Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

RTL Klub: Tudatosan hírt hamisított a köztévé Híradója

2018. augusztus 13. 12:29 kovacsbalint 90 komment

hirhamisit.jpgNoha a közmédia azt állította, hogy egyszerű német járókelőkkel beszélgetnek a riportereik arról a Híradó március 20-i adásában, hogy "elüldözik a németeket a bevándorlók", és arról, hogy "egyre több német mondja azt, hogy nem akar egy társasházban élni a bevándorlókkal", az RTL Klub hírműsora szerint tudatos hírhamisításról volt szó, mivel a megszólalók a legkevésbé sem átlagemberek voltak, hanem egy német szélsőjobboldali párt, az AfD politikusai.

Az RTL Klub Híradója szerint a választási kampányban az anyagot később többször is megismételték. Hogy bár ezt sehol nem közölték, mégis politikusokról van szó, azt a korábban a közmédiában dolgozó Orosz Márta vette észre, aki ma már egy német tényfeltáró portálnál, a CORRECT!V-nél dolgozik.

"Az, hogy úgy állítják be az AfD politikusát, mint egy gyanútlan járókelőt, egy egyszerű ott lakó embert, egy átlag németet, az nem más, mint egyszerű hírmanipuláció" - mondta a műsorban Orosz Márta, aki szerint úgy tűnik, mintha a közmédiában azt adták volna ki feladatként a kampányban, hogy "mindegy, hogy milyen áron, mindegy, hogy milyen szakmai szempontokat lábbal tiporva, de naponta termeljetek egy-egy horrorsztorit a németországi menedékkérőkről, és ez meg is történik".

Az RTL Klub hiába kereste a közmédiát, nem kaptak választ a kérdéseikre. Természetesen mi is írtunk az MTVA Sajtóirodájának, és ilyenkor azt szokás írni, hogy amint válaszolnak, frissítjük cikkünket, de

mivel a több mint 70 milliárd forintból üzemelő közmédia évek óta nem válaszolt egyetlen szót sem egyetlen kérdésünkre sem, pontosan tudjuk, hogy most sem fognak reagálni a hírhamisítás vádjára.

Címkék: m1 köztévé mtva

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GNDL 2018.08.13. 13:01:22

Érdekes hogy csak most éri el a magyar sajtó ingerküszöbét a dolog, mikor áprilisban már volt szó róla: hvg.hu/itthon/20180407_Az_utolso_radioadas_ezert_hallgatott_el_az_MTVA_berlini_tudositoja

Ezért szoktam mondani, hogy teljesen felesleges magyar nyelvű híroldalakat fenntartani, említhetnek bármit, lesz*rja mindenki... na de ha egy kis berlini szerkesztőség megírja, na az már valami. :D

Sean MacTíre 2018.08.13. 13:44:24

Csak sajnos mukodik a dolog.

Aerion 2018.08.13. 13:47:03

… az RTL Klub hírműsora szerint tudatos hírhamisításról volt szó, mivel a megszólalók a legkevésbé sem átlagemberek voltak, hanem egy német szélsőjobboldali párt, az AfD politikusai …

Merthogy ez nem hírhamisítás, mi bolsevikok? Az AfD, mint szélsőjobboldali párt, a rohadt k anyátokat!

Rot 2018.08.13. 13:58:47

Sokáig Éljen Beteg Viktorunk!

invalid user name 2018.08.13. 13:58:57

@Aerion:

Miért, nem szégyen az: szélsőjobboldali idegengyűlölőnek lenni. Legyél rá büszke.

invalid user name 2018.08.13. 14:00:03

@Sean MacTíre:

Igen, erről írt Filippov Gábor a minap a 24hun.

invalid user name 2018.08.13. 14:01:02

@Aerion:

Szerinted a magyar kormánypártban divatos szellemi beltenyészet az jobb...?

