Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Az ATV ötven millió forintot ad 500 jó válaszért

2019. február 07. 17:20 sixx 22 komment

500egon5.jpg

Ötven millió forintot lehet nyerni az ATV-n hamarosan bemutatkozó, 500 - Az ország géniusza című vetélkedőjében, ami a TV2-n frissen besült Legyen ön is milliomos!-hoz hasonlóan tudásalapú, és ha csak az amerikai eredetiből indulunk ki, eléggé megizzasztja a játékost.

Mert hát, 500 kérdés, baszki.

A vetékedőt a Mark Burnett-Mike Darnell duó fejlesztette, a realityrajongók pontosan tudják, mekkora koponya mindkettő ebben a műfajban (az amerikai terminológia szerint minden ami nem varieté, sport, doku és fikció, az reality).

Darnell bűnlajstromán/dicsőséglistáján ezek vannak rajta: (American Idol, Hell’s Kitchen, MasterChef, So You Think You Can Dance, The X Factor, Kitchen Nightmares, Are You Smarter Than a 5th Grader?, Temptation Island, The Simple Life, My Big Fat Obnoxious Fiancé, Joe Millionaire, When Animals Attack!, World’s Scariest Police Chases, Breaking the Magician's Code: Magic's Biggest Secrets Finally Revealed, Man vs Beast, Alien Autopsy: Fact or Fiction?, The World's Best). Burnetté épp ilyen impozáns (Survivor, The Apprentice, Are You Smarter Than a 5th Grader?, Shark Tank, The Voice, Beat Shazam, TKO: Total Knock Out, Celebrity Apprentice (NBC), Bully Beatdown, Combat Missions, The Contender, The Contender Asia, Expedition Africa, Expedition Impossible, How'd You Get So Rich?, Martha Stewart, My Dad Is Better Than Your Dad, On the Lot , The Restaurant, Rock Star, Sarah Palin's Alaska, Stars Earn Stripes, Starmaker, Toughest Cowboy, Wedding Day.)

Az 500 2015-ben mutatkozott be, a lényege, hogy van egy játékos, aki akkor viszi el a nagy lóvét, ha eljut az 500 kérdésig úgy, hogy zsinórban nem válaszol helytelenül három kérdésre.

Ha így van, akkor azonnal kiesik.

A válaszadásra 5mp van, a kérdések több (10) témakörben jönnek majd szembe, az első kanyarban 10x3, utána meg a többi. Minden rossz válasznál megjelenik valami kunszt a LED-falon a hibás kategória mellett/alatt/körül, halálfej, kicske szikla, kacsa, mittomén, hogy a delikvens lássa, hogy hány rontása van.

Ámdeviszontnemolyaneccerűez.

Ha egy rontás után jót mond, akkor resetelődik a dolog, és megúszta, ha már két rontásnál van, akkor meg nem, és a kihívója, mert olyan is van, választ neki kategóriát, és drukkol, hogy csessze el. Ha így lesz, a kihívó lesz a játékos, kap egy új kérdéstáblát, az oridzsi játékos mehet haza és jön egy új kihívó ugrásra készen. Kábé ennyi, vannak apróságok még, de azok majd menet közben úgyis kiderülnek. A lóvé úgy néz ki, hogy minden jó válasz plusz 50 000, a fordulók után az addig összeszedett pénz vihető, azaz 30 kérdés után max 1,5 millió már megvan. Ezt akkor sem bukja el, ha később kiesik, mondjuk az 59. kérdésnél.

Az amerikai verzió első évadát a CNN-es Richard Questnek vezette, a legjobb versenyző 168 kérdésig jutott, amivel 110 ezer dollárt nyert. A második évadban ezt sikerült űberelni, egy Guy Jordan nevű játékos 241 kérdésig menetelt és 169 ezer dollárt vihetett haza. Minden idők legnehezebb műveltségi vetélkedőjének tartják egyébként, hisze nincs segítség, a/b/c válasz, csak 5 másodperc, stressz, veled szemben meg a kihívód, aki alig várja, hogy bukj. A mienk a negyedik kiadás lesz, az amerikai mellett a németek (RTL) és a britek (ITV) is elkészítették a saját verziójukat.

