Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Fábry a Szeszélyesben

Fábry

2007. március 25. 23:10 kiricsizoltan 71 komment

Van ez az Antal Imre-emlékműsor, Szeszélyes a címe, nem tudom, ki nézi, de jobb, ha nem is tudom. Kicsit olyan műsor ez, mint annak idején a Leg Leg Leg-ben az az örökmozgó, amit a feltaláló maga hajtott kézzel, szóval mindig kell bele rakni néhány jócsajt, Südi Iringót, meg akárkicsodát, mert egyébként nézhetetlen. Legközelebb Fábryt fogják meghívni, hogy mutogassa már meg a gyerekkori fotóit. Mondjuk ez talán nem lesz olyan szar, mert Fábry órákig tud beszélni a fiatalkoráról és többnyire még vicces is, kivéve, ha nem szövi bele valamilyen furmányos módon azt, hogy a rendőrség rárontott nemzetére, és hogy a Gyurcsány elmebeteg. De csak nem. Valószínűleg ez lesz a március 29-i műsor egyetlen értékelhető blokkja.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

undibajsz 2007.03.25. 23:27:30

szerintem akkor a legviccesebb, mikor leköpdösi Gyurcsány fotóját! Még több köpést akarok!!

-lyla- 2007.03.25. 23:34:23

"...többnyire még vicces is, kivéve, ha nem szövi bele valamilyen furmányos módon azt, hogy a rendőrség rárontott nemzetére..."

ezek szerint ezzel is viccelődnie kéne?

-lyla- 2007.03.25. 23:37:30

az meg, hogy a gyurcsány elmebeteg, az valóban nem vicces, sőt...

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.03.25. 23:59:40

kiricsizoltan
ezt most csakazértis?:)

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2007.03.26. 00:15:48

sarasvati 2007.03.25. 23:59:40

nem ez még pénteki hír, vagy még előbbi, csak most raktuk ki.

boj (törölt) 2007.03.26. 00:21:32

Harmatgyenge post. Két esetben megbocsátható talán csak:

1. leütés/ft alapján kapod a fizut
2. elárulod, hogy a bal oldali szines egyéniségű úriemberről miért nincs egy szó sem a cikkben?

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2007.03.26. 00:39:07

boj 2007.03.26. 00:21:32

ez egy hír. a csisztu zsuzsáról is volt, tudod.

de szerintem ezen ma már ne gondolkodj.

bloghu 2007.03.26. 00:43:56

Nem tudom miért van az, hogy a kedves balos kollégák úgy érzik, hogy csak nekik lehet a véleményüket kifejteni. Azoka az idők elmúltak mikor ilyenért lehetett riasztani az AVÓt.
Fábry for president. ;)

VO 2007.03.26. 00:50:56

Jaj, de kilóg a lóláb.
Fábry nagyon kihúzta a gyufát a Pártkeltében, várható volt, hogy ezután kap majd hideget-meleget. Itt is.

bloghu 2007.03.26. 01:01:25

Nekem is nagyon tetszik a pártkelte. Talaló ;)

boj (törölt) 2007.03.26. 01:19:46

"ez egy hír. a csisztu zsuzsáról is volt, tudod."

Nem tudtam. Eddig azt hittem, itt híreket kommentáltok és nem mti-vé léptetek elő.

de szerintem ezen ma már ne gondolkodj.

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2007.03.26. 01:25:02

boj 2007.03.26. 01:19:46

én szóltam, h ma már inkább ne.

Anti Cionista 2007.03.26. 01:50:12

Hoztad a formád ismét Kiricsi :D
Nem is tudom mit érdemelnél:
Sasjózsi humortalansági érdemrend kiscsillagját, Yad Vasem emlékérmet, vagy jusztlacis Érted-érmet :D
Mindet egyszerre,egy oscarral meg egy nobellel megfejelve.

Amúgy neked a Fábry a perverziód?

