Aszongya, hogy:
2.1. A Szervező a Látogató részére belépő megvásárlása ellenében biztosítja a részvétel lehetőségét a fesztivál programjain, a Látogató pedig köteles a belépő ellenértékét megfizetni a Szervező részére.
Deviszont:
4.2. A Látogatók kötelesek tartózkodni (...) az olyan magatartástól, amely nem illeszkedik a Völgy szellemiségébe.
Ez a két sor tök átlagos és megszokott egy rendezvény ÁSZF-ében az egyikben az van, hogy ha veszel jegyet, bemehetsz, a másikban az, hogy ha előveszed a farkad és azt üvöltöd, hogy kabbejeszy, akkor kihajítanak. Na, Kelemen Anna nem vett elő semmit és nem is üvöltött, mégsem engedték be a Mókuskert Udvarba, hogy meghallgassa Spiró György felolvasó estjét. Amire, tegyük hozzá gyorsan, nem azért ment, mert szereti, vagy ismeri Spiró munkásságát, hanem mert a 24.hu videósa, Katz Dávid elvitte.
Katz persze provokálni akart, jóhogy, ez a Retox című sorozata alapvetése, olyan helyre viszi az alanyait, ahová nem valók, amire rácsodálkoznak, mint Rubint Réka annak idején a koszos körmű punkra a Szigeten az Index videójában. (Nem ma volt, mutasson már valaki egy punkot a Szigeten!) A provokáció ellen a legjobb módszer, ha leszarod. Abból nem lesz vicces videó, ha Kelemen Anna ül és Spirót hallgat, bármilyen szuggesztív mozdulatokkal is igyekszik kiszopni a vizet az ásványvizes palackból.
Abból lesz, ha befeszülsz és ÁSZF 4.2-t emlegetsz, és kitiltod, mert csak, mert nem odavaló, mert a munkásságod, tudod, amiatt. Meg mert elvonod a közönség figyelmét. Micsoda faszaság már ez, könyörgöm? Mert pornós volt? Tényleg? És? A Mókuskert Udvarban nekilátott nagyon szeretni valakit a szájával? Kiállt a közönség elé, és kirakta az árut? Nem, baszki, be akart menni és leülni, hogy aztán a hatodik percben "ez kurvaszar, Dávid, menjünk a gecibe" felkiáltással távozzon, és meglegyen a videó.
A Mókuskert Udvar egyik szervezője(?) nem jól mérte fel a helyzetet, ez nyilvánvaló. Kelemen Anna feltűnő jelenség, és a pali ettől elkezdett izzadni (mármint nem a látványtól), mert attól tartott, a színpadon saját műveit felolvasó Spiró nem lesz elég érdekes, ha a harmadik sorban ott ül egy expornós. Ez azért elég sokat elmond arról, mit gondol az előadóról és a közönségől.
Virág et. 2018.08.01. 10:00:01
Azt meg hadd döntse már el ő maga, hogy mi értelmetlen hülyeség és mi nem. Még az is lehet, hogy hasznos lett volna neki. Már soha nem tudjuk meg.
JKJ 2018.08.01. 10:13:03
kBéla 2018.08.01. 10:27:39
De ha már előre nem egyeztetett erről a zseniális ötletéről a rendezvény szervezőivel, akkor ne csodálkozzon azon, ha ebben nem partnerei.
Egy ilyen "pöcsködés" nem csak az ő alanyát hozhatja zavarba, hanem olyanokat is zavar, akiket helyből nem akart ő zavarni, csak hát éppen leszarja, hogy másokat hogyan érint az ő ténykedése.
Most végre mások is leszarták, hogy ő milyen vicces kis fiú akar lenni.
driopios 2018.08.01. 10:29:46
Kazi Sándor 2018.08.01. 10:37:21
ÁSZF 4.2 ... pont ennek mond ellent... köszi...
Nem hinném, hogy Kelemen Anna a probléma önmagában, hanem pont a fenti. Amit még te is, aki épp melléállni próbálsz, pontosan egyértelműen leírsz...
dr. mesterséges színezék 2018.08.01. 10:50:28
...
WTF???"
A prüdéria megmosolyogtató, de te is össze tudod rakni a költői kérdéseidet.
Vasgepárd 2018.08.01. 10:52:37
Nem értem, mi a probléma.
Világosan le van írva, hogy oda csak ufók mehetnek be egy másik galaxisból.
Mrwolf 2018.08.01. 10:54:26
Senkit nem érdekelt volna ez a nőci, ha csak simán beül. De nem erről volt szó, érted ugye miért?