Magyarországon 2019. március 4-től, az ATV-n kerül adásba, 500- az ország géniusza címmel, a műsorvezetője Rónai Egon lesz, aki ugyan 25 éve televíziózik már, de vetélkedőt még soha nem vezetett. A vetélkedő gyártója az IKO.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szupermodi 2019.02.07. 17:42:44

Ken Jennings kvízkirály meg a negyedik kérdésnél esett ki: www.youtube.com/watch?v=4lt_q0eCTDY

Bár ahogy elnézem lenne vagy 10 óra játékidő, míg az 500 kérdést valaki megcsinálja a sok duma miatt.

Visceroid 2019.02.07. 19:43:20

Ezek a "g" betűs szavak manapság nagy népeszűségnek örvendenek.

ZMO 2019.02.07. 20:06:51

Miért pont az ATV-re került ez a műsor? Nem annyira illik a csatorna porfóliójába. Vagy igen? Amúgy jól hangzik.

Intimitás Gourmet · http://intimitasgourmet.blog.hu/ 2019.02.07. 20:34:30

A TV2-nek gyártó IKO az ATV-nek gyárt. Ok Rákosi üzeletet keres, de mivel már benne van Mérszáros is, érdekes. Ez most IKO-s menekülés, vagy IKO-s bekebelezés?

dv79 2019.02.07. 20:35:05

"Az 500 2015-ben mutatkozott be, a lényege, hogy van egy játékos, aki akkor viszi el a nagy lóvét, ha eljut az 500 kérdésig úgy, hogy zsinórban nem válaszol helytelenül három kérdésre.

Ha így van, akkor azonnal kiesik."

Túl sokat lógsz Joó Gáborral (vagy ő lóg veled sokat).

bruticsello 2019.02.07. 21:02:16

Mitől lenne géniusz egy ilyen nyertes? Megvannak a módszerek arra, hogyan lehet ilyen vetélkedőkre felkészülni, mit kell memorizálni stb.

HussarX 2019.02.07. 22:06:07

Már előre tudom, hogy jó lesz itt a kritikája, vajon honnan? :)

Jorgos Vadefakisz 2019.02.08. 00:27:15

Én azért kíváncsi vagyok, hogy vajon ki lesz az Ország 1. Géniusza.

HussarX 2019.02.08. 10:19:04

@sixx: Szeretem olvasni a kritikáid és egyéb cikkeid (mint a kuratóriumi Varga István), de mintha tendenciózusan azt érezném ki belőlük, hogy ami TV2, az csak lúzer lehet, ami pedig RTL/ATV az inkább sikertörténet :)

Pedig nem végzett olyan rossz munkát szegény megboldogult Andy, sajnálnám ha Mészárszékre kerülne a médiabirodalma. Ahogy Andy is nyilatkozta az Indexnek, nagyon jól beágyazott sorozatok ellen nem könnyű gyorsan nyerni, de azért lassan alakulgatnak a nézettségi mutatók is: brandtrend.hu/media/2019/02/RATINGS_2019_w5.pdf

Nekem azért furcsa ez a "pártos" hozzáállás, mert sokkal jobb világnak tartanám azt, ahol a szórakoztató műsorokat nem pártszimpátia alapján ítélnék meg, esetleg nem egymás becsmérlése lenne az általánosan elfogadott színvonal. Én csak egy 1000+ fős FB csoportot moderálok, blogom már 2 éve nincs, de a vádaskodó, végletekig elfogult, diszkurzusra nem nyitott háeszeket nem hagytam eluralkodni soha.