Bert Maverick 2018.08.13. 14:03:25

Hát istenem, most miért az MTVA tehet róla, hogy pont ezek jártak-keltek akkor az utcán?

nolto 2018.08.13. 14:15:26

@Aerion:
Szóval szerinted egy rasszista, militáns párt nem nevezhető szélsőjobbosnak. Gondolom szerinted az NSDAP, vagy a Fidesz sem az.

blah 2018.08.13. 14:18:12

a közönségének tetszik, a sok agyatlan barom fideszes annak nagyon örül amikor szívszerelmük bizonyítja, hogy ugyanolyan férgek mint ők maguk.

showtimes 2018.08.13. 14:21:24

Bagoly mondja verébnek, bezzeg a korrekt index meg a hétvégén lespanyolozta a katalán Guardiolát, Eric Bicfalvit meg lerománozta. Igen, a Bicfalvi klasszikus román név. Szóval ilyen alapon seperhetnének a saját portájukon is.

Macropus Rufus 2018.08.13. 14:24:13

@Aerion: sztem most az index-nél röhögnek rajtad. Mert ország világ elött leírtad, hogy fogalmad sincs, hogy az AfD milyen párt is.

"A német radikális pártnak, az AfD-nek elege lett a németországi médiaviszonyokból. Saját hírközpontot és benne stúdiót indítanak."
www.origo.hu/itthon/20180509-afd-mediaharc-interju.html
Tudod mit jelent az a szó, hogy "radikális"?

en.wikipedia.org/wiki/Alternative_for_Germany olvasgassál csak, hátha nem fogsz
legközelebb ilyen vehemesen ilyen hülyeségeket irogatni...
Ajánlom figyelmedbe a "far right" kifejezést.

invalid user name 2018.08.13. 14:25:03

csak nekem tűnt fel, hogy az elmúlt napokban, amikor a kutyapárt felcsúti választásáról voltak hírek, sehol nem jelent meg az a mondat, hogy "kerestük a kutyapárt képviselőjét, válaszaival frissítjük a cikket"

?

invalid user name 2018.08.13. 14:26:38

@Rot:

amilyen tempóban hízásnak indult az elmúlt hónapokban (hetekben) nem fogja már sokáig húzni

nolto 2018.08.13. 14:26:43

@showtimes:
Ezek az általad említett emberek milyen állampolgárok is?

75latnok 2018.08.13. 14:28:18

@Aerion: Igen, sajnálhatod, hogy léteznek tőled eltérően gondolkodók! Ej pedig ha mindenki olyan lenne mint te! ....mondjuk lehet a kereket még nem találtuk volna föl, de kit érdekel....

jürgen baromartz 2018.08.13. 14:32:43

Arról is egy könyv terjedelmű tanulmányt lehetne írni, amilyen hanghordozással a hírolvasó Németh Balázs szokta beolvasni a migráncsos híreket, a tényszerűség látszatát is nélkülöző szóhasználatot már meg sem említem. A velünk élő Göbbels az egész MTVA úgy, ahogy van.

KoNor_engineer 2018.08.13. 14:35:03

@Aerion: Igazad van! Nem szélsőjobboldali, hanem komplexusos idióta merevedési zavarokkal.

something in my drink 2018.08.13. 14:39:59

@showtimes:
Gondolom, akkor a magyar válogatottban az olyan szereplők, mint Márkvárt, Priskin, Stieber, Litauszki, Lang, Korhut, Otigba, Kleisz, Kleinheisler, Gyurcsó, Lovrencsics, Nikolics, Dzsudzsák, Guzmics, Dibusz, Kovácsik, Korcsmár, Botka, Eppel vagy akár a legnagyobb magyar (ezek szerint nem magyar) focista Puskás (aki ugyebár Purzeld) egy sem magyarok, és ezt külön ki kéne hangsúlyozni. Viníciust már nem is említem.
Merthogy ezek egyike sem magyar név, mind vagy szláv, vagy német, kivéve az egy afrikait meg az egy brazilt.
Szóval a 2016-os Eb-n tulajdonképpen egy szedett-vedett, több mint félig németekből és szlávokból álló válogatott volt kint Magyarország néven. Nem értem, mire vagytok akkor annyira büszkék, hisz magyar alig volt közöttük.

something in my drink 2018.08.13. 14:41:42

@invalid user name:
Biztos azért, mert nincs olyan, hogy kutyapárt. Olyan van (ha már a jelzőket elhagyjuk), hogy Kutya Párt.

something in my drink 2018.08.13. 14:43:31

@75latnok:
A kereket?
A tüzet sem. De lehet, hogy még a kőbaltát sem.