Anti Cionista 2007.03.26. 01:50:58

bloghu: nem pártkelte az, hanem napechte :D

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2007.03.26. 02:20:25

a múltkor még azt írtátok iringóról, hogy szánalmas. ma meg már jócsaj.

csécsi 2007.03.26. 03:12:32

kiricsizotya! Mire hajtasz Kossuth díjra, netán Falkasházi jóindulatála? Heti7reA politikusok kifigurázása csak akkor poén, ha Orbánt cigányozzák?
Ha nyalni akarsz, lehet másképpen is!

Aljaska69 2007.03.26. 04:21:17

Fábry a király, ki más humorista merne beszólni Gyurcsinak?

momo72 2007.03.26. 06:55:17

Mosr akkor az van,hogy szóltak föntröl,hogy a Fábryt le kell járatni mert igazat beszél?Igaz, az az idő már elmúlt.Tudjátok már magatoktól is.

gabo54 2007.03.26. 07:22:19

Miért megint Fábry? nem értem, még ha hír is.Tegnap kapott eleget, kitől-kitől a tetszési indexe szerint.Az újabb szeszélyesről pedig-velem együtt-sokan leírták, hogy egy rakás szar.Ha Imruskán segíteni akarnak, adjanak neki egy kis lóvét,de ne műsort.Egyébként Iringó tényleg egy bomba csaj.Legyen egyszemélyes műsor, vetkőzéssel.

KKoppany 2007.03.26. 07:49:56

Azért ez nagyon ciki Zolika!
Te, illetve ti oktatjátok itt a népet, hogy hogyan kell a másságot tisztelni, demokratikusan gondolkodni. Aztán amikor valami nektek nem tetsző dolog kerül ide leírásra, akkor törlitek.
Szereljétek le a tükröket, amerre jártok!

maybach 2007.03.26. 08:04:55

Azért az nem véletlen, hogy még a Szeszélyesbe is meghívták. Pedig az nagyon erős.

riotter 2007.03.26. 08:18:35

Nincs a Fábryval semmi baj. Akinek nem tetszik az nem nézi ennyi....
De az érdekesebb lett volna ha fotókat mutogat a napkeltében, vagy talán csak mutogat.
Az meg azért tényleg vicces, hogy egy úgymond humoristát rugdosunk a pártállása miatt. Az az Ő magánügye és véleménye, nem kell vele egyet érteni én nem teszem.
Azt el kell ismerni, hogy az amúgy nézhetetlen heti7-esben sokan vannak akik megmondják és mégse izélgetik őket, addig a nézhetetlen Fábryt állandóan. Ez már unalmas.
Jah egyetértek gabo54-el!!!! Irongó vetkőzzzzzz!!!

gaga 2007.03.26. 08:27:12

Az úgynevezett politikai humor a baloldal privilégiuma. Akinek a nyelve nem Fletó alfelében rodeózik, annak coki.

irfarkas 2007.03.26. 08:33:04

A Fábry valóban sokszor ordenáré, kivétel ezalól a politikai humora! Ezt tudják a ballibesek is....

kisa 2007.03.26. 08:54:05

Szerintem a humor úgy általában a baloldal és a libsik privilégiuma. jobboldali humor nincs! Amit a jobberek esetleg humorosnak hisznek, az nem humor, a Fábryé meg végképp nem az, bár elismerem, hogy néha tud olyan alpári módon vicces lenni, ami egy bizonyos iq alatt nagyon hat.
De cáfolatul elfogadok néhány linket vagy idézetet jobboldali politikusok humoros megnyilvánulásairól.

kifli 2007.03.26. 09:01:03

Anticionista! neked meg úgy látszik a zsidózás a perverziód. MIndenkinek lehet perverziója, vkinek a Fábry, nekem, pl lassan az, hogy elküldjelek a jóbüdös*********-ba, mert unlak.

shyer 2007.03.26. 09:11:36

Ma Magyarországon nincsen politikai élet,
pontosabban mondva csak az van!
A humort is ebből gyártják,mert erre
figyelnek a legtöbben(SAJNÁLATOS)!
A politika a mocskos emberek sportja lett!
Túl sok a politika,és mindenki politizál,
ez a nagy demokrácia!
Köszönjük szépen 2.világháború!