Ez így egyszerűen gáz.
sixx · http://comment.blog.hu 2018.08.01. 10:55:59
regicipo 2018.08.01. 10:57:49
Nem tudom mikor lett a társadalmunk ennyire képmutató. Amikor Anna pornója kikerült a netre, annyian töltötték le, hogy belegebedtek a szerverek. Most meg nem mehet be egy estre, amiért fizetett, mert lehet, hogy majd csinál valamit? Nevetséges.
szebeee 2018.08.01. 11:01:44
Hogy on is legyek: en megertem a szervezoket. Nem tudom naluk van-e, de altalaban szokott lenni olyan sor is, hogy a szervezo a beleptetes jogat fenntartja. Nem veletlenul.
Mrwolf 2018.08.01. 11:03:41
2018-ban egyszerűen unalmas, érdektelen és fárasztó ez a nő, helló. Talán 40 évvel ezelőtt Cicciolina hasonló akciója hordozott volna bármilyen érvényes dolgot. Aki megvette a jegyet annak joga van a Spirót hallgatni, nem arra, hogy az ő ilyen-vagy olyan fejét kamerázgassák.
Ezt a csóri kocsmáros gyereket is sajnáltam, mert amúgy ha tippelhetek, akkor látott ő már dudákat, csak most sikerült ilyen faszán bevágni a fejét.
Ez az egész egy érdektelen, túlfújt, löttyedt műmell.
Mrwolf 2018.08.01. 11:04:32
2018.08.01. 11:05:26
Basszunk szét mindent -Nem, baszki, be akart menni és leülni, hogy aztán a hatodik percben "ez kurvaszar, Dávid, menjünk a gecibe" felkiáltással távozzon, és meglegyen a videó mert mi így találtuk ki - és az a hülye, aki ezt nem tolerálja, nem akarja tolerálni.
Aztán persze lehet itt ideológiát gyártani - mert ugye mi vagyunk a fasza gyerekek, hiszen minden második szavunk káromkodás, (nem csak fasza gyerekeke vagyunk, hanem kemények és ezáltal biztosan mi tudunk mindent tutira a világról) - hogy ez miért is lett volna jó és miért a másik a hülye.
Rot 2018.08.01. 11:06:04
dr. mesterséges színezék 2018.08.01. 11:06:52
Mikor nem volt az?
dr. mesterséges színezék 2018.08.01. 11:10:20
...
... nem megy, nem tudom elképzelni.
dr. mesterséges színezék 2018.08.01. 11:32:22
Biztosan nem menten volna oda a HP helyében, Katz helyében biztosan nem vittem volna oda (mert minek?), és a szervezők helyében biztosan nem szóltam volna hozzá, viszont Spiró helyében biztosan odaszóltam volna a biztonságiaknak, hogy hagyják a némbert.
Ironikus, ha egy írót inkubátorba akarnak zárni az utcán heverő izék elől.
Mrwolf 2018.08.01. 11:49:32
képzelj hozzá egy kamerát is, ami pár méterről veszi a reakcióidat, hátha van egy fura fejtartásod, vagy kézmozdulatod, amit aztán be lehet vágni, hogy mekkora sznob vagy.
Kamera nélkül, ha szépen csöndben műélvez, akkor senkit se zavarna.
sixx · http://comment.blog.hu 2018.08.01. 11:51:28
nyikk 2018.08.01. 11:51:54
dr. mesterséges színezék 2018.08.01. 12:03:05
dr. mesterséges színezék 2018.08.01. 12:04:04
Bergyilkos Bohoc 2018.08.01. 12:11:13
Igen, meg azért mert nyilvánvaló volt a trollkodási szándék, amit a kilógó csöccsel és picsával tetézett. Értem én, hogy az ominózus mondat nem pont ezt jelentette, de ne csináljunk már úgy mintha bármi csodálkozni való van azon, hogy ha ugyanebben a ruhában kihajítják az operából.
Meg persze lehet itt bennfenteskedni, meg bezzegelni, hogy hogyan kell reagálni, de azt is jó lenne ilyenkor megérteni, hogy a szervezők nem ismerik ezt a műsort, halvány lila fingjuk sincs Katzról és a direkt provokálási szándékról, vagyis nem fair számon kérni, hogy mi lett volna a legjobb módszer.
dr. mesterséges színezék 2018.08.01. 12:11:30
Indriq 2018.08.01. 12:13:49
Ha igen, jogos a cikked, ha nem, akkor csak egy beszéljünkrólam gerilla kampány lett volna, amiről még én is kivágtam volna mint macskát szarni.
fuszujka 2018.08.01. 12:23:06
j.a.r.v.i.s 2018.08.01. 12:29:13
dr. mesterséges színezék 2018.08.01. 12:30:43
Most egyikük szemet szúrt Kapolcson. Ejha.
