw botrány

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2008.09.08. 15:41:31

Hmm, USA, már meg sem lepődöm.
Ellenben épp azon töprengtem, hogy kéne végre egy olyan sorozatgyilkosos sorozat (pl. Gyilkos elmék-szerű), amiben nem csak sejtetik hanem meg is mutatják, miket tett a gyilkos. Mikor volt már jó horror sorozat bárhol is???
Jó tudom kattant vagyok, de szerintem erre is lenne igény :P

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2008.09.08. 15:45:02

ne nagyon várj ilyenre, mert ha mégis ilyet adnának, abból jól kivágnák a durvább jelenetet, hogy 12-es karikával mehessen...

Sicc 2008.09.08. 15:48:34

Leköcsögözöl olyan embereket, akiket nem ismersz, és miondenkit tahónak tartasz, aki szeretné a gyerekét megmenteni attól a szennytől, ami a médiából árad?

sixx · http://comment.blog.hu 2008.09.08. 15:49:19

igen Sicc, leköcsögözöm az összes bigott gyökeret.

Karesz4 2008.09.08. 15:56:26

Szerintem meg Te vagy az igazi bigott gyökér, mert akinek más a véleménye mint a Tied, azt méár rögvest ilyen jelzőkkel illeted. Tudod, ez az igazán beszűkült agy és bigottsaág. Csak a Te véleményed lehet igaz, aki mást mond az pusztuljon... mit is mondjak erre, Egyszer majd nálad is eljő a pillanat, amikor minden ilyesmiről számot kell adj...

gravy_t 2008.09.08. 15:57:19

kedves sicc,

ha nem akarom, hogy a gyerekem "szenny"et nézzen, nem engedem a tévé elé, és nem rontom el mások szórakozását a primitív, prűd pattogásommal (itt most a ptc-re gondolok).

sixx · http://comment.blog.hu 2008.09.08. 15:58:53

kösz Karesz, most nagyon elszégyelltem magam. a bigott szó jelentését is átértelmeztem, örök hála.

bigyibogyo 2008.09.08. 16:06:55

szerintem meg sixx-nek van igaza, bazira nem fair,h csak mert a szulo feladatat intezmenyesitik (hany eves gyerek mit nezhet). es ezert aki mar nem gyerek is sziv. jo nagyokat

szucsitg 2008.09.08. 16:14:04

a sok retardalt baromnak uzenem kicsin orszagunkban, es a kintieknek is, aki latta a jelenetet, de az artatlan pici lelkenek fogalma sincs az oralis kielegitesrol, nem beszelve arrol, h milyen is egy auto anyosuleserol oralisan kielegitani a termeszetesen, a balasetveszely elkerulese vegett, parkolo sofort, az nem ebbol az epizodbol tudta meg. de ugy nez ki, h a ptc sem olyan tiszta... v mar par studiofonokot leszoptak egy kocsiban, lobbi cimen.

gravy_t 2008.09.08. 16:17:00

hát, boldogok a lelki szegények...

Nagyak 2008.09.08. 16:17:14

Minden szülő, aki "aki szeretné a gyerekét megmenteni attól a szennytől, ami a médiából árad", nyugodtan dobja ki a tévéjét, ha a saját maga által saját maga elé állított feladatot másképpen megoldani nem képes, de ne az én káromra tegye! Én pl. attól kapok sikítógörcsöt, hogy egy normális filmet nem lehet már látni egy begyepesedett, elpüdériásodott csatornán sem, mert minden kicsit is szórakoztatóbb jelenetet valóban kivágnak, hogy ott lehessen a 12-es karika, mint ahogy erre Bogoj nagyon helyesen rámutatott. Aki frusztrált lesz a káromkodástól meg az erőszakos cselekmények képi megfogalmazásától, az felőlem gyónjon helyettem is, csak engem hagyjon békén a marhaságaival.

nagyonhülyevagyok 2008.09.08. 16:30:04

Szerintem meg minden gyilkolós, lövöldözős jelenetet ki kellene cserélni egy orálisan kielégítős jelenetre.
Kevésbé lenne "káros".

