Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Süveges Gergő a Nap-Keltében

Új arc a fedélzeten

2008. május 15. 12:56 kiricsizoltan 46 komment

Jó ideje már, hogy a Nap-Kelte hétköznapi adásaiban csak két műsorvezető váltja egymást, Apáti-Tóth Kata és Betlen János. Azon szerintem nem csodálkozik senki, hogy nincs kínzó hiányérzetünk Bánó, Orosz, vagy Aczél miatt, de most új műsorvezető érkezik a stúdióba. Februárban, amikor Aczél Endrét végleg eltávolították, Dobos Menyhért, az MTV közéleti igazgatója javaslatot tett a kiszórt műsorvezetők pótlására, szerinte nyugodtan lehetne választani Szaniszló Ferenc, Süveges Gergő, Horváth Szilárd, Feledy Péter, Nagy György, Palcsó Brigitta, Dombóvári Gábor és Sugár Ágnes személye közül. Nem tudjuk, kiket válogattak még ki közülük, de az biztosnak látszik, hogy holnap, pénteken Süveges Gergő fogja vezetni a műsort.

Tehát új arc a Nap-Keltében. Túl sokat persze nem várunk, hiszen az egész műsort kéne úgy, ahogy van megszüntetni, vagy legalább annyira megújítani, hogy rá se lehessen ismerni. De azért Süveges csak jobb lesz, mint mondjuk Orosz József.

 

Címkék: mtv hír napkelte

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

titok84 2008.05.15. 13:15:17

Hú, nagyon szorítok Gergőnek! Nyilván nemcsak Szovjet Jóskánál lesz jobb, de azért nem mindegy, mit hoz.
Sajnos elképzelhető, hogy vele és hozzá hasonlókkal a műsor lassan nézhető lesz, így nem szűnik meg. Pedig én is egyszerűbbnek tartanám egy az egyben kidobni, aztán (nem magántulajdonossal) csinálni egy KÖZSZOLGÁLATI reggeli műsort.

Süveges Gergő · http://www.suvegesgergo.hu 2008.05.15. 14:22:16

Köszönöm a bizalmat.
Ha valaki nemcsak a Nap-kelte weboldalára, hanem rám is kíváncsi, ide látogasson: www.suvegesgergo.hu
SG

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2008.05.15. 14:29:15

Kiváncsi vagyok, ezek után meddig lesz még bojkott..

remélem, nem sokáig)

smidgen 2008.05.15. 14:33:44

ahogy én látom (amikor néha látom)

erőssége: érdeklődve beszélgetni olyan dolgokról amikhez semmi fingja nincs

gyengéje: tényadatok, széleskörű, átfogó ismeretek teljes hiánya mind a politikában, mind a gazdasági folyamatokban

pártállás: Fidesz (tag)

megjelenés: TV-ben vállalható, sőt ker.tv-khez képest egész jó. (fogai, frizurája, beszéde rendben van)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.05.15. 14:43:00

Igen, egész érdekes ez az ív a FIDESZ Híradótól a Napkeltéig :-)

Ettől függetlenül teljesen vállalható figura, és feltételezhetően nem lehet túl elvakult, ha 2002 után is maradt, és azóta is folyamatosan képernyős.

lakobalan 2008.05.15. 14:49:42

Amennyiben egy FIDESZ-tag (ha igaz) és "a hitről, Bibliáról, misszióról, felelősségről és küldetésről közösen gondolkodó" ún. TV-s személyiség bedobásától lesz a műsor "közszolgálati", akkor rendben van. (Zárójelben - és ez sajnos jellemző a királyi TV-re, meg a Dunára is - a vallásnak annyi köze van a közszolgálatisághoz, mint mondjuk a bélyeggyüjtésnek.) Egyébként a pasi normális, kedves figura...

gabest1 2008.05.15. 15:01:13

Minek egyáltalán állami tv, még én se kerülhetek képernyőre, pedig egymagam a legkisebb kisebbség vagyok.

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2008.05.15. 15:24:47

Elég nagy csalódás számomra, hogy egy még nem "elhasználódott", politikai meggyőződését a képernyős létbe nem keverő, tehetséges, szimpatikus, relatíve csekély kora ellenére hiteles fiatalember a magyar televíziózás egyik leggagyibb, legelfogultabb, és legvállalhatatlanabb műsorának lesz a munkatársa.