Remélem egy konstruktívabb és pártatlanabb hozzáállásra is lesz igény előbb vagy utóbb, habár tudom, hogy évtizedek óta nincs már független média, csak fokozatai vannak a bértollakoskodásnak, hiszen ha az író pénzzé akarja tenni a tehetségét (vagyis a pályán akar dolgozni), akkor a tulaj elvarásainak megfelelően kell látnia/lefordítania a világot. Sokan nem akarják meghallani, de pont az Andyk azok az emberek, akik megengedhetnek némi függetlenséget a beosztottjaiknak, és sajnos egyre kevesebb van belőlük. Ha a TV2 is valóban az igénytelen médiához kerül (tudom, sokak szerint ott van most is, de nekik semmi sem lehet jó, ami nem O1G), akkor tényleg temethetjük a magyar tévézést, mert az RTL sem "függetlenebb kerTV" csak annyira ügyesen manipulál, hogy sokan nem látják merre is befolyásolja a gondolkodásukat.

Alapjában nem hibáztatom egyik TV-t sem, mert ilyen az egész világ, féknyúz és féligazságok mindenhol, de mivel téged (és az Index legtöbb munkatársát is) rendkívül tehetséges e-újságírónak tartalak, jobban örülnék, ha néha több szemszegből is vizsgálódnátok, és legalább az egyértelműen szórakoztató műsorok megítélésénél nem lenne szempont az O1G. Persze lehet, hogy akkora a kormányzati nyomás az újságíró társadalmon hogy nehéz, vagy szinte lehetetlen elvonatkoztatni, de legyetek már különbek azoknál, akik a világ és személyük minden problémáját csak egy indokkal tudják kifejezni, legyen az akár Soros vagy O1G, ugyanaz a primitivizmus, ennél ti azért sokkal többre vagytok hivatottak.

scz_hun 2019.02.08. 10:33:09

@bruticsello: tökre kíváncsi vagyok. Milyen kérdésekre kell készülni? Sok velvetet kell olvasni? Esetleg Révai Nagy Lexikont?

strangers in the night 2019.02.08. 10:46:47

Tudjátok sixx esetében, -aki szerintem az index egyik legnagyobb értéke-, nem értem a TV2 fóbiát, baszki,. ami szar az szar, de az ne legyen már, hogy , ami tv2 az automatikusan szar, kapott itt már a palik laci, meg az exatlon, meg a gundel féle milliomos is, teljesen igazságtalanul, baszki mondok valamit, az exatlont nézik, és már palik sem fej-fej mellezik, meg nem raymondnak a víz a lételemezik, hanem jól vezeti a műsort, és szvsz.ha valami jó , azt el kell ismerni, sixx szakmailag király, de elfogult a tv2 irányába, és igenis az rtl-es cuccokat nem ekézi.Ennyi, ettől függetlenül a sixx jó, én az indexet is miatta látogatom, meg azokat a helyeket, ahol alkot.

Ser Vazul 2019.02.08. 11:02:49

Az a "baj" ezekkel a müsorokkal, hogy mivel nincs ember aki mindent tudna (na jó egy azért van

É2I 2019.02.08. 13:46:08

@HussarX: @strangers in the night: Írjátok, hogy ismeritek sixx munkásságát, de érzek némi hiányosságot ebben az ismeretben. Saját bevallása alapján még meg is invitálták 1-2 műsor helyszínére, aztán mégsem felszopás lett egy-egy kritikája adott műsor néhány "epizódjáról", sőt.
Én még azért hozzátenném azt a fajta akna munkát amit a jelenlegi politikusaink végeznek, ami egyértelműen pártosodást, ergo rokon- vagy ellenszenvet vált ki egy-egy irányban. Mára már egyértelműen ide tartozik a média bekebelezése a kormánypárt haszonélvezői részéről, ráadásul folyamatosan azt harsogva - hogy elhiggye a gyengébb képességű -, hogy ellenzéki média túlsúly van.
Nem vonva le, csak a saját konzekvenciámat; bizony könnyen alakulhat ki ellenszenv, de minimum erősebb kritika a párt-média irányába.
Nem beszélve a TV2 elmúlt néhány évében sorra bedőlő, de minimum alul teljesítő műsorairól. Igen van ilyen az RTL oldalán is, azt nem is vitatom- más kérdés kinek a pénze lesz a kútba dobva.