Bergyilkos Bohoc 2018.08.01. 12:33:25
ae01.alicdn.com/kf/HTB1rW1aRXXXXXaEXXXXq6xXFXXX4/Sexy-Men-Body-Suit-Lingerie-Underwear-Set-Erotic-See-Through-Net-Hollow-Out-Top-and-Boxers.jpg_640x640.jpg
dr. mesterséges színezék 2018.08.01. 12:40:28
jajdehülyevagyok 2018.08.01. 12:42:56
A reakció Katz vérében van, mindig úgy állítja be a helyzetét, ahogy érdekei kívánják.
KunBoDi 2018.08.01. 13:00:14
A felolvasóestet nem az zavarta volna meg, hogy Kelemen Anna egy kurva, hanem az, hogy " be akart menni és leülni, hogy aztán a hatodik percben "ez kurvaszar, Dávid, menjünk a gecibe" felkiáltással távozzon, és meglegyen a videó."
Én értem, sixx, hogy ez a Katz Dávid volt kollégád, de képzeld el, ha ugyanerre az előadásra Rogán Cecília érkezik több fős stábbal, hogy az instájára legyen kontent.
Akkor teljesen más lenne a reakciód.
Emmet Ray 2018.08.01. 13:19:46
Namir 2018.08.01. 13:25:38
az "elfogadók" mégsem "annyira" elfogadók,
a "másokra nyitottak" mégsem "annyira" nyitottak másokra,
a "progresszívek" mégsem "annyira" progresszívek.
De ha Bálványosra nem engedték volna be Annácskát, akkor lenne ám bugrisozás, na meg fasizmus meg miegymás...
DONÁLD TRAMP 2018.08.01. 13:26:59
DONÁLD TRAMP 2018.08.01. 13:39:03
báró Csekonics 2018.08.01. 13:51:18
Akkor mehet Kannácska, csak persze minek.
speti1991 2018.08.01. 13:52:40
Minden médiában dolgozó tudja, hogy ilyet előzetes bejelentés nélkül nem lehet csinálni. Egy sportcsapat hétvégi edzéséről is kitiltották volna, pedig az aztán nem kultúrrendezvény. Egyszerűen egy olyan magánrendezvény, ahová a forgatási szándékodat illik előre jelezni, és akkor sem kötelezőek megadni.
Tényleg, bazmeg, a saját szakmád sem ismered vagy csak pofátlanul hazudsz?
Kentetsu 2018.08.01. 13:56:22
Kentetsu 2018.08.01. 13:57:05
sterimar 2018.08.01. 13:58:14
sixx · http://comment.blog.hu 2018.08.01. 14:05:10
Shikkoku 2018.08.01. 14:07:11
Etniez 2018.08.01. 14:10:47
DoctorMorreau 2018.08.01. 14:11:47
Etniez 2018.08.01. 14:18:41
Etniez 2018.08.01. 14:19:22
KunBoDi 2018.08.01. 14:27:28
omp 2018.08.01. 14:27:47
Volt egy nagyon jó családi fesztivál az erdélyi Cserháton közelében a "Székölykök" amely akkor szűnt meg, amikor a SZELLEMISÉG kezdte betolni a lábát az ajtóba....
Dr. Gy. Dr. Fűegér 2018.08.01. 14:31:15
battayy 2018.08.01. 14:32:26
Indriq 2018.08.01. 14:36:48
Vittore. 2018.08.01. 14:41:54
monsieur123 2018.08.01. 15:07:31
nautilus123 2018.08.01. 15:53:24
Ez az a művészetek völgye, ahol jó 10 éve belógtunk minden sátorba és seggrészeg volt a közönség fele?
szikenszöcske 2018.08.01. 15:56:05
puhapöcs generáció -clint eastwood.
kispufi 2018.08.01. 16:17:10
szdan 2018.08.01. 16:18:16
Nagyon jó dötés volt, egyre szimpatikusabb ez a művészetek völgye!
kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2018.08.01. 16:29:00
kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2018.08.01. 16:32:39
tibor és klára 2018.08.01. 17:01:55
ehelyett házmester tempó és ingyenreklám, én azt se tudtam eddig, h létezik ilyen sorozat
ColT · http://kilatas.great-site.net 2018.08.01. 17:03:05
Bisi 2018.08.01. 17:04:10
flamer 2018.08.01. 17:09:51
speti1991 2018.08.01. 17:18:01
Ha Katzék kimentek volna a kocsiba, lerakják a kamerát és visszamennek, akkor valóban bemehettek volna, bár azért a biztonsági embert se nézzük ilyenkor hülyének, nyilván sejtene valami susmust. De alapvetően bemehetnének.