blah 2018.08.13. 14:53:41

@nagy1: javíts ki ha tévednék, de a fidesz, az afd a szélső jobbos elmebetegek gyűjtőhelye. a zsidóüldözést meg azt, hogy a rasszistákat rasszistáknak nevezik egy lapon említeni elég nagy ostobaság. a szólásszabadságról meg annyit, hogy az meg van, viszont nem mentesít a következmények alól. röviden összefoglalva, ha féreg vagy, bizony féregként fognak veled bánni.

invalid user name 2018.08.13. 15:17:28

@nagy1:

Vicces hogy az afd-t mindenki szélsőjobbnak kategorizálja de ez téged miért bánt? Legyél rá büszke. A szégyellős rasszista afféle fából vaskarika, nem?

Indriq 2018.08.13. 15:28:16

@something in my drink: nem kell ezt túlspillázni, elég ha azt írod, hogy egy orsós vezeti az országot, milyen magyar máááááár? :)

crue 2018.08.13. 15:32:21

@Aerion: Nyugodj meg, édes, mit húzod fel magad, mint egy pulykakakas? Soha ne válj röhejessé - ha adhatok egy tanácsot.

Vincenzo6 2018.08.13. 15:41:40

@Aerion: Milyen bolsevikok? Magyarországon ma egyetlen szélsőbalos, szocialista, bolsevik párt van és az a fidesz.

Vincenzo6 2018.08.13. 15:48:16

@nagy1: Az a helyzet, hogy ma már csak egy marginális réteg az a maréknyi idióta aki mindenben rasszizmust lát és szélsőjobboldalinak bélyegez mindent. Sokkal veszélyesebb az a többmillió Kádáron nevelkedett barom, amelyik a bolsevik szélbalos bunkókat, a fideszt hatalmon tartja.

dr. mesterséges színezék 2018.08.13. 15:50:32

Kétségtelen, hogy nehéz egy német pártot szélsőjobboldaliként látni, mikor ott egy szélsőjobbos pártból sem jön ki egy kiadós ezavonatozás, ami nálunk a centrális erőtér focitábora szerint is csupán a labdarúgás szünetjele.
Tényleg, a politikai relativitásnak ebből az inerciarendszeréből a AfD politikusa csupán az utca mit sem sejtő sétálója.
Nincs is itten semmi látnivaló. Ha van, majd kiretusáljuk. Na haladjunk!

dr. mesterséges színezék 2018.08.13. 15:52:32

@Vincenzo6: Minden egyéb vitatható (ellenpéldákkal támadható), de a bolsevizmusuk vegytiszta.

Up! 2018.08.13. 16:44:15

@blah: a kérdés már csak az, hogy ki mondja meg ki a féreg és ki nem?

blah 2018.08.13. 16:47:42

@Up!: neked megmondták, hogy ne szarj az ülőkére vagy rájöttél magadtól?

szekkszuáliszaklató 2018.08.13. 17:10:57

Az tenyleg vicces, hogy a legfobb hirhamisito szelsosegesen liberalis rtl vadol hirhamisitasal.

LKerekes 2018.08.13. 17:11:31

@Macropus Rufus:
Vannak Radikális Zöldek is. Akkor most mégis te vagy a hülye!
A radikális nem csak negatív vagy fasiszta lehet, ahogy szertenéd láttatni csökött agyacskáddal.

LKerekes 2018.08.13. 17:14:13

@something in my drink:
Ez is a bizonyíték arra, hogy Magyarorszáég nem szélsőséges és nem rasszista.

sixx · http://comment.blog.hu 2018.08.13. 17:26:43

@Aerion: Alternative for Germany is a right-wing to far-right political party in Germany.

GNDL 2018.08.13. 17:29:59

@nagy1: A szélsőséges politikai szervezetek támogatói bizonyítottan (legalábbis egybehangzó kutatások szerint Európa-szerte) nem éppen a legélesebb kések a fiókban, finoman fogalmazva. Többnyire a pejoratív értelemben vett „nagyon vidéki” régiókból kerülnek ki illetve többnyire a kevésbé iskolázott társadalmi rétegekből. Így tőlük elvárni hogy különbséget tudjanak tenni A és B, vagy akár A1 és A2 politikai ideológia közt-, vagy hogy egy politikai szervezetet és/vagy programját el tudják helyezni a „politikai iránytűn” nem nagyon lehet. Viszont annyira azért nincsenek elveszve hogy ne tudják, hogy ami „szélsőség” az egyben „elítélendő” is, így némileg érthető a frusztrációjuk akkor, amikor kedvenc szélsőséges pártjukat leszélsőségesezik.