sixx · http://comment.blog.hu 2019.02.08. 17:22:37

@strangers in the night: @HussarX: a tényeket és a mokkát, illetve az itt-ott elszórt kormánypropagandát baszlató posztokat leszámítva politikát én nemigen viszek bele az írásaimba, viszont ha már egy ilyen torz piacon a TV2 csillió forintot húz be a kábeldíjból és állami reklámpénzből, akkor azt igenis meg fogom említeni a posztokban, ahogy a másik közpénzt herdáló vízfej, az MTVA esetében is, basszameg, akik 3 százalékos nézettséget hoznak főműsorban abban a KKajrópában, ahol _minden_egyes_szomszéd_országban_az_állami_tévé_a_legnézettebb. ez bénaság, a közvagyon elherdálása és ellopása, de kanyarodjunk vissza a tv2-höz. Most őszintén: mit kezdjek azzal a tévével, amelyik a Big Brother 1 gőzhengerszerű sikerét vagy a Megasztár berobbanását is el tudja herdálni (hogy jó messzire menjek vissza)? Amelyik tévé 15 éve csak reagál a konkurens lépéseire, és nem kezdeményez (a lopás nem kezdeményezés)? Ahol egyik programigazgató után a másik hoz olyan döntéseket, hogy a mezei néző is vakarja a fejét? Épeszű ember nem forgat Star Academyt abban az országban, ahol van VV és X-Faktor. Épeszű ember nem az Éden hotellel megbukott Berki Krisztiánra és egy köztörvényes bűnözőre épít fel egy utazós realityt Ázsiában, amit utána úgy vágnak össze, hogy másról sem szól, csak a stoppolás közben egymással üvöltöző kvázicelebekről. Épeszű ember nem titkolja el a sikerműsorát az őszi struktúra indulásakor és nem vet emojikat a közönség elé helyette, de ha mégis, akkor nem csodálkozik, ha leszarják a műsorait. Mondjam még? A TV2-nek is vannak jó műsorai, a Sztárban sztár, amíg ki nem fulladt (4. évad), kurva jó volt, ki nem hagytam volna. Az Ezek megőrültek, az 50 milliós játszma, a Korhatáros szerelem, az Összezárva Friderikusszal, a Nagy Duett első kanyarjai teljesen vállalható dolgok voltak, és ezt is írtam róluk. Az RTL is csinál szart, az X-faktortól a hajam áll az égnek hat éve, a Celeb vagyok... Balázsék távozása óta nem műsor, a Wundersőn és a Szenzációs négyes baginacsa-i mélypontok és borzalmak, az Éjjel-nappal Budapestet nem lehet komolyan venni, a Barátok köztöt sose néztem. A TV2 ősszel ha jól számolom, 9 új műsorral állt elő. Én ebből tán négyről írtam, a blogban mások is szerzők, ugye. Az RTL ősszel egy új műsort indított, arról írtam is, el köll olvasni. Azaz amíg a TV2 a feneketlen bugyellárisban turkálva nyakra-főre indít új műsorokat az RTL meg láthatóan kevesebbet (mer minek, bár tavasszak ez is változik) , addig úgy tűnhet, hogy a TV2-t baszlatjuk, az RTL-t meg nem.

HussarX 2019.02.08. 23:54:57

@sixx: Elég korrekt válasz, az MTVA 1-es szerintem is, ahogy írtam "igénytelen média" az időjáráson kívül szinte minden migráns riogatás, ha van kivétel bocsi, már nem tudom nézni. Viszont az MTVA 2-re például szükség volt már, mert a gyereknek nem lehetett erőszakmentes csatornára kapcsolni, most már van az Andy médiában is nézhető mese csatorna, a Kiwi. A Dunán is előfordulnak jó főzős és dokumentum műsorok és az Eurovíziós műsort is meg kell csinálnia valakinek, valamint az ingyen sport is jól esik a népléleknek, szóval az MTVA-t sem hiszem, hogy mindenestül kukázni kell, de vitathatatlan tény, hogy drága és túltolja a propagandát, de ezzel nem is vitatkozom, mert mindenki látja, aki nem vak.