Nademármost: katzék ezt meg se próbálták, honnan tudod, mi történt volna?
tibor és klára 2018.08.01. 17:20:04
Never 2018.08.01. 17:42:07
Huckleberry Finn 2018.08.01. 17:44:49
tomtata 2018.08.01. 17:53:47
Kultúrnéni! Jobb lesz, ha lenyugszol, Kelemen Anna még mindig egy úrinő pl. Szily Katalinhoz képest!
xporolyke 2018.08.01. 18:29:42
flamer 2018.08.01. 18:30:58
satie · http://321.hu/sas 2018.08.01. 18:40:28
verkli 2018.08.01. 18:49:47
Ezzel szemben a videóban ilyenről szó sincs. A (gondolom) szervezők képviselője egy szót sem ejtett kameráról, meg sajtóról. Kizárólag KA munkássága és a magasztos kultúrkör feloldhatatlan ellentétéről hadovált. A videó alapján azért nem engedte be KA-t mert egy kurvának tartja, bár persze ezt is csak körülírni merte. Ha neked vannak más forrásaid a történtekről, oszd meg velünk. A "ha kimentek volna, akkor" kezdetű mondat meg egy múltra vonatkozó feltételezés, aminek az az egyetlen jellemzője, hogy nem történt meg.
2018.08.01. 19:05:20
Sentiero Acesso 2018.08.01. 19:08:26
within 2018.08.01. 19:30:05
úgy művésziesen...
within 2018.08.01. 19:31:04
Kartontigris 2018.08.01. 19:47:46
Mer'hát kuuuurva!
Bisi 2018.08.01. 20:12:36
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2018.08.01. 20:19:53
Annak idején a szép emlékű Hegyalján vagy 15 (vagy több) éve buliztam az akkor még aktív Vad Katival (becenevén Michelle Wild), érdekes módon semmi botrányt nem csinált, egy tök átlagos, normális nő benyomását keltette mindenkiben, hallgatta a koncerteket, ivott és beszélgetett az emberekkel a pultnál, táncolt a zenére (teljesen ruhában), ilyesmi.
Mellesleg Kelemen Anna is jó fej, és nem hinném, hogy olyat mondana, hogy "ez kurvaszar, Dávid, menjünk a gecibe", nem ez a stílusa. Közel sem annyira buta a nő, mint amilyennek képernyőn át, faszverés közben tűnik.
Az, hogy esetleg Katz Dávidot kitiltották, még rendben (mondjuk azzal az indokkal, hogy tilos bevinni kamerát, vagy akár azzal, hogy sejtik, mire készül - közismert provokátorokat nem egednek be rendezvényekre máshol sem, lásd pl. focimeccsek, ahol a közismert beugrálókat akkor sem engedik be - ha felismerik őket -, ha épp nem akarnak beugrálni).
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2018.08.01. 20:43:30
Annácska a közhiedelemmel ellentétben egyáltalán nem buta. Tartok tőle, hogy az indexes kommentelők (és újságíróként alkalmazottak) nagy részét simán kenterbe verné ész dolgában, és 120 fölötti IQ-t tudna felmutatni.
patti79 2018.08.01. 21:53:51
Indriq 2018.08.01. 22:03:21
sőt, egy meg nem értett zseni.... ha Einstein nem született volna meg, akkor most Kelemen Anna relativitás elméletről beszélnénk.
Árulja már el nekem valaki, hogy miért is kéne titkolnia valakinek, hogy okos?
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2018.08.01. 22:06:29
Ahol azért már járt hébe-hóba, mivel ott van az a Spíler nevű kocsma is, ahogy állítólag Robert Downey Jr.-ral vagy ki a franccal smárolt.
Ennek fényében kezdem azt gondolni, hogy a jelen cikk alapját képező jelenet is megrendezett.
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2018.08.01. 22:10:13
Marketing.
Lásd még Tereskova.
Nem egy meg nem értett zseni, de simán okosabb az átlagnál. Nézd meg bármelyik tévés műsorát (a pornó nem az), teljesen rendben van. Az, hogy miből él, más kérdés, lehet erkölcscsőszködni, csak nem tudom, érdemes-e.
showtimes 2018.08.01. 22:16:16
trtr 2018.08.01. 22:24:28
trtr 2018.08.01. 22:33:46
Na ezért a hazugságért is szitokszó a liberális. A darab-darab demokrácia csodája.
Kartontigris 2018.08.01. 22:38:51
Nem nagyon titkolja, hogy nem buta.
Úgy általában a hétköznapokban elég normális és nyitott tud lenni aki akár el is beszélget veled ha nem vagy nyomasztóan tolakodó, tésztán nevelkedett lapajparaszt.
Nyilván van egy tarifája egyébként, de akár egy prostin is gyakorolhatja az ember a nőkkel szembeni tiszteletet, később még jól jöhet.
Kartontigris 2018.08.01. 22:41:55
Nyilván aki a testéből él azt meg kell aláznod, mert az a kényszerképzeted, neked jobb lapokat osztott az élet!
