Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Aczél Endre visszafiatalodott a Köztévében

Aczél Endre, Köztévé

2007. március 21. 10:21 kiricsizoltan 52 komment

Itt van, megjött és már nagyon vártuk. Aczél Endre retrózik a közszolgálatin. A Köztévé című műsort a Klub Rádiós Aczélsodrony mintájára tervezték meg, de a tévés változat középpontjában a magyar televíziózás ötven éve áll. A vállalkozás hátulütője, hogy az első részek a legkevésbé érdekesek, ugyanis az első évekből nagyon kevés tévés archív anyag maradt fönn. Így nem akadtunk ki azon, hogy a sorozat második részében csupán egy csokor filmrészletet kaptunk ősképek helyett, mondván, hogy ami a moziban ment, az előbb-utóbb megjelent a Televízió kisérletinek nevezett adásaiban is, úgyhogy most tessenek megnézni egy rövid részletet a Körhintából. Szóval legyünk türelmesek és hűségesek a Köztévéhez, mert eljön a kőkemény retró, és a sosem látott archív anyagok rajzásának ideje is.

Az az igazság, hogy Aczél személyét nem szerettük meg a Nap-Keltében, eleve a szuszogás idegtépő volt, hogy ne menjek messzebbre. Nem is értem, miért nem rendeztek már szuszogó versenyt Verebes és Aczél között. A Köztévében viszont kevésbé álmos a stílusa, és ne feledjük, hogy ő a szerkesztő is, nem csak úgy beül a kamera elé, hogy fölmondja a szöveget. És szerintünk valamilyen különleges technikával meg is fiatalították. Ő és munkatársai alapos munkát végeztek, volt az első részben minden, ami kell, képek az 57-es május elsejei felvonulásról, az első Trabantokról, Lajka kutyáról, merthogy Aczél Endre minden alkalommal egy vázlatos hátteret is fest az MTV-sztori mögé a kor politikai, kulturális, technikai eseményeiből, és ismeri annyira a kort, hogy apróbb összefüggésekre is rámutat. A nagy retrómámor közepette ne feledkezzünk meg például arról, hogy az akkori elvtársaknak szúrta a szemét Papp Laci fizetése, az viszont nem zavarta ugyanezeket az elvtársakat, hogy Lottó nyereménnyel kazal pénzeket lehetett hazatalicskázni nulla munkával.

Azt viszont reméljük, hogy az akkori televíziózás úttörőiről több szó lesz, és nem tudjuk le annyival a többieket, mint például csóró Matúz Józsefnét az első adásban, hogy ő volt a Képes Híradó főszerkesztője, aztán szevasz. Erről jut eszembe, milyen régóta gondolkozom azon, hogy vajon ki lehetett Matúz József?

Címkék: ajánló tv mtv retró m1

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

toi 2007.03.21. 10:34:29

az idősebbik matúz fia. az anyja valamivel alacsonyabb volt az apjánál.

RobinGood 2007.03.21. 13:50:53

Matúz József Matúz Józsefné férje. Viszont gondolom nem csak névrokonságban állnak Matúz Krisztiánnal.
Amúgy én a magam részéről nagyon unom ezt a fátyolos múltbarévedős retrózást és ki nem állhatom Aczél Endrét. Mert egyszerűen képtelen az objektivitásra. Rossz újságíró.

Veo 2007.03.21. 14:09:05

hát igen, divat manapság a retró:) bár én az M1-et nem szoktam nézni...

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2007.03.21. 14:30:39

robingood, ez a műsor nem a fátyolos retrózásról szól, hanem a magyar televíziózás történetéről. kevered a dolgokat.

Veo 2007.03.21. 14:31:11

subbadubba: igen, de legalább a köpönyegének még mindig ugyan az az oldala látható. van egy-két olyan emberke, aki a múlt rendszerben is ünnepelt nagykutya (pl. drámaíró) volt, most meg annyira jobbos, hogy már fáj:(((

mint mondottam az M1-et, M2-t, sőt még a Duna Tv-t se szoktam nézni.... unom a politikai vitaműsorokat és elemezgetéseket...

Halvány Görény 2007.03.21. 14:35:47

egyébként tényleg jól van használva ez a retró, mint kifejezés? én a nosztalgiát szeretem, a retrót meg nem. mert az én képzeletemben a nosztalgia az az, a retró meg olyan mintha.

Veo 2007.03.21. 14:39:02

Halvány: szerintem is a nosztalgia lenne a helyes.... a retrót a divatra szokták érteni...

