Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Nem oda kazán: megszólal a gyártó a "Fagyos Oszter"-gate-ben

2019. január 30. 15:18 sixx 145 komment

k.png

A TV2 múlt pénteken jelentkezett be élőben Oszter Sándor házából, ahol a többmilliósnak tűnő kazán beszart, így a színművész és neje kénytelen volt 13 fokban négykezesezni a zongorán, kabátban, sapkában, kesztyűben, mint az állatok. Az ominózus kazánt gyártó cég nem hagyta annyiban a dolgot, és egy pdf-ben elküldött levél+dörgedelemben reagált a Sajnálatos Eseményre.

screen_shot_2019-01-30_at_14_59_56.png

A felütés sejteti, hogy a Művész valamit nagyon nem úgy csinált, mint kellett volna, azaz fusiban szereltette be a kazánt az ismerős öccsének haverjával, a Lajossal, aki "ügyes gyerek, megoldja ezt is, Sanyi bá!", és/vagy a szakszerű/tlen beszerelést követően nem volt karbantartva, ami egyébként TÉNYLEG főbenjáró bűn kazánilag.  

screen_shot_2019-01-30_at_15_00_08.png

A szög a zsákból minősített esete: Oszter LEHET, maga intézte a beszerelést, de ami tuti, hogy a cég szerelője 2011 óta nem látta a portékát. 

screen_shot_2019-01-30_at_15_00_19.png

Odapirítás level 1000: kókányolt beszerelés és elhanyagolt, koszvadt fűtési rendszer = ne tessék csodálkozni, ha beszarik. A levélben nem szerepel, de aki már dolgoztatott szakszervízzel az tudja, hogy ilyenkor a szempont a költségkímélés, a szakszervíz drága, az ismerős meg olcsó.

screen_shot_2019-01-30_at_15_00_28.png

És a végére a slusszpoén, teccettek volna szólni, talán az a bohém rapszódia sem fagyos ujjak alatt kelt volna életre.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lenörd hofstadter 2019.01.30. 18:12:55

@Denimm:

"Ezek nélkül meg aki visszafejti a panel működését hidd el,hogy sokkal többet keres annál,hogy megérje neki azt a 60 eFt -t a dolog."

Azért ez nem egy atomerőmű. Van (ex.has) hat bemenőjel, három kimenő oszt jónapot. Mindegyiknek van hibajelző rendszere, ha valami nem működik elég gyorsan ki lehet tökölni (akár multiméterrel is), hogy hol van a gond. Az viszont igaz, hogy a mai mérnökök és szerelők erre már nem képesek, csak cserélni tudnak komplett részegységet.

Denimm 2019.01.30. 18:16:39

@lenörd hofstadter: Ez pontosan így van. de próbálj meg debuggolni egy ilyen panelt úgy,hogy nem tudod,hogy mivel tudsz mondjuk egy hibakódot átléptetni,hogy melyik láb mit vezérel a vezérlő ic -n. Igazából ezeket max reverse engineering -elni lehetne. Aki megcsinálja az meg szerintem a) megérdemelné ha elkérné az árát a javítottnak b) el se kezdik,mert aki megtudja csinálni többet keres a szakmájában mint amennyit nyerne ezzel.
Szerintem egy hibakóddal leállt,vagy már eleve el sem induló egységnél nem olyan egyszerű megtalálni a hibás alkatrészt. De azt azért gondolom te is megérted,hogy a szerelőnek egyszerűen nem érdeke ,hogy szarakodjon azzal,hogy megtalálja a hibás alkatrészt. Szerintem nem fet ekkel oldják meg itt,mert azért eléggé meleg tud lenni a kazán belsejében. Szerintem sokkal hamarabb megadnák magukat hűtés nélkül. De franc se tudja,nem néztem még meg soha.

lenörd hofstadter 2019.01.30. 18:28:16

@Denimm:

A mai világban a netről kb. 10 perc összebányászni az adott készülék vezérlőkódjait. Ha a proci megy, akkor alapból nem azt kell keresni, hogy miért nem lép tovább, hanem megnézni, hogy melyik érzékelővel állt le, annak a környezetében pillanatok alatt meg lehet találni a problémát. Alapszinten PIC vagy AVR (lehet, hogy mostanában már a kijelzők meg egyéb totálisan felesleges csicsák miatt valami ARM) van az összes ilyen fosban, aki ránézésre nem tudja megközelítőleg a típusát, és hogy milyen lábon minek kell megjelenni, az valóban ne piszkáljon bele.

Kniight 2019.01.30. 18:31:40

@Özv. Szemennyei Pista bácsi: Hiszed Te. Nem szakszervizes szerelőnek van hozzá gáz, mert Szerbiából, Ukrajnából annyit hoz amennyit akar. Még nem is lesz egy vagyon. Kicsi kínai annyit gyárt, amennyit a piac felvesz.
Bár ezer éve betiltották a freont, a jó PUR-habban az van, szintén kínából.

mikimackó 2019.01.30. 18:46:43

tessék lobbizni, hogy változzanak a jogszabályok, akkor mindenki belebuherálhat a gázkazánba, meg a vezetékezésbe, aztán nyugodt lelkismerettel lehet repülni a másvilágra !

Hörömpő cirkusz világszám 2019.01.30. 18:47:39

Nincs Immergas kazánom, csak egy fostaliga, ami már akkor is a házban volt, amikor beköltöztünk. Minden évben egyszer kihívom a szerelőt, hogy ugyan nézze már át, minden rendben van-e vele és ami nem megfelelően működik, azt cserélje/javítsa. Minden évben leperkálom a 30-50eFt-ot a munkáért és láss csodát, a fostaliga még 18 év után is rendben működik. Igaz, hogy nem Oszter Sándor vagyok, hanem egy külvárosi proli, de a külvárosi prolik sem szeretnek 13 fokban zongorázni. A különbség annyi köztünk, hogy a külvárosi proli fizet a szerelőnek, a művészúr meg a tévében nyíg.

