Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Sebestyén Balázs: nem közszolgálat ez, hanem seggnyalás

2018. december 17. 15:13 sixx 148 komment

balazsek-e1500048707838-1024x578.jpg

A Rádió1 reggeli műsorában Sebestyén Balázsék is megemlékeztek a túlóratörvény elleni tüntetéssorozatról, előkerültek a jogszerűtlennek tűnő rendőri intézkedések, a 48 órára szó nélkül bevitt tüntetők, a kutyás pali, akit az ebbel együtt zsuppoltak be -.és a kutyát kis híján sintértelepre szállították - és persze az MTVA is. Balázs az első megszólalásban jelzi, hogy hallotta/látta Szél Bernadett élőzését, és megjegyzi, hogy az nem világos, hogy leadták-e az ellenzéki képviselők öt pontját a tévében.

Mert azt tudom, hogy felolvasták és felvették, a köztévé kamerája, milyen kedvesek, hogy közpénzből megtették, hiszen abból élnek, amit mi fizetünk.

Aztán kis kitérő után megint előkerült az MTVA székház előtti tüntetés, a hallhatók szerették volna, ha behívják a műsorba Szél Bernadettet, mire Balázs azt mondta, hogy nem politikai műsort csinálnak, ezt ne kérjék rajtuk számon.

Minisztereket és képviselőket mi soha nem hívunk közvetlenül. Nem tudjuk Szél Berniéket fefelhívni, hogy vonuljanak az MTVA székházától a Rádió1 székházáig. Megvan a véleményünk a dologról, higgyétek el, meg arról is, hogy milyen gané az MTVA... El is fogom mondani, ha még egy kicsit többen felkelnek.

Mindezt Andy Vajna rádiójában, ami egyelőre még nem tagozódott be a Központi Tájékoztatási Hivatal alá.

Andy Vajna egyébként az Indexnek adott interjújában ezt mondta Balázsékról:

(...) Kormányzati oldalról nem kapott kritikát a Rádió 1 reggeli műsora miatt? Balázsék elég gyakran ütnek meg kritikus hangot.

Balázsék ebben szabad kezet kaptak tőlem. Ez ugyanis a műsor fő értéke: ha humorosan tudnak piszkálni valakit, az működik, a hallgatók kedvelik.

UPDATE: olvasói levélben jelezték, hogy Balázsék itt nem álltak meg, és később a műsorban voltak cifrább dolgok is. Egy kifakadásában a műsorvezető azt nehezményezte, hogy az MTVA-tól híreket átvevő Rádió1 hírblokkjában egy büdös szó nem esett a tüntetésekről, és beszólt, hogy valaki szóljon már a hírszekesztőnek, hogy tegye be a tüntetés tényét.

Azért azt el lehet mondani két mondatban, hogy volt tüntetés. Megint nem volt benne a hírekben. Ennyire ne legyünk fostosak. Nem kell beszarni gyerekek.

Aztán tovább ment, mintha nem lenne holnap, és egy kormány csöcsén csüggő médiumtól szokatlanul kritikus hangot ütött meg, amikor a székházban történtekre reflektált.

Jogi kérdés, hogy kinek van joga mit csinálni.Mentelmi joga van a képviselőnek, de te egy székházon belül vagy, amit biztosítanak fegyveres őrök, ez innentől kezdve jogászkodás, hogy Hadházy fekszik a földön, kirakják vagy nem rakják. Ebből látszik, hogy mennyire be vannak szarva, és hogy senki nem mer önálló döntést hozni, és mindenki hogy fél.

A végére pedig azt is odabökte, hogy

a közszolgálatban két hazug szó van, a köz meg a szolgálat, a seggnyalás jobb lenne.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2018.12.17. 21:48:05

@Occam beretvája:
Mindig ezt hallottad az apád gazdáitól?
Mert hogy anyád hol szolgálta a hazát, azt már elárultad.

Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2018.12.17. 21:57:32

Viszont attól tartok, hogy ez a tüntetés--demonstráció-akármi is kifújt ennyivel.
A képviselőknek nem lett volna szabad kijönni a székházból, ellenben hívhattak volna oda ügyvédet, aki elmondja a rendőröknek meg a szekusoknak ezt:

index.hu/velemeny/olvir/2018/12/17/mtva_kepviselo_biztonsagi_or_eroszak/

Tartok tőle, hogy amíg nem törnek be a székházba, addig O1G-ék csak röhögnek egy jót a markukba, és holnaptól minden megy tovább, mintha mi sem történt volna.
A hideg persze a segítségükre van, ha ezt mondjuk márciusban teszik, akkor lehet, hogy kicsit többen mennének és maradnának is akár napokon át.
Ami meg most van, az a Kétfarkú Kutyák bohóckodásává vált, hogy vonulgatnak egyik székháztól a másikig. Ráadásul a többi Fidesz-média hivatalosan ugyanúgy magáncég, mint mondjuk az RTL (függetlenül attól, hogy honnan kapják a pénzt). Az MTVA viszont nem, az hivatalosan is az állami, kiegyensúlyozott híreket (nem röhög!) közlő média, az előtt jogosan tüntetnek.

Szél és Hadházy meg majd 5 év múlva megnyeri a pert Strasbourgban, és békésen kitehetik Uj Péter "jogosan szar a tescós tokaji aszú" díja mellé.
És meg minden tovább a régi kerékvágásban.

Ezek nem hallották még, hogy addig kell ütni a vasat, amíg meleg?

Gyorgy007 2018.12.17. 21:58:41

Az index szerint 500 ember vonulgat.
Most mi van? Nem kevés egy kicsit?
Ezekszerint csak van 2/3 aki leszarja a napok eseményeit :)

Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2018.12.17. 22:03:01

@Gyorgy007:
Igen, ez a "500 fős tömeg" nekem is a szemembe ötlött.
500 fő tömeg egy házibuliban, de egy tüntetésen egy 2 milliós városban...

Bár állítólag a Kunigundában még vannak pár ezren. Az 500 csak a vonulgató rész.

