Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Puzsér Róbertet is kirúgták a Hír TV-től

2018. augusztus 29. 13:03 Fega 120 komment

r_o_b_i_k_a.jpg

Puzsér Róbertet kirúgták a Hír TV-től, azonnali hatállyal megszűnik a műsora, a Sznobjektív is. Ezt ő maga erősítette meg az Index kérdésére telefonon. "Semmit nem mondtak, nem volt indoklás nem volt semmi. Csak elém rakták a felmondást." - mondta el a műsorvezető, akinek műsora 2016 óta futott a Hír TV-n.

Szerinte a Hír TV-nek nincsen szüksége a nézőkre, mert az összes műsoruk valójában Orbán Viktornak készül. "A Sznobjektív egy olyan műsor volt, ami mindkét oldallal szemben kritikus volt, de ez nem fér bele a Hír tévé jövőbeni koncepciójába, ahol nem is akarják titkolni, hogy ők egy párt tévét készítenek. Ezért a függetlenség látszatára sem kell ügyelniük. " - mondta el Puzsér.

Jövőbeni terveiről is kérdeztük, erről az derült ki, hogy a jövőt mindenképpen YouTube-on képzeli el, de bővebb részleteket jelenleg nem tud. Lehet folytatódik a Sznobjektív, lehet valamilyen más műsor jön, de a képernyőről nem tűnik el. 

Arról, hogy hogyan fog kinézni a megújult Hír TV ebben a cikkünkben írtunk. Itt pedig az esetleges Echo tévés rivalizálás hátterét mutattuk be. 

Fotó: Huszti István / Index

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rockjano 2018.08.29. 13:11:48

Semmi gond én már ki is kódoltam a csatornák közül hogy nehogy véletlenül oda kapcsoljak.
Ha a Fidesznek ennyi nyalonc TV kell akkor dugják fel maguknak mindet

2018.08.29. 13:13:16

Ennek nincs hírértéke, várható volt.

Mdavid89 · http://iranynewyork.hu 2018.08.29. 13:14:00

Az a durva, hogy tényleg nem akarják, hogy ezeket a Fidesz-tévéket bárki nézze. És ami még durvább, még a látszata sem kell nekik, hogy amúgy mégis. Kifizetőhelyek kellenek nekik és pont.

teszt123456789 2018.08.29. 13:20:10

Ennek a cikknek hirtelen lett vé

Jason Voorhees 2018.08.29. 13:30:29

Nyilvánvaló, ha egy műsor megszűnik, az csak azért lehet, mert orbánviktor. Az, hogy egy alacsony nézettségű és/vagy gyenge minőségű, igénytelen sz*r volt, az már fel sem merül a békaagyakban.

blöff 2018.08.29. 13:33:05

@Jason Voorhees: azért ugye nem gondolod komolyan, hogy pont a Sznobjektív nézettsége volt alacsony?! Ne vicceljünk már!

Mdavid89 · http://iranynewyork.hu 2018.08.29. 13:42:58

@Jason Voorhees: Mikor érdekelte a NER-t a nézettség? Ha ez szempont lenne, az egész M1-et beszántanák, ahogy van.

antiinternáci 2018.08.29. 13:45:20

Több baloldali beszámoló örvendezett azon, hogy volt demonstráció az Orbán-Salvini találkozó miatt.
Az kevessé volt említve, hogy sarló-kalapácsos zászlókat használtak, illetve sokak pólóján is ez, az önkényuralmi rendszerekhez köthető szimbólum volt látható.
Talán be lehetne ezt mutatni, mert ebből jobban látszana, kik, milyen erők tüntetnek Orbánék ellen.

Üdv,

Hódi László

Mdavid89 · http://iranynewyork.hu 2018.08.29. 13:47:38

@antiinternáci: Ez tényleg kurva gáz, de hogy jön már ez ide?

falomb 2018.08.29. 13:51:07

Puzsér a Szabadfogásban is szerepelt, ahova állítólag ellenzéki vendégeket is fognak hívni. Kíváncsi leszek, Puzsért be merik-e hívni, vagy nem, mert úgyis beszólna:

index.hu/kultur/media/2018/08/28/a_pesti_sracok_foszerkesztoje_musort_kapott_a_hirt_tv-n/

2018.08.29. 13:51:38

puzsér róbert is alapvető szereptévesztésben van. a mainstream média ugyanis sehol a világban nem azt csinálja, hogy mindent ellenez. az valójában az underground. amire azt mondják, hogy "liberalizmus" az valójában az "underground".

Tenkes Kapitánya 2018.08.29. 13:53:02

@antiinternáci: Baloldali önkormányzatok által kitartott csövesek, hippik és bevándorlók tüntettek Orbán ellen, kábé százan. Az indexen ez volt a főhír (mármint a tüntetés).

R2D2 & C3PO 2018.08.29. 13:56:08

Ennek semmi értelme nem volt...

Az ellenzék egyik legnagyobb fikázóját küldték el, aki bolondot csinált Fodorból, a Maszopos vénasszonyból, stb. Valaki árulja el, miért tették!

un 2018.08.29. 13:56:46

@teszt123456789: Igen, nekem is feltűnt, hogy mintha hiányo

Jason Voorhees 2018.08.29. 13:57:27

@Mdavid89: Az egyik közszolgálati, a másik kereskedelmi TV. Nem ugyanaz.