Gergő! Odafentről szóltak, hogy akkor mostantól ezt csinálod? Vagy saját elhatározás?

Nick@Day 2008.05.15. 15:37:28



Komolyan néz még valaki reggel TV-t ? Ez olyan 90-es évek...

grigorij (törölt) 2008.05.15. 16:05:18

Most mi van? Ennyien tudjátok, kiről van szó?

grigorij (törölt) 2008.05.15. 16:12:50

Viszont az a csajszit, azt a Apáti-Tóth Katát, nem lehetne... Nem lehetne eltüntetni? Annyira, de annyira hiteltelen...

pqowie 2008.05.15. 17:06:36

hát igen andris |bandis,
Én is kételkedek abban, hogy egy PPKE-es önszántából megy bele abba, hogy ilyen műsorhoz adja az arcát. De az is lehet, hogy ellensúlyozni, megváltoztani, reformálni szeretne. Ha így van, akkor viszont kíváncsi leszek, hogy egy fecske csinál-e nyarat, bár már a tavasz is jobb, mint Bethlen, Orosz, Verebes.....

Nagyvakond 2008.05.15. 17:15:29

Nincs téjvénk.
[De vannak emberek, akik akárhová kerülnek, jó helyen lesznek...]

countrystudy 2008.05.15. 17:28:51

jó arc, ki kellene maradnia ebből az undorító műsorból.

widor 2008.05.15. 17:36:17

Szimpatikus arc, de ezt a lépését nem értem.
Ahhoz is kell gyomor, hogy az ember a Balló mellé leűljön műsort vezetni, de hogy a Gyárfásnak dolgozzon, háát...
Akkor már miért nem áll be a Koszi-klánnak dolgozni, kb. ugyanaz...

irinyeahétszentségit 2008.05.15. 18:18:24

A fiatalember Orbán Viktor szövegírója is volt. Ilyen előélettel hogy kerülhet valaki a "magyar BBC"-be?
Beteg édesanyjának ápolását lepattintotta egy kisebb testvérére, aki emiatt nem tudott továbbtanulni. Bár Gergő akkor már diplomás volt, a karrier mindennél fontosabb...

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2008.05.15. 18:53:31

irinyeahétszentségit

Ugye ez az irónia hangja volt?
Az MTV Híradója, mint a hiteles és elfogulatlan tájékoztatás netovábbja?
Muhaha.

A családi dolgait nem ismerem, de azt hiszem nincs is hozzá semmi közünk. A többi mtv-shez képest, kimagaslik a sorból. Ez persze nemcsak őt, a többit is minősíti...

Dr.Stein (törölt) · http://republicator.blog.hu/ 2008.05.15. 19:08:24

Hello Gergő! Azon kevesek egyike, aki jó arc, ráadásul nem álcázott nick mögül propagálja saját adóját (teszemazt, a TV2-őt).

Egyébként bezárni, sóval behinteni, tényleg.

samadar 2008.05.15. 19:25:04

A Süveges Gergő valóban egy jó arc. Nem hiszem, hogy túlpolitizáltsággal lenne vádolható.
Persze erre a néhány hónapra már lehet, hogy nem kellett volna szerepet vállalnia a napkeltében.

Jelentéktelen Hangya 2008.05.15. 19:32:54

Rajtam kívül senkinek nem hiányzik Pallagi Ferenc?

Az Orosz-Bánó-Aczél szélsőbal-trió kirakásával maximálisan egyetértettem, de Pallagi szvsz teljesen korrekt volt.

Süvegest eddig még nem láttam hasonló műsorban, így nyitottan és kíváncsian várom, milyen lesz.

mucsai 2008.05.15. 19:50:50

Süvegest nem ismerem, de a pártkelte őt is minősíteni fogja...
Sugár Ágica viszont erős maszopos.

Gessler 2008.05.15. 19:52:55

Szerintem - ha csak nem teljesen névtelen senki - rosszuljár az az újságíró, aki ebbe a műsorba elszerződik. Már gusztustalan, hogy milyen részrehajló lett.