RobinGood 2007.03.21. 14:41:58

kiricsizoltan:

Majd meglátjuk a hetvenes évek környékén :-)

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2007.03.21. 14:43:34

HG, szerintem ez jó fölvetés. de attól tartok, hogy a retró divatszó lett, úh használjuk orrba-szájba. ezt magamra is értem, sőt, főleg magamra.

de az aczél-műsor nem nosztalgia, meg retro, hanem kultúrtörténet. csak ugye a régi képek előhívják a nosztalgia érzését is.

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2007.03.21. 14:47:00

robingood, nem tudom ugyanarra gondolunk-e, de ilyesmiről írtam itt:
comment.blog.hu/2007/03/05/title_3202

szamarhegy 2007.03.21. 14:53:20

Aczél a Napkeltében katasztrófa, de ezek a 'feldolgozzuk a múltat' műsorai korrektek (szerintem).
Úgy tudom, nem elsősorban a 'kapjon egy koncot' alapon kapta meg ezt a műsort, hanem azért mert a Klubrádióban már összeállított "Acélsodrony" címen egy hasonló tematikájú, struktúrájú rádió műsort, így tulajdonképpen egy kész műsorszerkezettel rendelkezett és valószínűleg az archív anyagok kutatása is részben már megtörtént.

Ja, és a nosztalgia nóta és sláger esteket hihetetlenül unom, de az ilyen jellegű feldolgozást érdekesnek találom. A hetvenes évek közepétől tévéztem és kíváncsi vagyok, hogy most ennyi idő után milyen szemmel látom az akkori híradókat, műsorokat, milyen benyomásaim vannak most az 'élhető szocializmusról'.

Gukker 2007.03.21. 15:12:24

kiricsizoltan:
"A Köztévében viszont kevésbé álmos a stílusa, és ne feledjük, hogy ő a szerkesztő is, nem csak úgy beül a kamera elé, hogy fölmondja a szöveget."
Hát én láttam a műsort és nekem pont az nem tetszett benne, hogy Aczél szemmel láthatóan súgógépről olvasta az egész szöveget. Nagyon idegesítő volt. Ezt leszámítva tetszett a műsorötlet.

Kitérő---
Veo:
"igen, de legalább a köpönyegének még mindig ugyan az az oldala látható"
Köpönygforgatásként nem az volt értendő, hogy _kifordították_ a köpenyt, hanem egyik vállról a másikra vetették át (ahonnan a szél fújt).

Veo 2007.03.21. 15:18:07

Gukker: köszi a tanulságos kitérőt:)

Veo 2007.03.21. 15:18:34

az oldallal azért remélem tudod mire gondoltam:)

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2007.03.21. 15:27:33

gukker, igaz, de nem erre gondoltam. hanem arra, h ezeket a műsorokat ő állítja össze, ő írja a szövegeket stb.

gabo54 2007.03.21. 16:31:13

subbabubba!1./A stílus maga az ember.2./A gyűlölködés visszaszáll a gyűlölködőre.3./Kár, hogy a balfaszságnak nincs zászlaja, mert akkor te ki se jönnél alóla.4./ Te Aczélnak akkor sem nylhatnád ki a seggét, ha megengedné.5./Örülök, ha téged a műsor felidegesít, mert akkor jó.6./Nem tudtad, hogy az irigység sárgává tesz?

szamarhegy 2007.03.21. 17:08:51

Nagyon úgy néz ki, hogy ebbe az ’érdemi’ párbeszédbe nincs esélyem beszállni.

Viszlát és további szép napot!

cozumel 2007.03.21. 17:30:57

En mondjuk evek ota nem hallgattam mar Napkeltet, de emlekszem egyik-masik jegyzetere, ami erdekes volt.
Nekem legalabbis eleg erdekes volt ahhoz, hogy a szuszogas helyett a tartalomra tudjak figyelni:-)

sixx · http://comment.blog.hu 2007.03.21. 17:40:30

remélem mindeni elolvasta subba 1729-es hozzászólását, mert törlöm. a moderálási irányelveinket többször közzéltettük, olvasd el.