:D Szánalom!
Indriq 2018.08.01. 22:48:30
Nem vagyok KA szakértő, de a pornóján kívül 1 percnél többet nehéz kibírni az affektálós stílusából. ha létezik olyan videója, ahol normálisan viselkedik és értelmes mondatot is össze tud rakni, akkor hajrá, ne titkolja.
Indriq 2018.08.01. 22:49:12
kutyaésafüle 2018.08.01. 22:54:13
Kartontigris 2018.08.01. 23:08:56
A prekoncepciód a jelleméről és az intelligenciájáról mennyiben vitaalap?
Kartontigris 2018.08.01. 23:09:47
Mégis a Kelemen Annát mint prostit baszták ki.
kutyaésafüle 2018.08.01. 23:11:32
kutyaésafüle 2018.08.01. 23:13:52
Kartontigris 2018.08.01. 23:15:46
A bölcsészporta ezt szóba sem hozta. Folyamatosan KA erotikus munkáira hivatkozott.
KA ráprovokált, hogy mondja ki a "kurva" szót, de a csávó kiizzadta, hogy elkerülje ezt.
Ha megemlíti, már igaza is lett volna.
Indriq 2018.08.01. 23:19:08
És valljuk be, ez a produkció se az eszéről árulkodik.
tudod, van az a mondás, hogy ha valami úgy néz ki, mint a kacsa, úgy viselkedik mint a kacsa, akkor az kacsa.
Kartontigris 2018.08.01. 23:22:12
Lehet én értettem félre eddig Spirót, de eddig én nem vettem észre, hogy a társadalom egészét vele kompatibilis és inkompatibilis csoportra osztja!
Linkelnéd, mit nem vettem észre?
kutyaésafüle 2018.08.01. 23:23:44
Kartontigris 2018.08.01. 23:32:44
Mégegyszer mondom mert úgy érzem mintha funkcionális analfabéta lennél. Ha a bölcsészporta azt mondja, ez a mi boltunk a ti bizniszetek itt ingyen nem csinál pénzt, már más a helyzet.
De a csávó a a KA által közvetített értékről hadovált. Ami mondjuk viszonylag homályos kategória.
Kartontigris 2018.08.01. 23:33:51
Mégegyszer mondom mert úgy érzem mintha funkcionális analfabéta lennél. Ha a bölcsészporta azt mondja, ez a mi boltunk a ti bizniszetek itt ingyen nem csinál pénzt, már más a helyzet.
De a csávó a a KA által közvetített értékről hadovált. Ami mondjuk viszonylag homályos kategória.
kutyaésafüle 2018.08.01. 23:34:41
kutyaésafüle 2018.08.01. 23:35:53
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2018.08.01. 23:54:51
Te például milyen valós teljesítményt mutattál fel?
Ha semmit, akkor jogos, hogy nem engednek be valahová, hiába van jegyed?
@showtimes:
Bezzeg a te böfögésed, az mennyire magasröptűre sikeredett!
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2018.08.01. 23:58:43
Láthatóan nem teljesen alaptalanul teszi.
Costanza 2018.08.02. 04:12:02
Costanza 2018.08.02. 04:23:24
upho 2018.08.02. 07:35:22
Field64 · https://moviecops.blog.hu/ 2018.08.02. 07:38:20
Igen, szörnyű, hogy Kelemen Annát olyasmivel vádolták meg, amit MÉG nem követett el, ámbár a bizonyítékként belinkelt videó kétséget sem hagy afelől, hogy nem csendben, békében kívánt volna műélvezkedni. Vagyis a megelőző intézkedés teljesen indokolt volt. Tulajdonképpen beengedhetnénk a részegeket is bármilyen fizetős műsorra, ha van jegyük, mert ELŐRE nem tudhatjuk, hogy fognak-e hangoskodni, vagy pedig fülsértő horkolás kíséretében elalszanak, netán okádnak egy jót, és levizelik a környezetüket, mert épp ott jött rájuk a szükség, és hát ugyebár kifizetett jegyük van! Felfegyverzett terroristákat is beengedhetnénk ilyen helyekre, ha jegyet vesznek, mert micsoda rosszindulat ELŐZETESEN azt feltételezni, hogy azért mennek fegyverekkel ilyen helyre, mert használni akarják. :)
A nem részeg, nem terrorista Kelemen Annát nem engedték be, mert feltételezték róla, hogy megzavarná a műsort. Vitatható intézkedés volt, de a körülmények ismeretében teljesen jogos, amit épp a belinkelt videó bizonyít. Anna ismét visszakerült ideig-óráig a bulvármédiába. Nyilván az igazi cél is ez volt, szóval nem lehet oka a panaszra, a nézők is nyugodtan meg tudták nézni a műsort, szóval teljes a happy end, függöny.
kurvaszatokat 2018.08.02. 08:41:11
battayy 2018.08.02. 09:14:47
er4 2018.08.02. 09:44:30
Tegyük fel, hogy azt feltételezem rólad, hogy emberkedni fogsz meg vádaskodni.