R2D2 & C3PO 2018.08.29. 13:58:02

@Mdavid89: Á! Ez egy jó indok.
Bár választ nem ad...

fejetlen bárd 2018.08.29. 13:58:50

@Jason Voorhees: A Sznobjektív nem lógott ki nézettségben a sorból a többi műsor közül, ellenben jól kivehető a statisztikákból, hogy amelyik televízióra vagy online portálra a NER ráteszi a kezét, annak a nézettsége/elérése csökken, ennek ellenére a reklámbevételük az állami költségek hatására megtöbbszöröződik. Erre tudsz esetleg racionálisabb magyarázattal szolgálni, mint a Sznobjektív beszántása? Mondjuk ahhoz is tehetség kell, hogy valaki letagadja azt, hogy a HírTV-nél egyik napról a másikra (igen, Nyerges-féle átvétel napjától, segítek) eltűnt minden kormánykritika és ezt megpróbálja feltüntetni úgy, hogy a rendszernek ehhez semmi köze. Eltűnt a hírekből, eltűnt a meglévő és új műsorokból. Erre is szolgálsz valamilyen jó magyarázattal? :) Gondolom az lesz majd a nagyon racionális magyarázat, hogy erre van nagyobb igény, de a nézettségi adatok szerint már az első héten 23% körüli mértékben csökkent a nézettség és folyamatosan csökken. Na most erre rakj össze valamilyen magyarázatot úgy, hogy ebben nincs benne orbánviktor.

2018.08.29. 14:01:37

@falomb:
puzsér róbert nincs betiltva. csak a jövőben az irodaház, a tévéstúdió költségeit nem fizetik neki. ahogyan csintalan sándornak és kálmán olgának se. hanem helyébe lép földi lászló felesége. és ő kérdez majd okosakat. valamint a pesti srácok főszerkesztője. és ők úgy fogják magyarázni a világot, ahogyan a fidesznek jó. aztán lehet mondani, hogy ez propaganda. de mivel rosszabb az a típusú újságírás, ami szerint semmi se jó. az ellenpropaganda. mindent ellenző faszkalapok egy szűk körben népszerűek. velük szemben választják meg orbánt. és ezért nyilván időnként mutogatnak majd egy kis puzsért a nézőgyerekeknek.

közösperonos átszállás 2018.08.29. 14:01:56

@antiinternáci: "Az kevessé volt említve, hogy sarló-kalapácsos zászlókat használtak, illetve sokak pólóján is ez, az önkényuralmi rendszerekhez köthető szimbólum volt látható."

Nem értem az értetlenkedésedet/méltatlankodásodat, tekintve, hogy Orbán Viktor is önkényuralmi rendszerhez köthető. (Sőt, ő jobban köthető hozzá, mint az olasz kommunista párt, amelynek logójára te gondolsz valószínűleg. De mintha láttam volna ott keresztet is valamely zászlón, amely, meg fogsz lepődni, köthető önkényuralmi rendszerekhez.)

közösperonos átszállás 2018.08.29. 14:04:42

@444: "de mivel rosszabb az a típusú újságírás, ami szerint semmi se jó. "

Nem rosszabb, sőt jobb. Kezdetnek azért, mert az tényleg újságírás, míg a pártbrossúrák visszaböfögése nem az.

Egyébként a "nem rúgták ki, csak" a tények egy igen kreatív értelmezése (egyesek talán a "hazugság" szótól sem riadnának vissza); persze ha lecserélik a lakásodon a zárat, akkor is mondhatod, hogy nem lettél kidobva, csak nem tudsz többé bemenni, és per pillanat a lépcsőházban vannak a cuccaid. Az atlantisziak meg azt zengték ugye, hogy "nem süllyedünk!".

közösperonos átszállás 2018.08.29. 14:06:02

@Jason Voorhees: "Nyilvánvaló, ha egy műsor megszűnik, az csak azért lehet, mert orbánviktor. Az, hogy egy alacsony nézettségű és/vagy gyenge minőségű, igénytelen sz*r volt, az már fel sem merül a békaagyakban. "

Hiszen csak úgy sorakoznak az új intézkedések, melyek hatására a HírTV nézettsége brutálisan meg fog ugrani. :-)

Ugyan már, bértrollocska, ezt senki nem hiszi el neked.

közösperonos átszállás 2018.08.29. 14:07:27

@R2D2 & C3PO: Másnak is feltűnt, hogy Puzsér egyértelműen jobboldali?

Amúgy azért, mert a Fidesz (egyik) szlogenje: "Nem elég jobboldalinak lenni, elvégre mi sem vagyunk azok". :-)

Tenkes Kapitánya 2018.08.29. 14:11:10

@közösperonos átszállás: Aki szerint a kereszt önkényuralmi jelkép, az nem komplett.

Dr. Fotos 2018.08.29. 14:12:19

@fejetlen bárd: Komoly ervekkel akarsz gondolkodasra birni egy fizetett fidesz trollt? Bator vagy es fejjel rohansz a szelmalom fele.

falomb 2018.08.29. 14:12:51

@444: az újságírásnak az a feladata, hogy a problémákra mutasson rá, hogy napvilágra kerüljenek azok a dolgok, amiken javítani kell. Az nem újságírás, ha azt hozsannázzák, hogy minden jó, a problémákat meg eltakargatják.

fejetlen bárd 2018.08.29. 14:17:23

@közösperonos átszállás: Sőt, Puzsér nem csak jobboldali, de többször hangoztatja, hogy keresztény és kifejezetten ellenzi a muszlim migrációt. Egy Gyurcsány-Orbán összevetésben bármikor sokkal hangosabban savazza Gyurcsányt és a Sznobjektív konkrétan majdhogynem többet kritizálta az MSZP-t vagy foglalkozott a liberálisok, feministák bűneivel, mint a Fidesszel. De mindenki előtt világos, hogy a NER nem egy eszmeközpontú politikai rendszer, az ideológiája még iránymutatásnak sem nevezhető, hiszen a barát-ellenség szisztémák felállítása nem a nézetkülönbségeken vagy azonosságokon alapul, hanem mennyire vagy kiszolgálója a rendszer fenntartásának.

un 2018.08.29. 14:21:06

Lehet hogy Puzsér 65-75%-ban inkább az ellenzéket ütötte de itt a Heisenberg quality van érvényben. 95% minimum.