Occam beretvája 2018.12.17. 22:05:06

@Na hogy érzi ez a Wágner magát?: Gazdája csak a később az ÁVH hoz beállt szaros cselédeknek volt .A fajtád volt aki a másoktól mindent elvett és beleült a készbe, miközben
leverte a tulajdonos veséjét letépte a körmét. Ez a baloldaliság kvintesszenciája melynek utóvédje vagy.

Béla61 2018.12.17. 22:05:41

@meronem: Pont az ilyen helyzetekre találták ki a független közmédiát. A Fidesz ugye 52%-al nyert 2/3-ot. Már ez a tény is érdekes de ezt most hagyjuk. De a maradék 48% arányában megszólalhattak ellenzékiek a közmédiákban? m1-m2-Kossuth Petőfi stb? Hát nem , egy percre sem. Mikor volt utoljára miniiszter elnok jelölti vita? 2006-ban. Hagyjuk a stadionokat is, bár én uszodáknak sokkal jobban örülnék. beszéljünk csak a propagandáról.. Összefoglalva, a kb fele-fele arányban befizetett adónkat a Fidesz (kormány) teljes egészében a saját propaganda céljaira használja. Soros plakátok stb.Ez igazságos? Mindegy hogy Ön vagy én mit gondolunk Soros Györgyről.Hát qrvára nem az. Én nem azért fizetek adót hogy ezt lássam. Ha Ön azért fizet OK. Na pont ezért kell a független közmédia hogy ne veszekedjünk ezen hogy melyikünk zsebéből mit fizettek.

Shazy 2018.12.17. 22:48:54

A gyújtogatás, kukaborogatás, forgalom akadályozása - pláne a kilátásba helyezett ipari park blokkolással messze túl van azon, ami demokratikus. aki szerint ez belefér, az próbálja meg ezt az USA-ban, dobja be a Capitolium ablakát, gyújtsa fel a kukákat Washingtonban, majd rájön, mit kap cserébe. Nem demokráciáért tett erőfeszítésnek fogják minősíteni, tutira.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2018.12.17. 22:51:06

@meronem:
Célozgassak, hogy neked miért azok az ajánlott bejegyzések, amik, vagy kerek perec mondjam a képedbe?

Íme az enyémek:
Bejött az atv-nek, hogy élőben közvetítette a vasárnap esti tüntetést
Balázsék kódolva beszéltek Vajna rádiójában Hódmezővásárhelyről
A köztévé tökéletesen illusztrálta az ellene tüntetők vádjait
Már a saját anyagait is meghamisítja a köztévé híradója
Ha van hírműsor, aminek jár a nívódíj, az a Tények

samot1 2018.12.17. 23:03:45

@Spéter46: Elölehet bujni a Viktor seggéböl!

samot1 2018.12.17. 23:09:11

@biancineri101: A többség meg jobban jàrt volna,ha inkàbb apàd làbàn lefolytàl volna!

Shazy 2018.12.17. 23:16:26

Az emberek nyugalmat akarnak, és nem nyikhaj senkiháziak hőbörgése miatti kényelmetlenséget. A külföldiek megjelenése különösen visszatetsző: söpörgessenek a saját házuk táján, mutassák meg, hogy náluk milyen élhető a társadalom.

Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2018.12.17. 23:26:52

@Occam beretvája:
Dehogy, gazdája a hozzád hasonló szolgaalkatúaknak, szolgalelkeknek van, akik már csak családi hagyományból sem tudnak meglenni talp- és seggnyalás nélkül egy percig sem.
A szüleid a párttitkár, a nagyszüleid, dédszüleid és így tovább meg a földesúr seggét nyalták, te Orbán1Geci Viktorét.
De láthatóan máris rosszul érzed magad, ha egy pillanatig nem szaros a szád széle. Persze nálatok ez már genetikailag kódolt családi hagyomány.

Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2018.12.17. 23:34:01

@Shazy:
Gondolom, ez volt a véleményed 2006-ban is. Igaz, az az erőszakos csürhe valóban gyújtogatott is, meg kövekkel dobálta a rendőröket, felszedte a fél belvárosban a burkolatot, most meg nem, a Kunigunda útján együtt teáznak a rendőrökkel.

Seggnyalásból viszont jeles. Ahogy az ebben és csak ebben remeklő szolga fajtádnak mindnek.

Shazy 2018.12.18. 00:00:59

@Na hogy érzi ez a Wágner magát?: "Apró különbség", hogy 2006-ban az MSZP-s miniszterelnök végighazudta az előző négy évet, miközben nem csinált semmit - saját bevallása szerint; és a nép ezen háborodott fel; meg azon, hogy a BÉKÉS tüntetők közé lőttek - na azzal szabadultak el az indulatok, azt követték az utcai jelenetek.
Jelenleg az utcai jelenetekkel indult a történet és most is ott tart.
A teázásról pedig: ha a rendőrök MOST valóban együtt teáztak a békés tüntetőkkel, idézd fel, mi történt 2006-ban: akkor a rendőrök ütötték-verték a békés tüntetőket.
Ha ezt nem látod, és szerinted most van diktatúra, egyértelmű, kinek a végtermékétől barna a nyelved.

fate24 2018.12.18. 00:18:00

@biancineri101: Többségünk volt fiatal, voltak mellékvágányok, amikre vagy büszkék vagyunk, vagy nem, de eléggé rossz érvelés, és sajnos a kelleténél többet hallani, hogy mert valaki nem zárdában nevelkedett már ne formáljon véleményt.
Idővel mindenki felnő, változik a felfogás, az izlés (mint az ételeknél is akár), erre ott legjobb példának mindjárt OV, akit a '88-as ifjú énje a nemzet publicistájának szavaival élve taknyán vérén rángatná ki a parlamentből...

paveway 2018.12.18. 00:20:25

Balázs, egy kibaszott idióta hülyegyerek vagy, de ez a sztori tetszett. Nálam feljebb csúsztál a létrán, csak így tovább!