gabo54 2007.03.21. 18:01:25

subbabubba!Amit te leírtál az a Kurucinfó, vagy a Szittyakürt színvonala-pl.libsiegyenlő bibsi, örülnék, ha inkább oda írnál.A támához?Azért jó a téma mert még neked sem árt a tört.visszatekintés,mert akkor másként látnád Aczél tevékenységét, a komcsi szekértolóét, akit -még a szoc.puhulásakor-a hírhedett eocén-programról készült riport leadásáért páros lábban rúgtak ki a TV hiradótól.Aztán meg, az komcsizik, akinek nincsenek érvei.Mondd má, ki a komcsi?Ezek szerint az ellenzék meg fasiszta?Nálad nincs csak fekete, meg fehér.Te barátom, még madzagon húztad a bilit, amikor Aczél nemzetközi-nem komcsi-újságíró díjat kapott.Te meg már ellenálló voltál a bölcsiben, mert leköpted a böfizésnél a dadust, mert azt hitted ő a pártitkár.

gabo54 2007.03.21. 18:02:19

Bocs, párttitkár.

GGG77 2007.03.21. 18:12:42

Persze, rá lehet húzni, hogy "de ez most kultúrtörténeti műsor" a lényeg akkor is az, hogy az mtv már megint fillérekből akar csinálni egy műsort, az archívumba csak le kell menni és kész az adás.
Csak akkor mire megy el ugye az az x milliárd...
Régóta mondom, vmennyi közszolgálati televízót és rádiót azonnal megszüntetni!!!

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2007.03.21. 18:18:32

nehogymár az legyen a baj, hogy fillérekből csináltak egy nézhető műsort. az x milliárdot szerintem nem jó idekeverni.

cozumel 2007.03.21. 18:24:18

Ha jol ertem, az is baj, hogy a kommunizmus X eve alatt egyaltalan volt magyar hirszerkesztes.

Minden tehetseges aspiransnak elvbol el kellett volna utasitania a lehetoseget, hogy hirmusoron dolgozzon, merthat ugye ha nincs szolasszabadsag meg objektivitas, satobbi.

Nekem ez a kep valahogy nem tunik realisnak...

Dr. Stein (törölt) 2007.03.21. 21:23:18

Mondtam imént épp a szomszédban...elég egy orbángyurcsányszerű halvány célzás és kitör a kommentháború. comment.war.
Domain szolgáltatást kellene nyitnotok, felcserélt al/fődomainnal.
comment.com
comment.war
comment.cocsma

cozumel 2007.03.21. 21:44:45

Nem tudom a valaszt Subbabubba.
S oszinten, nem erdekel. Unom. 18 eve ezt kell hallgatni, hogy ki hol mit csinalt milyen alapon.

Kene egy kicsit orszagot epiteni, meg dolgozni, meg ilyesmit. Tanulni angolul, szamitogep nyelven, vagy akarmi hasznos dolgot, ahelyett hogy hulyejobbos/hulyebalos kommunikaciot folytatunk a neten.

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2007.03.21. 21:44:56

subbabubba, nem sixx főcenzor töröl, hanem kiricsi főcenzor. és amit meghagyok tőled, azt csak azért, hogy mások is röhöghessenek rajtad.

gabo54 2007.03.21. 21:48:12

subbabubba!Barátom! Ha te éltél volna a csheknél, vagy az NDK-ban lenne fogalmad arról, mi a kommunizmus,mi az ügynök.Acsádi-nem tudom honnan vetted ezt az ökörséget-nem volt ügynök, mert ha bízol az angol titkosszolgálat/MI5-6/értékítéletében, akkor nekik elhiheted.Aczél ugyanis két alkalommal volt londoni tudósító.Az ángliusok nyilván egy bolsi ügynököt melengettek a keblükön,ahelyett, hogy ellenséges kémtevékenységért kivágták volna az országból.Ezt a részt nem folytatom, mert az már meghaladná a szellemi képességedet.Bár korodnál fogva kizártnak tartom, de ha láttad volna az akkori A. által főszerkesztett hiradókat, ő egyike azoknak,aki a legvégső lehetőségekig szembement a párthatalomal.Ehhez kellett akkor a bátorság kiskomám.Mert most könnyű a legminimálisabb információ hiányában fikázni, rágalmazni-természetsen úgy, hogy nem tud védekezni.Azán még okulásként felvilágosítanálak:at ügynökök többsége-Tört.Levtár-önként és dalolva vállalta a munkát, mert azt remélte, hogy kisebb disznóságait elnézik, vagy gyorsabb lesz az előmenetele nem ügynök társainál.Másodszor:zsarolni csak azt lehetett, akit volt miért.Tehát elkövetett valamit-súlyos ittas vezetés,csempészés,félrekönyvelés, stb.Ellenben a te Lovas barátod erőszakos nemi közösülésért került hidegre, mert vagy annyira segg, hogy erőszek nélkül nem kap p...át, vagy az erőszak az éltetőeleme, másként nem élvezi az együttlétet.Én az utóbbira tippelek.De hogy tudd, mennyire bonyolult dolog ez, és még Pokorni apukát sem ítélem el, a fiát meg különösen nem.Kíváncsi volnék, hogy te, mert egy kis stikli miatt mondjuk nem akartad elveszíteni a jogsid,munkahelyed, milyen bátran viselkedtél volna a yardon.A szövegedből kirí, remegtél volna, mint a kocsonya és azt is beismered, amit nem tettél,s még a házmestert is felnyomtad volna, hogy jobb kézzel önti ki a szemetet.Vállalom, hogy nevetséges vagyok-de ahogy a hozzászólásokat nézem,ez csak a te véleményed.Rólad meg csak annyit.Az, hogy valaki tájékozatlan, nem bűn.Hiba, mégpedig óriási...