Tehát te és a kis barátaid most ebbe futottatok bele, holott ha megpróbálnátok a hisztizés helyett objektíven, a tök általános társadalmi ismereteknek megfelelően megvizsgálni az AfD politikáját, programját, kommunikációját, valamint képviselőik és legfőképp támogatóik retorikáját, akkor előttetek is egészen elképesztően nyilvánvalóvá válna hogy az AfD egy tipikus szélsőjobboldali politikai kalandor gittegylet. És ennek köze nincs liberalizmushoz, mint említettem elég csak ismerni hozzá a különböző politikai ideológiák főbb jellemzőit. Szóval ilyenkor nem a hírhozót kell bántani, srácok...

A többi meg amit a liberalizmusról és rasszizmusról írsz, tulajdonképpen megmagyarázza hogy miért vagy például te képtelen arra, hogy ilyesféle közéleti/társadalmi jelenségeket objektíven meg tudj ítélni, vagy hogy képes legyél a populista (értsd az emberi ostobaságot és tudatlanságot kihasználó) befolyásolást felismerni, és azt elutasítani... és akkor itt hivatkoznék újra az első bekezdésemben idézett felmérésekre. :)

Lahamu 2018.08.13. 17:39:01

"Egyre több német mondja azt " Mi ezzel a gond ? Az AfD politikusa tán nem német ?

sinus67 2018.08.13. 17:45:32

@szekkszuáliszaklató:
Azért ez elég vicces!
Megjelenik egy bejegyzés a blogon, ami az állítását (hírhamisítást) igazolni próbálja. Majd beleírja a bejegyzésbe, hogy megkeresték ezügyben az MTVA-t, akár az RTL Klub.
Erre Te ideböfögsz egy mondatot, hogy "a legfobb hirhamisito szelsosegesen liberalis rtl..."!
Hát öregem ettől a mondattól kétséget kizáróan bizonyítva van, hogy az MTVA nem hamisított hírt.
Ja? Nem!
Ugyanez vonatkozik arra, hogy anyázva kéri ki az AfD szélsőjobboldalinak titulalását egy szintén agyhalott!
Óriási!
Bizonyító erejű hozzászólások, telisteli megdönthetetlen érvekkel.
:))))

@LKerekes:
Nagyon faintos a rajtakapásod! Radikális a zöldek is lehetnek... :)))
Esetleg mit szólsz a fenti hírhez?

dr. mesterséges színezék 2018.08.13. 17:49:55

@szekkszuáliszaklató: "szelsosegesen liberalis "

Jól megkapta Fábry.

dr. mesterséges színezék 2018.08.13. 17:52:24

@sinus67: Pedig még ki lehetett volna emelni azt is, hogy nincs arról felvétel, amikor a szakmai szempontokat tiporták lábbal, pedig ezt állítja a RTL.

A hárommillió nemtaggyűlés országa.

Mercel 2018.08.13. 18:53:38

@nagy1:

"Merthogy ez nem hírhamisítás, mi bolsevikok? Az AfD, mint szélsőjobboldali párt, a rohadt k anyátokat!"

Ez egy megfontolt kulturált véleményalkotás volt szerinted?:D
Emberünk egy átlagos szórakozóhelyen egy órát nem élne túl ezzel a mentalitással.

nem szót emelt, hanem tagadott és gyalázkodott.
Te meg véded a védhetetlent.
Ennyit erről.

berne 2018.08.13. 19:35:28

Mindíg meghatódok azon, amikor az RTL hírhamisítást kiált

Zoltan Hazafi 2018.08.13. 20:03:01

@Aerion: Á, nem... mert baloldali. Mint a Fidesz.

