Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Meztelenkedésre kényszerítették Evangeline Lillyt a Lost forgatásán

2018. augusztus 05. 21:19 kovacsbalint 65 komment

gettyimages-983983428_1.jpg

Fotó: Rich Fury / Getty Images Hungary

Bocsánatkérő közleményt adott ki a Lost című sorozat alkotógárdája, köztük J.J. Abrams, reagálva Evangeline Lilly, a sorozat egyik főszereplőjének nyilatkozatára, amelyben azt mondta, reszketett megalázottságában a sorozat forgatásakor.

Lilly, aki Kate-et játszotta a sorozatban, egy podcastben beszélt arról, hogy mennyire megalázottnak érezte magát a Lost egyes jeleneteinek forgatása után. "A harmadik évadban volt egy rossz tapasztalatom: gyakorlatilag sarokba szorítottak, hogy egy jelenetet részben meztelenül csináljak meg, és úgy éreztem, semmilyen választásom nincs a kérdésben. Utána megalázottnak éreztem magam, remegtem, kisírtam a szemeimet, pedig utána egy nagyon erős, félelmetes jelenetet kellett felvennem" - mondta.

Beszélt egy másik hasonló élményéről is. "A negyedik évadban elérkeztünk egy jelenethez, amelyben Kate-nek le kellett vetkőznie. Nagyon keményen küzdtem azért, hogy az én irányításom alatt maradjon a jelenet, de ez már megint nem sikerült. Akkor azt mondtam, ennyi. Írhattok, amit akartok, én nem fogom megcsinálni. Soha többé nem vetkőzöm le ebben a sorozatban. És nem is vetkőztem."

Erre reagáltak az executive producerek. "Mélységesen bocsánatot kérünk azok miatt a tapasztalatok miatt, amelyeket Evie a médiában részletezett. Még nem vettük fel vele a kapcsolatot, de mélyen és őszintén sajnáljuk. Senkinek, soha nem lenne szabad úgy éreznie, hogy nincs biztonságban egy forgatáson, és pont" - írták a Deadline szerint.

Nem ez az első rossz tapasztalat, amelyről a színésznő - aki legutóbb A hangya és a darázs című szuperhősfilme egyik főszerepét játssza - a Lost kapcsán beszámolt. Korábban azt mondta, a sorozat egyik kaszkadőrjelenetének forgatása alatt lenyúzódott a bőr az alkarjáról, amit egyáltalán nem balesetnek tartott, hanem egy szerinte nőgyűlölő kaszkadőrkoordinátor "büntetésének" Lilly felé azért, amiért a színésznő szembeszegült a férfi akaratával, amely szerint a jelenetet egy kaszkadőrnőnek kellett volna megcsinálnia.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Világít a torony 2018.08.05. 21:47:31

. Még nem vettük fel vele a kapcsolatot, de mélyen és őszintén sajnáljuk. Senkinek, soha nem lenne szabad úgy éreznie, hogy nincs biztonságban egy forgatáson, és pont"
A kis hazudósok. Vagyis nagy....

BloggerBiker 2018.08.05. 21:58:29

Mekkora mák, hogy nem a Trónok Harcában játszott. :D

2018.08.05. 22:00:47

Érdekes, hogy ennyi idő után milyen sztorik jönnek elő. Elképzelem, ahogy a rendező meg operatőr meg ki tudja még ki körbeveszik és fegyverrel fenyegetik.

Madnezz · http://sorfigyelo.blog.hu 2018.08.05. 22:09:57

A Lostos karaktere pont egy prűd aggszűz volt, jogos a felháborodás. aa, mégsem.. egy mindenre kapható számító cafka volt. De most komolyan, a Vörös veréb után ezt előadni, mert azért ott nálánál komolyabb sztárnak voltak tényleg elég kemény meztelen jelenetei. Mellesleg pontosan lehet tudni mikre utalt vele Jennifer Lawrence és nem, nem arra, hogy valaki egy sorozatban busás pénzért saját döntése alapján meztelenkedik.

