Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Ismét egy duó nyerte az X-Faktort, mennybe ment két rapper

2018. december 15. 23:28 sixx 87 komment

Történelmi évad volt ez, a döntőbe ugyanis három olyan előadó jutott be (Stolen Beat, USNK, Tamáska Gabriella), akik közül egyik sem tud énekelni. Ehhez képest ugyan mindegy volt, ki nyer, de a rend kedvéért:

a USNK nevű formáció lett a 2018-as X-Faktor nyertese.

ByAlex mentoráltjai (a nagydöntőbe Tamáska nem jutott be) egymásnak voltak farkasai, mármint képletesen szólva mert a színpadon csak ténferegtek és láthatóan semmi keresnivalójuk rajta - de hát ez az évad egy ifjúsági reality volt, nem dalverseny. 

Címkék: tv rtl X-faktor

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hegyi Zsolt · http://zen-taxi.blog.hu 2018.12.15. 23:52:40

Ramónáról megfeledkezel, aki azon kívül, hogy végig ijesztő dresszekben jelent meg, az épp kieső Tamáskától képes volt megkérdezni, hogy elhiszi-e már, hogy tényleg van helye az X Faktorban. :D

Filterr 2018.12.15. 23:53:45

Mondj már kérlek, olyan magyar rappereket, akik így tudják hozni a 90es évek hangzását saját szövegekkel és angol nyelven.
Aztán mehet a reality duma.

Agrael 2018.12.15. 23:57:36

Elnézést a reakciómért, és elnézést a talán kissé személyeskedőbb hozzávetésért, de neked tényleg elgurult a gyógyszered, két ballábbal keltél, vagy egyszerűen túl öreg vagy. Ilyet ideböffenteni bejegyzés örvén ez elég sekélyes. Korban kb. egy garnitúra vagyunk, közel azonos zenéken szocializálódtunk, de szerintem régen nyert már ebben a tekintetben megérdemeltebben résztvevő, mint most. És nem a lájkok millióiról beszélek. Értékes, szerethető, hallgatható amit csinálnak.

freelander1 2018.12.15. 23:59:00

@Hegyi Zsolt: Azon behaltam :)))))))) De ahogy a Gabi ezt a labdát lecsapta, na az volt klasszis! "Dehát pont most estem ki", mindezt vigyorogva. Óriási!

freelander1 2018.12.16. 00:02:17

Ízlésekről nem érdemes vitatkozni, ezért a csapatokat nem is fikázom. Gabitól viszont nagyon várok egy jó kis (nagy) lemezt, főleg az új klipje után. Wooahh!

MultilateralDezvoltat 2018.12.16. 00:03:40

@Agrael: Mióta kiesett bloggerünk kocsmazenész haverja, azóta dühből nem nézte, honnan is tudná...

Agrael 2018.12.16. 00:09:26

@MultilateralDezvoltat: Nem volt az öreg olyan rossz, a Joe Cocker hangutánzóversenyen területi döntős lehetett volna. De ezt tudta, ezt hozta, ezt csinálja hosszú évek óta, abban jó volt, de itt nem láttak benne fejleszthető potenciált (mondjuk örülök, hogy az USNK-t sem akarták mássá formálni, mint amiben jók voltak). De azt mondani, hogy nem tudnak zenélni, énekelni, szórakoztatni ez csak rosszmájú, maníros fanyalgás.

cidergyerek 2018.12.16. 00:17:27

Az egyetlen valamire értékelhetó talentum nyerte a versenyt, a többi el fog tűnni a süllyesztőben egy éven belül...

véleményM 2018.12.16. 00:31:59

Ez az X-faktor nekem kicsit olyan volt, mint a Tanú c. filmben a magyar narancs. Kicsit sárgább kicsit savanyúbb, de a mienk. Nem tetszett, mert nagyon rövid az évad. Nincs igazán idejük a versenyzőknek kiforrni. Nem tetszett, mert a jelöltek nagy része jó indulattal is középszerűen énekelt, ha nem gyengébben. Nem tetszett, mert Ramóna talán még Ö. Nóránál is irritálóbban sivalkodta végig az egészet. Nem tetszett, mert sokszor a zsűri, szerepén felül uralta az adásokat. Nem tetszett, mert a nívó és a produktum értéke helyett már itt is a 'jóképű srácok' bugyinedvesítő kisugárzása ért sok sok szavazatot. Nem tetszett, mert én még a rock/pop zenéken szocializálódtam, és bár nem vitatom a műfaj létjogosultságát, de nekem a győztesek összes száma kis túlzással 'tök egyforma' volt. (Bocs rap fanok!) Erre lehet mondani, hogy az adásfolyam, nyomokban X-faktort tartalmazott. Ez már tényleg nem az amit évekkel ezelőtt X-faktorként megszerettem.

Messidor 2018.12.16. 00:58:55

Nekem a Tamáska már a selejtezőben nagyon szimpatikus volt a félszegségével,jó,hangilag nem volt egy nagy szám(már amit láttam-hallottam belőle),szurkoltam neki.Az X-faktor kifejezés elméletileg valami pluszt jelentene az előadóknál,ami megkülönbözteti őket a többiektől,hát azt senkiben nem láttam!Akárki nyerhetett volna.