segíts hogy megértsem 2018.12.18. 00:20:28

@meronem: "az élet általában a változásról, az érettebbé válásról szól! " majd a korral járó szellemi leépülésről, demenciáról.

fate24 2018.12.18. 00:22:13

@Shazy: Ne feledjük, hogy a két időpontban más érdekek mozgatták a szálakat. Mindenki nagyon jól tudja, hogy amíg békés tüntetések vannak, addig azzal a vezetésnek nem kell foglalkoznia, viszont ha eldurvul a helyzet, ki tudja mennyi idő alatt szaladunk bele egy polgárháborúba... a jelenlegi vezetés akkori ellenzékként is jó eséllyel nyúlt bele a hangulatkeltésbe, ezzel is lejáratva a regnáló kormányt.
Jól mondta valaki, Orbán nem hülye, a jelenlegi felépített rendszerében nem 4 vagy 8 év munka van hanem 20!

segíts hogy megértsem 2018.12.18. 00:28:09

@Shazy: "Az emberek nyugalmat akarnak". Így van, azok is akikkel nem találkozol. De a kormányunk fő fegyvere az uszítsd egymásnak a népedet módszer. Azaz alkalmatlan az elvárásainkra, mert tőlük nyugalmat senki sem kaphat a végső nyugalomig. A struccpolitika hogy becsukom a szemem, nem veszek tudomást a körülöttem lévő embertársaim problémáiról csak menekülés. A menekülés nem nyugalom.

fate24 2018.12.18. 00:33:34

@Shazy: A legtöbb hozzászólás üvölt a dolgok és a világ ismeretének hiányától.
Van olyan ország, ahol nem kell a népnek felhánytorgatni ha egy vezető hibát vétett, vállalván a felelősséget, maga mond le.
Máshol kisebb létszám békés tüntetésével lehet ugyan ezt elérni.
Nálunk pár száz vagy pár ezer tüntetőre degradálón csak rálegyintenek, hogy "tüncizgetnek", nem ad kellő hangsúlyt (egy háborúban az az 1-2000 ember lenne a feláldozható)
Tízezres szám mellett már megmozdul valami, többek közt a résztvevők is "megrészegülnek" vagy jobban mondva "átszellemülnek" és minél nagyobb a létszám, annál nagyobb eséllyel lesz egy agreszívabb tag, aki nagyobb létszámnál jobb eséllyel talál társakra...
A kritikus létszám (úgy saccolom 150-200 000) elérésekor a rendőrség már csak durva eszközökkel tudná féken tartani a tömeget, így a kormánynak cselekedni kell, ha az nem tükrözi a nép akaratot, és átlépnek egy határt (pl. redvédelem részéről éles fegyver használat), onnantól higgyel el, még a most migránsoktól rettegő kisnyugdíjast se fogja érdekelni, hogy felborogattak 1-2 kukát...

közösperonos átszállás 2018.12.18. 00:34:35

@Shazy: "Apró különbség", hogy 2006-ban az MSZP-s miniszterelnök végighazudta az előző négy évet, miközben nem csinált semmit - saját bevallása szerint;"

Azt akartad mondani, hogy az előző egyet, csak véletlenül négyet hazudtál, ugye?

Az ezt megelőző 16 hozzászólásod is ennyire valós?

Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2018.12.18. 00:46:06

@Shazy:
Igen, tényleg apró különbség, mert ő csak hazudott, és nem is 4, csak 2 évig, ellenben Orbán1Geci Viktor, akinek a seggét ilyen buzgalommal nyalod, 8,5 éve hazudik folyamatosan, ráadásul ellopta saját maga és rablóbandája részére az EU-pénzek jelentős részét és az MNB eurótartalékának kb. 30%-át is.
A "békés tüntetők" (lófaszt, hőzöngő fideszes csürhe) meg betörtek a tévészékházba meg felgyújtották a fél várost, meg felszedték a díszburkolatokat, és azt dobálták a rendőrökre - ott az éles lőszer használata sem lett volna alaptalan ellenük.

"2006-ban: akkor a rendőrök ütötték-verték a békés tüntetőket"
2006-ban nem békés tüntetők voltak, hanem gyújtogató csürhe. Hiába hazudsz, Fidesz-seggnyaló rabszolga.

a Nanga Parbat rabjai 2018.12.18. 01:46:31

Szabadság van - szerencsére!

tollas 2018.12.18. 02:21:27

Az a Sebestyén, aki az elmúlt tíz év legszemetebb médiaműsorainak részese, ne nagyon kritizáljon. Sőt. Legjobb, ha befogja a száját más műsorok minősítgetésében.

LAM 2018.12.18. 04:27:22

És vajon Sebestyén Balázs honnan kapja a fizetését? Ő a Fidesz udvari bolondja, akinek szabad időnként mondani valamit. Amikor a hírszerkesztőn gúnyolódik, akkor jusson eszébe: az ő feladata, hogy szállítsa a hallgatókat azokhoz a hírekhez. Amúgy, persze, ő ezt pontosan tudja.

Ha szemernyi tisztesség van benne, akkor felmond, veszni hagyja a mostani fizetését és elmegy munkát keresni.Ha nincs, akkor továbbra is szállítja a hallgatókat a migránshírekhez és gyáván szidja azokat a kollégáit, akik ugyanúgy pártfeladatot látnak el, mint ő.

"Minisztereket és képviselőket mi soha nem hívunk közvetlenül. Nem tudjuk Szél Berniéket fefelhívni". Szerintem, lenne, aki megadná a számát, Balázs. Ennyire ne legyél fostos!.

megamedve 2018.12.18. 05:52:56

@Shazy: az erőszak a gyengék végső menedéke.

Minden olyan igazi (nem fülke) forradalom úgy kezdődött, hogy valakik, akiknek nem maradt más lehetősége arra, hogy meghallgassák őket (merthogy pont leszarták), felborított egy valamit.
A mindegy milyen áron, de békére, nyugalomra vágyó családapák-anyák-mamák-papák összerezzennek egy ilyenről, hogyhát jajj, de hiszen minden szép, na jó lehet, hogy nem annyira jó, most miért kell ez?