Káttáni felügyelő 2018.08.05. 23:04:26

Aki kurvának áll, ne akarjon szűz maradni. Színészethez a vetkőzés is hozzátartozik. Mehetett volna pincérnőnek. Ott nem kötelező.

Harvey Weinstein 2018.08.05. 23:50:00

Szokasos, megint egy ribanc prosti, aki semmit sem ert el a kurvalkodassal, ezert kezdi a mituzast.

DoctorMorreau 2018.08.05. 23:50:54

"Soha többé nem vetkőzöm le EBBEN a sorozatban. És nem is vetkőztem."

Fantasztikus erkölcsi kiállás... :D

Gondolom, fegyvert fogtak rá, hogy vetkőzzön.. Utólag még erkölcsi hőst is csinálnak belőle..

retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2018.08.06. 00:01:25

Én sajnálom, hogy ilyesmi előfordulhat ebben a szakmában, de azért egy valamit nem értek. Kérem valaki homályosítson fel. Ha valamit nem akarok bevállalni, azt nem rögzítik a szerződésekben? Vagy ha nincs ilyen pont, de a forgatókönyv szerint meztelenkednem kellene és én nem akarom megcsinálni, akkor miért nem áll fel és ment haza? Azért akármennyire is szemét és feszkós helyzetben volt, azért 100%-ig nincs igaza. Mindig akad egy kiskapu, csak nem biztos, hogy utána kap szerepeket... viszont tényleg jó lenne egy alapos tisztogatás, ahol valóban a tudás és felkészültség alapján választanak színészeket, rendezőket és nem azért, mert valakinek a valakije, vagy épp olyan korszakát éli és lefekszik bárkivel...

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2018.08.06. 00:28:07

Vajon miért van az. hogy ezt a csajt se, meg a többi Lostos színészóriást se lehet látni azóta se sehol, komoly produkcióban.
Vagy megfordítva a kérdést, a Lostba miért ilyen ismeretlen szereplőket válogattak be?
Jó, oké, a dagi gyereket, meg a koreai manuszt lehet látni néha ilyen közepes sorozatokban.Meg ha ráguglizok, biztos kiad még szerepeket, de egyik sem olyan, hogy fejfelkapós.Hogy nem tudták kihasználni a népszerűséget?

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2018.08.06. 00:35:19

Ezt a kényszerítőzős dolgot én se tudom hová tenni; ha én önérzetes vagyok, akkor ott hétszentség, hogy nem lesz vetkőzés semennyi sem és punktum.
Inkább az lehet a háttérben, hogy hülye volt, és valamit aláírt, amit nem kellett volna, és/vagy túl sok pénzt bukott volna, netán félt a későbbi mellőzöttségtől...
Így meg mit van mit tenni alapon, nagy dacosan bevállalta, de azért utólag odaszúrt egyet, ahonnan enni kapott.
Hát, van ez így...

teéjesenmindegy 2018.08.06. 00:46:34

Szereplőválogatáson
- Te, a szereped szerint néha le kell vetkőznöd, dugni pasikkal, nőkkel, ha kifutóban a sorozat, akkor a harmadik évadtól delfinekkel. Vállalod?
- Persze, hol írjam alá?

Forgatáson:
- Na, akkor ahogy a tegnapi kokainos partyn megdumáltuk, dobd le a rongyot, nézz a kamerába és vágj szenvedő fejet, mert éppen kerget a szörny
- Oké, csak még egy csíkot előtte..

Forgatás után 10 évvel:
- Megalázott voltam és kényszerítettek az egészre.