Roxerkriszta 2018.08.13. 20:32:47

@something in my drink: azért egy pöttyet más helyzet,hogy valakinek nem magyar a neve.Mert mondjuk valamelyik ükszülője már akkor Magyarország területén élő sváb,netán szláv volt.

igazi hős 2018.08.13. 20:49:30

@Aerion: Csak a történeti hűség kedvéért: volt egy csoport, amely kisebbségben volt, de egyszer a szabályok alakításával magához tudta ragadni a hatalmat és ezt a többség akaratával szemben meg is tudta tartani, ők voltak a bolsevikok. Magyarországon ez egész pontosan a Fidesz.

ladiladi 2018.08.13. 21:08:58

Azért érdeklődve várom, Kovács Bálint mikor fogja számon kérni az indexes Dull Szabolcson, hogy tudatosan hírt hamisít:

"A magyar balos index.hu még azt is le merte írni, hogy a S&V-t Hitlerjugendként tartják számon Belgiumban. ...
Egyetlen egy belga médium sem nevezett így minket. Amikor az Index újságíróján számon kértem a hazugságait, akkor azt írta, hogy „Twitteren találtam Hitlerjugend-hozzászólást”. Szóval elismerte, hogy
Belgium legnagyobb ifjúsági mozgalmát egy darab tweet alapján jelenítette meg,"

Persze költői kérdés volt.

Mr. Neutron 2018.08.13. 21:54:21

Eh, elszomorító ez a poszt. Ilyesmibe belekötni, hogy "nem átlagos járókelő, hanem az AfD politikusa".... Könyörgöm, vegyétek már tudomásul a blog posztszerkesztőségében: nincs olyan, hogy "átlagos járókelő". Az utcán sétálgató személyek mind önálló individuumok: van közöttük az unokáját sétáltató nagymama, üzletember, munkanélküli és persze politikus is. Valamennyinek van véleménye a közügyekről. Az AfD politikusainak is. Miért ne lehetne szóra bírni egy riportban az éppen arra sétálgató politikust, aki legalább ért is valamennyit a témához, mondjuk egy unokát sétáltató nagymamával (vagy az általa sétáltatott unokával) szemben?!
Ott sétálgatott a politikus, aki akkor momentán éppen járókelő volt, megkérdezték a véleményét, elmondta, oszt jónapot, mit kell ebbe belekötni?
Jobb lett volna, ha riportokat csinálnak 20 random járókelővel, és azután csak azokat adják le, amelyek reálisan tükrözik a német lakosság statisztikailag is mérhető attitűdjét a migránsokkal szemben? Nem tök mindegy nektek, hogy milyen módszerrel hozzák ki a riport objektíve reális mondanivalóját?

Up! 2018.08.13. 22:06:25

@blah: :D nem csak arra mit nem, hanem arra is rájöttem, hogy mit szarhatok le. Élek is vele. Csá!

dr. mesterséges színezék 2018.08.13. 22:10:15

@Mr. Neutron: "Miért ne lehetne szóra bírni egy riportban az éppen arra sétálgató politikust"

Ez egy kitűnő kérdés.
Kérdezd Czunyinét!
index.hu/belfold/2018/07/16/borton_jar_annak_aki_a_politikust_nem_hagyja_otthon_pihenni_fidesz_btk-modositas/

showtimes 2018.08.13. 22:21:39

@Pierre. Bezuhov: köszönöm a bemutatkozást, igazi söpredék vagy, olyan sötét, hogy világít a Negro a szádban - nem tudsz olvasni vagy zavarnak a magyarok? A francot se érdekel, hogy mit csinál az mtva, viszont az index semmivel se külöm nála, meg a hozzás hasonlók se :)

showtimes 2018.08.13. 22:24:59

@something in my drink: látom nem tudja felfogni, hogy a Bicfalvi nem román Erik nem román és nagyon fáj. Mint ahogy az is fáj, hogy Guardiola hangsúlyozza, hogy katalán és nem spanyol nemzetiségű. Az ön által felsoroltak közül melyik hangsúlyozta, hogy nem magyar? Várom válaszát ellenőrizhető forrásmegjelöléssel.

2018.08.13. 23:22:05

@dr. mesterséges színezék: a fahrt right-tal azért vigyázni kell, mert büdös lehet...

2018.08.13. 23:24:59

@Mr. Neutron: pont arra sétált egy szélsőjobbos politikus, hogy pont őt, pont ebben a témában megkérdezhessék..könyörgöm, vedd már észre, hogy hülyének néznek, vagy én nézlek hülyének.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2018.08.14. 00:02:05

index.hu/video/2018/08/13/sziget_eu/

Megkérdezték "a Szigeten fesztiválozó külföldieket". Mindet, gondolom. Vagy csak ezt a néhány embert, senki mást.