DFK 2018.08.29. 14:22:45

És ez most mitől hír?

közösperonos átszállás 2018.08.29. 14:24:26

@Tenkes Kapitánya: "Aki szerint a kereszt önkényuralmi jelkép, az nem komplett. "

Ki mondta, hogy önkényuralmi jelkép?

Az hangzott el, hogy "önkényuralmi rendszerekhez köthető szimbólum" (pont mint a sarló-kalapács). Például a Tiso-féle báb-Szlovákia címerében a jólismert kettős kereszt található (nem a hashmark, hanem ami a mi címerünkben is); a magyar zászlón 1945-ig volt mindjárt kettő is (gondolom, 1919 és 1945 között azért szerinted is volt legalább valamennyi diktatúra itthon).

Tenkes Kapitánya 2018.08.29. 14:26:22

@közösperonos átszállás: Nem mondtam, hogy azt mondtad.
Egyszerűen egy aljas közbevetésre reagáltam. Ne kelljen már Tisora gondolnom, ha a keresztet említi valaki.

közösperonos átszállás 2018.08.29. 14:26:26

@fejetlen bárd: "és kifejezetten ellenzi a muszlim migrációt"

A legtöbb ember és a legtöbb párt is. (A Fidesz-média terjeszti az ellenkezőjét is.) Ami nem jelenti azt, hogy a korlátozásra tett lépésekkel (már ha beszélhetünk a Fidesz esetében ilyesmiről -- ahhoz kéne stratégia is, náluk az meg nemigen van) is maradéktalanul, mindig, vagy akár alapvetően egyet kell érteni.

Tata86 2018.08.29. 14:26:37

A fű zöld, az ég kék...

közösperonos átszállás 2018.08.29. 14:29:10

@Tenkes Kapitánya: "Nem mondtam, hogy azt mondtad.
Egyszerűen egy aljas közbevetésre reagáltam."

A kettő ugyanaz.

Nem, senki nem állította, hogy a kereszt önkényuralmi jelkép. Ugyanilyen balgaság a Gulágra asszociálgatni akkor, ha egy tüntetésen az olasz kommunista párt zászlója is (ráadásul: is bazmeg, is -- kurva sok olasz zászló is van ott, ami a magyar néphit szerint üti a kommunizmust (amúgy nem üti)) feltűnik. Ez egy ún. párhuzam.

2018.08.29. 14:29:22

@közösperonos átszállás:
a puzsér róbert féle sznobjektív úgy, hogy egy tévé stúdióban felveszik nyilván veszteséges. mert nem hoz annyi nézőt, hirdetőt. na most ha huth gergely csinálja a sznobjektívet, akkor valószínűleg az se hoz. de huth gergelyt nem azért tartják, hogy nagyobb árbevételt termeljen. jelzem puzsért se azért tartották. hanem azért, hogy szavazókat hozzon az ellenzéknek. ezért finanszírozta a simicska. nem az érdekelte, hogy mit mér az agb nielsen. az érdekelte, hogy orbánt utáló emberek legyenek a képernyőn. róluk szóljanak a hírek. és ezzel április 8-án nyerejnek, vagy legalábbis ne vesszenek nagyot. de ez nem jött be. ezért kell most puzsér róbertnek távoznia. ez önmagában nem diktatúra, hanem ilyen a politika. az még nem diktatúra, hogy nem az mszp-szdsz nyeri a választást.

Tata86 2018.08.29. 14:29:58

@antiinternáci: Tény. Mondjuk szerintem nem kéne ennyire rettegnünk a nyugati IPhone-kommunistáktól...

Világít a torony 2018.08.29. 14:30:47

@Jason Voorhees: Annál alacsonyabb, mint a mostani nézettsége a Hír Tv-nek? Te biztos valami mókamester vagy.

Jason Voorhees 2018.08.29. 14:37:26

@közösperonos átszállás: persze, persze, hiszen a HírTV nézettsége eddig is ugye az egekben volt. Aki meg ugye nem ért egyet veled, abból rögtön fidesznyik bértroll lesz. Csak így tovább a lenini úton!

Málnafaló 2018.08.29. 14:49:19

Sebaj, most már nyugodtan elmehet főpolgármester-jeölőtnek :P

Egyszer valaki igazán elmagyarázhatná, hogyan lett ebből a Puzsérből az ország mindenről mindig mindent megmondó embere. Mivel érdemelte ki/ érdemeltük ki?
Mert az effajta státuszra általában születni kell, lásd tgm és pereputtya.
No de Puzsér? Lakodalmas kazetták terjesztésével megalapozta vagyonát( magas kultúra, hétszentség), ebből lett agrárgazdasága.
És innen a kecskesajt titkai helyett mindenről osztja az észt, legyen az politika, humor, gazdaság, bármi, el se lehet ugrani előle, olyan mint a Bazi nagy görög lagziban a WIM tisztítószer, ami bármilyen betegségre is jó.