wagnerl 2007.03.21. 21:56:51

Jesszus, műsort kapott! Ennél van lejjebb az állítólagos köztévénél? Közpénzen?

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.03.21. 22:14:50

nem akarsz máshol kártevőket írtani?
egy hete nem járok ide az ilyen faszfejek miatt, mint te subbabubba...úgy látom még mindig távol kell, hogy maradjak.

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.03.21. 22:24:17

nem tudom, hogy miköze van Sixxnek, Kiricsinek Aczél munkásságához, meg a demszkyjugendhez és hasonlók.
ez a kifogás. véleményt mondhatsz, stílust válts, ha lehet.

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.03.21. 22:37:55

véleményünk eltér, ez a normális. csak ne így. köszi:)

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.03.21. 22:51:46

ja, bocs...mandulagyulladás...kicsit hülye vagyok.
a műsor felét láttam és tetszett. igen. van ez így. nem akarok politizálni, mert ez a része nem érdekel. az hogy Aczél, hogy mikor és kinek... stb.
A műsor tetszett, anyámmal dumáltunk utána róla, mert ő ekkor volt fiatal.
Nosztalgiázott, hogy ilyen volt, tényleg.
Ez a műsor nekem erről szólt. A szüleim fiatalságáról.

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.03.21. 23:01:56

37 vagyok:))
fiatalabb koromban nem hiradót és MSZMP-t néztem, hanem buliztam, kocsmáztam és tanultam.
nem baj subbabubba...te azt érezted én meg ezt csináltam. jó volt:))

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.03.21. 23:07:08

válaszoltam és nem látom... no majd legközelebb...
megyek Aliast nézni. Fan vagyok:))

mókus 2007.03.22. 04:59:56

Milyen jól kibékültetek, ennek örülök :) Végre egy topik, ahol az emberek beszélgetnek és nem haraggal válnak el :)

gabo54 2007.03.22. 06:37:30

Subbabubba!Megint nem tudtál megfogni.Belovai István, Belovai Illés volt ny.vezérőrnagynak, a Rendőrtiszti Főiskola parancsnokának a testvére, akit azok a rohadt komcsik testvére hazaárulása és elítélése ellenére a posztján hagytak.Később B.Illés ellen büntetőeljárás indult, mert kenőpénzért állampolgárságot intézett külhoni magyaroknak.Elítélték-többed magával-jah, alma nem esik meszze a fájától, csak idő kérdése.A te szemedben biztos ez is hazafias tett volt.Ha a hiradó népbutító volt, akkor sikeresen butítottak, mert rajtad ez markánsan kiütközik.Remélen jól aludtál, és kialudtad azt a sok badarságot, amit leírtál.Ha ez sem használt,fordulj szakorvoshoz.Egyébként gratula a nagybátyádnak, hogy fegyverrel harcolt,és még időben lelépett.Mivel ma már demokrácia van, te is elhúzhatsz eről a blogról, mert már többet kaptál, mint Kokó Chacontól.Jó utat, legyen szép napod.

gabo54 2007.03.22. 08:10:01

Olvasd vissza: a forradalmár családtagodról elismerően írtam, de sajna veled ezt nem tudom megtenni.Nemcsak a tudatlanság árt, hanem a hazugság is.Belovait húsz esztendeje személyesen ismerem, az ő főigazgatósága idején külsős előadóként tanítottam az igazgatása alá tartozó intézményben.Erre varrj gombot nagyon tájékozott barátom.Tipikus magatartás, ha nem tudok válaszolni, sértegetek.Érvekkel cáfold amit leírtam, mert te még az újságokból sem ismerheted a B. családot.Persze ezzel egyikőtök sem vesztett semmit.

maybach 2007.03.22. 08:38:22

Vidám ez az ügynökösdi.
Csak a történelmi hűség kedvéért éppen az említett Demszky G.-nek volt ez ügyben javaslata Hack P.-vel, amit se jobbról se balról nem akartak elfogadni.