Meldameer 2018.08.06. 01:20:16

@geegee: Legutóbbi pár "ismeretlen" film amiben szerepelt:
-Hangya
-Hangya 2
- 2 Gyűrűk urás hobbit film,
...

de ki hallott ezekről a művészfilmekről, ami nem a nagy közönségnek készült? :)

Szabinho 2018.08.06. 03:00:27

nem is értem minek van rendező meg forgatókönyvíró. a színészek összeülnek és kitalálják a történetet meg hogy mit hogy kellene felvenni

Burai Bence Zsolt 2018.08.06. 04:16:57

Bírom ezeket az erős és határozott nőket. Főleg akik úgy vetkőzik le a felelősséget, mint a felpróbált ruhát:

"Korábban azt mondta, a sorozat egyik kaszkadőrjelenetének forgatása alatt lenyúzódott a bőr az alkarjáról, amit egyáltalán nem balesetnek tartott, hanem egy szerinte nőgyűlölő kaszkadőrkoordinátor "büntetésének" Lilly felé azért, amiért a színésznő szembeszegült a férfi akaratával, amely szerint a jelenetet egy kaszkadőrnőnek kellett volna megcsinálnia."

Tonald Dramp 2018.08.06. 05:52:55

Ez megint a regi viccel leirhato tortenet. :

- Holgyem ez a 100 dollaros hamis.
- Uristen akkor engem megeroszakoltak !

Nyilvan a kis holgy mindent alairt, mindenbe beleegyezett, es biztositotta rolla az egesz stabot, hogy a szerepeert cserebe mindenkit lefog szopni naponta tobbszor, es BARMIRE hajlando.
Aztan teltek multak az evek, nem jottek a szerepek, a nagy siker elmaradt es egyszer csak rajott, hogy mennyire megalaztak .:)))))))))

Tonald Dramp 2018.08.06. 05:55:48

Es a kep alapjan, nem egy szepseg.

trtr 2018.08.06. 06:07:20

@Meldameer: Elég szarul is sikerültek.
A hobbit előtt évekig nem volt semmiben és mikor kiderült, hogy egy sosemvolt karaktert írtak csak neki, hát tudod az jutott az ember eszébe, hogy ezt ki dugja.
Ja persze, te a mesékben hiszel.

Csepp a tengeriben · http://www.vasalobolt.hu 2018.08.06. 06:17:21

Aki szinésznőként és főleg csinosként van jelen filmekben tudnia kell, hogy előbb utóbb meztelenkednie is kell. Van aki örömmel teszi van aki nem.

belert 2018.08.06. 06:59:34

@trtr: anyagilag nem sikerültek rosszul, és ott ez az elsődleges fokmérője a sikernek. Egyébként meg nem miatta lett gyenge, ha gyenge lett, nem ő írta, rendezte.

belert 2018.08.06. 07:01:08

Egyébként network tévén ment a Lost, ahol nem is lehet meztelenség, szóval nem világos, miről van szó, mert ha nincs valódi meztelenség, akkor viselhet tapaszokat (pasties).

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.08.06. 07:22:27

Most komolyan aki, aki nem képes levetkőzni a kamera előtt, az hogy képes mások bőrébe belebújni, számomra hiteltelen, amatőr aki ezen kiakad.
De nyilván a metoo van a háttérben megint, egy kis zsé csak leesik ha már annyira nem jönnek a filmek.
Meg ugye ezt a csajt nem keresik meg olyan rendezők mint David Lynch, vagy Alejandro González Iñárritu, mert ismerik a képességeit, ellenben Naomi Watts kap esélyt, mert ő tehetséges, és nem picsog ha egy kúrós jelenetet el kell játszani.

lobster thermidor 2018.08.06. 07:40:08

Nem vagyok prűd, sőt kifejezetten kedvelem a szép női testek látványát, de ettől függetlenül az a meggyőződésem, hogy a filmek 75 százalékában öncélú a nők pucérra vetkőztetése, ahogyan az elnyújtott szexjelenetek is, mert dramaturgiailag semmi jelentőségük nincs. Ezek egész egyszerűen a nézők kukkolási vágyát szolgálják ki. Aki nem akar levetkőzni, azt ne kényszerítsék erre, találjon a rendező más eszközöket a nézők figyelmének a fenntartására.