19540511 2019.01.30. 19:05:37

@Immer az gáz: Teljesen egyetértek a hozzászólásoddal. Nekünk 4 éve lett lecserélve az addig 16 évig kifogástalanul működő Berettánk Immergasra. Ajándékba kaptuk a vejemtől, én biztos, hogy nem Immergast vettem volna. A Berettánál a 16 év alatt egyszer kellett kb.10 ezer Ft-os alkatrészt cserélni. Az Immergasnál minden évben gond, hogy a viznyomás-mutató nem működik, mert eltömíti egy kis kosz. Nekem is azt mondták, hogy valamllyen iszapszűrő kell 70 ezerért. Érdekes a Berettánál ilyen gond sosem volt.

berlingo 2019.01.30. 19:08:33

Ha egy kazán 7 évig üzemel, és aztán elromlik, az nem a kontár szerelő hibája. Akkor már az első fűtési szezonban kijönnek a hibák. Nem volt itt semmi kontár szerelés, csak az Immergas szerelők túlozzák el a dolgot. Az Immergas kazánok egy közepes, nem különösebben jó hírű készülékek, nem véletlen van kevés belőle. A 7 év működés, még elég szép, tekintve, hogy a mai kazánok max. 8-10 évre vannak tervezve. A híres német kazánok is már a lesajnált olasz készülékek színvonalán vannak. Oszter úr örüljön, hogy ennyi évig gondtalanul üzemelt a kazán, bár az elmaradt karbantartásokat most egyben kellett kifizetni.

robibácsi 2019.01.30. 19:09:38

@Polgar Istvan: van olcsóbb, más árfekvésű kazán is.

robibácsi 2019.01.30. 19:11:15

@pandras11: a tudás pedig megfizethetetlen, hogy melyik alkatrészt kell kiforrasztani a panelen :)

tegnaptuska 2019.01.30. 19:14:51

Ezek az Oszterék nem-e esetleg-e fideszesek-e? Meg a tévékettő. E?

Lővenbrau 2019.01.30. 19:18:54

@Komojtalan: Ibélyen olyan klímagázt veszel, amilyet csak kívánsz. :-D

nyuszis77 2019.01.30. 19:24:07

Akkor én is, mert nekem is van immergas gázkazán történetem.
Immergas kazánom van, még a nyáron bekrepált, a zuhanyzásomat vacogva fejeztem be. A kazán gépkönyvébe benne van a szerelő száma, amit nem vett fel pedig napokig próbálkoztam, addig is piknikhangulatban fürödtem lavórból. Pár nap után egy eddig máshol bevált ámde nem immergas gázszerelőt hívtam. Amit sejtettem ő is megerősítette, hogy a panel hibásodott meg, de én már rákerestem a neten előtte és ott írtak egy típushibáról, amikor a pufferkondi megadja magát. Az ismerős gázszerelőt aki másnap ki is jött megkértem szedje ki a panelt, majd mikor átnyújtotta, rögtön láttam, hogy a kondi fel van púposodva, amúgy az egyik lába ki is volt szakadva. Megkértem várjon 3 percet, kiforrasztottam és egy újat meg be a helyére, sikerült is tartanom a 3 percet. Visszaszerelte, majd megkérdezte, hogy mennyi volt ez az alkatrész? Mondtam, hogy 30 Ft, mert kínából 10db $1, ő meg közölte, hogy amúgy a panel amire ki akarta cserélni 70 eFt plusz a beszerelés. Elkérte a kiszállási díját és elment. Azóta is működik a kazánom.
Tudom, hogy kínaira cseréltem, de szerintem ez is ki fog száradni idővel és akkor az előzőnél jobban nem fog ez sem szétpukkadni.

plokmi 2019.01.30. 19:29:14

Mindenkinek joga van 5 perc hírnévhez.

robibácsi 2019.01.30. 19:36:19

@József Kodácsi: kedves József, ha már elkanyarodtunk a témától, egy más perspektívát is vetítenék a kerékcsere témára. Hozzáteszem, vidéken élek, nem ismerem a gumist, nem is lényeg.
12ezer a 3 kerékőr: olcsó volt. Szerintem. Én más iparágban dolgozom, de én többet kértem volna.
Ha az autó tulaj drágállja a szerelést, akkor én elnézést kértem volna a 12 ezres díjért, és visszaraktam volna a 3 kerékőrt, így az autós ba...hatja a gumiját. Akkor kérhet egy új időpontot a gumisnál, 1-2 hét múlva majd kap is "szezon idején", vehet magának egy kerékőr csavar leszedőt, párezer Ft, elmehet érte, Csepelen és Budapesten simán el tud autózgatni 1-2 órát az ember ilyenért.. Ha egyáltalán még tudja a típusát, mert általában az emberek nem tartják meg a dobozt, (ha már egyszer a kerékőr betét sincs meg)... Mire talál egy olyan autósboltot, ahol van pont a megfelelő típus, az is idő... szóval, el tud autózni 3-5-7 ezer Ft-t és elmegy rá akár 5-6 órája is, mire lesz kerékőr, ismét elmegy a gumishoz, ott megvárja a kerékcserét... Ha így nézzük, olcsón megúszta. Az emberek elfelejtik, hogy a tudást meg kell fizetni. A szolgáltatást is.
A gumis üzemek meg panaszkodnak, hogy nem találnak 300ezerért embert, mert senki sem akar dolgozni. Legalábbis ilyen "koszos" munkát és fizikai munkát, ami esetenként a téli hidegben kültéri is.
Nem egyszerű dolog.

lutria 2019.01.30. 19:50:37

Ráadásul nem is 13°C volt a kecóban hanem 18...Vajon ki vihette az a spéci hőmérőt ami Réaumur-ban is mutatta a hőfokot (13)a diplomás riporter meg persze azt az oldalt olvasta le mert az jobban passzolt a sztorihoz-és persze a sál-sapka-nagykabát kell a lakásban poén elsütéséhez...

2019.01.30. 19:51:55

Mondjuk szerintem ezt éppúgy rendes gázszerelő szerelte be és kontárkodásról kb szó se volt, legfeljebb az nem az Immergas szerelője lehetett. Van a világon pár százezer gázszerelő, többségük nem az Immergas partnere, de attól még éppúgy szakszerű munkát végeznek.

Kandabula 2019.01.30. 19:56:58

@lenörd hofstadter: igazad van. Az ember (ha már nincs se meleg víz, se fűtés), rákattint a procira, megrendel egy HPS-t, vagy WSD-t, befűti a pákáját, oszt hajrá! Fogadjunk, hogy nem érted mit írtam!

Donor 2019.01.30. 20:01:57

Ezért marad nálam a 20 éves FÉG kazán.
Amennyivel gazdaságtalanabb, azt többszörösen megspórolom a karbantartási költségen, meg azon hogy ez kb. soha nem romlik el, mert egyszerű mint a faék, amit tartósságra terveztek.
Ha mégis cserélni kell benne valamit akkor is olcsón megkapom.

