Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Sváby menti meg a Tv2-t

A Tv2 Sváby nélkül

2007. szeptember 19. 17:15 szabóZ 212 komment

Mi megmondtuk előre. Sőt még egy pezsgőt is bekészítettünk a hűtőbe, hogy majd halk pukkanás, kristálypoharak csilingelése, meg gyöngyöző nedű. Kár hogy két hete, Havas Henrik kirúgásakor már koccintottunk vele. A Tv2 új tulajdonosai és a másfél hónapja kinevezett vezérigazgató úgy néz ki, hogy komolyan rendet akarnak tenni a csatornánál, és nem csak a sarokból fújják ki a pormacskákat. Jó, nem is slaggal mossák fel a padlóra száradt koszt, de azért legalább elpakolnak az íróasztalról.

Menesztették Sváby Andrást. Persze állítólag lemondott, de hát aki ilyen posztról nem felfelé bukik, az nagyon elrontott valamit. A Tv2-közeli Interaktív vezetője pedig több dolgot is elcseszett az utóbbi években, a Big Brother 2-től kezdve a Megatáncon vagy a Rém rendes családon át egészen a nyáron nekirugaszkodó, aztán azzal a lendülettel pofára is eső Favoritig. Mint műsorvezető pedig ugyebár kapott egy akkora sallert a nyugodtan mosolygó Orbán Viktortól, hogy aztán már inkább csak a szórakoztató műfajban próbálkozott. Ez lett a pár hónap alatt iszonyatosan nagyot bukó Egy a száz ellen. A pénzt vagy a falkát, ugyebár.

Hogy miért fontos ez? Hiszen Sváby egyáltalán nem olyan méretes bunkó, mint Havas, így nem tölthet el senkit az a jóleső érzés, ami két hete egyszer már átjárta Magyarországot. Hogy helyreállt a világ rendje, és egy önelégült idiótával kevesebb toporog ezentúl a nappalinkban.

Nem, Sváby nem egy médiabarom, csak egy nem túl jó műsorvezető, gyakran hibázó producer és programming-szakember, meg mérsékelten ügyes üzletember. (Azért egy-két éttermet csak összegyűjtött a nagy csetlés-botlásban).

Csak hát ezentúl talán nem kell majd rögtön továbbkapcsolnunk a Tv2-ről, talán nem csak a Hősökre, a Született feleségekre, meg Doktor House-ra kattintunk majd oda, hogy aztán azonnal vissza is meneküljünk a Viasat3-ra, az RTL Klubra, vagy a Spektrumra. Jobb lesz a műsor Magyarország második legnagyobb költségvetésű tévéjén. Már ha.

Reménykedjünk, és azért vonjuk le a tanulságot is: a kilencvenes évek közepén hirtelen befutó, a magabiztosan bakizó és közben milliókat összemutyizó tévés sztárok ideje kezd lejárni, Friderikusz Sándor már egy jó ideje csak pár ezer nyugdíjast győzköd az ATV-n, Havas pedig ezentúl legfeljebb Kelemen Annának szólhat be valamelyik író-olvasó találkozón. Már csak Lakat T Károlyt kéne elbúcsúztatni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ÉletFaMag 2007.09.20. 08:49:32

nos, kedves nézők:
10 éve dolgozom a médiában, és sosem csatlakoztam a kereskedelmi csatornákhoz, ne haragudj gregor, aki még gysi is, most lehet h megremegett a kávéa kezedben.
azért van jogom "fentről" ahogy haramia fogalmazott ítélkezni, mert 10 éve dolgozom a szakmában. én nem fentről fogalmazok, hanem bentről. az internet áldása ez, hogy mindenféle szerencsétlen senkik belepofáznak egy szakmába, amihez az égvilágon semmi közük és lövésük nincs. ha annyira vágod a külföldi csatornák SZAKMAI titkait gysi aki gregor is, akkor azt is tudnod kéne, hogy külföldön ha kibasznak egy médiaszereplőt, akkor nem fröcskölik a nyálukat laikus nézők a kommentekben mert az kicsit úgy hat mint egy iskolázatlan, tehetségtelen bulvárfirkász aki minimum nyalással került valami szánalmas szennylaphoz.
eddig azt vettem észre, hogy sajnos csak egy kevés %-át értették meg a mondandómnak a kommentezők.
de végülis: mit várhatnék egy laikustól?
a tipikus magyar reakciók a zsidózás, a másik anyázása, és a többi.
hidd el gregor, aki gysi is vagy nem: minőségi televíziózás van, de azokat a műsorokat nagyon kevés ember nézi meg... a legtöbbje beéri a barátok közttel :)
jellemző még, hogy egyesek vagy inkább a többség szakmaiságot vagy hozzáértést cáfol meg.
ez újfent tudatlanságra, ostobaságra ad okot, hiszen mit szűrsz le egy usernévből, és 3-4 kommentből? szánalmas :\
most már leszűrheted, 10 éve dolgozom a magyarok szórakoztatásán, hát mit mondjak...

muslic 2007.09.20. 09:01:05

Vowels! Te édes.
Azt írod, hogy mert ˝...addig legalább nem a szabadság téren lengettek!˝
Mármint az itt meszólaló sok büdös panelproli.

Te, aki val.szeg El Qró szekerét tolod, nézd meg, kedvenc médiagecid örömködését a Szabadság téri ostrom alatt.
Amikor nem volt adásban, bizony tetszett neki a buli, csak mikor élő kapcsolásban volt, akkor szörnyűlködött egy sort.


www.kuruc.info/r/32/6012/

maybach 2007.09.20. 09:07:32

Ennyi gusztustalan indulat felbugyogását régen láttam.
Egyébként miért is ne lehetne véleményem Svábyról? Vagy bárki másról? Akár az is, hogy szerintem nem jó.
Sok mindent megmagyaráz számomra az itt olvasható "szakmai" hozzászólások többsége.
Még az is lehet, hogy nem értek hozzá, de én nézem, vagy nem nézem a műsort.

laziorom 2007.09.20. 09:08:12

na hogy igy összeugrik a nep a svaby miatt, azt nem gondoltam volna, es hogy egy kis izgi zsido-naci fröcsögesbe fullad. nalla szürkebb mediaman nincs

de mi a f..ert vedik ennyire paran? bar ha a kedvenc radiomat fikaznak, lehet hogy en is bepöccennek, hehe.

laziorom 2007.09.20. 09:14:11

most olvasom, hogy a zsidok is kemenyen osztjak egymast, mentalraptor egeszen ertelmeseket ir, ha valaki szar akkor szar

killbill79 2007.09.20. 09:15:08

A kereskedelmi tévék egyenesen undorítóak, a reklámok, az ajánlók a sírba tudank rakni. Ha van egy jó műsor felveszem és így a reklámokat megúszom. Ha már emberek zsebében turkálunk, akkor engem kevésbé idegesít, hogy Sváby mennyit kapott sőt nekem tetszettek a műsorai /nem a játék/ Napló, stb. Fábry, győzi és még hosszan sorolhatnám mennyit tesz zsebre egy-egy igénytelen műsorért. Inkább nézem a Sas kabarét, mint Fábry gusztustalan műsorait...

KwisH 2007.09.20. 09:16:21

olyat írni, hogy a TV@2-ről vki a retekklubra menekül... ouch... egyik fostalicskáról a másikba?

evilous 2007.09.20. 09:36:52

komolyan van olyan, akinek svaby ennyire szimpatikus? vagy csak trollkodni jarnak ide?

tonton 2007.09.20. 09:43:36

Mentalraptor - a hevestaná rúr csak szeretne zsidó lenni...az csak egy szegény vidéki sváb..

Ginaro 2007.09.20. 09:44:00

De jól szórakoztam most így reggel munka előtt elolvasva az összes kommentet. Furcsa egy faj az ember. Eszetekbe jutott már hogy nem kötelező tv-t nézni? Annyi más értelmes dolog van a világon amivel az ember el tudja foglalni magát.

killbill79 2007.09.20. 09:45:52

Miért ne lehetne szimpatikus? Nem értem? Szerinted ki számít a mai médiában "szimpatikusnak"?

szabóZ · http://comment.blog.hu 2007.09.20. 10:03:06

hajaj, akkor most a zsidozokat moderaltam es tiltottam ki egy idore. Kicsivel kedvesebb hangnemben. Es meg egy, azutan en mar nem szolok bele, ha egymas hajat tepitek: fene sem irigykedik Svaby Andrasra, azert jo, hogy nincs ott, mert (talan) kozel sem biztos, de mas musorok szuletnek. Nem az ertelmisegnek jobban megfeleloek, hanem egyszeruen profibbak. A Tv2 nagy bukasait persze hogy nem o hozta ossze, de nagy szerepe volt abban, hogy a Tv2 egy a piaci racionalitasoktol sokaig fuggetlen kis homokozo volt. Es hogy ehhez mi kozunk van? Hat ha mondjuk a Viasatnal tortenik ez, hat semmi, de a nep (erti) ket frekvenciat adott at a cegeknek, hogy csinaljanak mar az o szorkaoztatasara valamit. Akkor meg az egyik ne benazzon mar ennyit. (Meg a masik se egyebkent)

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.09.20. 10:08:24

Srácok, itt jön mindenki a nézettséggel (még az is, aki a reklámidő értékéről beszél, hiszen azért a kettő általában korrelál). De a százalékos nézettség nem reprezentálja az egész országot, csupán azt a párszáz embert, akinek tudtával és beleegyezésével az AGB Hungary mérőt szerelt a tévéjére. A műsorok nekik készülnek, nem nekünk.

És távol álljon tőlem a panelprolizás, de tényleg nem tudom, milyen ember az, aki minimális juttatásokért meg évi két ajándéktollért ezt vállalja. Két dolog biztos: hogy nem az én haveri társaságomba jár sörözni, és hogy ez egy jó téma lenne a comment.com-on, én legalábbis szívesen olvasnék róla többet is.

Summa summarum: amíg a nézettségmérés ilyen statisztikailag legalábbis vitatható eszközökkel történik, addig a napi fingásaim számából kiindulva is lehetne milliárdokat kiszórni mindenféle műsorra.

Sváby a beszédhibáival, a megjelenésével, és a stílusával teljesen kameraképtelen egyébként... más kérdés, hogy a magyar tévések 90%-a ilyen.

Vowels meg azért ilyen feszült, mert nem sikeres ember, hiszen előre kifizette Palkovicsnénak a nyeremény Batz papucs áfáját. (Sorry, ez egy másik blog..)