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.03.22. 09:10:33

Jó reggelt Urak!
Nem lehetne ezt privátban folytatni?:D

gabo54 2007.03.22. 09:18:28

Aki idegen hatalom szolgálatában áll-mai Btk szerint is- az hazaáruló, bármilyen társ.berendezkedés is legyen az.Honnan tudod, hogy neked és családodnak is mekkora kárt okozott?srasvati, igazad van.E témát lezártam.

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2007.03.22. 10:46:57

sarasvati!
Neked a tegnapi és a mai ténykedésedért kijárna már egy béke nóbel-díj. halál komolyan mondom.

Halvány Görény 2007.03.22. 11:00:13

és aczél endre ill. subbabubba közösen adják át.

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.03.22. 16:15:59

ööööö....izé....mi van?
mandulagyulladás...
alapjáraton nem bírom az ilyet, de most kicsit ingerültebb vagyok:))
köszi

epres 2007.03.22. 17:19:59

Aczél Endrével az a bajom, hogy végtelenül unalmas. A legizgalmasabb témába is bele lehet aludni, ha ő olvassa fel a színtelen, érzelemmentes, fásult hangján. Pedig egy kincsesbánya, amivel gazdálkodhat, igazán király a Magyar TV archívuma, elő kell venni végre és használni. Szívesen nézem.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.03.22. 17:28:45

Nem nézek igazán tévét, így a műsorról nem tudok nyilatkozni. Viszont az mindent elmond a magyar rendszerváltásról, hogy 2007-ben Aczél Endre dolgozza fel a kommunizmus televíziózás-történetét...

epres 2007.03.22. 17:44:14

Turul, nem dughatjuk be a fiókba azt a 10 milliónyi magyar embert, aki az előző rendszerben is élt. Nyilván rengeteg közöttük a volt párttag, és aki akkoriban tévézett, arra lengett, amerre a párt szele fújt. Így volt ez más munkahelyekkel is.Viszont elképzelhető, hogy Aczél hiteles ebben a témában, nem? Azt tartanám furcsának, ha a HírTV-t kezdené megreformálni, ha átigazolna, mint Csintalan. Rendszerváltás....volt?

Jakuza 2007.03.22. 19:23:17

subbabubba, véletlenül valaki normálisnak nevezne, nyugodtan sértődj meg!

lvas 2007.03.23. 20:12:10

T.Aczél úr!
A mai Köztévé-ben tévedésből azt mondta,h
"1959 januárjában Fidel Castro gerillái bevonultak Santiago-ba."
Az idézet nem szó szerinti,de tartalmilag ez hangzott el.
Aczél úr!Ön egy nagyon művelt ember s nagy tisztelője vagyok.
Többször kommunikáltunk email-ben,igaz vagy 5-6 éve már s csak egyszer volt szerencsém találkozni Önnel a Mammutban kb. 4 éve.
Mindketten tudjuk ,h van Santiago nevű város kubában s oda is bevonultak Castro csapatai,de ami döntőnek bizonyult az az,h 1959. január 1-én Castro katonái bevonultak Havannába, a kubai fővárosba.
Santiago Chile fővárosa.
Én tudom,h Ön tudjas azt is tudom,hÖn precíz ember.
Tudom,h már kijavíthatatlan.
Ezt azért írom,h tudja - van aki értelemmel nézi a műsorát.
Please be carefull in the future!

mista · http://langologitarok.blog.hu 2007.04.03. 12:15:32

kiricsizoltan, Halvány Görény:

felmerult a poszthoz tartozo kommentek elejen, hogy jol van-e hasznalva a "retro, mint kifejezes".

engedjetek meg nekem egy elsore gusztustalannak latszo onpromot:

mista.blog.hu/2007/04/01/retro_vs_nosztalgia

talan arnyalja kicsit a kepet.
süti beállítások módosítása