Ha mindenki ilyen lenne, akkor Romániában most is csau lenne főgeci.
De csak figyelj, mert itthon is jó irányba tartanak a dolgok.

megamedve 2018.12.18. 06:00:15

@Shazy: végigolvastam a megnyilvánulasaidat.
Bocs, hogy szóltam hozzád, sztem te csak spontán eltévedtél.
Szólok: ez itt nem a ripost, talán a szövegkiegészítőd véletlenül ide hozott.

LKerekes 2018.12.18. 06:17:35

Balázskám, amit produkálsz, az nem okosság, hanem fasszopás.

LKerekes 2018.12.18. 06:19:20

@megamedve:
Tényleg ennyire hülye vagy, hogy az akkor román helyzetet látod bele a mostaniba?

megamedve 2018.12.18. 06:55:51

@LKerekes:
Amióta most írtál, az hűen tükrözi munkaadód elvárásait:
Mindegy mibe, de bele kell kötni.
A többi lényegtelen, az a fontos, hogy bele legyen kötve.

Hogy válaszoljak arra amit írtál:
vezesd már le nekem (ideológiailag képzetlennek), hogy az, miszerint csaut is a nép zavarta el, hogy jön össze azzal, hogy szerintem a mai mo.-i helyzet megegyezik az akkori romániaival?
Merthogy ez a másik gecimódszer: olyat adok a másik szájába, amit nem mondott, ha valaki az eredetit nem olvasta, azt fogja hinni, hogy ilyet mondott.

De segítek neked:
Szóval jobb lenne ha az lenne a helyzet ma itt, mint anno Romániába, mert akkor te már nagyon el lennél verve, nevelésileg.
Te nem hülye vagy, ez nem lehet a mentséged.
Te egy mocsok vagy, aki pontosan olyan, amilyennek elvárják.

Commandante Jayasuriya 2018.12.18. 07:26:02

@Shazy:
Azért van itt még néhány apróság, amit az USA-ban nem lehet megcsinàlni, előbb ezeken gondolkodj el, mert ez így magában több, mint ostobaság. Példáu nem lehet elkövetnl a rendszerré tett lopást, eladósítani az orszàgot 30 évre az oroszoknak, a média teljes kisajátítását az adófizetők pénzén, stadionokat, kisvasutat építeni 3500 lelkes favakban úgyszintén az adókból, közben a felét persze eltüntetve a rokoni, haveri bankszámlákon, és sorolhatnàm napestig, hogy mit nem lehet még elkövetni az USA-ban.

Gyorgy007 2018.12.18. 08:10:14

Balázst mint mércét hozni :) Nah, khm értitek Balázs mint a mérce... hehehe

Balázs már egy ideje kiöregedett és nem tud újat mutatni ezért provokál. Beleállt a vadászokba, most aktuál politizál...

biancineri101 2018.12.18. 08:10:32

@idiesel: Nézd, én tényeket írtam le és azt mondtam, hogy mindenkinek lehet saját világnézete, abba nem szólok bele. Csupán csak óva intettelek volna attól, hogy olyan emberre hallgass, aki erkölcsileg egy nulla. De ha szerinted nincs nála értelmesebb figura, akitől te tanulhatnál akkor nyugodtan folytasd.
Az meg hogy először kitalálod, hogy én az ürülékemet eszem, majd a végére már el is hiszed azt az eléggé azt mutatja, hogy egy álomvilágban él. Azok az emberek akik totál hazugságokat terjesztenek egy vadidegenről azok szerintem erkölcsileg nullák. És akkor el is érkeztünk oda, hogy te miért szereted annyira Balázst.

meronem 2018.12.18. 08:14:17

@wolfgabriel: baj hogy elhiszem, hogy néhány gyerek virtuóz, meg hogy tud repülni a páva?

meronem 2018.12.18. 08:17:59

@idiesel: oké, de te se hánytorgasd fel, hogy OV egyszer kapott Sorostól ösztöndíjat.

AdamTheTux 2018.12.18. 08:22:01

@Shazy: Orbán kilencedik éve hazudik, bagyon nincs mit Gyurcsány szemére vetni. Ráadásul gyáva is. Gyáva "vezetője" legyen az országnak? A magyarok gyáva vezetőt akarnak...? Dobó István forog a sírjában!

meronem 2018.12.18. 08:33:23

@Béla61: ez nem érv. Én nem azért fizettem adót, hogy a tehetségtelen Gyurcsàny, Kóka elherdálják, kilapátolják külföldre, és ha mondjuk a DK lesz a kormánypárt, nem azért akarok adót fizetni, hogy 50000 migránst lássanak el belőle, vagy a nímand politikusok vergődését nézzem a majdani közszolgálati tévén.
De befizetem, mert be kell, nemigen tudok mást tenni. Aztán a "demokráciának" hála,, 4 évvel később majd újra szavazhatok. Ja, ha addig az orvosi közszolga fizetésem után majd luxusadót fogok fizetni, akkor inkább elhúzok valami normálisabb országba.

Occam beretvája 2018.12.18. 08:37:24

@Na hogy érzi ez a Wágner magát?: Visszakerültél a helyedre.S ezért most genetikázol, anyázol, fröcsögsz primitív módon. Tehetetlenül mivel a fajtád kezéből a történelem kicsavarta a sűrített marxizmust. Próbálj hozzászokni mert más választásod nincs.:-))

Glaubersó 2018.12.18. 08:37:47

@tomfree: "miközben a folyosón verik a képviselőket"

Kering egy felvétel arról is, ahogy a képviselő asszony látványosan nekiszalad a zárt ajtónak.
Börtönbe minden (zárt)ajtóval!
#mítú

coub.com/view/1jz727

meronem 2018.12.18. 08:38:19

@AdamTheTux: OV gyáva. Aha. Végülis folyamatosan vitákba és konfliktusokba áll bele az ország érdekeiért, ez a gyáva ismérve.
Most elképzelem Gyurcsányt vagy Márki-Zayt, aki meg se merne mukkanni egy erősebb ország vezetője mellett. Ja igen, akkor ez kizárólag annyi lenne, hogy "persze, ahogy Ön, a Nagy Demokrata szeretné, Ön bírja kis országunk támogatását!"

enipeni 2018.12.18. 08:39:50

@meronem: aha ertem, szoval ha az ellenzek megint hatalomra kerul rendben lesz ha orbant fegyverrel kergetik el a koztevebol, nehogy kifejthesse az allaspontjat. vagy verolegenyek dobjak ki. vegul is ha szerinted ez a normalis.akie a hatalom az megveretheti az ellenzeket mert miert ne majd ha jon a valtas akkor forditva. csudijo az eletszemleleted.