Hegyi Zsolt · http://zen-taxi.blog.hu 2018.12.16. 01:00:24

Hát, akinek a két csávó a kisjátszóról, mint rap, hmm, tetszik, annak azért javaslom, hogy hallgasson Krúbit. A második adástól tőle kezdtek stílust lopkodni, persze szövegekben korántsem hozták azt a bátorságot. De nyilván, aki RTL-t néz, annak valószínű, még ez a produkció is sok, nem hogy elég, de jónak, hát, jónak nem mondhatjuk.

Itt a link.
www.youtube.com/channel/UCNWlKg327MXPU6QPIjya47g

2018.12.16. 01:15:22

@freelander1: El sem hiszem, hogy ilyet leírok ezzel a két mutatóujjammal itt ni, de ezzel én is így vagyok. Lemezt Tamáska Gabinak. Azt csak remélem egyelőre, hogy nem jut majd Opitz Barbara sorsára, aki nagy sebességgel elindult a stárság felé vezető lejtőn (aminek az alján természetesen a bivalyb@sznádi falunap főtere várja), nyilván, mert jó a hátszele.
Nem mellesleg ez a nézői szavazás egy jó nagy hülyeség.

undibajsz 2018.12.16. 02:04:56

Sixxnek abban teljesen igaza van, hogy ez az évad már nem a Nagy Ferón felnőtt generációnak szólt. Már nem is az instán lógóknak, hanem a 14-18 éves TikTok (pár hónapja még musical.ly) generációnak. Ebből következően ordítóan kilógott a lóláb, hogy a Stolen Beatsel Gyöngyhajú lányt énekeltetett ByeAlex. Ennyi erővel mondhatta volna azt is, hogy az USNK nyerjen és kész. Tamáska Gabi hangján van mit képezni, de legalább felismerhető, megjegyezhető, és Gáspár Laci csinált neki egy nótát, ami jól állt neki, nem mellesleg pedig a személyisége is olyan, amivel (legalábbis nekem) könnyű azonosulni, merthogy a hülye kérdésekre hülye választ ad. Az ilyet meg kell becsülni. :D

R2D2 & C3PO 2018.12.16. 02:35:15

A fiúk nagyon f@szagyerekek, mindkét zenekar nagyon tetszett. A Stolen Beat mer' cukik, a USNK pedig, mert tényleg jók.

Nekem azért is tetszett, mert végre nem egy huszadik énekverseny volt, hanem valódi zenei tehetségkutató, ahol számokat írnak és ötleteket halmoznak fel. Szóval végre nem egy ezredik reality műsor volt. Ezúton köszi Bye-alex. Remélem, a többiek veszik a lapot...

GL szerintem veri a fejét a falba, hogy kiállította a zeneszerző csajt...

R2D2 & C3PO 2018.12.16. 02:39:11

Ja, és TG szüleinek jár egy péklapát, jól kicsesztek a gyerekükkel.

Zarbon 2018.12.16. 03:23:26

sixxnek küldjön már valaki egy norbi videokazettát

Spéter46 2018.12.16. 07:09:38

A nézői szavazást el kellene feledni, mert irreálissá teszi a verseny eredményét! Meg kellene ezt lépni még annak árán is, hogy bővíteni kell esetleg a zsűri létszámát cca két fővel! Megfontolandó lenne az is, hogy a zsűri tagjai ne lássák egymás számonkénti szavazatát az csak azután jelenjen meg a képernyőn, ha már mindenki letette voksát!

Spéter46 2018.12.16. 07:17:13

Ezt a műsort csak nézői szavazatok nélkül tudom elképzelni, még akkor is ha ennek eredményeként esetleg a zsűri létszámát két fővel növelni kellene! Í az nyer akinek nagyobb ismerettségi-, baráti köre van, vagy több pénzt hajlandó áldozni előre jutása érdekében! A zsűri tagoknál pedig be kellene vezetni azt, hogy előbb kell pontozniuk a produkciót és csak ezután kellene indokolni! A pontszámok pedig az indoklás után kerülnének a képernyőre!

strangers in the night 2018.12.16. 07:59:42

First of all!a versenyt, egy 21 éves kislánynak, nevesítve Tamáska Gabinak kellett volna megnyernie...Nem így történt, maradt as USNK, mint kisebbik rossz..., ha a stolen beat nyert volna az a televíziózás, meg úgy all in az x-faktor megcsúfolása lett volna...A lényeg!Nedves puncis tizenévesek szavazat ne vigyen már el a faszba egy műsort...Y, vagy Z vagy mi a faszom generáció.Mit kell tenni? Legyen nézői szavazás, 1/3-ad értékben, 2*/3-ad a szakma, de nem puskáspeti, vagy radicsgigi, ők megbuktak, főleg puskás, én nem tom ki tolja a srácot, de van hátszele, égett már a ramónával a dzsungelbe, most meg itt , antitálentum, totál, ki vele!!!!!!!!!!!!!!!!Gáspár, meg alex, rendben van, dícséretes, hogy dalokat írnak, de az egész műsornal manager szaga volt, visszataszító volt a youtube, inst. stb adatok, az , hogy ment a promo a clippeknek, mintha már épÍtenék a jövőt, nem ez így nem ok. az x-faktor, így ahogy most csinálják, semmit sem ér, semmit sem ért, egy értéket hozott, a Tamáska gabit, meg ott volt a z a szövegíró lányka, őú is nyerhetett volna, a többi, nonszensz, egyáltalán az, hogy a stolen beat a 12 -ben volt, már tragikomédia...