ordassy 2018.08.06. 08:01:09

A kaszkadőrös story tényleg nagyon gáz, a koordinátor azért lesz "nőgyűlölő" mert egy profi kaszkadőrre akarja bízni a jelenetet a "színésznő" helyett. Aki picsogni kezdd és maga vállalja be a veszélyes jelenetet, ahol bibis lesz az alkarja. :) Ezért aztán a koordinátor a hibás , aki már az elején felmérte hogy nem neki kéne csinálni a veszélyes jelenetet. :) Ez komoly????

enipeni 2018.08.06. 08:36:21

@gumicukor1: ugy tunik tudtak rola mert mar ott helybe tiltakozott. csak most jott elo nyilvanosan a tortenetevel.

enipeni 2018.08.06. 08:37:16

@lobster thermidor: plane tv sorozat eseten amikor a meztelenkedest be sem mutathatjak amerikaban.

nolto 2018.08.06. 08:56:26

Ez a szexuális ellenforradalom egyre szánalmasabb, felfordul a gyomrom az ilyen p.csáktól. De mit gondolt, mikor kitalálta, hogy színész lesz?
Komolyan, meddig tart még ez a mitú hiszti?!

közösperonos átszállás 2018.08.06. 08:57:22

@Tonald Dramp: "Es a kep alapjan, nem egy szepseg. "

Ellenben veled meg a nőddel, akik mindketten gyönyörűek vagytok, ugye?

(Amúgy keress már rá bakker. A képről is egyértelmű, hogy egyáltalán nem csúnya, de.)

közösperonos átszállás 2018.08.06. 08:59:02

@trtr: "Elég szarul is sikerültek."

A Hangya speciel teljesen jó volt.

(A hobbitoknak neki se kezdtem.)

2bk 2018.08.06. 09:21:23

Utálom ezt az egész metoo mozgalmat ... kis hülye hisztis picsák , akik maguktól nem jöttek volna rá , most kapnak iránymutatást , hogy ha a comb széttárástól nem lettek "híresek" akkor mivel tudnak esetleg felkapottak lenni ....

Bár ezzel a műhisztivel is már csak ideig -óráig , mert egyszerűen túl sokan nyihognak ahhoz , hogy mindegyiket meghallgassuk .... hát igen sajnos a világ így működik , a nőket el akarják csábítani ... A hímek meg azzal csábítanak amivel tudnak : van akinek , pénze van , van akinek hírneve , van akinek hatalma .... aztán a nőt dobják .... Mondjuk ha a nő olyannal feküdne össze aki szereti akkor nem érné ilyen baleset , de valamiért a nők úgy vannak programozva , hogy az alfahímeket ( kocsma bikája ) keresik ..... aztán pofára esnek , picsognak ....

Ilyen a világ ....

Skywatcher 2018.08.06. 09:56:37

Mostmá valaki igazán belinkelhetné azt a pár képkockát, ami miatt ez a csaj picsog, mert én nem találom a googlén. Néztem a Lostot, de nem emlékszem, hogy valaha is meztelenül volt (nemmintha sok látnivaló volna rajta egyébként)

közösperonos átszállás 2018.08.06. 10:00:06

@Skywatcher: "Mostmá valaki igazán belinkelhetné azt a pár képkockát, ami miatt ez a csaj picsog, mert én nem találom a googlén."

Ja értem, ha nem került adásba, akkor meg se történt. :-)

teéjesenmindegy 2018.08.06. 10:02:38

@lobster thermidor: Jaja. Teljesen igazad van. Meg a verekedős jelenetek is ilyenek. Ott püfölik egymást hosszú perceken keresztül, pedig nyerhetne a jó egy ütéssel.
Vagy az autós üldözések. Kergetőznek, felborítanak mindent...minek? Simán kiírhatnák, hogy a gonosz elmenekült.