Tothotto 2018.12.18. 08:46:54

@tollas: Van igazság abban amit írsz,de van egy lényeges különbség!
Balázs egy magánvállalkozás finanszírozásában vezetett kétes minőségű,bulvár műsorokat,ezek meg közpénzből hazudoznak non-stop !

ludomik 2018.12.18. 08:53:26

Teljesen igaza van SZokimondo Balazsnak,Ma O a legdragabb Tv Host,,radioban sem ugyetlen,,Media filagaba egy veletlen folytan kerult,,Sokan nem szeretik,,Szeret viccelodni,Provokalni,,,De hat ez a dolga, Aki szereti az hallgassa ,nezze,aki meg nem,hat ,alljon a sor vegere,,,KI nem szarja le,,

AdamTheTux 2018.12.18. 08:53:41

@meronem: Ó, a kis Anulu-nak addig nagy a szája, amíg a Mama védi, de ha odaszólnak, akkor sértődötten játsza a kisovist! Amit elő bírt adni a Sargentini-jelentés elfogadáűsa előtt, az még egy óvodástól is hiszti lett volna, nem egy... Szóval Orbán Viktortól! Milyen hősiesen állt a függöny mögött, milyen hősiesen támasztotta az asztalt múlt héten is! Hallhatatlan vitákban gyűrte le politikai kihívóit a választások előtti nyilvános vitákban!

Hagyjuk már... Annyit tud, hogy otromba hülyeségeket, és bicskanyitogató frázisokat puffogtat papírról, meg képzelt szélmalmok ellen vív csatákat - csak közben a léhűtő játékaiba belepusztol egy nemzet és egy ország.

meronem 2018.12.18. 08:59:41

@enipeni: ha erőszakkal akár bemenni, szerintem ki is nyírják, majd karaktergyilkosságot követnek el valahogy, pl. is állítják be, hogy a biztonsági őr épp ott lévő gyerekét bántalmazta, és ezért lőtték le. A komcsik jók ebben, ne félj.
Az ellenzékkel még tényleg kár foglalkozni, és tudod hogy miért? Mert te és a leendő vezetőid sem foglalkoznál a mostani kormánypárt politikusaival, ha majd ellenzékben lesznek, a lejáratáson kívül. Ez a propagandablog a ballib kormány seggét fogja nyalni, bármit is csinál, ha valamit rosszul, akkor megmagyarázza, hogy erről persze Orbántakony tehet, és így tovább. A lényeg, hogy az VV 15 veri nézettségben a néptáncműsort.
És ez jól is van így.

aranyláz 2018.12.18. 09:03:12

@Shazy: ostoba troll vagy, majd pont te fogod megmondani, mit akarnak a "zemberek"... hiába szeretnéd letagadni, nagyon soknak nem tetszik a jelenlegi kurzus, az Új-Hazugok nemzeti dőzsölése.

meronem 2018.12.18. 09:08:23

@AdamTheTux: a ballip médiagépezettel szemben közép és hosszú távon nincs esélye senkinek. Ez van sajnos.
A belepusztulásról most beszéljünk, elmentem ezt az oldalt és 4 év múlva kommentelek ide az akkori helyzetről. Csak annyit futok hozzá, hogy szerintem olyan ez a pusztulósdizás, mint amikor a proli kihívja a mentőt mert 10 perce fáj a hasa, aztán mikor kiderül, hogy annyi az egész, hogy telezabálta magát, még neki áll feljebb.

meronem 2018.12.18. 09:10:20

@aranyláz: és akkor mi van? Medgyesi még többekben nem tetszett. Lehet szavazni és nemzeti konzultálni.
Ja, és dolgozni.

Tothotto 2018.12.18. 09:14:27

@meronem: Nyugi,odakint a tárgyalótermek mélyén vitya is hajbókol,aláír mindent.A kurucos ellenállás csak pávatánc.

Tothotto 2018.12.18. 09:14:28

@meronem: Nyugi,odakint a tárgyalótermek mélyén vitya is hajbókol,aláír mindent.A kurucos ellenállás csak pávatánc.

AdamTheTux 2018.12.18. 09:17:56

@meronem: Milyen "ballib médiagépezet"? Egyáltalán, ki írt bármilyen médiáról!? Ne terelj, beszélgessünkcsak a csúti pocakhuszárról!

Arról, hogy milyen ügyesen tud vitatkozni és szónokolni, hogy mennyire jó kompromisszumokat köt, milyen kiegyensúlyozott politikát követ, hány szövetségest szerzett Magyarországnak, hogy öregbítette a magyar nép hírnevét. Ja, hogy ilyen nincs? Nyugat Európa vagy röhög, vagy undorodik a Fidesz-rezsimtől, Magyarország mára csak egy nagypofájú, de jelentéktelen kis országocska lett Orbán Viktornak és a sleppjének köszönhetően. Sikerült a nemzetközi reputációnkat olyan fantasztikus országokkal egy szintre hozni, mint pl. Észak-korea. Nagy eredmény! Csak csendben súgom, hogy Magyarország párszor már megszívta, hogy nem voltak szövetségesei.