Tehát _megelőző intézkedésként_ pofánv@rlek egy vaslapáttal. Erre télleg elkezdesz emberkedni meg vádaskodni, meg rendőrt hívni, stb. Vitatható intézkedés volt részemről a pofánvágás, igen, de a körülmények ismeretében teljesen jogos, hiszen télleg elkezdtél emberkedni.
DFK 2018.08.02. 09:46:41
er4 2018.08.02. 09:52:07
Ja, és ha annyira pofánverlek, hogy már meg sem tudsz mozdulni hogy emberkedj, akkor az azt jelenti, hogy megkíméltem magamat és mindenki mást az emberkedésedtől, amit biztosan megtettél volna, ha nem verlek elég erősen pofán, tehát megint csak teljesen jogos volt...
Nylul 2018.08.02. 09:52:18
hoppjuliska 2018.08.02. 10:43:16
furo80 2018.08.02. 11:13:43
Field64 · https://moviecops.blog.hu/ 2018.08.02. 11:15:12
Szemmel láthatóan nagyon nem akarod érteni, miről van szó. Mint Kelemen Anna, aki a videó elején becsicsergi, hogy őt most egy olyan helyre viszik, ami baromira nem az ő közege (értsd: nem kíváncsi rá), de azért a bejáratnál megpróbálja eljátszani, hogy ő kizárólag érdeklődő mezei nézőként van ott egy teljes tévéstábbal. Bizony, olykor valóban megesik, hogy a nemi aktusok olykor nem a „meg-”, hanem a „rá-” igekötővel történnek meg, ahogyan most vele és szánalmas kísérőivel.
Nem tudom, milyen sűrűn szoktál különféle nyilvános eseményekre járni, és ott mennyire zavar téged az, hogy a környezetedben ülők a chipses zacskó zörgetésével, mobiltelefonálással, hangos beszélgetéssel, vihogással stb. zavarják mások szórakozását, akik szintén kifizették a jegyüket, csak nem erre a műsorra. Teljesen egyértelmű, hogy beengedték őket, mert ilyesfajta zavarkeltést valóban senkiről nem lehet látatlanban előre feltételezni. Kelemen Anna esetében viszont messze nem erről van szó. Persze annak veszélye is megvolt, hogy valamelyik jámbornak hitt néző a beengedés után vadul meg, és csinál különműsort, Anna azonban pusztán a sleppjével meglehetősen egyértelműen ELŐRE jelezte erre irányuló szándékát.
Amikor egy nyilvános eseményen megjelenik egy celeb egy (szellemileg sajnos nem) komplett stábbal karöltve, és azt próbálja elhitetni a jegyszedővel vagy kivel, hogy ő ide csupán egyszerű nézőként jött, akkor lehet, hogy te ezt bekajálod, de én nem. Ahogy azt fentebb is írták már mások, nyilvános eseményről nyilvánosság számára szánt felvételt készíteni nem úgy kell, hogy megveszem a jegyem, és ott bent már azt csinálok, amit akarok. A szervezőket különösen tájékoztatni kell az ilyesmiről ELŐZETESEN, de még a nézőket is. Nézői és személyiségi jogai ugyanis nemcsak Kelemen Annának vannak, és amiatt, hogy benne túlteng a szereplési vágy, még senki nem kötelezhető arra, hogy ehhez akarata ellenére asszisztáljon és statisztáljon.
Valószínű, hogy a beengedő embert nem készítették fel az ilyen helyzetre, de arra a körülmények alapján (alulöltözött feltűnési mániás celeb tévéstábbal) helyesen tippelt, hogy a hölgy beengedése veszélyeztetné a program zavartalanságát. Álságos dolog arra hivatkozni, hogy Annát itt most megzavarták a magas művészetek elmélyült élvezetében, melyhez neki is joga van, mint fizető nézőnek, mert ha figyelmesen nézted a videót, már az elején elhangzik, hogy olyan helyre viszik, ami nagyon nem az ő közege, ergó igazából valamiféle műbalhéban kell részt vennie. Erre érzett rá a jegyszedő, amikor nem engedte be, még ha a helyzet váratlansága miatt nem is találta meg a legegyértelműbb ellenérvet.
Ha tévéstáb nélkül jött volna, és úgy nem engedik be, az más eset lenne, de itt nem ez történt. Ahogy egy másik kommentelő korábban megfogalmazta: itt nem Kelemen Annát, hanem egy másik produkciót nem engedtek be, mert a jegyvásárlás a nézőt jogosítja a belépésre, egy másik produkció belépésének egészen más módozatai vannak.