Dallas 2007.03.26. 09:51:31

Kiricsi, szerintem ez egy jó és aránylag visszafogott írás, attól hogy sok félhülye is írogat ide, ezen a tényen nem változtat. Engem special szórakoztat, hogy mennyi faszságot tud leírni anticionistától boyig a sok puhapöcs. Az, hogy szegény elhülyült, remegőkezű, de jobb sorsra érdemes Antal Imrét az RTL megélhetési bohóccá avanzsálta, már önmagában is undorító, hiszen csak önmagának szánalmas árnyéka az öreg. Csonkapicit meg hagyjuk.. Szóval ebbe a műsorba elmegy "Magyarország egyetlen sómenja", aki mint tudjuk kínosan ügyel a színvonalra, önmagát minősíti. A humorlabdacsok, kb annyira frissek, mint amennyire viccesek, a Dizájncenteren kívül a Gyurcsány kurvaanyázásról szól a műsor. Szétröhögöm magam. És közben benyalni prosztatáig a Vezérnek persze. Szánalmas. Meg az is aki ezt nem veszi észre.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2007.03.26. 10:09:02

mikortól lettek tele a kommentek balfaszok politikai megnyilvánulásaival? valamiről lemaradtam? ha lesz kudlik juli mint klasszikus tévébemondó megemlítve mondjuk, akkor is elkezdtek fletózni?

gergely 2007.03.26. 10:21:50

Valószínütlen,hogy ebben a műsorban Fábry belekeverje furmányos módon a rendőrséget,amint rárontott nemzetére ill.,hogy GyurcsányÍ elmebeteg.
A rendőrség,ha nem is a nemzetre de rontott rendesen - ez azért mégiscsak köztudott,ahogy az is,hogy a GyurcsányÍ elmebeteg /paranoid psychosis/.
A vezér imádata pedig subjektív,nincs vele egyedül,elég sokan csüggenek ajakán,hisz minimum normálisabb,mint ellenfele.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2007.03.26. 12:06:46

Elég vicces, hogy azt hiszed, hogy a Comment:comon híreket kommentálunk. Nem. Médiáról írunk, leginkább médiafogyasztói szemszögből. Ajánlunk és kritizálunk, dicsérünk vagy szörnyülködünk. Ja, és még médiaiapri pletykákat is közlünk itthonról és széles e világból. Boj, olvass tobbet, mi nagyon szeretnenk!

gravy_t 2007.03.26. 12:07:50

érdekes, hogy 90 előtt meg csak a jobboldali (i.e. baloldal-ellenes) humor volt az emberek által elfogadott. a szeszélyest meg úgyis alig nézik, tökmindegy, kit hívnak meg bele.

más - szerintetek akkor:
1. aki gyurgyányékat kritizálja, az csontig nyal viktornak, építve ezzel a jobboldal diktatórikus személyi kultuszát,
2. aki a jobboldalt kritizálja, az csak a színtiszta igazat mondja el?

(megjegyezném, hogy ilyen alapon a jobboldal tényleg diktatórikus, hiszen kormányzásuk alatt nem engedélyezték=betiltották a neonáci megemlékezést a várban.)

Halvány Görény 2007.03.26. 12:17:32

arról van itten szó, hogy én pl. bárkin tudok röhögni, ha szellemesen, kreatívan van kifigurázva. ha egyszerűen (urambocsá, primitíven) történik mindez akkor a röhögést csak a gyűlölet motiválja.
ez egyébként egy probléma is, mivel gyűlölet az van elég mostanában, egyre inkább elegendő az egyszerű (primitív) gúnyolódás, akkor is van röhögés, így aztán nincs is igazán kényszer arra, hogy valóban szellemes dolgok szülessenek.

vasszűz 2007.03.26. 12:27:04

De ugye nem lesz a közeljövőben Fábry minden egyes föllépéséről szó?