Ami miatt úgy tűnhet, hogy nem állod a TV2-öt az az, hogy ilyen beszólások:

"ami a TV2-n frissen besült Legyen ön is milliomos!-hoz hasonlóan tudásalapú"

"a teljes lakosságot nézve az Exatlon az első 30 program közé sem fér be, a 18-59-es közönségarányuk átlaga pedig 15%."

Akkor most nem a 6. mindkettőben (4+n és 18-59)?: brandtrend.hu/media/2019/02/RATINGS_2019_w5.pdf

Ez a durva csúsztatás lehet, hogy csak az USA TV piac nem ismeretéből fakad, de azért durva:
"A TV2 amerikai verziót is emleget, ami csak részben igaz, hiszen a Telemundo nevű tévén ment Exatlón Estados Unidos címmel, az USA-ban élő, spanyol ajkú lakosságnak, az meg ugye nem ugyanaz, mint CBS este kilenckor, de mindegy (ez olyan, mintha az Ecranul Nostruról elhallgatnánk, hogy nemzetiségi műsor)."

A Telemundo nézettsége az első 5-ben van a világ legjelentősebb piacán: "According to data provided by the network, Telemundo ranked among the top five broadcast networks with NBC, ABC, CBS, and FOX, during the season among adults 18-49 and adults 18-34 and delivered the youngest audience among all broadcast networks regardless of language, including the largest composition of adults 18-34 out of total viewers."
Source: Nielsen; Projections - www.mediamoves.com/2018/09/telemundo-celebrates-consecutive-season-ratings-wins.html
Az "Ecranul Nostru" nézettsége pedig mérhetetlen még a "valamivel kisebb" magyar piacon is. :)

Régóta olvasom a műsor elemzéseid, lehet, hogy csak én képzelem be, hogy néha nem túl elegánsan oda-oda szúrsz a megújuló TV2-nek is, a régebbit ritkábban néztem, akkoriban nálunk is az RTL ment 80%-ban, ha kerTV volt bekapcsolva. Ha azonban olvasod a kommenteket is a cikkeid alatt, akkor láthatod, hogy mennyien "veszik a lapot" és látják úgy, hogy a cikkek alátámasztják meggyőződésüket, hogy az RTL egy különb kerTV, mert egy néhány éve a hírekben bemondja, hogy a falusi Fityesz képviselő neje mosógépre pályázott és nyert "má' megin" és a kórházak is összedőlnek, meg nyugdíj sem lesz és Füstfalván a kutyát is kitették a hidegbe, mert O1G.

De végig olvastam az érveid, és el tudom képzelni, hogy pártatlanul próbálsz írni, aminek örülök, mert hihetetlen sokat írsz (dolgozol) és többnyire érdemes megfontolni a véleményed, még ha ugye "van akinek a pap, van akinek a papné". A korhatáros szerelemről sajnos nem olvastam az akkori kritikád, most megnéztem, tényleg nincs benne TV2 szapulás.