Tudom, hogy már elmúltak az Andy Warhol-féle idők, és az emberek belátták, hogy még a 15 perc hírnevet se tudják megkapni, sokan beérnék tehát fél- vagy egy percekkel is. Ennek érdekében provokálnak, villantanak, kendőzetlenül odamondogatnak stb., természetesen az igazság és a haladás élharcosának beállítva magukat. Jó, hogy vannak még helyek és emberek, ahol ezt a „villámművészetet” nem szopják be csontig.
Egyébiránt sajnálom Annát, mert egyszer-egyszer megvillantja, hogy tudna ő szellemes is lenni, és kétségtelenül dekoratív megjelenésű hölgy, tehát ha nem élne bele a vakvilágba, ahogy maga is mondja a videóban, hanem kicsit tudatosan irányítaná a karrierjét, netán képezné is magát, valóban, akár egy entertainer is lehetne belőle, ami a szó nemes értelmében egyáltalán nem azt jelenti, amit ebben az esetben művelt.
Macropus Rufus 2018.08.02. 11:19:35
Nem kellett volna itt pattogni a 4.2-es szabállyal. A szerzői jogi törvényre kellett volna hivatkzoni.
Macropus Rufus 2018.08.02. 12:17:43
Macropus Rufus 2018.08.02. 12:26:52
Am meg egyenrangú embe a másik emberrel. És csak az elborúltak hiszik, hogy több fajta emberi rang van. Nem: emberből csak egy fajta van a Földön és azok mind egyenlőek. Az másik kérdés, hogy a munka terén mit tudnak felmutatni, de ha ezt feszegetjük akkor az nagyon messzire fog menni. Mert ki a magasabb rangú? Aki tudja, hogyan kell felhúzni egy házat vagy akinek van rá pénze de tudása nincs hozzá?
Macropus Rufus 2018.08.02. 12:34:38
Macropus Rufus 2018.08.02. 12:44:57
hát nem pont ezt jelenti és ugye most te adtál valakinek a szájába olyat amit ő nem is mondott.
A két kifejezés nem pontosan ugyan azt jelenit
Field64 · https://moviecops.blog.hu/ 2018.08.02. 13:29:18
Örülök, hogy személyedben Kelemen Annának ilyen lelkes védelmezője van. Nekem sincs vele semmi bajom, elvégre nem ismerem személyesen, jelen esetben is arról van szó csupán, hogy szerintem most nem neki van igaza.
Nézd meg figyelmesen a videót! Szerintem nem arról van szó, hogy Kelemen Anna mint magánember egyszer csak úgy döntött, hogy ő elmegy egy felolvasóestre, mert ugyan az nem az ő közege, de amolyan „egyszer élünk!” felkiáltással ezt is ki akarta próbálni. Aztán a zord ajtónálló nem engedte be a múltjára való hivatkozással, és hát véletlenül épp arra járt egy stáb, amely ennek szemtanúja lett, ebből lett a hír, ennek köszönhetően levelezgetünk most mi is.
A helyzet azonban inkább az, hogy egy szándékosan provokáló műsor illetékesei kitalálták, hogy elviszik Kelemen Annát egy felolvasóestre, hogy ott felvegyék az ő külön show-ját. Ez egészen nyilvánvaló, mert ha Spiróra lettek volna kíváncsiak, nem lett volna szükség Kelemen Annára. (Vihették volna mondjuk Törőcsik Marit is, vagy bármilyen más híres művészt, de ők valószínűleg nem produkálták volna azt, amit jelen esetben elvártak volna tőlük.) Nyilván megvették neki a jegyet, és vagy előre megbeszélték, vagy a művésznő improvizációs képességeire bízták, hogy a helyszínen majd mit fog művelni. Erre a szándékra érzett rá a beengedő ember, amikor megtagadta Anna beengedését. Lehet, hogy az érvei nem voltak a legjobbak, de meggyőződésem, hogy a helyzetre jól érzett rá.
Az meg alighanem Annáékat érte váratlanul, hogy Spiró helyett be kellett érniük a szitárművésszel (?), mert nyilván nem erre a happeningre készültek előzetesen. Érezhető, hogy ott inkább ők nem tudnak mit kezdeni a helyzettel: műélvezni persze ott is lett volna mit, de hát nem ez volt a cél. Viszont tetszik, nem tetszik: forgatni csak úgy egy nyilvános eseményen még jegy ellenében sem lehet, és azért, mert esetleg nem ismerünk egy szabályt, abból még nem következik, hogy ránk nem vonatkozik. Menjen egyszer stáb nélkül egy felolvasóestre, és ha úgy sem engedik be, akkor valamelyest érthetőbb lenne a felháborodása. Így csak műbalhé. Szerintem.