Mi ennek a titka?

komolytalan samu 2018.08.29. 14:50:42

@444: Azért rosszabb, mert ahol az érvek és a vélemények nem ütköznek meg, ott belterjes rothadás van. Teljesen mindegy,, hogy a baloldalon(ott is ez volt, tőlük vette át a fidesz, turbófokozatban és az önreflexió maradékát is kiirtva) , vagy a jobboldalon van rothadás, mindkettő egészségtelen és nem csak az országnak, de a saját oldalnak is.

Ironikus módon, miközben a politika részéről az egész mögött a sajtó, és a választók teljes lenézése húzódik meg, a sajtó részéről a saját fontosságának, és befolyásának illúziója. Mindkettő téves, a sajtó és a nyilvánosság ebben az állapotában egy kurva nagy kanális, amiben a a választók érzelmei, pszichéje, félelmei, és gyűlölete kavarognak, ezek néha fennakadnak egy-egy ponton (korrupció, migráció etc), de valódi vita és érvek hiányában, teljesen kiszámíthatatlan mikor és hogyan. Ami kiszámíthatatlan, az pedig veszélyes. Mindenkire nézve az, de az aktuális hatalomra a legveszélyesebb, mert így egyedül a főnök ösztönei tudják megsúgni a veszélyt, és Orbán minden tehetsége dacára nem tévedhetetlen (maradjunk abban, hogy aki Meggyessy Pétertől ki tud kapni, az nem az), elég egyszer elnéznie a dolgot, és akkor a betonbiztosnak látszó hatalom nagyon gyorsan eshet darabokra.

És akkor sajnos a következő brigád sem azért jut majd hatalomra, mert olyan faszán kimunkált elképzelései vannak az ország jövőjéről, hanem azért mert a csatorna épp őket dobta a felszínre.

Hát ez a baj.

komolytalan samu 2018.08.29. 15:06:17

@Málnafaló: Egyszerű. Puzsér nem a megszokott árokharcokat vívja, nem az elmúlt 30-40 év sablonai szerint gondolkodik és ezért akármit mond, legyen az találó, vagy irgalmatlan hülyeség, arra odafigyelnek, már csak azért is, mert amit mond,azt általában motoros fűrésszel mondja el.

Mellesleg stilárisan valószínűleg az egyik, ha nem a legjobb zsurnaliszta jelenleg. Ahogy Váncsa, UP, Tóta w volt meghatározó a maguk időszakában, úgy most Puzsér az.

pepin_nymburk 2018.08.29. 15:07:47

A HírTV nézettsége tovább csökken, Szájer elvtárs meg majd sikoltozhat, hogy nő a baloldali médiafölény...

has 2018.08.29. 15:08:14

@Mdavid89: Miért lenne gáz? Olaszországban nem tilos a használatuk.

Swind 2018.08.29. 15:16:34

Vélemények ütköztetése, normális vita nem lehetséges az utóbbi években. Leíró példa:

- Odanézz épp lopják a biciklidet!
- A komcsik sokkal több bicilit loptak!

- Ott viszik bilincsben a tolvajt!
- A fidesz sokkal nagyobb tolvaj!

Mindig a másik oldal bűneivel példálódzik mindenki, mintha kontextusban lenne, egy épp most történő dologgal.

.snɯıɹd snɔlns 2018.08.29. 15:19:31

nincs ezzel baj kérem szépen!
a román televíziók is csaucseszkunak szóltak csauseszkuról....
...még a kivégzését is mutatták...

közösperonos átszállás 2018.08.29. 15:21:37

@Tenkes Kapitánya: "Rossz párhuzam. "

Nem, nem az.

Olaszországban kimegy tüntetni egy 1991-ben alapított olasz kommunista párt volt tisztségviselője, még zászlókat is visznek. Mijafasz köze van ennek Sztálinhoz, vagy bármihez, ami miatt a sarló-kalapács "önkényuralmi rendszerekhez köthető szimbólum"?

@Jason Voorhees: "persze, persze, hiszen a HírTV nézettsége eddig is ugye az egekben volt."

Ezt te tudod követni amúgy? Szerintem senki nem tudja, mert terelsz. Azt mondtad (sejttetted, ami ugyanaz, csak rosszabb), nyilván a nézettség miatt történt, amikor pedig ennél nyilvánvalóbb ideológiai átfazonírozást azért nehéz találni. Hát akkor, hol vannak a nézettségi adataid? Hol vannak az intézkedések, amelyek a nézettséget hivatottak növelni?

"Aki meg ugye nem ért egyet veled, abból rögtön fidesznyik bértroll lesz."

Nem. Abból lesz fidesznyik bértroll, aki úgy dönt, hogy az lesz; és a historyja igen plasztikusan jellemzi is. A tied is árulkodó.

közösperonos átszállás 2018.08.29. 15:26:25

@444: Alapvetően igazad van, de:

"ez önmagában nem diktatúra, hanem ilyen a politika. "

Önmagában a Fidesz egyetlen lépésével sem lett diktatúra, de ha az összképet nézed, azért az nem vaníliafagyi. A HírTV kisöprésével se lenne különösebb baj (valóban: Simicska ugyanezt csinálta, amit a köcsög ballib Simicska-bérenc indexesek meg is írtak), ha nem a már így is brutális Fidesz-médiafölény tovább növelését (a nemfideszes médiafelületek csökkentését) szolgálná. És hát, nem ILYEN a politika (a ballib nem csinált ilyet, pedig csinálhatott volna; plusz ami médiafronton zajlik, annak a töredékét el kellett volna már kaszálnia egy kicsit is komolyan vehető versenyhivatalnak).

benko 2018.08.29. 15:28:37

Nincs semmi gond ezt kell a birka magyarnak

közösperonos átszállás 2018.08.29. 15:28:39

@komolytalan samu: "Teljesen mindegy,, hogy a baloldalon(ott is ez volt, tőlük vette át a fidesz, turbófokozatban és az önreflexió maradékát is kiirtva) "

?