Joschka Fischer (törölt) 2008.05.15. 20:39:39

ugyanmár, hagyjátok, szvsz Süveges Gergő egy korrekt műsorvezető, ez a lényeg, és nem az, hogy most akkor fideszes-e avagy maszopos

yanchi345 2008.05.15. 20:59:14

Most őszintén, ha minden fideszes olyan korrekten végezné a dolgát, mint ez a fiatalember, akkor nagy bajban lenne a jelenlegi kormánypárt. De nem így van... A legutóbbi választásokat is jópár fideszes nyerte meg - az mszp-nek...

Wuff 2008.05.15. 21:20:31

Süveges korrekt. Hasonlóak kellenének.

Node:

"Viszont az a csajszit, azt a Apáti-Tóth Katát, nem lehetne... Nem lehetne eltüntetni? Annyira, de annyira hiteltelen... "

Nincs igazad. Nem hiteltelen. BUTA!!! Nagyon. Olyan kérdéseket tesz fel, amiket a nézőnek nem kell tudnia, de Neki tudnia kellene, hogy baromságot kérdez. Se a joghoz, se a gazdasághoz nem ért minimálisan sem. Akkor meg mit keres ott?
Műsorvezetőtársnak ajánlanám mellé Zelinka Ildikót (remélem ez a neve :)), nevetséges párosítás lennének.

kaporka 2008.05.15. 22:11:57

Hát hülyén bámulok itt, mint Orosz Jóska! Szerintem igenis sokan nézik a Napkeltét (Nick@Day-nek válasz). Pártállástól függetlenül is... Süveges FIDESZ tag. Na puffff neki. Felőlem lehet SZDSZ tag is, de legalább nem a 70-es éveket idézi, mint Aczél szörnyű vigyora.

Visszatérve Apáti-Tóth katára. Hmmmm... Szerintem nagyon jó csaj. És nem BUTA! Végre ilyet is látni a Napkeltében. Majd belejön.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2008.05.16. 00:45:40

Na, akkor azt mondja el nekem valaki, hogy miért jó az, hogy egy hűdevallásos-exfideszes műsorvezetőt beraknak oda?
Ő majd benyal a jobber, a többiek meg a balos interjúalanyoknak?

De jó lesz!Ez ám a köszolgálatiság!
(Most, hogy kirúgták a balosokat, miért is nem kiegyensúlyozott a műsor?)

És már várom azt az interjút, amiben majd előkerül az óvszer és a házasság előtti szex. Gergőke vetheti a kereszteket, aztán két hétig járhat gyónni a templomba. :p

Primavera 2008.05.16. 04:00:18

Dobos Menyhért, az MTV közéleti igazgatója tudhatná, hogy Brigitta már régóta ismét nem Palcsó. :))

Girhes macska 2008.05.16. 05:31:13

Kérlek, segítsetek, Gergő-fanok! Mitől olyan jó arc ez az ember? Milyen műsorokat vezet, hol lehet látni a Híradón kívül? Ott előre megírt szöveget olvasnak fel, annyira nem kell egyéniségnek lenni, csak képernyőképesnek. Egy interjút olvastam vele, abból nekem annyi jött le, hogy a vallás és a család a legfontosabb.
Úgy gondolom, a Napkelte is "igazodik", ahogy a bíróságok, az MTA és a rendőrség is (a sor folytatható): készülnek a Fidesz-érára és idejekorán biztosítani akarják fennmaradásukat.

states 2008.05.16. 07:27:58

A Napkelte megújulása Gyárfással? Az fából vaskarika. De ez a Gergő jó arc...

Gessler 2008.05.16. 08:25:08

Nem tudtam, hogy Süveges fideszes, De ha így van, akkor nem valami nagy jellem, mert erősen túlkompenzál. Inkább hozzanak egy komcsit! Megnéztem az általa kínált menüt a Nap Tv honlapján. Csupa kormányoldali arc.

Gessler 2008.05.16. 08:27:42

És arra kiváncsi vagyok, hogy mikor vesznek össze Bethlennel Dávid Ibolykán. Mert mát vagy két napja nem szerepelt az a ribanc.

yzzy 2008.05.16. 08:54:06

Érdekes ez a sztori, és a többség hozzáállása is. Ugye, itt nem arról van szó, hogy Gergő jó fej vagy sem, hanem arról, h a közszolgálati tévébe illik-e a srác? Nyilván nem. Illetve nyilván a magyar közszolgálatiba igen, de egy normális, európai közszolgálkatiba nem. Miért? Nem azért mert nem lenne képernyőképes, vagy korrekt és kulturált, hanem azért nem, mert párttag (vagy volt, vagy szimpatizál, tök mindegy). És az is tök mindegy, hogy melyik oldalra.