Egyébként én arra sem lennék büszke, hogy most már a románok is jobban teljesítenek, mint a magyarok. Sereghajtó lett ez az ország, és ez bizony Orbán "érdeme"! Már csak azért is, mert Bajnaitól - és ezt a kis amnéziás zsebdiktátor annak idején maga ismerte el - olyan állapotban vette át az országot, hogy csak arra kellett volna vigyáznia, hogy ne csessze el. De persze a kis gömböc telhetetlen, így csak sikerült elcseszni.

biancineri101 2018.12.18. 09:22:45

Szerinetetek az index ami részletesen beszámol még arról is,hogy épp mi megy az M1 híradójában erről miért nem számolt be?
mandiner.hu/cikk/20181217_bangone_kurva_eros_kep_lenne_hogy_lefekszunk_a_lepcso_ele

Olyan, mintha a 444,168óra,Index,HVG,ATV,RTL pont ugyanúgy csak egyféle narratívát tálalna, mint ahogy az Origo,M1,Echo,HírTv teszi. Jó volna ha volna csak 1 olyan médium, ami független és nem a kormány, vagy a Liberálisok (Soros?!) írányítanak...

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.18. 09:24:24

@Occam beretvája: tehát belinkeled, hogy a tömeg többeket meglincselt, ezzel alátámasztva, hogy nem hiszed el a miskolci '56-os mendemondákat.
Mellesleg Budapesten egy ávós szívét tépték ki. Még dobogott, amikor a forradalmárasszony magasba emelte...
Ja, nem ávós, honvéd ezredes. És Jankó Piroska volt a hős...

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.18. 09:29:43

@biancineri101: megnéztem. Nekem nem jött le, hogy provokált. Az se, hogy a földrefekvős performansz a képviselőkkel szembeni brutalitást akarta volna kiprovokálni

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.18. 09:36:33

@meronem: szerintem Balázs megnyilatkozásáról van szó. Nem, Vajna rádiója nem ballib. Addig nincs baj, amíg jön a segíj. Utána...
Ha vennéd a fáradtságot, kiszámolhatnád, 2008 óta a gdp nem nőtt, ha levonjuk az EU pénzeket és a manyupot...
Viszont az államhitel összege igen...
Tehát hitelből fizetjük a hitelt, de ez kevés.
Kell még.
Tudod, a stadionom növelik a gdp-t, amíg épülnek, szép számokat produkál az építőipar, utána azonban fenn kell tartani, ami már viszi a pénzt...az a 300 néző nem fizet annyit a belépőkért.

Gyorgy007 2018.12.18. 09:47:25

Ma este lesz tüncike, vagy most túl hideg van?

hatházi kipihente már a lépcsőmászást és földönfentrengést?

2018.12.18. 10:55:33

A 20 éves sztorijai miatt nem szeretem én sem Balázst, de volt az utóbbi időben több olyan megnyilvánulása, hogy úgy tűnik, gondolkodik is. Manapság meg már az a dicséretre méltó, ha valaki nem a propagandát szajkózza vagy copypasteli tovább.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.18. 12:34:25

@Gyorgy007:

Vitya seggében meleg van, te nem fázol.

Jomunkasember 2018.12.18. 12:55:35

@Marty Mcfly: Szerintem is többen figylenek rájuk, mint a közmédiában bárkire.
Pl. még én is ismerem őket, de a Közmédiából (TV-ből rádióból) nem nagyon van olyan név ami beugrana. Pedig reggelente melóba menet a Kossuth rádiót szoktam hallgatni. (Régebben nosztalgiából, mert a régi kommunista retorikával icsőítették a pártot, nyomták a termelsi híreket stb., az utóbbi évben meg már olyan átlaátszókat hazudnak, hogy olyan kabaré hatású az egész, és elképzeltem, hogy a Balázs show szereplő milyen buzgón bólogathank közben :) )

Gyorgy007 2018.12.18. 12:57:11

@szociál: Miért sértegeted a miniszterelnök urat? Most választottad meg újabb négy évre. Most mi a bajod?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.18. 13:08:35

@Gyorgy007:

Erős a gyanúm hogy a te szavazatod is ott volt a 99% roma szavazó mellett.
Lehet te is zsák krumplit kaptál, ahogy a dakoták ?

gaston 2018.12.18. 13:09:47

Ez az a pancser sebestyén,aki idiótán vihorászuk meg fingik a tévében? Jaaaa,akkor az ő véleménye ugyan kit érdekel? Erről képes valaki írni???

gaston 2018.12.18. 13:12:15

@szociál: Te,Agyhalott! Arra a sok budai romára gondolsz,mi, a 12.meg a 2.kerületben?? A leglepukkantabb települések balosok,nyugi! Komló, Csepel, Dunaújváros.. ezek a tieitek!!! :-)))

Gyorgy007 2018.12.18. 13:18:24

@szociál: Tegnap még nácinak tartottatok, ma már cigánynak.
Vagy a kettő nem zárja ki egymást? Náci cigány vagyok?

Végül is tök mindegy te majd eldöntöd, hogy mi vagyok. :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.18. 13:25:13

@Gyorgy007:

nem kell ahhoz romának lenni

befenyítenek hogy gurik a közmunka program és kész

@gaston:

:)))))))))))))
Jah rengeteg roma szavazott az ellenzékre :))

Buszoztassatok néhány ezer lenygelt közpénzen a Békementre, véletlenül túl kevesen lennétek :)
De erdélyből is ám.

Gyorgy007 2018.12.18. 13:28:05

@szociál: Most akkor döntsd már el cigány vagyok, vagy nem vagyok cigány!

Te náci demokrata vagy?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.18. 13:31:10

@Gyorgy007:

látom nem értelmezed.

nem minden közmunkás cigány

leesett ?

Gyorgy007 2018.12.18. 13:34:49

@szociál: Jaj értem az ország 2/3 a cigány (aki a fideszre szavazott) és én az egy százalék nem cigányba tartozom, aki közmunkás! Tehát akkor én egy közmunkás náci vagyok. Te meg náci demokrata. :)

Ne haragudj néha nehéz követnem a demokrata logikát!