A baloldal pont arról volt híres (és tán még mindig az), hogy hárman négyfélét gondolnak, és ezt nem titkolják, sőt. És míg az MSZP időnként mutatott némi egységet, az SZDSZ konkrétan sose, Fidesz-értelemben vett pártsajtója meg nem volt egyiknek se.

EmporioÁrmányi 2018.08.29. 15:37:31

Te. Róbert.
Túlértékeled magad. Nem számolt le veled senki. Egyszerűen nem kellett az ordibálásod. Amikor odakerültél, a fél Hír TV-t kirúgták. Akkor is reklamáltál?
De van még néhány kiegyensúlyozott média, ahol olyan független lehetsz, hogy csak na: 168 óra, HVG, Magyar Narancs, Index, 24.hu, Népszava, RTL Klub, ATV.

A te embered · bumerang19.blog.hu 2018.08.29. 15:39:34

@Málnafaló: Azt hiszem te is egyike vagy azoknak, akik teljesen el vannak tájolva Puzsérral kapcsolatban. Ahelyett, hogy fejtegetnéd a "titkát", inkább ne dőlj be a médiahackeknek, vagy ha bedőlsz, tanulj belőle.

"No de Puzsér? Lakodalmas kazetták terjesztésével megalapozta vagyonát( magas kultúra, hétszentség), ebből lett agrárgazdasága." :DD

Gondolom ez a videó ültetett fel:

www.youtube.com/watch?v=0xnIzdOHeVk

.snɯıɹd snɔlns 2018.08.29. 15:39:49

hajrá magyarok!
hajrá "szabad" sajtó!

igenember 2018.08.29. 15:48:25

egyébként a hírtv-én egész sok most az ellenzékről szóló hír. Kíváncsi vagyok meddig lol...

komolytalan samu 2018.08.29. 15:48:55

@közösperonos átszállás: A fidesz a baloldalhoz képest egy kibaszott katonaság, nyilvános kilógásra sokkal nincs tér, ez nem kérdés.

De a fontos, a választóknak alapvetően meghatározó kérdésekben és a másik oldal politikájának és a szavazóik a megítélésében szinte ugyanolyan zárt és dogmatikus. A ,migráció kérdésében pl. ami az elmúlt és valószínűleg a következő évek egyik kulcskérdése elvétve lehetett hallani elemző, a probléma gyökeréig ható elemzéseket, vitákat, a meghatározó vélemények vagy ideológiai alapon, vagy szimplán a fidesz politikájának az ütlegelésére és megvetésére épültek. Arról, hogy az miért ilyen sikeres, melyek azok a mozgató rugók, amelyek miatt a választók, - nyilván tudatalatt -, magukban felülírják a fidesz disznóságait, arról egyszerűen nincs érdemi vita még az egyébként szabad és az impotens ellenzéktől független sajtóban sem. Az a tény, hogy ilyen nyugaton sincs, nem mentség..

Az ellenzék, beleértve az ellenzéki sajtót is, egy ideológiai, érzelmi buborékba zárta magát, amiből képtelen kitörni, nekem az a benyomásom, hogy nem is akar. Viszont ennek egyenes ági következménye a fidesz sikere, sajnos.

.snɯıɹd snɔlns 2018.08.29. 15:54:19

persze ahogy elnézem a fantom avatar képekből. itt a c:c-n is rendesen rugdossák ki a népeket.
engem már évekkel ezelőtt eltávolítottak, holott semmilyen szabályokba ütközőt nem írtam soha.(még csak nem is elsőztem, mert tudom az nagy bűn)

2018.08.29. 16:10:07

@komolytalan samu:

" A ,migráció kérdésében pl. ami az elmúlt és valószínűleg a következő évek egyik kulcskérdése elvétve lehetett hallani elemző, a probléma gyökeréig ható elemzéseket, vitákat"

Mert nem kulcskérdés.
Magyarországon biztosan nem az.

2018.08.29. 16:12:00

@444:

"totális ellenzékiséget hirdet az rtl klub, az index, puzsér róbert."

Az azért megmosolyogtató, hogy amikor az ellenzéki médiára hozol példákat, a lista harmadik eleme konkrétan már csak egy ember. :D

Zoxo 2018.08.29. 16:14:55

@rockjano: Nálam eddig sem volt nézhető... :-)

Tenkes Kapitánya 2018.08.29. 16:15:19

@közösperonos átszállás: Eleve rossz párhuzam volt, és tovább rosszabbítod. Most meg még rosszabb lett, miután szerinted a mai kommunistának semmi köze a korábbi kommunistához, de a kereszt az köthető önkényuralmi rendszerekhez.
Idézlek: "De mintha láttam volna ott keresztet is valamely zászlón, amely, meg fogsz lepődni, köthető önkényuralmi rendszerekhez." Tehát a kereszt szerinted köthető, a kommunista nem. Nincs itt párhuzam.

falomb 2018.08.29. 16:16:20

@444: a probléma az, hogy amikor a másik oldal volt hatalmon, akkor nem volt céljuk az ellenzéki média teljes felszámolása. Akkoriban Fletó alatt volt egy Este nevű műsor a köztévében, ami minden hétköznap élőben ment, és ellenzéki politikusok is szerepeltek benne, köztük Orbán is. Vagyis a közmédiában élőben beszélhettek ellenzékiek is rendszeresen. Hol van most ilyen?