(Gondolom jól ismerték egymást Antal Imrével, aztán meghívta a műsorába, előfordul az ilyesmi.)

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2007.03.26. 12:30:37

[imi] · 2007.03.26. 02:20:25

azt soha nem írtam iringóról, hogy nem jó csaj.

de egyébként jó helyen keresgélsz. azért csináltunk iringóból hirtelen jó csajt, hogy kiemeljük, hogy a (fideszes!) fábry nem az. bizony.

cozumel 2007.03.26. 12:33:17

HG

En pl. ugyanugy szorakoztam a Hetihetesen az indulasakor, mint Fabryn.
Aztan kiegett, ellaposodott, szelsoseges politikai eszkozze valt mindketto.

Ma, ha barmelyikrol irnak egy postot, az general 500 hozzaszolast, zsidozos, hulyebalos, gyokerjobbos stilusban.
Ennyit tudnak, ennyi a hatasuk a hallgatosagra. Gratulalok, szep teljesitmeny.

vasszűz 2007.03.26. 12:39:59

cozumel, és mért gondolod, hogy erről csak ők tehetnek?

Dallas 2007.03.26. 12:46:10

Én azért nem teszek egyenlőségjelet a jobb és baloldal elfajzásai közé.. De ha már szóbahoztad a Hetihetest én csak annyi önkritikát kérnék Fábrik úrtól, amennyit a kormányt szidják Hetihetesék. Nem sokat, azt is módjával és csókolgatva, de legalább "jelzik a mozgást" és ha valaki hülye, azt le merik hülyézni mindkét oldalon. Ez a másik oldalon (Hír Tv, Fábry, stb..) lehetetlen. A Vezér megkérdőjelezhetetlen. Ettől lesz röhelyes az egész bohózat.

cozumel 2007.03.26. 13:01:49

Vasszuz!

A felelosseg nyilvan nem kizarolagos, de ha nem ennyire egyertelmu benyalos humort folytatnanak, akkor talan nem ilyen primitiv indulatokat generalnanak.

Aztan ki tudja...ha az emberekben igeny van a gyomorbolgyuloletre, akkor fognak talalni okot, hogy ezt a jogukat gyakorolhassak.

moshi (törölt) 2007.03.26. 13:04:19

nem értem, miért ne szőne bele a mondandójába, hogy gyurcsány elmebeteg. én ugyan nem ezt a szót használnám, de attól még egészen jól megragadja a lényegét annak, amit a kétharmad ország érez a kártékony féreg iránt.

kisa 2007.03.26. 13:10:12

moshi, ezt a kétharmadot milyen statisztikából veszed?

kisa 2007.03.26. 13:11:23

moshi, ezt a kétharmadot mégis mire alapozod?

kisa 2007.03.26. 13:14:48

Nahát, milyen változatosan dadogok... Bocsesz, valamiért lassú a cucc, azt hittem, az első nem ment át.
Demivel 3 a magyar igazság:
moshi, ez a kétharmad milyen számítások alapján jött ki Neked?

gravy_t 2007.03.26. 13:15:17

fábry = "(fideszes!)" humorista
pl. gálvölgyi = humorista

akkor kérdem én ki rekeszt ki kit?

a humoristák feladata a mindenkori kormányzat bírálata, a hibák karikírozása.

a rendszerváltás előtt aki a (szocialista!) kormányt gúnyolta/figurázta ki, az hős volt. aki most teszi, az náci.

most akkor mi van?!?!?!?!?!

kisa 2007.03.26. 13:25:51

gravy, szerinted a Fábry humorosan gúnyolja/figurázza ki a jelenlegi kormányt? Nézzél Hofit, hogy legyen összehasonlítási alapod!

vasszűz 2007.03.26. 13:46:13

kisa!