Így talán meg is nézném az Apocaliptico, Rambo és Fűrész összes "cenzúrázott" verzióját.

gravy_t 2008.09.08. 16:32:15

mellesleg mondom, hogy az öldöklés simán mehet 16os karikával, de a szeksz az még 18assal _sem_. nehogy még károsodjon a gyerek személyisége...

moli 2008.09.08. 17:03:36

"""hát, boldogok a lelki szegények..."""

aki á-t mond...
jobb adni, mint kapni
szükség törvényt bont
mek.oszk.hu/00200/00242/00242.htm

barmire tudsz kozmondast idezni, de ettol nem leszel okosabb es IGAZABB, csak feltarod, hogy meg arra se vagy kepes, hogy sajat gondolatod es szavaid legyenek.

Dömper Ármánd 2008.09.08. 17:05:27

"Szerintem meg minden gyilkolós, lövöldözős jelenetet ki kellene cserélni egy orálisan kielégítős jelenetre."

DEMAGÓG!

moli 2008.09.08. 17:06:54

gravy_t: marmint, nem a szex a problema, a gyilkolast 12-es karikaval en sem ertem. deakkoris.

Jé Dani 2008.09.08. 17:31:43

Azért a mi mehet és mi nem a tv-ben elég ellentmondásos! Mehet az összes buzeráns mangaszar ahol letépik egymás fejét, szétrúgják egymás agyát, de betiltották a tom és jerry-t, mert erőszakos?! Na akkor mit is nézzen a gyerek?! Csak a hupikék törpikék maradt nekünk. (2 éves a fiam) :)

gravy_t 2008.09.08. 17:43:15

te, moli, a "boldogok a lelki szegények" az nem közmondás. ha már így szóba került, hogy ki mennyire művelt.

plusz azért a te eredeti ötleteid se nagyon hemzsegnek itt az oldalon.

az én álláspontom az, hogy aki nem akarja, ne nézze, ne engedje a gyerekének se. el lehet kapcsolni, neadjisten ki is lehet kapcsolni a készüléket és el lehet menni kirándulni. én pl. simán nem nézem a maunikasót, de attól még nem akarom betiltatni, sőt, másoknak sem akarom elvenni a szórakozását / kikapcsolódását azzal, hogy levetetem a műsorról.

sajnálom, hogy már a magas erkölcsi mércével rendelkező nők és férfiak is olyan csapnivaló szülők, hogy nem tudják megnevelni a gyerekeiket. de ettől még nem a többi emberen kellene leverni a saját tehetetlenségüket.

klackner 2008.09.08. 18:19:28

Sixx,

arról az országról beszélünk, ahol négy éve, a legnagyobb iraki csőd és gazdasági válság közepette a hivatalban lévő elnök az abortusz ellenzésével nyert választást. Meg arról az országról, ahol kimutatható valószínűsége van annak, hogy két év múlva (republikánus győzelem és a most 72 éves, a bőrrák nyomait viselő McCain halála esetén) olyan elnöke lesz, aki szerint az iraki háború Isten akarata, az iskolai szexuális felvilágosítás pedig egyetlen pontból áll: házasság előtt nincs szex.

Egyébként olyan marha messze mi sem vagyunk ettől.

Mikor Sodrócki 2008.09.08. 18:23:54

Gondolom nagyrészük vallásos. Most adtak ki valami nyilatkozatot hogy a Hollywood-i filmekben a házasságon kívüli szexet favorizálják és hogy ez mennyire borzalmas.Gondolom számoltak is mert még arányszámot is adtak meg , hogy 3:1 . Sőt , még a Janet Jackson-os cicivillantáson csámcsognak a honlapjukot . Pedig az még 2004-ben volt.

Mikor Sodrócki 2008.09.08. 18:46:04

Haha,ezek nagyon vadak . Tiltólistára tették a House-t meg a Grace-klinikát is. És nem a műtétek miatt. Utóbbit példáuk azért mert a szereplők hűtlenkednek . Azta kutyafáját, ezek aztán nem viccelnek.

faugusztin 2008.09.08. 19:06:12

Van azert egy pozitiv oldala is ezeknek a amerikai idiotaknak - hala nekik jott letre a "frak" szo - mivel a TV-ben olyat nem szabad hogy "fuck".