Megjelenik-e vajon a kommentem?

hitetlenkedő telefonközpontos 2007.09.20. 10:10:43

Te szaboZ, fikázhatod itt Svábyt a szánalmas nyekergéseddel - ami ugye nem embert próbáló feladat, hisz nevezett még nálad is vállalhatatlanabb fazon - de talán válthatnál billentyűzetet miután visszatérsz közénk a komoly angolszász médiablogokról, ahol porig alázod kifinomult stílusoddal és mélyenszántó gondolataiddal a világ neves elemzőit/kritikusait. Nem kötelező bértollnokként Svábyt köpködni, csak mert a korrupt, filléres fajtádat éppen erre kéri fel az új, konchoz jutott, eddig az üzletből kihagyott és ezért meglehetősen sértett tv2-ös vezetés, de csak így tovább, nyalj be gyomorgyűrűig a feltörekvő, új pénzosztóknak és nem kell aggódnod: téged is odaengednek egy-két csík erejéig a vezérigazgató úr asztalához. Sőt, talán egyszer még meg is engedhetsz magadnak egy-két erősen felütött gét dicsőséges ténykedésed honoráriumából. Nem ciki, hogy azzal a kimagasló tudással amivel kegyed rendelkezik, ilyen kis ócska szerepre van kárhoztatva? És mitől ez a magabiztos fellépés? Ki a faszom vagy te egyáltalán, hogy csak úgy megmond a tutit médiaügyekben? Hol vannak azok az innovatív, egyedi ötleteid, melyek pallérozott elmédből kihullottak, amikért két kézzel kapkodnak a nemzetközi producerek? Nálad még az a retardált tomcat is szellemesebben ír, még az ő teljesítménye is meghaladja a te plázacica szintű gügyögéseid. De leginkább azzal égeted magad, hogy a többi irigykedő s középszerű, sikertelenségéért mindig mást okoló nímandnak ideokádod a bélsarad, aztán ostoba vihogással a másik nickeden alpári ellenvéleményt röffentesz, csak hogy azzal habosítsd a felköhögött slejmedet a hozzászólásszámot növelendő. Engem kifejezetten örömmel tölt el, hogy téged érzékelhetően felkavar egy - még nálad is dilettánsabb - macskajancsi meggazdagodása abból a silány hazai médiáposványból, aminek te is nélkülözhetetlen tagja vagy. Legalább te bízz magadban, lehet még neked is veteránmercid, meg trendi coffee shopod a loftod alatt 40 éves korodig, akkor meg az otromba Svábyhoz hasonlóan te is le fogod szarni a téged követő tucatarcok rólad szóló bérnyafogásait. Bár az is lehet, hogy megmaradsz a zindex Torkos Matildjának, oszt idővel átnyergelsz az összeesküvéselmélet-piacra, minden lúzerek legtesthezállóbb terepére.

Kellemes napot:-)

amora 2007.09.20. 10:12:11

berkazs 2007.09.20. 06:08:56
Egyetértek! :D

ÉletFaMag 2007.09.20. 10:13:13

maybach: te sem értesz, lehet hogy túl bonyolultan fogalmazok? :|
nem arról beszéltem, hogy neked nem kéne szidni a sváby-t. arról beszéltem ami itt egyesekre jellemző, hogy NINCS JOGA SZAKMAI kérdésekben véleményt alkotnia egy nézőnek. még velem kapcsolatban sem..
mert az enyhén vicces meg szánalmas.
egy médiaszereplőt lehet szeretni vagy nem, ez az eredeti probléma amiről a cikk is szól.
de az hogy itt egyesek azzal érzik magukat valakinek, hogy más ember SZAKMAI munkásságát ítélik meg, amiről fingja sincsa, az zavar...
én sem szólok be semelyik kőművesnek hogy hogyan rakja a téglát. ha a kőműves a képernyőn lenne és kirúgnák mert járdát épített fal helyett vagy bármi másért, ugyanúgy kiröhögnének a kőművesek, ha elkezdeném osztani őket hogy hogyan kell alapozni meg rakni a falat...így röhögök a szánalmasokon énis itt.
a legtermészetesebb dolog, hogy aki szerepel a tévében azt ítélik/elítélik_/megítélik a nézők.
de engem ne kóstolgasson valami szánalmas kis senki -.-

Sabeszre sapka, farkamra kalap 2007.09.20. 10:18:30

solomonHirsch, vowels és MediaMan hozzászólásai után némiképp megkönnyebbültem: mégsem a politikusaink a legnagyobb fa szfejek. Köszönöm! Másrészt: most már biztosan emigrálok, mert ha ekkora fa szfejek a parlamenten kívül szabadon járnak-kelnek, én bizony nem érzem biztonságban magam. Akkor már inkább leszek boxzsák egy szkínhed kiképzőtáborban.

Csenkujem 2007.09.20. 10:20:12

Nagy bajok vannak a TV2-nél. Tessék csak Tényeket nézni! Nem készülnek el időben, a technikusok össze-vissza nyomkodják a gombokat, a spíkerek makognak-bakiznak, az anyagok rosszul vannak megvágva (képileg-hangilag). Ha már ezt a mindennapi élő műsort is ilyen hányavetien készítik, akkor mi lehet a háttérben, amit nem látunk? Bár lehet, hogy ez még mindig jobb, mint az RTL szenzációhajhász híradója...

5perc 2007.09.20. 10:20:57

Hű, whining, pont Azurákot említetted? Az pedig még egy normális műsorvezető! M. Kiss Csabához képest legalábbis...
Havass lehet, hogy arrogáns tahó és nem is szeretem, de:
Van olyan folyékonyan hazudozó ám nagyszerűen érvelő politikus, akibe egy kismiska riporter belebukik. Na ezeket az interjúkat nem hagynám mással csináltatni, csak Havassal. Ő nem nyalja egyik oldalnak sem a seggét, ez persze néha rosszul is esik nekem :D

ÉletFaMag 2007.09.20. 10:21:35

miért is vagyok faszfej? mert próbálom a hozzád hasonló idiótáknak elmagyarázni, hogy ne szóljanak bele egy szakmába, amihez nem értenek?

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.09.20. 10:26:01

hitetlenkedő telefonközpontos 2007.09.20. 10:10:43

Érdekes, hogy pont az innovációt meg a konstruktivitást hiányolod, amikor hozzászólásod messze a leginkább destruktívak egyike a témában.

A Torkos Matild hasonlattal nem igazán tudom, miért is akartad SzabóZét savazni, hiszen az említett hölgy a magyar oknyomozó-tényfeltáró újságírás egyik legnagyobb alakja, még akkor is, ha néha mellényúl.

Ahhoz meg nem kell tudni vaníliaillatút szarni, hogy, érezd milyen büdös a másik pálinkás, másnapos fosása.

ÉletFaMag 2007.09.20. 10:27:50

kétségbeejtően nevetséges.
a legtöbb fasz amelyik ide írogat fogadok mindennap nézi a kereskedelmi adókat. eza tipikus népreakció: "nah kirúgták a sváby-t azt írta a blikkfikk hogy ez nagykutya meg a internet is, akko most má végre legyenek jó műsorok bazzeg mér fizetem a kábeétévét he! én vagyok a néző, végre valahol leírhatom hogy én vagyok a király, mer a néző az és akkor jujj! tessék szórakoztaztni engem!!"
nha erre az történik h a sváby helyett jön egy másik farkamlászlóka, és nézitek ugyanazt a szart tovább mint eddig.
mert a kultúrára, az értékekre és valódi információkra nincs igényetek.
akiknek van, azok pl leszarják ezt a cikket és nem is kommentelnek: mert nem nézik a gagyi adókat.
én azért írtam ide, mert gondoltam megjegyzem milyen érdekes h ki tudták tolni sváby-t a bizniszből.

walked 2007.09.20. 10:34:43

nem hiszem hogy Havas, vagy cimborái után valami korszakalkotó következne a tv2-nél. Nincs igény a jóra. Én ezután is azt teszem amit eddig, ha tévézem, könnyűszerrel átugrom a kereskedelmiket.

theutat villám 2007.09.20. 10:36:51

hudemegmondtad mediaman te is. jikamon
"én is csak azrt írok ide..." aha persze.
húzz a sunyiba..

walked 2007.09.20. 10:37:37

nem hiszem, hogy Havas és cimborái után gyökeres változások állnának be a tv2-nél. Nincs igény a jóra. Én ezután is, ha tévézem, könnyűszerrel átkapcsolok a kereskedelmikről.

walked 2007.09.20. 10:38:48

bár ezt csak egyszer akartam leírni...

gastro, missing in action 2007.09.20. 10:44:26

szaboZ
a Te munkád aztán az igényesség csimborasszoja! Fikázás hivatalból. Ez könnyű. Teszel is valamit a társadalomért? Mert azt, hogy mi a jó vagy rossz, szerintem mindenki maga el tudja dönteni... Ezzel nem növeled a GDP-t bazzeg, Sváby legalább megtette. Egyébként meg halálosan jó fej figura, ő még egyszerű tudott maradni, ilyen anyagi sikerek mellett is. A Dió meg egy igen jó kezdeményezés - A MAGYAR KONYHA megújitása, tehát innováció a maga nemében. A Havas meg már bizonyitott - Nézd meg a mokka nézettségét before-after...
Na aki meg a Hősökért rajong az nem is ember...:-)

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.09.20. 10:44:27

MediaMan

A fogyasztó attól még megítélheti a számára előállított terméket, hogy nem ért az elkészítéséhez.

Ha neked kettétörik a rosszul összegányolt román kalapácsod, kioktatnak az OBI-ban, hogy nem vagy szerszámgéplakatos, tehát nem lehet megalapozott a minőségi kifogásod?

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.09.20. 10:46:12

MediaMan

A fogyasztó attól még megítélheti a számára előállított terméket, hogy nem ért az elkészítéséhez.

Ha neked kettétörik a rosszul összegányolt román kalapácsod, kioktatnak az OBI-ban, hogy nem vagy szerszámgéplakatos, tehát nem lehet megalapozott a minőségi kifogásod?