Mindenkinek más a humoros, van, akinek a Heti hetes, van, akinek a hasraesős poénok. Nehogymár ezért legyünk rosszfejek.
(Egyébként Fábry párszor megkritizálta a Fideszt is, de most úgysem ez a lényeges)

kisa 2007.03.26. 14:01:44

Hát, igazad vagyon! Őszintén szólva nekem most hirtelen sajnos egyetlen humoros tévéműsor se jut eszembe, a hetihetes éppúgy nem humoros, ahogy szerintem a Fábry se. Továbbá hasraesni is lehet elegáns humorral vagy alpári módon, most hirtelen csak Chaplin vs. Stan és Pan jut eszembe. De valóban, a humor megítélése is szubjektív-viszont sokat elárul valakiről az, hogy mit tart humorosnak...

boj (törölt) 2007.03.26. 14:03:22

szabóZ
"Elég vicces, hogy azt hiszed, hogy a Comment:comon híreket kommentálunk. (..) Boj, olvass tobbet, mi nagyon szeretnenk!"

Hát, nekem úgy tűnt h a tévéműsoroktól a bulváeseményekig írtok mindenféléről. Bár ennek a lényeghez semmi köze, uhogy nekem oly mindegy.

Szóval amint tartalmasabb írások jönnek, minden bizonnyal többet is fogom olvasni a cc-t. Mert már csak ilyen vicces igényeim vannak.

GGG77 2007.03.26. 14:25:06

Sajnos nem hiszem, hogy büntetés lenne Fábrynak, merthogy ezt már a szombati Napkelte előtt felvették.
Pedig megérdemelné, hogy 1 évig Antal Imrével közösen vezesse a Szeszélyest...
És nem jobboldali humor nem létezik, hanem konzervatív humor. Fábry viszont nem az, hanem vmiért hatalmas nosztalgiát érez a 80-as évek iránt, amikor meló nélkül, sefteléssel, csencseléssel és a Filmgáyrban való lődörgéssel kényelmesen el tudta tartani magát, a büfében pedig ő volt a jófejkirály... A gagmanjei nélkül egy nulla. Nézte vki a Cadillac Drive-ot? Na, az Fábry! Egy kiégett, félimpotens 50-es ürge, akinek két összefüggő mondat kinyögése is gondot okoz, nemhogy egy poén...

gravy_t 2007.03.26. 15:20:57

kisa 2007.03.26. 13:25:51:

fábryt már nem nézem egy ideje, a napkeltéset is csak azért néztem meg, mert ennyit beszéltek róla.

attól még a humoristáknak a kritizálás a feladatuk. de akkor ha hofi most kezdené a pályáját, szerintem ő is náci lenne sokak szemében.

plusz légyszi másold ide be azt a mondatomat, amiben fábryt humorosnak tartottam. ja, hogy ilyet nem is mondtam!

sajnos akik ma humoros vagy "humoros" műsorokban vannak, azok azt hiszik, az öregszínészes nosztalgiázás, modoroskodás és sztorizás vicces (heti7, sasdzsó vagy épp fábry). és sajnos a fiatalabbakat is elhúzzák ebbe az irányba.

kisa 2007.03.26. 15:50:01

gravy, bocsesz, ha ezt a mondatodat félreértettem:

"gravy_t 2007.03.26. 13:15:17
fábry = "(fideszes!)" humorista
a humoristák feladata a mindenkori kormányzat bírálata, a hibák karikírozása."