Ha meg egyszer lecserélem akkor hőszivattyú lesz, mert ilyen hiénák mellett még az is olcsóbb és gazdaságosabb.

Polgar Istvan 2019.01.30. 20:02:28

@inkábbkeddenvásárolj: Bocsi! Az hogy fillérbaszó az én szótáramban nem szerepel, nem tudom értelmezni! Az hogy egy egyszerű Bunkó vagy gondolom többen értik! Elektronikai szakember vagyok aki tudja a gázkazánok vezérlésének minden csinját.
Tudom az átveréseket mert amikor gáz van megtalálnak, és hopp a kazánok működnek.
No ez köztünk a különbözőség!

Kandabula 2019.01.30. 20:04:22

@lenörd hofstadter: idézlek: "A mai világban a netről kb. 10 perc összebányászni az adott készülék vezérlőkódjait. Ha a proci megy, akkor alapból nem azt kell keresni, hogy miért nem lép tovább, hanem megnézni, hogy melyik érzékelővel állt le, annak a környezetében pillanatok alatt meg lehet találni a problémát. Alapszinten PIC vagy AVR (lehet, hogy mostanában már a kijelzők meg egyéb totálisan felesleges csicsák miatt valami ARM) van az összes ilyen fosban, aki ránézésre nem tudja megközelítőleg a típusát, és hogy milyen lábon minek kell megjelenni, az valóban ne piszkáljon bele." Szegény OS... Ő inkább olvasott valami fontosat.

Donor 2019.01.30. 20:06:43

@nyuszis77: Ne aggódj a 70ezer forintos panelben is kínai kondi volt. :)))) csak neked adják ilyen drágán. Normális nem minőségi kondival 10-15évig nincs gond.

Lővenbrau 2019.01.30. 20:07:58

@Kandabula: Aki ilyenhez hozzálát, annak ezek már rég a polcon vannak... :-D

Orbán Ráhel. (törölt) 2019.01.30. 20:23:54

GeciApám GeciNyája, az Öreg tejét alig várja

schlumbergerna 2019.01.30. 20:26:00

Mosógép vezérlőpanel: elkócsere 300 Ft xxxxx Ft panelcsere helyett
Indukciós főzőlap: FET-csere 200 Ft xxxxx Ft helyett
A lomexnél pillanatok alatt beszerezhető volt, utána már csak forrasztani kellett egy sör mellett.
A nagy hókuszpókos szervizes meg előadta a hattyú halálát :-)

schlumbergerna 2019.01.30. 20:29:08

Ja, és a 85 fokos elkó helyett 105 fokos, és egy feszültségmérettel nagyobb!
A FET alá meg hőpaszta rendesen.
Ilyeneken múlik az ebéd meg a tiszta gatya. A nagy zöld gyártók...

ProsTata 2019.01.30. 20:42:25

@Gödör Pöce:
Problem jeszty!
C24-esem volt, elnyűhetetlen darab, 25 éven át szolgált becsülettel. Az utóbbi időben kezdtek jönni problémák, természetes elhasználódás miatt, membrán és hasonló problémák. Egyébként sk karbantartottam.
Most egy Bosch kondenzációs kazánom van. A fogyasztási adatokat mindig nyilvántartottam, tehát amit írok, nem kamu!
Tisztán 35%-el kevesebb gázt fogyasztok úgy hogy a lakásban a termosztátot feljebb vettem 23,5 fokra, mert az jó. Nem volt semmi más energetikai felújítás, simán a meglévő rendszerre ment alapos mosatás után. Nagy lakásom van, 500 m3 a fűtendő tér, régi nagy ablakok stb-stb.
Ez a különbség napi átlag 4 m3 földgázt jelent. Ez 12 ezer forint/hó, egy fűtési szezonban 60-70 ezer forint.
Ha a kazán ára beleértve a karbantartási igényt, 7 év alatt megtérül és a komfort összehasonlíthatatlanul jobb folyamatosan melegít, a régi kazán szakaszos üzeme helyett.
Kicsit még zöldnek is érezhetem magam, hogy ennyivel kevesebb CO2-t küldök a légkörbe.
Nem bántam meg a cserét!

minekez 2019.01.30. 20:45:51

Fene tudja, de nekem nincs rossz tapasztalatom az Immergas kazánommal : 10 éves és minimális gondom volt csak vele: pár éve letapadt a szivattyű, kézzel kellett rásegíteni szezon elején, illetve a tavaly végrehajtott első :) takarításakor a tágulási tartályát fel kellett fújni.

tejfölöszöldbabfőzelék 2019.01.30. 20:46:59

Pedig a gázszerelő a világ legjobban fizetett szakmája. Ezt Mészáros Lőrinc óta tudhatnátok.

lenörd hofstadter 2019.01.30. 20:51:27

@Kandabula:

Felesleges fogadni, tojok rá, mit írtál.

ProsTata 2019.01.30. 20:51:32

@Donor:
Ez olyan, mint amikor a diesel autókkal riogatnak.
Ha rendesen karban van tartva a kocsi, odafigyelve kíméletesen használod, akkor a drága meghibásodások bekövetkezését jóval megelőzi az üzemanyag megtakarításból eredő haszon.
Pont így van ez kazánügyben is.

lenörd hofstadter 2019.01.30. 20:52:31

@Kandabula:

Okos meglátás. Szerinted engem érdekel az agyatlankodásod?

invalid user name 2019.01.30. 20:53:23

de hát van gázszerelő a brancsban. a Mészáros Lőrinc, nem tudott rátelefonálni, vagy mi?

Technika Magnatovics 2019.01.30. 21:14:27

Nálunk az Immergas cirkó tökéletesen működik 13 éve. De megkapja a szükséges karbantartást évente fűtési szezon elött. Akkor sokan mondták, hogy pár év és lehet cserélni. Hát nem. A négylakásos társasházban ilyen cirkó van, nem kellett sehol sem fődarabot cserélni benne. Kiválóan működnek!

tompus 2019.01.30. 21:18:22

Éves ellenőrzés. Felhívom a kazánhoz adott tájékoztatóban megadott telefonszámot. Szerelő kijön, ellenőriz. Majd felteszi a kérdést. Számlával vagy számla nélkül tetszik kérni? Szóval attól, hogy a rendszerben nem látszik, hogy ellenőrizve volt rendszeresen a kazán, attól még az megtörténhetett.
Mondjuk a beszerelésnél le kell pecsételniük a papírt, annak van nyoma.