A többség érvelése jól mutatja a mai magyra közállapotokat (és sajnos ezért illik ide, de jobb országokban nem lenne helye), ahol általánosan elfogadott vélemény, hogy a közszolgálati tévében kiegyensúlyozni kell, egy jobbos, egy balos, 'oszt jónapot, ettől már közszolgálat lesz.

Emberek, nem ez lenne a megoldás, hanem az, hogy olyan fiatalok jöjjenek, akiknek végre nincs közük a pártokhoz, akik elfogulatlanul, objektíven és tárgyilagosan tudnak helyt állni, és akikről még csak nem is feltételezhetjük, hogy pártpolitikai nézőpontból nem lennének korrektek.

Vagy nem ezért illett már elzavarni Oroszt, Bánót és a többieket?????

wynarsky1 2008.05.16. 09:02:48

Gergő tehetséges, ami ritkaság a magyar médiában. Tornóczky Anita is lehetne, de ő nem lett:)))

Mr. President (törölt) 2008.05.16. 09:17:27

Kicsi napkelte próbál nézőket szerezi, világos melyik oldalon kell keresgélnie. Szerintem nagyon jó 5let, hogy nem megy oda fideszes politikus. Jómagam sem tudtam, hogy Gergő fideszes, azt tudom hogy ezen túl sem fogom nézni a napkeltét elvi okokból. Egyébként a napkelte és az index.hu egy hangyapöcsnyit hasonló politikával rendelkezik, ők nem akarják megváltani a világot de még Magyarországot sem, így ha kell baloldalról jobb oldal felé lépnek kettőt.

Mr. President (törölt) 2008.05.16. 09:18:41

A nézettség/olvasottság érdekli őket, ez lemaradt ;D

grigorij (törölt) 2008.05.16. 09:23:01

Reggel láttam, és szerintem jó volt! Végre valaki gyorsan, pontosan kérdezett!

Kata meg lehet, hogy jó csaj, de ez nem szépségverseny!
A közelmúltban láttam amikor Tarlós meg az a másig farok, az orvoskamara elnöket megalázták a stúdióban...
Már-már sajnáltam szegényt!
Nem való efféle műsorba!

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2008.05.16. 09:34:34

Kérdés: - aki hitelesen akar megszólalni politikáról, közéletről, annak nem kell tájékozódnia is a dologban? Mármost, ha ezt teszi, szerinted nem lesz véleménye??? Kivéve persze ha robotból van, mert akkor talán nem. És ha lesz véleménye politikáról, akkor már párt-elkötelezett???? Könyörgöm! Ez baromság!

Az általad említett urakat azért kellett eltávolítani - mert Süveges Gergővel ellentétben, aki lehet hogy szimpatizál egy párttal, de nem arról beszél minden műsorában - szóval az említett urakból fröcsögve tört elő minden nap élőadásban a ballib imádat, olyan vállalhatatlanul, hogy még a jobboldali elfogultsággal nem vádolható comment:com is megemlékezett róla:
"Merthogy már évek óta, minden reggel lefekszenek egy kis buksisimiért a baloldalnak, Orosz József alig tudja megállni, hogy ne kérjen autogramot a mellére a stúdióba látogató miniszterektől, Bakács Tibor mindig jól megdicséri Szili Katalin kiskosztümét, Verebes meg ugye élő adásban tegeződött össze Gergényi Péterrel. Még azt mondd meg, kedves rendőrfőkapitányom!"

2007.09.26. 10:02 - szabóZ


Na, kedves yzzy! Hát ezért.


"Emberek, nem ez lenne a megoldás, hanem az, hogy olyan fiatalok jöjjenek, akiknek végre nincs közük a pártokhoz, akik elfogulatlanul, objektíven és tárgyilagosan tudnak helyt állni, és akikről még csak nem is feltételezhetjük, hogy pártpolitikai nézőpontból nem lennének korrektek.

Vagy nem ezért illett már elzavarni Oroszt, Bánót és a többieket?????"