Ezt úgy értelmeztem, hogy ha Fábry humorista, és a humorista feladata a kormány bírálata, akkor elvárható, hogy ezt humorosan tegyék...Tehát a kérdésem mindössze annyi volt, hogy humorosnak találod-e Fábryt?
(Egyébként a Gálvölgyi alapvetően nem humorista, nem is állította magáról, hogy az lenne, ő alapvetően színésznek tartja magát, ahogy a Fábry meg "sómennek", bármit is akarjon ez jelenteni.)

gravy_t 2007.03.26. 16:02:22

jó mindegy akkor ebbe már ne menjünk bele, meg írtam is h nem vicces. valaki írta már hogy a heti7 meg a fábrisó is jó volt amikor indult, most meg már nem.

azt a részt fábryról meg gálvölgyiről (de mást is írhattam volna) azért írtam hogy egyiknél miért kell mondani h milyen oldalnak "nyal", és a másiknál meg miért nem.

kisa 2007.03.26. 16:11:05

Persze, igazad van, bár szerintem nyalás és nyalás között óriási különbségek lehetnek. ;-)
De abban alapvetően egyetértünk ezek szerint, hogy "humoristának" egyik se jó!
Én a kezdet kezdetén rendszeres nézője voltam a Fábrynak, de már akkor is csak a dizájncenterig. Mert mindig idegesített, hogy a vendéget nem hagyja szóhoz jutni, sokszor nem is értettem, hogy emberek ennek tudatában miért mennek el hozzá. (Persze, tudom, a dolog "híréréke" miatt, de akkor is!)

szomoruszamuraj 2007.03.26. 16:11:23

Van rá egy ötvenesem, hogy lesz Gyurcsányozás a műsorban. Ami Fábrytól már-már elvárható, és szíve joga is. Az már más kérdés, hogy egy ilyen témájú műsorban ez hogyan fog lejönni...tippem van rá.

gravy_t 2007.03.26. 16:26:02

aha fábry a stand-up-ban jó, beszélgetni nem tud.

hajóst viszont szeretem, régi műsoraiban is jó volt és a hetiben is jókat mond, amikor épp szóhoz jut. pedig most jöhetnék azzal, hogy deahajós az mocskos liberálisos ésezér utálom stb., de _én_ nem ilyen vagyok, néhány hozzászólóval ellentétben.

kisa 2007.03.26. 16:31:52

Naja, a Hajóst én is csípem, pedig nem átallotta azt mondani, hogy szerinte a Gyurcsánynak le kéne mondania! Libsi létére!
Én egyébként a Fábryt nem utálom. Csak most már nem nézem, a dizájncentert se... Nem tudom, van-e összefüggés az ő hirtelen felvállalt jobbossága és humorának hanyatlása között, vagy csak egyszerűen kezd kifulladni... Nem nagyon tud már újat hozni, szerintem, és lassan előre lehet tudni, hogy milyen kötmönfont szófűzéssel vezet be valamit, szóval, kezd kicsit uncsi lenni...

GGG77 2007.03.26. 16:36:03

"Naja, a Hajóst én is csípem, pedig nem átallotta azt mondani, hogy szerinte a Gyurcsánynak le kéne mondania! Libsi létére!"

Ezen nincs mit csodálkozni. Igazi liberálisnak nemhogy a lemondását kell követelni, hanem le se szabad állnia egy ilyennel.

kisa 2007.03.26. 16:43:08

Uppszi, a liberalizmus értelmezésébe itt most nem mennék bele... Pláne az igazi liberalizmuséba... ! :-)

gravy_t 2007.03.26. 17:17:34

kisa

ja nem te montad, de voltak páran, akiknek a szavaiből az jött le h mivel a fábry jobbos stb...

lényeg: humoristáknál/sómeneknél/viccesembereknél sztem fölösleges azt felhánytorgatni, milyen világnézetűek, ha egyszer jók. ha pedig unalmasak, az valszleg nem attól van, mert jobbosok/balosok/középesek/mittoménmisek, hanem mert szarok és húzzanak a képernyőről el.

mi is a liberalizmus...? na ja. de nem itt kéne megbeszélni.