Technika Magnatovics 2019.01.30. 21:18:39

Gondolom nem a nemzet gázszerelő kazánja volt a Oszternál :) .Ezért kellett a valós tények elhallgatásával csinálni egy fake riportot vele és az olasz gyártót bemoszerolni :)

carlbadog 2019.01.30. 21:19:13

C-12-es falikazán. 1990-óta megy. Karbantartási igény: 1-2 évente égéstér-kéménycsatlakozás, por tisztítás, valamint az elektromos kontaktus javítása. 29 év alatt, most cseréltem égésbiztosítót, ill. az égőfejet tisztítottam ki. Szivattyú, hőcserélő, égőfej membrán termosztátkapcsoló, tartaékba lapít.

Pattanásos Rendszergazda 2019.01.30. 21:20:38

Wolf szakszervíz.
Rm Gáz Budaörs.
Kondenzációs kazán.
Éves karbantartás.
Másfél hónapra időpont.
Burkolat leszerel.
5 azaz öt perces porszívózás.
Burkolat visszaszerel.
20 ezer forint plusz kiszállás.
Gutaütés.
(Ha nem velük csináltatod ugrik a garancia.

Technika Magnatovics 2019.01.30. 21:27:24

@tompus: Valamit kell adnia, különben nincs akit felelősségre lehet vonni. Számla nincs, se semmi, besz@rik akkor? Nekem adnak mindig szamlát igaz fele összegről és az éves ellenőrzésről matricát ami ott virit a kazánon a szerelő elérhetősségével (kft). És a szerelőnek van minősitése az immegaz termékekhez, tehát szerelheti. Sajnos több kokler van aki nem is nyúlhatna hozzá a kazánhoz, de mégis megteszi.

Punetti kapitány 2019.01.30. 22:04:10

Annyit kellett volna írni:
"Ránk is ugyanazok a törvények vonatkoznak, mint mindenkire, bár a gázkészülékre vonatkozóan vannak speciális szabályok. Ne ülünk fel a Juncker féle kampánynak".

dhrbikes 2019.01.30. 22:31:33

Ennek a fasznak nincs egy klímája, amit fűtésre tudna kapcsolni??

lobster thermidor 2019.01.30. 22:37:19

Ha hivatalosan be sem üzemelték a kazánt, akkor nem csoda, hogy Söndör bácsi nem a hivatalos márkaszervíz embereit hívta, de még azt is el tudom képzelni, hogy valamelyik nagyberuházáson "véletlenül" többet rendeltek egy kazánnal, és Oszter művész úr baràti áron szívjóságból, természetesen gondosan elkerülve a 27% ÁFA befizetését átvette kéz alatt a feleslegessé vált eszközt, nehogy ott porosodjon valamilyen raktárban. Ily módon számla nuku, ezért marad az illegális beszerelés.

Ggguhihih 2019.01.30. 22:56:12

Mennyi okoskodó nagyképű f... kalap írogat ide! Fingotok nincs szerviz temaban, soha nem is dolgozatok kétkezi munkát, de ugatni azt tudtok. Ba.... Meg a k.... Anyukatokat. Egy gázkazán szerelő

prakpeti 2019.01.30. 23:10:05

@Ggguhihih: Gratula, veled az élen. Miért, mi a kur.a anyád, atomfizika te fasz?

VacakBlogHu 2019.01.30. 23:29:56

@Polgar Istvan: Nekem csak pozitív tapasztalatom van velük. Lehet én vagyok mázlista.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.30. 23:36:16

@Polgar Istvan: gondold végig: kijön a szakszervíz szerelője, kiméri, hol a hiba, kiszerel, forraszt, visszaszerel. A számlän 60Ft. anyagköltség, 12.000 Ft kiszállás, 6.000 Ft óradíj, szorozva kettővel, és most azon menne a sopánka, hogy aztakurvaannya!
Persze a 60 forintos alkatrészre fél év garancia jár. Ha netalán mégis beszarna a készülék, mondhatja a szerelő, hogy kérem, most más a hiba, de megint jönne, hogy aztakurvaannya! Megéri?

VacakBlogHu 2019.01.30. 23:38:02

@Pattanásos Rendszergazda: Szerintem az RM Gáz 150%-osan korrekt cég. Több, mint 10 éve ők szerelnek nekem (Itthon és melóhelyen is). Sosem húztak le, mindig korrekt munkát végeztek. Igaz, én kizárólag a cég pesti oldalával vagyok kapcsolatban. A budai részen dolgozó szakival még nem találkoztam. Jut eszembe emlékszel a régi viccre a tv szerelő 500 Ft-os kalapácsütésére? A szerelő tudta hova, mekkorát kell ütni. A karbantartás is így van.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.30. 23:45:09

@schlumbergerna: te nagyon menő vagy! Csak az a baj, hogy az átlagpolgár nem érthet mindenhez. Gondolom, azt is jobban tudod, hogy egy appendicitis-t fagyasztani kell, vagy műteni.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.30. 23:49:19

@ProsTata: Ja. Emlékszel még a szőkített dízelre? Ott is ment a duma, hogy ezek a nyugati autógyárak, meg a szemét Shell...

József Kodácsi 2019.01.31. 00:48:52

@robibácsi: Szerintem túlzásba estél a kerékőr leszedésével kapcsolatban,mert annak a leszedéséhez szaktudás nem kell csak egy spéci kulcs aminek a költsége elenyésző a gumis egyéb felszereléséhez képest.Azt semmikép nem vitatom hogy a gumiszerelés szakma, aminek a tarifái szépen ki vannak alakítva.Na mármost ha a 4 kerék cseréje náluk 2800 forint ami ugye tartalmaz min.16 csavar leszedését és vissza csavarását is,akkor a 3 beszorult kerékőr leszedése 12000 forintért a spéci kulccsal amit nem a balek ügyfél kedvéért vett meg,gusztustalanul sok.Amúgy a neten utólag megnéztem,a Soroksári úthoz közel egy gumis tarifái között szerepel beszorult kerékőr leszedése 1000 forint / db áfásan.Nekem mindenképp elfogadhatatlan ha valaki elmegy egy 2800 forintos kerékcserére a gumishoz az meg egy kis akadályba ütközik akkor arcátlanul lehúzza az ügyfelet.Az meg alap hogy a szerelőnek illett volna előre közölni a kerékőr leszedésének az árát hogy az ügyfél eldönthesse akarja e avagy sem.