Gyorgy007 2018.12.18. 13:36:41

De most akkor még se értem. A fidesz szavazók álkeresztény náci bagázs, aki cigányok. Akkor a cigányok a nácik?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.18. 13:39:20

@Gyorgy007:

2/3 ????????????????? :)))))))
El vagy tévedve :))

Erdélyiek ,Ukránok egyik se él itt és mind szavazott, egy lakcímre százak voltak bejelentve, ha ezt Gyurcsány meglépi annó már felakasztották volna.
Nektek valamiért bejön hogy a Vitya feltőkésíti Mészáros haverját, tapsikoltok hozzá.
Habony művek mennyit perkál ?
Vagy al al alvállalkozó vagy ?

Gyorgy007 2018.12.18. 13:43:37

@szociál: Tudom, hogy téged náci demokratát zavar, de 15 millió magyar van és nem csak 10 millió. A maradék 5 millió 2db szaros mandátum felett diszponál. De mint tudjuk nem 2 db on ment el a történet. Aztán ha még se így lett volna, akkor is vígan nyer a Miniszterelnököd, csak nem 2/3 al. Bedobott volna 1 darab miniszteri tisztséget és a lyobbik, lmp egymást taposva lépett volna koalicióra :) Igaz?

Unalmas már a lopnak sztori. Nincs más? Tőlem nem loptak el semmit. Csak szimplán végzik a dolgukat és ez büdös a demokratáknak.

Nem vagyok alvállalkozó, egyszerű közmunkáscigánynáci vagyok :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.18. 13:47:12

@Gyorgy007:

Ha nincs Vitya rendszeréből hasznod akkor sötét vagy mint a bánya.
Ha meg van ,akkor éppen úgy mutyizol mint a csúti törpe.

Gyorgy007 2018.12.18. 13:59:19

@szociál: Hogy ne lenne hasznom. Évről évre jobban élünk mint a Gyurcsány rezsim alatt.
Csökken az adóteher, nő a családtámogatás. A munkanélküliség megszűnt, minden épül szépül fejlődik.
Ide vágyik Európa össze autógyártója: BMW,Merci,AUDI,OPEL,SUZUKI és a hozzájuk tartozó cégláncolatok.
Fejlődik az egészségügy, az oktatás és még stadionok is épülnek.
1989 től 2008 ig csak felszámolták a vasúti szárnyakat.
Viktor végre vasútat is épített. Én nagyon szeretem a kisvasútat!

Szóval ez elég, hogy a fideszre szavazzak a többi 2/3 al együtt, és bár szeretném érteni a demokrata náci logikát, de nem megy a fejembe!

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.18. 14:32:42

@Gyorgy007:

:))))))))))))))

Csúti Ronaldónak a hobbiait fizeti minden állampolgár, még te is, stadionokat, a TAO pénzeket, Kisvasútat, és az összes közbeszerzést a haverok nyerik, akik vissza csorgatnak Iktornak.
Al Capone hozzá képest egy bolti tolvaj.
Szerinted miért nem a béremelésekre költi a pénzt, meg a kórházakra ?
Mert az kiadás, és nem bevétel.
Faterja bányája meg pont jól jön a stadionépítő programhoz.
Felfogtad miért jön ide a BMW ???
400 túlóra, héllo.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.18. 14:40:36

@Gyorgy007:
Az meg hogy a Poltpeti meg az Áder a csicskája Kimdzsongununknak a világ szégyene.
A sajtó 99%-a a kormány kezében van, fék nyúz megy non stop.
Ha ez kell neked akkor élvezd.
Előre az Erdogáni úton, saját bíróság, saját bírókkal, mindenki megy a hűvösre, politikus, újságíró, tüntető.
Bezzeg ennek a kordonbontó mankeenak 2006-ban a gyújtogató tüntetőkkel semmi baja nem volt, meg hogy tankkal masíroztak :))

BaGabi 2018.12.18. 14:45:50

@Na hogy érzi ez a Wágner magát?: "Miskolcon a helyi legenda szerint a rendőrfőkapitányt."
Nem ismerem a történetet, de lehet hogy megérdemelte?

BaGabi 2018.12.18. 14:47:57

@Gyorgy007: "...és bár szeretném érteni a demokrata náci logikát, de nem megy a fejembe!"
Mivel már tele van szarral, ezen nem is csodálkozom.

BaGabi 2018.12.18. 14:51:31

@Gyorgy007: "Akkor a cigányok a nácik?"
Ne kérdezd! Mondd csak ki nyugodtan. Ha valaki fajgyűlölő, ők aztán tényleg azok. De te csak nyugodtan terelj tovább a témáról fideszbuzikám.....

Gyorgy007 2018.12.18. 14:53:28

@szociál: Jelentsd fel Brüsszelben :)

Milyen sajtóra gondolsz? SIXX, index, hvg, 444,RTL klub, Hírtv,atv, Echo TV ?

2006 ban nem a jobbik + foci ultrák törtek zúztak? Újat mondasz nekem.

Parasite 2018.12.18. 14:54:12

elképesztő mit vagytok képesek egymás torkának esni, mintha a saját anyátokat kellene védeni, közben meg csak olyanok miatt csaholtok egymás felé, kikötve, akik 1000x több pénzt keresnek rajtatok :D

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.18. 15:03:13

@Gyorgy007:

új hírt és az echo szerinted ellenzéki ? :))
És a sajtó ?
Az összes vidéki lap Vitya kezében van.
Hol a tökömbe élsz te valójában ? :)

meronem 2018.12.18. 16:23:54

@szociál: Valami bajod van a cigányokkal? Netán rasszista vagy?

meronem 2018.12.18. 16:27:20

@Parasite: magyarázd már el, hogy hogyan lehet rajtunk 1000× több pénzt keresni

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.18. 16:34:28

@meronem:

Mondja az aki be van szarva a menekültektől :))
Fityesz droid.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.18. 16:37:41

@meronem:

Ne zavarjon ám hogy ukrán és közel keleti gengsztereknek adtak letelepedési kötvényt :)
Parádézol a migrációval, közben meg több terroristát engedett be vitya mint amennyi a határon átsétált párizsig :))
látszik az aktivitásod.