A két hozzáállás nem összehasonlítható, mert a fidesz célja az, hogy ne legyen ellenzéki hang egyáltalán, mindent be akarnak darálni.

Tzp 2018.08.29. 16:17:34

Hogy hogy ennyi ideig tartott a kirúgása?

falomb 2018.08.29. 16:18:31

@Andy_73: és tegyük hozzá, hogy az "ellenzéki" média az ellenzékkel kapcsolatos negatív híreket is lehozza, vagyis nem lehet őket egy lapon említeni a fideszes propagandamédiával, ahol negatív hír fideszes politikusról nem hangozhat el

Jason Voorhees 2018.08.29. 16:18:47

@közösperonos átszállás: Ha megnézed a nézettségi mutatókat (brandtrend.hu/category/nezettseg) akkor láthatod, hogy a HírTV-s műsorok nézettsége sehol sincs. Valszeg nem ártana javítani rajtuk. Ergo, cseréljük le amit tudunk, és próbáljunk meg valami újat. Ha a a tényekre koncentrálsz a címkézés helyett, akkor érteni fogod.

histar007 2018.08.29. 16:22:20

A HírTV sosem volt és sosem akart független lenni. Azért nem ér fikázni, hogy másoknak meg milyen nehéz a függetlenség látszatát fenntartani.

2018.08.29. 16:28:40

@Tenkes Kapitánya:

"miután szerinted a mai kommunistának semmi köze a korábbi kommunistához,"

Megint ki fog javítani, mert totál mellébeszélsz.
Na most a magadfajtával, aki véletlenül vagy szándékosan félreértelmezi azt amit a másik ír nyilván semmilyen szinten nem lehet vitatkozni!!!!

2018.08.29. 16:29:33

@Jason Voorhees:

Nem kellene ezt erőltetni.
Annyira izzadtságszagú amit művelsz, hogy rettenet.

négyláb 2018.08.29. 16:31:56

Amikor ennek az idiótának a túlfűtött, izgága hangját meghallottam, már a tartalmat nem is figyeltem, hanyat-homlok kapcsoltam el más rádió- vagy tv csatornára. (és akkor még hab a tortán, ha a vizualitással is kínozzák a publikumot: az undorító pofájával) Egy szó mint száz, csak üdvözölni lehet, hogy legalább egy médiafelülettel kevesebb, ahonnan nem okádhatja a hagymázas, mindent jobban tudó, zavaros, agresszív képzelgéseit az emberekre.....

gabest1 2018.08.29. 16:34:50

Fát vágnak, forgács van. Tűrt selejt. Ahány ház, annyi baj legyen.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.08.29. 16:35:44

Hibás döntés. Ballibellenes Puzsér.

DjZoNe · http://djz.hu/blog/ 2018.08.29. 16:36:47

@Jason Voorhees: Puzsér műsora az egyik legnézettebb volt a csatornán. Nála nyilván arról van szó, hogy nem kell a HírTV-n a kritikus hang.

DjZoNe · http://djz.hu/blog/ 2018.08.29. 16:37:18

@balcán maxval bircaman: de kormányellenes is, és ez nekik nagyobb baj.

2018.08.29. 17:04:16

Cserébe viszont: B.R.É.K.I.N.G: MAGDI ANYUS VISSZATÉR A BARÁTOK KÖZTBE

lobster thermidor 2018.08.29. 17:05:43

@antiinternáci:
"Az kevessé volt említve, hogy sarló-kalapácsos zászlókat használtak, illetve sokak pólóján is ez, az önkényuralmi rendszerekhez köthető szimbólum volt látható..."
Na figyelj öreg, ez csak neked, és a hatelemis barátaidnak jelenti azt, amit az identitászavarban szenvedő bolsevik magyar szélsőjobb sulykol, mert a világ számos normális országában, így Olaszországban is elfogadott jelkép. Amúgy tudod te, hogy az osztrák állami címeren, és zászlón látható sas miket tart a karmai között?

TGabi 2018.08.29. 17:11:58

@Málnafaló:

...azta... Tényleg elhitted hogy Puzsér a mulatósból élt? :)))))

Na ez sosem volt igaz. Ez csak egy média-hack. Kritika volt a videó többek közt arról, hogy csomóan mindent elhisznek a TV-nek. Látom, sokaknál működött is :)

Thomas Dantes 2018.08.29. 17:12:30

Kirúgták...de bizonyos feltételek mellet ha kapott volna ajánlatot azért maradt volna....azaz ha fizetnek neki? Vagy mi?

Fogadni mernék, hogy Puzsér hamarosan megírja kik a hibásak azért hogy kirúgták a Hír Tv-től:
-Gyurcsány
-Vágó István
-feministák

Thomas Dantes 2018.08.29. 17:13:42

@lobster thermidor:

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a0/Austria_Bundesadler.svg

Mármint ezen ?
,, Amúgy tudod te, hogy az osztrák állami címeren, és zászlón látható sas miket tart a karmai között? "

Nemondod...