bulsitter 2018.12.16. 08:02:27

Olyan ez, mint amikor elmész egy buliba, amiben van pár jó csaj. Telik múlik az idő és a buli végére úgy belefáradsz (jól berugsz), hogy egy rondácskát viszel haza szeretgetni.

aztgondolom 2018.12.16. 08:06:36

Eyg komentelő írta az USNK hozta a 90-es évek hangzását. Halkan megjegyzem 2018-at írunk. De az hogy a második helyezett duó szintise csak két bllentyűt nyomogatott végig mert ennyi a zenei képzettsége, az azért kiverte nállam a biztit.. És mikor a Gáspár ezt óvatosan megemlítette a két mentor társa majd elharapta a torkát. A zsűri egyes tagjairól ennyit.

2018.12.16. 08:07:13

@R2D2 & C3PO: who the .... is TG?

Melee 2018.12.16. 08:14:13

Az instalányok megnyerték az X-Traktort.
Kinek is?

2018.12.16. 08:15:53

Bye Alex, nem kene erőltetni a dal szerzest. Vannak arra tehetséges zenészek, dalszerzők.
Nálam a legtöbb ‘írtam a srácoknak egy dalt’ felvezetésű produkcio alulmaradt és nem segített a versenyzőknek.
De méltányolom ha valakinek azok is tetszettek.

Chuck Νorris 2018.12.16. 08:16:23

a lányok az idei mezönyben nagyon erösek voltak, kár hogy nem a legjobbakat válogatta ba
a csatorna. Gabinak különleges a hangszine, de még nagyon képzetlen és bátortalan . ráadásui ugy éreztem nem is jött be neki ez a cirkusz, és el is fáradt a végére. egyedül a szerethetősége vitte be a 3as döntöbe.
Arany Timi meg pont az ellenkezöje, hibátlan a technikája, viszont viszolytató a stilusa,
Szivesebben láttam volna a lánymezönyben Csányi Ritát, akivel vmiért Gáspár nem akart dolgozni, pedig sztem megnyerte volna.
A másik három kategoria annak ellenére hogy 2 együttes volt a döntöben, nagyon gyenge volt, a stolen beat egy parodia lett a végére, szerencséjük a kislányok tolták öket rendesen.
Az USnk nem volt rossz, sztem is megérdemelten nyert, de vártam tölök vmi jo covert (cypress hill, vagy bármi) nem csak az évek ota begyakorolt dalaikat, meg a byalexes instalájkoljfaszságokat.
a legnevetségesebb talán a müsor sztárfellépö voltak, a tegnapi tette fel a koronát, hát ez tényleg a legalja volt :)))

Boom74 2018.12.16. 08:18:52

Ízlésekről, zenei stílusokról nem érdemes vitatkozni, én se teszem csak a véleményem írom le: szerintem most az nyert, aki produktumban a legtöbbet hozta ki magából a stílusában, ez vitathatatlan. Ugyanakkor ez a fajta zene nekem egy-két szám után élvezhetetlen, a folyamatos "ya" meg "yo" szavak ismételgetése több számon keresztül nekem uncsi, bocs. A kissrácok persze szerethetőek és szimpatikusak is, ha a zenéjükbe egy kis dallamosság kerül, egy kis háttérvokál (na nem a Gigi, brr. ő nem való nekik) akkor már szélesebb hallgatói réteget is megcéloznának szerintem. Tamáska Gabi is egyedi hangszínnel rendelkezik ami szintén nem áll hozzám közel, van mit rajta csiszolni és hát pesze a színpadi megjelenését is alakítgatni kéne; bocs Gabi-fanok, de rossz ránézni ahogy bambán néz maga elé amikor szólnak hozzá, egy fogorvost is azonnal keresnék neki, hisz énekléskor gyakran kell kinyitni a szájat és hát nem túl esztétikus a mosolya, hogy finoman fogalmazzak... ettől még cuki meg minden, de egy koncerten nem tudnám így végignézni vagy hallgatni. A S'n'B fiúkról pedig csak annyit, hogy kedvesek, szerethetőek és akakíthatóak (hahó, a kiscsávó még csak 15!!!!), érdemes velük foglalkozni, kitalálni nekik egy populáris saját stílust. Én Takát sajnáltam mert bár hangilag van rajta is mit csiszolni, de kíváncsi lettem volna még, mit lehetne belőle kihozni, nekem ő volt a legpopulárisabb.

Dave_bloghu 2018.12.16. 08:19:54

valaki megmondhatta volna Alexnak, hogy vegyen vissza a hunyorítós nagypofából a műsor alatt. Attól meg, hogy egy szóképbe beleírja, hogy insta még nem fog a mai generáció ütőerére tapintani, míg mondjuk egy 1993-as Lovasi szöveg a mai napig kifejezi az aktuális 20 évesek világát. Ezzel együtt a reality rész szerintem tök jó lett, mert egy unalmas énekverseny helyett, ez pörgős, vicces, izgalmas évadot kaptunk.