Nincs azzal gond, hogy ez a műsor a provokációból próbál megélni. Azt se ítélem el, hogy Anna rájött arra, hogy minek robotoljon éhbérért egy futószalag mellett, mikor kevésbé fárasztó módon jóval többet is tud keresni. Csak hát el kell fogadni, hogy amit ők művelnek, arra nem vevő mindenhol mindenki. Ahogy mondjuk egy rendező is elfogadja, hogy tíz forgatókönyvvel is megy a producerhez, aki csak a tizenegyediket fogadja el, Annáéknak is le kell (kéne) nyelniük, hogy nem jutnak be mindenhová. Egyébként felháborodtál anno azon, amikor Kiszel Tündét hasonló körülmények között nem engedték be az Operabálba? Pedig neki is volt jegye, ráadásul az az ő közege is lett volna. Vagy neked Tünde nem tetszik, ezért úgy gondolod, az ő ugyanilyen sérelme nem egyenértékű Anna mostani sérelmével?
Nekem a bajom a tálalással van inkább, vagyis amikor egy egyértelműen provokatív szándékú produkció és egy feltűnési mániás celeb felsülését amolyan „veled is megtörténhet”-féle általános érvényű tanmeseként próbálnak eladni.
P. S.: Ahogy Uphónak írod, nem vagy képben Kelemen Anna munkásságának egészéről. Én se. Az viszont irigylésre méltó, hogy a művészekről úgy általában és a 19-20. századi magyar művészekről viszont annyira alapos ismereteid vannak, hogy kategorikusan kijelented, hogy „minimum alkeszek” és „kemény szerhasználók”. Ez vajon nem álszent vádaskodás? Egyébként hab a tortán, hogy Kelemen Annát nem egy vagy több művész tiltotta ki, hanem a rendezvény zavartalan lebonyolításáért felelős személy. Merthogy ez a dolga.
Indriq 2018.08.02. 17:54:05
Ez biztos jó duma, de gondolom tisztában vagy vele, hogy a rosszlányokon megtalálod annácskát, szóval nem lenne olyan nagy ünnep megdugni, csak ki kell csengetni a lóvét.
Ha tippelnem kéne, akkor te az akcióhoz valahogy szervesen kötődsz, vagy mint résztvevő, vagy mint résztvevő közeli haverja.
Nylul 2018.08.02. 21:57:37
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2018.08.03. 02:05:26
Abban igazad van, hogy a stábot nem kellett volna beengedni, mert talán nem kértek engedélyt a forgatásra. De hogy valakit, akinek jegye van, ne engedjenek be azért, mert pornós volt, ma meg elit kurva, netán félek, hogy botrányt csinál... ez kb. olyan, mintha téged becsukna a rendőr nemi erőszakért, mert faszod van, és képes vagy ilyet elkövetni. Tök mindegy, hogy akarsz vagy nem, szokták ilyet, vagy nem, feltételezi és kész.
Magyarországon az ártatlanság vélelme még él állítólag.
És igen, akkor is ezt mondanám, ha Budaházy Edda akart volna bemenni mondjuk Erdős Virág (nézz utána, ki az) felolvasóestjére, és nem engedték volna be.
Egyébként azért vicces ez a történet, mert a Művészetek Völgye baromira NEM kormánypárti fesztivál, az előadók 99%-a nem Fidesz-seggnyaló (szerintem Spiró sem - az lehet, hogy nem szereti a komcsikat, de hogy a Fideszt sem, arra azért lenne egy karton söröm, Spiró ugyanis nem hülye, látja, hogy ezek nem olyan komcsik, mint Kádár, hanem rosszabbak, olyanok, mint Rákosi, és ezt már olyan egykori Fidesz-pártiak is felfogták, mint Jeszenszky Géza).
Más kérdés, hogy nem voltak túl talpraesettek Annácskáék, ha velem teszik ezt, biztos ennél nagyobb botrány kerekedik a helyszínen. Talán akkora, hogy az nem csak a 24.hu majom bloggerének videóján hír, de lehet, hogy országosan is, merthogy a rendőrség biztosan kivonult volna.
@Indriq:
Azért tegyük hozzá, hogy lehet, hogy kurvák,de nem bableveses kurvák, megkérik az árukat.
És hidd el, annácska lehet, hogy egy IQ-teszten azért ráverne egy kört a csajodra. Vagy pasidra, ma ugye már ezt sem zárhatjuk ki, mert megszólnak a buzi (külföldiül LMBTQstb.) polgártársak, muszáj PC-nek lenni.
@Nylul:
Bizony.
gregbeckur 2018.08.04. 13:17:16