Sabeszre sapka, farkamra kalap 2007.09.20. 10:46:29

MediaMan, a fa szfej főbb jellemzői: nem tudja magáról, hogy az, és képtelenség elmagyarázni neki, hogy miért az, mert nem érti meg (hiszen fa szfej). Továbbá: mindig igaza van és csakis azért hajlandó egy ideig vitatkozni, mert biztos benne, hogy meg tudja győzni a hü lyéket (pedig ha nem lenne fa szfej, tudhatná, hogy a hü lyéket nem lehet meggyőzni), így végül vérig sértetten és belekeseredve a világ silányságába, kiadja tűzparancsot. A fa szfej mindig talál magának magyarázatot arra, hogy ő miért nem fa szfej, miközben másokat, akik ugyanott, ugyanakkor, ugyanazt csinálják ő maga is annak tart. Ezzel szemben egy szimpla bölcsész legalább utálja önmagát, és mivel pszichológusra nem tellik neki, hát hetente egyszer részegre issza magát. Fa szfej továbbá az, aki az általa is langyosnak és alig fodrozódónak tekintett vízbe csobbanó köpés kapcsán (TótaW írása, mint mindig, de azért szeretjük - olvasni -, mert legalantasabb ösztöneinkre alapozva köpköd ő itten reggeltől estig) cunamiról sápitozik.

jozicsenko 2007.09.20. 10:49:04

szép jo nagyot mindegykibe!

még ilyet, hogy a szabóZét és sváby-t védjem... :-)
(bár kitudja, lehet ebből nem kér egyik se, meg a jóisten óvja őket a jobboldaliak védelmétől :-))) )

no: szabózének így neki szaladni?

felesleges: sváby lelép, a munkái nem érték el a követelt minimumot, bukott...

svábyt meg nem féltem, max vissza megy Pekingbe tudósítani, a jég hátán is megél...

és hogy az új tulajt is védjem: új seprű jól seper, le kéne már tenniük az elvtársaknak és a polgártársaknak, hogy nekem ez jár, nekem itt a helyem

ott ám a ...-t: aki teljesít, van hely, aki nem, menjen isten hírével...
(akármekkora is a politikai elkötelezettség bármerre...)

ÉS EZ, amire várok 17 éve: csak legyen a médiában /cégek élén, közhivatalban, stb/, aki teljesít

nem az aki bármekkorra nyelvcsapással bármerre eleviczkél..

Dr. derelye vágó · http://www.freeworldgroup.com/games6/gameindex/castlewars.htm 2007.09.20. 10:49:48

tetszik ez a kis balhé oszátok még egymást,jól szórakozok

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.09.20. 10:55:48

Annyit még megjegyeznék, hogy nyugaton már odafigyelnek a fogyasztó véleményére. A jobb helyeken tanítják is ennek fontásságát, már a főiskolákon/egyetemeken itthon is. A Dunaújvárosi Főiskolán (ha jól emlékszem, ott tanít Sváby) oktatott folyamatminőség-menedzsment színvonaláról nincs információm.

A kritikát ,,és te mit tettél a társadalomért, médiáért" szöveggel elhajtani nemcsak böszmeség, hanem ősi román szokás is. Ráadásul teljesen irreleváns, ugyanis azt gondolom, egy Svábyról szóló írásnál az olvasók többségét nem érdekli a szerző magánélete.

Vagy ti szoktatok olvasói levelet írni a Népszabadságba Aczél Endre olasz belpolitikát taglaló publicisztikája után, hogy ,,És, kedves Endre, maga mit tett Olaszországért, hogy véleményt mer megfogalmazni?"

kade 2007.09.20. 10:56:43

mediaman nem lehet sikeres ember :)

Sörkálmán 2007.09.20. 11:01:13

Azurákot én is meneszteném. El van telve magától, holott egy konzervatív nokedli.

Sörkálmán 2007.09.20. 11:05:53

Sváby mellett meg lehetne szűntetni még egy halom műsort és embert, mert mellőznek mindennemű frissességet:
Szulák/Klaudia show, Azurák Csaba, Csiszar Jenő. Jakupcsek jó nő meg aranyos, de showműsor vezetésre alkalmatlan.
Vagáynság kéne ide, de kb annyi van benne, mint egy állami hivatalban.

Tengertánc (törölt) 2007.09.20. 11:07:51

Ahogy már itt az egyik tanult kolléga is említette, elindult a Prison Break 3. szezonja, jövő héten Heroes 2. széria, plusz még elkezdtem nézegetni a Jerichot is. Szóval fosok a TV2-re, meg a Svábyra nagyívben.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.09.20. 11:30:02

Jakupcsek jó nő? Na neee.. Kábé olyan jó, mint Anettka, a stílust is hozza.

ÉletFaMag 2007.09.20. 11:32:20

mit nevezel sikernek attól függ^^
sabesz: jó lerészegedést.
melyik a szánalmasabb? kísérletet tenni valaminek a megváltoztatására, vagy önutálatból szarosra inni magad?
agresszívek, önzők és tudatlanok vagytok :)
én azért kapok pénzt, amit imádok csinálni, gyönyörű feleségem és 3 hónapos kislányom van. több elismerést is szereztem a szakmámban.
dehát ugye van akinek más a "siker" gondolom én.
egyéni szociális probléma. jónapot faszfejek

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2007.09.20. 11:32:35

kérem, ha vowels úrat kipenderítették, nem lehetne a commentjeit is eltüntetni... sokban emelné a beszélgetés szinvonalát, tudom, a vélemény szent és szabad :)

walked 2007.09.20. 11:39:42

Devla

ha láttad Azurák választási bejelntekzését az MSZP székházból, amint egy Orbán bakit idéz, nem neveznéd konzervatív nokedlinak. Ha liberális, ha konzervatív mindegy. Szerintem egy öntelt barom.

Tengertánc (törölt) 2007.09.20. 11:40:06

Döglődik a magyar média, ám MediaMan - annak ellenére, hogy szintén ezen a véleményen van - küzd az ár ellen, és a médiában dolgozik, sőt még pénzt is kap érte ( biztos az Orbán Tv-nél )! Te, bazdmeg egy igazi kereszteslovag vagy, hogy az a ló tenné a szádba, amilye van...

szabóZ · http://comment.blog.hu 2007.09.20. 11:40:30

dehogy lehet, es nem is kell. bekesseg es boldogsag van a szivunkben.

alumi 2007.09.20. 11:56:26

vowels:
Neked aztán fenemód kopár egy gyerekszobád lehetett hallod...Már csak a hozzászólásaid stíljéből következtetve...

Mediaman:
Ha már ennyire sikeres, és elismert ember vagy a médiában, akkor minimum a szóhasználatra és a választékosságra ügyelhetnél! Nem is értem, ilyen megnyilvánulásokkal egyáltalán hogyan is dolgozhatsz ezen a területen? Illetve...öö...elnézve a mai magyar médiát, nagy is értem!

Sváby tehetségtelen médiamunkás, de tehetséges üzletember. Ennyi! Pl.: A Dió étterem nem rossz, bár nekem kissé puccos volt, az ételek dekoratívak, de az adagok nagyon kicsik...Összességében igen drága mulatság ott enni még pesti viszonylatban is. Hm...lehet, hogy a médiában is valahol itt rontotta el Sváby Úr?

Ha szétnéztek minden csatornának megvannak a maga tehetségtelen sztárolt nímandjai, akik pár évig jól elkapirgálnak a szemétdombon, míg jön egy másik nímand gárda, aki elzavarja őket, hogy aztán ő is tovább kapirgálhasson....That's all, Folks!

maybach 2007.09.20. 11:57:30

"én azért kapok pénzt, amit imádok csinálni, gyönyörű feleségem és 3 hónapos kislányom van. több elismerést is szereztem a szakmámban."

Akkor mitől vagy frusztrált? Miért trágárkodsz? Miért személyeskedsz?

killbill79 2007.09.20. 12:05:39

Itt mindenkinek baja van azzal, ha valaki konzervatív és nem majomkodik és esetleg valami komolyabb műsorral áll elő? Javasolnám nekik a kúúl tévét az a majom majka, leó meg az ég tudja ki biztos megfelel az igényeknek...

Amiel 2007.09.20. 12:08:05

Szerintem (és ez csak az én szerény véleményem) mindenki nyugodtan beleszólhat mindenbe. Az más kérdés, hogy mennyire ért hozzá... Viszont egy olyan témában mint a média, sajnos vagy nem sajnos a fogyasztón múlik minden. Ezért talán nem kellene lesuttyózni, parasztozni, prolizni és egyéb jelzőkkel illetni a népet. Elvégre te is belőlünk élsz MediaMen...

CiaoMaria 2007.09.20. 12:26:46

mondjuk érdekes, hogy mitől ér el jobb eredményeket a RTLK mint a TV2, mikor felőlem nézve 1 kutyasz*r...

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2007.09.20. 12:30:08

Âŕŗōĺ ä ťĕmăřōŀ ķěñë ļĕśźäľŀʼnı ķėđvêŝ (ŝŏĺômōňĦĩŗšċħ, vôwěĺŝ, ēş ŧãŗşāĭ mêġ šțb...), ĥôğý ńēm mĭŋďīʼnģ âź ä ķûŕvå făŝżā šıkêŕěś ęmþêŕ, ąkî ïşmėŕť. Åž ıș ĺęħěţ ã ŝżâkmåĵă łĕġĵŏbbįą, êŝ ļĕħęť ķůřvâ ĝăžďãğ ĩš, ãkīŗŏł âżț șê ţūďįãťōķ, ħŏĝў ŀěţëźĩk. Ţūďįățōķ ęž îś ôłýãńfåĵťå přımîŧıv ĝôņđôļkōđăș, åmĭŋêk äž â ŝżŭmmäįā, ħŏĝÿ ō þîźťōš päŗfůmîŀļåŧūť şžäŗīķ, měŕŧ mıñďēķî ïşmėřı. Ħāț ŋêm äžţ ŝżåŗĭk. Đė ħą ñëķțêk ä ťůďäŧ măř êŀęģ, âkkōŕ ŝżåġŏłjāțŏk, ĥēľýëťťėm ış.

CiaoMaria 2007.09.20. 12:37:42

össze van keveredve a "sztár" és az "ismert személyiség" fogalom, nyilván bulvárköltségvetési szempontból. Én azt mondom egy időjárásjelentő ne legyen már sztár, ha semmi extrát nem csinál csak leolvassa a sugógépről, hogy északon hideg van délen meg meleg...
Próbálták letömni a jónép torkán a Svábysztár képet, de egyre inkább nem kajáltuk be...

osztovata 2007.09.20. 12:39:09

Amióta Orbán feltörölte sváby(bogárral) a padlót, várható volt... Az egy a száz ellenben is szánalmas volt. Kényszervigyor, merev testtartás - a teljes zavar jelei.Lehet hogy tud műsort csinálni, de nem való képernyőre (sok mással együtt)...

cinci 2007.09.20. 12:39:14

azért ér el jobb eredményeket az rtl, mert ügyesen előbb támadott az ún. killer brandekkel(pl banánok közt) amelyek arrók ismertek, mindegy mi megy,mindegy hol,pár millióan mindig megnézik. és ezek a killerbrandek persze húzzák az előttük és utánuk következő sávokat is.
ezek a hozzászólások itt, ha nem lennének tragikusak,komikusak lennének. de indulatokkal nem lehet, meg nem is kell vitatkozni. sváby gáz volt mindig.

ovits 2007.09.20. 12:46:22

Szerintem Sváby menesztésével nem változik túl sok dolog.
Egy jó (igényes és nézett műsorokat készítő) köztévé kellene. Ez ösztönözhetné a ker. tv-ket is a minőségre. Bár szerintem a jó köztévé utópia.
Talán a digitális átállás után?