Vivi. (törölt) 2019.01.31. 00:52:44

@lenörd hofstadter: AVR, PIC, meg ARM.. Aha... Kezdjük azzal, hogy az átlag gyökér faszkalapok 95%-a azt se tudja hogy ez mi a fasz. Aki meg tudja, az maximum egy ledet villogtatni tud ezekkel a mikroprocesszorokkal arduinoval, ami valljuk be, megint csak a gyökereknek van akik nem igazán ért4enek szart sem az elektronikához, programozni úgy szintén. Na, ebből az 5 százalékból meg a megmaradt 10 % ha képes lenne egy kazánvezérlő programot összedobni - azt is úgy hogy saját alaplapot fejleszt a kazán működési elvének ismeretében, de ezek 80 %-a megint elvérezne az első próbánál, mivel a az ilyen fajta hardver - ezenbelül szoftver (mert hogy manapság egyszerűbb egy anno analóg megvalósított áramkört szoftveresen implementálni) - fejlesztés igen körülményes dolog akkor is, ha mesterien bánsz egy adott program nyelvvel és platformmal, mert ugye bug-ok mindig vannak, még egy több éve fejlesztett bejáratott rendszerben is: egyetlen nem átgondolt művelet, algoritmus, és szélsőséges esetbe fizetheted életed végéig a szomszédod rokkantnyugdíját, feltéve ha megmaradsz. Ugye itt még csak arról beszéltünk, ha magad építesz egy ilyent. Ja, hogy te megjavítod, mert tudod melyik láb mit ad ki, meg mire való. Na, itt jön képbe a mások által említett reverse engineering, ami szívósabb dolog a szoftverfejlesztésnél is (aki próbált már idegen kódhoz nyúlni tudja). Hogy ha ezt megoldod 100 % -osan akkor bő nyállal leszoplak. Főleg hogy a legtöbb esetben fogalmad sincs milyen processzorrol van szó, mert le van csiszolva a típusa.
Lehet, hogy a húsz évvel ezelőtti vezérlőket meg tudtad javítani, de azok még kő egyszerűek voltak. A mostani alaplapok viszont hosszak fejlesztés eredményei, so - sok teszttel, odafigyeléssel hogy ne dögöljél meg CO mérgezéssel, vagy ne szállj ki az űrbe. Úgyhogy ez ennyibe kerül. Ha nincs pénzed karbantartani egy ilyen rendszert, akkor fűtsél fával bazdmeg. Ugyan ez az autóknál is érvényes: Ne járj Q7-el 19"-es kerekkekkel ha tükörre járod a gumit mert nincs pénzed újra. Ilyen dolgoknál nincs kedácsolás, erről le kéne már szokni.

Eastbay1 2019.01.31. 01:06:04

@lenörd hofstadter:
"Aha. Konzumidiótáéknál. Akik el is hiszik ezt a mocskos hazug maszlagot."
Tudod a gyártóknak általában nem az ilyen ruppótlan megmondóemberek a célközönsége. A döglődő nyugaton kijön a szerelő másnap, a kuncsaft meg kb letojja ha 500 euró, mert valszeg nem ért hozzá, ellenben szeretne meleg vízben zuhanyozni, és nem veri földhöz, ha rá kell dobni 1-2 napi fizut.

Vittore. 2019.01.31. 01:07:12

Nem értem, mi tart itt vissza bárkit, hogy kitanuljátok a gázszerelő szakmát?

www.gazszereloiskola.hu/

Gázszerelő okj tanfolyam okj képzés ideje: 1 félév TANMŰHELLYEL!

KAMATMENTES RÉSZLETFIZETÉSI LEHETŐSÉG A TANFOLYAM IDEJE ALATT !

Gázkészülék szereéő képzés részletfizetése:
Gázszerelő tanfolyam díja: 450.000.-Ft
Gázszerelő vizsgadíj: 80.000.-Ft /Befizetendő a vizsgára jelentkezéskor/
A teljes összeg kifizetése esetén 10.000.-Ft kedvezményt adunk.

-------------

Na most ha ez a gázszerelő, akkor 450 ezerből megvan a csilliárdos álomszakma. Ha nem ez a gázszerelő képzés, gondolom akkor sem 25 millió egy képzés. Még egyszer megkérdem, mi tartja vissza bármelyik kommentelőt, hogy elvégezze a képzést fél év alatt, s utána durván megkeresse magát?

Özv. Szemennyei Pista bácsi 2019.01.31. 02:01:28

@Jehuda: "Be kell vallanom, hogy az elmúlt 15 évben egyszer sem kellett bennük a gázt újratölteni, legalábbis én nem tudok róla, hogy ilyen történt. Lehet, hogy szerencsés vagyok. "

Lehet. De azért a szezon kezdete előtt méresd meg a gáz szintjét a készülékeidben.

DomiG+ 2019.01.31. 03:16:30

@Immer az gáz:
Hogy lehet, hogy a FÉG cirko szintén 20 kW -körüli teljesítménnyel több, mint tíz éve csekély karbantartási költséggel üzemel? Igaz nincs benne optikai kábel, kondenzációs egység (meg ezek ára).
Valószínű az a magyarázat, hogy keleti gáz ég benne.

Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.01.31. 04:55:04

"kénytelen volt 13 fokban négykezesezni a zongorán, kabátban, sapkában, kesztyűben, mint az állatok"
Tudom én, hogy ez viccesnek lett szánva, de nagyon nem az ám.
Mint Alapi István (Edda, gitár, egyébként kiváló gitáros, hogy hogy tudja azt a fost játszani évtizedek óta PAtaky mellett, az legalább akkora rejtély számomra, mint az, hogy a tizenévesen országos basszusgitáros-versenyeket nyerő Németh Lojzi hogy nem alszik el a Bikini számait töttyögve, talán csak DeNagy Lajos botrányosan szar hangja tartja ébren) gitáriskolájának első részéből tudhatjuk, 18 fok alatt zenélve az ember könnyen ínhüvelygyulladást kaphat, mert nem elég melegek az ízületi és izmai. A bemelegítés zenében sem tréfadolog!