PiszkosFreddy 2018.08.06. 10:07:56

Minimális elszántsággal bárki találhat képeket Evangeline Lillyről, ha kelt tészta testű, paci arcú hölgyre kíváncsi, és szereti a sokkhatást.

files.sharenator.com/evangeline-lilly-looking-hot-in-bikni-s992x613-436586.jpg

cdn01.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2017/03/lilly-beach/evangeline-lilly-body-looks-so-fit-bikini-beach-02.jpg

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.08.06. 10:14:38

@PiszkosFreddy:

Elég szarul néz ki, fejre is elég átlag alatti, örüljön hogy bekacsolták a kamerát miatta.

lalolib 2018.08.06. 10:26:19

Emlékeim szerint a Lost-ban nem volt meztelenkedés. Esetleg egy olyan kép, ahol háttal állhatott a kamerának.
Ráadásul ennyi év után előjönni egy ilyen sztorival. Népszerűséget, egy kis figyelmet akart.
Ami meg a meztelen jeleneteket illeti, nem kell elvállalni, de akkor ne ezt a szakmát válassza. Oscar-díjas, zseniális színészek vállalták/vállalják fel, mert van mikor nélkülözhetetlen, de tény, hogy sok esetben öncélú.
Lilly kisasszony meg örüljön a Lost-nak, mert anélkül nagyon kevesen ismernék a nevét.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.08.06. 10:29:43

A Jancsó filmeket se azért nézte a proli a tv-ben mert annyira művészi, hanem azért mert voltak nunik :)
Tinto Brass filmekben meg maga a nuni volt a koncepció :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.08.06. 10:31:11

@szociál:
javítanám, mert seggmániás volt TB :)

lajcsi1975 2018.08.06. 10:35:56

Egy szinész (nő) szerepet játszik , követi a rendező utasításait . Nyilván ha mesztelenkednie is kellett a ciciét és a punciát biztosan nem mutatták, De amikor fel kellett nyalnia a lóvét az biztos nem volt megalázó. Lassan ott tartunk hogy azon szinésznők akik valaha is szerepeltek erotikus , durvább esetben szex jelenetben akkor azok mind megsértődötten elkezdenek fújni hogy ez nekik milyen megalázó volt? Egyre betegebb ez a világ.

Mancilla Pectoralis 2018.08.06. 10:56:19

@lobster thermidor: Meg nézőcsalogató, pl: Westworld Az első évad szinte mindegyik részében volt cici vagy kuki. Meglett a megfelelő nézettség,a másodikban már feleannyi pucérkodás nem volt. Teljesen öncélú az egész.

közösperonos átszállás 2018.08.06. 11:12:09

@PiszkosFreddy: Neked is teljesen igazad van, 37 évesen minden nő pont ugyanúgy néz ki, mint 30- éves korában (a Lostnak nyolc éve vége, és hát nem épp egy évadot ért meg).

Arról nem is beszélve, hogy ha most ő lenne a szakállas nő, akkor az mit is bizonyítana.

Akármiértis 2018.08.06. 12:05:11

Btk a kényszerítésre:

"195. § Aki mást erőszakkal vagy fenyegetéssel arra kényszerít, hogy valamit tegyen, ne tegyen vagy eltűrjön, és ezzel jelentős érdeksérelmet okoz, ha más bűncselekmény nem valósul meg, bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő."

Gondolom az usa-ban 30x ilyen hosszú, de a lényeg ugyanaz lehet.

Ebből kiindulva akkor valahogy úgy hangozhatott: "Levetkőzöl b**dmeg vagy kiírunk a ge**be és többé nem lesz munkád".

Field64 · https://moviecops.blog.hu/ 2018.08.06. 12:06:45

„Nagyon keményen küzdtem azért, hogy az én irányításom alatt maradjon a jelenet...”