Werwolf 2007.09.20. 12:54:41

döbbenten olvasom... - szvsz svaby tenyleg kepernyökptelen: lapatfogu, csunya, beszedhibas. - masreszt ellenszenves, arrogans. - az meg nem erdekel, hogy zsido. - mint riporter akkor irta ki magat a szakmabol, mikor OV felmosta vele a studiot. - a vezetöi munkajat a fönökei a kirugassal honoraltak. "Lehet", hogy ök jobban atlatjak a munkajat, mint mi´, viszont teny, hogy megbuktak a nevehez füzödö programok a közelmultban. - ettöl meg lehetne jo üzletember, de az a teny, hogy Mo-n meggazdagodott, meg nem jelenti azt, hogy az. Olyan volt az egesz konstellacio, hogy neki elegge lejtett a palya - ugy meg azert könnyebb focizni. - En utalom svabyt, örülök, hogy kirugtak, es jogom van ennek örülni. Nem azert, mert irigy vagyok, hanem azert, mert nem szeretem. Masnak meg joga van szeretni. - közben nem remelem, hogy a tv2 ettöl mindjart jobb lesz, mert nem erdekel, h a tv2 jobb lesz-e. - es nem vagyok TV-s, de a TV a nezöknek szol, ezert elmeletileg nekem kellene tetszenie, de nem tetszik. Nagyokosok irjak fel, hogy nem kell ahhoz luzerkent folyton a TV-n logni, hogy eldönthesd, h tetszik-e, hanem oda lehet kapcsolni, es rögtön el lehet kapcsolni, ha latod, h szar a szinvonal. - Batorkodom azert hozzatenni, hogy a "nyugati" nagy ker. TV-k müsöran sem feltetlen magasabb a szinvonal (VOX, SAT1, RTL), hiszen nem ez a cel, de olyan kepernyökeptelen alakokkal sem nagyon lehet talalkozni, amilyen pl. verebes, svaby, vagy a padödö volt. - maganhangzo beirasai meg olyanok, mint aki most kapott a mamajatol egy hasznalt Golfot es azota mar nem jar be a suliba.

alumi 2007.09.20. 12:55:53

...ja és valaki írta, hogy az ominózus Orbán-interjú után látta be Sváby, hogy ez nem az Ő területe...

Kérdésem: honnan tudhatjuk biztosan, hogy Ő maga látta be? Nem lehet, hogy beláttatták Vele? (akkor már évek óta csinálta a Naplót -laikus szemmel- igen sok bakival)

A másik ember, akinek a hibáira felfigyeltem mostanság, az a Máté Kriszta. Akárhányszor odakapcsolok a híradóra, nincs olyan, hogy ne bakizna egyet, kettőt, vagy többet. Folyamatosan szavakat ront, a múltkor egy esetben konkrétan a napot rontotta el: ...."kellemes...ööö...csütörtök estét...vagy...hihi...milyen nap is van?...(Bárdos odamorogja foghegyről, hogy "szerda van")Szerda?....akkor további kellemes szerda estét kívánunk Önöknek..." Bárdos pedig szép lassan szénné égett mellette.
Nő vagyok, és pont ezért abszolút nem kívánok senkit sem diszkriminálni, de mondja már meg valaki, hogy egy előrehaladott várandós nőt, mi a fenének kell élő műsorban mutogatni? Nem arról van szó, hogy nem jó látni, vagy ilyesmi, de pl. a Várkonyi Andi egy kifejezetten stramm kismama volt. Az utolsó percig vezette a híradót, és szinte észre se lehetett venni rajta. Összeszedett volt, pontos, hiteles. Ezzel szemben Máté Kriszta olyan, mintha sokszor ott sem lenne lélekben. Sokszor látni, hogy majd elalszik, vagy éppen rosszul érzi magát...
Miért nem lehet belátni, hogy nem minden terhes nő, és terhesség egyforma, és inkább a háttérbe vonulni, míg meg nem születik a baba?

reach (törölt) 2007.09.20. 12:57:36

Hmm. Érzelmektől mentesen, Tények:

PRO:
Sváby és Kereszty megcsinált egy pici kis céget közel 10 éve, egy kétszobás irodaházban. Maguk köré szedtek akkor egyértelműen tehetséges fiatalokat, nyílván az ismeretségi/baráti körből, fősuliról stb. Jött Azu, Szalay, Dorogi (?), akkor még a Pusztai (ma m1 programigazgató) és nekiláttak Naplózni. Eddig ez egy tök szép sztori, aki beleköt, na az köcsög. Mindenki így csinálná, haverokkal, nem? Aztán elkezdtek mégtöbb műsort gyártani, jöttek felkérések, jött a BC'99 irodaházba cuccolás, nőttek a feladatok. Sváby és Kereszty és az "alattuk" lévők tök jól csinálták amit kell, az SBS meg örült nekik. Semmi gond. Keresztyt nézték ki a külföldiek a TV 2 vezérigazgatójának, és hát hogy nézne már ki, ha ő lenne a vezérigazgatója annak a tévének, amelyik műsorokat rendel az ő kis Interaktívjától? Eladta a részét, Sváby maradt, ő lett a fő vezető. Minden szép, és minden nagyon jó. Megasztár. Csúcs. Megvették a németek. Közben már a Viasatnak és az MTV-nek is gyártottak műsorokat. Nagyon jött a zsé. A németeknek meg többet közt ez sem tetszett már annyira. Végül már csak 20%-a maradt Svábynak, súlyos százmilliókért megvették tőle a németek - ugye ilyenkor mondják azt sokan, hogy "rohadék", csak azért, mert megcsinálta a szerencséjét. Ismét köcsögnek tetszik lenni, sokaknak. Tisztelet a kivételnek. Mákja volt, meg ügyes volt. Meg a barátai is. És itt követte el a hibát: Eladta a maradékot is. Megnyugtatták a néemtek, hogy nekik csak a 100% kell, de persze ő marad az ügyvezető igazgatója a cégnek, hiszen ő olyan remek szakember... és bla-bla-bla... És kis naív meg elhitte. Az amit 10 év alatt felépített, most tényleg elvették tőle. Nem ingyen, de lelkiekben biztosan kurva szar. Jó, anyagilag mindenki irigyli és anyázza. Hajrá. De ha valamit az ember ennyi idő alatt felépít és aztán átvágják és kihúzzák alóla a széket, akkor is, ha ezért százmilliókat kap, azért őszintén: jól esne bármelyikőtöknek is? 10 év az életetekből. De persze ne sajnáljátok, hiszen ő csak egy médiageci, meg sunyi, meg hát az orbánviktorosinterjú és egyáltalán. Ja és politika: Nem jobbos, hanem... Hát szörnyű. Sőt, nem is elfogulatlan... Miért ki az? Te vagy én, azokvagyunk? Ugye nem? : DDD Viccesek itt neten, elég sokan. Zsidózzák, buzizzák, azért mert jókor volt jó helyen, igen is ügyes volt, jó fönők lehetett, csak épp állatmód szigorú, de azért csak összehozott egy ekkora üzletet. Ja bocs, irigyeljétek tőle. Jogotok. De megint a hangnem zavar... Miért köcsög attól, hogy neki volt lehetősége, ügyes volt, kihasználta és most jó neki? Ja mert nektekt nem volt és nem is lesz és hát jajj? Nyehehe, ez inkább szánalmas. Tessék gátlástalannak lenni kissé, és akaratosnak, ja meg szerencse is kell. De a lottónyereményhez is fel kell adni azt a nyamvadt cetlit ugye... Aztán hátha. Üzletembernek félisten.

KONTRA:
Ilyen tehetségtelen beszédhibás selejtet én még magyar kereskedelmi tévén, főműsöridőben nem láttam. Arra alkalmatlan, hogy nyilatkozzon bármiről is (lásd Aktívos szereplések), nemhogy arra, hogy elvezessen bármit, áramon kívül. Kész röhej. Igen, baromi jól írta valaki itt, vagy a Subbán, hogy pont olyan, mint a Farkasházy. Baromi jó háttérember (és most rohadtul nem érdekel senki elfogult ember véleménye, sem politikai, sem lelki, sem semmilyen más értelemben - tény), de azt a kurva mikrofont nem tudná eldobni. Önmagában az, hogy a Naplót kisajátította, még az elején, valljuk meg nem olyan nagy baj. Mindenkiben van akkora egó, hogy ha ugyan tudja is magáról, hogy valamire "nem elég jó" (finom voltam), akkor is csinálja, "mert megteheti". Ezért elítélni én nem tudnám, mert bár rosszul vagyok ha beszélni kezd, és okoskodni az objektív közepébe, a hülye hangsúlytalanságával, de egy műsor, hetente még nem a világ. A Napló jó műsor volt anno és ezt még ő maga sem tudta elbaszni. Tény. Aki ezzel vitatkozik az megint hülye szerintem, és én döntöm ezt el, mert odaírtam, hogy szerintem. Szóval, "ne kötekedj, mert nincs miért". Az, hogy ezalatt ő szép lassan azt hitte, javul és hogy elég jó erre, na itt kellett volna valakinek szólnia, hogy hééé Bandi... De ugye ki mer szólni a főnöknek? Majd Szalay, mi? Muhaha. Az indexnél is dolgozik egy totalcaros csapat, biztos tanusíthatják, hogy emberünknek elég nagy arca lehetett az utóbbi időben, és milyen nagy szakmai agytrösztnek képzelte magát, pedig valójában "csak" kurva jó üzletember ő, nem tévés. Hiába kezdte a Magyar Rádióban, az még nem jelenti azt, hogy tehetséges is. Emlékezzünk csak, nem véletlen, hogy pont Kínába küldték el tudósítónak. Akkor messzebbre magyar tudósító nem is kerülhetett volna. : DDDD
Egy évben egyszer, ha csinálhatott valami hasznosat onnan. Kamera előtt alkalmatlan az emberünk, csak elhitte, hogy mégse. Farkasházy kettő. Igen. Ezért lehet utálni. De kétségbe vonni egyéb érdemeit, pláne ismeretlenül és pláne ILYEN hangnemben, talán nem kellene... Hm?