Gyorgy007 2018.12.18. 17:12:39

@szociál: Vidéken :(
Indexet olvasok. Anyámék meg ATVt néznek.
Nem nézünk M1 et, most akkor miért ott akarja Hadházi felolvasni nekem a szarját?

Gyorgy007 2018.12.18. 17:14:19

@meronem: Nem rasszista, hanem náci demokrata...
Aki nem ért vele egyet az pedig fideszdroid náci cigány.
Te se érted? Én sem.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.18. 17:22:58

@Gyorgy007:

Hány éves vagy, 8 ?
A szarját azért akarja felolvasni mert a köztévé nem tudósít semmiről, csak ez a náci propaganda megy ezeknél.
Vitya nem hajlandó válaszolni az ellenzéki újságíróknak annyira be van szarva, egy Momentumossal nem mer leülni vitázni akkora beszari az ember, mert tudja hogy rommá kellene gyógyszerezni hogy ne könyöközzön meg nyalogassa szét száját az első kínos kérdés után.

Gyorgy007 2018.12.18. 17:27:42

@szociál: Mit beszélgessen a momentumossal? Nem lehet megállni minden útszéli agyalágyult mellett és beszélgetni vele. A momentum egy parlamenten kívüli támogató nélküli párt, nem érte el a bekerülési küszöböt. Nem hogy a döntéshozók közé nem került be, de a zéró közelében mozog. Előbb szedjen össze szavazókat, akik megbízzák a bizalmukkal, hogy a parlamentben elmondhassák a véleményüket. Addig is...
Miért nem az RTL en olvassák fel a véleményüket, hiszen ott a nézőközönség kíváncsi is rájuk :)
10 éves vagyok.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.18. 17:29:52

@Gyorgy007:
Senkivel se áll szóba bmg, fogod?
Nem jutott el még Mindig miért ott akarta felolvasni az 5 pontot?
Gondolkozz már az isten áldjon meg.

Gyorgy007 2018.12.18. 17:32:06

@szociál: Nem derül ki számomra, hogy te kit képzelnél el szívesen Orbán helyén.
Neked ki a kedvenced, és miért?

Shazy 2018.12.18. 21:03:46

@fate24: Jól mondod, más érdekek mozgatják az eseményeket. 2006-ban közel millió ember demonstrált, most néhány száz - vajon melyik esemény van közelebb a társadalom szívéhez?

Shazy 2018.12.18. 21:05:13

@közösperonos átszállás: 16 hozzászólásom? Annyira igaz minden mondásod, amennyire pontosan számolsz.

Shazy 2018.12.18. 21:08:50

@segíts hogy megértsem: A jelenlegi kormányunk, főként OV kimondja az igazat, amely sokak (jellemzően külföldiek és az általuk fizetettek) érdekeit sérti, ezért kormányunk ellen olyan eszközökkel lépnek fel, amely már államcsínynek tekinthető. A mostani ellenzék olyan, mint Rákosiék anno.

Shazy 2018.12.18. 21:12:11

@Na hogy érzi ez a Wágner magát?: Nagyon fáj az igazság. Bármilyen ordenáré módon szövegelsz, attól még nincs igazad. Ha igazad lenne, nem kellene "kiabálnod", csak érvelned.

Shazy 2018.12.18. 21:35:56

@megamedve: Köszönöm, hogy normálisan válaszoltál.
A "sajnos, csak azért alkalmaznak erőszakot szegények, mert olyan kevesen vannak" mondás nem azt jelenti, hogy hagyjuk "szegény kisebbséget", hanem azt, hogy állítsuk meg, mielőtt még nagyobb galibát csinálnak.
Anno az "erőszakot alkalmazó szegény kisebbség" tagja volt Sztálin is, akit nem állítottak meg időben - meg is lett az eredménye.

tomfree 2018.12.18. 21:49:13

@Glaubersó: Na most ha nekiszaladt akkor mi van? :-) Vicces volt na.

Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2018.12.20. 22:49:25

@Occam beretvája:
Te kezdted az anyázást, Fidesz-seggnyaló szolga.
Utána meg nem tetszik, ha visszakapod?

Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2018.12.20. 23:08:03

@meronem:
Amikor erősebb vezető mellett van, O1G csak kussol.
Csak itthon van nagy pofája, a hozzád hasonló agyatlan hülyék előtt, meg ha az Országházban az ellenzéknek kikapcsolják a mikrofonját.
Egyetlen vitára sem mer kiállni már 12 éve. Addig is mindig felmosták vele a padlót.

@BaGabi:
Lehet, hogy egy főbe lövést vagy akasztást megérdemelt volna (lehetőleg tárgyalás után), nem ismerem a bűneit, arról nem szól a történet, de ezt senki nem érdemli meg, de ha gondolod, próbáld ki magadon.
Csak arról van szó, hogy 56 közel sem az a fényes esemény volt, mint amilyennek mostanában igyekeznek festeni. Biztos voltak az utcákon hősök is, 1%. Meg 99% tróger.

@Gyorgy007:
"Nem lehet megállni minden útszéli agyalágyult mellett és beszélgetni vele."
Állítólag Mátyás király megtette. Szerették is az emberek. O1G-t meg nem.

@Shazy:
Igen, elhiszem, hogy nagyon fáj neked az igazság.
Mert akárhogy hazudozol, az igazságot nem te mondod, mivel hazudozol.
Érvelni hozzád hasonló agyatlanoknak teljesen értelmetlen. Nézz utána a pusztába kiáltott szó jelentésének, vagy magyaráztasd el egy nálad okosabb emberrel. Ne a munkahelyeden, a Lendvay utcában keresd, ott csupa hozzád hasonló hülye Fidesz-trollt találsz csak.
süti beállítások módosítása