Ilyesmiért kár küzdeni, mert a rendező irányítása alatt kell maradnia a jelenetnek: az ő dolga, hogy irányítson, nem a színészé. Ellenben a színész meg eldöntheti, hogy mit hajlandó megcsinálni, és mit nem. Feltehetően a művésznőnek olyan szerződése volt, amelynek alapján ilyesmit is kívánhattak tőle. Elhiszem, hogy akkor is rosszul érezte magát, és azóta már ezerszer megbánta stb., stb., de magam se hiszem, hogy erőszakkal kényszerítették volna. Nem ő maga mondja ezt:

„Akkor azt mondtam, ennyi. Írhattok, amit akartok, én nem fogom megcsinálni. Soha többé nem vetkőzöm le ebben a sorozatban. És nem is vetkőztem.”??

És ha jól tudom, nem kényszerítették erre, sőt nem is rúgták ki. Szóval megtehette volna korábban is, hogy nemet mond, ha annyira ellenére volt a dolog.

Field64 · https://moviecops.blog.hu/ 2018.08.06. 12:24:48

@Akármiértis:

Ez nagyon drámaian hangzik, de nem hiszem, hogy így lett volna. Az amerikai filmgyártásban bevett szokás a testdublőrök alkalmazása, akik önként mutogatják magukat a színészek helyett, és mivel nem különösebben ismertek, ezért nem is kell nekik annyit fizetni, mint amennyit a színész kérhet a meztelenkedésért. Szóval nem hiszem, hogy különösebben kapacitálták volna a hölgyet, hogy mindenképpen sk. vetkőzzön.

Sokkal inkább el tudom képzelni azt, hogy a művésznő pánikolt be attól, hogy mi lesz, ha nem csinálja meg a jelenetet, még a végén azt hiszik róla, hogy nem elég profi stb., ez a vélemény elterjed majd a szakmában, és akkor megnézheti magát, mert azért nem akkora talentum, hogy pusztán a tehetsége miatt élete végéig garantáltan foglalkoztatni fogják. Aztán amikor az ominózus jelenet felvételére került sor, akkor kiderült, hogy a művésznő tényleg nem elég profi.

Amit meg a nő a kaszkadőr kapcsán előad, az meg egyenesen szánalmas. A kaszkadőrt hibáztatja azért, mert az mint SZAKEMBER előre látta, hogy a művésznő megsérülhet, és ezért egy hivatásos női kaszkadőrnek kéne megcsinálnia azt a jelenetet? A transzszexuális művészek cirkuszolhatnak, ha egy heteroszexuális színész „elveszi a munkájukat”, de itt meg a színész simán elveszi a kaszkadőr munkáját?

bbwd 2018.08.06. 12:45:29

"Nagyon keményen küzdtem azért, hogy az én irányításom alatt maradjon a jelenet, de ez már megint nem sikerült."

tökéletes fordítás, ennél angolosabb magyar már nem is lehetne :D :D :P

amúgy egy hisztis picsa

fillérbaszó vadász 2018.08.06. 12:54:45

@Akármiértis: De ez nem ugyanaz a szitu. A kiscsaj aláírta, hogy vetkőzni fog. Ha meg nem vállalja amit aláírt, akkor annak következményei vannak. Ennyi erővel (a logikád alapján) a főnökömet is börtönbe lehet zárni, ha azt mondja, hogy "vagy megcsinálod normálisan a munkádat, vagy kirúglak. "
Ez nem ugyanaz.

Roppantó 2018.08.06. 12:54:46

Ennél nagyobb meztelenkedései nem voltak a csajnak a Lostban:
youtu.be/qLrEURCpUkc
youtu.be/TczDF9EtMOs

közösperonos átszállás 2018.08.06. 13:28:22

@Field64: "mert azért nem akkora talentum, hogy pusztán a tehetsége miatt élete végéig garantáltan foglalkoztatni fogják"

Ez az okfejtés/fikázás azért is különösen mókás, mert tudható, hogy senki nem akkora tehetség, hogy élete végéig garantáltan. Hollywood különösen így működik (lásd Osvárt Andrea interjúját az Indexen pl.); az, hogy jó színész vagy, alap, de százával vannak rajtad kívül még ugyanilyenek, szinte mindenki tizenkettő egy tucat.