*petra* 2007.09.20. 13:22:08

Kapcsoljátok ki azt a kurva tévét!

szabóZ · http://comment.blog.hu 2007.09.20. 13:28:33

Reach, nagy reszt igazad van, ar szerintem az utobbi par evek bukasa arra utal, hogy a nagy lenduletben nem volt idejuk vagy inkabb kedvuk beletanulni.

farman 2007.09.20. 13:48:53

ááááááááááá! médijjameeeen! k.rva szar a stílusod! osztod az észt, oszt azért be tudod nyögni a móunika showt, meg a vv évit, meg még egy pár ilyet! hajrá gyerek, húzz bele!
eszem megáll, hogy leszállsz ide az ostoba tv fejüek közé, oszt szólsz, hogy nehogymá' véleményetek legye'! ez itt a mijügyünk! ne pofá'zzá'! (halkan megkérdem azért te média ember, hogy akkor a te eszed is csak a médiáig tart, és ha mégsem, akkor joggal zavarlak a sarokba kussolni, ha pl. az egészségügy problémakörén rágod magad, ugye?)

Caracala77 2007.09.20. 13:51:52

Ahogy látom pár Sváby hívő mindenkit leanyáz, aki bántani meri András babát. Azt nem értem ugyan, hogy valaki attól érzi a mondanivalóját ütősnek, hogy telerakja a káromkodás teljes palettájával?

Nem vitatom Sváby eredményeit, voltak. De hogy miért vált ki pro és kontra indulatokat? Mert a sztárvadász magyar média "sztárrá" avanzsálta: ő az egyik sztárműsorvezető, szárproducer... Nem volt hét, hogy valamelyik bulvár pletykamagazin ne foglalkozott volna Sváby egyébként teljesen érdektelen magánéletével (honnan indult, hova ment nyaralni). Azaz innentől kezdve belőle a közönséget megosztó médiaszemélyiséget sikerült faragni: üzletembernek túl műsorvezető, műsorvezetőnek meg túl üzletember. És elkövetett még egy hibát: hitelesnek, pártatlannak beharangozott politikai műsor műsorvezetőnek nem szabad egyik oldara állva politizálnia (Orbán vita), mert akkor magára vonja a másik oldal haragját.

Szóval kedves véresszájú svábysták, nemcsak a másik oldal áll média befolyásolása alatt, hanem ti is.

Lehet, hogy most magamra vonom pár ember haragját, de én szívem szerint nem lakatté-től szabadítanám meg a magyar médiát, hanem főnökétől, a Napkelte urától. Én gyafit nem engedném még a legbutább focistával sem interjút csinálni, egyszerűen nem ért hozzá (az ember úgy érzi magát olyankor, mintha GYT üzleti tárgyaláson lenne, ahol erőszakosan le kell győzni a másikat). Mint ahogy a sporthoz sem. Ő egy remek üzletember, és a suszter maradjon a kaptafánál.

gregor gysi 2007.09.20. 14:12:39

Mediaman
Azért nem értenek téged, mert egyszerűen érthetetlen, összefüggéstelen butaságokat írsz és még úgy fűszerezed a blablát, mintha te itt mindenki fölött állnál.Mi a szart csinálsz te a médiában.Libbentsd fel a fátylat!
Azt mondod a kereskedelmi tv-ben nem vagy.
Akkor az adófizetők pénzén lébecolsz, kábelt hordassz a királyiban?
Azt teljesen kizárnám, hogy bármelyik lapnál dolgoznál, mert nagyon rosszul fogalmazol, mondandódnak se füle, se farka és még vontatott is, mire végigolvasom az írásod, megöl az unalom.
Svábyt azért szídják, mert egy különlegesen unszimpatikus fószer,aki személyesen ismeri, még jobban kerüli, mert egyszerűen egy szar arc, akinek nem jó a környezetében tartózkodni.Magyarul:ROSSZ A KISUGÁRZÁSA,NEM VALÓ KÉPERNYŐRE!

Vagy a rádiónál vagy? Persze ott is szükség van kávéfőző arcra.Én nem kávézom...nem remegett meg tehát a kezemben.
Honnan a retekből tudod te, hogy valami szakmailag jó, ha magad benne vagy.Maximum azt mondhatod:I do my best.Honnan veszed az összehasonlítási alapot?
A legmenőbb magyar show ugye a Fábry Show.Ez tény.Láttad már, hogy milyen a Harald Schmiedt Show illetve , hogy milyen volt 10 éve vagy a David Letterman Show vagy a Stefan Raab show?
Még a nézők által beküldött videós show-kat, mint a Vidióták,ami minden országban sikertörténet, a két rettenet műsorvezetővel az Animal Cannibals-el(akik ellentétben Svábyval, élőben nagyon vicces kellemes srácok, még azt is el tudják baszni,(Viasat).Vagy csak nézzük meg a vállalhatatlan sportközvetítéseket (pld. RTL foci)Egyszerű dolgokat vegyünk csak, amit a laikus is észrevesz.Miért marad le a kameramann konzekvensen a történésekről?
Mert szar. A rendező is, aki képtelen eldönteni melyik kamera veszi a fontos dolgokat.
Forma1.Palik hogy vezethet egy ilyen műsort?Láttad már a német változatot?
Box-gála.Katasztrófális.
Tűzijáték közvetítés.Semmi nagy feladat. Az RTL felkér egy zeneszerzőt,valószínűleg valamelyik nagyokos rokonát, erre végigközvetítik,végigpofázzák, hogy éppen milyen színű csillagocskák robbanak, totálisan tönkretéve az egész közvetítést. Az egyik Híradó, ahol pld. sikerült egy olyan neon díszletet produkálni, ami összegerjed valahogy a green-box-al, magam sem értettem, ezt hogy lehetett produkálni, gyakorlatilag, tehetségtelenségük fizikai csodákra képes.És ezt hetekig senki nem vette észre.Az emberek meg otthon ütötték verték a tv-t.Megasztár.Botrányos hangtechnikai problémák, csapnivaló stylist,döbbenetes ruhák, frizurák.A zsűri kiválasztása, egyszerűen nem tudok megállni a felsorolásban ,mert annyira pokolian rosszul vannak gyártva a magyar produkciók, hogy se vége se hossza a listának.
És igen, a magyar kereskedelmi televíziózás szar!!!Szakmailag!
Szaaaar.És a nézők jobbat szeretnének, van igényük a jobbra.És felvetette valaki itt a tv-parikát, meg a TV-Deco-t.Hát azt kell mondanom,igen szívesebben nézem a szimpatikus Jenei mesterszakácsot!!!nem tv-s,mégis jobban le tud kötni,amikor a töltött húsról beszél, mint az ahogy Lilu szakmailag az ultra gagyi műsorban madárpókokat etet kurvákkal,meg pornósokkal.Nagyot akarnak mindig fingani és beszarnak a végén.Pedig csak elég pld Aczél Rékát beküldeni egy régiségboltba és máris kész egy nézhető szórakoztató műsor helikopterek és "csúcsverdák" nélkül. És ha Híradót nézek, bevallom az Echo-ra vagy a HírTV-re kapcsolok,mindegy mit mondanak, mert ott ígényésen vannak felöltöztetve a bemondónők,jó a frizurájuk,tudnak magyarul is és ki tudják ejteni a külföldi neveket.
Dolgozik ott egy két jó animációs szakember,jók az insertek és a betétzenék.Dehát ennek kéne örüljek?

fiktiv állat 2007.09.20. 14:29:16

Ez a mediaman biztos portás vmelyik tvnél-e?

igyugyaz 2007.09.20. 14:31:08

Médiamanok, szakmabeliek:

Hát azért az elég vicces mikor a médiamunkás kioktatja a médiafogyasztót, hogy nem ért hozzá, kussoljon. Van egy hírem, aki tv-ben/rádióban/újságban dolgozik arról bizony a néző/hallgató/olvasó mondja meg, hogy jó -e vagy nem.
(Mintha beszólna a szakács hogyha nem ízlik a főztje, hogy én hülye vagyok hozzá, hogy azt megállapítsam.)

Színes Géza 2007.09.20. 14:58:48

Egy hülyével kevesebb, de ettől még marad a TV2 ugyanaz a fos csatorna, ami mindig is volt.

Bálnaszörp 2007.09.20. 15:09:24

Vidám kis vitagenerátor cikk volt ez és hazudnék, ha azt mondanám, nem szórakoztat ez az elvadult, ereszd el a hajam, de ne szégyelljük kimondani a valódi problémákat.
Kedves CC miért nincs DEXTER hogy volt? ;)

gregor gysi 2007.09.20. 15:43:20

igyugyaz:
Hát igen.Ez itt a logikus megfejtés, amit írsz.Nagyon jó példa.
De én már le lettem baszva, mert meg mertem kérdőjelezni azt a tényt, hogy a paraszt robot proli néző a szart szereti, mert a kaviárt nem is ismeri.

Jut eszembe.
Ebből az analógiából elindulva.
Az aki evett pizzát Olaszországban, -amilyen a "PIZZA".Amilyennek lenni kell-
(és ne vágj közbe, mert a székelykáposzta se halból készül, a székelykáposzta az olyan, ahogy a magyar nagyi főzi)
Tehát a pizza, ami nem töki pompos és nem meat pie parizerrel,az vékony, a szélén ropogós és a hiedelmekkel ellentétben kevés, két három feltéttel, és eredeti paradicsomból készült pürével készül.(Van "fehér" is, de most arra ne térjünk ki)Mégis...milyen a magyar pizzériákban elfogyasztaható "sütemény"?
Vastag,ketcup-os, sonka helyett zalahús,az egyébként kedvencem quattro formaggi "négysajtos" valóban négysajtos, csak camping krémsajt,trappista,karaván és márványsajt.És ez van bemesélve mindenkinek, aki még nem evett rendes olasz pizzát.Szép aprólékosan a sonkából zalahús,a paradicsomszószból ketchup,a parmezánból, meg a gorgonzolábol, karaván és trappista lett.És ha felteszem a kérdést a pincérnek hogy miért és milyen élesztővel sikerült a tésztét két incses vastagra keleszteni, akkor a pofámba vágja, hogy tudja, de a magyarok ezt szokták meg így szeretik.Hát a jó kurva nénikéteket.
És a magyar tv dettó ugyanígy dolgozik...

mentalraptor (törölt) 2007.09.20. 16:38:16

Nos igen, a SZAKMAISÁG nagyon fontos kritérium. Milyen tanulmányokat kell folytatni ahhoz, hogy valaki bulvármédia guru lehessen? Szociológiait, antropológiait, pszichológiaiat, vagy egyéb társadalomtudományit nem. Akkor mit? Milyen SZAKMAISÁG az, amit nem kell tanulni? Azaz állj!!!!!
Sváby Angrás agrármérnök. Bassza meg, ez aztán determinálja, hogy ő média SZAKAVATOTTJA legyen! Igaz, a garázskarbantartó szakmunkásból, pártkáder beiskolázással egyetemi diplomához juttatott Havas Henrik egyengette az útját. Havas pedig, mint köztudott, tanulás nélkül is kiválóan elsajátította a SZAKMÁT, olyannyira, hogy már tanítja is, képesítés nélkül. Azért ez már valami!
Az egészben az a szép, hogy most mindenki kommunikációs szakra készül. Amikor ez a lehetőség felmerült az ELTE-n, húúú, nagyon régen, akkor azokat baszták oda, akiket sehová máshova nem vettek fel. A bulvárosodás, a felszínesség, a nihilizmus eluralkodása elősegítette, hogy az ilyen képzetlen tahók, mint Sváby is, befolyással bírjon a közízlés további zűllesztésére.

gregor gysi 2007.09.20. 16:54:30

"Az egészben az a szép, hogy most mindenki kommunikációs szakra készül. Amikor ez a lehetőség felmerült az ELTE-n, húúú, nagyon régen, akkor azokat baszták oda, akiket sehová máshova nem vettek fel."