Összefoglalva, szerintem ez a TV2 már nem az, ami volt Andy érkezése előtt, és furcsa, ha nem így látod. Én évekkel ezelőtt nem emlékszem, hogy beléptem volna valamelyik rokonhoz, ismerőshöz és a TV2 ment volna éppen, mindenki RTL-t nézett, manapság alig látom hogy valaki még nézné, pedig a legtöbb ismerősöm szerint is O1G. Ez persze két kérdést is felvet: Hogyan hozza ki a Nielsen az RTL-t egyenlőnek az összlakosságban, illetve hogyan lehet, hogy ilyen sokan voksolnak Vityára? Lehet, hogy egy alternatív univerzumban élek, vagy mégis csak igaz az öreg Winstonnak tévesen) tulajdonított állítás, mi szerint "csak abban a statisztikában hiszek, amit én magam hamisítok"?
www.urbanlegends.hu/2010/01/churchill-csak-abban-a-statisztikaban-hiszek-amit-en-magam-hamisitok/

HussarX 2019.02.09. 00:04:48

@É2I: Csak úgy ismerem a munkásságát, mint az olvasója, és valóban vannak "foghíjak" ebben az ismeretanyagban,--ez tagadhatatlan.

"hogy elhiggye a gyengébb képességű -, hogy ellenzéki média túlsúly van."

Pont ezekről a felsőbbrendű (Übermensch?)megjegyzésekről írtam :)

Lehet, hogy tényleg gyengébb képességű vagyok, de attól, hogy van a kormánynak x millió média kiadványa, amiket szinte senki sem olvas, vagy ahogy pont Sixx is írja, szinte senki sem néz, az (ál)ellenzéket pedig "csak pár száz" blog és más írott vagy elektronikus média támogatja, attól még simán lehet matematikailag ellenzéki média túlsúly, erről beszélt a leváltott, izé, felmondott kuratóriumi Varga Pisti is.

Szerintem a világ nem fekete-fehér csak háborúk idején, lehet, hogy nem vettem észre valamit? Már lőnek is?

sixx · http://comment.blog.hu 2019.02.09. 03:25:47

@HussarX: a Telemundo lekicsinylése slendriánság volt, viszont 2017 májusában a szezon értékelése alapján lófaszjóskák voltak (tvbythenumbers.zap2it.com/more-tv-news/nbc-and-cbs-lead-2016-17-season-and-congrats-to-nbc-on-its-17-18-victory/)

Telemundo Adults 18-49 rating/share (rank)

Season to date 0.6/2 (6t)
Viewers in millions (rank) 1.51 (7)

Butterske 2019.02.09. 09:44:29

@HussarX: Mit néznek az ismerőseid a tv2-n?
El nem tudom képzelni, hogy a tv2-t valaki rendszeresen nézi.
Napi két Walkert amit legalább huszadszor ismételnek? Török sorozatot Piszkos pénz tiszta szerelem sorozat ismétlését? Már az Isaura tv-n is lement. Évtizedekkel ezelőtti Marimárt? Másik török Cennet sorozatot? Tényeket? Esetleg Columbot minden második este?
A tv2 nem műsort akar szolgáltatni, csak reklám piacon zsírosra keresni magát. Így nyilván igény sincs normálisan működő műsorokra.

Postosuchus 2019.02.09. 22:00:33

Remélem lesz hitgyülis kérdés is, hamár atv...

Wikus Van De Merwe 2019.02.12. 18:19:09

Kérem szépen, a Vágó Pista már sehol nem kap műsort?

holt költő 2019.02.13. 17:03:04

@sixx: dv79 helyett: Nekem is körülményesnek tűnt a bemásolt rész, de nem kötözködni akarok. Talán:
"... ha eljut az 500. kérdésig úgy, hogy nem ront zsinórban háromszor egymás után. Ha mégis, a harmadik hibás válasz után kiesik."

On.
A formátum amúgy 1G (ha már...). Nemhogy 500, de 100 kérdésig eljutni is igen széles ismeretanyagot, asszociációs készséget, stressztűrést igényel. A körönként 30 kérdésből 20-22 helyes már szép eredmény, és az akkor "csak" egy millió. Persze sok függ a kérdések szintjétől, ahogy más vetélkedőknél is, de a nagyjából lineáris növekmény és a végcél gyakorlati elérhetetlensége miatt szerintem kevésbé tudja felépíteni a feszültséget, mint a "milliomos" vagy a "Maradj talpon".
süti beállítások módosítása