titok84 2008.09.08. 20:18:23

Sixx, csak egy egyszerű példa.
Amikor én gyerek voltam, a rajzfilmek konfliktusait nem erőszak oldotta fel. Ma 95%-ban igen. Ennek a hatása mérhető.
vagyis nem mindegy, mit bámul a gyerek a tévében. Ha az én értékrendem olyan, hogy nem szeretném a gyerekemet ilyenek elé engedni (nem a 20 évest, hanem a tízet), akkor hadd tegyem. Nyomják ezeket a műsorokat éjjel.
Kicsit általánosabban: elképesztően intoleránsok vagytok a konzervatív értékekkel szemben. Nem az a baj, hogy nem ilyeneket vallasz (pont ez a jó, hogy szíved joga), hanem hogy nem tűrsz mnás véleményt. Engem eddig egy témában moderáltak ki itt, amúgy kulturál stílusban megfogalmazott véleménnyel.
Amit művelsz, műveltek, azt úgy hívják: a tolerancia diktatúrája.

gravy_t 2008.09.08. 20:34:25

faugusztin, a fraket meg már az eredeti sorozatban is használták (1978), a Parents Television Councilt sokkal később alapíttották. de a szóeredet hasonló lehet, gondolom, akkor még simán nem illett azt mondani a tévében, hogy fakk.

gravy_t 2008.09.08. 20:41:29

titok84,
a mesék erőszakmentességét szerintem ne keverjük ide. a rajzfilmek tényleg békések voltak, de a gyerekmesék ugyanilyen véresek voltak mindig is.

mi mehessen a tévében: ennek nincs köze ahhoz, hogy konzervatív vagy-e. ha nem akarod, hogy a gyereked ilyen műsorokat nézzen, ne engedd neki. ma már műszakilag is megoldható, hogy gyerekzár legyen bizonyos csatornákon. mondhatnám: te vagy intoleráns azokkal szemben, akik pl. délután vagy kora este akarnak normális ( = nem szétcenzúrázott) műsort nézni, mert éjjel aludni akarnak. pl. ha délután menne valami véresebb / szekszesebb film, te úgysem néznéd, a gyerekednek se engednéd nézni. akkor viszont miért fáj neked, ha más meg nézni szeretné? ezt úgy hívják: az intolerancia diktatúrája.

Pacey · https://filmleltar.blog.hu/ 2008.09.08. 22:39:07

Hogy ezek mekkora kretének...Ha már nekik pókhálós a picsájuk, másnak se legyen jó.

Mikor jönnek már rá, hogy nem a tévé a veszélyes, hanem a többi kölyök. Szerintem az emberek kilencven százaléka gyerekkorában a pajtásaitól tanulta ki a káromkodás, szexualizálás, korengedményes cigivásárlás, stb. minden csínját-bínját.

Megdobbent 2008.09.08. 23:02:41

Ld: Al Bundy kontra Kongresszus vitat Psycho Dad ugyben.

Ervei egyike:
Mi a Gyalogkakukkon nottunk fel. Es megis hanyunk probalt meg sziklara festett barlanggal, vagy A.C.M.E. termekekkel csapdaba ejteni barkit is?

Egyszoval bigott gyokereknek kuss, a gyerekuket felto szulok pedig hasznaljak a parent lock-ot, ugyeljenek a kolykeikre, ha mar egyszer megcsinaltak oket olyan modszerrel, amit el kell titkolni. Wehe, fajdalmas, ha megtudjatok, de meg Attila kiralyunk is tucatjaval szopatta-baszta a fehernepet, pedig az aztan osmagyar volt, eh-eh-eh :>

Nari 2008.09.09. 09:37:04

Teljesen igaza van sixxnek. Ha vki nem akarja, h a gyereke orális sexet vagy bármi más erotikus töltetű jelenetet lásson, az kösse be a gyerek szemét és zárja egy dobozba...
engem teljesen normálisan neveltek koromnak megfelelő műsorokat néztem, de ha kedvem volt akciófilmeket is. Ott lőttek, gyilkoltak, sexeltek, megnézhettem, mégsem lettem aberrált hülye... inkább ennek az idióta szervezetnek kellene észhez térni, hogy a világ változik, az emberek is...

DocBulywood 2008.09.09. 10:26:23

Ez egyszerűen nevetséges: a szex mennyivel károsabb, mint az iskolai lövöldözéseik?