Mennyire igaz ez, és ez azért nem is olyan régen volt...

nobody1 2007.09.20. 16:57:55

Nem hiszem, hogy nagyon kéne sírni Havas és Sváby után. Ha a főnökük úgy gondolta, hogy nem megfelelőek a posztjukon, akkor útilapu. Máshol munkahelyeken is így megy ez...

mentalraptor (törölt) 2007.09.20. 17:02:04

Gregor, én még emlékszem Boglár Buci antropológiájára, amit végül Borsányi kefélt meg hátulról, és ebből indult el a kommunikációs tanszék. Szégyen, de a létrehozója neve már nem rémlik. Én nem állítom, hogy nem jó kezdeményezés volt, de lekurvult a havasok szintjére, és a valódi, az ember és ember közötti kommunikáció helyett a bulvármédiabeli sóelemek begyakorlására koncentrál. Kíváncsi lennék, hány egykori tanárom és későbbi kollégám kurvult el annyira, hogy a nevét adja ehhez a színvonaltalan mocsokhoz.

cradbox 2007.09.20. 17:11:14

Na de kedves SzaboZ!

Miről is beszélsz? És ki is beszél? Ti minősítetek le televíziós műsorvezetőket, Ti, akiknek az üzleti koncepciója semmi másból nem áll, mint a másik lefikázásából? Sőt, újabban abból, hogy a kedves user írja inkább tele az index-et, minél kevesebb lóvét kelljen a szerkesztőkre költeni? Azért én mélyen elszégyellném magam.

De tudod mit, kérlek nevezd meg szerinted kik a jövő műsorvezetői? Kondor Katalin? Bárdos András? Fekete Pákó? (Meg ha ráérsz, valami emlékezetes alakításodat is előkereshetnéd az archívumból, már ha van ilyen. Kólateszt nem ér..)

marvio 2007.09.20. 17:43:44

Jó felvetések, gregor gysi!
Sokféle fószer dolgozik ám a "médijába", a tévéknél is, ti. biztonsági őrtől kezdve a büfésnénin át a becsületes karbantartóig, no meg az irodákban felejtett mellőzött zseniket sem kell elfelejteni. Azonkívül egyre többen vannak divatos ilyen - olyan menedzseri funkciókban, akik kb. annyit tudnak a rádiózásról/ televíziózásról, hogy melyik gombot kell eltekerni /megnyomni a készülék működtetéséért.
Nos a fent említett , és leginkább az utóbbbi kategóriába tartozó "én a médijába dolgozok!" típusú fazonok ritkán kerülnek bizalmas viszonyba a magyar nyelvvel, ezért ne csodálkozz MediaMan szövegein.

Egyébiránt Sváby után szerintem sem marad kitölthetetlen űr. Ostoba, nagyképű, felületes( = felkészületlen, lásd. Orbán interjú), beszédhibás, és ahogyan Pötyi néni mondaná: "olyan rosszarcú, hogy még a ló sem venné el a kezéből a kockacukrot".

A baj inkább az, hogy efféle alakokkal van tele minden tévécsatorna, már az mtv is, hiszen ők alkotják azokat a baráti és üzleti köröket, amelyek uralják a piacot. Egymást nevezik ki mindenfélének, nem a szakmai érték és színvonal számít, hanem az, hogy kinek a haverjának/rokonának/ üzlettársának adjunk egy jó zsíros szerződést.Körbe- körbe járják a kis magyar tévépiacot, örök túlélőkként. Alapos a gyanú, hopgy magasról tesznek szakmaiságra, nézőkre, mindegy mi kerül műsorra, csak dőljön a lé a megfelelő zsebbe.

5perc 2007.09.20. 18:00:14

Ámulok és bámulok.
Olyan komoly hozzászólásokat olvasok, hogy kész öröm.

gregor gysi 2007.09.20. 18:05:47

Mentalraptor:OFF

Nem hiszem el...
Én jártam oda B szakra, de otthagytam mint a szart...
Nem az Almási volt az illető? Vagy az esztétika volt?Oda is jártam...Mégis régen volt no!
Zene-esztétikára is, de amikor megnéztem Maróthy tanár úr munkásságát, láttam ilyen címeket, hogy "Lenin és a kortárs zene" vagy valami ilyesmi, bár az öreg tényleg nagyon kente vágta a témát,lusta féreg voltam, otthagytam azt is.:)

gregor gysi 2007.09.20. 18:11:15

raptor:

Barna Gyurit ismerted?

mentalraptor (törölt) 2007.09.20. 18:21:50

Tyű, tényleg! B szak volt, vagyis minor, nem tanárképes. Na, én meg pedoszos voltam, és nekem is B szakom volt. Fehér, Prónai, Sárkány, Horányi, Hornok. Ilyenek ugranak be. Most gyorsan megnéztem a szak honlapját, Horányi még most is ott van.

gregor gysi 2007.09.20. 18:31:03

Csak azért kérdezem a Gyurit, mert ha emlékezetem nem csal, ő volt a TV2-nél, kreatív igazgató, de aztán eltűnt, szerintem vagy lelépett vagy túl jó volt nekik.Ő az Almási tanítványa volt, ha jól emlékszem.

ÉletFaMag 2007.09.20. 20:52:59

98-ban kezdtem el televíziózni. munkatársa voltam a Gólya c. Gyarmati Lívia filmnek, ami díjat nyert. talán canne-ban...
számtalan hírműsort készítettem, dolgoztunk (egy kis csapattal) a dunaTV-nek az M1-nek, néha a tv2 híradóba is, a tv2 "karrierjének" elején. nekünk nem jött be annyira, mint Sváby-nak...
Megpróbálok szépen fogalmazni, bár kételyeim vannak afelől, hogy a magasröptű gondolataikban úszó frappáns "kommentbemondókkal" megértetem magam. lehet hogy egy lecsúszott kávéfőző senki vagyok egyes kommentelők meg valami hiperintelligens szociguruk (jaj bocs, ugye értetted ezt a szókapcsolatot.. vagy homályos? hm)
biztos velem van a baj igen.
99-ben egy balhé után ami elég rosszul érintett, egy időre abbahagytam a televíziózást: túl sok gerinctelen féreg rágta be magát az ADDIG "nívós" szakmába.
szabadúszóként folytattam, számtalan anyagot készítettünk a fentebb említett televízióknak.
2005-ben újrakezdtem "hivatalos", céges működésemet a médiában.
több ezer hír, és magazinos anyag szerkesztése, vágása van mögöttem. Operatőrként 98-tól kezdve folyamatosan dolgozom.
Tanítóm tanítványa volt Zsigmond Vilmosnak...
2007-ben 4 díjat nyertünk a céggel, többek között az év alkotóműhelye díjat, amit az egyik beküldött munkánk hatására alapítottak, eddig nem volt ilyen.
Ezt én készítettem.
Szeretem a szakmámat. szeretem a nézőt, aki igényes, kulturált és érdeklődő.
egyéb információra van-e szükséged kommentelő szerencsétlen?
akarod-e esetleg az anyámat szidni? küldjek privátban egy önéletrajzot?
meg esetleg kérjek tőled fogalmazási órákat? ó te magasságos bölcsészjóska! taníts meg fogalmazni úgy is, hogy TE, a mindenható megértsd!
miért fáj az neked annyira, hogy van egy ember, aki szereti a szakmáját, és abban dolgozik? esetleg te olyan lúzer vagy, aki ezt sosem éri el?
vagy milyen alapon beszélsz rólam lekezelően, és megvetően? ha elárulnád a szakmádat, gregor aki talán gysi vagy nem, pontosabb képet kapnék arról ki vagy....
az ilyen embert rühellem, aki életben tartja és tartani is fogja az ultragagyi szánalmas műsorokat.. nem elég hogy a szakma felhigult, a nézők hűen tükrözik a magyar média viszonyait.
további jó szánalmaskodást...

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.09.20. 21:11:53



Lakat T.???? :-)Nálunk minden szerencsétlen vezethet adást. Egyébként meg:

A TV2-ő adásszerkesztésébe már James Randi bűvész is bele kíván szólni. Az MTA-nál kavar előre a tervezett Uri Geller show ellen. Na annak ki lesz vajon a műsorvezetője?

Ebben a cikkben érintem:

vilagnezet.blog.hu/2007/09/08/james_randi_a_nagy_atverobuvesz

mentalraptor (törölt) 2007.09.20. 21:55:38

Te médijaman, annak idején én a Gulyás testvérektől tanultam a mesterséget, oszt értetlenkedem, mit vergődsz itt. Miért pont gregort szúrtad ki magadnak, makimajom? 98-ban kezdtél el balfaszkodni, és van pofád előadni a nagy mogult?!
Amikor lesz vagy 20 év mögötted, utána ugathatsz, addig meg csak szerényen. Öreg, nem a médiaszakember dönti el, mi kell a népnek. Ti legfeljebb annyit dönthettek el, milyen formában elégítitek ki a szükségleteinket. Csakhogy odáig pofátlanodtatok, - jó példa rá a te stílusod - hogy el merészelitek dönteni, mi kell a prolinak. Éppenezért a könnyen befogadható műsorok és az absztrahálásra ösztönzők közötti egyensújt nem találjátok. Gondolom, ott kotorásztok az asztal alatt, mert keresitek, hová gurult. A teljes magyar média bulvárszarrá silányítása a ti tanulatlanságotok eredménye, nem a prolié, baszod. Egy valódi szakember Nietzsche-t is képes eladni a géplakatosnak.

haramia001 2007.09.20. 22:32:54

reach 2007.09.20. 12:57:36

Ezzel nagyjából egyetértek. Én magam műsorvezetőnek ki nem állhattam (nem szerettem és kész) de hogy üzletembernek milyen, azt nem tudom. A cikkekből úgy tűnik, sikerült megcsinálnia a szerencséjét, lehet fikázni vagy imádni, érdemes azonban a tényeknél maradni.

gengula 2007.09.20. 22:47:37

Jezusom csak most olvasom igy hirtelen (itt felettem: mediaman, mentalraptor) az okosmukifaszok rettenetbolcs mondasait. Csinaljatok a dolgotokat, amiert fizetnek/tek oszt legyetek de nagyon gyorsan kussban, mert ti ebbol eltek. Tudniillik, meg a kutya se szarik abba a talba amelyikbol eszik.... Ettol fuggetlenul nem mondtok hulyeseget...., de mi a tokomet kerestek ti itt? En egy ideje kikupaltam magam, hogy kiapocsomvagyok, amiert elolvasom, oszt irok ide neha. BengaBuziIngyennetezo..... Ez ugye nem szellemi taplalek, mert akkor inkább nem kééne.....

gengula 2007.09.20. 22:59:04

amennyiben nyilvanossagot kerestetek, akkor meg ne erjen meglepeteskent, ha jonehanyan megdugnak a bordelyhazban....Áhhh,... leck mich am Arsch:-)

reach (törölt) 2007.09.20. 23:10:43

szabóZ · comment.blog.hu 2007.09.20. 13:28:33
Reach, nagy reszt igazad van, bar szerintem az utobbi par evek bukasa arra utal, hogy a nagy lenduletben nem volt idejuk vagy inkabb kedvuk beletanulni.