Bár láttam az Akelát szilveszterkor szabadtéri koncertet adni a PeCsában, és k. hideg volt.
(Igaz, ők is kabátban, sapkában, kesztyűben - ha nem is dudáltak, de - gitároztak, igaz, nem zongorán. Pedig mint egy ismerősöm szokta mondani, kesztyűben Paganini sem lett volna akkora virtuóz. Igaz, ő ezt állítólag csajoknak szokta mondani, és az óvszerhasználat hátrányait ecseteli vele. Nem értem, mire gondolhat.)

Mondjuk az a szakszervÍÍÍÍÍz, az nagyon fájt.
Egy angolul állítólag tudótól még jobban.

Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.01.31. 04:57:43

@merjünknagyotálmodni:
Tied a mai Geszti Péter-díj.
Ennél csak a szakszervÍÍÍÍÍz fájt ma jobban.

ZöldszemM 2019.01.31. 06:21:40

Ennyi hülyeséget egy rakáson !!

A csapos közbeszól 2019.01.31. 07:36:05

@József Kodácsi: Mond meg a lökött ismerősödnek, NAV-ot az ilyen szerelőnek.

Polgar Istvan 2019.01.31. 07:50:22

@xpedient:
Teljes mértékben egyetértek veled! Sajna ez a tapasztalat, van egy jó vezérlőpanel hopp kicserélem aztán viszem haza-megjavítom vagy javíttatom aztán újabb kör.

Célkereszt 2019.01.31. 07:51:58

Oszterről mindez elképzelhető.

2019.01.31. 08:09:36

Tavasszal fuzeskorszerusitunk, a regi ETI kazan helyett veszek 170ert egy uj FEG cirkot, helyi szaki beszereli egy huszasert, es mindenki bekaphassa. Panelcsere nyolcvanert a felmillas kazanban, hat lofaxot.

Apuci Wakillama 2019.01.31. 08:20:00

SIXX, :-)
Első mondaton érces hangon felnyerítettem, mint egy identitászavaros vasaló...

Apuci Wakillama 2019.01.31. 08:36:55

@Parasite: +1 ! Isten éltesse egészségben édesapádat!

A csapos közbeszól 2019.01.31. 08:56:58

@Technika Magnatovics: biztos migráncsok szerelték össze a "vén betyár" gázkészülékét :)

furo80 2019.01.31. 09:20:10

Oszter a következö Paudits vagy Lópici Gáspár. Egyre lejjebb csúszik.

Warlimont 2019.01.31. 09:29:14

A szakszerutlen beszerelessel nem ertek egyet, de tegyuk a szivunkre a kezunket, ki az, akinek a napi rohanasban van ideje es energiaja szerelöt hivni ("kedden vagy szerdan 8-16 ora között tudunk erkezni" alapon) egy hibatlanul muködö kazanhoz minden evben ahogy a dörgedelmes level irja? Akkor minden gyarto irjon elö kötelezö szervizt, a kavefözös is, es akkor minden felelösseg maris a fogyasztoe, mert nem tartott be valamit. A millios kazan, a mienk is egy draga sved NIBE F750 rendszer, pont azert millios, internet, mobilapp, elektronika, nagy kijelzö, hogy diagnosztizalja maga a rendellenes muködeset, es idöben szoljon. Az, hogy kijön Jozsi a cegtöl evente, nezi a nagy feher szekreny kazant, max kitisztitja a szuröket, ö is megnezi a diagnosztika sajat bejegyzeseit, es ennyi, irja a szamlat. Nyilvan nem fogja ö se atomjaira szetszedni eves szerviz cimen.

déjá vu39 2019.01.31. 09:37:21

Nekem nem derült ki, hogy hívta-e O.S a szervízt - merthogy a TV2 nem tud gázkazánt javítani. De legközelebb megpróbálom, hátha jönnek.
Mindenesetre az biztos, hogy a szabályozás (is) alapvetően felelős ezért a helyzetért. A gyártók, szerelők meg élnek/visszaélnek a felkínált lehetőséggel.

szanalmas 2019.01.31. 10:42:23

@Polgar Istvan:

Ez amúgy tényleg így van. Vagy esetleg körforgásban vannak a panelek, mert semmi bajuk. Ha kidobja a túl nagy hálózati nyomás (stb.) hibakódot, akkor szerencsétlen hozzánemértő tulajnak ugyanúgy be lehet adni a panelcsere szöveget, és a hibátlan panelt lehet vinni a következő helyre. Pont mint az autószerelésnél, vagy a háztartási gépeknél, meg az összes többinél. De mint tudjuk, a társadalom az átbaszásra épül.
Vagy itt is tolják a rizsát a pár ezer forintos panelek csodás képességeiről, miközben 20 éve is javítottak PC-s alaplapokat kondicserével. (Nyilván, az egyszerűbb dolog, mint egy kazánpanel. LOL)
Olyan ez, mint a nyomtatástechnika, a gyártó az alkatrészekből és a kellékanyagokból szedi be a durva profitot, az utángyártott kellék meg 10-20x olcsóbb, ezért chipekkel szoftveresen próbálnak szivatni mindenkit. Vagy mint az autógyártás, amikor kiszámolják, hogy hány nagyságrenddel lenne drágább alkatrészekből összerakni az új autót. Vagy amikor a teszkóban veszel egy olcsó biciklit, és el kell vinni a szerződéses szakszervizbe üzembehelyeztetni, különben nincs garancia.
Ez a gyártói szakszervizes szemétség az egyik legnagyobb lehúzás, más kérdés, hogy amikor minden hülye lehet szakbarbár, akkor sajnos valahol van létjogosultsága, hiszen a szakbarbárok képesek durva károkozásra. Aztán jönnek a gyártók, és cirádás speciális szerszám, és műszerszükséglettel, a dokumentálatlan titkaikkal, saját szabványosítással kinyírják a nem szakbarbárokat is, a kis hal-nagy hal módszerrel. "Így megy ez."
(Nyilván sok példám enyhén sarkított, de a lenyúlási módszerek roppant kifinomultak, hogy igazodjanak a még eladhatósághoz az egyszerű tömeg számára, mint valaminek a többszöri megadóztatása vicces elnevezésekkel. Na de messzire jutottunk, egészen a globalizációig, aminek a megértése a többségnek már kvantumfizika!)

József Kodácsi 2019.01.31. 11:07:27

@A csapos közbeszól: Basztattam is napokig hogy milyen lökött,mert én nem fizettem volna ki!