Boom74 2018.12.16. 08:29:51

Ja Rami kimaradt... :) Kritikán aluli ahogy tolta vagy tolatták vele ez az egészet, borzalom volt nézni, hallgatni... Gáspár Laci pedig túmáccs, ahogy nem tudja elviselni hogy másoknak más véleménye lehet... szerintem a Lambó az oka, kicsit elszaladt vele az a párszáz ló :)

Dave_bloghu 2018.12.16. 08:32:18

@Boom74: hát én nagyon remélem, hogy Gáspár és Puskás a műsor bizonyos részeit valami koksz hatása alatt nyomták le, mert ha nem, akkor rohadt nagy a probléma :)

Chuck Νorris 2018.12.16. 08:32:22

@Dave_bloghu: én valahogy nem tudom a reality és az izgalmas szavakat összeegyeztetni egy olyan müsorral ahol két szám közt 20 perc pofázás+reklám+smstarha van :)

csAlonzó 2018.12.16. 08:35:40

A leggázabb az volt, amikor a Radics nevű nagyfogsorú kilőtte az elmúlt évek legjobb énekesjelöltjét, furavezetéknevű Patrikot, helyette bevitt egy japán énekelni nem tudót.

Boom74 2018.12.16. 08:37:51

@Dave_bloghu: Az meglehet hogy szívtak vmit... Gáspár valami ütős nagyképű egóport, Pusi meg lehet a Lacit... akarom mindani Lilit, az Lili... bocs :))))

csAlonzó 2018.12.16. 08:38:05

Remélem jövőre visszatér a műsor a gyökereihez, és trash reality helyett újra énekhangokat fognak keresni, nem pedig instaszíveket. Jó lenne ezt a zsűrit páros lábbal kirúgni előtte.

Boom74 2018.12.16. 08:41:11

@csAlonzó: Lehet igazad van, bár Patrik is csak egy huszadik vastagcsabi (így kisbetűvel) lett volna sztem a magyar popkultúránkban, Taka meg egy kis képzéssel a keleti hungarikum :))

TomT 2018.12.16. 08:56:34

@Filterr: Tartok tőle, hogy nem fog tudni. Szerintem kb. egyedülálló, amit a saját műfajukban produkálnak. Kétségtelen, hogy nem színpadi táncosok és nem énekesek. Ez más szakma. Ha szeretné, hívja realitynek a professzorúr, mit bánom én.

Gab84or 2018.12.16. 09:03:37

Szerintem, teljesen lenyegtelen ki nyerte, szinvonaltalan volt az egesz.....

biododírium 2018.12.16. 09:15:07

Már leírtam máshol is, hogy a StolenBeat "billentyűse" totál nem csinál semmit, értelmetlen, hogy ott van a színpadon. Fél kézzel, két újjal, meg néha egy-egy akkord kamuból, mert ha nincs a nótába bejátszva adott pár hang/akkord, akkor sem hiányzik az onnan. Nem értem, hogy őt magát nem zavarja ez a fölösleges töltelék szerep? Elképesztő, hogy ezek döntőbe kerültek és örülök, hogy ezt az amúgy egyértelműen objektív dolgot azért más is látja, nem csak mi, zenészek. Alex sem hülye, tudja ezt ő is, de ugye neki szerepben is kell maradnia. A gitáros srác tehetséges, a maga kis éneklős/gitározgatós szintjén, mehet a tiniknek, de ennyi.
A nézői szavazáson én is változtatnék. Én úgy csinálnám, hogy a komplett nézői szavazás eredménye egy 5ik zsűritagnak felelne meg, bár ennél a műsornál ez mindegy is.

Intruder71 2018.12.16. 09:17:45

Amíg zs kategóriás zsűri dönti el, hogy mi a jó, addig nem várhatjuk el, hogy a győztes jobb legyen náluk.

Bacu 2018.12.16. 09:31:32

Végre lesz újból Mi kis falunk!!! :))

blexpress 2018.12.16. 10:15:26

@véleményM:
Tökéletesen egyetértek veled hozzátéve azt, hogy ezek az ugynevezett "győztesek" nem tudnak énekelni mert se hangjuk se hallásuk nincs.
A zsüri az meg botrányos volt !!!

retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2018.12.16. 10:20:08

Én azon vagyok meglepve, hogy valaki még mindig elhiszi, hogy ezt nem előre megrendezték a háttérből. Irányított minden... Micsoda sikersztori volt az Utasi Árpika, Mészáros Ferenc József és Tabáni István győzelme is. Ezekre a nyertesekre sem fog emlékezni senki. Majd meglepődve konstatálhatják a rajongók, hogy egy falubálban vagy ehhez hasonló rendezvényen találkozhatnak velük.
Vagy elég csak az X-faktor korábbi nyerteseit, versenyzőit felsorolni. Mondjatok évadonként 3-3 szereplőt a Google segítsége nélkül. A versenyzők mellett meg a zsűri is megér egy misét. Mély emberi alázattal szidnak náluk sokkal jobb előadókat, vagy magasztalnak fel egy általános iskolai ünnepség-szintjén éneklő "sztárt". Ebből az évadból is csak az első 3-4 részt néztem meg és nevettem fel, mert voltak visszatérők is, akiket nyilván azért kerestek meg és vágtak be a selejtezőkbe, mert a többség elfeledkezett már róluk. Az élő show meg nem érdekel, mert bazári cirkusz az egész. Volt itt mindenki: vidéki, más nemzetiségű, bőrszínű, gondolom vallású is. Ügyelve a sokszínűségre. A tehetségek pedig nem fognak ilyen helyre menni, mert már az elején hibázott a vágó, amikor bent hagyott a műsorba egy elszólást: azért szavaztál nemmel, mert nem eladható? (mondták egy nagyon jó hangú, de ducika énekesnőre). Szegény Adele, vagy - épp egy tehetségkutatót megnyerő - Kelly Clarkson, nálunk tuti nem rúghatna labdába, csak azért mert husi? Esetleg Susan Boyle, aki a kora miatt esett volna ki. Jó lenne, ha a producerek a csilli-villi dekor, no meg a röhejes öltözékek helyett inkább az életszerűség látszatára helyeznék a hangsúlyt, ha már mindenképpen ilyen showműsor gyártására adják a fejüket.

Dorsz 2018.12.16. 10:24:44

Nem tudtam minden kommentet elolvasni, így előre is bocsi, ha vki már írta ezeket.

Lehet szörnyülködni, hogy nedves alsós tinilányszavazok döntöttek, de ne feledjük már, kik is a legnagyobb célközönség.

A Stolen Beat-ben a szőke srác olyan, mint Andy Fletcher a Depeche Mode-ban. XD
Egyébként a szőke srác állítólag a zeneszerzésben nagyon tehetséges.

Az együtteseknek marha nagy mákjuk volt Alex-szel. Ellenpélda Gáspár László, akinek ott volt 2 aranytorkú lánykája, mégsem tudta őket még a végszavazásra sem betuszkolni, mert főleg a saját ízlését akarja ráerőltetni az előadóira, nem az előadói egyéniségét és erősségeit akarja sikerre váltani. Alex meg azért csinált a kakiból is aranyat, mert megradta az a keveset, ami az előadóiban van, és olyan körítést rittyentett hozzá, hogy kajálta a nép, és állítom évek óta annyi fiatal nem nézte a Faktort, mint idén.

Az USNK nálam azért nem fáj, hogy nyert, mertbár

Dorsz 2018.12.16. 10:26:13

@Dorsz: mert bár hangjuk nincs, de szinte mindig új szerzeménnyel álltak ki. (Az, hogy mélységben, stílusban milyen, az meg már ízlés kérdése.)

kabelnet2 2018.12.16. 10:35:45

Nekem kicsit más az elképzelésem egy énekversenyről.
Mint pl. a Megasztár volt (ha még emlékszik valaki rá). Ott kiadták, hogy az egyik versenynapon mindenkinek pl. Queen-t kell énekelni. A mostani döntősök mit csináltak volna? Vagy ugyan ott (esteleg az X-faktosban is?) volt olyan, hogy a győztes dala: egy nehéz számot kellett elénekelni mindegyik döntősnek, ahol azután szépen kijöttek a különbségek. Néha nagy élmény volt (Ruzsa - Varga Most élsz).

Aki dicsérte TG-t, az nem hallotta a Shallow-ot?
A zsűri folyton a kisugárzást emlegeti, ami tényleg nagyon jó dolog, de nem helyettesíti az énektudást, hanem (legalábbis a sztároknál) a tökéletes énektudás birtokában már lehet foglalkozni az érzelmekkel is. Nem igaz, hogy a hamis éneklés nem rontja el az élményt (lásd: de kit érdekel felkiáltások a zsűritől).

dare 2018.12.16. 10:36:47

Ezt már a múlt héten lehetett látni, ahogy azt is, hogy a szigeten is fellépnek majd a különdíj elnyerésével.
Nekem tetszik amit csinálnak, és nagyon remélem jó irányba fognak majd fejlődni, tényleg hiánycikk amit képviselnek. Ez a fajta rap nekem ok, ne is menjenek át az anyázós, köpködős stílusba, ezt kéne még jobban finomhangolniuk, lenne rá igény szerintem.
Az meg hogy nem áriázták le a színpadon a reflektort a fejük felett, hát ez van, ilyennek is lenni kell.
Ez amúgy is tehetségkutató műsor, és nem énekverseny.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.16. 10:37:41

A vicc az hogy nincs utánpótlás műsor vezetőből az RTL-en, és ezért élőben kellett végig nézni hogyan vajúdik Ramóna, szegény gyerek feje már kint volt mikor fellépett a Stolen beat.
Ritka szar lett a faktor, már évek óta futottak még kategória.

Artie 2018.12.16. 10:43:02

Gáspár Laci szerint ők ízlésformálók. Ha ez így van, köszönöm, ezt nem kérem.

És nem arról van szó, hogy a hideg kiráz a raptől meg ezektől a modern "daloktól", mert attól még pl., hogy képtelen vagyok meghallgatni mondjuk Beyoncét, még elismerem, hogy tud énekelni. Vagy egy tetszőleges amerikai feka rappercsókát.

Na most hogy a mostani mezőny nagy részénél mit lehet elismerni, az nagy kérdés.