----

Kösz. De mibe kellett volna beletanulniuk szerinted? Abba, hogy hogyan adják el az adott műsor a népnek? Vagy abba, hogy csak a nézettséget tartsák szem előtt, az értelmet már kevésbé? A TV 2 folyamatosan ment le egyre mélyebbre. Egyre RTL-esebb lett, de még mindig nem elég igénytelen, hogy tényleg versenyben legyenek. De már nagyon rezeg a léc. Sokáig azért sírhatott a szájuk, hogy nekik nincs Blikkjük, mint az RTL-nek, akik napi többtízezer példányban promótálják ELSŐSORBAN az RTL-es műsorokat/embereket. Aztán jött a Bors elődje, most pedig már tisztán a Bors (ugye Gesztesi arcával, muhaha). Az lett a TV 2-közeliek bulvárszutyka, a napi promóciós terep. Egyetlen gond: A Blikkhez képest azt a kutya nem veszi. Így nehéz lesz. A Rém rendesen kívül nem tudok más TV 2-ős produkciót, amit nagyon óriásplakátoltak volna (Jóban Rosszbanból is alig volt valami, ma már csak az M3-as lehajtójától befelé van, a régi Gyurcsány-poszterház tetején egy reklám, aztán annyi).
Nem tanulták meg az emberek arcába tolni a létező összes helyen és időben a szarjukat. Ez volt itt a hiba SZERINTEM. Az RTL minden nyamvadt sorozatnak, műsornak külön plakátokat gyártott. Lásd pl Szökés. Hogy az emberek tudjanak róla. Újsághirdetések, a hónap/évszak "nagy" dobásaival? Csinált ilyet valaha is a TV 2? Okosabb vagy mint egy ötödikes, ponttal vagy anélkül. De hol?! A metróban SzabóZ!!! A metróban. Aztán annyi. Nagy kampány...

Várdy most rendet rak. Ez félig jó, félig rossz. A németek érthető okból csinálják ezt, így lehetnek majd méltó vetélytársai az RTL-nek. Ezután a TV 2 még nyomulósabb, még igénytelenebb, még arcpirítóbb és még közönségkiszolgálóbb lesz. (Ergo mégtöbb lesz a bulvár, a csöcs, meg a dupla nulla. Az, ami az Aktívban meg a Megellánban volt, az még semmi, ahhoz képest, ami most jön majd.) Ezeket ugyanis napi szinten elő lehet állítani, kis befektetéssel, nagy nézettséggel. (A Favoritban Tvrtko gyerekén kívül, napi szinten kit lehet szerepeltetni? Damut? Muhaha.)
Mindenki, aki ellenszegül (Havas volt a legnagyobb utálója a kereskedelmizésnek, aki ahol tudta, ott szidta az egész nyomorult nyereségorientált tévézést. Lásd reggeli-játékok. "Mi az a Jóban Rosszban?", "Ez valami énekes?", "Mi ez a CD?", "Életemben nem hallottam róla..." :''''DDDDDD ) csomagolhat.

A baráti kört, amitől a TV 2 igen is szimpatikusabb volt sok ember (szakmabelieknek is) számára, az a haveri légkör volt. Az, hogy az RTL-el szemben nem a külföldi nagyágyúk, meg egy exfókuszos homopromo-igi mondta meg a tutit, hanem egy baráti kör gyártotta a műsorokat. Mivel ők csak lépést akartak tartani a nézettségben, de élvezni is akarták a helyzetet, jól akarták magukat érezni és nem minden nap hányni (csak minden másnap) maguktól, ezért sosem verhették meg az RTL-t. Na ez változik majd meg most. Azu lehet, hogy marad még egy jóideig, de a régi Naplósok/Aktívosok/Magellánosok stb. jó része - figyeljétek meg - elfog tűnni. Az Interaktív alapembereit módszeresen dobálják ki és olyan új garnitúrát hoznak be/helyeznek át, akik kiszolgálják a közízlést és versenyre kelnek az RTL-el. Akik a másik legyőzésére mennek, a minnél nagyobb nyereségre és nem a középútra. Győzni akarnak végre.

Szóval, jön a tömörített hígfos, mindenki arcába. Lesz egy RTL II Magyarországon is, figyeljétek meg. Várdy majd megcsinálja a nézettséget. (De ne legyen igazam!!!)

---------

Az ember a saját környezete alapján hajlamos azt mondani, hogy az a közízlésnek megfelelő, az tetszik a többségnek, amit az ismerősei közt népszerűnek tart. Pedig ez nem így van. Az ember hasonló ízlésű, gondolkodású embereket tart csak igazán közel magához, még egy munkahelyen is. Ezeknek kíváncsi a véleményére is. Igen, tessék végre elfogadni: Magyarországon olyan műsorra van szükség, amin nem kell sokat agyalni, amire nem kell feszülten figyelni, ami csak hangulatot ad át. Ami egy jó élet reményét csillogtatja meg, amire lehet irigykedni és lehet köcsögözni. Tényleg erre van szükség. EZ A TÖBBSÉG ÍZLÉSE. Ha valaki megakarja nyerni a nézettségi versenyt a földi sugárzásban, akkor fingós-dugós-vonalkódos poénok kellenek (ld. Fábry), SOK(!) napi szinten bejáratott csatornaközeli műsztár kell a napi "információs" magazinba és B kategóriás akcióvígjátékok a 80-as évekből. Frankón erre van igény. Ott a nézettségi görbe, hétről hétre. Ezt a kesztyűt, ilyen szinten, nem voltak hajlandóak felvenni a TV 2-nél Svábyék. Majd most...

(Megyjegyzem: A Barátok Közt heti rendszeres első helye számomra sem magyarázható semmivel. Nem tudom elképzelni miért van így. Hiába a közel 10 év és a napi rendszeresség, ennyi nézőt nem tarthat meg egy ilyen dögunalmas sztorival, csomó alkalmatlan mellékszereplővel. Ezután kérlek SzabóZ, hogy itt a comment.com-on, probáljátok utána járni, mit eszik a magyar nép a BK-n? Szerintetek mi a titka? Mi a francért ver mindenkit minden héten?! Nézi ezt egyáltalán valaki? Tudjuk miről szól? KOMOLY KÉRDÉS. Köszi.)

gengula 2007.09.20. 23:34:44

Komolyan mondom sirok, ha valaki a mediamereseket tovabbra is komolyan veszi. Gyakorlatilag ez a legmanipulalhatobb dolog! Soha senkinek nem fogom elhinni a mereseket csak akkor, ha minden navalas haztartas, navalas lakoja, aki tv-t nez, konkretan tuzes vas elleneben vall mondjuk a 19:00-21:00 oraig tarto savrol reszletesen, persze hazugsagvizsgaloval. Ez kb. akkora kamu, mint a divatvilag: allitolag van egy színtanács (nem állítólag, mert tényleg létezik), amely eldönti, hogy mi legyen a divatszín osszel, tavasszal, stb. na de ekkora kamut? (Kepzeld el, amint egy Briatore kaliberu faszkalap kokozva rábök az asztalra, hogy innentul ez lesz....) Minekutana itt osszekeverik a merheto adatokat a kamuval eleg siralmas erre hivatkozni. Raadasul a legsnasszabb heti musorujsag is lekozli ezeket az adatokat. Ugyan mutassanak mar ra ezekre az emberekre, hogy kik alapján mernek le misiket? Ez total gaz.....(es en csak a felszinen surolom ezt a dolgot....)

Prophet 2007.09.20. 23:40:58

A new comment is rising...

Prophet 2007.09.20. 23:42:04

Na, asszem akkor elnéztem valamit.. milyen jó, hogy nem lehet tudni megjelenik-e vagy sem a dolog, amit beírsz.

gregor gysi 2007.09.21. 00:09:11

1998-ban kezdtem a pályámat, "akkor még nem sejtettem, hogy békaemberekkel fogok találkozni..."

Cannes-ban...Azt akatrad írni ugye?

Jajajaj...Ne haragudj.Most már tényleg kínosan érzem magam.Először, amikor a közönséget leproliztad, azt hittem itt valami kemény "megmondócsávó" van, akivel lehet egy keményebb szócsatát vívni, mert éppen van időm ilyen hülyeségekre, de azt sose gondoltam volna, hogy így belegázolok a lelkedbe, hogy mindjárt mellékeled az önéletrajzodat és ne haragudj, ha éppen ez a fránya idézet jutott eszembe a Tanú című filmből, mert egy kicsit olyan ez az önéletrajz mint a Pelikán elvtárs vallomása.Én nem fedem fel magamat, mert én itt a proli nézőt képviselem,én egy niemand vagyok ("én a dobos legjobb barátjának a tanítványának a barátnőjét se ismerem"...hopp megint egy idézet egy régi Pulzus paródiából,Szikora Robi tollából...) aki nincs megelégedve a munkátokkal.És azt, hogy egy kalap alá veszlek itt mondjuk Svábyval, azt mostmár érezd a legkomolyabb bóknak, mert abból, amit te itt leírtál...hát öregem nagyon kész lehetsz.

Majdnem megkérdeztem, de aztán letettem róla, hogy mi volt a szereped a Gyarmati Lívia filmben.Csak nem te voltál a címszereplő?A Gólya?