Jason Voorhees 2018.08.29. 17:33:11

@Andy_73: Látom, téged már a tények sem zavarnak a meggyőződésben.

vénkujon 2018.08.29. 17:44:27

@balcán maxval bircaman: igen, csak huthot annyiszor megalázta, hogy inkább jobb kinn, mint benn. azért egy hazafimagyarembert ne alázgasson má

vénkujon 2018.08.29. 17:46:37

istenem bazz..patakokban folyt huth homlokán az izzadság, amikor róbi szétverte a fideszes faszfejet az érveivel. bevallom olyankor belelőtem a gatyámba

max bir ca · http://bircahang.org 2018.08.29. 17:47:10

@vénkujon:

@vénkujon:

Nem alázta meg. Az utolsó vitájuk kb. döntetlen lett.

Bryan élete 2018.08.29. 17:54:26

@Thomas Dantes: Nnna, nekem éppen azért lett elegem a Puzsárból, mert valami körmönfont módon mindig belecsempészte a műsorba, hogy mennyire utálja Gyurcsányt.
Ez legyen a magánügye, már-már kilógott valami lóláb, talán a Fleto csak neki nem adott kölcsön?

vénkujon 2018.08.29. 18:00:31

@balcán maxval bircaman: talán. az előző kettő kettőn viszont felperzselte huth segét. szegény huth. sose hirdet náluk a mol. el vannak nyomva:(

Tenkes Kapitánya 2018.08.29. 18:01:16

@Andy_73: A kereszt jelképet kötötte össze az önkényuralommal a peron, amikor azt írta, hogy "láttam volna ott keresztet is valamely zászlón, amely, meg fogsz lepődni, köthető önkényuralmi rendszerekhez", akkor vállalja ennek következményeit vagy kérjen bocsánatot.

Tenkes Kapitánya 2018.08.29. 18:01:58

@vénkujon: Az önalázásban te vagy a verhetetlen.

Málnafaló 2018.08.29. 18:33:04

@TGabi: "ényleg elhitted hogy Puzsér a mulatósból élt? :)))))

Na ez sosem volt igaz. Ez csak egy média-hack. Kritika volt a videó többek közt arról, hogy csomóan mindent elhisznek a TV-nek. Látom, sokaknál működött is :)"

Aha. Akkor hát ez is ugrott.( Mondjuk, én nem értem hogy ebben a mediahack-ben hol volt a poén, mi volt az a motívum-lásd a klasszikus Orson Welles " Civilizációk háborúja"- amiből rá kellett volna jönnie bárkinek hogy kamu a történet és annak mi a célja...

Akkor viszont stornó az a tisztelet is amit eddig egy munkaadó agrárvállalkozó iránt mégiscsak éreztem.
Mert ez a doktorcsernus -klón már ennyit sem érdemel.

vénkujon 2018.08.29. 18:33:21

@444: végre valaki felhivja ere a figyelmet! az origóra menj már át léci, aztán kommentold be oda is. jó lenne ha ott is rájönnének ezekre a dolgokra

2018.08.29. 18:36:51

@444:

Szerintem meg elég rossz hír, hogy Danny Boyle otthagyta a Bond 25-öt.

vénkujon 2018.08.29. 18:36:52

de viszatérhetnénk oda, hogy huth azota is lanolinos babakrémmel keni a segét, mióta kiált róbival vitázni

Tenkes Kapitánya 2018.08.29. 19:40:36

@Andy_73: Kérjen bocsánatot mindenkitől. A kereszt nem önkényuralmi jelkép, aki ezt állítja vagy sugallja, az egy nagyon gonosz ember.

mindbender2 2018.08.29. 20:33:47

@mindbender2: Anna a Puzsér család hű cselédje. :DDD A kisiskolásokkal takaríttatja az istállót. Megkönnyezem.

- Na megvagyunk!
Puzsér: - Takarodjatok vissza dolgozni!!!

mindbender2 2018.08.29. 20:38:01

@falomb: A p*kat, már bocsánat. Ez nem igaz. A fidesz sokkal nyersebb, de ami nem tetszik a másik oldalnak az ugyan úgy agyon van hallgatva illetve saját nézőpont belemagyarázva.
Még innen is folyamatosan rugdossák ki a teljesen normálisan előadott kommenteket, ha az nem tetszik nekik.

Tenkes Kapitánya 2018.08.29. 20:41:56

@Andy_73: Dehogynem állította, hogy a kereszt önkényuralmi jelkép. Magától hozta elő. Nem horogkeresztről vagy nyilaskeresztről írt, hanem általában. De elég sunyi volt a megfogalmazásában.
Te meg véded a védhetetlent.

pepin_nymburk 2018.08.29. 21:13:53

Huth egy elképesztően ostoba fazon, és már csak 20 ezer NER tolvajnak és együgyű szavazóinak felépített légvárban él. A valóságot bemutató médiumokat (pl. RTL híradó) viszont szívesen beszántaná azonnal. A sajtó feladatát a kormány seggének kinyalásában látja, ez azért picit szereptévesztés, de biztos jól fizet

Bambano 2018.08.29. 22:13:16

az alapján, amit puzsér vallott saját magáról dtk kocsijában, még ellenzékiként is helyeselni tudom ezt a döntést.

Legyen A pénz számolva asszony verve jó szak ELTEn 2018.08.29. 23:31:41

""A Sznobjektív egy olyan műsor volt, ami mindkét oldallal szemben kritikus volt, "

Egy nagy lofaszt. Akar mi volt a tema a 10 legjobb lepkegyujtotol, a 10 legszebb muemlekig, a vege mindig az volt, hogy 1. hely Orban Viktor (vagy valamelyik csaladtagja) aki fasisztanaci rasszista tomeggyilkos, korrupt tolvaj.
Esetleg ugyan ez Habony Arpaddal, vagy Meszaros Lorinccel. A nagy fuggetlenseg kozepette, minden epizodban a kormanyt tamadtak.