Ezek az "énekesek", de még inkább "zenekarok" olyanok, amelyekre azt szoktam mondani, hogy kinyitsz Amerikában egy tetszőleges garázst, és találsz benne egy pont ilyet, vagy jobbat.

Amikor meg Aranyhangú Timike a kétszer két percéből a másodikban nettó 12 másodperc után nem kapott levegőt, és RadicsGéza aszongya neki, hogy jaj, elment a hangod, hát elfáradtál, mert kettőt kellett énekelned, akkor villogott a WTF. 19 éves, bassza meg.

Rob Halford (67), Ian Gillan (73), de pláne Bruce Dickinson (60, és két órán keresztül fel s alá rohangál) csókoltat mindenkit (mégmielőtt: a sor természetesen nem teljes).

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.16. 10:46:10

@undibajsz:

"...Tamáska Gabi hangján van mit képezni, de legalább felismerhető, megjegyezhető, és Gáspár Laci csinált neki egy nótát, ami jól állt neki, nem mellesleg pedig a személyisége is olyan, amivel (legalábbis nekem) könnyű azonosulni, merthogy a hülye kérdésekre hülye választ ad. Az ilyet meg kell becsülni. :D.."

Az a baj hogy gyorsan ledarálták, szórták ki ötösével a játékosokat, így hétről hétre mit fejlődik egy énekes ha kb 3 hete van a döntőig :)

Az meg hogy betesznek 2 hipszter fiút akik szerintem lányok, és arra bazíroznak hogy a tini csajok beszavazzák a döntőbe elég gáz volt, konkrétan ha nem adnak elő semmit csak vigyorognak a színpadon akkor is bejuttottak volna mert olyan cukik, hogy rohadnának meg :)

molymoly 2018.12.16. 11:45:36

A USNK már most tud, ezt bizonyította. És!!! egyikük sem mentegetőzött, nem játszott rá a lámpalázra sem, pedig bizonyítékuk volt rá, hogy szenvednek tőle ők is.

"Egyesek" (mindenki tudja, hogy ki) viszont szívesen vették elő rendszeresen.

Tamáska Gabi (upsz) ezzel játszotta el nálam az esélyét, pedig a műsorba jutásának még örültem is.

Oké, a Stolen Beatet a tinicsajok juttatták tovább. De Tamáska Gabit meg az, hogy "jaj, EGYSZER MAJD milyen nagy énekes LESZ". Egyszer majd én elolvasom a Jókai összest. Vagy nem. Viszont vannak, akik már elolvasták.

Melyik a jobb?

BG01 2018.12.16. 11:48:01

Miután (sokszor a mentorok által is elismerve) az egyetlen igazán jó hang (Arany Timi) kiesett, nem volt értelme tovább a nyűglődésnek... :-) A cikk alapvetően igazat mond, a 3 döntős egyike sem tudott énekelni! :-)

I.Borisz 2018.12.16. 11:56:20

Nem igazán értem a "fanyalgók" csodálkozását.
Ha rendezel egy szinte kizárólag közönségszavazatokra épülő gasztroversenyt a mai Magyarországon, akkor ne lepődj meg, ha a hamburger fog győzni. ;)
Pláne ha még a zsűri fele is hagymaszagú. :))

Venesz 2018.12.16. 11:58:39

Még jó, hogy nem néztem a műsort, elég volt a beharangozó reklámokat néha látni, abból is világossá vált, hogy ha ez egy énekverseny, akkor csak egy dolog a fontos, a versenyzők ne tudjanak énekelni.

Johnny16v 2018.12.16. 12:06:08

@Ray85: Összetéveszted a The Voice-al, itt zenét kell előadni, nem énekelni. A rap pedig a ritmusra épül, ami a zenének az ének mellett legősibb eleme. A Te mércéd szerint Vangelis, Al Di Meola is kiesett volna , mert nem énekelnek? A USNK a műfajában nagyon jó, remélem nem fognak belőlük slágergyárat csinálni és alapvetően maradnak a nekik hitelesebb old school rapnél, valódi mondanivalóval. A lányokat meg sajnálom, Gáspár nem tudta előhozni belőlük azt, amit a selejtezőkön úgy tűnt, hogy megvan bennük.

I.Borisz 2018.12.16. 12:07:59

@molymoly: Szerintem ha picit jobban figyelted volna láthatod, a csaj nem játszott rá a lámpalázra, ha mégis, ő ma a legnagyobb színész kis hazánkban. :)
Néhány hét alatt nem lehet évek hangképzési, rutinszerzési elmaradását behozni, de az X nála volt a legegyértelműbb a hangszín/személyiség miatt.

Johnny16v 2018.12.16. 12:16:32

@I.Borisz: Főleg úgy, hogy a napokban derült ki, hogy van némi képzettsége, zeneművészeti gimnáziumba járt, ráadásul Arany Timivel együtt...

Szilvi Peterd 2018.12.16. 12:17:25

Szeretem a RAP zenét. Csak ez nem volt az...két nikkelbolha karattyolása (képzavar), nálam nem azonos a műfajjal. De ez az én véleményem, zenén (RAP simán belefér) nőttem fel, azt hiszem megismerem, mi az és mi nem. Pl. a Public Enemy, na ott felismerem a műfaj sajátosságait, és a legnagyobb gondjuk sem az a szövegeikben, hogy mi történik az instán meg a csajok hogy rázzák stb :) huh még leírni is fáj, milyen sekélyes lett a zenének csúfolt valami manapság.