Lehet, hogy pár hónap múlva megtudjuk, hogy ezek mind egy libsi szervezet aktivistái.

Nem kell a duma, mindenki ugyanúgy csinálja.

tollas 2018.08.14. 00:49:34

Ezt pont a pofátlan RTL Klub veti fel? Az ő tendenciózus riportjaikban ezek szerint minden véleményt meg szoktak jeleníteni. Na ez az igazi ordas hazugság, az RTLKlubnál elfogultabb tévé nem sok van.

tokÁtól iZéig 2018.08.14. 01:13:49

@szekkszuáliszaklató: fiam, mit jelent nálad az, hogy "szélsőségesen liberális"? Vagy direkt arra mész, hogy rajtad röhögjön, aki nem analfabéta, mint te?

something in my drink 2018.08.14. 04:49:07

@LKerekes:
Hát ez sok mindenre bizonyíték, de arra pont nem.
Arra már sokkal inkább, hogy magyar vér csak mutatóban akad bárkiben az országban.

@Roxerkriszta:
Pont ahogy egy magyaros nevű románnak lehet, hogy valamelyik ükszülője Románia területén élő magyar volt.
Mi is a különbség, vagy miért más a helyzet?

@igazi hős:
Ez nem igaz, a bolsevikok többségben voltak. Eleinte kis, majd jelentős többségben. Tanulj történelmet.

@showtimes:
De bizony, az a Bicfalvi pont annyira román, mint amennyire az általam felsoroltak magyarok.
Ezt a magázódást meg hagyd már a picsába, túlságosan modoros a neten, csak azt mutatja, hogy hülye vagy.

Guardiola pedig spanyol, mivel spanyol útlevele van. Katalónia nem létezik, csak annyira, mint mondjuk Magyarországon belül Borsod megye.

something in my drink 2018.08.14. 04:53:02

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Vannak gondjaid az angol helyesírással is, mi? Lásd fahrt.

@Androsz:
Hát azért arra nyugodtan köthetsz nagyobb összegben fogadást, hogy a Szigetre nem a nácik meg egyéb szélsőjobbosok jönnek. Még a ruszkiktól sem. Itt lehet látni egymással beszélgető és együtt bulizó oroszokat meg ukránokat is, pedig talán hallottál már róla, hogy a két ország egyébként de facto hadban áll egymással. Ma volt pl. az ukrán Onuka koncertje, és voltak ott oroszok is.

Edvin 2018.08.14. 07:10:37

@Aerion: Nekem nem mond sokat az AfD, de az angol wikipedia szerint is szelsojobbos part.

Tájékozódj mielőtt elhiszed 2018.08.14. 08:42:53

Az AFD-nek van elég sok szavazója is. Megjegyzem a CDU szavazói se a bevándorlás pártiságáról híres.
Megjegyzem németeknél Merkel éppen ugyanazért bukik vélhetően, amit az M1 állít.
Nevezetesen, hogy az átlag német bevándorlás ellenes.

Az RTL és az Index a bevándorláspárti híreket szemezgetik, az M1 és TV2 meg a bevándorlás ellenest.

Tájékozódj mielőtt elhiszed 2018.08.14. 08:45:20

@Le a spammerekkel:

Az hamisításnak számít, mikor a bevándorlók által elkövetett erőszakról, gyilkosságról, banda harcokról, késelésekről, NO GO ZONE-ákról nem számolnak be, mitöbb a létüket tagadják ?

Merthogy az RTL és Index tagadja a létüket, holott már maga Merkel is elismerte a NO GO ZONE-ák létezését:
www.express.co.uk/news/world/925727/Angela-Merkel-Germany-latest-news-no-go-zone-reality-refugee-crisis

something in my drink 2018.08.14. 14:53:20

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Németül meg semmilyen büdösséghez nincs köze. Amire te gondolsz, az németül Furz.

2018.08.14. 16:14:01

@something in my drink: a fart a megfelelő. Sajna a német és az angol néha keveredik.