Na, komolyra fordítva a szót.Ez a comment.com ez arra jó, hogy az ember fölös hülyeségeit kiírja magából, ha éppen ilyen szófosó hangulatban van mint én, meg még jónéhányan itt.Soha nem tudnálak megbántani, ha látnálak magam előtt és tudnám pontosan, hogy ki vagy ezért hozol kellemetlen helyzetbe, mert te itt kitárulkozol.Ez itt sajnos nem erről szól.Sváby kirúgása csak egy apró ürügy apró szikra, ami elindít egy beszélgetést, aminek nem kell feltétlenül, hogy konklúziója legyen, elég ha az ember elszórakozik rajta.Ezért ír mindenki anonym, mert itt abszolúte nem érdekel senkit ki vagy, azt a "verbális"(fogalmazás?Írói véna?) készségeddel vagy ennek hiányával mondod el.Minek fedje fel magát valaki?Azért, hogy a virtuális térben is szopathassák?Amikor itt lehetsz gyakorlatilag bármi, csak akasztott ember nem, mert az már nem tud gépelni.Mindenki aki itt van, talált már emberére, mindenkire húztak már bohócsipkát.Te voltál olyan hülye, már ne haragudj, hogy önmagadra húztad ezt föl.Már amikor elkezdted "a proli közönségnek szar is jó" dumádat, már akkor tudtam, hogy itt ma valaki darázsfészekbe nyúl.De azt álmomban se sejtettem, hogy miután leproliztad a magyar tv nézőt,idézlek "igazság az, hogy a néző tunya, ostoba, műveletlen paraszt.
a televízió ehhez alkalmazkodik" olyan stílust és szintet ütöttél meg, hogy ezután minden kétséget eloszlattál afelől, hogy egy egyszerű emberrel van itt dolgunk,aki mint a Móka Mikiben a Hiszékeny úr újra és újra besétál Hakapeszi csapdájába, majd ezekután követeli vissza a csokoládéját.És újra és újra labdákat dobsz fel.Ne vedd személyes sértésnek,ez médiaman-nek szól.Mégegyszer bocs.Jó éjszakát mindenkinek.

gregor gysi 2007.09.21. 00:12:47

1998-ban kezdtem a pályámat, "akkor még nem sejtettem, hogy békaemberekkel fogok találkozni..."

Cannes-ban...Azt akatrad írni ugye?

Jajajaj...Ne haragudj.Most már tényleg kínosan érzem magam.Először, amikor a közönséget leproliztad, azt hittem itt valami kemény "megmondócsávó" van, akivel lehet egy keményebb szócsatát vívni, mert éppen van időm ilyen hülyeségekre, de azt sose gondoltam volna, hogy így belegázolok a lelkedbe, hogy mindjárt mellékeled az önéletrajzodat és ne haragudj, ha éppen ez a fránya idézet jutott eszembe a Tanú című filmből, mert egy kicsit olyan ez az önéletrajz mint a Pelikán elvtárs vallomása.Én nem fedem fel magamat, mert én itt a proli nézőt képviselem,én egy niemand vagyok ("én a dobos legjobb barátjának a tanítványának a barátnőjét se ismerem"...hopp megint egy idézet egy régi Pulzus paródiából,Szikora Robi tollából...) aki nincs megelégedve a munkátokkal.És azt, hogy egy kalap alá veszlek itt mondjuk Svábyval, azt mostmár érezd a legkomolyabb bóknak, mert abból, amit te itt leírtál...hát öregem nagyon kész lehetsz.

Majdnem megkérdeztem, de aztán letettem róla, hogy mi volt a szereped a Gyarmati Lívia filmben.Csak nem te voltál a címszereplő?A Gólya?

Na, komolyra fordítva a szót.Ez a comment.com ez arra jó, hogy az ember fölös hülyeségeit kiírja magából, ha éppen ilyen szófosó hangulatban van mint én, meg még jónéhányan itt.Soha nem tudnálak megbántani, ha látnálak magam előtt és tudnám pontosan, hogy ki vagy ezért hozol kellemetlen helyzetbe, mert te itt kitárulkozol.Ez itt sajnos nem erről szól.Sváby kirúgása csak egy apró ürügy apró szikra, ami elindít egy beszélgetést, aminek nem kell feltétlenül, hogy konklúziója legyen, elég ha az ember elszórakozik rajta.Ezért ír mindenki anonym, mert itt abszolúte nem érdekel senkit ki vagy, azt a "verbális"(fogalmazás?Írói véna?) készségeddel vagy ennek hiányával mondod el.Minek fedje fel magát valaki?Azért, hogy a virtuális térben is szopathassák?Amikor itt lehetsz gyakorlatilag bármi, csak akasztott ember nem, mert az már nem tud gépelni.Mindenki aki itt van, talált már emberére, mindenkire húztak már bohócsipkát.Te voltál olyan hülye, már ne haragudj, hogy önmagadra húztad ezt föl.Már amikor elkezdted "a proli közönségnek szar is jó" dumádat, már akkor tudtam, hogy itt ma valaki darázsfészekbe nyúl.De azt álmomban se sejtettem, hogy miután leproliztad a magyar tv nézőt,idézlek "igazság az, hogy a néző tunya, ostoba, műveletlen paraszt.
a televízió ehhez alkalmazkodik" olyan stílust és szintet ütöttél meg, hogy ezután minden kétséget eloszlattál afelől, hogy egy egyszerű emberrel van itt dolgunk,aki mint a Móka Mikiben a Hiszékeny úr újra és újra besétál Hakapeszi csapdájába, majd ezekután követeli vissza a csokoládéját.És újra és újra labdákat dobsz fel.Ne vedd személyes sértésnek,ez médiaman-nek szól.Mégegyszer bocs.Jó éjszakát mindenkinek.

gregor gysi 2007.09.21. 00:17:20

Na tessék pld.
Itt van rögtön valaki,aki két sorban frappánsabban leírta,amiről én oldalakon át ömlengek...

"...amennyiben nyilvanossagot kerestetek, akkor meg ne erjen meglepeteskent, ha jonehanyan megdugnak a bordelyhazban..."

Bezony,így van ez itt is a comment.com-on.
Hányszor d...k már meg engem is itt ékes szavakkal...:(

gengula 2007.09.21. 00:29:34

Kedves gregor gysi!

Na te tényleg aztán a legunalmasabb/legbénább középszer vagy, akit itt olvastam... (bocs, hogy csak az előződet sikerült..., azért elég hosszú volt.) Nulla mondanivalo némi fikafűszerezéssel, ugyanmááá... Ezen szerintem itt a nagytöbbség röhögve átlép....Álmodj szépeket....

gengula 2007.09.21. 00:31:36

na csak most latom, hogy neked nem sikerált....

gregor gysi 2007.09.21. 00:39:12

Mint például most:)
Bár ez most tényleg nem a nagytöbbségnek szólt.

gregor gysi 2007.09.21. 00:43:13

Csibetészta:A mondanivalómat már jóval ezelőtt elmondtam.
Kár volt ílyen gyatrán elrontanod az első kommentedet,ha nem szóltál volna talán bölcs maradtál volna.

mentalraptor (törölt) 2007.09.21. 08:04:37

Csibészke, én nem dolgozom a médiában. Nem is érdekel különösebben. Egyáltalán nem szerény, de főleg nem megalapozatlan véleményem szerint a magyar média nem áll másból, mint néhány kivénhedt KGB-s seggnyalóból, majd az őket követő, iskolázatlan generációból. Az egyik orvos, a másik operaénekes, a harmadik agrármérnök, de a főmogul egy garázskarbantartóból pártutasításra diplomát kapó pojáca. Tökéletesen egyetértek Gregor véleményével. hozzáteszem, ha 12 idomított csimpánzot odaengednének a TV2-be, azok is hoznák azt a színvonalat, amit a mostani gárda.
Kérdés: miért nem oprál a géplakatos, miért médiaguru lesz? Miért nem vezet vadászrepülőt az operaénekes, miért médiasztár lesz? Miért nem filozófiát oktat egyetemen a pornóskurva, miért médiasztár lesz?
Megmondom: mert ilyen színvonalon van a "szakma". És erről kurvára nem a proli tehet.

Tengertánc (törölt) 2007.09.21. 08:45:05

reach: pontosan ezzel a "baráti kör" meg "haveri feelinggel" volt itt a nagy baj...ez nem tetszett a tulajnak sem. Az embereket egy ideig lekötik bizonyos arcok, médiaszemélyiségek, de ha évekig ugyanazokat a pofákat kell bámulni minden műsorban, na, az már kissé unalmas. Hol Jakupcsek hívta meg Szulákot a saját műsorába, hol Szulák Jakupcseket és satöbbi. Egyszerűen belterjes volt az egész csatorna, Kereszty ugye Sváby jóbarátja volt, nem is csoda, hogy az Interaktívon kívül más nem fért oda a "mézesbödönhöz". Ráadásul a baráti társaság huzamosabb ideje csak és kizárólag buktákat gyártott, amelyek viszont kemény százmilliókba kerültek. Az RTL Klub sem sokkal jobb persze, de ott legalább akadt némi kreativítás és néha napján friss arcokba is bele lehetett futni. Itt persze most nem az Orbán Vikit orálisan kielégítő Fábryról van szó, hanem a "kis műsorokról".

oooyee 2007.09.21. 18:41:39

mennyire beindult ez a poszt! 300 fölött lehet zsidózni?

dr66 2007.09.23. 17:54:46

gregor!szidtad a Gálvölgyit.Ezért te vagy a legnagyobb suttyó bunkó PARASZT és pont.

Moci 2007.09.26. 19:11:22

Mentalraptor és Blazzo véleményét osztom teljes mértékben!
A tv2 és az Rtl szinvonala az Albán televizió alá esik.Ahol a nagyvilág hirei is 24 órás késéssel kerülnek adásba (lásd McLaren itélethirdetés) ott már tényleg nincs miröl beszélni.
Csak azt nem értem,hogy miért 15-20 teljesen értéktelen "ember" forog a televiziokban??Ki kinek a kutyája,macskája?Bulvárország!
Évek óta először tegnap este LÁTTAM és NÉZTEM egy jó műsort az rtlen a XXI. század,Falcoról szóló műsorát!Amiért utólag is gratulálni szeretnék!Felüdülés volt a rengeteg Kiszel,Pákó,Kelemen,Havas......után.
Igaza van annak aki azt mondja,hogy ne nézd ha nemtetszik de nézni szeretném és értékes JÓ műsorokat szeretnék nézni!
Gondolom ti is!
És kár,hogy a rengeteg reklámot néha néha megszakitja valami műsor,film is.
süti beállítások módosítása