Ugyan már: valakit leszopnak, azzal egy jó élményt adnak, de ha valakit megölnek... az mennyivel jobb?

b0risz · http://zahar.blog.hu 2008.09.09. 11:21:15

tulajdonképpen ez után már nincs is értelme min vitatkozni, aki ezt nem látja be, az úgysem fogja semmilyen más érvtől sem, mert nem hajlandó fejlődni:

"gravy_t 2008.09.08. 17:43:15

sajnálom, hogy már a magas erkölcsi mércével rendelkező nők és férfiak is olyan csapnivaló szülők, hogy nem tudják megnevelni a gyerekeiket. de ettől még nem a többi emberen kellene leverni a saját tehetetlenségüket. "

nemecsek ernő áruló 2008.09.09. 14:35:28

Akinek nem tetszik, ami a TV-ben van, az ne nezze, de ne fosszon meg masokat is a szorakozastol! Hangoljak el azt az adot, es akkor a gyerekuk nem latja!

Tehat igen: bigott kocsogok. Pont.

titok84 2008.09.09. 19:34:29

Azokról a szülőkről felejtkeztek el, akikből hiányzik a bennetek meglévő felelősségérzet. Nemrég egy elsős gyerek azt mondta nekem, kedvenc mesehőse Freddy Krueger. Szegény Dzsoniról nem hallott.

gravy_t 2008.09.09. 21:11:20

titok84,
erre most mit mondjak? én miért szívjak a felelőtlen barmok miatt? akkor ne áruljanak késeket sem, mert felelőtlen emberek felvágják vele az ereiket / megkéselnek másokat.

nekem ez a "de vannak felelőtlen szülők" érv nem érv. az olyant büntessék meg, bírják rá, hogy normálisan foglalkozzon a gyerekével. végső mentsvárnak ott van az iskola is (a szülőket nem helyettesítheti): azért valamennyi értelmet ott is lehet verni a gyermekbe.

titok84 2008.09.10. 15:16:35

gravy,
ez egyszerűen hangzik. Hogyan bünteted? Hogyan bírod rá? Az elmúlt évtizedekben elértük, hogy a nevelés sokkal rosszabb és eredménytelenebb lett, ráadásul közben az alkalmatlan szülők gyerekei is szülőkké váltak.
Az iskoláról meg annyit: (szinte) minden eszközt kivettek a pedagógusok kezéből, hogy neveljenek. A mai oktatáspolitika alapfilozófiájában a gyerek jogait sérti, hogy őt nevelni akarják. Nem az értelmi neveléssel van a gond.
Szóval nem mondom, hogy nincs igazad, de a mai helyzetben nem megoldható így a dolog.
Az giccses, ha azt mondom, hogy neked + nekem kell azok helyett vállalni a felelősséget, akik ezt nem mérik fel?
Nehéz ügy. Annak örülök, hogy lehet erről kulturáltan beszélni.
Egy korábbi megjegyzésre: a "toleranica diktatúrája" idézet volt, nem én találtam ki. Van rá konkrét példám. Amikor a c:c-on egy ügy kapcsán leírtam, hogy a homoszexualitás szerintem se követendő, reklámozandó, és SZERINTEM nem "normális" dolog (értsd: nem ez a természetes), akkor kétszer is kimoderáltak. Olyan stílusban írtam, mint most. Nem volt anyázás, nem szidtam a melegeket, nem írtam csúnyákat stb. Ennyit a liberalizmusról.

Jé Dani 2008.09.11. 10:38:40

titok 84:

figyu, sztem értelem kérdése, azt viszont nem osztják, hanem meg kell szerezni!
Érdekes, hogy a nagy "amerikamajmolás" és kopizásból, csak a baromságot veszi át a politikánk! Most már csak mindenkinek jogai vannak és nagyobb a súlya, mint a KÖTELESSÉG-nek, mert az már nem létezik!
Egy rab azért van rács mögött, mert vki személyiségijogait nem vette figyelembe, akkor neki miért jár?! Egy kislány meggyalázása és megölése=10év (Tánczos),
többszörös bankrablás, bántalmazás, és gyilkosság nélkül=17év (Ambrus)?! Az emberi élet ÁLLÍTÓLAG pénzben nem meghatározható(megfizethetettlen), értékitélet ablakban!
süti beállítások módosítása