I.Borisz 2018.12.16. 12:53:03

@Johnny16v: Timi (túlzott?) magabiztossága is inkább az Ének Iskolájából, szülői támogatásból jöhet, amellett, hogy tényleg tehetséges.
Nem tudom, mit tanítanak abban a zeneművészeti suliban, de láthatóan nem teljesen azt, amire Gabinak szüksége volna.

n3spr3ss0 2018.12.16. 12:53:25

@Filterr: Bocs, de ki a fasz kiváncsi ilyenekre, ezek csak óbégatni tudnak.

The man without a nickname · http://www.imdb.com/title/tt0107501/ 2018.12.16. 13:05:47

Ha van isten, akkor a következő évadot JimmyfiaKrisztián nyeri.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2018.12.16. 13:09:55

@strangers in the night: +1. egyetértek, kivéve, h nem tudom, hogy a nézői/zsűri szavazat problémát hogy lehetne helyrerakni...

alexről szólót kiemelném: "egész műsornal manager szaga volt, visszataszító volt a youtube, inst. stb adatok, az , hogy ment a promo a clippeknek, mintha már épÍtenék a jövőt"

@Chuck Νorris: egész jól jellemezted az egészet. kedvencem: "a byalexes instalájkoljfaszságokat" és a müsor sztárfellépöi (kikezekavéglények?? miezaszarr?? ) produkciója tényleg a legalja volt mindennek.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2018.12.16. 13:13:33

Gabinak jó dalokat kellett volna írni és több időt adni (pár hét kevés), amúgy lehet, jobb hogy nem nyerte meg, így nem tudták teljesen természetellenessé/művé/hamissá alakítani, mert ugye ez a valódi X-faktor hatás....

radagygya 2018.12.16. 13:15:59

A zsűri (vagy mentorok??) meghatározzák a továbbjutó versenyzők színvonalát, ez volt a színvonal. Reméljük lesz, komoly képzettséggel rendelkező zenészekből kialakított zsűri jövőre.

Nemzeti Dohányos 2018.12.16. 14:49:00

@aztgondolom: Igen, mennyivel jobb, amikor a hatvanas évek rockjára verik, hogy az az igazi zene.

simonpali 2018.12.16. 14:57:17

Arról, hogy 3 kétes értékű produkció került a döntőbe, a legkevésbé sem a közönség, hanem a 4 balfasz zsüritag tehet. A legjobb 12 be már csak tényleg a legjobbaknak szabadott volna bekerülni, ergo a közönség nem választhatott volna gyengét közülük a legvégén.

kutyás majmok népe (törölt) 2018.12.16. 16:21:33

@simonpali: "Arról, hogy 3 kétes értékű produkció került a döntőbe, a legkevésbé sem a közönség, hanem a 4 balfasz zsüritag tehet."

Oké, a zsüritagok balfaszok és tehetségtelenek, semmi zenei értéket nem képviselnek, sőt legtöbbjük süket. De mitől jobb a közönség? Aki ilyen előadásra elmegy, nem egy igénytelen balfasz? Aki meg ropit rágcsálva és kólát szürcsölve nézi ezeket Bivalybasznád-alsón, az művelt ember vagy tapló? Arról nem beszélve, hogy ez ragályos is lehet... Sixx, Te most erre időt pazaroltál, hogy megírd? Mert hogy nézted, azt valahol megértem.
:)

kutyás majmok népe (törölt) 2018.12.16. 16:28:48

"akik közül egyik sem tud énekelni"

Mondjon valaki nekem olyan magyar (vagy annak kinéző, illetve magát annak nevező) csókát, aki bármikor is felkerült nemzetközi slágerlistára. Csak hogy értékrend szerint helyezzük el ezt az izzadságszagú, lábszagtól bűzlő képernyő gyilkolást.

geeforce 2018.12.16. 16:38:12

Jövőre elindulok. Akár nyerhetek is, de ha még nagyobb szerencsém lesz, akkor jelentkezéskor a zsűribe válogatnak be, mint idén ezt a négy szerencsétlent. ;)

maxvall baribaszó 2018.12.16. 16:58:39

+vűűűűűűűűűűűűűű

19540511 2018.12.16. 17:20:29

Húúúú, de jól tettem, hogy nem néztem idén sem.