bloghu 2007.03.26. 18:16:01

Fábry az egyetlen nézhető humorista ebben az országban (azok közül akit mutatnak is). Nem balos. Most akkor utáljátok? Látom igen, de miért is? Mert szerintetek csak azt lehet hangoztatni amit a PÁRT mond?
Persze ott vannak a képernyőn a megszokot kövületek is, de csak azért, mert jó irányba nyalnak.
Érdekes, hogy a hetihetesben senkit (vagyis az itt oly nagyhangúakat) nem zavar a véleménnyilvánítás. Amúgy meg annyira vak nem lehet senki, hogy ne vegye eszre, hogy überbalos ott mindenki. Bár nem is vak szerintem, ez tetszik itt egyeseknek. Mikor szólnak azok egy fél szót a PÁRT ellen? Mikor az Ő kicsi egzisztenciájukat veszélyeztetné valami. Bár erre nem sok esély van, mert hát a média képviselőinek nem emlték az adóját 15%ékról, vajon miért?
Ne legyetek már ilyen elvakultak.

cozumel 2007.03.26. 18:31:17

Bloghu

Az utolso mondatodon jot rohogtem. Ez a bagoly mondja verebnek klasszikus esete.
Te tenyleg nem veszed eszre, hogy vannak akik Fabryt IS es a hetihetes gardat IS ugyanugy ruhellik? Pedig vannak, nem kevesen.

bloghu 2007.03.26. 18:37:36

Persze vannak, és szerintem pont ez lenne kívánatos. Mindenkinek szíve joga, nem?
De míg Fábryn számonkérik, hogy hog merészel esetleg politikai hangvételt megütni, addig ez a másik oldalon teljesen természetes? Valaki írta is itt, hogy márpedig csak baloldali politikai humor létezik?!?! Melyik bolygón?
A demokráciákban mindenkinek joga van azt mondenai ami neki jólesik, ehhez lassan hozzászokhatna a demokráciát papíron oly annyira védelmezű oldal is.

bloghu 2007.03.26. 19:06:04

Ja, és hogy _van_ nem baloldali humor is:
Gyurcsány az elmegyógyintézetben az ápolókhoz:
-Micsoda bánásmód ez!? Én vagyok Magyarország miniszterelnöke!
Ápoló:
-Nem tetszik? El lehet menni Szlovákiába!

cozumel 2007.03.26. 19:16:58

Bloghu

Szerintem a humorista/iro/zenesz/szines is ember, es neki is lehet politikai nezete. Akar hangot is adhat ennek a muveiben, miert ne?
Soha nem ertettem egyet azzal, hogy a humor vagy a muveszet legyen politikailag semleges. Az olyan....semmilyen izu.
Szoval en nem talalok abban semmi kivetni valot, ha a Fabry a jelenlegi kormanyt cikizi, de azt allitom, hogy a 100. Gyurcsany vicc mar pont olyan unalmas, mint a 100. OV vicc.

bloghu 2007.03.26. 19:21:03

Azért még mindig Fábry a legnézettebb, szóval lehet mégsem olyan unalmas. ;)

cozumel 2007.03.26. 19:40:00

Nezd, biztos van, aki a ketszazadikon is tud nevetni...:-)

gabo54 2007.03.27. 08:46:43

Fábry önmagát alázta le,ha egyáltalán még lehetett.Ha magyar, beszéljen magyarul, ha idéz, ne mondjon olyan baromságot a Bibliáról-Szent Pál és a kő-, hogy attól égnek áll az ember haja.Mondjon amit akar, engem nem zavar.Ő ilyen, nem fog megváltozni, nem is kell erre kapacitálni.Ha a "királyi" nem közszolgálati, akkor hogyan szerpelhetett egymás után Fábri meg Moldova?Az, hogy a fityisz politikusok-köszönhetően Tömjén Zsoltnak-nem teszik tiszteletüket, önmagukat fosztják meg a szereplési lehetőségtől, csakúgy, mint a parlamenti kivonulósdival.Gavrilo...ha olyan objektív vagy, miért az ATV-re, miért nem az Echora, vagy a Hírre akarod száműzni őket?Bár az előbbi egy fokkal jobb, mert ott van egy Kóczián Péter, akit sikerült a Hírről elzavarni, mert mondott valamit a Nagy Vezérről.
süti beállítások módosítása