Nordbright 2019.01.31. 11:33:47

@Warlimont: na ez egy totál értelmetlen megközelítés és tök hülye példa. Attól mert milliós technika valami már nincs joga a gyártónak éves vagy időszakos szervízelést előírni?
Na pont az ilyenek miatt lehet olyan használt autókat venni, amilyenek vannak... Az nem milliós technika? Nem igényli az éves karbantartást (min. olajcsere) még ha nem is megy tönkre semmi ez idő alatt?

az_igazi_trebitsch 2019.01.31. 11:46:05

@Technika Magnatovics: Érdekes, hogy erről esik a legkevesebb szó: a rendszeres karbantartásról, ezzel szemben csak úgy dőlnek a jótanácsok az elektronikai zseniktől....

ColT · http://kilatas.great-site.net 2019.01.31. 12:38:00

@szanalmas: Nem, ez nagyon sarkított. Az alaplapjavítás is csak akkor működikám, ha a kobdi a baja. (Jár nálam elég hibás cucc).

A kicsit is gyanús alkatrészt meg azért cserélik (azon kívül, hogy lehúzás), mert cégként nem vállahatja, hogy majd biztos jó lesz.
Illetve a gázkazán éves felülvizsgálata azért sem nagy baj, mert
- rendszeresen van műszaki ellenőrzés
- ha olyan jellegű baja van, akkor nagyot tud durranni

Magam részéről pont annyira vagyok tisztában ezekkel, hogy inkább nem turkálok benne. Elektromos dolgokban simán, ahhoz értek.

Ha meg évi 10 ezer a felülvizsgálat, kifizetem.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2019.01.31. 12:41:47

@Anyád!: Van, amikor javítható egy komolyabb elektronika is. Jó szakember ott kezdődik,hogy ismeri magát. Ha nem lesz 100%-ra jó egy kritikusabb egység, akkor nem vállalja.

várom a levelet 2019.01.31. 14:07:39

pisztolyt tartottak a fejükhöz,hogy zongorázzanak? feredőztek volna inkább a tavacskájukban,,vagy lovacskázhattak volna.

várom a levelet 2019.01.31. 14:14:23

@tejfölöszöldbabfőzelék: a fene tudja.én ismerek egy gázszerelőt,még egy nyamvadt emeletes háza sincs,pedig számlát sem ad.

schlumbergerna 2019.01.31. 15:37:28

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Hát persze! Az appendicitist manapság már nem fagyasztják. A régi protokoll engedte, amikor nem voltak 100%-ig biztosak a diagnózisban. Ma már, mivel akut hasi katasztrófa besorolásban van, meg kell műteni, ugyanis súlyos szövődményei lehetnek. Például ha gennykeltő okozta a gyulladást, és a gennyes appendix perforál, akkor abból súlyos peritonitis alakul ki, ami életveszélyes állapot.
Felénk ezt a portás végzi, én csak a satuhoz értek.

szanalmas 2019.01.31. 16:12:12

@ColT: Nyilván egy percig sem vitatkozom azzal, hogy nem minden alaplap kondihibával hal meg, nálam is járt sok, nem is mondtam ilyet.
Arra reflektáltam, amire te is, hogy az elektronikák javíthatóak, vagy ha esetleg űrtechnológiával készültek, és nincs bennük semmi cserélhető darab, akkor miért pusztulnak meg olyan gyakran, ez mókásnak tűnik.
Arra már nem is merek gondolni, hogy a szuperfejlesztésű felprogramozásuknak és a processzornak mi a jó franc köze lehet a pusztulásukhoz. Hacsak az nem, hogy vagy nem verik át a tulajt vele, vagy vannak kazánok, amikben nem kell panelt cserélni, de arról meg nem beszélt senki, szóval valaki nagyon jól elszórakoztatja magát a kommentjeivel. :D
De volt itt olyan komment is, hogy ha kicselélik a kondit a panelen, felrobban a kazán!
Mondjuk az is mókás, mikor 20 évvel ezelőttinek gondolt vezérlőket laptopárban cserélnek, de hát nehéz követni néhány elborult gondolatot, amiknek előzménye sincs. Na de legalább "jól szórakozunk"! ;)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2019.01.31. 16:24:07

@szanalmas: Szerintem te kevés hozzáértéssel hiszel valamit egyszerűnek, ami nem az.
Nekem meg nincs kapacitásom sokat magyarázni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2019.01.31. 16:26:19

@ColT: Szóval, a hibák jelentős része nem a gyártók gonoszságából származik - a kisebb igen. A dolgoknak meg ára van. Azoknak a dolgoknak, amiken az életed múlik,meg nagyobb ára van. Az élet kemény.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.31. 17:11:43

@schlumbergerna: ma is engedi a protokoll. Például ha nem biztosak a diagnózisban, gyermekeknél, terheseknél, stb.
an appendix mass is found during an examination, your doctors may decide it's not necessary to operate immediately.

Instead, you'll be given a course of antibiotics and an appointment will be made for an appendectomy a few weeks later, when the mass has settled.

Another possible alternative to immediate surgery is the use of antibiotics to treat appendicitis.

However, studies have looked into whether antibiotics could be an alternative to surgery and as yet there isn't enough clear evidence to suggest this is the case.

Mondja az NHS

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.31. 17:13:29

@schlumbergerna: How Doctors Can Treat an Inflamed Appendix Without Surgery – Health ...
health.clevelandclinic.org › ...
23 Jun 2015 · Antibiotics may be an alternative. ... The study finds that in uncomplicated cases, most patients with an inflamed appendix can be treated successfully with antibiotics instead of having to undergo surgery. “Antibiotic therapy may be an option for some patients,” surgeon Matthew Kroh, MD says

A hülye amerikaiak!

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.31. 17:14:38

@schlumbergerna: Antibiotics May Treat Appendicitis Without Surgery | Smart News | Smithsonian
www.smithsonianmag.com › antib...
28 Sep 2018 · A new study has found that around 60 percent of patients who were treated with antibiotics did not have a recurrence of

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.31. 17:19:11

@schlumbergerna: Your doctor will provide you with a specific treatment plan. It’s important to follow all the instructions and take any medication as recommended. Sometimes antibiotics are used to treat chronic appendicitis. Your doctor may also drain the pus that forms in your appendix

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.31. 17:22:55

@schlumbergerna: Antibiotics instead of surgery safe for some with appendicitis - Harvard Health
www.health.harvard.edu › blog
11 Apr 2012 · Antibiotics instead of surgery safe for some with appendicitis. Since the late 1800s, doctors have turned to surgery to treat appendicitis, even though an inflamed appendix sometimes gets better on its own. ... This condition, known as appendicitis, is one of the most common causes of severe abdominal pain.