Zarbon 2018.12.16. 17:39:41

már nem azért én nem vagyok nagy xfaktor rajongó, éppenhogy csak követem kb leszarom DE
nekem ne mondja már senki hogy milyen énekesek vannak mikor pl egy opitz barbinak kb 100x egyedibb meg jobb hangja van mint egy oláh gergonek vagy vastag csabának, ezt objektíven ki merem jelenteni

hoppjuliska 2018.12.16. 18:40:21

A dalverseny egy másik csatornán van vazze.

quadcore 2018.12.16. 19:10:35

@Dave_bloghu: Ez a végére már egészen hihetetlen méreteket öltött, a döntőben konkréan már minden számban benne volt, hogy "Insta", a fejemet kapartam, ha csak 1-nél többször hallom hogy Insta, kidobom a tv-t a fenébe. Ennek ellenére byealex kiváló teljesítményt nyújtott, ahogy tavaly is, profi ebben, jól ráérzett mi kell, jó dalválasztások, a versenyzőket jól felkészítette. Igaz az, hogy mitől vannak ilyen nézettségű klippjei Alexnek, máig nem értem, nem elég trash, nem is elég jó, nem is (vagy már egyáltalán nem) elég alter.
Ezek a mai tinik tényleg Instán (vagy mi az) meg lájkokon szocializálódnak, ez, ami érdekli őket? És a szó szerint trash zenék (a tinik izlését bemutató Youtube-felkapott listán hódít a trash, ha zene, akko rkevés kivétellel trash kerül oda, szánalmas rapperek, énekelni nem tudó énekesek, ostoba prosztó bunkó emberek, stb.)

Intruder71 2018.12.16. 20:02:46

Lehet, hogy az oroszok hekkelték meg a szavazást, hogy az usánka nyerjen.

Hokunda 2018.12.16. 20:29:33

Örülök, hogy az USNK nyert. Így egy ideig cikkezni fognak róluk és egy ideig mainstreamben lesz a rap. Az emberek pedig hallgathatják a rádióban. Így lesznek ők ízlésformálók. Remélem eljutnak odáig, hogy igazi slágerük legyen. Olyan, ami jó és hallgatható is egyszerre. Eddig csak az egyik feltétel teljesült.
Tamáska Gabiról egyből az jutott eszembe, hogy szívesen meghallgatnám tőle a Diamond Heartot, amit Sophia Somajo énekel. Hasonlóan szól a hangjuk. A számot pedig szeretem.
A jövő nagy felfedezettjei, a Tini lányok kedvencei pedig ha elmennek abba az irányba, amit a duettben láttam, az nagyon rendben lesz. Ketten egyedül a színpadon egyelőre még csak izgalmasak, de nem szórakoztatóak.
Az számomra is vicces volt, hogy mennyire kínosan ügyelnek rá, hogy jó énekes ne kerüljön az X faktorba. Rajta milyen fejlődést lehetne reklámozni? Ha viszont valaki hamisan énekel elsőre és másodikra nem, egyből el lehet olvadni a gyönyörűségtől. Ha neki ment, akkor a kalauznak is menni fog.
A 4 vendég előadó pedig egyértelműen a nézettség miatt tudott bejutni az élő showba. :)

arncht 2018.12.17. 06:47:25

Eleve ott problema van, ha ez a zsuri jelenti a hazai zene kremjet.

Anselmo 2018.12.17. 06:50:55

Egy kamasztól nem várható, hogy legyen stílusa, egyénisége, az majd sok év(tized) alatt fog kialakulni ("manage your expectations"). A verseny pár hete alatt csak azt fogják csinálni, amit a mentor csináltat velük, hogy valahogy kitöltsék az adásidőt. Lehet hogy egy ilyen tehetségkutató inkább árt, mint használ nekik, azzal, hogy "kiformálják" a leendő sztárt.

De én a zsűritagoknál is azt érzem, hogy még előttük áll az a pár évtized, hogy egyéniségekké váljanak, vagy soha nem is fog eljönni, ők is csak ilyen tehetségkutatós izék. (most őszintén: hány ember dúdolgat Gáspár Laci szerzeményeket?)

Artie 2018.12.17. 07:15:26

@kutyás majmok népe: hát te nem tudod, hogy adásonként átlag két olyan produkció van, amelyik a világ bármely színpadán megállná a helyét?!

sneci146 2018.12.17. 07:23:23

@Hegyi Zsolt: Ezen a hozzászóláson egész héten röhögni fogok........

Gitram 2018.12.17. 11:55:53

Tamáska Gabinak kellett volna nyerni. A két USNK-s srác amit csinált az semmi, az nem ének. Hangjuk sincs. Ilyenek hogyan nyerhetnek egy ilyen műsorban. Hadarni, ordibálni mindenki tud, no de énekelni? Igazságtalan az egész.Nem beszélve arról, hogy biztosan mozgósítva volt az egész Erdély, no ezért győztek. Gabi, akkor is Te voltál a legjobb. Gigi, nagyon nagyképű lettél, szégyeld magad, amit a Takával tettél.Ezek szerint Te nem voltál jó mentor.

Boise 2018.12.17. 12:15:50

Lehet, egyedül vagyok az országban ezzel a problémával, de akkor értékelném valóban tájékoztató jellegűnek ezt a cikket, ha legalább kaptam volna benne 3 linket a 3 döntős produkcióról, hogy tudjam értékelni a "műveket", előadókat. Ez számomra így nagyon szubjektív, és szerintem nem túl tárgyilagos, és idegesítő, ha érdemben hozzá akarnék szólni, vagy megosztani a saját véleményemet, akkor most nekem guglizgatnom kell, hogy ki a fenékről is ír és mit is adtak elő.
(Bár persze, tudom, menjek a rákba, hogy nem néztem egyáltalán az X-faktort most mégis érdekelne miről is szól ez a cikk :D :D :D )
süti beállítások módosítása