Edebedebácsi 2018.08.30. 00:34:55

@Bambano: te mint ellenzéki. Hihetőbbet kamuzzál "elvtárs"...

Laci A Lakli 2018.08.30. 05:39:56

@vénkujon:
Mondjuk az origon azóta nem lehet kommentelni, amióta valamilyen idegbeteg troll folyamatosan minden cikk alá vagy 100 bemásolt valami féloldalnyi baromságot... Természrtes arról szólt, hogy mekkora vélemémydoktatúra van a NERben....

s.g.l. 2018.08.30. 07:47:27

@Laci A Lakli: Hazudj hihetőbbet!
Volt moderáció, semmibe nem kerül kitíltani valakit.
Azóta nem lehet kommentelni mióta fidesz ledarálta, a hazug mocsok ömlik belőle és ne tudd cáfolni, az igazságot leírni ezzel bemutatva: HAZUDNAK!
Ennyike.

vénkujon 2018.08.30. 07:48:19

@Laci A Lakli: hát vannak ilyen aljasok. de szerencsére ot van a magyar időg lap...oda már csak lehet. aszt hátha nem teték még tőnkre.
ez mellett mindig elmosolyodok midön eszembejut, ahogy huth ur meg a szilveszteri barátja izzad, mint kurva a templomba midön p. róbi széthányja őket,cegy mondaton belül kétcer

közösperonos átszállás 2018.08.30. 08:00:14

@Tenkes Kapitánya: " A kereszt jelképet kötötte össze az önkényuralommal a peron"

Te kapi (ugye jól értem, megittuk a pertut?), még mindig nem érted, ugye?

Azt mondtam, hogy "amennyire a konkrét esetben a sarló-kalapács önkényuralommal hozható kapcsolatba, annyira a kereszt is", és látod, pontról pontra minden mondat átforgatva is passzolt.

Vagy mi, szerinted a mai kereszténynek semmi köze a korábbi keresztényekhez? (És igen, itt jönne a toposz az inkvizícióról meg a keresztes hadjáratokról meg a "clerical fascism" diktatúrákról, stb.)

És hát ha belegondolsz, a válasz is ugyanaz: nem, ilyen szinten bizony nincsen nekik közük egymáshoz. Ahogy neked nem Tisóra vagy a nyilaskeresztesekre kell gondolnod, ha meglátod a keresztet, na pont annyira butaság egy fiatal olasz kommunista párt esetén Rákosira asszociálni. (Főleg ha megnézed, kikkel együtt és miért tüntettek; Lenin lelövette volna az egész bagázst, toleranciástul-nemzetizászlóstul-szivárványostul.)

közösperonos átszállás 2018.08.30. 08:26:41

@Legyen A pénz számolva asszony verve jó szak ELTEn:

Legyen A pénz számolva asszony verve jó szak ELTEn

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Most, hogy tisztáztuk, ki is vagy igazából (fizetett Fidesz-troll, természetesen), térjünk rá "mondanivalód" lényegére is. Az, hogy valaki jobban támadja a Fideszt, mint mást (és ezzel nem bólintott rá senki a marhaságodra, márminthogy Puzsér ilyen lenne -- most arról beszélünk, hogy bárki, aki), az ellenzéki. Pont. És rúgják csak ki, az a helyes.

Köszönjük, Emese, hogy demonstráltad nekünk a Fidesz médiapolitikájának kvintesszenciáját.

Tangooo 2018.08.30. 09:05:37

@fejetlen bárd: "... a HírTV-nél egyik napról a másikra (igen, Nyerges-féle átvétel napjától, segítek) eltűnt minden kormánykritika és ezt megpróbálja feltüntetni úgy, hogy a rendszernek ehhez semmi köze."
Ez egyszerűen nem igaz! A váltás óta szinte több ellenzéki politikus szerepel a HarTV riportjaiban, mint az ATV-ben.
Legalább nézz bele, mert így hülyét csinálsz magadból!

közösperonos átszállás 2018.08.30. 09:27:00

@Tangooo: Szép terelés.

A) állítás, eltűnt minden kormánykritika,

B) állítás, szinte (!) több ellenzéki politikus szerepel (!! nem kritizál meg miatúró, csak szerepel), mint egy másik csatornán (!!! mert az ATV aztán manapság is az ellenzék bástyája).

fejetlen bárd 2018.08.30. 09:33:24

@Tangooo: Az álellenzéki ATV egyfelől rohadtul szar hivatkozási alap, másrészt az arcok képernyőn töltött műsorideje nem téged igazol, mert ellenzéki politikus csak karikatúraként, lejáratás vagy ellenzéken belüli egymásra mutogatás ürügyén kerül NER-es műsoridőbe és ez a HírTV-n is pontosan így van ma már. Hülyét éppen te csinálsz magadból. Esetleg rakj össze egy statisztikát, hogy ezek az ellenzéki politikusok a képernyőn töltött idejük hány százalékában kormánykritizálnak.

Csepp a tengeriben · http://www.vasalobolt.hu 2018.08.31. 06:34:39

Mindenesetre nagyon elferdültek a dolgok

antiinternáci 2018.08.31. 09:11:12

@falomb:

Például az MSZP maga hirdetett bojkottot a közszolgálati médiák ellen. Ha hiányoltad őket, nelik kellett volna szólni, hogy ne bohóckodjanak már.
süti beállítások módosítása