Lukitom 2008.05.16. 09:43:12

Süveges Gergőnek politikai megnyílvánulását még nem hallottam. (ez nem azt jelenti, hogy nincs) A Hiradóban nagyon szinpatikus műsorvezetőnek tartom. Kicsit sajnálom, hogy egy ilyen műsorhoz adja a nevét, de sok siert kívánok neki és családjának pedig jó egészséget! U.I: A könyvét pedig feltétlenül meg fogom venni, mert lassan engem is érint a gyermeknevelés :-)

yzzy 2008.05.16. 11:14:22

Kedves andris|bandis,

hogy röviden válaszoljak a kérdésedre, igen, aki belép egy pártba, az pártelkötelezett, maradjunk ennyiben. Ha csak nem pisztollyal kényszerítették.

Tudom, h az általam elképzelt és felvázolt "robotszerű" megoldás itt, ma Magyarországon nem kivitelezhető, mert nem ez az elvárás, de hidd el, hogy máshol igen. Egy nálunknál szerencsésebb médiaéghajlaton lévő országban egy (volt vagy "élő") párttag soha nem lehetne közszolgálati műsorvezető. És még számos okból sem. Az ilyen típusú médiaszereplők közéleti és egyéb irányú "megnyilvánulásait" ezekben az országokban szigorúan szabályozzák, amibe nem fér bele a pártagság. Ez esetben ez nem magánügy.

Persze az sem, hogy a főszerkesztő egy miniszterhez látogasson a minisztériumba, sem az, hogy bratyizok a pártelnökkel, összejárogatunk, stb.

És nem, nem robotokról beszélünk, csak elvekről és erkölcsről. Lehet(ne) ezt tisztán csinálni. És igen, ha hiszed, ha nem, vannak országok, ahol ez működik, vagy legalább is közel áll ehhez.

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2008.05.16. 11:21:22

Kedves yzzy.

Igen, tudom hogy vannak nálunk szerencsésebb országok. Főleg média -tekintetben. Mi több, volt szerencsém nem egyszer saját szemmel is látni.

Csak tudod, ott ilyen alapvető kérdésekben, minthogy a média dolga a hatalom ellenőrzése (és nem az ellenzék baszogatása - lásd MTV, TV2, RTL, stb) meg objektívitás, nincsen vita.

Szóval, az hogy Süveges Gergő mit gondol a politikáról, az a magyar média legkisebb problémája. Ha már csak ez marad, na akkor nagyon boldog leszek.

De addig, ő még mindig hitelesebb számomra mint mondjuk a Bárdos-Máté "együttnyaralokGyurcsánnyal" páros.

Az pedig, hogy párttag lenne, erősen kétlem. Nem tudom hogy honnan veszed.
Persze, ha tényleg párttag, akkor valóban helytelen hogy hírműsort vezet. Ebben egyetértünk.

tatuman 2008.05.16. 11:23:22

yzzy! Melyik országról beszélsz? De most komolyan, mert amit írsz a totál elfogulatlan, robotszerű közszolgálatról egy puszta utópia!

Az angol BBC-ben a főnöknek tavaly, vagy azelőtt egy korábbi politikai tisztségviselőt/háttérembert neveztek ki. USA-ban objektív tájékoztatás sosem volt. EU más országaiban lévő közszolgálatok sosem voltak etalonok, pont azér, mert a kormány minig befolyásolni tudta őket.

Szóval sztem nincs értelme sem annak, hogy robotszerű legyen a közmédia, sem annak, hogy egy bal, egy jobb, egy bal egy jobb műsorvezető jelenjen meg. Nem lehet megtagadni senkitől azt, hogy világnézete, pártállása, vallása, politikai nézete legyen, és nem lehet emiatt kizárni a közszolgálatból. A közszolgálatnak ugyanis nem az a lényege, hogy vki a fentiek egyikével se rendelkezzen, hanem az, hogy azokkal együtt képes legyen arra, hogy kiegyensúlyozott tájékoztatás követelményének eleget tegyen. Ez pedig szakmai tudás és intelligencia kérdése.

pqowie 2008.05.19. 13:13:30

Én arra lennék kíváncsi, hogy Gerő hogyan vélekedik az egéyzről. Gergő?
süti beállítások módosítása