Mr. Neutron 2018.08.14. 20:19:08

Van abban valami unfair módon kirekesztő abban az attitűdben, amely átlengi ezt a posztot és a hozzászólások többségét is... tisztelet a kivételnek! Úgy tűnik, mintha a hírcsinálók feljogosítva éreznék magukat arra, hogy ab ovo megtagadják a "járókelő" (l. "gewöhnlicher Passant") státuszt az AfD politikusaitól. (Ez egyszersmind rámutat a hazai liberális kettősmérce működésére.) Mondhatnám, hogy szót sem érdemel, csak a szokásos vircsaft... Csak sajnos ennek a csúsztatásnak távolabb ható összefüggései vannak:
1. Jól tetten érhető az a törekvés, amely úgy próbálja az AfD-t beállítani, mint egy idegen, szélsőséges, szalonképtelen szervezetet, amelynek politikusai nem lehetnek azonosak a jóravaló hétköznapi utcán sétáló német emberekkel - vagyis a nyíltan vállalt liberális eszméiknek ellentmondva a xenofób indulatokra apellálva próbálják elidegeníteni tévénézőket/blogolvasókat az AfD-től.
2. Erre a ...khm... csúsztatásra van felépítve a fals, inverz vérvád arról, hogy hírt hamisított a Köztévé Híradója.

Mr. Neutron 2018.08.14. 22:36:44

@Le a spammerekkel: "tudatosan keresett". Netán van valamilyen konkrét bizonyítékod arra Köztévé Híradó tudatosan keresett bárkit, aki AfD-s politikus? Nyilatkozott ilyesmit a Köztévé Szerkesztője, a riporter, vagy a riportalany? Netán a birtokodba kerültek egy Köztévé-AfD "sub rosa" összeesküvés iratai?
Na ugye, hogy nincs bizonyítékod. Akkor viszont súlytalan a hozzászólásod.

2018.08.14. 22:53:27

@something in my drink: de hamár...te sem vagy hibátlan:
" egy sem magyarok,"

2018.08.14. 22:59:38

@Tájékozódj mielőtt elhiszed:
Nem tájékozódtál.
A hírhedt londoni No Go zóna :
Tower Hamlets.

What did he find? Ranting hate preachers? Youngsters readying themselves for suicide attacks?

Er, no – he found a Carluccio’s, lots of booze shops and a Michelin-starred restaurant, all buried within the zone.

Dan Kaszeta said, ‘Oh, look, it’s such a no-go zone that it has a Carluccio’s.

Twitter/DanKaszeta
‘Look, there is such strict Sharia law here that there is open sale of pork products ON THE STREET, oh the horror. See the shameful charcuterie, the salacious haram mortadella.

Roxerkriszta 2018.08.15. 09:09:45

@something in my drink: Románia területén nem nagyon éltek magyarok. Ők Magyarország területén éltek ,amit Romániához csatoltak,na ez a fő különbség.

something in my drink 2018.08.16. 01:46:58

@Roxerkriszta:
Jaja, ahogy Magyarország területén sem éltek szlávok, németek stb., mert amikor ők itt éltek, Magyarország még nem létezett, a magyarok valahol a mai orosz sztyeppéken kergették a kumiszt.
Azaz semmi különbség.

2018.08.16. 07:57:03

@something in my drink: egy sem magyarok...

Similarly we may take the farthing as a unit, and invent smaller units, represented either by tokens or by no material objects at all.

1961-ben vonták ki. Tudom, a lyukas kétfilléres is többezer éves, nomeg a tantusz is.

Roxerkriszta 2018.08.16. 19:26:16

@something in my drink: Ha szerinted az ezer év és a száz év között semmi különbség,akkor tényleg nincs. .......

sixx · http://comment.blog.hu 2018.08.17. 07:44:02

@Mr. Neutron: hm, szóval ha az utcán Németh Szilárdot megkérdezi egy tévé sorosügyileg, akkor azt köll kiírni, hogy egy járókelő?

sixx · http://comment.blog.hu 2018.08.17. 07:45:56

nyelvi vitákat a szakblogokon tessen lemeccselni.

something in my drink 2018.08.23. 18:13:38

@sixx:
Szerintem érdemes lenne néhány cikk mellé nyitnod egy olyat is. :-)
süti beállítások módosítása