Annyi hülye van a Világban, még jó, hogy itt vagy nekünk te! Világíts nekünk, torony!

schlumbergerna 2019.01.31. 19:33:36

@Igazamvanvagyigazamvan
A belinkelt angol tudomány az appendicitis chronica terápiájáról beszél.
Én az acutra gondoltam, mert a kérdésedben nem definiáltad pontosan, hogy melyikre gondolsz.

,,Annyi hülye van a Világban, még jó, hogy itt vagy nekünk te! Világíts nekünk, torony!"

Elférünk benne mindketten

schlumbergerna 2019.01.31. 20:42:38

Nade ez egy kazánelektronikai topik, nehogy má' eltereljük a forgalmat senkit nem érdeklő mellékvágányra!

Pepejoe 2019.02.01. 12:57:15

@Özv. Szemennyei Pista bácsi:
Az a gáz van v.szeg benne, mint a hasonidős autókban. Béb.szna ha nem lenne hozzá gáz, HIVATALOSAN. Még a 30 éves klímába is az akkori R12 helyére úgy ment be pár tömítés cseréje és a rendszer átmosása után az újabb gáz hogy csak úgy fütyül.

vbn 2019.02.01. 13:37:49

Ez a "négykezesezni a zongorán" mit jelent?

A művésznő felfeküdt a zongorára és két kéz a puncijába, kettő meg ánuszába?

És mindezt abban a hidegben??????

szanalmas 2019.02.01. 21:21:15

@ColT: Igazából nem tudom, mit szeretnél elmagyarázni, de nem valószínű, hogy ezekben a témákban tudnál nekem sok újat mondani. Vagy nem sikerült értelmezned az első kommentemet, amiben pont a szakbarbárok trükkjeiről is beszéltem, vagy csak elegánsan be szeretnél állítani hülyének. 15 évet húztam le a gáziparban, 14-et meg az informatikában. Ráadásul műszaki ellenőr voltam, gázelosztó hálózatokat, és lakás belső szereléseket is vettem át, szóval a min múlik az életed szöveggel hangyányit lyukra futottál. :D Az iformatikai részt meg végképp hagyjuk, a mai magyar informatikai szektorban 70-90% idióta van. A programozókat nem számítom ide, ott lehet, kevesebb, de nem biztos.

evilwolf 2019.02.02. 15:09:11

Osztert nem fűti a hazaszeretet? :DD

Immer az gáz 2019.02.09. 19:54:30

@Denimm: Köszönöm, hogy az immergaz képviselőjének "mundér becsülete" válaszát. És akkor kezdjük ami sántít.
Szűrőkérdés! "A kereskedőnek nem feladata ezt megemlíteni." Tehát 500 valahány ezerért az újságárus is árulhatja?! Gratulálok. Az immergas honlapján hirdetett szerviz helyezi üzembe! Ugye neki sem feladata a szűrő hiányát jelezni? Esetleg nem helyezi üzembe?! Mérnöknek nem ez a feladata. Ekkora hülyeséget leírni!!!! A mérnöknek az a feladata, hogy olyan tervet készítsen amit a kéményseprő, a gázosok átvesznek! Biztos a mérnök vállalja a szar kazán meghibásodását. Ekkora baromságot!!!! Felháborító! Ezt egy okoskodó pénzlenyúló szerelő álláspontja! "A gyártó viszont 99,999% hogy szólt róla. Nézd csak meg a kézikönyvet. Pláne ha újabb készülék." Megnéztem! Semmi utalás nincs benne. De cserébe rendelkezem számlával az üzembehelyezésről. "Nyugaton nem játsszák ki a rendszert az emberek,meg nem sajnálják a mérnöktől a pénzt,ezért régebbi kézikönyveknél még lehet nem szerepelt (nem számítottak rá,hogy tömegesen szakszerűtlenül kerülnek majd beépítésre a termékek)." Hidd el "keleten" is vannak olyanok akik, nem "játsszák ki a rendszert" Ha sokat dolgozol és spórolsz megfogod érteni. Tehát az immergas oldalon fellelhető szervizek szakszerűtlenül szerelnek? Ez vállalnád arccal is?! Ugyehogy nem. Mellényúltál, mert nálam onnan szerelték. Sőt a termosztátot Ők adták, szerelték! "Megnéztem,egy jobb fajta mágneses iszapleválasztó 25 600 Br. Ft ,ennek a rendszerbe szereléséért kivitelezésnél nagyjából 3-5 eFt ot kérnek, utólag 7-10k -t." Hát azt hiszem Te olcsó János vagy, vagy ismét hazudsz. 3-5e a kiszállási díj. Már itt sántít válaszod! A iszapleválasztó árról nem vitatkozom, mert a pl.: Fernox TF1 36e. A folyadékról elfelejtkeztél említést tenni. És akkor a munkadíj. Nem én találtam ki az árat, amit mondott a szerviz! "Ha volt ilyen jellegű problémája akkor elő kell venni a gépészeti tervet és megnézni,hogy olyan készülék volt e betervezve,mint amit beépítettek és hogy volt e a terven iszapleválasztó." Elővettem! Ez volt betervezve, de mint írtam gyártó nem jelezte, hogy kell iszapszűrő!!! Ez is ciki! "Amit a csővezeték öregedésével idővel illik kitakarítani." Gondolom ez a márkaszerviz feladata?! Ugye megteszik, minden egyes karbantartáskor?! Merthát immergas márkaszerviz! "A régi xy (pl fég) gázkazánokhoz képest csillagászati mennyiségű pénz spórolható meg egy modern kazánnal." Bocs de ezzel a márkával ez valótlan néphülyítés! "De egy normálisan megtervezett gázfűtési rendszerrel is. Túlméretezett gázkazán pl .eleve drágább és a teljesítmény növekedésével romlik a hatásfok is. Ha nincs külső hőmérésklet vezérlés a rendszerben akkor pl. a mezei szobatermosztátról vezérelve nem is igazán modulál a gázkazán. Alulméretezve meg állandóan teljes fokozaton működik >> szar hatásfok,jóval rövidebb élettartam." Bocs de ez hozzászólás, hanem okoskodás.
süti beállítások módosítása