nolto 2018.08.06. 13:40:42

@Akármiértis:
Ahogy látom, a Btk szerint én évtizedek óta kényszerítés áldozata vagyok, hisz magamtól soha egy percet nem töltöttem volna egyetlen munkahelyemen sem, de a társadalom azzal fenyeget, hogy utcára kerülök és éhen halok, ha nem végzek (kényszer)munkát.

lalolib 2018.08.06. 13:41:15

@Roppantó: Kb. ennyire emlékeztem én is. Egyik jelenet sem öncélú, az első meg főképp nem. Ráadásul ha jól csinálta, a cirkókat legfeljebb a díszlet láthatta.
Ennyit a "borzalomról".

Neocon 2018.08.06. 13:49:34

Es persze ki mas szallitana ezt a hirt, mint az Index metoo felelose, a minden aprosagot hatalmas szarlufiva fujo, SJW bajnok kovacsbalint. Talalhatnal mar mas hobbit.

Akármiértis 2018.08.06. 13:58:45

@fillérbaszó vadász: Tisztázzuk, elég valószínű hogy nem hangzott el semmi ilyesmi :)

De pár dolog akkor a teljességhez:
- A gizmodo is úgy írta "cornered" - idézőjellel együtt - és nem "forced" volt.
- "hogy egy jelenetet részben meztelenül csináljak meg" - ez eléggé tükörfordítás, mármint félig meztelen, így kicsit félreérthető.
- A cikk címe az, "Meztelenkedésre kényszerítették...", erre írtam, mi a kényszerítés a btk szerint, mert a nő szerint "gyakorlatilag sarokba szorították".

Gyakorlatilag engem a sírba visznek a clickbaitek, miközben az ebédszünetem töltöm azon a helyen, ahol kényszerítve vagyok, hogy min 8 órát letoljak. Azt mondják, szegény Lilly, én azt mondom szegény mi.

Burai Bence Zsolt 2018.08.06. 16:07:38

@lobster thermidor: Ha benne van a szerződésében, hogy vállal akt jeleneteket, akkor sem kényszeríthetik. Kíváncsi lennék a másik fél verziójára. Lévén, hogy szavahihetősége számomra nem túl erős, az után hogy nőgyülölőnek nevez egy kaszkadőrkoordinátort amiért nem akarta hogy ő hajtson vége egy mutatványt, és szerinte a nőgyülölő kaszkadőr miatt sérült meg.

,, 2018.08.06. 16:09:35

még mindig több a csöcs meg nuni kontent a sorozatokban, mint a faszkontent. Lásd Altered carbon, Kinnaman miatt nagyon is nehezményezem ezt. Az egyetlen bevállalós csávó a Westworldben volt, aki viszonylag top szerepben ledobta a gatyót

Bisi 2018.08.06. 19:23:54

Az ilyen nők miatt is vett rossz irányt a metoo. Mert más valakit zaklatni, fogdosni, vagy kènyszeríteni valami szexuális érintkezésre, ezek elítélendő cselekedetek. De itt nem erről van szó.

monex 2018.08.06. 23:31:46

@gumicukor1: És ráadásul nem olvasta a forgatókönyvet, tehát fogalma sem volt róla, hogy -esetleg- meztelen jelenet is lesz a filmben...

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2018.08.07. 02:26:59

@Meldameer: OK, rendben, igazad van.Nekem mondjuk mind kimaradt valahogy, valszeg kinőttem már a fantasy világból...

sweeney todd 2018.08.16. 06:42:09

Úristen, miért kell mindjárt úgy kommentelni, hogy "hisztis picsa", meg "kurva", meg "picsog". Azonnal a testére tenni megjegyzéseket, jól néz ki, nem néz ki jól.

Kicsit frusztráltak és szexisták itt a férfi kommentelők!
süti beállítások módosítása